Inmiddels gelukt. Binnenkort uitleg wat ik fout deed en hoe het gelukt is.
Sinds een paar weken ook in het bezit van de HTC Touch Pro, maar helaas minder bekend met Windows Mobile en Windows Vista.
Wat ik graag zou willen is met mijn Touch Pro mijn 'Media-Center' bedienen. Het belangrijkste is nu dat het gewoon vanaf thuis kan, maar buiten huis (via Hi/KPN netwerk) zou helemaal geweldig zijn.
Ik heb Remote Desktop voor Windows Mobile 6.1 gedownload en geinstalleerd, maar bij connecten krijg ik deze melding:
Cannot connect. Likely reasons are:
1. The remote computer is not set op for this.
2. Reached the maximum number of connections.
3. A network error occured while connecting.
Reden 2 is uitgesloten en het lijkt mij om reden 1 te gaan. In Windows Vista heb ik 'Allow connections from computers running any version of Remote Desktop' aangevinkt en verder heb ik geen idee wat ik nog kan doen.
Ik heb op verschillende manieren geprobeerd de oplossing te vinden, maar zowel hier als op andere sites en fora kan ik het antwoord niet vinden. Heeft iemand enig idee of hier een handleiding voor is of is het zo simpel dat een paar zinnen uitleg genoeg is?
Waarschijnlijk kijk de oplossing voorbij, want moeilijk kan het niet zijn. Ik zie in ieder geval geen andere personen die het ook niet voor elkaar krijgen.
Alvast hartelijk dank voor een link met handleiding of de 'simpele oplossing'.
Geprobeerd:
* ip-adres ingtypt bij veld 'Computer' (zelfde error)
* ben helaas niet in staat het bij een andere computer te proberen
(mobiel: Htc Touch Pro, Windows Mobile 6.1)
(media-center: Windows Vista Business)
(pc waarmee ik deze vraag stel: Mac OSX 10.4)
[
Voor 8% gewijzigd door
Anoniem: 220915 op 06-10-2008 20:52
]