R7 9800X3D + ASUS ROG STRIX X870E-E + RTX 4090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38
In het kort: er mag wel over worden gepraat, maar er mag niet naar worden gelinked.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Ik weet niet wat hij heeft gebruikt, maar er zijn op dit moment feitelijk 2 goede ROMS: DCS en ROMeOS.Anoniem: 227451 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 10:50:
[...]
Heb je toevallig ook de DCS ROM gebruikt? Iemand anders had die ook gebruikt en had er ook positieve ervaringen mee. Ik ben nog een beetje huiverig om mijn TP te flashen, maar die voordelen zijn toch wel interessant. Als ik het goed heb is de DCS ROM een van de betere en dus wel een goede optie om te flashen. Wat ik me ook afvraag: weet iemand of er ergens een ROM vergelijking te vinden is? Met de voor- nadelen en tweaks etc.
Kwist niet dat custom ROMS niet mochten.
Ik heb een maand lang met DCS gewerkt, zonder ooit een enkel probleem. Van de week eens ROMeOS geprobeerd, en binnen een paar uur een grijs strepen scherm zoals ik ook wel eens had met stock rom.
DCS weer terug gezet, en die draait inmiddels weer een paar dagen zonder problemen.
Voor het gemak, zoek ook op XDA eens naar UC compliant als je dat niet gebruikt/kent. Even je cabjes bij elkaar vegen op de SD kaart, text filetje aanmaken met bepaalde structuur en na het flashen of een hard reset worden al je appjes tijdens de initialisatie keurig geinstalleerd. Scheelt mij iig veel tijd.
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
Gebruik zelf RomeOS 1.12 en werkt prima tot nu toe, had daarvoor DCS gebruikt (v12 oid) dus misshcien dat ik daar de nieuwste ook nog eens van ga proberen...
[ Voor 8% gewijzigd door Coromoto op 03-10-2008 11:35 ]
Verrek, dat kan idd niet, nooit bij stilgestaan. Hoe irritant is dat! Is hier geen oplossing voor?Remius schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 10:26:
[...]
Ehm... is dit bij de originele cradle dan niet het geval? Je kan hem toch wel opladen als je pc uitstaat?
Anoniem: 110035
euh.. de bijgeleverde stekker op de cradle aansluiten misschien?Remius schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 12:14:
[...]
Verrek, dat kan idd niet, nooit bij stilgestaan. Hoe irritant is dat! Is hier geen oplossing voor?
Ik heb de cradle en de pro nog niet, dus ik kan het fout hebben. Maar wat ik nu begrijp is dat als je de cradle aansluit op de pc, je de pro ook alleen kan opladen als de pc aan staat .Anoniem: 110035 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 12:23:
[...]
euh.. de bijgeleverde stekker op de cradle aansluiten misschien?
zal het je morgen vertellencrumpler schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 22:48:
Heeft iemand al ervaring met de Veripart Cradle HTC Touch Pro?
Of eventueel een andere bureaulader die zowel op een USB poort als stopcontact aangesloten kan worden? Zoek er namelijk juist een die twee aansluitingen heeft, zodat de telefoon ook gewoon opgeladen wordt als me PC niet aanstaat
Multimonitor is relax :P
Er zit dus ook een stekker bij die in het stopcontact kan zodat hij kan laden zonder pc.Remius schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 12:53:
[...]
Ik heb de cradle en de pro nog niet, dus ik kan het fout hebben. Maar wat ik nu begrijp is dat als je de cradle aansluit op de pc, je de pro ook alleen kan opladen als de pc aan staat .
Toch vrij logisch? Als je PC uitstaat levert ie toch geen stroom op de USB-poort!Remius schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 12:53:
[...]
Ik heb de cradle en de pro nog niet, dus ik kan het fout hebben. Maar wat ik nu begrijp is dat als je de cradle aansluit op de pc, je de pro ook alleen kan opladen als de pc aan staat .
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Dat lijkt me ook vrij logisch. Als je je pc uit zet, stopt ook de stroom toevoer naar de usb poort. Alles wat je daarop aangesloten hebt zal dan dus ook geen stroom meer krijgen.Remius schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 12:53:
[...]
Hehe, was ik toch net te laat, spuit 11 die ik ben
[ Voor 7% gewijzigd door TheFes op 03-10-2008 13:15 ]
we hebben hier op de zaak 3 touch pros, maar alle drie hebben ze last van hetzelfde probleem:
na een minuut of 5-8 word de verbinding verbroken als je aan het bellen bent. de andere partij hoort dan dat de verbinding om technische redenen verbroken is...
we hebben overigens telfort, heeft iemand hier ervaring mee?
Ja dat snap ik nog welXanion schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 13:14:
[...]
Toch vrij logisch? Als je PC uitstaat levert ie toch geen stroom op de USB-poort!
Akkoord, naja ik zie wel, moet dat ding sowieso hebbensander-sp schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 13:01:
[...]
Er zit dus ook een stekker bij die in het stopcontact kan zodat hij kan laden zonder pc.
Of je moet op je MoBo een poort poort zoeken die altijd power heeftThe_Fes schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 13:14:
[...]
Dat lijkt me ook vrij logisch. Als je je pc uit zet, stopt ook de stroom toevoer naar de usb poort. Alles wat je daarop aangesloten hebt zal dan dus ook geen stroom meer krijgen.
edit:
Hehe, was ik toch net te laat, spuit 11 die ik ben
de meest normale MoBo hebben tegenwoordig zo'n feature kijk maar eens in je boekje er zal vast wel ergens een jumper zitten die kunt omgooien
op mijn oud asus K8v-Deluxe kan ik ze allemaal op de achterkant onder stroom laten staan terwijl de pc uitstaat
Power to USB
Een andere optie is gewoon de stekker in het stopcontact en syncen via bluetooth
Ik heb sinds afgelopen weekend ook een Touch Pro (icm T-Mobile) en heb ook steeds een vastlslaand toestel , na contact gehad te hebben met HTC hotline is er besloten dat het toestel ter reparatie aangeboden moet worden. Mijn toestel is vandaag opgehaald door UPS en gaat naar het reparatiecentrum (Euro Twice) in Hasselt Belgie.turbootje schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 06:45:
[...]
Afgelopen zaterdag heb ik een nieuwe TP(ander imei nr) gekregen van HTC ,welke netjes door een koerier afgeleverd werd.
Had gerekend op 2 weken maar duurde maar 9 dagen
Problemen zijn echter nog steeds hetzelfde namelijk![]()
Staat regelmatig vast(ruim 10 x per dag) ,ook aan de lader ,ik heb de backlight functie s'nachts aanstaan en zie dan alleen nog maar het opstart HTC logo in beeld(overdag is het beeld zwart en zie je dat normaal niet)
Inmiddels al weer 2 x hard reset gedaan maar mag ook niet baten
En dan heb ik nog niet eens software bijgezet!!!!!!!!!!!!
Begin het vertrouwen te verliezen in de telefoon en zit om het kwartier even te kijken of te Tp niet vastgelopen is
Is jouw toestel ook naar Belgie gegaan ?
Ik moest me toestel zonder accu / pen/achterklep etc versturen.
mijn probleem doet zich zo'n 4 * per dag voor , afgelopen nacht zelfs vastgeslagen met opladen

ben benieuwd wat de reparatie opleverd
Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro
Ik zal de microSD chip vrijwel niet in de computer gebruiken.. dus daar zal ik het niet voor hoeven te doen met de snelheid..
Iemand enige opheldering hierover?
Ik heb dit (nog) niet gehad. Ik zou aanraden om met een simkaart van een andere provider te proberen. Check ook een op een dekkingskaart hoe goed de dekking zou moeten zijn in jouw regio / wijk.sirono schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 13:20:
ik heb een probleempje,
we hebben hier op de zaak 3 touch pros, maar alle drie hebben ze last van hetzelfde probleem:
na een minuut of 5-8 word de verbinding verbroken als je aan het bellen bent. de andere partij hoort dan dat de verbinding om technische redenen verbroken is...
we hebben overigens telfort, heeft iemand hier ervaring mee?
Ultra was volgens mij iets met microsd kaartjes onder de 2gb... Boven de 2gb, moet je vooral letten op class... Je hebt geloof ik class 2,4 en 6Cidious schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 13:44:
Ik wil alvast even een microSD kaartje kopen voor mijn nog te ontvangen TP.. het zal een kaartje van 8GB zijn.. maar nu zijn die er in verschillende smaken.. Ultra en Non-Ultra.. nou wil ik ook filmpjes maken met de TP en nou weet ik niet hoe snel de TP nou intern zijn data door kan voeren naar de chip en of de non-ultra daar ergens een bottleneck in vormt..
Ik zal de microSD chip vrijwel niet in de computer gebruiken.. dus daar zal ik het niet voor hoeven te doen met de snelheid..
16gb heeft alleen nog maar class 2 en 8 gb class 6
waar class 6 dan snellere data-rate heeft. Maar ff googlen vind je welke sneleheden bij welke class horen
[ Voor 6% gewijzigd door Mau_Maus op 03-10-2008 14:38 ]
De telefoon recht voor hun mond houden terwijl ze de oortjes nog in hebben?

--
Het was 03:16 (heb nachtdienst gehadFlying Turtles schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 09:27:
jaja.. irritant is dat. Maar ik denk dat dit alleen 's avonds gebeurt na 12. Als het bijvoorbeeld 00:54 is, dan loopt hij door todat hij bij de '54' uitkomt.
[ Voor 53% gewijzigd door Da_maniaC op 03-10-2008 14:56 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Ik raad dan de 8GB class 6 aan.Cidious schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 13:44:
Ik wil alvast even een microSD kaartje kopen voor mijn nog te ontvangen TP.. het zal een kaartje van 8GB zijn.. maar nu zijn die er in verschillende smaken.. Ultra en Non-Ultra.. nou wil ik ook filmpjes maken met de TP en nou weet ik niet hoe snel de TP nou intern zijn data door kan voeren naar de chip en of de non-ultra daar ergens een bottleneck in vormt..
De class geeft de snelheid aan. Helaas zijn de 16GB kaartjes alleen in class 4.
Dat zou helemaal top zijn!
Ik moet inderdaad zeggen dat op de plaatjes de originele HTC cradle er stukken mooier uitziet, maar voor zo ver ik heb kunnen vinden heeft deze dus geen twee aansluitingen waardoor je óf de USB kabel erin moet hebben, óf de kabel die direct naar het stopcontact gaat.
Vandaar dat ik verder ben gaan zoeken, en toen kwam ik deze tegen die wel twee aansluitingen heeft
Ik heb deze gevonden in het TD topic maar vroeg mij af of er geen gemakkelijkere/betere oplossing is.
Ik gebruik nog de orginele 1.90.404.1 NLD ROM.
EDIT: laat maar. Heb het gevonden, gewoon ff Advanced Configuration Tool downloaden
[ Voor 11% gewijzigd door r0_ op 03-10-2008 16:39 ]
Anoniem: 276245
Ik heb ook de TP en ben er zeer tevreden over, alleen ik heb een probleempje met BlueTooth. Ik heb een Pioneer CD-BTB200 module en de telefoon herkent deze, verbind ook maar vervolgens geeft de display van mijn radio aan dat hij geen telefoon ziet e valt de verbinding ook weg op de telefoon. Ik had hiervoor hetzelfde probleem met WM5 op een QTEK 8300 en dat kon ik oplossen met een stukje software van JETware maar ik kan me haast niet voorstellen dat dit niet op een simpelere manier op te lossen kan zijn..
Maar goed, is het probleem bekend en heeft iemand een oplossing dmv tweaks?
Anoniem: 257316
De onderkant van het scherm (ong. 1 cm) lijkt de blacklight oid. niet goed te werken. Het geeft hetzelfde effect als een CRT scherm op 60hz. Het beeld is niet stabiel en trilt. Dit probleem treedt alleen op in de onderkant van het scherm, de bovenkant is perfect.
Ik heb de telefoon precies 1 week in mijn bezit. Zijn er al meer mensen die dit probleem hebben gezien?
Voor je een vraag over ROM-Updating stelt, lees de GoT Regels betreffende Roms: Windows Based Mobiles & PDA's Beleid
ROM Updaten, hoe en wat
Welke ROM doet nou wat? Vooralsnog worden Custom ROMS wel besproken maar niet gelinked op GoT. Wil je toch meer weten, kijk eens in de Raphael Wiki op XDA [knipt link naar Raphael Wiki in afwachting pven], of zoek op Google!
Touchscreen blokkeren bij een inkomend gesprek: Answerkeys Disabler
Tweaken: Advance config
TweakenTF3D interface: TF3D Config
Ander Thema installeren: zie TF3D Tweaken, thema's hier (let wel, ik kreeg een beste vertraging in de TF3D)
Ik heb een vertraging in de GPS! GPS Tweak cab (Bij GPS Lag, helpt in de meeste gevallen)
GPRS/UMTS/HSPDA uiteztten: NoDaTa
De long-key knop om het toetsenblok te blokkeren duurt zo lang
HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\BackLight\AutoDevic eLockEnable from 0 to 1 Je toestel lockt nu telkens als je backlight uitgaat... (ik weet alleen niet hoe dit zit tijdens bellen, om dan je toetsenbord te blokkeren is niet handig
Scheelt weer wat zoekwerk...
[ Voor 11% gewijzigd door joeltje op 03-10-2008 16:51 ]
Ik heb niets te melden.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Ik dacht ik meld het even
als ik me niet vergis is een pagefile een soort tijdelijke file waarin alles komt wat open staat, dus ja, dat heeft zin, het bevorderd volgens mij vooral de touchflo.Da_maniaC schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 16:24:
Is het nou eigenlijk ook bevorderlijk om een grotere ' pagefile' in te stellen?
Da's een heel mooi lijstje zo, geen idee om de eerste pagina hiermee te laten updaten?joeltje schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 16:19:
In afwachting van een DM van pven, laat ik nog 1 linkje weg; maar dit had ik gisteren in elkaar geklust, niet veel, maar wel zo'n beetje de meeste vragen die ik tegenkom:
Voor je een vraag over ROM-Updating stelt, lees de GoT Regels betreffende Roms: Windows Based Mobiles & PDA's Beleid
ROM Updaten, hoe en wat
Welke ROM doet nou wat? Vooralsnog worden Custom ROMS wel besproken maar niet gelinked op GoT. Wil je toch meer weten, kijk eens in de Raphael Wiki op XDA [knipt link naar Raphael Wiki in afwachting pven], of zoek op Google!
Touchscreen blokkeren bij een inkomend gesprek: Answerkeys Disabler
Tweaken: Advance config
TweakenTF3D interface: TF3D Config
Ander Thema installeren: zie TF3D Tweaken, thema's hier (let wel, ik kreeg een beste vertraging in de TF3D)
Ik heb een vertraging in de GPS! GPS Tweak cab (Bij GPS Lag, helpt in de meeste gevallen)
GPRS/UMTS/HSPDA uiteztten: NoDaTa
De long-key knop om het toetsenblok te blokkeren duurt zo lang: Probeer de volgende Reg-hack eens:
HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\BackLight\AutoDevic eLockEnable from 0 to 1 Je toestel lockt nu telkens als je backlight uitgaat... (ik weet alleen niet hoe dit zit tijdens bellen, om dan je toetsenbord te blokkeren is niet handig)
Scheelt weer wat zoekwerk...
Vandaar dat ik dit nu post...Coromoto schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 11:35:
Ter informatie: Na het weekend zal ik de TS en de FAQ / SL verder bijwerken met meer info en links.

Met de originele HTC Touch werden de topics ook vaak een wirwar van tips. Ik heb toen de gewoonte gemaakt, om alle tips die bruikbaar zijn te verzamelen in een draft e-mail, en eens in de zoveel tijd te posten als verzamelpost...
Wel zo handig, en kan ik toch wat bijdragen aan GoT ik ben verder nml. niet zo'n die-hard tweaker
[ Voor 41% gewijzigd door joeltje op 03-10-2008 17:33 ]
Ik heb niets te melden.
Ik heb al een aantal telefoons gehad maar nagenoeg geen enkele had ook echt wpa2 ondersteuning.
Ik kan geen inkomende telefoontjes accepteren door 1 simpele reden: voordat de foon uit de pouch is het telefoontje al via het touchscherm geweigerd.
Concreet: kan ik de TP zo instellen dat ik telefoontjes alleen kan beantwoorden/weigeren met de hardkeys?
Binnekort krijg ik ook mijn TP. Ik ben dan ook al op zoek naar een geheugen kaart. Maar als ik deze link moet geloven is er wel al een kaartje van 16gb in class 6.dyna18 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:59:
[...]
Ik raad dan de 8GB class 6 aan.
Heeft iemand al ervaring met een 16gb kaartje?
Trouwens de TP wordt mijn eerste smartphone/pda. Op dit moment heb ik nog SE K750I, het is dus een hele overstap!
Press any button... "Where is the 'any button'?!"
Volgens mij wel, mijn draadloze netwerk WPA PSK werkt prima op mijn Pro.Torched schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 18:03:
Wat ik me afvraag is of de Wifi WPA2 ondersteund ?
Ik heb al een aantal telefoons gehad maar nagenoeg geen enkele had ook echt wpa2 ondersteuning.
Voor de zekerheid nog ff nagekeken: WPA2 en WPA2-PSK kun je kiezen als verificatie.
Anoniem: 147093
Als je even had gelezen....wist je al hoe.El-Loco schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 19:07:
Nog een vraagje van mijn kant....:
Ik kan geen inkomende telefoontjes accepteren door 1 simpele reden: voordat de foon uit de pouch is het telefoontje al via het touchscherm geweigerd.
Concreet: kan ik de TP zo instellen dat ik telefoontjes alleen kan beantwoorden/weigeren met de hardkeys?
Is paar posts hierboven beschreven...
Het gaat hier om de Touch Pro, niet om abo geneuzel..
[ Voor 34% gewijzigd door DaannO op 04-10-2008 15:51 ]
Ja maar mijn portomonee is wel flink gekrimptxtreme_lunatic schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 19:49:
Wees juist blij, nu heb je tenminste een toestel zonder provider software erop. Dus geen beperkingen en makkelijker (eerder) updaten!
Tegenwoordig maakt HTC geen onderscheit meer tussen branded en niet branded als ik hun site moet geloven.
[ Voor 84% gewijzigd door DaannO op 04-10-2008 15:51 ]
Wel een Nederlandse ROM toch? Ik heb liever een Engelse ROM, maar ach, ik zal em waarschijnlijk toch gaan flashen
[ Voor 74% gewijzigd door DaannO op 04-10-2008 15:52 ]
We've got that ring of confidence
[ Voor 94% gewijzigd door DaannO op 04-10-2008 15:52 ]
[ Voor 89% gewijzigd door DaannO op 04-10-2008 15:52 ]
Ultra is inderdaad class 6 en de non-ultra class 4.. maar heeft dit wel echt nut?dyna18 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:59:
[...]
Ik raad dan de 8GB class 6 aan.
aangezien de 16gb variant er ook alleen maar in class 4 is..
Kan de telefoon wel gebruik maken van die snelheid? ga geen extra geld neerleggen voor dat ik niet gebruik..
EDIT:
Dat is de gewone variant.. niet de microxtreme_lunatic schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 19:19:
[...]
Binnekort krijg ik ook mijn TP. Ik ben dan ook al op zoek naar een geheugen kaart. Maar als ik deze link moet geloven is er wel al een kaartje van 16gb in class 6.
[ Voor 58% gewijzigd door Cidious op 03-10-2008 21:22 ]
Ik vraag me ook inderdaad af of het bijvoorbeeld wel uitmaakt om class 6 te hebben als de telefoon toch niet snel genoeg is. Het is natuurlijk wel handig als jij het kaartje vanuit je pc met een grote snelheid kan beschrijven.
Ik heb hem nou een maand.. Ik krijg nu zelfs met een custom rom (DCS) grijze schermen.. Had gehoopt dat hiermee de problemen voorbij waren.
De Xperia is al in februari aangekondigd, duurt even voordat ie uit is, maar de xperia is wel goed getest voordat ie uitgegeven is.. Want dit is echt 3 keer niks.. Regelmatig vastlopers, grijze schermen, etc.. Ik durf hem gewoon niet meer op standby te zetten.. Daardoor zie je dat het klokje soort van inbrand op je scherm, en tevens gaat de batterij niet zolang mee als je standby uit zet..
HTC mag wel heeeel snel met een update komen.. Anders wordt ie ingeruild voor een Xperia.. En ik gok dat ik niet de enige ben in dit topic die dit plan heeft
[ Voor 8% gewijzigd door Boyd op 03-10-2008 23:23 ]
Anoniem: 1403
YepWirehub schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 13:33:
[...]
Ik heb sinds afgelopen weekend ook een Touch Pro (icm T-Mobile) en heb ook steeds een vastlslaand toestel , na contact gehad te hebben met HTC hotline is er besloten dat het toestel ter reparatie aangeboden moet worden. Mijn toestel is vandaag opgehaald door UPS en gaat naar het reparatiecentrum (Euro Twice) in Hasselt Belgie.
Is jouw toestel ook naar Belgie gegaan ?
Ik moest me toestel zonder accu / pen/achterklep etc versturen.
mijn probleem doet zich zo'n 4 * per dag voor , afgelopen nacht zelfs vastgeslagen met opladen. Als de telefoon vastslaat zonder op de lader dan trekt ie compleet me batterij leeg.
ben benieuwd wat de reparatie opleverd
Mijne is ook naar belgie gestuurd en heb een nieuw toestel gekregen
Vreem genoeg draait ie sinds donderdag ochtend zonder problemen
maar ff afwachten en anders gaat deze ook weer terug
Kun je eens spieken welke versie erop draait?turbootje schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 23:53:
[...]
Yep
Mijne is ook naar belgie gestuurd en heb een nieuw toestel gekregen
Vreem genoeg draait ie sinds donderdag ochtend zonder problemen
maar ff afwachten en anders gaat deze ook weer terug
Anoniem: 276279
Ben sinds vandaag ook in het bezit van een HTC Touch Pro..
Hang nu al lichterlijk tegen een depressie aan.
Eerder werd in 'n ander forum beschreven dat iemand niet kon smsen..
Er staat dan steeds dat het adres van het service centrum veranderd moet worden.
Maar wanneer ik dit wil veranderen in het services menu, krijg ik wederom een foutmelding.
(Netwerkfout, "Kan instellingen van het netwerk niet lezen. Probeer de instellingen later weer te geven of verbreek de gegevensverbinding en probeer het opnieuw"
Ik las toen dat het ws. een firmware-gerelateerd probleem is
en dat terug flashen naar 1.37 hem uiteindelijk wel heeft geholpen (bij diamond)
Heb allerlei handleidingen en sites al afgestruind..
dus ik hoop dat iemand van jullie me misschien verder kan helpen
met mijn probleem..
Alvast bedankt
(ben trouwens een stuk minder blij met mijn nieuwe telefoon, nu ik jullie
ervaringen lees
Game,Gamepie56 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 23:04:
Nou... Lekker toestelletje.. NOT..![]()
Ik heb hem nou een maand.. Ik krijg nu zelfs met een custom rom (DCS) grijze schermen.. Had gehoopt dat hiermee de problemen voorbij waren.
De Xperia is al in februari aangekondigd, duurt even voordat ie uit is, maar de xperia is wel goed getest voordat ie uitgegeven is.. Want dit is echt 3 keer niks.. Regelmatig vastlopers, grijze schermen, etc.. Ik durf hem gewoon niet meer op standby te zetten.. Daardoor zie je dat het klokje soort van inbrand op je scherm, en tevens gaat de batterij niet zolang mee als je standby uit zet..
HTC mag wel heeeel snel met een update komen.. Anders wordt ie ingeruild voor een Xperia.. En ik gok dat ik niet de enige ben in dit topic die dit plan heeft
Ik zou de ori Rom terug zetten, de oriSPL terugzetten, en het ding opsturen voor garantie. Dit lijkt meer een Hardware probleem....
Ik heb niets te melden.
Wat van hardware probleem dan? Hij is de nacht prima doorgekomen.. Heeft me netjes gewekt (dat was bij de ori rom wel anders), en verder werkt ie als een zonnetje.. Alleen wil hij niet uit standby komen af en toe..joeltje schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 08:28:
[...]
Game,
Ik zou de ori Rom terug zetten, de oriSPL terugzetten, en het ding opsturen voor garantie. Dit lijkt meer een Hardware probleem....
Ik denk echt niet dat dat aan de hardware ligt hoor.. Hetzelfde op je pc/laptop.. Als ik vista draai is er no way dat ie uit standby wil komen.. Met linux werkt het wel.. Ik denk echt dat dit nog steeds software problemen zijn.. Al dan niet windows/drivers gerelateerd.
Ik ga hetvolgende testen:
Touch flo gaat UIT.. (gewoon bij vandaag uitvinken of moet ik nog meer doen?)..
Zet ik SPB er wel even op.. Ga ik daar mee testen, kijken wat er dan gebeurd.. Als ik dan na 2 dagen nog geen sneeuw/grijs/streep/whatever gezien heb.. Dan is het een software probleem.. Als ik wel wat zie gaat ie terug..
Als hij na reparatie nog niet goed werkt ga ik het eerste filmpje op youtube zetten van iemand die een touch pro overrijd met z'n auto

Je schijnt m via een stappenplan er helemaal uit te moeten sloppenGamepie56 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 10:20:
[...]
Ik ga hetvolgende testen:
Touch flo gaat UIT.. (gewoon bij vandaag uitvinken of moet ik nog meer doen?).
Ervaringen zijn dat SPB sneller is..
Zet ik SPB er wel even op.. Ga ik daar mee testen, kijken wat er dan gebeurd..
==
hoi
Je mag hem ook opsturen naar mij hoorGamepie56 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 10:20:
[...]
Als hij na reparatie nog niet goed werkt ga ik het eerste filmpje op youtube zetten van iemand die een touch pro overrijd met z'n auto![]()
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Ik heb ook een nieuw gekregen maar volgens mij geen nieuwe versie er op:Gamepie56 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 00:19:
[...]
Kun je eens spieken welke versie erop draait?
Rom: 1.90.404.1 NLD (08-01-08)
Radio: 1.02.25.19
Ik heb hem gewoon uitgeschakeld in het today screen en draai nu al 3 weken met spb tot nu toe geen enkele vastloper gehad en ook geen last meer van grijze schermen deze had ik hiervoor 2 keer gekregen.Eusebius schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 11:24:
[...]
Je schijnt m via een stappenplan er helemaal uit te moeten sloppen
[...]
Ervaringen zijn dat SPB sneller is.
heb nog gewoon de oriRom en geen verdere tweaks.
Vindt het toestel lekker snel werken en wacht rustig af tot er een update komt voordat ik de touchflo weer inschakel
Anoniem: 262266
weet iemand mij te vertellen of ik iets speciaal moet doen om de functie te gebruiken van het toestel omdraaien dat het geluid dan zelf stil gaat als er een inkomend gesprek plaatsvind?
Thnx!
Volgens de site van brodit moet hij nog uitkomen, maar volgende deze link kunnen ze hem al leveren.
Iemand nog suggesties?
Op de wind van gister kan je niet zeilen
Volgens mij geld dat alleen voor SMS berichten en niet voor inkomende gesprekken...Anoniem: 262266 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 12:31:
Hallo,
weet iemand mij te vertellen of ik iets speciaal moet doen om de functie te gebruiken van het toestel omdraaien dat het geluid dan zelf stil gaat als er een inkomend gesprek plaatsvind?
Thnx!
Haha! Dat is bij mij al gebeurd en hij doet het nog steedsGamepie56 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 10:20:
[...]
Als hij na reparatie nog niet goed werkt ga ik het eerste filmpje op youtube zetten van iemand die een touch pro overrijd met z'n auto![]()
Niet echt stappenplan. Harde reset geven en op het moment dat ie tevoorschijn komt dat ie binnen 3 seconden gaat customizen, even de soft-reset aan de onderkant indrukken. Voila, geen TouchFlo geinstalleerd.Eusebius schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 11:24:
[...]
Je schijnt m via een stappenplan er helemaal uit te moeten sloppen
[...]
Ervaringen zijn dat SPB sneller is.
Heb zelf ook SPB Mobile geprobeerd, vondt het eigenlijk kwa snelheid nog tegenvallen.
Hem zelf het probleem dat ik steeds maar een paar telefoongesprekken kan doen met de TP en dan weer een soft-reset moet geven.
Op de een of andere manier heb ik na een tijdje geen geluid meer bij bellen, ook als ik dan gebeld wordt hoor je geen ringtone afspelen. Soft-reset lost het steeds weer tijdelijk op, maar fijn is het niet.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Ik heb de afbeelding in dezelfde map als de nummers zitten als folder.jpg en ook in de IDTags staat bij Artwork het plaatje ingesteld... echter zie ik hem nog steeds niet?
210667
Onderstaande is één optie.Da_maniaC schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 15:30:
Weet iemand trouwens hoe ik bij de Muziek Tab van TF3D de album cover laat zien van een zelf toegevoegd album?
Ik heb de afbeelding in dezelfde map als de nummers zitten als folder.jpg en ook in de IDTags staat bij Artwork het plaatje ingesteld... echter zie ik hem nog steeds niet?
Je moet even je AudioManager_Eng.vol renamen naar .bak. Daarna je Diamond/Pro herstarten. Dan vindt ie je muziek weer.
\my device\application data\HTC\audiomanager ==> audiomanager_eng.vol
Betekend dat, dat ik dat elke keer moet doen wanneer ik muziek toevoeg?210667 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 15:48:
[...]
Onderstaande is één optie.
Je moet even je AudioManager_Eng.vol renamen naar .bak. Daarna je Diamond/Pro herstarten. Dan vindt ie je muziek weer.
\my device\application data\HTC\audiomanager ==> audiomanager_eng.vol
210667
In principe wel. Maar er schijnt nog een andere mogelijkheid te zijn. Welke?! Ben ik wel tegengekomen maar ik weet niet meer waar. De oplossing die ik aangaf, werkt en is voor mij nu de makkelijkste.Da_maniaC schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 16:12:
[...]
Betekend dat, dat ik dat elke keer moet doen wanneer ik muziek toevoeg?
Ik kan echt alleen maar synchroniseren met de orginele datakabel van HTC. Alle andere kabels werken niet. Dan wordt het apparaat niet herkent. Nog meer mensen dit?
Anoniem: 234627
Gebruik Tagrunner. Werkt prima!210667 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 16:57:
[...]
In principe wel. Maar er schijnt nog een andere mogelijkheid te zijn. Welke?! Ben ik wel tegengekomen maar ik weet niet meer waar. De oplossing die ik aangaf, werkt en is voor mij nu de makkelijkste.
Heb hier de orginele cradle met een random usb kabel eraan en werkt prima.MeIsTwisted schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 18:18:
Vandaag de veripart cradle binnen gekregen. Maar ik kan niet synchroniseren. Alleen mijn microSD kaartje komt SOMS erbij in windows verkenner.
Ik kan echt alleen maar synchroniseren met de orginele datakabel van HTC. Alle andere kabels werken niet. Dan wordt het apparaat niet herkent. Nog meer mensen dit?
Word altijd meteen herkend door Windows Device center.
Anoniem: 238257
hoe is dit bij anderen?
Slechte batterij? lekstroom?
hmmm, hier echt alleen maar de HTC kabel. Ook een kabel van Adapt niet. Zowel op pc als op laptop.Da_maniaC schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 19:15:
[...]
Heb hier de orginele cradle met een random usb kabel eraan en werkt prima.
Word altijd meteen herkend door Windows Device center.
Ik had precies hetzelfde probleem. Maar wat bij mij (en anderen voor mij) hielp was het aanvragen van een nieuwe SIM-kaart bij je provider. Daarna misschien wel nog even je SMS settings op proberen te halen, maar dan werkt alles prima.Anoniem: 276279 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 05:22:
hoi mensen..
Ben sinds vandaag ook in het bezit van een HTC Touch Pro..
Hang nu al lichterlijk tegen een depressie aan.
Eerder werd in 'n ander forum beschreven dat iemand niet kon smsen..
Er staat dan steeds dat het adres van het service centrum veranderd moet worden.
Maar wanneer ik dit wil veranderen in het services menu, krijg ik wederom een foutmelding.
(Netwerkfout, "Kan instellingen van het netwerk niet lezen. Probeer de instellingen later weer te geven of verbreek de gegevensverbinding en probeer het opnieuw"
Ik las toen dat het ws. een firmware-gerelateerd probleem is
en dat terug flashen naar 1.37 hem uiteindelijk wel heeft geholpen (bij diamond)
Ja, sdkcerts.cab installeren zoals in de start post van hem staat.Anoniem: 234627 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 19:46:
Weet iemand hoe je het programmaatje FinixNoverBattery (een batterij-indicator) moet installeren? Mij lukt het niet!
Computer specs
Het gaat trouwens om xp sp3.
nvidia in "HTC P3700 Touch Diamond (deel 2)" hier zie ik inderdaad dat mn pc de service active sync zou moeten geven. Moet active sync op een of andere manier aan de bluetooth gekoppeld worden ofzo? Firewall staat trouwens ook uit (dat levert ook nog wel eens problemen op begrijp ik)
[ Voor 32% gewijzigd door AkroBatik op 04-10-2008 23:16 ]
.
Eigenlijk een pushmail idee, maar dan gewoon om de minuut mailchecken ofzo.
Ioniq 5 P45
Nice, ga ik binnenkort naar kijken, ben eerst even wat andere dingetjes aan het testen.. Plaats over een paar dagen m'n bevindingen en hopelijk een oplossing.joeltje schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 17:38:
de ROMeOs is nu ook in NL!
Wellicht kan gamepie die nog proberen?
Ik ben zelf op zoek gegaan aangezien ik de TP ook als mp3 speler wil gaan gebruiken en mijn eigen mp3 speler dan kan verkopen. (anders ligt ie hier maar te liggen).

Ik heb zojuist een gratis applicatie gevonden genaamd MortPlayer.
De naam had ik hier nog niet eerder voorbij zien komen vandaar dat ik hem even post.
Je kan de speler samen met extra skins hier vinden: Klik
Heb verschillende progjes geprobeerd en deze sprong er gewoon tussen uit kwa functionaliteit.
Vrijwel iedere skin heeft verschillende 'modi'. Main, Car player (compact), Playlist en title bar!
Die title bar is erg mooi aangezien hij ook skinned is (in tegenstelling tot andere progjes welke dit ook proberen.
En je kan hiermee dus lekker je telefoon op het Today screen zetten en toch meteen toegang hebben tot je mp3-speler functionaliteit.
Hiernaast leest de speler mappen standaard uit als albums en naar die functie was ik dus precies op zoek omdat ik zo namelijk mijn muziek in deel.
Wil je het anders hebben kan je ook nog playlists maken.
Ik ben nu nog een beetje met het progje aan het spelen....morgen eens in de 'praktijk' uitproberen.
Hoe kun je die skins bekijken voordat je ze download? Of is het een kwestie van installeren en bekijken of het je bevalt?Da_maniaC schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 01:15:
Ik heb hier de afgelopen tijd verschillende mensen hun ervaringen zien schrijven wat betreft mp3 applicaties.
Ik ben zelf op zoek gegaan aangezien ik de TP ook als mp3 speler wil gaan gebruiken en mijn eigen mp3 speler dan kan verkopen. (anders ligt ie hier maar te liggen).
[afbeelding]
Ik heb zojuist een gratis applicatie gevonden genaamd MortPlayer.
De naam had ik hier nog niet eerder voorbij zien komen vandaar dat ik hem even post.
Je kan de speler samen met extra skins hier vinden: Klik
Heb verschillende progjes geprobeerd en deze sprong er gewoon tussen uit kwa functionaliteit.
Vrijwel iedere skin heeft verschillende 'modi'. Main, Car player (compact), Playlist en title bar!
Die title bar is erg mooi aangezien hij ook skinned is (in tegenstelling tot andere progjes welke dit ook proberen.
En je kan hiermee dus lekker je telefoon op het Today screen zetten en toch meteen toegang hebben tot je mp3-speler functionaliteit.
Hiernaast leest de speler mappen standaard uit als albums en naar die functie was ik dus precies op zoek omdat ik zo namelijk mijn muziek in deel.
Wil je het anders hebben kan je ook nog playlists maken.
Ik ben nu nog een beetje met het progje aan het spelen....morgen eens in de 'praktijk' uitproberen.

Ik vind het echt heerlijk zoals je die WM phones naar je eigen smaak kunt customizen. De Blackberry die ik hiervoor had was functioneel erg sterk, maar je zat altijd tegen hetzelfde schermpje aan te kijken. En je collega zit ook naar datzelfde schermpje te kijken.
Wat ik hier heb aangepast:
- nisse's battery icon, met aanpassingen van andere voor de andere icons
- nocurtains cabje voor de doorzichtige onderkant van het scherm
- andere iconset
- nisse's analoge klok, met aanpassingen
- leuk achtergrondje
Ben nog opzoek naar een andere klok vergelijkbaar als deze, maar met lichtere wijzers om em een beetje beter leesbaar te maken. Dit alles draait op de DCS rom, die voor mij tot nu toe het beste werkt.
Computer specs
Meeste auteurs lijken idd te lui om ff een screenie te posten dus moet je ff zelf kijken idd.Anoniem: 234627 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 07:57:
[...]
Hoe kun je die skins bekijken voordat je ze download? Of is het een kwestie van installeren en bekijken of het je bevalt?
Ik gebruik zelf de Vista skin die er bij zit... vond de Touch skin die daar op de forums stond toch nog een beetje tegenvallen.
Anoniem: 1403
Ik deed de eerste tijd best lang met mijn batterij 2-3 dagen met sporadisch bellen... Nu is hij binnen een dag leeg, zonder dat ik er gebruik van maak. Vanuit uitgeschakelde toestand aangezet, van de oplader gehaald toen hij vol was, gelocked en op standby gezet. De volgende ochtend was de TP uit en leeg. Zeer groot nadeel!
Als ik van touch flo gebruik maak reageert hij vaak vertraagd pas na een seconde gaat hij doen wat ik wil. Ik heb het dan vaak al opnieuw gedaan. Zeer vervelend.
GPS werkt momenteel vrij goed. Zelfs rijdend kreeg ik een fix na een minuut of 3. Ik heb alle tweaks voor GPS uit dit topic doorgevoerd, alleen dicht bij huizen krijg ik vaak geen fix.
Met Hi eindeloos online is Internet verschrikkelijk traag. Ik hoop dat het aan de verbinding ligt. Volgende maand gaat mijn vodafone abo in. de verbindingssnelheid is veel hoger dus ik hoop dat het daarmee wel lekker Internet.
SMSen en mailen gaat heerlijk met het Querty toetsenbord, mijn volgende telefoon krijgt ook weer een querty toetsenbord.
Het is verder een mooie telefoon met heel veel mogelijkheden, ik hoop dat ze snel een betere batterij op de markt brengen.
staat hier ergens in de thread (of in de vorige) nadeel zal dan wel zijn dat je batterij nog sneller leeg is
Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen
Kan en mag je vertellen waar je die iconset vandaan hebt en waar je die op de pro moet installeren?afterburn schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 10:15:
Nog maar eens een screenie.
[afbeelding]
Ik vind het echt heerlijk zoals je die WM phones naar je eigen smaak kunt customizen. De Blackberry die ik hiervoor had was functioneel erg sterk, maar je zat altijd tegen hetzelfde schermpje aan te kijken. En je collega zit ook naar datzelfde schermpje te kijken.
Wat ik hier heb aangepast:
- nisse's battery icon, met aanpassingen van andere voor de andere icons
- nocurtains cabje voor de doorzichtige onderkant van het scherm
- andere iconset
- nisse's analoge klok, met aanpassingen
- leuk achtergrondje
Ben nog opzoek naar een andere klok vergelijkbaar als deze, maar met lichtere wijzers om em een beetje beter leesbaar te maken. Dit alles draait op de DCS rom, die voor mij tot nu toe het beste werkt.
maar nu mag ik telkens als ik de TP uit de houder schuif, mijn stylo zoeken. Die blijft nml. hangen in de houder |B Wat een on product zeg, dat had ik niet verwacht. Voor jullie, als het Brodit moet zijn, wacht op de horizontale houder!
Ik heb niets te melden.
De Vista skin die ik zie op dat forum heeft een andere achtergrond dan die van jou, staan er nog ergens anders skins? Ik vind die van jou er best mooi uitzien namelijk.Da_maniaC schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 01:15:
Ik heb hier de afgelopen tijd verschillende mensen hun ervaringen zien schrijven wat betreft mp3 applicaties.
........
edit: Laat maar volgens mij heb ik hem al. Hier dus http://www.sto-helit.de/downloads/pocketpc/mp-skins/
[ Voor 8% gewijzigd door SaN op 05-10-2008 15:15 ]
Anoniem: 258500
Was bekend...vijltje gebruiken of de Carcom (betere kwaliteit) of Herbert Richter bestellen ipv de Brodit.joeltje schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 14:37:
Nou, gisteren kreeg ik de Brodit houder voor mijn TP binnen. Eindelijk geen TP meer vliegend door de auto. Dat klopt,
maar nu mag ik telkens als ik de TP uit de houder schuif, mijn stylo zoeken. Die blijft nml. hangen in de houder |B Wat een on product zeg, dat had ik niet verwacht. Voor jullie, als het Brodit moet zijn, wacht op de horizontale houder!
Anoniem: 244384
Daarbij wil ik het extra gewicht/grootte afwegen tegen het nut van het toetsenbord. Het blijft erg lastig om in te schatten hoeveel tijdswinst ik kan halen met het toetsenbord, aangezien ik al vrij snel kan typen met progjes als pocketCM op mijn huidige touch cruise.
Dus weet iemand mij een duidelijk antwoord te geven/ filmpjes waarin te zien is hoe snel er met de touch pro getypt kan worden?
Bedankt!
Mijn moeder heeft namelijk vorige week een Touch Diamond gekocht.. Vanmiddag kwam ze aan: HELP hij doet het niet meer.
1 blik: grijs/sneeuw scherm..
Dat is een diamond jongens.. geen touch pro.. dit móet wel software-gerelateerd zijn, óf alle telefoons moeten terug.. En geloof me, mijn moeder heeft echt niks "getweaked", dus ook dat is meteen uitgesloten.
Die HTC software spoort voor geen kant. Ik ben het momenteel aan het testen met SPB, ik wil niet nu vertellen wat m'n bevindingen zijn, eerst een paar dagen goed testen..
Dat de HTC software voor geen kant spoort moet je niet te hard roepen natuurlijk he...
ook met getweakte roms draait mijn toestel super goed (maar originele rom draaide ook goed op zich), en wordt altijd netjes wakker, ook met wekker enzo.
Blijft nooit hangen, tomtom loopt niet achter, geen grijze schermen, geen problemen what soever dus.
Het kan zeer zeker wel hardwarematig probleem zijn, want de pro is eigenlijk gewoon de diamond (ook hardwarematig) maar dan met toevoegingen.
Gewoon mee terug gaan, en een nieuwe vragen.
On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)
waarom hebben zoveel mensen die problemen dan? Leg eens uit.. hoe kunnen ze een kapot toestel leveren?BadBert schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 20:32:
@gamepie:
Dat de HTC software voor geen kant spoort moet je niet te hard roepen natuurlijk he...
ook met getweakte roms draait mijn toestel super goed (maar originele rom draaide ook goed op zich), en wordt altijd netjes wakker, ook met wekker enzo.
Blijft nooit hangen, tomtom loopt niet achter, geen grijze schermen, geen problemen what soever dus.
Het kan zeer zeker wel hardwarematig probleem zijn, want de pro is eigenlijk gewoon de diamond (ook hardwarematig) maar dan met toevoegingen.
Gewoon mee terug gaan, en een nieuwe vragen.
En hoevaak gebruik jij je telefoon? Ik wordt namelijk de hele dag door gebeld, elk kwartier mail ophalen, beetje internet, etc etc..
Misschien dat daar het verschil in zit? Iemand die hem nauwelijks gebruikt heeft dus ook nergens last van omdat de software geen foutjes kan maken..
[ Voor 16% gewijzigd door Boyd op 05-10-2008 21:11 ]
Kan genoeg misgaan he tijdens proces...Gamepie56 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 21:10:
[...]
waarom hebben zoveel mensen die problemen dan? Leg eens uit.. hoe kunnen ze een kapot toestel leveren?
En hoevaak gebruik jij je telefoon? Ik wordt namelijk de hele dag door gebeld, elk kwartier mail ophalen, beetje internet, etc etc..
Misschien dat daar het verschil in zit? Iemand die hem nauwelijks gebruikt heeft dus ook nergens last van omdat de software geen foutjes kan maken..
Ik wordt ook schijt ziek van mensen die roepen dat het een slecht toestel is enzo.. dit is een forum, dus je ziet vaak alleen de problemen van mensen, want die willen ze opgelost zien... Of mensen die denken: oh mijn toestel is iets mee.. dus alle touch pro's zijn dus kut...
het is vaak zo kort door de bocht... Het kan zijn dat 5% van de toestellen kut is.. is best groot als je kijkt na oplagen, en is ook niet goed, maar bekend niet dat iedereen een slecht toestel heeft.
Net als die jonge die zei dat de xperia veel beter en completer en af zal zijn als die uitkomt... Hoe kan die dat in godsnaam weten
Sorry ik moest dit even kwijt, en mijne heeft dus geen problemen. Heeft ie ze wel, dan breng ik hem gewoon terug, en dan maken ze het maar. Maar die ene keer dat ie vastloopt (1x gebeurd) daar ga ik niet wakker van liggen, want dat doet elke telefoon wel is een keer.
En software dingen kunne ook gewoon gevoelig zijn door windows mobile... En misshcien weinig met htc te maken te hebben... Kijk maar is hoevaak windows fout gaat met sommige hardware op pc.. altijd updates en dergelijk... Betekend niet dat he tniet goed kan werken, maar kan gewoon iets zijn wat het net dwars zit
edit: En mijn gebruik is via exchange push mail, winlive mail direct. tomtom wekelijks, bluetooth niet zoveel, wlan, hsdpa, bellen en smsen dagelijks
[ Voor 13% gewijzigd door Mau_Maus op 05-10-2008 21:22 ]
Is er ook een soort van magnifier voor WM6 wat er op de touch pro draait
Kennis wil graag een TP maar kan moeilijk agenda punten lezen of de smsjes
omdat deze letter types zo klein zijn
Het werkt opzich prima bij mij, heb met Google Maps echt een gps fix in 10 sec, en met Tomtom ook wel <1 min.
Echt wel +-8 satellieten waarmee ik verbinding heb.
Echter is dit allemaal buiten zonder hinder van wolkenkrabbers en ufo's enz.
Maar als ik ook maar paar stappen in huis of een auto zet is de verbinding meteen weg. Wat heb je dan aan een navigatie apparaat dat alleen buiten werkt? Is de gps receiver gewoon zo brak of is t wat anders? Moet gewoon werken in een auto lijkt me.
Veel sneller, touchflo draait sneller, zeer stabiel, geen vastlopers en grijze schermen, tomtom 7 werkt zo als het moet zonder lags.
Er is hardware matig helemaal niks mis met deze telefoon, alleen moet er nog een goede officiële ROM update uitkomen of een custom gebruiken, dan is het gebruik van deze telefoon een verademing!!
Ik ben er nu meer dan zeer te vrede mee!
KPN/HI wilde de touch pro niet meer leveren weet je nog? Omdat er zoveel problemen zijn.. En dan moeten er echt heel veel problemen zijn, anders doen ze dat niet.Mau_Maus schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 21:16:
[...]
Kan genoeg misgaan he tijdens proces...
Ik wordt ook schijt ziek van mensen die roepen dat het een slecht toestel is enzo.. dit is een forum, dus je ziet vaak alleen de problemen van mensen, want die willen ze opgelost zien... Of mensen die denken: oh mijn toestel is iets mee.. dus alle touch pro's zijn dus kut...
Zoals je hierboven ook leest. Custom rom draait beter. Aardig software-gerelateerd dus.
En ja: er zijn blijkbaar een aantal mensen die wel een goed toestel hebben. Maar er zijn zo gigantisch veel problemen te lezen over dit toestel (klopt, internet laat vooral problemen zien). Vergelijk het eens met een ander toestel van HTC. Qua problemen spant dit echt de kroon.
Ik ben blij dat jij een goedwerkende hebt.. Vergelijken met windows op je pc kun je niet doen. De telefoons hebben namelijk allemaal dezelfde hardware.
Ik ben dus gewoon niet tevreden, en nog een heleboel mensen die ook niet tevreden zijn En ik wil hem liever niet wegdoen, het is een geniaal toestel, maar dan moet ie wel goed gaan werken. Snap je het probleem nu?
[ Voor 31% gewijzigd door Boyd op 05-10-2008 21:49 ]
Dit topic is gesloten.
We verwachten dat je eigen inzet toont als je een vraag plaatst. Zo is het gebruikelijk om vooronderzoek te plegen en daar de resultaten van te posten (ook bij 'simpele' vragen).
Vergeet daarbij niet om in HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 8 te kijken of het daar misschien al aan bod is geweest.