Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276245

Topicstarter
Omdat er nogal wat mensen problemen hebben met hun Touch Diamond of Touch Pro en vooralsnog deze problemen provider gerelateerd lijken, lijkt het me handig om hier een lijst te maken met de problemen en welke provider je gebruikt, wellicht kunnen we zo achterhalen waar de kneep zit.

Vermeld SVP het volgende:
-Provider
-Touch Diamond of Touch Pro
-kort en bondig het probleem of problemen (alleen problemen die nog niet zijn opgelost)
-Originele ROM of Custom ROM (en welke)

Het is dus absoluut niet de bedoeling providers zwart te maken of vragen over providers te stellen, dit is enkel en alleen bedoeld om te verifiëren of bepaalde problemen provider gerelateerd zijn.
Ik zal proberen in de post hieronder een lijst bij te houden, mocht dit niet mogen of op de verkeerde plek staan hoor ik het wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snarf
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:21
-Telfort zakelijk
-Touch Pro
-Originele NL ROM
  1. Gesprekken worden bij mij in 9 van de 10 gevallen tussen de 5-10 minuten beëindigd, zowel thuis als onderweg. Andere kant krijgt dan te horen dat de verbinding om technische redenen is verbroken. Twee andere collega's hebben dezelfde problemen. Ontvangst is ook merkbaar minder (storing) dan andere telefoontoestellen.
  2. Achterlopen/vertraging TT7. Verwijderen logging heeft het iets verbeterd, maar loopt nog steeds achter op werkelijke locatie en merkbare vertraging (pijl wil rechtdoor) bij het afslaan of nemen van rotondes. Cab uit deze post geeft geen merkbaar verschil met alleen verwijderen logging.
  3. TF3D restart regelmatig, vooral ook bij openschuiven toetsenbord.
Wellicht is het de Telfort sim die problemen geeft met de TP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:42
  • Vodafone
  • Touch Pro
    • Trilfunctie functioneert niet (softwareprobleem, heeft het een tijdje weer gedaan, nu niet meer, harde reset helpt niet)
    • Telefoon gaat regelmatig plotsklaps uit
    • Telefoon komt niet uit standby-stand
  • Originele ROM (1.90.404.1 NLD)
Ter info: TF3D heb ik uitgezet, en uitgezet dat de telefoon automatisch in standby gaat. Dat helpt weinig, en voor de batterijduur is dat natuurlijk :|

[ Voor 30% gewijzigd door Carpento op 06-10-2008 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Het Touch Diamond problemen topic

En waarom voldoet die niet dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276245

Topicstarter
Gemist, ik zocht namelijk op de Touch Pro in de titel ;) .
Op zich maakt het mij niets uit, alleen kan dan wel de titel aangepast worden van het Diamiond Topic zodat duidelijk is dat die ook voor de TP is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Ok, doen we dat :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.