Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 3] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 95.561 views

• PsYkOfOoL
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-03 16:57
GandalfTheGrey schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 15:03:
Zojuist de domste actie ooit gedaan =/ Mijn telefoon op het dak van mijn auto gelegd en vervolgens gewoon weggereden. Bij een flinke U-turn viel de auto van mijn dak en is hij overreden door de vrouw die achter me reed :|

Je kan alles zeggen over de HTC Touch Pro, maar dit ding is echt een monster. Wonder boven wonder doet alle electronica het nog (Internet, mail, GPS, toetsenbord, SD-kaart, muziek, touchscreen en camera.) :) Alleen de batterij/cover zijn zwaar beschadigd en de hardkeys werken nog maar half (af en toe). Iemand enig idee of ik dit ding gewoon kan opsturen en laten fixen?! Het scherm werkt nog helemaal en is nog helemaal gaaf.. Dus hoop dat het geen dure grap gaat worden om alleen de omhulsels en evt hardkeys te vervangen..
Bestaan hiervoor geen verzerkeringen?

• Afiso
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-09 18:49
fragcompany schreef op zondag 21 september 2008 @ 00:19:
[...]

Uh hebben ze wel? ik heb hem nl vrijdag besteld bij vodafone,en krijg hem binnen 5 dagen opgestuurd? :?
Ice_Lord schreef op maandag 22 september 2008 @ 00:33:
[...]
Ik was dinsdag bij Vodafone winkel in Eindhoven en die vertelde mij dat Vodafone nog wacht met het uitbrengen van de Touch Pro totdat de zogeheten software problemen (die onderandere hier worden genoemd) zijn opgelost. Dit zou overigens ook de reden zijn waarom KPN em nog niet heeft.
Huhhh wat is het nou :? Is ie te bestellen of niet? Voordat ze hem hebben zijn er dan ook weer andere HTC's uit zoals de HTC HD. Van vodafone en KPN mag je wel verwachten dat ze als eerste nieuwe telefoons binnen hebben!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:36
Hmm, ik heb nu twee keer gehad dat mn telefoon spontaan uitging, en pas weer aan nadat de batterij los geweest was, das wel minder aardig op zich.

Verder merk ik dat 'ie niet meer trilt bij Teeter. Wel geluidjes, geen trillingen. Instellingen heeft het spel volgens mij niet, iemand die een idee heeft ?

• nl2dav
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 14:07
Bij een flinke U-turn viel de auto van mijn dak en is hij overreden door de vrouw die achter me reed :|
_O- _O- (voor de taalverspreking)

Maar ik heb een keer zelf de casing +keys vervangen van mn HTC eehhh oud ding SPV C550..

Zoiets dus; Ebay shop

Enige vervelende van jouw situatie is dat de Touch Pro net nieuw is.

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Bij een flinke U-turn viel de auto van mijn dak en is hij overreden door de vrouw die achter me reed :|
PsYkOfOoL schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 17:03:
Bestaan hiervoor geen verzerkeringen?
Dat dekt zijn all-risk verzekering voor zijn auto vast wel 8)7 .

Oh, en, ja die verzekeringen bestaan zeker wel. Bij smartphoneshop.nl is die optie er (laatst?) bijgekomen. Kost je wel 10E per maand, wat mij toch een beetje teveel van het goede is.

[ Voor 52% gewijzigd door SirNobax op 27-09-2008 18:46 ]

Pentaxiaan

• PsYkOfOoL
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-03 16:57
Jup maar je bent zover ik weet tegen schade verzekerd en dit is schade dus. Diefstal moet je kunnen aantonen dit kun je zo laten zien.

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 06:58
SirNobax schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 18:41:
[...]

[...]

Dat dekt zijn all-risk verzekering voor zijn auto vast wel 8)7 .

Oh, en, ja die verzekeringen bestaan zeker wel. Bij smartphoneshop.nl is die optie er (laatst?) bijgekomen. Kost je wel 10E per maand, wat mij toch een beetje teveel van het goede is.
Heb er spijt van dat ik er nu geen heb, voor het eerst in 4 jaar....

--------------------------

Klacht.

De batterijduur wordt echt hard minder. Ik heb de afgelopen week geen enkele keer een werkdag uit kunnen houden op 1 batterij. Hij gaat om 07:30 van de lader, en voor 16:00 is hij gewoon leeg. Ik kan er echt woest om worden. Je bent gewoon enkele uren onbereikbaar, terwijl ik op 2 dagen de telefoon niet 1 keer heb aangeraakt. 's Ochtends in mijn zak, en om 4 uur bliept hij dat hij leeg is. Geen dataverbinding oid, niks. Het wordt slechter met de dag.

Denken jullie dat ik een gegronde klacht/claim heb bij HTC hiermee? Graag wat meningen ("samen staan we sterk").

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

SirNobax schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 18:41:
[...]

[...]

Yeh, het is echt twijfelen of je zoiets zou doen of niet. Het is toch weer 120 euro per jaar wat misschien niet veel lijkt maar ik kan die 10 extra euro per maand bovenop mijn vaste lasten goed missen.

Ik had overigens nog een vraag over de HTC TP; kan je de accelerometer makkelijk uit en aan switchen? Als ik op mn bed of op een bank lig en de telefoon voor me houd in bijv landscape mode dan zou dat dus eigenlijk normale modus zijn en omgekeerd volgens de accelerometer. Is dit geen probleem?

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

El-Loco schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 19:18:
[...]

Klacht.

De batterijduur wordt echt hard minder. Ik heb de afgelopen week geen enkele keer een werkdag uit kunnen houden op 1 batterij. Hij gaat om 07:30 van de lader, en voor 16:00 is hij gewoon leeg. Ik kan er echt woest om worden. Je bent gewoon enkele uren onbereikbaar, terwijl ik op 2 dagen de telefoon niet 1 keer heb aangeraakt. 's Ochtends in mijn zak, en om 4 uur bliept hij dat hij leeg is. Geen dataverbinding oid, niks. Het wordt slechter met de dag.

Denken jullie dat ik een gegronde klacht/claim heb bij HTC hiermee? Graag wat meningen ("samen staan we sterk").
Zoals jij het omschrijft heb je dus ook geen Push mail, auto RSS refresh, etc, aan? Dan is dit onacceptabel. De batterij zou dan even erg belast moeten worden als een doodnormale gsm (het feit dat de HTC TP een grotere batterij heeft buiten beschouwing gelaten) en waarschijnlijk op deze manier wel enkele dagen moeten kunnen doorkomen.
Als je nou eens wél alles gebruikt en aanzet? Dan is die in een uurtje leeg?

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09 23:49

MXL

De batterijduur van deze telefoon is niet ideaal, maar dat wisten jullie al. Nu heb ik alleen het rare idee dat mijn telefoon het veel langer uithoudt als ik bluetooth aan laat staan. Ik kon altijd met moeite 1 dag met een volle batterij doen. Van de week ben ik vergeten mijn bluetooth uit te doen en toen viel het mij 's avonds op dat ik nog drie balkjes had. Hierop heb ik mijn bluetooth niet meer uitgezet en kon ik zonder problemen twee dagen met een volle batterij doen.

Meerderen die dit weleens opgevallen is?

Powered by Solarfrontier 3060 Wp

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik zit eigenlijk met een dilemma......

Ik ben van plan een losse unbranded HTC Touch Diamond Pro aan te gaan schaffen.

Echter kom ik er net achter dat als ik mijn huidige contract bij T-mobile wil vernieuwen en ik wil gaan voor een Sim-only abbo dat ik geen Web-n-Walk mogelijkheid heb! (Het GPRS internet abbo van T-mobile).

Ik ben al meer dan 6 jaar klant bij T-mobile en dat wil ik graag blijven.... echter erger ik me dood aan het feit dat dit niet gaat...

Ik zat al te denken om me abbo gewoon te verlengen en web-n-walk erbij te pakken.... maar sim-only was ideaal geweest aangezien de maandelijkse kosten dan ook omlaag waren gegaan. :/

[Edit]

Ik lees net dat er bij een sim-only abbo, mobiel internet kan vanaf Flex 20 of Relax 150 ... lager niet... *O*
(Ik wilde aanvankelijk een lager abbo...maar goed met sim-only zijn de maandelijkse kosten goed te overzien).

[ Voor 15% gewijzigd door Da_maniaC op 27-09-2008 22:05 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 11:38:
[...]

Hoe krijg jij hem geopend met CorePlayer? Ik heb bij file associatons wmv aangevinkt, en dan opent hij hem, maar er gebeurt verder niks (SB en BB) en hij blijft maar laden. Moet je inderdaad deze aanvinken, of is er een andere instelling hiervoor?

In Media Player doet trouwens alleen SB het (schokkerig en superklein beeld :P ), en BB blijft ook maar laden.
De eerste keer heb ik de stream.wmv gerenamed naar .txt en de link eruit geknipt, die geopend als stream. Niet echt handig maar het werkte :P Als ik stream.wmv opsla naar de storage card en vanuit een exporer-applicatie open, laadt CorePlayer wel maar blijft het scherm wit. Alleen als ik stream.wmv vanuit CorePlayer zelf toevoeg aan de playlist werkt ie, en zelfs dan werkt ie meestal alleen als ik nog een ander (lokaal) item selecteer voor de playlist. Dus een beetje omslachtig helaas.

Vind het wel vreemd dat SB het al schokkerig doet in WMP, heb je een 3G verbinding?

• hives
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-04-2023
Verdorie! Ik vandaag even mijn telefoon een harde reset geven nadat ik het programma second today had geïnstalleerd wat mij totaal niet beviel. Op XDA was iedereen erg positief. Maar ik kreeg alleen maar problemen met opstarten en touchflo werkte niet meer.

Sindsdien 1 x in de 4 keer ongeveer dat me telefoon later ook niet meer goed wilde opstarten.
Sinds vanavond 18:00 al bezig om alles nu weer te fixen, want na de harde reset ben ik echt de sjaak.

Ik kan dus nu op geen enkele mogelijkheid, met of zonder tweaks een GPS fix krijgen en heb nu al 4 x een harde reset uitgevoerd. En gelijk na de harde reset Quick GPS en tomtom 7 geïnstalleerd. Geen fix. Ook niet met GPS tweak van XDA.

Wie oh wie heeft dit zelfde probleem na harde reset? En heeft daar een oplossing voor gevonden?

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 06:58
Mag schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 20:25:
[...]

Zoals jij het omschrijft heb je dus ook geen Push mail, auto RSS refresh, etc, aan? Dan is dit onacceptabel. De batterij zou dan even erg belast moeten worden als een doodnormale gsm (het feit dat de HTC TP een grotere batterij heeft buiten beschouwing gelaten) en waarschijnlijk op deze manier wel enkele dagen moeten kunnen doorkomen.
Als je nou eens wél alles gebruikt en aanzet? Dan is die in een uurtje leeg?
Ik ga morgen de praktijktest even doen. Vanaf de ochtend zal ik BT inschakelen, een paar uur BT via een carkit gebruiken, wat internetten / YouTuben via WiFi en nog wat grut. Eens zien wat hij doet. Ik word hier inderdaad niet echt vrolijk van.

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-08 19:07

JAMF

010 the number of the best

Heb em nu 2 dagen - Tomtom 7 erop gezet - fix duurt erg lang,zelfs met quickGPS -- Nog effe mee experimenteren

Nog een paar vragen :

- Hoe kun je zien of de TP een eerste generatie is of een tweede - serienummer misschien ??
- kan je een eigen ringtone voor smsjes instellen ?? - voor bellen is dat al wel gelukt
- Hoe kan je opera dwingen om wifi te gebruiken als dat aanwezig is
- is het mogelijk om via wifi je windows shares te benaderen (of smb shares op de NAS)

to do list:
- fatsoenlijke tas ervoor kopen
- batterijduur testen
- diverse tweaks van de FP invoeren

oh ja: Kan iemand die RemoteTracker effe ergens op één of andere fileshare zetten , de download limiet van het origineel is bereikt

[ Voor 10% gewijzigd door JAMF op 27-09-2008 22:39 ]

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Verwijderd

Hier niet? https://sourceforge.net/p...=284670&release_id=614380

Opera draait bij mij zowiezo wel op WiFi indien aanwezig... 8)

Voor een "ringtone" bij je sms moet je converteren naar Wav. dan werkt het :Y

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2008 22:56 ]

• BadBert
  • Laatst online: 12-09 17:43

BadBert

Mini powah

Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 22:54:Voor een "ringtone" bij je sms moet je converteren naar Wav. dan werkt het :Y
Ik weet niet of het verschilt bij een MDA vario IV, en een touch pro, maar ik heb gewoon een mp3 bij nieuw text bericht...
In te stellen bij:
start -> instellingen -> telefoon -> geluiden en meldingen -> selecteer in de dropdownbox: message: nieuw textbericht (of zoiets) en dan kun je kiezen wat je wil... (dit was bij de touch al, en bij de tytn II ook, beide toestellen die ik heb gehad, unbranded of branded maakte geen verschil, was een WM instelling namelijk).

Net trouwens met tumtum 7 rond gereden.
Als je er van uit gaat, dat het voorste deel van de pijl je auto is (dus niet het midden van de pijl) dan klopt hij precies! :D
Hij loopt dus zeker niet zover achter als bij entity (dat was echt gewoon: ruim de straat voorbij zijn, dan komt de pijl pas bij de straat aan)

Lijkt er op dat ik iig een goed werkende versie heb.
Morgen met Entity een originele HTC rom erop zetten, eerst ff kijken of de tmobile rom te downen is (vast wel) of een backup maken (just in case). Dan eens testen of de originele htc rom het net zo goed doet :)

On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:36
Ik schreef al eerder:
Verder merk ik dat 'ie niet meer trilt bij Teeter. Wel geluidjes, geen trillingen. Instellingen heeft het spel volgens mij niet, iemand die een idee heeft ?
Inhakend op mezelf: hij trilt dus helemaal niet meer, ook niet bij bellen en smsjes. Even een hard reset proberen, hij heeft het -in het heel prille begin- wel gedaan ;(

[ Voor 14% gewijzigd door Carpento op 27-09-2008 23:06 ]

Verwijderd

BadBert schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 23:04:
[...]

Ik weet niet of het verschilt bij een MDA vario IV, en een touch pro, maar ik heb gewoon een mp3 bij nieuw text bericht...
In te stellen bij:
start -> instellingen -> telefoon -> geluiden en meldingen -> selecteer in de dropdownbox: message: nieuw textbericht (of zoiets) en dan kun je kiezen wat je wil... (dit was bij de touch al, en bij de tytn II ook, beide toestellen die ik heb gehad, unbranded of branded maakte geen verschil, was een WM instelling namelijk).
Bij de HTC Wizard (Qtek9100) moest het wel... als je ook kijkt in: windows->rings zijn de geluiden voor sms en zo allemaal Wav. files...
Zal er morgen eens een MP3 tussen zetten en kijken of het werkt :Y

• Karloe
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-11-2020
[...]
Morgen met Entity een originele HTC rom erop zetten, eerst ff kijken of de tmobile rom te downen is (vast wel) of een backup maken (just in case). Dan eens testen of de originele htc rom het net zo goed doet :)
Ditto hier, op het T-mobile "zenderpark" na, ik zit op de rand van een white-out.
(en jammer dat de antenne onderin zit, daar zit ik meestal met de hand, kost weer een streepje...)
Ik ben al 3 dagen aan de gang, trachten van de dump weer een ROM te maken, in de spaarzame tijd die ik heb.
Ik zal wel een domme fout maken, maar ik krijg het nog niet voormekaar ;(
Had er op xda al een .nl t-mob rom gestaan had ik al geflashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiekeboe100
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 08:56
Karloe schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 23:26:
[...]

Ditto hier, op het T-mobile "zenderpark" na, ik zit op de rand van een white-out.
(en jammer dat de antenne onderin zit, daar zit ik meestal met de hand, kost weer een streepje...)
Ik ben al 3 dagen aan de gang, trachten van de dump weer een ROM te maken, in de spaarzame tijd die ik heb.
Ik zal wel een domme fout maken, maar ik krijg het nog niet voormekaar ;(
Had er op xda al een .nl t-mob rom gestaan had ik al geflashed.
ik heb met deze uitleg mijn huidige rom kunnen dumpen en terug omvormen naar een flashbare rom.
Om hem terug te flashen moest ik wel een andere SPL installen, maar hiermee werkte hij perfect.

http://forum.xda-develope...4&highlight=dump+original

Op welk stukje loop je vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

nl2dav schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 18:37:
[...]

_O- _O- (voor de taalverspreking)

Maar ik heb een keer zelf de casing +keys vervangen van mn HTC eehhh oud ding SPV C550..

Zoiets dus; Ebay shop

Enige vervelende van jouw situatie is dat de Touch Pro net nieuw is.
LOL! Bedankt voor jullie reacties. Omdat ik mijn handen vol had met boodschappen en onderwijl aan het bellen was had ik de mobiel even op de dak van mijn auto gelegd om hem vervolgens er nooit meer af te halen" 8)7

Ik hoop dat HTC (tegen betaling) mijn hardkeys contacten en casing kan fixen (voor 100 euro of minder). Zelf in en uit-elkaar lijkt me lastig worden. Heb de telefoon niet verzekerd en hoop dat ik met betaling hem wel kan laten fixen. Ik kan mijn toestel niet meer vergrendelen, omdat de hard-keys niet meer werken. Zijn er nog meer manieren om hem via het TouchScreen te vergrendelen? Is de rechter softkey in te stellen als Vergrendelen?!

[ Voor 10% gewijzigd door GandalfTheGrey op 28-09-2008 01:16 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Ik ben dus eigenlijk van plan om volgende week mijn HTC Touch te gaan vervangen voor de Touch Diamond Pro.... maar al die verhalen over de batterijduur zijn me wel een doorn in het oog moet ik zeggen.....
Nu ben ik iemand die zijn telefoon een stuk minder gebruikt dan de gemiddelde mens, maar dat wil ik met de Touch Pro eigenlijk gaan veranderen. (Vooral omdat de gebruiksvriendelijkheid het toe laat en er erg veel mogelijkheden zijn).

Ik zag de grotere accu echt als een pré, dus ik snap niet dat deze minder lang mee zou gaan dan zijn kleine broertje de Touch Diamond? :?

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
[...]
knip

Dat was mijn doel ook voor vandaag... Welke ori Rom ga je erop zetten? ik ga deze proberen:
RUU_Raphael_HTC_WWE_1.90.405.1_Radio_Signed_Raphael_CRC_52.33.25.17_1.02.25.19_Ship

Ik heb namelijk nogal wat problemen met de WiFi, die op mijn acces point wel connect, maar op mijn router niet wil. Ook bij mijn vader wil hij niet aan een compleet onbeveiligd WiFi netwerk connecten. Hij ziet wel dat het netwerk er is, probeert te connecten, maar wordt er net zo hard weer afgegooid...

Iemand nog tips hierover?

[ Voor 77% gewijzigd door joeltje op 28-09-2008 09:07 ]

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

@Joeltje:
Ik heb geen idee welke rom er op gaat, Entity had een hele goede originele HTC gevonden, met al wat kleine tweaks erin. Verder geen grote aan passingen.
Ik wil wel eerst zeker weten dat ik de originele NL tmobile rom terug kan zetten, hopelijk krijgen we dat vandaag eerst voor elkaar!

Ik zal nog melden welke rom ik erin zou hebben zitten straks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
volgaarne, wellicht kun je een plannetje mailen?

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

@Bladerunner & BadBert: toon verzetten naar de windows map deed de truc (blijft gewoon mp3)
joeltje schreef op zondag 28 september 2008 @ 08:33:
[...]

Ik heb namelijk nogal wat problemen met de WiFi, die op mijn acces point wel connect, maar op mijn router niet wil. Ook bij mijn vader wil hij niet aan een compleet onbeveiligd WiFi netwerk connecten. Hij ziet wel dat het netwerk er is, probeert te connecten, maar wordt er net zo hard weer afgegooid...

Iemand nog tips hierover?
Kloppen je instellingen van DHCP (het uitdelen van netwerkadressen) zowel op de phone als op de router ??
router zou moeten uitdelen, phone moet dan uitsluitend ontvangen (dus niet zelf bedenken)

zitten je router en je accesspoint elkaar niet dwars, dat ze beide in dezelfde range Ip adressen uitdelen ?
Als ik het goed begrijp heb je zowel wifi in je router en ook een wifi AP áán je router hangen
Je zou idealiter maar één wifi punt in je netwerk hebben (en als er twee zijn mogen ze elkaar niet hinderen - d.i. andere ip range, ander channel)

wat is je opstelling?
{adsl modem}-{router+Wifi}-{Wifi-AP} of koppelt je modem zowel aan je router als aan je wifi-AP

(of nog anders --zelf effe een plaatje maken)

Is er niet toevalling een MAC-adress filter ingesteld ?? (bij vader)

[ Voor 10% gewijzigd door JAMF op 28-09-2008 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Nergen Mac Adressen aangezet. De opzetting is Router --> Wifi en Router --> Kabel --> AP

Het AP is niet te zien waar ik bereik heb met de Router via WiFi, dus hinderen doen ze niet....

DHCP staat aan beide kanten als automatisch? Dat zou toch goed moeten gaan... iPhone van mijn vrouw werkt direct?

Wellicht toch een communicatie fout tussen routers en WM6.1?

[edit]

sleutel op open ipv shared, nu werkt het wel.... hmm...

[\edit]

[ Voor 9% gewijzigd door joeltje op 28-09-2008 14:21 ]

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe ik het Windows mobile device center kan installeren op mijn Windows vista business 64 bit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Ik krijg bij mijn sms-en alleen maar nummers te zien? Waarom niet de namen?

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

@Joeltje, heb je de MDA vario IV?
Met advanced config even je Caller ID nakijken, als hij op 12 of 13 staat, krijg je dat.
Die moet je op 8 of 9 zetten :) (was bij mij ook)

De rom die nu op mijn Mda vario IV staat is: DCS-TouchPro-V14
(zie: HIER voor meer info)

Het flashen ervan is niet zo moeilijk, hierboven geposte handleiding werkt prima.
Eerst de tel helemaal unlocken, dat is zo gepiept, dan de rom laden en booten, en klaar is kees. In totaal ongeveer 10 minuutjes mee bezig geweest. Entity had een t-mobile (nl) originele rom gevonden, die moet alleen nog gebuild worden, maar ik kan iig terug naar origineel als ik wil.

Het is een al aardig getweakte htc touch pro rom (EN) hij is een HEEL stuk sneller als de originele, en t.o.v de T-mobile rom helemaal. Hij neemt ook VEEL minder geheugen in (en voor zover ik kon herinneren, scheelt dat tientallen MB's).
TomTom werkt ook prima, hele telefoon werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Advance had ik al staan, maar helaas, 8 of 9 instellen, heeft geen effect ;(

Ik zal de DCS Rom ook eens proberen.. Ik heb al een HTC Black theme, dus dat walchelijke roze is iig weg ;)

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:40

SaN

Ik denk dat ik dat elite project op xda toch nog even afwacht, opzich werkt de t-mobile rom ook goed voor mij, alleen dat roze is zoo afzichtelijk. Elke poging die ik heb ondernomen om het zwart te krijgen resulteert in een trage TF3d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

@Joeltje: Let ook even op wat sander-sp zegt, hier had ik ook last van. Door een theme te laden wordt de TF3D wel een stuk trager...

Net even de telefoon van alles voorzien wat ik nodig heb :) en alle persoonlijke instellingen werkt heerlijk snel zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02 09:30
[b][message=30806681,noline]Elke poging die ik heb ondernomen om het zwart te krijgen resulteert in een trage TF3d.
Niet alleen dat, maar bij het opstarten bijft er een "wit-met-roze-bolletjes" t-mobile reclame scherm komen. Bovendien op het home-venster blijft links bovenin groot T-MOBILE staan. Ik heb daar liever de datum en dan onderin wat meer ruimte voor afspraken.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen T-Mobile en ondanks dat mijn TP simlock-vrij geleverd is, ben ik niet van plan om tussentijds weg te gaan. Dat er op de TP in de linker boven hoek MDA staan en onder het scherm T-Mobile, vind ik ook geen probleem. Alleen al die T-Mobile beginschermen, T-Mobile tekstbalken en T-Mobile toevoegingen daar ben ik geen fan van. Sterker nog, ik heb daar een hekel aan. Verder doen ze er vanalles aan om te voorkomen dat je de software in je toestel naar eigen wens inricht/vormgeeft. Dat is wel flauw.

Wat ik T-M wel moet nageven is dat dit toestel (in mijn geval) behoorlijk probleemloos werkt. Met de standaard instellingen loop TomTom redelijk in de pas (misschien in het aller ergste geval 20 meter achter). Met de reg-aanpassingen gaat hij trouwens veel erger achterlopen. Misschien heeft T-M een goeie batch van HTC gekregen of hebben de technici van T-M, hier en daar wat verbeterd?

Een verbeterpunt voor HTC vind ik wel dat de batterijduur is. Als ik mijn toestel redelijk gebruik, dan gaat de accu net 24 uur mee (bij intensief gebruik haal je dat dus niet eens). Wat dat betreft zijn de Diamond bezitters waarschijnlijk nog slechter af met een 950 mAh accu. Er komt een 1800 mAh accu voor de TP, alleen vraag ik me af of daar nog een fatsoenlijke cover bijgeleverd wordt (zonder rare verdikking op de plek van de accu) en die dan ook nog past op mijn Vario IV. Als dat allemaal het geval is, moet ie ook nog passen in mijn aktieve houder in de auto .... Dat zijn waarschijnlijk wel teveel wensen. Eerst maar eens kijken of ik er een nieuwe ROM in kan krijgen, die geen afbreuk doet aan het functioneren van mijn Vario. Een backup maken van de originele ROM mag ik dan niet vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

Heeft al iemand een hoes van Adapt geprobeerd? Ze hebben een lederen en een metalen

Ik zag de lederen bij BelCompany, maar de zaterdag zondaghulp wou de verpaking niet openmaken, dus kon ik niet zien of de telefoon er een beetje bruikbaar ingaat
* JAMF wil zoiets als die Noreve zodat het toetsenbord bruikbaar blijft.

of iets moois van PielFrama €€ :X €€

meer cases;
proporta
mrGadget
carrymobile
PDair

Ik zie zo tijdens het zoeken dat er een hoop cases zijn met een folie over het scherm of over het toetsenbord.
Lijkt me niet ideaal

Straks maar een noreve bestellen denk ik -- of effe wachten op die pielframa (binnenkort bij pdashop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
nou, de touchflow is wel okay, maar er zit me toch een vertraging in het toetsenbord! echt niet normaal. ik typ dit, en als ik klaar ben komt de tekst pas....

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 13:57:
Iemand een idee hoe ik het Windows mobile device center kan installeren op mijn Windows vista business 64 bit?
Wat dacht je van de juiste versie te downloaden van de microsoftsite en dan dubbelklikken op het installatiebestand?

(of wees even duidelijker als jij problemen ervaart met het installeren...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 20:07
Even een vraag voor de T-mobile PIT gebruikers, hoe hebben jullie de instellingen staan?

Ik heb nu bij Band alles op auto staan maar in dat geval krijg ik bijna geen HSDPA verbinding maar vooral GPRS. Wanneer ik hem bijv. op WCDMA en GSM900+1800/UMTS2100 krijg ik af en toe wel een HSDPA verbinding alleen deze verbinding valt dan heel vaak weg.

Hoe zijn jullie ervaringen hier mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:30
Ik heb alles op auto staan, vrij vaak een HSDPA verbinding, maar gebeurd een paar keer per dag dat dat icoontje grijs wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Daneel schreef op zondag 28 september 2008 @ 15:42:
Niet alleen dat, maar bij het opstarten bijft er een "wit-met-roze-bolletjes" t-mobile reclame scherm komen. Bovendien op het home-venster blijft links bovenin groot T-MOBILE staan. Ik heb daar liever de datum en dan onderin wat meer ruimte voor afspraken.
Die roze bolletjes (naja, vierkantjes) blijven, iig: bij het aanzetten zie je en plaatje. Het animated gedeelte is wel vervangen door htc ani gifje. Dat plaatje zou toch ook wel te vervangen moeten zijn denk ik?

Het logo links boven is wel weg, maar onderin komt niet meer ruimte voor afspraken.
Ik heb het iig nog niet voor elkaar dat er meer dan 1 afspraak in beeld komt! (was bij de tmobile rom ook)

Dus als iemand daar wat op weet....

EDIT:
1 raar dingetje wat ik niet kan verhelpen:
Active sync BLIJFT opstarten.... Ik heb al met een taskmanager alle “repllog.exe” notificaties disabled, en NOG blijft hij komen. “repllog.exe” blijft gewoon opstarten, en zie ik iedere keer weer terug bij mijn processes...

[ Voor 20% gewijzigd door BadBert op 28-09-2008 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er dan geen games verschijnen voor de Touch Pro, dan maak je er zelf eentje :)

demo speelbaar (2 leveltjes nu). game is in ontwikkeling.

http://touchdown.waterplanner.nl/

Site geupdate met nieuwe screenshots.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2008 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 22:01:
Als er dan geen games verschijnen voor de Touch Pro, dan maak je er zelf eentje :)

demo speelbaar (2 leveltjes nu). game is in ontwikkeling.

http://touchdown.waterplanner.nl/
Screenshots zien er goed uit. Doet me denken aan Apocalypse Now vroeger op de C64 :)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 13:57:
Ik heb zelf Vista Ultimate 64-bit en na het installeren van mijn HTC Touch was mobile device center meteen beschikbaar op mijn PC. (Als dit niet zo is, zal je deze kunnen downloaden via microsoft.com of via de windows updates neem ik aan).
Daneel schreef op zondag 28 september 2008 @ 15:42:
[...]
Er komt een 1800 mAh accu voor de TP, alleen vraag ik me af of daar nog een fatsoenlijke cover bijgeleverd wordt (zonder rare verdikking op de plek van de accu) en die dan ook nog past op mijn Vario IV.
Enig idee misschien wanneer deze accu ter verwachten is? :)
Als de accuduur nu een beetje redelijk word dan wil ik hem eigenlijk ook wel als mp3-speler gaan gebruiken.
(Loop ik niet telkens met meerdere apparaten op zak).

[ Voor 37% gewijzigd door Da_maniaC op 29-09-2008 03:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaSaN schreef op zondag 28 september 2008 @ 18:15:
[...]

Wat dacht je van de juiste versie te downloaden van de microsoftsite en dan dubbelklikken op het installatiebestand?

(of wees even duidelijker als jij problemen ervaart met het installeren...)
In de eerste instantie installeert het programma zich gewoon, maar zodra het bij de 90% is loopt het balkje terug en is er verder niets geïnstalleerd.

Bij iemand anders heb ik het wel geïnstalleerd en daar functioneert het wel gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Da_maniaC schreef op maandag 29 september 2008 @ 03:21:
[...]

Als de accuduur nu een beetje redelijk word dan wil ik hem eigenlijk ook wel als mp3-speler gaan gebruiken.
Expansys is zon beetje de eerste die het gaat leveren:
http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=172018

Dus gewoon in de gaten houde,n maar voor die prijs vind ik het niet erg elke dag op te laden.. en je telefoon word dikker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:59
Volgens het statusoverzicht van mijn pre-order duurt het nog 20 dagen. Ik heb er 2 besteld maar heb straks maar 1 nodig.

Ik heb overigens een hypothese geformuleerd die het snel leegraken van de accu en het bellen / opnemen terwijl het toestel op lock / standby staat zou kunnen verklaren:
  • Wanneer het toestel eventjes ontwaakt voor een alarm, reminder, sms, of inkomend telefoontje wordt tijdelijk de lock/standby opgeheven. De meegeleverde pouch oefent echter standaard druk uit op het touchscreen d.m.v. de flap die ervoor zorgt dat het er niet aan de andere kant er weer uit valt.Hierdoor kunnen er allerlei acties gestart worden, zolang niet op op de notificatie is gereageerd. Ook als het toestel nog gelockt is maar niet meer op Standby stand staat blijft het erop drukken, met als gevolg dat het scherm niet uitgaat omdat het idle interval nooit bereikt wordt.
Ik heb het toestel vaak uit de pouch gehaald en ontdekt dat ie aan stond en de batterij ingezakt was, terwijl ik geen dataverbindingen of andere applicaties open had staan. Ik heb ook vaker gehad dat ik een hele werkdag de telefoon als MP3 speler op mijn bureau had liggen, zonder in de pouch te zitten. Na zeker 7 uur spelen stond de accu op 36% waar ie 's ochtends op 100% van de lader is afgehaald.

Wat vinden jullie van deze stelling? Wie kan mijn hypothese zelf toetsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Ik word wel erg moe van die GPS-lag. Heb eens gebeld met HTC (wel een pauperhelpdesk overigens), en ik kon mijn telefoon ter reparatie opsturen; ben het toestel dan 2 weken kwijt. Iets binnenin me zegt alleen dat ze er toch niets aan kunnen doen...

Heeft iemand dit wellicht al wel gedaan, en heeft het geholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Had je dit al geprobeerd:
http://forum.xda-develope...hp?p=2702470&postcount=53

De keyboard Lag vind ik veel irritanter btw...

@Coromoto, je stelling klopt... Helaas... voor het opnemen is een oplossing:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=425650
Voor de rest nog niet echt... Ik vrees dat je wellicht met S2U (Slide to Unlock) wel geholpen wordt, maar dat schijnt weer een negatieve invoed op de batterij te hebben...

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Entity

9000rpm

Upquark schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:55:
Ik word wel erg moe van die GPS-lag. Heb eens gebeld met HTC (wel een pauperhelpdesk overigens), en ik kon mijn telefoon ter reparatie opsturen; ben het toestel dan 2 weken kwijt. Iets binnenin me zegt alleen dat ze er toch niets aan kunnen doen...

Heeft iemand dit wellicht al wel gedaan, en heeft het geholpen?
De mijne wordt vandaag opgehaald ivm dit probleem. Hij zal inderdaad 2 weken wegblijven. De helpdesk is inderdaad zeer matig, pas na lang aandringen heb ik ze zover gekregen dat ik het toestel op kon sturen. Of het helpt, weten we over 2 weken hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
joeltje schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:00:
Voor de rest nog niet echt... Ik vrees dat je wellicht met S2U (Slide to Unlock) wel geholpen wordt, maar dat schijnt weer een negatieve invoed op de batterij te hebben...
Ik heb voor het ongewild opnemen inderdaad de Answerkeys Disabler draaien. Wat ik nu verder wil proberen is om een stuk plexiglas in de juiste maat (zijnde even groot als het toesteloppervlak) te snijden en tussen het toestel en de pouch zetten. Hiermee hoop ik te bereiken dat die flap niet meer tegen het scherm aandrukt, aangezein het plexiglas dat dan tegenhoudt.

Of een andere hoes/tas ervoor halen, zoals een paar posts terug aangehaald is (the real JAMF in "Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 3]"). Die ene van Proporta heeft ook iets dergelijks in de flap ingebouwd zitten, een aluminium paneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coromoto schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:46:
[...]

Ik heb voor het ongewild opnemen inderdaad de Answerkeys Disabler draaien. Wat ik nu verder wil proberen is om een stuk plexiglas in de juiste maat (zijnde even groot als het toesteloppervlak) te snijden en tussen het toestel en de pouch zetten. Hiermee hoop ik te bereiken dat die flap niet meer tegen het scherm aandrukt, aangezein het plexiglas dat dan tegenhoudt.

Of een andere hoes/tas ervoor halen, zoals een paar posts terug aangehaald is (the real JAMF in "Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 3]"). Die ene van Proporta heeft ook iets dergelijks in de flap ingebouwd zitten, een aluminium paneel.
Dat flapje is bij mij alleen aan 1 kant voelbaar zeg maar. Aan de andere kant is hij min of meer 'verzonken' in de pouch. Misschien moet je hem even andersom erin doen, waardoor hij dus er niet meer op drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 07:32
Ik heb al eens eerder gevraagd of er mensen problemen hebben met bellen? Mijn telefoon werkt met alles prima, nog nooit grijze strepen gehad of zo, snelle gps fix. Maar juist waar het ding voor bedoelt is doet hij het minder. Ik heb zo vaak dat gesprekken wegvallen, als ik bel of gebeld wordt allebei. Gesprekken waarbij ik niet meer hoorbaar ben, slechte ontvangst itt voorgaande toestellen.

Ik dacht eerst dat ik met mijn oor het gesprek afkapte maar aangezien het scherm uitstaat met bellen kan dit toch niet? Bovendien probeer ik mijn oor zo ver mogelijk weg te houden.

Ben ik de enige?

Dan de toetsenblok, wat heeft die voor nut? Als de TP op standby staat kan ik hem op geen enkele andere manier uit standby halen dan door op de aan/uit toets te duwen. Ik heb aan de instellingen niks veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 11:46
eX0duS schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 20:48:
Dan zal dat wel goed gaan komen... Ik heb trouwens niet eens gevragen of het een NL of een ENG versie is, ik ga er vanuit dat het een NL versie is omdat ik hem bij KPN haal... Ik weet niet wat de meeste hier hebben, als ik zou moeten kiezen zou ik liever een Engelse versie hebben omdat ik met Engels beter om kan gaan dan met Nederlands. :X
Loop je met de Nederlandse versie niet tegen problemen aan verder? Je kan het apparaat zeker niet ook gewoon op Engels instellen?
Standaard zullen alle providers een NL versie uitleveren.
Eigenlijk worden ENG versies alleen uitgeven als je een lostoestel koopt. Dan wel als je je abbonnement + toestel via een 3e aanschaft, zoals een webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:30
Heb laatste tijd wat ruis als ik bel.. Dus alsof iemand constant in de microfoon zit te hijgen.. Beetje appart :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
  • Laatst online: 28-08 14:42
Vraagje:

Wat gebruiken jullie als mp3/wma speler?

Ik heb mediapayer en winvibe gevonden. Winvibe voldoet aan al mijn eisen. Maar is veel te instabiel..

Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:40

SaN

joeltje schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:00:
Had je dit al geprobeerd:
http://forum.xda-develope...hp?p=2702470&postcount=53

De keyboard Lag vind ik veel irritanter btw...

Ik heb veel keyboard lag als ik wlan aan heb staan, anders helemaal niet eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:02:
[...]

Dat flapje is bij mij alleen aan 1 kant voelbaar zeg maar. Aan de andere kant is hij min of meer 'verzonken' in de pouch. Misschien moet je hem even andersom erin doen, waardoor hij dus er niet meer op drukt.
Goeie tip zeg! Ik stopte het er altijd in zodat het HTC logo op de pouch aan dezelfde kant als het scherm zat. Ik heb dan ook de afdruk van de flap op mijn protector zitten als die een beetje vuil is.

Ik ga het voortaan andersom erin doen, bedankt nogmaals! _/-\o_

Iets anders: Klopt het dat ik voor mobiel internet na WiFi gebruik eerst handmatig een ander netwerk connectie (van mijn mobiele provider namelijk) moet selecteren alvorens te kunnen internetten?

Ik kies bij Settings -> Connections tab-> Connections -> Advanced tab bij "Programs that automatically connect to the Internet should connect using" voor T-Mobile Internet, zeg 2x OK en kan dan mobiel internetten. Als ik WiFi aanzet kan ik automatisch (dus zonder de network connection te veranderen) internetten via WiFi. Zet ik vervolgens WiFi uit via bijv. de Comm Manager en wil ik vervolgens wil mobiel internetten, dan moet ik eerst terug naar de Network management zoals hierboven beschreven om het weer te veranderen.

Het lijkt me dat ie dat zelf zou moeten omgooien of tenminste vragen, zoal ik dat bij bijvoorbeeld mijn N80 ingesteld had staan.

[ Voor 42% gewijzigd door Coromoto op 29-09-2008 15:11 . Reden: vraagje van Da_maniaC gelijk beantwoord ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

En als je via de Comm manager je wifi uit zet als je klaar bent?
Maakt hij dan niet meteen gebruik van GPRS/HSDPA omdat er geen andere beschikbare verbinding is?

offtopic:
Zojuist Touch Pro + Cradle + 8GB besteld. *O*

[ Voor 21% gewijzigd door Da_maniaC op 29-09-2008 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 11:35
iemand hier al ervaringen met de Vodafone branded versie van de Touch Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
Da_maniaC schreef op maandag 29 september 2008 @ 14:57:
En als je via de Comm manager je wifi uit zet als je klaar bent?
Maakt hij dan niet meteen gebruik van GPRS/HSDPA omdat er geen andere beschikbare verbinding is?
Dat probeert ie wel, maar dan heeft ie geen goede dialstring (APN, is internet bij T-Mobile Internet) omdat die niet is opgegeven bij My Work Network, de netwerkconnectie die het gebruikt bij WiFi internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02 09:30
Kijk maar hier
Hij staat nog steeds op pre-order. Misschien even een mailtje aan wagen naar Expansys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Daneel schreef op maandag 29 september 2008 @ 15:25:
[...]

Kijk maar hier
Hij staat nog steeds op pre-order. Misschien even een mailtje aan wagen naar Expansys?
Thanks voor de info...maar als ik hierboven lees dat de telefoon nog dikker word met die accu ga ik me er eerst aan wagen met het standaard model. :P

Zou wel tof zijn als deze accu word opgenomen in de OP dat er dan een vergelijkingsfoto bij zit van de TP met standaard accu en deze.

[ Voor 13% gewijzigd door Da_maniaC op 29-09-2008 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 15:17
Heeft iemand enig idee of de volgende tweak bestaat?

Ik vind persoonlijk de e-mailpagina binnen het Touch Flo systeem ontzettend waardeloos, je gaat er altijd naar toe en drukt dan toch op 'meer' om gewoon in je lijstje enzo te komen en daarbinnen eventueel nog tussen mailboxen te switchen.

Iemand enig idee hoe dit aan te passen is?

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Ruler-Nrg schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:53:
Vraagje:

Wat gebruiken jullie als mp3/wma speler?

Ik heb mediapayer en winvibe gevonden. Winvibe voldoet aan al mijn eisen. Maar is veel te instabiel..
PocketMusic (gratis voor persoonlijk gebruik o.i.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
Daneel schreef op maandag 29 september 2008 @ 15:25:
[...]
Kijk maar hier
Coromoto schreef op maandag 29 september 2008 @ 10:37:
[...]
Volgens het statusoverzicht van mijn pre-order duurt het nog 20 dagen. Ik heb er 2 besteld maar heb straks maar 1 nodig.
Dat is dus inderdaad bij eXpansys.

intert0y schreef op maandag 29 september 2008 @ 15:38:
Heeft iemand enig idee of de volgende tweak bestaat?

Ik vind persoonlijk de e-mailpagina binnen het Touch Flo systeem ontzettend waardeloos, je gaat er altijd naar toe en drukt dan toch op 'meer' om gewoon in je lijstje enzo te komen en daarbinnen eventueel nog tussen mailboxen te switchen.

Iemand enig idee hoe dit aan te passen is?
Hoe dit aan te passen is? :? Wat wil je anders zien, wil je die pagina weg hebben, een ander programma starten, of iets anders?

Om nog even terug te komen op het verbruik van de TP: Ik zit net te testen zonder het hoesje. Ik heb het toestel unlocked op standby gezet. Een reminder wordt afgetrapt en blijft in beeld staan, en het toestel gaat niet in standby na de ingestelde time-out. Doe ik Snooze for 5 minutes, lock ik hem, en zet het op standby, danis ie na 5 minuten weer wakker maar nu blijft het scherm gedimd (aangezien het nu nog steeds gelockt is, behalve voor de Dismiss en Menu softkeys) maar gaat ook niet meer uit.

Ik moet nog even kijken op welke waarde de Auto-snooze van notifications staat, maar wat dit op dit moment lijkt te betekenen is dat als je een reminder hebt, dat je toestel wel uit zijn slaap ontwaakt maar niet meer gaat slapen, met alle stroomverslindende gevolgen van dien.

Wordt vervolgd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

zoals eerder gemeld:

* JAMF was op zoek naar tasjes

vanmiddag toch maar een Adapt tasje aangeschaft slechts €18 (ook in afwachting van de PielFrama of NoReve)
Deze Belcompany verkoper deed niet moeilijk over een open varpakking

omdat op de adapt site geen duidelijk beeld te krijgen is :

klik klik klik

Ja idd. * JAMF is te lui om er thumbs van te makenAfbeeldingslocatie: http://www.mysmiley.net/imgs/smile/tongue/tongue0013.gif

oh ja - fotos gemaakt met TP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 16:44
ziet er goed uit, maar is dat extra flapje niet vervelend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Dat lijkt mij inderdaad ook. 'k Heb zelf een Noreve hoesje voor m'n N95 gehad, en die flap is erg irritant. Maar ja, het lijkt voor een dergelijk hoesje bijna onoverkomelijk helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

1 raar dingetje wat ik niet kan verhelpen:
Active sync BLIJFT opstarten.... Ik heb al met een taskmanager alle “repllog.exe” notificaties disabled, en NOG blijft hij komen. “repllog.exe” blijft gewoon opstarten, en zie ik iedere keer weer terug bij mijn processes...
Iemand???
Neemt toch wat geheugen in beslag, en is gewoon storend eigenlijk :S

Verder vandaag tomtom nog eens geprobeerd met de nieuwe rom, en hij loopt totaaaal niet achter, draait perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Upquark schreef op maandag 29 september 2008 @ 20:03:
Dat lijkt mij inderdaad ook. 'k Heb zelf een Noreve hoesje voor m'n N95 gehad, en die flap is erg irritant. Maar ja, het lijkt voor een dergelijk hoesje bijna onoverkomelijk helaas.
Ik denk dat ie de flap bedoeld waar het schermpje op uit is gespaard.. dat was met de noreve niet... En zonder die flap van de noreve heeft een hoesje weinig zin als je niet alles kanten beschermd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk vind ik die tasjes met een flap niks. Zit je met zo'n extra stuk leer/kunstof boven, onder of naast je hoofd tijdens het bellen :/
Gebruik altijd een case waar je hem makkelijk uit kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BadBert schreef op maandag 29 september 2008 @ 20:06:
[...]

Iemand???
Neemt toch wat geheugen in beslag, en is gewoon storend eigenlijk :S

Verder vandaag tomtom nog eens geprobeerd met de nieuwe rom, en hij loopt totaaaal niet achter, draait perfect :)
Is het een Nederlandse rom en waar kan ik hem precies vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 20:42:
[...]

Is het een Nederlandse rom en waar kan ik hem precies vinden ?
Nee engels, paar posts terug staat een bericht van me met een link erin ;)
Maar met advanced tf3d config kun je de taal van je touch flow 3d iig op nederlands zetten. Rest van je telefoon is dan wel engels.

Begin me steeds meer te ergeren aan dat active sync wat gewoon blijft opstarten, wat ik ook doe! grrrrrrrrrr :(

[ Voor 14% gewijzigd door BadBert op 29-09-2008 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Effe korte review hersenspinsel van mij over m'n Touch Pro sinds 21 september in bezit.

Ben eigenlijk vrijwel positief over het ding. Geen echte vastlopers, grijze strepen of andere rotzooi gehad. Wel 1x softreset moeten doen, maargoed dat kan je verwachten bij iets met Windows erop.
Nog geen tweaks gedaan, ga ik ook niet doen waarschijnlijk. Wel prima zo.

Camera is erg matig en tot mijn verbazing werkt de front camera veel beter. Veel minder stropering en laggy of hoe je het wilt noemen. Natuurlijk geen autofocus en mindere kwaliteit maar toch.. Dan moet er ook wel wat te fixen zijn aan de echte camera lijkt mij.

Touch Flo/het apparaat is soms beetje traag maar zal vast wel verholpen worden met nieuwe roms van HTC.
8 GB kaartje class 6 is echt ideaal. Ik gooi er alles met zeer goede snelheid op via usb kabeltje. Bijv. gedownloade series van 350 mb (geen warez) direct erop en speelt perfect +- 21 fps met Coreplayer.

Bijgeleverde Pouch is ook ideaal voor mijn doen, alleen de screenprotector heb ik verprutst met stof eronder enz. Verder is die ook heel ok.

Alles werkt goed, internet, gps TomTom, mailen, syncen met Outlook noem maar op. Bereik is wel aardig, batterij duur is nog best ok. Kan er wel 2 dagen mee doen denk ik maar laat m toch elke nacht op.

Merk trouwens dat hij vaak op 3G staat en als ik dan connect naar internet hij verspringt naar H, als er dan geen up- of download meer is springt hij weer naar 3G. Is dit om accu en dataverbruik te besparen oid?
Hij staat iig nooit lang op H.

Wat irritant is, ook al heb ik ingesteld dat programma's moeten afsluiten als ik het kruisje ingedrukt houd. Soms sluit het programma niet af, en soms wel en dan is het toch nog actief in taakbeheer...

Meer kan ik even niet bedenken,

Oja, Smartphonestunts zal ik nog wel afbranden in de Shopsurvey, eerst moeten ze mijn gratis bureaulader nog steeds naleveren O+

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 15:17
Coromoto schreef op maandag 29 september 2008 @ 17:11:

Hoe dit aan te passen is? :? Wat wil je anders zien, wil je die pagina weg hebben, een ander programma starten, of iets anders?
Hoe wil ik dit anders, je krijgt zo'n halve envelop waar je 3 regels van het mailtje kunt lezen, totaal onzinnig. Je drukt altijd (ik in ieder geval) op 'meer' om gewoon in de lijsten te komen waar je gemakkelijk van postbus naar postbus swapt en beetje door je mailtjes heenscrolled. Net zoals je dit met Mobile 5 en 6 ook deed.

Gewoon meteen een lijstjes overzicht en niet dat totaal overbodige halve schiune envelopje met een paar regels tekst en dat dan voor 4 of meer mailboxen.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Weet niet of ik het ergens gemist heb, maar weet iemand of er een mogelijkheid is het led-lampje aan te zetten zonder eerst naar foto-modus te gaan? Dit is nl. een uitstekend zaklampje, zou 'm alleen makkelijk aan en uit willen zetten. :)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op maandag 29 september 2008 @ 22:57:
Weet niet of ik het ergens gemist heb, maar weet iemand of er een mogelijkheid is het led-lampje aan te zetten zonder eerst naar foto-modus te gaan? Dit is nl. een uitstekend zaklampje, zou 'm alleen makkelijk aan en uit willen zetten. :)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=422367

Werkt perfect bij mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TorchButton

Edit: S1ncere was iets sneller ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2008 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Freich schreef op maandag 29 september 2008 @ 22:01:
Oja, Smartphonestunts zal ik nog wel afbranden in de Shopsurvey, eerst moeten ze mijn gratis bureaulader nog steeds naleveren O+
Wil niet vervelend doen ofzow.... maar bij smartphonestunts ben je 649 kwijt voor de TP en dan krijg je er een gratis desktop lader bij. Ik heb de mijne vandaag bij 2call besteld en ben 638 kwijt (incl verz.) voor de desktop lader en een 8GB kaartje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
iemand nog tips voor een goede ascessoire winkel, die geen verzendkosten berekend en daadwerkelijk een houder op voorraad heeft? Die houders zijn overal uitverkocht, en de horizontale is nog steeds overal in pre-order. Ik moet echt een autohouder hebben (ik kon mijn TP onder de bijrijders stoel vissen vanochtend) en een grotere MicroSD kaart...

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Da_maniaC schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 01:37:
[...]

Wil niet vervelend doen ofzow.... maar bij smartphonestunts ben je 649 kwijt voor de TP en dan krijg je er een gratis desktop lader bij. Ik heb de mijne vandaag bij 2call besteld en ben 638 kwijt (incl verz.) voor de desktop lader en een 8GB kaartje. :)
Los toestel is duur bij ze, maar met 2 jarig Vodafone 22,50 + internet was t vrij scherp, zoniet de scherpste op dat moment samen met de ' gratis' lader... ;)

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 11:36
joeltje schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 09:47:
iemand nog tips voor een goede ascessoire winkel, die geen verzendkosten berekend en daadwerkelijk een houder op voorraad heeft? Die houders zijn overal uitverkocht, en de horizontale is nog steeds overal in pre-order. Ik moet echt een autohouder hebben (ik kon mijn TP onder de bijrijders stoel vissen vanochtend) en een grotere MicroSD kaart...
Grotere MicroSD kaart? Dan krijg een een MiniSD kaart, maar die gaat niet passen in je TP hoor ;)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:14

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

joeltje schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 09:47:
Heb je al gekeken bij PDAshop?

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Yep, uitverkocht

daarnaast, die stoppen zomaar ineens 5 euro op de rekening... op een ding van nog geen 3 tientjes vind ik veel.... :$

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Misschien bol.com (standaard € 1,95 verzendkosten). Sorry, kan het niet voor je opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

ter info:
ik heb overigens bij informatique zo'n Adapt USB sync kabeltje gekocht voor 6 eurie. Daar zou je ook mee moeten kunnen synchroniseren, maar dat wil dus niet. Ik heb ook al een nieuwe opgestuurd gekregen en ook die werkt niet.
Opladen lukt wel, maar zodra je aansluit op je pc herkent hij het USB apparaat niet. Ik kan er verder ook geen externe USB HD ofzo mee aansluiten

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Laatst online: 12-09 08:41

Multensor

wtf

Ik heb nu ook een poosje mijn TP binnen en ik heb nu per ongeluk aangezet dat ik elke keer in moet loggen als mn telefoon 10 min idle is. Ik kan nu alleen niet meer vinden waar ik het uit kan zetten 8)7 . In het scherm waar je je wachtwoord op kan geven inclusief de tijdslimiet kan ik het iig niet vinden. Iemand een oplossing :?

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
start-instellingen-systeem-"vergrendelen" in tabje persoonlijk.

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
Multensor schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 14:02:
Ik heb nu ook een poosje mijn TP binnen en ik heb nu per ongeluk aangezet dat ik elke keer in moet loggen als mn telefoon 10 min idle is. Ik kan nu alleen niet meer vinden waar ik het uit kan zetten 8)7 . In het scherm waar je je wachtwoord op kan geven inclusief de tijdslimiet kan ik het iig niet vinden. Iemand een oplossing :?
Settings -> Personal tabblad -> Lock (sleutel icoontje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Ik zat idd bij die instellingen te kijken maar daar kan ik niets invoeren zodat het uitgaat. Persoonlijk lijkt het me dat het vinkje linksbovein uit moet, maar die is disabled bij mij.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Freich schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:07:
[...]

Los toestel is duur bij ze, maar met 2 jarig Vodafone 22,50 + internet was t vrij scherp, zoniet de scherpste op dat moment samen met de ' gratis' lader... ;)
Met abbonement verandert er een hoop ja. :)
Ik moet binnekort vernieuwen maar heb dus besloten dat ik de TP los koop, mijn huidige touch verkoop.
(Als je dat meerekend zakt de TP ook al weer in prijs) en vervolgens mijn contract vernieuw alszijnde Sim-only.
Dan heb ik een abbonement met 55 cent p mnd minder kosten en ook nog onbeperkt internet en 5 euro meer tegoed. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Multensor schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 14:35:
Ik zat idd bij die instellingen te kijken maar daar kan ik niets invoeren zodat het uitgaat. Persoonlijk lijkt het me dat het vinkje linksbovein uit moet, maar die is disabled bij mij.
Toevallig een exchange server ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Mau_Maus schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 15:00:
[...]

Toevallig een exchange server ingesteld?
Ja inderdaad. Maar die heb ik ook weer weg gehaald (iig mail account deleted). maar zo te horen weet jij er meer van :P

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 16:57

Joran

<3 natalee

Hey,

Ik heb nu sinds een week een TP (T-mobile branded, bah :s) enik vind het een top toestel! Toch heb ik een paar dingen die ik niet zo best vind, namelijk:
  • de hardwaretoetsen. Soms als ik home indruk denkt de telefoon dat ik de sendkey duw, dit denkt hij soms ook als ik naar link op het rondje duw. (ook kraakt het een beetje)
  • favorieten toevoegen in landscapemode. ik moet na elke toets opnieuw op het tekstbalkje drukken om de volgende toets in te drukken (dit is overigens alleen bij het fysieke toetsenbord, niet bij de virtualvariant)
  • meer een gewenningissue, maar toch: dat je een analoge klok moet rond draaien bij het instellen van het alarm. onhandig om met je vingers te doen.
  • reactietijd van portrait> landscape. niet lang maar toch een goede seconden.
  • soms wil hij na het unlocken van het toestel niet doorhebben dat ik toetsen indruk, dit werkt weer gewoon als ik 2x het uitknopje induw.
  • meteen zwart scherm tijdens het bellen. erg irritant als je servicenummers met keuzenmenu's bel.
  • magere mac-ondersteuning (wat wil je bij windows mobile :P)
  • soms is het onduidelijk te zien welk programma nou aan het verbinden is met internet (ik verbreek dataverbinding, hij maakt meteen weer verbinding)
  • kwaliteit van het flits-ledje. was op mijn vorige SE p990i veeel feller.
  • geen procentweergave van batterij, alleen de balk.
  • reactiesnelheid motionsensor. is op de iphone toch een beetje strakker.
  • windows messenger wil niet in de background draaien, sluit af als ik naar een ander programma ga (kan aan mij liggen, heb messenger later zelf geinstalleerd)
  • gevoeligheid touchscreen (heb het al opgetweakt, maar mag nog hoger van mij)
  • alle t-mobile-dingen op mijn telefoon.
Zo! dat was een langere lijst dan ik bedoelde.

Ook wat goede eigenschappen dan maar?
ok!
  • design, mooi ding!
  • toetsenbord is zeer degelijk en goed te gebruiken.
  • magneet in pennetje, top!
  • goed veel geheugen + sdhc-ondersteuning
  • grote knoppen na drukken op system tray, anders is een specifieke knop echt niet in te drukken
  • windows mobile
  • teelt
  • programma's als radio, office, adobe, messenger, google maps, youtube, etc
  • hsdpa,hsupa,gprs,3g,gsm,gps,a2dp en allemaal andere afkortingen!
Commentaar?

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Multensor schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 15:36:
[...]

Ja inderdaad. Maar die heb ik ook weer weg gehaald (iig mail account deleted). maar zo te horen weet jij er meer van :P
euhm naja ik weet dat dat een beveiliging iets is van wm... Zodra je dat isnteltm, als extra beveiliging.. ik geloof dat er wel een cam is om die uit te schekelen.. maar waar...

Edit:
misshcien staat hier je oplossing?:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=343169
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=2615436
http://blogs.microsoft.co...ndows-mobile-devices.aspx

Laat even weten wat werkt...

[ Voor 26% gewijzigd door Mau_Maus op 30-09-2008 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 13-09 22:32
Ik ben sinds kort ook eigenaar van de Touch Pro, en ik moet zeggen dat het wel wennen is. Het display reageerd nogal goed, je moet oppassen dat je niet iemand per ongeluk belt, en daarnaast kun je ook niet snel de verbinding verbreken, omdat die knoppen niet reageren.
Ik heb soms ook dat het toestel gewoon helemaal niet goed reageerd, dan is hij denk ik net met wat bezig wat nogal CPU intensief is.

Hoe kan ik fatsoenlijk instellen dat als ik wil internetten dat hij WiFi gebruik in plaats van GPRS (of UMTS, ik weet niet eens wat ik heb).
Nu zie ik steeds dat G icoontje bovenaan open staan, ik vraag me af of je betaald per minuut of seconden, of per mb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eX0duS schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 16:37:
Ik ben sinds kort ook eigenaar van de Touch Pro, en ik moet zeggen dat het wel wennen is. Het display reageerd nogal goed, je moet oppassen dat je niet iemand per ongeluk belt, en daarnaast kun je ook niet snel de verbinding verbreken, omdat die knoppen niet reageren.
Ik heb soms ook dat het toestel gewoon helemaal niet goed reageerd, dan is hij denk ik net met wat bezig wat nogal CPU intensief is.

Hoe kan ik fatsoenlijk instellen dat als ik wil internetten dat hij WiFi gebruik in plaats van GPRS (of UMTS, ik weet niet eens wat ik heb).
Nu zie ik steeds dat G icoontje bovenaan open staan, ik vraag me af of je betaald per minuut of seconden, of per mb...
No Data installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coromoto schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 14:30:
[...]

Settings -> Personal tabblad -> Lock (sleutel icoontje)
Wat betekenen al die afkortingen zoals idle en iig?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2008 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 17:28:
[...]

Wat betekenen al die afkortingen zoals idle en iig?
Wikipedia: Idle time

Wikipedia: Internetjargon

Kun je even vooruit :Y
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
We verwachten dat je eigen inzet toont als je een vraag plaatst. Zo is het gebruikelijk om vooronderzoek te plegen en daar de resultaten van te posten (ook bij 'simpele' vragen).

Vergeet daarbij niet om in HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 8 te kijken of het daar misschien al aan bod is geweest.