Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 3] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 95.560 views

Verwijderd

Coromoto schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:23:
[...]

Bedankt voor de waarschuwing. Ik had hem gisteravond bijna besteld, maar heb nog even gewacht. kan je misschien een foto plaatsen van die (lijm)rommel waar je het over hebt?
Heb geen last van lijmrommel en heb er hem wel goed opzitten.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XD3G7KIF.jpg

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Even weer een post van mij van het gene dat ik niet kan inloggen op me ICQ en MSN. Maar volgens mij heb ik achterhaalt hoe dit komt. Ik kan denk ik geen beveiligde verbinding opzetten met bv de server van ICQ (laptop) en MSN (laptop & touch)? Nu vroeg ik me af
1. Heeft iemand ook dit soort gelijke problemen wanneer hij zijn touch aan laptop koppelt?
2. Iemand een suggestie voor een oplossing?

Ik lees dat het misschien met een proxy server wel dan lukt maar nu is mijn vraag dan is dit wel legaal ofzo? En waar kun je die settings vinden? Heb al gezocht op de t-mobile website, Duitse website wel te verstaan (heb een Duits Abonnement), maar ik kan daar helemaal niks vinden? Ook gewoon google vind ik niet al te veel resultaten die betrouwbaar lijken.

Verwijderd

vandaag na vertraging bij t-mobile eindelijk mijn mda vario IV binnengehad. Alleen de 3g en gprs verschillen merk ik nog niet zo. Weet nou niet of dat aan de geselecteerde banden van het netwerk. Bij videobellen selecteren krijg ik een bericht dat 3g niet beschikbaar is.... betekend dit gewoon geen dekking of juist instelling van toestel?? Verder heel tevreden met browser op wifi en gmail synchronisen gaat prima.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 20:52:
[...]

Wel vreemd dat het er standaard niet opzit. Via de zoekfunktie wordt er wel naar verwezen: start; programma's; remote desktop... maar bij mij inderdaad niet aanwezig.
Even aan het zoeken geweest, misschien leuk alternatief: http://www.mobiletopsoft....load-my-mobiler-v1-2.html

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:45
Ik heb sinds vanmiddag ook de Touch Pro ( *O* )

Het viel me mee dat ik de GPS vrij snel werkend had inclusief fix (met Google Maps overigens, niet met TomTom ofzo).

Verder best jammer dat je vette vingers er zo goed op ziet, en nog erg wennen aan TF3D, maar dat kan desnoods ook uit heb ik gezien ;)

* Carpento komt van een HTC Wizard, en dat is allemaal net wat eenvoudiger :p

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-09 22:59
kelleners schreef op woensdag 24 september 2008 @ 19:37:
Ik heb sinds een week de HTC Touch Pro. Na veel studie en oefenen kom je telkens een stap verder, maar er blijven nog een heleboel vragen over.

Wat ik tot op heden nog niet ontdekt heb is, hoe kun je video's bij uitzending gemist op je TP krijgen.
De plaats waar de video's zich moeten afspelen blijven leeg.
Het beste kun je op je pc een uitzending openen. Wachten tot de reclame weg is en het filmpje begonnen is. Dan doe je op het filmpje rechtermuisknop > Eigenschappen (of Preferentions). Daar staat de locatie van het filmpje die eindigd op ".asf". Als je die in een txt documentje zet en opend op je TP opend hij Opera en daarna WMP en speelt hij het filmpje af.

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 21:25:
[...]

Ja naja meeste kan je ook zo weg poetsen, maar de randen zijn best opvallen, als je brando ernaast houd is wereld van verschil

• Carpento
Net even gehad dat mn TP uit was (of iig leek) en niet meer aan wilde :? Aan de oplader kreeg ik wel de witte ring te zien, maar aan gaan, ho maar. Na een paar keer proberen en de batterij los halen enzo deed ie het gelukkig weer.

Hopelijk is het niet de voorbode van meer ellende :p

• bRight
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-11-2024

bRight

digitaal

kelleners schreef op woensdag 24 september 2008 @ 19:37:
Wat ik tot op heden nog niet ontdekt heb is, hoe kun je video's bij uitzending gemist op je TP krijgen.
De plaats waar de video's zich moeten afspelen blijven leeg.
Je moet de urls van de videostreams weten om ze te kunnen bekijken.
Ik irriteerde me er ook aan dat er geen pda versie beschikbaar is, dus heb net nog even een klein perlscriptje geschreven waarme je kunt zoeken op uitzendinggemist.nl en streams vanuit de browser kunt openen in mediaplayer.

Mocht je interesse hebben:
www.inforaction.nl/uzg

• AndreStarTrek
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 13:08
bRight schreef op donderdag 25 september 2008 @ 02:55:
[...]

Ik irriteerde me er ook aan dat er geen pda versie beschikbaar is, dus heb net nog even een klein perlscriptje geschreven waarme je kunt zoeken op uitzendinggemist.nl en streams vanuit de browser kunt openen in mediaplayer.

www.inforaction.nl/uzg
Gave web site bedankt

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
beste forumleden,

We hebben de Touch pro inmiddels een tijdje in huis.. de meesten van jullie hebben screenprotectors er op zitten van third party's (zoals Brando of adapt)

Maar wat zijn nu eigenlijk de fijnste protectors die er te krijgen zijn?

Met fijn bedoel ik vooral dat ze de sensitivity van het scherm niet te veel aantasten en toch een beschermende functie bieden.

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:28

netblade

Sunrise

Oeh gisteren met dit toestel lopen spelen, en ik ben helemaal verkocht.
Wat een scherm, wat een vooruitgang vanaf een VarioII!
Ik begin nu toch hevig te denken aan een 'vervroegde' verlenging, onder het mom van lost and found.

Ik lees her en der nog wel wat 'issues' met het toestel, heeft de T-Mobile variant hier ook last van of is het een puur rom probleem. Ik heb namelijk geen zin om met custom roms te gaan werken (vooralsnog).

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
mijn bevindingen na een weekje of 6 in bezit:

Pluspunten
-beeldscherm van getampered glass
-Scherp/hoge resolutie
-degelijk toetsenbord
-Windows mobile
-fully loaded (gps/hspda/camera/radio
-tot 16gb ondersteuning

Negatief
-Gewicht
-Windows Mobile
-TouchFlo 3D bevat nog te veel bugs/kinderziektes dus toestel kan onbetrouwbaar zijn

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

bRight schreef op donderdag 25 september 2008 @ 02:55:
[...]

www.inforaction.nl/uzg
wow, nice :)
is er ook een mogelijkheid tot bladeren?

Multimonitor is relax :P

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:28

netblade

Sunrise

Hoppa en besteld, nu maar 10 werkdagen wachten totdat het allemaal rond is :(

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 15:08
Heb vandaag met de KPN gesproken en mij werd verteld dat de HTC Touch Pro wereldwijd word teruggetrokken.
Iemand die hier wat meer van weet ?

Vind het een beetje vreemd eigenlijk.
Eerst had KPN de mededeling dat ze hem niet gingen verkopen vanwege software problemen en nu dit..

Verwijderd

Ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken van Hi, maar ze vertelde mij dat de Touch Pro niet meer gemaakt/geleverd word.
Wie kan mij hier meer over vertellen? Het zou wegens software problemen zijn, maar meneer wist mij niet te vertellen hoe of wat :(

IK BAAL!

Verwijderd

webgangster schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:24:
Heb vandaag met de KPN gesproken en mij werd verteld dat de HTC Touch Pro wereldwijd word teruggetrokken.

Eerst had KPN de mededeling dat ze hem niet gingen verkopen vanwege software problemen en nu dit..
Ik kreeg vandaag hetzelfde tehoren, en dat terwijl er ook een TP met TT Navi 7 aangekondigd is!
damn.. i want it so bad... :X

• Remius
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2023
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:29:
Ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken van Hi, maar ze vertelde mij dat de Touch Pro niet meer gemaakt/geleverd word.
Wie kan mij hier meer over vertellen? Het zou wegens software problemen zijn, maar meneer wist mij niet te vertellen hoe of wat :(

IK BAAL!
Wat is dit! :X Gister vertelde ze mij nog dat ze weer gingen leveren in week 41 omdat ze dan weer een voorraad van HTC zouden krijgen.....

• webgangster
  • Laatst online: 11-09 15:08
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:31:
[...]

Ik kreeg vandaag hetzelfde tehoren, en dat terwijl er ook een TP met TT Navi 7 aangekondigd is!
damn.. i want it so bad... :X
Los is hij nog wel verkrijgbaar, snap er werkelijkwaar helemaal niks van.
Mij werd de Touch Diamond als vervanger aangeboden.

Verwijderd

webgangster schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:41:
[...]

Los is hij nog wel verkrijgbaar, snap er werkelijkwaar helemaal niks van.
Mij werd de Touch Diamond als vervanger aangeboden.
Ik ook niet, los hoef ik m niet.
De diamond is opzich ook wel mooi. maar ik wil graag qwerty tobo eronder
Ik heb HTC klantenservice gebeld, maar daar is er niets van bekend. ik denk dat dit puur bij KPN/HI aan de orde is.
Zonde.. :X

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03:22
Carpento schreef op woensdag 24 september 2008 @ 22:44:
Net even gehad dat mn TP uit was (of iig leek) en niet meer aan wilde :? Aan de oplader kreeg ik wel de witte ring te zien, maar aan gaan, ho maar. Na een paar keer proberen en de batterij los halen enzo deed ie het gelukkig weer.

Hopelijk is het niet de voorbode van meer ellende :p
Gebeurd hier regelmatig.. Komt door standby stand van je telefoon.. Kun je uitzetten, heb ik ook gedaan.. Kost wel extra batterij.
Wouser schreef op woensdag 24 september 2008 @ 21:26:
Even weer een post van mij van het gene dat ik niet kan inloggen op me ICQ en MSN. Maar volgens mij heb ik achterhaalt hoe dit komt. Ik kan denk ik geen beveiligde verbinding opzetten met bv de server van ICQ (laptop) en MSN (laptop & touch)? Nu vroeg ik me af
1. Heeft iemand ook dit soort gelijke problemen wanneer hij zijn touch aan laptop koppelt?
2. Iemand een suggestie voor een oplossing?

Ik lees dat het misschien met een proxy server wel dan lukt maar nu is mijn vraag dan is dit wel legaal ofzo? En waar kun je die settings vinden? Heb al gezocht op de t-mobile website, Duitse website wel te verstaan (heb een Duits Abonnement), maar ik kan daar helemaal niks vinden? Ook gewoon google vind ik niet al te veel resultaten die betrouwbaar lijken.
Heb je toevallig vodafone?

[ Voor 45% gewijzigd door Boyd op 25-09-2008 12:55 ]

• Carpento
Gamepie56 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:54:
[...]

Gebeurd hier regelmatig.. Komt door standby stand van je telefoon.. Kun je uitzetten, heb ik ook gedaan.. Kost wel extra batterij.
Welke standby stand ? Welke settings hebben invloed hierop ?

[ Voor 68% gewijzigd door Carpento op 25-09-2008 12:57 ]

Verwijderd

Hoe zit het bij jullie met MMS.

Krijgen je ook een smsje met daarin een link, zodat je op internet je mms kan bekijken?
Of zie je gelijk een foto?

Ik heb namelijke die link, en dat vind ik maar vervelend. omdat internet op je mobiel niet altijd even snel is.
en zodra je op die link klinkt krijg je een error.

Ik heb overigns als provider: Vodafone.

Bedankt.

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:27
Ik gok zelf op t-mobile, aangezien hij op de Duitse t-mobile site aan het zoeken was..

Home Assistant configuratie

• Coromoto
  • Laatst online: 05-09 11:59
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 21:25:
[...]

Bedankt voor de foto en de melding.
Dacide schreef op donderdag 25 september 2008 @ 08:37:
... de meesten van jullie hebben screenprotectors er op zitten van third party's (zoals Brando of adapt)

Met fijn bedoel ik vooral dat ze de sensitivity van het scherm niet te veel aantasten en toch een beschermende functie bieden.
Zoals de post die ik hierboven aanhaal onder andere laat zien zijn deze ervaring toch heel vaak subjectief. De één vindt een product ruk, de ander vindt het prima zijn werk doen. Vaak koop je toch op basis van eerdere ervaringen of naamsbekendheid.
Wat betreft de gevoeligheid van het aanraakscherm denk ik niet dat er protectors zijn die dat zodanig aantasten dat er niet meer mee te werken valt. Ik heb de standaard meegeleverde HTC protector erop zitten, als die een keer eraf gaat probeer ik wel de Martin Fields uit.
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:02:
Hoe zit het bij jullie met MMS.

Krijgen je ook een smsje met daarin een link, zodat je op internet je mms kan bekijken?
Of zie je gelijk een foto?

Ik heb namelijke die link, en dat vind ik maar vervelend. omdat internet op je mobiel niet altijd even snel is.
en zodra je op die link klinkt krijg je een error.

Ik heb overigns als provider: Vodafone.

Bedankt.
Bij T-Mobile is het zo dat pas als je een keer een MMS hebt verstuurd je ze ook kan ontvangen. Tevens moet natuurlijk een MMS connectiestring/setting zijn om de MMS op te halen via GPRS/UMTS/etc.

Bij Vodafone geldt het volgende:
MMS instellingen voor de HTC Touch Diamond

Handmatig instellen
Toets handmatig stap voor stap de instellingen in op je toestel

Om gebruik te kunnen maken van de Vodafone live! sites, mobiel internet, e-mail en MMS is het van belang de juiste APN in te stellen als toegangspunt tot het Vodafone data netwerk. Alle particuliere en prepaid klanten gebruiken de APN live.vodafone.com, bij zakelijke aansluitingen wordt de APN office.vodafone.nl gebruikt. Weet u niet zeker welke APN bij uw aansluiting hoort? Vraag het dan aan onze klantenservice.

De verbindingsinstellingen
Klik op 'Start' en kies 'Instellingen' -> tabblad 'Verbindingen' -> 'Verbindingen'
Controleer het profiel bij 'Bestaande verbindingen beheren' of maak het aan via 'Een nieuwe modemverbinding toevoegen'
Naam voor de verbinding: Vodafone live!
Kies een modem: Mobiele verbinding (GPRS, 3G)
Kies telkens 'Volgende' om verder te gaan
Naam toegangspunt: live.vodafone.com of office.vodafone.nl
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
Domein: leeg laten
De optie 'Geavanceerd' kan worden overgeslagen
Kies 'Voltooien' om de verbinding aan te maken
Kies het tabblad 'Proxyinstellingen'
Dit netwerk heeft verbinding met internet: Aanvinken
Dit netwerk gebruikt een proxyserver om verbinding te maken met internet: Aanvinken
Kies de optie 'Geavanceerd'
Kies 'HTTP'
Server: 192.168.251.150
Poort: 8799
Kies 'OK' om op te slaan
Kies 'WAP
Server: 192.168.251.150
Poort: 9201
Kies 'OK' om op te slaan
Keer via 'OK' terug naar het beginscherm

De MMS-instellingen

Klik op 'Start' en kies 'Berichten' -> 'SMS/MMS'
Kies 'Menu' -> 'MMS-opties'
Ontvangstmodus: Automatisch in eigen netwerk
De overige opties zijn naar eigen wens in te stellen
Kies het tabblad 'Servers' en controleer hier het profiel 'Vodafone MMS' of maak het aan via 'Nieuw'
Servernaam: Vodafone MMS
Gateway: 192.168.251.150
Poortnummer: 8799
Serveradres: mmsc.mms.vodafone.nl
Verbinden via: Vodafone live!
Verstuurlimiet: 300K
WAP-versie: WAP 2.0
Kies 'Gereed' om op te slaan
Selecteer het profiel 'Vodafone MMS' en kies 'Als standaard instellen'
Keer via 'OK' terug naar het beginscherm

[ Voor 54% gewijzigd door Coromoto op 25-09-2008 13:20 ]

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 11:46
webgangster schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:24:

Wie weet meer van de achterliggende reden?
Is er iets mis met ons toestel?

Verwijderd

dyna18 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:58:
[...]

Wie weet meer van de achterliggende reden?
Is er iets mis met ons toestel?
Het zou volgens Hi om software problemen gaan. HTC zegt nergens van te weten. Maar volgens HI komt deze informatie bij HTC vandaan.
In china worden ze niet meer gemaakt en wat er nu nog op de markt is, is het laatste.
Andere verhalen zijn dat er in week 41 weer geleverd word via Hi/KPN

Ik weet het niet meer, had hem zo graag gewild, maar los is ie me gewoon te duur :(

*edit* Software problemen zijn onbekend.
Ik kan via een gsmplaza.nl of bestelmaar.nl een TP aanvragen met een Hi verlenging.
maar op de webshop van hi is deze gewoon niet te vinden.

Erg vreemd allemaal

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2008 14:17 ]

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Is daar ergens een bron van te vinden, of komt die info van een of andere callcenter-gast van KPN? Vind het een beetje klinken als, "wij hebben 'm niet dus heeft niemand 'm..."

Nomen nescio

Verwijderd

Brabo-Joossie schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:17:
Is daar ergens een bron van te vinden, of komt die info van een of andere callcenter-gast van KPN? Vind het een beetje klinken als, "wij hebben 'm niet dus heeft niemand 'm..."
Indd zo kwam het bij mij ook over, want meneer van Hi zei dat ie nerges meer te krijgen was.
Heb ik dus tegendeel bewezen, gaan ze het balletje gooien met : Zijn de laatste toestellen, ze worden niet meer gemaakt.

maar dit is dus alleen bij KPN/HI

Verwijderd

http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-Touch-Pro/THTOCDPMbl.html

Kijkt u eens, hij staat er.

Ik ga hi ff bellen, kijken of er nog een vreemd verhaal bij komt.

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Ben ik dom als ik zeg dat als Hi 'm zelf niet kan leveren, je 'm toch gewoon via een webshop kan kopen? (b.v. gsmweb.nl)

• Coromoto
NOT ( Bij de KPN hebben ze het zowiezo goed voor elkaar).

Bekijk eens de foto linksboven op pagina 4 van hun folder van deze week. Als dit de HTC Touch Pro is die wereldwijd eruitgaat dan kan het wel eens kloppen ja.

spoiler: Hint
het is geen Touch Pro wat daar afgebeeld wordt!

8)7 7(8)7 _O-

Maarre jongens en meisjes,

Vinden jullie het erg om deze levering bij Hi/KPN welles /nietes niet hier te voeren? Er zijn veel vragen ontbeantwoord m.b.t. tot het gebruik van het toestel zelf, veel ervaringen ongeschreven, vele meningen te geven, die nu ondergesneeuwd worden door meldingen van wel of niet leverbaar bij 1 provider. Voor zij die het toestel al hebben of ergens anders gaan halen is dit weinig relevant.

[ Voor 35% gewijzigd door Coromoto op 25-09-2008 14:43 ]

• Eusebius
  • Niet online
Upquark schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:37:
Ben ik dom als ik zeg dat als Hi 'm zelf niet kan leveren, je 'm toch gewoon via een webshop kan kopen? (b.v. gsmweb.nl)
Nee. Zelf Telfort verlengd via gsmweb. Telfort heeft zelf de TP niet, maar GSMweb wel.

Denk dat het zo gaat met webwinkels: ze hebben contact met de telco. Ze krijgen een bepaald bedrag per verlenging / abbo en regelen zelf het mobieltje.

==
hoi

Verwijderd

Ok, laatste dan, kom net van de Hi Winkel Groningen, die krijgt hem morgen, dus binnen afzienbare tijd wij ook. Zijn verhaal tenminste.

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Dacide schreef op donderdag 25 september 2008 @ 08:37:
beste forumleden,

We hebben de Touch pro inmiddels een tijdje in huis.. de meesten van jullie hebben screenprotectors er op zitten van third party's (zoals Brando of adapt)

ik ben erg tevreden met mijn brando. Veel beter dan de standaard HTC

• psbb
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-07-2021
Waarschijnlijk weten ze niet het verschil tussen de Touch en de Touch PRO

Psbb

• BadBert
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 17:43

BadBert

Mini powah

Heb vandaag mijn vario IV opgehaald. Even mee zitten "spelen" maar hij werkt super snel, uit standby- in standby- uit standby tijdje laten liggen: uit standby, allemaal geen probleem.
Hij is nog wel maagdelijk natuurlijk.

De medewerkster van tmobile vertelde mij dat de mda versies de 2e lichting zijn, en perfect zouden moeten werken. Ook tomtom zou niet achter mogen lopen.

Even tomtom proberen denk ik, en dan beslissen of ik hem voorzie van een standaard HTC rom (via xda) of het stomme roze eruit haal van Tmobile (stond hier ergens in dit topic hoe dat moest dacht ik? => al gevonden :) )

De standaard screenprotector is echt bout... ik ga een brando halen denk ik, samen met een carkit (adapt)
Geheugenkaartje kan ik van entity overnemen (4 gig)

EDIT: config tooltje voor de tf3d gedownd, vanavond ff proberen, en tomtom installeren (als ik het kaartje heb en tomtom :P )

[ Voor 9% gewijzigd door BadBert op 25-09-2008 17:31 ]

On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)

• Coromoto
BadBert schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:18:
De standaard screenprotector is echt bout...
Kan je hier iets meer over uitweiden a.u.b.? Wat vind je er bout aan? Ik heb hem erop zitten en heb niets te klagen, dus ik kan me niet voorstellen wat jij er bout aan vindt. Enlighten me! :)

Verwijderd

Mau_Maus schreef op woensdag 24 september 2008 @ 22:19:
[...]

Ja naja meeste kan je ook zo weg poetsen, maar de randen zijn best opvallen, als je brando ernaast houd is wereld van verschil
Hij doet zijn werk en daar koop ik een screenprotector voor. Maar de standaard bijgeleverde SP voldoet ook perfect. De randen boeit me persoonlijk niet zo. Vind het een pluspunt dat de MF ook een protector voor de HW buttons heeft. Het scherm en de HW buttons zijn beschermd en als ik hem evt ooit te koop zet heeft hij igv geen krassen en of evt slijtagesporen op de voorkant. Tis uiteindelijk maar een duur stukje plastic ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2008 17:49 ]

• BadBert

BadBert

Mini powah

@Coromoto:
ik vond dat er een duidelijk verschil te zien was kwa beeld (kleur eigenlijk :S)
ook dat hij de toetsen niet afdekt (of dat er een los stukje bij zit) vind ik minder, dat is namelijk ook glanzend, dus daar kunnen nu nog krassen op komen! In mijn mening is het gewoon niet compleet.

maar goed, dat is mijn mening :P haha
Ik laat hem er ff opzitten, kijk ff aan wat hij doet.

Nu nog op zoek naar een fatsoenlijk hoesje ervoor. Bij mijn vario III zat een mooi hoesje voor aan je riem.. maar heb nog geen passende gezien voor de vario IV

• groofoo
  • Laatst online: 18-03-2024
Coromoto schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:39:
NOT ( Bij de KPN hebben ze het zowiezo goed voor elkaar).

Bekijk eens de foto linksboven op pagina 4 van hun folder van deze week. Als dit de HTC Touch Pro is die wereldwijd eruitgaat dan kan het wel eens kloppen ja.
ik heb in overige winkels ook de kaiser zien liggen en de doos die er naast lag had ook de benaming Touch Pro.
het ging hier dus om de originele doos die er naast lag ,met ook de afbeelding van de kaiser erop.

dit heb ik dus bij 2 verschillende winkels al zo gezien.

dus ik denk dat de verwarring door de doos van de kaiser komt.
en dat 1 of andere muts de folder in elkaar moet knutselen.

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:24

Entity

9000rpm

Vanmiddag HTC gebeld ivm de GPS problemen. Ik ben het helemaal beu, met die vertraging is het geen doen...

Na eerst wat gezeur op de eerste lijn dat het aan Tomtom zou liggen (maar na aandringen van mijn kant dat andere pakketten hetzelfde probleem hebben en tomtom de oorzaak dus niet kan zijn), kreeg ik iemand anders aan de lijn. Na wat standaard gelul (staat'ie op de juiste baudrate, compoort etc), zover gekomen dat ik het toestel kan opsturen. Geen idee of het gaat helpen, maar op deze manier werkt het sowieso niet.

Maandag wordt m'n toestel opgehaald, ben hem wel een paar weken kwijt waarschijnlijk... In de tussentijd maar ff wat anders regelen.

Over terugroepacties/algemene gps problemen wisten ze in ieder geval niks.

Verwijderd

Hebben meer mensen geprobeerd een eigen wallpaper op de achtergrond te zetten? Ik heb namelijk gemerkt dat plaatjes onscherp worden, terwijl ik gewoon een VGA (480 x 640) jpegje heb gemaakt om op de achtergrond te zetten. Ik heb ter controle even een plaatje gemaakt met pixel puntjes en deze worden gewoon geblurred ofzo. Komt dit bekend voor bij iemand?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 19:06:
Hebben meer mensen geprobeerd een eigen wallpaper op de achtergrond te zetten? Ik heb namelijk gemerkt dat plaatjes onscherp worden, terwijl ik gewoon een VGA (480 x 640) jpegje heb gemaakt om op de achtergrond te zetten. Ik heb ter controle even een plaatje gemaakt met pixel puntjes en deze worden gewoon geblurred ofzo. Komt dit bekend voor bij iemand?
Nope, bij mij is de foto op de achtergrond gewoon scherp...

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-OTM4U3YM.jpg

Is screenshotje dus is helemaal een beetje pixelig... maar is irl scherp :P

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 06:58
Hebben jullie ook het volgende met de TP:

Wanneer je hem aanzet, duurt het sowieso een tijdje voordat er überhaupt leven in komt, maar zelfs wanneer het TF3D scherm in beeld is moet je hem eigenlijk gedurende 20-30 seconden niet aanraken, want dan slaat hij gewoon vast. Is dit ook iets onder de noemer "bekend en gemeengoed" of ben ik de enige? Natuurlijk is het puur softwarematig, en een nieuwe ROM zal een hoop doen, maar toch.

Hardwarematig geen klachten, al ben ik niet wild van de camera, zowel foto als video. Onlangs in Portugal een paar plaatjes geschoten maar ik ben niet echt onder de indruk. Zeker 's avonds is het een ramp. Maargoed, een camera is altijd een gadget geweest.

Moet nou toch eens op zoek naar navi-software. :9

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 01:47
Iemand een nederlandse handleiding om mijn pro te flashen?
Of moet ik eerst RaphaelHardSPL-Unsigned_1_90_3 programma draaien en vervolgens de rom die ik erop wil?
Dankjewel!

Op de wind van gister kan je niet zeilen

Verwijderd

Coromoto schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:08:
[...]

Bedankt voor de foto en de melding.

[...]

Zoals de post die ik hierboven aanhaal onder andere laat zien zijn deze ervaring toch heel vaak subjectief. De één vindt een product ruk, de ander vindt het prima zijn werk doen. Vaak koop je toch op basis van eerdere ervaringen of naamsbekendheid.
Wat betreft de gevoeligheid van het aanraakscherm denk ik niet dat er protectors zijn die dat zodanig aantasten dat er niet meer mee te werken valt. Ik heb de standaard meegeleverde HTC protector erop zitten, als die een keer eraf gaat probeer ik wel de Martin Fields uit.

[...]

Bij T-Mobile is het zo dat pas als je een keer een MMS hebt verstuurd je ze ook kan ontvangen. Tevens moet natuurlijk een MMS connectiestring/setting zijn om de MMS op te halen via GPRS/UMTS/etc.

Bij Vodafone geldt het volgende:

[...]
Bedankt voor de info.
het verzenden van MMS lukte eerst ook nog niet
Nu heb ik net de instellingen gecontroleerd. en toen viel met het volgende op:

Verbinden via: Vodafone live! . alleen staat er bij mij in het slide menu helemaal geen Vodafone Live!, hij stond automatisch ingesteld op Vodafone MMS, nu heb ik dit veranderd in Vodafone GPRS, en Vola ik kon in 1 keer een MMS verzenden.

Beetje vreemd. Nu nog even controleren of ik ook mms direct kan ontvangen.

• Praetorian
  • Laatst online: 12-09 17:08
MillZ schreef op donderdag 25 september 2008 @ 20:53:
Iemand een nederlandse handleiding om mijn pro te flashen?
Of moet ik eerst RaphaelHardSPL-Unsigned_1_90_3 programma draaien en vervolgens de rom die ik erop wil?
Dankjewel!
Eerst de bootloader, de SPL idd dus. Dan de ROM die je wil, bv ROMeOS.

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 01:47
Praetorian schreef op donderdag 25 september 2008 @ 21:00:
[...]

Eerst de bootloader, de SPL idd dus. Dan de ROM die je wil, bv ROMeOS.
Die RomeOS wil ik ook hebben (versie 1.10), maar die bootloader....die kan ik niet vinden, wat doet het eigenlijk?
En CID unlocken, wanneer moet je dat doen?
Veel vragen in 2 zinnen....sry ;)

[ Voor 11% gewijzigd door MillZ op 25-09-2008 21:19 ]

Op de wind van gister kan je niet zeilen

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

El-Loco schreef op donderdag 25 september 2008 @ 19:55:
Hebben jullie ook het volgende met de TP:

Wanneer je hem aanzet, duurt het sowieso een tijdje voordat er überhaupt leven in komt
Dat heb ik ook.
[b][message=30794444,noline]maar zelfs wanneer het TF3D scherm in beeld is moet je hem eigenlijk gedurende 20-30 seconden niet aanraken
Dat heb ik niet :P

Maar ik heb een code op de telefoon EN een code op de simkaart, dus misschien verstopt de opstarttijd zich daarin.

Tegen de tijd dat het schermpje voor de telefooncode fatsoenlijk reageert zijn die 20 sec vaak al voorbij. En dan moet ik de codes nog intypen! Daarna start ie TF3D pas op, maar zodra die op het scherm te zien is werkt ie eigenlijk meteen.

• bRight
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-11-2024

bRight

digitaal

MeIsTwisted schreef op donderdag 25 september 2008 @ 11:58:
[...]

wow, nice :)
is er ook een mogelijkheid tot bladeren?
Net toegevoegd :)

Afbeeldingslocatie: http://www.inforaction.nl/uzg/uzg.jpg

www.inforaction.nl/uzg

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:28:
http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-Touch-Pro/THTOCDPMbl.html

Kijkt u eens, hij staat er.

Ik ga hi ff bellen, kijken of er nog een vreemd verhaal bij komt.
mja.. maar zie jij een 'koop' knop staan? ik kan wel keuze maken uit opties, maar kan m niet aanschaffen.
Ik heb m toevallig vanmiddag even gevoeld, hij was op dat moment traag (low battery) maar heb m wel besteld.
Hijs vet!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 19:11:
[...]

Nope, bij mij is de foto op de achtergrond gewoon scherp...

[afbeelding]

Is screenshotje dus is helemaal een beetje pixelig... maar is irl scherp :P
Een foto zoals deze kan scherp lijken, ik merkte het bij mij namelijk pas op toen ik een eigen wallpaper had gemaakt. Deze wallpaper had scherpe lijnen erin en zwart-wit, maar op de achtergrond van de Today scherm zag ik dat deze lijn geblurred werd. Heb je ook iets anders geprobeerd, waar scherpe lijnen of losse pixels in te onderscheiden zijn?

Is misschien niet het belangrijkste 'probleem' maar ben nou eenmaal een perfectionist. :P

• Eusebius
  • Niet online
Mochten hier - net zoals ik - Linux gebruikers zitten: ik heb een probleem met Synce waarvoor ik een apart topic in NOS heb geopend Synce Het is te specifiek om dit topic mee te vervuilen, maar een linkje kan geen kwaad :p

==
hoi

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 22:23:
[...]

Een foto zoals deze kan scherp lijken, ik merkte het bij mij namelijk pas op toen ik een eigen wallpaper had gemaakt. Deze wallpaper had scherpe lijnen erin en zwart-wit, maar op de achtergrond van de Today scherm zag ik dat deze lijn geblurred werd. Heb je ook iets anders geprobeerd, waar scherpe lijnen of losse pixels in te onderscheiden zijn?

Is misschien niet het belangrijkste 'probleem' maar ben nou eenmaal een perfectionist. :P
Is uitsnede van deze foto: http://w3.bikepics.com/pi...bikepics-1046295-full.jpg

redelijk scherp dacht ik zo...

Verwijderd

Vandaag wat gespeeld met de telefoon en muziek erop gegooid. Zelfs de cd-covers zijn er in 1 keer bijgevoegd in de tf3d speler!! Ook vandaag toch de tomtom6 geinstallleerd, ondanks berichten op internet dat deze het niet deed. Herkent inderdaad niet de interne gps antenne als zodanig. Toen een andere gps ontvanger geselecteerd en quickgps geupdate. Na minuutje in de vensterbank te hebben gelegd connectie met 5 strepen alleen zijn de satelieten niet te zien in dat scherm met onafhankelijke connectiesterkte. Nu ook gewoon snel een connectie met gps onder het pannendak in huis. TomTom nog wel even uitproberen in de auto of deze niet de vertraging heeft die veel gebruikers hebben.

• Carpento
Ik heb net ook TomTom6 geinstalleerd, GPS-ontvanger op 'Andere NMEA-ontvanger', 57600 baud, com4. Works like a charm. Had toen ik eenmaal buiten stond binnen een minuut een fix.

Even een stukje wezen rijden (laten rijden, heb zelf mn rijbewijs nog niet ;( ) en dat zag er goed uit, geen vertraging, hij is mooi accuraat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

u rule!

wil je nog meer feature requests?
misschien kan je van RTL ofzo er ook in stoppen. weet niet of mogelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenketelaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-01 12:05
Zins woensdag ben ik ook in bezit van de Touch Pro!
De telefoon bevalt me zeer goed, na wat tweaken werkt de Touch Flo ook beter.

Ook heb ik uitgevonden dat het mogelijk is om e-mails meldingen te krijgen als de telefoon in standby is.
Normaal is dit niet mogelijk omdat de mail niet gecontroleerd word.
Met deze register tweak los je dit op:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Contro l\Power\Timeouts]
"BattResumingSuspendTimeout"=15
"ACResumingSuspendTimeout"=15

Weet iemand een oplossing om de GPRS verbinding automatich te verbreken als de telefoon in standby is?
Want met de registery tweak word alleen de verbinding verbroken als telefoon niet in standby is. Ook heb ik GB-SOFT_GPRS-UMTS_Tweak_WM6.1_Diamond.CAB geprobeerd maar dit wil ook niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 11:35
Heeft iemand hier al de branded Touch Pro van Vodafone? Kwil namelijk weten of hier grote software matige veranderingen aan zijn vergeleken met de MDA Vario en de normale TP

[ Voor 4% gewijzigd door Ijsklont op 26-09-2008 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Zijn er al uitvoeringen met TomTom 7 voorgeinstalleerd gesignaleerd? Ik heb nu TomTom 6 en begin nu toch wel last te krijgen van de verouderde kaart. Over een maand loopt ook mijn abonnement op verkeersinfo af en dan wil ik overstappen op de nieuwste Navigator. Een 'downloadversie' is voor mij geen optie.

Ik wil niet nu al de Touch Pro aanschaffen om er later achter te komen dat TomTom 7 apart aanschaffen geen optie is.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Turtles
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-10-2021
Inmiddels TomTom Nav 6 erop gezet en het werkt perfect. Geen vertraging whatsoever. In de optie scherm heb ik "other NMEA" gekozen Baud rate op 4800 en com 4.

De TP laad gewoon keurig op tijdens het gebruik. Wel heb ik de originele USB kabeltje geprobeerd. Volgende keer met een gewone USB kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Zo, de vario IV is voorzien van HTC black theme, en ziet er exact uit als een htc nu :)
Wat preformance tweakjes gelijk erin gezet :P

Ben nu progjes aan het installeren en alle instellingen weer naar mijn zin aan het maken.

Weet iemand of er al meer spellen zijn die gebruik maken van de G-sensor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
BadBert schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:01:
Weet iemand of er al meer spellen zijn die gebruik maken van de G-sensor?
Resco Bubbles lijkt mij wel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYkOfOoL
  • Laatst online: 02-03 16:57
Ice_Lord schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 11:13:
Heeft iemand hier al de branded Touch Pro van Vodafone? Kwil namelijk weten of hier grote software matige veranderingen aan zijn vergeleken met de MDA Vario en de normale TP
Gaat die uberhaupt uitkomen? Kan alleen dingen over TP met Vodafone erbij vinden niet Vodafone branded.

[ Voor 10% gewijzigd door PsYkOfOoL op 26-09-2008 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 12:36
PsYkOfOoL schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:39:
[...]

Gaat die uberhaupt uitkomen? Kan alleen dingen over TP met Vodafone erbij vinden niet Vodafone branded.
Ik heb vorige week Vodafone gebeld hierover. Zij konden mij vertellen dat hij met een beetje mazzel de vodafone branded aan het einde van deze maand kwam, ander begin oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 11:35
Ik had begin deze week met vodafone gebeld en ze hadden em al ruim op voorraad de touch pro, de winkels hadden deze echter nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 12:18
Ik werd anders afgelopen dinsdag gebeld door de Vodafone winkel in Oosterhout, dat de touch pro voor me klaar lag. Ik heb em geweigerd, vanwege de vele problemen die er zijn met deze telefoon. Ook wil ik nog even wachten op de X1, en deze dan vergelijken met de Touch Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYkOfOoL
Ja maar dat is de normale HTC niet de Vodafone branded wel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 12:18
Ik heb het niet nagevraagd, maar aangezien het bij een officiële Vodafone winkel is, vermoed ik dat het om de branded versie gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYkOfOoL
Ik ga dalijk wel eens langs bij Vodafone hier in Eindhoven vraag ik meteen na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYkOfOoL
Rudey schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 14:06:
Ik heb het niet nagevraagd, maar aangezien het bij een officiële Vodafone winkel is, vermoed ik dat het om de branded versie gaat.
Het gaat om een branded versie. In Eindhoven schijnen ze hem al te hebben. Primafoon nog niet. Toestel is goed betaalbaar moet ik zeggen. Net ook nog met Diamond gespeeld man, man die is traag in de winkel. Heb nu een dilemma of ik bij KPN blijf en akkoord ga met klote internet of na Vodafone ga en 4 maanden zonder internet moet of een 2e abbo erbij nemen tijdelijk bij Vodafone en KPN opzeggen hmm... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yavaris
  • Laatst online: 13-09 14:00
Heb sinds dinsdag ook een HTC Touch Pro, ben er erg over te spreken. Gezien alle klachten en problemen was ik wat terughoudend maar ik heb tot dusver nog nergens last van gehad (klop klop).

Ik las ergens in dit topic dat de stem zo zacht is bij het bellen, maar dat kan je aanpassen door tijdens het bellen de volumeknoppen aan de zijkant te gebruiken. Die instelling heeft niets te maken met de normale volumeregelbalken die je ziet zonder dat je belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaceKabouter
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-09 11:11
PsYkOfOoL schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:54:
[...]

Het gaat om een branded versie. In Eindhoven schijnen ze hem al te hebben. Primafoon nog niet. Toestel is goed betaalbaar moet ik zeggen. Net ook nog met Diamond gespeeld man, man die is traag in de winkel. Heb nu een dilemma of ik bij KPN blijf en akkoord ga met klote internet of na Vodafone ga en 4 maanden zonder internet moet of een 2e abbo erbij nemen tijdelijk bij Vodafone en KPN opzeggen hmm... :'(
Vandaag heb ik mijn TP ontvangen, Vodafone Branded. Heeft standaard TomTom en Remote Desktop Client erop staan.
Nu weet ik dat ik een zakelijk abbo heb, echter krijg ik geen verbinding met Vodafone Office, als ik live gebruik kan ik wel op internet maar dat wil ik niet ivm de kosten.
Zojuist ook BlackBerry erop geinstalleerd en dit werkt ook fijn.
Wel heb ik een probleem met QuickGPS deze kan maar geen verbinding krijgen, niet via live alswel via office.
Iemand een idee hoe ik toch verbinding kan krijgen met Vodafone Office, zodat ik lagere data kosten heb.

Dit weekend dus verder mee spelen. Hopelijk na het weekend expert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Gamepie56 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:54:
[...]

[...]

Heb je toevallig vodafone?
Hmm nee t-mobile. Sorry vergeten te vermelden? Maar niemand dus een idee of t-mobile een proxy server heeft? Want dit slaat dus nergens op. Zit hier in Duitsland nog een tijdje zonder internet, koppel daarom me mobiel aan me laptop maar ik kan grmbl niet op msn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het verschil tussen het filmpje starten met het sb of het bb icoontje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 17:06:
[...]

Wat is het verschil tussen het filmpje starten met het sb of het bb icoontje?
Smallband / Broadband

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 16:35
Dubbel :9

[ Voor 92% gewijzigd door back2basic op 26-09-2008 17:28 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 11:46
Zeer mooie applicatie.
Echt leuk om nu tv op mijn mobiel te kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:40

SaN

Ik heb een normaal web & walk abonnement bij T-mobile, klopt het dat ik de smallband versies van de uitzending gemist filmpjes dan niet kan kijken met windows media player op de vario 4? Filmpjes laden wel maar ik krijg iets van 1 frame per seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

sander-sp schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 17:47:
Ik heb een normaal web & walk abonnement bij T-mobile, klopt het dat ik de smallband versies van de uitzending gemist filmpjes dan niet kan kijken met windows media player op de vario 4? Filmpjes laden wel maar ik krijg iets van 1 frame per seconde.
Ik krijg bij broadband ook 1 fps in WMP, smallband gaat wel soepel.

Maar in de nieuwste versie van CorePlayer gaat broadband ook soepel 8)

Dus het ligt (in mijn geval) aan de slechte rendering van Windows Media Player en niet aan de bandbreedte. Heb gisteren zonder stotteren een serie van een half uur gekeken puur via 3G, vond het moeilijk te geloven (ben niet meer gewend dat dingen daadwerkelijk werken :p ), maar WiFi stond toch echt uit en er zat geen USB kabel in de foon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
[Laatste update over voorraden bij Hi/KPN, want dat hoort hier niet thuis] Ik ben zojuist gebeld door iemand van Hi. Hij wist mij te vertellen dat 'de touch pro een zeer mooi toetel was' en dat ik nog 'twee weekies moet wachten'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 22:32
Als het goed is heb ik maandag ook een Touch Pro in mijn bezit.
Wilde toen graag de Touch Diamond, maar toen bleek dat dat de Touch Pro weer uit kwam... Dus heb ik gewacht. Nu heb ik hem straks eindelijk, blijkt dat de Touch HD weer uit gaat komen... Heb ik straks ook weer een "verouderde" telefoon.

Kan iemand iets zinnigs zeggen over het daadwerkelijk bellen met deze PDA? Want daar gaat het natuurlijk hoofdzakelijk om... Is het evens makkelijk om het telefoon gesprek tijdens het bellen op hands free te zetten (met bij voorkeur alleen je duim)?

/edit
De Touch Pro hadden ze bij het KPN Business Center niet zo op voorraad, deze moest ik bestellen.
Had deze donderdag besteld, woensdag was hij binnen. Maandag ga ik hem halen, valt dus wel mee.

[ Voor 15% gewijzigd door eX0duS op 26-09-2008 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eX0duS schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 20:01:
Als het goed is heb ik maandag ook een Touch Pro in mijn bezit.
Wilde toen graag de Touch Diamond, maar toen bleek dat dat de Touch Pro weer uit kwam... Dus heb ik gewacht. Nu heb ik hem straks eindelijk, blijkt dat de Touch HD weer uit gaat komen... Heb ik straks ook weer een "verouderde" telefoon.

Kan iemand iets zinnigs zeggen over het daadwerkelijk bellen met deze PDA? Want daar gaat het natuurlijk hoofdzakelijk om... Is het evens makkelijk om het telefoon gesprek tijdens het bellen op hands free te zetten (met bij voorkeur alleen je duim)?

/edit
De Touch Pro hadden ze bij het KPN Business Center niet zo op voorraad, deze moest ik bestellen.
Had deze donderdag besteld, woensdag was hij binnen. Maandag ga ik hem halen, valt dus wel mee.
Valt best mee met verouderd... :X we zitten allemaal op de 1e ROM update te wachten...

Bellen gaat prima, ook speaker aan en uitzetten is no problem... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 22:32
Dan zal dat wel goed gaan komen... Ik heb trouwens niet eens gevragen of het een NL of een ENG versie is, ik ga er vanuit dat het een NL versie is omdat ik hem bij KPN haal... Ik weet niet wat de meeste hier hebben, als ik zou moeten kiezen zou ik liever een Engelse versie hebben omdat ik met Engels beter om kan gaan dan met Nederlands. :X
Loop je met de Nederlandse versie niet tegen problemen aan verder? Je kan het apparaat zeker niet ook gewoon op Engels instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien heel slecht van mij maar waarom krijg ik wel geluid maar geen beeld met de mediaspeler?
Moet ik nog codecs installeren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 22:40:
[...]

Misschien heel slecht van mij maar waarom krijg ik wel geluid maar geen beeld met de mediaspeler?
Moet ik nog codecs installeren??
Als ik hier via IE kijk heb ik met sb of bb gewoon beeld en geluid :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik mijn telefoon op wou halen bij de Hi-shop, hadden ze geen voorraad.

Van de tien telefoons die ze verkocht hadden, kregen ze er 8 terug ivm software problemen.

Deze werden terug gestuurd naar HTC.

Dus dan kan het wel eens kloppen dat er daadwerkelijk problemen zijn. DIe kerel vertelde me dat ik als ik zo`n probleem had deze zelf wss. ook wel kon oplossen.

Regelmatig moet ik `m softreseten omdat me tel elke keer vast zit. Iemand die weet wat ik nu moet doen? En kan ik via me telefoon zelf ook een software update doen?

• Coromoto
Wouser schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 16:45:
[...]

Hmm nee t-mobile. Sorry vergeten te vermelden? Maar niemand dus een idee of t-mobile een proxy server heeft? Want dit slaat dus nergens op. Zit hier in Duitsland nog een tijdje zonder internet, koppel daarom me mobiel aan me laptop maar ik kan grmbl niet op msn :(
T-Mobile heeft weldegelijk een proxy tussen zitten standaard, kijk eens op http://speed.t-mobile.nl (vanaf je mobiel uiteraard)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 22:57:
[...]

Als ik hier via IE kijk heb ik met sb of bb gewoon beeld en geluid :Y
ook met IE heb ik alleen geluid maar geen beeld.
iemand nog tips??

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 10:22:
[...]

ook met IE heb ik alleen geluid maar geen beeld.
iemand nog tips??
Andere filmpjes speelt hij wel? Youtube(via je browser) en zo?

Verwijderd

Myedvyed schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 18:10:
[...]

Maar in de nieuwste versie van CorePlayer gaat broadband ook soepel 8)

Dus het ligt (in mijn geval) aan de slechte rendering van Windows Media Player en niet aan de bandbreedte. Heb gisteren zonder stotteren een serie van een half uur gekeken puur via 3G, vond het moeilijk te geloven (ben niet meer gewend dat dingen daadwerkelijk werken :p ), maar WiFi stond toch echt uit en er zat geen USB kabel in de foon.
Hoe krijg jij hem geopend met CorePlayer? Ik heb bij file associatons wmv aangevinkt, en dan opent hij hem, maar er gebeurt verder niks (SB en BB) en hij blijft maar laden. Moet je inderdaad deze aanvinken, of is er een andere instelling hiervoor?

In Media Player doet trouwens alleen SB het (schokkerig en superklein beeld :P ), en BB blijft ook maar laden.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2008 11:43 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 11:20:
[...]

Andere filmpjes speelt hij wel? Youtube(via je browser) en zo?
Ja, Youtube speelt ie wel gewoon af. Maar bij andere filmpjes heb ik het nooit echt gecheckt

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:40

SaN

Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 11:38:
[...]

Hoe krijg jij hem geopend met CorePlayer? Ik heb bij file associatons wmv aangevinkt, en dan opent hij hem, maar er gebeurt verder niks (SB en BB) en hij blijft maar laden. Moet je inderdaad deze aanvinken, of is er een andere instelling hiervoor?

In Media Player doet trouwens alleen SB het (schokkerig en superklein beeld :P ), en BB blijft ook maar laden.
Ik heb exact hetzelfde.

• BadBert

BadBert

Mini powah

Net mijn mda vario IV voorzien van tumtum :P
BINNEN 10 seconden een fix! En dat voor de eerste keer!
Niets aan de instellingen hoeven veranderen, alleen Quick gps geupdate! :)

Straks even kijken of hij niet achter loopt.

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Zojuist de domste actie ooit gedaan =/ Mijn telefoon op het dak van mijn auto gelegd en vervolgens gewoon weggereden. Bij een flinke U-turn viel de auto van mijn dak en is hij overreden door de vrouw die achter me reed :|

Je kan alles zeggen over de HTC Touch Pro, maar dit ding is echt een monster. Wonder boven wonder doet alle electronica het nog (Internet, mail, GPS, toetsenbord, SD-kaart, muziek, touchscreen en camera.) :) Alleen de batterij/cover zijn zwaar beschadigd en de hardkeys werken nog maar half (af en toe). Iemand enig idee of ik dit ding gewoon kan opsturen en laten fixen?! Het scherm werkt nog helemaal en is nog helemaal gaaf.. Dus hoop dat het geen dure grap gaat worden om alleen de omhulsels en evt hardkeys te vervangen..

[ Voor 20% gewijzigd door GandalfTheGrey op 27-09-2008 15:05 ]

Computer Specs

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:39
GandalfTheGrey schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 15:03:
Bij een flinke U-turn viel de auto van mijn dak en is hij overreden door de vrouw die achter me reed :|
De auto van je dak gevallen? 8)7

Hoe dan ook, zwaar vervelend, maar zo te zien niet Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. Garantie, tja, het valt denk ik wel op dat 'ie zwaar beschadigd is, en dat is een beetje je eigen schuld natuurlijk.

Wat je zou kunnen doen, is op zoek naar een defecte TP en zelf overbouwen, voorzover dat mogelijk is...

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
GandalfTheGrey schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 15:03:
Bij een flinke U-turn viel de auto van mijn dak en is hij overreden door de vrouw die achter me reed :|
lol!
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
We verwachten dat je eigen inzet toont als je een vraag plaatst. Zo is het gebruikelijk om vooronderzoek te plegen en daar de resultaten van te posten (ook bij 'simpele' vragen).

Vergeet daarbij niet om in HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 8 te kijken of het daar misschien al aan bod is geweest.