Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 3] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 95.559 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik heb de touch pro nu vanaf de eerste dag dat ie uit is.
hij bevalt me toch wel steeds beter...
Maar ik blijf zitten met 2 hele vervelende bugs..

-Het bekende grijze strepen verhaal.. volgens mij is er nog geen oplossing voor. Kan iemand dit positief of negatief bevestigen?

-als ik mijn alarm instel en de wekker gaat af... dan kan je normaal gesproken drukken op "negeren". dan stopt je alarm. Soms kan ik het alarm met geen mogelijkheid afkrijgen... en dan moet ik het toestel gewoon uitzetten of soft reset... Dit is zoooo ongelofelijk frustrerend.. echt niet cool. Ben ik de enige? Of hebben jullie t ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:59
crumpler schreef op zondag 21 september 2008 @ 16:42:
2. Kan je met de TP / WM6 instellen dat een SMS wordt verstuurd naar vooraf ingestelde nummers als de simkaart wordt verwisseld?
In de verstuurde SMS zit dan het nummer van de andere simkaart, ook een stukje beveiliging dus.
Met RemoteTracker wordt zelfs de locatie van jouw TP meegestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacide schreef op maandag 22 september 2008 @ 09:35:
-Het bekende grijze strepen verhaal.. volgens mij is er nog geen oplossing voor. Kan iemand dit positief of negatief bevestigen?
Bedoel je daarmee dat je hele scherm gevuld is met grijze streepjes? Zo`n sneeuw effect van tv.

Heb dit ook al een aantal keer gehad en is zeer frustrerend.

Ook als ik met TP van de lader haal moet ik vaak eerst de batterij er even uithalen en er weer in doen voordat hij werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
carpcatcher schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 21:18:
[...]

was het voor die 2 dagen anders dan? |:(
:9 anyway... check Klaxon eens.. is al vele malen hier voorbij gekomen.. ;)

**knip**
Nou...Ik heb dus nu al meerdere malen moeten instellen.
Settings/geluid/reminders/display on screen.

Als dat is ingesteld, kan je gewoon makkelijk je wekker snoozen/stoppen...zonder eerst bovenin in de tray te hoeven klikken.

Maar op de één of andere manier, zet de telefoon random soms dat vinkje weer uit..had het vannacht ook weer. Snap niet waarom die dat doet...Verder vind ik de wekker gewoon prima werken.

Het gebeurd ongeveer 1x per week..terwijl ik de wekker elke dag gebruik :?

[ Voor 18% gewijzigd door TripleQ op 22-09-2008 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Coromoto schreef op maandag 22 september 2008 @ 09:52:
[...]
WIMP heeft zelfs nog GPS functie dat je weet WAAR de mobiel is

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 16:07

Twan V

...en er stralend uitzien

MeIsTwisted schreef op maandag 22 september 2008 @ 10:45:
[...]

WIMP heeft zelfs nog GPS functie dat je weet WAAR de mobiel is
Dat doet RemoteTracker toch ook? Waarom zou het programma anders GPS vereisen?

Zijn er nog meer verschillen tussen Wimp en RemoteTracker (behalve de prijs van 10 pond :| )

Edit - gevonden:
It works catching a formated SMS sent from any phone and then send useful informations back. These informations can have GPS coordinates, list os contacts, owner informations and more.
Met behulp van bijvoorbeeld Google Maps zijn coordinaten gemakkelijk om te zetten in een plaats/straat.

[ Voor 28% gewijzigd door Twan V op 22-09-2008 10:55 . Reden: Quote gevonden en toegevoegd ]

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Coromoto schreef op maandag 22 september 2008 @ 09:52:
[...]
Bedankt! Op de Samsung U600 zit zoiets ingebouwd. Hoewel het irritant is als je je telefoon vaak reset en op je andere telefoon steeds SMSjes krijgt, zul je d'r uiteindelijk erg blij mee zijn als het echt nodig is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 09:59:
[...]

Bedoel je daarmee dat je hele scherm gevuld is met grijze streepjes? Zo`n sneeuw effect van tv.

Heb dit ook al een aantal keer gehad en is zeer frustrerend.

Ook als ik met TP van de lader haal moet ik vaak eerst de batterij er even uithalen en er weer in doen voordat hij werkt.
Ja precies,., dat ja. Het vervelende is als je moet werken en je alarm gaat niet af. Dus je verslaapt je.. en dan blijkt dat je toestel gecrashed is..

en als het alarm wel gewoon werkt, dan krijg ik hem soms niet uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Voor de liefhebbers is die nu te bestellen:

Noreve Leather Case:
http://www.noreve.com/product_info.php?products_id=2153
Afbeeldingslocatie: http://www.noreve.com/images/HTC_Touch_Pro_case_Black.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door Mau_Maus op 22-09-2008 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Yeuh! Net de bel met de postbode aan de deur. Ik heb mijn TP.

Nu snap ik eindelijk de term 'uitpakparty'! Coole doos, standaardaccesoires erbij, etc. Minpuntje: ik zie maar 1 usbkabel, terwijl bij mijn craddle (gelijk meebesteld) er geen eentje zit :?

Dan ga ik nu maar eerst eens douchen

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik moet nog een week of twee wachten :/ maar dan ben ik ook weer retour in de HTC-scene... Heerlijk, wat heb ik het tweaken gemist... iPhone is leuk, maar daar hebben ze echt nog wat te winnen....

Nu nog een goede autohouder vinden, waar hij opengeschoven in kan (net als je die had voor de QTEK 9100)... iemand tips?

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
Ice_Lord schreef op maandag 22 september 2008 @ 00:33:
[...]

Ik was dinsdag bij Vodafone winkel in Eindhoven en die vertelde mij dat Vodafone nog wacht met het uitbrengen van de Touch Pro totdat de zogeheten software problemen (die onderandere hier worden genoemd) zijn opgelost. Dit zou overigens ook de reden zijn waarom KPN em nog niet heeft.
Ik heb net voor de zekerheid nog even gebeld met de klantenservice,omdat ik de pro afgelopen vrijdag besteld heb bij vodafone: hij is er al wel daar,alleen nog niet op de website vermeld....alleen levering wordt eind volgende week omdat ze een achterstand hebben bij de distrubutie schijnbaar.
Ben erg benieuwd en wacht op spanning af,wantt de nokia n73 van mij begint met te vervelen,wat een onding zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 11:09

Erik80

Sinds 1980

Na wat geneuzel over levering en douchen :X
Dacide schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:15:
[...]

Ja precies,., dat ja. Het vervelende is als je moet werken en je alarm gaat niet af. Dus je verslaapt je.. en dan blijkt dat je toestel gecrashed is..

en als het alarm wel gewoon werkt, dan krijg ik hem soms niet uit. :P
Het kan gewoon niet anders: TF3D is de oorzaak!

Heb er sinds een week SPB Mobile Shell op staan en Pocket Plus en geeneen(!) vastloper _/-\o_
Voor die tijd moest ik mijn TP ook elke dag wel een keer resetten en afwachten of ik op tijd wakker zou worden. Nu slaap ik weer lekker en ben ik op tijd op mijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:24

Entity

9000rpm

Ik wilde HTC support bellen ivm de GPS lag problemen die ik er niet uit krijg... Bel ik het NL nummer op de site, krijg ik eerst netjes een menu (1 voor instellingen, 2 voor technische support), ik druk 2, hoor ik eerst een halve minuut niks, vervolgens een paar minuten lang een overgangstoon (maar wel enigszins versoord, alsof er veel ruis op de lijn zit) en vervolgens wordt ik opgehangen... Lekker is dat. En dat tot 2 keer toe...

Straks nogmaals proberen dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Laatst online: 19:57
De grijzen strepen heb ik sinds ik het toestel heb, in totaal 2x gekregen! valt opzich wel mee :)

Alleen de GPS fix duurt erg lang (i.c.m. igo 8) Dit wil ik wel opgelost zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 07:32
Ik heb ook nog het probleem dat gesprekken heel vaak afgebroken worden of als ik ga bellen dat het meteen mis gaat. Breek ik ze af met mijn oor of is dat niet mogelijk? Scherm staat op zwart onder het bellen, geen lock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
hiostu schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 14:11:
Zijn er al mensen die de brodit houder hebben met een HTC Touch Pro / Vario IV? Ik heb namelijk net mijn houder binnengekregen, maar er zit in mijn ogen een redelijke design flaw in. Als je de telefoon in de houder doet gaat het goed, maar als je hem eruit wil halen valt de stylus uit het toestel. Dit komt omdat er geen rekening is gehouden met het lipje dat aan de stylus zit, deze blijft dus hangen achter de rand van de brodit houder. Heeft iemand anders hier een oplossing voor gevonden, behalve het lipje van de stylus afschaven?
Net zo min als A.M. Terlouw heb ik hier last van, hoewel ik de houder wel erg krap vind; dit zal echter na enige tijd wel beter worden, vermoed ik.

De Vario IV had toch een net iets ander uiterlijk, misschien ligt het daar aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Erik80 schreef op maandag 22 september 2008 @ 12:28:
Na wat geneuzel over levering en douchen :X

[...]

Erg kort door de bocht... Ik heb heb het nog geen 1x gehad dat ie vast liep... en heb ook de eerste levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Mau_Maus schreef op maandag 22 september 2008 @ 13:35:
[...]

Erg kort door de bocht... Ik heb heb het nog geen 1x gehad dat ie vast liep... en heb ook de eerste levering.
Hoe kun je zien tot welke levering je phone hoort?

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 11:09

Erik80

Sinds 1980

Mau_Maus schreef op maandag 22 september 2008 @ 13:35:
[...]

maar als ie vast loopt...dan is TF3D de oorzaak. als ie niet vastloopt heb je geluk of doe je iets niet wat anderen wel doen of is de software van jouw TP niet op maandag geinstalleerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn mening:
-leuk toestel
-veel opties/mogelijkheden
-keyboard is wel erg handig!
-browsen is behelpen maar toch goed te doen
-mailen gaat goed!

Maar hij heeft ook zo zijn minputen:
-bellen reageerd niet altijd goed
-traag/stroperig gevoel
-soms reageerd het toestel gewoon minuten lang niet
-tijdens voice mail is het gewoon lastig om op '2' te drukken?, echt lomp... :(
-ik kan minimaal 1x per dag de battery d'r uit halen omdat hij crashed. :(
-alarm is hierdoor waardeloos, hij is al 5 dagen niet afgegaan omdat hij elke keer crashed. Ik heb dus nog nooit het alarm gehoort...
Vooral die laaste is onaceptabel. Ik ben d'r al mee terug geweest en ik heb een andere mee gekregen: zelfde probleem. Ook al hou ik het apparaat helemaal 100% standard, ik installeerd niks, geen memory kaartje etc etc.

Dat crash probleem schijnt door sommige mensen opgelost te zijn door een rom update.

Ik weet niet zeker of ik dit hier wel mag vragen, volgens mij wel, want het is niet illegaal.

Maar heeft iemand een link voor de rom-update?, ik kan het nergens vinden.

Alvast bedankt!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2008 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
kijk eens op http://forum.xda-developers.com daar is veel info te vinden over de Raphael. Je moet je daar wel registreren om te kunnen downloaden.

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGLion
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-02-2021
Erik80 schreef op maandag 22 september 2008 @ 12:28:

Klopt niet. Ik gebruik een andere rom waar ook TF3D ingebakken zit en heb sindsdien nooit meer strepen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

terugsturen of wachten op nieuwe rom?

ik heb een (hoogstwaarschijnlijk) eerste generatie TP inclusief de voor velen hier bekende vastlopers en grijze schermen. Zojuist gebeld met htc en 2call en beiden zeggen geen structurele klachten over het toestel te krijgen ("strepen? grey screen of death? nooit van gehoord").

Beiden adviseren et toestel terug te sturen, maar kunnen niks beloven over de duur van de reparatie en de kosten daarvan (ik heb het toestel sinds 19 aug in bezit).

heeft iemand hier ervaring met terugsturen naar 2call of htc?

als ze het toestel alleen even hard resetten en een paar basisfuncties controleren en hem dan 'gerepareerd' terugsturen, riskeer ik dan niet alleen maar kosten en gedoe? en kan ik dan niet beter wachten tot ik hem zelf kan fiksen met een nieuwe rom-update van htc?

(sorry als dit teveel offtopic is, maar ik kan me voorstellen dat meer mensen met dit dilemma zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
heb nog geen vastloper of grijze strepen gehad (nu 2 weken in bezit). Ook veel betere batterylife dan m'n samsung i780. Ongeveer 2 dagen met pushmail (tot 50 berichten per dag ongeveer) en bluetooth altijd aan (non-discoverable).

Best tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-02-2023
waarom haalt iedereen zijn batterij eruit? bij mij heeft een soft reset altijd effect gehad...
stylus pakken, kleine knopje naast je usbpoortje inrammen, en hij loopt weer als het zonnetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischa_NL schreef op maandag 22 september 2008 @ 17:16:
waarom haalt iedereen zijn batterij eruit? bij mij heeft een soft reset altijd effect gehad...
stylus pakken, kleine knopje naast je usbpoortje inrammen, en hij loopt weer als het zonnetje...
Dit is wel een handige tip hoor, maarja, probleem is gewoon dat dat ding 1x per dag crashed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-09 07:34
Vandaag staat er bijna al de hele dag een grijs H symbooltje op m'n scherm. En No way dat ie internetverbinding maakt. Als ik hem op vliegtuigmodus zet, en daarna weer aanzet, dan is het H symbooltje weer goed en dan kan ik weer op internet..

Hoe kan dit??

--

Als ik instel dat het schermpje na 2 minuten niksdoen netjes uitgaat, dan red ik makkelijk een dag met de batterij.. Maar ik heb ingesteld dat het schermpje altijd aan blijft.

Dat is de enige manier om ervoor te zorgen dat hij niet blijft hangen, niet uit stand-by komt, geen grijze strepen krijgt, of andere gekke dingen.

Dus met de accu lijkt niks mis te zijn, alleen beetje lastig dat het scherm aan moet blijven :P

[ Voor 45% gewijzigd door Boyd op 22-09-2008 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
--oeps-- :$

[ Voor 112% gewijzigd door Boyd op 22-09-2008 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eusebius schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:55:
Yeuh! Net de bel met de postbode aan de deur. Ik heb mijn TP.

Nu snap ik eindelijk de term 'uitpakparty'! Coole doos, standaardaccesoires erbij, etc. Minpuntje: ik zie maar 1 usbkabel, terwijl bij mijn craddle (gelijk meebesteld) er geen eentje zit :?

Dan ga ik nu maar eerst eens douchen
tot nu toe hebben wij die craddle overal gratis gekregen (Belcompany en TforTelecom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
  • Laatst online: 18-03-2023
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 18:23:
[...]

tot nu toe hebben wij die craddle overal gratis gekregen (Belcompany en TforTelecom)
Hmm vaag. Ik bestel hem via Hi en vrijwel zeker niet dat ik daar de cradle bij krijg. Zal wel iets te maken hebben met online bestellen of kopen in de winkel. *damn wat hoop ik dat die deze week binnenkomt O-) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hi heeft hem sinds zaterdag van de site gehaald. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand SecureW2 op de Pro gekregen?? Ik heb het nodig voor m'n WLAN maar lijkt erop dat hij m niet herkent, na installatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiTM
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-09 20:43
Hallo, ik ben mijn TP nu ook sinds een paar dagen. Heb de topics al een tijdje gevolgd, maar wat is nu de beste ROM om te gebruiken. En is daar ook een NL versie van? Voor de rest een mooi dingetje. Alleen gaat bij mij soms de backlight van het toestenbordje niet aan terwijl ik wel aan het typen ben. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Gamepie56 schreef op maandag 22 september 2008 @ 17:57:
Vandaag staat er bijna al de hele dag een grijs H symbooltje op m'n scherm. En No way dat ie internetverbinding maakt. Als ik hem op vliegtuigmodus zet, en daarna weer aanzet, dan is het H symbooltje weer goed en dan kan ik weer op internet..

Hoe kan dit??
Heb je ook al geprobeerd de Data Connection actief te maken (in de TF3D naar de Settings pagina gaan, Communications aantikken en indien nodig Data Connection aantikken als die OFF is)? Als ik een grijs H of 3G plaatje zie kan ik op die manier altijd verbinding maken. Op 1 keer na, maar toen had de TP weer een van z'n dagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om HTC's Audiomanager als standalone programma aan de praat te krijgen?
Ik wil graag volledig naar SPB Mobile Shell,
maar dit is het enige wat mij tegen houd. :|
(reden is orginele htc remote, deze werkt alleen met WMP en Audiomanager).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
Gamepie56 schreef op maandag 22 september 2008 @ 17:57:Vandaag staat er bijna al de hele dag een grijs H symbooltje op m'n scherm. En No way dat ie internetverbinding maakt. Als ik hem op vliegtuigmodus zet, en daarna weer aanzet, dan is het H symbooltje weer goed en dan kan ik weer op internet..Hoe kan dit??
Ik heb dit vaker bij T-Mobile (waarmee ik niet meteen wil aangeven dat de oorzaak daar ligt), en mijn oplossing is om de telefoonfunctie uit en weer aan te zetten (doe jij dus ook). Ik heb het idee dat ie met een verkeerde dialstring probeert te connecten, met wap ofzo, en dat de HSDPA verbinding daar niet mee werkt, aangezien hij een paar keer spontaan met de melding kwam dat ie wap had gebeld maar dat het niet gelukt was om de verbinding op te zetten. En dat terwijl ik niet van het wap accesspoint gebruikmaak.

Maar zeker weten doe ik niet.

Terwijl ik bovenstaande zit te typen op mijn harde toetsenbord valt die uit, backlighting uit, toetsen dood. Ik schuif het in en weer uit, niet tot leven te brengen. Ik ging toen verder met het onscreen keyboard, en halverwege de eerste zin uit dit 2e deel van mijn post valt die vanzelf uit en zie ik de toetsen op mijn harde tobo weer oplichten, en doet die het weer. Dit bevestigd mijn eerder vermoeden dat de non-reponsiveness die ik wel eens van het harde tobo ervaar software gerelateerd is. Nu leek het erop dat de toetsenborddriver(?) niet crashte maar even in een loop zat waar ie weer uit kwam, of dat ie wel gecrasht was maar uit zichzelf weer uitkwam.

En midden in bovenstaande zin doet ie het weer en krijg ik mijn antwoord: het is een loop. Toen ie deze keer eruit kwam, zette ie de laatste twee woorden die ik nog doorgetikt had voordat ik door had dat ie was weggevallen neer, hetgeen hij kwijt zou zijn geweest bij een crash.

Waarom hij in een loop / coma valt weet ik niet, maar het zou weleens met hetzelfde te maken kunnen hebben als het blijven hangennnnnnnn van het tobo (express gedaan hier overigens ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 21:43:
in verband met de vele klachten vertelden ze bij het businesscenter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 22:50:
[...]

En dat wil zeggen...? Stoppen ze nu met de levering ervan? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Coromoto schreef op maandag 22 september 2008 @ 22:42:
[...]
Ik heb dit vaker bij T-Mobile (waarmee ik niet meteen wil aangeven dat de oorzaak daar ligt), en mijn oplossing is om de telefoonfunctie uit en weer aan te zetten (doe jij dus ook). Ik heb het idee dat ie met een verkeerde dialstring probeert te connecten, met wap ofzo, en dat de HSDPA verbinding daar niet mee werkt, aangezien hij een paar keer spontaan met de melding kwam dat ie wap had gebeld maar dat het niet gelukt was om de verbinding op te zetten. En dat terwijl ik niet van het wap accesspoint gebruikmaak.

Maar zeker weten doe ik niet.
Ik had hiervoor orange.. heb 3 weekjes geinternet op m'n orange abbo, nooit problemen.. Sinds vandaag T-mobile. M'n nummer is overgezet. Dus het zou inderdaad aan T-mobile kunnen liggen..
Dat weten we snel genoeg: Wie heeft er nog meer T-mobile en de bovenstaande problemen?:P
En dat wil zeggen...? Stoppen ze nu met de levering ervan?
Wachten op een update.

[ Voor 5% gewijzigd door Boyd op 22-09-2008 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJF5
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 19:01
Niet dat ik gemerkt heb (heb hem sinds vrijdag middag) Bevalt me tot nu toe uitstekend!
Zelfs in de trein kan ik gewoon heerlijk surfen.

EDIT: Ik lees veel over verschillende leveringen. Hoe kom ik er achter welke ik heb? Dat zal op forums mij en andere gebruikers kunnen helpen

[ Voor 34% gewijzigd door DJF5 op 22-09-2008 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coromoto schreef op maandag 22 september 2008 @ 22:42:
[...]

Waarom hij in een loop / coma valt weet ik niet, maar het zou weleens met hetzelfde te maken kunnen hebben als het blijven hangennnnnnnn van het tobo (express gedaan hier overigens ;))
beschrijft idd ook mijn 'crashes' van het hardware tobo.
Soms gebeurt het meerdere malen achter elkaar, en moet je resetten. ANdere keren gebeurt het een enkele keer en daarna weer vloeiend.
Is trouwens wel weer een poos dat het me overkomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
DJF5 schreef op maandag 22 september 2008 @ 23:48:
EDIT: Ik lees veel over verschillende leveringen. Hoe kom ik er achter welke ik heb? Dat zal op forums mij en andere gebruikers kunnen helpen
Dat vroeg ik ook al. Maar tot op heden geen commentaar. Ik heb m sinds Maandag en mijn Rom staat op 1.90.404.1 NLD.

Omdat mijn abbo nog niet verlengd is, heb ik nog geen bundel voor 3G en UMTS. Toch zoekt het programma geregeld verbinding via 3G en UMTS, als ik per ongeluk op bv Google Maps klik. Maar zolang mijn abbo niet verlengd is, betaal ik de hoofdprijs voor internetverbinding. Daarom wil ik de 3G & UMTS volledig uitschakelen. Hoe kan ik dat doen? Via de comm-manager kan ik m wel uitzetten, maar dan zoekt de phone zelf naar een verbinding.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eusebius schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 09:23:
[...]

Omdat mijn abbo nog niet verlengd is, heb ik nog geen bundel voor 3G en UMTS. Toch zoekt het programma geregeld verbinding via 3G en UMTS, als ik per ongeluk op bv Google Maps klik. Maar zolang mijn abbo niet verlengd is, betaal ik de hoofdprijs voor internetverbinding. Daarom wil ik de 3G & UMTS volledig uitschakelen. Hoe kan ik dat doen? Via de comm-manager kan ik m wel uitzetten, maar dan zoekt de phone zelf naar een verbinding.
Je betaald voor een data-bundel en niet specifiek voor Umts/3G/G of E. Maar als je wilt , kan je 3G/Umts gewoon uitzetten met je communicatie-manager of in de phone-setting de "band" op gsm zetten. Dan zal je data-verkeer via gprs [G] lopen. Verbinding zal ie trouwens altijd zoeken als je Google maps gebruikt of bijvoorbeeld het weer gaat updaten. M.a.w. als je geen data-verkeer wilt generen omdat je nog geen bundel hebt, niet naar google-maps en niet je weer updaten.. 8)

Settings/personal/phone==> tabblad band.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2008 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Nou ik heb m sinds vrijdag, na veel dreigen bij Smartphonestunts :X

Tot nu toe vrijwel perfect op natuurlijk kleine minpuntjes na.
Zal over een weekje wel een korte review geven oid :)

Wel kort vraagje: heb Vodafone + internet en heb vaak gewoon 3G buiten enz, maar vrijwel nooit HSDPA. Maar 1x gehad heel eventjes. En ik ben toch wel in steden.

Vodafone zegt volgens mij 98% dekking dus het is raar dat ik het dan nooit heb. HSDPA is toch een stuk sneller dan 3G geloof ik dus ik wil het wel hebben, want daar betaal ik volgens mij voor...

En iemand nog een tip voor goede wake on lan over internet progje. Ik kan het nu via een website, maar een applicatie zal wel handiger zijn. Met IP + Mac adres enz dus. Vind alleen maar progjes voor lokaal gebruik.

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 09:32:
[...]
M.a.w. als je geen data-verkeer wilt generen omdat je nog geen bundel hebt, niet naar google-maps en niet je weer updaten.. 8)
Wat ik zeg. Staat uit.

Maar af en toe zoekt de phone zelf automatisch contact als ik per ongeluk de Google Maps aanklik. De instelling die jij aanraad, had ik allang gevonden. Maar wat ik wil, is de verbinding echt uit zetten, zodat de telefoon ook niet meer de verbinding kan gebruiken.

Tijdelijk dan, oplossingen met een hamer & schroevendraaier negeer ik even :)

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:22

afterburn

No more...

nodata cabje.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 21:43:
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 22:50:
[...]

Zojuist te horen gekregen dat Hi de pro van de site heeft gehaald i.v.m. leveringsproblemen. HTC kan de vele verzoeken niet aan en kan pas leveren aan Hi in week 40 wat betekent dat Hi pas kan leveren in week 41... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje raar, heb settings op auto laten staan voor me verbindingen. Gisteravond, thuis binnen krijg ik het 3G icoontje vanwege slecht hspda bereik (1 streepje). Hoewel internet met 1 streepje nog redelijk snel is, verliest ie vaak netwerk als ik m hard op wcdma zet dus. Op auto gaat ie zelf wisselen naar 3g.
Stap op de fiets, en hij gaat zelf naar HSPDA wisselen. Nu stond me UMTS band nog hard ingesteld, dus kon niet bellen. Dat naar auto en ging prima.

Vanmorgen, stap de tram in, ga weer van 3G icoontje naar H icoontje dus..maar mooi geen internet, WEL GSM. Toen moest ik me verbinding handmatig op WCDMA zetten om te kunnen verbinden met internet. huh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Voor de mensen die, net als ik, de TP liever opengeschoven gebruiken tijdens navigeren in de auto, goed nieuws! Brodit komt binnenkort met een houder daarvoor: de 968853.

Hoop dat 't niet te lang meer duurt voor ie er is.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:40

SaN

Ziet er mooi uit inderdaad. Ik ben nog op zoek naar een houder voor om je arm voor tijdens het sporten. Het lijkt me erg leuk om de gps een beetje in de gaten te kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 06:58
Voordat ik het topic bij ga lezen na een weekje weg even het volgende:

Ik denk dat ik de twijfelachtige eer heb de eerste te zijn om de TP te laten kletteren. Op een hardhouten vloer. Het toestel doet het verder nog prima, maar er zit nu teveel speling tussen de twee bewegende delen.

Nu had ik mij voorgenomen dit toestel níet te verzekeren, maar ik ben als de dood dat dit in de toekomst problemen gaat opleveren, en daar zit ik niet op te wachten.

Iemand met wat eerste gedachten over hoe nu het beste te handelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
sander-sp schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:28:
Ziet er mooi uit inderdaad. Ik ben nog op zoek naar een houder voor om je arm voor tijdens het sporten. Het lijkt me erg leuk om de gps een beetje in de gaten te kunnen houden.
Uhm ... lijkt me dat je creatief met stof & klitteband moet worden ...

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carda
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-05 17:38
Eusebius schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 13:05:
[...]

Uhm ... lijkt me dat je creatief met stof & klitteband moet worden ...
Je hebt voor mp3 spelers zulke armbanden, zal er vast wel 1 groot genoeg zijn voor je mobiel.

Mja ik denk van, lamaar prutsen enzo.. en waarempel soms lukt het ook nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 00:40

SaN

Dit soort armbanden bestaan inderdaad wel, ik heb er 1 voor een oude creative muvo mp3 speler, helaas is die 2 cm breed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
weet ook niet of het echt lekker draagt, 160 gram aan je arm tijdens het sporten...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier een linkje van MSN Messenger die daadwerkelijk ook werkt op de HTC Touch Pro ?? heb er al 2 op de foon gezet en geen van beide doen het en ik kan ook niet vinden hoe ik via de foon op de site van MSN de mobile versie kan downloaden.

PS: Iemand nog wat andere leuke proggies of handige dingen voor de HTC Touch Pro ??

Ik ga weer verder met alle HTC Touch Pro forums hier op tweakers door te spitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Turtles
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-10-2021
Freich schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 10:27:
Nou ik heb m sinds vrijdag, na veel dreigen bij Smartphonestunts :X

Tot nu toe vrijwel perfect op natuurlijk kleine minpuntjes na.
Zal over een weekje wel een korte review geven oid :)

Wel kort vraagje: heb Vodafone + internet en heb vaak gewoon 3G buiten enz, maar vrijwel nooit HSDPA. Maar 1x gehad heel eventjes. En ik ben toch wel in steden.

Vodafone zegt volgens mij 98% dekking dus het is raar dat ik het dan nooit heb. HSDPA is toch een stuk sneller dan 3G geloof ik dus ik wil het wel hebben, want daar betaal ik volgens mij voor...
Hey Freich... je hebt hem dus EINDELIJK :). Ik heb zelf nog nooit H in Nederland kunen krijgen. In Stockholm had ik wel bijna constant H.

Ander vraagje.

Ik loop nu met twee sim-kaarten rond. Het liefst zou ik ze allebei met de TP willen gebruiken. Na wat googelen kwam ik dit tegen http://www.dual-sim.nl/magicsim-16th-p-144.html
Heeft iemand hiermee ervaing? Of is er een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
De messenger de standaard op mijn Tpro staat werkt prima? (via windows live aanmelden en dan messenger aanklikken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wessel99 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 17:16:
De messenger de standaard op mijn Tpro staat werkt prima? (via windows live aanmelden en dan messenger aanklikken)
Ik had geen MSN messanger standaard op mijn HTC Touch Pro staan :( beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flying Turtles schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 17:14:
[...]

Ander vraagje.

Ik loop nu met twee sim-kaarten rond. Het liefst zou ik ze allebei met de TP willen gebruiken. Na wat googelen kwam ik dit tegen http://www.dual-sim.nl/magicsim-16th-p-144.html
Niet doen!! Heb het ook geprobeerd, maar je moet de chip uit je sim knippen en dat is echt niet leuk..ging dus ook vaut.. 8)7 En de houder is te dik voor de diamond, zonder te forceren kan je die dual-sim niet plaatsen. Een afrader dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-09 22:59
Heb sinds een paar dagen een gedeelte chinees in mijn menus:

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/09/23/1222181115-690.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/09/23/1222181154-770.jpg

Dit gebeurt alleen als ik het scherm uitgeklapt heb. Heb gister een hard reset gedaan maar heeft niet geholpen :'(

Verder vind ik het bluetooth bestandsoverdracht gedeelte van WM niet fijn. Er is geen lijst met recent gebruikte apparaten en als je meerdere bestanden sellecteerd kun je die niet versturen.

Verder heb ik nog steeds het probleem dat ik mijn mail niet goed binnen krijg. Ik haal op de TP mijn Gmail op. Het zelfde account haal ik ook op via mijn pc thuis. Maar ik krijg niet de mail binnen die de TP al opgehaald heeft. Ik laat op de pc een kopie achter van de opgehaalde email. Zou het nog uitmaken om op de TP met POP of IMAP op te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flying Turtles schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 17:14:
[...]

Hey Freich... je hebt hem dus EINDELIJK :). Ik heb zelf nog nooit H in Nederland kunen krijgen. In Stockholm had ik wel bijna constant H.

Ander vraagje.

ik ben meestal op het platteland in de omgeving van nijmegen en heb voortdurend een H in mijn scherm (en met een Nokia 3,5G) dus overal HSDPA-dekking

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2008 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Ik vraag me eigenlijk af... stopt ie dan ook met gprs? Want dat gaat via gsm.. en niet via die togangspunten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
je kan via nodata alle dataverbindingen uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:06

WoutF

Hoofdredacteur
JackPoint schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 17:28:
Heb sinds een paar dagen een gedeelte chinees in mijn menus:

[afbeelding]

[afbeelding]

Dit gebeurt alleen als ik het scherm uitgeklapt heb. Heb gister een hard reset gedaan maar heeft niet geholpen :'(

Verder vind ik het bluetooth bestandsoverdracht gedeelte van WM niet fijn. Er is geen lijst met recent gebruikte apparaten en als je meerdere bestanden sellecteerd kun je die niet versturen.

Verder heb ik nog steeds het probleem dat ik mijn mail niet goed binnen krijg. Ik haal op de TP mijn Gmail op. Het zelfde account haal ik ook op via mijn pc thuis. Maar ik krijg niet de mail binnen die de TP al opgehaald heeft. Ik laat op de pc een kopie achter van de opgehaalde email. Zou het nog uitmaken om op de TP met POP of IMAP op te halen?
Probeer ClearType eens uit te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmmm, na alle problemen ga ik maar wachten op de Nokia E72. De opvolger van mijn E70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
brrrt schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 17:49:
je kan via nodata alle dataverbindingen uitzetten
Ja data verbindingen ja, dat is alles boven edge toch? gprs is gewoon over gsm verbinding namelijk, vandaar... (in min geval alleen tmobile internet en t-mobile mms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

El-Loco schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:55:
Voordat ik het topic bij ga lezen na een weekje weg even het volgende:

Ik denk dat ik de twijfelachtige eer heb de eerste te zijn om de TP te laten kletteren.
Moet helaas bekennen dat ik hem ook al 2 of 3 keer op een harde vloer heb laten vallen. Gelukkig heeft het in mijn geval voor de telefoon totaal geen cosmetisch of operationeel effect gehad.. even afkloppen dus :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-09 22:59
WoutF schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 17:52:
[...]

Probeer ClearType eens uit te zetten
Ik heb in Diamond Tweak onder punt 17.7 ClearType in landschap mode uitgezet. Daarna softreset en het probleem is verholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 17:31:
[...]

ik ben meestal op het platteland in de omgeving van nijmegen en heb voortdurend een H in mijn scherm (en met een Nokia 3,5G) dus overal HSDPA-dekking
Hm das erg vreemd dan dat ik en Flying Turtles dat niet of vrijwel nooit hebben. Vodafone is toch niet de slechtste met internet en dekking dacht ik zo.

Snap er echt geen hout van. Heb alles op auto staan en soms zie ik dus heel even een H, maar dan weer heel snel 3G... very strange...

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 15:08
Iemand ervaring met 16GB microSD in deze telefoon ?
Veelste groot natuurlijk maar ben gewoon benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 20:42:
Iemand ervaring met 16GB microSD in deze telefoon ?
Veelste groot natuurlijk maar ben gewoon benieuwd.
is zo'n kaart al te koop dan en waar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 21:56:
[...]

is zo'n kaart al te koop dan en waar ?
In het buitenland wel blijkbaar, Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:07
Is er iemand die deze screenprotector gebruikt?
Zo ja: bedekt deze alleen het scherm of het volledige oppervlak van de voorkant?

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 15:08
Remius schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 22:05:
[...]

In het buitenland wel blijkbaar, Klik
Klopt helemaal,, overigs via het nederlandse inkoop kanaal ook.
Zal niet lang duren voordat ze hier in de online shops te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 14:33
joeltje schreef op maandag 22 september 2008 @ 12:20:
Ik moet nog een week of twee wachten :/ maar dan ben ik ook weer retour in de HTC-scene... Heerlijk, wat heb ik het tweaken gemist... iPhone is leuk, maar daar hebben ze echt nog wat te winnen....

Nu nog een goede autohouder vinden, waar hij opengeschoven in kan (net als je die had voor de QTEK 9100)... iemand tips?
Deze misschien?

Brodit 848853 (passief)
Brodit 968853 (met 12 Volt sigaretaansteker)

http://www.brodit.se/ (in Nederland te koop via oa carkitstunter.nl)

Grtz, jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Ben.Hahlen schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 22:20:
Zo ja: bedekt deze alleen het scherm of het volledige oppervlak van de voorkant?
alleen scherm

Verwijderd

webgangster schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 22:24:
[...]

Klopt helemaal,, overigs via het nederlandse inkoop kanaal ook.
Zal niet lang duren voordat ze hier in de online shops te vinden zijn.
waar zou je voor kiezen 16Gb of een 4x zo snelle 4Gb?
Of zit er niet zoveel verschil in die Micro SD's?

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Heb het toestel nu 2 weken en ben over het algemeen dik tevreden, echter wel paar puntjes van bezorgdheid.
1) Mensen klagen dat als ze mij aan de telefoon hebben dat ik dan net klink alsof ik een doek voor mijn mond heb. Zeer zorgelijk, hoop dat dit met nieuwe radiorom opgelost is.
2) Geluid van telefoongesprek is veel te zacht, moet stuk harder
3) Toetsenbord doet het regelmatig niet als WIFI aanstaat, is zeer hinderlijk.
4) Heb regelmatig dat als ik gebeld wordt dat het scherm wel aangaat en de boel knippert, maar er geen geluid hoorbaar is. Dit terwijl het volume op max staat. Enige manier om dit op te lossen is het geven van een softreset, dan hoor ik weer tijdelijk de ringtone.
5) Ik ben de afgelopen week 10-tallen keren gebeld dat er mijn eigen tel.nr op het scherm stond als beller. Als ik dan opnam kreeg ik gelijk mijn voicemail :? Neem aan dat dit een issue bij T-Mobile is.

Ik vindt de TF3D persoonlijk erg lekker werken, snelheid is in 95% van de tijd zeer goed, heb geen grijze schermen en nog geen vastlopers gehad. Maar telefoon technisch is het tot nu toe een achteruitgang tov mijn Touch Cruise. En aangezien ik veel via WIFI werk, is het regelmatig niet kunnen gebruiken van de Tobo ook niet fijn.

Hopen dus op een snelle ROM-Update, of zijn er voor bovenstaande puntjes al fixes bekend?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
<doet niet meer ter zake>

[ Voor 87% gewijzigd door DaSaN op 24-09-2008 06:20 . Reden: iemand was mij voor... ]

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Xanion schreef op woensdag 24 september 2008 @ 00:37:
5) Ik ben de afgelopen week 10-tallen keren gebeld dat er mijn eigen tel.nr op het scherm stond als beller. Als ik dan opnam kreeg ik gelijk mijn voicemail :? Neem aan dat dit een issue bij T-Mobile is.
Is een voicemailinstelling van T-Mobile. Als je voicemail hebt, word je gebeld en krijg je je voicemail te horen. Is aan te passen door het nummer zelf te bellen en de instellingen te wijzigen (bv dat je niet gebeld wil worden maar dat je een sms-je wil ontvangen).

Nomen nescio

• Coromoto
Ben.Hahlen schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 22:20:
Deze bedekt wel de hele voorkant: Martin Fields Overlay Plus Screen Protector (HTC Touch Pro)

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Wat schetst mijn verbazing bij het doornemen van de Touch Pro FAQ op de HTC site?

Volgens HTC staat er een GPRS Monitor tooltje van SPB op de TP geinstalleerd. En dat is bij mij iig niet het geval:
http://www.htc.com/www/fa...?p_id=140&cat=66&id=49806

Verder wordt hier impliciet ook naar verwezen op de volgende pagina's:
http://www.htc.com/www/fa...?p_id=140&cat=66&id=49812
http://www.htc.com/www/fa...?p_id=140&cat=66&id=49810
http://www.htc.com/www/fa...?p_id=140&cat=66&id=49808

Nu is al bekend dat op sommige versies van de Touch Pro MSN Messenger wel geinstalleerd was, en op andere versies niet. Datzelfde geldt voor Remote Desktop (maar dan precies andersom). In mijn geval had ik wel MSN maar niet Remote Desktop. Nu zijn die appjes gratis te downloaden, dus dat is niet zo'n ramp. Van TomTom 7 weet ik niet zeker of die op de nieuwere versie aanwezig is of niet, maar dat betreft alleen een 1-stads demo dus als je daar echt iets mee wil kunnen moet je het toch kopen, of je nu de oude of de nieuwe TP release hebt.

Maar Spb GPRS Monitor is een tooltje van 20 dollar, dus als dat nu ineens is toegevoegd in een nieuwere versie vind ik dat wel een beetje lullig. Het is an sich niet zo'n ramp om dat los te kopen als je het echt nodig hebt, maar het tikt allemaal wel aan als je b.v. ook al hoesje met clip voor aan de riem, houder voor in de auto, autolader, geheugenkaartjes en navigatiesoftware gekocht hebt, en de telefoon los gekocht hebt.

Heeft iemand hier inderdaad dit tooltje op z'n TP staan (zonder dat zelf achteraf geinstalleerd te hebben natuurlijk :P) of is het een fluke in de documentatie? En misschien zou het er oorspronkelijk in zitten en is het weggelaten, dat kan ook nog.

Naja, ik ga er vanuit dat ALS dit al naderhand is toegevoegd, het in de officiële ROM update wel verschijnt.

• Eusebius
  • Niet online
Myedvyed schreef op woensdag 24 september 2008 @ 11:56:
Heeft iemand hier inderdaad dit tooltje op z'n TP staan (zonder dat zelf achteraf geinstalleerd te hebben natuurlijk :P) of is het een fluke in de documentatie? En misschien zou het er oorspronkelijk in zitten en is het weggelaten, dat kan ook nog.
Even kijken, ik heb mijn toestel sinds Maandag. Hoe ga ik het bestand vinden ...

* In Start > Menu > ... vind ik alleen programma QuickGPS (verder niets met GPS of SPB erin)
* via verkenner kan ik ook niets vinden

==
hoi

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 07:32
Ik heb inderdaad wel Messenger en geen Remote Desktop

• Coromoto
Wat schetst mijn verbazing bij het doornemen van de Touch Pro FAQ op de HTC site?

Volgens HTC staat er een GPRS Monitor tooltje van SPB op de TP geinstalleerd. En dat is bij mij iig niet het geval:

Nu is al bekend dat op sommige versies van de Touch Pro MSN Messenger wel geinstalleerd was, en op andere versies niet. Datzelfde geldt voor Remote Desktop (maar dan precies andersom). In mijn geval had ik wel MSN maar niet Remote Desktop. Nu zijn die appjes gratis te downloaden, dus dat is niet zo'n ramp.
Wat ikzelf vreemd vind is dat de Windows Live Messenger wel beschreven wordt in de handleiding, dus ook op alle Touch Pro's aanwezig zou moeten zijn. Ik had wel Live Messenger maar geen Remote Desktop.

Overigens zijn er nieuwe versies van de handleidingen:
(Engels) van 8 september 2008
(Nederlands) van 5 september 2008

Hierin werken de bookmarks wel. verder heb ik geen verschillen kunnen ontdekken.

• Harmsen
  • Laatst online: 12-09 22:52

Verder wordt hier impliciet ook naar verwezen op de volgende pagina's:
http://www.htc.com/www/fa...?p_id=140&cat=66&id=49812
http://www.htc.com/www/fa...?p_id=140&cat=66&id=49810
http://www.htc.com/www/fa...?p_id=140&cat=66&id=49808

Nu is al bekend dat op sommige versies van de Touch Pro MSN Messenger wel geinstalleerd was, en op andere versies niet. Datzelfde geldt voor Remote Desktop (maar dan precies andersom). In mijn geval had ik wel MSN maar niet Remote Desktop. Nu zijn die appjes gratis te downloaden, dus dat is niet zo'n ramp. Van TomTom 7 weet ik niet zeker of die op de nieuwere versie aanwezig is of niet, maar dat betreft alleen een 1-stads demo dus als je daar echt iets mee wil kunnen moet je het toch kopen, of je nu de oude of de nieuwe TP release hebt.

Maar Spb GPRS Monitor is een tooltje van 20 dollar, dus als dat nu ineens is toegevoegd in een nieuwere versie vind ik dat wel een beetje lullig. Het is an sich niet zo'n ramp om dat los te kopen als je het echt nodig hebt, maar het tikt allemaal wel aan als je b.v. ook al hoesje met clip voor aan de riem, houder voor in de auto, autolader, geheugenkaartjes en navigatiesoftware gekocht hebt, en de telefoon los gekocht hebt.

Naja, ik ga er vanuit dat ALS dit al naderhand is toegevoegd, het in de officiële ROM update wel verschijnt.
Bij mijn TyTN II zat dat tooltje wel maar dan niet standaard geinstalleerd maar op een bijgeleverde software cd. Op diezelfde cd stond ook sprite backup en tomtom 6. Staat het misschien ook een cdtje die je bij je TP gekregen hebt?

What a fine day for Science! | Specs

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Bedankt voor al jullie reacties!

Het zou inderdaad kunnen dat het GPRS Monitor tooltje op de meegeleverde CD staat, ik moet bekennen dat ik daar nog nieteens naar heb gekeken :9 Aan de andere kant, je zou verwachten dat ze dat dan ook in de FAQ zetten. Maar ik zal de CD eens bekijken als ik thuis ben.

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Ik weet niet helemaal of het hier mag, zo niet sorry dan. Maar Ik zit er nog steeds aan te denken om deze telefoon te halen. Ik heb nu een simonly abbo van 15e per maand bij Hi. Als ik nu hetzelfde abbo neem MET telefoon (dat is dan 30euro) hoeveel betaal ik dan voor de telefoon IN de winkel? Krijg ik dan ook nog korting (op het toestel als ik al bij moet betalen) aangezien ik nu al 2 jaar dit abbo heb?
Voor mij is hij op Hi.nl gratis, maar ik weet dat Hi.nl andere aanbiedingen heeft dan in de winkel en ga toch liever naar de winkel.
Nogmaals, als dit niet het goede topic is, dan maak ik elders een nieuwe post.

Bedankt alvast.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

• Mau_Maus
  • Niet online
Ja maar die is dus kut.. ik heb deze en de brando gekocht toen.. En ik gebruik de brando.. en voor zover het gaat de onderkant van die andere (het bestaat namelijk wel uit 2 losse stickers) Maar de kwaliteit die belooft wordt is echt ondermaats met die van brando... En veel (lijm?)rommel aan de zijkanten.

• Coromoto
Chaos-Zero schreef op woensdag 24 september 2008 @ 13:46:
Ik weet niet helemaal of het hier mag, zo niet sorry dan. Maar Ik zit er nog steeds aan te denken om deze telefoon te halen. Ik heb nu een simonly abbo van 15e per maand bij Hi. Als ik nu hetzelfde abbo neem MET telefoon (dat is dan 30euro) hoeveel betaal ik dan voor de telefoon IN de winkel? Krijg ik dan ook nog korting (op het toestel als ik al bij moet betalen) aangezien ik nu al 2 jaar dit abbo heb?
Voor mij is hij op Hi.nl gratis, maar ik weet dat Hi.nl andere aanbiedingen heeft dan in de winkel en ga toch liever naar de winkel.
Nogmaals, als dit niet het goede topic is, dan maak ik elders een nieuwe post.

Bedankt alvast.
Dit is inderdaad ongewenst in dit topic. Deel 2 is zelfs een tijdje op slot geweest door abonnementen en levertijden gezwam de hele tijd. Sorry. :/
Mau_Maus schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:05:
[...]

Ja maar die is dus kut.. ik heb deze en de brando gekocht toen.. En ik gebruik de brando.. en voor zover het gaat de onderkant van die andere (het bestaat namelijk wel uit 2 losse stickers) Maar de kwaliteit die belooft wordt is echt ondermaats met die van brando... En veel (lijm?)rommel aan de zijkanten.
Bedankt voor de waarschuwing. Ik had hem gisteravond bijna besteld, maar heb nog even gewacht. kan je misschien een foto plaatsen van die (lijm)rommel waar je het over hebt?

[ Voor 25% gewijzigd door Coromoto op 24-09-2008 14:24 ]

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Dat dacht ik dus al, maar wist het niet zeker, nou ja dan vraag ik het even in een ander topic, kan mijn post verwijderd worden. Nogmaals sorry!

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

• Mau_Maus
  • Niet online
Coromoto schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:23:
[...]

Bedankt voor de waarschuwing. Ik had hem gisteravond bijna besteld, maar heb nog even gewacht. kan je misschien een foto plaatsen van die (lijm)rommel waar je het over hebt?
Na heb de gewone deel al weggegooit en die van de knoppen heb ik al redelijk bij geveilt zeg maar.. en is lastig te fotograferen.. je ehbt zeg maar ook het idee dat de zijkanten wit zijn van de sticker en gewoon cheapere kwaliteit van brando.. die ik voor 8 euro via ebay had besteld.

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Myedvyed schreef op woensdag 24 september 2008 @ 13:30:
Bedankt voor al jullie reacties!

Het zou inderdaad kunnen dat het GPRS Monitor tooltje op de meegeleverde CD staat, ik moet bekennen dat ik daar nog nieteens naar heb gekeken :9 Aan de andere kant, je zou verwachten dat ze dat dan ook in de FAQ zetten. Maar ik zal de CD eens bekijken als ik thuis ben.
Kleine update hierover: in de handleiding op de CD wordt het tooltje niet genoemd en het tooltje zelf is ook niet te vinden op beide CD's. Jammer, maar het zij zo.

• kelleners
  • Laatst online: 14-08 21:52
Ik heb sinds een week de HTC Touch Pro. Na veel studie en oefenen kom je telkens een stap verder, maar er blijven nog een heleboel vragen over.

Wat ik tot op heden nog niet ontdekt heb is, hoe kun je video's bij uitzending gemist op je TP krijgen.
De plaats waar de video's zich moeten afspelen blijven leeg.

Verwijderd

Ik ben nu ff bezig met remote desktop alleen snap ik niet wat ze met user name en password bedoelen.... ik heb namelijk helemaal niets ingesteld maar toch moet ik dat opgeven.

Weten jullie wat ik moet doen??

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 19:59:
Ik ben nu ff bezig met remote desktop alleen snap ik niet wat ze met user name en password bedoelen.... ik heb namelijk helemaal niets ingesteld maar toch moet ik dat opgeven.

Weten jullie wat ik moet doen??
Je gebruikersnaam + wachtwoord voor Windows, dus de gebruikersnaam zoals je die ook in het Start-menu ziet. Als je voor je gebruiker geen wachtwoord hebt ingesteld werkt het geloof ik niet (maar dat weet ik niet 100% zeker), dus het kan zijn dat je nog een wachtwoord in moet stellen.

Verwijderd

Myedvyed schreef op woensdag 24 september 2008 @ 20:10:
[...]

Je gebruikersnaam + wachtwoord voor Windows, dus de gebruikersnaam zoals je die ook in het Start-menu ziet. Als je voor je gebruiker geen wachtwoord hebt ingesteld werkt het geloof ik niet (maar dat weet ik niet 100% zeker), dus het kan zijn dat je nog een wachtwoord in moet stellen.
Wel vreemd dat het er standaard niet opzit. Via de zoekfunktie wordt er wel naar verwezen: start; programma's; remote desktop... maar bij mij inderdaad niet aanwezig.

Verwijderd

Entity schreef op maandag 22 september 2008 @ 12:29:
Ik wilde HTC support bellen ivm de GPS lag problemen die ik er niet uit krijg... Bel ik het NL nummer op de site, krijg ik eerst netjes een menu (1 voor instellingen, 2 voor technische support), ik druk 2, hoor ik eerst een halve minuut niks, vervolgens een paar minuten lang een overgangstoon (maar wel enigszins versoord, alsof er veel ruis op de lijn zit) en vervolgens wordt ik opgehangen... Lekker is dat. En dat tot 2 keer toe...

Straks nogmaals proberen dan maar...
al reactie gehad van HTC?
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
We verwachten dat je eigen inzet toont als je een vraag plaatst. Zo is het gebruikelijk om vooronderzoek te plegen en daar de resultaten van te posten (ook bij 'simpele' vragen).

Vergeet daarbij niet om in HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 8 te kijken of het daar misschien al aan bod is geweest.