Vandaag heb ik ook de Adapt Carkit/houder binnengekregen (degene met speaker erin) en hij werkt perfect. De Speaker gaat echt HARD, ik kan mn autoradio keihard zetten terwijl de tomtom stem er nog bovenuit brult

. Dit zal ik niet al te vaak doen, maar is alsnog zeer gunstig. Ziet ernaar uit dat ze een fout hebben gemaakt in het ontwerp van degene zonder speaker... alsin dat hij herkent wordt als een apperaat met speaker.
Heb ook een Brando screenpotector erbij gekocht en of ik doe wat fout bij bevestigen of er is wat mis mee... allereerst is de vorm al niet 100% gelijk aan mijn Vario IV waardoor de hoekjes aan de bovenkant buiten de telefoon vallen zeg maar... toen had ik hem losgehaald om hem netter te leggen, toen zat die dus vol met stof. Ik probeer hem te wassen maar echt schoon wordt die niet. En met feun wordt het er niet beter op -_-.
Dus iemand nog een tip hoe ik zo'n Brando screenprotector goed kan monteren? (en allereerst schoonkrijgen...)
Andere dingen die ik recent heb aangeschaft zijn: de cradle, een pouch (zo eentje die aan je riem kan) en een bedrade remote

. Die zijn alle 3 zeer goed

. Die remote is erg handig voor muziek afspelen, zo kan je telefoon lekker in zijn beschermhoesje blijven terwijl je wel nummers kan skippen, volume kan wijzigen en zelfs bellen, want er zit een microfoontje in. Zal er wel maf uitzien als ik met mijn Sennheiser hoofdtelefoon op tegen dat ding praat in het OV

maar het kan
[
Voor 20% gewijzigd door
BiG-GuY op 17-09-2008 21:06
]