Ehmm...daar heb je progjes voor. Zoals Slide 2 answer en Sensorlock.
Verwijderd
dacht dat wel zo'n beetje bij de standaarduitrusting van een mobiel van 600 euri mocht horenVerwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 21:06:
Dus ik moet een extra progje installeren omdat de normale lock het niet doet? Ja, ok, achteraf gezien wel dus.Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 21:06:
Blasphemy is a victimless crime
Verwijderd
Jep vind dit persoonlijk ook een vd grootste fouten vd Pro/Diamond. Ben benieuwd of deze "fout" straks ook op de HTC touch HD zit.
Gebruikt iemand tomtom icm met een carkit? Mijn carkit werkt prima met de HTC en ook audio streaming via de mediaplayer werkt maar de berichten van tomtom worden niet over de autospeakers afgespeeld.
Ik kan wel weer een programma hiervoor installeren om alle geluiden via a2dp door te sturen maar dit moet niet de bedoeling zijn. Het a2dp protocol is er toch juist voor om dit ter regelen. Zowel carkit als TP ondersteunen het.
Ik kan wel weer een programma hiervoor installeren om alle geluiden via a2dp door te sturen maar dit moet niet de bedoeling zijn. Het a2dp protocol is er toch juist voor om dit ter regelen. Zowel carkit als TP ondersteunen het.
Zou je het over een weekje ofzo kunnen mededelen?afterburn schreef op donderdag 11 september 2008 @ 19:35:
[...]
Stabiliteit is iig niet slechter als standaard. Maar aangezien ik deze rom er pas een dag in heb zitten, kan ik daar nog niet echte uitspraken over doen.
Grijze scherm heb ik nog niet gzien met deze ROM.
--
Verder heeft sensorlock er bij mij bijna voor gezorgd dat ik een hard-reset moest doen. Na een soft-reset bleef hij vrijwel contstant trillen na het opstarten en de toetsenblok kreeg ik er niet meer af.
Pas zodra ik de usb kabel erin prikte stopte hij met trillen en kon ik hem weer bedienen.. Meteen eraf gegooid.. rotzooi.
Verwijderd
Same here, maar dan in combinatie met Route 66wiene schreef op donderdag 11 september 2008 @ 23:23:
Gebruikt iemand tomtom icm met een carkit? Mijn carkit werkt prima met de HTC en ook audio streaming via de mediaplayer werkt maar de berichten van tomtom worden niet over de autospeakers afgespeeld.
Carkit Nokia CK-20W
Verwijderd
weet iemand of het in touchpro mogelijk is.. om een wachtwoord op smsjes/mailtjes kunt zetten
vind het niet echt plezierig dat iedereeen die aan me telefoon zit, gelijk het laatst ontvangen smsje lezen kan
vind het niet echt plezierig dat iedereeen die aan me telefoon zit, gelijk het laatst ontvangen smsje lezen kan
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen of je na een hard reset route66 opnieuw moet installeren/activeren?
Als je dat na eerdere activatie nog een keer probeert, krijg je de melding dat de voucercode al gebruikt is...
Als je dat na eerdere activatie nog een keer probeert, krijg je de melding dat de voucercode al gebruikt is...
Ik heb er bijna direct SRS-wow op gezet en het werkt op een NL-TP prima. Alle knoppen zijn nog te bedienen en het geluid (vooral via een headset met goede oordopjes) wordt er een stuk beter van. Ik kan dus alles gewoon nog bedienen. PM me anders maar mocht het niet lukken.Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 18:19:
Heeft iemand SRS-WOW geïnstalleerd? Ik heb allerlei verschillende versies (1.21 en "Diamond proof" versie) geprobeerd, maar beide zorgen ervoor dat de hardware volumeknoppen niet meer werken icm met de muziekspeler in TouchFlo en Media Player. Ik heb een officiële headset van HTC (RC E100) erbij gekocht met volumeknoppen die de hardwareknoppen van de telefoon aanstuurt, dus deze werken dan ook niet. Heeft iemand hetzelfde of wellicht een oplossing?
Ik snap het niet hoor, het lukt mij niet om met de keylock (Long press End key) en het scherm uit (Standby knop boven) om maar iets gedaan te kijgen met de TP. Niks reageert op aanraking of indrukken, behalve de standby knop. En ja, als die aanstaat, kan ik me voorstellen dat in je broekzak na veel drukken de Unlock en de 2e unlock knoppen geraakt worden.Boondock_Saint schreef op donderdag 11 september 2008 @ 20:56:
Arrrrrgh
Vandaag was ik echt in staat om m'n TP op de grond kapot te smijten. Hij blijft maar mensen bellen in m'n broekzak, zelfs met toetsenblokkering aan en het scherm uit. Dit is nu al ongeveer een week aan de gang e iedereen wordt ook helemaal gek van mij.
Wat nog het meest frustreerd is dat, als ik snel de oproep wil afkappen, ik wel eerst de toetsenblokkering uit moet zetten!![]()
Ik hoop dat HTC snel met een software update komt, want dit kan echt niet langer zo.
Ik denk dus dat je hem anders moet dragen of ergens in moet doen; zit ie in de meegeleverde pouch als ie je broekzak ingaat?
Ik denk dat de Touch Pro de carkit alleen ziet als headset voor het telefoonverkeer / gesprek, en niet om de systeemgeluiden door te geven. Wat ik heb is dat als iemand belt, de ringtone op het toestel zelf afgaat en niet over de carkitspeaker (Nokia CK7W) speelt, terwijl als ik opneem dat geluid er wel overheen gaat.wiene schreef op donderdag 11 september 2008 @ 23:23:
Je zou het kunnen vergelijken met de volume mixer van Windows, die heeft aparte kanalen voor wave, synthesizer, en cd speler. In dit geval wordt een van de kanalen niet doorgegeven.
Hoe heet zo'n programma waar jij het over hebt (+ linkje graag)?
Opnieuw installeren moet zeker, want een harde reset veegt alles van je machine wat geen ROM is (behalve je SD kaart natuurlijk). Of ook de activatie gegevens van Route66 daarmee gewist worden weet ik niet zeker, maar lijkt mij van wel, die zullen waarshhijnlijk in het register of zou staan.Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 01:38:
Kan iemand mij vertellen of je na een hard reset route66 opnieuw moet installeren/activeren?
[ Voor 0% gewijzigd door Coromoto op 12-09-2008 11:22 . Reden: model carkit toegevoegd ]
Ik heb dan weer geen problemen met m'n JVC KD-BT1, behalve dan dat-ie telkens de 1e seconde mist van elke TomTom-aanwijzing. Maar al het geluid komt in elk geval wel uit de carkit. Het kan dus wel...Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 23:44:
[...]
Same here, maar dan in combinatie met Route 66![]()
Carkit Nokia CK-20W
Ik heb wel problemen met Tomtom icm mn autoradio. Heb een blaupunkt Hamburg, maar stemmen verlopen niet via de radio
Kan ook nergens een optie vinden in het bluetooth menu danwel het tomtom preferences menu.
Ja, geen probleem. Voorlopig draait ie goed en snel".Gamepie56 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 23:29:
[...]
Zou je het over een weekje ofzo kunnen mededelen?
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
Op de WWE versie van de Touch Pro stond het in ieder geval niet standaard, ondanks de geruchten die ik eerder hoorde dat dat wel zo zou zijn.sander-sp schreef op donderdag 11 september 2008 @ 19:11:
[...]
Dit staat toch standaard op de Pro/Vario 4? Of is dit een beter programma?
Heb de telefoon afgelopen dinsdag in Heerlen gekocht. Woensdag in Maastricht een fix gehad met de GPS.
Na enkele harde resets (om te kijken hoe de telefoon er uitzag zonder t-mobile meuk e.d.) Lukt het mij niet meer om een fix te krijgen.
Tomtom 7 geeft steeds aan dat ik een slecht GPS signaal heb en geeft aan of ik mogelijk binnen in huis ben. De telefoon ligt gewoon buiten op de tuintafel, zou hier absoluut een fix moeten kunnen krijgen.
Ook eerst quickgps updaten e.d. helpt niets, ook geprobeerd om zonder de update een fix te krijgen. Ook dit lukt niet.
Tevens valt het mij op dat de t-mobile rom ook een behoorlijk slecht 3g/telefoon bereik heeft t.o.v. de Vario II.
Na enkele harde resets (om te kijken hoe de telefoon er uitzag zonder t-mobile meuk e.d.) Lukt het mij niet meer om een fix te krijgen.
Tomtom 7 geeft steeds aan dat ik een slecht GPS signaal heb en geeft aan of ik mogelijk binnen in huis ben. De telefoon ligt gewoon buiten op de tuintafel, zou hier absoluut een fix moeten kunnen krijgen.
Ook eerst quickgps updaten e.d. helpt niets, ook geprobeerd om zonder de update een fix te krijgen. Ook dit lukt niet.
Tevens valt het mij op dat de t-mobile rom ook een behoorlijk slecht 3g/telefoon bereik heeft t.o.v. de Vario II.
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
Iemand ook last van het spontaan verdwijnen van de lijst met favoriete contacten in TouchFlo? Eerst vul ik dat lijstje en een dag later zie ik weer alleen dat "toevoegen"-plaatje staan
Heeft iemand een verklaring?
Het ligt niet aan een hard- of soft-reset, want die heb ik sinds het laatste voorval niet uitgevoerd. Zou het misschien door ActiveSync 4.5 kunnen komen?
Het ligt niet aan een hard- of soft-reset, want die heb ik sinds het laatste voorval niet uitgevoerd. Zou het misschien door ActiveSync 4.5 kunnen komen?
@ Hoicks:
ligt je telefoon dan met het scherm omhoog?
Probeer hem eens andersom (met wat ertussen om beschadigingen aan het scherm tegen te gaan)
Ontvanger zit namelijk aan de achterkant!
ligt je telefoon dan met het scherm omhoog?
Probeer hem eens andersom (met wat ertussen om beschadigingen aan het scherm tegen te gaan)
Ontvanger zit namelijk aan de achterkant!
On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)
Verwijderd
Herkenbaar probleem. Ik krijg geen fix meer sinds ik per abuis google earth verwijderd en opnieuw geinstalleerd heb. De TP blijft zoeken. Daar waar ik eerst zelfs vanuit de woonkamer (bij het raam) snel een fix had, krijg ik nu zelfs buiten geen fix meer.Hoicks schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 12:00:
...Lukt het mij niet meer om een fix te krijgen.
....De telefoon ligt gewoon buiten op de tuintafel, zou hier absoluut een fix moeten kunnen krijgen.

Het is mij nu wel gelukt door eerst met google maps een fix te zoeken.. ik heb nu iig een fix. tomtom blijft echter aangeven dat het gps signaal zeer zwak is. (hoewel die nu ook in tomtom een fix geeft)Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 12:55:
[...]
Herkenbaar probleem. Ik krijg geen fix meer sinds ik per abuis google earth verwijderd en opnieuw geinstalleerd heb. De TP blijft zoeken. Daar waar ik eerst zelfs vanuit de woonkamer (bij het raam) snel een fix had, krijg ik nu zelfs buiten geen fix meer.
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
Een college heeft de diamond, en krijgt soms ook geen gps fix. Wat dan lijkt te werken is de gps op manueel zetten (com 4 kiezen, een of andere baud instelling veranderen), gps uit, dan instellingen weer op automatisch zetten en vervolgens weer gps enablen. Hierdoor lukt de gps fix wel weer.Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 12:55:
[...]
Herkenbaar probleem. Ik krijg geen fix meer sinds ik per abuis google earth verwijderd en opnieuw geinstalleerd heb. De TP blijft zoeken. Daar waar ik eerst zelfs vanuit de woonkamer (bij het raam) snel een fix had, krijg ik nu zelfs buiten geen fix meer.
Ik luister altijd muziek op de fiets en dan doe ik de Pro in m'n achterzak. Theoretisch is het dan natuurlijk mogelijk dat ie zichzelf unlocked, echter, hoezo moet ik de telefoon dan alsnog unlocken als ik merk (muziek gaat dan uit) dat het toestel iemand gaat bellen? Als de Pro zichzelf unlocked dan moet hij voor mij ook unlocked zijn.Coromoto schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 10:05:
[...]
Ik snap het niet hoor, het lukt mij niet om met de keylock (Long press End key) en het scherm uit (Standby knop boven) om maar iets gedaan te kijgen met de TP. Niks reageert op aanraking of indrukken, behalve de standby knop. En ja, als die aanstaat, kan ik me voorstellen dat in je broekzak na veel drukken de Unlock en de 2e unlock knoppen geraakt worden.
Ik denk dus dat je hem anders moet dragen of ergens in moet doen; zit ie in de meegeleverde pouch als ie je broekzak ingaat?
Vermoedelijk is het iets in de combinatie met de headset en het kort uitschuiven van het toetsenbord (wat soms gebeurt in m'n achterzak).
Heb je dan ook de oortjes in? Ben er gisteren achter gekomen met mijn diamond dat dat blokje onderaan de oortjes een bel/opneem knop is en gewoon werkt ookal is de boel in standbyBoondock_Saint schreef op donderdag 11 september 2008 @ 20:56:
Arrrrrgh
Vandaag was ik echt in staat om m'n TP op de grond kapot te smijten. Hij blijft maar mensen bellen in m'n broekzak, zelfs met toetsenblokkering aan en het scherm uit. Dit is nu al ongeveer een week aan de gang e iedereen wordt ook helemaal gek van mij.
Wat nog het meest frustreerd is dat, als ik snel de oproep wil afkappen, ik wel eerst de toetsenblokkering uit moet zetten!![]()
Ik hoop dat HTC snel met een software update komt, want dit kan echt niet langer zo.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Verwijderd
Iets speciaals gedaan?Hoicks schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 13:06:
[...]
Het is mij nu wel gelukt door eerst met google maps een fix te zoeken.. ik heb nu iig een fix. tomtom blijft echter aangeven dat het gps signaal zeer zwak is. (hoewel die nu ook in tomtom een fix geeft)
aaahaaaawontcachme schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 13:33:
[...]
Heb je dan ook de oortjes in? Ben er gisteren achter gekomen met mijn diamond dat dat blokje onderaan de oortjes een bel/opneem knop is en gewoon werkt ookal is de boel in standby

Net getest en dat is het idd
Verwijderd
Is deze TP een waardige vervanger voor mijn Nokia E70? En is het mogelijk om dit toestel te gebruiken als modem voor mijn laptop? Bij de E70 ging dit namelijk perfect.
Waarschijnlijk nog niemand, aangezien deze pas binnenkort leverbaar is!Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:35:
Heeft iemand ervaring met de "Adapt handsfree carkit" ?
zie ook --> http://www.pdashop.nl/acc...353/htc-touch-pro-nl.html
Heeft iemand ervaring met deze registery hacks om te besparen op de batterij? (een cab file staat in het topic)
Ik hoop dat er snel een update voor SensorLock komt. Ik heb ook de problemen dat het volledig mis gaat na een reboot.
De waardigheid ervan zul je zelf moeten bepalen lijkt mij.Klökske schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:16:
Is deze TP een waardige vervanger voor mijn Nokia E70? En is het mogelijk om dit toestel te gebruiken als modem voor mijn laptop? Bij de E70 ging dit namelijk perfect.
En de Touch Pro is een prima modem voor de laptop, via Bluetooth of USB.
Verwijderd
Kijk eens naar deze post van DRvDijk! Dat gaat volgens mij ook werken op de pro.dyna18 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:55:
Ik hoop dat er snel een update voor SensorLock komt. Ik heb ook de problemen dat het volledig mis gaat na een reboot.
yup, werkt perfect op mijn TP.Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 18:37:
[...]
Kijk eens naar deze post van DRvDijk! Dat gaat volgens mij ook werken op de pro.
Wat zijn dan de snelheden die je haalt als je de TP als modem hebt voor je notebook?Coromoto schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 16:08:
[...]
De waardigheid ervan zul je zelf moeten bepalen lijkt mij.
En de Touch Pro is een prima modem voor de laptop, via Bluetooth of USB.
Ik hoor hier veel mensen over de Sensorlock, maar dat lijkt mij totaal niet lekker werken, het lijkt zo omslachtig
Is Slide2Unlock2 niet veel beter? (ik kan geen oordeel vellen, want mijn TP moet nog binnenkomen
)

Uitgebreider ja, maar ook een batterij slurper waar je U tegen zegtRemius schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 19:16:
Ik hoor hier veel mensen over de Sensorlock, maar dat lijkt mij totaal niet lekker werken, het lijkt zo omslachtigIs Slide2Unlock2 niet veel beter? (ik kan geen oordeel vellen, want mijn TP moet nog binnenkomen
)
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik haal mijn email van 1 adres op via de TP en laptop (in Oulook). Ik heb nog niet ontdekt wanneer het precies gebeurt maar ik krijg niet altijd alle email op allebij binnen. Het kan zijn dat ik de mail op de TP verwijder waardoor hij ze op de server verwijderd en ik ze niet op de laptop binnen krijg. Maar vanmorgen een mail die ik niet verwijderd heb maar ik niet op mijn laptop binnen krijg. Btw ik het gaat om een Gmail adres. Meer mensen die dit hebben of heb ik iets verkeerd ingesteld?
Verwijderd
Het gebeurt heel regelmatig (9 van de 10 keer) dat als ik de TP gelocked heb (via de long end key) en ik vervolgens het schermpje uitzet; dat deze vanzelf unlocked zodra ik een tijd later het schermpje weer aanzet via de standby knop. Dit zou niet mogen en vreet aan mijn accu, want het gebeurt ook op onverwachte momenten in mijn broekzak in het beschermhoesje...
Ondertussen al een harde reset gedaan; zonder resultaat.
al met al erg irritant. hebben meer mensen dit en hoe kan ik dit oplossen?
Ondertussen al een harde reset gedaan; zonder resultaat.
al met al erg irritant. hebben meer mensen dit en hoe kan ik dit oplossen?
Heb een klein probleem met mijn HTC TP:
Ik heb advanced config geinstalleerd en ging prima dacht ik zo.
Alleen als ik naar programma's ga en dan het programma opstart geeft hij fout dat ik me frame moet updaten bla bla..
Maar ik krijgt dat maar niet voor elkaar, elke keer als ik Microsoft .NET Compact Framework installeer geeft hij daarna fout installatie op me HTC TP aan.
Erg vervelend
..
Verder bevalt de telefoon na 2/3 weken erg goed!
Wil alleen nog een keer meer eruit halen maar wil dus niet echt vlotten.
Alleen als ik naar programma's ga en dan het programma opstart geeft hij fout dat ik me frame moet updaten bla bla..
Maar ik krijgt dat maar niet voor elkaar, elke keer als ik Microsoft .NET Compact Framework installeer geeft hij daarna fout installatie op me HTC TP aan.
Erg vervelend
Heb je wel de .net voor windows mobile (dus een .cab) of heb je een .exe (een xp/vista .net)kaat17 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 20:49:
Heb een klein probleem met mijn HTC TP:
Erg vervelend..
Verwijderd
Is het mogelijk om internetverbindingen zodanig te configuren dat zij uitsluitend verbinding maken met het eigen netwerk?
Verwijderd
scherm blokkeren bij inkomende oproep:
werkt super op mn TP
link:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=425650
werkt super op mn TP
link:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=425650
Ik heb een .cab van advanced config geinstalleerd, maar als ik die start geeft hij aan:wontcachme schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 20:59:
[...]
Heb je wel de .net voor windows mobile (dus een .cab) of heb je een .exe (een xp/vista .net)
Fout
Er is een onverwachte fout opgetreden in AdvancedConfig.exe.
Bla bla bla ..
Voor deze toepassing is een nieuwere versie van het Microsoft .NET compact framework vereist dan de versie die op dit apparaat is geïnstalleerd.
die kun je hier vinden.kaat17 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 23:42:
[...]
Ik heb een .cab van advanced config geinstalleerd, maar als ik die start geeft hij aan:
Fout
Er is een onverwachte fout opgetreden in AdvancedConfig.exe.
Bla bla bla ..
Voor deze toepassing is een nieuwere versie van het Microsoft .NET compact framework vereist dan de versie die op dit apparaat is geïnstalleerd.
versie 3.5 beta
versie 2.0
Gisteren voor het eerst echt last gehad van de vertraging van Tomtom. Ik reed in Antwerpen en er was een weg afgezet, dus ik duik een andere straat in, maar Tomtom was spontaan de weg kwijt. Hij ging veel te laat herberekenen, waardoor ik een paar keer een verkeerde straat in reed, erg frustrerend... Ik hoop dat ze dit probleem wel gaan fixen, anders kan het zo maar zijn dat ik terug ga naar de Touch Cruise (daar had ik dit probleem namelijk nooit mee!)
Klopt al geprobeerd te installeren.groofoo schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 01:53:
[...]
die kun je hier vinden.
versie 3.5 beta
versie 2.0
Wanneer ik dit installeer gaat het redelijk goed maar als hij dan hem overpakt op de HTC TP dan wil die gaan installeren en geeft hij na paar seconden "installatie van microsoft. NET CF 3.5. Cab is mislukt..
Net weer alles eraf gegooid en opnieuw geprobeerd
Dit is toch wel een issue waardoor ik nog wacht met het aanschaffen van een touch pro/mda vario IV...Entity schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 07:27:
Gisteren voor het eerst echt last gehad van de vertraging van Tomtom. Ik reed in Antwerpen en er was een weg afgezet, dus ik duik een andere straat in, maar Tomtom was spontaan de weg kwijt. Hij ging veel te laat herberekenen, waardoor ik een paar keer een verkeerde straat in reed, erg frustrerend... Ik hoop dat ze dit probleem wel gaan fixen, anders kan het zo maar zijn dat ik terug ga naar de Touch Cruise (daar had ik dit probleem namelijk nooit mee!)
Ik gebruik navi behoorlijk vaak, dus dat moet gewoon werken. Op mijn mda vario III werkt het super, en loopt exact bij!
Misschien tomtom 6 proberen ipv tomtom 7?
On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)
Verwijderd
het kan natuurlijk dat iemand hem al heeft gebruikt voor een ander toestelMentalMatthew schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:21:
[...]
Waarschijnlijk nog niemand, aangezien deze pas binnenkort leverbaar is!![]()
zie ook --> http://www.pdashop.nl/acc...353/htc-touch-pro-nl.html
Ik ben voor de rest erg tevreden over het toestel, maar over Tomtom echt totaal niet.
Werkelijk als ik onder een boom rij verliest die al signaal, vertraagd werkelijk ALTIJD, ding loopt denk ik 200 achter met waar ik daadwerkelijk rij. Is hier een oplossing voor of ligt het gewoon aan mijn toestel?
Want dit is gewoon geen doen, kan net zo goed geen navi, hebben want zo kom ik er toch niet
Werkelijk als ik onder een boom rij verliest die al signaal, vertraagd werkelijk ALTIJD, ding loopt denk ik 200 achter met waar ik daadwerkelijk rij. Is hier een oplossing voor of ligt het gewoon aan mijn toestel?
Want dit is gewoon geen doen, kan net zo goed geen navi, hebben want zo kom ik er toch niet
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Ik heb nu een weekje de TP en hij bevalt me uitstekend. Nog geen vastlopers gehad, geen softreset hoeven te doen en toestel is nog steeds lekker snel.
Een ding wat mij echter opvalt, ik had hiervoor een Touch Cruise met de laatste beta van Opera9.5 en die werkte uitstekend en echt stukken beter als die nu op mijn TP draait. De laatste beta van Opera rendert beter, sneller en is minder buggy dan degene op de TP.
Nu ben ik dus benieuwd, is het mogelijk om de ingebouwde Opera te vervangen door de laatste beta? Bij te verwijderen programma's staat Opera nl. niet bij, dus deinstalleren kan niet. En als ik een andere versie installeer had ik 'm wel graag weer geïntegreerd gehad in TF3D
Een ding wat mij echter opvalt, ik had hiervoor een Touch Cruise met de laatste beta van Opera9.5 en die werkte uitstekend en echt stukken beter als die nu op mijn TP draait. De laatste beta van Opera rendert beter, sneller en is minder buggy dan degene op de TP.
Nu ben ik dus benieuwd, is het mogelijk om de ingebouwde Opera te vervangen door de laatste beta? Bij te verwijderen programma's staat Opera nl. niet bij, dus deinstalleren kan niet. En als ik een andere versie installeer had ik 'm wel graag weer geïntegreerd gehad in TF3D
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Zal Tomtom6 eens proberen, maar ik denk niet dat het helpt. Ik heb inmiddels Sygic McGuider getest en ook die loopt constant achter, net als de Tomtom... Ga Tomtom 6 en Igo8 maar eens proberen.BadBert schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 10:06:
[...]
Dit is toch wel een issue waardoor ik nog wacht met het aanschaffen van een touch pro/mda vario IV...
Ik gebruik navi behoorlijk vaak, dus dat moet gewoon werken. Op mijn mda vario III werkt het super, en loopt exact bij!
Misschien tomtom 6 proberen ipv tomtom 7?
Het lijkt dan toch iets wat deze gps-chip anders berekend dan andere. Ook zlas je het al met een andere navi-app hebt. Maar ikzelf heb nergens last van. Hooguit een klein beetje (paar meter in stad met veel straatjes en hooguit 50 meter op snelweg met aflslagen. En zelfs dat niet altijd)Entity schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 13:33:
[...]
Zal Tomtom6 eens proberen, maar ik denk niet dat het helpt. Ik heb inmiddels Sygic McGuider getest en ook die loopt constant achter, net als de Tomtom... Ga Tomtom 6 en Igo8 maar eens proberen.
Hebben andere soms veel poi's aan ofzo?
Ik heb alleen flitspalen en tankstations aanstaan, dat had ik op mijn Touch Cruise ook, dus daar zit het probleem niet in...
Ik gebruik Garmin XT, en dat werkt erg goed. Geen vertraging gemerkt en is gewoon een goed stukkie software.Mother_Goozz schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 12:32:
Ik ben voor de rest erg tevreden over het toestel, maar over Tomtom echt totaal niet.
Computer specs
er is al het nodige geschreven over screenprotectors voor de TP, maar welke is nu eigenlijk het beste qua bescherming en vorm?
Verwijderd
Zie net op de site van EuroTwice dat m'n toestel klaar is...
Ben benieuwd of ze wat met de software hebben gedaan, tijdens telefoontje vorige week werd er gezegd dat toestellen altijd meteen van de nieuwste software werden voorzien waarop ik heb gereageerd met: als er update is ja, anders afblijven svp!!!(had namelijk geen last van grijze schermen e.d.)
Er schijnen 2 onderdelen vervangen te zijn, ik hoop dat het scherm nu weer reageert als de stylus eruit word gehaald.
/me heeft alweer wat progjes her en der gezien dus kan hij weer verder met tweaken.
Ben benieuwd of ze wat met de software hebben gedaan, tijdens telefoontje vorige week werd er gezegd dat toestellen altijd meteen van de nieuwste software werden voorzien waarop ik heb gereageerd met: als er update is ja, anders afblijven svp!!!(had namelijk geen last van grijze schermen e.d.)
Er schijnen 2 onderdelen vervangen te zijn, ik hoop dat het scherm nu weer reageert als de stylus eruit word gehaald.
/me heeft alweer wat progjes her en der gezien dus kan hij weer verder met tweaken.
Je moet dit installeren op je pc en dan je TP eraan hangen. Via Activesync wordt dan automatisch .NET CF 3.5 geinstalleerd als het goed is. De link die eersder werd gegeven was een link naar de beta die al meer dan een jaar oud was...kaat17 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 09:53:
[...]
Klopt al geprobeerd te installeren.
Wanneer ik dit installeer gaat het redelijk goed maar als hij dan hem overpakt op de HTC TP dan wil die gaan installeren en geeft hij na paar seconden "installatie van microsoft. NET CF 3.5. Cab is mislukt..
Net weer alles eraf gegooid en opnieuw geprobeerd
Verwijderd
Nu een paar dagen aan het spelen met de MDA Vario IV.
Toen ik de verpakking openmaakte was ik verrast; er zat een oplader (incl kabel) bij ÈN een losse USB-kabel. Ik hoef dus niet steeds te switchen met één kabeltje! Daarnaast zat op de headset een volumewieltje (bij de TP alleen een opneem-knopje?), wat ook handig is. De snelheid viel me iets tegen. Het zal vast een snel apparaat zijn, maar TF3D vraagt naar mijn idee veel van het apparaat.
Mede om die reden heb ik SPB 2.0 uitgeprobeerd. Wat een fijn programma! Ik heb op het homescherm nu bij de hand wat ik nodig heb (bijv. meer dan één agendapunt).
Wel is me één probleem opgevallen: het onderste deel van het scherm / de verlichting lijkt af en toe te knipperen. Wanneer ik dan bijvoorbeeld Teeter speel, zie ik heel lichtjes op die plaats nog 'contacten' en 'menu' staan waar dat normaal op mijn home-scherm staat. Het lijkt dus erop dat het ingebrand zit in het scherm, maar een uurtje later is het weer weg. De volgende dag gebeurt het vervolgens opnieuw. Iemand hier ervaring mee?
Toen ik de verpakking openmaakte was ik verrast; er zat een oplader (incl kabel) bij ÈN een losse USB-kabel. Ik hoef dus niet steeds te switchen met één kabeltje! Daarnaast zat op de headset een volumewieltje (bij de TP alleen een opneem-knopje?), wat ook handig is. De snelheid viel me iets tegen. Het zal vast een snel apparaat zijn, maar TF3D vraagt naar mijn idee veel van het apparaat.
Mede om die reden heb ik SPB 2.0 uitgeprobeerd. Wat een fijn programma! Ik heb op het homescherm nu bij de hand wat ik nodig heb (bijv. meer dan één agendapunt).
Wel is me één probleem opgevallen: het onderste deel van het scherm / de verlichting lijkt af en toe te knipperen. Wanneer ik dan bijvoorbeeld Teeter speel, zie ik heel lichtjes op die plaats nog 'contacten' en 'menu' staan waar dat normaal op mijn home-scherm staat. Het lijkt dus erop dat het ingebrand zit in het scherm, maar een uurtje later is het weer weg. De volgende dag gebeurt het vervolgens opnieuw. Iemand hier ervaring mee?
Klopt dit installeer je vanaf de computer en heb de TP eraan hangen.SneakyViper schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 15:37:
[...]
Je moet dit installeren op je pc en dan je TP eraan hangen. Via Activesync wordt dan automatisch .NET CF 3.5 geinstalleerd als het goed is. De link die eersder werd gegeven was een link naar de beta die al meer dan een jaar oud was...
Wanneer ik dit dan installeer gaat het goed op gegeven moment vraagt hij in me pc-vista dat als ik microsoft wil installeren in de standaardmap voor installatie toepassingen dit doe ik dan ja en dan gaat hij aan de gang op me TP en geeft hij na paar luttele seconden dit aan:
"installatie van microsoft. NET CF 3.5.CAB is mislukt."
Advanced config heb ik er nu wel op staan maar doet het hierdoor dus niet.
Baal dat ik niet me telefoon kan tweaken.
Dat is iets wat ik mij ook nog afvraag ja, want op mijn huidige telefoon heb ik dat ook ingesteld en dat bevalt me prima!Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 01:26:
weet iemand of het in touchpro mogelijk is.. om een wachtwoord op smsjes/mailtjes kunt zetten
Dan nog een andere vraag vanaf mijn kant; Ik heb nu dat als in mijn telefoon een andere simkaart wordt gedaan dat er dan ongemerkt een SMS naar twee, door mij vooraf ingestelde, telefoonnummers wordt verzonden met daarin het telefoonnummer van de nieuwe simkaart die erin is gedaan.
Al hoe wel ik dit gelukkig nog nooit heb hoeven te gebruiken, vraag ik mij wel al of dit ook mogelijk is met de HTC Touch Pro / WM6?
Heb jij hem daar zelf naar toegstuurd of is dit via de winkel te bekijken? Ik heb hem inmiddels zo'n 1,5 geleden opgestuurd naar 2Call (ivm kapotte toetsjes) maar nog steeds 'in behandeling'Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 15:15:
Zie net op de site van EuroTwice dat m'n toestel klaar is...
Verwijderd
Heb HTC gebeld (toestel komt ook bij 2Call vandaan) en probleem verteld. Het IMEI nummer doorgegeven ivm garantie. Daarop kreeg ik een e-mailtje met een UPS formulier...uitprinten en op de doos plakken. Afpraak gemaakt wanneer ze pakketje kwamen halen, zo geregeld.Onedayflyer682 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 17:09:
[...]
Heb jij hem daar zelf naar toegstuurd of is dit via de winkel te bekijken? Ik heb hem inmiddels zo'n 1,5 geleden opgestuurd naar 2Call (ivm kapotte toetsjes) maar nog steeds 'in behandeling'
Ik heb dus geen contact gehad met 2Call.
Status van de reparatie was hier te volgen: http://www.eurotwice.be/
Heb er ook nog paar telefoontjes aan gewaagd (80ct p/m
Ik had ergens gezienhttp://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=420460 (xda) dat er iemand een programma had geschreven om de gps ontvanger meer prioriteit te gevenEntity schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 07:27:
[ Voor 29% gewijzigd door oostr048 op 13-09-2008 20:04 ]
Zooo sinds donderag mijn TP-UK. Heeft 2 weken geduurd bij smartphonestunts, maar het was zeker het wachten waard. Ik kreeg de bureaulader van HTC erbij (dat ook nog eens verschillende mondstukjes heeft voor 2 andere HTC modellen).
Anyway, heb de TP donderdag avond opgeladen (ik denk dat de batterij al bijna vol was). Heb de TP nog niet gesync'ed met mijn pc, wifi constant aan, data uit, en mijn TP vertoond nog 3 groene streepjes op de power meter. Dus so far so good. Ik heb genoeg gebeld +/- 30 minuten totaal, ge-msn'ed (+/- 20 minuten), heel veel applicaties uitgeprobeerd, ge-surft (+/- 30 min totaal).
Trouwens heb ik ook helemaal geen last van lag of zo. De TP reageert snel. Maar ik vind de bijgeleverde screenprotector niet zo goed. Voor mijn gevoel moet ik te hard prikken met mijn stylus.
Ik heb hiervoor de Palm 750V (van Vodafone) 2 jaar lang gebruikt. Voor mij is de TP dus niet te dik
Dus een zeer goede indruk dusver. Volgende week komt tomtom erbij.
Trouwens de packaging van de TP is echt mooi.
ff... mijn ervaring.
Anyway, heb de TP donderdag avond opgeladen (ik denk dat de batterij al bijna vol was). Heb de TP nog niet gesync'ed met mijn pc, wifi constant aan, data uit, en mijn TP vertoond nog 3 groene streepjes op de power meter. Dus so far so good. Ik heb genoeg gebeld +/- 30 minuten totaal, ge-msn'ed (+/- 20 minuten), heel veel applicaties uitgeprobeerd, ge-surft (+/- 30 min totaal).
Trouwens heb ik ook helemaal geen last van lag of zo. De TP reageert snel. Maar ik vind de bijgeleverde screenprotector niet zo goed. Voor mijn gevoel moet ik te hard prikken met mijn stylus.
Ik heb hiervoor de Palm 750V (van Vodafone) 2 jaar lang gebruikt. Voor mij is de TP dus niet te dik
Dus een zeer goede indruk dusver. Volgende week komt tomtom erbij.
Trouwens de packaging van de TP is echt mooi.
ff... mijn ervaring.
Je kunt je scherm calibreren zo meet die ook hoe hard jij drukt en past de TD zich aan.
Verwijderd
Kent iemand een website met een overzicht van leuke apps voor een wm-phone??
Ik weet dat Microsoft ook een soort wm store gaat beginnen maar zolang die er nog niet is, moeten wij maar zoeken en zoeken...
Thanx!!
Ik weet dat Microsoft ook een soort wm store gaat beginnen maar zolang die er nog niet is, moeten wij maar zoeken en zoeken...
Thanx!!
ik vind van welKlökske schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:16:
Multimonitor is relax :P
ik had eerst alleen HTC standaard velletje erop zitten, maar nu een Brando erop van pdashop en deze is echt een stuk beter. Het beeld is veel mooier nu.darklord007 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 14:51:
er is al het nodige geschreven over screenprotectors voor de TP, maar welke is nu eigenlijk het beste qua bescherming en vorm?
Verwijderd
Ookal voegt mijn mening over dit toestel verder niks toe (alhoewel, voor de mensen die dit topic lezen om zich te orienteren op telefoons), ik wil het toch met jullie delen.
Voorheen had ik een HTC P3300, 3 maanden geleden overgestapt naar een Nokia. Twee weken terug had ik het helemaal gehad met het 'Non-windows based mobiles & PDA's'-forum (in de brede zin van het woord). Ik ben blij dat ik weer terug ben bij Windows Mobile!
TouchFlo3D is leuk, vooral voor mensen voor wie uiterlijk telt. Ik heb er weinig mee, en die eigenlijk meteen uitgezet. Ik heb hem naast een nieuwe HTC Touch Diamond gehouden, en de TD verwerkt sneller de input die hij binnen krijgt.
Zat een leuke bureaulader bij, met een gaatje om je geluidsinstallatie op aan te sluiten. Heel makkelijk, hij staat op mijn nachtkastje en als ik ga slapen draait hij nog even een playlistje weg. Het is wel even lastig om de telefoon in de lader te krijgen; ik heb het in het donker geprobeerd en nu dus een kras aan de onderkant zitten. Maar dat is mijn schuld.
Ik heb al een aantal applicaties geprobeerd, waaronder Advanced Config en TCPMP. Beide applicaties zijn nog niet echt geoptimaliseerd voor deze telefoon (TCPMP lijkt gestoord te worden door TouchFlo3D, over de menuutjes en knoppen worden zwarte vlakken gelegd), maar dat mag de pret niet drukken.
GPS is niet altijd even snel en nauwkeurig, maarja: ik heb dan ook geen TomTom gekocht, maar gewoon een mobiele telefoon. Als je weet hoe het moet gebruiken en een data-abbonementje hebt kom je met AGPS een heel eind (letterlijk en figuurlijk).
Na een paar keer de camera uitproberen nam ik mezelf voor een fotocamera mee te nemen als ik echt dingen goed wil vastleggen. Again, ik heb geen fotocamera gekocht.
WM 6.1 is een fijne OS, dat realiseer ik me helemaal weer nu ik van Symbian afkom. Alles lijkt veel logischer en is veel vertrouwder. De Office Mobile Suite is een heel fijn stukje software om te hebben, en ook leuke build-in apps zijn de Bluetooth Printerinterface, PDF-reader, Opera Browser, de Audio-trimmer en de YouTube-app. Beter neem je een flat fee data-abbonementje bij je contractverlening, als je voor dit toestel gaat. Want internet hoort er gewoon bij.
De batterij viel me in het begin goed tegen, maar die moet gewoon getrained worden. Vooral in de eerste 2 weken: zoveel mogelijk opladen, eventjes uit het contact halen, en weer opladen.
De micro-SDHC support was ook erg fijn! Want ik vind steeds meer dingen die ik op mijn telefoon wil storen. En via ActiveSync gaat het lekker snel, bestanden overzetten. Sneller dan ik gewend was!
Waar ik me het meest zorgen om maar ik het toetsenbord. Het is ontzettend fijn, ookal lijken die knopjes in het begin zo klein. Ik ben er bang voor dat de toetsen heel gauw lam worden, ik merk het nu al bij een aantal toetsen. Daarom probeer ik hem toch zo weinig mogelijk te gebruiken. Ik moet er ook niet aan denken wat er gebeurt als er iets in het slide-mechanisme komt. Het lijkt erg fragiel...
Maar toch: een aanrader!
Voorheen had ik een HTC P3300, 3 maanden geleden overgestapt naar een Nokia. Twee weken terug had ik het helemaal gehad met het 'Non-windows based mobiles & PDA's'-forum (in de brede zin van het woord). Ik ben blij dat ik weer terug ben bij Windows Mobile!
TouchFlo3D is leuk, vooral voor mensen voor wie uiterlijk telt. Ik heb er weinig mee, en die eigenlijk meteen uitgezet. Ik heb hem naast een nieuwe HTC Touch Diamond gehouden, en de TD verwerkt sneller de input die hij binnen krijgt.
Zat een leuke bureaulader bij, met een gaatje om je geluidsinstallatie op aan te sluiten. Heel makkelijk, hij staat op mijn nachtkastje en als ik ga slapen draait hij nog even een playlistje weg. Het is wel even lastig om de telefoon in de lader te krijgen; ik heb het in het donker geprobeerd en nu dus een kras aan de onderkant zitten. Maar dat is mijn schuld.
Ik heb al een aantal applicaties geprobeerd, waaronder Advanced Config en TCPMP. Beide applicaties zijn nog niet echt geoptimaliseerd voor deze telefoon (TCPMP lijkt gestoord te worden door TouchFlo3D, over de menuutjes en knoppen worden zwarte vlakken gelegd), maar dat mag de pret niet drukken.
GPS is niet altijd even snel en nauwkeurig, maarja: ik heb dan ook geen TomTom gekocht, maar gewoon een mobiele telefoon. Als je weet hoe het moet gebruiken en een data-abbonementje hebt kom je met AGPS een heel eind (letterlijk en figuurlijk).
Na een paar keer de camera uitproberen nam ik mezelf voor een fotocamera mee te nemen als ik echt dingen goed wil vastleggen. Again, ik heb geen fotocamera gekocht.
WM 6.1 is een fijne OS, dat realiseer ik me helemaal weer nu ik van Symbian afkom. Alles lijkt veel logischer en is veel vertrouwder. De Office Mobile Suite is een heel fijn stukje software om te hebben, en ook leuke build-in apps zijn de Bluetooth Printerinterface, PDF-reader, Opera Browser, de Audio-trimmer en de YouTube-app. Beter neem je een flat fee data-abbonementje bij je contractverlening, als je voor dit toestel gaat. Want internet hoort er gewoon bij.
De batterij viel me in het begin goed tegen, maar die moet gewoon getrained worden. Vooral in de eerste 2 weken: zoveel mogelijk opladen, eventjes uit het contact halen, en weer opladen.
De micro-SDHC support was ook erg fijn! Want ik vind steeds meer dingen die ik op mijn telefoon wil storen. En via ActiveSync gaat het lekker snel, bestanden overzetten. Sneller dan ik gewend was!
Waar ik me het meest zorgen om maar ik het toetsenbord. Het is ontzettend fijn, ookal lijken die knopjes in het begin zo klein. Ik ben er bang voor dat de toetsen heel gauw lam worden, ik merk het nu al bij een aantal toetsen. Daarom probeer ik hem toch zo weinig mogelijk te gebruiken. Ik moet er ook niet aan denken wat er gebeurt als er iets in het slide-mechanisme komt. Het lijkt erg fragiel...
Maar toch: een aanrader!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2008 23:04 ]
Probeer coreplayer ipv tvpmp. Coreplayer heeft wel support voor Qtv.
Verwijderd
Bedankt voor de tip! Maar als ik het me goed herinner is Coreplayer payware, en ik kijk niet vaak genoeg films ed op het apparaat om daar geld voor over te hebben. Denk dat je gelijk hebt though!wontcachme schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 23:04:
[...]
Probeer coreplayer ipv tvpmp. Coreplayer heeft wel support voor Qtv.
nou laat ik het helemaal eens zijn met HermanA.
het is en blijft een phone natuurlijk, maar je koopt hem wel met die extra functie`s en dus moet het ook goed werken.
en gezien de prijs die je er voor moet betalen.....
maar eerlijk is eerlijk het blijft een aanrader.
ik heb zelf overigens tot nu toe echt weinig problemen ondervonden.
enkel dat TF3d af en toe uit zichzelf herstart.
heb in die 5 dagen dat ik hem nu in mijn bezit heb nog geen grijs scherm, geen gebroken glas gezien.
ook tom tom 7 heb ik uitgeprobeert met een citymap welke je gratis kunt downloaden, niks geen lag ofzo gehad.
sterker, voor het eerst mijn tom tom uitgeprobeert vanaf mijn werk naar huis.
dus op mijn werk city map geinstalleerd, tom tom gestart, en nog geen 30 sec. later al een fix.
en dit was dus gewoon binnen in het pand.
ik starte hem dus binnen om mijn adres in te geven zodat ik gelijk in de auto kon stappen en wegrijden.
ik ben er dus heel erg blij mee, en ik hoop dat er voor de andere mensen die er wel problemen mee hebben een oplossing nabij is.
het is en blijft een phone natuurlijk, maar je koopt hem wel met die extra functie`s en dus moet het ook goed werken.
en gezien de prijs die je er voor moet betalen.....
maar eerlijk is eerlijk het blijft een aanrader.
ik heb zelf overigens tot nu toe echt weinig problemen ondervonden.
enkel dat TF3d af en toe uit zichzelf herstart.
heb in die 5 dagen dat ik hem nu in mijn bezit heb nog geen grijs scherm, geen gebroken glas gezien.
ook tom tom 7 heb ik uitgeprobeert met een citymap welke je gratis kunt downloaden, niks geen lag ofzo gehad.
sterker, voor het eerst mijn tom tom uitgeprobeert vanaf mijn werk naar huis.
dus op mijn werk city map geinstalleerd, tom tom gestart, en nog geen 30 sec. later al een fix.
en dit was dus gewoon binnen in het pand.
ik starte hem dus binnen om mijn adres in te geven zodat ik gelijk in de auto kon stappen en wegrijden.
ik ben er dus heel erg blij mee, en ik hoop dat er voor de andere mensen die er wel problemen mee hebben een oplossing nabij is.
trouwens nog een tip voor totalcommander (PC versie) gebruikers.
op de site van totalcommander kun je een plugin downloaden voor WinCE devices.
deze zorgt er voor dat je de PPC in zijn geheel kunt benaderen vanuit totalcommander.
werkt wel via active sync.
echt super handig.
op de site van totalcommander kun je een plugin downloaden voor WinCE devices.
deze zorgt er voor dat je de PPC in zijn geheel kunt benaderen vanuit totalcommander.
werkt wel via active sync.
echt super handig.
heb je dan de gewone of de clear? En is deze volledig uitgesneden?MeIsTwisted schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 22:57:
[...]
ik had eerst alleen HTC standaard velletje erop zitten, maar nu een Brando erop van pdashop en deze is echt een stuk beter. Het beeld is veel mooier nu.
hoi,
misschien een domme vraag maar hoe kan ik in een paar simpele stappen de touch pro in het engels krijgen, is dit dezelfde rom update als bij de gewone touch?
misschien een domme vraag maar hoe kan ik in een paar simpele stappen de touch pro in het engels krijgen, is dit dezelfde rom update als bij de gewone touch?
Verwijderd
Ik weet niet of men het is opgevallen, maar als jeje toetsenbordje uitklapt, dan zit er een soort zwart klepje aan de achterzijde dat met een veertje terugklapt. Dit voelt een beetje "crappy" aan. Het kan het veertje ook horen bij mij. Hebben jullie dit ook? Vraag mij ook af wat de bedoeling is er hiervan. Als ik het toetsenbordje dichtklap hoor je het veertje nauwelijks.
ik heb in deel 2 wel een klein stukje gelezen over een flatkabel dat erin zit ofzo.
ik heb in deel 2 wel een klein stukje gelezen over een flatkabel dat erin zit ofzo.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2008 09:43 ]
Heb de pro nu sinds vrijdag!
Doosie open en wow ,dat ziet er nog mooier en kleiner uit dan ik had gedacht
3 uurtjes aan de lader gehangen en aan gezet
1e reactie,yes dat is het helemaal !!!!!!!!
Daarna meteen een vastloper en inmiddels denk ik 25 soft resets verder
1 x ook al een harde reset gegeven
Ook nog geen andere software erop gezet
Weet iemand nog raad?
Heb de Pro via gsmweb,dus denk dat ik maar direkt HTC ga bellen dat ik een andere wil!
Gsmweb stuurt hem toch ook op ter reparatie en ruilt niet om
Daarna meteen een vastloper en inmiddels denk ik 25 soft resets verder
Weet iemand nog raad?
Heb de Pro via gsmweb,dus denk dat ik maar direkt HTC ga bellen dat ik een andere wil!
Indeed bellen met HTC en om laten ruilen. HTC doet daat niet moeilijk over. Klinkt gewoon als een DOA.turbootje schreef op zondag 14 september 2008 @ 09:33:
Heb de pro nu sinds vrijdag!
Daarna meteen een vastloper en inmiddels denk ik 25 soft resets verder![]()
![]()
![]()
Weet iemand nog raad?
Mijn nu 1 week in bezet en nog geen 1 keer hoeven te resetten en TF3D werkt nog steeds perfect en snel.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Trial versie denk ik van TomTom website en volledige moet je op google even zoeken.
Ikzelf heb de clear, en deze is niet volledig uitgesneden: de protector gaat over de frontcamera heen. De andere (gewone) van Brando is wel uitgesneden, en dat zal wel zijn omdat deze iets matter/doffer is.darklord007 schreef op zondag 14 september 2008 @ 08:58:
[...]
heb je dan de gewone of de clear? En is deze volledig uitgesneden?
Aangezien TomTom het niet los verkoopt, gewoon van Internet
Ik heb mijn TP nu 1 week....
Het probleem met het lak loslaten; Het is nu zo erg dan mijn hele linker rand niet meer zwart is!
Ik gebruik de TP met de bijgeleverde Case...
Ik heb deze phone besteld bij 2call.nl.. Ik las dat er nog twee andere er last van hebben/hadden.
Wat hebben jullie gedaan? Terug gestuurd? Wat hebben jullie als klacht-omschrijving op gegeven? Is het gelukt het ruilen?
Graag wat informatie, want de TP is echt super! Ook lekker snel enzo... Maar die los latende lak is echt een doorn in het oog!
Het probleem met het lak loslaten; Het is nu zo erg dan mijn hele linker rand niet meer zwart is!
Ik gebruik de TP met de bijgeleverde Case...
Ik heb deze phone besteld bij 2call.nl.. Ik las dat er nog twee andere er last van hebben/hadden.
Wat hebben jullie gedaan? Terug gestuurd? Wat hebben jullie als klacht-omschrijving op gegeven? Is het gelukt het ruilen?
Graag wat informatie, want de TP is echt super! Ook lekker snel enzo... Maar die los latende lak is echt een doorn in het oog!
Edit: Ik heb een class 2 kaart, shit. Is het verschil merkbaar tussen verschillende classes in combinatie met de TP?
[ Voor 112% gewijzigd door Remius op 15-09-2008 10:23 ]
Ik heb de ultra clear ofzo voor 18 eurie. Alleen je cam voor is niet uitgesneden. speaker wel. Maar ik vind het beeld echt stuk beterdarklord007 schreef op zondag 14 september 2008 @ 08:58:
[...]
heb je dan de gewone of de clear? En is deze volledig uitgesneden?
ff een quickie:
ik dacht ergens gelezen te hebben dat je de meegeleverde screenprotectors kunt afwassen en weer opnieuw gebruiken.....
Klopt dat??
ik dacht ergens gelezen te hebben dat je de meegeleverde screenprotectors kunt afwassen en weer opnieuw gebruiken.....
Klopt dat??
Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!
Verwijderd
ik zie dat filmpjes in mp4 worden opgeslagen; nu kan ik deze niet op mijn laptop (VISTA) bekijken. al diverse codecs van internet gedownload, maar nog steeds niet de goede. weet iemand welke je moeten hebben?
Gewoon VLC player downloaden, met dit programma kan je zo goed als alles afspelen.Verwijderd schreef op zondag 14 september 2008 @ 20:29:
ik zie dat filmpjes in mp4 worden opgeslagen; nu kan ik deze niet op mijn laptop (VISTA) bekijken. al diverse codecs van internet gedownload, maar nog steeds niet de goede. weet iemand welke je moeten hebben?
ga dan maar eens de brando clear bestellen, ben benieuwd, had voor mijn ipad altijd de gewone versie en was daar altijd wel te spreken over.
Verwijderd
Heeft iemand al ervaringen met carkits car-houders?
Ik haal ze altijd door elkaar, bedankt Kokkie
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2008 21:45 ]
Verwijderd
Werkt goed met een parrot ck 3100 (Bluetooth carkit). Synct automatisch mijn contacten. Of bedoel je een houder?
Heb nu ook sinds een paar dagen mijn MDA. Heb wel meteen het lelijke branded thema er afgehaald. Maar nu heb ik 2 probleempjes; ik krijg geen gps-fix met nav4all met interne gps (wel met externe) en de muziekbibliotheek kan de muziek niet vinden die op de geheugenkaart staat.
Verder vind ik het een briljant ding trouwens.
Ja ik heb ook een computer.
Verwijderd
Ik wacht op de Carcomm houder. Heb meerdere Carcomm houders gehad en vind ze wat mooier en steviger aanvoelen dan die van Brodit.Verwijderd schreef op zondag 14 september 2008 @ 21:33:
Heeft iemand al ervaringen met carkits car-houders?
Edit: Als je een Brodit besteld neem dan niet degene met de 3-in-1 Adapter. Het probleem is als je de Pro inplugt denkt hij dat hij aangesloten is op een headset, met als gevolg dat alle geluid via de 3 way output moet, en je geen geluid meer hoort via de interne luidspreker. Je bent dus verplicht om de autohouder aan te sluiten op je autoradio via een 3.5mm stereo kabeltje (indien mogelijk natuurlijk) om zelfs nog maar de gesproken instructies van tomtom te horen. Wordt je opgebeld moet je de Pro eruit halen want het geluid gaat ook via de outputs, maar aangezien er geen microphone op aan te sluiten is, kan je niets terugzeggen of je moet een BT carkit/oortje hebben aangesloten.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2008 22:42 ]
Op dit moment heb ik nog steeds geen vastloper gehad, geen grijs scherm en geen zwart scherm, ook niet na een hele nacht doorladen. TFLO3D wordt ook niet meer regelmatig herstart, zoals bij de standaard rom nog wel eens wilde gebeuren bij mij. En het hele apparaat loopt een stuk lekkerder.Gamepie56 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 23:29:
[...]
Zou je het over een weekje ofzo kunnen mededelen?
Ik ben nog steeds erg tevreden over deze ROM.
Computer specs
Welke rom?afterburn schreef op zondag 14 september 2008 @ 22:43:
[...]
Op dit moment heb ik nog steeds geen vastloper gehad, geen grijs scherm en geen zwart scherm, ook niet na een hele nacht doorladen. TFLO3D wordt ook niet meer regelmatig herstart, zoals bij de standaard rom nog wel eens wilde gebeuren bij mij. En het hele apparaat loopt een stuk lekkerder.
Ik ben nog steeds erg tevreden over deze ROM.
Hoe heb jij het thema er af gehaald?CyberJoe schreef op zondag 14 september 2008 @ 22:24:
Heb nu ook sinds een paar dagen mijn MDA. Heb wel meteen het lelijke branded thema er afgehaald. Maar nu heb ik 2 probleempjes; ik krijg geen gps-fix met nav4all met interne gps (wel met externe) en de muziekbibliotheek kan de muziek niet vinden die op de geheugenkaart staat.
een mogelijkheid is dit:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=409901
stukje terug lezen en je weet het
De kaarten zijn in ieder geval wel via de TomTom site te krijgen.Xanion schreef op zondag 14 september 2008 @ 13:58:
[...]
Aangezien TomTom het niet los verkoopt, gewoon van Internet
Hoi!
Ja, sorry...craze_ schreef op maandag 15 september 2008 @ 02:50:
[...]
een mogelijkheid is dit:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=409901
[...]
stukje terug lezen en je weet het
Maar hoe zit het met de garantie van je HTC met een Custom ROM erop??
Ik ben qua Windows Mobile nog redelijk een leek... Dus vandaar deze vragen...
Dit topic is gesloten.
Let op:
We verwachten dat je eigen inzet toont als je een vraag plaatst. Zo is het gebruikelijk om vooronderzoek te plegen en daar de resultaten van te posten (ook bij 'simpele' vragen).
Vergeet daarbij niet om in HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 8 te kijken of het daar misschien al aan bod is geweest.
We verwachten dat je eigen inzet toont als je een vraag plaatst. Zo is het gebruikelijk om vooronderzoek te plegen en daar de resultaten van te posten (ook bij 'simpele' vragen).
Vergeet daarbij niet om in HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 8 te kijken of het daar misschien al aan bod is geweest.