Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 3] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 95.234 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Brave_Sir_Robin schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 18:05:
[...]

Er zijn vast veel betere, deze kan ook alleen maar als BMP opslaan, dus ik hou me aanbevolen.
En PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ontwerp
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-05-2023

ontwerp

bladeibla

HOi mannen [en vrouwen]

Ik wordt echt sh@$&*tziek van vodafone 3g met touch pro.... Net radar online gezien omtrent mobiel internet en na 2,5 week kan ik al geen youtube kijken en radio luisteren...
Heb hem in middels al 10x opnieuw geïnstalleerd naar originele instellingen etc etc
Dan vodafone wijzigt wat info en vraag om reset roamin etc etc...
Dan doet alles het ook normaal qua internetten betreft : html en ook google maps, m.youtube.com doet het gek genoeg wel ook op gprs alleen crappy via streaming pakketje.... ipv in pakket zelf :-(
Maar windows media player streamen op blox.tunein.fm of via radio1.nl live lukt niet...

Ook bereik is erbarmelijk notabene in centrum van amsterdam waar ik werk, vondelpark, de pijp.... nog go! Terwijl in het begin dit wel het deed. Sinds ca 22 augustus heb ik dit abo kan je na gaan!

Heeft iemand tips ??

- toestel terug
- htc platbellen
- gsmweb bellen??
- eenzijdig ontbinden abo bij vodafone?
- ???
Kortom ijkt me wel een dagje werk... maar is geen el cheapo toestel geweest heh :-(

Wie o wie ??

DaKnowledge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 07:05
Proxy uitzetten? Is tenminste wat ik meestal als antwoord zie op vragen over problemen met Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-05 05:42
Lak laat los

Ja, jullie lezen het goed. Kijk en huiver. Voor de duidelijkheid, deze Touch Pro is nog geen 30 uur geleden uitgepakt. De krassen die je ziet zijn vanochtend rond 09:30 verschenen. De TP is alleen in contact gekomen met mijn handen, als in huid, en het hoesje. Verder heeft niets of niemand mijn toestel aangeraakt. Ik dacht een vuiltje te zien en "deed toen veeg". Met "veeg" kwam alleen maar meer "vuil" mee. Ik heb het nu over de uiterst rechtse elips. De twee linker cirkeltjes zijn er intussen bij gekomen. Serieus, de TP wordt alleen in de houder gestopt en er weer uitgehaald. En neen ik werk niet met chemicaliën en ja beschik over een goede hygiëne. Kijk eens naar de cirkeltjes, de beschadiging is echt minimaal. Maar om maar in de herhaling te vallen, een veeg en het wordt erger. Sterker nog, in de hoes stoppen is al een slecht idee. Als meerder mensen dit gaan krijgen ben ik benieuwd naar de reactie van HTC. Heb echt geen zin om het op te sturen, en zo terug te krijgen. Of erger nog een nieuw model dat twee weken later hetzelfde euvel vertoont.
Afbeeldingslocatie: http://bhattoe.net/color2.jpg

Klik voor een grotere pic :+

Ik wacht even een weekje met mailen. Als ik echt de enige ben en ze zeggen stuur maar op dan doe ik dat wel. Zijn er meerderen dan laat ik het lekker voor wat het is.

[ Voor 6% gewijzigd door Die Bruine op 09-09-2008 20:29 ]

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:10
Lamer_Deluxe schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 17:01:
[...]

De knoppen onder zijn pressure EN touch gevoelig. Probeer maar eens met de foto camera, bij het aanraken van de ronde knop gaat hij focussen, bij het indrukken maakt hij de foto. Het panel onder kan zelfs de positie van je vinger met touch detecteren, staat een hele discussie ergens op XDA-Developers over.
Even ter ondersteuning: http://www.engadget.com/2...ch-gods-just-not-how-you/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

@Die Bruine

wat klote zeg. ziet er niet mooit uit. Heb er totaal geen last van, mijne is nog helemaal gaaf en ik gebruik hem wel intensief en stop hem in mijn broekzak enzo :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Upquark schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 20:25:
Proxy uitzetten? Is tenminste wat ik meestal als antwoord zie op vragen over problemen met Vodafone.
Ja inderdaad. :*) Het is hier nu al zo vaak herhaald en gevraagd. Staat volgens mij ook in de faq van de Diamond. Maar goed, een beetje zelf googlen en zoeken is soms erg lastig.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110035

Die Bruine schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 20:26:
Lak laat los

Ik wacht even een weekje met mailen. Als ik echt de enige ben en ze zeggen stuur maar op dan doe ik dat wel. Zijn er meerderen dan laat ik het lekker voor wat het is.
ik heb er ook geen last van hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-05 08:24
Brave_Sir_Robin schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:21:
Misschien voor in de software-lijst:

Bij gebrek (vooralsnog) aan een goede Taak en Agenda weergave binnen TouchFlo 3D gebruik ik Second Today in combinatie met SPB Diary

SecondToday zorgt ervoor dat je makkelijk kunt switchen tussen TouchFlo en een kloon van het Windows Mobile Today scherm. Je kunt makkelijk SecondToday toevoegen aan één van de softkeys.

Hier mijn resultaat:
[afbeelding]

Zie de eigengemaakte softkey linksonder

[afbeelding]

Heb inmiddels de kleurstelling van de achtergrond op het SecondToday screen gelijk gekregen aan die van TouchFlo, dus qua gevoel verlaat je TouchFlo niet eens. :)
toon volledige bericht
Ik wil ook secondtoday gaan gebruiken omdat ik zo wat meer info kwijt kan. Alleen die (soft)knop veranderen linksonder bij TouchFLO 3D, hoe pas ik die aan?
En dat batterij-status-ding die heb ik nog nietkunnen vinden, welk programma is dat!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellRaver
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-10-2024

HellRaver

Da wask nie da was die neger!

Lak laat los

Ja, jullie lezen het goed. Kijk en huiver. Voor de duidelijkheid, deze Touch Pro is nog geen 30 uur geleden uitgepakt. De krassen die je ziet zijn vanochtend rond 09:30 verschenen. De TP is alleen in contact gekomen met mijn handen, als in huid, en het hoesje. Verder heeft niets of niemand mijn toestel aangeraakt. Ik dacht een vuiltje te zien en "deed toen veeg". Met "veeg" kwam alleen maar meer "vuil" mee. Ik heb het nu over de uiterst rechtse elips. De twee linker cirkeltjes zijn er intussen bij gekomen. Serieus, de TP wordt alleen in de houder gestopt en er weer uitgehaald. En neen ik werk niet met chemicaliën en ja beschik over een goede hygiëne. Kijk eens naar de cirkeltjes, de beschadiging is echt minimaal. Maar om maar in de herhaling te vallen, een veeg en het wordt erger. Sterker nog, in de hoes stoppen is al een slecht idee. Als meerder mensen dit gaan krijgen ben ik benieuwd naar de reactie van HTC. Heb echt geen zin om het op te sturen, en zo terug te krijgen. Of erger nog een nieuw model dat twee weken later hetzelfde euvel vertoont.
[afbeelding]

toon volledige bericht
Zie mijn post in volgens mij deel 2... Had EXACT hetzelfde (zie de foto) ook aan die kant... 2call had het niet eerder gehoord maar wel netjes het toestel vevangen voor een nieuwe. Deze heeft nergens last van... Misschien een batch met verkeerd gecoate toestellen?

Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 2] (laatste post van die pagina)

Ik zeg maar zo: Zeg maar niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Kan iemand mij vertellen waarom de TyTh 2 duurder is dan de Touch pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Dark0z schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:33:
Kan iemand mij vertellen waarom de TyTh 2 duurder is dan de Touch pro?
Had je dit niet al gevraagd?

Ik kan de tytn2 voor 516 vinden en de htc voor 563 als goedkoopste... (zonder verzendkosten)

Dus ligt eraan hoe je zoekt, maar productie kosten zullen wel hoog zijn geweest of met weinig marge in begin verkocht, andere materialen, chips worden goedkoper... Kan van alles zijn...

Kijk maar met samsung tv's van 3 jaar geleden die zijn in verhouding langzamer goedkoper geworden dan nieuwe generaties.

Is het heel belangrijk?

[ Voor 3% gewijzigd door Mau_Maus op 09-09-2008 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110035

heb vandaag en de strepen gehad in touchflo, en net ook the grey screen of death! :(

ditmoet niet vaker gaan voorkomen!

• ontwerp

ontwerp

bladeibla

Upquark: thanx, wist niet dat het een specifiek vodafone probleem was !
Zal het morgen uittesten...

DaKnowledge

• ontwerp

ontwerp

bladeibla

Heeft iemand via xda de nieuwste roms erop gezet? En is het het waard qua garantie e.d.?
Verder weet iemand wanneer htc met touch pro updates komt?? NL dan... Zag dat wwe asian al uit is maar waarom nog niet online en moet je dat in donkdere hoeken van het inet vinden ??

DaKnowledge

• Brave_Sir_Robin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11-2024

Brave_Sir_Robin

He bravely ran away

Camiel schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 21:56:
[...]

Ik wil ook secondtoday gaan gebruiken omdat ik zo wat meer info kwijt kan. Alleen die (soft)knop veranderen linksonder bij TouchFLO 3D, hoe pas ik die aan?
En dat batterij-status-ding die heb ik nog nietkunnen vinden, welk programma is dat!?
Kan ergens bij de instellingen van SecondToday. Dan kun je kiezen voor left softkey en right softkey en daarnaast voor Second Today of Manilla. Daar in ieder geval kiezen voor Manilla (= TouchFlo).

Batterij-status is een klein programmaatje: Arial Battery Monitor

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-05-2024
carpcatcher schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:11:
[...]

ik heb een TP pro ja..
en als ik een knop indruk zakt hij toch echt naar beneden.
dus ik weet niet maar bij mij is het GEEN touch sensitive panel 8)7
Waar ik op doelde is dat het weliswaar meerdere drukpunten zijn (laten we ze knoppen noemen), maar een groot kunstof vlak waar ze onder zitten. Zodoende kan daar ook een protector over heen zonder problemen, aangezien er geen naden of kieren zijn tussen knoppen. Het gedeelte wat daar los van beweegt, de ronde druktoets in het midden, is niet bedekt, omdat die dus wel onafhankelijk moet kunnen bewegen.

• Coromoto
Brave_Sir_Robin schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:21:
Misschien voor in de software-lijst:

Bij gebrek (vooralsnog) aan een goede Taak en Agenda weergave binnen TouchFlo 3D gebruik ik Second Today in combinatie met SPB Diary

SecondToday zorgt ervoor dat je makkelijk kunt switchen tussen TouchFlo en een kloon van het Windows Mobile Today scherm. Je kunt makkelijk SecondToday toevoegen aan één van de softkeys.

Hier mijn resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/caevers/Screen02.JPG
Om hier nog even op terug te komen: Hoe krijg jij de klok blaadjes in afbeelding transparant?

Anoniem: 219643

Ik ben veel onderweg, nu valt het mij op dat ik als ik bel met mijn TP de verbinding vaak wegvalt. |:( Dit is ook bij een collaga van me.

Ik vermoed dat het te makken heeft met een overgang van GSM naar een 3G netwerk. Op mijn Nokia N95 had ik dit ook wel eens. Toen ik deze telefoon alleen op de GSM heb laten werken was het over.

Is er iemand die hier meer info over heeft.
(Netwerk KPN, Bus. Select, inclusief data)

• BadBert
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-02 16:33

BadBert

Mini powah

Dit is overigens bij een maat van me ook, en bij mij (met mijn tytn II) ook het geval.
Maat van me heeft nu ook band selectie niet meer op automatisch staan, dat schijnt te helpen.

On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)

• Brave_Sir_Robin

Brave_Sir_Robin

He bravely ran away

Coromoto schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:16:
[...]

Om hier nog even op terug te komen: Hoe krijg jij de klok blaadjes in afbeelding transparant?
Glass Clock

Voorbeeld met een wat leuker plaatje

uit dit topic: XDA - Clocks for TF3D

BadBert schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:59:
Dit is overigens bij een maat van me ook, en bij mij (met mijn tytn II) ook het geval.
Maat van me heeft nu ook band selectie niet meer op automatisch staan, dat schijnt te helpen.
Dit is voor de gebruiker natuurlijk geen ideale oplossing, op dat moment mis je de voordelen van 3G. Ik zal testen in hoeverre dit een belemmering is. Ik weet niet wat de onmogelijkheden dan zijn bij het bellen. bv conference call

• BadBert
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-02 16:33

BadBert

Mini powah

Daar heb je inderdaad gelijk, gelukkig gebruikt die maat (en ik die de instelling in mijn mda vario III ook aangepast heb) alleen gebruik van bellen, evt mms, maar geen internet of wat dan ook. Dan zou het toch geen invloed hebben, deze instelling?

On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-04 23:33
Ik heb nog een klein probleem met de advanced config tool.

Ik heb een instelling onder calender veranderd, namelijk: "Today Item" Hier stond eerst niks ik heb hier nu next appt. only van gemaakt. Probleem is dat ik hem niet kan terug veranderen in niks en nu heb ik na een soft reset dat ik eerst mijn agenda in beeld krijg voordat ik de pincode in kan typen en touch flo gestart wordt.

Het probleem van de sim contacten is ook nog steeds niet verholpen. (ik geef aan dat de sim contacten niet weergegeven mogen worden. Zolang ik geen softreset doe werkt dit maar na een soft reset staan de sim contacten er gewoon weer bij)

De bleutooth device name werkt wel opeens weer.

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:38

SaN

is het schadelijk om de touch pro te gebruiken als je hem net hebt en hij nog niet volledig opgeladen is? Ik hou hem wel aan de oplader.

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
sander-sp schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:57:
is het schadelijk om de touch pro te gebruiken als je hem net hebt en hij nog niet volledig opgeladen is? Ik hou hem wel aan de oplader.
Volgens mij niet, toen ik mijn TP ontving heb ik hem meteen in een USB-poort van mijn PC geplugd en ben ik ermee aan de gang gegaan. Geen enkel probleem gehad, en ik heb hem inmiddels een maand.

Anoniem: 263041

Ik kan sinds vandaag geen 3g verbinding meer krijgen gprs is geen probleem, welke schermen met instelling zijn handig om allemaal na te lopen.
Er van uitgaande dat het mijn probleem is en niet kpn die een storing heeft.

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
sander-sp schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:57:
Ik heb daar niets van gemerkt. Batterij gaat nu net als bij iedereen 1 a 2 dagen mee.

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

• Mau_Maus
  • Niet online
Anoniem: 263041 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:11:
Ik kan sinds vandaag geen 3g verbinding meer krijgen gprs is geen probleem, welke schermen met instelling zijn handig om allemaal na te lopen.
Er van uitgaande dat het mijn probleem is en niet kpn die een storing heeft.
kan zijn dat je hem op gsm modus alelen hebt gezet.. dan gaat5 ie niet verder als gprs...

Bij instellingen->telefoon->band en dan op auto weer zetten, zit je altijd goed. En anders de instellingen bij verbindingen, maar das voor elke provider anders.

[ Voor 16% gewijzigd door Mau_Maus op 10-09-2008 14:55 ]

• wiene
Weet iemand waar ik een sheet kan vinden met mogelijke toets combinaties. Ik ben bezig met de Duke nukem 3d port voor de pocketpc, werkt opzich al prima alleen kan ik de toetsen a tm z niet gebruiken en ook 1 tm 0 niet. Shift, ctrl etc. kan ik wel instellen. Nu had ik het idee om de Ronde cursor toets te gebruiken (met de touch) om te strafen en omhoog en omlaag te kijken en weer te centreren (drukken) maar ik heb geen idee hoe ik die toetsen in moet stellen in de config file.

Ik heb al gezocht op google maar kan er niks over vinden.

Verder heb ik pocketsnes erop gezet en daar zit ik een beetje met hetzelfde probleem, daar kun je in het spel zelf toetsen toewijzen. Maar de toetsen A t/m Z incl 1 t/m 0 geven als hardware locatie: 0xe5 aan. Ook hoofdletters 0xe5. De tekens onder de 1 t/m 0 die je met FN bedient geven allemaal: 0x10. De tiptoetsen langs het rondje kan ik hier niet mee instellen wel als je de ronde knop indrukt.

Kijk ik kom een heel end met de toetsen maar combinaties zijn lastig, het zou helemaal handig zijn als ik hier een sheet van had.

Edit: De TP wordt wel erg warm onder het spelen van een spelletje Duke of Snes kan dit kwaad?
Edit2: Ik heb wat aangezet in de config file van duke3d. Nu kan ik in het spel zien welke toets ik induw. AtmZ en 1tm0 geven allen special key 0. Het lijkt erop dat ik hier dus maar 1 functie aan toe kan wijzen, voor de rest ben ik dus aangewezen op andere toetsen. De touch toetsen ronde knop krijg ik niet aan de praat, de ronde knop zelf wel.

[ Voor 16% gewijzigd door wiene op 10-09-2008 15:18 ]

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
Hoop dat HTC snel een ROM update'tje uitbrengt. Ben nu al aantal keren tegen een compleet vastgelopen toestel aangelopen. Zo ook een keer op een stapavond waar het touchscreen zo slecht reageerde dat ik extreem hard moest drukken om hem uitgelijnd te krijgen. Wat nu als resultaat heeft dat ik die 5 puntjes nog steeds zie op het touchscreen (had er geen bescherm laagje op zitten, blijkbaar is dus wel een vereiste bij een touchscreen).

Verder vond ik de register instellingen die er voor zorgen dat het toestel vergrendeld een hele uitkomst ten opzichte van de standaard uitschakeling. Die met gemak weer aangaat.

Wat ik nu nog zoek is een manier om deze unlock ipv dmv het touchscreen te deactiveren dit te doen dmv. het uitschuiven van het toetsenbord. Is dit iemand al gelukt. Dit zou echt vele malen beter zijn.

Anoniem: 238257

Mijn GPS fix soms erg langzaam (zonder quickgps); als ik in de auto rij duurt het soms 5 minuten en soms helemaal geen fix; zodra de fix er is gaat het wel en is ontvangst waar geen fix lukte. als ik buiten sta en niet beweeg heb ik een fix in 1-3 minuten.

3 minuten wachten buiten of een moeizame/geen fix in de auto is niet echt handig met navigeren.

hebben meer mensen dit en of is er iets mis met gps ontvanger?

• SaN

SaN

Is het trouwens ook mogelijk om het roze in touch flo te vervangen door een andere kleur zonder een nieuwe rom op de vario te flashen?

edit: Hard reset + soft reset voor het customizen zal wel werken, mis ik dan belangrijke dingen?

[ Voor 27% gewijzigd door SaN op 10-09-2008 15:51 ]

• Mau_Maus
  • Niet online
wiene schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:54:

Edit: De TP wordt wel erg warm onder het spelen van een spelletje Duke of Snes kan dit kwaad?
P11 handleiding:

• Bij langer gebruik wordt het toestel warm.
Wanneer u het toestel gedurende langere tijd gebruikt, om te telefoneren, de batterij op te laden of te surfen op het Internet, wordt uw toestel warm. Dit is in de meeste gevallen volkomen normaal en dient niet als een probleem met het toestel te worden beschouwd.

BadBert schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:46:
Daar heb je inderdaad gelijk, gelukkig gebruikt die maat (en ik die de instelling in mijn mda vario III ook aangepast heb) alleen gebruik van bellen, evt mms, maar geen internet of wat dan ook. Dan zou het toch geen invloed hebben, deze instelling?
Je berichten via MMS zullen wat trager zijn, verder zal je er niet veel van merken.
De verbinding zal stabieler zijn lijkt me.

Maar ja geen goeie oplossing voor mij.
Ik wil gewoon bellen zonder wegvallen van de verbinding, en snel interenet en mail.
Zeker het bellen met collega's die ook onderweg zijn, is het niet grappig meer dat de verbinding steeds wegvalt.

Anoniem: 234627

waar kan ik bijvoorbeeld de achtergrond van de touch flow veranderen ? Als ik bijvoorbeeld naar start>settings>toouch flow ga zie ik niet hoe daar bij moet komen. Dus, hoe kan ik de startpagina van de touch flow veranderen ?

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-04 11:43
Ik sluit mijn HTC touch pro via usb aan op mijn laptop (ACER).
Wanneer mijn laptop op mijn docking station (EzDock) is geplaatst werkt de synchronisatie tussen pc en htc touch pro niet meer.

Any idea's?

• Mau_Maus
  • Niet online
Anoniem: 234627 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:05:
waar kan ik bijvoorbeeld de achtergrond van de touch flow veranderen ? Als ik bijvoorbeeld naar start>settings>toouch flow ga zie ik niet hoe daar bij moet komen. Dus, hoe kan ik de startpagina van de touch flow veranderen ?
je moet op de touchflow zelf naar 1na laatste tab... setting/instellingen is dat en dan derde optie ofzo is achtergrond veranderen...

• tim427
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-04 00:02

tim427

Turbulence!

Lak laat los

[afbeelding]

toon volledige bericht
Ik heb mijn HTC Touch Pro pas 1 dag, nu begint hij ook precies op die randen de lak los te laten :( :'(

Wat kan ik hier aan doen??

Anoniem: 104397

wiene schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:48:

Het probleem van de sim contacten is ook nog steeds niet verholpen. (ik geef aan dat de sim contacten niet weergegeven mogen worden. Zolang ik geen softreset doe werkt dit maar na een soft reset staan de sim contacten er gewoon weer bij)
Klik
justjermaine schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:14:
Ik sluit mijn HTC touch pro via usb aan op mijn laptop (ACER).
Wanneer mijn laptop op mijn docking station (EzDock) is geplaatst werkt de synchronisatie tussen pc en htc touch pro niet meer.

Any idea's?
Volgens mij een bekend probleem dat via een USB hub syncen niet echt soepel gaat. Is er geen vrije USB poort op je laptop die je kunt gebruiken (als deze in de Dock staat)?
sander-sp schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:28:
Is het trouwens ook mogelijk om het roze in touch flo te vervangen door een andere kleur zonder een nieuwe rom op de vario te flashen?

edit: Hard reset + soft reset voor het customizen zal wel werken, mis ik dan belangrijke dingen?
Klik

Even een tip: lees ook het Diamond topic door (startpost bevat vééél nuttige tips).

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 104397 op 10-09-2008 17:42 ]

• SaN

SaN

Die had ik inderdaad ook gevonden, maar daar bleef de klok toch roze. Die moet je dan zeker ergens als een .cab downloaden?

Ik heb trouwens net hardspl maar even gedraaid, alles goed gegaan, maar nu zie ik dat er helaas nog niet zoveel roms voor zijn. Heeft iemand misschien een link naar een originele Touch pro rom? Liefst in het Nederlands.

[ Voor 3% gewijzigd door SaN op 10-09-2008 17:57 ]

Anoniem: 234627

Mau_Maus schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:25:
[...]

je moet op de touchflow zelf naar 1na laatste tab... setting/instellingen is dat en dan derde optie ofzo is achtergrond veranderen...
Bedankt.Is het trouwens mogelijk om die telefoonfuntie en de agenda op het todayscreen van de touch flow uit te schakelen. Ik heb nu een mooie foto en ik vind het niet zo mooi dat dat er op staat.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 234627 op 10-09-2008 18:07 ]

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Anoniem: 238257 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:25:
Mijn GPS fix soms erg langzaam (zonder quickgps); als ik in de auto rij duurt het soms 5 minuten en soms helemaal geen fix; zodra de fix er is gaat het wel en is ontvangst waar geen fix lukte. als ik buiten sta en niet beweeg heb ik een fix in 1-3 minuten.

3 minuten wachten buiten of een moeizame/geen fix in de auto is niet echt handig met navigeren.

hebben meer mensen dit en of is er iets mis met gps ontvanger?
Volgens mij is dat vrij normaal. Met m'n oude PDA (met losse bluetooth GPS-ontvanger) had ik dat ook. Rijdend heeft ie gewoon meer moeite om een fix te vinden; idem als je bv. tussen de bomen doorrijdt, of in de stad tussen hoge gebouwen. In stilstand moet 't op zich vrij snel gaan (voor m'n gevoel binnen een minuut, maar dat kan ik verder niet onderbouwen).

Vandaag een eigenaardigheid ontdekt aan m'n sms-jes. Ik had er twee ontvangen, en het onderdeel Messages van TF3D reageerde nauwelijks meer. Ik kon wel naar bv Music of Today, dat werkte allemaal prima, maar alleen Messages niet. SMS-jes werden niet geopend bij aantikken, en bij aantikken van Reply of Delete gebeurde er helemaal niks.
Opgelost na een soft reset, maar niet handig, hoop dat het niet terugkomt...

Nomen nescio

Anoniem: 134289

Ik moet verplicht een wachtwoord instellen omdat ik met mijn bedrijfsmail synchroniseer. Dit is een instelling van de administrator vanaf de exchance server. Dit is wel aan te passen via een registry wijziging, maar dat is steeds veel werk. Voral omdat na de volgende synchronisatie de setting weer terug is. Weet iemand een snelle / eenvoudige manier om dit te omzeilen? Heb al gezocht maar kon niets hierover vinden.

Anoniem: 243993

Anoniem: 243993 schreef op maandag 08 september 2008 @ 21:54:
Heb sinds enkele dagen de TP en tot nu toe nog geen problemen mee gehad; ik erger me alleen aan het veels te lage belvolume. Is daar al iets op gevonden?
kleine up..

• groofoo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-03-2024
heb hem nu 1 dag in mijn bezit, en in 1 woord WOW.

gisteren 1 keer een giga vastloper gehad na het instaleren van second today.
(touchscreen en tobo reageerde nergens meer op, ook na softreset niet)
maar na een hardreset was dat ook weer opgelost.

nee gewoon een geweldig apparaat.
tot nu verder geen problemen gehad (k.o.w.).

oh en smartphonestunts heeft de zaakjes goed geregeld, alleen mochten ze wel wat vaker/beter op mailtjes reagreren.

• Upquark
Bedoel je het volume van de ringtones, of van het geluid van degene met wie je belt?

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

groofoo schreef op woensdag 10 september 2008 @ 19:00:
heb hem nu 1 dag in mijn bezit, en in 1 woord WOW.

gisteren 1 keer een giga vastloper gehad na het instaleren van second today.
(touchscreen en tobo reageerde nergens meer op, ook na softreset niet)
maar na een hardreset was dat ook weer opgelost.

nee gewoon een geweldig apparaat.
tot nu verder geen problemen gehad (k.o.w.).

oh en smartphonestunts heeft de zaakjes goed geregeld, alleen mochten ze wel wat vaker/beter op mailtjes reagreren.
Ok gefeliciteerd :) Gister dus ontvangen, mag ik vragen wanneer je hem besteld had? Maandag zeiden ze me nog dat ze geen voorraad hadden namelijk...

3 Inches of Bloodsport!

Anoniem: 97551

Weet iemand ook of er nog een leuke opvolger komt binnenkort?

• Remius
  • Laatst online: 18-03-2023
Anoniem: 97551 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 20:12:
Opvolger? Dat ding is net uit! :P

• PsYkOfOoL
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-03 16:57
Remius schreef op woensdag 10 september 2008 @ 20:21:
[...]

Opvolger? Dat ding is net uit! :P
26 dagen dus nog niet eens een maand...

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:57
D'r komt wel een Touch HD aan, maar dat is mogelijk de 'opvolger' van de Diamond..

Zie: http://www.modaco.com/con...oducing-the-htc-touch-hd/

Een nieuw tobo-toestel zal vast nog wel een tijd duren, afgezien van de S740..

• groofoo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-03-2024
Freich schreef op woensdag 10 september 2008 @ 19:33:
[...]

Ok gefeliciteerd :) Gister dus ontvangen, mag ik vragen wanneer je hem besteld had? Maandag zeiden ze me nog dat ze geen voorraad hadden namelijk...
ik meen me te herrineren in het vorige topic dat ik hem ongeveer om dezelfde tijd besteld had als jou.
of te wel 25-08-2008.
echter heb zowat iedere dag met die gasten aan de telefoon gehangen.
i.v.m. het nummerbehoud.
dat er dus haast bij was (huidige contract loopt vandaag af namelijk).

anyway het ging me er dus niet om de TP zo snel mogelijk te krijgen, en overigens heb ik de UK/WWE versie.

ik ben er echt te spreken over.
maar eigenlijk is dit allemaal een beetje offtopic.
maar hoop dat jij je bestelling snel binnenhebt.

enige echte minpunt vind ik nog steeds het volume.
ik hoop dat dit wel verbeterd word met een rom upgrade.

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

IceEyz schreef op woensdag 10 september 2008 @ 20:28:
Een nieuw tobo-toestel zal vast nog wel een tijd duren, afgezien van de S740..
Geschiedenis zegt, op basis van de afgelopen paar jaar: 11 maanden...

Tobo is wel wenselijk idd. Is die s740 niet te groot om nog fatsoenlijk mee rond te lopen?
Ik moet nog wachten tot december dus vandaar mn vraag

Anoniem: 147093

Wat is eigenlijk de beste manier om een Hard Reset uit tevoeren...batterij er even uithalen?

staat omschreven in je handleiding

• Icheb
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 13:48
Ben ik de enige die dat Touch Flo systeem een achteruitgang vind?
Net heb ik er even mee zitten spelen (heb sinds vandaag een touch pro van T-mobile), en dit was echt het eerste waar ik me aan ergerde. Het is langzaam, en ik moet eerlijk zeggen dat ik de interface van mijn Vario 2 nog erg gewend ben...

Maar is dit zo gek, of wen je er toch aan na een tijdje?

sebsoft.nl

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:40

Creesch

bla bla!

Icheb schreef op woensdag 10 september 2008 @ 23:41:
Ben ik de enige die dat Touch Flo systeem een achteruitgang vind?
Net heb ik er even mee zitten spelen (heb sinds vandaag een touch pro van T-mobile), en dit was echt het eerste waar ik me aan ergerde. Het is langzaam, en ik moet eerlijk zeggen dat ik de interface van mijn Vario 2 nog erg gewend ben...

Maar is dit zo gek, of wen je er toch aan na een tijdje?
Ik heb maandag die van mij binnengekregen.
In eerste instantie was ik vrij tevreden over hoe het werkte maar er zitten toch wat vertragingen in die ik niet lekker vind werken en ook de bereikbaarheid van bepaalde onderdelen is niet echt ideaal.
Sinds vandaag ben ik Spb Mobile shell 2 aan het proberen. Ik moet eerlijk zeggen dat htc daar beter een licentie op had kunnen nemen want het is nu echt een ideale telefoon. Gewoon een snelle reactietijd en een beter uitgedachte interface waar alles snel en makkelijk bereikbaar is.

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
SPB Mobile Shell 2

http://www.spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/?nl

Anoniem: 32082

Ik heb nu "al" 3 dagen geen vastloper gehad.

Heerlijk, geen broken glass of zwart scherm als ik de TP probeer wakker te maken...
Tegenwoordig maak ik hem wakker door de stylus eruit te trekken ipv de stand by knop te gebruiken, dan wordt ook meteen de vergrendeling opgeheven. Lijkt vooralsnog goed te werken en een betere oplossing dan de backlight van het scherm aan te laten imo

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 32082 op 11-09-2008 00:29 ]

• Ploon
  • Laatst online: 19-04 10:31
Ik heb een major probleem met mijn TP.

Ik heb er een andere rom op geflashed. Ging helemaal goed totdat ik een backup wou restore voor de instellingen en bestanden.. back up was gemaakt op een nederlandse rom (de originele rom) en de restore op een engelse (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=421609).

Dat was achteraf niet zo slim. Want nu blijft men TP op het opstart scherm hangen. Het scherm waar TOUCH pro staat en dan onder in 3 regels met rode letters...

Ik hoop zoo dat jullie hier een oplossing voor hebben.. Heb al geprobeerd de sim kaart en sd kaart eruit halen maar dat heeft ook geen baat.. verbinding met usb heeft hij ook niet

bedankt voor het reageren alvast!

"If you can't fix it with duct tape then you're not using enough duct tape."

• JoJo_nl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-04 21:21

JoJo_nl

Yu !

hardreset ?

If something sucks make it better...

• JoJo_nl

JoJo_nl

Yu !

altijd handig...

http://forum.xda-develope...hp?p=2615299&postcount=71

nl vertaling van adv config tool

• Ploon
Ja hoe? Daar moet je toch usb connectie voor hebben?

Anoniem: 254358

der_roedie schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:29:
[...]

Ik heb daar niets van gemerkt. Batterij gaat nu net als bij iedereen 1 a 2 dagen mee.
Dat red ik niet. En dat terwijl ik BT en WIFI uit heb, mijn mail maar 1 keer per uur ophaal, amper bel of gebeld wordt en ik in totaal maximaal een uurtje op het www zit.
O ja, en de data verbinding verbinding laat ik automatisch verbreken na een minuut of 5 of inactivity.

12 á 14 uur is mijn absolute max.!

Anoniem: 97551 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 20:12:
Hahaha! Ge wel dig _/-\o_
rotfl

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-04 11:43
[quote][b][message=30715410,noline]Mark-A schreef op woensdag 10 september 2008 @ 17:35
Volgens mij een bekend probleem dat via een USB hub syncen niet echt soepel gaat. Is er geen vrije USB poort op je laptop die je kunt gebruiken (als deze in de Dock staat)?

Beste Mark.
Bedankt voor je reactie. Ik gebruik nu een vrije usb poort op de laptop terwijl deze in de dock staat.
Dan doet de synchronisatie het ook niet. Zodra ik de laptop loskoppel begint de synchronisatie direct. Er zijn toch wel meer mensen die een docking station gebruiken of usb hubs :S

• Coromoto
Ploon schreef op donderdag 11 september 2008 @ 01:02:

Ik heb er een andere rom op geflashed. Ging helemaal goed totdat ik een backup wou restore voor de instellingen en bestanden.. back up was gemaakt op een nederlandse rom (de originele rom) en de restore op een engelse (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=421609).

Dat was achteraf niet zo slim. Want nu blijft men TP op het opstart scherm hangen. Het scherm waar TOUCH pro staat en dan onder in 3 regels met rode letters...

Ik hoop zoo dat jullie hier een oplossing voor hebben.. Heb al geprobeerd de sim kaart en sd kaart eruit halen maar dat heeft ook geen baat.. verbinding met usb heeft hij ook niet

Ploon schreef op donderdag 11 september 2008 @ 08:03:

Ja hoe? Daar moet je toch usb connectie voor hebben?
8)7
Je weet wel jouw toestel te flashen, maar niet hoe een harde reset uit te voeren? :X

Op pagina 298 van de handleiding staat het beschreven. En nee, er is geen USB connectie voor nodig.

Anoniem: 272437

Anoniem: 254358 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 08:40:
[...]

Dat red ik niet. En dat terwijl ik BT en WIFI uit heb, mijn mail maar 1 keer per uur ophaal, amper bel of gebeld wordt en ik in totaal maximaal een uurtje op het www zit.
O ja, en de data verbinding verbinding laat ik automatisch verbreken na een minuut of 5 of inactivity.

Dat heb ik dus ook, met vergelijkbaar gebruik... Hoe lang heb jij je TP al? (ik ongeveer 2 weken)
Ik ben nu maar aan het testen met het volgende:
I have run some tests on three N95s all purchased at the same time and all with batteries of approx the same age and they have had approx the same usage. I have charged each of three in different ways
A. Was charged only every night (approx 6 hours) and nothing during the day, for a week.
B. Was charged when it went flat.
C. Was charged at every opportunity, day and night.
After the week, at the next opportunity when the phones all had an end of charge fall together, they were all unplugged and left without any use at all.
A, lasted for 50.5 hours.
B, lasted for 22 hours.
C, lasted for 58 hours.
Kijken of het verbetering brengt...

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:57
Wat ik nu heb :S

Thuis met Vista doet de TP fantatisch Active Syncen.

Op het werk met XP en ActiveSync 4.5 (van de MS site), normaal moet deze d.m.v. een pop-up
zichtbaar worden (ActiveSync). Hij vindt de TP netjes kan ook browsen alleen krijg het venster niet geopend, zo raar.

Google heeft ook nog geen uitkomst geboden.

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-04 04:16
Ploon schreef op donderdag 11 september 2008 @ 01:02:

Waarom zou je eigenlijk de engelse ROM erop gaan zetten?

Anoniem: 104397

craze_ schreef op donderdag 11 september 2008 @ 00:15:
[...]
[...] Spb Mobile shell 2 . [...]
Gewoon een snelle reactietijd en een beter uitgedachte interface waar alles snel en makkelijk bereikbaar is.
Helemaal mee eens. Snel, neemt (erg) weinig geheugen in beslag, overzichtelijker én veel beter te customizen dan TouchFlo
Anoniem: 254358 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 08:40:
[...]

BT en WIFI uit heb, mijn mail maar 1 keer per uur ophaal, amper bel of gebeld wordt en ik in totaal maximaal een uurtje op het www zit.
Als je een uur surft vreeeeet dat stroom natuurlijk!

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 104397 op 11-09-2008 11:47 ]

Anoniem: 272437 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 11:15:
[...]

Dat heb ik dus ook, met vergelijkbaar gebruik... Hoe lang heb jij je TP al? (ik ongeveer 2 weken)
[...]

Heb sinds 21 augustus in mijn bezit, vandaag dus 3 weken :P
Anoniem: 272437 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 11:15:
[...]
Ik gebruik methode A (elke nacht aan de lader)

Anoniem: 243993

Upquark schreef op woensdag 10 september 2008 @ 19:03:
[...]

Bedoel je het volume van de ringtones, of van het geluid van degene met wie je belt?
het gaat om het laatste.

• Upquark
Ice_Lord schreef op donderdag 11 september 2008 @ 11:41:
[...]

Waarom zou je eigenlijk de engelse ROM erop gaan zetten?
Wat mij betreft: ik heb wat computers, telefoons e.d. betreft, alles nu eenmaal het liefst in het Engels. Ben eigenlijk niet anders gewend... sinds 1985 of zo.

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Ook handig (en zeker bruikbaar fulscreen op een wm6 met 640x480): de RDP client voor WM6:

http://pdaphonehome.com/f...emote-desktop-client.html

Geniaal! Zit nu wat updates door te voeren via HSDPA op de touch pro. echt goed!!

Anoniem: 104397 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 11:45:
[...]

Helemaal mee eens. Snel, neemt (erg) weinig geheugen in beslag, overzichtelijker én veel beter te customizen dan TouchFlo

[...]

Als je een uur surft vreeeeet dat stroom natuurlijk!
OOOO :?

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-03 22:07

afterburn

No more...

Ik heb sinds een paar dagen de DCS rom in mijn TP zitten, en ik moet zeggen: hij is nu SNEL. Veel sneller dan met alle registry tweaks. Aanradertje.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=421609

Hij is nu zo snel als ik verwacht had dat hij zou moeten zijn met TFLO.

[ Voor 15% gewijzigd door afterburn op 11-09-2008 13:21 ]

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

• WoutF
  • Laatst online: 19:18

WoutF

Hoofdredacteur
afterburn schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:16:
Ik heb sinds een paar dagen de DCS rom in mijn TP zitten, en ik moet zeggen: hij is nu SNEL. Veel sneller dan met alle registry tweaks. Aanradertje.

Kan je iets specifieker zijn? Is de interface sneller? responsiever? starten programma's sneller op?

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-05 16:03

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Beste mensen, ik ben zelf ook de trotse bezitter van de Touch Pro. Maar toch ben ik echt niet tevreden over de GPS. Kreeg echt geen fix nergens niet. Toen quikGPS gedownload, doet die het op zich prima, maar nu verliest die echt regelmatig het signaal. Nou heb ik gelezen in de Diamond topic dat dit ook door de Agps kan komen, ik heb gekeken, maar ik kan echt niet vinden waar dit staat... Onder tomtom of instellingen, het is genoemd in de diamond topic maar ik snap niet echt waaronder het valt... Kan iemand mij hier mee helpen?

En hebben sommige van jullie ook last dat wanneer je nieuw sms aanklikt en je wilt gaan typen dat die dan overgaat naar de belfunctie ipv in het bericht te typen?

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-05 21:09
afterburn schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:16:

mooi.. hoe zit het met stabiliteit? zwarte/grijze schermen? etc..

• der_roedie
Mother_Goozz schreef op donderdag 11 september 2008 @ 14:28:
Beste mensen, ik ben zelf ook de trotse bezitter van de Touch Pro. Maar toch ben ik echt niet tevreden over de GPS. Kreeg echt geen fix nergens niet. Toen quikGPS gedownload, doet die het op zich prima, maar nu verliest die echt regelmatig het signaal. Nou heb ik gelezen in de Diamond topic dat dit ook door de Agps kan komen, ik heb gekeken, maar ik kan echt niet vinden waar dit staat... Onder tomtom of instellingen, het is genoemd in de diamond topic maar ik snap niet echt waaronder het valt... Kan iemand mij hier mee helpen?

En hebben sommige van jullie ook last dat wanneer je nieuw sms aanklikt en je wilt gaan typen dat die dan overgaat naar de belfunctie ipv in het bericht te typen?
Ik heb ook wisselende ervaringen met GPS. De ene keer heb ik binnen no-time een fix en de volgende keer lijkt het wel alsof ik in een metalen kooi zit en duurt het eeuwen :( Niet echt fantastisch, ik heb HTC ook een mail gestuurd met de vraag of ze hiervan op de hoogte zijn en of ze dmv. een update dit probleem op gaan lossen.

Dat keyboard probleem heb ik ook zo nu en dan, ik kan nog niet echt zeggen wanneer dat nou gebeurd daarvoor is het te random. Ik heb het ook als ik een SMS wil beantwoorden en klik via de TF3D interface op de menu optie Beantwoorden. Ik schijf dan het tobo open en zie heel even een leeg sms bericht staan en vervolgens zie ik ineens de TF-interface in landscape. Moet ik weer op berichten klikken etc. etc. Beetje vervelend dus...

Als iemand weet wat dit veroorzaakt dan hoor ik dat graag.

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

nou idd, dat is het probleem, bij mij gebeurd dit op zich wel regelmatig, op zich wel jammer. Maar gelukkig ook niet zo vaak dat je, je kapot erger :)

Maar nog over die A-Gps weet iemand waar je dat uit kan zetten? Ik heb het zelf nog niet gevonden.

• Coromoto
Mother_Goozz schreef op donderdag 11 september 2008 @ 14:42:
Maar nog over die A-Gps weet iemand waar je dat uit kan zetten? Ik heb het zelf nog niet gevonden.
Advanced Configuration Tool uit de software lijst kan dat voor je doen.

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Oke thanks voor de tip, ik heb nu die Assisted GPS, neem aan dat dit de A-Gps bedoeld wordt, uitgezet. Dus hoop dat die het nu beter gaat doen :)

• wiene
Ik heb smsdrfix toegepast op een NL touch pro, nu is bij het ontvangen van een afleverrapport het woordje negeren veranderd in dismiss. Ik heb al gezocht naar een NL versie van smsdrfix maar kan er niks over vinden. Iemand enig idee hoe ik het woord negeren weer terug krijg? Ik kan namelijk niet zoeken in het register en heb geen idee waar ik zoiets moet vinden.

• Mau_Maus
  • Niet online
wiene schreef op donderdag 11 september 2008 @ 16:13:
Ik heb smsdrfix toegepast op een NL touch pro, nu is bij het ontvangen van een afleverrapport het woordje negeren veranderd in dismiss. Ik heb al gezocht naar een NL versie van smsdrfix maar kan er niks over vinden. Iemand enig idee hoe ik het woord negeren weer terug krijg? Ik kan namelijk niet zoeken in het register en heb geen idee waar ik zoiets moet vinden.
Hey das wel leuk programmatje, ik kende hem niet. En ach aan dismiss zal ik me niet zo storen.. ik weet waar ik op moet drukken ;)

• JoJo_nl

JoJo_nl

Yu !

der_roedie schreef op donderdag 11 september 2008 @ 14:39:
[...]

Ik heb ook wisselende ervaringen met GPS. De ene keer heb ik binnen no-time een fix en de volgende keer lijkt het wel alsof ik in een metalen kooi zit en duurt het eeuwen :( Niet echt fantastisch, ik heb HTC ook een mail gestuurd met de vraag of ze hiervan op de hoogte zijn en of ze dmv. een update dit probleem op gaan lossen.

Dat keyboard probleem heb ik ook zo nu en dan, ik kan nog niet echt zeggen wanneer dat nou gebeurd daarvoor is het te random. Ik heb het ook als ik een SMS wil beantwoorden en klik via de TF3D interface op de menu optie Beantwoorden. Ik schijf dan het tobo open en zie heel even een leeg sms bericht staan en vervolgens zie ik ineens de TF-interface in landscape. Moet ik weer op berichten klikken etc. etc. Beetje vervelend dus...

Als iemand weet wat dit veroorzaakt dan hoor ik dat graag.
dit ligt aan de logfiles.

advanced configtool 3.2 installeren en de nl vertaling v3.25 van mij in de windows dir op het apparaat zetten en dan ok klikken ..werkt ie weer goed..

• der_roedie
ermm... wat werkt er dan weer goed JoJo_NL? Alleen het installeren van Adv.Config en een localisatie daarvoor doet volgens mij niet echt heel veel.
Heb trouwens Adv.Config al geinstalleerd maar hou het wel op Engels, net zo makkelijk.

• JoJo_nl

JoJo_nl

Yu !

Coromoto schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:17:
[...]
[...]
[...]

8)7
Je weet wel jouw toestel te flashen, maar niet hoe een harde reset uit te voeren? :X

Op pagina 298 van de handleiding staat het beschreven. En nee, er is geen USB connectie voor nodig.
yu dat wilde ik nou ook al zeggen }:O

• JoJo_nl

JoJo_nl

Yu !

der_roedie schreef op donderdag 11 september 2008 @ 16:34:
ermm... wat werkt er dan weer goed JoJo_NL? Alleen het installeren van Adv.Config en een localisatie daarvoor doet volgens mij niet echt heel veel.
Heb trouwens Adv.Config al geinstalleerd maar hou het wel op Engels, net zo makkelijk.
je gps..

de lokalisatie is niet alleen vertaald maar ook voor de touch pro NL ingesteld :) de engelse niet

• Ploon
Coromoto schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:17:
[...]

[...]

[...]

8)7

Ok.. dat wist ik dus niet.. heb hem gewoon geflashed met een tooltje van xda dus dit had ik nog nooit gedaan (A) reuze bedankt iig!

• Brave_Sir_Robin

Brave_Sir_Robin

He bravely ran away

ik heb nu sinds 2 dagen dat ie mijn micro SD niet meer herkent na een soft-reset. Er opnieuw indoen werkt wel, maar dat is niet erg praktisch...

Hij begon vreemd te doen toen ik SPB Pocket Plus geinstalleerd had op SecondToday. Is dat bij 1 van jullie misschien wel gelukt?

Heb SecondToday er nu maar helemaal afgegooid.. maar ja, die functionaliteit mis ik nu wel..

Denk dat ik maar voor een hard reset ga. Weet nu ook wel wat ik er wel en niet op wil hebben dus dan ben ik meteen overbodige troep kwijt.

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 16:29

Myedvyed

Ofzo

wessel99 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:57:
Ook handig (en zeker bruikbaar fulscreen op een wm6 met 640x480): de RDP client voor WM6:

http://pdaphonehome.com/f...emote-desktop-client.html

Geniaal! Zit nu wat updates door te voeren via HSDPA op de touch pro. echt goed!!
Dit werkt inderdaad geweldig, zelfs via 'gewoon' 3G werkt het soepel! Gebruik het al een tijdje om af en toe als ik onderweg ben op m'n thuis PC mails te bekijken / schrijven (als ik een attachment nodig heb die niet op m'n foon staat) en downloads te checken of aan te zetten.

Anoniem: 227451

Heeft iemand SRS-WOW geïnstalleerd? Ik heb allerlei verschillende versies (1.21 en "Diamond proof" versie) geprobeerd, maar beide zorgen ervoor dat de hardware volumeknoppen niet meer werken icm met de muziekspeler in TouchFlo en Media Player. Ik heb een officiële headset van HTC (RC E100) erbij gekocht met volumeknoppen die de hardwareknoppen van de telefoon aanstuurt, dus deze werken dan ook niet. Heeft iemand hetzelfde of wellicht een oplossing?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 227451 op 11-09-2008 18:20 ]

Anoniem: 118284

JoJo_nl schreef op donderdag 11 september 2008 @ 16:36:
[...]

je gps..

de lokalisatie is niet alleen vertaald maar ook voor de touch pro NL ingesteld :) de engelse niet
wil je me hier misschien aub wat meer over vertellen, want ik snap dit niet helemaal, maar als ik het goed begrijp is dit wel DE oplossing voor de TP met zijn gps probleem...

en dan heb ik ook hetzelfde probleem als hierboven beschreven, als ik bij een sms op beantwoorden klik en dan openschuif, krijg ik de TF3D interface, ipv het lege sms...zeer storend als dit elke keer gebeurd...

dan heb ik nog iets geks, misschien niet de moeite waard om te vermelden maar toch, de tp van een vriend van mij klikt als je hem openmaakt (soort KLAK) mijne doet dit totaal niet, en schuift soms ook niet helemaal tot boven, dan moet ik hem een beetje helpen... tips?

• SaN

SaN

Myedvyed schreef op donderdag 11 september 2008 @ 18:00:
[...]

Dit werkt inderdaad geweldig, zelfs via 'gewoon' 3G werkt het soepel! Gebruik het al een tijdje om af en toe als ik onderweg ben op m'n thuis PC mails te bekijken / schrijven (als ik een attachment nodig heb die niet op m'n foon staat) en downloads te checken of aan te zetten.
Dit staat toch standaard op de Pro/Vario 4? Of is dit een beter programma?

• afterburn

afterburn

No more...

WoutF schreef op donderdag 11 september 2008 @ 14:22:
[...]

Kan je iets specifieker zijn? Is de interface sneller? responsiever? starten programma's sneller op?
Ja, ja en ja. :)

Computer specs

• afterburn

afterburn

No more...

Gamepie56 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 14:38:
[...]

mooi.. hoe zit het met stabiliteit? zwarte/grijze schermen? etc..
Stabiliteit is iig niet slechter als standaard. Maar aangezien ik deze rom er pas een dag in heb zitten, kan ik daar nog niet echte uitspraken over doen.

Grijze scherm heb ik nog niet gzien met deze ROM.

Computer specs

• Boondock_Saint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11-2023
Arrrrrgh :(

Vandaag was ik echt in staat om m'n TP op de grond kapot te smijten. Hij blijft maar mensen bellen in m'n broekzak, zelfs met toetsenblokkering aan en het scherm uit. Dit is nu al ongeveer een week aan de gang e iedereen wordt ook helemaal gek van mij.
Wat nog het meest frustreerd is dat, als ik snel de oproep wil afkappen, ik wel eerst de toetsenblokkering uit moet zetten! |:(

Ik hoop dat HTC snel met een software update komt, want dit kan echt niet langer zo.

Blasphemy is a victimless crime

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
We verwachten dat je eigen inzet toont als je een vraag plaatst. Zo is het gebruikelijk om vooronderzoek te plegen en daar de resultaten van te posten (ook bij 'simpele' vragen).

Vergeet daarbij niet om in HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 8 te kijken of het daar misschien al aan bod is geweest.