Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Smaken verschillen natuurlijk, ik vind het apparaat (zwart) met zilveren voet eigenlijk wel aardig om te zien.
Niet dat het uiterlijk veel uitmaakt want hij hangt nu aan de achterzijde van mijn TV.
Volgens mij is de EB501 alleen wat duurder omdat deze standaard een slot-in DVD-brander onboard heeft en daarnaast Windows 7 als OS? Ik vind de prijs eigenlijk zeker niet tegenvallen.

Wat moet je met "normaal" audio uit? Er zit een analoge uitgang aan de achterzijde en deze is gecombineerd met de optische en voor DD of DTS heb je deze natuurlijk ook nodig. Aan de voorzijde zit ook een audio in- uit-.
Stormtrooper schreef op zondag 01 november 2009 @ 20:37:
Waarom heb je trouwens voor de EB1501 gekozen? Is niet goedkoop, vind hem ook niet supermooi met die rare ballerinavoet... Specs zijn natuurlijk wel okay. Enige jammere (voor mij dan) is het missen van normale audio uitgangen..

Ben al een tijdje aan het kijken, kan ook voor een Asus ION mini boardje gaan en die in dat minikastje van Antec zetten.. Morgen toch maar eens wat specs naast elkaar zetten.

Kwam vanochtend ook een nieuwe firmware tegen voor de PS50B650 (2005.0) op http://support.samsung.de...h2=&sh3=&sh4=&filetype=FM

Nog niet kunnen proberen (zat net in Blijdorp, enge dieren dag) en nu ook niet (vrouw zit Boer zoekt hoer o.i.d. te kijken)... Iemand anders al wel?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betr. buzzz.. in Samsung plasma

Heb inmiddels de 2de PS50B850 aan de muur hangen. De eerste is retour gegaan naar Redcoon, was niet Ziggo gecertificeerd ondanks de belofte dat ie het wel zou zijn. Inmiddels hebben ze dat aangepast op de website zeggen ze. Anyway, dit toestel had ook het zoemende geluid waar in dit topic eerder over bericht is, irritant maar valt in het niet met het exemplaar dat ik nu aan de wand heb. Deze PS50B850 van PlasmaDiscounter én Ziggo gecertificeerd zoemd dat het een lieve lust is! Echt bloedirritant en werkt op je zenuwen, ook als het volume op een heel behoorlijk nivo staat. Valt me op dat ie het bij bepaalde kleuren erger doet (bv het Ziggo kanaleninfo-kanaal (lichtblauw) en beelden waar veel lichtbruin in zit (NatGeo/woestijn) verder in iets mindere mate in beelden met veel wit. Ik wist dat dit zou kunnen voorkomen maar heb toch voor deze plasma gekozen o.a. om de kwaliteit en juichende reviews (ik ben eigenlijk een Panasonic adept). Daarnaast las ik hier op het forum dat er een oplossing tegen dat gezoem is.
Dus, gisteren met Samsung gebeld en zonder gedoe is een reparateur geïnformeerd die mij binnen 48 uur gaat bellen voor een afspraak. De Samsung helpdesk kent het probleem niet (natuurlijk:-) maar geeft me wel METEEN een servicemonteur aan huis. Ik heb goede hoop dat dit goed gaat komen. Zo niet dan gaat ie helaas(!) weer retour. Maandag komt de monteur van Philips(?) Service Werkplaats in Groningen. De afloop post ik hier nog wel ff.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 17:24 . Reden: iets toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBuzzzzz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-12-2022
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:30:
Betr. buzzz.. in Samsung plasma

Heb inmiddels de 2de PS50B850 aan de muur hangen. De eerste is retour gegaan naar Redcoon, was niet Ziggo gecertificeerd ondanks de belofte dat ie het wel zou zijn. Inmiddels hebben ze dat aangepast op de website zeggen ze. Anyway, dit toestel had ook het zoemende geluid waar in dit topic eerder over bericht is, irritant maar valt in het niet met het exemplaar dat ik nu aan de wand heb. Deze PS50B850 van PlasmaDiscounter én Ziggo gecertificeerd zoemd dat het een lieve lust is! Echt bloedirritant en werkt op je zenuwen, ook als het volume op een heel behoorlijk nivo staat. Valt me op dat ie het bij bepaalde kleuren erger doet (bv het Ziggo kanaleninfo-kanaal (lichtblauw) en beelden waar veel lichtbruin in zit (NatGeo/woestijn) verder in iets mindere mate in beelden met veel wit. Ik wist dat dit zou kunnen voorkomen maar heb toch voor deze plasma gekozen o.a. om de kwaliteit en juichende reviews (ik ben eigenlijk een Panasonic adept). Daarnaast las ik hier op het forum dat er een oplossing tegen dat gezoem is.
Dus, gisteren met Samsung gebeld en zonder gedoe is een reparateur geïnformeerd die mij binnen 48 uur gaat bellen voor een afspraak. De Samsung helpdesk kent het probleem niet (natuurlijk:-) maar geeft me wel METEEN een servicemonteur aan huis. Ik heb goede hoop dat dit goed gaat komen. Zo niet dan gaat ie helaas(!) weer retour. Maandag komt de monteur van Philips(?) Service Werkplaats in Groningen. De afloop post ik hier nog wel ff.
Hou ons op de hoogte! succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gromule

Ik weet zeker dat Selectro Groningen het oplost, is bij mij ook gelukt nu een aantal weken verder en echt geen enkele Buzzzzz meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garcon-l
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-04-2022
Nog even een update van mijn kant:

Heb nog steeds geen oplossing. Ik heb dus en de buzz en mijn beeld schokt heel erg, er vallen soms zelfs delen weg van het beeld. En natuurlijk nog eens het geveven dat mijn tv al opengeschroefd is geweest.

Waar ik de tv gekocht heb zeggen ze dat ze druk met samsung in debat zijn. Ik heb dus 4 weken geleden aangeven dat er iets niet goed is met de tv. Volgens hen is samsung erg aan het rekken en geeft samsung aan dat ze de "procedure" opstarten. Bij een vergelijkbaar geval duurde die "procedure" 3 maand !!! :( DAs toch ongelooflijk.

Als ik nu voor mezelf een alternatief voor een tv had dan had ik mijn tv gewoon bij hun gedump en een andere geeist maar ik vindt deze tv zo tof en weet zeker dat hij ook super kan/moet werken. Dus ik blijf maar hoop houden.

Misschien dat ik zelf ook maar eens naar Samsung moet bellen van hoe of wat!?

Mooie bende dus wat mij betreft bij Samsung en/of de leverancier!!! :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziggyman (en wie het verder aangaat), ik hoor nu een ventilator draaien terwijl de tv uit staat (stand-by). Is dat normaal? Zoveel stroom slurpt ie in stand-by toch niet?

Later nog een keer geluisterd: nu is ie uit..., slaat af en toe aan dus.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2009 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melluh3
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-02-2024
Vanavond wil ik de knoop definitief doorhakken. Er zijn twee opties, waarbij het financiële aspect waarschijnlijk de doorslag zal gaan geven.

Morgen hebben wij een aantrekkelijke actie op mijn werk (lees Makro): EXCLUSIEF = INCLUSIEF! (ps, dit geld alleen voor lcd/plasma/led niet-folder). Dit betekend dat de Samsung Plasma PS50B530 (€ 839,- excl. BTW) mij inclusief personeelskorting € 755,- incl. gaat kosten. Bijkomend voordeel van een tv aanschaffen op mijn werk is de mogelijkheid tot aankoop van verlengde garantie. Ik ben werkzaam op de klantenservice en kan jullie garanderen dat dit echt super aantrekkelijk kan zijn. Een ander bijkomend voordeel is dat je weet dat de service altijd goed is.

Voor € 250,- meer kan in online de Samsung PSB650 aanschaffen. Deze is qua specificaties iets uitgebreider, maar is dit € 250,- waard? Ok, hij heeft een aantal extra opties, maar ga je in praktijk hier echt gebruik van maken? Het belangrijkste is natuurlijk de kwaliteit van het beeld. Kan iemand mij vertellen of deze plasma’s verschillen qua beeldpanelen (en kwaliteit)?

Is de meerwaarde van de PS50B650 € 250,- waard, dit is mijn grote vraag. Dit bedrag zou ik ook kunnen gebruikt voor de aanschaf van een Popcorn C200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@melluh3

Het prijsverschil van de Makro prijs en de op dit moment laagste internetprijs is nog geen € 50,-.
Bij de internetshop wordt 2 jaar onside garantie gegeven, m.a.w., standaard Samsung garantie aan huis als ik me niet vergis. Al met al geen spectaculair Makro voordeel dus.

Ik heb voorheen zelf ook serieus een B550/B530 overwogen waarbij de B530 een spaarversie van de B550 is (zoek de verschillen op bij Samsung) met een wat soberder uiterlijk maar dit zal een kwestie van smaak zijn.

Het beeld van de B650 en B850 is in mijn persoonlijke beleving toch wat beter dan van de B550/B530, ik heb ze naast elkaar kunnen bewonderen en daarnaast vind ik (weer persoonlijk dus) het uiterlijk van de B550/B650 en de ultradunne B850 weer mooier om te zien.

Uiteindelijk ben ik met wat geluk tegen een voordelige B650 aangelopen en heb ik tot nu geen moment spijt gehad van de aankoop.

Als je in de gelegenheid word gesteld om de B5/6 direct met (lees naast) elkaar te vergelijken dan zal voor jezelf wel duidelijk worden waar jij je geld aan uit wilt gaan geven.

Als laatste opmerking. Zou een Atom ION 330 systeempje niet een volwaardig alternatief voor de C200 kunnen zijn?

[ Voor 8% gewijzigd door hardware-lover op 07-11-2009 21:35 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melluh3
Kijk, daar heb ik wat aan. Bedankt voor je reactie. Mijn voorkeur gaat ook uit naar de B650. Het voordeel van een tv kopen op mijn werk is de service en de mogelijkheid tot aankoop van Makro Garant. Qua design vind ik de B650 mooier (de 530 oogt in mijn ogen iets goedkoper). Tevens wil ik genieten van mijn favoriete voetbalclub op de beste kwaliteit, hierin zal de 650 beter scoren. Waar heb jij jouw 650 gekocht, en wat heb je hier voor moeten betalen als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reneski
  • Laatst online: 18-02 18:46
Heeft iemand de MediaPlayer al werkend met de DLNA functie van Windows 7?

Het lijkt erop of er geen mkv support inzit, kan deze nog toegevoegd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik heb mijn B650 niet nieuw gekocht maar als zijnde in nieuwstaat en het scherm is daarbij ook nog eens professioneel gekalibreerd. Ik heb er omgerekend minder voor betaald dan dat de B530 bij de Makro in de aanbieding zal kosten. Echt een koopje dus.
melluh3 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 22:54:
[...]

Waar heb jij jouw 650 gekocht, en wat heb je hier voor moeten betalen als ik vragen mag?
m2ts bestanden kunnen via DLNA probleemloos gestreamed worden. MKV's lukken in ieder geval (nog) niet.
reneski schreef op zondag 08 november 2009 @ 00:33:
Heeft iemand de MediaPlayer al werkend met de DLNA functie van Windows 7?

Het lijkt erop of er geen mkv support inzit, kan deze nog toegevoegd worden?

[ Voor 28% gewijzigd door een moderator op 08-11-2009 02:46 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 22:47:
Net de update met succes geinstalleerd op mijn PS50B650 S1PXXC. Alleen geen flauw idee wat er gewijzigd of verbeterd is. Helaas is hiermee niet de zoem verholpen.
Iemand al de nieuwste firmware geinstalleerd? Er is een 2005 versie online.... :)
Wel erg irritant dat er nooit een changelog bij wordt gepubliceerd. :(

Ik ga trouwens komende week een B650 aanschaffen... :)

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reneski
mbvisiontt schreef op zondag 08 november 2009 @ 09:39:
[...]

Iemand al de nieuwste firmware geinstalleerd? Er is een 2005 versie online.... :)
Wel erg irritant dat er nooit een changelog bij wordt gepubliceerd. :(

Ik ga trouwens komende week een B650 aanschaffen... :)
Hmm ik ben een beetje confused, welke software moet je nou installeren op een Samsung PS50B650 (S1PXXC) ??
Of is het belangrijk dat de usb disk FAT32 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 18:37

l3p

www.^.nl

Ik geloof dat ik dat probleem ook had, dacht dat je een FAT32 partitie van niet groter dan 2 Gb moet hebben

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reneski
Het probleem ligt iig niet aan FAT32, TV slikt namelijk ook gewoon NTFS,
Heb de TV nu geupgrade naar T-CHLCIPDEUC 2004.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:33

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

B650 (en waarschijnlijk de andere series ook wel) slikt idd NTFS HDD's. Heb ik al eerder gepost en is ook wel zo prettig.

Ik had een set Band Of Brothers .m2ts files en die krijg ik dus echt niet gestreamed direct door de tv. Zit dus nu ook al een tijdje te twijfelen aan een Atom 330 ding... Hardwarelover, is die EB1501 nog een beetje stil? Lees namelijk over die Asrock veel verhalen over herrie van de CPU fan..

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Stormtrooper, ja de EB1501 is lekker rustig, ook als hij flink aan de bak moet. Asus heeft zijn zaakjes wat dat betreft blijkbaar beter voor elkaar dan Asrock. Mogelijk is de nieuwe Asrock serie daarin ook wat verbeterd maar dat zal de tijd leren. Prettig bij de Asus is de standaard meegeleverde wall-mount waardoor de optie voor ophangen ook mogelijk is. Zoals al eerder aangegeven heb ik de Asus aan de rechter_achterzijde van de Samsung gehangen waardoor deze uit het zicht geplaatst is maar wel bereikbaar blijft voor het invoeren van een CD of DVD mocht dit nodig zijn.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

hardware-lover schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:22:
@Stormtrooper, ja de EB1501 is lekker rustig, ook als hij flink aan de bak moet. Asus heeft zijn zaakjes wat dat betreft blijkbaar beter voor elkaar dan Asrock. Mogelijk is de nieuwe Asrock serie daarin ook wat verbeterd maar dat zal de tijd leren. Prettig bij de Asus is de standaard meegeleverde wall-mount waardoor de optie voor ophangen ook mogelijk is. Zoals al eerder aangegeven heb ik de Asus aan de rechter_achterzijde van de Samsung gehangen waardoor deze uit het zicht geplaatst is maar wel bereikbaar blijft voor het invoeren van een CD of DVD mocht dit nodig zijn.
Da's mooi. Enige dat me nog tegenstaat bij de Asus is de audio uit. Heb eigenlijk het liefste ouderwetse audiojacks (ja, een dubbele, LenR) uit zodat ik mijn subwooferset direct op de machine aan kan sluiten. Heb verder helemaal geen spdif meuk.

En tja, wat te verwachten van de ION2 chipsets die nu toch niet al te lang meer gaan duren..

Vandaag ff poging gedaan die 2005 update te installeren maar kreeg dat toch niet voor elkaar. Wazig. De nederlandse site vermeld alleen engels, de duitse site heeft dezelfe file en vermeld meerdere talen. Erg jammer dat Samsung daar zo vaag in is. Ga morgen maar eens contact opnemen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

V.w.b. de nieuwe firmware, info.TXT bestand geeft het volgende versienummer; T-CHL5CIPDEUC 2006.0.
Dit komt dus niet overeen met de Samsung info die bij het bestand staat vermeld; Upgrade File (ver.T-CHLCIPDEUC-2005.0) en in het version_info.txt bestand is het volgende te lezen; SWU_T-CHL5CIPDEUC_002006_I02_ES000DS000_090930.

Ik heb nog geen poging ondernomen om de nieuwe firmware te flashen en ik wacht hier ook liever mee tot duidelijk is wat er nu eigenlijk gewijzigd is.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

hardware-lover schreef op zondag 08 november 2009 @ 21:29:
...Ik heb nog geen poging ondernomen om de nieuwe firmware te flashen en ik wacht hier ook liever mee tot duidelijk is wat er nu eigenlijk gewijzigd is.
Leuk he... Ik ga morgen wel ff met een leverancier van mij bellen (zijn Samsung distri).. ff kijken of zij me een contact kunnen geven zodat ik hier voortaan met meer details kan komen, lijkt me lekkah ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Stormtrooper schreef op zondag 08 november 2009 @ 21:32:
Leuk he... Ik ga morgen wel ff met een leverancier van mij bellen (zijn Samsung distri).. ff kijken of zij me een contact kunnen geven zodat ik hier voortaan met meer details kan komen, lijkt me lekkah ;)
Nice...! _/-\o_

Ik ga vandaag de B650 proberen te scoren (wel de S1PXXC natuurlijk). :) Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Selectro is langs geweest en heeft het buzz..probleem perfect opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melluh3
hardware-lover schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 21:26:
@melluh3

Het prijsverschil van de Makro prijs en de op dit moment laagste internetprijs is nog geen € 50,-.
Bij de internetshop wordt 2 jaar onside garantie gegeven, m.a.w., standaard Samsung garantie aan huis als ik me niet vergis. Al met al geen spectaculair Makro voordeel dus.

Ik heb voorheen zelf ook serieus een B550/B530 overwogen waarbij de B530 een spaarversie van de B550 is (zoek de verschillen op bij Samsung) met een wat soberder uiterlijk maar dit zal een kwestie van smaak zijn.

Het beeld van de B650 en B850 is in mijn persoonlijke beleving toch wat beter dan van de B550/B530, ik heb ze naast elkaar kunnen bewonderen en daarnaast vind ik (weer persoonlijk dus) het uiterlijk van de B550/B650 en de ultradunne B850 weer mooier om te zien.

Uiteindelijk ben ik met wat geluk tegen een voordelige B650 aangelopen en heb ik tot nu geen moment spijt gehad van de aankoop.

Als je in de gelegenheid word gesteld om de B5/6 direct met (lees naast) elkaar te vergelijken dan zal voor jezelf wel duidelijk worden waar jij je geld aan uit wilt gaan geven.

Als laatste opmerking. Zou een Atom ION 330 systeempje niet een volwaardig alternatief voor de C200 kunnen zijn?
Gisteren moest ik werken en heb ik in een impulsieve bui de B530 aangekocht. Daar ik deze niet direct kon meenemen vanwege vervoer besloten deze later op te halen. Na een nachtje er nog even goed over na te hebben gedacht toch tot de conclusie gekomen dat dit niet precies het gene was wat ik zocht. Zojuist toch maar weer het bedrag laten crediteren en ga nu toch DEFINITIEF voor de B650 (puur omdat deze een mooier beeld geeft wat betreft het SD materiaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:50:
Selectro is langs geweest en heeft het buzz..probleem perfect opgelost!
Misschien leuk om te vertellen wat Selectro dan gedaan heeft :P?
Zelfde methode als bij Ziggyman?

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

melluh3 schreef op maandag 09 november 2009 @ 19:39:
[...]

Gisteren moest ik werken en heb ik in een impulsieve bui de B530 aangekocht. Daar ik deze niet direct kon meenemen vanwege vervoer besloten deze later op te halen. Na een nachtje er nog even goed over na te hebben gedacht toch tot de conclusie gekomen dat dit niet precies het gene was wat ik zocht. Zojuist toch maar weer het bedrag laten crediteren en ga nu toch DEFINITIEF voor de B650 (puur omdat deze een mooier beeld geeft wat betreft het SD materiaal).
Me is with hardwareloever :) : Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt... Ik ben nog iedere dag tevreden over mijn 650 en dan heb ik nog gewoon analoge tv.. Je weet wel: tv zonder kastjes en kaartjes maar gewoon via zo'n ouderwetse coax kabel... :+ en dat bevalt me nog steeds heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-11-2024
mbvisiontt schreef op maandag 09 november 2009 @ 08:18:
[...]

Nice...! _/-\o_

Ik ga vandaag de B650 proberen te scoren (wel de S1PXXC natuurlijk). :) Ben benieuwd!
Is de S1PXXC een nieuw model van de B650?? Of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

vwtune schreef op maandag 09 november 2009 @ 21:24:
[...]

Kijk eens aan de rechterzijkant van je scherm. Zit een sticker met oa serienummer maar ook de volledige artikelcode. Bij mij ook PS50B650S1PXXC. Heeft (dacht ik) iets met de cardslot (aan de linkerzijde) te maken maar dat kan ik fout hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
Ik zou wel willen maar heb er nog geen ;-)
Dus voor mij is het info vergaren. Niet dat ik dalijk een oud model mee naar huis krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Je hebt 2 versies van het scherm, de laatste versie (S1PXXC) is Ziggo CI+ gecertificeerd.
vwtune schreef op maandag 09 november 2009 @ 21:24:
[...]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
Oke, bedankt voor de info! Dan kan ik daarop letten.
Waarschijnlijk koop ik hem via Bobshop omdat ie daar op het moment het goedkoopst is. Zal ik eens even navraag doen naar het serienummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 00:46

JAM

Ik heb de PS50B650(S1PXXC) ook staan (weekje :9 )
Ik heb de CI+-module van Ziggo erbij genomen en ik kan melden dat deze perfect werkt. Enige nadeel is dat ie iedere keer bij het inschakelen de authenticatie van de CAM uitvoert (verdwijnt na enkele seconden uit beeld).

Het HD beeld (ik heb ook het extra pakket van Ziggo meteen maar genomen) is echt haarscherp. Echt genieten dus. :9~ En dan zit ik nog in de eerste 200 uur ...

Ik heb geen last van een 'buzzend' scherm gelukkig. Ben ik erg blij mee, want ik maakte me behoorlijk ongerust zorgen na het zien van al die verhalen over dat buzz probleem. d:)b

Ik heb de plasma gekocht bij Coolsound.nl voor € 1059,- trouwens.

[ Voor 6% gewijzigd door JAM op 10-11-2009 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
mbvisiontt schreef op maandag 09 november 2009 @ 08:18:
[...]
Ik heb 'em! :9

Ik hoor geen buzz... :) Tenminste, ik hoor wel wat geluid (de fan geloof ik), maar als het geluid van de tv op 10 staat ofzo hoor ik het al niet meer... top dus!

Heb nog niet veel gedaan, anders dan in de eco stand gezet en geprobeerd om de ziggo module (Neotion) te installeren, maar hij geeft een foutmelding na een aantal seconden, niks geen 20%-40% etc... Daarbij heb ik 2003.2 firmware, ik 2005 gedownload van de Samsung NL site, op stickje gezet maar nee hoor, vindt geen update op de usb stick (<2GB, 1 map, FAT32). :(

Dus even wat uitzoekwerk doen, maar dat komt wel goed neem ik aan! :)

Oh ja, ik heb hem bij DigitalStreet gehaald, 988,-. :*)

En nog wat: ik mocht de plasma niet meenemen (liggend) zonder een papiertje te ondertekenen dat ik daar verantwoordelijkheid voor zou nemen. Ik uiteindelijk een oom met busje kunnen regelen, zeiden ze later nog dat ze zelf onderling ook verschillende meningen hadden (net als wat ik op internet al gevonden had) en dus Samsung gebeld hadden. Deze gaf aan dat na het productieproces een plasma scherm rechtop moet blijven staan, anders kan de vloeistof die erin zit gaan verlopen en kun je wazige plekken in je beeld krijgen.

[ Voor 26% gewijzigd door mbvisiontt op 10-11-2009 07:38 . Reden: Plasma staand vervoeren... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-09 20:59

ksi

Van die vloeistof lijkt me wel apart. Dacht dat het altijd ging om de enorme glasplaat die stuk kan gaan als je over een hobbel ofzo rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
ksi schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 07:54:
Van die vloeistof lijkt me wel apart. Dacht dat het altijd ging om de enorme glasplaat die stuk kan gaan als je over een hobbel ofzo rijdt.
Nee dus, dat was het probleem niet volgens Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Daarom was ik zo blij dat (ondanks afdingen) de winkel waar ik hem kocht hem toch kwam bezorgen. Had misschien met moeite wel in mijn auto gepast, maar dan waarschijnlijk toch plat. En ik had dat ding nooit alleen op de voet kunnen monteren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:48
mbvisiontt schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 08:43:
Nee dus, dat was het probleem niet volgens Samsung.
Zo zie je maar dat zelfs zo'n groot concern zelf onzin weet uit te kramen, heb je geen internet/fora voor nodig ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAM

JAM

mbvisiontt schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 07:32:
[...] Heb nog niet veel gedaan, anders dan in de eco stand gezet en geprobeerd om de ziggo module (Neotion) te installeren, maar hij geeft een foutmelding na een aantal seconden, niks geen 20%-40% etc...
Heb je al geprobeerd om de tv uit en weer aan te doen met de CI+ module erin. Dat zorgde er bij mij voor dat de module geaccepteerd werd.
Daarbij heb ik 2003.2 firmware, ik 2005 gedownload van de Samsung NL site, op stickje gezet maar nee hoor, vindt geen update op de usb stick (<2GB, 1 map, FAT32). :(
Ik heb zelf ook geprobeerd de firmware te upgraden, vanwege het niet kunnen herschikken van de favoriete kanalen. Ik heb firmwareversie 2004.8. Bij mij lukte het ook niet om te upgraden, al zou het nog aan de 'grootte' van de stick kunnen liggen (4 GB).
Is er iemand bij wie het upgraden van de firmware wél gelukt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Volgens de PDF info kan die laatste firmware_file eigenlijk niet voor de B650 zijn?

PDP TV

PS**B43*; T-CRLPEUHC T-CRLPEUHC.exe
PS**B45* / PS**B53*; T-CRLPEUFC T-CRLPEUFC.exe
PS**B55* / PS**B56* / PS**B57*; T-CHL5DEUC T-CHL5DEUC.exe
PS**B61* / PS**B65* / PS**B67* / PS**B68*; T-CHL7DEUC T-CHL7DEUC.exe
PS**B8*; T-CHU7DEUC T-CHU7DEUC.exe

En als je de links naar de b550 en de b650 bekijkt dan is het link_adres wel anders maar de uiteindelijke bestandsnaam weer gelijk? Vreemde zaak...

http://org.downloadcenter...FM&ModelType=N&ModelName=PS50B550T4P&VPath=FM/200910/20091031123743859/T-CHL5CIPDEUC[__________PX__].exe

http://org.downloadcenter...FM&ModelType=N&ModelName=PS50B650S1P&VPath=FM/200910/20091031125444828/T-CHL5CIPDEUC[__________PX__].exe

[ Voor 45% gewijzigd door hardware-lover op 10-11-2009 16:28 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

net ff op samsung.nl naar support geklikt... daar zoeken naar ps50b650 en dan krijg je er 2.. Ene link naar T-CHL5CIPDEUC en de andere naar T-CHL7DEUC.... Beide met de melding 2005.0 !!!

Ben ze nu beide aan het downen en dan vanavond maar eens proberen. Denk dat die CHL7 een goede kans maakt ;)

@hardware-lover: denk dat ik morgen die EB1501 toch maar ga bestellen.. Vrouw is het er niet mee eens maar dat komt ook wel goed hahaha.... Zag in de manual dat dat ding toch wel plat mag liggen.. Vind ik mooier dan met die ballerinavoet en aan de muur plakken is in mijn huis niet zo'n goed idee (nogal veel boekenkasten)...

Heb jij al xbmc op dat ding draaien?

[ Voor 38% gewijzigd door Stormtrooper op 10-11-2009 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melluh3
JAM schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 01:43:

Het HD beeld (ik heb ook het extra pakket van Ziggo meteen maar genomen) is echt haarscherp. Echt genieten dus. :9~ En dan zit ik nog in de eerste 200 uur ...
Wat houdt dat inspelen van 200 uur nou precies in?
JAM schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 01:43:

Ik heb de plasma gekocht bij Coolsound.nl voor € 1059,- trouwens.
Wat is nu eigenlijks de beste internetaanbieder, de goedkoopste? Ik vergelijk dagelijks dit toestel op kieskeurig.nl. Qua aftersales loopt alles via Samsung dus hierin kunnen zij zich niet onderscheiden. Sommige aanbieders heb als extra "Doordat leden zich houden aan de gedragsregels van het Thuiswinkel Waarborg, bent u als consument bij aangesloten winkels verzekerd van een goede afhandeling van uw koop." Is dit een meerwaarde om bij deze aanbieders tot aankoop over te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Oké, omslachtige manier om uiteindelijk bij deze download uit te komen? V.w.b. de bestandsnaam zou dit inderdaad de juiste moeten zijn.

Ik heb al diverse software op de EB1501 draaien waaronder XBMC en ben ook nog een beetje aan het spelen met MediaPortal, Windows 7 MCE en andere media programma's. Ik heb de Asus nog niet zolang in het bezit om mijn uiteindelijke voorkeur uit te spreken.

Op zijn zijkant plaatsen zal ook wel kunnen maar ik zou er dan wel een paar rubber voetjes onder plakken (elke DHZ zaak heeft die dingen), want die zitten er standaard niet op. Ik wil je wel even waarschuwen dat de Asus in slaapstand een knipperend licht heeft aan de voor/bovenzijde (rechtop geplaatst of gehangen) en mogelijk is dit irritant of leid het af. Ik heb niet gekeken naar een diepere slaapstand waarbij alles uit zou moeten gaan omdat de Asus bij ons niet in het gezichtsveld geplaatst is.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

hardware-lover schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 19:13:
Oké, omslachtige manier om uiteindelijk bij deze download uit te komen? V.w.b. de bestandsnaam zou dit inderdaad de juiste moeten zijn.

Ik heb al diverse software op de EB1501 draaien waaronder XBMC en ben ook nog een beetje aan het spelen met MediaPortal, Windows 7 MCE en andere media programma's. Ik heb de Asus nog niet zolang in het bezit om mijn uiteindelijke voorkeur uit te spreken.

Op zijn zijkant plaatsen zal ook wel kunnen maar ik zou er dan wel een paar rubber voetjes onder plakken (elke DHZ zaak heeft die dingen), want die zitten er standaard niet op. Ik wil je wel even waarschuwen dat de Asus in slaapstand een knipperend licht heeft aan de voor/bovenzijde (rechtop geplaatst of gehangen) en mogelijk is dit irritant of leid het af. Ik heb niet gekeken naar een diepere slaapstand waarbij alles uit zou moeten gaan omdat de Asus bij ons niet in het gezichtsveld geplaatst is.
Omslachtig inderdaad, maar wat wil je dan met de vaagheid van Samsung. Net ff geprobeerd maar ook deze firmware doet het niet.

Knipperend ledje is altijd wat zwarter te maken. En er branden al zoveel LEDs in de huiskamer, kan er nog wel eentje bij hahahah.. Maar bedankt voor de melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

èhm, het is ietsje groter dan een standaard LED dus pak maar een extra dikke viltstift. ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

LOL... Ik heb een hele dikke stift klaar liggen ;)

Overigens, wat ik toen met die audiojacks bedoelde: die Assrock ( :+ ) heeft de standaard audiojacks in alle mogelijke kleuren. Mijn subwooferset heeft namelijk 2 audiojacks. Maar denk dat als ik hem als 2.1 aansluit ik wel genoeg heb aan die ene op de Asus..... Ben heel benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollo 13
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-01 22:13
en dus Samsung gebeld hadden. Deze gaf aan dat na het productieproces een plasma scherm rechtop moet blijven staan, anders kan de vloeistof die erin zit gaan verlopen en kun je wazige plekken in je beeld krijgen.
En als de samsung monteurs een tv repareren leggen ze deze plat op een doek en schroeven de hele achterkant open. Makes sense.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Hmmm, firmware update doet het bij mij wel en is succesvol uitgevoerd via bovenste USB-poort aan de zijkant van het scherm. Nu nog achterhalen wat er precies veranderd is.
Stormtrooper schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 19:21:
[...]
Omslachtig inderdaad, maar wat wil je dan met de vaagheid van Samsung. Net ff geprobeerd maar ook deze firmware doet het niet.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
hardware-lover schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 22:36:
Hmmm, firmware update doet het bij mij wel en is succesvol uitgevoerd via bovenste USB-poort aan de zijkant van het scherm. Nu nog achterhalen wat er precies veranderd is.
--- Hoe ben je precies te werk gegaan? En wat was jouw firmware versie voor de update exact? ---

Een vraagje: is het normaal dat elke keer dat je de tv aanzet, de CI+ module gecontroleerd wordt (4 sec), je vervolgens "Vervormd signaal" te zien krijgt (2 sec) en dan alles naar behoren werkt en je beeld krijgt?

Het werkt verder prima, alleen de zapsnelheid had wat sneller mogen zijn, is zelfs langzamer dan mijn oude Sony CRT (en dat was dé standaard wat betreft langzaam zappen). 8)7

De firmware krijg ik trouwens echt niet geupdate, niet via LAN (software kan niet geupdate worden) en niet via USB (Fat 32, 1 map, 512MB stick, etc). Ik heb de firmware van Samsung NL, DE en Global afgehaald maar allen werken ze niet (T-CHL5CIPDEUC en T-CHL7DEUC). Mijn firmware (volgens de tv zelf) is T-CHLCIPDEUC-2003.2. Any ideas? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melluh3
melluh3 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 19:00:
[...]

Wat houdt dat inspelen van 200 uur nou precies in?

[...]

Wat is nu eigenlijks de beste internetaanbieder, de goedkoopste? Ik vergelijk dagelijks dit toestel op kieskeurig.nl. Qua aftersales loopt alles via Samsung dus hierin kunnen zij zich niet onderscheiden. Sommige aanbieders heb als extra "Doordat leden zich houden aan de gedragsregels van het Thuiswinkel Waarborg, bent u als consument bij aangesloten winkels verzekerd van een goede afhandeling van uw koop." Is dit een meerwaarde om bij deze aanbieders tot aankoop over te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:39
Ik heb onlangs een LE 40B650 gekocht, (voor 694 bij de MM Hengelo :P ) en ben dus van plan om op korte termijn naar ziggo te gaan. Ik was van plan om de Cam CI+ module aan te schaffen, maar nu vind ik de huidige aanbieding van de Cisco HD PVR voor 99 euro ook wel aantrekkelijk!

Het grootste nadeel vind ik echter een tweede afstandsbediening. bestaat er een optie om de Cisco met de samsung afstandsbediening aan te sturen?

zijn er andere voor- en nadelen van de PVR t.o.v. de CI+ module? Ik ben er nl. nog steeds niet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melluh3
107mb schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:00:
Ik heb onlangs een LE 40B650 gekocht, (voor 694 bij de MM Hengelo :P ) en ben dus van plan om op korte termijn naar ziggo te gaan. Ik was van plan om de Cam CI+ module aan te schaffen, maar nu vind ik de huidige aanbieding van de Cisco HD PVR voor 99 euro ook wel aantrekkelijk!

Het grootste nadeel vind ik echter een tweede afstandsbediening. bestaat er een optie om de Cisco met de samsung afstandsbediening aan te sturen?

zijn er andere voor- en nadelen van de PVR t.o.v. de CI+ module? Ik ben er nl. nog steeds niet uit!
Waarom geen Logitech Harmony? Kun je nog een hoop randapparatuur aansluiten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Weet je zeker dat je een plasma TV gekocht hebt? Je actuele firmware geeft namelijk de volgende info.
Ik kom via Google alleen maar bij LCD TV's uit met firmware T-CHLCIPDEUC-2003.2?
mbvisiontt schreef op woensdag 11 november 2009 @ 07:53:
[...]

--- Hoe ben je precies te werk gegaan? En wat was jouw firmware versie voor de update exact? ---

Een vraagje: is het normaal dat elke keer dat je de tv aanzet, de CI+ module gecontroleerd wordt (4 sec), je vervolgens "Vervormd signaal" te zien krijgt (2 sec) en dan alles naar behoren werkt en je beeld krijgt?

Het werkt verder prima, alleen de zapsnelheid had wat sneller mogen zijn, is zelfs langzamer dan mijn oude Sony CRT (en dat was dé standaard wat betreft langzaam zappen). 8)7

De firmware krijg ik trouwens echt niet geupdate, niet via LAN (software kan niet geupdate worden) en niet via USB (Fat 32, 1 map, 512MB stick, etc). Ik heb de firmware van Samsung NL, DE en Global afgehaald maar allen werken ze niet (T-CHL5CIPDEUC en T-CHL7DEUC). Mijn firmware (volgens de tv zelf) is T-CHLCIPDEUC-2003.2. Any ideas? :?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
hardware-lover schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:14:
Weet je zeker dat je een plasma TV gekocht hebt? Je actuele firmware geeft namelijk de volgende info.
Ik kom via Google alleen maar bij LCD TV's uit met firmware T-CHLCIPDEUC-2003.2?
Ik zal straks thuis nog eens controleren, dit was ook enigszins uit mijn hoofd, wellicht dat ik een letter of cijfer fout heb. Ik heb wél een plasma ja, het is toch echt de PS50B650... :)

Hij maakt al meer geluid dan in z'n allereerste uurtjes. :P Hmmm, als die stijging aanhoudt wordt het Samsung bellen voor een repair. Even in de gaten blijven houden...

Trouwens, ik vind dat image retention zich erg snel voordoet, een paar minuten is al genoeg (ondanks eco stand en lage settings gedurende eerste 200 uur etc). Ik ga er maar vanuit dat dit in het begin erger is dan na de 200 uur?

De content library zou ook games moeten ondersteunen, bij mij staan er echter geen op. Als ik op internet zoek zie ik titels als Dynamic Bowling, Wise Star, Sudoku+ en IQ Academy voorbij komen. Nergens zijn deze games te downloaden. Je kan ze via Nurisam downloaden. De enige link die ik kan vinden voor (betaalde) content library stuff is "http://www.nurisam.com:8081/main". Iemand meer info? :)

[ Voor 18% gewijzigd door mbvisiontt op 11-11-2009 16:04 . Reden: Aanpassing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
mbvisiontt schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:31:
[...]

Ik zal straks thuis nog eens controleren, dit was ook enigszins uit mijn hoofd, wellicht dat ik een letter of cijfer fout heb. Ik heb wél een plasma ja, het is toch echt de PS50B650... :)
Nou, de firmware versie klopt toch echt, dat snap ik niet... Foutje van Samsung door er de verkeerde software versie op te zetten? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Vreemde zaak met die firmware die jij er nu op hebt staan, een telefoontje naar Samsung support is misschien wel verstandig betreffende de firmware.

Het enige extra geluid van mijn TV is af en toe een kraakje van de behuizing maar ik heb het scherm ook niet echt ideaal opgesteld vlak bij onze luchtverwarming. Ik neem het kraakje voor lief.

Image retention zie ik ook regelmatig in hele lichte mate maar deze is snel weer verdwenen, ik verwacht dat het met de tijd minder (lees beter) zal worden. Ik heb mijn TV trouwens op de hoogste energie stand staan dus ik zou er nu met deze instelling het meeste last van moeten hebben, het valt me reuze mee.

Enkele uitbreidingen van het content gedeelte zijn gratis via Samsung verkrijgbaar en ik heb 1 gratis bowling game gevonden maar deze kan alleen vanuit Amerika/Canada binnen getrokken worden. Je moet je namelijk registreren en dat lukt niet vanuit Nederland, sommige vlakken die ingevuld dienen te worden blijven grijs en kunnen niet beschreven worden tijdens registratie.
mbvisiontt schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:31:
[...]

Hij maakt al meer geluid dan in z'n allereerste uurtjes. :P Hmmm, als die stijging aanhoudt wordt het Samsung bellen voor een repair. Even in de gaten blijven houden...

Trouwens, ik vind dat image retention zich erg snel voordoet, een paar minuten is al genoeg (ondanks eco stand en lage settings gedurende eerste 200 uur etc). Ik ga er maar vanuit dat dit in het begin erger is dan na de 200 uur?

De content library zou ook games moeten ondersteunen, bij mij staan er echter geen op. Als ik op internet zoek zie ik titels als Dynamic Bowling, Wise Star, Sudoku+ en IQ Academy voorbij komen. Nergens zijn deze games te downloaden. Je kan ze via Nurisam downloaden. De enige link die ik kan vinden voor (betaalde) content library stuff is "http://www.nurisam.com:8081/main". Iemand meer info? :)

Testing, one, two ...

• mbvisiontt
hardware-lover schreef op woensdag 11 november 2009 @ 20:34:
Vreemde zaak met die firmware die jij er nu op hebt staan, een telefoontje naar Samsung support is misschien wel verstandig betreffende de firmware.

Het enige extra geluid van mijn TV is af en toe een kraakje van de behuizing maar ik heb het scherm ook niet echt ideaal opgesteld vlak bij onze luchtverwarming. Ik neem het kraakje voor lief.

Image retention zie ik ook regelmatig in hele lichte mate maar deze is snel weer verdwenen, ik verwacht dat het met de tijd minder (lees beter) zal worden. Ik heb mijn TV trouwens op de hoogste energie stand staan dus ik zou er nu met deze instelling het meeste last van moeten hebben, het valt me reuze mee.

Enkele uitbreidingen van het content gedeelte zijn gratis via Samsung verkrijgbaar en ik heb 1 gratis bowling game gevonden maar deze kan alleen vanuit Amerika/Canada binnen getrokken worden. Je moet je namelijk registreren en dat lukt niet vanuit Nederland, sommige vlakken die ingevuld dienen te worden blijven grijs en kunnen niet beschreven worden tijdens registratie.

[...]
Ja ik zal Samsung eens bellen morgen, ben nu toch wel echt benieuwd naar hoe het zit.

Het image retention issue zal wel beter worden dus, mooi. Ik heb wel al bevonden dat de in het menu aanwezige optie om wit/grijs/zwarte balken te laten verschuiven over het beeld een snelle oplossing is om er vanaf te komen. :)

Nou, ik heb me dus wel geregistreerd gekregen via Nurisam, heb ook dynamic bowling kunnen downloaden maar krijg het (nog) niet geinstalleerd. Wellicht dat het jou wel lukt... ik kan je de file wel sturen als je wilt? :)

Heb jij überhaupt een "Games" kopje in je Content Library staan? Ik heb dat niet, terwijl ik het op de Samsung sites wel erbij zie staan in de flash demo filmpjes.

Verwijderd

mbvisiontt schreef op woensdag 11 november 2009 @ 07:53:
[...]>8>8 Ik heb de firmware van Samsung NL, DE en Global afgehaald maar allen werken ze niet
T-CHL5CIPDEUC en
T-CHL7DEUC.
T-CHLCIPDEUC-2003.2 = Mijn firmware (volgens de tv zelf)
als je op global zit het modelnummer ingeven zoals bvb de PS50B650S1P en dan krijg je deze firmware:
T-CHLCIPDEUC-2005.0 (<= klik hier voor download pagina) en deze zou de goeie moeten zijn!

• mbvisiontt
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 08:41:
[...]

als je op global zit het modelnummer ingeven zoals bvb de PS50B650S1P en dan krijg je deze firmware:
T-CHLCIPDEUC-2005.0 (<= klik hier voor download pagina) en deze zou de goeie moeten zijn!
Bedankt. :) Maar die werkt dus ook niet helaas...

Die had ik zelf ook al gebruikt, lijkt niet zo maar als je daadwerkelijk gaat downloaden is het de volgende file: T-CHL5CIPDEUC[__________PX__].exe. 8)7

Verwijderd

dat klopt dus inderdaad niet. Er staan daar 6 modellen. Wat ik wel niet snap is dat de T-CHLCIPDEUC-2005.0 (oa voor de CI+ van de LE##B650 of 750 reeks is, ook voor de plasma zou gelden?)
op deze site staan ze wel:
http://www.elotrolado.net...serie-7-b750-2009_1200906

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Registratie lukt via IE8 wel (ik gebruik standaard Firefox als browser) en ik heb ook even wat gratis games als test binnen_gehaald. Overzetten naar TV lukt mij ook niet omdat onder content de map "games" bij mij ook niet aanwezig is. De binnengehaalde games zijn dus niet over te zetten en zijn ook niet opstartbaar als deze handmatig in een andere content_map geplaatst worden. Ze worden dan namelijk niet zichtbaar.
mbvisiontt schreef op donderdag 12 november 2009 @ 08:16:
[...]

Nou, ik heb me dus wel geregistreerd gekregen via Nurisam, heb ook dynamic bowling kunnen downloaden maar krijg het (nog) niet geinstalleerd. Wellicht dat het jou wel lukt... ik kan je de file wel sturen als je wilt? :)

Heb jij überhaupt een "Games" kopje in je Content Library staan? Ik heb dat niet, terwijl ik het op de Samsung sites wel erbij zie staan in de flash demo filmpjes.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dezelde methode als Ziggyman inderdaad, hij had de officiële papieren van Samsung erbij.
Yellowneck schreef op maandag 09 november 2009 @ 19:58:
[...]

Misschien leuk om te vertellen wat Selectro dan gedaan heeft :P?
Zelfde methode als bij Ziggyman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:08:
dat klopt dus inderdaad niet. Er staan daar 6 modellen. Wat ik wel niet snap is dat de T-CHLCIPDEUC-2005.0 (oa voor de CI+ van de LE##B650 of 750 reeks is, ook voor de plasma zou gelden?)
op deze site staan ze wel:
http://www.elotrolado.net...serie-7-b750-2009_1200906
Haha, de firmware upgrade is gelukt, thanks voor de link! :D Nu nog kijken wat er verandert is....

Als je trouwens de plaatjes van de "B650" op die site bekijkt is het écht een andere tv, maargoed... de upgrade werkte. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
hardware-lover schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:03:
Registratie lukt via IE8 wel (ik gebruik standaard Firefox als browser) en ik heb ook even wat gratis games als test binnen_gehaald. Overzetten naar TV lukt mij ook niet omdat onder content de map "games" bij mij ook niet aanwezig is. De binnengehaalde games zijn dus niet over te zetten en zijn ook niet opstartbaar als deze handmatig in een andere content_map geplaatst worden. Ze worden dan namelijk niet zichtbaar.

[...]
Krijg jij er überhaupt content op? Als ik meer kunst, gerechten etc download, ziet hij ze wel maar als je op afspelen klikt blijft het beeld zwart. Of ik nu vanaf de stick speel of naar de tv kopieer... :/

Heb al geprobeerd om de file structure aan te passen maar dat lost ook niets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik heb "leven in de zee" even geprobeerd en dat gaat prima, vanaf USB en vanuit de opslag van de TV.
mbvisiontt schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 10:01:
[...]

Krijg jij er überhaupt content op? Als ik meer kunst, gerechten etc download, ziet hij ze wel maar als je op afspelen klikt blijft het beeld zwart. Of ik nu vanaf de stick speel of naar de tv kopieer... :/

Heb al geprobeerd om de file structure aan te passen maar dat lost ook niets op.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melluh3
Ik wil deze week de B650 bestellen, ik ben alleen nog in dubio bij welke aanbieder.

http://www.kieskeurig.nl/...0/prijzen/328097/#prijzen

Plasma Discounter is iets duurder als Redcoon, maar ik heb hier een beter gevoel bij. Kan iemand dit beamen of is de goedkoopste aanbieder tevens de beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redcoon: niet slecht, vlot geleverd en je kan er betalen met bankoverschrijving dus zonder betaalkaart.
pricewatch: Samsung PS50B650
wel in de gaten houden voor T2P (CI+) of T2W (CI) voor LE model en voor UE is XP (CI+) en XW (CI)
voor Ziggo klanten: niet alle CI+ modellen zijn Ziggo gecertificeerde televisies!

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2009 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melluh3
Plasmadiscounter heeft het type op voorraad dat ziggo gecertificeerd is, is dit het nieuwste type? Tevens zijn zij official Samsung dealer, heeft dit een meerwaarde (weet overigens niets of dit voor Redcoon ook het geval is)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melluh3
Garantie loopt via Samsung, zoals bij alle andere aanbieders ook het geval is. Maakt hen dit direct official Samsung dealer of heeft dit helemaal geen meerwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 08:36
Ik twijfel echt zwaar tussen de b650 en b850. Is de b850 de 350extra waard? Heeft die nog meer voorbeelden dan alleen het plattere scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melluh3
PS50B650S1PXXC is dit het nieuwste type wat ik moet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

"Samsung PS50B650S1PXXC - NL Model (Plasma TV, CI+ met ZIGGO certificering)".
melluh3 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 12:06:
PS50B650S1PXXC is dit het nieuwste type wat ik moet hebben?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reneski
Al een paar weken breek ik mn hoofd over het wel of niet terug brengen van mijn Samsung PS50B650 (S1PXXC). De reden dat ik hem terug wil brengen is door het irritante gezoem wat de TV produceert. Daarnaast is dit de 3de PS50B650 die ik in mijn bezit heb.

Bij de eerste zaten krassen op het frame (productiedatum june 2009, kan me even niet herinneren of er een buzz aanwezig was). De tweede vertoonde zeker het buzzend geluid en had na een week een dode pixellijn (productiedatum june 2009). De derde die ik nog steeds heb, heeft de irritante buzz en vorige week (nog binnen een week na aankoop) ging de TV telkens na het aanzetten vanzelf weer uit. (is dit het zo genoemde standby probleem?) Gelukkig doet dit laatste probleem zich inmiddels niet meer voor, maar ik stoor me nog wel enigzins aan het gezoem (productiedatum september 2009).

Mijn vraag aan andere gebruikers van de PS50B650 is hoe is jullie ervaring wat betreft dit gezoem. Ik bedoel dus het geluid wat de elektronica maakt als de TV aan staat en beeld zichtbaar is op het scherm. Als je het geluid uitzet hoor je dit het best maar ook als ik op de bank zit en een film zit te kijken hoor ik het er nog wel eens doorheen (vooral in stille momenten). Daarnaast heb ik ook het gevoel dat de speakers teveel door resoneren. Als het geluid aanstaat (op een normaal niveau) en je legt je hand op de achterkant van het scherm voel je dan duidelijk de resonantie van gesprekken etc. of is dat specifiek alleen bij mijn scherm.

Zoals ik al zei ben ik momenteel dus erg aan het twijfelen. Ik heb contact gehad met Samsung, maar het enige wat zij voor me kunnen doen is een monteur langs sturen (sorry ik wil geen TV in mijn bezit die na een week al reparatie nodig heeft) Dat komt de duurzaamheid toch zeker niet ten goede.
Ik twijfel dus of het geluid normaal is bij deze TV en of ik uberhaupt niet beter aan een ander merk of ander type TV moet denken.

Ik heb twee opties bedacht (of eigenlijk 3)
- De TV houden en maar hopen dat ik me niet ga storen aan de bekende zoem (of buzz).
- De TV terug brengen en overstappen op een Panasonic V10, helaas kan ik daar de CI+ module niet ingebruiken en moet ik dus een extra aanschaf doen voor een settopbox.
- De TV terug brengen en overstappen naar een goedkope (kleinere) LCD. En het volgende jaar (of het jaar daarna) nog maar eens bekijken. In de hoop dat er dan geen buzz meer inzit en/of de TVs nog beter zijn geworden (dat laatste mogen we toch zeker hopen:P)

graag jullie gedachten/meningen en ervaringen hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksi

ksi

optie 1
en de reparatie voor dit probleem uit laten voeren door samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reneski
ksi schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:54:
optie 1
en de reparatie voor dit probleem uit laten voeren door samsung
Het gevaar van deze optie is dat de Samsung monteur hier fijn met zijn metertje komt staan en vind dat het binnen de norm valt. Maar goed er zit wat in, en wie weet is er net zoals voor de B850 een oplossing voor de B650.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Ikzelf heb (gelukkig) helemaal geen last van gezoem met de 650.. Nou heb ik het geluid zelden hard staan (ikzelf kijk alleen tv als de rest van het huis al slaapt, ga ze mijn films niet aandoen)... Maar als vrouwlief of dochterlief zitten te kijken is het volume zeker hoger en heb ik het ook nog nooit gehaald.

Maar zeker gezien de beeldkwaliteit zou ook ik gaan voor de melding naar Samsung en een bezoekje van de monteur.... Ik zou niet meer zonder dit scherm willen....

Kwestie van de monteur vriendelijk te woord staan, kopje koffie er tegenaan gooien en hem een deel van dit topic laten lezen als hij twijfelt of meldt dat het in de norm valt...

[ Voor 15% gewijzigd door Stormtrooper op 18-11-2009 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 18:37

l3p

www.^.nl

Ik zelf ben voor optie 2 gegaan, dit omdat ik geen tv wilde die gelijk al door een monteur bewerkt moet worden.
Al is dit in de garantie periode, het gaf mij geen lekker gevoel.
En omdat ik nu eens wel een tv wilde kopen die langer als een jaar of 2 - 3 moet staan, staat het me gewoon niet aan dat hij al in de garantie periode gerepareerd moet worden.
Ben dus voor de pana V10 gegaan en heb er beslist geen spijt van, enigste wat ik wel mooi vond aan de samsung b850 was dat hij zo dun was.

L3p - MK - PV - WP

• JAM

JAM

Ik heb de PS50B650(S1PXXC) nu een dikke 2 weken thuis staan en heb geen last van het buzz-probleem. Als ik het geluid van m'n surroundset mute (het geluid van de tv is standaard uitgeschakeld) hoor ik alleen wat geluid als ik binnen een afstand van ongeveer een meter kom (vergelijkbaar met het geluid wat uit de kast van m'n oude breedbeeld komt). Niet storend dus.

Ik zou in jouw geval ook voor de eerste optie + de reparatie gaan. Het buzzgeluid schijnt veroorzaakt te worden door resonantie van de voeding op de achterplaat. Afgaande op wat ik over dit probleem gelezen heb, plaatst de monteur een paar blokjes om die resonantie tegen te gaan.

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 14:27
Redcoon haalt zn tv's uit paralelle import en dus gaat de garantie niet via Samsung.

Als de tv een defekt krijgt, moet deze worden opgestuurd naar n reparatiecentrum en daar word je niet vrolijk van! Kan zo 4-6 weken duren!

• reneski
JAM schreef op donderdag 19 november 2009 @ 02:21:
Ik heb de PS50B650(S1PXXC) nu een dikke 2 weken thuis staan en heb geen last van het buzz-probleem. Als ik het geluid van m'n surroundset mute (het geluid van de tv is standaard uitgeschakeld) hoor ik alleen wat geluid als ik binnen een afstand van ongeveer een meter kom (vergelijkbaar met het geluid wat uit de kast van m'n oude breedbeeld komt). Niet storend dus.

Ik zou in jouw geval ook voor de eerste optie + de reparatie gaan. Het buzzgeluid schijnt veroorzaakt te worden door resonantie van de voeding op de achterplaat. Afgaande op wat ik over dit probleem gelezen heb, plaatst de monteur een paar blokjes om die resonantie tegen te gaan.
Waar heb je de TV gekocht en welke manufacturing date heeft ie?

• melluh3
Ferry34 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:43:
Redcoon haalt zn tv's uit paralelle import en dus gaat de garantie niet via Samsung.

Als de tv een defekt krijgt, moet deze worden opgestuurd naar n reparatiecentrum en daar word je niet vrolijk van! Kan zo 4-6 weken duren!
Ik haal hem bij Plasma-Discounter, één van de goedkoopste en het beste gevoel bij.

Verwijderd

Ik heb de ps50b650 vorige weekend gehaald bij plasma discounter, hij was hier op voorraad en het is voor mij met 25 minuten makkelijk te bereiken. Alles ging prima en ik heb geen beroemde buz.

Ik ga van het weekend eens kijken wat ik kan afspelen aan films die ik op mijn externe harde schijf heb staan. Vanaf de usb stick lukte dit probleemloos.

Ik heb op advies van iedereen de beeld instellingen op movie gezet en contrast en helderheid op 50% gezet. Ik wil kijken of ik via via een calibratie dvd kan bemachtigen om tzt de boel enigszins knap te krijgen. Ik twijfel nog over een isf calibratie.

Tot dusver bevalt de tv prima icm upc digitale televisie met hd pakket.

Ik moet nog utp kabels trekken dus ik ben benieuwd of ik dit nog aan de praat krijg, De laptop heb ik wel via hdmi aan kunnen sluiten, online poker op 50 inch is toch wel erg leuk.

Waar ik alleen niet uitkom is dat er op de doos lijkt te staan dat er een rode gloed in de lijst aangezet kan worden. Klopt dit en hoe zet je dit evt aan?

• JAM

JAM

Waar heb je de TV gekocht en welke manufacturing date heeft ie?
Ik heb de TV gekocht bij Coolsound.nl (in Zwolle). Productiedatum is september 2009 (firmwareversie: ... 2004.8)

Oh ja. Nog even een toevoeging (misschien heb je er iets aan ...). Rechts aan de zijkant staat nog: "Version - BB03"

[ Voor 23% gewijzigd door JAM op 19-11-2009 23:50 ]

• JAM

JAM

Waar ik alleen niet uitkom is dat er op de doos lijkt te staan dat er een rode gloed in de lijst aangezet kan worden. Klopt dit en hoe zet je dit evt aan?
Die rode gloed zit sowieso in de lijst (verloopt naar buiten toe van zwart naar rood). Is verder niet iets wat je in of uit kunt schakelen (gelukkig?) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melluh3
Gisteren wou ik de B650 bestellen via Plasma Discounter voor € 998,- helaas was deze niet meer voorradig dus heb ik online één gereserveerd. Vandaag keurig netjes een mailtje ontvangen dat het artikel weer op voorraad was. Ik bellen voor definitieve reservering, nu blijkt dit toestel € 1019,- te zijn. Vind ik niet helemaal correct of heb ik het mis? Ik ga morgen toch even kijken (toestel nog nooit IRL zien spelen), maar ik kan het toestel niet meenemen dus zal het moeten laten bezorgen á € 50,-. Totaal gaat het me dan € 1070,- zo goedkoop vind ik ze dan niet meer. Anyway, ik hoop dat er mogen nog over de prijs te praten valt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met draadloos internet aansluiten op de ps50b650? Ik heb upc en een draadloze netwerkadapter erbij gekregen. Deze werkt (uiteraard niet) nu las ik iets over dat je zo'n ding van samsung moet bestellen. Kabels trekken heb ik niet zon zin in want ik wil eerst kijken of het wat is dat webtv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAM

JAM

Als je het toestel gereserveerd hebt voor € 998,-, mogen ze aan jou niet achteraf een hogere prijs van € 1019,- doorberekenen. Dat is omschreven in het consumentenrecht. Daar zou ik dus zeker niet mee akkoord gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik heb zo'n setje bij mijn TV gekregen maar ik zie zo 1,2,3 het nut er niet van in en heb hem zelf dan ook niet in gebruik genomen. Als het enkel een vervanger is van de vaste internetaansluiting dan heeft het voor mij ook geen zin om hem aan te gaan sluiten aangezien ik al een netwerk-kabel in de TV gestoken heb.
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 21:53:
Heeft iemand ervaring met draadloos internet aansluiten op de ps50b650? Ik heb upc en een draadloze netwerkadapter erbij gekregen. Deze werkt (uiteraard niet) nu las ik iets over dat je zo'n ding van samsung moet bestellen. Kabels trekken heb ik niet zon zin in want ik wil eerst kijken of het wat is dat webtv

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Je kan je ook afvragen of wat je met die TV wil doen, wireless wel rap genoeg is...

En over die gereserveerde prijs: als je daar aan vasthoudt heb je hooguit kans dat ze hem wel voor die prijs willen leveren maar dat dan de levertijd wel wat langer duurt. Consumentenrecht kan soms ingewikkeld en soms juist heel simpel zijn... Dan is de vraag of je voor die EUR 20 opeens een maand langer wil wachten bijvoorbeeld...

[ Voor 12% gewijzigd door Stormtrooper op 20-11-2009 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAM

JAM

Tja. Daar hoef je dan natuurlijk geen genoegen mee te nemen. Je kunt evengoed nog makkelijk de koop ongedaan maken, omdat Plasma Discounter een internetwinkel is en zodoende onder de colportagewet valt (afkoelperiode van 8 dagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melluh3
Ik ga zo die kant op om te kijken, de reservering is gelukkig geheel vrijblijvend. Daar ik geen passend vervoer heb kunnen regelen moet ik sowieso laten bezorgen. Als ik dit overzicht er naast houdt zijn er genoeg aanbieders die zo'n € 50,- (inclusief bezorgen) goedkoper zijn.

http://www.kieskeurig.nl/...0/prijzen/328097/#prijzen

Ik ben benieuwd wat Plasma Discounter voor mij kan betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melluh3
Gisteren de showroom van Plasma Discounter bezocht. Wat mij het eerste opviel was de drukte. Een nummertje trekken was noodzakelijk om 'snel' geholpen te worden. Voor het eerst de PS50B650 IRL zien spelen. De kennis van de verkoper was redelijk, de standaard specificaties wist hij mij te vertellen, maar van een chip die het SD materiaal verbeterd had hij nog nooit gehoord.

De B650 draaide een Samsung (blu-ray) demo waardoor het maximale kon worden weergegeven. Ik had graag wat SD materiaal bekeken, maar dit was niet mogelijk. Ook Digitenne kon (wou) hij mij niet laten zien.

Anyway, ik had mij van te voren voorgenomen tot koop over te gaan indien mij de prijs werd geboden waarvoor ik hem online heb 'gereserveerd', namelijk € 998,-. Hier deden ze gelukkig totaal niet moeilijk over dus de deal was rond. De tv wordt deze week bezorgd.

Kan iemand mij vertellen wat de B650 doet met Digitenne? Ik weet dat Digitenne maximaal 32" aanraad voor een zuiver beeld, maar ik vraag mij af wat het doet bij grotere formaten. Ik snap überhaupt niet waarom een plasma van 50" een dvb-t bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksi

ksi

Blokken waarschijnlijk. Digitale kabel is nou eenmaal mooiste beeld. Satelliet komt een eind, maar digitenne scoort in dat geval niet zo best, zeker niet op een 50 inch op 3 meter afstand.
En het is blu-ray trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melluh3
Dat vermoeden heb ik ook. Helaas ben ik gebonden aan onze vrienden van UPC dus kan ik helaas niet gebruik maken van de cammodule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Nou, dan eigenlijk zelfs Blu-ray hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksi

ksi

Brad Pitt schreef op zondag 22 november 2009 @ 11:58:
[...]

Nou, dan eigenlijk zelfs Blu-ray hè ;)
Ow dan bedoel je zeker Blu-ray Disc?
Toch? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

UPC heeft tegenwoordig toch ook een heel aardig digitaal aanbod, v.w.b. beeldkwaliteit bedoel ik dan. Ik heb Digitenne gezien op mijn TV toen ik hem ging halen en daar zou ik niet graag als standaard TV bron naar willen kijken, zelfs niet vanaf 10m afstand. Het is niet alleen de scherpte die duidelijk minder is (vergeleken met SD Ziggo) maar het gehele beeld ziet er duidelijk minder sprankelend uit. Sterker, als ik enkel voor Digitenne had kunnen kiezen dan had ik geen 50" TV aangekocht maar dan had ik het waarschijnlijk bij mijn "oude" 37" Panasonic Plasma gehouden.
melluh3 schreef op zondag 22 november 2009 @ 11:52:
Dat vermoeden heb ik ook. Helaas ben ik gebonden aan onze vrienden van UPC dus kan ik helaas niet gebruik maken van de cammodule.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melluh3
'Mocht' UPC in de toekomst zijn codering toch willen vrijgeven, kan ik dan met deze plasma toch gebruik maken van een cammodule? Of is de dvb-c van deze B650 echt alleen geschikt voor Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen wat de B650 doet met Digitenne? Ik weet dat Digitenne maximaal 32" aanraad voor een zuiver beeld,

Het viel mij niet tegen totdat ik kast van upc er aan hing met aantal hd kanalen, digitenne is dan ook meteen de vuilnisbak in gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
ksi schreef op zondag 22 november 2009 @ 13:58:
Ow dan bedoel je zeker Blu-ray Disc?
Toch? >:)
Damn, true :( Oh well, zat ik alsnog ietsies dichter in de buurt hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAM

JAM

melluh3 schreef op zondag 22 november 2009 @ 16:45:
'Mocht' UPC in de toekomst zijn codering toch willen vrijgeven, kan ik dan met deze plasma toch gebruik maken van een cammodule? Of is de dvb-c van deze B650 echt alleen geschikt voor Ziggo.
Zolang UPC alles inricht conform de CI+ standaard, zal het waarschijnlijk gewoon werken.
De vraag is of ze dat gaan doen. ;)
Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Buzz? Welke buzz? Da's een vuvuzela. Case closed.