Smaken verschillen natuurlijk, ik vind het apparaat (zwart) met zilveren voet eigenlijk wel aardig om te zien.
Niet dat het uiterlijk veel uitmaakt want hij hangt nu aan de achterzijde van mijn TV.
Volgens mij is de EB501 alleen wat duurder omdat deze standaard een slot-in DVD-brander onboard heeft en daarnaast Windows 7 als OS? Ik vind de prijs eigenlijk zeker niet tegenvallen.
Wat moet je met "normaal" audio uit? Er zit een analoge uitgang aan de achterzijde en deze is gecombineerd met de optische en voor DD of DTS heb je deze natuurlijk ook nodig. Aan de voorzijde zit ook een audio in- uit-.
Niet dat het uiterlijk veel uitmaakt want hij hangt nu aan de achterzijde van mijn TV.
Volgens mij is de EB501 alleen wat duurder omdat deze standaard een slot-in DVD-brander onboard heeft en daarnaast Windows 7 als OS? Ik vind de prijs eigenlijk zeker niet tegenvallen.
Wat moet je met "normaal" audio uit? Er zit een analoge uitgang aan de achterzijde en deze is gecombineerd met de optische en voor DD of DTS heb je deze natuurlijk ook nodig. Aan de voorzijde zit ook een audio in- uit-.
Stormtrooper schreef op zondag 01 november 2009 @ 20:37:
Waarom heb je trouwens voor de EB1501 gekozen? Is niet goedkoop, vind hem ook niet supermooi met die rare ballerinavoet... Specs zijn natuurlijk wel okay. Enige jammere (voor mij dan) is het missen van normale audio uitgangen..
Ben al een tijdje aan het kijken, kan ook voor een Asus ION mini boardje gaan en die in dat minikastje van Antec zetten.. Morgen toch maar eens wat specs naast elkaar zetten.
Kwam vanochtend ook een nieuwe firmware tegen voor de PS50B650 (2005.0) op http://support.samsung.de...h2=&sh3=&sh4=&filetype=FM
Nog niet kunnen proberen (zat net in Blijdorp, enge dieren dag) en nu ook niet (vrouw zit Boer zoekt hoer o.i.d. te kijken)... Iemand anders al wel?
Testing, one, two ...