Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:50

FeaR

In GoT we trust

Modbreak:Twee dingen:

1. Een vers, schoon en nieuw deeltje twee van dit topic zou geen kwaad kunnen. Als iemand een deel twee wil maken (desnoods een copy-paste van dit deel) meldt het dan even.

2. Ik ga geen namen noemen, maar bepaalde personen zitten zeer dichtbij een mogelijke afkoelperiode.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
Heeft iemand de nieuwste firmware T-VALDEUC-1014.3 al geprobeerd, zijn er dingen anders? M'n toestel werkt momenteel verder probleemloos wat de software betreft, dus wat dat betreft ben ik een voorstander van "if it ain't broke, don't try to fix it". Maar als er nou spannende dingen in zitten, dan is het natuurlijk het overwegen waard...

Om toch nog even op de buzz-discussie terug te komen, wil ik alleen aangeven dat ik het hoop dat we er wel op een normale manier mee om kunnen gaan. Juist voor degenen die wel getroffen zijn (zoals ondergetekende) is het goed om te horen of Selectro nu wel of niet een afdoende fix voor het probleem van Samsung door heeft gekregen. Als ik bel met het probleem zullen ze er ongetwijfeld naar komen kijken en aan de telefoon zeggen dat ze het probleem kunnen oplossen, maar als ik via GoT al van andere gebruikers hoor dat het probleem bij hun daarna gewoon is gebleven (of juist wel is verdwenen), dan kan ik voor mezelf beter de afweging maken om wel of niet een dag vrij te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireb@ll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-01 13:16
FeaR1986 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 09:41:
Modbreak:Een vers, schoon en nieuw deeltje twee van dit topic zou geen kwaad kunnen. Als iemand een deel twee wil maken (desnoods een copy-paste van dit deel) meldt het dan even.
Ik wil het wel een poging geven FeaR.
Maken wij zelf het topic aan of doen jullie dat?
HvB83 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:56:
Heeft iemand de nieuwste firmware T-VALDEUC-1014.3 al geprobeerd, zijn er dingen anders? M'n toestel werkt momenteel verder probleemloos wat de software betreft, dus wat dat betreft ben ik een voorstander van "if it ain't broke, don't try to fix it". Maar als er nou spannende dingen in zitten, dan is het natuurlijk het overwegen waard...

Om toch nog even op de buzz-discussie terug te komen, wil ik alleen aangeven dat ik het hoop dat we er wel op een normale manier mee om kunnen gaan. Juist voor degenen die wel getroffen zijn (zoals ondergetekende) is het goed om te horen of Selectro nu wel of niet een afdoende fix voor het probleem van Samsung door heeft gekregen. Als ik bel met het probleem zullen ze er ongetwijfeld naar komen kijken en aan de telefoon zeggen dat ze het probleem kunnen oplossen, maar als ik via GoT al van andere gebruikers hoor dat het probleem bij hun daarna gewoon is gebleven (of juist wel is verdwenen), dan kan ik voor mezelf beter de afweging maken om wel of niet een dag vrij te nemen.
HvB83,
Ik zie alleen de 1013.2 voor de 6500, 7000 en 7700. Vaak zitten er fixes in de firmware. Bijvoorbeeld de Cxxx serie had last van een error met de hdmi 2 poort met een onkyio receiver. Deze is volgens mij gefixed in 1014.3

Met het geluidje heb ik geen ervaring, Maar als je een geluidje hoort en hij iriteert zou ik hem aanmelden.

[ Voor 0% gewijzigd door FeaR op 06-07-2010 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Fireb@ll schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:27:
[...]Ik wil het wel een poging geven FeaR.
Maken wij zelf het topic aan of doen jullie dat?
Dat kan je gewoon zelf doen:
In LCD, Plasma & Projectie rechtsboven op "Nieuw Topic" klikken. En dan kan je een geheel nieuw topic openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireb@ll
FeaR1986 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 13:02:
[...]

Dat kan je gewoon zelf doen:
In LCD, Plasma & Projectie rechtsboven op "Nieuw Topic" klikken. En dan kan je een geheel nieuw topic openen.
Ik ga er mee bezig. Geef me een een uurtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:22
Fireb@ll schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 13:17:
Ik ga er mee bezig. Geef me een een uurtje :)
Je weet dat "een uurtje" enorm relatief is als het gaat om dingen doen achter de computer hè? ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireb@ll
@Brad, ja mijn tabel kennis is niet al te groot hahahha

Deel 2:
[Plasma] Samsung Plasma's Deel 2

Slotje op deze dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Op naar deeltje twee dus :)
Hopelijk met een stuk minder modbreaks en vroegtijdige slotjes omdat het topic weer eens ontspoord is.

@ Fireb@ll:
Verder kan je in het nieuwe topic ook mede-auteurs toevoegen. Die kunnen dan meehelpen met het opzetten van de TS mocht de kennis van UBB-code wat te kort schieten :)

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Buzz? Welke buzz? Da's een vuvuzela. Case closed.