Ik heb het geprobeerd met mijn mobiele telefoon (mijn digicam zat zonder batterijen...) Maar het is een hele onsherpe foto (tsja, nokia 6300 is niet super met zijn camera). Als jullie hem toch willen zien, let me know.
Maar ik kan het zeker bevestigen dat er op de witte stikker staat; PSC7700YSXXN.
Op de sticker staat ook dat hij in Hongarije is gemaakt.
Ik heb hem net aangesloten, helaas net niet goed gekeken bij de gamma voor de muurbeugel. Dacht een leuk koopje te hebben, maar vesa was niet 400x400 maar 400x300... doh (stond ook niet echt lekker op de doos vermeldt, maar ja). Dus die ga ik in de slaapkamer gebruiken (had ik toch ook nodig).
Hij staat nu dus op de voet.
Eerste indruk;
- groter dan ik dacht (maar dat had ik ook eerst met mijn 42", dus denk dat het wel went)
- 2D -> 3D; kan het nu beter testen... even een geripte dvd getest, daar zie je er dus weinig van. Met blu-ray (transformers) zag je het wel op enkele delen goed (zei ook mijn collega die er vandaag bij was). Misschien moeten we een lijstje gaan maken met films waar het echt goed werkt, en waar het echt niet werkt (nieuw topic? geldt nl ook voor de LCD modellen)
- kleuren zien er niet echt super uit out of the box, moet ik echt nog even naar kijken. Heb hem op movie mode staan maar wel sharpness en brightness teruggeshroefd (stonden beiden standaard op 90 ofzo van 100 in movie mode).
- Buzz is aanwezig

. Is wel meer een ding van 'nu je het weet ga je er op letten', want anders had ik er denk ik niet zo snel achter gekomen... Al zoemde mijn vorige TV (Pana 42PX80) ook licht.
De buzz is eigenlijk alleen te horen in stille periodes of als je het geluid heel zacht hebt staan en je dichtbij de TV staat. Maar ja, hij is er dus wel

.
Edit; bij 2D naar 3D is de buzz zelfs iets harder. Hmmm.
- Stroomkabel is erg kort, en zit aan de andere kant als alle andere aansluitingen... wie dat nu weer bedacht heeft...
Ik ga hem overigens toch niet ruilen voor de 7000, ik had een redelijke prijs voor de 7700 gekregen dus met brillen (waar ik redelijke korting op heb gehad) scheelt het voor mij 100 euro als ik terug zou wisselen. Daarvoor moet ik eerst weer terug naar de winkel, een paar weken wachten, en de DVB-S tuner heb ik dan niet, terwijl ik nu toch richting Canal Digitaal aan het kijken ben ivm de vele HD zenders en het 3D kanaal.
Overigens heb ik voor nu nog even Digitenne. Ik verwachtte dat het echt heel slecht zou zijn, maar het valt me nog mee. Het is niet heel mooi, maar de Samsung extrapoleert redelijk. Het is (net an) kijkbaar.
Ik heb ook een paar 3D video's gedownload via
http://3dvision-blog.com/ , en deze gestreamed naar mijn PS3 met Tversity, en die dus bekeken. Hoewel de kwaliteit van de filmpjes niet 1080p zijn, is het echt leuk om te zien, want met die filmpjes zie je *echt* goed het 3D effect.
Overall; redelijk tevreden.
[
Voor 10% gewijzigd door
Verwijderd op 06-06-2010 18:51
]