Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pCOW
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:17
Dion, volgens de site van de neckerman heeft de 7700 2x scart aansluiting. Kun je dat bevestigen? En zijn er nog meer (grote) verschillen (behalve de prijs) tussen de 7000 modellen en de 7700 modellen? Ik hoor het graag (en anderen wellicht ook, vandaar geen dm).

mijn signature is bewust leeg :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pCOW schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 20:54:
Dion, volgens de site van de neckerman heeft de 7700 2x scart aansluiting. Kun je dat bevestigen? En zijn er nog meer (grote) verschillen (behalve de prijs) tussen de 7000 modellen en de 7700 modellen? Ik hoor het graag (en anderen wellicht ook, vandaar geen dm).
zit één scart aansluiting op. deze loopt weliswaar via een verleng stukje. de 7700 beschikt over een ingebouwde tv tuner en verder heeft de 7700 alle functies van de C8000 ( US ). Dit houdt in motion judder canceller en real black filter. Weet niet zeker of de 7000 dat ook heeft, aangezien de één zegt van wel en de ander van niet.

net tussen de break in sessie stiekem een blu-ray gedraait O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:29:
Na lang twijfelen tussen de LED en Plasma ben ik toch gegaan voor de.... zie pics :P

[afbeelding]

[afbeelding]

het is een fransje :)
Gefeliciteerd! Wat heb je ervoor betaald?
7700 beschikt over een ingebouwde tv tuner en verder heeft de 7700 alle functies van de C8000 ( US ). Dit houdt in motion judder canceller en real black filter. Weet niet zeker of de 7000 dat ook heeft, aangezien de één zegt van wel en de ander van niet.
Natuurlijk wel:

http://www.samsung.com/nl...e=prd_detail&tab=features

Die 7000 lust alleen geen Ziggo CI+ kaart en de C7700 weer wel. (of andersom) Dat is het enige verschil.

Ps. waarom staat dit model trouwens niet in de pricewatch? :?

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2010 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 23:14:
[...]

Gefeliciteerd! Wat heb je ervoor betaald?

[...]

Natuurlijk wel:

http://www.samsung.com/nl...e=prd_detail&tab=features

Die 7000 lust alleen geen Ziggo CI+ kaart en de C7700 weer wel. (of andersom) Dat is het enige verschil.

Dankje! ik heb gewoon de adviesprijs betaald €1699,-
Wel geprobeerd wat af te dwingen, maar daar gingen ze niet in mee. Was verder ook niet in een onderhandelingspositie aangezien het model verder nergens leverbaar is. En toch, nog steeds 600 euro goedkoper dan de LED :)

Waarom ik dat zei over de verschillen is dit: Motion Judder Canceller Nee

Zat op een Engelse site en daar hadden sommige mensen deze functie dus ook niet terwijl in reviews van hetzelfde model de functie er wel was :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe bevalt de pseudo 3d? Of moet je nog een brilletje kopen? 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:02
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 23:14:
[...]
Hij heeft een "fransje" gekocht ;)

Mooi ding trouwens :9

[ Voor 5% gewijzigd door FlowDesign op 28-05-2010 11:00 ]

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenwood
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-09 21:48
Ook ik ben sinds woensdag in het bezit van de PS50C7700. Uiteindelijk toch maar besloten om niet te wachten op de webwinkels, vandaar de tv opgepikt bij de Media Markt. Nog niet veel mee kunnen spelen, maar de eerste indruk is erg goed te noemen (zelfs met fabrieksinstellingen). Ik zal van het weekend wat meer tijd hebben om hem op te hangen, te calibreren en wat foto's te maken zodat ik deze met jullie kan delen.
Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 00:07:
En hoe bevalt de pseudo 3d? Of moet je nog een brilletje kopen? 8)
Ik heb een starter kit besteld (Plasmadiscounter), deze verwacht ik morgen te ontvangen. Ik zal eens een aantal films en reguliere uitzendingen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korte impressie:

Heb hooguit een uurtje met de instellingen gespeeld, voordat ik begon met het break in proces. De set beschikt over ontelbaar veel opties en is dus helemaal naar eigen smaak aan te passen. Heb nog geen instellingen gewijzigd, maar picture quality ziet er op movie mode al heel goed uit. SD content ziet er redelijk uit. Mijn oude Samsung 40 LCD deed dit beter. Echter zodra er een DVD, Blu-Ray of Xbox 360 wordt afgespeeld blaast de Plasma de LCD volledig weg, want HD content ziet er geweldig uit. Ook even lopen spelen met motion judder canceller en vind het effect persoonlijk wel gaaf. Het beeld loopt wat vloeiender en lijkt ook meer diepte te krijgen. De set heeft verder een gezonde buzz. Deze is alleen te horen wanneer je binnen 1 meter van de set staat, anders is deze onhoorbaar. Het is in ieder geval bij verre niet zo luid als het geluid van een draaiende harddisk, dus dat is helemaal goed.

Ik heb verder nog niks gedaan aan de instellingen, dus kan nog weinig zeggen over de zwartwaardes. Standaard is dit ieder geval meer donkergrijs dan zwart. Het is weliswaar mogelijk om de black tone aan te passen, dit heb ik nog niet gedaan ( ga ik doen na 200 uur break in ). Het break in proces is wat mij betreft echt nodig, want IR is duidelijk te zien. Had gister voor ongeveer 20 seconden het Xbox 360 dashboard aan staan en zodra het spel ging starten zag ik duidelijk IR. Het was wel heel snel weg, maar voor een set van 1700 euro doe ik liever 200 uur break in ook al is het 'nut' een discussiepunt. Verder heb ik gister nog heel even gegamed om te kijken hoe het eruit zag. Met movie mode defaults is het in onspeelbaar, echt dikke lag. Dacht dat het misschien lag aan motion judder canceller, maar deze stond uit. Dus dat moet ik nog even uitzoeken. Game mode is in ieder geval een vereiste. Jammer, want het beeld is dan beduidelijk minder maar de lag is wel helemaal weg.

Tot zover mijn korte impressie. Over een week zal ik wat pics maken van de set, want een doos is nu eenmaal niet zo spannend :+. Dan ga ik ook even 3d testen. Moet hiervoor nog ff een bril aanschaffen. Als iemand kan helpen betreft de input lag en settings dan hoor ik dat graag. Wil namelijk wel andere instellingen hiervoor gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:55
Ik heb gisteren voor het eerst ook even gegamed op mijn C6500 maar had eigenlijk totaal geen last van lag. Had de standard mode gebruikt met brightness en contrast teruggeschroefd naar 50. Heb verder ook geen "beeldverbetering" zooi aanstaan als edge enhancement enzo, kzie namelijk toch geen verschil :>

Ik was begonnen met GTA4 omdat ik wist dat dat er totaal niet uitzag op mijn LCD. In het begin niet echt onde de indruk (nacht), maar toen het dag begon te worden (ingame) zag het er echt een stuk beter uit. Daarna ook nog even Gran Turismo, Wipeout en SSHD gespeeld. Vooral Wipeout was echt :9~
Zoals je zegt wel een beetje last van IR, zo zag ik de HUD van Gran Turismo nog half tijdens de loadingscreens, maar niets blijvend en het is eigenlijk allemaal alweer binnen een minuutje weg.

Edit: mocht je al mijn settings willen weten die ik tijdens het gamen gebruikte dan hoor ik het wel, neem aan dat de C7700 wel enigszins gelijk is aan de C6500.

[ Voor 9% gewijzigd door Deismyna op 28-05-2010 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

groenhou schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:42:
Ook ik ben sinds woensdag in het bezit van de PS50C7700. Uiteindelijk toch maar besloten om niet te wachten op de webwinkels, vandaar de tv opgepikt bij de Media Markt. Nog niet veel mee kunnen spelen, maar de eerste indruk is erg goed te noemen (zelfs met fabrieksinstellingen). Ik zal van het weekend wat meer tijd hebben om hem op te hangen, te calibreren en wat foto's te maken zodat ik deze met jullie kan delen.

[...]

Ik heb een starter kit besteld (Plasmadiscounter), deze verwacht ik morgen te ontvangen. Ik zal eens een aantal films en reguliere uitzendingen testen.
Die kit van +/- 80 euries? Ben benieuwd naar je testjes.
Net nog even mediamarkt binnen gestapt daar stond deze ps50c7700 naast een LED met een zwarte plaat er op afgebeeld die afdraaide ( een of ander demo filmpje)....het zwart van die plaat was dieper dan zwart, op die plasma. Dit is gewoon een toptoestel. >:)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deismyna schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 14:57:
Ik heb gisteren voor het eerst ook even gegamed op mijn C6500 maar had eigenlijk totaal geen last van lag. Had de standard mode gebruikt met brightness en contrast teruggeschroefd naar 50. Heb verder ook geen "beeldverbetering" zooi aanstaan als edge enhancement enzo, kzie namelijk toch geen verschil :>

Ik was begonnen met GTA4 omdat ik wist dat dat er totaal niet uitzag op mijn LCD. In het begin niet echt onde de indruk (nacht), maar toen het dag begon te worden (ingame) zag het er echt een stuk beter uit. Daarna ook nog even Gran Turismo, Wipeout en SSHD gespeeld. Vooral Wipeout was echt :9~
Zoals je zegt wel een beetje last van IR, zo zag ik de HUD van Gran Turismo nog half tijdens de loadingscreens, maar niets blijvend en het is eigenlijk allemaal alweer binnen een minuutje weg.

Edit: mocht je al mijn settings willen weten die ik tijdens het gamen gebruikte dan hoor ik het wel, neem aan dat de C7700 wel enigszins gelijk is aan de C6500.
Dat zal super zijn. Heb verder ff wat onderzoek gedaan betreft de input lag. Misschien ook wel interessant voor jou :)
I had some bad issues with the lag on this set until I switched it to Game Mode. I tried both my PS3 and 360 connected with HDMI to my Denon receiver, which then ran an HDMI to the TV. On both systems, there was major input lag. I tried playing Rock Band 2 and would fail like every song with my old settings. I re-calibrated (I don't have the RB2 guitar so I couldn't do the auto calibration), but the video portion ended up being 100-110 ms delay on average. I did it about 10 times to make sure. However, when I played the game, it didn't seem like that worked, as if it was TOO much delay. I manually cranked it back down to like 50 and was able to strum just before and after a note and have it still count. When the delay was set to 100, I had to strum after the note had passed for it to count, which is incorrect.

Also, when I jumped on my 360 to play Modern Warfare 2, I IMMEDIATELY noticed lag when moving my right stick to look around. I've played that game like every day for the past 5 months so I knew what to expect when moving my character and aiming should feel like. It felt like a good quarter second at least, which is basically unplayable in a game like that.

However, I found the Game Mode setting and once I turned that on, everything was good again. I re-did the Rock Band 2 calibration and it went from 100 down to 25, which I still had to adjust even lower, down to like 15 for it to feel "right". Call of Duty feels like it did when I played on my old TV, so yeah, definitely use GAME MODE for your consoles.

The only draw back is that it's locked to being in Standard mode, so if you REALLY like the picture quality on Cal-Day, Cal-Night, or Movie, you won't be able to use those while Game Mode is on. It doesn't effect me as I calibrated my set to my liking in Standard mode anyways and all the options I used were still available to me in Game Mode (also of note, you can not have the de-jutter mode turned on while in Game Mode either, but you CAN have Cinema Smooth on when the TV detects a 1080p/24 signal for Blu Rays).
Dus blijkbaar moet ik vanuit standaard mode kalibreren. Vind dit toch wel een beetje eng omdat game mode goed werkt en wil eigenlijk niet aan die settings zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap trouwens niet dat die wlan van Samsung niet op de 7 serie plasma zou kunnen:

http://www.samsung.com/nl...bsubtype=wireless-dongles :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik weet niet hoe dat met die Plasma 7 serie zit maar ik heb een PS50B650 en die staat ook niet in het rijtje maar zo'n setje heb ik toch echt bij mijn TV ontvangen (hoewel ik er eerlijk gezegd zelf niets mee gedaan heb).
Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 00:42:
Snap trouwens niet dat die wlan van Samsung niet op de 7 serie plasma zou kunnen:

http://www.samsung.com/nl...bsubtype=wireless-dongles :?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bS! schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 20:54:
Mijn C65000 heeft ook de beruchte buzz... in het begin trok ik me er niet veel van aan maar nu wordt het irritant. Komt denk ik ook omdat ik nu wat vaker later op de avond ga kijken en het dan wat stiller is.

@Deismyna:
wordt bij jou de "buzz" ook sterker (harder) naarmate het scherm meer wit en/of fellere kleuren laat zien ?
Als ik bv een compleet witte achtergrond opzet dan is het net of er een 'tesla coil' aan gaat en ik ieder moment getroffen kan worden door een bliksem schicht ;) Ik ben zeer benieuwd naar jouw bevindingen (en die van de monteur)
Ik heb ook sinds kort de C6500 en word helemaal gek van de buzz. Wat ik me af vraag is of het zin heeft om deze te retourneren (zit nog in de "bedenktijd") en een nieuwe te vragen, dus hetzelfde type.

Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 13:32:
[...]

Ik heb ook sinds kort de C6500 en word helemaal gek van de buzz. Wat ik me af vraag is of het zin heeft om deze te retourneren (zit nog in de "bedenktijd") en een nieuwe te vragen, dus hetzelfde type.

Wat denken jullie?
Ik heb nu al van 4~5 man gehoord dat ze een "buzzer" hebben en nog maar 1 iemand die niets hoort. De kans dat je een "niet-buzzer" krijgt lijkt me dan ook vrij klein helaas :(
Ik hoop dat ze het bij mij kunnen maken, anders weet ik ook niet echt wat ik moet doen. De Panasonics schijnen ook buzzers te hebben, de oude Samsung serie buzz't ook en LED is niet te betalen (en heeft vast weer andere nadelen).
Ik hou de hoop er dus maar in dat ze het kunnen fixen en anders er aan wennen en hopen dat het minder wordt ;(

[ Voor 7% gewijzigd door Deismyna op 29-05-2010 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlowDesign schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:00:
[...]

Hij heeft een "fransje" gekocht ;)

Mooi ding trouwens :9
Als het artikelnummer: PS50C7700YSXXN is, dan is het gewoon een Nederlands toestel hoor. Maar waarom staat ie nou niet in de Pricewatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien ben ik gewoon gek, maar uhm;
pricewatch: Samsung PS50C7700

Dat hij al bij 3 sites voor 1300 staat (ook al zijn ze niet op voorraad...) is wel veelbelovend.
Ik begin nu wel een beetje te twijfelen tussen de Pana 50vt20 en deze Samsung ps50c7700... scheelt ongeveer 1000 euro, en ook extra brillen zijn goedkoper te krijgen dan bij Pana. Nu zal de beeldkwaliteit een stuk beter zijn bij de Pana, maar of dat het prijsverschil waard is...
Kan je overigens goed afdingen bij Plasmadiscounter? Die hebben hem al 'ruim op voorraad' voor 1529, met gratis verzendkosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeerde net weer om een film vanaf een externe harde schrijf af te spelen, maar tot mijn verbazing kan ik niet meer doorspoelen. Weet iemand hoe dit kan? het heeft namelijk wel gewerkt. Wat ik in de tussentijd heb gedaan is opnemen met de PVR functie waarnaar de harde schrijf geformateerd moest worden. Vervolgens heb ik deze weer gebruikt in Windows waarnaar Windows hem weer als NTFS moest formateren.. en nu kan ik dus niet meer doorspoelen. Als ik op vooruit spoelen drukt zegt die "not available"

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2010 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke apart, hij deed het net opeens bij een film waar die het voorheen niet deed. Had hem even gemute plus de verschillende audio modes doorgelopen, want ik las dat dat een probleem was bij MKV bestanden. Daarna werkte het verder spoelen als voorheen. Weliswaar alleen bij deze film en niet bij andere.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2010 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 00:27:
[...]

Dat zal super zijn. Heb verder ff wat onderzoek gedaan betreft de input lag. Misschien ook wel interessant voor jou :)

Dus blijkbaar moet ik vanuit standaard mode kalibreren. Vind dit toch wel een beetje eng omdat game mode goed werkt en wil eigenlijk niet aan die settings zitten.
Ik had hem tijdens het gamen ook inderdaad op de standaard mode staan, echter zoals gezegd zonder game mode. Ondertussen alweer wat settings aangepast, maar ik had niet echt heel veel veranderd ten opzichte van de standaard settings. Anders moet je gewoon even game mode aanzetten en het beeld net zo ver proberen te verbeteren totdat je weer last krijgt van imput lag.

En de PS50C7700 voor 1300 :X dat is maar 200 meer dan ik voor mijn "maandagochtend model" PS50C6500 met "buzz" en "banding" (vooral zichtbaar bij planet earth e.d.) heb betaald. Ook vind ik de het zwart nogal tegenvallen voor een plasma (kan natuurlijk ook aan de settings liggen). Maakt die "real black filter" in de praktijk veel uit, of is het meer marketing praat?
Misschien toch de C6500 terugsturen en de C7700 kopen? Voor het 3D zal ik het niet zo snel doen, maar als de beeldkwaliteit echt mooier is, is het wel te overwegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 17:27:
Misschien ben ik gewoon gek, maar uhm;

Dat hij al bij 3 sites voor 1300 staat (ook al zijn ze niet op voorraad...) is wel veelbelovend.
Ik begin nu wel een beetje te twijfelen tussen de Pana 50vt20 en deze Samsung ps50c7700... scheelt ongeveer 1000 euro, en ook extra brillen zijn goedkoper te krijgen dan bij Pana. Nu zal de beeldkwaliteit een stuk beter zijn bij de Pana, maar of dat het prijsverschil waard is...
Kan je overigens goed afdingen bij Plasmadiscounter? Die hebben hem al 'ruim op voorraad' voor 1529, met gratis verzendkosten...
Tsja zo kostte de C7700 afgelopen Dinsdag nog 1302 euro bij Neckermann maar ze hebben dit "foutje" vandaag weer gecorrigeerd helaas:

http://www.neck.nl/produk...iew%3Dlister&welt=default

Dom van me dat ik hem niet gelijk had besteld al was die niet op voorraad. Had me weer 200 euro gescheeld. |:( (ik neem aan dat ze niet terug kunnen komen op een foute prijsvermelding op hun site?)

Dan maar in Geldrop bestellen binnenkort. :P
Maakt die "real black filter" in de praktijk veel uit, of is het meer marketing praat?
OVertuig jezelf eens in de Mediamarkt oid. Hier in Rotterdam staat die naast een Samsung LED met een demo van een zwarte grammafoonplaat op het scherm en geloof me: diep diep diep zwart geeft die plasma weer, en dat met standaard settings.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2010 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deismyna schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 23:07:
[...]

Ik had hem tijdens het gamen ook inderdaad op de standaard mode staan, echter zoals gezegd zonder game mode. Ondertussen alweer wat settings aangepast, maar ik had niet echt heel veel veranderd ten opzichte van de standaard settings. Anders moet je gewoon even game mode aanzetten en het beeld net zo ver proberen te verbeteren totdat je weer last krijgt van imput lag.

En de PS50C7700 voor 1300 :X dat is maar 200 meer dan ik voor mijn "maandagochtend model" PS50C6500 met "buzz" en "banding" (vooral zichtbaar bij planet earth e.d.) heb betaald. Ook vind ik de het zwart nogal tegenvallen voor een plasma (kan natuurlijk ook aan de settings liggen). Maakt die "real black filter" in de praktijk veel uit, of is het meer marketing praat?
Misschien toch de C6500 terugsturen en de C7700 kopen? Voor het 3D zal ik het niet zo snel doen, maar als de beeldkwaliteit echt mooier is, is het wel te overwegen :)
Ja dat ga ik maar eens proberen :9 in game mode is er echt teveel contrast en zijn de kleuren overgesatueerd. ff zien wat ik daar aan kan doen, anders ff op av vragen voor wat game settings.

Ja ik ben echt super blij met deze set. Wat ik vooral een leuke feature vind is Motion Judder Canceller. Je ziet echt merkbaar verschil met de setting aan en uit. Als je hem een tijdje aan hebt staan en doet hem vervolgens uit dan denk je echt: "wat hapert het beeld". Over de zwartwaarde kan ik nog steeds weinig zeggen, het enige wat ik zie is verschillende kleuren slides en heel af en toe een beetje film :P . In de Media Markt was het zwart wel dieper dan wat ik nu zie, dus daar moet ik nog verder mee aan de gang. Op het moment zie ik het zwart nog steeds als heel donker grijs. Ik had wel even naar de black tone settings gekeken en waneer je deze op "deep" zet worden zwarte objecten wel echt zwart, maar donkere scenes blijven donkergrijs ( misschien hoorde die scene wel zo ). Verder kijkend dan zwartwaardes is het beeld echt geweldig. Ik zit geregeld met mijn jaw on the floor. Op AVS had een user een foto geplaatst waarin je een idee kan krijgen van de zwartwaardes. Nogmaals op mijn set is het niet zo donker, maar denk dat dit het meest haalbare is.

Afbeeldingslocatie: http://s744.photobucket.com/albums/xx85/koffas/IMG_0376.jpg

3d is verder een leuke bonus. Wie weet komt er ooit die ene film die je in 3d wilt zien.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2010 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoever ben jij eigenlijk met break in? of doe je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 01:42:
*knip

Hoever ben jij eigenlijk met break in? of doe je dat niet?
Die foto ziet er wel erg :9~ uit moet ik zeggen :)
En zoals je zegt, 3D kan best leuk zijn, alleen draag ik zelf al een bril dus das een beetje lastig om dan een extra 3D brilletje op te gaan zetten.

Ik ben zelf net over de 100 uur break in en heb het contrast e.d. al een beetje opgeschroefd. Ik heb trouwens voornamelijk 16:9 series gekeken en tussendoor af en toe de break-in slides of een 21:9 film. Helaas wel allemaal voor niks ben ik bang. Moest hem net 3x aan-/uitzetten voordat ik eindelijk beeld had :X Samen met alle andere issues ga ik maandag toch echt even de winkel bellen dat tie terug gaat. Vooral de buzz werkt op mijn zenuwen en ik ben bang dat samsung/selectro er geen oplossing voor gaat hebben. Kan ik de TV beter terugsturen als ik nog in de 7 dagen bedenktijd zit.
Dan maar even een tijdje zonder TV tot de C7700 leverbaar wordt voor ~1300 euro. Die "paar centen" meer voor een (hopelijk) beter toestel heb ik er wel voor over. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Deismyna op 30-05-2010 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3d is verder een leuke bonus. Wie weet komt er ooit die ene film die je in 3d wilt zien.
Of je bent een voetballiefhebber en volgt elk weeekend de premier league;

http://www.sky.com/shop/3d/home/

Dreamboxje erbij.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 01:38:
Op AVS had een user een foto geplaatst waarin je een idee kan krijgen van de zwartwaardes.
Een foto werkt natuurlijk niet om een idee te krijgen van zwartwaardes, al was het maar omdat het bekeken wordt op een monitor met andere zwartwaardes. Anders gezegd: als je op die Samsung een foto laat zien van Kuro zwartwaardes, dan wordt het zwart niet ineens zwarter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spuke
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 07:38
En de levertijd van onze 50C7000 hier is weer opgeschoven, van 9 juni naar 16 juni... Wanneer gaan ze daar bij Samsung eindelijk eens beginnen met leveren? Ik heb hem eind april reeds besteld en hij ging eerst geleverd worden midden mei... Je zou haast gaan denken dat ze het met opzet doen opdat je een 3D LED zou kopen in de plaats...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 01:38:
[...]

Ja dat ga ik maar eens proberen :9 in game mode is er echt teveel contrast en zijn de kleuren overgesatueerd. ff zien wat ik daar aan kan doen, anders ff op av vragen voor wat game settings.

Ja ik ben echt super blij met deze set. Wat ik vooral een leuke feature vind is Motion Judder Canceller. Je ziet echt merkbaar verschil met de setting aan en uit. Als je hem een tijdje aan hebt staan en doet hem vervolgens uit dan denk je echt: "wat hapert het beeld". Over de zwartwaarde kan ik nog steeds weinig zeggen, het enige wat ik zie is verschillende kleuren slides en heel af en toe een beetje film :P . In de Media Markt was het zwart wel dieper dan wat ik nu zie, dus daar moet ik nog verder mee aan de gang. Op het moment zie ik het zwart nog steeds als heel donker grijs. Ik had wel even naar de black tone settings gekeken en waneer je deze op "deep" zet worden zwarte objecten wel echt zwart, maar donkere scenes blijven donkergrijs ( misschien hoorde die scene wel zo ). Verder kijkend dan zwartwaardes is het beeld echt geweldig. Ik zit geregeld met mijn jaw on the floor. Op AVS had een user een foto geplaatst waarin je een idee kan krijgen van de zwartwaardes. Nogmaals op mijn set is het niet zo donker, maar denk dat dit het meest haalbare is.

[afbeelding]

Op zich is het vrij logisch dat het in de MediaMarkt donkerder lijkt dan thuis, in de MM is immers heel veel omgevings (TL) licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbopinda
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-12-2024
Hoi Tweakers,

Ik heb een vraag over de PS50C7700 (of PS50C7000). Dit model spreekt mij aan, maar ik vraag mij af wat nou concreet het nadeel van deze nieuwe generatie Plasma zou kunnen zijn?

Ik probeer het grote prijsverschil met de LED 3d tv's te verklaren... Is het echt puur voorkeur in het beeld dat het verschil maakt? Dan zouden mensen toch bijna gek zijn om 700 euro meer neer te leggen voor een LED tv, of zijn er andere zaken die mee spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Laatst online: 17-09 16:07
FlowDesign schreef op zondag 30 mei 2010 @ 22:49:
[...]

Op zich is het vrij logisch dat het in de MediaMarkt donkerder lijkt dan thuis, in de MM is immers heel veel omgevings (TL) licht.
Juist niet, bij een plasma dan in ieder geval.
Bij veel omgevingslicht lijkt het zwart vaak grijziger omdat er dan teveel licht schijnt op het paneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
StealthyPeanut schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:14:
[...]

Juist niet, bij een plasma dan in ieder geval.
Bij veel omgevingslicht lijkt het zwart vaak grijziger omdat er dan teveel licht schijnt op het paneel.
Dat kan natuurlijk ook... ik baseerde mijn uitspraak meer op dit artikel:
http://www.practical-home...e.com/contrast-ratio.html

Kijk vooral even bij het kopje "Presence of Ambient Light and Contrast Ratio".
Bestwel interessant :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

turbopinda schreef op maandag 31 mei 2010 @ 12:54:
Hoi Tweakers,

Ik heb een vraag over de PS50C7700 (of PS50C7000). Dit model spreekt mij aan, maar ik vraag mij af wat nou concreet het nadeel van deze nieuwe generatie Plasma zou kunnen zijn?

Ik probeer het grote prijsverschil met de LED 3d tv's te verklaren... Is het echt puur voorkeur in het beeld dat het verschil maakt? Dan zouden mensen toch bijna gek zijn om 700 euro meer neer te leggen voor een LED tv, of zijn er andere zaken die mee spelen?
De techniek van de plasma ligt natuurlijk mijlenver vooruit op de LCD's. Vandaar denk ik . Voor plasma is het meer al "gesneden koek" terwijl het voor de LCD LED allemaal "nieuw" is. En "nieuw" kost altijd meer.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2010 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:15:
[...]

De techniek van de plasma ligt natuurlijk mijlenver vooruit op de LCD's. Vandaar denk ik . Voor plasma is het meer al "gesneden koek" terwijl het voor de LCD LED allemaal "nieuw" is. En "nieuw" kost altijd meer.
En dat nieuw levert ook problemen op. Kijk bijv. naar de Sony KDL-EX700...
deze heeft Edge LED backlight en ze krijgen het niet voor elkaar om de backlight uniform te krijgen.

Je betaalt nu dus extra geld omdat het "nieuw" is (ondanks dat het nog steeds gewoon een LCD scherm is) en je krijgt er eigenlijk nieuwe problemen bij... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net 3d starter kit besteld. Zit nu op de 100 uur break in dus verwacht aankomend weekend eindelijk eens aan de slag te gaan met de tv. Dan zal ik ook wat foto's plaatsen. Zijn er trouwens nog andere met deze tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:14:
Net 3d starter kit besteld. Zit nu op de 100 uur break in dus verwacht aankomend weekend eindelijk eens aan de slag te gaan met de tv. Dan zal ik ook wat foto's plaatsen. Zijn er trouwens nog andere met deze tv?
Break in period is zoooooo 2005! :+

Zelfs Samsung zelf verwijst dit naar het rijk der fabelen:

http://ars.samsung.com/cu...55&PG_ID=-1&PROD_SUB_ID=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 00:46

JAM

Geloof dat maar niet al te stellig. Een 'break in' periode is nodig omdat dit samenhangt met de fosfors die in plasma-displays worden gebruikt. Lees hier maar eens waarom. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireb@ll
  • Laatst online: 08-09 08:51
Deismyna schreef op zondag 30 mei 2010 @ 02:09:
[...]

Die foto ziet er wel erg :9~ uit moet ik zeggen :)
En zoals je zegt, 3D kan best leuk zijn, alleen draag ik zelf al een bril dus das een beetje lastig om dan een extra 3D brilletje op te gaan zetten.

Ik ben zelf net over de 100 uur break in en heb het contrast e.d. al een beetje opgeschroefd. Ik heb trouwens voornamelijk 16:9 series gekeken en tussendoor af en toe de break-in slides of een 21:9 film. Helaas wel allemaal voor niks ben ik bang. Moest hem net 3x aan-/uitzetten voordat ik eindelijk beeld had :X Samen met alle andere issues ga ik maandag toch echt even de winkel bellen dat tie terug gaat. Vooral de buzz werkt op mijn zenuwen en ik ben bang dat samsung/selectro er geen oplossing voor gaat hebben. Kan ik de TV beter terugsturen als ik nog in de 7 dagen bedenktijd zit.
Dan maar even een tijdje zonder TV tot de C7700 leverbaar wordt voor ~1300 euro. Die "paar centen" meer voor een (hopelijk) beter toestel heb ik er wel voor over. :)
Deismyna , heb je hem terug gestuurd of niet?

Ben zelf ook aan het twijfelen welke aan te schaffen. 6500 of de 7700. 3d is een leuke addon maar niet echt nodig ( vrouwtje krijgt hoofdpijn ). Daarintegen de motion judder canceler en black filter zijn wel goede opties.
Ik dacht er uit te zijn met de 6500 maar het relatief kleine prijsverschil tussen 7700 en 6500 en de problemen die jij ondervonden hebt doen me toch weer twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
Fireb@ll schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:03:
[...]

Deismyna , heb je hem terug gestuurd of niet?

Ben zelf ook aan het twijfelen welke aan te schaffen. 6500 of de 7700. 3d is een leuke addon maar niet echt nodig ( vrouwtje krijgt hoofdpijn ). Daarintegen de motion judder canceler en black filter zijn wel goede opties.
Ik dacht er uit te zijn met de 6500 maar het relatief kleine prijsverschil tussen 7700 en 6500 en de problemen die jij ondervonden hebt doen me toch weer twijfelen.
Ondanks dat ik gisteren bij de winkel aangegeven had dat ik hem terug wou sturen is de monteur net nog wel langs geweest. Volgens hem is dit ook vrij normaal bij plasma's en heb ik nog een redelijk stil model, de oude B serie was veel erger :X
Deze gaat dus sowieso terug en wordt binnenkort opgehaald, maar ik zit nu wel te twijfelen over de C7700. Als die ook zoemt schiet ik er natuurlijk niet veel mee op. Aan de andere kant zijn er volgens mij veel meer mensen met een C7700 die niet buzzed, terwijl ik nog maar 1 iemand gelezen heb met een niet buzzende C6500.

Lastig, lastig... LCD is natuurlijk ook niet alles :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deismyna schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 10:03:
[...]

Ondanks dat ik gisteren bij de winkel aangegeven had dat ik hem terug wou sturen is de monteur net nog wel langs geweest. Volgens hem is dit ook vrij normaal bij plasma's en heb ik nog een redelijk stil model, de oude B serie was veel erger :X
Deze gaat dus sowieso terug en wordt binnenkort opgehaald, maar ik zit nu wel te twijfelen over de C7700. Als die ook zoemt schiet ik er natuurlijk niet veel mee op. Aan de andere kant zijn er volgens mij veel meer mensen met een C7700 die niet buzzed, terwijl ik nog maar 1 iemand gelezen heb met een niet buzzende C6500.

Lastig, lastig... LCD is natuurlijk ook niet alles :/
Als je een nwe gaat halen gewoon dat toestel uit de doos laten halen en zelf constateren of er wel of niet een buzz in zit, net zolang doorgaan totdat je een goede hebt.
Het is geen pakkie boter wat je koopt dus dat hebben ze maar te doen.
Geloof dat maar niet al te stellig. Een 'break in' periode is nodig omdat dit samenhangt met de fosfors die in plasma-displays worden gebruikt. Lees hier maar eens waarom
Dat artikel op Wikipedia is aangemaakt in 2006 ofzo? Samsung zelf raadt het ook af dus wat is het probleem? Denk je nu werkelijk dat iedereen een (nutteloze) break-in struggle aangaat? Ik denk dat 99% vd mensen die en plasma aanschafffen er nog nooit van gehoord hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

Of break-in nou wel of niet gangbaar is, is een veel gevoerde discussie. Feit is volgens mij wel dat IR (image retention) en de kans op inbranden groter is bij de eerste 100/200 uur. Daarom wordt vaak aangeraden om het contrast en de helderheid lager te zetten tijdens die eerste uren. Doe je niet een break-in? Prima, maar voorkom dan zoveel mogelijk stilstaande beelden met een hoge contrast en helderheid tijdens de eerste 100 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bS!
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-09 19:51

bS!

Deismyna, dus de monteur deed de buzz af als "normaal" ? Los van het feit dat je voor een ander model wil gaan is die buzz dus niet voldoende om een nieuw toestel te eisen? Twee dingen steken me maar van de C6500 en dat is de buzz (die ik dus ook heb) en het schijnbaar niet aanwezig zijn van Cinema Smooth.
Ik ben verder wel heel erg tevreden met de beeld kwaliteit.

Ik zie trouwens net dat er een nieuwe firmware versie uit is (T-VALDEUC-1013.2]) dus die ga ik nu even proberen :) de firmware update is trouwens voor de C65** & 7***.

[ Voor 47% gewijzigd door bS! op 01-06-2010 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie trouwens net dat er een nieuwe firmware versie uit is (T-VALDEUC-1013.2]) dus die ga ik nu even proberen de firmware update is trouwens voor de C65** & 7***.
changelog for v. 1013.2:

annoying buzz sound is gone. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:30:
[...]

changelog for v. 1013.2:

annoying buzz sound is gone. :+
:o ! Gelukkig had ik die er gisteravond al opgezet. (En het is helaas geen magische fix) ;)

En @ bS!, ik kan dit toestel gewoon terug sturen naar de winkel onder wet-koop-op-afstand en dan krijg ik me geld terug. Aangezien vrijwel iedereen een buzzer heeft schat ik de kans niet echt groot in dat ik een beter toestel terug krijg als ik hem zou inruilen.
Daar komt ook nog eens bij dat de C7700 "maar" 200 euro duurder is waar je dan MJC, real black filter en 3D voor terug krijgt (en dus hopelijk ook een non-buzzer). Dan is de keuze voor mij snel gemaakt natuurlijk.

Alleen jammer dat de C7700 op het moment alleen leverbaar is bij Plasma Discounter voor 1600 :X Dus dat wordt even wachten op de andere webshops.
(doet plasmadiscounter aan afdingen? zal wel niet he?)

[ Voor 7% gewijzigd door Deismyna op 01-06-2010 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen jammer dat de C7700 op het moment alleen leverbaar is bij Plasma Discounter voor 1600 Dus dat wordt even wachten op de andere webshops
He ik was eerder he? >:)

Even een ander vraagje, misschien dat iemand hier een antwoord op hebt.

In die Plasma 7 serie zit een ingebouwde DVB-S tuner. Wil dit dan zeggen dat je geen dreambox met schotel meer nodig hebt en dat je deze interne tuner misschien kan aansturen via een of andere "dreambox" gadget oid?

Of is dit teveel wishfull thinking van mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireb@ll
Ik denk dat de prijs wel zakt als hij beter leverbaar wordt. momenteel zijn er maar 2 webshops die kunnen leveren. qplaza en plasma

Hij staat bij MM voor 1699 dacht ik. Er komt vermoedelijk wel een actie aan bij MM ( do tot zo) 15 euro korting per 100 euro zoals ik heb gelezen op het aanbiedingen forum hier. Misschien dat plasma discounter daar wel onder wil gaan dan.
16x15 euro = 240
1699-240 = 1459.
Nog niet een geweldig aanbod. Salland heeft hem aangeboden voor 1299 maar ze hebben hem nog niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En vergeet niet dat Neckermann hem ook al eventjes voor 1300 had staan voor een dag... dus het *kan* wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 21:45
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:01:
[...]

He ik was eerder he? >:)

Even een ander vraagje, misschien dat iemand hier een antwoord op hebt.

In die Plasma 7 serie zit een ingebouwde DVB-S tuner. Wil dit dan zeggen dat je geen dreambox met schotel meer nodig hebt en dat je deze interne tuner misschien kan aansturen via een of andere "dreambox" gadget oid?

Of is dit teveel wishfull thinking van mij?
Dat vroeg ik me ook al af.
Volgens mij moet dat goed kunnen werken. Een DVB-S (Satellite) tuner, eigenlijk een S2 tuner want deze is voor HDTV, zou moeten werken met een geschikte CI module en smartcard. (meestal Canal Digitaal in NL).

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar er is vast wel iemand die dit kan bevestigen.
Een ingebouwde tuner is zeker handig omdat je dan geen extra kastje nodig hebt.
Wel ontbreekt er dan de opname mogelijkheid op harddisk zoals een Dreambox wel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 21:47:
En vergeet niet dat Neckermann hem ook al eventjes voor 1300 had staan voor een dag... dus het *kan* wel...
Dat was dus een foutje van Neckmermann die er 4 dgn op heeft gestaan. Maar we zijn gelukkig niet afhankelijk van Neckermann voor deze tv. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hmm. Dit is verwarrend. 8)7

Ik wil een nieuwe tv halen. Hij komt op een relatief kleine kamer te staan, dus 32" is (meer dan) genoeg. Full HD en een CAM CI+ module die werkt met digitale tv van Ziggo zijn beiden een must. Nou kwam ik deze tegen: productreview: Samsung LE32B550 review door Verwijderd

Leuk dingetje, leuke prijs, goeie review, goeie ervaringen met Samsung in monitoren en tv's...makkelijke keus zou je zeggen. Was het ook, tot ik op de site van Ziggo las dat de typenummers exact overeen moesten komen met wat zij op hun site geplaatst hebben, want anders waren ze niet door Ziggo gecertificeerd.

Blijkt dat het typenummer dus langer is dan "LE32B550". Er is een "LE32B550A5PXXN" en een "LE32B550A5WXXN". Ziggo zegt alleen de PXXN te gecertificeerd te hebben. Ze zeggen echter niet dat de WXXN niet overweg kan met hun digitale tv en de meeste sites die ik vind maken niet eens onderscheid tussen PXXN en WXXN, laat staan dat ik kan vinden wat nou precies het verschil in specs is.

Werkt de CAM CI+ module van de WXXN ook met digitale tv van Ziggo? Of moet ik echt specifiek op zoek naar de PXXN, ondanks dat die toevoeging zelden ergens vermeld wordt?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 00:35:
Hmm. Dit is verwarrend. 8)7

Ik wil een nieuwe tv halen. Hij komt op een relatief kleine kamer te staan, dus 32" is (meer dan) genoeg. Full HD en een CAM CI+ module die werkt met digitale tv van Ziggo zijn beiden een must. Nou kwam ik deze tegen: productreview: Samsung LE32B550 review door Verwijderd

Leuk dingetje, leuke prijs, goeie review, goeie ervaringen met Samsung in monitoren en tv's...makkelijke keus zou je zeggen. Was het ook, tot ik op de site van Ziggo las dat de typenummers exact overeen moesten komen met wat zij op hun site geplaatst hebben, want anders waren ze niet door Ziggo gecertificeerd.

Blijkt dat het typenummer dus langer is dan "LE32B550". Er is een "LE32B550A5PXXN" en een "LE32B550A5WXXN". Ziggo zegt alleen de PXXN te gecertificeerd te hebben. Ze zeggen echter niet dat de WXXN niet overweg kan met hun digitale tv en de meeste sites die ik vind maken niet eens onderscheid tussen PXXN en WXXN, laat staan dat ik kan vinden wat nou precies het verschil in specs is.

Werkt de CAM CI+ module van de WXXN ook met digitale tv van Ziggo? Of moet ik echt specifiek op zoek naar de PXXN, ondanks dat die toevoeging zelden ergens vermeld wordt?
Is zowieso een raar verhaal. Ik heb mij door de lokale Tv retailer laten vertellen dat die N aan het einde van het serienr. er staat omdat dat ie dan uit Nederland vandaan komt.

Als je dan kijkt naar het "compatible" overzicht van Ziggo:

https://www.ziggo.nl/#pro...sie-module-ci/televisies/

Dan gaan zij ervan uit dat de Samsung plasma's vanuit Croatie alleen ondersteunt worden.

Lekker logisch maar niet heus.

Dat wordt dus Dreambox time! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yi-Long
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-05 16:18
Vervelend dat die Samsung plasma's dus weer (nog steeds) dat buzz-probleem hebben :(

Over die Dreambox: is daar ergens een topic of whatever over met uitleg voor een complete n00b als ik!? Want UPC abo loopt dit najaar af en eerlijk gezegd heb ik het wel gehad met ze, dus als een dreambox dan een goed alternatief is, dan probeer ik liever dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 01:06:
[...]

Is zowieso een raar verhaal. Ik heb mij door de lokale Tv retailer laten vertellen dat die N aan het einde van het serienr. er staat omdat dat ie dan uit Nederland vandaan komt.

Als je dan kijkt naar het "compatible" overzicht van Ziggo:

Dan gaan zij ervan uit dat de Samsung plasma's vanuit Croatie alleen ondersteunt worden.
Mwah, alleen bij enkele plasma-tv's. De meeste tv's in de lijst eindigen gewoon op een N. Maar ik vraag me dus wel af wat nu dan het verschil is tussen de WXXN en de PXXN en hoe ik dan bij bedrijven die alleen maar de eerste helft van het artikelnummer afdrukken de PXXN ga vinden, als de WXXN tenminste écht niet werkt met Ziggo. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yi-Long schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:48:
Vervelend dat die Samsung plasma's dus weer (nog steeds) dat buzz-probleem hebben :(
Voor de statistieken: Ik heb sinds en paar dagen een Samsung PS50C6500, en geen buzz ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:41:
[...]

Mwah, alleen bij enkele plasma-tv's. De meeste tv's in de lijst eindigen gewoon op een N. Maar ik vraag me dus wel af wat nu dan het verschil is tussen de WXXN en de PXXN en hoe ik dan bij bedrijven die alleen maar de eerste helft van het artikelnummer afdrukken de PXXN ga vinden, als de WXXN tenminste écht niet werkt met Ziggo. 8)7
"Enkele" plasma's ?

Even voor alle duidelijkheid:

Ik praat hier over de Plasma's van Samsung:

De series 5,6 en 8 (waar is de 7 serie???) worden door Ziggo ondersteunt met serienr. eindigend op XXC

Kan aan mij liggen maar ik zie geen enkele Ziggo Samsung Plasma compatible met een N van Nederland.

XXC?

Sex in Croatie zeker? :+ (dit was sarcastisch/ ironisch bedoeld uiteraard). ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2010 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
en de 4 serie (PS42C450) komt er helemaal niet in voor -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparkark
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-08 10:31
iemand enig idee waar ik de ps50c7700 live kan bewonderen.
laten we zeggen in lijn alkmaar/amsterdam.

had vandaag gekeken naar de 3d actie op een led 55c7700, maar dat viel wel erg tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Reactie gehad van MediaMarkt m.b.t. mijn vraag:
Geachte NMe,

De 32B550 welke wij in ons assortiment voeren is geschikt voor Ziggo.

Wij begrijpen uw verwarring, het probleem zit hem erin dat wij helaas door een technisch probleem de omschrijving in het type nr. nog niet kunnen aanpassen in ons systeem.

Om de TV voor Ziggo te gebruiken heeft u nog wel een aparte Ci+ module nodig. Deze kunnen wij u helaas nog niet Online aanbieden maar deze is eventueel verkrijgbaar bij een van Onze vestigingen.

Hopende u zo van voldoende informatie te hebben voorzien,

Met vriendelijke groet,

Media Markt Online
Gezien het feit dat ze goedkoper zijn dan de Pricewatch en bovendien bevestigen dat de tv moet werken met Ziggo's Ci+ module gaat dat hem wel worden denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenderstheman
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-02-2023
Heeft iemand ervaring met de PS50c530 van samsung? Over de c550 is genoeg informatie te vinden, maar over de c530 kan ik niets vinden. Ik zie alleen dat 1 hdmi-ingang minder heeft dan de 550 (3 tov 4). Met de mediamarktactie wordt deze tv qua budget ineens interessant. Wat voor mij belangrijk is, is dat de ci+ module met ziggo werkt (zie dat van de 5 serie de c-modellen niet in het lijstje van ziggo voorkomen,maar de MM zegt wel dat ze werken). Ik kan verder geen reviews of tests vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
  • Laatst online: 26-11-2015
sparkark schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 18:05:
iemand enig idee waar ik de ps50c7700 live kan bewonderen.
laten we zeggen in lijn alkmaar/amsterdam.

had vandaag gekeken naar de 3d actie op een led 55c7700, maar dat viel wel erg tegen.
Ik heb hem zondag bij de MediaMarkt in Amsterdam Noord zien hangen. Hij hangt bij het 'Samsung muurtje', met allerlei andere Samsung modellen, aan de linkerkant. Daar kun je ook de 3D brillen van Samsung testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparkark
bedankt Niels, ga vanavond wel even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hmm, de tv die ik eigenlijk wilde kopen is in prijs verlaagd van 429 euro eerder deze week naar 354 euro nu... Maar vlak nadat ik dacht "mooi, kopen!" zag ik dat ze de opvolger van die tv nu ook verkopen.

Het beeld op de 650 schijnt echt véél beter te zijn dan dat van de 550, dus nou ben ik alsnog 450 euro kwijt inclusief verzendkosten en verwijderingsbijdrage. Gemeen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparkark
NMe
is dit de prijs met de korting er al van af?

er is nu een actie: voor elke € 100,- krijg je €15,- korting.
(geldt alleen bij aankoop tv's)

Verzacht toch weer een beetje de pijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireb@ll
Ik zie net op MM site:
SAMSUNG PS50C7000YWXXC 1289 euro. Volgens mij is dat niet duur of wel? Wel 3d, real black filter, geen motion judder canceler voor zover ik uit alle info begrijp.

http://www.samsung.com/nl...ype=prd_detail&returnurl=

De 7700 staat niet op de MM site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Graag ontopic reacties, dit is het Samsung PLASMA topic.
NMe schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 17:48:
Hmm, de tv die ik eigenlijk wilde kopen is in prijs verlaagd van 429 euro eerder deze week naar 354 euro nu... Maar vlak nadat ik dacht "mooi, kopen!" zag ik dat ze de opvolger van die tv nu ook verkopen.

Het beeld op de 650 schijnt echt véél beter te zijn dan dat van de 550, dus nou ben ik alsnog 450 euro kwijt inclusief verzendkosten en verwijderingsbijdrage. Gemeen. :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

hardware-lover schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 18:09:
Graag ontopic reacties, dit is het Samsung PLASMA topic.

[...]
Verrek. 8)7 Sorry. :$
sparkark schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 18:02:
NMe
is dit de prijs met de korting er al van af?

er is nu een actie: voor elke € 100,- krijg je €15,- korting.
(geldt alleen bij aankoop tv's)

Verzacht toch weer een beetje de pijn.
Ik gok dat de prijzen in de webshop niets te maken hebben met de prijzen in hun winkels, maar ik denk dat ik zometeen even langs ga bij de MM om te kijken. Als die actie de reden is waarom de prijzen op de webshop verlaagd zijn denk ik dat ik het ding maar snel aanschaf. :P Maar goed, genoeg offtopic gelul van mijn kant. :P

[ Voor 3% gewijzigd door NMe op 03-06-2010 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
Fireb@ll schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 18:08:
Ik zie net op MM site:
SAMSUNG PS50C7000YWXXC 1289 euro. Volgens mij is dat niet duur of wel? Wel 3d, real black filter, geen motion judder canceler voor zover ik uit alle info begrijp.

:9~ Jammer dat deze geen MJC heeft en dat de C7700 er niet op staat. Zijn de prijzen op de webshop eigenlijk inclusief de lopend 15/100 euro kortingsactie? Of zou die er nog afgaan als je hem in de winkel zou kopen (er van uitgaande dat tie in de winkel even duur is).
Eigenlijk wil ik al deze acties nog niet zien, wil eerst even wachten totdat ik mijn geld terug heb van mijn C6500 die vandaag opgehaald is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fireb@ll schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 18:08:
Ik zie net op MM site:

Ik zou geen PS50C7000YWXXC kopen als je er ooit nog eens van plan bent een Nederlandse CI+ kaart in te doen.

Btw kan je de link naar die aanbieding geven?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2010 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

NMe schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 18:27:
[...]

Ik gok dat de prijzen in de webshop niets te maken hebben met de prijzen in hun winkels, maar ik denk dat ik zometeen even langs ga bij de MM om te kijken. Als die actie de reden is waarom de prijzen op de webshop verlaagd zijn denk ik dat ik het ding maar snel aanschaf. :P
Ik heb het even nagevraagd: alle tv-prijzen in de webshop zijn na aftrek van die korting* en voor bijtelling van verzendkosten en verwijderingsbijdrage. In het kort: er komt 13 euro bovenop die prijs, that's it.

* Die korting is best geniepig; het is geen 15% korting, maar 15 euro per 100 euro in het aankoopbedrag. Een tv van 599 euro kreeg maar 75 euro korting terwijl een tv van 600 euro een korting van 90 euro zou krijgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm ik heb juist vandaag een PS50C7700 bij plasma discounter gekocht, nog niet uitgepakt (wil hem samen met iemand in elkaar zetten, in mijn eentje dat zware ding tillen lijkt me niet slim, en degene waarmee ik hem gehaald heb kon niet langer blijven).
Volgens mij was de Europese C7700 gelijk aan de C8000 in Amerika? En de C7000 dan? Volgens mij heb ik ook ergens gelezen op avsforums dat mensen de MJC aan de praat hebben gekregen op lagere modellen door in het service menu een optie aan te zetten...

Ben nu wel erg benieuwd naar de precieze verschillen, want het prijsverschil is aanzienlijk. Misschien dat ik hem dan terugbreng en voor de MM actie ga... hmm..

@benito 100; http://www.mediamarkt.nl/...=14772&pos=18&display=all

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2010 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireb@ll
Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 19:26:
[...]

Ik zou geen PS50C7000YWXXC kopen als je er ooit nog eens van plan bent een Nederlandse CI+ kaart in te doen.

Btw kan je de link naar die aanbieding geven?
http://www.mediamarkt.nl/...=14772&pos=18&display=all

de link zoals gevraagd.
En UPC hier. CI+ kaart werkt zowieso niet voor zover ik weet.
Gewoon een decoder erbij. tis toch al een rij van kastjes :)
Voor het gemak een logitech harmony :)

Specs op samsung site geven ook netjes ci en niet ci+. Dus ik denk dat we lang kunnen zoeken naar een 7000 met ci+. Daar hebben we de 7700 voor volgens mij,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireb@ll
Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 21:50:
Hmmm ik heb juist vandaag een PS50C7700 bij plasma discounter gekocht, nog niet uitgepakt (wil hem samen met iemand in elkaar zetten, in mijn eentje dat zware ding tillen lijkt me niet slim, en degene waarmee ik hem gehaald heb kon niet langer blijven).
Volgens mij was de Europese C7700 gelijk aan de C8000 in Amerika? En de C7000 dan? Volgens mij heb ik ook ergens gelezen op avsforums dat mensen de MJC aan de praat hebben gekregen op lagere modellen door in het service menu een optie aan te zetten...

Ben nu wel erg benieuwd naar de precieze verschillen, want het prijsverschil is aanzienlijk. Misschien dat ik hem dan terugbreng en voor de MM actie ga... hmm..

@benito 100; http://www.mediamarkt.nl/...=14772&pos=18&display=all
Voor zover ik weet is het zo:
C6500 = C6500 US met cinema smooth
C7000 = C7000 US met cinema smooth en real black filter
C7700 = C8000 US met cinema smooth, real black filter, Motion judder canceler, DVBs tuner en CI+ slot

Dit is mijn persoonlijke idee. C7000 in US heeft geen real black filter, dus het komt niet helemaal overeen.

Hier wat meer info denk ik, ze vermelde wel een ander model schema:
http://www.avforums.com/f...ners-thread-part-2-a.html

De modellen en opties verschillen per land volgens mij.

Andere ideen zijn uiteraard welkom :)

Sorry voor de dubbel post. het ziet er anders uit dan ik in gedachten had :P
Iets te enthausiast gereageerd zeg maar.

[ Voor 4% gewijzigd door Fireb@ll op 03-06-2010 22:04 . Reden: reden dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm dus als je de DVB-S tuner en het CI+ slot niet gaat gebruiken, is de 7000 hetzelfde, want de MJC kan je in het service menu aanpassen...
Het CI+ slot klinkt handig, maar volgens mij kan je dan geen VOD van bijv. Ziggo ontvangen, daar heb je echt een aparte decoder voor nodig, correct me if I'm wrong (die dus interactieve TV aankan). Dus dat nieuwsbericht op de frontpage van de week waarin Ziggo 3D films wil aabieden als VOD, dan heb je aan het CI+ slot van de 7700 dus toch niets, want dan moet je toch aan de Set-top-box.

/krijgt nu een beetje buyers remorse...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2010 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireb@ll
Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 22:11:
Hmmm dus als je de DVB-S tuner en het CI+ slot niet gaat gebruiken, is de 7000 hetzelfde, want de MJC kan je in het service menu aanpassen...
Het CI+ slot klinkt handig, maar volgens mij kan je dan geen VOD van bijv. Ziggo ontvangen, daar heb je echt een aparte decoder voor nodig, correct me if I'm wrong (die dus interactieve TV aankan). Dus dat nieuwsbericht op de frontpage van de week waarin Ziggo 3D films wil aabieden als VOD, dan heb je aan het CI+ slot van de 7700 dus toch niets, want dan moet je toch aan de Set-top-box.

/krijgt nu een beetje buyers remorse...
Garantie vervalt wel met service menu modificaties. Volgens mij kun je ook alleen op US model die mods doen en niet op euro/nl model, hier kan ik uiteraard fout zitten.

En persoonlijk ga ik niet rommelen met een product van 1000 of duurder vind ik nou net iets te veel van het goedem maar das mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik weet is het zo:
C6500 = C6500 US met cinema smooth
C7000 = C7000 US met cinema smooth en real black filter
C7700 = C8000 US met cinema smooth, real black filter, Motion judder canceler, DVBs tuner en CI+ slot

Dit is mijn persoonlijke idee. C7000 in US heeft geen real black filter, dus het komt niet helemaal overeen.
Wel raar inderdaad dat die Amerikaanse PN50C7000 geen Real Black filter heeft en de PS60C7000 in Nederland weer wel, terwijl dit iets hardwarematigs is.

Weer iets gevonden:

"A addition, saw that there was a request in the Forum. There is talk of a C7700 with in addition the tuner sat: the C7700 is a TV exclusively dedicated to France (and France has cancelled the C7000 tourists to C7700). Samsung Italy confirmed to us that we remain in the C7000 range, as well as in many other countries. Because only in France? Simple, because there is Orange in France, which began broadcasting in 3D satellite (Roland Garros) therefore had to add the satellite tuner."

8)7

Heeft iets te maken met die HD tv tuner denk ik. Maar wel bizar een prijsverschil van > 400 euro.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2010 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireb@ll
Heb net met samsung gebeld.
Die wisten mij het volgende te melden. Ze hadden ook nog geen gegevens van de C7700 maar:

-WXXC is het artikelnr voor nederlandse plasma modellen.
-C7700 is ook een model dat in NL gevoerd gaat worden
-De dvb tuners zouden het zelfde zijn in de 7000 en 7700 schermen?

[ Voor 1% gewijzigd door Fireb@ll op 04-06-2010 09:53 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fireb@ll schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 09:50:
Heb net met samsung gebeld.
Die wisten mij het volgende te melden. Ze hadden ook nog geen gegevens van de C7700 maar:

-De dvb tuners zouden het zelfde zijn in de 7000 en 7700 schermen?
Bel dan ook ff met MM en vraag ze of idd die Real Black filter er op zit. (moet ook op de doos staan) en hoe het zit met die MJC.

:P

Ik word er ondertussen ook duizelig van met al die typenr. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireb@ll
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 10:18:
[...]

Bel dan ook ff met MM en vraag ze of idd die Real Black filter er op zit. (moet ook op de doos staan) en hoe het zit met die MJC.

:P

Ik word er ondertussen ook duizelig van met al die typenr. 7(8)7
Ik ga vanavond naar MM. Hij valt niet onder de actie voorwaarden maar toch maar eens kijken of ze verkopen willen met korting. Geen korting, dan wachten we nog even :)
Maar volgens mij heeft hij wel MJC en een Black filter, paar pagina's terug in dit forum is er een member die hem al heeft en het bevestigde dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenwood
Fireb@ll schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 10:33:
[...]

Ik ga vanavond naar MM. Hij valt niet onder de actie voorwaarden maar toch maar eens kijken of ze verkopen willen met korting. Geen korting, dan wachten we nog even :)
Maar volgens mij heeft hij wel MJC en een Black filter, paar pagina's terug in dit forum is er een member die hem al heeft en het bevestigde dacht ik.
Ook ik kan dit bevestigen, de 7700 heeft wel een Real Black Filter en MJC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fireb@ll schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 10:33:
[...]

Ik heb hier nog niemand gezien die de C7000 variant in huis heeft.
En die C7000 serie staat ook niet in de showroom van MM daar vind ik alleen de PS50C7700 voor 1699 - (17*15 korting dan). 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hadden ook nog geen gegevens van de C7700 maar:

volgens mij maak je hier nu een foutje; die C7700 staat in elke showroom van een gerenomeerd electronicahuis voor gemiddeld 1699 euries. Die C7000 echter niet. En die staat in de online shop van MM voor 1289 euries. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pCOW
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:17
Ben net bij de MM-Utrecht geweest. Daar hebben ze de 7700 nog niet binnen, maar na telefonisch contact vertelden ze mij dat er eind volgende week een aantal toestellen binnen komen. Hij kon ook besteld worden onder de huidige actie. Adviesprijs - 17x€15 euro korting (hij rekende zelf a met 17 ipv 16. Kortingsbedrag ging dan weer wel van de adviesprijs af) . Als het goed is krijgen ze eind volgende week een redelijk aantal tv's binnen. Voor deze prijs kon ik hem niet laten gaan en nu maar hopen dat ze inderdaad volgende week worden geleverd.
Ik heb verder niet nagevraagd over verschillen met de 7000 (met betrekking tot MJC enzo). Dit model stond trouwens ook in de computer stond, maar dan voor dezelfde prijs als de 7700.

mijn signature is bewust leeg :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireb@ll
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 10:59:
[...]

volgens mij maak je hier nu een foutje; die C7700 staat in elke showroom van een gerenomeerd electronicahuis voor gemiddeld 1699 euries. Die C7000 echter niet. En die staat in de online shop van MM voor 1289 euries. ;)
Nee helaas benito, geen foutje
Samsung nederland kon mij telefonisch niet voorzien van informatie omtrent de C7700, Deze informatie hebben zij ook nog werd mij verteld.
De C7000 staat op de site vermeld van samsung. Hier had men wel informatie over, alleen ben ik daar niet ingeinteresseerd. Het is of de C6500 of de C7700 voor mij.
voorkeur gaat momenteel naar de C7700 gezien de toch wel wat negatieve reacties op de 6500.

C7000 heeft geen MJC wel Black filter volgens Samsung site. Mocht ik hem vanavond zien dan zal ik het nog even laten weten.

@groenhou:
Wat zijn jouw ervaringen tot nu toe( buzz, kleuren, zwart weergave enzo)? Heb je eventueel een paar mooie foto's ? ben altijd beniewd hoe ze hangen in het echie en niet in MM of op de site van Samsung :)
En met welke beugel heb je de tv opgehangen?

Sorry als deze vragen al gesteld zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

De 7700 serie is uitgesloten van de actie door MM. Zie hun website en actievoorwaarden.
Proberen kan natuurlijk altijd. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
Help!!!! schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 12:09:
De 7700 serie is uitgesloten van de actie door MM. Zie hun website en actievoorwaarden.
Proberen kan natuurlijk altijd. :)
Neem aan dat dat over de 7700 LED gaat, niet de plasma...

Kom net uit MM bijlmer arena, daar koste de PS50C7700 1699,- (zonder de korting). Helaas hadden ze geen 3D demo setup staan :( Kon ook geen buzz horen, maat het was dan ook erg luidruchtig.
Vond de matte rand wel veel strakker dan dat blingding op de C6500, scheelt een hoop in reflectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexicano
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-12-2023
zo ver ik weet is de c7700 de nederlandse variant (met DVB-S tuner) en de c7000 pcies hetzelfde maar dan voor niet nederlandse markten. (zo is het type nummer in duitsland weer c7790) allemaal met black filter en (auto) cinema smooth. niet te verwarren met MJC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenwood
@groenhou:
Wat zijn jouw ervaringen tot nu toe( buzz, kleuren, zwart weergave enzo)? Heb je eventueel een paar mooie foto's ? ben altijd beniewd hoe ze hangen in het echie en niet in MM of op de site van Samsung :)
En met welke beugel heb je de tv opgehangen?

Sorry als deze vragen al gesteld zijn :)
Mijn ervaringen tot nu toe erg goed. Helaas heeft die van mij een lichte buzz die bij laag volume te horen is. Voor mij persoonlijk niet bepaald storend en dit schijnt nu eenmaal een beetje bij plasma tv's te horen. Zwart waardes vind ik erg goed al heb ik de tv nog niet ideaal ingesteld. Kleuren spatten echt van het scherm, vooral bij een strakke HD uitzending van Discovery Channel. Het scherm reflecteerd wel aanzienlijk als er licht op valt.

Ik heb er los twee 3d brillen bij gekocht, een erg leuke gimmick moet ik zeggen. Vooralsnog alleen getest met de 2d -> 3d conversie methode. Bij sommige programma's zie je echt diepte, bij anderen is het effect miniem. Animatie dvd's als Monsters vs Aliens zijn erg leuk, al moet de kamer wel lekker donker zijn. Ben erg benieuwd hoe "echte" 3d uitzendingen/films er uitzien, maar vind de aanschaf van een speler in verhouding met het aanbod nog niet de moeite waard.

Ik heb hem opgehangen met een simpele oplossing van IKEA (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90147936). Heb nog nagedacht over een ultra slim model, maar vind een beetje ruimte voor de kabels wel zo prettig. Ik zal dit weekend een aantal foto's nemen. Mocht je nog vragen hebben; stel ze gerust! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben erg benieuwd hoe "echte" 3d uitzendingen/films er uitzien, maar vind de aanschaf van een speler in verhouding met het aanbod nog niet de moeite waard.
Heb je geen schotel met decoder dan?

Er hangt al aardig wat 3D in de lucht ;)

http://nl.kingofsat.net/hdtv.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenwood
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 12:51:
[...]

Heb je geen schotel met decoder dan?

Er hangt al aardig wat 3D in de lucht ;)

http://nl.kingofsat.net/hdtv.php
Helaas niet, ben afhankelijk van het aanbod van UPC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Fireb@ll schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 21:50:
Specs op samsung site geven ook netjes ci en niet ci+. Dus ik denk dat we lang kunnen zoeken naar een 7000 met ci+. Daar hebben we de 7700 voor volgens mij,
Heb even de specs van een heleboel verschillende Plasma en LED modellen uit verschillende series (4,5,6,7,8) nagekeken op de samsung site en er is er niet één waar CI+ staat. Er staat altijd alleen maar CI. Dus daar wordt je ook niets wijzer van -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde eigenlijk de 55c8700 kopen maar nu ik de de 50c7700 zie is deze ook wel erg aantrekkelijk.

Alleen 1 vraag er wordt door de kids vaak 2-3 uur per dag op de tv gegamed.

Hoe zit het nu met inbranden met bv munitie logo`s bij shooters?

Of valt dit wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireb@ll
De kogel is door de kerk :)
Heb de PS50C7700 is besteld.
Levertijd 3 a 4 weken oO.

MM heeft hem in het alexandrium staan voor 1459,- Hij doet dus mee met de 15 euro actie.

Heb hem besteld bij Foto klein. Goede service daar en de beste deal met de accescoires die ik nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit de manual even door te lezen, morgen ga ik hem (de PS50C7700) plaatsen. Waarschijnlijk eerst even op de voet, want moet ook nog even een mooie beugel zien te halen. @ groenhou; is die beugel echt voldoende voor deze plasma? Hoewel ik een vogels nou ook weer overdreven duur vind, vind ik het ikea setje er toch een beetje scary uitzien... de meeste muurbeugels hebben verticale rails, dat ziet er iets degelijker uit, of denken jullie echt dat het totaal niet uitmaakt?

Die manual is overigens best grappig; "Als je op de TV klimt, kan hij omvallen, bevestig hem daarom met een paar kleine schroefjes aan de muur als je de voet gebruikt" :P.
En ook nog dingen als "kinderen en tieners altijd in de gaten houden als ze 3DTV kijken." Verbaast me eigenlijk dat er niet staat "sluit voor gebruik alle kinderen onder de 7 jaar op in een hok, samen met alle huisdieren, bejaarden en zwangere vrouwen op in de kelder".

Er staat overigens dat WLAN adapters van niet-samsung merken mogelijk niet worden ondersteund... dat ga ik ook wel even checken binnenkort, heb hier ergens nog een belkin adaptertje liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat overigens dat WLAN adapters van niet-samsung merken mogelijk niet worden ondersteund... dat ga ik ook wel even checken binnenkort, heb hier ergens nog een belkin adaptertje liggen.
Plasma 7 serie van WEL Samsung werkt ook niet met die dongle...aldus:

http://www.samsung.com/nl...bsubtype=wireless-dongles
Heb hem besteld bij Foto klein. Goede service daar en de beste deal met de accescoires die ik nodig had.
Waarom neem je die C7000 dan niet bij de MM (online) voor 1289 en koop je er voor 80 euro 2 3D brillen bij? Goedkoper dan dit kan volgens mij niet...en ook DIRECT leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met veel interesse volg ik dit topic. Ben nl van plan om dit jaar een Samsung Plasma aan te schaffen. Nl de PS50C7000 of PS50C7700. Nu weet ik dat de PS50C7000 waarschijnlijk geen MJC (motion judder canceller).
Mijn vraag is nu is MJC nu echt een feature wat van belang is? Weet nl niet precies wat dit doet.

Gebruik trouwens geen Ziggo, dus dat ci+ is niet van belang voor mij.

Hoop dat iemand mij duidelijkheid kan verschaffen. Hoop dat ook iemand (in bezit van PS50C7000) duidelijkheid kan geven of MJC nu wel of niet op de C7000 zit. Zoals ook hierboven geschreven is daar nog steeds heel veel verwarring over. Samsung site zegt van niet. Een aantal webshops wet etc.

In het derde kwartaal komt de Plasma C8000 uit. Heeft het zin om daar nog op te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
ik zit nu heel erg te twijfelen om mijn 55c6000 terug te brengen en te ruilen voor de ps58c6500. Dit ivm de gigantische clouding bij mijn tv. Zijn er nog do's of dont's? En is de beeldkwaliteit van de plasma de meerprijs waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 23:47:
[...]

Plasma 7 serie van WEL Samsung werkt ook niet met die dongle...aldus:

http://www.samsung.com/nl...bsubtype=wireless-dongles
Staat wel gewoon in de manual, neem aan dat de manual in dit geval gelijk heeft, en niet de website (waar de 7700 bijvoorbeeld nog steeds niet op staat).

Overigens staat in de manual ook in het kopje over CAM's wel degelijk CI en CI+ allebei vermeldt, dus dit zal ook wel met Ziggo werken (ook al staat er op de Samsung website alleen dat het een CI module heeft).
Echter ik zit er nu aan te denken om Satelliet te nemen, want dan heb je meer HD kanalen voor minder maandelijkse kosten, en ook al een 3D kanaal (test kanaal, maar goed).
Voor die andere 3D kanalen heb je vast een andere schotel dan de normaal geleverde van Canal Digitaal?
/gaat zich eens inlezen in DVB-S...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireb@ll
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 23:47:
[...]
Waarom neem je die C7000 dan niet bij de MM (online) voor 1289 en koop je er voor 80 euro 2 3D brillen bij? Goedkoper dan dit kan volgens mij niet...en ook DIRECT leverbaar.
De 7000 heeft geen MJC. De 7700 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexicano
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-12-2023
Fireb@ll schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 13:32:
[...]

Dat lijkt me sterk want het is precies hetzelfde model alleen geen DVB-S tuner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fireb@ll schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 13:32:
[...]

Die 7000 heeft wel MJC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
Hoe weet je dat zo zeker? Op de site van Samsung zelf staat namelijk:
Motion Judder Canceller: Nee

Overigens zou mijn voorkeur ook naar een echte winkel gaan ipv online bestellen. Dan kan je dat ding tenminste in de winkel aansluiten en testen op buzz enzo :) Ik heb geen zin om weer en scherm terug te sturen hierom...

[ Voor 13% gewijzigd door Deismyna op 05-06-2010 17:16 ]

Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Buzz? Welke buzz? Da's een vuvuzela. Case closed.