Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Na in oktober al een Selectro monteur lang te hebben geweest voor het gezoem van mijn Samsung 42B450, destijds enkel wat viltmateriaal op de achterplaat geplaatst, heb ik vandaag opnieuw een monteur langs laten komen. Deze is zojuist vertrokken nadat hij de X en Y-plaat heeft vervangen. Hiermee is het werkingsgeluid (iets) afgenomen in toonhoogte en is daarmee minder storend geworden. Ik moet er even tegenaankijken 's avonds hoe 'hinderlijk\storend' het nog is, of het dus voldoende is afgenomen. De monteur heeft wel een aantekening gemaakt die naar Samsung wordt gestuurd, zodoende wordt ik automatisch benaderd wanneer hier vanuit Samsung een oplossing voor wat aangedragen.....hopen we.

Affijn, wel goedkoop materiaal zit er in zo'n Samsung B450 plasma zeg. I know, het is het instapmodel bij de Samsung plasma's, maar de monteur die zei: "Hier, voel eens aan de printplaat", nadat hij één van de printplaten los had gehaald. En het leek gewoon op een stuk karton. Zo had hij een keer toen hij bij een andere klant was, dat de printplaat doormiddenbrak bij het losschroeven... heerlijk :P

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blokkerige probleem wat jullie hebben met de ps50b650 is een bekend probleem.

DIt schijnt te gebeuren bij 50hz input signalen.

Zoals hier beschreven staat:

http://www.avforums.com/r...0-Plasma-HDTV-Review.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-11-2024
vwtune schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:49:
Weet iemand waar ik bij de PS58B680 kan achterhalen waar ik de al speeluren kan zien?
iemand :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stippel
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:16
Ik heb dit zelf ook niet kunnen achterhalen. In het service menu staat niets volgens mij. tevens geen antwoord van anderen hierop gehad.
Ik denk dat je een telraam moet gaan gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melluh3
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-02-2024
Zelfde geldt voor de B650, ik kan ook niets achterhalen. Ik hou het aantal gespeelde films maar bij :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
Jammer dat er zo weinig met dit topic gedaan wordt ten opzichte van de Panasonic. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Blijkbaar brengen de bezitters van Samsung schermen meer tijd achter hun TV door dan de bezitters van Panasonic schermen, die continu achter hun PC scherm zitten .. :> O-) (flame!!..no just kidding :))

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 00:46

JAM

Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 20:52:
Het blokkerige probleem wat jullie hebben met de ps50b650 is een bekend probleem.

DIt schijnt te gebeuren bij 50hz input signalen.

Zoals hier beschreven staat:

http://www.avforums.com/r...0-Plasma-HDTV-Review.html
Dat is dus een heel groot deel van de inputsignalen in Nederland. Volgens mij alle bronnen die gebruik maken van het PAL-systeem. :/

Hopelijk komt Samsung hiervoor nog met een oplossing. Firmware upgrade misschien ....?! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yi-Long
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-05 16:18
Kort vraagje, maar is dat 'buzz-probleem' bij de B650 nu inmiddels al fatsoenlijk opgelost door Samsung!?

En ik lees hierboven helaas dat er dus ook problemen zijn met de 50hz input. Jammer.

Wanneer komen die nieuwste Samsung plasma's uit!? Of dan TOCH maar voor een Panasonic G10 gaan!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roksan
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-08 20:04
Tja als ik het hier zo lees en na een paar maanden ervaring verder met mijn eigen 50B650, kan ik alleen maar concluderen dat Samsung een niet zo'n goed product op de markt gezet heeft en wel om de volgende redenen:
1) Veel mensen klagen over buzz problemen
2) 50 Hz problemen, levert onrustig, blokkerig en schokkend beeld op (hoe durven ze dan zo'n toestel in Europa te verkopen!!).
3) Op witte achtergrond en snelle pans zie je (althans bij de mijne) verticale strepen door het beeld.
4) Ik vind persoonlijk dat HD content (Ned. 1,2 en 3, popcorn en PS3) niet een wauw effect geven. Het beeld is fractioneel mooier dan SD content. (Maar dat is wel een pluspunt. SD levert wel fraaiere plaatjes op dan menig ander merk)
5) Zwart waarden zijn niet goed en zijn naar mijn idee ook wisselend. Ik zie bij mijn toestel duidelijk dat het schakelt van grijs naar iets grijzer en weer terug. Dit levert ook een onrustig plaatje op.
6) Constante krakende geluiden van het frame van het toestel. Ook als het toestel uit staat. Dit is enigszins op te lossen door de schroeven iets losser te draaien. Maar het blijft toch.
7) En als laatste image retention. Deze is duidelijk aanwezig. Ik had hiervoor een LG 42PC1r van toch wel een paar generaties geleden. Die had er last van. Maar deze Samsung heeft het haast nog erger.

De positieve punten, de kleur weergave en de mooie instelmogelijkheden wegen voor mij hier niet tegen op. Maar ja het toestel is gekocht en zal toch een paar jaar blijven staan. Want ondanks dat het een relatief goedkope prijs is voor een dergelijk toestel is het nog steeds veel geld en koop ik niet zomaar een ander toestel.

Kortom ik raad potentiële kopers aan om het toestel eerst heel goed te bekijken of iets van bovenstaande problemen aanwezig is, opvallen en voor jezelf storend zijn.

Maar ik zal het toestel zeker niemand aanraden om te kopen. Ben erg teleurgesteld na alle positieve verhalen op het web. Uiteraard heb ik het toestel eerst bekeken voordat ik het gekocht heb. De eerste weken was ik ook best wel onder de indruk, zeker ook gezien de grootte en toch ook wel het mooie design. Maar er begonnen steeds meer dingen op te vallen. En de pest is, als je ze eenmaal ziet blijf je je er ook aan ergeren.

[ Voor 13% gewijzigd door Roksan op 16-01-2010 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb jij gewoon een defect toestel.

Het wisselen van zwart waardes en verticale strepen is volgens mij niet iets wat op elke tv is van dat model aanwezig is.

Samsung al gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Laatst online: 16:07
Helaas lees ik het wel steeds vaker op verschillende fora.

Nog een reden voor mij om niet van Panasonic af te stappen _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 14:27
vwtune schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 23:58:
Jammer dat er zo weinig met dit topic gedaan wordt ten opzichte van de Panasonic. :/
Dat niet alleen: de ervaringen van de Panasonic bezitters zijn gewoon veel positiever, zelfs bijna lyrisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Ferry34 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 13:35:
[...]

Dat niet alleen: de ervaringen van de Panasonic bezitters zijn gewoon veel positiever, zelfs bijna lyrisch.
Sterker nog, ik ga een F-HD G20/25 kopen zodra ze uitkomen _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghanso
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2021

Ghanso

Ik gheet Ghanso

[b][message=33288615,noline]

(...)

3) Op witte achtergrond en snelle pans zie je (althans bij de mijne) verticale strepen door het beeld.

(...)

7) En als laatste image retention. Deze is duidelijk aanwezig. Ik had hiervoor een LG 42PC1r van toch wel een paar generaties geleden. Die had er last van. Maar deze Samsung heeft het haast nog erger.

(...)

En de pest is, als je ze eenmaal ziet blijf je je er ook aan ergeren.
Ik heb de b850 gehad en heb nu de panasonic g10, maar dit zijn dingen die beide schermen vertonen. De g10 is wel minder IR gevoellig (vandaar de overstap), maar een uurtje vara oid en dat logo blijft de komende week gewoon bestaan, maar dan moet je wel erg goed dichtbij kijken.
Ook ogen de schermen bij vloeiende pans met effen lichte beelden inderdaad vies, met strepen en vlekken, zal wel met de speciale coating te maken hebben, ik heb nog geen plasma gezien die dit niet heeft en er zijn meerdere mensen die dit gemeld hebben. Voor mij het meest nadelige aan de schermen.
Nog een puntje is line bleed op beide schermen, als je de office kijkt dan wordt je ermee dood gegooid door de jaloezieen, oftewel lijnen die doorlopen en dus voor verticale verkleuringen zorgen in het beeld.
Al met al zijn beide schermen qua irritante minpunten hetzelfde, alleen bijvoorbeeld met zoemen en IR is de g10 minder erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:48
Ferry34 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 13:35:
Tot het overdreven aan toe IMHO, maar goed ;) Ook Panasonics hebben dezelfde "nadelen" als de Samsung plasma's natuurlijk. Kunnen ook zoemen, zijn ook niet zwart, hebben ook gewoon zoals élke plasma retentie, enz. Dat je er enórm blij mee bent is uiteraard mooi, je moet alleen wel een beetje reëel blijven :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Ghanso schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 14:47:
[...]

Ik heb de b850 gehad en heb nu de panasonic g10, maar dit zijn dingen die beide schermen vertonen. De g10 is wel minder IR gevoellig (vandaar de overstap), maar een uurtje vara oid en dat logo blijft de komende week gewoon bestaan, maar dan moet je wel erg goed dichtbij kijken.
Ook ogen de schermen bij vloeiende pans met effen lichte beelden inderdaad vies, met strepen en vlekken, zal wel met de speciale coating te maken hebben, ik heb nog geen plasma gezien die dit niet heeft en er zijn meerdere mensen die dit gemeld hebben. Voor mij het meest nadelige aan de schermen.
Nog een puntje is line bleed op beide schermen, als je de office kijkt dan wordt je ermee dood gegooid door de jaloezieen, oftewel lijnen die doorlopen en dus voor verticale verkleuringen zorgen in het beeld.
Al met al zijn beide schermen qua irritante minpunten hetzelfde, alleen bijvoorbeeld met zoemen en IR is de g10 minder erg.
Het zal echt wel aan mij liggen, maar ik heb een 42PX80, serie voor jou tv, maar ik weet echt niet wat je bedoeld. En ik ben echt een hele grote fanaat van Office, deze serie draait hier echt regelmatig. Verticale verkleuringen?

En vloeiende pans? is dit met youtube filmpjes bijvoorbeeld te verduidelijken? Dan weet ik waar ik op moet letten, heb echt geen idee wat je bedoeld.

En wat Brad Pitt zegt is ook wel waar, ik ben zeker niet helemaal tevreden met mijn 42PX80. Maar als ik naar schermen kijk binnen die prijsklasse, DAN ben ik wel ineens helemaal tevreden. Ook al is het nog een HD-R toestel.

En laten we eerlijk zijn, het kan ALTIJD beter. Zelfs over 10 jaar zijn er tv's waar we altijd wel weer wat over te zeiken hebben. Uiteindelijk moet je tevreden kunnen zijn met wat je hebt staan thuis. Als je dat niet meer bent? Dan moet je een nieuwe tv halen :o . Dat ga ik dus ook doen, als de reviews van de nieuwe Pana plasma's positief zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghanso
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2021

Ghanso

Ik gheet Ghanso

Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1297/1338657277_736bdf992c_b.jpg

Dit dus, line bleed, in het midden van het scherm. Zelf testen (even inzoomen):

http://media.photobucket....anny_2007/colorchart2.jpg

De strepen zijn moeilijk op foto te zetten. Maar het zou kunnen dat er af en toe een egaal scherm geleverd wordt?
Hier iig een overdreven illustratie van een pioneer met het dirty screen effect, volgens mij vergelijkbaar:

http://www.avsforum.com/a...p?p=14276827#post14276827

En inderdaad, er is waarschijnlijk altijd wat te zeiken, maar als je er kennis van neemt (van te voren) weet je wat je koopt en voorkom je teleurstelling. De een is ook een stuk gevoeliger voor 'quircks' dan de ander, en misschien moet ik voorzichtig zijn met inductie, want het kan zijn dat niet alle schermen het vertonen, maar vooralsnog heb ik niet anders gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Ik heb nu langer dan twee jaar een Samsung PS50C91 plasma, werkelijk een fenomenaal ding. Games zien er echt prachtig uit, en al is hij niet FULL HD, ik zie het verschil niet hoor. Maar goed, daar wil ik het niet over hebben. Ik zit toch met een klein probleempje...denk ik.

Ik speel toch regelmatig games, echter niet uren lang achter elkaar maar toch regelmatig zeg maar. In veel games zitten er nog altijd veel stilstaande plaatjes op het scherm, zoals lifebars,wapens,een map, noem maar op. Ik ging net gewoon een game spelen...en echt na 5 a minuten tijdens een cutscene zag ik gewoon die lifebar en wapen-cirkel icoontje in het scherm, niet extreem erg..maar toch duidelijk zichtbaar. Tuurlijk, als ik nu een wit-scherm aanzet of een zender waar geen stilstaande logos zijn, is het zo weg. Maar kom op, is het normaal dat dit zo snel gaat?

Helemaal in het begin was ik weg van de Dynamic setting,maar al een tijdje heb ik de plasma daar niet meer op staan en ben erachter gekomen dat Dynamic alles behalve mooi is. Ik zal de settings even kort vertellen....

Picture settings

Mode: Movie

Contrast : 70 (helemaal in het begin stond deze op 100 of 80, dynamic doet dat automatisch...)

Brightness: 50

Sharpness : 50

Colour: 61

Tint: G54 , R46

Colour tone: Cool2

Size: Just scan

Digital NR: OFF

-----
Detailed settings

Black adjust: Off

Dynamic contrast : Off

Gamma: -2

Colour space: Auto

White balance: default

Edge enhancement: Off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Yellowneck schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:53:
Na in oktober al een Selectro monteur lang te hebben geweest voor het gezoem van mijn Samsung 42B450, destijds enkel wat viltmateriaal op de achterplaat geplaatst, heb ik vandaag opnieuw een monteur langs laten komen. Deze is zojuist vertrokken nadat hij de X en Y-plaat heeft vervangen. Hiermee is het werkingsgeluid (iets) afgenomen in toonhoogte en is daarmee minder storend geworden. Ik moet er even tegenaankijken 's avonds hoe 'hinderlijk\storend' het nog is, of het dus voldoende is afgenomen. [...]
Nou, het is inmiddels al weer een week geleden dat de monteur is langsgeweest en kan met volle vreugde mededelen dat ik nu geen last meer heb van een merkbaar werkingsgeluid tijdens tijdens :D.
Het vervangen van de X- en Y-plaat was dus bij mij succesvol :)

Wat impressiefoto's tot zover mogelijk, in echt is beeld toch net wat anders, minder 'dof' .

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FUgUn2vYEIXzTdxGPFYK242O/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6Pp0Fk23bFIBEMPC40R2rHBm/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/o8wBnPygI9Scy9hqe0TIxYCz/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xIn7MJTUOALRz2VUew8ylcBh/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XYzlL29fa92Ull7ZEIXjkjXj/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/swXSkVR5wAx9hKZezKBvEP3v/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RZIAb2LctmcLdMsjjAR6dHq0/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4v8vaplgxu1oFDVoVFbrzPAp/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1nLkGxAcq2oVITXS7XhEfbbg/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/s8CBhnPG5n1yem2U9XYRtj9R/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mu0sHhBJldjp1SXzHcik8bTz/full.jpg

720P films gestreamed vanaf mijn notebook via de PS3 op de Samsung 42B450. Foto's geschoten met Canon 400D, zonder nabewerking (m.u.v. croppen).

[ Voor 41% gewijzigd door Yellowneck op 18-01-2010 04:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
Inmiddels 2 weken verder en ik moet het toch even kwijt;

Ik ben uiterst tevreden met mijn ps58b680 tot nu toe. De kleuren zijn gewoon echt goed, ook de zwartwaardes (ik heb er geen pioneer kuro naast staan, dus ziet het er gewoon prima uit)
Geen gekraak, geen gebuzzz, nog geen last van image retention na het spelen van COD2.
50hz problemen ook niet gezien, zo kan ik wel even doorgaan.
Ik moet er wel bij zeggen, dat ik nu nog alles op 50% heb staan.

Dus ik zou mijn scherm op dit moment wel aanraden aan mensen.

Zou toch mooi zijn als ik zou weten hoe ik er achter kom hoeveel speeluren ik al gemaakt heb :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:06
Heb een PS50B650 besteld , komt morgenmiddag hier :9
Verheug me er enorm op, veel gelezen en vergeleken , ook dankzij dit forum besloten voor deze te gaan.
Heb hem natuurlijk ook bekeken in winkels waaronder MM maar daar was hij 400 euri duurder dan bij Redcoon, dus daar besteld.
Ook viel het me op dat de meeste schermen , net als mijn oude LG plasma , wel een glasplaat ervoor hebben maar de Samsung niet .
Het "glas "rondom is in feite kunststof en loopt om het scherm heen , loopt het scherm dan niet extra gevaar voor beschadigingen of valt dat in de praktijk wel mee?

Hoe dan ook , het design vindt ik schitterend en dat samen met de goede reviews en ervaringen en specificatie's waren meer dan voldoende voor mij om deze te kopen ( vergeet niet de relatief lage prijs) 8)

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-11-2024
Hoi, wil dus mijn pc aansluiten op mijn panasonic 42pz85 plasma scherm.

Aangezien ik op internet vaak lees over burn-in bij plasma vroeg ik me af of dat zal/kan gebeuren, want als ik mn pc op de plasma aansluit gaat het bij mij bijna alleen maar om niet bewegende beelden...

Of is burn-in verleden tijd?

Sowieso lijkt me dat er geen burn in zal optreden, anders zou de optie om je pc aan te sluiten op het schermwel niet bestaan, right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Valo schreef op zondag 24 januari 2010 @ 12:20:
Hoi, wil dus mijn pc aansluiten op mijn panasonic 42pz85 plasma scherm.

Aangezien ik op internet vaak lees over burn-in bij plasma vroeg ik me af of dat zal/kan gebeuren, want als ik mn pc op de plasma aansluit gaat het bij mij bijna alleen maar om niet bewegende beelden...

Of is burn-in verleden tijd?

Sowieso lijkt me dat er geen burn in zal optreden, anders zou de optie om je pc aan te sluiten op het schermwel niet bestaan, right?
Nouja, Burn-in is altijd nog wel mogelijk hoor. Hangt dus volledig van jouw gebruik af. Als je gewoon 'normale' sessies houdt en een screensaver installeert zul je hoogstens te maken krijgen met wat image retention.
Maar je niet natuurlijk niet 8 uur lang dezelfde scherm erop hebben staan, dan gaat het geheid fout.

offtopic:
Mag ik vragen waarom je dit in een Samsung plasma topic vraagt terwijl er ook een Panasonic plasma topic is, gewoon benieuwd hoor :P

[ Voor 8% gewijzigd door Yellowneck op 24-01-2010 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-11-2024
oh excuus, wrong topic. d8 dat dit het panasonic topic was, waarsch 2 tabbladen open gehad. iig thnx voor de info

ben van plan om sessietjes van max 3 uurtjes de pc te gebruiken, dus zal wel prima zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
K heb hem >:)
Jeemig wat een mooi scherm en beeld , man ben ik blij na lang zoeken deze uitgekozen te hebben :9

en er zit wel degelijk een glasplaat voor, vond het al zo raar maar er zat er echt geen voor in die zaak .
ik kon zo met mijn vinger het scherm iets indrukken zonder echt kracht te zetten , vreemd, maar de mijne heeft dus zoals gezegd een glasplaat zoals het hoort.
Ik heb gelijk de auto update in het menu maar uitgezet en de firmware geupdated.
Ff tijdje naar kijken om de juiste instellingen qua kleur etc te vinden.Instellingen genoeg.

genieten is dit! 8)

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Ik heb de Neotion module in mijn Samsung PS50B650 met veel plezier in gebruik. Echter, sinds kort krijg ik bij het veranderen van zender niet meer de info balk te zien, dus de informatie welk programma op dit moment op die zender te zien is (en automatisch na een paar seconden weer verdwijnt). Het enige dat ik nu nog te zien krijg is linksbovenin de zender / kanaalinformatie (4, RTL4). Graag zou ik de infobalk weer terug krijgen, heeft iemand enig idee hoe dit kan?

Ik ging er vanuit dat dit aan de CI+ module ligt, ik heb namelijk in de tv handleiding gekeken en kan er niets over vinden. Een nieuwe sofware update is er ook niet voor de CI+ module (ook nooit geweest (handmatig dan in elk geval)). Echter, het blijkt niet aan de CI+ module te liggen, want ik zat met mijn vraag eerst in het CI+ topic. :)

Ok, dus de TV is er debet aan. In de handleiding kan ik echter niets terug vinden over deze optie, noch in de menu's van de tv zelf. Ik dacht eerst dat het te maken kon hebben met een firmware update van de TV, die heb ik dan ook weer ongedaan gemaakt voor even, maar dat bleek ook niet de oplossing te zijn (zit nu op 2006 en zat op 2005, beiden geen info balk). Handig trouwens een changelog bij een firmwareupdate...!

Wie kan de info balk weer terug toveren? _/-\o_

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:22
scorpio schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 09:08:
K heb hem >:)
Jeemig wat een mooi scherm en beeld , man ben ik blij na lang zoeken deze uitgekozen te hebben :9

en er zit wel degelijk een glasplaat voor, vond het al zo raar maar er zat er echt geen voor in die zaak .
ik kon zo met mijn vinger het scherm iets indrukken zonder echt kracht te zetten , vreemd, maar de mijne heeft dus zoals gezegd een glasplaat zoals het hoort.
Ik heb gelijk de auto update in het menu maar uitgezet en de firmware geupdated.
Ff tijdje naar kijken om de juiste instellingen qua kleur etc te vinden.Instellingen genoeg.

genieten is dit! 8)
Ik heb ook de intentie op deze plasma te gaan halen. Heb je last van de bekende buzz? Daarnaast ben ik benieuwd hoe je tv eruit ziet in je woonkamer... heb je misschien foto's?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
Geen brom geen piep niets... aanrader dit toestel.

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-MPGPSL6Z.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-NVNFE8RM.jpg

Achter de Plasma 2 lampen geplaatst , geeft mooi effect ;)

[ Voor 15% gewijzigd door scorpio op 26-01-2010 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
scorpio schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:00:
Geen brom geen piep niets... aanrader dit toestel.

[afbeelding]
[afbeelding]

Achter de Plasma 2 lampen geplaatst , geeft mooi effect ;)
Bedankt voor de foto's. Wellicht een onmogelijk opgave, maar kan jij (of iemand anders) een impressie geven van de zwartwaardes van dit toestel?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
renzo4000 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:34:
Bedankt voor de foto's. Wellicht een onmogelijk opgave, maar kan jij (of iemand anders) een impressie geven van de zwartwaardes van dit toestel?
Vind het beeld van deze Samsung echt boven verwachting goed. Het zwart is uiteraard geen zwart maar gewoon (donker) grijs. Heb zelf een Kuro, ook daar is het gewoon grijs (wel iets donkerder dan de Samsung). Al met al geen reden om deze tv te laten staan, beeld is gewoon super. IMHO dan hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Brad Pitt schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:38:
[...]

Vind het beeld van deze Samsung echt boven verwachting goed. Het zwart is uiteraard geen zwart maar gewoon (donker) grijs. Heb zelf een Kuro, ook daar is het gewoon grijs (wel iets donkerder dan de Samsung). Al met al geen reden om deze tv te laten staan, beeld is gewoon super. IMHO dan hè ;)
Ik heb nu nog een panasonic th-42pv60 uit 2006 en moet zeggen dat de zwartwaardes erg goed zijn, zelfs tov nieuwe modellen van vrienden/kennissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
Iemand een idee wat de laatste firmware inhoudt van de 50 en 58B680?
Ik heb hem namelijk nog steeds niet geupdate.

Ook zou ik (nog steeds) willen weten hoe ik in het service menu kom aangezien je daar de speeluren kan bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
Simpel

Kijk wel uit wat je in dat menu doet!

Zwartwaardes zijn goed te noemen, je kunt in het menu zelfs meerdere donkertes opgeven

[ Voor 10% gewijzigd door scorpio op 26-01-2010 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
scorpio schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 15:48:
Zwartwaardes zijn goed te noemen, je kunt in het menu zelfs meerdere donkertes opgeven
Inclusief verlies van schaduwdetail dan. Het is of/of en niet en/en helaas. Donkerder dan het paneel nu eenmaal IS wordt het natuurlijk nooit, wat je ook instelt. Da's een beetje een nonsens functie dus, in mijn optiek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
Heb nu sinds m'n laatste post hier in dit topic (denk een week of 2 / 2,5 geleden) die autoupdate uitgezet zoals werd gesuggereerd, en dat lijkt te hebben gewerkt! Sindsdien geen gezeur meer met automatisch uitschakelend toestel (PS58B680, voor de zoekmachine), snap het alleen niet, want ik heb die functie zelf niet aangezet en verder hoor ik maar weinig mensen met deze klacht. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
Eindelijk het service menu gevonden (info, menu, mute, power) maar daar zie ik nergens iets over de speeluren staan. Iemand die weet waar ik dat in het service menu kan achterhalen? (PS58B680)
(trouwens wel vaag dat wanneer je in het sevice menu niets hebt veranderd, hij alle settings weer op dynamisch zet wanneer je de tv uitzet om uit het service menu te komen)

[ Voor 31% gewijzigd door vwtune op 27-01-2010 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
Heb ik ook niet kunnen vinden inderdaad, ben verder maar van alle settings afgebleven. Het is ook niet echt de bedoeling dat je daar als gebruiker in gaat zitten roeren natuurlijk, maar het blijft raar dat die setting daarna verandert. Enige wat ik daar heb aangepast is alle ingangen die ik toch nooit ga gebruiken (scart, av etc) uitgeschakeld, zodoende komen ze ook niet meer in de lijst van te kiezen ingangen voor wanneer je tussen bronnen gaat schakelen.

Inmiddels is dat achterhaald omdat ik een Harmony heb gekocht, maar met de originele afstandsbediening was dat wel een uitkomst, aangezien je dan niet meer 4 opties door hoefde te scrollen om de juiste te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
Heb jij ook een probleem met de harmony?
Als ik tv wil kijken moet ie de tv op hdmi-1 zetten dan gaat de digitale ontvanger aan, dan schakelt mijn multimedia aan en die gooit denk ik de tv op ext ??
hij moet op hdmi 1blijven.
Eens kijken hoe k dat oplos, maar misschien weet jij het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
scorpio schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 18:36:
Heb jij ook een probleem met de harmony?
Als ik tv wil kijken moet ie de tv op hdmi-1 zetten dan gaat de digitale ontvanger aan, dan schakelt mijn multimedia aan en die gooit denk ik de tv op ext ??
hij moet op hdmi 1blijven.
Eens kijken hoe k dat oplos, maar misschien weet jij het.
Laat ik voorop stellen dat ik geen Harmony-guru ben hoor, ik heb het bij mij ingesteld en het werkt allemaal probleemloos, dus ik heb me er verder ook niet meer echt in hoeven te verdiepen. Maar je kunt de volgorde waarin de signalen worden verstuurd niet aanpassen? Als hij eerst multimedia (wasda? Receiver?) inschakelt en daarna pas de dvb, dan zal hij in veel gevallen automatisch naar de hdmi1 schakelen. En anders kan je als laatste nog een commando laten sturen dat hij de hdmi1 moet inschakelen.

Maar goed, ik ben zeker geen ervaren gebruiker, dus misschien zijn er slimmere methodes. Ik zou er gewoon even mee expirimenteren als ik jou was, je kunt het hoogstens stuk maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dan eindelijk mijn centen bij elkaar en heb me helemaal suf gelezen de afgelopen maand en heb nu nog 2 tv's over waartussen ik een keuze wil maken. Samsung PS58b680 en Sony KDL-52z4500.
Voor mij beide groot genoeg dus dat is het probleem niet. Ik ben na het lezen van alle reviews en gebruikerservaringen bij de Samsung PS58b680 enorm bang voor de image retention of nog erger burn in. Tevens is de buzz die veel mensen opmerken ook geen lokkertje tot aankoop. Daarentegen lees ik bij de Sony KDL-52z4500 over backlight bleed.

Ik ga de TV zeg voor 90% voor games gebruiken. Dit betekend veel statische beelden, maar ook veel donkere beelden van de gamegenres die ik speel. Hoewel ~€1500 voor beide tv's niet veel is... is het wel veel geld als je er na 2 weken spijt van hebt.

Ik zou dan ook graag van iemand horen of ze game-ervaring hebben op de Samsung PS58b680 en of ze daarbij "last" hebben van image retention en/of burn-in. Ga er vanuit dat ik een game in een weekend best 8 of 9 uur aan kan hebben staan op beeld (ja achter elkaar ;-p).

Ik denk dat beide TV's goede tv's zijn, maar zoals iedereen denk ik, zoek ik degene met de minste minpunten voor het doeleinde waarvoor ik hem ga gebruiken... Jullie hulp word erg gewaardeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nism0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-09 13:40
Als ik veel zou gamen zou ik sowieso geen plasma kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Nism0 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 15:41:
Als ik veel zou gamen zou ik sowieso geen plasma kopen.
LOL! Juist wél natuurlijk, vanwege de brakke motion (resolution) en clouding van de gemiddelde betaalbare LCD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nism0
ja en wat denk je van image retention, burn in, ghosting en phosphor trails

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Nism0 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 16:23:
ja en wat denk je van image retention, burn in, ghosting en phosphor trails
Yup, en dan nóg is een plasma superieur met games ten opzichte van zo'n beetje élke LCD die er is _/-\o_

Niet alleen games trouwens hoor, filmpje kijken is ook een veel natuurlijkere aangelegenheid. Ondanks alllll die nadelen. Je vergat trouwens het immense stroomverbruik nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nism0
De beeldkwaliteit is natuurlijk mooier.

Ik zou zelf ook nooit een lcd kopen.

Maar als je alleen maar games speelt kan je je plasma goed stuk maken met de burn in's die je zeker weten gaat krijgen.

En al helemaal zeker met een samsung die bekend staat om ir.

Het feit dat een plasma veel stroom gebruikt lijkt mij onbelangrijk tijdens het gamen waar dit om gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Nism0 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 16:35:
De beeldkwaliteit is natuurlijk mooier.
Dat is toch het belangrijkste?
Ik zou zelf ook nooit een lcd kopen.
Mja, nooit, wat is nooit. In bepaalde omstandigheden is een LCD ook weer beter hoor, bij (veel) licht bijv.
Maar als je alleen maar games speelt kan je je plasma goed stuk maken met de burn in's die je zeker weten gaat krijgen.
Burn-in denk ik niet zo snel hoor. Tenzij je 100 uur achter elkaar hetzelfde beeld aan zet, maar da's niet reëel.
En al helemaal zeker met een samsung die bekend staat om ir.
Elk merk heeft retentie. Mijn Pioneer ook. Absurd veel zelfs. Lig er niet wakker van. Tijdens normale content zie je het trouwens toch niet. Ghosting heeft een plasma trouwens niet, zoals je net schreef, dat is echt gewoon typisch een LCD-verschijnsel.
Het feit dat een plasma veel stroom gebruikt lijkt mij onbelangrijk tijdens het gamen waar dit om gaat.
Okay, maar de andere dingen die je aanhaalde waren ook nogal overtrokken, dus deze kon er wel bij leek mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nism0
Brad Pitt schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 16:41:
Tijdens normale content zie je het trouwens toch niet.
Tijdens normale content ja.

Als jij 9 uur achter elkaar gamed met een samsung plasma heb je een dikke vette lifebar burn in of whatever.

Die burn in ga je zeker eerder krijgen dan 100 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel jullie enthousiasme op prijs, maar zitten hier ook 1st hand experiences bij? Ik weet dat ze beiden nadelen hebben, heb me goed ingelezen, maar als ik alles als showstopper blijf zien dan koop ik nooit wat natuurlijk. Vandaar de vraag: De PS58b680 of de KDL-52z4500? Wat gamed het beste? Als de IR of BI erg meevalt dan komt de b680 als winnaar uit de bus, maar als ik dus met lifebars etc. opgescheept zit na een paar uurtjes games en die gaan niet meer weg... dan kies ik toch een LCD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:01:
Stel jullie enthousiasme op prijs, maar zitten hier ook 1st hand experiences bij? Ik weet dat ze beiden nadelen hebben, heb me goed ingelezen, maar als ik alles als showstopper blijf zien dan koop ik nooit wat natuurlijk. Vandaar de vraag: De PS58b680 of de KDL-52z4500? Wat gamed het beste? Als de IR of BI erg meevalt dan komt de b680 als winnaar uit de bus, maar als ik dus met lifebars etc. opgescheept zit na een paar uurtjes games en die gaan niet meer weg... dan kies ik toch een LCD...
Ik heb een ps50a756 sinds juli vorig jaar. Veel image retention nadat mijn kinderen gegamed hadden, zelfs 3 seconden teletekst was al genoeg om minutenlang een gelige waas op het beeldscherm te tonen. Dat scherm bleek dus gewoon defect te zijn.
na reparatie, uitstekende service, totaal geen last meer van eerder genoemde problemen. Een kompas in beeld gehad tijdens een game, 2 uur lang en niets te zien na afloop _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 23:47:
[...]
Een kompas in beeld gehad tijdens een game, 2 uur lang en niets te zien na afloop _/-\o_
Het kan dus wel? Iemand enig idee of dit dus ook zo is bij de PS58b680? Als het scherm na 2 uur static lifebar/kompas nog niet eens IR heeft laat staan BI dan zou dat heel mooi zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
Ik ben in het bezit van een PS58B680.

Heb al vele uren burnout paradise city en COD2 (call of duty) erop zitten.
Super beeld! (burnout kan ik niet eens meer alleen spelen aangezien je vaak op de map moet kijken ((die in een hoek zit)), en daarom dus crashed, dus een vriend navigeerd meestal en andersom)
IR? nou niet echt noemenswaardig hoor! Bij mijn vorige Panasonic 42'' had ik daar meer last van, vooral bij SBS6. Maar dat was ook zo weer weg.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik mijn instellingen nooit op Dynamisch heb staan. Ik kan me dan voorstellen dat je eerder last hebt van IR.

[ Voor 13% gewijzigd door vwtune op 29-01-2010 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vwtune schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:19:
Ik ben in het bezit van een PS58B680.

Heb al vele uren burnout paradise city en COD2 (call of duty) erop zitten.
Super beeld! (burnout kan ik niet eens meer alleen spelen aangezien je vaak op de map moet kijken ((die in een hoek zit)), en daarom dus crashed, dus een vriend navigeerd meestal en andersom)
IR? nou niet echt noemenswaardig hoor! Bij mijn vorige Panasonic 42'' had ik daar meer last van, vooral bij SBS6. Maar dat was ook zo weer weg.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik mijn instellingen nooit op Dynamisch heb staan. Ik kan me dan voorstellen dat je eerder last hebt van IR.
Ik dank je hartelijk voor je reactie. Fijn om iemand te horen die precies dit toestel heeft en geen problemen heeft met uren gamen + IR en/of BI. Ik denk dat mijn keuze dan wel is gemaakt en dan zal ik de goedkoopste shop maar eens op gaan zoeken voor de PS58b680. Iedereen bedankt voor de tips en info. Ik zal mijn ervaringen posten zodra ik hem heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Wellicht wel aardig om bij de MediaMarkt te kijken of de PS50B650 er staat met 19% btw korting! Ik denk dat ik straks even langs MM Arnhem ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:45:
[...]

Ik dank je hartelijk voor je reactie. Fijn om iemand te horen die precies dit toestel heeft en geen problemen heeft met uren gamen + IR en/of BI. Ik denk dat mijn keuze dan wel is gemaakt en dan zal ik de goedkoopste shop maar eens op gaan zoeken voor de PS58b680. Iedereen bedankt voor de tips en info. Ik zal mijn ervaringen posten zodra ik hem heb staan.
Je zal er echt geen spijt van krijgen ;) Toegegeven: ik heb geen last van buzzz. Wel hoor ik een soort knisperend geluid achter het scherm wanneer het doodstil is in de woonkamer (dus ook wanneer alle geluiden uitstaan) Ook dit had ik bij mijn Panasonic, is gewoon de voeding. Maar nogmaals, niet de beruchte buzz, want dat zou ik echt super irritant vinden.
Voor tv kijken heb ik er een humax5050c op, werkelijk fantastisch beeld, vooral bij 1080i uitzendingen.
Voor films te kijken gebruik ik niet mijn ps3 maar mijn HDX1000 (popcorn) voornamelijk 1080p content :9~
En de Samsung zelf heeft ook gewoon een erg mooie uitstraling, wat ik van de Panasonic minder vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Heeft iemand een antwoord op onderstaande vraag? :)
mbvisiontt schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 09:59:
Ik heb de Neotion module in mijn Samsung PS50B650 met veel plezier in gebruik. Echter, sinds kort krijg ik bij het veranderen van zender niet meer de info balk te zien, dus de informatie welk programma op dit moment op die zender te zien is (en automatisch na een paar seconden weer verdwijnt). Het enige dat ik nu nog te zien krijg is linksbovenin de zender / kanaalinformatie (4, RTL4). Graag zou ik de infobalk weer terug krijgen, heeft iemand enig idee hoe dit kan?

Ik ging er vanuit dat dit aan de CI+ module ligt, ik heb namelijk in de tv handleiding gekeken en kan er niets over vinden. Een nieuwe sofware update is er ook niet voor de CI+ module (ook nooit geweest (handmatig dan in elk geval)). Echter, het blijkt niet aan de CI+ module te liggen, want ik zat met mijn vraag eerst in het CI+ topic. :)

Ok, dus de TV is er debet aan. In de handleiding kan ik echter niets terug vinden over deze optie, noch in de menu's van de tv zelf. Ik dacht eerst dat het te maken kon hebben met een firmware update van de TV, die heb ik dan ook weer ongedaan gemaakt voor even, maar dat bleek ook niet de oplossing te zijn (zit nu op 2006 en zat op 2005, beiden geen info balk). Handig trouwens een changelog bij een firmwareupdate...!

Wie kan de info balk weer terug toveren? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
Ik heb die balk eerlijk gezegd ook nooit gezien bij mij (ps58b680), en ben een dergelijke optie ook niet tegengekomen in het menu. Ook hier een CI+ kaart in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:49
Gisteren op verzoek foto's opgestuurd van de groene vlek in mijn scherm naar de reparatiedienst.
Serienr. en type moest ik ook meesturen, konden ze meteen onderdelen bestellen!?
Vaag dat ze niet eens komen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melluh3
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-02-2024
coob schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 19:20:
Gisteren op verzoek foto's opgestuurd van de groene vlek in mijn scherm naar de reparatiedienst.
Serienr. en type moest ik ook meesturen, konden ze meteen onderdelen bestellen!?
Vaag dat ze niet eens komen kijken.
Stel zoiets alleen maar op prijs. Zo hoeven ze niet een tweede keer langs te komen, mocht er wat aan je toestel mankeren. Nu kan je er vanuit gaan dat je probleem direct wordt verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelle Henkie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:59
Even ter info. Ziggo schijnt te stoppen met het doorgeven van digitale televisie zenders via de CI module. Op de website van ziggo kan ik het zo snel niet vinden, maar op het info kanaal op de televisie zag ik het zojuist weer voorbij komen. Ingangs datum zou 2 februari zijn. Zijn er al mensen met problemen hiermee? Ik heb zelf niet de module, hoewel mijn tv er wel geschikt voor is. Echter als je om deze reden een tv koopt en het wordt niet meer aangeboden is het ook lullig natuurlijk.

Soory, iets te vroeg geschreeuwd. Op het infokanaal staat het als hierboven. Dus gewoon dat ze het niet meer doorgeven. Heb nu de link erbij en het verhaal is iets anders.

https://www.ziggo.nl/#pro...isie-module-ci/televisies

[ Voor 20% gewijzigd door Snelle Henkie op 03-02-2010 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
HvB83 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:32:
Ik heb die balk eerlijk gezegd ook nooit gezien bij mij (ps58b680), en ben een dergelijke optie ook niet tegengekomen in het menu. Ook hier een CI+ kaart in gebruik.
Maar dat betekent dan toch dat als je naar een andere zender schakelt, je niet weet wat er op is, en je er pas achter komt op het moment dat je de beelden ziet, correct? Ik vond het handige van de infobalk dat je meteen wist of het iets was wat je wilde zien (en tot hoe lang het duurde en hoe lang het al bezig was etc).

Nou heb je ook de epg gids of channel list natuurlijk, maar die hebben ook weer hun nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Even in een aparte post omdat het 2 verschillende zaken zijn: gisteren en eergisteren ging mijn Samsung opeens spontaan vanzelf uit! Eergisteren tot 5 keer achter elkaar uit (na zo'n 2 minuten ofzo), toen bleef hij wel gewoon aan. Gisteren wel 10x spontaan uit, soms zelfs na 30sec.! :(

Ik denk de sleeptimer staat aan ofzo, maar dat was niet en is ten minste 30min. Toen dacht ik aan de kabels en de CI+ module, was het ook niet. Ondertussen hij maar uit blijven gaan. Toen merkte ik ook dat de menu's heel traag werden en ik niet meer in een divx kon spoelen of pauzeren. Ook werden signalen van de afstandsbediening niet meer gehonoreerd.

Als laatste redmiddel, ik had het nummer van Samsung al opgezocht en Google bood zo snel geen uitkomst, wilde ik de firmware terug zetten naar de vorige versie (van 2006 naar 2005). Lullige was dat dat menu pas na een paar minuten beschikbaar komt en de tv dan al lang uit was! :S Gelukkig op enig moment bleef hij lang genoeg aan, ik de firmware terug gezet en nu loopt hij weer als een zonnetje en alle problemen als hierboven omschreven zijn weg gelukkig! :D Lang leve de firmware terugzetten optie in de tv!!! _/-\o_

Nou ja, behalve mijn info balk dan.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:52
@ mbvisiontt

Ik heb hetzelfde probleem ook met de ps58b680
Tv ging automatisch uit na 2 minuten en 10 seconden. De power led op de tv gaat daarvoor een aantal keer snel knipperen.

Bij mij hielp het om de stekker van de tv er 15 min uit te halen, althans toen was het over.
Een week later echter weer precies hetzelfde euvel.
De eerste keer dat het gebeurde was 24 uur nadat ik de tv voor het eerst in gebruik nam, en de 2e keer 1 week+24 uur...
Hierover contact gezocht met samsung, en die gaan nu een afspraak plannen voor reparatie, maar puur omdat ze het vanaf een afstand niet op kunnen lossen.
Firmware is de laatste die ook op de samsung site te vinden is.

Verder, die infobalk:
Heb ik ook niet meer nee, maar als je na het veranderen van het kanaal drukt op de info knop dan verschijnt er wel bovenin een balk met programma info, die is wat beknopter als de info die je via de programma-guide krijgt, misschien lost dit jouw probleem daarover ook op.

Als laatste heb ik het probleem dat mijn pc die via de HDMI2 poort is gekoppeld bij film kijken etc gewoon na onbepaalde tijd uitvalt, of het beeld groen wordt.
Bij het uitschakelen van de tv is het verder weer verholpen.
Heb over dit probleem nog een ander topic gevonden waar iemand er ook last mee heeft...

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=97109.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen gaat die samsung plasma gewoon niet uit omdat automatisch updaten aanstaat?
(zoals beschreven in een paar pagina's terug in dit topic)

*EDIT*
Roksan schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 05:39:
Als je in het menu naar het vraagteken gaat en daar de software upgrade kiest.. Daar moet je de upgrade standby-modus op uit zetten. Als die op aan staat zal om de zoveel tijd aanspringen om automatisch naar een update te zoeken. Waarom deze functie standaard aanstaat is mij een raadsel.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2010 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 13:47:
Mensen gaat die samsung plasma gewoon niet uit omdat automatisch updaten aanstaat?
(zoals beschreven in een paar pagina's terug in dit topic)

*EDIT*

[...]
Nee, staat uit bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
gijsvogel schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:37:
@ mbvisiontt

Tv ging automatisch uit na 2 minuten en 10 seconden. De power led op de tv gaat daarvoor een aantal keer snel knipperen.

Bij mij hielp het om de stekker van de tv er 15 min uit te halen, althans toen was het over.
De eerste keer dat het gebeurde was 24 uur nadat ik de tv voor het eerst in gebruik nam, en de 2e keer 1 week+24 uur...
Hierover contact gezocht met samsung, en die gaan nu een afspraak plannen voor reparatie, maar puur omdat ze het vanaf een afstand niet op kunnen lossen.
Firmware is de laatste die ook op de samsung site te vinden is.

Verder, die infobalk:
Heb ik ook niet meer nee, maar als je na het veranderen van het kanaal drukt op de info knop dan verschijnt er wel bovenin een balk met programma info, die is wat beknopter als de info die je via de programma-guide krijgt, misschien lost dit jouw probleem daarover ook op.

Als laatste heb ik het probleem dat mijn pc die via de HDMI2 poort is gekoppeld bij film kijken etc gewoon na onbepaalde tijd uitvalt, of het beeld groen wordt.
Bij het uitschakelen van de tv is het verder weer verholpen.
Heb over dit probleem nog een ander topic gevonden waar iemand er ook last mee heeft...

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=97109.0
Ja precies, die led knippert dan nog snel een paar keer! Ben benieuwd wat de monteur bij je gaat doen, houd je ons op de hoogte in dit topic? Succes!

Hoop dat het bij mij niet terug komt, anders ga ik dezelfde route bewandelen als jij hebt gedaan. Tot nog toe alles ok....

Dat van de info balk, bedankt, die ken ik ook inderdaad, maar dan is het kanaal al geladen en aangezien dit een paar seconden duurt wil je daar niet de hele tijd op wachten met flipperen. Dat was het mooie van meteen die infobalk hebben als je naar een andere zender gaat, die is er meteen nog voordat het beeld er is.

Van de pc via hdmi heb ik geen ervaring mee, mijn pc's hebben nog geen hdmi... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
Ik laat het hier even weten wat er uit komt.
maar vooralsnog moet er nog eerst een afspraak door ze gepland worden...
Zal ook eens aan de monteur vragen of hij weet hoe het zit met die ouderwetse variant van de infobalk.

Misschien weet ie ook gelijk hoe ik de infrarood ontvangst van mijn Samsung T2470 monitor/tv die er op een paar meter naast staat uit kan zetten, aangezien die vanaf de bank gezellig meezapt als ik de tv bedien met de afstandsbediening...

Verder vanmiddag maar eens een review over de PS58b680 in elkaar getyped
Hier te vinden eventueel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
Bij mij was het probleem exact zoals jullie omschrijven en zoals ik eerder in deze topic heb laten weten opgelost door de automatische update uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
HvB83 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 23:46:
Bij mij was het probleem exact zoals jullie omschrijven en zoals ik eerder in deze topic heb laten weten opgelost door de automatische update uit te schakelen.
Hier helaas niet... Updates staan uit, en probleem blijft dus bestaan.
We zien wel wat de monteur te melden heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
Zou je dan meteen aan de monteur willen vragen, hoe men kan zien in het service menu, waar de speeluren staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
gijsvogel schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 23:03:
Ik laat het hier even weten wat er uit komt.
maar vooralsnog moet er nog eerst een afspraak door ze gepland worden...
Zal ook eens aan de monteur vragen of hij weet hoe het zit met die ouderwetse variant van de infobalk.

Misschien weet ie ook gelijk hoe ik de infrarood ontvangst van mijn Samsung T2470 monitor/tv die er op een paar meter naast staat uit kan zetten, aangezien die vanaf de bank gezellig meezapt als ik de tv bedien met de afstandsbediening...

Verder vanmiddag maar eens een review over de PS58b680 in elkaar getyped
Hier te vinden eventueel...
Hé perfect, zou inderdaad mooi zijn als de monteur kan beantwoorden hoe het zit met de infobalk, ben benieuwd! En een nette bondige review. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 21:42

Nohead

PSN ID: Nohead

Ik heb een paar maanden geleden een Samsun PS50B530 gekocht bij de Saturn.
Tot nu toe heel erg tevreden qua beeld en prestaties.

Probleem nu is dat wanneer de TV uit staat hij soms spontaan aanspringt.
Je hoort de voeding aanschakelen, scherm geeft zwart weer, paar seconden later schakelt de voeding zichzelf weer uit. Dit kan meerdere malen per dag voorkomen. Zijn er mensen dit ook wel eens tegengekomen? Of maar meteen de Samsung service inschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Auto_update mogelijk actief? Bij mij staat deze nu op 4:00 uur 's nachts maar ik deze service ook uitschakelen.
Misschien is dit bij de PS50B530 ook het geval?

Uit de handleiding van de B530

Software upgrade
Er worden regelmatig software-upgrades verzonden met het normale televisiesignaal om uw product bij te werken met de nieuwe mogelijkheden van digitale televisie. Deze signalen worden automatisch gedetecteerd, waarna de balk voor software-upgrades wordt weergegeven. U krijgt de optie om de upgrade te installeren.

Via USB
Plaats een USB-geheugenschijf met de firmware-upgrade in de tv. Let op dat u tijdens het toevoegen van upgrades het apparaat niet uitschakelt of de USB-geheugenschijf verwijdert. Nadat de firmware-upgrade is voltooid, wordt de tv automatisch in- en uitgeschakeld. Controleer de firmwareversie nadat de upgrades zijn voltooid. Zodra de software is bijgewerkt, worden standaard video- en audio-instellingen (fabrieksinstellingen) hersteld.

Via kanaal
Hiermee wordt de software bijgewerkt die gebruikmaakt van het uitzendsignaal.

Upgrade standby-modus
Selecteer Aan door op de toets ▲ of ▼ te drukken om de software-upgrade voort te zetten terwijl de stroom is ingeschakeld. 45 minuten nadat de tv op stand-by is gezet, wordt automatisch een handmatige upgrade uitgevoerd. Omdat de tv intern wordt ingeschakeld, kan dit resulteren in vage beelden op de tv. Dit kan meer dan een uur duren totdat de software-upgrade is voltooid.
Nohead schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 16:55:
Ik heb een paar maanden geleden een Samsun PS50B530 gekocht bij de Saturn.
Tot nu toe heel erg tevreden qua beeld en prestaties.

Probleem nu is dat wanneer de TV uit staat hij soms spontaan aanspringt.
Je hoort de voeding aanschakelen, scherm geeft zwart weer, paar seconden later schakelt de voeding zichzelf weer uit. Dit kan meerdere malen per dag voorkomen. Zijn er mensen dit ook wel eens tegengekomen? Of maar meteen de Samsung service inschakelen?

[ Voor 50% gewijzigd door hardware-lover op 05-02-2010 17:42 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambamja
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-02 12:17
PS50B530 is nu bij de MM 699 euro! Heb hem maar meteen in huis gehaald, wat een koopje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
mbvisiontt schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 08:18

Hé perfect, zou inderdaad mooi zijn als de monteur kan beantwoorden hoe het zit met de infobalk, ben benieuwd! En een nette bondige review. :)
Vandaag contact gehad met de monteur en later heeft hij een mailtje gestuurd,
Ik moest foto's maken van plaatje op de achterkant en sticker op de zijkant zodat men alvast onderdelen kon bestellen??? Vaag...
Anyway, foto gemaakt van de sticker op de zijkant waar dezelfde gegevens op staan als degene welke hij nodig had, hoop niet dat ik de tv van de wand hoef te tillen voor een lullig fototje van de achterkant...

Verder: Een snuggere vriend van mij merkte op dat het verschil tussen het verschijnen van de infobalk welke jij zoekt nog wel eens het verschil tussen analoog en digitaal tv signaal kan zijn...
Klonk redelijk plausibel eigenlijk.
Dus dat zou betekenen dat je de infobalk die jij bedoelt alleen maar hebt als je analoog tv kijkt...
Evengoed zal ik t navragen als de monteur langskomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nism0
Weet iemand trouwens hoe het kan dat de ps58b680 ineens ongeveer 150 euro duurder is geworden bij de plasma discounter?

Vorige week was hij nog 1498 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
Nism0 schreef op zondag 07 februari 2010 @ 20:04:
Weet iemand trouwens hoe het kan dat de ps58b680 ineens ongeveer 150 euro duurder is geworden bij de plasma discounter?

Vorige week was hij nog 1498 euro..
Klopt, toen er nog 1 op voorraad was ging de prijs ineens 50 euro de lucht in...
Nadat ik de laatste op voorraad kocht werd ie nog duurder, erg vreemd in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Zodadelijk komt er een monteur langs om de groene vlek en donkere strepen te bekijken op mijn scherm.
Ben benieuwd.

-edit-
Opgelucht, de monteur deed absoluut niet moeilijk en er komt een nieuw panel in mijn tv.
Hij zag ook meteen dat die groene vlek er niet in hoorde.
Ik was zo bang voor een welles nietes discussie.

[ Voor 47% gewijzigd door coob op 08-02-2010 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
Toevallig nog gevraagd hoe je in het service menu het aantal speeluren kan achterhalen?

Iemand die trouwens zijn scherm heeft laten calibreren of zelf heeft gedaan met een dvd oid?

Dan ben ik benieuwd naar je instellingen voor je tv en bluray e.d.

[ Voor 48% gewijzigd door vwtune op 08-02-2010 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Heb het net gechecked voor je.
In het service menu > option
Panel time staat daar ergens tussen.
Ik zit op ruim 1500 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nism0
gijsvogel schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:50:
[...]

Klopt, toen er nog 1 op voorraad was ging de prijs ineens 50 euro de lucht in...
Nadat ik de laatste op voorraad kocht werd ie nog duurder, erg vreemd in ieder geval...
Ja joh het lijkt wel of ze een dag prijs hanteren. Niet normaal.
Net nu ik hem wil kopen maken ze hem duurder :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
gijsvogel schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:37:
@ mbvisiontt

Hier exact hetzelfde verhaal weer terug, in tegenstelling tot mijn eerdere bericht dat het opgelost zou zijn (want het ging nu echt 4 weken achter elkaar goed... :S). Nu toch maar Samsung gebeld voor een afspraak, snap er geen bal van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

OEF die nieuwe 7000 en 8000 serie van de plasma's zien er veel belovend uit zeg! 1inch dik ook maar.
plus ik vind het geborstelde alluminium erg mooi.

nu hopen dat ik een 58" kan krijgen voor 2 tot 2,5K

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
vwtune schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:30:

Iemand die trouwens zijn scherm heeft laten calibreren of zelf heeft gedaan met een dvd oid?

Dan ben ik benieuwd naar je instellingen voor je tv en bluray e.d.
Iemand :*) ?

En wie gebruikt er de 100hz demo en 24p optie? Geeft dit een meerwaarde?

[ Voor 11% gewijzigd door vwtune op 13-02-2010 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Heb je nu het aantal speeluren gevonden in het service-menu, vwtune?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
Nope... ik denk dat het menu dan toch anders is dan de 50'' versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
gijsvogel schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 00:56:
[...]

Verder: Een snuggere vriend van mij merkte op dat het verschil tussen het verschijnen van de infobalk welke jij zoekt nog wel eens het verschil tussen analoog en digitaal tv signaal kan zijn...
Klonk redelijk plausibel eigenlijk.
Dus dat zou betekenen dat je de infobalk die jij bedoelt alleen maar hebt als je analoog tv kijkt...
Evengoed zal ik t navragen als de monteur langskomt...
Klinkt als een optie maar zou het wel erg raar vinden, alsof het niet meer handig is alleen maar omdat het beeld digitaal is... :?

Ik wacht je antwoord af, ben echt benieuwd. Hoop dat alles goedkomt met je tv. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Hier de 2010 modellen {modem alert}

De Top noch 8000 serie:

8000-1

8000-2

De followup 7000 serie:

Plasma7000-1

7000-2

zoals je kan zien is de 7000 serie bizar dun. 1"inch om precies te zijn

Aan het werk:

showcase

hier nog eens hoe dun de nieuwe plasma's wel niet zijn:

showcase2

Modellen voor 2010:

Samsungs Plasma line up

Series 4 (720P)

42"
50"

Series 5

PN50C5000
PN58C5000

Series 6

PN50C6500
PN50C6500

Series 7

PN58C7000
PN63C7000

Series 8 (1" thick)

PN58C8000
PN63C8000

Leverdata van de 7000 en de 8000 serie wordt vernomen zo vlak voor het WK (geld voor de meeste merken zodat ze er veel kunnen verkopen)
6000 serie is verwacht voor eind Maart.
The 8000-, 7000-, and 6500-series plasma models are less than 1.5 inches deep. Both the top-of-the line 8000 series plasma, which has a brushed titanium bezel, and 7000-series sets, which sport a brushed black bezel, are 3D-ready sets with Samsung’s 3D processor, which can upconvert 2D content to 3D on the fly as well as play native 3D content.

The 8000-series plasma sets also have a new anti-judder technology, called Motion Judder Canceller, for reducing film-based motion judder, and a new calibration mode for adjusting key picture settings. (We look forward to checking these features out in our labs.) The 7000 series has similar features, though it lacks the new anti-judder technology and a 24p playback technology called CinemaSmooth that's included in the 8000-series sets. The 6500-series models are the company’s entry-level ultra-slim offerings, and lack 3D capability as well as some other features.

All the new plasma sets include Samsung’s upgraded Internet@TV online service, which now includes Samsung Apps, essentially an applications storefront that offers access to services from a growing number of content partners, including streaming movies from Blockbuster, Netflix and Vudu. Many apps are free, but some premium apps will be available for purchase this summer.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Het valt me op dat de 7 en 8 series geen 50" meer omvat. :(
Dat vind ik wel minder want 58" is toch wat aan de grote kant als je er maar 3 meter vanaf zit....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Help!!!! schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 10:29:
Dat vind ik wel minder want 58" is toch wat aan de grote kant als je er maar 3 meter vanaf zit....
Zit nu op 2.75 meter van een 50 inch af maar heb mega spijt dat ik geen 60 inch o.i.d. heb genomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

:P

Wie weet stap ik nog over die hurdle heen maar er is ook nog het prijsverschil. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Help!!!! schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 12:14:
Wie weet stap ik nog over die hurdle heen maar er is ook nog het prijsverschil. :)
Ahhhh, kijk, je probeert het formaat voor jezelf goed te praten! ;) Logisch, maar krijg je spijt van, so beware! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAM

JAM

Ik was écht niet toe aan een scherm groter dan 50" (ik heb de PS50B650). Volgende keer misschien, maar ik vind het echt groot zat. :9

Om even op de vraag van 'vwtune' te reageren:

Ik heb m'n plasma ingesteld met deze Blu-ray. Hieronder mijn instellingen.

Picture

Mode: Movie
Cell Light: 8
Contrast: 95
Brightness: 49
Sharpness: 0
Colour: 50
Tint (G/R): G50/R50

Advanced Settings

Black tone: Off
Dynamic Contrast: Off
Gamma: 0
Colour Space: Custom
* Red: 57
* Green: 56
* Blue: 35
* Yellow/Cyan/Magenta: 50 (standaard)
White Balance: alles op 25
Flesh Tone: 0
Edge Enhancement: Off
xvYCC: Off

Picture Options

Colour Tone: Warm 2
Size: Screen Fit (16:9 bij DVD)
Screen Mode: 16:9
Digital Noise Reduction: Off
HDMI Black Level: Normal ('Low' bij DVD)
1080 Full HD Motion Demo: Off (natuurlijk ;) )
Film Mode: Cinema Smooth (òf 'Auto 2')
Real 100 Hz Demo: Off
Blue Only Mode: Off

Screen Burn Protection

Pixel Shift
* Pixel Shift: On
* Horizontal: 2
* Vertical: 4
* Time: 1 min.
Side Grey: Light

Voordat ik bovengenoemde Blu-ray had heb ik de plasma ook ingesteld gehad met de DVD 'Digital video Essentials'. Ik was eerlijk gezegd best verbaasd over het verschil in de instellingen die ik met beide schijfjes bereikte. Ik moet zeggen dat er met bovenstaande instellingen wel meer diepte in het beeld zit en de kleuren komen veel natuurlijker over dan bij de fabrieksinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienuien
  • Laatst online: 15-09 20:11
Bovenstaande instellingen zal ik eens gaan proberen.

Heb zelf enkele weken geleden met de spidertv de tv ingesteld en de wijzigingen waren nihil tov de fabrieksinstellingen. De instel opties met die spidertv waren ook niet zo groot; de kleur warmte, contrast, helderheid, kleur en kleurtint. Ik miste de detail instellingen mbt de kleurtoon/space.

Ben benieuwd of ik het als beter ga ervaren. Bedankt voor je waardes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
Thanks JAM!

Ik ga de instellingen proberen.

Gebruik jij voor elke bron de instelling (picture mode) MOVIE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAM

JAM

Ja. Die instelling zit al het dichtst bij het meest natuur-/brongetrouwe beeld. De verschillen tussen mijn instellingen en de fabrieksinstelling 'Movie' zijn niet wat je noemt 'levensgroot', maar zeker wel zichtbaar. Met name het uitzetten van alle 'beeldverbeterende' functies komt de rust in het beeld ten goede. ;)

Dit is voor mij ook meteen de eerste keer dat ik de Olympische Spelen in HD bekijk. Ik moet zeggen: woorden schieten af en toe te kort bij wat je dan te zien krijgt. :9~ _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door JAM op 19-02-2010 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 14:27
Brad Pitt schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 10:39:
[...]

Zit nu op 2.75 meter van een 50 inch af maar heb mega spijt dat ik geen 60 inch o.i.d. heb genomen ;)
Ik zit op bijna precies dezelfde afstand, 2,80 meter, op mn 60 inch. Kan makkelijk, maar ik was de 50 inch al gewend natuurlijk.

Was bang dat dit het maximum zou zijn omdat mn kamer niet langer is, maar er is nog ruimte voor later als er een grotere moet komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAM

JAM

Als de flexibele OLED-schermen een grote vlucht gaan nemen dan hebben we over een aantal jaren (ik schat over 10 à 15 jaar) een oprolbaar scherm aan het plafond hangen ter grootte van een projectiescherm.
2,5 à 3 meter diagonaal?! :9~ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Samsung’s 2010 EU line-up will be unveiled on Monday!

http://www.flatpanelshd.c...on=showfull&id=1266598032

Suggested retail prices are also expected on Monday.

Niet nieuw maar dit zou de lineup moeten zijn:

Samsung 2010 Plasma

4 Series 720p
42"
50"

5 Series 1080p
50
58

Ultra Slim Series

6500
50"
58"
63"

7000 3D
50"
58"
63"

8000 3D and Real Black Filter
50"
58"
63"

Zie een 50 of 58" uit de 6500 lijn wel zitten :)

[ Voor 74% gewijzigd door Help!!!! op 21-02-2010 12:20 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
Wanneer je scherpte op '0' zet. Verlies je dan niet iets? het lijkt namelijk wel of het beeld iets waziger wordt naarmate ik dit lager instel
Pagina: 1 ... 11 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Buzz? Welke buzz? Da's een vuvuzela. Case closed.