Na in oktober al een Selectro monteur lang te hebben geweest voor het gezoem van mijn Samsung 42B450, destijds enkel wat viltmateriaal op de achterplaat geplaatst, heb ik vandaag opnieuw een monteur langs laten komen. Deze is zojuist vertrokken nadat hij de X en Y-plaat heeft vervangen. Hiermee is het werkingsgeluid (iets) afgenomen in toonhoogte en is daarmee minder storend geworden. Ik moet er even tegenaankijken 's avonds hoe 'hinderlijk\storend' het nog is, of het dus voldoende is afgenomen. De monteur heeft wel een aantekening gemaakt die naar Samsung wordt gestuurd, zodoende wordt ik automatisch benaderd wanneer hier vanuit Samsung een oplossing voor wat aangedragen.....hopen we.
Affijn, wel goedkoop materiaal zit er in zo'n Samsung B450 plasma zeg. I know, het is het instapmodel bij de Samsung plasma's, maar de monteur die zei: "Hier, voel eens aan de printplaat", nadat hij één van de printplaten los had gehaald. En het leek gewoon op een stuk karton. Zo had hij een keer toen hij bij een andere klant was, dat de printplaat doormiddenbrak bij het losschroeven... heerlijk
Affijn, wel goedkoop materiaal zit er in zo'n Samsung B450 plasma zeg. I know, het is het instapmodel bij de Samsung plasma's, maar de monteur die zei: "Hier, voel eens aan de printplaat", nadat hij één van de printplaten los had gehaald. En het leek gewoon op een stuk karton. Zo had hij een keer toen hij bij een andere klant was, dat de printplaat doormiddenbrak bij het losschroeven... heerlijk
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II