Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbuis
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-02-2024
Is de Acer DC900 NL reeds leverbaar in Nederland? Afgelopen weekend stond de E-TEN nog gewoon leverbaar op http://www.smartphonestunts.nl, maar inmiddels is deze niet meer te bestellen op deze site en staat er vervolgens bij de Acer "binnenkort leverbaar" (http://www.smartphonestun...l-mobiel-internet-pakket/). Ik ben even benieuwd naar "binnenkort".

[ Voor 0% gewijzigd door superbuis op 26-03-2009 17:40 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guidosda
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-11-2021
heb sinds kort de glofish dx900
maar kan niet mms iemand idee wat dit kan zijn?
heb de tool al gebruikt die je instellingen goed zet.

ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Acer is schijnbaar volgende week (2e week april) leverbaar bij smartphonestunts, ik heb mijn exemplaar daar in bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyStuff
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-04 10:44
Ik heb mijn Acer sinds vorige week binnen via http://www.2call.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
MyStuff schreef op donderdag 09 april 2009 @ 05:32:
Ik heb mijn Acer sinds vorige week binnen via http://www.2call.nl.
Kun je hier wat meer over vertellen? Is er wat veranderd (voor je gevoel) t.o.v. de E-ten? Kun je wat ervaringen delen?

Ik ben wel benieuwd, samen met meerdere hier vermoed ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joch_um_all
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:25
Net mijn acer bij 2call gekocht. Net uitgepakt en aangezet. Ziet er goed uit en beide sims werken. Krijg vooralsnog officiele TT6 nog niet aan de praat. Hou jullie op de hoogte van de ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een week de DX900 van 2call.nl en ben wel tevreden.
Ik zoek wel een E-ten voucher code om te kunnen inloggen op het Eten EU forum. Er zat helaas GEEN vouchercode bij mijn DX900.
Kan iemand helpen? Alvast bedankt!

@ Joch_um_all: Andere NMEA kiezen, baud op 4800 en com 7 !

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2009 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1traat
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 21:17
Hoi,

Kan iemand mij vertellen wat de ervaring is met het onscreen TB en smsjes versturen?
Hoeveel verschillende toetsenborden kan je kiezen?

Misschien heeft iemand wat screenshots die mij daar wat meer over kunnen vertellen, iig hoe de toetsenbord layouts zijn.

Bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldcard
  • Laatst online: 12-09 08:38
Zendith schreef op maandag 13 april 2009 @ 15:02:
Hoi,

Kan iemand mij vertellen wat de ervaring is met het onscreen TB en smsjes versturen?
Hoeveel verschillende toetsenborden kan je kiezen?

Misschien heeft iemand wat screenshots die mij daar wat meer over kunnen vertellen, iig hoe de toetsenbord layouts zijn.

Bedankt!!!
De DX900 (ROM: WWE 040 0470) heeft standaard 5 keuzes als het gaat om keyboards. Deze zijn:

Block Recogniser
Invoer via stylus, waarbij je de letters (letter voor letter) op het scherm schrijft. ABC is voor je letterinput, 123 is voor numerieke tekens en leestekens.

Easy Keyboard
Invoer via vinger of stylus, keuze uit ABC of QWERTY keyboard. Dit keyboard draait mee als je je telefoon op landscape instelt.

Keyboard
Invoer via stylus, keuze uit kleine of grote toetsen. Dit keyboard draait mee als je je telefoon op landscape instelt.

Letter Recogniser
Invoer via stylus, waarbij je de letters (letter voor letter) op het scherm schrijft. ABC is voor je hoofdletterinput, abc is voor je 'normale' letterinput, 123 is voor numerieke tekens en leestekens.

Transcriber
Herkent handgeschreven tekst (meerdere woorden) in cursief, blokletters of gemixt. Invoer via stylus.

Van deze afbeelding worden PocketCM Keyboard, TenGO en TouchPal niet meegeleverd!
Afbeeldingslocatie: http://www.etenblog.com/wp-content/uploads/2007/11/screencoveragefinal500.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1traat
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 21:17
ok, je kan dus ook nog zelf TB layouts installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyStuff
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-04 10:44
Maarten schreef op donderdag 09 april 2009 @ 07:24:
[...]

Kun je hier wat meer over vertellen? Is er wat veranderd (voor je gevoel) t.o.v. de E-ten? Kun je wat ervaringen delen?

Ik ben wel benieuwd, samen met meerdere hier vermoed ik :)
Kan helaas niet vergelijken met de E-Ten, maar ben erg tevreden over het toestel. Verbruik is een probleem maar alleen als de GPS gebruikt is geweest. Deze schakelt zichzelf niet uit, ook niet na een soft reset. De enige manier is de batterij er even uit te halen. Dan gaat het toestel helaas toch maar iets meer dan 2 dagen mee, maar gezien de dubbele SIMs die in de lucht gehouden moeten worden, vind ik dit geen probleem.

Er zaten nog wel kleine bugs in op het gebied van NL software met voornamelijk grafische bugs. Ondanks dat het een NL versie is, komen er ook engelse kreten in voor. Ik heb daarom de WWE 0470 erop gezet in plaats van de NL versie. De 0470 versie blijkt echter nog een E-ten versie te zijn, maar werkt prima. De NL versie was overigens een 0472 versie van Acer. Duidt er al op dat de hardware volkomen identiek zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-08 09:30

GF

Heeft iemand al een active car holder gezien voor deze telefoon? Dit is het enige wat me momenteel tegen houd om deze telefoon te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrDread
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 16:12
Bump

Ben benieuwd naar de ervaringen met de Acer. Hoor erg wisselende geluiden. Snel lege accu en crashes aan de ene kant en lovende woorden anderzijds. Ik moet binnen 2 weken mijn abbo verlengen...wie brand er los?

Acer zelf heeft trouwens helemaal niks van service of firmware downloads op de website. Alleen maar de geile pics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W3lta
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 22:37

W3lta

So i'm a nerd. who cares?

Hier ook nog een vraag naar eigenaars: is het mogelijk om tijdens een gesprek dtmf tonen te verzenden?
Voor m'n job moet ik dossiernummers doorgeven aan een computersysteem en zou het enige struikelblok zijn om deze aan te schaffen.

Kan een mens ooit teveel computers hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldcard
DrDread schreef op zondag 26 april 2009 @ 22:19:
Bump

Ben benieuwd naar de ervaringen met de Acer. Hoor erg wisselende geluiden. Snel lege accu en crashes aan de ene kant en lovende woorden anderzijds. Ik moet binnen 2 weken mijn abbo verlengen...wie brand er los?

Acer zelf heeft trouwens helemaal niks van service of firmware downloads op de website. Alleen maar de geile pics.
Acer heeft dit weekend (of vrijdag) een nieuwe WWE (engelse) update van de DX900 Roms uitgegeven. Dit voor zowel de 'oude' glofiish modellen als voor de nieuwe ACER Tempo modellen. Dit is voor mij de 3e firmwareupdate sinds januari 2009 (0373 ==> 0470 ==> 0551). Updates voor firmware zijn alleen te zijn na registratie van je telefoon.

Mijn ervaringen zijn 90% positief... maar nu even te weinig tijd om daar dieper op in te gaan. Lees vooral ook de fora van pocketinfo.nl en eten-users.eu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldcard
W3lta schreef op zondag 26 april 2009 @ 22:50:
Hier ook nog een vraag naar eigenaars: is het mogelijk om tijdens een gesprek dtmf tonen te verzenden?
Voor m'n job moet ik dossiernummers doorgeven aan een computersysteem en zou het enige struikelblok zijn om deze aan te schaffen.
Als je met dtmf tonen bedoelt dat je keuzes in computer gestuurde menu's kan maken ("toets een 1 voor internet, toets een 2 voor telefonie"), dan is het antwoord: ja, dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arno_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-05 10:41
DrDread schreef op zondag 26 april 2009 @ 22:19:
Bump

Persoonlijk ben ik tevreden over het toestel. Alleen de accu vind ik te snel leeg zijn, hoewel dit ook wel weer went, heb hem tegenwoordig iedere nacht aan de lader en dan gaat het prima.

Verder heb ik wel wat kleine probleempjes gehad, maar op zich niet veel bijzonders. En moet zeggen dat zeker naar firmware 0470 de problemen eigenlijk allemaal weg zijn.

Mocht je hem kopen zou ik wel voor de WWE versie gaan en niet voor de NLD, voor de WWE zijn er veel sneller firmware updates beschikbaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben tot op heden ben ik tevreden over de DX900 van Acer.
Enkel de batterij is echt een minpunt. Deze houdt het nooit langer uit dan 2 dagen. Dus leg ik hem 's nachts aan het snoer...
Wanneer je de GPS gebruikt hebt, lekt de accu echt leeg. Enige oplossing is na gebruik van het GPS even de accu uit het toestel halen. Niet echt practisch, maar tot op heden de enige oplossing voor dit 'lek'.
Ander minpunt is dat je niet vooraf kan instellen met welk van de 2 SIMkaarten een bepaalde contactpersoon dient gebeld te worden. Je kan enkel 1 voorkeurssim instellen, dus 1 of 2, waarmee er steeds gebeld wordt (naar alle contacten). Wil je de andere SIM gebruiken, dien je dit steeds handmatig voor het bellen te wijzigen...
Het toestel oogt mooi. Iedereen die het ziet wil er alles over weten! ;-)
Het biedt ontzettend veel mogelijkheden en is echt all-in-one (GSM-POCKETPC-WIFI-BT-GPS).
Hopelijk komen er snel wat updates die het toestel nog beter maken.
Tot nu toe inderdaad niks op de Acer-site ivm updates e.d.
DTMF-tonen verzenden tijdens een gesprek is geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arno_
Verwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 10:57:
Ben tot op heden ben ik tevreden over de DX900 van Acer.
Enkel de batterij is echt een minpunt. Deze houdt het nooit langer uit dan 2 dagen. Dus leg ik hem 's nachts aan het snoer...
Wanneer je de GPS gebruikt hebt, lekt de accu echt leeg. Enige oplossing is na gebruik van het GPS even de accu uit het toestel halen. Niet echt practisch, maar tot op heden de enige oplossing voor dit 'lek'.
Ander minpunt is dat je niet vooraf kan instellen met welk van de 2 SIMkaarten een bepaalde contactpersoon dient gebeld te worden. Je kan enkel 1 voorkeurssim instellen, dus 1 of 2, waarmee er steeds gebeld wordt (naar alle contacten). Wil je de andere SIM gebruiken, dien je dit steeds handmatig voor het bellen te wijzigen...
Het toestel oogt mooi. Iedereen die het ziet wil er alles over weten! ;-)
Het biedt ontzettend veel mogelijkheden en is echt all-in-one (GSM-POCKETPC-WIFI-BT-GPS).
Hopelijk komen er snel wat updates die het toestel nog beter maken.
Tot nu toe inderdaad niks op de Acer-site ivm updates e.d.
DTMF-tonen verzenden tijdens een gesprek is geen enkel probleem.
Er is ondertussen weer een update beschikbaar ;)

Het niet van te voren kunnen instellen van een contactpersoon is opzich wel iets wat ik mis. Maar het probleem is ook weer niet zo groot als jij het schetst. Als je namelijk naar de telefoon functie gaat en je typt daar de naam in van de contactpersoon (of je scrolt naar je contactpersoon) kan je vervolgens klikken op 'Talk1' of 'Talk2', er wordt dan gebelt met SIM1 of SIM2. Deze optie gebruik ik meestal.

Als je inderdaad naar je contactpersonen lijst gaat en je klikt op bellen dan belt hij inderdaad uit met de vooraf ingestelde 'default' telefoon. Je kan dan eventueel eerst naar de opties gaan om de 'Phone Dialer Selection' aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrDread
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 16:12
Oke, ik heb hem besteld. Bij PhoneShop.nl. Vanochtend contracten en zut opgestuurd. Net bericht gehad dat ie bij de TNT ligt en morgen aan zou moeten komen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-08 09:30

GF

Active holder van brodit is uit: http://www.brodit.com/productinformation.jsp?anr=968891

Ga de telefoon meteen bestellen :)

edit:

Telefoon + brodit houder besteld

[ Voor 16% gewijzigd door GF op 04-05-2009 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 08:31
Waar kun je die houder bestellen? Ik kan hem niet vinden bij de webshops die ik ken.

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowLord schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 12:04:
Waar kun je die houder bestellen? Ik kan hem niet vinden bij de webshops die ik ken.
Even Googelen help somst:

http://www.pdaplus.nl/cat...lofiish-dx900-p-3809.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Iemand een idee hoe ik er voor kan zorgen dat er een automatische schermblokkering ontstaat wanneer ik een telefoon aanneem? Ik heb nogal vaak dat ik met m'n wang iemand anders ga bellen of de luidspreker aan zet. Is daar een app voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bertjeee schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 13:21:
Iemand een idee hoe ik er voor kan zorgen dat er een automatische schermblokkering ontstaat wanneer ik een telefoon aanneem? Ik heb nogal vaak dat ik met m'n wang iemand anders ga bellen of de luidspreker aan zet. Is daar een app voor?
Heb je device lock al geprobeerd? Dat kan je in ToDay zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 13:04:
[...]

Heb je device lock al geprobeerd? Dat kan je in ToDay zetten.
Yep, oplossing heb ik ook al. Of je zet het scherm uit als je gaat bellen, of je gebruikt een app als S2U2, slide 2 unlock 2. Die heeft de optie om het scherm te blokkeren als je belt.

Heb ik nog wel een vraag. Elke keer als ik een softreset doet zijn mijn instellingen van m'n internet abbo gereset naar standaard. Dat is lekker bagger, want elke keer moet ik opnieuw instellen. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizardtm
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 15:59

Wizardtm

>>> H20 <<<

goldcard schreef op maandag 27 april 2009 @ 10:52:
[...]

Acer heeft dit weekend (of vrijdag) een nieuwe WWE (engelse) update van de DX900 Roms uitgegeven. Dit voor zowel de 'oude' glofiish modellen als voor de nieuwe ACER Tempo modellen. Dit is voor mij de 3e firmwareupdate sinds januari 2009 (0373 ==> 0470 ==> 0551). Updates voor firmware zijn alleen te zijn na registratie van je telefoon.

Mijn ervaringen zijn 90% positief... maar nu even te weinig tijd om daar dieper op in te gaan. Lees vooral ook de fora van pocketinfo.nl en eten-users.eu.
Kan de WWE update op een NL toestel geinstalleerd worden ? Bij HTC is dit best een lastig klusje (moet je eerst je speciale progjes draaien e.d.).
Wil wellicht ook een Acer aanschaffen maar wil 100% zeker GEEN NL versie hebben, alleen het lijkt erop dat er alleen maar NL versies te krijgen zijn icm een abo in nederland :'(

Werken? Dat doe ik morgen wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arno_
Wizardtm schreef op zondag 07 juni 2009 @ 22:08:
[...]

Kan de WWE update op een NL toestel geinstalleerd worden ? Bij HTC is dit best een lastig klusje (moet je eerst je speciale progjes draaien e.d.).
Wil wellicht ook een Acer aanschaffen maar wil 100% zeker GEEN NL versie hebben, alleen het lijkt erop dat er alleen maar NL versies te krijgen zijn icm een abo in nederland :'(
ja dat kan :) heb ik ook gedaan.... zou de handleiding wel ff zoeken, post ik later :)

edit:

Hieronder staat al een link naar het betreffende topic, deze link (http://eten-users.eu/inde...84a7&showtopic=17758&st=0) gaat naar de start-post waar het volledige stappenplan staat :*)

Succes!

[ Voor 18% gewijzigd door _Arno_ op 08-06-2009 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wizardtm schreef op zondag 07 juni 2009 @ 22:08:
[...]

Kijk hier maar eens voor een uitgebreide uitleg.
http://eten-users.eu/index.php?showtopic=17758&st=15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een beetje op het internet te hebben gesurft en te hebben gekeken of tomtom het doet op de dx900 heb ik tomtom7 toch maar aangeschaft. Nu als ik het micro sd kaartje in de telefoon doe zegt ie dat deze versie van tomtom niet werkt op de dx900. Iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 15:50:
Na een beetje op het internet te hebben gesurft en te hebben gekeken of tomtom het doet op de dx900 heb ik tomtom7 toch maar aangeschaft. Nu als ik het micro sd kaartje in de telefoon doe zegt ie dat deze versie van tomtom niet werkt op de dx900. Iemand ideeën?
Op het forum: http://eten-users.eu/inde...9440ed214487&showforum=55
staan berichten van gebruikers die TT7 hebben op hun DX900 hebben draaien.
Als je daar even zoekt vind je misschien een oplossing.
Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allen,

Ik heb paar dagen een Acer DX900 maar ben niet echt blij ermee.
Ik had voorheen een Qtek S200, ik had verwacht dat het ook zoals Qtek zou functioneren.

Voor de volgende problemen kan ik geen antwoorden vinden;

1- Hoe kan ik naar de fabrieksinstellingen gaan?.. In instellingen zie ik geen knopje voor fabrieksinstellingen.
Zit het ergens verborgen? Of heb ik het in deze toestel niet? :)
In de Qtek S200 heb ik een knopje Opslag Wissen, wat ik in deze toestel nergens zie.

2- Wanneer ik een modem toevoeg verdwijnt het na een tijdje (of wanneer ik het toestel opnieuw moet opstarten) en moet ik opnieuw een modemverbinding invullen. En wanneer ik dat doe geeft hij aan dat die ISP al bestaat :S. Ik heb een Ben abonnement dus moet het ISP Ben internet heten, maar omdat hij het niet pakt moet de naam telkens veranderen (nu zit ik al op Ben internettttt :S).
En het is ook niet te zien onder modems en ik kan het nergens vinden...
Trouwens omdat het een Ben abonnement is, geeft ie automatisch een T-Mobile modem aan, hoewel ik het telkens verwijder komt hij telkens weer terug :(.
Hoe kan ik het standaard Ben instellingen instellen zodat hij ook altijd te zien is, en hoe kan ik de 'verborgen' andere modem instellingen verwijderen en vinden?

3- Wanneer ik op internet ben, hoe kan ik het verbinding verbreken? Met de Qtek S200 ging het makkelijk, als je op de verbinding klikte stond er ook een optie om het te verbreken... Hier ontbreekt het?
Of moet ik ergens iets aanvinken wat ook weer te zien is, wanneer ik op verbinding klik?

4- Kan je ook gebeld worden, wanneer je aan het surfen bent? Bij mij gaat dat niet, eerst internet verbinding via de Comm Manager afbreken en daarna kan ik pas bellen.

5- In de toetsenbord ontbreekt de ( _ ) underscore teken, is dat bij jullie ook het geval?.. Hoe moet ik een e-mail adres invullen als het ook een underscore bevat :?

5- Waar kan ik de nieuwste ROM-versie downloaden?

6- Het toestel loopt ook vaak vast...

7- Oh ja bijna vergeten, batterij loopt snel leeg omdat ActiveSync automatisch aanstaat of zichzelf actief maakt, hoe kan je het handmatig volledig uitzetten? Anders is het niet te doen met de batterij.

8- Waar vind ik de taalinstellingen, voor het toestel?

Op zich is het een leuk toestel, maar ja, hij moet ook goed moeten functioneren.

Ik zou heel fijn vinden als ik een antwoord kan krijgen op de hierboven beschreven vragen.

Groetjes,
A'tje

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2009 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arno_
Hier staat veel info over de telefoon en ook ROM updates, veel van jou problemen komen daar ook langs:

http://eten-benelux.suppo.../glofiish-dx900-dual-sim/

Als ik jou was zou ik eerst maar eens de laatste rom update installeren, dat lost waarschijnlijk al veel problemen op. Verder is het zo dat de accu gewoon snel leeg loopt, dit gaat ook niet veel beter worden gok ik, maar op bovengenoemd forum staan wel enkele tips :)

Ik heb trouwens gewoon een underscore op mijn toetsenbord, dus of iets beter zoeken of wellicht dat dat ook met een ROM update is opgelost...... heb dat probleem trouwens nog nergens anders gelezen.

Fabrieksinstellingen: start --> programma's --> utilities (ik heb de Engelse versie, weet niet de NL benaming) --> default settings

Taalinstellingen: start --> settings --> regional settings :X

edit:
quote ff verwijderd, anders wat lange post :+

[ Voor 56% gewijzigd door _Arno_ op 16-06-2009 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arno bedankt voor je snelle reactie...
Over de underscore; Ik heb maar 2 toetsenbord-keuzes... en daarin heb ik heel lang gezocht maar zonder resultaat ;).

Ik zal jouw advies volgen en de Rom update maar installeren :), ik hoop dat het ook in het Nederlands is (anders wordt het maar Engels).

PS: Heb je nog steeds een vouchercode voor de E-ten site nodig? Want ik heb geen Acer vouchercode ontvangen.

Voor wat betreft de andere probleempjes ontvang graag nog steeds reacties.

Ati
_Arno_ schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 13:33:
[...]

Hier staat veel info over de telefoon en ook ROM updates, veel van jou problemen komen daar ook langs:

http://eten-benelux.suppo.../glofiish-dx900-dual-sim/

Als ik jou was zou ik eerst maar eens de laatste rom update installeren, dat lost waarschijnlijk al veel problemen op. Verder is het zo dat de accu gewoon snel leeg loopt, dit gaat ook niet veel beter worden gok ik, maar op bovengenoemd forum staan wel enkele tips :)

Ik heb trouwens gewoon een underscore op mijn toetsenbord, dus of iets beter zoeken of wellicht dat dat ook met een ROM update is opgelost...... heb dat probleem trouwens nog nergens anders gelezen.

Fabrieksinstellingen: start --> programma's --> utilities (ik heb de Engelse versie, weet niet de NL benaming) --> default settings

Taalinstellingen: start --> settings --> regional settings :X

edit:
quote ff verwijderd, anders wat lange post :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arno_
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 13:53:
Arno bedankt voor je snelle reactie...
Over de underscore; Ik heb maar 2 toetsenbord-keuzes... en daarin heb ik heel lang gezocht maar zonder resultaat ;).

Ik zal jouw advies volgen en de Rom update maar installeren :), ik hoop dat het ook in het Nederlands is (anders wordt het maar Engels).

PS: Heb je nog steeds een vouchercode voor de E-ten site nodig? Want ik heb geen Acer vouchercode ontvangen.

Voor wat betreft de andere probleempjes ontvang graag nog steeds reacties.

Ati

[...]
Geen dank.

Welke toetsenbord indeling gebruik je dan?

De NLD ROM updates worden niet erg vaak bijgewerkt. Als ik jou was zou ik overgaan naar de WWE ROM versie (Let op! je garantie schijnt wel te verlopen dan)

Ik had volgens mij wel die vouchercode nodig, maar dat kan ondertussen wel veranderd zijn. Je kan je geloof ik ook registreren bij www.etencorp.com, dit is ook een handige support site: http://www.eten-users.eu/

De overige probleempjes die je hebt konden allemaal nog wel eens verholpen zijn met de ROM update, dus als je dat eerst eens wilt doen en wilt kijken of de problemen zich nog steeds voordoen zou niet gek wezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas kan ik niet inloggen, site vraagt nog steeds naar een vouchercode.

Trouwens ik heb ROM-versie NLD 040 0472, is dit vrij nieuw of oud?

Ik heb de standaard toetsenbord... en heb net gekeken, nee hoor toch geen underscore :D.

PS: Moet ik persé de Acer Rom-versie hebben, of kan ik ook de E-ten Rom-versie in m'n Acer installeren?
_Arno_ schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 14:35:
[...]

Geen dank.

Welke toetsenbord indeling gebruik je dan?

De NLD ROM updates worden niet erg vaak bijgewerkt. Als ik jou was zou ik overgaan naar de WWE ROM versie (Let op! je garantie schijnt wel te verlopen dan)

Ik had volgens mij wel die vouchercode nodig, maar dat kan ondertussen wel veranderd zijn. Je kan je geloof ik ook registreren bij www.etencorp.com, dit is ook een handige support site: http://www.eten-users.eu/

De overige probleempjes die je hebt konden allemaal nog wel eens verholpen zijn met de ROM update, dus als je dat eerst eens wilt doen en wilt kijken of de problemen zich nog steeds voordoen zou niet gek wezen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2009 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 02:26:
Helaas kan ik niet inloggen, site vraagt nog steeds naar een vouchercode.

Trouwens ik heb ROM-versie NLD 040 0472, is dit vrij nieuw of oud?

Ik heb de standaard toetsenbord... en heb net gekeken, nee hoor toch geen underscore :D.

PS: Moet ik persé de Acer Rom-versie hebben, of kan ik ook de E-ten Rom-versie in m'n Acer installeren?
[...]
Veel mensen hebben problemen met registreren op de Glofiish-site of van E-ten. Het serienummer op de site vraagt om 12 cijfers, terwijl de telefoon er maar 11 heeft. Of het imeinummer wordt niet herkend.

Rom 472 is nieuw. De laatste officiële NLD Rom die kan worden gedownload is 369-H.
Niettemin kan je elke Rom installeren, ook die van Acer. Volg dan wél goed de instructies op het forum waar Arno over schreef. het werkt prima. Er komen veel vaker WWE-Roms uit dan NLD.
Let er wél op dat je i.g.v. eventuele garantie even de NLD-versie terugzet. Het schijnt dat je geen garantie meer hebt als je er een anderstalige Rom op zet.

Je toetsenbord zal zeker een underscore hebben. Rechtsonder op het toetsenbord kun je kiezen tussen letters, cijfers en bijzondere tekens. Het toetsenbord wijzigt dan conform.Als je dan #(* kiest krijg een toetsenbord te zien, waar naast de haakjes de underscore staat. Bovenste rij 3e van rechts.
Zo ziet het er bij mij i.i.g. uit (Easy keyboard).
Hopelijk lukt het nu?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2009 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arno_
De NLD 040 472 ROM is inderdaad de laatste NLD ROM, maar de Engelse WWE ROM zit al op versie 610 ofzo. Dus als je het mij vraagt zou ik over gaan naar de WWE ROM, deze wordt gewoon veel vaker ge-update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor jullie reacties, ik zal het vandaag opnieuw proberen... Gisteren lukte het niet om de Engelse Rom-versie 610 te installeren, het gaf een foutmelding aan.
Of moet ik eerst de andere versies downloaden, zodat het kan downloaden?

Nog bedankt voor het uitleg betreffende de underscore ;).

PS: Ik heb een Acer DX900... Kan je met een Acer serienummer ook registreren op de site?
Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:11:
[...]

Veel mensen hebben problemen met registreren op de Glofiish-site of van E-ten. Het serienummer op de site vraagt om 12 cijfers, terwijl de telefoon er maar 11 heeft. Of het imeinummer wordt niet herkend.

Rom 472 is nieuw. De laatste officiële NLD Rom die kan worden gedownload is 369-H.
Niettemin kan je elke Rom installeren, ook die van Acer. Volg dan wél goed de instructies op het forum waar Arno over schreef. het werkt prima. Er komen veel vaker WWE-Roms uit dan NLD.
Let er wél op dat je i.g.v. eventuele garantie even de NLD-versie terugzet. Het schijnt dat je geen garantie meer hebt als je er een anderstalige Rom op zet.

Je toetsenbord zal zeker een underscore hebben. Rechtsonder op het toetsenbord kun je kiezen tussen letters, cijfers en bijzondere tekens. Het toetsenbord wijzigt dan conform.Als je dan #(* kiest krijg een toetsenbord te zien, waar naast de haakjes de underscore staat. Bovenste rij 3e van rechts.
Zo ziet het er bij mij i.i.g. uit (Easy keyboard).
Hopelijk lukt het nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arno_
Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 11:13:
Bedankt voor jullie reacties, ik zal het vandaag opnieuw proberen... Gisteren lukte het niet om de Engelse Rom-versie 610 te installeren, het gaf een foutmelding aan.
Of moet ik eerst de andere versies downloaden, zodat het kan downloaden?

Nog bedankt voor het uitleg betreffende de underscore ;).

PS: Ik heb een Acer DX900... Kan je met een Acer serienummer ook registreren op de site?
[...]
Je kan niet zomaar de ROM veranderen naar een andere taal, hier moet je het 1 en ander voor doen, zie deze post:
_Arno_ schreef op maandag 08 juni 2009 @ 14:03:
[...]

ja dat kan :) heb ik ook gedaan.... zou de handleiding wel ff zoeken, post ik later :)

edit:
Hieronder staat al een link naar het betreffende topic, deze link (http://eten-users.eu/inde...84a7&showtopic=17758&st=0) gaat naar de start-post waar het volledige stappenplan staat :*)

Succes!
Lees het goed door en doe het vooral niet als je het niet begrijpt, het is namelijk wel een risico!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibizadesire
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
Deze blijkt niet meer leverbaar te zijn bij PDA shop ondertussen.
http://www.pdashop.nl/pro...sh-dx900-dual-sim-nl.html

Heb ze even gebeld en door de overname van e-ten naar Acer zijn er te veel problemen met de garantiegevallen. Vandaar dat deze niet meer bij hen leverbaar is.

Dan toch op zoek naar een ander toestel dan?

[ Voor 46% gewijzigd door ibizadesire op 19-06-2009 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Engelse Updat lukt niet, wanneer ik de stappen volg, krijg ik uiteindelijk een scherm te zien op m'n pc en pda met 'wil je doorgaan met update, klik ja om te doorgaan en nee om te stoppen'... En natuurlijk kies ik op 'ja' maar dan gaat het toestel uit en gaat opnieuw starten, maar ja dan wordt de ActiveSync verbroken en kan ik niet doorgaan met installatie.

Ik volg de stappen wat in de vermelde site is beschreven, maar uiteindelijk strand ik omdat het ActiveSync uit gaat vanwege herstarten van het toestel.

Trouwens op m'n toetsenbord heb ik geen underscore, ook niet onder # (# staat onder de 123 toets),
ook niet onder Easy Toetsenbord (zie foto).
http://img38.imageshack.u...etsenbordeneasytoetse.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2009 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 19:05:
De Engelse Updat lukt niet, wanneer ik de stappen volg, krijg ik uiteindelijk een scherm te zien op m'n pc en pda met 'wil je doorgaan met update, klik ja om te doorgaan en nee om te stoppen'... En natuurlijk kies ik op 'ja' maar dan gaat het toestel uit en gaat opnieuw starten, maar ja dan wordt de ActiveSync verbroken en kan ik niet doorgaan met installatie.
Kan het zijn dat je sim card en sd card nog in het toestel zitten? Die moet je eruit halen voor je met de update start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, er zat niks in het toestel.

Ik heb net reset gegeven naar de fabrieksinstellingen. Als de problemen nog bestaan ga ik opnieuw proberen om de Engelse versie te installeren.

Aanvulling: Na de fabrieksinstellingen heb ik gelukkig ook underscore ( _ ). Zoals gewoonlijk komt het op de toetsenbord als op de Easy Keybord tevoorschijn als ik de Shift knop indruk. Trouwens met CAPSLOCK blijft het ook op hoofdletters staan wat in het begin telkens naar kleine letters terugviel.

Ik hoop dat andere problemen ook verholpen zijn :).
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 23:48:
[...]

Kan het zijn dat je sim card en sd card nog in het toestel zitten? Die moet je eruit halen voor je met de update start.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2009 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik naar de fabrieksinstellingen heb gereset ben ik gelukkig de meeste problemen kwijtgeraakt, op enkele na;

* Omdat ik een Ben abonnement heb krijg ik automatisch een T-Mobile modem aangewezen i.p.v. Ben... Ben internet modem vul ik handmatig in. Maar wanneer ik het toestel opnieuw start verdwijnt Ben en komt T-Mobile telkens. Dus voer ik opnieuw Ben internet in, maar dan geeft het aan dat het al bestaat... Terwijl het niet te zien is als ISP.
Maar dit vind ik minder probleem omdat ik over ongeveer een maand overga naar T-Mobile, maar tot m'n vakantie (over een week) moet ik maar op dit manier doen :)... Maar toch vind ik het vreemd dat het ingevoerde Ben ISP telkens verdwijnt.

* Het toestel loopt vaak vast (bekend probleem).

* Batterij gauw leeg, oké dit is ook een bekend probleem (komt misschien door actieve ActiveSync).

* Met surfen op internet, letters heel klein... Kan het ook niet groter maken. Met Windows 5.0 waren ze redelijk groot.

Zou leuker geweest zijn als de stylus pen bovenaan een plek had en ietsje dunner was.
De scherm had ik het liefst ook als de Qtek S200 (plasticscherm), nu lijkt er of er een afstand zit tussen het scherm en het glas, waarmee ik soms (door het dikke stylus en kleine letters) verkeerde toets klik.

Maar ja in het algemeen zijn het kleine problemen en langzamerhand ben ik al aan het wennen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2009 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 02:31:
Nadat ik naar de fabrieksinstellingen heb gereset ben ik gelukkig de meeste problemen kwijtgeraakt, op enkele na;

* Omdat ik een Ben abonnement heb krijg ik automatisch een T-Mobile modem aangewezen i.p.v. Ben... Ben internet modem vul ik handmatig in. Maar wanneer ik het toestel opnieuw start verdwijnt Ben en komt T-Mobile telkens. Dus voer ik opnieuw Ben internet in, maar dan geeft het aan dat het al bestaat... Terwijl het niet te zien is als ISP.
Maar dit vind ik minder probleem omdat ik over ongeveer een maand overga naar T-Mobile, maar tot m'n vakantie (over een week) moet ik maar op dit manier doen :)... Maar toch vind ik het vreemd dat het ingevoerde Ben ISP telkens verdwijnt.
Ik heb hetzelfde probleem maar dan met de Vodafone instellingen. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

- Enig idee of tip hoe je SIM2 beltonen ook uit je eigen muziek kan instellen?
Hoewel je voor SIM1 je eigen beltonen kan instellen, is de keuze voor SIM2 beperkt met de beltonen van het apparaat.

- Met surfen op internet zijn de letters heel klein, amper te lezen. Nog een tip hoe ik dit kan veranderen?

- Bestaat er ook een programma waarmee ik een nieuwe toetsenbord kan istalleren?.. Want de letters zijn ook ietsje klein, waardoor ik soms de verkeerde letter intik.

- Batterij verbruik is enorm, zonder het toestel te gebruiken raakt het snel leeg... Komt dit misschien door ActiveSync?.. Als ActiveSync afgesloten kan worden hebben we het probleem 'misschien' opgelost.
Nog tips?

Alvast bedankt,
Ati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 08:31
Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:00:
- Enig idee of tip hoe je SIM2 beltonen ook uit je eigen muziek kan instellen?
Hoewel je voor SIM1 je eigen beltonen kan instellen, is de keuze voor SIM2 beperkt met de beltonen van het apparaat.
Ja, gewoon je ringtones in de map '/Windows/Rings' zetten. Dan komen ze in het standaard keuzemenu voor ringtones te staan en kun je deze zowel bij SIM1 als SIM2 instellen. Ik heb nu ook 2 verschillende (en custom) ringtones.
- Met surfen op internet zijn de letters heel klein, amper te lezen. Nog een tip hoe ik dit kan veranderen?
Geen idee. Mischien dat je anders beter Opera kan installeren. Personlijk vind ik die niet zo heel handig, maar is een stuk beter dan de standaard IE.
- Bestaat er ook een programma waarmee ik een nieuwe toetsenbord kan istalleren?.. Want de letters zijn ook ietsje klein, waardoor ik soms de verkeerde letter intik.
Ja, die bestaan. Google is your friend...
- Batterij verbruik is enorm, zonder het toestel te gebruiken raakt het snel leeg... Komt dit misschien door ActiveSync?.. Als ActiveSync afgesloten kan worden hebben we het probleem 'misschien' opgelost.
Nog tips?
Zover ik weet kun je ActiveSync niet permanent killen (helaas). Echter, bij een smartphone als deze is dat niet erg, want 99% van de gebruikers zal toch graag hun email binnen krijgen via push-mail (waarvoor ActiveSync nodig is).
Overigens, ook al draai je niets qua programma's, de telefoon is gewoon stroom-hongerig. Wen hier maar aan...

EDIT:
Voor de mensen die problemen hebben met internet-instellingen, kan ik de volgende FAQ pagina van de Smartphoneshop aanbevelen: http://www.smartphoneshop.nl/vragen/56461/2461
Het programma op die pagina werkt op mijn telefoon perfect (voor Vodafone instellingen).

[ Voor 7% gewijzigd door ShadowLord op 24-06-2009 23:23 ]

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowLord schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 23:20:
[...]

Geen idee. Mischien dat je anders beter Opera kan installeren. Personlijk vind ik die niet zo heel handig, maar is een stuk beter dan de standaard IE.
----> Mij bevalt Opera goed. Grotere letters ;-)), maar ook de automatische full-screen en vinger-vriendelijke buttons vind ik makkelijk.

[...]

Zover ik weet kun je ActiveSync niet permanent killen (helaas). Echter, bij een smartphone als deze is dat niet erg, want 99% van de gebruikers zal toch graag hun email binnen krijgen via push-mail (waarvoor ActiveSync nodig is).

----> er is een manier om de z.g. keep-alive mode van Async te wijzigen in de registry. Kijk hiervoor op het ETEN forum. Ik denk ergens onder 'Batery problems'. Maar of dat veel scheelt...

[...]
Een aardige site om te bekijken is: http://www.touch-innovation.com/

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2009 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 07:34
heeft iemand hier al spb mobile shell 3 geprobeerd? Ben benieuwd hoe dat zal gaan met de dual sim optie.... de huidige versie van mobile shell is aangepast voor dual sim right?

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij verder helpen?

Sinds kort in het bezit van de ACER DX900. Ik wil een ROM update doen. Na lang zoeken op diverse forums, heb ik wat meer info gekregen. De ROM updates heb ik niet op de ACER pagina's kunnen vinden. Daar vond ik wel patches en een firmware. Ik heb ze gedownload, maar ik ben zo nieuw in dit wereldje dat ik verder niet weet wat ik ermee moet al lijken ze me wel nuttig aan de omschrijvingen te zien. Sorry, maar zulke digibeten bestaan dus nog :?

Op onderstaande site heb ik wel iets gevonden en de euus.exe en NLD 369-H ROM gedownload. Ook stonden er instructies bij, maar vanaf stap 10 houdt het bij mij op (de genoemde bestanden staan er niet bij)
http://eten-users.eu/inde...RAPIcopyFile%20error&st=0

Gewoon maar de 369 update laten uitvoeren. De DX900 maakt de melding dat ie verbonden is, maar hij is 'waiting a download'. Echter bij het uitvoeren kreeg ik ook de melding RAPIcopyFile error. Wat ik hier weer over kon terugvinden was dat een oorzaak Vista (ik heb XP) kon zijn en ook iets over de SPB shell (die moet je uitzetten???)

Verder had geen ik SD of SIM kaarten in het apparaat, ook heeft hij niet met Activesync gecommuniceerd.

Wat doe ik verkeerd? Voor de aanschaf had ik verwacht dat het veel invoudiger zou zijn om updates uit te voeren. In dit geval laat de ACER internet pagina te wensen over. Misschien heb ik wel in de verkeerde richting liggen zoeken, dat kan ook natuurlijk 8)7

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

grtjs
Marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 18:38:
Wie kan mij verder helpen?

Sinds kort in het bezit van de ACER DX900. Ik wil een ROM update doen. Na lang zoeken op diverse forums, heb ik wat meer info gekregen. De ROM updates heb ik niet op de ACER pagina's kunnen vinden. Daar vond ik wel patches en een firmware. Ik heb ze gedownload, maar ik ben zo nieuw in dit wereldje dat ik verder niet weet wat ik ermee moet al lijken ze me wel nuttig aan de omschrijvingen te zien. Sorry, maar zulke digibeten bestaan dus nog :?

Op onderstaande site heb ik wel iets gevonden en de euus.exe en NLD 369-H ROM gedownload. Ook stonden er instructies bij, maar vanaf stap 10 houdt het bij mij op (de genoemde bestanden staan er niet bij)
http://eten-users.eu/inde...RAPIcopyFile%20error&st=0

Gewoon maar de 369 update laten uitvoeren. De DX900 maakt de melding dat ie verbonden is, maar hij is 'waiting a download'. Echter bij het uitvoeren kreeg ik ook de melding RAPIcopyFile error. Wat ik hier weer over kon terugvinden was dat een oorzaak Vista (ik heb XP) kon zijn en ook iets over de SPB shell (die moet je uitzetten???)

Verder had geen ik SD of SIM kaarten in het apparaat, ook heeft hij niet met Activesync gecommuniceerd.

Wat doe ik verkeerd? Voor de aanschaf had ik verwacht dat het veel invoudiger zou zijn om updates uit te voeren. In dit geval laat de ACER internet pagina te wensen over. Misschien heb ik wel in de verkeerde richting liggen zoeken, dat kan ook natuurlijk 8)7

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

grtjs
Marcel
Marcel,
Het helpt als je even laat weten welke rom-versie je nu hebt en in welke taal.
In ieder geval moet je bij een rom-update even je sim-kaart en SD-geheugenkaart uit je toestel halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de NL versie 0470.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

369-H lijkt me dan een oudere versie van ETEN. Ik las hierboven (Magicmoon) dat 472 de laatste NLD-versie is. Waarom zou je dan willen updaten naar 369-H?
Het ligt meer voor de hand naar een WWE (Engelse) versie te gaan. Zie ook de berichten hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht net dat de 369-H de laatste officiele NLD versie was??? Maar van de andere kant, waarom zou je hem dan 369 noemen als je eerst 472 hebt?

Ik zie trouwens dat ik me vergist heb maar ik heb NLD 472 en niet 470 :X .
Voordat ik naar WWE ga, wil ik het eerst graag met de NLD proberen.

Op dit moment loop ik een beetje vast met de ROM versies. Ik heb ook nog steeds niet kunnen uitvogelen wat ik met de patches van de Acer site moet doen. Ik hoop dat iemand mij in de goede richting kan sturen. Ik ben ieg weer wat wijzer geworden, thanx!

Eens kijken of ik al uit de lader kan halen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2009 @ 13:38:
Ik dacht net dat de 369-H de laatste officiele NLD versie was??? Maar van de andere kant, waarom zou je hem dan 369 noemen als je eerst 472 hebt?

Ik zie trouwens dat ik me vergist heb maar ik heb NLD 472 en niet 470 :X .
Voordat ik naar WWE ga, wil ik het eerst graag met de NLD proberen.

Op dit moment loop ik een beetje vast met de ROM versies. Ik heb ook nog steeds niet kunnen uitvogelen wat ik met de patches van de Acer site moet doen. Ik hoop dat iemand mij in de goede richting kan sturen. Ik ben ieg weer wat wijzer geworden, thanx!

Eens kijken of ik al uit de lader kan halen :X
369-h is inderdaad de laatste downloadbare versie van ETEN. Inmiddels is het Acer. 472 is nieuwer dan 369, maar nergens te downloaden ...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2009 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus dan heb ik de voor op dit moment allerlaatste NLD update.
Dan ga ik me maar eens storten op de patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je in aanmerking kunt komen voor Acer advantage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W3lta
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 22:37

W3lta

So i'm a nerd. who cares?

Ik ben hevig aan het twijfelen voor deze telefoon te bestellen, maar zijn er echte problemen waarvan je kan zeggen dat hij niet te gebruiken is voor het echte daily use? Stabilieit, snelheid, gebruiksgemak enz.

Ik heb op dit moment de D880 van Samsung. Ik vraag vooral aan de mensen die er nu één in gebruik hebben, want het blijft toch een kleine investering (werkgever wil niet sponseren) voor een smart dual-sim telefoon.

Ik heb ondertussen alle filmpjes en bijgaande reviews gelezen op het internet, ik ben voor 75% overtuigd om het toestel aan te schaffen, nu nog de resterende 25%...

Kan een mens ooit teveel computers hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ik was in het begin erg tevreden. Op een gegeven moment begon ik mij echt te storen aan de batterijduur (< 1 dag), de vastlopers, wegvallende verbindingen... Software update hielp niet en op een gegeven moment ter reparatie opgestuurd. Na 5,5 week werd het toestel geclaimd omdat de reparatie te lang duurde omdat het reparatiecentrum failliet was... Ik ben eerlijk gezegd erg blij dat ik er nu vanaf ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arno_
Het enigste nadeel vind ik de batterijduur, maar het is mij nog nooit gebeurd dat de accu het geen hele dag volhield, meestal dus iedere nacht aan de lader, soms kan ik hem 2 dagen gebruiken (afhankelijk van gebruik uiteraard).

Er zitten verder wel wat bugs in en wat 'dingetjes' die soms irritant zijn. Maar over het algemeen zou ik de DX900 niet meer kwijt willen (al was het alleen maar om de dual SIM functie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de HTC Diamond heb ik problemen met bellen: de dipslay wordt meteen zwart en de verbinding valt vaak weg. (we hebben hetzelfde met de HTC touch HD en het schijnt niet even simpel op te lossen te zijn)

Is er iets bekend dat dit met de Acer ook een probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arno_
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 11:03:
Met de HTC Diamond heb ik problemen met bellen: de dipslay wordt meteen zwart en de verbinding valt vaak weg. (we hebben hetzelfde met de HTC touch HD en het schijnt niet even simpel op te lossen te zijn)

Is er iets bekend dat dit met de Acer ook een probleem is?
geen problemen mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer een vraagje (ik blijf twijfelen over de aankoop):
weet iemand of Intellisync draait op dit toestel?
Ik moet Groupwise van Novell syncen en dat kan in de versie die bij ons gedraaid wordt alleen met Intellisync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arno_
Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 15:28:
weer een vraagje (ik blijf twijfelen over de aankoop):
weet iemand of Intellisync draait op dit toestel?
Ik moet Groupwise van Novell syncen en dat kan in de versie die bij ons gedraaid wordt alleen met Intellisync.
Ik zou niet weten waarom Intellisync niet zou draaien. Het is een Windows Mobile toestel, dus daar zal Intellisync gewoon op werken, zie echt geen reden waarom dit niet werkt.....

Goed alternatief voor Intellisync is trouwens Portamail, wij gebruikten een jaar of wat geleden ook Intellisync voor het syncen van Groupwise met WM PDA's, maar daar hadden we veel problemen mee (instabiel etc.). Met Portamail ging dit stukken beter en simpeler. :)

Ondertussen draaien we op Exchange dus gebruik het al een dikke 2 jaar niet meer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu dacht ik mijn DX900 eindelijk een beetje op de rails te hebben en nu is het volgende probleem weer aan de orde. De SD kaart!

Ik wilde TT opstarten, maar hij vond in een keer geen kaart meer. In de verkenner gekeken en er stond helemaal niets meer op de SD. Maar wel 1,5 GB aan bestanden!? Kan helaas niet zien of ze in de kaartlezer wel nog gewoon aanwezig zijn, omdat ik geen kaartlezer heb. Dus wat er nog opstaat, kom ik over 2 dagen pas achter. Maar goed, van alles geprobeerd, reset, kaart erin kaart eruit. Nu heb ik 3 van de 4 mappen terug, maar de belangrijkste niet.
Weet iemand hoe dit kan? En zijn er oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arno_
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 22:47:
Nu dacht ik mijn DX900 eindelijk een beetje op de rails te hebben en nu is het volgende probleem weer aan de orde. De SD kaart!

Ik wilde TT opstarten, maar hij vond in een keer geen kaart meer. In de verkenner gekeken en er stond helemaal niets meer op de SD. Maar wel 1,5 GB aan bestanden!? Kan helaas niet zien of ze in de kaartlezer wel nog gewoon aanwezig zijn, omdat ik geen kaartlezer heb. Dus wat er nog opstaat, kom ik over 2 dagen pas achter. Maar goed, van alles geprobeerd, reset, kaart erin kaart eruit. Nu heb ik 3 van de 4 mappen terug, maar de belangrijkste niet.
Weet iemand hoe dit kan? En zijn er oplossingen?
je probleem heb ik ook gehad.... meerdere keren, is op te lossen door de nieuwste firmware te installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoelen we met de nieuwste firmware, de Engelse versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arno_
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 21:54:
Bedoelen we met de nieuwste firmware, de Engelse versie?
euhm, dat kon inderdaad nog wel eens, ik ben in ieder geval wel overgestapt van NL naar WWE.... :)

kan ik je aanraden trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gelijk, ik zou over moeten stappen naar de Engelse versie. De NL versie wordt amper geupdate en haalt me soms het bloed onder de nagels vandaan. Uiteindelijk heb ik me er ook weer bij neergelegd.
Ik heb nu even een 4Gb kaart ingezet ipv de 8Gb die ik eerst had. Ik hoorde iets van dat de Acer de snelheid van een SD met veel geheugen niet aankan.
Maar is er een linkje waar ik kan uitvogelen hoe ik de Engelse versie erop kan zetten?
Ik neem aan dat dit nog al een karweitje wordt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arno_
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 00:59:
Je hebt gelijk, ik zou over moeten stappen naar de Engelse versie. De NL versie wordt amper geupdate en haalt me soms het bloed onder de nagels vandaan. Uiteindelijk heb ik me er ook weer bij neergelegd.
Ik heb nu even een 4Gb kaart ingezet ipv de 8Gb die ik eerst had. Ik hoorde iets van dat de Acer de snelheid van een SD met veel geheugen niet aankan.
Maar is er een linkje waar ik kan uitvogelen hoe ik de Engelse versie erop kan zetten?
Ik neem aan dat dit nog al een karweitje wordt :S
Ja, je zou eens op http://www.eten-users.eu/ moeten kijken, daar staat veel info over de DX900. In het topic "How to: Cross language update of DX900 ROM's" staat beschreven hoe je van taal kan wisselen.

Dit is overigens niet heel erg spannend. :D

Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx, ik ga me er eens in verdiepen. De NL versie heeft te veel minnetjes en maartjes. Zonde, want voor de rest is het een mooi apparaat met die 2 sims

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tarzoon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-01-2024
Battery life - 3 Dagen standby zonder bijladen, dat klinkt goed!

Heeft iemand onderstaand al eens geprobeerd?

1. download all the new firmware off the Acer site (ftp://ftp.work.acer-euro.com/smartphone/)
2. a) install the new phone firmware,
b) then the new 3G firmware
c) and then the new battery firmware
3. you will have a totally different beast in your hands - 3 days on standby without needing a charge - a huge change from 8 hours

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arno_
tarzoon schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 08:55:
Battery life - 3 Dagen standby zonder bijladen, dat klinkt goed!

Heeft iemand onderstaand al eens geprobeerd?

1. download all the new firmware off the Acer site (ftp://ftp.work.acer-euro.com/smartphone/)
2. a) install the new phone firmware,
b) then the new 3G firmware
c) and then the new battery firmware
3. you will have a totally different beast in your hands - 3 days on standby without needing a charge - a huge change from 8 hours
Ja, die 3g en battery firmware heb ik al geinstalleerd, alleen heel erg veel beter wordt het daar niet van. Wanneer ik de telefoon een dag weinig gebruik neem ik nu wel eens de gok om hem niet 's nachts aan de lader te leggen, maar meestal krijg ik hier de volgende dag wel spijt van omdat dan halverwege de dag de DX900 alsnog leeg is.

2 dagen haal ik nu af en toe wel (bij heel weinig gebruik), maar 3 dagen is voor mij echt niet haalbaar! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem sinds gisteren in huis. Ben toch wel lang bezig geweest met hem naar mijn smaak te tunen... en ik ben nog niet helemaal blij:

S2U wordt geweiegerd, ik kan het .cab bestand niet eens naar het toestel kopieren
mijn dataverbinding wordt steeds verbroken (kpn) terwijl alle instellingen goed staan, sterker nog: hij zet de kpn SIM-card steeds UIT, dus op dat nummer ben ik ook niet bereikbaar

Iemand een suggestie? Ik heb KPN al gebeld maar dit toestel ondersteunen ze niet *duh*

Iemand een adresje om zo'n siliconen skin hoesje te scoren voor hem? Nog nergens op i-net tegengekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arno_
Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 12:36:
ik heb hem sinds gisteren in huis. Ben toch wel lang bezig geweest met hem naar mijn smaak te tunen... en ik ben nog niet helemaal blij:

S2U wordt geweiegerd, ik kan het .cab bestand niet eens naar het toestel kopieren
mijn dataverbinding wordt steeds verbroken (kpn) terwijl alle instellingen goed staan, sterker nog: hij zet de kpn SIM-card steeds UIT, dus op dat nummer ben ik ook niet bereikbaar

Iemand een suggestie? Ik heb KPN al gebeld maar dit toestel ondersteunen ze niet *duh*

Iemand een adresje om zo'n siliconen skin hoesje te scoren voor hem? Nog nergens op i-net tegengekomen...
welke ROM heb je? als die niet up-to-date is zou ik die eerst maar es upgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 472 (NL) , volgens mij is dat de laatste

inmiddels heb ik S2U erop staan.
Wat ik wel HEEL handig vind, is dat dat ik, wanneer ik hem aan de laptop knoop, ook de SD kaart kan zien, dat kon bij de HTC die ik had niet

Valt me op dat KPN bij mij in huis erg weinig bereik lijkt te hebben (SIM1) terwijl T-mobile (SIM2) vol bereik heeft.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2009 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arno_
Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 09:14:
ik heb 472 (NL) , volgens mij is dat de laatste

inmiddels heb ik S2U erop staan.
Wat ik wel HEEL handig vind, is dat dat ik, wanneer ik hem aan de laptop knoop, ook de SD kaart kan zien, dat kon bij de HTC die ik had niet

Valt me op dat KPN bij mij in huis erg weinig bereik lijkt te hebben (SIM1) terwijl T-mobile (SIM2) vol bereik heeft.
Dat is inderdaad de laatste NL ROM, het was verstandiger geweest om een Engelse DX900 te kopen, die ROM's worden veel sneller bijgewerkt.

Bij mij doet SIM1 het juist beter dan SIM2, ik heb een tijdje in beide een KPN SIM gehad, SIM1 had toen altijd vol bereik, SIM2 bijna nooit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste techneuten,

ga binnenkort een Acer Tempo DX900 bestellen. Nu heb ik een vraag over de GPS navigatie. Ik ga er vanuit dat dit toestel zonder GPS software aangeleverd wordt ( althans wordt niet genoemd dus zal het niet zo zijn ga ik maar van uit ). Wie weet welk nav.software het beste op dit toestel "draait". Route 66 of Tom Tom?

Persoonlijk vind ik Tom Tom prettiger in het gebruik dan Route 66. Alleen als het eerste meer vastlopers kent of trager is in combinatie met dit toestel ga ik voor Route 66.

wie kan mij hier iets zinnigs over vertellen?

Eric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tarzoon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-01-2024
@Eric,
Hier draait TomTom op de DX900, naar tevredenheid.
GPS positie wordt snel gevonden. Interface als bekend, duidelijke schermaanwijzingen.
Eén probleem: beeldscherm gaat snel "op zwart" (spaarstand). Heeft iemand hier oplossing voor?

Met Route66 geen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arno_
Ik draai met iGo Nav n Go 8, werkt prima. Vind ook snel de GPS coördinaten en het beeld gaat niet snel op zwart, maar blijft gewoon branden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even geduld: mijn route66 software is even uit logeren bij iemand die nu op vakantie is, zodra hij terug is, zet ik het erop.

Overigens valt de batterij me 100% mee. Hiervoor had ik een HTC en die was veel sneller leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben voor wat betreft PDA en windows mobile een absolute nietsweter, maar van PCs heb ik wel enige kennis.

Kan iemand mij vertellen hoe ik de huidige ROM versie waarop mijn acer draait kan veiligstellen. Ik heb al op de site van Eten gekeken maar wat daar te vinden is lukt (mij) niet met mijn Nederlandse Acer dx900.
Ik kan op geen enkele wjze het tem.dat bestand vinden.

Ik wil overgaan naar de WWE versie vanwege de snellere updates maar wil voor de zekerheid (en garantie) een backup van de huidige NL versie.
Mogelijk staat deze NL versie 472 ook ergens op het internet maar ik kan hem niet vinden.

Het veranderen naar de WWE versie lijkt me gezien de ervaringen op de diverse sites niet heel erg moeilijk, maar vanwege het gebrek aan een backup van het huidige systeem durf ik het nog niet aan.

Ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een reden om maar over te gaan op WWE: als ik gebeld wordt zie ik niet wie me belt. Het schermpje blijft dan hangen. Erg irritant. Iemand hier ook al problemen mee gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cramthabam
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:32

Cramthabam

Leef en laat leven

Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 21:02:
Nog een reden om maar over te gaan op WWE: als ik gebeld wordt zie ik niet wie me belt. Het schermpje blijft dan hangen. Erg irritant. Iemand hier ook al problemen mee gehad?
Ik heb precies hetzelfde. Ik dacht ik hem zelf verknoeid had maar blijkbaar dus niet. heeft imand hier wat op gevonden of toch maar naar de WWE gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChauffeurVB
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 10:49
Cramthabam schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 17:07:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. Ik dacht ik hem zelf verknoeid had maar blijkbaar dus niet. heeft imand hier wat op gevonden of toch maar naar de WWE gaan?
Ik weet niet waar jullie dit vandaan hebben, maar mijn DX900 met de originele rom 472 erop heeft dit probleem dus niet.

Het enige waar ik geen fastoenlijke oplossing voor kan vinden is de batterijduur...... 8)7, nog iemand andere oplossingen geprobeert, dan diegene die hier boven staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arno_
aan de accu duur is geloof ik niets te doen, ik volg verschillende fora m.b.t. de dx900 en kom eigenlijk zelden iemand tegen waar de accu langer dan een dag mee gaat.... dus ik denk dat we er gewoon mee moeten leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cramthabam

Cramthabam

Leef en laat leven

Nou ik boek positieve resultaten met de NL versie.
Gisteren de fix voor de batterij duur erop gezet. Ik heb het idee dat deze nu wel langzamer leeg loopt.
Na een paar dagen zal nog eens beoordelen.

Het beste is dat ik nu zie wie mij belt. Nu nog een keer alles goed overgezet krijgen vanaf mijn oude pda en telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChauffeurVB
Op het Eten Users forum vond ik een tip die mij wel wat soelaas bracht:

Instruction:

1. Install this patch 2. Reinstall BatteryPatch v1.27 3. Enjoy Maybe need install PowerPatch.

Dit schijnt dus wel te werken. Mijn DX900 had vanavond rond 18.00u nog een batterijlading van 63%, terwijl hij sinds 07.00u gisterochtend van de lader was. Ik heb sindsdien een 30 a 35 min. gebeld, 4 sms-jes verstuurd en een keer of 6 - 7 met wifi mijn mailbox gecheckt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChauffeurVB
Mij DX900 is sinds gistereren 19.00u van de lader af en heeft op dit moment 59% over, ook weer met normaal bellen en sms-ssen en gebruik van wifi...

Doe je voordeel ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ineens kan ik niet meer mailen en smssen, ik ontvang niets en kan niets sturen en kom er ook niet eens in. Als ik op berichten klik, gebeurt er helemaal niets......
weet iemand wat er gebeurd kan zijn en hoe ik dit weer aan de praat krijg zonder een hard reset te doen?
Ik heb gisteren alleen S2U verwijderd omdat ik problemen had met de slide van opnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arno_
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:56:
ineens kan ik niet meer mailen en smssen, ik ontvang niets en kan niets sturen en kom er ook niet eens in. Als ik op berichten klik, gebeurt er helemaal niets......
weet iemand wat er gebeurd kan zijn en hoe ik dit weer aan de praat krijg zonder een hard reset te doen?
Ik heb gisteren alleen S2U verwijderd omdat ik problemen had met de slide van opnemen
ik neem aan dat je al wel een soft reset hebt gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja al een paar keer.... en ook al een backup van 9 aug. teruggezet.

Omdat het zowel gmail, outlook als sms is, denk ik aan een vinkje dat uit staat maar waar???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cramthabam

Cramthabam

Leef en laat leven

Is het ook mogelijk om dmv de wifi te surfen?
Het weer wordt wel geupdate als ik de wifi aan zet. Ik heb dus een verbinding met het internet.
Ik krijg alleen Internet Explorer niet zover dat deze via de wifi gaat surfen.
Er blijft een fout melding naar boven komen dat er een dataverbinding ingesteld moet worden(GPRS,3g).
Ik wil echter via wifi surfen en mailen.
Iemand een idee waar dit in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cramthabam schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:35:
Is het ook mogelijk om dmv de wifi te surfen?
Het weer wordt wel geupdate als ik de wifi aan zet. Ik heb dus een verbinding met het internet.
Ik krijg alleen Internet Explorer niet zover dat deze via de wifi gaat surfen.
Er blijft een fout melding naar boven komen dat er een dataverbinding ingesteld moet worden(GPRS,3g).
Ik wil echter via wifi surfen en mailen.
Iemand een idee waar dit in te stellen?
Moet kunnen: dataconnectie uitzetten en wifi aan. vervolgens bij de wifi-settings een verbinding tot stand brengen via de juiste beschikbare wifiverbinding. Je krijgt dan vanzelf een venster om evt. beveiligingscode in te toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arno_
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 18:55:
[...]

Moet kunnen: dataconnectie uitzetten en wifi aan. vervolgens bij de wifi-settings een verbinding tot stand brengen via de juiste beschikbare wifiverbinding. Je krijgt dan vanzelf een venster om evt. beveiligingscode in te toetsen.
Euhm, hij zegt dat zijn 'weer' wel wordt ge-update. Dus de wi-fi connectie is er wel, dus er is blijkbaar ook internet connectie.

Je zou dan in principe ook moeten kunnen browsen met Internet Explorer, heb je toevallig Opera ofzo al geprobeerd als browser? Ben benieuwd of die wel wil browsen met een andere browser. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helaas mensen,

Die van mij bied ik te koop aan, geen dual sim meer nodig, en kan een nieuw toestel krijgen via abbo verlenging. Toch altijd met plezier gewerkt met het toestel.

Mocht iemand nog voor een redelijke prijs een zgan DX900 willen, stuur me een PM.
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cramthabam

Cramthabam

Leef en laat leven

_Arno_ schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 19:47:
[...]

Euhm, hij zegt dat zijn 'weer' wel wordt ge-update. Dus de wi-fi connectie is er wel, dus er is blijkbaar ook internet connectie.

Je zou dan in principe ook moeten kunnen browsen met Internet Explorer, heb je toevallig Opera ofzo al geprobeerd als browser? Ben benieuwd of die wel wil browsen met een andere browser. :)
Nee ik kan dus niet surfen. Ik krijg wel een ip van de DHCP server(Met 2 AP geprobeerd). DNS geeft die niet aan dus deze zelfs even met de hand ingesteld. Dit mag allemaal niet baten. Internet Explorer kan geen pagina vinden en wil constant dat ik een modem(GPRS,3g) verbinding instel om te surfen.

Opera wil ik juist erop krijgen omdat ik deze gewend was. Via de pagina van Opera(normale pc) zegt deze dat je met je mobiel naar hun site moet surfen en dan kunt installeren. Ik kan niet surfen dus ook niks installeren.

EDIT:

Raar maar waar. Hij doet het nu!
Het geheugen was volgelopen. Blijkbaar lekt er ergens iets want het geheugen wordt steeds minder. Een soft reset gedaan en ineens kon ik surfen. Opera mini staat erop. Dit is wel even wennen. Ik was gewend om met de Palm TX te surfen.

[ Voor 12% gewijzigd door Cramthabam op 19-08-2009 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik ook niet meer. Geïnteresseerd? Stuur een PM, wel met een redelijke prijs natuurlijk ;).
Is niet meer van toepassing, ik gebruik hem toch ;).
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:47:
helaas mensen,

Die van mij bied ik te koop aan, geen dual sim meer nodig, en kan een nieuw toestel krijgen via abbo verlenging. Toch altijd met plezier gewerkt met het toestel.

Mocht iemand nog voor een redelijke prijs een zgan DX900 willen, stuur me een PM.
8)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2009 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-09 14:00

Arrogant

S.F.W.

@magicmoon
Deze in Vraag&Aanbod nog niet gezien?
Moet je wel snel zijn, dit weekend is ie waarschijnlijk weg.

8)7 Verkeerd gelezen. 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Arrogant op 21-08-2009 17:04 ]

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste