Hoi allen,
Ik heb paar dagen een Acer DX900 maar ben niet echt blij ermee.
Ik had voorheen een Qtek S200, ik had verwacht dat het ook zoals Qtek zou functioneren.
Voor de volgende problemen kan ik geen antwoorden vinden;
1- Hoe kan ik naar de fabrieksinstellingen gaan?.. In instellingen zie ik geen knopje voor fabrieksinstellingen.
Zit het ergens verborgen? Of heb ik het in deze toestel niet?
In de Qtek S200 heb ik een knopje Opslag Wissen, wat ik in deze toestel nergens zie.
2- Wanneer ik een modem toevoeg verdwijnt het na een tijdje (of wanneer ik het toestel opnieuw moet opstarten) en moet ik opnieuw een modemverbinding invullen. En wanneer ik dat doe geeft hij aan dat die ISP al bestaat

. Ik heb een Ben abonnement dus moet het ISP Ben internet heten, maar omdat hij het niet pakt moet de naam telkens veranderen (nu zit ik al op Ben interne
ttttt 
).
En het is ook niet te zien onder modems en ik kan het nergens vinden...
Trouwens omdat het een Ben abonnement is, geeft ie automatisch een T-Mobile modem aan, hoewel ik het telkens verwijder komt hij telkens weer terug

.
Hoe kan ik het standaard Ben instellingen instellen zodat hij ook altijd te zien is, en hoe kan ik de 'verborgen' andere modem instellingen verwijderen en vinden?
3- Wanneer ik op internet ben, hoe kan ik het verbinding verbreken? Met de Qtek S200 ging het makkelijk, als je op de verbinding klikte stond er ook een optie om het te verbreken... Hier ontbreekt het?
Of moet ik ergens iets aanvinken wat ook weer te zien is, wanneer ik op verbinding klik?
4- Kan je ook gebeld worden, wanneer je aan het surfen bent? Bij mij gaat dat niet, eerst internet verbinding via de Comm Manager afbreken en daarna kan ik pas bellen.
5-
In de toetsenbord ontbreekt de ( _ ) underscore teken, is dat bij jullie ook het geval?.. Hoe moet ik een e-mail adres invullen als het ook een underscore bevat
5- Waar kan ik de nieuwste ROM-versie downloaden?
6- Het toestel loopt ook vaak vast...
7- Oh ja bijna vergeten, batterij loopt snel leeg omdat ActiveSync automatisch aanstaat of zichzelf actief maakt, hoe kan je het handmatig volledig uitzetten? Anders is het niet te doen met de batterij.
8- Waar vind ik de taalinstellingen, voor het toestel?
Op zich is het een leuk toestel, maar ja, hij moet ook goed moeten functioneren.
Ik zou heel fijn vinden als ik een antwoord kan krijgen op de hierboven beschreven vragen.
Groetjes,
A'tje
[
Voor 16% gewijzigd door
Verwijderd op 16-06-2009 13:24
]