ik zou dolgraag willen maar het is 1,8GB groot
Verwijderd
Ja dat is zeker jammer maar het is wel een mooi ding hoor ik ga me alleen iriteren aan dat vodafone logo. Ik heb hem gisteravond gelukkig telefonisch kunnen annuleren en nou maar 3 maanden wachten zucht zucht en dan kan ik hem gewoon via een webwinkel verlengen en dan neem ik meteen de witte met 16G._Badeend_ schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 10:40:
[...]
Ja ik wou hem dus ook annuleren maar dat kon ik niet meer. Mijn abbonement is namelijk al verlengt en wacht dus nu op mijn telefoon...
Beetje jammer.
Verwijderd
Ik heb SPB Mobile Shell en ik wil zo'n theme van mikibest selecteren, maar het lukt op de een of andere manier niet.. volgens mij heeft het met de plaats van de scripts te maken of met de mappennaam.. iemand waarbij het wel gelukt is en alles even stap voor stap duidelijk kan uitleggen?
Heb nog een andere shell gevonden, ziet er veelbelovend uit.
http://www.touchxperience.com
http://www.touchxperience.com
Verwijderd
net even bezig geweest tomtom 7 te installeren met mappen van heel europa. Het werkt perfect! Het was wel even puzzelen hoe en waar alles geplaatst moest worden, maar nu heb ik dan echt een goed navigatieprogramma. De fix is zeer snel, binnen vijf seconden terwijl ik binnen zit, echt super vergeleken met mijn samsung g810, waar bij ik soms helemaal geen fix kreeg...
Mocht het iemand niet lukken tt 7 te installeren ik heb wel tips hoe het te doen en misschien ook nog andere "tips"!
Mocht het iemand niet lukken tt 7 te installeren ik heb wel tips hoe het te doen en misschien ook nog andere "tips"!
Verwijderd
Met welk programma spelen jullie divx af? En heb je daar nog ergens een codec voor nodig? Krijg wel geluid in TCP maar geen beeld..
Verwijderd
tips zijn nooit wegVerwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 12:01:
Met welk programma spelen jullie divx af? En heb je daar nog ergens een codec voor nodig? Krijg wel geluid in TCP maar geen beeld..
Verwijderd
Misschien heb jij dat het reddende antwoord voor mij! Ik heb tt7 geinstalleerd, kaarten, alles. Alleen krijg ik geen fix. Ik heb ook zo'n extra programma, maar het werkt nog steeds niet. Enig idee of er nog hoop voor me is?Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 11:55:
net even bezig geweest tomtom 7 te installeren met mappen van heel europa. Het werkt perfect! Het was wel even puzzelen hoe en waar alles geplaatst moest worden, maar nu heb ik dan echt een goed navigatieprogramma. De fix is zeer snel, binnen vijf seconden terwijl ik binnen zit, echt super vergeleken met mijn samsung g810, waar bij ik soms helemaal geen fix kreeg...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2008 12:25 ]
Verwijderd
tt heeft de kaarten wel herkend?
wat zegt hij als je tomtom opstart: zegt hij "geen gps apparaat gevonden" of zegt hij iets van "zoeken naar sattellieten"?
Als tt het eerste zegt heb je het extra programma (ik gebruik gpsgate) niet goed geconfigureerd.
wat zegt hij als je tomtom opstart: zegt hij "geen gps apparaat gevonden" of zegt hij iets van "zoeken naar sattellieten"?
Als tt het eerste zegt heb je het extra programma (ik gebruik gpsgate) niet goed geconfigureerd.
@Yannick: Welke versie van pocketplayer heb jij gebruikt? Ik heb hem 1 avondje gebruikt, geen vastlopers (nog niet...misschien). Maak ik vind de player wel veel beter de touchplayer.
Verwijderd
ik heb je een mail gestuurdJos84 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 12:03:
bij reacties onder je profiel
nee werkt niet.Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 09:48:
kan je de data kabel ook gebruiken in de auto(via usb op de aansteker) ?
heb je een tooltje voor nodig, bv. total commander (ook handigere verkenner) of PHM Regedit.dre-nl schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 10:17:
misschien domme vraag: waar kan ik de registry keys vinden?? wil mnl de threaded sms uitschakelen...
hoef je niet te configureren dat ontdekt hij automatisch als het in de root van een van je geheugen kaarten staat.Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 10:36:
Ben aan het proberen tomtom7 aan de gang te krijgen,
Kan ik ergens configureren dat mijn kaarten in "mijn opslag/tomtom" staan?
Met streaming radio ben je wel snel aan je officieuze 250MB FUP. 1 uur 128k stream kost je al gauw 60MB. (Youtube) filmpjes stream ik via vtap, werkt super.whimp schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 10:47:
zal vodaphone blij zijn met mij als ik streaming radio ga gebruiken? ik vermoed namelijk dat het buiten de fair policy valt. en is er ergens een site waar je kleine filmpjes kan streamen, die geschikt zijn voor het kleine scherm?[...]
gewoon met je vinger van onder naar boven "swipen"Awsom schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 11:00:
Maar hoe scroll je nou(bij programma's etc.)???
Heb je hem al in de auto gebruikt? Ik wel nl. en toen merkte ik dat het toch niet zo perfect werkt. Ondanks dat ie zegt dat ie vol sateliet bereik heeft verspringt de route nog wel eens en is hij het een paar seconde helemaal kwijt. Ook loopt ie soms een 10tal meter achter en weer 100 meter voorVerwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 11:55:
net even bezig geweest tomtom 7 te installeren met mappen van heel europa. Het werkt perfect! [...]
De ingebouwde touch player heeft DivX ondersteuning. Of bedoel je dat met TCP?Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 12:01:
als je GpsGate gebruikt heb je in Tomtom dan wel de Franson COM geconfigureerd? Wat zegt het GPS status scherm bij instellingen?Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 12:24:
[...]
Misschien heb jij dat het reddende antwoord voor mij! Ik heb tt7 geinstalleerd, kaarten, alles. Alleen krijg ik geen fix. Ik heb ook zo'n extra programma, maar het werkt nog steeds niet. Enig idee of er nog hoop voor me is?
pocketplayer 3.7Tim Schuhmacher schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 12:38:
@Yannick: Welke versie van pocketplayer heb jij gebruikt? Ik heb hem 1 avondje gebruikt, geen vastlopers (nog niet...misschien). Maak ik vind de player wel veel beter de touchplayer.
@Yannick
quote:
dre-nl schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 10:17:
misschien domme vraag: waar kan ik de registry keys vinden?? wil mnl de threaded sms uitschakelen...
heb je een tooltje voor nodig, bv. total commander (ook handigere verkenner) of PHM Regedit.
de tool heb ik al alleen waar (in welke map) vind ik de registry keys
quote:
dre-nl schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 10:17:
heb je een tooltje voor nodig, bv. total commander (ook handigere verkenner) of PHM Regedit.
Verwijderd
@SplendesJos84 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 11:26:
@Splendes, zou je me daar ook mee willen helpen?
Zit met hetzelfde probleem. zie bericht bij je reacties
als je naar de root navigeert (mijn apparaat of \) dan staat daar een mapje \\Plugins als je daar op klikt kom je bij "registry". Daarmee navigeer je in je registry.dre-nl schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 13:16:
Verwijderd
Ja ik heb ook GPS gate en hij zegt idd dat eerste (al gaat ie wel opzoek naar sattelieten als ik een reis plan zegmaar). GPSgate loopt wel telkens vast. Misschien is dat het probleem.. Krijg nu al 10x het verzoek om mn opslag te formatteren haha. Maar ik heb 'm ingesteld zoals in dat youtube filmpje dat hier ook al gepost is.Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 12:34:
tt heeft de kaarten wel herkend?
Ik kan via de Hi shop de i900 krijgen bij 1 jaar Hi 45 plus data voor 59 euro.
Maar krijg ik dan een gesimlockte (logisch) telefoon met zo'n verschrikkelijk ingebakken menu? Branded geloof ik noem je dat toch? Want daar zit ik niet echt op te wachten. Als ik naar de winkel ga in de stad moet ik 200 euro betalen voor de phone. Maar die schijnt dan simlockvrij te zijn.
Gaat me meer om die ingebakken menus zoals vodafone dat altijd kan. Verschrikkelijk.
Iemand die dit weet?
Maar krijg ik dan een gesimlockte (logisch) telefoon met zo'n verschrikkelijk ingebakken menu? Branded geloof ik noem je dat toch? Want daar zit ik niet echt op te wachten. Als ik naar de winkel ga in de stad moet ik 200 euro betalen voor de phone. Maar die schijnt dan simlockvrij te zijn.
Gaat me meer om die ingebakken menus zoals vodafone dat altijd kan. Verschrikkelijk.
Iemand die dit weet?
Shit he, sluit net m'n telefoon aan via USB mass storage, krijg ik een melding dat ik m'n 8GB internet opslag moet formateren! Ben nu een week lang tweaken kwijt
Voor degenen die ook threaded sms uit willen schakelen, op xda heeft iemand een .cab gemaakt, die een progje installeert waarmee je kan wisselen tussen threaded en normaal.
Het werkte prima bij mij, heb wel eerst al m'n berichten verwijderd (al staan die nu nog wel in de map 'verwijderde items'). Zorg ook dat 'berichten' niet nog ergens op de achtergrond draait als je wisselt van weergave.
Het werkte prima bij mij, heb wel eerst al m'n berichten verwijderd (al staan die nu nog wel in de map 'verwijderde items'). Zorg ook dat 'berichten' niet nog ergens op de achtergrond draait als je wisselt van weergave.
[ Voor 8% gewijzigd door SolidD op 06-09-2008 14:06 ]
Verwijderd
Ik heb het programmaatje geinstalleerd, maar ik kan het nergens vinden. Hoe kan ik nu overschakelen? Moet het ergens bij programma's staan?SolidD schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 14:06:
Voor degenen die ook threaded sms uit willen schakelen, op xda heeft iemand een .cab gemaakt, die een progje installeert waarmee je kan wisselen tussen threaded en normaal.
Ik heb het wel goed geinstalleerd want ik kan het wel verwijderen via instellingen -> programma's verwijderen.
Verwijderd
Als je bij de battery de achtergrond verlichting hebt uitgeschakeld, dan roteerd het scherm niet meer.Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 00:33:
ik heb de samsung i900 vandaag binnengekregen, hartstikke leuk! Vervolgens heb ik de instellingen aangepast zodat de telefoon automatisch het scherm aanpast als ik de telefoon horizontaal hou. Er was geen probleem mee, tot vanavond. Er is niks aangepast maar het scherm wordt niet meer automatisch aangepast. Weet iemand waar dit aanligt?
Het tweede probleem is dat als ik de camera wil opstarten dat de telefoon aangeeft dat het geheugen vol is en dus de camera niet kan gebruiken. Het geheugen is niet vol. Waar het wel aanligt weet ik niet. Het laatste wat ik wil weten is of het gebruik van GPS gratis is of niet. Ik heb een abonnement met internet bij vodafone, eventuele toevoeging.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Instellingen - Systeem - Battery - Batteryvoeding
Verwijderd
@Splendes: Ik zag dat jij McGuider geïnstalleerd hebt. Zo ver ben ik ook, maar krijg jij bij het opstarten van je telefoon ook steeds een waarschuwingsbericht dat driveicons.dll afkomstig is van een onbekende uitgever?
Enig idee hoe je ervoor kunt zorgen dat deze melding niet meer naar voren komt?
Verwijderd
Ik heb trouwens gisteren de Coreplayer erop gezet.
Ik kan wel youtube kijken, maar:
- Zeer slechte kwaliteit
- Scherm rotatie werkt niet in programma
Ik vind het niks dus ga maar eens verder kijken.
Ik kan wel youtube kijken, maar:
- Zeer slechte kwaliteit
- Scherm rotatie werkt niet in programma
Ik vind het niks dus ga maar eens verder kijken.
Ook in deze combinatie ziet het er leuk uit maar ik vind toch de zwarte uitvoering die ik nu zelf heb toch net iets mooier maar das persoonlijk.
Niemand die weet hoe het met de branded telefoons is.
Welke providers branded toestellen uitgeven? (zie mijn eerdere bericht pagina 29)
Verschil in toestel is behoorlijk vergelijken met verschillende aanbieders. Of is dit niet uit het juiste topic daarvoor?
Welke providers branded toestellen uitgeven? (zie mijn eerdere bericht pagina 29)
Verschil in toestel is behoorlijk vergelijken met verschillende aanbieders. Of is dit niet uit het juiste topic daarvoor?
Verwijderd
Ik heb nog nooit een branded phone gehad van hi. Niet via de Hi Shop en ook niet via andere internetaanbieders (waarvan je écht de aanbiedingen eens moet doorpluizen, stukken goedkoper dan de Hi shop (in mijn geval ruim 130 euro bespaard!).JipJapGoedje schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 14:02:
Iemand die dit weet?
Edit: en, mensen, TomTom7 werkt bij mij nu ook! GPSgate eenmaling instellen en je bent klaar. Het is de moeite waard
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2008 15:53 ]
Bij mij staat ie gewoon tussen 'programmas', het heet 'SMS mode v3.1'. Als je het opent spreekt de rest voor zich.Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 14:34:
[...]
Ik heb het programmaatje geinstalleerd, maar ik kan het nergens vinden. Hoe kan ik nu overschakelen? Moet het ergens bij programma's staan?
Ik heb het wel goed geinstalleerd want ik kan het wel verwijderen via instellingen -> programma's verwijderen.
Verwijderd
voor de mensen die McGuider op de niet officiële manier hebben
en die .dll melding krijgen ik zou het ook niet weten hoe die weg gaat maar ik heb zelf wel de installer file weggehaald na dat alles werkte en ik heb hem daarna niet meer gehad
Verwijderd
zie je mailVerwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 13:19:
[...]
@Splendes
Zit met hetzelfde probleem. zie bericht bij je reacties
succes
Verwijderd
ik heb iets raar heb een geheugen kaar van 8 gb in zitten als ik dan wat muziek op zet en ik wil er even later nog iets bij zetten gaat niet dan zegt hij dat de geheugen kaart helemaal vol is maar er staat maar 50 mb muziek op heb er verder ook niks op staan hoe kan ik dit op lossen?
Verwijderd
ik heb hem ook weggegooid... Kijken of dat helpt. McGuider werkt verder uitstekend!Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 16:11:
voor de mensen die McGuider op de niet officiële manier hebbenen die .dll melding krijgen ik zou het ook niet weten hoe die weg gaat maar ik heb zelf wel de installer file weggehaald na dat alles werkte en ik heb hem daarna niet meer gehad
Iets anders: Wel heb ik al een paar keer gehad dat het scherm vande telefoon uitging (gewoon in powersvae modus) en ik hem vervolgens niet meer aankreeg. Ik voelde hem wel trillen en maakte en reageren als ik op het scherm drukte, maar het scherm bleef gewoon uit... alleen uit en weer aanzetten of een reset hielp nog.
Verwijderd
formateren en opnieuw troep er opzettenVerwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 16:20:
ik heb iets raar heb een geheugen kaar van 8 gb in zitten als ik dan wat muziek op zet en ik wil er even later nog iets bij zetten gaat niet dan zegt hij dat de geheugen kaart helemaal vol is maar er staat maar 50 mb muziek op heb er verder ook niks op staan hoe kan ik dit op lossen?
Verwijderd
Gewoon kort de Powerknop bovenaan indrukken.. dat werkt bij mijVerwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 16:20:
[...]
ik heb hem ook weggegooid... Kijken of dat helpt. McGuider werkt verder uitstekend!
Iets anders: Wel heb ik al een paar keer gehad dat het scherm vande telefoon uitging (gewoon in powersvae modus) en ik hem vervolgens niet meer aankreeg. Ik voelde hem wel trillen en maakte en reageren als ik op het scherm drukte, maar het scherm bleef gewoon uit... alleen uit en weer aanzetten of een reset hielp nog.
Verwijderd
Ook dat werkt dan niet.....Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 16:27:
[...]
Gewoon kort de Powerknop bovenaan indrukken.. dat werkt bij mij
Dan kom ik via de GSMWEB het goedkoopst uit geloof ik voor TMOBILE abo 1 jaar.Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 15:51:
[...]
Ik heb nog nooit een branded phone gehad van hi. Niet via de Hi Shop en ook niet via andere internetaanbieders (waarvan je écht de aanbiedingen eens moet doorpluizen, stukken goedkoper dan de Hi shop (in mijn geval ruim 130 euro bespaard!).
Hi is internet tikkie langzamer en streams moet je direct voor dokken. Die 2 of 3 tientjes extra voor het toestel bij T-Mobile neem ik dan maar voor lief.
Deze even installeren: Remove security.cabVerwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 14:40:
@Splendes: Ik zag dat jij McGuider geïnstalleerd hebt. Zo ver ben ik ook, maar krijg jij bij het opstarten van je telefoon ook steeds een waarschuwingsbericht dat driveicons.dll afkomstig is van een onbekende uitgever?
Verwijderd
ik ben net even een stukje gaan rijden (in de auto).
Ik heb geen last gehad van wegvallen of 10 meter te vroeg/100 meter te laat etc
gewoonweg perfect werkende tomtom.
ik heb hieronder de instelling zoals ik ze nu heb ik mijn omnia:
externe gps: gps programmapoort com7
gps hardwarepoort com9, baudrate 4800
toegang: gps automatisch beheren
verder in gpsgate bij input com7, serial port com7 baud rate 4800
in tomtom:
andere nmea gps-ontvanger
gps baudsnelheid: 4800
en dan kies ik franson com 1 (gek genoeg nummer 1)
met deze instellingen werkt het bij mij!
succes!
het duurt overigens 5 seconden in mijn tomtom voordat hij overschakelt van het bericht: "geen gps apparaat" naar "wacht op bruikbaar signaal"
Ik heb geen last gehad van wegvallen of 10 meter te vroeg/100 meter te laat etc
gewoonweg perfect werkende tomtom.
ik heb hieronder de instelling zoals ik ze nu heb ik mijn omnia:
externe gps: gps programmapoort com7
gps hardwarepoort com9, baudrate 4800
toegang: gps automatisch beheren
verder in gpsgate bij input com7, serial port com7 baud rate 4800
in tomtom:
andere nmea gps-ontvanger
gps baudsnelheid: 4800
en dan kies ik franson com 1 (gek genoeg nummer 1)
met deze instellingen werkt het bij mij!
succes!
het duurt overigens 5 seconden in mijn tomtom voordat hij overschakelt van het bericht: "geen gps apparaat" naar "wacht op bruikbaar signaal"
Verwijderd
Weet iemand of het mogelijk is om programma's aan hardwarebuttons te koppelen.
Is het wellicht ook mogelijk om meerdere programma's aan een button te koppelen, bijvoorbeeld door telefoon-opnemen=kort indrukken en een ander programma starten=lang indrukken.
Is het wellicht ook mogelijk om meerdere programma's aan een button te koppelen, bijvoorbeeld door telefoon-opnemen=kort indrukken en een ander programma starten=lang indrukken.
start > instellingen > KnoppenVerwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 18:05:
Weet iemand of het mogelijk is om programma's aan hardwarebuttons te koppelen.
Verwijderd
heb ff verder zitten spelen en het blijkt dat wanneer tijdens het gebruik van McGuider het scherm uitgaat. Als je vervolgens probeert het scherm weer aan te krijgen lukt dit (bij mij in ieder geval) niet....Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 16:20:
[...]
ik heb hem ook weggegooid... Kijken of dat helpt. McGuider werkt verder uitstekend!
Enigszins offtopic, maar kijk uit met die hi-aanbiedingen, zie: http://gathering.tweakers...2494///eindeloos%2Conline. Je krijgt op de hi site zo'n mooi overzichtje van je online korting te zien. Daarin zitten ook kortingen op databundel en eventuele sms bundel verwerkt, echter deze kortingen gelden alleen de eerste 3 (bij 1 jaar) of 6 maanden (bij 2 jaar), daarna krijg je alleen nog korting op je beldundel. Het genoemde maandbedrag geldt dus niet gedurende de gehele looptijd!JipJapGoedje schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 14:02:
Verwijderd
nou, dat heb ik geweten. Route 66 gekocht, wat een ramp om dat te installeren. Reed vanmiddag op de A28 zei de stem steeds, ga rechtsaf of bij de volgende afrit. Maar er was een andere weg of afrit te bekennen. Ben wel 62 maar nog niet gek gelukkig. Jullie praten allemaal over tt 7, is er niet iemand in mijn buurt de me daarmee kan helpen. Heb ook al tt6 en de kaarten van de USA gekocht. Deze zijn nu ook allemaal nutteloos. Via usb opladen gaat ook niet in de auto. Ik denk dat ik de omnia + route66 maar in de verkoop gooi.Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 17:26:
zelf ff googlen mag ook he we gaan niet alles voorkouwen
kijk eens op de sites van de diverse navigatie software aanbieders bijvoorbeeld

Ik bied je 200
, ofja, maar even serieus, welke heb je
en verkoop je je (waarschijnlijk heb je abbo) er dan ook bij
?
Ik heb hier eerder een linkje gezien over video kwaliteit verbeteren, maar dat gaat alleen over 320x240. Weet iemand of de Omnia met andere software in staat is 640x480 op 25 of 30 fps op te nemen? 15 fps is niet erg interessant...
Ik vind het zo vreemd dat de Nokia's wel 640x480@30fps kunnen opnemen- helpt hun dedicated grafische processor hierbij ofzo?
Ik vind het zo vreemd dat de Nokia's wel 640x480@30fps kunnen opnemen- helpt hun dedicated grafische processor hierbij ofzo?
Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB
Verwijderd
De omnia van mijn vrouw heeft hetzelfde.. Gebeurt vooral als hij een tijdje aan de lader is geweest. Ik vermoed dat het voorkomt als hij op stroombesparing springt.. Lijkt me een (behoorlijke) bug.. Die van mij heeft het overigens nietVerwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 16:20:
[...]
Ben ik nou de enige die moeite heeft met die in-air doppen goed in me oren te houden?
Ze zijn echt huge en blijven niet zitten..ook niet andere dopjes die je erbij krijgt.
Voor de fans van de (auto) houders van Brodit..helaas nog niet te verkrijgen en is denk ik nog te nieuw. Heb inmiddels twee keer gemaild maar geen reactie.
Ze zijn echt huge en blijven niet zitten..ook niet andere dopjes die je erbij krijgt.
Voor de fans van de (auto) houders van Brodit..helaas nog niet te verkrijgen en is denk ik nog te nieuw. Heb inmiddels twee keer gemaild maar geen reactie.
Verwijderd
*weg*
Doe voortaan maar via http://tweakers.net/aanbod
Doe voortaan maar via http://tweakers.net/aanbod
[ Voor 85% gewijzigd door pven op 13-09-2008 22:51 ]
Welke versie van routte66 heb je als ik vragen mag??
Waar zit jij aan te denkenVerwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 21:37:
[...]
Simlockvrij, zwart, mill.pakket. Geen firma naam of zo.Week oud, 200 is veeeel te weinig.
beetje late reactie maar ik heb hem net..Ik kreeg van een medewerker van een NSP het advies om de aan/uit knop ff aan te tikken voor het vergrendelen/ontgrendelen. Werkt perfect,Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 12:33:
[...]
Wat is er bagger aan dan? Als je hem vergrendeld door de knop rechts onder lang ingedrukt te houden, dan kan hij niet in je broekzak geactiveerd worden toch, je moet immers 2 handelingen verrichten om hem weer te ontgrendelen? Ik heb er geen last van iig.
Verwijderd
Sorry mensen, maar is het misschien niet handig om eerst te proberen om die man te helpen met zijn navigatieprobleem alvorens goedkoop aan een (extra?) Omnia te komen? Ik heb vast niet het hele verhaal gelezen en ik kom hier af en toe om wat nieuwtjes te lezen, maar dit was genoeg om onder mijn rots vandaan te kruipen.Awsom schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 20:51:
Ik bied je 200, ofja, maar even serieus, welke heb je
en verkoop je je (waarschijnlijk heb je abbo) er dan ook bij
?
Ajongebreur : Als het goed is staat mijn mail in mijn profiel actief en mail me eventueel maar met je probleem. Wie weet is het verstandig om wat anders te proberen qua navigatie alvorens de hoop op te geven of nodeloos extra geld er aan uit te geven.
Maar alleen de powerknop lockt het toestel niet. Alleen die knop rechtsonder langingedrukt houden lockt het toestel. Dan gaat de backlight uit. En volgens mij moet het scherm uiteindelijk helemaal zwart gaan. De powerknop zorgt dat het scherm weer aangaat, met de backlight nog steeds uit. Dan kun je je toestel ontgrendelen.
Maar volgens mij zijn er programma's die na ontgrendelen en nadat de backlight uitgegaan is, voorkomen dat het scherm volledige zwart gaan (bij mij heeft iig Mobile Shell dat gedaan).
Maar volgens mij zijn er programma's die na ontgrendelen en nadat de backlight uitgegaan is, voorkomen dat het scherm volledige zwart gaan (bij mij heeft iig Mobile Shell dat gedaan).
Verwijderd
Er is een oplossing voor het probleem met MSN!!!! Kijk op: http://www.fring.com/downloado/Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 14:07:
Even voor alle mensen die T-mobile Internet hebben.
Messenger in de vorm die op de i900 staat is niet supported dus zal ook niet werkend te krijgen zijn.
http://windowslivemobile.msn.com/Homepage.aspx?lang=nl-nl
Hier word al vrij snel duidelijk dat t-mobile niet kan connecten omdat ie niet in de lijst staat.
Er is nog wel een mogelijkheid om een lite versie te krijgen maar daar ben ik nog op zoek naar.
Binnen kort maar even naar t-mobile en vragen want dit zo een beetje kansloos
Werkt prima zowel met msn als met Skype en veel meer.....
Nog even over SPB shell. Ik naar hun site om dat programma aan te schaffen en klik na het invullen van mijn mail adres op downloads. Tot mijn verbazing haal ik het exe file binnen zonder iets te betalen...Mis ik nu iets want er staat toch duidelijk dat er $29,95 betaald moet worden?
..
[ Voor 100% gewijzigd door Jos84 op 07-09-2008 09:59 ]
Verwijderd
k vertelde gister over het opstart probleem met de .DLL melding dat als je de installer van mcguider weghaald dat die error niet meer verschijnt foutje van mij hij blijft gewoon terug komen elke keer zodra je je toestel aan zet
iemand hier al een oplossing voor ?
Verwijderd
uuuuh...MSN werkt prima bij mij hoor.....Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 01:42:
[...]
Er is een oplossing voor het probleem met MSN!!!! Kijk op: http://www.fring.com/downloado/
Werkt prima zowel met msn als met Skype en veel meer.....
Wel na wat strubbelingen ,maar ben er nou uit;
Ik moest eerst zorgen dat mijn Today-screen op Windows stond; dus zonder alle Samsung-opmaak.
Toen installeerde hij als vanzelf !! Enne....ja , ik ben ook bij T-Mobile....met een fijne downloadsnelheid..!!
Verwijderd
Ik denk dat de post die ik nu maak een aantal mensen wel blij kan maken 
Ik heb ergens op xda een omnia skinpack gevonden voor SPB mobile shell. Hier zitten o.a de diamond en iphone skin tussen.
Ik heb de scripts aangepast voor de nederlandse versie van winmobile.
DL ze hier:
http://www.megaupload.com/?d=IJ3TF92R
instructie:
-plaats het mapje spbmobileskins in je storageroot
-in het mapje script run je eenmalig mortscript
-klik nu een script aan en je spb skin is veranderd
-soft reset is niet nodig!

Ik heb overigens mn msn ook aan de praat gekregen, eerst kreeg ik bij stap 5 een syncfout. Na wat geklooi kwam ik erachter dat wanneer ik alle proxies (bij verbindingen instellingen) (dus ook socks etc.) invul dat het dan allemaal correct werkt.
Gewoon hetzelfde ip gebruiken als je http proxy.
Dit gold voor vodafone in ieder geval, weet niet oft bij t -mobile ook werkt, maar het schijnt dat msn verder niks met je provider van doen heeft en dat het bij iedere provider hoort te werken.
nog wat software:
Coreplayer + coreplayer codecpack (hiermee werkt bij mij divx en youtube)
link: http://www.megaupload.com/?d=OPHMQMD5
Verder gebruik ik nog McGuider als navigatie aangezien tomtom teveel geklooi is en mcguider het wat mij betreft net zo goed doet.
P.S. Als je mooie software hebt voor de omnia post het AJB. Ik vind t jammer dat ik hier zo weinig vind.
Ik heb ergens op xda een omnia skinpack gevonden voor SPB mobile shell. Hier zitten o.a de diamond en iphone skin tussen.
Ik heb de scripts aangepast voor de nederlandse versie van winmobile.
DL ze hier:
http://www.megaupload.com/?d=IJ3TF92R
instructie:
-plaats het mapje spbmobileskins in je storageroot
-in het mapje script run je eenmalig mortscript
-klik nu een script aan en je spb skin is veranderd
-soft reset is niet nodig!

Ik heb overigens mn msn ook aan de praat gekregen, eerst kreeg ik bij stap 5 een syncfout. Na wat geklooi kwam ik erachter dat wanneer ik alle proxies (bij verbindingen instellingen) (dus ook socks etc.) invul dat het dan allemaal correct werkt.
Gewoon hetzelfde ip gebruiken als je http proxy.
Dit gold voor vodafone in ieder geval, weet niet oft bij t -mobile ook werkt, maar het schijnt dat msn verder niks met je provider van doen heeft en dat het bij iedere provider hoort te werken.
nog wat software:
Coreplayer + coreplayer codecpack (hiermee werkt bij mij divx en youtube)
link: http://www.megaupload.com/?d=OPHMQMD5
Verder gebruik ik nog McGuider als navigatie aangezien tomtom teveel geklooi is en mcguider het wat mij betreft net zo goed doet.
P.S. Als je mooie software hebt voor de omnia post het AJB. Ik vind t jammer dat ik hier zo weinig vind.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2008 11:42 ]
Verwijderd
Wellicht is het al een keer gevraagd... Maar....
Is het ook mogelijk om bepaalde folders te "verstoppen" voor touchplayer en/of de foto viewer? Ik wil sommige foto's en MP3's niet terugzien in de verschillende multimedia programma's.
Oh. Waarom heeft niemand het hier over IGO8? Die bevalt mij prima, bijvoorbeeld erg snelle 3d view die goed werkt...
Is het ook mogelijk om bepaalde folders te "verstoppen" voor touchplayer en/of de foto viewer? Ik wil sommige foto's en MP3's niet terugzien in de verschillende multimedia programma's.
Oh. Waarom heeft niemand het hier over IGO8? Die bevalt mij prima, bijvoorbeeld erg snelle 3d view die goed werkt...
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2008 11:51 ]
Ja MSN werkt prima met T-mobile WPW+ (tv trouwens ook!) gewoon de standaard versie die in de ROM zit. Even aanmelden en klaar!Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 10:09:
[...]
uuuuh...MSN werkt prima bij mij hoor.....
Wel na wat strubbelingen ,maar ben er nou uit;
Ik moest eerst zorgen dat mijn Today-screen op Windows stond; dus zonder alle Samsung-opmaak.
Toen installeerde hij als vanzelf !! Enne....ja , ik ben ook bij T-Mobile....met een fijne downloadsnelheid..!!
Ik zou alleen niet kiezen voor je msn adreslijst ook meenemen in je contactpersonen lijst..ziet er dan erg rommelig uit....
Bedankt voor de download, maar hoe install je nu die core player en is kwaliteit wel goed?
Verwijderd
igo werkte bij mij alleen goed in landscape en niet als je je phone gewoon houd
edit: je moet de cab naar je telefoon kopieren en uitvoeren
edit: je moet de cab naar je telefoon kopieren en uitvoeren
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2008 12:07 ]
Verwijderd
wil met mn i900 een aantal filmpjes bewerken die ik met mn i900 heb gemaakt zegt ie dat het bestand niet wordt ondersteund iemand hier ook last van ?
Edit: je kan alleen video berwerken in het 320 x 240 formaat en niet in de 640 x 480 stand
dit is wel jammer dan moet ik het maar via de pc doen
Edit: je kan alleen video berwerken in het 320 x 240 formaat en niet in de 640 x 480 stand
dit is wel jammer dan moet ik het maar via de pc doen
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2008 12:21 ]
IGO8 Lijkt mij ook prima, alleen het lukt gewoon niet om dat programma goed geinstalleerd te krijgen.Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 11:50:
Wellicht is het al een keer gevraagd... Maar....
Heb echt van alles geprobeerd
Heeft iemand misschien een duidelijke stap voor stap handleiding of iets dergelijks?
Oplossing die ik heb gevonden is door bij de batterij instelling uit te schakelen dat de foon bij externe voeding uitgeschakeld wordt na x minuten. Als je daar alle opties uitzet heb je er geen last meer van. Bij het opladen kun je dan altijd nog handmatig ( aan/uit knop) je telefoon uitzetten. Is inderdaad een behoorlijke bug.....Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 21:02:
[...]
De omnia van mijn vrouw heeft hetzelfde.. Gebeurt vooral als hij een tijdje aan de lader is geweest. Ik vermoed dat het voorkomt als hij op stroombesparing springt.. Lijkt me een (behoorlijke) bug.. Die van mij heeft het overigens nietWaar kan je eigenlijk je versie firmware zien? Wellicht is dat het probleem..
[ Voor 43% gewijzigd door osuijk op 07-09-2008 12:40 ]
Verwijderd
In the phone keypad type: *#0002*28346#Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:35:
Voor iedereen die het volume van zn omnia wat wil opkrikken, heb ik de volgende tweak gevonden. Sorry, tis wel in engels.
======================================
Its quite simple and does not require a hard rest.
In the phone keypad type: *#0002*28346#
You will then have a screen pop up called audio control util.
How to change the loudspeaker volume for ringtones, movies, mp3s etc
Click menu, normal then handset (the first one, Phones headset/loudspeaker) Here you can change:
Speaker volume: SPK(02) -db is less volume, I have set this to -1.5db (level)
Digital-to-analog: DAC(0C) This effects the overall volume of Mp3s, movies etc -both headset and loud speaker. I have set this to 0db.
Radio Volume: RVOL
How to change the headset / earphones volume.
Click menu, normal then headset (the second one, Headphones) Here you can change:
Headphones volume: HP(02) -db is less volume +db is more volume, I have set this to 0db (level)
Digital-to-analog: DAC(0C) This effects the overall volume of Mp3s, movies etc. I have set this to 0db.
Radio Volume: RVOL
*You must click menu / apply for changes to take effect,
*I recommend play a Mp3 launch the app, then apply the changes and set your prefered max volume.
*Setting high levels could damage the loud speaker or your headphones, not to mention your hearing!.
So there you have it, you can have headphones louder than an iphone or ipod if you wish. I don't recommend touching other settings unless you know what your doing or have copied the defaults so you can revert back incase you srew something up!
============================================================
Wel voor eigen risico!!!
eh ja.. waar precies moet ik de keypad openen?
@shred Als ik skin selecteer in extra menu van spb. en dan skin aan kies die ik heb geladen met mort. dan kan die hem niet vinden.... enig idee?
Verwijderd
Zou wellicht handig zijn om te melden wát er niet lukt? Start hij helemaal niet op? Het schijnt overigens dat de laatste versie 240x400 gewoon ondersteund:VPMercedes schreef op zondag 07 september 2008 @ 12:32:
[...]
IGO8 Lijkt mij ook prima, alleen het lukt gewoon niet om dat programma goed geinstalleerd te krijgen.
Heb echt van alles geprobeerd![]()
Heeft iemand misschien een duidelijke stap voor stap handleiding of iets dergelijks?
Als je deze versie niet hebt, moet je de data.zip in je IGO vervangen door deze:I just installed the July 30 version of Igo8 (8.0.0.49545) and it has full-screen support in portrait and landscape mode. Works like a charm.
http://www.alcaportal.hu/any.zip
Ik heb gewoon de normale installatie opgestart en direct na de installatie de any.zip over de data.zip gezet (rename any.zip -> data.zip en kopieer naar de IGO8 directory op de pda).
Daarna even opstarten om te testen of hij nog een foutmelding geeft. Zo niet, kunnen de kaarten erop.
had je removesecurity.cab nog geprobeerd die ik eerder postte?Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 10:02:
k vertelde gister over het opstart probleem met de .DLL melding dat als je de installer van mcguider weghaald dat die error niet meer verschijnt foutje van mij hij blijft gewoon terug komen elke keer zodra je je toestel aan zet
Verwijderd
nope nog niet vanaaf ff proberen na dat ik het kwijl van mn vader heb verwijderd die heeft mn toestel nog niet gezienYannick schreef op zondag 07 september 2008 @ 13:12:
[...]
had je removesecurity.cab nog geprobeerd die ik eerder postte?
Verwijderd
Ik heb tt7 running, tot "geen kaarten gevonden"
Ik heb benelux v7.1561 gedownload, maar ik weet alleen niet waar ik ze moet plaatsen.
Of moet je eerst de gratis kaarten hebben eer je verder kunt.
Dus men vraag is, waar moet ik de kaarten plaatsen.
Ik heb benelux v7.1561 gedownload, maar ik weet alleen niet waar ik ze moet plaatsen.
Of moet je eerst de gratis kaarten hebben eer je verder kunt.
Dus men vraag is, waar moet ik de kaarten plaatsen.
Verwijderd
heb je een map in je TT7 staan met de naam Maps of Kaarten ?
logisch gezien zou je ze daar moeten plaatsen als er geen kaarten geladen zijn
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2008 13:36 ]
Hoi. Ik heb alles werkend op 'de mijne'. Ik moest wel de standaard poort gebruiken in GPSgate en niet de poort die in de verschillende installatiefilmpjes en uitleg staat. Ik heb virtuel port 2 en toen werkte alles. Hieronder even een korte uitleg van al mijn instellingen. Ok?Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 12:24:
[...]
Misschien heb jij dat het reddende antwoord voor mij! Ik heb tt7 geinstalleerd, kaarten, alles. Alleen krijg ik geen fix. Ik heb ook zo'n extra programma, maar het werkt nog steeds niet. Enig idee of er nog hoop voor me is?
Enahanced GPS
XTRA ingeschakeld
GPS instellingen
Programma's - COM2
Hardware - COM9 - Baudrate 9600
Toegang - GPS automatisch beheren aangevinkt
GPSGate 2.6.0
Input - COM2
Output - Active output - Virtual COM1
TomTom NAV7
GPS status
Andere NMEA GPS-ontvanger
GPS-baudsnelheid 9600
Franson COM1
Bij mij draait het als een zonnetje. Bij mij binnen een fix binnen 3 seconden 4 sats of zo. Met mijn externe TomTom antenne bij mijn nokia N80 kreeg ik niets en moest ik naar buiten voor een fix. Met mijn Go500 moest ik ook naar buiten. De eerlijk gebied wel te zeggen dat beide geen GPSfix hadden, maar toch is het een geweldige overwinning. Download dus wel de satelietvoorspellingen.
Laat je nog even weten of je er wat aan had?
Succes en ik hoop dat andere mensen er ook nog wat aan hebben.
´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)
Ook ik ben de gelukkige bezitter van de omnia sinds een paar dagen 
Nu heb ik 2 vragen:
- Hoe stel ik de sms inbox zo in dat ik een 'normale' telefoon sms inbox zie? Nu zie ik alle smsjes per afzender gesorteerd..
- Is het noodzakelijk dat je een extern sd-kaartje hebt voor het installeren van gps software?
Nu heb ik 2 vragen:
- Hoe stel ik de sms inbox zo in dat ik een 'normale' telefoon sms inbox zie? Nu zie ik alle smsjes per afzender gesorteerd..
- Is het noodzakelijk dat je een extern sd-kaartje hebt voor het installeren van gps software?
Ik stem voor alcohol als 5e voedselgroep
Verwijderd
Hoi Iedereen,
Leuke toestel, maar… Mijn loopt iedere keer vast en soms werken de knoppen niet goed.
Het ergste gebeurde vanochtend wanneer het niet wilde starten. Een zachte reset bracht helaas, maar dan werkte mijn wachtwoord voor de toestel niet. Ja, ik weet het precies. Na 5 keer kwam een code die ik kon in tikken om het wachtwoord vanaf te halen, maar die werkt ook niet. Hoe doe ik een fabrieksinstellingen herstelt? Een harde reset?
Nieuwe toestel, dus ik zal wat verkeerd heb gedaan. Hulp
Alvast bedankt, groetjes, Tina
Bedankt voor de vele tips!
Leuke toestel, maar… Mijn loopt iedere keer vast en soms werken de knoppen niet goed.
Het ergste gebeurde vanochtend wanneer het niet wilde starten. Een zachte reset bracht helaas, maar dan werkte mijn wachtwoord voor de toestel niet. Ja, ik weet het precies. Na 5 keer kwam een code die ik kon in tikken om het wachtwoord vanaf te halen, maar die werkt ook niet. Hoe doe ik een fabrieksinstellingen herstelt? Een harde reset?
Nieuwe toestel, dus ik zal wat verkeerd heb gedaan. Hulp
Alvast bedankt, groetjes, Tina
Bedankt voor de vele tips!
Verwijderd
Heb het zover gekregen dat ie de kaarten herkent, ze moesten gewoon in de root directory staan.Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 13:36:
heb je een map in je TT7 staan met de naam Maps of Kaarten ?
Ik heb nu IGO8 voor me staan:Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 13:07:
[...]
Zou wellicht handig zijn om te melden wát er niet lukt? Start hij helemaal niet op? Het schijnt overigens dat de laatste versie 240x400 gewoon ondersteund:
[...]
Als je deze versie niet hebt, moet je de data.zip in je IGO vervangen door deze:
http://www.alcaportal.hu/any.zip
Ik heb gewoon de normale installatie opgestart en direct na de installatie de any.zip over de data.zip gezet (rename any.zip -> data.zip en kopieer naar de IGO8 directory op de pda).
Daarna even opstarten om te testen of hij nog een foutmelding geeft. Zo niet, kunnen de kaarten erop.
Inhoud 1
Moet ik all deze bestanden op mijn opslagkaart zetten of alleen de inhoud van de map IGO8 (rood omcirkeld) ?
Je ziet dan de volgende 2 mappen.
Inhoud 2
en de locatie van de eventuele data.zip, waar kan ik die vinden?
Sorry dat ik zoveel vraag hoor maar ik ben nieuw met navigatiesoftware en WM.
alleen de 2577 en igo8 map plaatsen in de root van je opslaglocatie. Data.zip staat in de map IGO8VPMercedes schreef op zondag 07 september 2008 @ 13:58:
[...]
Ik heb nu IGO8 voor me staan:
Inhoud 1
Moet ik all deze bestanden op mijn opslagkaart zetten of alleen de inhoud van de map IGO8 (rood omcirkeld) ?
Je ziet dan de volgende 2 mappen.
Inhoud 2
en de locatie van de eventuele data.zip, waar kan ik die vinden?
Sorry dat ik zoveel vraag hoor maar ik ben nieuw met navigatiesoftware en WM.
[ Voor 11% gewijzigd door osuijk op 07-09-2008 14:05 ]
Met streaming radio ben je wel snel aan je officieuze 250MB FUP. 1 uur 128k stream kost je al gauw 60MB. (Youtube) filmpjes stream ik via vtap, werkt super.
Welke versie gebruik je voor de omnia?
´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)
Verwijderd
je hoeft geen skin in te stellen in het extra menu.. enkel de scripts laden.. de scripts zorgen ervoor dat de skinfiles van spb hard worden overgeschreven, dus in spb verder niks met skins doen.Remco Tr schreef op zondag 07 september 2008 @ 12:53:
@shred Als ik skin selecteer in extra menu van spb. en dan skin aan kies die ik heb geladen met mort. dan kan die hem niet vinden.... enig idee?
Verwijderd
kun je eigenlijk je smssjes zo weergeven dat elke sms apart staat en niet zo als een chatsessie ?
zo ja hoe ?
zo ja hoe ?
Verwijderd
ja..
maak deze regkey aan:
en import m met een mobile regeditor; http://freewareppc.com/utilities/mobileregistryeditor.shtml
REGEDIT4
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Settings\OEM]
"SMSInboxThreadingDisabled"=dword:00000001
maak deze regkey aan:
en import m met een mobile regeditor; http://freewareppc.com/utilities/mobileregistryeditor.shtml
REGEDIT4
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Settings\OEM]
"SMSInboxThreadingDisabled"=dword:00000001
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2008 14:37 ]
Verwijderd
offtopic:
us1111 check je mail
us1111 check je mail
vanaaf eens proberen
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2008 15:14 ]
Het is mij niet helemaal duidelijk hoe je die scripts laad.Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 14:23:
[...]
je hoeft geen skin in te stellen in het extra menu.. enkel de scripts laden.. de scripts zorgen ervoor dat de skinfiles van spb hard worden overgeschreven, dus in spb verder niks met skins doen.
Als ik mort run dan krijg ik een venster en als ik dan die scripts aan klik gebeurt er niks. ook als ik zonder mort ze aanklik veranderd er niks...
deze: http://vtap.com/pub/vTap_ppc.exejpvaneijk schreef op zondag 07 september 2008 @ 14:14:
Met streaming radio ben je wel snel aan je officieuze 250MB FUP. 1 uur 128k stream kost je al gauw 60MB. (Youtube) filmpjes stream ik via vtap, werkt super.
Kan hier niks over vinden in dit topic of het vorige, maar m'n vriendin heeft een unbranded en ik een Vodafone branded phone.
Zij heeft in de bewegingssensor instellingen ook de mogelijkheid om de animatie te kunnen instellen (een derde tab naast Scherm en Etiquette). Op m'n branded phone is die optie niet aanwezig. Weet iemand toevallig welke registry key hierbij hoort?
Zij heeft in de bewegingssensor instellingen ook de mogelijkheid om de animatie te kunnen instellen (een derde tab naast Scherm en Etiquette). Op m'n branded phone is die optie niet aanwezig. Weet iemand toevallig welke registry key hierbij hoort?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Dit is ROM afhankelijk. Zit er pas in bij de H1 ROM....Lang leve Vodafone...BtM909 schreef op zondag 07 september 2008 @ 16:38:
Kan hier niks over vinden in dit topic of het vorige, maar m'n vriendin heeft een unbranded en ik een Vodafone branded phone.
Verwijderd
Hey,
Ik had hier per ongeluk een topic over geopend, maar werd hier naar door verwezen:
Weet iemand hoe ik mijn Omnia kan Syncen met mijn Mac? Ik heb SyncMate geprobeerd, Als ik de USB aansluit zegt de Mac' Connecting' en opent hij automatisch SyncMate. Alleen deze herkent de Omnia niet.
Iemand een idee?
Ik had hier per ongeluk een topic over geopend, maar werd hier naar door verwezen:
Weet iemand hoe ik mijn Omnia kan Syncen met mijn Mac? Ik heb SyncMate geprobeerd, Als ik de USB aansluit zegt de Mac' Connecting' en opent hij automatisch SyncMate. Alleen deze herkent de Omnia niet.
Iemand een idee?
dank u, dank u, dank uVerwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 10:33:
jippie navigatie systeem werkt
heb Mc Guider werkend gekregen met beetje hulp van Superericje
Ik heb hem werkzaam. Wat een gaaf interfacesuperericje schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 13:49:
[...]
Mocht je deze werkzaam krijgen LET ME KNOW!!!
heb deze ook gezien en heb SPB mobile shell (een ONWIJZE aanrader trouwens...) maar ik snap er de ballen niet van hoe ik dat thema op mijn SPB shell krijg....
Dit topic is gesloten.