Heb veel problemen ondervonden met MSN en een nieuwe skin op spb shell te krijgen.
Me MSN heb ik uiteindelijk op een nog al onconventionele manier aan de praat gekregen door ongeveer 3 keer een harde reset uit te voeren(works perfect) Geen idee wat er nu anders is maar het werk.
Bij SPB Shell en die Skins installeren heb ik ook veel problemen ondervonden maar ik denk dat ik er uiteindelijke wel uit ga komen.
Als eerste dien je de skins op de i900 te zetten gewoon in de mijn opslag (hier heb je al meteen waar het bij mij steeds fout gaat MIJN OPSLAG) Dit is natuurlijk nederlands en ik kreeg veel problemen met dit in een latere fase van het omzetten.
Hierna ga je naar de door jou gekozen skin en klik je erop zodat deze word geladen in SPB Shell.
Als je daarna naar Programs> Toolls> SPB SKins gaat zie je hier als het goed is je skin staan. althans bij mij:) en als je hier op klikt zou die moeten gaan laden probleem is bij mij alleen dat ie steeds blijft zeggen dat ie naar een Pad Zoekt dat ie niet kan vinden maar dit kan goed kloppen want het hele pad is engels en mijn versie is nederlands. Maar dit probleem moet binnenkort opgelost zijn want er zijn officiele .MLI Bestande op komst. Je kan er natuurlijk voor kiezen om alle bestanden in je skin om te zetten naar Nederlands maar daar ben ik echt te lui voor.
Ik wil mijn Omnia i900 van taal veranderen in Engels of Nederlands. Volgens de aanwijzingen op de verpakking en op het toestel zelf kan ik hiervoor een handleiding en software vinden op deze website. Waar vind ik de handleiding en de software? ADe handleiding en de software zijn op dit moment nog niet beschikbaar. Naar verwachting plaatsen we die 10 september online. Vanaf dat moment zullen ze te vinden zijn onder Suppport -> Software & Handleidingen -> Omnia i900
Ik heb de skin wel aan de praat gekregen door de manier te gebruiken die al eerder is beschreven door alle bestanden die in de skin staan gewoon te copieren en over de orginele WM bestanden te plakken maar nu is de helft engels en de andere helft nederlands en daar zit ik niet echt op te wachten.
Als dit online is en ik het heb getest door mijn i900 engels te maken en het werkt zal ik het even laten weten.
[
Voor 9% gewijzigd door
Verwijderd op 08-09-2008 10:19
]