Tijd voor een kritische noot, heb het toestel nu al een week of twee, en het bevalt me prima, net toestel en alles werkt naar behoren. Als je deze topic doorspit is iedereen aardig enthousiast en de problemen die er zijn, is softwarematig omdat het een vrij nieuwe toestel met aparte schermresolutie is.
Wat ik jammer vind van de phone is dat je niet echt kan internetten of een bestand in office kan bewerken, het scherm is er te klein voor, en het navigeren op de internetpagina's vind ik ook problematisch, alhoewel dat ook een opera probleem kan zijn.
De camera kwaliteit schijnt iets tegen te vallen maar de opties die je hebt tijdens het fotograferen maken veel goed, ( stabilisatie, lach herkenning, gps) Het weergeven van video vind ik ook niet voldoende, het hapert en het stottert allemaal.
Het geluid is prima in orde, volume mag van mij iets harder als je de oordopjes gebruikt, maar dat is persoonlijk, de connector is geen 3,5" jack maar een usb aansluiting waardoor het lastiger is om het toestel in je broekzak mee te dragen, met een bluetooth headdset is dit natuurlijk opgelost, kost wel 80 euro extra.
De bijgeleverde shell belooft veel, maar kan eigenlijk niets, ziet er allemaal netjes uit maar niets is functioneel, gelukkig kan je ook andere shells installeren. De batterijduur is prima in orde, sommigen klagen dat de batterij al na twee dagen leeg is, maar het is in principe ook een mini laptop en geen zaklamp, in vergelijking met andere toestellen is deze batterijduur zeer goed te noemen.
De documentatie van de verschillende functies is redelijk te noemen, maar kennis van windows mobile word wel verondersteld. Het millionaire pack is compleet te noemen, headset, hoesje, bluetooth oordopje, 2x stylus, allemaal heel verzorgd.
Ben eigenlijk wel tevreden over deze telefoon, ziet er goed uit,alle functies werken, solide toestel.
Nog wel een vraagje, is het mogelijk om geluid af te spelen met de bijgeleverde bluetooth oordopje? of is dat alleen om te bellen?
[
Voor 3% gewijzigd door
whimp op 14-09-2008 13:48
]