Samsung SGH-i900 Omnia Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste
Acties:
  • 206.318 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272067

Mijn haptic feetback werkt niet met windows word? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je hebt twee opties: of al je vragen in 1 post gooien ipv voor elke vraag een eigen post..
Of je wacht 24 uur tot dat je ene vraag beantwoord is ipv als een gek dit topic onder te gaan spammen :/

[ Voor 73% gewijzigd door DaannO op 14-09-2008 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Het wordt weer tijd voor een nieuw deel denk ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-03 13:21
alweer pagina 65 jaja daar komt deel 3 aan ...

maar wil iemand zich nog wel please even buigen over mijn vraag nog net onderaan pagina 64 ???? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je hebt twee opties: of al je vragen in 1 post gooien ipv voor elke vraag een eigen post..
Of je wacht 24 uur tot dat je ene vraag beantwoord is ipv als een gek dit topic onder te gaan spammen :/

[ Voor 82% gewijzigd door DaannO op 14-09-2008 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIKDCC
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-05 22:37
Anoniem: 184981 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 22:33:
Ik heb sinds vandaag een Omnia.
Hiervoor had (heb ik nogsteeds) een HTC P3300, hier had ik dus legaal TomTom Navigator 6 opzitten. Later had ik hier ook kaarten voor bijgekocht.

Nu wil ik weten of het mogelijk is om de TomTom Navigator 6 van de htc, over te zetten op de samsung zodat ik alles gewoon kan gebruiken. 6 bevalt goed dus heb geen zin om te gaan kloten met 7 of andere navigatie programma's :) iemand enig idee of dit kan?
Ik heb ook geprobeerd mijn originele tt6 aan de gang te krijgen op de omnia, dit lukte me uiteindelijk wel m.b.v. gpsgate maar de resolutie bleef bij mij 'n probleem waardoor ik in landscape mode 1 1/2 scherm tomtom zag. Wanneer ik het scherm 90 graden kantelde kreeg ik direct een errormelding.
Gebruik daarom tt6 maar niet op de omnia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[ Voor 73% gewijzigd door DaannO op 14-09-2008 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136766

Anoniem: 272067 schreef op zondag 14 september 2008 @ 10:54:
Help!! Ik heb mijn i 900 geupdate via samsung maar nu krijg ik alleen nog maar
het begin scherm te zien met samsung omnia... Soft reset help niet.

Plsz help me ....
Probeer eens een harde reset, kleine knopje bovenop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kleine knopje naart aan en uit. Dacht dat dat de soft reset was. Dat doe ik dus maar dan nog krijg ik
alleen opstart scherm te zien. Dus samsung omnia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Batterij er een keer uithalen 30 seconden? Denk niet dat het werkt maar je weet maar nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Al geprobeerd doet het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271746

Anoniem: 272067 schreef op zondag 14 september 2008 @ 10:54:
Help!! Ik heb mijn i 900 geupdate via samsung maar nu krijg ik alleen nog maar
het begin scherm te zien met samsung omnia... Soft reset help niet.

Plsz help me ....
Hard reset: call en call end knoppen tegelij inhouden en dan met je stylus in het gaatje bovenin prikken. Na een seconde of 3 kun je de stylus loslaten maar de beide knoppen ingedrukt houden. Je komt dan in een scherm waarin gevraagd wordt of je een harde reset wilt doen.
Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gedaan, geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ook zoiets gehad en het lukte me ook eerst niet met die harde reset. Blijven proberen en zorg dat je beide knoppen goed in blijft houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik blijf het formateren maar het spring gelijk na het formateren terug in het begin scherm en wederom kom ik niet verder. wordt er radeloos van...
Heb jij het dan ook een paar keer geformateerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kom je in een scherm met zo'n gele driehoek met uitroepteken?
Toen ik daar eenmaal in kwam en ik het formateren heb bevestigd was mijn probleem opgelost. Bij mij reageerde het touchscreen niet meer nadat ik een verkeerde versie van spb tools had geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja zon scherm heb ik al een paar keer gezien want het lukt me nog steeds niet om het verder te krijgen als mijn begin scherm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm, dan werkt een harde reset dus blijkbaar ook niet meer. Misschien dat iemand anders nog tips heeft, anders vrees ik dat je terug moet naar de winkel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In iedergeval bedankt voor je hulp Als iemand anders mij nog een tip kan geven zou dat echt
geweldig zijn......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIKDCC
pvang84 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:58:
Ik heb ook de omnia bij vodafone gekocht, met de g5 rom erop. Ik heb liever de H1 rom. De telefoon is alleen wel branded. Is het dan nog mogelijk om bij een vodafone winkel de nieuwste firmware erop te laten zetten? Of zijn er nog andere manieren om dit te doen?

Dit zijn trouwens de versies:

PDA: i900XKHG5/ARHG5
Telefoon: i900BUHG5
Ik heb tevens dezelfde versie, heeft iemand deze succesvol geupdate al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIKDCC
Anoniem: 272067 schreef op zondag 14 september 2008 @ 11:22:
In iedergeval bedankt voor je hulp Als iemand anders mij nog een tip kan geven zou dat echt
geweldig zijn......
Post je vraag anders 'ns op het modoco forum, wellicht dat daar nog iemand ideeen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268916

effe een complete offtopic vraag :

weet iemand of in het centrum van utrecht de winkels vandaag open zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Modbreak:En weer open...

Het is dus niet de bedoeling om in 1 uur 10 posts te produceren om alleen je zelf omhoog te bumpen voor je eigen vragen :X

[ Voor 82% gewijzigd door DaannO op 14-09-2008 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn toestel locked niet automatisch wanneer ik het niet gebruik, zoek me een ongeluk maar kan niet vinden waar ik dat kan instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potloodbekertje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-05 07:48
Hoi rene2004, bij hoofdmenu -> instellingen -> persoonlijk -> vergrendeling kan je deze instellingen aanpassen

Kan iemand mij vertellen hoe ik bij "mijn opslag" kom op de telefoon? Heb hier namelijk wat muziek in gezet maar kan het nu niet meer terug vinden

[ Voor 40% gewijzigd door potloodbekertje op 14-09-2008 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

via verkenner succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

potloodbekertje schreef op zondag 14 september 2008 @ 12:50:
Hoi rene2004, bij hoofdmenu -> instellingen -> persoonlijk -> vergrendeling kan je deze instellingen aanpassen

Kan iemand mij vertellen hoe ik bij "mijn opslag" kom op de telefoon? Heb hier namelijk wat muziek in gezet maar kan het nu niet meer terug vinden
Werkt inderdaad maar is het niet mogelijk om het scherm en de toetsen automatisch te locken zoals je normaal doet door de aan/uit knop in te drukken kort? Scherm blijft op deze manier aan staan en die pin vind ik ook niet echt handig steeds.
Gevonden, systeem>batterij>batterijvoeding - apparaat uitschakelen na *minuten
Dacht dat het ding dan helemaal uit zou gaan :+

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 136766 op 14-09-2008 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
Is het zo dat de 65K kleuren van de Omnia een beperking zijn van Windows Mobile alleen, of ook van het scherm? M.a.w. als windows mobile 7 gewoon 16.7m kleuren ondersteunt, kan de Omnia die dan ook laten zien? (in theorie, ik weet dat ze nooit tegelijk in 240x400 passen)

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137498

Anoniem: 272067 schreef op zondag 14 september 2008 @ 11:11:
Ik blijf het formateren maar het spring gelijk na het formateren terug in het begin scherm en wederom kom ik niet verder. wordt er radeloos van...
Heb jij het dan ook een paar keer geformateerd.
Kreeg precies hetzelfde na het proberen van de update op de Samsung website. Dus nog geen 12 uur nadat ik mijn Omnia had ontvangen was hij alweer terug bij Vodafone. In de winkel konden ze 'm ook niet flashen (ze zouden de juiste software niet hebben ofzo) dus ze moesten 'm opsturen. Duurt 10 werkdagen. Kan die update dus niet bepaald aanraden...

Ik hoopte eigenlijk dat met de meest recente software het geheugenprobleem opgelost zou zijn. Nu heb je immers dat afgesloten programma's in werkelijkheid nog door blijven draaien op de achtergrond en enkel daadwerkelijk zijn af te sluiten via taakbeheer. Doe je dat niet dan krijg je al heel snel bij het starten van de camera een foutmelding "videogeheugen vol". Beetje slordig foutje die makkelijk te verhelpen moet zijn lijkt mij.

Ook vind ik de schermindeling bij berichten niet erg praktisch. Wanneer je een sms opent dan geeft hij automatisch het toetsenbord weer waardoor er nog maar heel weinig ruimte over blijft om het bericht te kunnen lezen. Uiteraard kun je het toetsenbord wel wegklikken maar ik heb liever dat het andersom is.

Overigens kan ik Omnia bezitters zeker aanraden via "hoofdmenu, instellingen, vandaag, items" de Samsung widgets uit te schakelen en Samsung Today 1 of 2 eens te proberen. Een stuk prettiger naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potloodbekertje
Zit idd al anderhalf uur in de verkenner maar kan het nog steeds niet vinden. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

potloodbekertje schreef op zondag 14 september 2008 @ 13:23:
[...]

Zit idd al anderhalf uur in de verkenner maar kan het nog steeds niet vinden. Iemand suggesties?
Mijn op Windows Mobile gebaseerd apparaat > Mijn opslag
Moet toch lukken lijkt mij? Op de pc dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whimp
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-05 19:50
Tijd voor een kritische noot, heb het toestel nu al een week of twee, en het bevalt me prima, net toestel en alles werkt naar behoren. Als je deze topic doorspit is iedereen aardig enthousiast en de problemen die er zijn, is softwarematig omdat het een vrij nieuwe toestel met aparte schermresolutie is.

Wat ik jammer vind van de phone is dat je niet echt kan internetten of een bestand in office kan bewerken, het scherm is er te klein voor, en het navigeren op de internetpagina's vind ik ook problematisch, alhoewel dat ook een opera probleem kan zijn.

De camera kwaliteit schijnt iets tegen te vallen maar de opties die je hebt tijdens het fotograferen maken veel goed, ( stabilisatie, lach herkenning, gps) Het weergeven van video vind ik ook niet voldoende, het hapert en het stottert allemaal.

Het geluid is prima in orde, volume mag van mij iets harder als je de oordopjes gebruikt, maar dat is persoonlijk, de connector is geen 3,5" jack maar een usb aansluiting waardoor het lastiger is om het toestel in je broekzak mee te dragen, met een bluetooth headdset is dit natuurlijk opgelost, kost wel 80 euro extra.

De bijgeleverde shell belooft veel, maar kan eigenlijk niets, ziet er allemaal netjes uit maar niets is functioneel, gelukkig kan je ook andere shells installeren. De batterijduur is prima in orde, sommigen klagen dat de batterij al na twee dagen leeg is, maar het is in principe ook een mini laptop en geen zaklamp, in vergelijking met andere toestellen is deze batterijduur zeer goed te noemen.

De documentatie van de verschillende functies is redelijk te noemen, maar kennis van windows mobile word wel verondersteld. Het millionaire pack is compleet te noemen, headset, hoesje, bluetooth oordopje, 2x stylus, allemaal heel verzorgd.

Ben eigenlijk wel tevreden over deze telefoon, ziet er goed uit,alle functies werken, solide toestel.

Nog wel een vraagje, is het mogelijk om geluid af te spelen met de bijgeleverde bluetooth oordopje? of is dat alleen om te bellen?

[ Voor 3% gewijzigd door whimp op 14-09-2008 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potloodbekertje
Anoniem: 136766 schreef op zondag 14 september 2008 @ 13:35:
[...]

Mijn op Windows Mobile gebaseerd apparaat > Mijn opslag
Moet toch lukken lijkt mij? Op de pc dan
Op de pc kan ik het idd vinden, alleen hoe kan ik nu mijn muziek afspelen op mijn telefoon? Waar vind ik de bestanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royk800i
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-09-2024
Soepster schreef op zondag 14 september 2008 @ 13:14:
Is het zo dat de 65K kleuren van de Omnia een beperking zijn van Windows Mobile alleen, of ook van het scherm? M.a.w. als windows mobile 7 gewoon 16.7m kleuren ondersteunt, kan de Omnia die dan ook laten zien? (in theorie, ik weet dat ze nooit tegelijk in 240x400 passen)
Volgens de Samsung site kan de Omnia maximaal 262K Kleuren weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Zijn hier mensen met een HI abonnement inclusief eindeloos online bundel?

Ik ben benieuwd naar jullie mening over de snelheid van het internet, naar mijn mening is het traag te traag. Wanneer ik de IE browser gebruik (want daar zie ik tenminste hoeveel nog hoeveel te downloaden van een pagina) en ik ga naar www.miniconomy.nl dan doet die daar zo'n 23 sec over om volledig op te halen. Ook geeft de balk aan dat die site maar 112kb is wat naar mijn mening dus wel op te halen moet zijn met 2 seconden of heb ik het verkeerd?

Ik vraag me tevens af wat voor pict. jullie boven aan je telefoon hebben staan welke aangeeft dat je verbinding hebt met het internet? Bij mij is dit een G (van gprs) is dit correct of moet hier bijvoorbeeld E(edge) 3g of iets anders staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184981

Oke andere vraag is al gelukt, dus nvm :)

Maar ik zit nu met een probleem. Ik wil gpsgate installeren op m'n omnia, en als ik gpsgate erop heb gezet (GpsGatePPC_256.exe) en deze dan via de verkenner op de omnia wil installeren, zegt hij dat het geen geldige Pocker PC toepassing is? :X

Iemand hier ook problemen mee gehad, zoja hoe opgelost en zo nee, wat doe ik fout :)
Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273764

maar zijn er dan nog programmatjes die je echt moet hebben? geen idee wat maar kreeg geen antwoord bij men vorige vraag... gewoon handige prog die er neit standaard op staan

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 273764 op 14-09-2008 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sjors86 schreef op zondag 14 september 2008 @ 13:57:
Zijn hier mensen met een HI abonnement inclusief eindeloos online bundel?

Ik ben benieuwd naar jullie mening over de snelheid van het internet, naar mijn mening is het traag te traag. Wanneer ik de IE browser gebruik (want daar zie ik tenminste hoeveel nog hoeveel te downloaden van een pagina) en ik ga naar www.miniconomy.nl dan doet die daar zo'n 23 sec over om volledig op te halen. Ook geeft de balk aan dat die site maar 112kb is wat naar mijn mening dus wel op te halen moet zijn met 2 seconden of heb ik het verkeerd?

Ik vraag me tevens af wat voor pict. jullie boven aan je telefoon hebben staan welke aangeeft dat je verbinding hebt met het internet? Bij mij is dit een G (van gprs) is dit correct of moet hier bijvoorbeeld E(edge) 3g of iets anders staan?
Ik heb dit abbo ja, gaat bij mij fatsoenlijk snel. Als ik via youtube iets wil kijken, is het filmpje binnen no-time ingeladen, ook zware pagina's heeft hij niet zoveel problemen mee.
Als ik internet verbinding heb staat er indd 3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Laatst online: 22-04 22:43
whimp schreef op zondag 14 september 2008 @ 13:35:

Wat ik jammer vind van de phone is dat je niet echt kan internetten of een bestand in office kan bewerken, het scherm is er te klein voor, en het navigeren op de internetpagina's vind ik ook problematisch, alhoewel dat ook een opera probleem kan zijn.

De camera kwaliteit schijnt iets tegen te vallen maar de opties die je hebt tijdens het fotograferen maken veel goed, ( stabilisatie, lach herkenning, gps) Het weergeven van video vind ik ook niet voldoende, het hapert en het stottert allemaal.
Vind je het SCHERM te klein om te internetten, of de resolutie? Er zijn namelijk niet echt veel smartphones met een 3.2" of groter scherm. En wat is er precies problematisch aan navigatie, de touch controls?

Vraag me ook af welke videoweergave je stotterig vindt- aan divx zal het niet liggen neem ik aan.

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors86
  • Nu online
Anoniem: 184981 schreef op zondag 14 september 2008 @ 14:08:
[...]

Ik heb dit abbo ja, gaat bij mij fatsoenlijk snel. Als ik via youtube iets wil kijken, is het filmpje binnen no-time ingeladen, ook zware pagina's heeft hij niet zoveel problemen mee.
Als ik internet verbinding heb staat er indd 3G
Dan zit daar het probleem zoals jij al zegt geeft die bij jou 3g weer en bij mij alleen g, het zal niet liggen aan mijn locatie want hoewel ik dan ook nog eens in de randstad woon ben ik er ook al mee naar verschillende locaties geweest (lees: Utrecht, leiden) en ook daar geen 3g.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen en hoe ik dit oplos, ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat oude simkaarten geen 3g ondersteunen al heb ik geen idee of dit waar is.

PS. je weet dat je extra moet betalen voor youtube, 25 cent per minuut geloof ik

[ Voor 4% gewijzigd door sjors86 op 14-09-2008 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sjors86 schreef op zondag 14 september 2008 @ 14:14:
[...]

Dan zit daar het probleem zoals jij al zegt geeft die bij jou 3g weer en bij mij alleen g, het zal niet liggen aan mijn locatie want hoewel ik dan ook nog eens in de randstad woon ben ik er ook al mee naar verschillende locaties geweest (lees: Utrecht, leiden) en ook daar geen 3g.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen en hoe ik dit oplos, ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat oude simkaarten geen 3g ondersteunen al heb ik geen idee of dit waar is.

PS. je weet dat je extra moet betalen voor youtube, 25 cent per minuut geloof ik
*zet youtube meteen uit*

Is dat serieus? Want dat is wel belachelijk.
Maargoed, hoe dat met die simkaarten zit weet ik niet, maar er is een progje wat ik ook op m'n oude pda had, en die zet automatisch alle instellingen goed voor je netwerk. Ik zal het eens opzoeken, misschien heb je daar wat aan

EDIT:
Progje heet OperatorTool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb standaard 3G met een wit vierkantje eromheen, en als ik internet aan heb d heb ik naast dt witte vierkantje een kleine 3g met vn die verbindingstreepjes eromheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-05 14:04
Anoniem: 273764 schreef op zondag 14 september 2008 @ 14:19:
ik heb standaard 3G met een wit vierkantje eromheen, en als ik internet aan heb d heb ik naast dt witte vierkantje een kleine 3g met vn die verbindingstreepjes eromheen
Ook al heb je 3G, de vebindingen van Hi en KPN (particulier) wordt geknepen op 128kbp down / 64 kbps up. Zie voorwaarden hi puntje 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors86
  • Nu online
Anoniem: 184981 schreef op zondag 14 september 2008 @ 14:18:
[...]

*zet youtube meteen uit*

Is dat serieus? Want dat is wel belachelijk.
Maargoed, hoe dat met die simkaarten zit weet ik niet, maar er is een progje wat ik ook op m'n oude pda had, en die zet automatisch alle instellingen goed voor je netwerk. Ik zal het eens opzoeken, misschien heb je daar wat aan

EDIT:
Progje heet OperatorTool
Thx ik ga dat progje eens proberen en de rede dat je voor youtube extra moet betalen is dat het streamen en dat valt niet binnen eindeloos online bundel.

hier staat er ook nog wat over: http://forum.fok.nl/topic/1126222

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
jpvaneijk schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 12:03:
[...]

Hoi,

Ik heb 'm draaien op twee Nokia carkits. Het knopje van de CK indrukken tot het knippert (zoek/pair functie). Dan je Omia laten zoeken naar BT aparaten. Voordat hij gevonden is, was ik in ieder geval ettelijke malen bezig, dat duurde echt wel even.., laat je niet uit het veld slaan.
Volledigheidshalve is de BT code '0000'.

Bij mijn oude Nokia telefoons kreeg ik een piep te horen bij het starten van de auto als bevestiging van de BT verbinding die tot stand kwam. Nu niet meer, terwijl er wel verbonden wordt.
Ook heb ik wel eens wat volume issues. De Nokia volume knop werkt niet altijd zoals ik zou willen.

Een lang verhaal kort: het werkt, maar moeizaam en rommelig.

Suc6 vanmiddag,
JP
Heel erg bedankt! Het is gelukt me de omnia van me pa, me eigen en nb zelfs met de iPhone 3G van me broertje, waarbij het ook erg gemakkelijk ging!

Groeten Jos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm oke,
maargoed heb ik nog geen antwoord op mijn vraag ;)
GpsGate wil niet installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Anoniem: 184981 schreef op zondag 14 september 2008 @ 14:45:
hmm oke,
maargoed heb ik nog geen antwoord op mijn vraag ;)
GpsGate wil niet installeren...
je moet het vanaf de PC installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors86
  • Nu online
chaosonline schreef op zondag 14 september 2008 @ 14:40:
[...]

Ook al heb je 3G, de vebindingen van Hi en KPN (particulier) wordt geknepen op 128kbp down / 64 kbps up. Zie voorwaarden hi puntje 5.
Ja maar dat is nog altijd sneller dan de gprs die ik heb :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yannick schreef op zondag 14 september 2008 @ 14:54:
[...]

je moet het vanaf de PC installeren.
Hmm oke, ga ik proberen. bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

chaosonline schreef op zondag 14 september 2008 @ 14:40:
[...]

ik heb vodafone;):p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jahoor, alles werkt perfect. Top! Bedankt mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VPMercedes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-05 18:34
Als je een bestand verzend via bleutooth zie je niet hoe ver hij is met het verzenden , weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-02 13:25
Jos84 schreef op zondag 14 september 2008 @ 14:44:
[...]

Heel erg bedankt! Het is gelukt me de omnia van me pa, me eigen en nb zelfs met de iPhone 3G van me broertje, waarbij het ook erg gemakkelijk ging!

Groeten Jos
NP! Bedankt voor je reaktie :*)

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick

Yannick

Bub MC

whimp schreef op zondag 14 september 2008 @ 13:35:
Nog wel een vraagje, is het mogelijk om geluid af te spelen met de bijgeleverde bluetooth oordopje? of is dat alleen om te bellen?
Kan met Teksoft BlueMusic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 14:12
Help, krijg mijn IGO8 niet aan de praat. Hij vind geen sattelieten.
Bij GpsGate geeft hij de melding: "GPS data but no position. Running OK!"

Enahanced GPS
XTRA uitgeschakeld (ivm geen databundel)

GPS instellingen
Programma's - COM7
Hardware - COM9 - Baudrate 4800
Toegang - GPS automatisch beheren aangevinkt

GPSGate 2.6.0
Input - COM7
Output - GpsGate Direct

IGO8
GPS-ingeschakeld
Poort 7
Baudsnelheid 57600
Franson COM1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LIMIT-AR
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07-2024
Weet iemand misschien hoe je Tomtom Navigator 7 op je omnia kan laten verbinden met Tomtom Home op je pc? Ik doe precies wat er staat bij Tomtom home. Telefoon aansluiten, Tomtom Nav 7 opstarten alleen ik krijg geen verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Laatst online: 09:26
bsmpower schreef op zondag 14 september 2008 @ 15:55:
Help, krijg mijn IGO8 niet aan de praat. Hij vind geen sattelieten.
Bij GpsGate geeft hij de melding: "GPS data but no position. Running OK!"

Enahanced GPS
XTRA uitgeschakeld (ivm geen databundel)

GPS instellingen
Programma's - COM7

GPSGate 2.6.0
Input - COM7
Output - GpsGate Direct

IGO8
GPS-ingeschakeld
Poort 7
Baudsnelheid 57600
Franson COM1
Maar een extra com output in gps gate genaamd com7 en verander je input in com2.

En bij gps programmapoort op com 2.

Er staat ook iets op youtube om je gps op de i900 in te stellen wel is waar met tt7 maar werkt prima met igo. (zoek: gps settings i900)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Ok zoals ik het nu heb (helaas niet werkend):

GPS instellingen
Programma's - COM2

GPSGate 2.6.0
Input - COM2
Output - GpsGate Direct & Virtual COM7

IGO8
Poort 2
Baud rate: 38400

@Remco Tr: Je mag me anders ook een PM sturen als je het wel werkend hebt om dit topic niet te "vervuilen" met mijn probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
output van gps gate moet gelijk zijn aan die van igo dat is het. en het duurt even voordat je je de eerste fix hebt.. succes en hoe stuur je ook alweer pm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Remco Tr schreef op zondag 14 september 2008 @ 16:52:
output van gps gate moet gelijk zijn aan die van igo dat is het. en het duurt even voordat je je de eerste fix hebt.. succes en hoe stuur je ook alweer pm..
Ok mijn output staat op COM9 in de Samsung. Maar in IGO gaat hij automatisch naar COM2. Ik zie nu ook 4 stipjes (3 rood en 1 oranje). Dit zijn dan de sattelieten neem ik aan? Maar hij weet nog steeds niet waar ik zit...

[ Voor 42% gewijzigd door bsmpower op 14-09-2008 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
offtopic:
ik gelukkig ook :P

Ik quotte jou maar het antwoord was meer bedoeld voor de discussie daarboven over de snelheid van sjors86 die Hi heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jaa ik vat je;)

heb ook dat zorgeloos eindeloos internet gedoe 9.50 euro per maand..
youtube ofso kost toch neit iets extra's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274212

Het kan aan mij liggen, maar volgens mij gaat het de laatste 3 pagina's alleen maar over abo's.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Wil het wel graag hebben over de GPS. Ben er al de hele dag mee bezig maar het lukt niet. Inmiddels IGO8, TomTom6 en nu McGuider geprobeerd. Het probleem is dat ie geen GPS verbinding maakt.

McGuider (automatische instelling door McGuider)
Port COM2
Baud Rat: 4800

GpsGate
Input: COM2
Output: GpsGate Direct & Virtual COM6

Wat gaat er nu fout?

EDIT: inmiddels het me gelukt om een fix te krijgen met McGuider :)

[ Voor 9% gewijzigd door bsmpower op 14-09-2008 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192404

Yannick schreef op zondag 14 september 2008 @ 15:46:
[...]

Kan met Teksoft BlueMusic.
Is dit jou ook daadwerkelijk gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdzr
  • Laatst online: 31-05 20:35
Ff vraagje, bij vodafone, kun je dan wel kosteloos naar youtube enzo.

6.8 kWp op zuid en west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
Als je bij vodafone maar niet teveel vebruikt kost het niets, zie ook het [Mobiel Internet] Welke is nou het beste ? topic op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdzr
  • Laatst online: 31-05 20:35
Dan denk ik dat ik maar naar vodafone over stap. Snelle down en up. Van de week maar bestellen.

6.8 kWp op zuid en west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick

Yannick

Bub MC

Anoniem: 192404 schreef op zondag 14 september 2008 @ 20:02:
[...]
Is dit jou ook daadwerkelijk gelukt?
Nee, niet geprobeerd. Daar heb ik een A2DP headset voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Gdzr schreef op zondag 14 september 2008 @ 20:35:
Dan denk ik dat ik maar naar vodafone over stap. Snelle down en up. Van de week maar bestellen.
Dit is de laatste keer dat we het nog netjes vragen:
Modbreak:Graag weer ontopic!

Dit topic gaat over de i900, dus niet over bijbehorende abonnementen.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190455

Hey vraagje voor de mensen die de i900 via Gsmweb.nl hebben besteld.

De Modern Black daar, is dat echt de zwarte versie? of is het gewoon de zwart/chrome versie? (ik heb ze er al over gemaild, maar nog geen reactie gehad. Het kan ook handige informatie zijn voor andere mensen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25624

mariconjo schreef op zondag 14 september 2008 @ 08:54:
[...]

Heb ik gedaan en zo kun je inderdaad je MP3-tje als sms toon gebruiken. Maar in de lijst voor wekkertonen zie ik hetzefde MP3-tje niet terug! Ook in de root van de geheugenkaart zie ik hem niet terug. Snap er geen fluit van!!
voor de wekker heb je .wav geluiden nodig.. in de windows dir.. dat ook nog eens ;/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156538

Anoniem: 272326 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 21:17:
[...]

hmm, dan heb je misschien een andere torrent gedownload. Ik moest iig het volgende doen:

A.

1. copy to SD folder 2577 & iGO8
2. soft reset
3. install .

B.

copy what you need from iGO 2008/iGO8/content... to SD iGO8/content...

Succes!
Nu is het gelukt, thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors86
  • Nu online
Anoniem: 25624 schreef op zondag 14 september 2008 @ 21:27:
[...]

voor de wekker heb je .wav geluiden nodig.. in de windows dir.. dat ook nog eens ;/
Dit hoeft niet, niet bij mij in iedergeval ik heb een gewoon .mp3 en deze geplaatst in mijn apparaat/ my documents/mijn beltonen en dan zie ik hem in mijn wekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Anoniem: 190455 schreef op zondag 14 september 2008 @ 21:04:

De Modern Black daar, is dat echt de zwarte versie? of is het gewoon de zwart/chrome versie? (ik heb ze er al over gemaild, maar nog geen reactie gehad. Het kan ook handige informatie zijn voor andere mensen)
Modern Black is volgens mij de zwarte met chromen rand. Maar ik had die ook besteld en kreeg onverwachts een Millionairs Pack. Dus wat je hebt besteld zegt nog niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270449

Mijne is ook helemaal zwart, heb de modern black toen ook besteld (2 weken terug).

Anyway, iemand al enig idee of er ergens een spraakrecorder op de Omnia staat???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273685

yep, het is gewoon de zwarte versie. Had gedacht iets van donker grijs/zwart. Op reclame folders zie je wel een mooie grijze, of is dit gewoon photoshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dank voor de snelle reacties.

mooi om te horen dat de modern black de echte zwarte versie is _/-\o_

de versie met de grijs/zilvere rand heet geloof ik de black chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273685

Als een fabrikant een worstje voor mijn neus hangt, wilt zeggen dat het wel behoorlijk dient te werken, en niet dat ik dagenlang moet klooien aan instellingen om een behoorlijke foto te maken. Met gsmweb.nl opgenomen: ''Nee hoor meneer, alle toestellen worden eerst getest, voordat ze aan klanten worden verkocht''. Ja maar ik heb alle instellingen een voor een uitgetest, maar alle foto zijn onscherp.'' Dan zou ik u aanraden eerst een deskundige raad te plegen''. Tja zo kan ik ook.
Anoniem: 268916 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 09:20:
[...]

zeur niet man het toestel is niet speciaal voor de camera gemaakt, N95 heeft een betere lens en dat scheelt een hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270449 schreef op zondag 14 september 2008 @ 22:20:

Anyway, iemand al enig idee of er ergens een spraakrecorder op de Omnia staat???
Ik heb het toestel (nog) niet, maar als hij geen spraakrecorder heeft, heeft google er wel genoeg voor wm6 :p

windows mobile 6 voice recorder

Trouwens weet iemand al of het mogelijk is om bijv. je berichten met een wachtwoord te beveiligen (zoals het kan op de niet windows based samsungs)
Op goolgle kan ik zo 1-2 niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Is er een mogelijk om de camerainstellingen op te slaan zoals scherpte/contrast enzz...
Want elke keer als je camera opstart gaat ie weer terug naar defaults...

alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272449

bsmpower schreef op zondag 14 september 2008 @ 19:48:
Wil het wel graag hebben over de GPS. Ben er al de hele dag mee bezig maar het lukt niet. Inmiddels IGO8, TomTom6 en nu McGuider geprobeerd. Het probleem is dat ie geen GPS verbinding maakt.

Port COM2

GpsGate

Wat gaat er nu fout?

Voor zowel mcguider als igo8 ben je helemaal geen gpsgate nodig. Deze beide progjes werken gewoon direct met de interne gps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Mijne is ook helemaal zwart, heb de modern black toen ook besteld (2 weken terug).

kijk eens bij notities en dan bij opties ..... Tadaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:55

knakworst

Get more sats!

Kan iemand inloggen op park-line.nl via opera op de omnia? Mij lukt het niet.

Verder een week in gebruik, prima toestel. De HTC had ik nog het gevoel dat het een PDA was die toevallig kan bellen, dit is een telefoon waar je toevallig mee kan internetten, navigeren, etc. Echt top.

Ik vind alleen het kapje voor de USB-poort brak. Volgens mij breekt dat zo af. Ook waardeloos dat Samsung niet gewoon mini-USB gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-02 14:13

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

* floriske.nl heeft besloten vandaag toch de omnia te gaan bestellen ondanks de twijfels of hij aan het touchscreen kan wennen t.o.v. toetsen, maar twijfelt nog tussen de white of black versie.

Nu heb ik van de witte variant al een aantal duidelijke foto's kunnen vinden (gemaakt door gebruikers) maar van de zwarte kom je eigenlijk nauwelijks duidelijke foto's tegen, allemaal wazig of met veel reflecties etc.

Toevallig iemand die wat mooie foto's heeft van de zwarte versie, of deze zou willen maken?

dit zijn overigens de foto's die ik gevonden heb van de witte (aantal hier op got):

http://www.timschuhmacher.nl/dump/DSC01228.JPG
http://www.timschuhmacher.nl/dump/DSC01229.JPG
http://www.timschuhmacher.nl/dump/DSC01221.JPG
http://samsungomnia.org/w...2008/08/white-omnia-1.jpg
http://samsungomnia.org/w...2008/08/white-omnia-3.jpg
http://samsungomnia.org/w...2008/08/white-omnia-4.jpg
http://www.slashphone.com/media/data/1254/white-omnia-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270859

floriske.nl schreef op maandag 15 september 2008 @ 10:27:
* floriske.nl heeft besloten vandaag toch de omnia te gaan bestellen ondanks de twijfels of hij aan het touchscreen kan wennen t.o.v. toetsen, maar twijfelt nog tussen de white of black versie.

Nu heb ik van de witte variant al een aantal duidelijke foto's kunnen vinden (gemaakt door gebruikers) maar van de zwarte kom je eigenlijk nauwelijks duidelijke foto's tegen, allemaal wazig of met veel reflecties etc.

Toevallig iemand die wat mooie foto's heeft van de zwarte versie, of deze zou willen maken?
Ik heb de Modern Black versie (helemaal Zwart)
Ik vind hem mooier dan die witte versie, maar ja dat is mijn mening.

Die witte versie is Wit / Chroom / Zwart vind ik niet echt mooie combinatie

Als ik thuis ben kan ik wel even met de telefoon van me broer fotos maken van mijne als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-02 14:13

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Graag! Heb net nog wat rondgeneusd en het gaat toch de zwarte worden, thx voor het aanbod uiteraard!

Ik vind de witte wat minder zakelijk overkomen en ben bang dat hij erg besmettelijk is.

[ Voor 43% gewijzigd door floriske.nl op 15-09-2008 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

floriske.nl schreef op maandag 15 september 2008 @ 10:53:
Graag! Heb net nog wat rondgeneusd en het gaat toch de zwarte worden, thx voor het aanbod uiteraard!

Ik vind de witte wat minder zakelijk overkomen en ben bang dat hij erg besmettelijk is.
Klopt heb je gelijk in.
Ik zelf vind dat chroom niet echt zakelijk eruit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274119

bsmpower schreef op zondag 14 september 2008 @ 19:48:

Port COM2

GpsGate

Wat gaat er nu fout?

Hoe is dit jou nu gelukt dan? Want bij mij werkt het nog steeds niet :( En ik had dezelfde problemen als jij. Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:55

knakworst

Get more sats!

Ik gebruik zelf mcguider niet, maar volgens mij moet je geen gpsgate gebruiken, dat is alleen nodig voor tomtom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neorider
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-05 23:54
Op Modaco kwam ik nog een leuk stukje software tegen voor de Omnia.
Voor als je je dobbelstenen vergeten bent.

http://es.youtube.com/watch?v=1cp0O5blHIQ

Voor meer info kan je bij Modaco terecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neorider
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-05 23:54
knakworst schreef op maandag 15 september 2008 @ 11:11:
Ik gebruik zelf mcguider niet, maar volgens mij moet je geen gpsgate gebruiken, dat is alleen nodig voor tomtom.
Voor McGuider heb je inderdaad geen gpsgate nodig. Gewoon de instellingen die al eerder hier op het forum genoemd zijn gebruiken en navigeren met die handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarschijnlijk is dit een domme vraag, maar hier komt die.

Zou het mogelijk zijn om iPhone spellen op de i900 te zetten?
Want een vriend van mij heeft de 3G en hij heeft echt te vette spellen erop staan.

Nog iets:
Ik hoorde van diezelfde vriend dat Samsung ook een soort van AppleStore gaat maken.
Hij verwees mij naar deze site: http://www.iphoneclub.nl/...igen-softwareshop-openen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

neorider schreef op maandag 15 september 2008 @ 11:12:
[...]

Voor McGuider heb je inderdaad geen gpsgate nodig. Gewoon de instellingen die al eerder hier op het forum genoemd zijn gebruiken en navigeren met die handel.
Dan ga ik het maar eens met McGuider proberen. Tomtom en Igo werkten iig voor geen meter. Hopelijk heeft McGuider meer succes :) Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274119 schreef op maandag 15 september 2008 @ 11:15:
[...]

Dan ga ik het maar eens met McGuider proberen. Tomtom en Igo werkten iig voor geen meter. Hopelijk heeft McGuider meer succes :) Bedankt!
McGuider werkt goed op de Omnia.
Een tiental paginas terug van deze post staat alles over de McGuider en installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 08:57
Hoi, ben nieuw hier en sorry dat ik zo binnen kom vallen maar ik heb dus ook een Omnia. Ook ik heb TomTom erop gezet en had eerst ook geen GPS ontvangst. Heb het net aan de praat gekregen via deze stappen:

(( /edit - ja heb dus Portsplitter gebruikt :))

Hoe stel je PortSplitter in?
Zet in Windows Mobile (Start - Instellingen - Systeem - Externe GPS) de programmapoort op COM3, de hardwarepoort op COM9 en de baudrate op 4800. ‘GPS automatisch beheren’ moet aangevinkt zijn.

In PortSplitter volg je de volgende stappen:
Typ bij de Input Port COM3: - vergeet de dubbele punt niet.
Zet baud op 4800.
Kies bij Output COM8: en druk op ‘Add’.
Vink ‘Autostart’ aan (niet zichtbaar in het schermvoorbeeld hierboven).
Druk op ‘START SPLITTER’.

KLAAR.
De instellingen blijven bewaard en hoeven niet opnieuw ingegeven te worden.

Hoe werkt PortSplitter samen met TomTom?
PortSplitter is nu ingesteld en moet nu in de achtergrond blijven draaien. Door op het kruisje rechtsboven in PortSplitter te drukken zal het programma naar de achtergrond worden gestuurd - en niet worden afgesloten.

Start TomTom en blader in het TomTom instellingenmenu naar ‘Toon GPS-status’. Druk in dat scherm op ‘Stel in’ en kies vervolgens voor ‘Andere NMEA GPS-ontvanger’. In het lijstje met COM-poorten kies je voor ‘COM8′ en als baudrate pak je 4800.

KLAAR! TomTom Navigator zal de interne GPS nu begrijpen en binnen enkele ogenblikken heb je een stabiele fix! Het navigeren kan beginnen.

(link: http://www.winmo.nl/?p=520)

Cheers ;)

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Laatst online: 14:36
Anoniem: 270859 schreef op maandag 15 september 2008 @ 11:13:
Waarschijnlijk is dit een domme vraag, maar hier komt die.

Zou het mogelijk zijn om iPhone spellen op de i900 te zetten?
Want een vriend van mij heeft de 3G en hij heeft echt te vette spellen erop staan.

Nog iets:
Ik hoorde van diezelfde vriend dat Samsung ook een soort van AppleStore gaat maken.
Hij verwees mij naar deze site: http://www.iphoneclub.nl/...igen-softwareshop-openen/
Mmm... Dat is een beetje hetzelfde vragen als 'kan ik Ps3-spellen op m'n Xbox spelen?'.
Op dit moment is het nogal hot om te zeggen dat je een AppleStore of iets dergelijks kan openen.
Google en Nokia hebben het afgelopen week ook aangekondigd.

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

remcoXP schreef op maandag 15 september 2008 @ 11:52:
[...]

Mmm... Dat is een beetje hetzelfde vragen als 'kan ik Ps3-spellen op m'n Xbox spelen?'.
Op dit moment is het nogal hot om te zeggen dat je een AppleStore of iets dergelijks kan openen.
Google en Nokia hebben het afgelopen week ook aangekondigd.
Een Samsung store zou natuurlijk wel goed zijn voor de i900 gebruikers om handige software te vinden tegen een (hopelijk lage) prijs.

Zoals ik al zei Waarschijnlijk een domme vraag.
Maar ja ik dacht dat er wel al wat Tweakers mee bezig waren om hier iets op te vinden.

En je PS3 / Xbox voorbeeld: Er zijn spellen gemaakt voor de PS3 die ook uitgekomen zijn op de Xbox. Dus als er spellen voor de iPhone gemaakt zijn zou het mogelijk zijn om deze spellen ook op de i900 te laten werken, omdat het scherm bijna even groot is, allebei een accelerometer bevatten en een touchscreen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-05 17:55

Tim Schuhmacher

abasios

[...]
Een notitie maken en dan menu > opname werkbalk weer(geven)

edit: Net nog gebeld met Samsung over die xbox actie. De telefooniste had het erover dat er geen bevesting verstuurt wordt als je bij de eerste 600 post (dus niet email) inzendingen zit.

Het kon nog wel 2 - 3 weken duren voordat Samsung ze binnen had.

[ Voor 32% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 15-09-2008 12:18 ]

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste

Dit topic is gesloten.