Hoe en waarom zou je weer op die site moeten komen?osuijk schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:21:
[...]
Ik zat ook bij de eerste 600, alleen kom ik niet meer op de samsungsite die in die mail stond....
Verwijderd
heeft iemand al een goed werkende flashplayer gevonden om bijv. dumpert.nl of uitzending gemist filmpjes te bekijken
Kreeg een mail waarin stond dat ik bij de eerste 600 inzendingen stond. Volgens mij stond er ook in dat ik op samsungmobile.nl iets moest bevestigen of zo?Tim Schuhmacher schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:22:
[...]
Hoe en waarom zou je weer op die site moeten komen?
Vooral de batterijprog is echt top! daar was ik al ff na op zoek.Wurtul schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 12:56:
Dit is ook wel een leuke link. Staan veel freeware progjes op voor de Ominia.
http://www.modaco.com/con...free-i900-omnia-software/
Okay, dan moet ik dat mailtje nog krijgen.
Kreeg ik al een week geleden...Tim Schuhmacher schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:29:
Okay, dan moet ik dat mailtje nog krijgen.
en dat zeg je hier niet eens?
Bij deze....maar omdat ik niet meer kan inloggen op die site, vraag ik mij af of ik nou nog wel meedoe....
twee pagina's terug ook al besprokenonnaj schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:28:
[...]
Vooral de batterijprog is echt top! daar was ik al ff na op zoek.

Ik heb hetzelfde probleem. Niet in de reminder maar in een ander mailje stonden de gegevens die nodig waren om mee te doen met de actie, die mail heb ik dus niet meer.osuijk schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:21:
[...]
Ik zat ook bij de eerste 600, alleen kom ik niet meer op de samsungsite die in die mail stond....
Ik heb al een mail hierover gestuurd naar samsung, maar niks terug gehad. Maandag gebeld en toen zouden ze een mail terugsturen met het antwoordnummer enzo, maar niet ontvangen. Net maar weer gebeld en ik moet vanmiddag teruggebeld worden. Beetje jammer dat dit allemaal zolang duurt, die xbox kan ik denk ik al vergeten.
Mocht je iets weten, meld dat hier dan wil je?pvang84 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:36:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem. Niet in de reminder maar in een ander mailje stonden de gegevens die nodig waren om mee te doen met de actie, die mail heb ik dus niet meer.
Ik heb al een mail hierover gestuurd naar samsung, maar niks terug gehad. Maandag gebeld en toen zouden ze een mail terugsturen met het antwoordnummer enzo, maar niet ontvangen. Net maar weer gebeld en ik moet vanmiddag teruggebeld worden. Beetje jammer dat dit allemaal zolang duurt, die xbox kan ik denk ik al vergeten.
Verwijderd
Minpuntje van de Touch Player: speelt geen M4A bestanden af. De media speler op de Omnia wel. M4A wordt heel veel gebruikt voor podcasts. Mensen die dus podcasts willen beluisteren op de Omnia... het kan wel degelijk! Maar in plaats van de Touch player, moet je de standaard media speler gebruiken.
Verwijderd
YES! Kreeg zojuist door dat m'n voda omnia onderweg is... bij geluk morgen en bij pech maandag in huis! Can't wait!!!
Verwijderd
Is er toevallig ook iets bekend over het uit America halen van de Samsung Omnia? Of is daar al iets over geschreven en heb ik daar overheen gelezen? (Zo ja, waar staat dit dan?)
welk formuliertje van XBox actie?Tim Schuhmacher schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:18:
hye gasten. Ik ben net gebeld door Samsung.Ik had bij dat formuliertje van XBox actie niet mijn huisnummer ingevuld. Of ik wou doorgeven. Natuurlijk en gelijk gevraagd hoe het met de actie ging. Animo enzo. Ik zit dus bij de eerste 100!. De Xbox kon even duren, want die was niet op voorraad. Is dat even mooi
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
@Mart_b
Eén ding alvast wel rekening mee houden... de oplader is in dat geval voor 110 volt gemaakt... geeft een leuk effect als je die hier in de 220v stopt!
Eén ding alvast wel rekening mee houden... de oplader is in dat geval voor 110 volt gemaakt... geeft een leuk effect als je die hier in de 220v stopt!
Er heeft hier een linkje gestaan naar een samsungactie. Online kon je je persoonsgegevens invullen en dan kreeg je een mailtje dat je uitprinten moest, imei invullen en terugsturen naar Samsung met de aankoopbon.
( https://www.samsungpromot...xLTkyMzItNjRkN2Y5MTU1NTg2 maar die is niet meer actief)
Verwijderd
Sorry, was ff afwezig, heb ook nog een social life.Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 10:00:
nog maar eens mijn vraag hoe groot is IGO8 qua bestandsformaat
Maar mijn versie is zo'n 80 MB incl nog wat extra's, dit is wel benelux, maar andere kaarten zijn zat te downloaden
IGO8 incl heel europa is < 2GB. Te vinden via de bekende kanalen..;)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2008 17:29 ]
Dat mailtje dat ik moest uitprinten heb ik dus nooit gehad. Heeft iemand dit mailtje misschien nog, of was het formulier specifiek voor 1 persoon en stonden hier ook de persoonsgegevens op?Tim Schuhmacher schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 17:05:
[...]
Er heeft hier een linkje gestaan naar een samsungactie. Online kon je je persoonsgegevens invullen en dan kreeg je een mailtje dat je uitprinten moest, imei invullen en terugsturen naar Samsung met de aankoopbon.
( https://www.samsungpromot...xLTkyMzItNjRkN2Y5MTU1NTg2 maar die is niet meer actief)
Verwijderd
Kan tomtom 6 navigator dan toch op de omnia of alleen de gewone versie?BierKoning schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 12:33:
Tomtom6 gister met GPSproxy goed aan het werk gekregenKreeg snel een fix, terwijl ik toch best in een buitengebied woon. Kort ritje gemaakt (15 km) en werkte echt perfect, geen enkel probleem met het aanwijzen van straten. Top
![]()
Nu heb ik wel een vraag, wat ik zelf erg vervelend vind is dat wanneer ik op het kruisje druk, ik geen 'alt-tab' functie heb, of ik die niet kenHoe kun je scrollen naar alle runnende apparaten? Afsluiten doe ik via taakbeheer (gekoppeld aan de cameraknop, kort ingedrukt houden).
helaas werkt niet. portsplitter maar eens proberen ipv gpsgate, misschien dat dat helpt.Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 16:02:
[...]
Bij Enhanced GPS, XTRA uitschakelen.
Ik heb net de Omnia een uurtje in huis, zit er nu lekker mee te spelen terwijl hij aan de lader hangt. Ik heb hiervoor een HTC P3600 gehad, maar deze voelt echt een stuk beter aan! Ik had hem een paar dagen geleden besteld via gsmweb.nl (de witte), ik heb softwareversie HH1 ontvangen.
Wat ik mij wel afvraag is hoe ik bij de website park-line.nl kan inloggen met opera mobile. De website laadt prima, maar vervolgens als ik een gebruikersnaam moet invullen lukt dat niet
Wat ik mij wel afvraag is hoe ik bij de website park-line.nl kan inloggen met opera mobile. De website laadt prima, maar vervolgens als ik een gebruikersnaam moet invullen lukt dat niet
Verwijderd
Via wifi internetten lukte mij niet , heb dus NODATA gedowned , maar daar heb ik 2 items die ge disabled kunnen worden : "my internet" en "mms ".... Terwijl ik hier lees dat je instellingen voor verbindingen op "my internet "moeten staan ????
Kortom....mij lukt het nog steeds niet om te wifi-en , ook al is er verbinding met het thuis netwerk... en heb ik via NODATA my internet uitgeschakeld.....( ik zie geen andere mogelijkheid om gprs via NODATA uit te schakelen....
Please help...!!

Kortom....mij lukt het nog steeds niet om te wifi-en , ook al is er verbinding met het thuis netwerk... en heb ik via NODATA my internet uitgeschakeld.....( ik zie geen andere mogelijkheid om gprs via NODATA uit te schakelen....

Verwijderd
Ik heb geen readme bestand gedownload, Kan je misschien kort uitleggen wat daarin staat wat ik misschien nu niet doe ??Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 23:22:
[...]
Als het goed is heb je ook een "read me!!" bestandje gedownload. Lees die eens zou ik zeggen
Alvast bedankt
Verwijderd
Wanneer heb jij jouw formuliertje opgestuurd? Dan weet ik ook of ik erbij zit haha. Of heeft iedereen al persoonlijk bericht gehad? Jij bijvoorbeeld?Tim Schuhmacher schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:18:
hye gasten. Ik ben net gebeld door Samsung.Ik had bij dat formuliertje van XBox actie niet mijn huisnummer ingevuld. Of ik wou doorgeven. Natuurlijk en gelijk gevraagd hoe het met de actie ging. Animo enzo. Ik zit dus bij de eerste 100!. De Xbox kon even duren, want die was niet op voorraad. Is dat even mooi
Verwijderd
het lukt me niet om mijn i900 te veranderen van taal
op de samsung site lukt het niet om de file te downloaden
zou deze moeten nodig hebben :
SGH-I900 i900XKHH4 Multilanguage file / taal bestand (ver.i900XKHH4)
op de samsung site lukt het niet om de file te downloaden
zou deze moeten nodig hebben :
SGH-I900 i900XKHH4 Multilanguage file / taal bestand (ver.i900XKHH4)
Verwijderd
heb divx met subtitles ook aan de praat 
TCPMP .72 RC1 recompile 3 met een TCPMP plugin voor subtitles, beetje kloten met overlay en video renderer en works like a charm
gewoon volledige divx films op mn telefoon zonder recode etc.
subtitles moeten wel even omgezet worden van .srt naar .smi en thats it. morgen in de trein hancock maar ns kijken
TCPMP .72 RC1 recompile 3 met een TCPMP plugin voor subtitles, beetje kloten met overlay en video renderer en works like a charm
subtitles moeten wel even omgezet worden van .srt naar .smi en thats it. morgen in de trein hancock maar ns kijken
Ik weet het omdat ik gebeld werd omdat mijn huisnummer niet op het formulier stond. Ik ben dus niet benadert met je hebt een prijs gewonnen. Ik heb het formulier zondags op internet ingevuld en maandag voor de laatste lichting van 1800 op de post gedaan. In principe had het sneller gekund door het al zaterdag te posten.Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 19:13:
[...]
Wanneer heb jij jouw formuliertje opgestuurd? Dan weet ik ook of ik erbij zit haha. Of heeft iedereen al persoonlijk bericht gehad? Jij bijvoorbeeld?
Verwijderd
Ow super, want ik heb hem afgelopen vrijdag opgestuurd. hopelijk zit ik er ook bij haha. Jij gefeliciteerd in ieder geval! Nu maar afwachten
Verwijderd
Heeft iemand het voor elkaar gekregen om activesync over bluetooth te laten gaan? Ik heb mn dongle comport op 3 staan en activesync ook. Devices zijn ook gepaired en toch blijft activesync op mn omnia zeggen dat er geen existing partnership is ook al kan ik wel gewoon bij mn files en stuff via blautand..
echt heel irritant! slechts bevestigen dat het jou wel is gelukt is ook al goed om te horen..
hoop dat iemand hier meer over kan vertellen.. heb al guides nagelopen en ik weet precies wat ik doe en toch faalt ie.. zou het aan mn bluetooth dongle liggen? (is namelijk een conceptronic widcomm zeer goedkoop en crappy ding)
echt heel irritant! slechts bevestigen dat het jou wel is gelukt is ook al goed om te horen..
hoop dat iemand hier meer over kan vertellen.. heb al guides nagelopen en ik weet precies wat ik doe en toch faalt ie.. zou het aan mn bluetooth dongle liggen? (is namelijk een conceptronic widcomm zeer goedkoop en crappy ding)
Verwijderd
Zondag welke datum? Wij hebben 2 omnia's en 2 formulieren ingestuurd en dat op Zaterdag de 6e, dat zou kunnen betekenen dat we 2 Xbox'en krijgen?Tim Schuhmacher schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 21:03:
[...]
Ik weet het omdat ik gebeld werd omdat mijn huisnummer niet op het formulier stond. Ik ben dus niet benadert met je hebt een prijs gewonnen. Ik heb het formulier zondags op internet ingevuld en maandag voor de laatste lichting van 1800 op de post gedaan. In principe had het sneller gekund door het al zaterdag te posten.
Ik heb trouwens nu meerdere malen bij IGO8 gehad dat als ik de routen niet exact volg, hij -compleet- in de war raakt.. Hij wil dan bijvoorbeeld van Almere naar Amsterdam via Den Bosch... Wordt IGO8 gesponsored door SHELL of heb ik een rotte versie ofzo?
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2008 22:14 ]
Verwijderd
Wie heeft zijn omnia al in het Nederlands staan ,
Standaard uit de doos staat die in het Engels ..
Lukt niet om te updaten, want de file is niet beschikbaar op de Samsung site ??
Enige andere manieren ?
Enige andere manieren ?
ook ik heb een mailtje gehad dat ik bij de eerste 600 aanmeldingen zit... had me op 19aug al ingeschreven en op 30aug toestel gekocht en bon meteen op de bus gedaan
kreegn 5sep nog wel een mail dat ik me bon moest opsturen om me prijs te claimen... hopen dat de post en email afdelingen langs mekaar heen werken.....
@Jannekevdd & us1111: Ik heb het wel over maandag 1 september 
@dre-nl: begin ik me toch een beetje ongemakkelijk te voelen zonder bevestigingsmailtje dat ik bij de 1e 600 zit...
@dre-nl: begin ik me toch een beetje ongemakkelijk te voelen zonder bevestigingsmailtje dat ik bij de 1e 600 zit...
[ Voor 48% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 12-09-2008 22:32 ]
Verwijderd
Heeft iemand enig idee hoe die bluetooth headset werkt? ik heb het ding nu in de houder staan met lader.. rood lampje die na een tijdje blauw word. zodra je m dr uithaald doet ie niks verder.. ik hoef m niet te pairen met mn telefoon neem ik aan? of hoe werkt zoiets? heb er wat mee gekloot maar weet niet wanneer je dat ding kunt gebruiken.. anyone?
Zit toch een boekje bij? en pairen zal toch wel moeten neem ik aan.Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 22:29:
Heeft iemand enig idee hoe die bluetooth headset werkt? ik heb het ding nu in de houder staan met lader.. rood lampje die na een tijdje blauw word. zodra je m dr uithaald doet ie niks verder.. ik hoef m niet te pairen met mn telefoon neem ik aan? of hoe werkt zoiets? heb er wat mee gekloot maar weet niet wanneer je dat ding kunt gebruiken.. anyone?
Verwijderd
RTFMVerwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 22:29:

Verwijderd
Het gaat om de datum waarop je je online hebt geregistreerd op die website, niet over de instuurdatum van het formulier he..! Al ben je nr 601, maar je stuurt je formulier als 2e op, ook dan heb je pech.Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 22:10:
[...]
Zondag welke datum? Wij hebben 2 omnia's en 2 formulieren ingestuurd en dat op Zaterdag de 6e, dat zou kunnen betekenen dat we 2 Xbox'en krijgen?
Is nog niet uit in de USA. Helaas...Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 16:38:
Is er toevallig ook iets bekend over het uit America halen van de Samsung Omnia? Of is daar al iets over geschreven en heb ik daar overheen gelezen? (Zo ja, waar staat dit dan?)
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2008 23:51 ]
dat betwijfel ik. Ik heb pas 31 augustus me online aangemeld. Ik denk dat het gaat om de eerste 600 kopers die hun aankoopbon op sturen en ook online zijn geregistreerd.Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 23:48:
[...]
Het gaat om de datum waarop je je online hebt geregistreerd op die website, niet over de instuurdatum van het formulier he..! Al ben je nr 601, maar je stuurt je formulier als 2e op, ook dan heb je pech.
ja werkt bij mij, met toshiba bluetooth drivers en dan in activesync de com poort selecteren die overeenkomt met de bluetoothlocal com poort die je aanmaakt bij het pairen.Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 22:08:
Heeft iemand het voor elkaar gekregen om activesync over bluetooth te laten gaan? Ik heb mn dongle comport op 3 staan en activesync ook. Devices zijn ook gepaired en toch blijft activesync op mn omnia zeggen dat er geen existing partnership is ook al kan ik wel gewoon bij mn files en stuff via blautand..
Verwijderd
Zit ook bij de eerste 600..het gaat om de inschrijving online.. de factuur dient voor 15 september binnen te zijn en je prijs word verwerkt.
Als het goed is heb je al een mailtje gehad dat je hier bij zit.
Ik heb gelezen dat je MP-3 jes in Mijn Documenten/Mijn Ringtones moet zetten om ze als wekkersignaal te gebruiken. Zo gezegd zo gedaan, maar ik vind ze alleen terug om ze als beltoon in te stellen. Dus de vraag is: waar zet ik MP-3 files om ze als wekker (of SMS toon) te gebruiken?
Verwijderd
Is het ook mogelijk om tekst die je bij sms berichten intypt groter te maken? Vind het net iets te klein
Verwijderd
Ik heb ook nooit geluk
En dat is toch belangrijker dan een kado lijkt mij.
Moet ook zeggen dat het mij mee valt voor wat betreft de echt negatieve dingen over dit toestel.
Als ik eens rondhoor bij andere toestellen, met name de TP dan lijkt deze toch aardig goed te zijn zo uit de doos.
Moet ook zeggen dat het mij mee valt voor wat betreft de echt negatieve dingen over dit toestel.
Als ik eens rondhoor bij andere toestellen, met name de TP dan lijkt deze toch aardig goed te zijn zo uit de doos.
Verwijderd
Toestel ziet er echt top
uit!
Denk dat ik 'm vandaag ook maar eens bestel, zag bij bestelmaar.nl wel een mooie actie i.c.m. een vodafone abo, heb ik het toestel voor slechts €7,95!
Werkt het internet trouwens goed? Zijn de pagina's goed te bekijken?
Denk dat ik 'm vandaag ook maar eens bestel, zag bij bestelmaar.nl wel een mooie actie i.c.m. een vodafone abo, heb ik het toestel voor slechts €7,95!
Werkt het internet trouwens goed? Zijn de pagina's goed te bekijken?
Verwijderd
Yeeh! Dan zit ik er ook 2x bij... Ben benieuwd..Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 23:48:
[...]
Het gaat om de datum waarop je je online hebt geregistreerd op die website, niet over de instuurdatum van het formulier he..! Al ben je nr 601, maar je stuurt je formulier als 2e op, ook dan heb je pech.
Ik heb dezelfde vraag. Ik wil gedownloade trailers van apple.com/trailers graag omzetten naar divx. Weet iemand een goed programma hiervoor? Ik gebruik nu 30 dagen trial van Fx MPEG Writer maar ik heb geen geluid na het converteren...Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:02:
...
En nog iets. trailers zijn vaak als .MOV file te downloaden en die zou ik graag op mn telefoontje willen afspelen. Kan de i900 ook .MOV files afspelen??
Of weet iemand een site waar ik de meest recente trailers als .avi of .xvid kan downloaden?
is het mogelijk om je Omnia te connecten met een nokia carkit? Ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten aanpakken namelijk? En vanmiddag moet ik dat fixen bij me pa....
[ Voor 45% gewijzigd door Jos84 op 13-09-2008 11:48 ]
Ja maar ik wil ook graag filmpjes converteren (bv trailers of eigen filmpjes). Dus als iemand daar een goed werkend programma voor weet...!?
Hoi,Jos84 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 11:48:
is het mogelijk om je Omnia te connecten met een nokia carkit? Ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten aanpakken namelijk? En vanmiddag moet ik dat fixen bij me pa....
Ik heb 'm draaien op twee Nokia carkits. Het knopje van de CK indrukken tot het knippert (zoek/pair functie). Dan je Omia laten zoeken naar BT aparaten. Voordat hij gevonden is, was ik in ieder geval ettelijke malen bezig, dat duurde echt wel even.., laat je niet uit het veld slaan.
Volledigheidshalve is de BT code '0000'.
Bij mijn oude Nokia telefoons kreeg ik een piep te horen bij het starten van de auto als bevestiging van de BT verbinding die tot stand kwam. Nu niet meer, terwijl er wel verbonden wordt.
Ook heb ik wel eens wat volume issues. De Nokia volume knop werkt niet altijd zoals ik zou willen.
Een lang verhaal kort: het werkt, maar moeizaam en rommelig.
Suc6 vanmiddag,
JP
´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)
@mariconjomariconjo schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 07:15:
Ik heb gelezen dat je MP-3 jes in Mijn Documenten/Mijn Ringtones moet zetten om ze als wekkersignaal te gebruiken. Zo gezegd zo gedaan, maar ik vind ze alleen terug om ze als beltoon in te stellen. Dus de vraag is: waar zet ik MP-3 files om ze als wekker (of SMS toon) te gebruiken?
Je moet je mp3 file in de windows map zetten. Daarna is deze te selecteren als SMS toon of als wekker.
Lekker onlogisch

Het lijkt erop dat je de instellingen binnen activesync wel goed heb staan en dat je waarschijnlijk ook je BT config op je PC goed hebt geregeld.Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 22:08:
Jouw probleem is volgens mij dat je beide aparaten nog niet gepaird zijn en elkaar dus niet kennen.
Dus....
Zet de BT config op je PC naar 'Detectie inschakelen' onder tabblad 'Opties' en laat je omnia in de BT functionaliteit zoeken naar de PC. Volg op je PC de instructies.
Na het pairen kun je op je omnia ActiveSync - Menu - Verbinden via bluetooth de connectie realiseren. Vergeet niet de verbinding te verbreken om je batterij te sparen.
Succes,
JP
Verwijderd
Ik zit ook bij de eerste 600, heb me ook direct de 18e aangemeld :-) heb goede hoop op een X-Box. Alleen moest ik het formulier 2x opsturen, was bij de eerste vergeten me bon toe te voegen haha...Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 01:16:
Zit ook bij de eerste 600..het gaat om de inschrijving online.. de factuur dient voor 15 september binnen te zijn en je prijs word verwerkt.
Iemand anders trouwens ook problemen met muziek via headset? Wanneer ik andere oordopjes op de Omnia aansluit kraakt de muziek en is deze heel dof, rebooten helpt niet. Heb nog niet kunnen testen met de orginele headset want ben niet thuis.
Ik heb mij ook op 19 aug geregistreed voor de Xbox actie. Kreeg idd ook op 5 sep een mail dat ik bij de 1ste 600 aanmeldingen zit. Meteen op 1 sep mijn formulier opgestuurd en nu maar hopen op een Xbox
Hopelijk weten we vanaf 15 sep meer! Ik kan niet wachten
Hopelijk weten we vanaf 15 sep meer! Ik kan niet wachten
Verwijderd
De mijne kwam uit de doos en was gewoon in het Nederlands, Zijn alle iconen in het Engels?Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 22:20:
Wie heeft zijn omnia al in het Nederlands staan ,
Enige andere manieren ?
Volgens mij gewoon terugbrengen en een Nederlandse vragen. Lijkt me logisch in Nederland toch?
Verwijderd
mijn toestel wil niet meer draaien, dus vn verticaal naar horizontaal draait die niet meer mee... moet ik iets instellen ofso?
Gewoon de telefoon in je hand houden en dan doormiddel van spierkracht je hand 90 graden links of rechts draaien. Lukt dat? Houdt ons op de hoogte!
Verwijderd
ja heel grappig tnx voor je tip
iemand anders nog een serieuze reactie? want hij draait gewoon niet mee.. weet neit of daar speciale instellingen voor zijn?
iemand anders nog een serieuze reactie? want hij draait gewoon niet mee.. weet neit of daar speciale instellingen voor zijn?
Hoofdmenu --> Instelling --> Systeem --> Bewegingssensor en dan even op automatisch zetten
In 1 keer wist ik het..je wordt conduc
nee..in 1 keer wist ik wat ik mis als ik het toestel in me zak heb zitten. Op mijn M600 (sony) had ik zo'n mooi fluwelen hoesje..flinterdun! Dat is veel handiger dan dat mooi maar logge leren mapje..
Wat jullie?
nee..in 1 keer wist ik wat ik mis als ik het toestel in me zak heb zitten. Op mijn M600 (sony) had ik zo'n mooi fluwelen hoesje..flinterdun! Dat is veel handiger dan dat mooi maar logge leren mapje..
Wat jullie?
idd, en wat gebruik in nu als hoesje? Die van mijn vorige SonyEricsson w950i. Het hoesje zelf ziet er niet meer uit, maar wel lekker dun.
Ik heb deze http://www.pdair.com/cata...11000315&products_id=8019 besteld. Hopenlijk is dat wat.
Ik heb deze http://www.pdair.com/cata...11000315&products_id=8019 besteld. Hopenlijk is dat wat.
[ Voor 34% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 13-09-2008 14:03 ]
Vandaag mijn brando screenprotector binnen via screenprotector.nl
Snelle service en nog goedkoop ook, €8,60 inclusief verzendkosten.
Ook vandaag eens de headset uitgeprobeerd die erbij zat. Wat een schitterende muziekbeleving is dat. Kraakhelder, ook als die helemaal op max staat.
Snelle service en nog goedkoop ook, €8,60 inclusief verzendkosten.
Ook vandaag eens de headset uitgeprobeerd die erbij zat. Wat een schitterende muziekbeleving is dat. Kraakhelder, ook als die helemaal op max staat.
Verwijderd
Wanneer ik tomtom stop blijft GPSgate dan automatisch actief? Met andere woorden blijft het toestel stroom vreten doordat GPSgate de gps ontvanger blijft gebruiken?
je kan ze ook in de root van je geheugenkaart zetten, worden ze ook herkend en gaat het niet ten kosten van je (beperkt) intern geheugen.Wurtul schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 12:09:
[...]
@mariconjo
Je moet je mp3 file in de windows map zetten. Daarna is deze te selecteren als SMS toon of als wekker.
Lekker onlogisch
ja, die moet je ook afsluiten. Zijn wel scriptjes voor die dat doen, heb ik hier al eens gepost. zoek ff op mortscript.Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 14:57:
Wanneer ik tomtom stop blijft GPSgate dan automatisch actief? Met andere woorden blijft het toestel stroom vreten doordat GPSgate de gps ontvanger blijft gebruiken?
[ Voor 33% gewijzigd door Yannick op 13-09-2008 16:07 ]
Verwijderd
Oke...er is toch iets dat niet helemaal werkt. De GPS! Ik heb al van alles geprobeerd. Tomtom 7, Igo8 en dat alles met GPSgate, GPSProxy of Portsplitter. Wie kan mij helpen om het werkend te krijgen? Het liefst dus zoals de instellingen bij iemand zijn die echt alles goed heeft staan e.d.
Alvast bedankt!
P.S: Owja, hij vindt wel wat satellieten, maar die worden nooit 'groen'. Dat is eigenlijk het grootste probleem. Het liefst wil ik de Tomtom omdat ik dat systeem gewend ben.
Alvast bedankt!
P.S: Owja, hij vindt wel wat satellieten, maar die worden nooit 'groen'. Dat is eigenlijk het grootste probleem. Het liefst wil ik de Tomtom omdat ik dat systeem gewend ben.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2008 16:16 ]
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 18:17:
Via wifi internetten lukte mij niet , heb dus NODATA gedowned , maar daar heb ik 2 items die ge disabled kunnen worden : "my internet" en "mms ".... Terwijl ik hier lees dat je instellingen voor verbindingen op "my internet "moeten staan ????
Please help...!!
Heeft iemand de oplossing ??

Heeft iemand de oplossing ??
Verwijderd
als ik word gebruik en ik typ dan voel ik niets maar met alle andere progs voel ik wel iets.
Weet iemand of ik dit ergens in kan stellen?
Weet iemand of ik dit ergens in kan stellen?
Verwijderd
vandaag ff mn McGuider uit getest en heb totaal geen last van verspringen op screensaver alternatieve routes rekent ie ook binnen 10 seconden 
top programma
top programma
Verwijderd
ik krijg mcguider niet aan de praat, als ik de mcguider windows mobile setup file aanklik zegt hij: "kan autorun niet openen". Verder kom ik niet, heeft iemand hetzelfde probleem gehad (en opgelost)?
Tomtom 7 is me wel gelukt, maar wil mcguider ook graag proberen.
Tomtom 7 is me wel gelukt, maar wil mcguider ook graag proberen.
Verwijderd
Iemand interesse in upgraden ....??
Tis wel Frans , maar dan zit er wel o.a. navigatie standaard op....!!
http://www.samsungmobile.com/promotion/omnia/fr/sub02_xp.jsp
Net een redelijke deal met T-mobile kunnen afsluiten. Mijn orange abonnement wordt met 2 jaar verlengd, flex 20 euro per maand met behoud van mijn huidige 90 euro beltegoed. Toestel Samsung Omnia 8GB kon ik voor 139 euro erbij kopen. Tevens simlock vrij zodat ik mijn huidige orange simkaart kan gebruiken komende 3 maanden. Daarna wordt na afloop van mijn huidige contract mijn nummer overgezet op de T-mobile abonnement plus simkaart. Ben tevreden.
Verwijderd
hoe kom je daar bij ??? navigatie ???? als je dat alleen aan het plaatje zou zien dan weet je dat je echt niet compleet route 66 erbij krijgtVerwijderd schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 17:53:
Iemand interesse in upgraden ....??
Waarom nam je niet een Hi abonnement?X-t-r-e-m-e schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 18:00:
Net een redelijke deal met T-mobile kunnen afsluiten. Mijn orange abonnement wordt met 2 jaar verlengd, flex 20 euro per maand met behoud van mijn huidige 90 euro beltegoed. Toestel Samsung Omnia 8GB kon ik voor 139 euro erbij kopen. Tevens simlock vrij zodat ik mijn huidige orange simkaart kan gebruiken komende 3 maanden. Daarna wordt na afloop van mijn huidige contract mijn nummer overgezet op de T-mobile abonnement plus simkaart. Ben tevreden.
http://shop.www.hi.nl/hi/...mnia-i900-/TSAI90Mbl.html
Had je veel geld kunnen schelen. Of het had je net zo veel gekost (in totaal), maar dan wel met onbeperkt internet erbij.
Je kan het nog ongedaan maken
[ Voor 5% gewijzigd door silmaril8 op 13-09-2008 18:50 ]
€30 2jaar + € 30.00 p/mnd
Online 2jaar + € 9,95 p/mnd
korting € 12,50 p/mnd (alleen eerste 6 maanden daarna € 5,05 korting p/mnd)
dus 6 * 27,45 + 18 * 34,90 p/mnd totaal € 792,90
Nu bij T-mobile 24 * 20,00 + 139,00 (toestel) - 90,00 (beltegoed) is € 529,00 euro
Kan ik altijd nog online gebeuren bij T-mobile inschakelen. (verschil 263,90 euro is ca. 11 euro p/mnd)
Nu bij T-mobile 24 * 20,00 + 139,00 (toestel) - 90,00 (beltegoed) is € 529,00 euro
Kan ik altijd nog online gebeuren bij T-mobile inschakelen. (verschil 263,90 euro is ca. 11 euro p/mnd)
Verwijderd
Gevonden en eerst even met flitsnav aan de gang gegaan, wil niet lopen, zowel de smartphone en de ppc file niet. Ik mis volgens mij de openNETCF.Yannick schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 16:06:
[...]
ja, die moet je ook afsluiten. Zijn wel scriptjes voor die dat doen, heb ik hier al eens gepost. zoek ff op mortscript.
Net even naar mortscript gekeken maar daar kan ik geen kaas van maken
Misschien dat jij even een simpel script tekstje hier kunt plakken en uitleg hoe het te gebruiken? Zul je een hoop mensen een plezier mee doen denk ik
Had niet goed gezocht

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2008 03:22 ]
Je vergelijkt nu een abonnement waarbij je 10euro per maand meer te besteden hebt....X-t-r-e-m-e schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 19:27:
€30 2jaar + € 30.00 p/mnd
Die 90 euro kan je ook behouden bij je Hi abonnement uiteraard. Dus totaal prijs bij T-Mobile is 619 euro.
Bij Hi (als je Hi 20 neemt) is het totaal 59,95 + 24*17,95 + 9,95*18 + 6*2,5 = 685 euro
Ok, het verschil is 66 euro in het voordeel van T-mobile flex, dus T-mobile is dan goedkoper (ik had een foutje gemaakt). Maar bij Hi20 heb je voor 66 euro extra wel 2 jaar lang onbeperkt internet!
[ Voor 33% gewijzigd door silmaril8 op 13-09-2008 19:53 ]
Verwijderd
Bij T-mobile Flex heb je wel meer service: je beltegoed altijd behouden en in het buitenland bel je uit je bundel (t.o.v. Hi)
Ik heb een Vodafone Omnia sinds woensdag en bij mij lukt het niet Windows Live op te starten. Bij de laatste stap krijg ik de melding "Synchronisatie mislukt". Iemand een idee?
Verder probeerde ik mijn Hotmail in te stellen bij email, maar dan krijg ik wederom synchronisatie problemen. Ik heb wel geprobeerd via Vodafone Mail mijn emails door te sluizen, dat lukte wel een beetje, maar dat lijkt me een beetje een alternatieve oplossing, aangezien je Gmail wel gewoon kan instellen...
Alvast bedankt.
Ik heb een Vodafone Omnia sinds woensdag en bij mij lukt het niet Windows Live op te starten. Bij de laatste stap krijg ik de melding "Synchronisatie mislukt". Iemand een idee?
Verder probeerde ik mijn Hotmail in te stellen bij email, maar dan krijg ik wederom synchronisatie problemen. Ik heb wel geprobeerd via Vodafone Mail mijn emails door te sluizen, dat lukte wel een beetje, maar dat lijkt me een beetje een alternatieve oplossing, aangezien je Gmail wel gewoon kan instellen...
Alvast bedankt.
Verwijderd
ik kan mijn opslag niet vinden op de computer om mun muziek op te zetten. vorige week ging dat nog goed, maar nu kan ik mijn opslag niet meer terug vinden. hoe kan dat?
als ik naar usb verbindingen ga en mijn opslag selecteer zegt ie dat ik een geheugenkaart moet plaatsen maar dat is toch geheugen op de telefoon zelf?
als ik naar usb verbindingen ga en mijn opslag selecteer zegt ie dat ik een geheugenkaart moet plaatsen maar dat is toch geheugen op de telefoon zelf?
Op mijn Nokia N80 i.c.m. mijn Nokia carkit kon ik op de multifunctionele knop van de carkit drukken, een naam uitspreken en vervolgens werd de contactpersoon gebeld.
Iemand een idee hoe iets dergelijks op de omnia in de regelen?
Thanx,
JP
Iemand een idee hoe iets dergelijks op de omnia in de regelen?
Thanx,
JP
Verwijderd
hmm, dan heb je misschien een andere torrent gedownload. Ik moest iig het volgende doen:Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 19:07:
[...]
Ik heb geen readme bestand gedownload, Kan je misschien kort uitleggen wat daarin staat wat ik misschien nu niet doe ??
Alvast bedankt
A.
1. copy to SD folder 2577 & iGO8
2. soft reset
3. install .
B.
copy what you need from iGO 2008/iGO8/content... to SD iGO8/content...
Succes!
Verwijderd
Iemand enig idee of/waar er een spraakrecorder op staat? Of moet ik daar een ander programma voor downloaden. Vind het zo vreemd dat ik 'm niet kan vinden (dacht nl. dat het er op stond)..
Verwijderd
Nieuw hier op het forum. Heb m'n Omnia nu twee weken. Wat problemen gehad met het "blackscreen of death", maar nu geen problemen meer mee. Ik draai met grote tevredenheid SPB shell. McGuider zonder problemen aan de praat gekregen (even de auto-off uit zetten in oplaadstand). Al met al een mooi apparaat.
Echter wel wat minpuntjes.
1: Ik vind de batterij wel erg snel leeg lopen. Ik controleer m'n mail automatisch om het half uur. Internet enkele minuten per dag. Bij navigatie zit in de oplader. Verder geen heel erg belastende dingen, toch doe ik max, twee dagen met een batterij.
2: Ik heb nog geen fatsoenlijke mediaplayer gevonden. Ik zoek eigenlijk iets als de ipod player, met makkelijk door te spitten medialibrary. Nog niets gevonden. Heb pPod (of pBop) geprobeerd, was aardig. S2P ziet er erg mooi uit, maar ondanks redelijk goede mappenstructuur zet ie toch alle nummers in 1 lijst, niet echt makkelijk te zoeken.
Ik heb de telefoon niet gekocht voor zijn mediaplayer capaciteiten, dan had ik wel een iphone gekocht. Maar dit valt me toch een beetje tegen.
Hebben jullie nog suggesties?
Werkt het unlock mechanisme s2u2 ook onder SPB Shell?
Wordt het niet eens tijd voor een part 3?
Echter wel wat minpuntjes.
1: Ik vind de batterij wel erg snel leeg lopen. Ik controleer m'n mail automatisch om het half uur. Internet enkele minuten per dag. Bij navigatie zit in de oplader. Verder geen heel erg belastende dingen, toch doe ik max, twee dagen met een batterij.
2: Ik heb nog geen fatsoenlijke mediaplayer gevonden. Ik zoek eigenlijk iets als de ipod player, met makkelijk door te spitten medialibrary. Nog niets gevonden. Heb pPod (of pBop) geprobeerd, was aardig. S2P ziet er erg mooi uit, maar ondanks redelijk goede mappenstructuur zet ie toch alle nummers in 1 lijst, niet echt makkelijk te zoeken.
Ik heb de telefoon niet gekocht voor zijn mediaplayer capaciteiten, dan had ik wel een iphone gekocht. Maar dit valt me toch een beetje tegen.
Verwijderd
Ik heb sinds vandaag een Omnia.
Hiervoor had (heb ik nogsteeds) een HTC P3300, hier had ik dus legaal TomTom Navigator 6 opzitten. Later had ik hier ook kaarten voor bijgekocht.
Nu wil ik weten of het mogelijk is om de TomTom Navigator 6 van de htc, over te zetten op de samsung zodat ik alles gewoon kan gebruiken. 6 bevalt goed dus heb geen zin om te gaan kloten met 7 of andere navigatie programma's
iemand enig idee of dit kan?
Hiervoor had (heb ik nogsteeds) een HTC P3300, hier had ik dus legaal TomTom Navigator 6 opzitten. Later had ik hier ook kaarten voor bijgekocht.
Nu wil ik weten of het mogelijk is om de TomTom Navigator 6 van de htc, over te zetten op de samsung zodat ik alles gewoon kan gebruiken. 6 bevalt goed dus heb geen zin om te gaan kloten met 7 of andere navigatie programma's
Verwijderd
Iemand een idee hoe je contactpersonenlijsten inlaadt? (.csv-bestand)
edit: nvm, op een of andere manier is het automatisch gebeurd
edit: nvm, op een of andere manier is het automatisch gebeurd
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2008 23:26 ]
Verwijderd
s2u2 werkt echt prima met SPB, maar mijn batterij is ook ontiegelijk snel leeg. Ben nog veel aan het pielen en zo gaat hij echt maar 6u mee ofzo. Anders een dag en als ik het zelfde doe als jij miss die 2 dagen, maar betwijfel het.Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 22:00:
Heb hh1 rom en als hij aan een lange tijd (snachts) aan de oplader ligt, komt hij er niet uit en moet ik soft resetten. Verder doet hij het goed indien je de instellingen goed hebt staan.
FlitsNav_PPC_1.5 build 2194.ARMV4.CAB zonder problemen geïnstalleerd hier.Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 19:38:
[...]
Gevonden en eerst even met flitsnav aan de gang gegaan, wil niet lopen, zowel de smartphone en de ppc file niet. Ik mis volgens mij de openNETCF.
Net even naar mortscript gekeken maar daar kan ik geen kaas van maken![]()
Misschien dat jij even een simpel script tekstje hier kunt plakken en uitleg hoe het te gebruiken? Zul je een hoop mensen een plezier mee doen denk ik
als je je muziek in mappenstructuur hebt zitten en wilt navigeren kan ik pocketplayer (nogmaals) aanraden.Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 22:00:
[...]
[...]
Iemand een programmatje dat automatic profile switching doet enzo op basis van cellid? Zoiets als CommMgrPro maar dan ook voor niet HTC telefoons?
[ Voor 9% gewijzigd door Yannick op 14-09-2008 03:34 ]
Heb ik gedaan en zo kun je inderdaad je MP3-tje als sms toon gebruiken. Maar in de lijst voor wekkertonen zie ik hetzefde MP3-tje niet terug! Ook in de root van de geheugenkaart zie ik hem niet terug. Snap er geen fluit van!!Wurtul schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 12:09:
[...]
@mariconjo
Lekker onlogisch
smorges
ik heb wat filmpjes van Youtube gedownload en omgezet naar mp4 en avi met DVDVideoSoft. Maar als ik ze via bestandsbeheer op mijn telefoon zet gebeurt er:
- met mp4: voordat hij ze overzet zegt hij al dat de telefoon dat formaat niet ondersteunt....
- met avi: nadat hij ze over heeft gezet speelt hij alleen het geluid af omdat het een onbekend formaat zou zijn...
Als ik zie wat deze phone aan video ondersteunt zou het toch gewoon moeten kunnen ? Ik heb me gek gepuzzeld... Muziek gaat overigens prima (mp3)
ik heb wat filmpjes van Youtube gedownload en omgezet naar mp4 en avi met DVDVideoSoft. Maar als ik ze via bestandsbeheer op mijn telefoon zet gebeurt er:
- met mp4: voordat hij ze overzet zegt hij al dat de telefoon dat formaat niet ondersteunt....
- met avi: nadat hij ze over heeft gezet speelt hij alleen het geluid af omdat het een onbekend formaat zou zijn...
Als ik zie wat deze phone aan video ondersteunt zou het toch gewoon moeten kunnen ? Ik heb me gek gepuzzeld... Muziek gaat overigens prima (mp3)
Dit topic is gesloten.