Toon posts:

Samsung SGH-i900 Omnia Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste
Acties:
  • 206.438 views

• SolidD
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-10 20:41

SolidD

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 17:03:
[...]

Ligt eraan wat je wilt, alle basis programmas zitten er wel zon beetje op.

Ik heb bijv. IGO8 erop gezet...en spb shell met de kyro skins. Nu ben ik nog opzoek naar een goede sip programma (VOIP).
Heb je 'Fring' al geprobeerd? (http://www.fring.com/ndownloade/) hij is beschikbaar voor de i900, ik ga vanavond ook eens kijken hoe die het doet. Op m'n N91 werkte het prima om mee te skypen, erg veel gebruikt in het buitenland. Zal wel laten weten hoe die bevalt.

Verwijderd

dukdalf wat houdt dat in?

en zijn er bijv ook spellen voor de omnia te downloaden? op de iphone heb je wel leuke spellen,,

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 20:20:
Is er ook een mogelijkheid om de I900 op te laden via 12 volt en tegelijkertijd een koptelefoon te gebruiken?
Zover ik het weet is dit namelijk dezelfde connector en ik wil graag muziek luisteren en tegelijk op laden via 12 volt.
Iemand antwoord op deze vraag??????????????????????

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 07:57:
[...]

What comes around.....goes around.... :+
Het gezegde is normaal gesproken omgekeerd, en zou betekenen dat ik iets heb uitgehaald...kan je deze even uitleggen? :P

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Verwijderd

Nog een vraag....
Zijn er ook mensen die de i900 pairen met een pioneer autoradio om handsfree te bellen? Zal wat wezen als ik ook nog een nieuwe autoradio moet kopen :'(

Verwijderd

hoe groot bestand is IGO8 eigenlijk

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:32:

Ik kan namelijk niet blijvend connected zijn met draadloze netwerken (Wifi), ik heb al op meerdere netwerken geprobeerd, raak verbonden, kan een website of 2 laden en dan is het gedaan...
Iemand een idee?
Bump bump, niemand?

Verwijderd

ligt maybe aan je router ?

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:27
zet je Wifi even op Best Performance inplaats van op Best Battery.

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-10 11:52

mucuracat

YES

quote:
jopos2 schreef op maandag 08 september 2008 @ 20:20:
Is er ook een mogelijkheid om de I900 op te laden via 12 volt en tegelijkertijd een koptelefoon te gebruiken?
Zover ik het weet is dit namelijk dezelfde connector en ik wil graag muziek luisteren en tegelijk op laden via 12 volt.
[...]
zoiets?

heb besteld en is gewoon geleverd.
http://www.pdair.com/cata...1000434&products_id=10532

[ Voor 32% gewijzigd door mucuracat op 11-09-2008 19:59 ]

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

• jpvaneijk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-02 13:25
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:59:
Ik wil graag een Brando Screen Protector kopen voor mij I900, maar helaas is deze uitverkocht bij Pdashop. Hebben jullie enig idee waar ik deze kan kopen? Ik heb helaas geen creditcard, dus kan hem niet zo makkelijk uit het buitenland laten komen.
Da's jammer joh... Deze is namelijk echt gweldig :X

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

Verwijderd

jopos2 schreef op maandag 08 september 2008 @ 20:20:

zoiets?

heb besteld en is gewoon geleverd.
http://www.pdair.com/cata...434&products_id=10532

Yep, zoiets maar dan voor de Samsung.
Volgens mij kan de Samsung niet overweg met mini-usb.

Dus wie weet het antwoord.....
Opladen en bedrade koptelefoon tegelijk gebruiken, hoe is dat mogelijk...............

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-10 14:16
Ik snap er niks meer van. Ik zet filmpjes/foto's/etc in "Mijn Opslag" map. Maar deze kan ik nergens terugvinden?

Als ik klik op "Media-album" dan gaat hij naar /My Documents/Mijn afbeeldingen. Ik kan nergens instellen dat hij een ander pad moet gebruiken? Want ik wil graag mijn 8GB gebruiken ipv "Mijn Documents". Ik heb het toestel ook als eens ingesteld als "Massa Opslag" apparaat. De bestanden die ik in die mappen zet kan ik ook niet terugvinden?!

Graag hulp!?

[ Voor 28% gewijzigd door bsmpower op 11-09-2008 20:27 ]

• royk800i
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-09-2024
Vanmiddag bij de HI shop geweest het blijkt dat er nog al wat fouten in de 1e serie Samsung I900 zitten. Samsung heeft bij HI en KPN alle i900's terug gehaald, morgen komt de nieuwe serie binnen als het goed is :D

Verwijderd

royk800i schreef op donderdag 11 september 2008 @ 20:59:
Vanmiddag bij de HI shop geweest het blijkt dat er nog al wat fouten in de 1e serie Samsung I900 zitten. Samsung heeft bij HI en KPN alle i900's terug gehaald, morgen komt de nieuwe serie binnen als het goed is :D
klopt, zelfde hoorde ik net bij de belcompany: adviseren nog even te wachten met de aankoop

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
update/taal verander handleiding staat op de samsung site.. De rom zal niet langer op zich laten wachten..

Verwijderd

Ik heb sinds kort de Omnia i900 en probeer al een paar dagen de igo8 te installeren, maar hij werkt niet.

Nu had ik al een paar topics gezien en die handelingen geprobeerd, maar hij werkt nog steeds niet.

Ik plaats de twee directorys in "mijn opslag" en start autorun. Hij installeert alles, en daarna dubbel klik ik op het igo 8 logo, het windows teken gaat draaien, maar hij doet verder niets. Niet in de gewone stand en niet in landscape. Daarnaast heb ik geprobeerd de any.zip file te downloaden, maar de link doet het bij mij niet, maar heb via via een andere gevonden (15mb, kan dat), maar ook dan doet hij niets.

Wat doe ik verkeerd ???? of wat zie ik over het hoofd.
(ik gebruik geen los kaartje)

Alvast bedankt voor jullie reacties
Patrick

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:08

xon

jpvaneijk schreef op donderdag 11 september 2008 @ 20:14:
[...]

Da's jammer joh... Deze is namelijk echt gweldig :X
ehh wat is dat voor wonderlaagje? :-)

Dat moet je toch zien zo'n condoom over je toestel?

Verwijderd

Soepster schreef op donderdag 11 september 2008 @ 18:28:
[...]

Het gezegde is normaal gesproken omgekeerd, en zou betekenen dat ik iets heb uitgehaald...kan je deze even uitleggen? :P
Kweet nie of je iets heb uitgehaald.....gaat me ook niks an !! Maar wat ik bedoel is ; "een toestel komt uit en gaat weer omdat er meteen een opvolger in ontwikkeling is..." :*)

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
Never mind.

Groeten Jos

[ Voor 72% gewijzigd door Jos84 op 11-09-2008 22:01 ]

Verwijderd

royk800i schreef op donderdag 11 september 2008 @ 20:59:
Huh.....NOGAL WAT fouten ?? 8)7
Ik vermoedt iets anders ; Of een nwe ROM of een lock erop.... :X

• Jos84
@omniaharry, gaan ze die allemaal terug halen of hebben ze dat al gedaan.......Mijn vader heeft er ook één van KPN, maar die is nog niet terug....

• royk800i
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-09-2024
Jos84 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 21:55:
@omniaharry, gaan ze die allemaal terug halen of hebben ze dat al gedaan.......Mijn vader heeft er ook één van KPN, maar die is nog niet terug....
Ik denk alleen die wie nog op voorraad waren, omdat ik hem bij KPN besteld heb maar die hebben ze geanuleerd.Bij HI vertelde ze dat er fouten inzaten dus dat KPN daarom mijn order geannuleerd heeft. Ik neem aan dat ze daar fouten in de software mee bedoelen.

• Gdzr
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:41
Vandaar dat hij niet meer op de kpn site staat.

6.8 kWp op zuid en west

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 21:54:
[...]

Huh.....NOGAL WAT fouten ?? 8)7
Ik vermoedt iets anders ; Of een nwe ROM of een lock erop.... :X
nee hoor, te veel sw fouten. zo'n 70% van de toestellen kwam terug vertelde een medewerker van de belcompany mij

• osuijk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-10 22:06
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 22:52:
[...]

nee hoor, te veel sw fouten. zo'n 70% van de toestellen kwam terug vertelde een medewerker van de belcompany mij
Allemaal de G4/G5 ROM zzeker?

Verwijderd

denk het wel heb zelf nergens last van( H1 Rom) en van mn hoofdkantoor ook niks gehoord van terug te roepen i900's

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 21:30:
Ik heb sinds kort de Omnia i900 en probeer al een paar dagen de igo8 te installeren, maar hij werkt niet.

Nu had ik al een paar topics gezien en die handelingen geprobeerd, maar hij werkt nog steeds niet.

Ik plaats de twee directorys in "mijn opslag" en start autorun. Hij installeert alles, en daarna dubbel klik ik op het igo 8 logo, het windows teken gaat draaien, maar hij doet verder niets. Niet in de gewone stand en niet in landscape. Daarnaast heb ik geprobeerd de any.zip file te downloaden, maar de link doet het bij mij niet, maar heb via via een andere gevonden (15mb, kan dat), maar ook dan doet hij niets.

Wat doe ik verkeerd ???? of wat zie ik over het hoofd.
(ik gebruik geen los kaartje)

Alvast bedankt voor jullie reacties
Patrick
Als het goed is heb je ook een "read me!!" bestandje gedownload. Lees die eens zou ik zeggen :)

Verwijderd

Niemand weet of er een mogelijkheid is om de I900 op te laden en tegelijkertijd muziek via een koptelefoon kabel te beluisteren.

Is er wel iemand die het pin-schema van de connector kent, zodat ik als laatste redmiddel zelf een 3,5 mm audio plugje aan een connector soldeer....................

Ook andere oplossingen om muziek te luisteren (zonder bluetooth) en tegelijkertijd op te kunnen laden zijn van harte welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bewegingsensor doet het niet meer. Weet iemand een oplossing?
Tevens een vraag over softe reset: Is dat gaatje aan bovenkant van telefoon en wat is de functie hiervan?
Alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-10 12:53
osuijk schreef op donderdag 11 september 2008 @ 23:00:
[...]

Allemaal de G4/G5 ROM zzeker?
Iemand al duidelijk over wat deze fouten betreffen als het echt fouten zijn die je beter gefixed wil hebben ga ik eens kijken wat m'n rechten zijn >:)

Edit: Is there some kind of software or an option to show the exact percentage of battery, because now I only see a bar which gives an indication?

[ Voor 19% gewijzigd door sjors86 op 12-09-2008 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 23:47

made

.. made by made ..

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 23:31:
Niemand weet of er een mogelijkheid is om de I900 op te laden en tegelijkertijd muziek via een koptelefoon kabel te beluisteren.

Is er wel iemand die het pin-schema van de connector kent, zodat ik als laatste redmiddel zelf een 3,5 mm audio plugje aan een connector soldeer....................

Ook andere oplossingen om muziek te luisteren (zonder bluetooth) en tegelijkertijd op te kunnen laden zijn van harte welkom.
Ik weet dat er voor de htc p3300 een verloop bestaat met de ene kant mini usb en aan de andere kant mini usb en 3.5 mm jack.. misschien even in dat forum snuffelen.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 07:52:
Ik vrees dat ik wat ergs aan de hand heb. Heb geprobeerd SPB Pocket Plus-pakket te installeren. Bij verplicht herstarten (na installatie via Activesync) bleef Omnia "hangen" op scherm om schermontgrendelingscode in te voeren, omdat toetsenscherm "ongevoelig" was geworden en niet meer reageerde op intoetsen van mijn code (sterretjes verschenen niet, was "rekenmachientje" bleef doodgewoon op scherm staan)... Heb na enkele soft resets enkele harde resets uitgevoerd, zonder enig resultaat... Activesync werkt ook niet meer, vermits ook daarvoor ontgrendeling van beginscherm op Omnia nodig is. Hulp zou zeer welkom zijn. Hartelijk dank.
Ik heb exact hetzelfde probleem. Het scherm reageert niet meer na installatie spb pocket plus. Ik kan nog wel met de muis door de schermen navigeren, echter bij een harde reset moet je een code invoeren en die code vereist het inschakelen van het toetsenbord en dat lukt dus niet..
Ik heb even gegoogeld en ik vond iets over de call en de end call tegelijk indrukken bij het opstarten, maar helaas dat werkt ook niet.
Hulp?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2008 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:59:
Ik wil graag een Brando Screen Protector kopen voor mij I900, maar helaas is deze uitverkocht bij Pdashop. Hebben jullie enig idee waar ik deze kan kopen? Ik heb helaas geen creditcard, dus kan hem niet zo makkelijk uit het buitenland laten komen.
Je kunt hem kopen bij www.screenprotector.nl is trouwens ook goedkoper dan pdashop.
Je kunt vooruit betalen of via ideal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teruggeroepen?
Weet iemand al wat er precies fout is?
We hebben hier in huis ook een Omnia via Hi, werkt prima.
Alleen willen mp3tjes niet over via bluetooth, fotos wel, hoe kan dat?

Op de site staat niets over terugroepen
"Levertijd: vanwege de enorme vraag naar dit toestel is de levertijd ongeveer 10 werkdagen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit het "business card reader" programma ook in de HH1 rom? Ik heb de telefoon even in de winkel geprobeerd maar kon het niet vinden in de NL versie van de HH1 rom. Weet iemand hier toevallig iets van? Ook de handschrift herkenning optie (in de SIP) kon ik niet vinden, maar ja ik heb 'm ook maar heel even gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
sjors86 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 00:10:
[...]

Iemand al duidelijk over wat deze fouten betreffen als het echt fouten zijn die je beter gefixed wil hebben ga ik eens kijken wat m'n rechten zijn >:)

Edit: Is there some kind of software or an option to show the exact percentage of battery, because now I only see a bar which gives an indication?
Ik heb sinds gister SPB mobile shell er opstaan (wat een heerlijk slick programma'tje is dat zeg!) en daar zie je de status van je battery in %

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-05 00:58
Tot mijn spijt kwam ik er gisteren achter dat t-mobile inderdaad alleen maar Branded versies levert! Vind ik dat toch eens fijn kut! Al bijna via de telfoon besteld gelukkig niet gedaan want in winkel konden ze mij vertellen dat een omnia alleen branded bij T-mobile wordt verkocht. Zaterdag maar eens kijken of T-For-Telecom hem mij kan aanbieden zonder branded!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

made schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 00:16:
[...]

Ik weet dat er voor de htc p3300 een verloop bestaat met de ene kant mini usb en aan de andere kant mini usb en 3.5 mm jack.. misschien even in dat forum snuffelen.

succes
Hartelijk dank Made,

Helaas heeft de I900 geen mini usb maar zijn eigen stekkertje. :'(

Dus iemand nog een ander idee om de i900 op te laden en tegelijk met bedraade koptelefoon (geen bluetooth) muziek te luisteren................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-10 07:27
Ik heb nu de oude ROM, stel ik ga deze opdaten als de officieele versie uit is, terwijl ik een branded i900 heb, kan dit kwaad? ook kwa garantie?

een vriend van me heeft de nieuwe rom, even mee zitten spelen, maar lijkt wel of die sneller is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
M-AH schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 09:07:
Tot mijn spijt kwam ik er gisteren achter dat t-mobile inderdaad alleen maar Branded versies levert! Vind ik dat toch eens fijn kut! Al bijna via de telfoon besteld gelukkig niet gedaan want in winkel konden ze mij vertellen dat een omnia alleen branded bij T-mobile wordt verkocht. Zaterdag maar eens kijken of T-For-Telecom hem mij kan aanbieden zonder branded!
`

Ik heb hem bij T-for telecom, non-branded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
Jos84 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 09:28:
[...]
`

Ik heb hem bij T-for telecom, non-branded
Met T-mobile abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
Kbeuriot schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 09:19:
Ik heb nu de oude ROM, stel ik ga deze opdaten als de officieele versie uit is, terwijl ik een branded i900 heb, kan dit kwaad? ook kwa garantie?

een vriend van me heeft de nieuwe rom, even mee zitten spelen, maar lijkt wel of die sneller is :X
Volgens mij vervalt je garantie op dat moment dan inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
nee met HI, maar daar zijn ze non-branded....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog maar eens mijn vraag hoe groot is IGO8 qua bestandsformaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
http://www.telecomwereld.nl/navngo-igo8.htm

i will use google before ..................... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm ik heb dus een versie van 512 mb gedownload denk niet dat het de goed versie is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al ervaring met een TV-programma op zijn i900?
Ik heb deze namelijk erop gezet, maar moet deze alleen nog registreren.

Dan kan ik Discovery Channel en HumorTv kijken.
Ik heb er alleen een hard hoofd in of het daadwerkelijk werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:29
Zijn er hier ook mensen die moeite hebben het scherm te callibreren? Ik kan soms op zo'n kruisje drukken wat ik wil, maar het reageert dan gewoonweg niet. Het is me zonet wel gelukt, maar met horten en stoten.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
mwa, ging bij mij niet soepel, er zijn ook verschillende theorietjes over. Dat je met de stylus precies in het midden van het kruisje moet drukken voor de beste gevoeligheid, anderen beweren dat dit weer niet zo precies moet, om zo de betere prestaties te krijgen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osuijk
Voor diegene die nog de G$/G5 ROM hebben: HH1 is te downloaden van de Samsungsite:
http://www.samsung.com/nl...Type=R&prd_ia_cd=01013200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 10:18:
hmmm ik heb dus een versie van 512 mb gedownload denk niet dat het de goed versie is
Normaal gezien is het wel een goede versie (heb ik ook ) maar dan alleen met de kaart van Benelux erbij. Indien U deze werkende krijgt, kunt U er nog andere kaarten bijvoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is deze HH1 Rom nou nieuwer de H1? en ik snap ook echt te ballen van de taal bestanden ik wil gewoon me i900 nu over zetten naar engels en ik hoef daar niet allemaal rare dingen omheen.

Is dit nu mogelijk of niet want word beetje moe van steeds maar weer die chineese tekens in beeld te zien..

Is dit nou een nieuwe firmware ofzo nieuwer dan H1?

i900XKHH4 Multilanguage file / taal bestand

Of is dit weer iets anders...echt bomen waar is het bos

Dit vind ik dan ook echt niet kunnen op de FAQ zet er dan niets op!:@

Ik wil mijn Omnia i900 van taal veranderen in Engels of Nederlands. Volgens de aanwijzingen op de verpakking en op het toestel zelf kan ik hiervoor een handleiding en software vinden op deze website. Waar vind ik de handleiding en de software?

A
De handleiding en de software zijn op dit moment nog niet beschikbaar. Naar verwachting plaatsen we die 10 september online. Vanaf dat moment zullen ze te vinden zijn onder Suppport -> Software & Handleidingen -> Omnia i900

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2008 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HH1? NIet een beetje ver terug in de tijd? HH3 is inmiddels ook al succesvol getest...
Als je een beetje Engels kunt lees je hier nog veeeeeeel meer over ROMS etc.:

http://www.modaco.com/cat...nia-http-i900-modaco-com/

Oh ja... en hou de tijd effe in de gaten... die vliegt nml. voorbij als je hier ook nog eens begint te lezen naast deze tweakers draad! U zijde gewaarschouwt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook nog een leuk draadje om van je garantie en je (voda) branded omnia af te geraken :-)
(use at your own risk!)
http://www.modaco.com/con...omnia-i900-what-happened/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osuijk
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:23:
HH1? NIet een beetje ver terug in de tijd? HH3 is inmiddels ook al succesvol getest...
Als je een beetje Engels kunt lees je hier nog veeeeeeel meer over ROMS etc.:

http://www.modaco.com/cat...nia-http-i900-modaco-com/

Oh ja... en hou de tijd effe in de gaten... die vliegt nml. voorbij als je hier ook nog eens begint te lezen naast deze tweakers draad! U zijde gewaarschouwt!
HH3 is NIET officieel......HH1 is de laatste officiele ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osuijk
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:21:
is deze HH1 Rom nou nieuwer de H1? en ik snap ook echt te ballen van de taal bestanden ik wil gewoon me i900 nu over zetten naar engels en ik hoef daar niet allemaal rare dingen omheen.

Is dit nu mogelijk of niet want word beetje moe van steeds maar weer die chineese tekens in beeld te zien..

Is dit nou een nieuwe firmware ofzo nieuwer dan H1?

i900XKHH4 Multilanguage file / taal bestand

Of is dit weer iets anders...echt bomen waar is het bos

Dit vind ik dan ook echt niet kunnen op de FAQ zet er dan niets op!:@

Ik wil mijn Omnia i900 van taal veranderen in Engels of Nederlands. Volgens de aanwijzingen op de verpakking en op het toestel zelf kan ik hiervoor een handleiding en software vinden op deze website. Waar vind ik de handleiding en de software?

A
De handleiding en de software zijn op dit moment nog niet beschikbaar. Naar verwachting plaatsen we die 10 september online. Vanaf dat moment zullen ze te vinden zijn onder Suppport -> Software & Handleidingen -> Omnia i900
HH4 is het taalbestand om je Omnia naar een andere taal om te kunnen zetten: Engels, Frans of Nederlands. Let wel op: je Omnia krijgt een harde reset en is alles kwijt, behalve dat wat op je Mijn Opslag staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al een goede backup gemaakt voor je gaat prutsen?
Tippie: http://www.spritesoftware.com/?page_id=278

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

osuijk schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:29:
[...]

HH3 is NIET officieel......HH1 is de laatste officiele ROM.
Ja, en? Sommige mensen 'boeit' dat iets minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osuijk
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:33:
[...]

Ja, en? Sommige mensen 'boeit' dat iets minder...
Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Laatst online: 05-04-2022
Ik heb niet zo'n haast met veranderen van rom. Heb nu de HH1 en die werkt prima. Die HH4 heb ik niet nodig, laat het toch in het nederlands staan.
Zogauw er weer een officiele rom update komt zijn we nog vroeg genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou net zeggen.
Ik wacht wel even met ROM update, voordat die echt officieel uit en getest is.

Geen zin om nu al mijn i900 te verkrachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een kort vraagje. In de HH3 ROM zit daar ook Nederlandse T9 in ?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BierKoning
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-06-2023

BierKoning

Bier 4 Ever!!

Tomtom6 gister met GPSproxy goed aan het werk gekregen :) Kreeg snel een fix, terwijl ik toch best in een buitengebied woon. Kort ritje gemaakt (15 km) en werkte echt perfect, geen enkel probleem met het aanwijzen van straten. Top :)

Nu heb ik wel een vraag, wat ik zelf erg vervelend vind is dat wanneer ik op het kruisje druk, ik geen 'alt-tab' functie heb, of ik die niet ken :? Hoe kun je scrollen naar alle runnende apparaten? Afsluiten doe ik via taakbeheer (gekoppeld aan de cameraknop, kort ingedrukt houden).

Ik stem voor alcohol als 5e voedselgroep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
met je vinger van onder naar boven op de onderste balk schuiven. Dan krijg je een menu'tje met lopende taken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurtul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-10 11:34

Wurtul

simon says.....

Dit is ook wel een leuke link. Staan veel freeware progjes op voor de Ominia.

http://www.modaco.com/con...free-i900-omnia-software/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osuijk
Wwwt iemand toevallig de verschillen tussen de 900, 900C en 900V?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PDA:I900 XKHA4/ATHH5
Telefoon: I900 BOHH2

Is dit nou de HH2 rom ? of de HH5 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 vragen :

1 : als je een filmpje maakt met de i900 met welk programma spelen jullie dit af op je pc ?

2 : hebben jullie ook dat als je de films afspeelt op de pc dat je dan geen geluid er bij hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
Ik speel de filmpjes zonder geluid af met Winamp...

Daarna gooi ik ze in een progje genaamd imtoo, zet ik ze om naar een avi bestand, en dan kijk ik ze opnieuw in winamp met geluid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osuijk
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 13:21:
PDA:I900 XKHA4/ATHH5
Telefoon: I900 BOHH2

Is dit nou de HH2 rom ? of de HH5 ?
Duitse T-mobile fone? Is in iedergevall ROM A4 ( januari 2008) met T-Mobile rom H5 erover heen. Branded foon dus...

[ Voor 17% gewijzigd door osuijk op 12-09-2008 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke van imtoo gebruik je ze hebben een hele waslijst :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

osuijk schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 13:27:
[...]

Duitse T-mobile fone? Is in iedergevall ROM A4 ( januari 2008) met T-Mobile rom H5 erover heen. Branded foon dus...
Is in NL gehaald kan wel dat die duits is wat is het nadeel van deze rom ? zelf waarschijnlijk niet up te daten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osuijk
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 13:35:
[...]

Is in NL gehaald kan wel dat die duits is wat is het nadeel van deze rom ? zelf waarschijnlijk niet up te daten ?
Tsja geen idee...probeer de update van de Samsungsite zou ik zeggen...
http://www.samsung.com/nl...Type=L&prd_ia_cd=01013200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
Splendes, check je mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil tegelijkertijd kunnen opladen en via draad-koptelefoon naar mp3 luisteren........

Is er echt niemand die (bedrade) koptelefoon gebruikt en tegelijkertijd de I900 oplaad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osuijk
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 13:48:
Ik wil tegelijkertijd kunnen opladen en via draad-koptelefoon naar mp3 luisteren........

Is er echt niemand die (bedrade) koptelefoon gebruikt en tegelijkertijd de I900 oplaad??
Blijkbaar niet he.....Bel anders Samsung eens.

[ Voor 3% gewijzigd door osuijk op 12-09-2008 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

viper bedankt hij werkt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Laatst online: 05-04-2022
Ik snap niet helemaal goed waarom je mp3 wil luisteren terwijl de foon aan het opladen is?
Dat je oplaad is een teken dat de foon sap nodig heeft. Lijkt mij dan niet verstandig om andere dingen te gaan doen. Het vertraagt het opladen, duurt dan dus veel langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 13:53:
Ik snap niet helemaal goed waarom je mp3 wil luisteren terwijl de foon aan het opladen is?
Dat je oplaad is een teken dat de foon sap nodig heeft. Lijkt mij dan niet verstandig om andere dingen te gaan doen. Het vertraagt het opladen, duurt dan dus veel langer.
Wil de I900 gebruiken op de motor en wil dan dus soms 8 uren GPS en muziek gebruiken. Aangezien dat niet op batterijen lukt moet ik hem dus tegelijkertijd ook aan de oplader leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, Ik zou graag weten hoe ik de phone pad moet instellen om te smsen??
Ik sms veel en ben dan ook de Phone Pad gewend. Ik kan deze alleen niet vinden als ik wil sms-en. En heb denk ik alles al bekeken en geprobeerd, maar krijg 'm niet ingesteld.
Kan er mij aub iemand vertellen hoe ik dit moet doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 13:56:
[...]

Wil de I900 gebruiken op de motor en wil dan dus soms 8 uren GPS en muziek gebruiken. Aangezien dat niet op batterijen lukt moet ik hem dus tegelijkertijd ook aan de oplader leggen.
En je verhaal gaat ook op als je in de auto wilt navigeren en bellen :)

De bluetooth earset is niet altijd handig, dus het is een kwestie van wachten totdat er een accesoire komt :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is dt met dt hh1 etc?

hoe kan je zien wat je hebt? en wat is branded?

ik heb gewoon een omnia van vodafone....

batterij doet het trouwens weer goed:) gaat lekker lang mee, alleen het meedraaien lukt niet meer,, dus als ik em horizontaal hou blijf die gewoon verticaal staan.. ligt dt aan de instellingen ofso?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:19:
wat is dt met dt hh1 etc?

hoe kan je zien wat je hebt? en wat is branded?

ik heb gewoon een omnia van vodafone....

batterij doet het trouwens weer goed:) gaat lekker lang mee, alleen het meedraaien lukt niet meer,, dus als ik em horizontaal hou blijf die gewoon verticaal staan.. ligt dt aan de instellingen ofso?
is al gefixed dt draaien,,

moet alleen nog weten wat er fout is? want is die vn vodafone ook fout ofso? en hoe kan je zien welke rom ofso je hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
nog 1 keer:

instellingen > systeem > versie

trouwens, ik weet niet of ik de enige ben, maar dat sms/msn taal vind ik persoonlijk erg moeilijk lezen....

[ Voor 56% gewijzigd door Jos84 op 12-09-2008 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
@HCHybrid > je hebt PM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:07
@splendes,

weet je al of dat tv kijken werkt ;) En telt dat ook als streaming of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn versie:

Pda: i900xkhg5/arhg5
telefoon: i900buhg5

goede?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2008 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tv kijken ??? dat kan alleen als je t-mobile hebt als je dat via vodafone of hi /kpn doet is het streamen en moet je dokken naar mijn idee

als je dat toch wilt doen is dit een handige site:
www.kanalenkiezer.nl

heel veel zenders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:51:
Mijn versie:

Pda: i900xkhg5/arhg5
telefoon: i900buhg5

goede?
nee is oudere rom beste en enige laatste officiële rom is H1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zijn de verschillen dn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:59:
tv kijken ??? dat kan alleen als je t-mobile hebt als je dat via vodafone of hi /kpn doet is het streamen en moet je dokken naar mijn idee

als je dat toch wilt doen is dit een handige site:
www.kanalenkiezer.nl

heel veel zenders
Dus hier kan je alle zenders bekijken en het valt bij hi dus gewoon onder het internetten (hi onbeperkt internet) en dus niet onder streaming?

en betekend dus niet extra betalen als ik het goed begrijp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee fout al deze kanalen zijn streaming dus wel dokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerlijk gezegt geen idee is hier al wel eens voorbij gekomen maar geen aandacht aan besteed
ik heb zelf Rom H1 die werkt super bij mij geen enkele error voorlopig hou ik deze nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bale!!

dus als je een hi onbeperkt internet abbo heb dan zal je altijd moeten dokke als je filmpie online wil kijken.
valt eigenlijk allemaal onder streaming

of zijn hier nog handige tips en tricks voor om dit te omzeilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:12:
Bale!!

dus als je een hi onbeperkt internet abbo heb dan zal je altijd moeten dokke als je filmpie online wil kijken.
valt eigenlijk allemaal onder streaming

of zijn hier nog handige tips en tricks voor om dit te omzeilen?
nee, niet echt volgens mij, elk filmpje moet namelijk eerst gebuffered worden....dus downloaden...dus extra kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand hier al een film(pje) geconverteerd naar 240x400 voor de Omnia ??
Welke programma's gebruiken jullie hier dan voor ? Ik kan nog niets vinden wat het juiste formaat gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-10 16:50

Tim Schuhmacher

abasios

hye gasten. Ik ben net gebeld door Samsung. :) Ik had bij dat formuliertje van XBox actie niet mijn huisnummer ingevuld. Of ik wou doorgeven. Natuurlijk en gelijk gevraagd hoe het met de actie ging. Animo enzo. Ik zit dus bij de eerste 100!. De Xbox kon even duren, want die was niet op voorraad. Is dat even mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osuijk
Tim Schuhmacher schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:18:
hye gasten. Ik ben net gebeld door Samsung. :) Ik had bij dat formuliertje van XBox actie niet mijn huisnummer ingevuld. Of ik wou doorgeven. Natuurlijk en gelijk gevraagd hoe het met de actie ging. Animo enzo. Ik zit dus bij de eerste 100!. De Xbox kon even duren, want die was niet op voorraad. Is dat even mooi :)
Ik zat ook bij de eerste 600, alleen kom ik niet meer op de samsungsite die in die mail stond....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tim Schuhmacher schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:18:
proficiat ;)
Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.