Samsung SGH-i900 Omnia Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste
Acties:
  • 206.411 views

Verwijderd

Maandag binnen gekomen bij algebeld (nieuwe lading),
vandaag bezorgd inclusief hoesje (dus geen voucher)

PDA: i900XKHH1/XKHH1
TEL: i900XXHH1

Verwijderd

Krijgt iemand dat BlueMusic werkend?
bij mij doet ie het niet of ik doe iets verkeerds..

Verwijderd

HH3 Rom:

PDA : HH3
PHONE: HH3

Meer opties bij toetsenbord:
- Transcriber
- Block Recocnition
- Handwriting
- Samsung Keyboard
- Samsung Keypad
- Samsung Phonepad
- Keyboard

Programma's
- Home network (DNLA scanner)
- Opera build 1957 (Help -> About Opera)
- Smart Reader (Visite Kaartjes Scanner, werkt goed!)

Woordenboek (XT9):
- Eng, Czech, Danish, Dutch, Finnish, Norwegian, Polish, Portuguese, Swedish, French, German, Italian, Spanish
- Build Aug 7 2008

Geen nieuwe Widgets, probleem met MCGuider (screensaver wordt zwart ondanks instelling en hangt) blijft bestaan.. Verder schijnt het camera memory probleem ook opgelost te zijn (ook al heb ik die persoonlijk nooit gehad)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2008 23:29 ]

• neorider
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 23:14
Heeft iemand enig idee hoe je geluid bij smsjes in kan stellen zonder dat de overige geluidjes bij programma's komen?

Als ik nu via instellingen -> Geluiden en meldingen een vinkje zet bij Programma's dan hoor ik het geluid dat bij een sms hoort. Echter hoor ik ook geluiden bij het verplaatsen van bijvoorbeeld de widgets.
Als ik het vinkje weer weg haal hoor ik deze geluiden niet. Maar ook niet meer als er een sms binnen komt. Kan dit anders?

De opties van de HH3 rom zien er goed uit. Was al op zoek naar een tool om visite kaartjes te scannen.
Welk probleem met McGuider blijft bestaan??

[ Voor 14% gewijzigd door neorider op 10-09-2008 21:54 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Is er een goed overzicht van de verschillende firmwares beschikbaar (voor eventueel nieuw topicstart)?

Daarnaast nog een wazig probleem, wat ik ook niet verder tegenkom op Internet :? Elke keer dat Google Maps opstart, springt de map na 5 seconde van m'n laatste locatie (in Nederland) naar Dusseldorf (Karlstad om precies te zijn) in Duitsland :?

[ Voor 4% gewijzigd door BtM909 op 10-09-2008 22:00 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

ik heb de ix900XKhh4

Betekend dit de h4ROM?

• JipJapGoedje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 16:14
Ik heb hem bij HI besteld. Voorraad op. Dus moet nog maar een weekje wachten helaas. :(
Kreeg mail dat het langer duurd en ze niet weten wanneer volgende lading komt. Mooie is wel dat ik dan nieuwe firmware krijg (lijkt me)

Verwijderd

BtM909 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 21:58:
Is er een goed overzicht van de verschillende firmwares beschikbaar (voor eventueel nieuw topicstart)?

Daarnaast nog een wazig probleem, wat ik ook niet verder tegenkom op Internet :? Elke keer dat Google Maps opstart, springt de map na 5 seconde van m'n laatste locatie (in Nederland) naar Dusseldorf (Karlstad om precies te zijn) in Duitsland :?
Nogmaals.. Waarom moet er een nieuw topic komen? Ik dacht (en hoopte) eigenlijk dat de dagen van 20 topics doorspitten om je info te vinden voorbij waren?
ik heb de ix900XKhh4

Betekend dit de h4ROM?
H = 2008
H = Augustus
4 = Versie 4 (Is dus nieuw)

Heb jij overigens ook een visitekaartjes scanner?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2008 22:09 ]

Verwijderd

neorider schreef op woensdag 10 september 2008 @ 21:51:
Heeft iemand enig idee hoe je geluid bij smsjes in kan stellen zonder dat de overige geluidjes bij programma's komen?

Als ik nu via instellingen -> Geluiden en meldingen een vinkje zet bij Programma's dan hoor ik het geluid dat bij een sms hoort. Echter hoor ik ook geluiden bij het verplaatsen van bijvoorbeeld de widgets.
Als ik het vinkje weer weg haal hoor ik deze geluiden niet. Maar ook niet meer als er een sms binnen komt. Kan dit anders?

De opties van de HH3 rom zien er goed uit. Was al op zoek naar een tool om visite kaartjes te scannen.
Welk probleem met McGuider blijft bestaan??
Zie mijn post op de vorige pagina. Wanneer je je volume toets aan de zijkant van je toestel gebruikt, dan krijg je 2 volume balkjes in beeld. de ene is voor het geluid van oproepen/smsjes/email enz de ander voor geluid van programma's en oa widgets

Verwijderd

Ahh nieuwe ROM
Eerst even afwachten en als het moment daar is ff updaten :)

Verwijderd

Ik vrees dat ik wat ergs aan de hand heb. Heb geprobeerd SPB Pocket Plus-pakket te installeren. Bij verplicht herstarten (na installatie via Activesync) bleef Omnia "hangen" op scherm om schermontgrendelingscode in te voeren, omdat toetsenscherm "ongevoelig" was geworden en niet meer reageerde op intoetsen van mijn code (sterretjes verschenen niet, was "rekenmachientje" bleef doodgewoon op scherm staan)... Heb na enkele soft resets enkele harde resets uitgevoerd, zonder enig resultaat... Activesync werkt ook niet meer, vermits ook daarvoor ontgrendeling van beginscherm op Omnia nodig is. Hulp zou zeer welkom zijn. Hartelijk dank.

Verwijderd

Waar kun je die nieuwe rom dan downloaden ?
Op de nederlandse samsung site werken de links nog steeds niet.

cor

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 08:07:
Waar kun je die nieuwe rom dan downloaden ?
Op de nederlandse samsung site werken de links nog steeds niet.

cor
Moet je maar even een paar posts terugkijken.. 8)7

• neorider
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 23:17:
[...]

Zie mijn post op de vorige pagina. Wanneer je je volume toets aan de zijkant van je toestel gebruikt, dan krijg je 2 volume balkjes in beeld. de ene is voor het geluid van oproepen/smsjes/email enz de ander voor geluid van programma's en oa widgets
Je hebt dan inderdaad twee iconen. Als ik de linker op laag zet dan hoor ik geen geluiden meer bij de widgets, heel mooi zou je zeggen.
Maar helaas. Ik hoor dan ook geen geluiden meer bij het binnen komen van nieuwe smsjes.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 22:08:
[...]

Nogmaals.. Waarom moet er een nieuw topic komen? Ik dacht (en hoopte) eigenlijk dat de dagen van 20 topics doorspitten om je info te vinden voorbij waren?

[...]

H = 2008
H = Augustus

Ik heb volgens mij geen visitekaartjes scanner waar zou dat onder moeten staan ?

Verwijderd

Yannick schreef op woensdag 10 september 2008 @ 18:49:
[...]

yes, pakte die bij mij automatisch. maar je kan het ook handmatig instellen via:
start > instellingen > verbindingen > operator instellingen
of nog handmatiger via:
start > instellingen > verbindingen > verbindingen > verbindingen beheren
Ik kan op de telefoon Web and walk niet aan de praat krijgen alles geprobeerd, alleen wifi. Iemand met de internetinstellingen voor t-mobile die het werkend heeft"? of waar ik de instellingen kan vinden ?

• Gdzr
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:51
Op welke site kun je hem ergens heel voordelig krijgen? inclusief internet. Want op de kpn site is ie pleite, en daar vond ik dat ie wel voordelig was.

6.8 kWp op zuid en west

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Kijk eens op www.gsmweb.nl
Die zijn snel, gemakkelijk bestellen en op voorraad. :)

• royk800i
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-09-2024
Door: Gdzr
Weet iemand waarom de telefoon van de kpn site af is?

----

Ja de Omnia is nergens meer te bekennen op de KPN site en ik heb hem bij KPN besteld. Ik heb gister KPN gebeld en ordernummer gegeven maar de bestelling staat niet in hun systeem terwijl ik wel een bevestiging heb. Ik weet echt niet waar ze meebezig zijn bij KPN 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door royk800i op 11-09-2008 09:14 ]

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:12
Op Hi.nl staat ie voor 27 euro per maand inc internet.
Dat is met Hi 30.
30 + 10 ( internet ) = 40 - 12 nog wat korting/m = 27 nog wat :)
Toestel is dan gratis.

Gisteren het toestel besteld en toen zei die man aan de lijn dat hij opeens niet meer kon bestellen. Maar omdat ik pas de 27e voor verlenging in aanmerking kom heeft hij wel een registratie gemaakt zodat er aankomende maandag, en anders de week daarna nog, gekeken wordt of hij besteld kan worden. Er van uit gaande dat dat wel mogelijk moet zijn dan.

Heb redelijk wat negatieve dingen gelezen over het ding. Bijvoorbeeld dat TT6 of 7 niet zou werken en TT niet aan een oplossing werkt. Lage resolutie. Etc. Maar iets zegt mij dat ik het een super toestel ga vinden. :)

• Wurtul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:35

Wurtul

simon says.....

De HH4 update is ook beschikbaar vanaf de samsung site. :) Vanavond maar even updaten.

http://nl.samsungmobile.c...model=SGH-i900&sw_type=SW

• neorider
Zojuist even mijn tel voorzien van de HH3 software. Dit ging geheel vlekkeloos. Moest het wel twee keer doen omdat de eerste keer de radiomodule niet geupdate was. Dit had te maken met het feit dat de samsung modem drivers ook nodig zijn om dit stuk te updaten.

Mijn bevindingen tot nu toe zijn dat het toestel wel sneller reageert. Voor de rest werkt alles prima.
Zelfs McGuider weer aan de praat en is nu een fix aan het zoeken.

• royk800i
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-09-2024
technoaddict schreef op donderdag 11 september 2008 @ 09:27:
Dat is met Hi 30.
Toestel is dan gratis.

Gisteren het toestel besteld en toen zei die man aan de lijn dat hij opeens niet meer kon bestellen. Maar omdat ik pas de 27e voor verlenging in aanmerking kom heeft hij wel een registratie gemaakt zodat er aankomende maandag, en anders de week daarna nog, gekeken wordt of hij besteld kan worden. Er van uit gaande dat dat wel mogelijk moet zijn dan.

Heb redelijk wat negatieve dingen gelezen over het ding. Bijvoorbeeld dat TT6 of 7 niet zou werken en TT niet aan een oplossing werkt. Lage resolutie. Etc. Maar iets zegt mij dat ik het een super toestel ga vinden. :)
Die korting bij HI op onbeperkt internet geldt maar voor 6 maanden. De korting op je HI 30 Abbo geldt wel voor 24 maanden na 6 maanden betaal je dus 35 nog wat in de maand.

Verwijderd

Goede morgen allen,

Het is de bedoeling om het over de technische dingen van de i900 te praten
Dus niet over welk abonnement waar het goedkoopste is en welke winkel hem wel of niet heeft

Dus graag weer ontopic

• osuijk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 17:41
Wurtul schreef op donderdag 11 september 2008 @ 09:38:
De HH4 update is ook beschikbaar vanaf de samsung site. :) Vanavond maar even updaten.

http://nl.samsungmobile.c...model=SGH-i900&sw_type=SW
Is helaas alleen de handleiding....

Verwijderd

Ik ben nog niet in het bezit van mijn samsung i900, maar hoop hem volgende week binnen te krijgen (via hi). volg het topic al een tijdje maar ben benieuwd of dit wat is:

http://labs.divx.com/MobileCommunity
dixv op je mobile :D misschien dat je hiermee subs kan afspelen?!
zag namelijk dat dit nog niet echt gelukt was. iemand hier al ervaring mee?

En nog iets. trailers zijn vaak als .MOV file te downloaden en die zou ik graag op mn telefoontje willen afspelen. Kan de i900 ook .MOV files afspelen??
Of weet iemand een site waar ik de meest recente trailers als .avi of .xvid kan downloaden?

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 15:44

BFS

Rude awakening

Stomme vraag wellicht maar weet iemand hoe je het toetsenbord te voorschijn tovert terwijl je aan het bellen bent? Ik moest gister door een keuze menu heen lopen maar kwam er zo snel niet achter hoe je dus het toetsenbord tijdens een actief telefoongesprek weergeeft.

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Linker softknop ;)

Ervaren jullie ook het fenomeen met originele ROMS dat de registry read-only lijkt... Als ik direct aanpassingen uitvoer (bijvoorbeeld clear type is er 1 van) dan zijn deze settings na een soft-reset weer terugveranderd :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• osuijk
BtM909 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:12:
Linker softknop ;)

Ervaren jullie ook het fenomeen met originele ROMS dat de registry read-only lijkt... Als ik direct aanpassingen uitvoer (bijvoorbeeld clear type is er 1 van) dan zijn deze settings na een soft-reset weer terugveranderd :?
Is inderdaad irritant ja....

Verwijderd

BFS schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:06:
Stomme vraag wellicht maar weet iemand hoe je het toetsenbord te voorschijn tovert terwijl je aan het bellen bent? Ik moest gister door een keuze menu heen lopen maar kwam er zo snel niet achter hoe je dus het toetsenbord tijdens een actief telefoongesprek weergeeft.
.MOV files pakt die niet gister geprobeerd, is er misschien een player als VLC voor op de pc maar dan voor deze telefoon ?

Verwijderd

mijn telefoon wordt gloeiend heet als ik er lang mee bezig ben, is dit normaal?
ik moet ook zeggen dat mijn batterij duur wel erg tegenvalt, ook al gebruik ik hem niet. Dan is hij in een middagje bijna helemaal leeg :(

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
Goeiuhmorguh!

twee/drie dagen niet online geweest, mag je meteen weer 12 pagina's doorspitten.

Ik zit even met het volgende, je kan de contacten in je telefoonboek op je sim kaart hebben staan of op de gsm zelf. Tevens kan dit op beide. Dit is momenteel bij mij het geval. Dit heb ik bewust gedaan zodat ik een foto aan een contact kan toevoegen. Nu is het probleem dat elke telefoonnummer twee keer in de lijst staat. Is het mogelijk om de lijst van mijn simkaart niet te laten zien, en wel die van telefoon. Zodat de lijsten wel op beide blijven staan, maar dat alleen die van de telefoon zichtbaar is?
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 22:08:
[...]

[...]

H = 2008
H = Augustus

Om het overzicht in een topic een beetje te bewaren lijkt mij een nieuw topic wel handig. In de TS kan je dan de nieuw verworven links plaatsen, en hoeft niet elke vraag 40 keer behandeld te worden. En ik zie het verschil niet helemaal met alles in één topic moeten doorspitten, of in meerdere topics..... Blijven evenveel pagina's......

Groeten Jos

ps: Iemand al een TV-out kabel gevonden? Ik heb wat rond gegoogled maar echt een geschikte kan ik niet vinden. Deze: http://nl.samsungmobile.com/accessory/ATC012 zal wel niet werken denk ik...

[ Voor 7% gewijzigd door Jos84 op 11-09-2008 10:26 ]

• osuijk
Jos84 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:25:
Goeiuhmorguh!

twee/drie dagen niet online geweest, mag je meteen weer 12 pagina's doorspitten.

Ik zit even met het volgende, je kan de contacten in je telefoonboek op je sim kaart hebben staan of op de gsm zelf. Tevens kan dit op beide. Dit is momenteel bij mij het geval. Dit heb ik bewust gedaan zodat ik een foto aan een contact kan toevoegen. Nu is het probleem dat elke telefoonnummer twee keer in de lijst staat. Is het mogelijk om de lijst van mijn simkaart niet te laten zien, en wel die van telefoon. Zodat de lijsten wel op beide blijven staan, maar dat alleen die van de telefoon zichtbaar is?

[...]

Om het overzicht in een topic een beetje te bewaren lijkt mij een nieuw topic wel handig. In de TS kan je dan de nieuw verworven links plaatsen, en hoeft niet elke vraag 40 keer behandeld te worden. En ik zie het verschil niet helemaal met alles in één topic moeten doorspitten, of in meerdere topics..... Blijven evenveel pagina's......

Groeten Jos

ps: Iemand al een TV-out kabel gevonden? Ik heb wat rond gegoogled maar echt een geschikte kan ik niet vinden. Deze: http://nl.samsungmobile.com/accessory/ATC012 zal wel niet werken denk ik...
Bij Contacten van Samsung zelf ( dus NIET WM6) kun je linksboven selecteren op Alles, SIM of Telefoon

• Jos84
Held!!!! zo simpel! bedankt!

Verwijderd

dit zijn de op dit moment beschikbare officiële accessoires
http://nl.samsungmobile.c...es=16&phoneModel=SGH-i900

dus helaas nog geen tv kabel

• Gdzr
technoaddict schreef op donderdag 11 september 2008 @ 09:27:
Dat is met Hi 30.
Toestel is dan gratis.

Hi valt af, want ik heb daar nu een al een lopend abbonement, maar als ik verleng ben ik duurder uit. Weet iemand toevallig wat het KPN Flexibel tarief 12,50 abbonement is? Want die vond ik wel mooi, alleen kan ik nergens vinden hoeveel minuten ofzo je krijgt.

6.8 kWp op zuid en west

Verwijderd

Het is de bedoeling om het over de technische dingen van de i900 te praten
Dus niet over welk abonnement waar het goedkoopste is en welke winkel hem wel of niet heeft

Dus graag weer ontopic
voor abo's en winkels hebben we pricewatch

• Jos84
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:50:
dit zijn de op dit moment beschikbare officiële accessoires
http://nl.samsungmobile.c...es=16&phoneModel=SGH-i900

dus helaas nog geen tv kabel
Ik heb een mailtje gestuurd naar Samsung NL met de vraag van wanneer deze tv-out kabel beschikbaar zal zijn.

Verwijderd

ben benieuwd ze reageren altijd wel met een dag of 2

• Jos84
uiteraard zal ik hun reactie hier meteen posten ;)

Verwijderd

ik heb net een mail binnen gehad met de betrekking tot het downloaden van de diverse rom update's

ik vroeg ze wanneer het eigenlijk mogelijk was om de nieuwere rom versies te downloaden aangezien je allemaal chinese tekens kreeg

hun antwoord:
Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung SGH-I900.
Als u het toestel in nederland heeft aangeschaft is het toestel
uitgerust met de allerlaatste versie van de beschikbare firmware, aa
ngezien het toestel pas sinds vrijdag 29 augustus op de nederlandse markt te verkrijgen is, zullen eventuele updates nog even op zic
h laten wachten. Wel kunt u op de website www.samsungmobile.nl vanaf begin volgende week updates downloaden om zo de engelse taal to
e te voegen op het toestel. Voor andere updates adviseren wij u in de komende tijd onze website in de gaten te houden.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog
verdere vragen hebben, aarzelt u dan niet om contact met ons op te
nemen.
Hoogachtend,
Customer Services
Samsung Electronics Benelux B.V.

Met vriendelijke groet,

Samsung Electronics Benelux
www.samsung.com

dan vraag ik me toch af hoe komen sommige hier aan een H4 variant

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2008 11:22 ]

• Jos84
......een hoop lucht maar weinig info.....

• Wurtul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:35

Wurtul

simon says.....

osuijk schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:02:
[...]

Is helaas alleen de handleiding....
Ik zit op mijn werk en heb niet zo'n snelle internetverbinding. :'(

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2008 11:51 . Reden: sorry, foutje gewist ]

Verwijderd

neorider schreef op donderdag 11 september 2008 @ 09:40:
Zojuist even mijn tel voorzien van de HH3 software. Dit ging geheel vlekkeloos. Moest het wel twee keer doen omdat de eerste keer de radiomodule niet geupdate was. Dit had te maken met het feit dat de samsung modem drivers ook nodig zijn om dit stuk te updaten.

Mijn bevindingen tot nu toe zijn dat het toestel wel sneller reageert. Voor de rest werkt alles prima.
Zelfs McGuider weer aan de praat en is nu een fix aan het zoeken.
Springt bij jou MCGuider ook op screensaver, ondanks dat je expliciet hebt aangegeven dat dit niet moet gebeuren? Als je dit goed werkend hebt, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Bij mij springt hij steeds op zwart scherm en daar kom je niet meer uit.... Vrij lastig navigeren is dat...

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 15:44

BFS

Rude awakening

Het leven kan zo makkelijk zijn, thnx! Ik was in de veronderstelling dat toetsenblok stond voor toetsenblokkering 8)7

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• Lucky1965
Is het niet verstandig om met een nieuwe rom installeren te wachten tot die inderdaad officieel uit is dan een uitgelekte versie te gaan installeren?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:02:
http://labs.divx.com/MobileCommunity
dixv op je mobile :D misschien dat je hiermee subs kan afspelen?!
zag namelijk dat dit nog niet echt gelukt was. iemand hier al ervaring mee?

En nog iets. trailers zijn vaak als .MOV file te downloaden en die zou ik graag op mn telefoontje willen afspelen. Kan de i900 ook .MOV files afspelen??
Of weet iemand een site waar ik de meest recente trailers als .avi of .xvid kan downloaden?
Ik zal vanavond even kijken wat dit precies inhoud.
Misschien is het wel makkelijk voor DivX met subs ja.
BFS schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:06:
Hier had ik ook last van.
Ik wilde mijn rekeninginformatie bellen en hier moet je natuurlijk je rekeningnummer invoeren.
Ik kon het toetsenbord niet vinden :/

Linker Softknop? Welke is dat? ik zie het al :)

Verwijderd

kan wel handig zijn ivm garantie

zo meteen zit er een bug in en vern**kt ie je hele telefoon dag toestel want uitgelekte software is ook illegale software zolang de goedkeuring er nog niet van is dus mensen met een hogere versie dan ROM H1 fingers crossed

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:12
Hopelijk mag ik dit offtopic vraagje even stellen:
Ik wil mijn abbo bij Hi verlengen en de Samsung Omnia nemen, en nu moest ik met Hi20 extra 200 euro betalen voor het toestel. Terwijl een nieuw abbonoment met Hi20 iets van 70 euro moet bij betalen voor het toestel.
Je zou toch zeggen dat een nieuw abbo meer zou kosten dan een verlenging toch? Ik bedoel, ik ben al klant bij Hi, wil het graag blijven, maar zou wel meer moeten betalen voor een toestel dan wanneer ik als nieuwe klant binnen kom. Dan zou ik haast me abbo opzeggen en een nieuwe nemen bij Hi :s
Of ben ik verkeerd ingelicht door Hi?

( Uiteindelijk kost het toestel mij niks omdat ik een bonus heb opgespaard in al die jaren, en hoef ik die 200 niet te betalen. Wat ik eigenlijk ook wel veel geld vind opeens. Klopt van geen kant volgens mij )

Verwijderd

Heeft iemand de Kyro skin al werkend op de H1 Rom? Wil maar niet lukken hier.

Zoja, heb je iets gewijzigd in de ini file?

Verwijderd

klopt wel hoor je krijgt al bestaande klant bij welke provider dan ook minder korting op een toestel dan een nieuwe klant

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:19:

kyro skin ??? waar te vinden ? voorbeeldje ergens te zien ?

Verwijderd

Hier een duidelijke uitleg voor hoe TomTom-7 werkend kan worden gemaakt op de OMNIA _/-\o_

http://www.winmo.nl/?p=520

• Jos84
wanneer iemand TT7 werkende heeft, graag bevindingen posten ;)

• Gdzr
Hopelijk mag ik dit offtopic vraagje even stellen:
Ik wil mijn abbo bij Hi verlengen en de Samsung Omnia nemen, en nu moest ik met Hi20 extra 200 euro betalen voor het toestel. Terwijl een nieuw abbonoment met Hi20 iets van 70 euro moet bij betalen voor het toestel.
Je zou toch zeggen dat een nieuw abbo meer zou kosten dan een verlenging toch? Ik bedoel, ik ben al klant bij Hi, wil het graag blijven, maar zou wel meer moeten betalen voor een toestel dan wanneer ik als nieuwe klant binnen kom. Dan zou ik haast me abbo opzeggen en een nieuwe nemen bij Hi
Of ben ik verkeerd ingelicht door Hi?

( Uiteindelijk kost het toestel mij niks omdat ik een bonus heb opgespaard in al die jaren, en hoef ik die 200 niet te betalen. Wat ik eigenlijk ook wel veel geld vind opeens. Klopt van geen kant volgens mij )
Precies het zelfde als bij mij, ik ga gewoon overstappen naar kpn, of vodafone. Ben k veel goedkoper uit, dan als ik mijn abbo verleng bij hi

[ Voor 74% gewijzigd door Gdzr op 11-09-2008 12:39 ]

6.8 kWp op zuid en west

Verwijderd

Gdzr schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:38:
[...]

Precies het zelfde als bij mij, ik ga gewoon overstappen naar kpn, of vodafone. Ben k veel goedkoper uit, dan als ik mijn abbo verleng bij hi
Kunnen we weer ontopic ???
voor vragen over abo's kun je in een ander topic terecht of bij de klantenservice van je provider

• Gdzr
Ben jij moderator ofzo? anders ben je een wannabe

6.8 kWp op zuid en west

• Lucky1965
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:19:

Is al een keer langs geweest.

quote:
superericje schreef op zondag 07 september 2008 @ 17:11:
[...]

Hoe heb je dat gedaan dan??!
IETS meer info, dan dat het je gelukt is zou fijn zijn... :-)
Hier de uitleg. Hoop dat je een beetje engels kunt.

1.Copy all the files from the folder...
2.Open your active sync.
3.click "explore"..
4.go to "My Windows Mobile-Based Device"..
5.click on "Program files"..
6.open "SPB mobile shell" folder..
7.paste it there..
8.soft reset the omnia.
9.dr00l on it

Het is raadzaam om een nieuwe map te maken waar je het bestandje in uitpakt. Is dan makkelijker om al die kleine bestandjes te selcteren.
Het is dus een kwestie van kopieren, plakken en dan alles overschrijven. Dan een softreset en bingo.

Je moet wel eerst Spb Mobile Shell installeren, anders doet hij het niet.
Ik heb de versie 2.1.2 en het draait als een zonnetje.

[ Voor 6% gewijzigd door Lucky1965 op 11-09-2008 12:47 ]

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Jos84 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:32:
wanneer iemand TT7 werkende heeft, graag bevindingen posten ;)
werkt ok hier icm gpsgate. ik heb alleen last van 2 bugs maar volgens mij heb ik die gisterenavond opgelost (moet ik nog testen in de auto):

bug1:
tomtom lijkt regelmatig kort de weg kwijt te raken en in te zoomen op een paar honderd meter vooruit. Wat me opviel was dat ie dit in demo modus ook deed. Heb toen bij voorkeuren "Zoom automatisch" uitgezet en nu doet ie dat in demo niet meer.

bug 2:
scherm ververst heel traag. Had maar 1 a 2 scherm refreshes per seconde. Ik denk dat dat komt door de vele POI's die ik erop heb gezet (flitspalen van heel europa). Heb tomtom laatst gedraaid zonder flitspalen (nieuwe install) en toen kreeg ik opeens 5 scherm refreshes per seconde.

Verwijderd

Ik heb nu deze op de Omnia. Is ook een 240x400 versie van. Je bent wel SPBShell nodug.

http://forum.xda-develope...mentid=98738&d=1215850505

info:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=407487

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2008 12:51 ]

Verwijderd

Gdzr schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:42:
lees eens de onderste regels eens van de topic start

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:23:
[...]

kyro skin ??? waar te vinden ? voorbeeldje ergens te zien ?
http://www.imarche.net/omnia/index.htm

Verwijderd

Lucky1965 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:12:
Is het niet verstandig om met een nieuwe rom installeren te wachten tot die inderdaad officieel uit is dan een uitgelekte versie te gaan installeren?
Hallo... Het blijft wel een tweakers platform hier... Het is inderdaad waarschijnlijk verstandiger om te wachten.. Niet leuker. 8)

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:41:
[...]
Kunnen we weer ontopic ???
voor vragen over abo's kun je in een ander topic terecht of bij de klantenservice van je provider
Gdzr schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:42:
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:49:
[...]
lees eens de onderste regels eens van de topic start
Het algemeen beleid #reageren ;)

Geldt voor jullie beide, is een reply niet haaks, maak dan een Topic Report aan :)

Verwijderd

Ik wil graag een Brando Screen Protector kopen voor mij I900, maar helaas is deze uitverkocht bij Pdashop. Hebben jullie enig idee waar ik deze kan kopen? Ik heb helaas geen creditcard, dus kan hem niet zo makkelijk uit het buitenland laten komen.

Verwijderd

Voor de mensen die last hebben van een scherm die niet uit zn slaap wil komen en hem daardoor moeten soft-resetten is de oorzaak waarschijnlijk wi-fi. Zet je wifi uit als je gaat opladen. Dit werkt bij mij, al is het geen mooie oplossing natuurlijk. Hopelijk in een nieuwe rom opgelost.

Verwijderd

ziet er mooi uit alleen jammer dat dit voor SPB is heb hem nog gewoon op het standaard scherm staan ( met de Widgets) een kaal buroblad vind ik wel zo prettig

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:59:
Ik wil graag een Brando Screen Protector kopen voor mij I900, maar helaas is deze uitverkocht bij Pdashop. Hebben jullie enig idee waar ik deze kan kopen? Ik heb helaas geen creditcard, dus kan hem niet zo makkelijk uit het buitenland laten komen.
Ja hoor dat kan wel, bij de Brando shop. Betalen kan via paypal. Daar heb je geen credit card voor nodig:
http://shop.brando.com.hk/prod_detail.php?prod_id=02652

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:00:
[...]

ziet er mooi uit alleen jammer dat dit voor SPB is heb hem nog gewoon op het standaard scherm staan ( met de Widgets) een kaal buroblad vind ik wel zo prettig
Je kan gewoon een 15-dagen versie van spb shell downloaden, leuk om eens te proberen.

Verwijderd

i know al gedaan lay out is mooi maar vind het te druk op mn scherm

• Lucky1965
Al mensen een screenprotector in gebruik?
Zo ja welke en wat zijn je bevindingen, zoals touch gevoeligheid? Zelfde of minder geworden?

Verwijderd

In trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrillende afwachting van levering door Vodafone hier alvast aan het inlezen en zelfs al software aan het downloaden / aanschaffen... 8)
Waaronder dus de SPB shell... mijn vraag hieromtrent; kun je de 'samsung-widget shell' ook uitzetten c.q. verwijderen voordat je de SPB shell installeert? Heb zo het 'vermoeden' dat de SPB sowieso m'n voorkeur gaat worden, vandaar.
Alvast dank voor jullie tips! En uiteraard eeuwige roem... hulde... etc... _/-\o_

• Jos84
vandaag op september eleven zal dat wel niet gebeuren ;)

• neorider
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:01:
[...]

Springt bij jou MCGuider ook op screensaver, ondanks dat je expliciet hebt aangegeven dat dit niet moet gebeuren? Als je dit goed werkend hebt, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Bij mij springt hij steeds op zwart scherm en daar kom je niet meer uit.... Vrij lastig navigeren is dat...
Heb nog geen last gehad dat McGuider op de screensaver springt. Ga het op deze rom eens bekijken wat die doet en laat het wel even weten.
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:18:
In trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrillende afwachting van levering door Vodafone hier alvast aan het inlezen en zelfs al software aan het downloaden / aanschaffen... 8)
Waaronder dus de SPB shell... mijn vraag hieromtrent; kun je de 'samsung-widget shell' ook uitzetten c.q. verwijderen voordat je de SPB shell installeert? Heb zo het 'vermoeden' dat de SPB sowieso m'n voorkeur gaat worden, vandaar.
Alvast dank voor jullie tips! En uiteraard eeuwige roem... hulde... etc... _/-\o_
De widgets is eigenlijk niet meer dan een Today plugin dat uitgeschakeld kan worden in de instellingen.

Verwijderd

Jos84 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:28:
vandaag op september eleven zal dat wel niet gebeuren ;)
LOL! Zolang ze hem maar niet van 3 km hoog door m'n raam smijten vind ik alles best >:)

• Jos84
;)

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Lucky1965 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:13:
Al mensen een screenprotector in gebruik?
Zo ja welke en wat zijn je bevindingen, zoals touch gevoeligheid? Zelfde of minder geworden?
Ik heb de Invisible Shield er nu 2 dagen op zitten. Werkt gewoon prima. Ik ga hem er nog wel even opnieuw op zetten want er zit nog wat vlekken onder de protector. Maar ik merk nog niet veel verschil qua gevoeligheid. Maar het is moeilijk testen want ik haal de protector er niet steeds af en er weer op. Wat me wel opvalt is dat het oppervlak iets stroever aan voelt. Dus als je vinger glijd er iets minder goed over heen. Maar dat zal bij iedereen anders zijn?

Verwijderd

Vinger meer laten glijden? Tuf! :9~
Heb de Martin Fields Screen Protector for Samsung Omnia i900 besteld.
Zodra Omnia en protector binnen laat ik wel ff weten hoe ik glij :+

Verwijderd

Lucky1965 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:44:
[...]

Is al een keer langs geweest.

quote:
superericje schreef op zondag 07 september 2008 @ 17:11:
[...]

Hoe heb je dat gedaan dan??!
IETS meer info, dan dat het je gelukt is zou fijn zijn... :-)
Hier de uitleg. Hoop dat je een beetje engels kunt.

1.Copy all the files from the folder...
2.Open your active sync.
3.click "explore"..
4.go to "My Windows Mobile-Based Device"..
5.click on "Program files"..
6.open "SPB mobile shell" folder..
7.paste it there..
8.soft reset the omnia.
9.dr00l on it

Het is raadzaam om een nieuwe map te maken waar je het bestandje in uitpakt. Is dan makkelijker om al die kleine bestandjes te selcteren.
Het is dus een kwestie van kopieren, plakken en dan alles overschrijven. Dan een softreset en bingo.

Je moet wel eerst Spb Mobile Shell installeren, anders doet hij het niet.
Ik heb de versie 2.1.2 en het draait als een zonnetje.
Heb het werkend nu, maar niet zoals hierboven beschreven, maar zoals op de site staat. Ik had iets verkeerd gedaan, domdomdom. Maar nu werkt het.

Wat een mooie skin, ik was altijd al gecharmeerd van de HTC Pro skin. Nu heb ik beide, Samsumg Omnia met de HTC Pro Skin.

Mooie donkere skin, ook nog beter voor je batterij

• Lucky1965
Ik ben er ook zeer gechameerd van. Ziet er echt fantastisch uit. Hoop dat er nog meer van zulke skins komen.

• Jos84
16 GB micro sd, waarschijnlijk vanaf Oktober dit jaar :

http://www.mobymemory.com...microSDHC-Memory-Card.asp

Verwijderd

Of nog sneller als je maar wilt lappen:
http://www.globalsourcesd...g-i900-Omnia--dsh-/Detail

(check memory: 16gb!)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2008 15:05 ]

• Jos84
het gaat mij meer om het kaartje ;)

Verwijderd

Heb niet het hele topic doorgezocht maar mijn vraag is.....

Kan de i900 via bluetooth 2 verbindingen tegelijk maken, wil graag in de auto mijn bluetooth GPS muis gebruiken maar ook de bluetooth telefoonverbinding met mijn autoradio.

• osuijk
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:35:
Heb niet het hele topic doorgezocht maar mijn vraag is.....

Kan de i900 via bluetooth 2 verbindingen tegelijk maken, wil graag in de auto mijn bluetooth GPS muis gebruiken maar ook de bluetooth telefoonverbinding met mijn autoradio.
Waarom GPS muis als je er al 1 intern hebt?

Verwijderd

Is er eigenlijk een mogelijkheid om google maps verbinding te laten maken met de ingebouwde gps ontvanger?

In google maps heb je daar een optie gps ontvanger gebruiker maar zelf dit helpt niet

Telkens als ik deze opstart gaat hij automatisch naar mijn 3G ... :s

• osuijk
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:46:
Is er eigenlijk een mogelijkheid om google maps verbinding te laten maken met de ingebouwde gps ontvanger?

In google maps heb je daar een optie gps ontvanger gebruiker maar zelf dit helpt niet

Telkens als ik deze opstart gaat hij automatisch naar mijn 3G ... :s
Google Maps haalt de mappen binnen via GPRS/UMTS. De navigatie zelf gaat weer via GPS.

Verwijderd

osuijk schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:40:
[...]

Waarom GPS muis als je er al 1 intern hebt?
Omdat ik dan absoluut zeker weet dat ik wat aan het ding heb ;) Mijn losse muis is supersnel en heeft altijd verbinding met 9 satellieten. Ik gebruik momenteel de ipaq 4700 voor de navigatie maar die wordt dan overbodig

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Yannick schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:47:
[...]
bug1:
tomtom lijkt regelmatig kort de weg kwijt te raken en in te zoomen op een paar honderd meter vooruit. Wat me opviel was dat ie dit in demo modus ook deed. Heb toen bij voorkeuren "Zoom automatisch" uitgezet en nu doet ie dat in demo niet meer.
helaas net getest in de auto maar hij blijft nog regelmatig verspringen ondanks dat ie een goeie gps fix heeft (minimaal 4 van de 5 balken in tomtom). Ben ik de enige met dit probleem?

Verwijderd

Yannick schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:59:
[...]

helaas net getest in de auto maar hij blijft nog regelmatig verspringen ondanks dat ie een goeie gps fix heeft (minimaal 4 van de 5 balken in tomtom). Ben ik de enige met dit probleem?
Bij Enhanced GPS, XTRA uitschakelen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:59:
Hier misschien..
http://www.screenprotector.nl/
8 eurotjes ;)

Verwijderd

tnx voor het helpen met de bluethoot, weet niet meer wie me hielp, mjaa werkte wel

zijn er eigenlijk nog dingen die je gewoon MOET downloaden als je een omnia hebt?

Verwijderd

Heb even wat getest met de SPB versie 2. ..

Installatie was perfect gelopen. Wat toffe achtergronden uitgetest enzo :)
Maar is de SPB 2 een trial ofzo ?
Klopt dit ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 16:10:
zijn er eigenlijk nog dingen die je gewoon MOET downloaden als je een omnia hebt?
Dit vroeg ik mijzelf ook al af.
Iemand met suggesties? Ik wil namelijk wel wat handige software erop zetten.

• SolidD
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 20:08

SolidD

Vind het toch wel jammer dat 't steeds váker voorkomt dat het touchscreen gewoon niet meer reageert. Meestal zet ik het scherm uit d.m.v. een druk op de uit/aanknop, maar vooral als hij een tijdje stil heeft gelegen dan gaat het scherm niet meer aan als ik weer op de uit/aanknop druk. Hij staat nog wel aan, want er is haptic feedback als ik de pointer gebruik, en je hoort wel geluiden als je b.v. op knopjes drukt.
Het enige wat dan werkt is de telefoon uit en aan zetten :S. Maar dat wordt dus behoorlijk irritant als het soms meerdere keren per dag gebeurt. Hebben anderen hier ook last van?

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 21:20
Als de batterij bijna leeg is, kan het dan zijn dat de bewegingssensor niet meer werkt? bij mij doet ie t namelijk niet nu de batterij zo goed als leeg is (na 30u, met niet al te veel gegps enzo)?

Ik zie nu ondertussen da ik deze reply maak dat ook het netwerk uitgeschakeld wordt!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 16:16:
Heb even wat getest met de SPB versie 2. ..

Installatie was perfect gelopen. Wat toffe achtergronden uitgetest enzo :)
Maar is de SPB 2 een trial ofzo ?
Klopt dit ?
Ja, 15 dagen. Daarna betalen, anders doet ie ut nie meer.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 16:10:
tnx voor het helpen met de bluethoot, weet niet meer wie me hielp, mjaa werkte wel

Ligt eraan wat je wilt, alle basis programmas zitten er wel zon beetje op.

Ik heb bijv. IGO8 erop gezet...en spb shell met de kyro skins. Nu ben ik nog opzoek naar een goede sip programma (VOIP).

Verwijderd

SolidD schreef op donderdag 11 september 2008 @ 16:28:
Vind het toch wel jammer dat 't steeds váker voorkomt dat het touchscreen gewoon niet meer reageert. Meestal zet ik het scherm uit d.m.v. een druk op de uit/aanknop, maar vooral als hij een tijdje stil heeft gelegen dan gaat het scherm niet meer aan als ik weer op de uit/aanknop druk. Hij staat nog wel aan, want er is haptic feedback als ik de pointer gebruik, en je hoort wel geluiden als je b.v. op knopjes drukt.
Het enige wat dan werkt is de telefoon uit en aan zetten :S. Maar dat wordt dus behoorlijk irritant als het soms meerdere keren per dag gebeurt. Hebben anderen hier ook last van?
Eerder in het topic wordt hier ook al melding van gemaakt. Ik heb er ook last van. Probeer erachter te komen wat het veroorzaakt.
Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.