Maandag binnen gekomen bij algebeld (nieuwe lading),
vandaag bezorgd inclusief hoesje (dus geen voucher)
PDA: i900XKHH1/XKHH1
TEL: i900XXHH1
vandaag bezorgd inclusief hoesje (dus geen voucher)
PDA: i900XKHH1/XKHH1
TEL: i900XXHH1
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2008 23:29 ]
[ Voor 14% gewijzigd door neorider op 10-09-2008 21:54 ]
[ Voor 4% gewijzigd door BtM909 op 10-09-2008 22:00 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
Nogmaals.. Waarom moet er een nieuw topic komen? Ik dacht (en hoopte) eigenlijk dat de dagen van 20 topics doorspitten om je info te vinden voorbij waren?BtM909 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 21:58:
Is er een goed overzicht van de verschillende firmwares beschikbaar (voor eventueel nieuw topicstart)?
Daarnaast nog een wazig probleem, wat ik ook niet verder tegenkom op InternetElke keer dat Google Maps opstart, springt de map na 5 seconde van m'n laatste locatie (in Nederland) naar Dusseldorf (Karlstad om precies te zijn) in Duitsland
H = 2008ik heb de ix900XKhh4
Betekend dit de h4ROM?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2008 22:09 ]
Verwijderd
Zie mijn post op de vorige pagina. Wanneer je je volume toets aan de zijkant van je toestel gebruikt, dan krijg je 2 volume balkjes in beeld. de ene is voor het geluid van oproepen/smsjes/email enz de ander voor geluid van programma's en oa widgetsneorider schreef op woensdag 10 september 2008 @ 21:51:
Heeft iemand enig idee hoe je geluid bij smsjes in kan stellen zonder dat de overige geluidjes bij programma's komen?
Als ik nu via instellingen -> Geluiden en meldingen een vinkje zet bij Programma's dan hoor ik het geluid dat bij een sms hoort. Echter hoor ik ook geluiden bij het verplaatsen van bijvoorbeeld de widgets.
Als ik het vinkje weer weg haal hoor ik deze geluiden niet. Maar ook niet meer als er een sms binnen komt. Kan dit anders?
De opties van de HH3 rom zien er goed uit. Was al op zoek naar een tool om visite kaartjes te scannen.
Welk probleem met McGuider blijft bestaan??
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Moet je maar even een paar posts terugkijken..Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 08:07:
Waar kun je die nieuwe rom dan downloaden ?
Op de nederlandse samsung site werken de links nog steeds niet.
cor
Je hebt dan inderdaad twee iconen. Als ik de linker op laag zet dan hoor ik geen geluiden meer bij de widgets, heel mooi zou je zeggen.Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 23:17:
[...]
Zie mijn post op de vorige pagina. Wanneer je je volume toets aan de zijkant van je toestel gebruikt, dan krijg je 2 volume balkjes in beeld. de ene is voor het geluid van oproepen/smsjes/email enz de ander voor geluid van programma's en oa widgets
Verwijderd
Ik heb volgens mij geen visitekaartjes scanner waar zou dat onder moeten staan ?Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 22:08:
[...]
Nogmaals.. Waarom moet er een nieuw topic komen? Ik dacht (en hoopte) eigenlijk dat de dagen van 20 topics doorspitten om je info te vinden voorbij waren?
[...]
H = 2008
H = Augustus
4 = Versie 4 (Is dus nieuw)
Heb jij overigens ook een visitekaartjes scanner?
Verwijderd
Ik kan op de telefoon Web and walk niet aan de praat krijgen alles geprobeerd, alleen wifi. Iemand met de internetinstellingen voor t-mobile die het werkend heeft"? of waar ik de instellingen kan vinden ?Yannick schreef op woensdag 10 september 2008 @ 18:49:
[...]
yes, pakte die bij mij automatisch. maar je kan het ook handmatig instellen via:
start > instellingen > verbindingen > operator instellingen
of nog handmatiger via:
start > instellingen > verbindingen > verbindingen > verbindingen beheren
[ Voor 32% gewijzigd door royk800i op 11-09-2008 09:14 ]
Die korting bij HI op onbeperkt internet geldt maar voor 6 maanden. De korting op je HI 30 Abbo geldt wel voor 24 maanden na 6 maanden betaal je dus 35 nog wat in de maand.technoaddict schreef op donderdag 11 september 2008 @ 09:27:
Op Hi.nl staat ie voor 27 euro per maand inc internet.
Dat is met Hi 30.
30 + 10 ( internet ) = 40 - 12 nog wat korting/m = 27 nog wat
Toestel is dan gratis.
Gisteren het toestel besteld en toen zei die man aan de lijn dat hij opeens niet meer kon bestellen. Maar omdat ik pas de 27e voor verlenging in aanmerking kom heeft hij wel een registratie gemaakt zodat er aankomende maandag, en anders de week daarna nog, gekeken wordt of hij besteld kan worden. Er van uit gaande dat dat wel mogelijk moet zijn dan.
Heb redelijk wat negatieve dingen gelezen over het ding. Bijvoorbeeld dat TT6 of 7 niet zou werken en TT niet aan een oplossing werkt. Lage resolutie. Etc. Maar iets zegt mij dat ik het een super toestel ga vinden.
Verwijderd
Is helaas alleen de handleiding....Wurtul schreef op donderdag 11 september 2008 @ 09:38:
De HH4 update is ook beschikbaar vanaf de samsung site.Vanavond maar even updaten.
http://nl.samsungmobile.c...model=SGH-i900&sw_type=SW
Verwijderd
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Is inderdaad irritant ja....BtM909 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:12:
Linker softknop
Ervaren jullie ook het fenomeen met originele ROMS dat de registry read-only lijkt... Als ik direct aanpassingen uitvoer (bijvoorbeeld clear type is er 1 van) dan zijn deze settings na een soft-reset weer terugveranderd
Verwijderd
.MOV files pakt die niet gister geprobeerd, is er misschien een player als VLC voor op de pc maar dan voor deze telefoon ?BFS schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:06:
Stomme vraag wellicht maar weet iemand hoe je het toetsenbord te voorschijn tovert terwijl je aan het bellen bent? Ik moest gister door een keuze menu heen lopen maar kwam er zo snel niet achter hoe je dus het toetsenbord tijdens een actief telefoongesprek weergeeft.
Verwijderd
Om het overzicht in een topic een beetje te bewaren lijkt mij een nieuw topic wel handig. In de TS kan je dan de nieuw verworven links plaatsen, en hoeft niet elke vraag 40 keer behandeld te worden. En ik zie het verschil niet helemaal met alles in één topic moeten doorspitten, of in meerdere topics..... Blijven evenveel pagina's......Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 22:08:
[...]
Nogmaals.. Waarom moet er een nieuw topic komen? Ik dacht (en hoopte) eigenlijk dat de dagen van 20 topics doorspitten om je info te vinden voorbij waren?
[...]
H = 2008
H = Augustus
4 = Versie 4 (Is dus nieuw)
Heb jij overigens ook een visitekaartjes scanner?
[ Voor 7% gewijzigd door Jos84 op 11-09-2008 10:26 ]
Bij Contacten van Samsung zelf ( dus NIET WM6) kun je linksboven selecteren op Alles, SIM of TelefoonJos84 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:25:
Goeiuhmorguh!
twee/drie dagen niet online geweest, mag je meteen weer 12 pagina's doorspitten.
Ik zit even met het volgende, je kan de contacten in je telefoonboek op je sim kaart hebben staan of op de gsm zelf. Tevens kan dit op beide. Dit is momenteel bij mij het geval. Dit heb ik bewust gedaan zodat ik een foto aan een contact kan toevoegen. Nu is het probleem dat elke telefoonnummer twee keer in de lijst staat. Is het mogelijk om de lijst van mijn simkaart niet te laten zien, en wel die van telefoon. Zodat de lijsten wel op beide blijven staan, maar dat alleen die van de telefoon zichtbaar is?
[...]
Om het overzicht in een topic een beetje te bewaren lijkt mij een nieuw topic wel handig. In de TS kan je dan de nieuw verworven links plaatsen, en hoeft niet elke vraag 40 keer behandeld te worden. En ik zie het verschil niet helemaal met alles in één topic moeten doorspitten, of in meerdere topics..... Blijven evenveel pagina's......
Groeten Jos
ps: Iemand al een TV-out kabel gevonden? Ik heb wat rond gegoogled maar echt een geschikte kan ik niet vinden. Deze: http://nl.samsungmobile.com/accessory/ATC012 zal wel niet werken denk ik...
Verwijderd
Hi valt af, want ik heb daar nu een al een lopend abbonement, maar als ik verleng ben ik duurder uit. Weet iemand toevallig wat het KPN Flexibel tarief 12,50 abbonement is? Want die vond ik wel mooi, alleen kan ik nergens vinden hoeveel minuten ofzo je krijgt.technoaddict schreef op donderdag 11 september 2008 @ 09:27:
Op Hi.nl staat ie voor 27 euro per maand inc internet.
Dat is met Hi 30.
30 + 10 ( internet ) = 40 - 12 nog wat korting/m = 27 nog wat
Toestel is dan gratis.
Gisteren het toestel besteld en toen zei die man aan de lijn dat hij opeens niet meer kon bestellen. Maar omdat ik pas de 27e voor verlenging in aanmerking kom heeft hij wel een registratie gemaakt zodat er aankomende maandag, en anders de week daarna nog, gekeken wordt of hij besteld kan worden. Er van uit gaande dat dat wel mogelijk moet zijn dan.
Heb redelijk wat negatieve dingen gelezen over het ding. Bijvoorbeeld dat TT6 of 7 niet zou werken en TT niet aan een oplossing werkt. Lage resolutie. Etc. Maar iets zegt mij dat ik het een super toestel ga vinden.
Verwijderd
Ik heb een mailtje gestuurd naar Samsung NL met de vraag van wanneer deze tv-out kabel beschikbaar zal zijn.Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:50:
dit zijn de op dit moment beschikbare officiële accessoires
http://nl.samsungmobile.c...es=16&phoneModel=SGH-i900
dus helaas nog geen tv kabel
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2008 11:22 ]
Ik zit op mijn werk en heb niet zo'n snelle internetverbinding.
Verwijderd
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2008 11:51 . Reden: sorry, foutje gewist ]
Verwijderd
Springt bij jou MCGuider ook op screensaver, ondanks dat je expliciet hebt aangegeven dat dit niet moet gebeuren? Als je dit goed werkend hebt, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Bij mij springt hij steeds op zwart scherm en daar kom je niet meer uit.... Vrij lastig navigeren is dat...neorider schreef op donderdag 11 september 2008 @ 09:40:
Zojuist even mijn tel voorzien van de HH3 software. Dit ging geheel vlekkeloos. Moest het wel twee keer doen omdat de eerste keer de radiomodule niet geupdate was. Dit had te maken met het feit dat de samsung modem drivers ook nodig zijn om dit stuk te updaten.
Mijn bevindingen tot nu toe zijn dat het toestel wel sneller reageert. Voor de rest werkt alles prima.
Zelfs McGuider weer aan de praat en is nu een fix aan het zoeken.
Het leven kan zo makkelijk zijn, thnx! Ik was in de veronderstelling dat toetsenblok stond voor toetsenblokkering
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
Verwijderd
Ik zal vanavond even kijken wat dit precies inhoud.Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:02:
http://labs.divx.com/MobileCommunity
dixv op je mobilemisschien dat je hiermee subs kan afspelen?!
zag namelijk dat dit nog niet echt gelukt was. iemand hier al ervaring mee?
En nog iets. trailers zijn vaak als .MOV file te downloaden en die zou ik graag op mn telefoontje willen afspelen. Kan de i900 ook .MOV files afspelen??
Of weet iemand een site waar ik de meest recente trailers als .avi of .xvid kan downloaden?
Hier had ik ook last van.BFS schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:06:
Stomme vraag wellicht maar weet iemand hoe je het toetsenbord te voorschijn tovert terwijl je aan het bellen bent? Ik moest gister door een keuze menu heen lopen maar kwam er zo snel niet achter hoe je dus het toetsenbord tijdens een actief telefoongesprek weergeeft.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
kyro skin ??? waar te vinden ? voorbeeldje ergens te zien ?Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:19:
Heeft iemand de Kyro skin al werkend op de H1 Rom? Wil maar niet lukken hier.
Zoja, heb je iets gewijzigd in de ini file?
Verwijderd
Precies het zelfde als bij mij, ik ga gewoon overstappen naar kpn, of vodafone. Ben k veel goedkoper uit, dan als ik mijn abbo verleng bij hiHopelijk mag ik dit offtopic vraagje even stellen:
Ik wil mijn abbo bij Hi verlengen en de Samsung Omnia nemen, en nu moest ik met Hi20 extra 200 euro betalen voor het toestel. Terwijl een nieuw abbonoment met Hi20 iets van 70 euro moet bij betalen voor het toestel.
Je zou toch zeggen dat een nieuw abbo meer zou kosten dan een verlenging toch? Ik bedoel, ik ben al klant bij Hi, wil het graag blijven, maar zou wel meer moeten betalen voor een toestel dan wanneer ik als nieuwe klant binnen kom. Dan zou ik haast me abbo opzeggen en een nieuwe nemen bij Hi
Of ben ik verkeerd ingelicht door Hi?
( Uiteindelijk kost het toestel mij niks omdat ik een bonus heb opgespaard in al die jaren, en hoef ik die 200 niet te betalen. Wat ik eigenlijk ook wel veel geld vind opeens. Klopt van geen kant volgens mij )
[ Voor 74% gewijzigd door Gdzr op 11-09-2008 12:39 ]
Verwijderd
Kunnen we weer ontopic ???Gdzr schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:38:
[...]
Precies het zelfde als bij mij, ik ga gewoon overstappen naar kpn, of vodafone. Ben k veel goedkoper uit, dan als ik mijn abbo verleng bij hi
Is al een keer langs geweest.Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:19:
Heeft iemand de Kyro skin al werkend op de H1 Rom? Wil maar niet lukken hier.
Zoja, heb je iets gewijzigd in de ini file?
[ Voor 6% gewijzigd door Lucky1965 op 11-09-2008 12:47 ]
werkt ok hier icm gpsgate. ik heb alleen last van 2 bugs maar volgens mij heb ik die gisterenavond opgelost (moet ik nog testen in de auto):Jos84 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:32:
wanneer iemand TT7 werkende heeft, graag bevindingen posten
Verwijderd
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2008 12:51 ]
Verwijderd
lees eens de onderste regels eens van de topic startGdzr schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:42:
Ben jij moderator ofzo? anders ben je een wannabe
Verwijderd
http://www.imarche.net/omnia/index.htmVerwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:23:
[...]
kyro skin ??? waar te vinden ? voorbeeldje ergens te zien ?
Verwijderd
Hallo... Het blijft wel een tweakers platform hier... Het is inderdaad waarschijnlijk verstandiger om te wachten.. Niet leuker.Lucky1965 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:12:
Is het niet verstandig om met een nieuwe rom installeren te wachten tot die inderdaad officieel uit is dan een uitgelekte versie te gaan installeren?
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:41:
[...]
Kunnen we weer ontopic ???
voor vragen over abo's kun je in een ander topic terecht of bij de klantenservice van je provider
Gdzr schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:42:
Ben jij moderator ofzo? anders ben je een wannabe
Het algemeen beleid #reagerenVerwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:49:
[...]
lees eens de onderste regels eens van de topic start
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ziet er mooi uit alleen jammer dat dit voor SPB is heb hem nog gewoon op het standaard scherm staan ( met de Widgets) een kaal buroblad vind ik wel zo prettig
Verwijderd
Ja hoor dat kan wel, bij de Brando shop. Betalen kan via paypal. Daar heb je geen credit card voor nodig:Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:59:
Ik wil graag een Brando Screen Protector kopen voor mij I900, maar helaas is deze uitverkocht bij Pdashop. Hebben jullie enig idee waar ik deze kan kopen? Ik heb helaas geen creditcard, dus kan hem niet zo makkelijk uit het buitenland laten komen.
Verwijderd
Je kan gewoon een 15-dagen versie van spb shell downloaden, leuk om eens te proberen.Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:00:
[...]
ziet er mooi uit alleen jammer dat dit voor SPB is heb hem nog gewoon op het standaard scherm staan ( met de Widgets) een kaal buroblad vind ik wel zo prettig
Verwijderd
Heb nog geen last gehad dat McGuider op de screensaver springt. Ga het op deze rom eens bekijken wat die doet en laat het wel even weten.Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:01:
[...]
Springt bij jou MCGuider ook op screensaver, ondanks dat je expliciet hebt aangegeven dat dit niet moet gebeuren? Als je dit goed werkend hebt, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Bij mij springt hij steeds op zwart scherm en daar kom je niet meer uit.... Vrij lastig navigeren is dat...
De widgets is eigenlijk niet meer dan een Today plugin dat uitgeschakeld kan worden in de instellingen.Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:18:
In trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrillende afwachting van levering door Vodafone hier alvast aan het inlezen en zelfs al software aan het downloaden / aanschaffen...![]()
Waaronder dus de SPB shell... mijn vraag hieromtrent; kun je de 'samsung-widget shell' ook uitzetten c.q. verwijderen voordat je de SPB shell installeert? Heb zo het 'vermoeden' dat de SPB sowieso m'n voorkeur gaat worden, vandaar.
Alvast dank voor jullie tips! En uiteraard eeuwige roem... hulde... etc...
Verwijderd
LOL! Zolang ze hem maar niet van 3 km hoog door m'n raam smijten vind ik alles bestJos84 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:28:
vandaag op september eleven zal dat wel niet gebeuren
Ik heb de Invisible Shield er nu 2 dagen op zitten. Werkt gewoon prima. Ik ga hem er nog wel even opnieuw op zetten want er zit nog wat vlekken onder de protector. Maar ik merk nog niet veel verschil qua gevoeligheid. Maar het is moeilijk testen want ik haal de protector er niet steeds af en er weer op. Wat me wel opvalt is dat het oppervlak iets stroever aan voelt. Dus als je vinger glijd er iets minder goed over heen. Maar dat zal bij iedereen anders zijn?Lucky1965 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:13:
Al mensen een screenprotector in gebruik?
Zo ja welke en wat zijn je bevindingen, zoals touch gevoeligheid? Zelfde of minder geworden?
Verwijderd
Verwijderd
Heb het werkend nu, maar niet zoals hierboven beschreven, maar zoals op de site staat. Ik had iets verkeerd gedaan, domdomdom. Maar nu werkt het.Lucky1965 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:44:
[...]
Is al een keer langs geweest.
quote:
superericje schreef op zondag 07 september 2008 @ 17:11:
[...]
Hoe heb je dat gedaan dan??!
IETS meer info, dan dat het je gelukt is zou fijn zijn... :-)
Hier de uitleg. Hoop dat je een beetje engels kunt.
1.Copy all the files from the folder...
2.Open your active sync.
3.click "explore"..
4.go to "My Windows Mobile-Based Device"..
5.click on "Program files"..
6.open "SPB mobile shell" folder..
7.paste it there..
8.soft reset the omnia.
9.dr00l on it
Het is raadzaam om een nieuwe map te maken waar je het bestandje in uitpakt. Is dan makkelijker om al die kleine bestandjes te selcteren.
Het is dus een kwestie van kopieren, plakken en dan alles overschrijven. Dan een softreset en bingo.
Je moet wel eerst Spb Mobile Shell installeren, anders doet hij het niet.
Ik heb de versie 2.1.2 en het draait als een zonnetje.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2008 15:05 ]
Verwijderd
Waarom GPS muis als je er al 1 intern hebt?Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:35:
Heb niet het hele topic doorgezocht maar mijn vraag is.....
Kan de i900 via bluetooth 2 verbindingen tegelijk maken, wil graag in de auto mijn bluetooth GPS muis gebruiken maar ook de bluetooth telefoonverbinding met mijn autoradio.
Verwijderd
Google Maps haalt de mappen binnen via GPRS/UMTS. De navigatie zelf gaat weer via GPS.Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:46:
Is er eigenlijk een mogelijkheid om google maps verbinding te laten maken met de ingebouwde gps ontvanger?
In google maps heb je daar een optie gps ontvanger gebruiker maar zelf dit helpt niet
Telkens als ik deze opstart gaat hij automatisch naar mijn 3G ...
Verwijderd
Omdat ik dan absoluut zeker weet dat ik wat aan het ding hebosuijk schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:40:
[...]
Waarom GPS muis als je er al 1 intern hebt?
helaas net getest in de auto maar hij blijft nog regelmatig verspringen ondanks dat ie een goeie gps fix heeft (minimaal 4 van de 5 balken in tomtom). Ben ik de enige met dit probleem?Yannick schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:47:
[...]
bug1:
tomtom lijkt regelmatig kort de weg kwijt te raken en in te zoomen op een paar honderd meter vooruit. Wat me opviel was dat ie dit in demo modus ook deed. Heb toen bij voorkeuren "Zoom automatisch" uitgezet en nu doet ie dat in demo niet meer.
Verwijderd
Bij Enhanced GPS, XTRA uitschakelen.Yannick schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:59:
[...]
helaas net getest in de auto maar hij blijft nog regelmatig verspringen ondanks dat ie een goeie gps fix heeft (minimaal 4 van de 5 balken in tomtom). Ben ik de enige met dit probleem?
Verwijderd
Hier misschien..Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:59:
Ik wil graag een Brando Screen Protector kopen voor mij I900, maar helaas is deze uitverkocht bij Pdashop. Hebben jullie enig idee waar ik deze kan kopen? Ik heb helaas geen creditcard, dus kan hem niet zo makkelijk uit het buitenland laten komen.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dit vroeg ik mijzelf ook al af.Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 16:10:
zijn er eigenlijk nog dingen die je gewoon MOET downloaden als je een omnia hebt?
Verwijderd
Ja, 15 dagen. Daarna betalen, anders doet ie ut nie meer.Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 16:16:
Heb even wat getest met de SPB versie 2. ..
Installatie was perfect gelopen. Wat toffe achtergronden uitgetest enzo
Maar is de SPB 2 een trial ofzo ?
Klopt dit ?
Verwijderd
Ligt eraan wat je wilt, alle basis programmas zitten er wel zon beetje op.Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 16:10:
tnx voor het helpen met de bluethoot, weet niet meer wie me hielp, mjaa werkte wel
zijn er eigenlijk nog dingen die je gewoon MOET downloaden als je een omnia hebt?
Verwijderd
Eerder in het topic wordt hier ook al melding van gemaakt. Ik heb er ook last van. Probeer erachter te komen wat het veroorzaakt.SolidD schreef op donderdag 11 september 2008 @ 16:28:
Vind het toch wel jammer dat 't steeds váker voorkomt dat het touchscreen gewoon niet meer reageert. Meestal zet ik het scherm uit d.m.v. een druk op de uit/aanknop, maar vooral als hij een tijdje stil heeft gelegen dan gaat het scherm niet meer aan als ik weer op de uit/aanknop druk. Hij staat nog wel aan, want er is haptic feedback als ik de pointer gebruik, en je hoort wel geluiden als je b.v. op knopjes drukt.
Het enige wat dan werkt is de telefoon uit en aan zetten. Maar dat wordt dus behoorlijk irritant als het soms meerdere keren per dag gebeurt. Hebben anderen hier ook last van?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq