Samsung SGH-i900 Omnia Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 18 Laatste
Acties:
  • 206.410 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neorider schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 08:29:
Gisteravond ook weer even bezig geweest met de Omnia.
McGuider even getest. Had ik namelijk nog niet gedaan en merk wel dat als je aan het rijden bent deze moeilijk een fix kan vinden. Je ziet wel dat er 8 satellieten beschikbaar zijn maar verder gebeurt er niets.
Toen ik stil stond had hij zo de route gevonden.

Thuis ook nog even skype geïnstalleerd en ook dat werkt via de wifi verbinding thuis. Mijn vriendin kon zo met haar vriendin praten die momenteel in Polen zit.
Zo heeft zij ook nog wat aan de telefoon.
Ik heb IGO 8 erop staan, zelfs zonder internet (wifi/gprs) heb ik binnen 15 seconden (niet overdreven) een fix en dat zelfs binnen, snap dan ook niet dat sommige hier zo'n slechte ontvangst hebben. Daarbij ook tijdens het rijden een sublieme ontvangst. Enige nadeel is dat ik IGO in landscape moet opstarten omdat ie anders een foutmelding geeft, eenmaal gestart kan ik weer draaien.

Ik krijg skype prima aan de praat, alleen wil ik het liefst via de bluetooth headset skypen met mijn telefoon. Ok ok misschien is dat teveel gevraagd, is het dan mogelijk om te skypen zonder dat mijn telefoon op speaker stand staat? dat ik dus gewoon mijn tel aan me hoofd kan houden? anders kan ik beter mijn laptop gebruiken...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2008 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yannick schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 15:31:
[...]

Voor internet uit gebruik: no data

voor uitgaande mail gebruik smtp.xs4all.nl, die werkt met alle providers
Geweldig, werkt perfect! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en nu net na het posten van bovenstaande loopt alles vast en heb ik een zwart scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koeisjovis schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:21:
2. Volgens mij bedoelt 'ie dat ie het toestel eerst vergrendelt en dan op de powertoets drukt om het beeldscherm uit te schakelen. Het lijkt me dan ook sterk dat het beeld nog draait als het scherm uit is? Iig heb ik het probleem ook gehad...
Juist dat doe ik. Hij draait idd niet.. vreemd toch? Maar jij hebt het ook gehad? Is het nu opgelost dan? (en hoe?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 17:58:
`Mijn Omnia is nu in drie dagen tijd al drie keer blijven hange. Alle knoppen doen het, maar het beeld blijft zwart. 1 keer kon ik hem met de bovenste knop uitzetten (daarna doet hij het weer) maar de andere twee gevallen doet de power knop het niet en moet ik de batterij eruit slopen.

Heeft iemand dit probleem ook? Als ik hem reset, wis ik dan gegevens en instellingen?
Ik heb dit probleem ook al een behoorlijk aantal keer gehad. Ik heb het idee dat de bovenste knop niet werkt als de toetsenblokkering aanstaat (alhoewel ik dit niet kan zien op een ZWART scherm). Als deze uitstaat kun je inderdaad de power knop gebruiken om de telefoon uit te zetten, ander moet je de soft reset button gebruiken (hoef je je batterij er niet uit te halen).

Ik probeer uit te zoeken wanneer het precies optreed. Het treed in ieder geval op bij het gebruik maken van McGuider. Als ik in McGuider de geavanceerde instelling 'altijd aan' selecteer, gaat na de ingestelde tijd in de instellingen van windows mobile zelf het scherm toch uit en is vervolgens niet meer wakker te krijgen. Dit zou kunnen liggen aan de built van McGuider die ik geïnstalleerd heb.

Het probleem treed echter ook op andere momenten op. Ik heb er nog niet precies een vinger achter kunnen krijgen wanneer, maar probeer erachter te komen door in de gaten te houden wat ik gelijktijdig draai en wanneer het probleem zich voordoet.

Rom versie H1, zijn er verder mensen die dit probleem ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen ook ik ben eigenaar geworden van een I-900. Maar toch moet ik zeggen dat ik niet helemaal tevreden ben. Misschien kan iemand me helpen met een paar punten.

1- Als ik uit de lock mode kom door de rechterkonop in te drukken kom ik de helft van de keren in de radio terecht. Is het aan te raden om een harde reset te doen ????

2- Waar de FCK is de voice dail ? Ik heb hem nergens kunnen vinden en het kan toch niet zo zijn dat ik die wel heb op een oude PEBL maar niet op deze morderne smartphone?? :'( Ik heb geprobeerd samsung te bellen maar na 20 min te wachten vond ik het wel genoeg.

Iemand die mij kan helpen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 18:01:[...]
Ook bluethoot doet raar, iemand wou me een liedje sturen en vond me wel, klikte die op versturen en dan stopte die ermee, zei die verzenden mislukt, wat meot ik hieraan doen?
Probeer eens:
start > instellingen > verbindingen > overzenden > alle inkomende signalen ontvangen
mariconjo schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 18:55:
Ik zit met een probleempje betreffende SPB shell. In het beginscherm is het tweede knopje rechtsonder voor het openen van een speed-dial scherm (15 contacten+tel. lijst). Nu heb ik ergens per ongeluk een verkeerde contactpersoon ingevoerd. Ik heb het hele toestel afgezocht om die contactpersoon veranderd te krijgen maar het lukte me niet. Wel kon ik hem verwijderen (van de telefoon) en dat heb ik dus maar gedaan met de gedachte: dan maar weer ff opnieuw inbrengen. Maar nu functioneert de betreffende speed-dial toets niet meer! Ik krijg er helemaal geen contact meer in. Iemand bekend met dit probleem?
je vinger op het contact ingedrukt houden totdat een popup verschijnt met opties.
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:37:
[...]
Ik krijg skype prima aan de praat, alleen wil ik het liefst via de bluetooth headset skypen met mijn telefoon. Ok ok misschien is dat teveel gevraagd, is het dan mogelijk om te skypen zonder dat mijn telefoon op speaker stand staat? dat ik dus gewoon mijn tel aan me hoofd kan houden? anders kan ik beter mijn laptop gebruiken...
Probeer eens dit programmaatje: teksoft bluemusic. Maar het makkelijkste is de bedraadde headset of een stereo bluetooth headset.

• koeisjovis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-03 23:04
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:53:
[...]

Juist dat doe ik. Hij draait idd niet.. vreemd toch? Maar jij hebt het ook gehad? Is het nu opgelost dan? (en hoe?)
Als je het toestel draait terwijl ie niet in je zak zit geeft het ook geen problemen, dat kan het dus idd hoe dan ook niet zijn. Ik heb mijn omnia nog geen dagje, dus heb nog niet echt de tijd gehad om er veel mee te doen, ben er dan ook nog niet achter waar het aan ligt. Hij heeft het iig tot nu toe niet iedere keer gedaan. Als ik de oorzaak of een oplossing vind laat ik het weten!

• VPMercedes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 19:12
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:37:
[...]

Ik heb IGO 8 erop staan, zelfs zonder internet (wifi/gprs) heb ik binnen 15 seconden (niet overdreven) een fix en dat zelfs binnen, snap dan ook niet dat sommige hier zo'n slechte ontvangst hebben. Daarbij ook tijdens het rijden een sublieme ontvangst. Enige nadeel is dat ik IGO in landscape moet opstarten omdat ie anders een foutmelding geeft, eenmaal gestart kan ik weer draaien.

Hoe heb jij je instellingen staan bij IGO8 voor gps en in je telefoon..?

Verwijderd

Hallo jongens,
Maandag heb ik eindelijk mijn omnia ontvangen via gsmweb.nl. Ben direkt natuurlijk aan de slag geweest om de duiveltje uit te testen. Kan wel zeggen dat ik heel erg teleurgesteld ben. Had wel goeie verwachtingen, maar mis !!
Ten eerste: de fotocamera, is om te huilen !! Samsung pronk met zijn 5mp, maar kan wel voor mijn part de boom in. Van de bijna 80 foto's die ik gemaakt heb, is geen van de foto's naar mijn inziens een behoorlijke foto. Ben wel geen prof., maar weet wel wat een foto kwaliteit moet zijn. Alle foto's zijn korrelig en wazig.Heb alle mogelijke instellingen een voor een uitgeprobeerd.Op de display zie je tijdens de opname wel een helder beeld,maar het moment dat je de foto maakt, wordt de foto beetje donker en wazig. Met of zonder flitser, maakt niet uit. Schaam me met de toestel te gaan pronken bij mijn vriendin, want haar N95 maakt wel 10 keer betere foto's. Flitser doet het wel. Is er iets aan de hand met camera of moet de boel via de registree aangepast worden ??
Ten tweede: Hoe koppel ik een afbeelding aan een contactpersoon. Ik heb al mijn contacten op de sim opgeslagen, maar als ik een foto wilt toewijzen, ziet hij alleen de contacten op de toestel zelf, of doe ik iets verkeerd ? Heeft iemand ook dit opgemerkt ?

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:32

Tim Schuhmacher

abasios

Contacten op een simkaart bestaan slechts uit een naam en nummer. Meer velden zijn er niet, dus helemaal geen mogelijkheid om bij sim contacten een foto te plaatsen. Je zult je contacten in de telefoon zelf moeten zetten. Dan heb je veel meer mogelijkheden.

Dat is dus geen Samsung gerelateerd probleem. Camera wel trouwens.

[ Voor 12% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 10-09-2008 01:06 ]

• Hansvd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2022
Is deze telefoon nu eigenlijk snel? En hoe is het gebruiksgemak? Bij de HTC vond ik deze beide dingen echt abominabel. Maar is dit beter bij de Omnia?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 23:15:
Beste mensen ook ik ben eigenaar geworden van een I-900. Maar toch moet ik zeggen dat ik niet helemaal tevreden ben. Misschien kan iemand me helpen met een paar punten.

1- Als ik uit de lock mode kom door de rechterkonop in te drukken kom ik de helft van de keren in de radio terecht. Is het aan te raden om een harde reset te doen ????

2- Waar de FCK is de voice dail ? Ik heb hem nergens kunnen vinden en het kan toch niet zo zijn dat ik die wel heb op een oude PEBL maar niet op deze morderne smartphone?? :'( Ik heb geprobeerd samsung te bellen maar na 20 min te wachten vond ik het wel genoeg.

Iemand die mij kan helpen? _/-\o_
Try this one.............. :+ :

http://downloadcenter.sam...UM_Dut_Rev.1.0_080829.pdf

Verwijderd

Soepster schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 20:36:
Zijn er eigenlijk Omnia eigenaren die wel/niet tevreden zijn met de schermresolutie+aantal kleuren? Als ik kijk naar de concurrentie zoals de HTC diamond en de Nokia Tube steekt 240*400 nogal bleekjes af tegenover 640*36 of 640x480.

Ik vraag me echter af waarbij het écht nodig is. Voor foto's kijken volstaan op dit moment de 208 x 320 pixels van m'n P800 wel aardig. Bij browsen lijkt het me dan wel weer erg fijn om meer te zien, maar daar heb ik helaas geen vergelijkingsmateriaal voor. Voor films kijken kan ik het niet inschatten hoe de resolutie en kleuren bevallen, ik ben echter wel van plan regelmatig een DivXje mee te pakken, zowel Anime als gewone films.

Iemand wel eens 640*X materiaal in handen gehad en met de Omnia kunnen vergelijken? Ik probeer te beslissen of ik wacht op de Nokia tube (die ik uiterlijk minder mooi vind) of de Omnia nu haal. De Omnia heeft voor mij als voordeel het notebook stijl touchpad, mooier design, dunner en 8GB aan boord (vind ik beter dan iets lichter/korter zoals tube). De Nokia heeft dan weer de 3,5 mm jack en hoge resolutie, en misschien de snelheid van Symbian, maar de specs zijn niet bekend. Anderhalve maand wachten op de Nokia is voor mij echter wel lang daar mijn abbo net is verlopen waardoor ik hogere kosten heb.
What comes around.....goes around.... :+

• osuijk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:41
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:54:
[...]

Ik heb dit probleem ook al een behoorlijk aantal keer gehad. Ik heb het idee dat de bovenste knop niet werkt als de toetsenblokkering aanstaat (alhoewel ik dit niet kan zien op een ZWART scherm). Als deze uitstaat kun je inderdaad de power knop gebruiken om de telefoon uit te zetten, ander moet je de soft reset button gebruiken (hoef je je batterij er niet uit te halen).

Ik probeer uit te zoeken wanneer het precies optreed. Het treed in ieder geval op bij het gebruik maken van McGuider. Als ik in McGuider de geavanceerde instelling 'altijd aan' selecteer, gaat na de ingestelde tijd in de instellingen van windows mobile zelf het scherm toch uit en is vervolgens niet meer wakker te krijgen. Dit zou kunnen liggen aan de built van McGuider die ik geïnstalleerd heb.

Het probleem treed echter ook op andere momenten op. Ik heb er nog niet precies een vinger achter kunnen krijgen wanneer, maar probeer erachter te komen door in de gaten te houden wat ik gelijktijdig draai en wanneer het probleem zich voordoet.

Dit heb ik inderdaad ook gehad met McGuider. Het lijkt wel of de telefoon de applicatie niet als actief niet en daardoor uitgaat op de ingestelde tijd. Door dit uit te zetten bij de batterij instellingen heb ik het opgelost. Maar het is lijkt mij wel een bug...Heb trouwens ook de H1 ROM en heb het ook gehad bij het opladen. Ik heb nu bij de batterij instellingen alles uitgezet, behalve de optie dat de achtergrondverlichting aan moet bij aanraken/indrukken.

Verwijderd

Hansvd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 07:26:
Is deze telefoon nu eigenlijk snel? En hoe is het gebruiksgemak? Bij de HTC vond ik deze beide dingen echt abominabel. Maar is dit beter bij de Omnia?
Ik neem aan dat je dit topic grondig doorgespit hebt................??
En daarna is er nog deze........beetje uitgebreiderder................. :O

http://www.ppcsg.com/index.php?showtopic=101678

Verwijderd

1. Ik krijg bij camera vaak de melding: "onvoldoende videogeheugen, sluit andere toepassingen bla bla bla" terwijl ik alle toepassingen heb afgesloten en de camera benader via snelle start menu, dus ik open niks anders?

2. Ook als ik op de rechterzijde het onderste knopje ingedrukt houdt krijg ik het volgende;Fout bij het openen van de snelkoppeling of het zoeken van de doelbestandnaam. Hoe stel ik die in?

3. Domste:.. vergrendelen van toestel? Ik heb hem nu vergrendeld automatisch na 5 minuten met wachtwoord.

4. en is het mogelijk om alleen de smsjes te beveiligen met een wachtwoord?

5. en hoe zetten jullie muziek erop? In het boekje stonden alleen omslachtige wegen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2008 08:57 . Reden: extra vraag ]

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 20:12

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

* floriske.nl is helemaal de draad kwijt

Ik volg dit topic nu al enkele dagen aangezien ik op korte termijn mijn abonnement weer eens ga verlengen en daarbij ook een nieuw toestel uit wil zoeken.

De i900 is één van de toestellen waar ik eventueel voor zou willen kiezen, maar ik ben wel op zoek naar een toestel waarvan de belangrijkste functies eenvoudig en snel toegankelijk en bruikbaar zijn.

Ik twijfel momenteel nog tussen de i900, de N95 8GB of N96 (of misschien wachten op de tube)

Nu lees ik hier nogal wat over ervaringen met het toestel en de uitgebreide mogelijkheden er van, maar eigenlijk weinig over hoe mensen het gebruikersgemak van de basisfuncties ervaren tegenover bijvoorbeeld een Symbian telefoon (denk aan N70, N95 etc.)?

Momenteel heb ik zelf een N70 en, op het trage opstarten na, is hierbij alles snel toegankelijk en eenvoudig te bedienen (denk aan basiszaken als bellen uiteraard, sms typen, door contactpersonen bladeren door 1 of enkele letters in te toetsen van de persoon die je zoekt etc......)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 00:50:
Hallo jongens,
Maandag heb ik eindelijk mijn omnia ontvangen via gsmweb.nl. Ben direkt natuurlijk aan de slag geweest om de duiveltje uit te testen. Kan wel zeggen dat ik heel erg teleurgesteld ben. Had wel goeie verwachtingen, maar mis !!
Ten eerste: de fotocamera, is om te huilen !! Samsung pronk met zijn 5mp, maar kan wel voor mijn part de boom in. Van de bijna 80 foto's die ik gemaakt heb, is geen van de foto's naar mijn inziens een behoorlijke foto. Ben wel geen prof., maar weet wel wat een foto kwaliteit moet zijn. Alle foto's zijn korrelig en wazig.Heb alle mogelijke instellingen een voor een uitgeprobeerd.Op de display zie je tijdens de opname wel een helder beeld,maar het moment dat je de foto maakt, wordt de foto beetje donker en wazig. Met of zonder flitser, maakt niet uit. Schaam me met de toestel te gaan pronken bij mijn vriendin, want haar N95 maakt wel 10 keer betere foto's. Flitser doet het wel. Is er iets aan de hand met camera of moet de boel via de registree aangepast worden ??
Ten tweede: Hoe koppel ik een afbeelding aan een contactpersoon. Ik heb al mijn contacten op de sim opgeslagen, maar als ik een foto wilt toewijzen, ziet hij alleen de contacten op de toestel zelf, of doe ik iets verkeerd ? Heeft iemand ook dit opgemerkt ?
zeur niet man het toestel is niet speciaal voor de camera gemaakt, N95 heeft een betere lens en dat scheelt een hoop

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:54:
[...]

Hier ook een scherm dat niet uit zn slaap wil komen als hij snachts opgeladen wordt (ik ook niet trouwens ;) ) alleen na een reset. Ook hier de H1 ROM. Heb alle betterij instellingen al geprobeerd, zal wel een bug zijn die bij een volgende rom hopelijk opgelost is. Ook bij mcguider, klapt ie er na zon 10 minuten uit, scherm ineens op zwart, en komt WM met de melding dat er een fout is opgetreden in drive.exe....hmm vreemd. McGuider er weer afgegooid gisteravond en IGO8 dr opgezet. Ten eerste, wat een verademing ten opzichte van mcguider, wat naar mijn mening maar een low budget systeempje is en dat kun je merken ook, maar dat terzijde. Zojuist IGO ff uitgeprobeerd naar mn werk, navigeert heel fijn, en geen vastlopers of black screens gehad. Deze IGO8 blijft voorloping mijn eerste keuze navigatie.

Nog iets anders, gisteren kon ik plots geen hotmail meer syncen via GPRS, terwijl op hetzelfde moment en op exact dezelfde positie wel kon browsen via GPRS. Alles gecontroleerd, login, ww, verbindingen, alles stond goed. Op een gegeven moment heb ik de operator instellingen gewijzigd van Telfort NL naar KPN NL (ik zit bij telfort) en daarnaa weer teruggezet naar Telfort NL. en toen deed mn hotmail het wel weer. vreemd.

Al met al, ben ik nog steeds heel tevreden over mn omnia. De mindere scherm resolutie is voor mij absoluut niet storend, divx is heeel duidelijk. Een groot scherm is voor mij veeeel belangrijker !

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Het is moeilijk om een beoordeling te geven tussen 2 verschillende soorten platvorms.
Ik heb ook de Nokia N70 gehad en was een fijn toestel. De overschakeling naar een windows mobile telefoon is dan wel even wennen, ongeacht of je nu de omnia neemt of een ander toestel dat op WM draait.

De omnia heb ik nu 5 dagen en moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. Hij deed het gelijk goed uit de doos en dat kun je niet van veel toestellen zeggen op dit niveau.
Alle basis dingen vond ik goed bereikbaar en werken goed.

Heb zelf maar een paar kleine aanpassingen gedaan en heb voor als nog een top toestel :)

Verwijderd

Heeft iemand z'n travel case al gekregen, via een voucher? Ik heb hem een week geleden opgestuurd, maar tot nu toe nog niks ontvangen.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 09:26:
Heeft iemand z'n travel case al gekregen, via een voucher? Ik heb hem een week geleden opgestuurd, maar tot nu toe nog niks ontvangen.
Reken op ongeveer 1 maand ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met de volgende vragen:

1. Ik krijg bij camera vaak de melding: "onvoldoende videogeheugen, sluit andere toepassingen bla bla bla" terwijl ik alle toepassingen heb afgesloten en de camera benader via snelle start menu, dus ik open niks anders?

2. Ook als ik op de rechterzijde het onderste knopje ingedrukt houdt krijg ik het volgende;Fout bij het openen van de snelkoppeling of het zoeken van de doelbestandnaam. Hoe stel ik die in?

3. Domste:.. vergrendelen van toestel? Ik heb hem nu vergrendeld automatisch na 5 minuten met wachtwoord.

4. en is het mogelijk om alleen de smsjes te beveiligen met een wachtwoord?

5. en hoe zetten jullie muziek erop? In het boekje stonden alleen omslachtige wegen.

Alvast heel erg bedankt voor de hulp!

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-09 11:02
Heb vandaag eindelijk mijn omnia ontvangen (bedankt hi) de rede dat ik hem heb aangeschaft is mede het "redelijk" grote scherm om lekker films/series te kijken in de trein. Als het goed is speelt de telefoon divx af (nog niet geprobeert), maar ik vraag me af of er misschien convert tools zijn om de kwaliteit te verbetere voor deze specifieke telefoon (zoals er in total video converter opties tussen zitten voor PSP, Ipod, Iphone, nokia cellphone etc.)

Zijn er voor de omnia ook tools beschikbaar heb er naar gegoogled maar met weinig succes en als deze er niet zijn is er dan wel een bepaalde format welke de beste qualiteit levert?

Verwijderd

Hallo jongens,
Was jij niet gewoon stiekem op zoek naar een camera aan je reactie te zien? Hij kan namelijk nog veeeeel meer! En ik heb zelf ook een N95 gehad.. Daar was het precies andersom, camera was goed, rest was zuig!

Verwijderd

Hier was ik weer,

1. MSN zelf maar geinstalleerd en ineens deed windows live messenger het ook dus dat is opgelost.
2. GPS heb ik kunnen vinden maar kan niks instellen ?? iemand een idee hoe ik kan zien of de gps werkt ?
3. Google maps krijg ik niet werkend. Als ik het heb geinstalleerd start het wel op maar hierna kan ik niks. En als ik het afsluit staat het ook nergens in mijn telefoon als programma. iemand een idee waar ik dit terug zou kunnen vinden ?
4. Ik heb een t-mobile abbo maar krijg web n walk nog niet online. Doe nu alles via WIFI en dat werkt wel maar wil ook graag onderweg online kunnen iemand zelfde problemen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 21:50:
Ha mensen,

Nou, na een poosje met de Omnia gespeeld te hebben, heb ik nu toch een paar dingen die ik écht niet snap gewoon.
  1. Als ik muziek luister, vergrendel ik mn toetsenbord en druk ik 1x op de powerknop bovenop. Dan doe ik 'm in mn zak, maar op de een of andere manier stopt ie dan met muziek spelen zodra ie in mn zak zit, en dan na 10 sec doet ie het weer, waarna hij er weer mee stopt enz enz enz. Echt heel vreemd. Iemand enig idee hoe dat kan?? en hoe het in vredesnaam WEL kan werken? (met hardlopen deed ie t niet trouwens, al sloeg ie wel af en toe over, maja.. dat kan door de 'snelheid' komen haha ;) )
Hoop dat iemand me kan helpen! Thanks alvast :) !
Heb je de etiquettestand uitgeschakeld?

Via instellingen -> systeem -> bewegingssensor -> tabblad Etiquette kan je deze uitschakelen. Wanneer deze ingeschakeld is en je de telefoon omdraait mute je telefoon. Dit kan gebeuren wanneer je aan het lopen bent.

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Yannick schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 23:33:
[...]

Probeer eens:
start > instellingen > verbindingen > overzenden > alle inkomende signalen ontvangen

[...]

je vinger op het contact ingedrukt houden totdat een popup verschijnt met opties.

[...]

Probeer eens dit programmaatje: teksoft bluemusic. Maar het makkelijkste is de bedraadde headset of een stereo bluetooth headset.
Thanx!!

• osuijk
hmmm vaag...voorheen als ik een SMS stuurde, dan kreeg je zo'n leuke animatie van een envelopje in beeld....die heb ik nu niet meer....iemand idee?

Verwijderd

osuijk schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:18:
hmmm vaag...voorheen als ik een SMS stuurde, dan kreeg je zo'n leuke animatie van een envelopje in beeld....die heb ik nu niet meer....iemand idee?
Nog niet gezien, alleen die widget popup telkens gezien.

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:50
Hallo jongens,
Ten eerste: de fotocamera, is om te huilen !! Samsung pronk met zijn 5mp, maar kan wel voor mijn part de boom in.
Check het menu van de camera je kan nog veeeeel aanpassen (scherpe kleur contrast) Succes!!

• el frikandel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-04 12:37
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 08:35:
[...]

Ik neem aan dat je dit topic grondig doorgespit hebt................??
En daarna is er nog deze........beetje uitgebreiderder................. :O

http://www.ppcsg.com/index.php?showtopic=101678
Misschien heeft hij net als ik geen tijd om zulke lange topic's door te lezen. Maar wil het wel graag weten.

Verwijderd

osuijk schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:18:
Heb je de "threathed sms" uitgeschakeld? Wanneer je dat doet krijg je geen pop-up meer.

Hoe kon je meedingen met de prijzen van het milkonairspack zoals die verwen dag enzo? :)

Ik heb het in het begin ergens gelezen maar was toen te druk bezig met mijn telefoon en nu kan ik er niets meer over vinden.

• osuijk
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:05:
[...]

Heb je de "threathed sms" uitgeschakeld? Wanneer je dat doet krijg je geen pop-up meer.

Hoe kon je meedingen met de prijzen van het milkonairspack zoals die verwen dag enzo? :)

Ik heb het in het begin ergens gelezen maar was toen te druk bezig met mijn telefoon en nu kan ik er niets meer over vinden.
Nee dat staat gewoon aan...

• sjors86
Vandaag mijn telefoon gekregen en moet toch zeggen dat ik hogere verwachtingen had van de internet verbinding, dit is mijn eerste telefoon met internet en heb gekozen voor een hi eindeloos online bundel. 128kb/sec down en 64kb/sec up. Nu weet ik wel dat dit niet het snelste is maar wel wat hi aan te bieden had en heb dus hier voor gekozen. Echter telefoon ontvangen en geprobeerd er het internet mee op te gaan en dan lukt dat wel maar het gaat trager dan ik had gehoopt. Nu geeft mijn telefoon aan dat ik op gprs zit, klopt dit of zou ik eigenlijk op edge of umts moeten zitten? Wat kan ik verwachten als ik 128kb/sec down en 64kb/sec up heb, ik zou dan neem ik aan in een paar seconden een site moeten kunnen openen?

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:22
sjors86 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:09:
Vandaag mijn telefoon gekregen en moet toch zeggen dat ik hogere verwachtingen had van de internet verbinding, dit is mijn eerste telefoon met internet en heb gekozen voor een hi eindeloos online bundel. 128kb/sec down en 64kb/sec up. Nu weet ik wel dat dit niet het snelste is maar wel wat hi aan te bieden had en heb dus hier voor gekozen. Echter telefoon ontvangen en geprobeerd er het internet mee op te gaan en dan lukt dat wel maar het gaat trager dan ik had gehoopt. Nu geeft mijn telefoon aan dat ik op gprs zit, klopt dit of zou ik eigenlijk op edge of umts moeten zitten? Wat kan ik verwachten als ik 128kb/sec down en 64kb/sec up heb, ik zou dan neem ik aan in een paar seconden een site moeten kunnen openen?
Ja, zou paar seconden moetne duren opzich;)

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:35

knakworst

Get more sats!

sjors86 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:09:
het is kbit, verwacht snelheden tussen modem en ISDN. Hij moet echter wel op UMTS kunnen volgens mij, GPRS is duidelijk trager. Misschien woon je precies in een UMTS-gat? Probeer eens op een andere locatie.

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Waarschijnlijk is je simkaart van Hi te oud. Bij Hi heb je een speciale UMTS simkaart nodig om met 3G/Edge verbinding te krijgen. Even langs de winkel om een nieuwe simkaart aan te vragen.

Mijn Omnia heb ik inmiddels een dag of vijf en hij bevalt me uitstekend! Hiervoor had ik een HTC Touch Dual, maar na een ongelukje heb ik nu een Omnia. De Omnia is waanzinnig veel sneller dan de HTC en is bij mij nog niet één keer vastgelopen (afkloppen). Films speelt hij vloeiend af. Gelukkig kan je de Samsung sms weergave uitzetten, want die vind ik wel onhandig.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 08:56:
Heb ik ook wel eens last van. Geen idee waar het door komt. Ik heb het vaker gelezen, dus zal wel een bug zijn?
Vergrendelen doe je door de grote knop rechts een tijdje ingedrukt te houden. Dan werkt echter niet als je die wachtwoord 'vergrendeling' hebt aan staan. Bij die wachtwoord vergrendeling wordt het toestel trouwens niet vergrendeld, dus als je echt wilt vergrendelen moet je dat uitzetten en het op de normale manier doen.

Verwijderd

HELP!!! Vandaag heb ik voor de 2e keer een OMNIA gekregen. Maar helaas weer hetzelfde probleem als met de 1ste keer: na een half uurtje gebruik blijft de telefoon steeds opnieuw opstarten, kom niet eens meer in het menu, dus kan geen instellingen wijzigen. Batterij eruit, resetten etc. helpt allemaal niet....
Wat doe ik fout? :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 21:50:

[list=1]
• M'n telefoon MOET aanstaan als ik 'm oplaadt, is dat normaal? Kun je ook zorgen dat hij wél uitkan (snachts wel handig, met bel-grage vrienden if u know what I mean ;) ).

Je kunt 's nachts ook de telefoon gewoon op z'n kop leggen en de etiquette stand aanzetten. Dan blijft de telefoon wel aan, maar hoor je geen sms en beltonen, dus dan kun je rustig doorslapen als je bel-grage vrienden je lastig vallen ;)

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is het scherm te (laten vervangen), en waar?
Ik heb er een aantal krassen opzitten die stukken van de tekst onleesbaar maken :(

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:35

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:00:
Ik heb er een aantal krassen opzitten die stukken van de tekst onleesbaar maken :(
Bij Samsung misschien? Zal wel een hoop geld kosten... Hoe heb je die krassen erop gekregen?

• osuijk
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:00:
Dat doe je snel....misschien laten polijsten, net zoals je met een horloge kan doen?

• Yannick

Yannick

Bub MC

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:59:
[...]
Je kunt 's nachts ook de telefoon gewoon op z'n kop leggen en de etiquette stand aanzetten. Dan blijft de telefoon wel aan, maar hoor je geen sms en beltonen, dus dan kun je rustig doorslapen als je bel-grage vrienden je lastig vallen ;)
ik word ook wakker van het trillen... door ook iets voor?

• Skating_vince
  • Niet online
Yannick schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:05:
[...]

Bij mij hoeft mijn telefoon niet aan te staan om hem op te laden. Maar als hij echt aan moet staan, dan zou ik je telefoon in vliegtuigmodus zetten. Sleep op je homescreen de 'verbindingen widget' op het scherm en zet je telefoonverbinding uit. 's Ochtends kan je dan je telefoonverbinding weer aanzetten. Succes!

Edit:
Overigens, in de etiquette mode gaat het geluid uit, doordat je de telefoon omdraait (door de beweging). Als hij al met zijn rug naar boven ligt, gaat het geluid alsnog af (dit is al meerdere keren gepost).

[ Voor 17% gewijzigd door Skating_vince op 10-09-2008 14:17 ]

Verwijderd

Hmm ik heb er ook al last van.
Bij mijn Widgets kant, als ik met het pennteje scroll dan voel ik ook twee kleine krasjes.

En in het zonlicht zie je ze ook goed.

Verwijderd

Yannick schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:05:
[...]

volgens mij trilt hij niet eens bij de etiquette stand

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:56:
HELP!!! Vandaag heb ik voor de 2e keer een OMNIA gekregen. Maar helaas weer hetzelfde probleem als met de 1ste keer: na een half uurtje gebruik blijft de telefoon steeds opnieuw opstarten, kom niet eens meer in het menu, dus kan geen instellingen wijzigen. Batterij eruit, resetten etc. helpt allemaal niet....
Wat doe ik fout? :?
Ken je deze al ?? :+

http://downloadcenter.sam...UM_Dut_Rev.1.0_080829.pdf

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:12:
Hmm ik heb er ook al last van.
Bij mijn Widgets kant, als ik met het pennteje scroll dan voel ik ook twee kleine krasjes.

En in het zonlicht zie je ze ook goed.
Widgets zijn juist door Samsung bedoelt om met je vingers te bedienen............... :w

Verwijderd

knakworst schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:05:
[...]

Bij Samsung misschien? Zal wel een hoop geld kosten... Hoe heb je die krassen erop gekregen?
geen idee, ik heb hem altijd alleen in m'n broekzak (en in die broekzak zit verder niets scherps, alleen bankpasje en ID kaart).

Ik kreeg vanmorgen een sms en ik zag dat er een beschadiging op het scherm zat waardoor ik een gedeelte van de text opeens niet meer kon zien. En boven in het scherm zit ook nog een vrij diep krasje.

Verwijderd

hoi, Google maps krijg ik niet werkend. Als ik het heb geinstalleerd start het wel op maar hierna kan ik niks. En als ik het afsluit staat het ook nergens in mijn telefoon als programma. iemand een idee waar ik dit terug zou kunnen vinden ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:16:
[...]

Widgets zijn juist door Samsung bedoelt om met je vingers te bedienen............... :w
Ja dat snap ik, maar was toevallig even met het pennetje bezig en zo bestuurde ik ook de widgets even snel (automatisme). We zullen zien, zoveel last heb ik er nu nog niet van.

• VPMercedes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 19:12
Ik gebruik IGO8 als navigatie systeem en het werkt naar behoren, echter als ik na het gebruik ervan Google Maps wil openen krijg ik geen GPS fix . Er staat dan rechtsboven bij Google Maps: opstarten GPS :S.

Kan iemand die IGO8 heeft dit even testen.

Dus eerst even IGO8 opstarten en wachten tot je een fix hebt. Vervolgens IGO8 afsluiten en dan proberen om bij Google maps een fix te krijgen.

Alvast bedankt.

Verwijderd

• Skating_vince
  • Niet online
Heeft - of weet - iemand toevallig een autohouder waarmee de Omnia in landscape modus aan het ventilatierooster vast kan (t.b.v. iGo)? Het liefst eentje die niet te duur is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:17:
hoi, Google maps krijg ik niet werkend. Als ik het heb geinstalleerd start het wel op maar hierna kan ik niks. En als ik het afsluit staat het ook nergens in mijn telefoon als programma. iemand een idee waar ik dit terug zou kunnen vinden ?
Waarschijnlijk onder Java? Als je hem download krijg je waarschijnlijk de Java versie en alle Java programmas die je download staan bij Programmas en dan Java, en dan krijg je een lijstje.

Verwijderd

Gegroet,

heb de 50 pagina's hier gisteren gelezen maar vind geen oplossing voor mijn probleem.

Ik kan namelijk niet blijvend connected zijn met draadloze netwerken (Wifi), ik heb al op meerdere netwerken geprobeerd, raak verbonden, kan een website of 2 laden en dan is het gedaan...
Iemand een idee?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:26:
[...]

Ja, staat daar de oplossing in dan?
Ik zou zeggen................lees zelluf ff..................... O-)

Verwijderd

Skating_vince schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:28:
Heeft - of weet - iemand toevallig een autohouder waarmee de Omnia in landscape modus aan het ventilatierooster vast kan (t.b.v. iGo)? Het liefst eentje die niet te duur is.
Check de site van Brodit eens...............enne...........Google kan soow handig zijn........... 8)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:43:
[...]

Beste OMNIAHARRY, heb de handleiding al 3 keer gelezen, maar kan het echt niet vinden...
Ben niet onnozel ofzo, maar heb geen idee wat ik hier aan moet doen. Uitzetten wil niet eens meer.
Ik volg nu al een paar weken dit topic, maar heb het nog niet eerder voorbij zien komen.
Jullie tweakers hebben er volgens mij veel verstand van, dus vandaar de vraag. :*)

• sjors86
knakworst schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:53:
[...]

het is kbit, verwacht snelheden tussen modem en ISDN. Hij moet echter wel op UMTS kunnen volgens mij, GPRS is duidelijk trager. Misschien woon je precies in een UMTS-gat? Probeer eens op een andere locatie.
Heb het copy/paste van hun site dus en hopelijk woon ik niet net in het gat volgens tekeningen op het internet zit ik juist perfect. (randstad).

Maar ik ga eens kijken wat ze bij een hi winkel voor mij kunnen betekenen misschien is het inderdaad een oude simkaart (nu 2.5 jaar)

• Mister_tb
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 23:08
VPMercedes schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:21:
Ik gebruik IGO8 als navigatie systeem en het werkt naar behoren, echter als ik na het gebruik ervan Google Maps wil openen krijg ik geen GPS fix . Er staat dan rechtsboven bij Google Maps: opstarten GPS :S.

Kan iemand die IGO8 heeft dit even testen.

Dus eerst even IGO8 opstarten en wachten tot je een fix hebt. Vervolgens IGO8 afsluiten en dan proberen om bij Google maps een fix te krijgen.

Alvast bedankt.
Zit binnen op werk dus kan het niet goed checken (geen gps fix en geen internet), maar als ik IGO heb gestart en gesloten en vervolgens google maps opstart en dan GPS gebruiken aanzet zegt ie: GPS signaal zoeken en niet opstarten GPS zoals bij jou. Kan het straks thuis wel even bekijken.

Heb jij trouwens ook problemen met het opstarten van IGO 8 als je je telefoon normaal houd? Ik krijg dan een foutmelding, wanneer ik vervolgens de telefoon draai (landscape) en IGO opnieuw start doet ie het prima.

• Yannick

Yannick

Bub MC

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:43:
[...]
bad hair day? je hoeft niet op elke vraag waar je het antwoord niet op weet mensen naar de handleiding of google te verwijzen.
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:13:
[...]
volgens mij trilt hij niet eens bij de etiquette stand
bij mij wel.

[ Voor 22% gewijzigd door Yannick op 10-09-2008 15:18 ]

• osuijk
Mister_tb schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:08:
[...]

Zit binnen op werk dus kan het niet goed checken (geen gps fix en geen internet), maar als ik IGO heb gestart en gesloten en vervolgens google maps opstart en dan GPS gebruiken aanzet zegt ie: GPS signaal zoeken en niet opstarten GPS zoals bij jou. Kan het straks thuis wel even bekijken.

Heb jij trouwens ook problemen met het opstarten van IGO 8 als je je telefoon normaal houd? Ik krijg dan een foutmelding, wanneer ik vervolgens de telefoon draai (landscape) en IGO opnieuw start doet ie het prima.
IGO 8 kan niet goed overweg met de resolutie van de Omnia. In landscape modus opstarten zal wel werken. Het automatisch draaien werkt ook niet. Dus gewoon landscape houden en opstarten maar..

Verwijderd

Mister_tb schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:08:
[...]

Is al op diverse fora aanbod gekomen, hier ook. IGO8, de laatse versie (juli 2008) moet je in landscape mode opstarten anders gaat het niet goed. Voor de rest perfect.

Verwijderd

Thuis op mijn WIFI op mijn kamer heb ik ook geen goede verbinding met Google Maps (GPS)
Eerste keer kreeg ik meteen 8 satellieten, maar gisteren kreeg ik er geen totdat ik een melding kreeg over GPS (Wat, Waar, Hoe, etc).
Straks nog even proberen of ik vlak voor mijn deur wel goed verbinding kan maken.

Maar het klopt dus wel dat je binnenshuis geen (goede) verbinding krijgt met GPS?

• osuijk
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:16:
Thuis op mijn WIFI op mijn kamer heb ik ook geen goede verbinding met Google Maps (GPS)
Eerste keer kreeg ik meteen 8 satellieten, maar gisteren kreeg ik er geen totdat ik een melding kreeg over GPS (Wat, Waar, Hoe, etc).
Straks nog even proberen of ik vlak voor mijn deur wel goed verbinding kan maken.

Maar het klopt dus wel dat je binnenshuis geen (goede) verbinding krijgt met GPS?
Dit kan kloppen. Ligt aan de GPS chip die wordt gebruikt. Blijkbaar zijn de chips die in telefoons zitten niet zo sterk als de losse GPS modules.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:17:
Als je de Java versie gedownload hebt werkt het waarschiijnlijk niet. Hier kun je de cab downloaden voor Windows Mobile: http://www.4shared.com/fi...aps-ms-samsung_omnia.html

De reden dat Vodafone de maps er af gehaald heeft is omdat ze binnenkort zelf met een applicatie (find en go) komen.

• osuijk
Zouden er al mensen zijn die de Omnia hebben opengemaakt? Ben wel benieuwd hoe ie er van binnen uit ziet..En nee: ik ga het niet zelf proberen... ;)

Verwijderd

Yannick schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:11:
[...]

bad hair day? je hoeft niet op elke vraag waar je het antwoord niet op weet mensen naar de handleiding of google te verwijzen.

[...]

bij mij wel.
Klopt idd , hij blijft wel trillen en als je dat ook niet wil horen moet je misschien een zacht matje onder 't toestel leggen......... ;)
Trouwens , mijn dag is super !! ,dank je !! 8)

Verwijderd

iemand al de 16gb versie gespot?

Verwijderd

osuijk schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:21:
Zouden er al mensen zijn die de Omnia hebben opengemaakt? Ben wel benieuwd hoe ie er van binnen uit ziet..En nee: ik ga het niet zelf proberen... ;)
Hehe nee heb ik ook nog nergens gezien.

Als je wil zien hoe hij er van binnen uit ziet ;), kun je kijken bij 'Will it Blend?'
De iPhone hebben ze toendertijd ook geprobeerd :P

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03

xon

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:45:
[...]

Check de site van Brodit eens...............enne...........Google kan soow handig zijn........... 8)
Zoals ik al eerder aangaf heeft dit weinig zin om te kijken omdat ze nog niet zover zijn met het maken van een omnia houdert :-)

• Mister_tb
  • Laatst online: 17-09 23:08
Om het geluid en de trilstand uit te schakelen kun je gewoon het volume knopje aan de zijkant van je toestel een paar keer achter elkaar indrukken totdat beide metertjes op 0 staan, en de radiobutten staat op "uit". Wanneer je alleen trilstand wil, zet hem dan (hoe logisch) op trillen...

• Yannick

Yannick

Bub MC

hoe zet ik het trillen uit voor nieuwe e-mail? heb het al uit gezet in
instellingen > geluiden en meldingen > meldingen > gebeurt. > berichten nw. e-mail >trillen unchecked.
maar als ik dan het trillen profiel kies dan gaat ie toch trillen bij een nieuwe email. Dat wil ik niet. wil alleen dat ie trilt als ik sms of telefoon heb.

edit: thanks mister_tb, dat antwoord zocht ik!

[ Voor 6% gewijzigd door Yannick op 10-09-2008 15:55 ]

• sjors86
Hoe krijg ik video's geupload naar mijn telefoon, ik krijg namelijk alleen dingen op mijn intern geheugen en dat is maar beperkt. Heb het volgende gevonden en gedaan: Start>Setting>USB Connection Mode, nu kan ik inderdaad bestanden op mijn mem stick zetten maar nu kan ik ze niet vinden in mijn telefoon als ik naar bijvoorbeeld media player ga.

Is er geen bepaalde software of methode waardoor ik hem gelijk in de map mijn video plaats?

• osuijk
sjors86 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:09:
Hoe krijg ik video's geupload naar mijn telefoon, ik krijg namelijk alleen dingen op mijn intern geheugen en dat is maar beperkt. Heb het volgende gevonden en gedaan: Start>Setting>USB Connection Mode, nu kan ik inderdaad bestanden op mijn mem stick zetten maar nu kan ik ze niet vinden in mijn telefoon als ik naar bijvoorbeeld media player ga.

Is er geen bepaalde software of methode waardoor ik hem gelijk in de map mijn video plaats?
In de map " Mijn Opslag" plaatsen

Verwijderd

Instellingen - Verbindinden - USB.
Hier kun je kiezen tussen Mijn Opslag (Massa opslag) en ActivSync

Met beide kun je gewoon Muziek, Videos etc erop zetten en de mappen kun je gewoon aanmaken op Mijn Opslag.
Zodra je dit gedaan heb ga je naar TouchPlayer, Bibliotheek en dan Zoeken. De TP zoekt zelf naar Video en Muziek.

• Kbeuriot
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:12
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:20:
[...]
De reden dat Vodafone de maps er af gehaald heeft is omdat ze binnenkort zelf met een applicatie (find en go) komen.
serieus?,, dat zou wel gaaf zijn, waar heb je deze info vandaan?
en is het een app zoals een serieuze navigatie?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:36:
[...]

Heb je de etiquettestand uitgeschakeld?

Via instellingen -> systeem -> bewegingssensor -> tabblad Etiquette kan je deze uitschakelen. Wanneer deze ingeschakeld is en je de telefoon omdraait mute je telefoon. Dit kan gebeuren wanneer je aan het lopen bent.
Nice one!!! Daar had ik echt totaal niet aan gedacht, maar dat zou het inderdaad kunnen zijn. Heb het gelijk uitgeschakeld, straks eens proberen!
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:59:
[...]

Ja klopt idd! Ook dat maar eens uitproberen ;)

Ik heb wat met 'etiquette' blijkbaar 8)7 :P

• sjors86
osuijk schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:10:
[...]

In de map " Mijn Opslag" plaatsen
Ik moest eerst een aparte map aanmaken waar ik de video fragmenten in moest plaatsen anders zag die hem niet :s, maar nu dus wel.

Wat is trouwens de beste film kwaliteit, avi, wmv, xvid of iets anders en als ik het goed had begrepen heb je 15 fps, maar had ook ergens gehoord dat er methodes waren om de video kwaliteit verder te verhogen, weet niet precies wat en hoe

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:32

Tim Schuhmacher

abasios

Probeer maar raak!

Verwijderd

sjors86 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:51:
[...]

Ik moest eerst een aparte map aanmaken waar ik de video fragmenten in moest plaatsen anders zag die hem niet :s, maar nu dus wel.

Wat is trouwens de beste film kwaliteit, avi, wmv, xvid of iets anders en als ik het goed had begrepen heb je 15 fps, maar had ook ergens gehoord dat er methodes waren om de video kwaliteit verder te verhogen, weet niet precies wat en hoe
Ik heb een DVDRip gedownload (ik meen Avi of Div-X) en op mijn i900 gezet.
Kwaliteit vind ikzelf super, maar helaas nog geen ondertitel, maar ik las ergens dat dit wel via een programma kan.

• sjors86
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:58:
[...]

Ik heb een DVDRip gedownload (ik meen Avi of Div-X) en op mijn i900 gezet.
Kwaliteit vind ikzelf super, maar helaas nog geen ondertitel, maar ik las ergens dat dit wel via een programma kan.
Heb het nog niet zelf geprobeerd, maar meen ergens te hebben gelezen dat het net zo gaat als op je computer. Gewoon ondertiteling downloaden (.srt) zelfde naam mee geven als film en in zelfde map plaatsen.

Verwijderd

sjors86 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 17:30:
[...]

Heb het nog niet zelf geprobeerd, maar meen ergens te hebben gelezen dat het net zo gaat als op je computer. Gewoon ondertiteling downloaden (.srt) zelfde naam mee geven als film en in zelfde map plaatsen.
heb ik gedaan, maar lukte zo niet.
misschien kan het wel, maar weet nog niet hoe.

Verwijderd

Iemand de internetinstellingen voor omnia i900 met t-mobile werkend?

• LIMIT-AR
  • Laatst online: 17-07-2024
Heb me GPS op de i900 eindelijk aan de praat gekregen. Ik weet niet hoe want heb niets aan de setting veranderd die ik hier vandaan heb geplukt.

Was net samen met een goede vriend in de auto gestapt en hij had op zijn losse tom tom 720 maar 4 satellieten terwijl ik er 7 had precies op dezelfde plek _/-\o_

• Yannick

Yannick

Bub MC

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 18:19:
Iemand de internetinstellingen voor omnia i900 met t-mobile werkend?
yes, pakte die bij mij automatisch. maar je kan het ook handmatig instellen via:
start > instellingen > verbindingen > operator instellingen
of nog handmatiger via:
start > instellingen > verbindingen > verbindingen > verbindingen beheren

[ Voor 13% gewijzigd door Yannick op 10-09-2008 18:51 ]

• Gdzr
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:56
Weet iemand waarom de telefoon van de kpn site af is?

6.8 kWp op zuid en west

Verwijderd

Heren,

ik ben ook van plan om een Omnia aan te schaffen. Welke winkel kan hem direct leveren in combinatie met welk abonnement?

• osuijk
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 19:07:
Heren,

ik ben ook van plan om een Omnia aan te schaffen. Welke winkel kan hem direct leveren in combinatie met welk abonnement?
Zoekt en gij zult vinden.....

Verwijderd

Gdzr schreef op woensdag 10 september 2008 @ 19:00:
Weet iemand waarom de telefoon van de kpn site af is?
bel kpn en vraag het ze

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 19:07:
Heren,

geen stomme vragen stellen zelf even verder kijken dan je neus lang is

• osuijk
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 19:21:
[...]

Stomme vragen bestaan niet, wel overbodige.... ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 19:21:
[...]

En waarom zou dat een stomme vraag zijn? Stomme antwoorden bestaan ook. Het leest trouwens véél prettiger als je enige vorm van interpunctie gebruikt.
Ik stel een doodnormale vraag, aangezien er veel leveringsproblemen zijn.

Enfin, ik heb hem anderhalf week geleden bij Hi besteld, tot op heden nog niet mogen ontvangen. De Hi shop hier in Groningen heeft hem ook niet werd mij vandaag verteld, en ook Belcompany had hem niet meer op voorraad.

Al met al vind ik het dus niet zo'n stomme vraag. Volgens mij zijn we hier om elkaar te helpen, er zijn misschien mensen die graag iets willen weten, ook al is dat in jullie ogen onzin.

Verwijderd

Is er misschien iemand die een applicatie heeft om films af te spelen zoiets als VLC player op de pc ?

Verwijderd

Yannick schreef op woensdag 10 september 2008 @ 18:49:
[...]

yes, pakte die bij mij automatisch. maar je kan het ook handmatig instellen via:
start > instellingen > verbindingen > operator instellingen
of nog handmatiger via:
start > instellingen > verbindingen > verbindingen > verbindingen beheren
Die instellingen pakt die bij mij niet :(, ben bij de t-mobile shop geweest en ze konden mij daar ook niet helpen.

Domein en ww enzo ghoeft niet ingevuld te worden toch ?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2008 19:37 ]

Verwijderd

Ohw.. Ik gebruik overigens deze regel (onder linux) om films specifiek voor de omnia te converteren:

ffmpeg -i "$line" -acodec aac -ab 96k -async 1 -vcodec mpeg4 -s 400x240 -b 400k "$output"

Je houdt 1/3 tot 1/4 van het origineel over en het formaat is perfect passend op de omnia. Verder kan de divx decoder dit goed oppakken, kost dus waarschijnlijk ook minder batterijen... Dit commando werkt voor alle video input formaten (DVD/HD,avi, etc.)...

Verder zojuist mijn Omnia met de gelekte engelse (eindelijk weer engels!) HH3 rom geflashed.. Ging allemaal volgens plan en zal later even vertellen wat de voor/nadelen zijn.

http://www.modaco.com/con...anys-rom-research-thread/

The firmware code is split into individual sections:

i900 - > model designation (SGH-i900).
XX - > region / network carrier designation (XX = Spain - open Market).
G - > release year (E = 2007).
K - > release month (K = November).
1 - > version number.

BD Cyprus, Greece
CP Finland
DB Vietnam
DC Thailand
DD India
DT Australia
DX Indonesia, Malaysia, Philippines, Singapore, Vietnam
DZ Malaysia, Singapore
JA South Africa
JC Algeria, Morocco, Nigeria, South Africa, Tunisia
JP Arabic
JR Arabic
JV Algeria, Egypt, Iran, Iraq, Kuwait, Morocco, Nigeria, Oman, Pakistan,
Saudi Arabia,South Africa, Syria, Tunisia, Turkey
MT Switzerland
XA Austria, France, Germany, Italy, Netherlands, Switzerland, United Kingdom
XB Denmark, Norway, Sweden
XC Portugal, Spain
XD Croatia, Czech, Hungary, Slovakia
XE Bulgaria, Estonia, Kazakhstan, Latvia, Lithuania, Russia, Ukraine
XF Bulgaria, Croatia, Romania
XX Austria, Belgium, France, Germany, Hungary, Italy, Spain, United Kingdom
ZC China, Hong Kong
ZH Hong Kong
ZT Taiwan

- Network carrier codes:

AE SFR, France
AI Tim, Italy
AM Vodafone
AN E-Plus, Germany
AO O2
AS KPN, Netherland
AU Mobilkom, Austria
BB Tmn, Portugal
BF Optimus, Portugal
BG Telefonica, Spain
BM Swisscom, Switzerland
BN Amena, Spain
BO T-Mobile, Germany
BU Vodafone
BV Orange, Switzerland
BW O2, United Kingdom
CD Proximus, Belgium
CG Telia Mobitel, Sweden
CH SingTel, Singapore
CK Tele2 Comviq, Sweden
CT Tdc, Denmark
CU One, Austria
CV Telenor, Norway
DT Optus, Australia
DV Telstra, Australia
EF Celcom, Malaysia
JB Vodacom, South Africa
MD Telia Sonera, Finland
MJ Vodafone, Italy
MM Tele Ring, Austria
MV NetCom, Norway
NA Nrj, France
NB Tele2 Norway, Norway
NE H3g Nordic, Sweden
NP H3g, Italy
SS Vodafone, Japan

Release years:

D = 2004
E = 2005
F = 2006
G = 2007
H = 2008

Release months:

A = January
B = February
C = March
D = April
E = May
F = June
G = July
H = August
I = September
J = October
K = November
L = December

Therefore current Uk Version i900XXHG5 is more up to date than the SG version DXHG4 with the DXHH1 version the latest.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2008 23:26 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.