hoe voorkom je dat je phone het laatst gekozen nummer belt wanneer je op de BT headset per ongeluk de belknop indrukt? Erg irritant.
Verwijderd
Ohh deze navigatie heb je al een tijd en ik neem ook aan in de winkel gekocht?superericje schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 11:40:
[...]
Het is HEEL europa..
Dus niet alleen West... was afgelopen zomer in Frankrijk en hij kende echt ALLE wegen (ok.. één niet, maar dat was een landweg, die de week ervoor geopend was... kan nie alles hebben)
hmm, ik moet nog steeds elke dag het apparaat aan de lader leggen....
[ Voor 80% gewijzigd door Jos84 op 05-09-2008 11:53 ]
Verwijderd
je hebt mail op je werk emailsuperericje schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 11:41:
[...]
Ik zie niks...
Kan je het niet gewoon hier posten?!?!
mail me anders...
Verwijderd
Klopt ik ook.Jos84 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 11:48:
hmm, ik moet nog steeds elke dag het apparaat aan de lader leggen....
Even vraagje he.
Bij battery staat als je achtergrond verlichting aan hebt neemt je battery aanzienelijk af.
Dit geld voor BATTERYVOEDING (is toch gewoon de samsungaccu in de i900?)
Maar als achtergrondverlichting uitstaat doet de rotatie het niet.
Wat is wijsheid?
nope kan via de website van teleatlasVerwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 11:45:
[...]
Ohh deze navigatie heb je al een tijd en ik neem ook aan in de winkel gekocht?
Maaruh als je zoekt zal je hem vast ook anders kunnen vinden....
WAUW...
We houden wel van posten, maar mijn werk-mail??
Dat zou ik knap vinden als jij weet waar ik werk
EDIT:
mijn hotmail adres is NIET mijn werkadres hihi maaruh gevonden
[ Voor 10% gewijzigd door superericje op 05-09-2008 12:01 ]
Verwijderd
Dank u, zal hem dan even gaan zoekensuperericje schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 11:56:
[...]
nope kan via de website van teleatlas
Maaruh als je zoekt zal je hem vast ook anders kunnen vinden....
Heb je een naam van het pakket voor mij? (hoe jouw pakket heet)
De juiste naam staat op de website die in mijn eerste post staat...Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 11:57:
[...]
Dank u, zal hem dan even gaan zoeken
Heb je een naam van het pakket voor mij? (hoe jouw pakket heet)
McGuider dus

Verwijderd
Ja dat snap ik, maar ik dacht misschien zoiets:superericje schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 11:59:
[...]
De juiste naam staat op de website die in mijn eerste post staat...
McGuider dustoch niet heeel moeilijk???
McGuider 2008 v2 i900 edition + maps europe (voorbeeld, waarschijnlijk fictieve naam
OHWWW zooooo...Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 12:02:
[...]
Ja dat snap ik, maar ik dacht misschien zoiets:
McGuider 2008 v2 i900 edition + maps europe (voorbeeld, waarschijnlijk fictieve naam)
neuh het programma werkt op 'alle' toestellen (wm en symbian) dus maakt niet uit..
voor de wm toestellen moet je alleen de .cab erop zetten en aanklikken en voor de andere de ander
Verwijderd
hehe ok dank je.superericje schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 12:07:
[...]
OHWWW zooooo...
neuh het programma werkt op 'alle' toestellen (wm en symbian) dus maakt niet uit..
voor de wm toestellen moet je alleen de .cab erop zetten en aanklikken en voor de andere de ander
Ik zal het thuis gaan proberen
weet iemand waar *dit* Iphone theme te downloaden is??
en als je dat weet, weet je deze touch3D thema ook wel te vinden ;-)
en als je dat weet, weet je deze touch3D thema ook wel te vinden ;-)
Verwijderd
@ superericje je hebt hem dus gevonden mn mailtje ?ik heb de email van je profiel gebruikt en aan de hand daar van kun je wel afleiden waar je werkt
kun je er over terug mailen ?
TUURLIJK heb ik je terug gemaild..Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 12:39:
@ superericje je hebt hem dus gevonden mn mailtje ?ik heb de email van je profiel gebruikt en aan de hand daar van kun je wel afleiden waar je werkt
Zo aardig ben ik dan ook wel weer

Verwijderd
Alle door mij genoemde apps zijn i900 aware.. Voor IGO had ik een extra data.zip nodig, maar dit schijnt met de allerlaatste update ook al geregeld te zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 09:26:
[...]
Is dit allemaal software met de goede resolutie voor de i900?
Verwijderd
hoelang geleden verstuurd ? heb nog niks binnensuperericje schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 12:44:
[...]
TUURLIJK heb ik je terug gemaild..
Zo aardig ben ik dan ook wel weer

Zit net ff te kijken in de verzonden berichten, maar dat was iemand anders....Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 12:51:
[...]
hoelang geleden verstuurd ? heb nog niks binnen
DIE heb ik wel ge-reply-ed...
Nou dan heb ik je vraag NIET binnen....
Welke achterkant heeft dat mailadres van mij (die jij gebruikt?!?!)
ZOooo mijn mail is gewoon TE traag....
maaruh NU heb ik gereageerd
[ Voor 9% gewijzigd door superericje op 05-09-2008 12:57 ]
Verwijderd
@vodafone.nl ? indien fout mag ik dan je goede mail adres
beantwoord
jammer dan maar zelf nog ff zoeken
ander vraagje weet iemand of het mogelijk is om je email adres lijst niet in je telefoon lijst te laten zien of dat je email contact personen een ander icoontje krijgen (envelopje ofzo)
beantwoord
jammer dan maar zelf nog ff zoeken
ander vraagje weet iemand of het mogelijk is om je email adres lijst niet in je telefoon lijst te laten zien of dat je email contact personen een ander icoontje krijgen (envelopje ofzo)
[ Voor 128% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2008 13:01 ]
Ik heb het Today 2 scherm aanstaan. Als ik nu in de bovenste balk op Instellingen klik, krijg ik in het volgende scherm allerlei icoontjes. Als ik hier echter op een klik gebeurt er niets.....meer mensen last van?
Nog een keer op dat instellingen icoon klikken.. Er staat in dat icoon een slotje en dat gaat bij de 2e keer klikken 'open' dan zijn de knoppen eronder vrij gegeven.osuijk schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 13:08:
Ik heb het Today 2 scherm aanstaan. Als ik nu in de bovenste balk op Instellingen klik, krijg ik in het volgende scherm allerlei icoontjes. Als ik hier echter op een klik gebeurt er niets.....meer mensen last van?
Is beveiliging, dat je niet iets per ongeluk doet...
Verwijderd
kijk eens naar je instellings icoon daar zie je een slotje op staat die open of dicht ?
aan tikken als ie dicht staat dan unlock je de opties
zie hierboven
aan tikken als ie dicht staat dan unlock je de opties
zie hierboven
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2008 13:15 ]
Mijn dank is weer groot!
Overigens vind ik persoonlijk de GPS chip vrij zwak...zelfs als ik in de tuin sta, ( zonder wat dan ook om mij heen), dan nog heeft ie moeite om een fix te krijgen...
Overigens vind ik persoonlijk de GPS chip vrij zwak...zelfs als ik in de tuin sta, ( zonder wat dan ook om mij heen), dan nog heeft ie moeite om een fix te krijgen...
[ Voor 77% gewijzigd door osuijk op 05-09-2008 13:18 ]
Verwijderd
het enige wat mij opvalt is dat ie zodra ie satellieten heeft gevonden het nog wel even duurt eer ie de precieze lokatie heeft berekend maar het is mn eerste GPS apparaat dus of het langzaam is weet ik niet
Een kleine poll om de tevredenheid even te meten:
Poll: Hoe bevalt de Omnia tot nu toe?
• Goed, ik ben erg tevreden
• Wel ok, maar wel een paar problemen
• Valt tegen, ik had er meer van verwacht
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Hoe bevalt de Omnia tot nu toe?
• Goed, ik ben erg tevreden
• Wel ok, maar wel een paar problemen
• Valt tegen, ik had er meer van verwacht
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Ik denk dat het grootste probleem hem bij Samsung zit in het ontbreken van een goede handleiding (die dus verder gaat dan bellen en sms'en) en betreffende Windows een consistente en logische interface.
En misschien dat dat naief van mij is, maar Windows Mobile valt me in die zin tegen. Het is volgens mij ook niet geschikt voor een 'gewone' gebruiker'. Wat je allemaal moet uitzoeken voor je GPS navigatie aan het werk hebt. Toch niet normaal?
Ik heb gekozen voor "Wel ok, maar wel een paar problemen". Ik denk dat SPB Mobile shell, Pocket Player en ThumbCal wel voor verbetering gaan zorgen.
En eigenlijk vind ik die foto's bij de contacten wel verschrikkelijk klein.
En misschien dat dat naief van mij is, maar Windows Mobile valt me in die zin tegen. Het is volgens mij ook niet geschikt voor een 'gewone' gebruiker'. Wat je allemaal moet uitzoeken voor je GPS navigatie aan het werk hebt. Toch niet normaal?
Ik heb gekozen voor "Wel ok, maar wel een paar problemen". Ik denk dat SPB Mobile shell, Pocket Player en ThumbCal wel voor verbetering gaan zorgen.
En eigenlijk vind ik die foto's bij de contacten wel verschrikkelijk klein.
[ Voor 25% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 05-09-2008 13:41 ]
Verwijderd
hehe ik heb ieder geval besloten maar die SPB Mobile Shell te gaan bestellen
ben erg gesharmeerd van de mogelijkheden en als ik dan zie hoe prettig het eruit kan zien

Vind ik dat heel niet gek.
ben erg gesharmeerd van de mogelijkheden en als ik dan zie hoe prettig het eruit kan zien

Verwijderd
elk toestel heeft wel zijn kuren maar goed wees blij dat je niet voor de Touchpro bent gegaan zoals ik in dat forum lees zijn er een stuk meer problemen met dat toestel dan met de i900
ik heb persoonlijk ook wat kleine issue's met het toestel maar die neem ik maar voor lief omdat ze niet echt storend zijn maar eerder een kwestie van wennen
ik heb persoonlijk ook wat kleine issue's met het toestel maar die neem ik maar voor lief omdat ze niet echt storend zijn maar eerder een kwestie van wennen
Mocht je deze werkzaam krijgen LET ME KNOW!!!Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 13:43:
hehe ik heb ieder geval besloten maar die SPB Mobile Shell te gaan bestellen
[afbeelding]
heb deze ook gezien en heb SPB mobile shell (een ONWIJZE aanrader trouwens...

Het eerste toestel zonder problemen moet nog gemaakt worden en inderdaad, als ik lees bij de TP hebben ze daar meer problemen mee dan wij met de Omnia.
Verwijderd
Haha moet er zelf ook nog wel even mee gaan stunten maar zodra het werkt zal ik dit c-ker even terugkoppelen.superericje schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 13:49:
[...]
Mocht je deze werkzaam krijgen LET ME KNOW!!!
misschien dat iemand anders hier nog meer ervaring mee heeft?
Verwijderd
Even hopen dan maar dat de nieuwe ROM (als die komt) daar verandering in brengt.
BTW ik las net even de review door en zag Handschriftherkenning staan.
Waar kan ik dat vinden?
Waar kan ik dat vinden?
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2008 14:05 ]
Verwijderd
Nieuwe rom-update is onderweg denk ik voor de XKHH1
Hoe staat al de site, alleen de link geeft nog 404.
Hoe staat al de site, alleen de link geeft nog 404.
Verwijderd
In mijn telefoon staat
PDA: i900XKHH1
Telefoon: i900XXHH1
dus dit wil zeggen dat ik die nieuwe ROM al heb of wat?
PDA: i900XKHH1
Telefoon: i900XXHH1
dus dit wil zeggen dat ik die nieuwe ROM al heb of wat?
Verwijderd
Welke site staat dat dan, dat die ROM eraan komt?Hoe staat al de site, alleen de link geeft nog 404.
Op deze site kun je een account aanmaken. Ook hier kun je de nieuwste updates vinden als die er zijn.
http://nl.samsungmobile.com/
http://nl.samsungmobile.com/
[ Voor 13% gewijzigd door Lucky1965 op 05-09-2008 14:12 ]
Verwijderd
ga naar programma's - notities daar kan je schrijven met je pennetjeVerwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 13:55:
Even hopen dan maar dat de nieuwe ROM (als die komt) daar verandering in brengt.
Waar kan ik dat vinden?
samsung site:Welke site staat dat dan, dat die ROM eraan komt?
http://www.samsung.com/nl...&mType=SW&dType=D&vType=R
Verwijderd
op de nederlandse en de belgische site staan de links al
http://www.samsung.com/be...&vType=L&disp_nm=SGH-I900
http://nl.samsungmobile.c...model=SGH-i900&sw_type=SW
Alleen ze werken ni
http://www.samsung.com/be...&vType=L&disp_nm=SGH-I900
http://nl.samsungmobile.c...model=SGH-i900&sw_type=SW
Alleen ze werken ni
Moet je effe de batterij eruit halen, daar staat een SN nummer.
In de foon zelf dan hoor.
In de foon zelf dan hoor.
[ Voor 17% gewijzigd door Lucky1965 op 05-09-2008 14:17 ]
Verwijderd
onder je accu daar staan je imei nummer en je serie nummer
@nijs: je vraagt wel vaak naar dingen die je ook makkelijk zelf kunt opzoeken het is niet erg om vragen te beantwoorden maar ga zelf ook eens zoeken en laat ons niet alles voorkouwen
@nijs: je vraagt wel vaak naar dingen die je ook makkelijk zelf kunt opzoeken het is niet erg om vragen te beantwoorden maar ga zelf ook eens zoeken en laat ons niet alles voorkouwen
Verwijderd
Sorry, nou ik kan me niet aanmelden omdat de IMEI niet voorkomt in de DB
Nou ja, vanavond nog maar een keer bekijken
Nou ja, vanavond nog maar een keer bekijken
Verwijderd
waar wil je je voor aanmelden ?
heb je wel je goede versie geselecteerd ?
imeinummer goed ingevoerd ?
heb je wel je goede versie geselecteerd ?
imeinummer goed ingevoerd ?
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2008 14:25 ]
Verwijderd
Voor die samsung site.Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 14:24:
waar wil je je voor aanmelden ?
Om op de hoogte te blijven.
IMEI van onder de battery was 15 cijfers en die *#06# was 17 cijfers, dus heb gewoon geprobeerd.
Maar hij geeft aan dat die IMEI niet bekend is.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2008 14:27 ]
Verwijderd
je hebt 3 versies:
i900
i900v
i900c
Edit: hou die van onder je accu aan die werkte bij mij wel
i900
i900v
i900c
Edit: hou die van onder je accu aan die werkte bij mij wel
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2008 14:29 ]
Verwijderd
Hmm geen idee welke ik heb.
Hier wilde ik mij aanmelden: http://nl.samsungmobile.c...ntage+Point+promotie_0808
Hier wilde ik mij aanmelden: http://nl.samsungmobile.c...ntage+Point+promotie_0808
Verwijderd
Gekocht in de winkel ja.Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 14:30:
heb je dit pakket ook gekocht in de winkel of heb je gewoon het miljonairs versie ?
Met een abbonement afgesloten en ik heb de Miljoniair Pack
Verwijderd
dan kan je je daar niet voor aanmelden slimpie je moet ook wel het vantagepoint pakket hebben aangeschaft
Verwijderd
Ahh ok, een paar post geleden stond er:Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 14:33:
dan kan je je daar niet voor aan melden slimpie je moet ook wel het vantagepoint pakket hebben aangeschaft
Registreer en ontvang informatie.
Toen ik op die site keek zag ik dat staan dus dacht dat ik mij zo moest aanmelden.
Je kunt lid worden van de samsung fan club. Dit doe je op de samsung site.
Daar doe je je aanmelden als nieuw lid, alle gegevens invullen en klaar is kees.
Als bonus krijg je er punten die je weer kunt inwisselen voor extra's, bijv: screensavers, wallpapers, enz.
Daar doe je je aanmelden als nieuw lid, alle gegevens invullen en klaar is kees.
Als bonus krijg je er punten die je weer kunt inwisselen voor extra's, bijv: screensavers, wallpapers, enz.
Verwijderd
Nou mijn schoonzusje heeft hem gehaald gisteren in de vodafone winkel en ben er nu mee aan het spelen maar het is inderdaad een branded toestel met het vodafone logo in het zilver aan de bovenkant. Dit is hezelfde als de naam samsung onderop. Ik ga overigens die bestelling annunleren want ik wil perse geen branded toestel plus hun belofte be-first ik hou niet van loze beloftes. Die G5 rom zit er ook in inplaats van die H1 geen idee wat het verschil is maar had dat hier gelezen en even gecheckt op deze. Het is wel overigens de milionars editie met magizine, bleutooth headset maar niet in het zwart maar zwart/grijs met zilvere rand en voucher voor het leren tasje._Badeend_ schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:08:
[...]
Ik had dus precies hetzelfde, be first my ass... als je hem in de winkel had gehaald nadat hij was uitgekomen heb je hem nog eerder. Wel erg jammer dat ze dat niet even gemeld hebben want de verwachte levertijd was week 34 en dat klopte redelijk met de release datum.
Maar ik vraag me nu dus ook af of het branded ja of nee is en of het misschien ook die millionairs pack is. Maar ik denk dat we daar pas na de 17e achter komen...
Ik wil graag mijn standaard programma's instelleen op de telefoon
bijvoorbeeld resco explorer als explorer
thumbcal als standaard agenda
pocket player als standaard media player
en gebruik spb shell 2.1.2 en dat wil ik graag als today screen instellen
weet iemand hoe je dat moet doen?
Heb ik van de week ook gedaan, ik ren morgen de stad even in om hem op te halen. Ik ben erg benieuwd naar deze telefoon. Ik heb nu de i780 (zakelijk) en ben helemaal niet ontevreden over dit toestel.Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 14:51:
[...]
Ik ga overigens die bestelling annunleren want ik wil perse geen branded toestel plus hun belofte be-first ik hou niet van loze beloftes.
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
ben ik nou zo gek ofzo, kan nergens vinden hoe een sms-toon in te stellen.
@kbeuriot
Instellingen > Geluiden en meldingen > Tab meldingen > dan bericht sms selecteren bovenaan, dan kan je geluid veranderen
Instellingen > Geluiden en meldingen > Tab meldingen > dan bericht sms selecteren bovenaan, dan kan je geluid veranderen
[ Voor 19% gewijzigd door Jos84 op 05-09-2008 15:56 ]
instellingen > geluiden en meldingen > meldingen > gebeurtenis: berichten: nieuw tekstberichtKbeuriot schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 15:53:
ben ik nou zo gek ofzo, kan nergens vinden hoe een sms-toon in te stellen.
Nutteloze post
[ Voor 68% gewijzigd door Jos84 op 05-09-2008 16:02 ]
dank jullie beide, maar ik bedoel een mp3 ofzo als sms-bericht, heb veel leuke die ik wil gebruiken.
(maar ben dus bang dat dat niet kan)
(maar ben dus bang dat dat niet kan)
mp3 in de zelfde map als de ringtones plaatsen (stond 1 of 2 pagina's terug)
thxs, dus zelfde als instellen mp3 voor alarm,,Tim Schuhmacher schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:08:
mp3 in de zelfde map als de ringtones plaatsen (stond 1 of 2 pagina's terug)
Verwijderd
Route 66 mob.8 geinstalleerd. Na lang gerommel aan de gang gekregen.
1. Zorg dat je een geheugenkaartje bij de hand hebt.
2. Start de cd en men zal het geheugenkaartje formateren (ook al had ik het ook al gedaan).
3. Programma installeren, kaartje terug in de omnia (wat een gerommel om steeds de batterij eruit te moeten halen).
4. prg. start.
Waarom zit er nooit meer een gewone papieren handleiding bij.? Maak hem 5 euro duurder.
Het forum over Omnia zou misschien handiger ingedeeld kunnen worden. Je zoekt nu steeds langs alle berichten en ben soms alleen geinteresseerd in het GPS gedeelte of snelheid etc.
Heb veel geleerd in 1 week. Keep up the good work guys and girls
Idee:
2. Start de cd en men zal het geheugenkaartje formateren (ook al had ik het ook al gedaan).
3. Programma installeren, kaartje terug in de omnia (wat een gerommel om steeds de batterij eruit te moeten halen).
4. prg. start.
Waarom zit er nooit meer een gewone papieren handleiding bij.? Maak hem 5 euro duurder.
Het forum over Omnia zou misschien handiger ingedeeld kunnen worden. Je zoekt nu steeds langs alle berichten en ben soms alleen geinteresseerd in het GPS gedeelte of snelheid etc.
Idee:
Bij instellingen > persoonlijk > vandaag > items, staat een lijst met wat er op je today screen ingesteld kan worden. Hierbij staat ook sbp mobile. (spb heeft ook een 'now' screen, als je 'spb menu echt opgestart hebt'. deze vervangt kwa functionaliteit eigenlijk het today screen i.m.o, maar je kan dus niet een van de twee uitschakelen).whimp schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 15:05:
Ik wil graag mijn standaard programma's instelleen op de telefoon
Verder gewoon een kwestie van snelkoppelingen veranderen, zowel in menu start als bij spb shell kan je gewoon de programmas selecteren die met een sneltoets toegangkelijk moeten zijn.
Verwijderd
Ik krijg windows live niet aan de praat, ik heb een unbranded toestel bij belcompany gehaald met vodafone abbo + i net.
Bij stap vijf zegtie dat ie niet kan synchroniseren en daar houd het op. Ik las meer mensen die problemen met windows live hadden/hebben maar ik las niks over oplossingen hiervoor.
iemand?
Bij stap vijf zegtie dat ie niet kan synchroniseren en daar houd het op. Ik las meer mensen die problemen met windows live hadden/hebben maar ik las niks over oplossingen hiervoor.
iemand?
Verwijderd
staan je proxy instellingen juist? staan bij modem instellingen
bel anders vodafone op of windows live wordt ondersteund door vodafone
bel anders vodafone op of windows live wordt ondersteund door vodafone
Sinds gister heb ik gmail als IMAP ingesteld, maar ik heb het idee dat ie nooit synchroniseert. De instelling nieuwe mail checken staat op 'every 30 minutes', maar vermoedelijk werkt dit niet aangezien er al sinds vanmorgen nieuwe berichten in mn gmail staan die niet op de phone worden weergegeven.
Als ik handmatig berichten op laat halen doet ie het wel, maar krijg ik de melding 'u bent aan het roamen, mogelijk worden hiervoor extra kosten in rekening gebracht, doorgaan?'. Opzich een leuke functie, maar ik heb een Telfort onbeperkt internet bundel erbij, waarmee je (volgens mij??) bijna altijd gebruik maakt van KPN gprs? Wat ook gewoon gratis is, maar wel herkend wordt als roaming door de omnia. Zou het hierdoor komen dat hij niet automatisch berichten ophaalt? En, weet iemand hoe je dat uit kan zetten, bij instellingen > connection zie ik het iig nergens staan.
Als ik handmatig berichten op laat halen doet ie het wel, maar krijg ik de melding 'u bent aan het roamen, mogelijk worden hiervoor extra kosten in rekening gebracht, doorgaan?'. Opzich een leuke functie, maar ik heb een Telfort onbeperkt internet bundel erbij, waarmee je (volgens mij??) bijna altijd gebruik maakt van KPN gprs? Wat ook gewoon gratis is, maar wel herkend wordt als roaming door de omnia. Zou het hierdoor komen dat hij niet automatisch berichten ophaalt? En, weet iemand hoe je dat uit kan zetten, bij instellingen > connection zie ik het iig nergens staan.
Voor Exchange mail kun je het instellen bij Activesync > menu > schema > gebruik deze instelling tijdens het roamen. Weet niet of dat ook toepassing heeft op IMAP.
Ah thanks, behalve bij Activesync, staat er ook bij
berichten > menu > extra > opties > gmail instellingen > planning voor verzenden/ontvangen > geavanceerde instellingen
een optie om 't schema te gebruiken bij roaming.
Denk dat het nu werkt, is nog even afwachten. Wat ik wel slecht vind is dat je bij de exchange account wél onderscheid kan maken tussen piek en daluren voor het checken van mail, maar bij zelf ingestelde mail accounts dit niet het geval is. Zooo typisch microsoft, dat je op zo'n manier mensen aan de exchange probeert te krijgen. Net zoals je niet gewoon je 'outlook email' kan verwijderen bij berichten. Minpunten.
berichten > menu > extra > opties > gmail instellingen > planning voor verzenden/ontvangen > geavanceerde instellingen
een optie om 't schema te gebruiken bij roaming.
Denk dat het nu werkt, is nog even afwachten. Wat ik wel slecht vind is dat je bij de exchange account wél onderscheid kan maken tussen piek en daluren voor het checken van mail, maar bij zelf ingestelde mail accounts dit niet het geval is. Zooo typisch microsoft, dat je op zo'n manier mensen aan de exchange probeert te krijgen. Net zoals je niet gewoon je 'outlook email' kan verwijderen bij berichten. Minpunten.
Verwijderd
ik krijg mijn tomtom 6 software niet op mijn telefoon op mijn n73 doet hij het wel
wat kan ik hier aandoen vr
wat kan ik hier aandoen vr
Verwijderd
Waarom een geheugen kaartje? Je kan je Omnia ook gewoon op USB mode zetten Instellingen -> Verbindingen -> USB VerbindingVerwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:24:
Route 66 mob.8 geinstalleerd. Na lang gerommel aan de gang gekregen.
4. prg. start.
Idee:
@bevercube, welke versie van tom tom is het?
Je hebt de symbian en de windows mobile versie. De nokia N73 is volgens mij symbian dus zal dan niet werken op de omnia.
Je hebt de symbian en de windows mobile versie. De nokia N73 is volgens mij symbian dus zal dan niet werken op de omnia.
Verwijderd
Ik heb nu enkele dagen ervaring met Mobile Shell en in z'n algemeen ziet het er zeer goed uit.. Je hebt standaard 3 schermen die je kunt bereiken door een flo-beweging met je vinger naar links of rechts. Het 1ste scherm is een now-screen, wat een soort today screen is. Het tweede scherm is een program launcher waar je bovenin het scherm 4/5 user defined icoontjes kan plaatsen. Het vaste item daar is een helderheid knop die op de omnia niet werkt (waarschijnlijk moet je dan de helderheid om manual instellen in settings).Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 13:54:
[...]
Haha moet er zelf ook nog wel even mee gaan stunten maar zodra het werkt zal ik dit c-ker even terugkoppelen.
misschien dat iemand anders hier nog meer ervaring mee heeft?
Het 3e scherm is een quick dial scherm waarin je 16 quick dialers kan plaatsen met of zonder foto. Alles werkt bijzonder snel en snappy, ook de animaties verhogen de gebruikservaring. Alles wat je via het standaard WM6 menu kan doen, kan ook via de gelikte SPB interface, dus ook navigeren naar instellingen e.d.
- Je kan geen custom default calender applicatie (lees thumbcal) configureren
- Niet mogelijk een custom default alarm programma toewijzen hij gebruikt de standaard WM6 alarm
- In de kyro theme (die er heel goed uitziet) kan je moeilijk naar je today screen
- Het today screen neemt niet de style over van SPB Shell
- Jammer genoeg animeren de menu's niet als je de onderste rij quick buttons gebruikt
- De overige standaard WM6 applicaties steken een beetje bleekjes af tegen SPB
Maar in het algemeen ziet het er erg goed uit en werkt de shell bijzonder lekker...
Ik heb ook point-ui geprobeerd en die ziet er voor een Béta bijzonder goed uit maar ontbreekt een beetje stabiliteit. Daarbij heeft point-ui nog geen afgewerkte 240x400 skin..
Verwijderd
heey mensen!
ik heb ff een vraagje, als je je omnia aan de pc koppelt dan gaat de telefoon gelijk opladen... ik vind dit echt irritant, want volgens mij gaat je batterij dan helemaal naar de knoppen omdat ie wordt opgeladen als hij nog niet helemaal leeg is. of heb ik geen gelijk?
weet iemand hoe je dit misschien kunt uitzetten ?
alvast bedankt!
ik heb ff een vraagje, als je je omnia aan de pc koppelt dan gaat de telefoon gelijk opladen... ik vind dit echt irritant, want volgens mij gaat je batterij dan helemaal naar de knoppen omdat ie wordt opgeladen als hij nog niet helemaal leeg is. of heb ik geen gelijk?
alvast bedankt!
Heeft er nog iemand een suggestie voor een backup programma?
Ik weet dat er een aantal te downloaden zijn maar welke is aan te raden om te gebruiken?
Ik weet dat er een aantal te downloaden zijn maar welke is aan te raden om te gebruiken?
Verwijderd
Zo ver ik begrepen heb is het juist slecht voor een LI-ionbatterij om deze elke keer helemaal leeg te maken en dan pas op te laden. Het is beter deze zo vaak mogelijk op te laden.Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 19:05:
heey mensen!
alvast bedankt!
Verwijderd
De Li-ion batterij kan meer lading bevatten dan de NiCd- en de NiMH-batterij. Per kilogram accu kan de grootste hoeveelheid energie opgeslagen worden (140Wh/kg). In het laboratorium kan bij een testopstelling de Li-ion-accu ook veel vaker opgeladen worden. Een duurdere constructie met een polymeer heeft nog betere eigenschappen. De vermogensdichtheid van dit soort accu ligt tussen die van de Ni-MH en Ni-Cd accu in: 180W/kg
In de praktijk blijkt de Li-ion echter kwetsbaar. Bij veel apparaten zit een Li-ion-batterij vast ingebouwd. Indien de batterij stuk gaat, is het niet altijd rendabel om nog een nieuwe accu te kopen. Vanwege de chemische samenstelling is het mogelijk dat Li-ion batterijen bij een defect tot zelfontbranding komen. Daarbij komt zuurstof vrij waardoor er flinke steekvlammen kunnen ontstaan. Maar wanneer de originele lader voor de Li-ion batterij gebruikt wordt en de batterij wordt gebruikt waar hij voor bedoeld is, is de kans op schade zeer klein. Een ander (minder bekend) nadeel is dat de Li-ion batterij zijn capaciteit al begint te verliezen, gelijk nadat hij gefabriceerd is. Bij 25 graden celsius is dit +/- 20 % per jaar, dit loopt op bij hogere temperaturen. Door dit chemisch verval gaat bijvoorbeeld een laptopaccu typisch 3 tot 5 jaar mee.
Bron: wikipedia
Li-ion
De batterijen in mijn mobiele telefoon en mijn VideoCamera hebben wat meer zorg nodig. Deze zijn van het Li-ion type.
Hoewel ook deze geen last hebben van het geheugeneffect is het beter dit type pas te gaan opladen als ze leeggebruikt zijn. Ook langdurig opbergen kan beter in lege toestand. Bij NiMH maakt dit niet uit.
Niet langdurig ongebruikt in het toestel laten zitten. Dan zal een Li-ion batterij zich volledig ontladen en bestaat de kans dat de batterij onbruikbaar wordt.
Voor alle batterijen geldt dat bewaren op een koele, droge en donkere plek de levensduur ten goede komt.
Tip 1
Nieuwe oplaadbare batterijen eerst volledig (24 uur) opladen.
Ze werken pas maximaal na 4 laadcycli.
Na langdurig opbergen zijn ook weer 2 laadcycli nodig om de batterijen optimaal te laten functioneren.
Tip 2
Bij nieuwe of langdurig ongebruikte batterijen kan de lader te snel "FULL" aangeven. Neem de batterij uit de lader en start een nieuwe laadcyclus.
Als je lader over een 'discharge' functie beschikt, gebruik die dan voor elke laadbeurt.
Tijdens het laden of ontladen wordt de batterij warm. Dit is normaal (niet bij een Li-ion batterij).
Tip 3
Laad een batterij pas op vlak voor gebruik. Ongebruikt zal een batterij zich toch ontladen. Met name de eerste dag zal dat circa 10% zijn. Daarna 2% per dag.
Levensduur
Een nadeel is dat de Li-ion-batterij continu zijn capaciteit verliest, al wordt hij niet gebruikt. Dit verlies is groter bij hogere temperaturen. Door dit chemisch verval gaat bijvoorbeeld een laptopaccu typisch 3 tot 5 jaar mee. Dit afbraakfenomeen wordt versterkt wanneer de batterij volledig is opgeladen. De batterij mag niet helemaal ontladen worden, omdat de batterij dan onherstelbaar uit kan vallen.
Bron: BatteryUniversity.com
Gezien de hoge kostprijs van Li-ion-batterijen, is het verantwoord om de levensduur ervan te verhogen. Dit kan met inachtneming van de volgende maatregelen:
Bewaren:
In de koelkast (niet in de vriezer)
Niet helemaal opgeladen
niet bijna leeg (i.v.m. diepontlaadgevaar)
In de praktijk blijkt de Li-ion echter kwetsbaar. Bij veel apparaten zit een Li-ion-batterij vast ingebouwd. Indien de batterij stuk gaat, is het niet altijd rendabel om nog een nieuwe accu te kopen. Vanwege de chemische samenstelling is het mogelijk dat Li-ion batterijen bij een defect tot zelfontbranding komen. Daarbij komt zuurstof vrij waardoor er flinke steekvlammen kunnen ontstaan. Maar wanneer de originele lader voor de Li-ion batterij gebruikt wordt en de batterij wordt gebruikt waar hij voor bedoeld is, is de kans op schade zeer klein. Een ander (minder bekend) nadeel is dat de Li-ion batterij zijn capaciteit al begint te verliezen, gelijk nadat hij gefabriceerd is. Bij 25 graden celsius is dit +/- 20 % per jaar, dit loopt op bij hogere temperaturen. Door dit chemisch verval gaat bijvoorbeeld een laptopaccu typisch 3 tot 5 jaar mee.
Bron: wikipedia
Li-ion
De batterijen in mijn mobiele telefoon en mijn VideoCamera hebben wat meer zorg nodig. Deze zijn van het Li-ion type.
Hoewel ook deze geen last hebben van het geheugeneffect is het beter dit type pas te gaan opladen als ze leeggebruikt zijn. Ook langdurig opbergen kan beter in lege toestand. Bij NiMH maakt dit niet uit.
Niet langdurig ongebruikt in het toestel laten zitten. Dan zal een Li-ion batterij zich volledig ontladen en bestaat de kans dat de batterij onbruikbaar wordt.
Voor alle batterijen geldt dat bewaren op een koele, droge en donkere plek de levensduur ten goede komt.
Tip 1
Nieuwe oplaadbare batterijen eerst volledig (24 uur) opladen.
Ze werken pas maximaal na 4 laadcycli.
Na langdurig opbergen zijn ook weer 2 laadcycli nodig om de batterijen optimaal te laten functioneren.
Tip 2
Bij nieuwe of langdurig ongebruikte batterijen kan de lader te snel "FULL" aangeven. Neem de batterij uit de lader en start een nieuwe laadcyclus.
Als je lader over een 'discharge' functie beschikt, gebruik die dan voor elke laadbeurt.
Tijdens het laden of ontladen wordt de batterij warm. Dit is normaal (niet bij een Li-ion batterij).
Tip 3
Laad een batterij pas op vlak voor gebruik. Ongebruikt zal een batterij zich toch ontladen. Met name de eerste dag zal dat circa 10% zijn. Daarna 2% per dag.
Levensduur
Een nadeel is dat de Li-ion-batterij continu zijn capaciteit verliest, al wordt hij niet gebruikt. Dit verlies is groter bij hogere temperaturen. Door dit chemisch verval gaat bijvoorbeeld een laptopaccu typisch 3 tot 5 jaar mee. Dit afbraakfenomeen wordt versterkt wanneer de batterij volledig is opgeladen. De batterij mag niet helemaal ontladen worden, omdat de batterij dan onherstelbaar uit kan vallen.
Bron: BatteryUniversity.com
Gezien de hoge kostprijs van Li-ion-batterijen, is het verantwoord om de levensduur ervan te verhogen. Dit kan met inachtneming van de volgende maatregelen:
Bewaren:
In de koelkast (niet in de vriezer)
Niet helemaal opgeladen
niet bijna leeg (i.v.m. diepontlaadgevaar)
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2008 19:33 ]
Nog maar een vraagje dan.
Heeft er iemand ervaring met met een stereo bluetooth hoofdtelefoon? Vraag me af of de kwaliteit van de muziek of volume er ook op achteruit gaat, en of je de accu daar niet te veel mee belast.
Heeft er iemand ervaring met met een stereo bluetooth hoofdtelefoon? Vraag me af of de kwaliteit van de muziek of volume er ook op achteruit gaat, en of je de accu daar niet te veel mee belast.
Verwijderd
bluetooth gebruik vraagt altijd meer stroom dan normaal volume is gewoon nog erg goed en kwaliteit blijft digitaal er is (bijna) geen hoorbare kwaliteits verlies
Verwijderd
zou iemand aub duidelijke foto's kunnen plaatsen van de omnia in het wit, want ben wel erg benieuwd naar hoe die er uit ziet in het wit. In de winkel waar ik was gegaan hadden ze geen witte dus heb alleen de zwarte gezien...
Hallo!!
Is het iemand gelukt om met igo TMC werkend te krigjen enzo ja hoe dan
er staat btw een nieuwe rom op de samsung site genaamd H4 hij is alleen nog niet te downloaden...
er staat btw een nieuwe rom op de samsung site genaamd H4 hij is alleen nog niet te downloaden...
[ Voor 37% gewijzigd door Remco Tr op 05-09-2008 21:50 ]
Verwijderd
Heb jij een TMC ontvanger? Zo nee, dan gaat TMC dus niet werken...Remco Tr schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 20:58:
Hallo!!
Verwijderd
ik heb de samsung i900 vandaag binnengekregen, hartstikke leuk! Vervolgens heb ik de instellingen aangepast zodat de telefoon automatisch het scherm aanpast als ik de telefoon horizontaal hou. Er was geen probleem mee, tot vanavond. Er is niks aangepast maar het scherm wordt niet meer automatisch aangepast. Weet iemand waar dit aanligt?
Het tweede probleem is dat als ik de camera wil opstarten dat de telefoon aangeeft dat het geheugen vol is en dus de camera niet kan gebruiken. Het geheugen is niet vol. Waar het wel aanligt weet ik niet. Het laatste wat ik wil weten is of het gebruik van GPS gratis is of niet. Ik heb een abonnement met internet bij vodafone, eventuele toevoeging.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Het tweede probleem is dat als ik de camera wil opstarten dat de telefoon aangeeft dat het geheugen vol is en dus de camera niet kan gebruiken. Het geheugen is niet vol. Waar het wel aanligt weet ik niet. Het laatste wat ik wil weten is of het gebruik van GPS gratis is of niet. Ik heb een abonnement met internet bij vodafone, eventuele toevoeging.
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2008 00:33 ]
Ik zou hier ook graag wat meer over willen horenMrBaaco schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 01:06:
[...]
Hmm, ik vind de fotos, mwahhh, maar de filmpjes vind ik rampzalig eigenlijk... Ik heb al wat gespeeld met de settings, maar word er niet blij van...
Nu kom ik van de N73 die redelijke fotos en filmpjes maakt, maar ik ging er vanuit dat een 5 mp cam en een 2 jaar nieuwer model gelijkwaardige danwel beter fotos en filmpjes zou maken...
Wat zijn jullie ervaringen??
Samples? (Ik ga het weekend weg, reageer vlgd week weer... Of zometeen hahah)
Ik ben erg benieuwd naar de filmpjes die jullie maken... Hopelijk kan ik morgen zelf nog ff wat samples online gooien...
Met je rotatie en camera problemen kan ik je helaas niet helpen. Heb de problemen wel al vaker voorbij zien komen in dit topic, dus misschien helpt de quicksearch je uit de brand!Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 00:33:
ik heb de samsung i900 vandaag binnengekregen, hartstikke leuk! Vervolgens heb ik de instellingen aangepast zodat de telefoon automatisch het scherm aanpast als ik de telefoon horizontaal hou. Er was geen probleem mee, tot vanavond. Er is niks aangepast maar het scherm wordt niet meer automatisch aangepast. Weet iemand waar dit aanligt?
Ik kan je wel vertellen dat GPS inderdaad gratis is. Het signaal op basis waarvan je locatie wordt bepaald ontvang je van satelliet(en) en maakt geen gebruik van je mobiele dataverbinding, tenzij je A-GPS gebruikt voor een snellere fix. Afhankelijk van welke navigatie software je kiest (bij sommige pakketten worden de kaarten bijgeleverd) worden de kaarten wel nog via je dataverbinding binnengehaald, maar met een abonnement voor (onbeperkt) datagebruik is dat geen probleem en kan ook A-GPS zonder bijkomende kosten worden gebruikt.
Heb even een paar musicplayers getest. Hier wat bevindingen:
ingebouwde Touchplayer:
+ prettige grote knoppen en handige quickaccess via de taak wisselaar
- jemig, wat een traag ding, openen van library (heb 6GB aan muziek erop staan) duurt soms meer dan 5 seconde
- interface voor selecteren muziek onhandig, bij album's heb je albumart nodig en het selecteren van meerdere albums of losse nummers uit meerdere albums is niet mogelijk
Pocketplayer
- geen touch friendly interface (te kleine knoppen)
- loopt telkens vast
- plugins werken niet goed (map selection plugin en upnp plugin)
Pocketmusic 5.1
+ super interface voor selecteren menu via mappen structuur. Hierin kun je hele mappen selecteren of losse files of door elkaar. Erg slim opgezet en touch friendly! Dit was echt een verademing voor muziekselectie
+ wekker die playlist afspeelt
+ equalizer
+ handige todayscreen plugin
+ AVCRP werkt out of the box
- speelt geen video af
- geen 240x400 skin, dus zwarte balk onderaan, wel goeie landscape skin (met zwarte balk rechts)
Geluidskwaliteit is wel goed. Heb het net met m'n Shure in-ear doppen getest, zelfde nummer direct omswitchen van bedraad naar A2DP, hoor geen verschil. Enige wanneer ik verschil hoor is wanneer ik naar een audiobook luister, in de stiltes hoor je dan een lichte ruis bij de stereo bluetooth headset (ik heb een i.Tech D-Clip Radio, misschien dat het ook daar aan ligt en hebben andere stereo headsets dat minder/meer).
Wel jammer dat je geen FM radio kunt luisteren terwijl je A2DP hebt ingeschakeld (ook niet met de headsetkabel ingeplugd)
ingebouwde Touchplayer:
+ prettige grote knoppen en handige quickaccess via de taak wisselaar
- jemig, wat een traag ding, openen van library (heb 6GB aan muziek erop staan) duurt soms meer dan 5 seconde
- interface voor selecteren muziek onhandig, bij album's heb je albumart nodig en het selecteren van meerdere albums of losse nummers uit meerdere albums is niet mogelijk
Pocketplayer
- geen touch friendly interface (te kleine knoppen)
- loopt telkens vast
- plugins werken niet goed (map selection plugin en upnp plugin)
Pocketmusic 5.1
+ super interface voor selecteren menu via mappen structuur. Hierin kun je hele mappen selecteren of losse files of door elkaar. Erg slim opgezet en touch friendly! Dit was echt een verademing voor muziekselectie
+ wekker die playlist afspeelt
+ equalizer
+ handige todayscreen plugin
+ AVCRP werkt out of the box
- speelt geen video af
- geen 240x400 skin, dus zwarte balk onderaan, wel goeie landscape skin (met zwarte balk rechts)
Volgens mij valt het stroomgebruik van Bluetooth wel mee itt bv. wifi of 3G. Bluetooth van de Omnia is wel wat krachtiger dan die van m'n TyTN II (kan in andere kamers van huis nog steeds geluid horen van A2DP headset, kon niet bij TyTN II).whimp schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 19:28:
Geluidskwaliteit is wel goed. Heb het net met m'n Shure in-ear doppen getest, zelfde nummer direct omswitchen van bedraad naar A2DP, hoor geen verschil. Enige wanneer ik verschil hoor is wanneer ik naar een audiobook luister, in de stiltes hoor je dan een lichte ruis bij de stereo bluetooth headset (ik heb een i.Tech D-Clip Radio, misschien dat het ook daar aan ligt en hebben andere stereo headsets dat minder/meer).
Wel jammer dat je geen FM radio kunt luisteren terwijl je A2DP hebt ingeschakeld (ook niet met de headsetkabel ingeplugd)
[ Voor 35% gewijzigd door Yannick op 06-09-2008 02:03 ]
Verwijderd
kan je de data kabel ook gebruiken in de auto(via usb op de aansteker) ?Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 07:46:
merk net dat als je batterij echt helemaal leeg is en je wil hem via de pc opladen dat dat niet gaat
of laad ie zoiezo niet op via de pc
zo op mn werk ff testen anders heb ik een doa
misschien domme vraag: waar kan ik de registry keys vinden?? wil mnl de threaded sms uitschakelen...
Verwijderd

Verwijderd
Ben aan het proberen tomtom7 aan de gang te krijgen,
Kan ik ergens configureren dat mijn kaarten in "mijn opslag/tomtom" staan?
Kan ik ergens configureren dat mijn kaarten in "mijn opslag/tomtom" staan?
Ja ik wou hem dus ook annuleren maar dat kon ik niet meer. Mijn abbonement is namelijk al verlengt en wacht dus nu op mijn telefoon...Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 14:51:
[...]
Nou mijn schoonzusje heeft hem gehaald gisteren in de vodafone winkel en ben er nu mee aan het spelen maar het is inderdaad een branded toestel met het vodafone logo in het zilver aan de bovenkant. Dit is hezelfde als de naam samsung onderop. Ik ga overigens die bestelling annunleren want ik wil perse geen branded toestel plus hun belofte be-first ik hou niet van loze beloftes. Die G5 rom zit er ook in inplaats van die H1 geen idee wat het verschil is maar had dat hier gelezen en even gecheckt op deze. Het is wel overigens de milionars editie met magizine, bleutooth headset maar niet in het zwart maar zwart/grijs met zilvere rand en voucher voor het leren tasje.
Beetje jammer.
There's no savegame in real life...
Gisteren vroeg ik of iemand iets had wat op een backup programma leek en zo ja welke het beste was.
Vanmorgen maar eens effe de bijgeleverde cd erin gedaan en daar stond een programma op. Het heet MIT's Wizard. Ik ken het niet maar het schijnt dat je er veel mee kunt doen.
Vanmorgen maar eens effe de bijgeleverde cd erin gedaan en daar stond een programma op. Het heet MIT's Wizard. Ik ken het niet maar het schijnt dat je er veel mee kunt doen.
Dank u Yannick!
zal vodaphone blij zijn met mij als ik streaming radio ga gebruiken? ik vermoed namelijk dat het buiten de fair policy valt. en is er ergens een site waar je kleine filmpjes kan streamen, die geschikt zijn voor het kleine scherm?
En Mit's wizard stond idd ook op mijn cd, maar ik kon er niet veel mee en voegt ook niets toe aan functionaliteit. Het lijkt op een ftp achtig programma, waarmee je bestanden over en weer kunt zetten, maar dat kan makkelijker met verkenner.
En wat backup programma betreft heb je spb backup, resco heeft er ook een. En anders google je even, of kijk je op pocketgear.com, keuze genoeg.
Ben zelf op zoek naar resco sudoku touch en hartenjagen op pda, maar kan het niet vinden, als je me kan helpen pm me ff.
zal vodaphone blij zijn met mij als ik streaming radio ga gebruiken? ik vermoed namelijk dat het buiten de fair policy valt. en is er ergens een site waar je kleine filmpjes kan streamen, die geschikt zijn voor het kleine scherm?
En Mit's wizard stond idd ook op mijn cd, maar ik kon er niet veel mee en voegt ook niets toe aan functionaliteit. Het lijkt op een ftp achtig programma, waarmee je bestanden over en weer kunt zetten, maar dat kan makkelijker met verkenner.
En wat backup programma betreft heb je spb backup, resco heeft er ook een. En anders google je even, of kijk je op pocketgear.com, keuze genoeg.
Ben zelf op zoek naar resco sudoku touch en hartenjagen op pda, maar kan het niet vinden, als je me kan helpen pm me ff.
[ Voor 53% gewijzigd door whimp op 06-09-2008 11:12 ]
Maar hoe scroll je nou(bij programma's etc.)???
Ben gisteren ook even bezig geweest met de telefoonlijst in het toestel. Als het goed is moet je ook foto's aan je contacten kunnen toevoegen? Heb alleen geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.
Bij de lijst waaar je alle info over je contactpersoon invult, zie je ook een veld afbeelding staan (onder naam)
Ok, bedankt. Weet nu ook waar het verschil in zit. Je kunt nieuwe contacten op de simkaart opslaan maar ook als outlook contact en dan heb je inderdaad veel meer mogelijkheden met invullen.
Had dit nog niet gezien maar ben weer een stap verder.
Had dit nog niet gezien maar ben weer een stap verder.
@Splendes, zou je me daar ook mee willen helpen?
Dit topic is gesloten.