gprs is internet (voorganger van umts???) of ben ikn ou gek?
Verwijderd
compoort software : 7Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:46:
Weet iemand waar ik die gewone GPS settings kan vinden? Ik zie echt helemaal niks! Alvast bedankt
compoort hardware 9
baudrate 4800
daarna nog een aantal keer opnieuw google maps opgestart en binnen 15 seconden een fix
doe dit wel buitens huis in een open ruimte dus ga ff in je buurt op een parkeerterrein staan dat werkt beter dan vanuit je raam bijv.
succes
Verwijderd
nee dan betaal je niets extra je hebt immers een i-net abo toch alleen als je echt 10x meer dan gemiddeld download dan gaan ze je waarschuwenJos84 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:49:
even voor mijzelf, duidelijkheid, wanneer je onbeperkt i-net abbo hebt:
moet je dan wel of niet betalen voor gprs ?
nee hoor er is niks mis met jegprs is internet (voorganger van umts???) of ben ikn ou gek?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2008 16:56 ]
jeetje daar had ik nooit bij stilgestaan. Ff opletten hoe ik m'n telefoon neerleg voortaan.Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:48:
[...]
Je kunt je telefoon op z'n kop neerleggen (met het scherm naar beneden), dan gaat alle geluid uit (vergader mode). Misschien dat je dat kan gebruiken?
ThanksVerwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:54:
[...]
nee dan betaal je niets extra je hebt immers een i-net abo toch alleen als je echt 10x meer dan gemiddeld download dan gaan ze je waarschuwen
[...]
nee hoor er is niks mis met je
Trouwens, hoe is de i-net snelheid van KPN? Bevalt dat een beetje?
[ Voor 9% gewijzigd door Jos84 op 04-09-2008 16:58 ]
Verwijderd
hey mensen bedankt voor het antwoord van net splendes, ik heb ff nog een vraag en ik denk dat iemand anders er ook wel last van heb. ik heb dus aangemeld bij windows live, waardoor gelijk al mijn email contacten in mijn telefoon lijst stonden, ik wilde dit niet dus ik heb alles verwijderd, nu heb ik vanmiddag echter weer opnieuw windows live opgestart en ik krijg mijn contacten dus niet meer terug, hoe kan je de contacten weer terug krijgen? synchroniseren helpt iig niet.
any idea?
bedankt alvast!
any idea?
bedankt alvast!
volgens mij is dat al langs geweest, moet je even een paar pagina's terug doospitten. In het volgende topic moeten we maar een kleine manual samenstellen met zijn allen, en alles in de opningspost plaatsen.
Verwijderd
Nee, dan is al het geluid weg.Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:48:
[...]
Je kunt je telefoon op z'n kop neerleggen (met het scherm naar beneden), dan gaat alle geluid uit (vergader mode). Misschien dat je dat kan gebruiken?
Je kunt dit activeren door Etiquette stand aan te vinken, in Instellingen, Systeem, Bewegings Sensor, Etiquette
Ik heb ondertussen de oplossing al gevonden. Zoals Splendes zei, bij volume de rechtervolumeschuif helemaal naar beneden en bij instellingen -> Geluiden en meldingen inschakelen dat de telefoon belt en trilt bij een oproep.
Verwijderd
@ viperation: ja k heb Hi eindeloos online (128Kb ) en is voorlopig nog wel snel genoeg voor gewoon beetje simpel surfen gaat het prima, sommige sites hebben een kleine laadtijd maar das niet zo lang dat het irritant is thuis surf ik niet zo veel met mn toestel en als ik het wel doe doe ik het via wifi
Splendes (Bart) is een tevreden mens tot op heden
Splendes (Bart) is een tevreden mens tot op heden
Verwijderd
Dit moet je wel instellen via instellingen -> bewegingssensor -> tabblad Etiquette. Dit stond bij mij standaard uit.Yannick schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:54:
[...]
jeetje daar had ik nooit bij stilgestaan. Ff opletten hoe ik m'n telefoon neerleg voortaan.
Is overigens wel irritant als je de telefoon in de broek duwt als je muziek aan het luisteren bent. Ik duw de telefoon altijd met het scherm aan de binnekant in mijn broek en wanneer ik de telefoon daarvoor draai gaat het geluid uit.
Verwijderd
geen idee nog niet geprobeerd maar ga het zo wel eens een keer proberen
ben trouwens ook van plan om om de dag een foto in panorama(180 graden view) te maken van een bouw terrein bij mij in de buurt en dan als een soort stopmotionfilmpje te maken
ben trouwens ook van plan om om de dag een foto in panorama(180 graden view) te maken van een bouw terrein bij mij in de buurt en dan als een soort stopmotionfilmpje te maken
Ik had dus precies hetzelfde, be first my ass... als je hem in de winkel had gehaald nadat hij was uitgekomen heb je hem nog eerder. Wel erg jammer dat ze dat niet even gemeld hebben want de verwachte levertijd was week 34 en dat klopte redelijk met de release datum.Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 23:28:
Hallo iedereen, ik heb de i900 telefonisch bij vodafone besteld aangezien ik alleen zo mijn abonnoment kon verlengen 6 mnd van te voren ik wilde hem uiteraard meteen hebben en niet nog 3 mand wachten. Ze leveren hem alleen pas na 17 sept dus dat be-first gaat niet echt op meer.
Ik heb wel een vraag heeft iemand een foto van de vodafone uitvoering al baal ik nu wel al een beetje als deze echt branded is. please show me a picture ik kan niks vinden op internet hoe deze er dan uit ziet. Bij voorbaat mijn dank......
Maar ik vraag me nu dus ook af of het branded ja of nee is en of het misschien ook die millionairs pack is. Maar ik denk dat we daar pas na de 17e achter komen...
There's no savegame in real life...
Verwijderd
Lukt niet ik wilde een bestand van freepocket soft halen en dat is een .RAR bestand.Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:51:
stop ze in je telefoon klik er op en voila
Toen ik in de telefoon had zitten zag ik em geneens.
En uitpakken en erin zetten werkt ook niet
Verwijderd
allemaal 001, 002, 003 bestandenVerwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:58:
zit er in die rar file wel een .cab bestand ?
zie nergens cab staan.
Deze bedoel ik:
http://www.freewarepocket...ad-vspainter-le-v1-7.html
Verwijderd
Wat is dat steeds voor vergelijken met die (&*%&^% Iphone.. Dit foontje is de nieuwe standaard, c'mon!So there you have it, you can have headphones louder than an iphone or ipod if you wish. I don't recommend touching other settings unless you know what your doing or have copied the defaults so you can revert back incase you srew something up!
dat is bij mij een exe bestand en kan ik gewoon vanaf de PC launchen, installeert ie hem via ActivesyncVerwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 19:02:
[...]
allemaal 001, 002, 003 bestanden
zie nergens cab staan.
Deze bedoel ik:
http://www.freewarepocket...ad-vspainter-le-v1-7.html
Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:44:
[...]
Ok dan ga ik dit niet doen!
Ik wil langer van mijn geluid willen genieten en is nu eigenlijk wel hard zat.
(Ik ben niet zo een die over straat fietst met volume op 10)
Verneuk je niet je boxen :-)
Tuuurlijk niet..het is gewoon wat harder en voor mij was het de oplossing omdat ik de radio en speakerphone gewoon te zacht vind als ik hem als "carkit" gebruikt in de auto. Je moet gewoon beetje experimenteren wat voor jou het beste klinkt. Ze zijn veilig afgesteld bang voor allerlei claims voor gehoorbeschadiging etc..zucht
Verwijderd
doe het lekker met je eigen i900 als jij je boxen wil verkloten prima als je ze nog harder zet gaat dat ten koste van de kwaliteit
maargoed het is je eigen i900
we hebben je gewaarschuwd
Verwijderd
hehe zeg het hem splendes.
BTW ik weet nu hoe ik de cabs kan installeren, maar allemaal rommel wat ik tot nu heb gedownload.
Halve schermen enzo.
Waar kan ik i900 software vinden? dat past in het scherm?
BTW ik weet nu hoe ik de cabs kan installeren, maar allemaal rommel wat ik tot nu heb gedownload.
Halve schermen enzo.
Waar kan ik i900 software vinden? dat past in het scherm?
Verwijderd
Ohh ok succesVerwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 20:50:
www.google.nl
ben een poging aan het wagen om garmin mobile er op te gooien
wordt vervolgd....
Ik zoek vanalles, maar alleen van die halve sites enzo
Geen serieus software en games
TomTom Navigator 7.450.9028 draait op mijn Omnia. So far, so good..
Het vervelende is dat hij de interne GPS antenne niet ziet. Bijna alle instelling gebruikt die oa op het forum terug te vinden waren. Iemand nog tips voor instellingen?
"Geen GPS aparaat!" komt mij m'n neus inmiddels uit.
Anyway, ik reken erop dat jullie intelligenter zijn dan ik.
greetz and remember: "Nee, ik snap het ook niet.." is ook een antwoord...
Het vervelende is dat hij de interne GPS antenne niet ziet. Bijna alle instelling gebruikt die oa op het forum terug te vinden waren. Iemand nog tips voor instellingen?
´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)
Verwijderd
je hebt een 2e programma nodig om TT 7 te laten draaien die software zorgt er voor dat TT 7 de GPS chip kan lezen kijk ff op xda developers voor de tool
Verwijderd
Thanks! Dat had ik nodigVerwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:53:
[...]
compoort software : 7
compoort hardware 9
baudrate 4800
daarna nog een aantal keer opnieuw google maps opgestart en binnen 15 seconden een fix
doe dit wel buitens huis in een open ruimte dus ga ff in je buurt op een parkeerterrein staan dat werkt beter dan vanuit je raam bijv.
succes

Verwijderd
ga naar instellingen - systeem - externe gps en vul daar deze instellingen in en je kan je positie bepalen
Ik heb ook nog een (zwaar noob) vraagje:P
Was er vanmiddag mee aan t spele in de Mediamarkt, maar ik wist niet hoe ik bij programma's naar beneden kan scrollen
? (en ook niet bij andere dingen
? )
Was er vanmiddag mee aan t spele in de Mediamarkt, maar ik wist niet hoe ik bij programma's naar beneden kan scrollen

Verwijderd
Hoppa weer een applausje voor het beantwoorden van de vraag van de dag
. Gevonden! Ik dacht bij 'extern' "Ach dat zal wel niet!"... nou wel dus
met je vinger of het scherm schuiven.
Verwijderd
voor uit dan maar
onder het scherm heb je een optische muis sensor daar kan je met je vinger overheen sweepen of met je vinger op het scherm omhoog sweepen om naar beneden te scrollen
onder het scherm heb je een optische muis sensor daar kan je met je vinger overheen sweepen of met je vinger op het scherm omhoog sweepen om naar beneden te scrollen
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2008 21:22 ]
Thanx kerel, jij bent een echte iPhone killer hè? Ik heb al veel van je mogen lezen hier. Heb je misschien een goed hyperlinkje voor me? Ik zoek me al dagen het lazerus namelijk.Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 21:02:
je hebt een 2e programma nodig om TT 7 te laten draaien die software zorgt er voor dat TT 7 de GPS chip kan lezen kijk ff op xda developers voor de tool
Wat een heerlijk forum toch ! Heb net het hele tweede deel doorgelezen en leer nuttige maar ook leuke dingen over dit toestel. Lach me suf bijvoorbeeld om de zaklantaarn-functie, Starwars gtewoon
En ik miste van alles nuttigs op het hoofdscherm want tussen die widgets zat niks en nu blijkt dat ik kann kiezen voor Today-2 - gigagoed.
DANK voor alle nuttige en minder nuttige info en heerlijke discussies. Voel me hier helemaal thuis
DANK voor alle nuttige en minder nuttige info en heerlijke discussies. Voel me hier helemaal thuis
"weekenden gesloten" dat wordt nog wat
Verwijderd
voor degene die tomtom 7 wil installeren met GPS gate check dit filmpje op youtube:
kan het eenvoudiger?:
http://www.youtube.com/watch?v=HiVP9aNO7t8
kan het eenvoudiger?:
http://www.youtube.com/watch?v=HiVP9aNO7t8
Verwijderd
"het is verboden om illegale software uit te wisselen": dat klopt volgens de regels: geen links naar warez, cracks etc.Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 17:11:
het is verboden om illegale software uit te wisselen dus als je iets zoekt hou het dan voor je en ga
zelf zoeken of je iets kan vinden
dus gaarne ander onderwerp
Mijn vraag: is het ook verboden te praten over of iets te downloaden is?
No offence, maar is het niet hypocriet om dit te verbieden en niet te verbieden te praten over tomtom 7 terwijl de enige manier om dit werkend te krijgen is de kaarten illegaal te downloaden?
Verwijderd
http://www.ppcsg.com/index.php?showtopic=100363&st=40
Hier staat beschreven hoe je TomTom aan de praat kan krijgen.
Heb het zelf nog niet geprobeerd, ik heb ruzie met de registratie, maar daar mag ik hier geen hulp voor vragen
Heb het zelf nog niet geprobeerd, ik heb ruzie met de registratie, maar daar mag ik hier geen hulp voor vragen
Net een stukje gereden met Tomtom 7, het werkt formidabel! Gaat allemaal net zo vloeiend als een tomtom one, scherm is ook groot zat en duidelijk! Nu hopen dat het overdags net zo duidelijk is als in het donker.
Ik heb mijn i900 besteld bij ritel.nl i.c.m. een Vodafone abo, maar heb gewoon een Millionaire pack gekregen_Badeend_ schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:08:
[...]
Ik had dus precies hetzelfde, be first my ass... als je hem in de winkel had gehaald nadat hij was uitgekomen heb je hem nog eerder. Wel erg jammer dat ze dat niet even gemeld hebben want de verwachte levertijd was week 34 en dat klopte redelijk met de release datum.
Maar ik vraag me nu dus ook af of het branded ja of nee is en of het misschien ook die millionairs pack is. Maar ik denk dat we daar pas na de 17e achter komen...
haha..moet wel beetje om je lachen. Je hebt het hier over een speakertje zo groot als het topje van je pink. Natuurlijk zet je hem niet zo hard dat ie er helemaal uittrilt..als je goed leeheest zeg ik dat je hem gewoon wat harder kan zetten omdat ie vaak te zacht wordt ingesteld. Als je het gewoon probeert merk je dat het prima te horen is en niks vervormdVerwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 20:32:
doe het lekker met je eigen i900 als jij je boxen wil verkloten prima als je ze nog harder zet gaat dat ten koste van de kwaliteit
Voor de gene die hard bezig zijn om IGO8 draaien te krijgen vind je hier een beschrijving van een fix: http://www.ppcsg.com/inde...74&showtopic=100507&st=10
En ik kwam een soort van lelijke cradle tegen

http://www.superetrader.c...sghi900-omnia-p-3612.html
Benieuwd hoe dat werkt met dat nare plugje aan de onderkant..
ja handig met dat Mortscriptje, heb het script ietsje aangepast zodat het met de Nederlandse programma paden werkt. Hier:Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 22:03:
http://www.ppcsg.com/index.php?showtopic=100363&st=40
http://www.goyaweb.nl/upload/TomTom7.txt
Ik heb het scriptje opgeslagen op \mijn opslag\tomtom7.mscr dan in de verkenner op je omnia het bestand opzoeken en menu > bewerken > kopieren. Dan naar \Mijn apparaat\windows\startmenu\programma's en dan menu > bewerken > snelkoppeling plakken.
tomtom 6 werkt ookVerwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 22:42:
werkt tomtom 6 ook de i900 of alleen de 7
Verwijderd
Ik las net bij de instelling van de battery:
Als je achtergrond verlichting gebruikt bij batteryvoeding dan neemt de levensduur van je battery aanzienelijk af.
Als je de achtergrond verlichting uit zet doet de screenrotatie het niet meer.\
Batteryvoeding: gewoon de accu van samsung (neem ik aan)?
Hoe aanzienelijk zal de battery in levensduur afnemen?
Als je achtergrond verlichting gebruikt bij batteryvoeding dan neemt de levensduur van je battery aanzienelijk af.
Als je de achtergrond verlichting uit zet doet de screenrotatie het niet meer.\
Batteryvoeding: gewoon de accu van samsung (neem ik aan)?
Hoe aanzienelijk zal de battery in levensduur afnemen?
Ik kan het alleen maar als .txt opslaan???Yannick schreef op donderdag 04 september 2008 @ 22:41:
[...]
ja handig met dat Mortscriptje, heb het script ietsje aangepast zodat het met de Nederlandse programma paden werkt. Hier:
http://www.goyaweb.nl/upload/TomTom7.txt
Ik heb het scriptje opgeslagen op \mijn opslag\tomtom7.mscr dan in de verkenner op je omnia het bestand opzoeken en menu > bewerken > kopieren. Dan naar \Mijn apparaat\windows\startmenu\programma's en dan menu > bewerken > snelkoppeling plakken.
ff hernoemen naar tomtom.mscrjpvaneijk schreef op donderdag 04 september 2008 @ 23:29:
[...]
Ik kan het alleen maar als .txt opslaan???
http://www.google.nl/search?q=rename+file+extension
Verwijderd
Ik heb zonder andere programma's contact gehad met de server, hij had ook een lock op mijn locatie. Je moet wel bij GPS in tomtom instellen dat je gebruik wilt maken van de andere NMEA GPS ontvanger ipv interne gps. Maar vloeiend werkt het allemaal niet, hij kreeg een lock maar als ik ging rijden bewoog het pijltje via de weilanden de andere kant op :-).... Heb geen zin om 3 programma's te installeren voor alleen tomtom, Ik ga nu route 66 proberen, zal morgen mijn bevindingen posten.jpvaneijk schreef op donderdag 04 september 2008 @ 20:59:
TomTom Navigator 7.450.9028 draait op mijn Omnia. So far, so good..
Verwijderd
En werkt het met de subs?Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 11:34:
[...]
zo doe ik dat ook als ik DVD fix.
werkt dit dus ook zo als ik deze gewoon in een map zet in Mijn Opslag?
Verwijderd
Iemand een idee hoe ik danwel de windows wekker danwel de samsung klok/wekker zo krijg ingesteld dat hij ook MP3 files speelt? Ik kan nu alleen nog maar kiezen uit de standaard ringtones. Staat trouwens "bellen" "trillen" "radio" en "systeem" maar bellen en systeem staan dezelfde files bij. Wil graag wakker worden met een mp3. iemand?
nee dat kan niet. Heb jaar geleden wel gezocht naar een programmaatje dat dat kan maar kon toen niks fatsoenlijks vinden. Wel een die 1 mp3 kon afspelen (weet niet meer welk programma dat was) maar niet een hele playlist wat ik wilde.Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 00:33:
Iemand een idee hoe ik danwel de windows wekker danwel de samsung klok/wekker zo krijg ingesteld dat hij ook MP3 files speelt? Ik kan nu alleen nog maar kiezen uit de standaard ringtones. Staat trouwens "bellen" "trillen" "radio" en "systeem" maar bellen en systeem staan dezelfde files bij. Wil graag wakker worden met een mp3. iemand?
Hmm, ik vind de fotos, mwahhh, maar de filmpjes vind ik rampzalig eigenlijk... Ik heb al wat gespeeld met de settings, maar word er niet blij van...Jos84 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 09:34:
Wat vinden jullie van de camera? De foto kwaliteit is niet slecht, maar ook niet echt goed, over de videokwaliteit ben ik erg te spreken! Daarnaast, wat een stijlvol apparaatje is toch! ben er erg content mee!
Nu kom ik van de N73 die redelijke fotos en filmpjes maakt, maar ik ging er vanuit dat een 5 mp cam en een 2 jaar nieuwer model gelijkwaardige danwel beter fotos en filmpjes zou maken...
Wat zijn jullie ervaringen??
Samples? (Ik ga het weekend weg, reageer vlgd week weer... Of zometeen hahah)
Ik ben erg benieuwd naar de filmpjes die jullie maken... Hopelijk kan ik morgen zelf nog ff wat samples online gooien...
Greetz MrBaaco
Ach 3 da's nog niks! Ik start in 1x 5 programma's op!Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 23:47:
[...]Heb geen zin om 3 programma's te installeren voor alleen tomtom, Ik ga nu route 66 proberen, zal morgen mijn bevindingen posten.
Eerst Flitsnav (haalt mobiele flitspalen op), dat programmaatje opent dan automatisch mijn Mortscript dat op zijn beurt weer trackr!, gpsgate en tomtom opstart; en dat allemaal met 1 click
Verwijderd
nu garmin op mn i900 aan het planten ga zo in de trein ff spelen er mee k laat zo weten of het werkt
Edit: &^$^$^%$#
heb ik de versie voor de N95 gedownload geeft aan dit is geen pocket pc applicatie
Edit: &^$^$^%$#
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2008 08:05 ]
Verwijderd
Even een kort vraagje, misschien in het verkeerde forum, maar aangezien mijn nieuwe telefoon WM6 gaar gebruiken, en een eindeloze i-net abbo (of iets gelijks). Hoe zit dat met een virusscanner, firewall? Gebruik thuis Kaspersky en ben daar erg tevreden over.
Verwijderd
virusscanner en firewall zal je iet echt nodig hebben bij normaal gebruik met een WM 6 toestel
Verwijderd
Nou ben ik een vrij normale surfer (kom dus niet op wazige,lees p0rn of warez, sites), maar ik krijg thuis toch regelmatig meldingen van intrusions.Tevens ga ik er ook mails op binnen krijgen van outlook op mijn werk.Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 08:06:
virusscanner en firewall zal je iet echt nodig hebben bij normaal gebruik met een WM 6 toestel
Misschien zit ik er helemaal naast hoor, maar lijkt mij toch geen overbodige luxe, maar nogmaals ik ben niet zo bekend met WM
Hmmz misschien moet ik dan toch ook maar die kant op gaan. Thuis route66 aan t downloaden zal straks is kijken. Lekker om 12.30 weekend, kan ik er lekker is mee spelen.Yannick schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 01:24:
[...]
Ach 3 da's nog niks! Ik start in 1x 5 programma's op!
Eerst Flitsnav (haalt mobiele flitspalen op), dat programmaatje opent dan automatisch mijn Mortscript dat op zijn beurt weer trackr!, gpsgate en tomtom opstart; en dat allemaal met 1 click
Wat eenYannick schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 00:45:
[...]
nee dat kan niet. Heb jaar geleden wel gezocht naar een programmaatje dat dat kan maar kon toen niks fatsoenlijks vinden. Wel een die 1 mp3 kon afspelen (weet niet meer welk programma dat was) maar niet een hele playlist wat ik wilde.
is er misschien iemand die weet hoe het wel kan?
Verwijderd
M'n vrouw en ik hebben een witte en een zwarte uitvoering gehaald.. Ik moet wel zeggen dat ik de witte naderhand er toch een stuk strakker uit vind zien.. Ik weet niet hoe je een Poll opent, maar hebben de meeste mensen hier een zwarte of een witte?
- SPB Mobile shell met zwart thema
- Thumbcal voor 'n touch friendly calender (Als alles binnen WM6 er zó uitzag, kan apple wel inpakken)
- Touch Audio Notes Gekoppeld aan lang indrukken van de menu knop als voice recorder
- IGO8 (Werkt Perfect!!) als navigatie
- SpoonAlarm2 als MP3 alarm app.
- Resco File Explorer + Registry editor in touch mode
Spoonalarm2 kan uit één map MP3's halen en is ook nog eens min of meer finger friendly.. Verder is er nog G-Alarm, maar dat is allemaal zo pielerig klein..Ik ben nogal gecharmeerd van het touch gebeuren en heb ondertussen de volgende programma's draaien (Mocht er iemand interesse hebben):Mister_tb schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 08:35:
[...]
Hmmz misschien moet ik dan toch ook maar die kant op gaan. Thuis route66 aan t downloaden zal straks is kijken. Lekker om 12.30 weekend, kan ik er lekker is mee spelen.
[...]
Wat eenshit... die wekker haalt die files ook uit een bepaalde map (ik dacht windows), heb mijn mp3 in de windows map gezet maar dat werkt helaas niet. Hoef trouwens niet persee een hele playlist, 1 song waar ik rustig mee wakker kan worden vind ik best, dat gejengel van die standaard ringtones is niks...
is er misschien iemand die weet hoe het wel kan?
- SPB Mobile shell met zwart thema
- Thumbcal voor 'n touch friendly calender (Als alles binnen WM6 er zó uitzag, kan apple wel inpakken)
- Touch Audio Notes Gekoppeld aan lang indrukken van de menu knop als voice recorder
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2008 08:46 ]
Verwijderd
er staat op de eerste pagina een poll 
maareh echt lekker dit, ik had dus op windows messenger ingelogt op me omnia, maar toen kwamen dus al mijn contacten in mijn telefoonlijst, ik heb daarna alle contacten verwijderd uit mijn telefoonlijst, maar nu ben ik dus echt al mijn contactpersonen kwijt, op mijn mobiel, op msn op mijn windows pc, en op me mac op messenger, iemand een idee om dit te fixen of idee om mijn contact personen terug te halen, of kan ik gewoon lekker iedereen opnieuw gaan invoeren?
greetz
maareh echt lekker dit, ik had dus op windows messenger ingelogt op me omnia, maar toen kwamen dus al mijn contacten in mijn telefoonlijst, ik heb daarna alle contacten verwijderd uit mijn telefoonlijst, maar nu ben ik dus echt al mijn contactpersonen kwijt, op mijn mobiel, op msn op mijn windows pc, en op me mac op messenger, iemand een idee om dit te fixen of idee om mijn contact personen terug te halen, of kan ik gewoon lekker iedereen opnieuw gaan invoeren?
greetz
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 08:38:
M'n vrouw en ik hebben een witte en een zwarte uitvoering gehaald.. Ik moet wel zeggen dat ik de witte naderhand er toch een stuk strakker uit vind zien.. Ik weet niet hoe je een Poll opent, maar hebben de meeste mensen hier een zwarte of een witte?
[...]
Spoonalarm2 kan uit één map MP3's halen en is ook nog eens min of meer finger friendly..
zal t is proberen. Thx
[...]
Spoonalarm2 kan uit één map MP3's halen en is ook nog eens min of meer finger friendly..
zal t is proberen. Thx
Verwijderd
Nou ik had Superbad op mijn i900 gezet met het .srt bestand.
Allebei dezelfde naam, maar kreeg geen subs.
Dit was wel een DVDRIP, dus kan even kijken of het anders wel werkt.
Anders gewoon film downloaden met ondertiteling er al in.
Goedemorgen, wordt alweer driftig gepost zie ik.
Ik vroeg mij af of er al duidelijkheid was over de komst van een tv-out kabel. Samsung zou deze zelf gaan aanbieden, maar ik ben hem nog niet tegengekomen.
Ik vroeg mij af of er al duidelijkheid was over de komst van een tv-out kabel. Samsung zou deze zelf gaan aanbieden, maar ik ben hem nog niet tegengekomen.
Dit heeft gewerkt hoor. Ik was het echt ff kwijt; eerst opslaan als .txt, daarna het document openen en opslaan als 'alle bestanden' en de extensie toevoegen. Stom hoelang je weer naar zoiets simpels op zoek kan zijn. bedankt voor je reaktie kerelYannick schreef op donderdag 04 september 2008 @ 23:42:
[...]
ff hernoemen naar tomtom.mscr
http://www.google.nl/search?q=rename+file+extension
Verwijderd
ik heb orgineel tomtom 6 software maar als ik deze op de i900,
zet gebeurt er weining of loopt vast moet ik wat veranderen,
als ik in de n73 doe krijg meteen de icoons
alvast bedankt
zet gebeurt er weining of loopt vast moet ik wat veranderen,
als ik in de n73 doe krijg meteen de icoons
alvast bedankt
Verwijderd
Nou ik ben gister even lekker wezen zoeken, maar ik kan echt geen fatsoenlijke software of games vinden.
Allemaal software met lagere resolutie enzo.
Waarop fixen ze geen Samsung Omnia Store? Waar je tenminste goede software kan regelen.
Waarop fixen ze geen Samsung Omnia Store? Waar je tenminste goede software kan regelen.
Verwijderd
US1111 PM
net lekker Wall-E zitten kijken in de trein erg leuke film
net lekker Wall-E zitten kijken in de trein erg leuke film
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2008 09:18 ]
Voor de TomTom fans de volgende vragen. Navigator7 staat erop.
GPSGate geïnstalleerd, en werkend gekregen. Omnia heeft contact met de antenne. Ik krijg echter geen signaal, wel uitgegrijsde balken in de GPS status. iemand een idee?
Tweede vraag: QuickPGSFix blijft uitgegrijsd. Iemand een idee?
Derde vraag: Kan ik ergens zien of Enhanced GPS z'n zaakjes gedownload heeft en of het dus werkt?
Avast bedankt mensen,
JP
GPSGate geïnstalleerd, en werkend gekregen. Omnia heeft contact met de antenne. Ik krijg echter geen signaal, wel uitgegrijsde balken in de GPS status. iemand een idee?
Tweede vraag: QuickPGSFix blijft uitgegrijsd. Iemand een idee?
Derde vraag: Kan ik ergens zien of Enhanced GPS z'n zaakjes gedownload heeft en of het dus werkt?
Avast bedankt mensen,
JP
misschien een idee voor onsVerwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 09:11:
Nou ik ben gister even lekker wezen zoeken, maar ik kan echt geen fatsoenlijke software of games vinden.
Verwijderd
Is dit allemaal software met de goede resolutie voor de i900?- SPB Mobile shell met zwart thema
Trouwens, hoe werkt dat met video oproepen? Daar betaal je extra voor lijkt me.
Verwijderd
Om te kunnen Beeldbellen zijn een UMTS-toestel, een USIM-kaart, UMTS-bedekking en een Hi of KPN abonnement nodig. Beeldbellen kan alleen naar andere UMTS-toestellen. Jullie moeten je beiden binnen een UMTS-bedekkingsgebied bevinden.
Om te beeldbellen, toets je gewoon het nummer in dat je wilt bellen en drukt op 'beeldbellen'. Vergeet niet een headset te gebruiken of de telefoon op speaker te zetten, en de camera op jezelf te richten. Anders kan de ander je niet zien.
Beeldbellen binnen Nederland naar vaste en mobiele nummers kost
€ 0,49 per minuut. Een beeldgesprek ontvangen is gratis.
Bron: hi.nl en kpn.com
Beeldgesprek ontvangen in Nederland Gratis
Beeldgesprek beginnen in Nederland € 0,50 per min.
Bron: Vodafone.nl
Om te beeldbellen, toets je gewoon het nummer in dat je wilt bellen en drukt op 'beeldbellen'. Vergeet niet een headset te gebruiken of de telefoon op speaker te zetten, en de camera op jezelf te richten. Anders kan de ander je niet zien.
Beeldbellen binnen Nederland naar vaste en mobiele nummers kost
€ 0,49 per minuut. Een beeldgesprek ontvangen is gratis.
Bron: hi.nl en kpn.com
Beeldgesprek ontvangen in Nederland Gratis
Beeldgesprek beginnen in Nederland € 0,50 per min.
Bron: Vodafone.nl
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2008 10:18 ]
Puzzeltje: op de Samsung site wil ik een ringtone downloaden maar die komt niet door. Nou zeggen ze daar dat je je instellingen zo moet hebben staan dat je internetberichten kan ontvangen. Is dit niet standaard zo dan - en zo nee waar kan ik dat instelen (yes ik heb me al rot gezocht...
)
Verbinding die ik gebruik is The Internet.

Verbinding die ik gebruik is The Internet.
Verwijderd
met je i900 of op vaste pc ?Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 10:20:
Hoe kan ik eigenlijk Prive Messages sturen in Tweakers, want kreeg net foutmelding.
Verwijderd
klik op blauwe poppetje onder de genes naam die je wil PMmen en ga dan naar mijn reacties
succes
succes
Verwijderd
Ik ben ook zwaar teleurgesteld over de foto en film kwaliteit. Foto's gaat nog wel, maar fimpljes is om te huilen vergeleken met de N95. Ook het geluid bij de fimpjes is altijd zwaar overstuurd, als er iemand normaal praat, klinkt het alsof hij met zijn mond tegen de microfoon schreeuwd.MrBaaco schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 01:06:
[...]
Hmm, ik vind de fotos, mwahhh, maar de filmpjes vind ik rampzalig eigenlijk... Ik heb al wat gespeeld met de settings, maar word er niet blij van...
Nu kom ik van de N73 die redelijke fotos en filmpjes maakt, maar ik ging er vanuit dat een 5 mp cam en een 2 jaar nieuwer model gelijkwaardige danwel beter fotos en filmpjes zou maken...
Wat zijn jullie ervaringen??
Samples? (Ik ga het weekend weg, reageer vlgd week weer... Of zometeen hahah)
Ik ben erg benieuwd naar de filmpjes die jullie maken... Hopelijk kan ik morgen zelf nog ff wat samples online gooien...
In dit topic heeft iemand een programmatje geupload om achteraf je videos een stuk beter te maken, en er staan nog wat hints in om het beeld beter te krijgen (focus op uit bijv).
http://www.modaco.com/con...video-recording-playback/
Verwijderd
het is een beetje flauw om de beeld kwaliteit van de N95 te gaan vergelijken met de i900
5MP zegt niet alles het gaat ook om de beeld processor en de lens en die zijn nou eenmaal beter bij de N95
als je beter beeld had gewild had dan voor de N95 / N96 gekozen
was de verkeerde versie die ik gedownload had (N95 versie had ik )
ga vanaaf kijken of ik de goede versie kan vinden heb ook nog een vriend gevraagd of ie naar route 66 kon zoeken voor me
5MP zegt niet alles het gaat ook om de beeld processor en de lens en die zijn nou eenmaal beter bij de N95
als je beter beeld had gewild had dan voor de N95 / N96 gekozen
neeOk ik zie het al thx
En is het nog gelukt met die Navigatie?
ga vanaaf kijken of ik de goede versie kan vinden heb ook nog een vriend gevraagd of ie naar route 66 kon zoeken voor me
Op de samsungsite staat de update (i900XKHH1_UserUpgrader_XP) klaar..
maar als je erop klikt zie je allemaal chinese/ koreaanse (whatever..
) tekens....
Neem aan dat Samsung deze snel gaat vertalen, maar kan iemand me vertellen hoe de update gaat? en ben ik dan alle programma's van de i900 kwijt?? o werkt het anders?!?!?
maar als je erop klikt zie je allemaal chinese/ koreaanse (whatever..

Neem aan dat Samsung deze snel gaat vertalen, maar kan iemand me vertellen hoe de update gaat? en ben ik dan alle programma's van de i900 kwijt?? o werkt het anders?!?!?
heb je in tomtom de franson COM poort geselecteerd?jpvaneijk schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 09:18:
Voor de TomTom fans de volgende vragen. Navigator7 staat erop.
Wat ook wel eens kan helpen is de 2 GPS_log files uit de root van Mijn apparaat verwijderen (lukt pas na een reboot).
yep moet je al je programma's weer opnieuw installeren, zelfde als een harde reset. bestanden op je 8GB opslag blijven wel bewaard maar de programma's die je daarop hebt geinstalleerd doen het niet meer.superericje schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 10:43:
Op de samsungsite staat de update (i900XKHH1_UserUpgrader_XP) klaar..
maar als je erop klikt zie je allemaal chinese/ koreaanse (whatever..) tekens....
[ Voor 38% gewijzigd door Yannick op 05-09-2008 10:46 ]
Waarom wil iedereen persé TOMTOM erop hebben??Yannick schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 10:44:
[...]
heb je in tomtom de franson COM poort geselecteerd?
Wat ook wel eens kan helpen is de 2 GPS_log files uit de root van Mijn apparaat verwijderen (lukt pas na een reboot).
Ik heb McGuider en die werkt in een keer en detecteerd alles automatisch en ik ook nog is legaal te verkrijgen (niet helemaal mijn versie, geef ik toe...

Verwijderd
Die ga ik er maar eens proberen op te zetten.superericje schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 10:47:
[...]
Waarom wil iedereen persé TOMTOM erop hebben??
Ik heb McGuider en die werkt in een keer en detecteerd alles automatisch en ik ook nog is legaal te verkrijgen (niet helemaal mijn versie, geef ik toe...)
Als ik hem kan vinden
Heb ontdekt hoe je toch gewoon MP3 files als wekker kunt gebruiken.
Als je de file verplaatst naar my documents en dan mijn ringtones. Dan staat hij ook bij de wekker van de samsung applicatie (klok) de windows wekker/calender werkt volgens mij alleen met wav bestanden die je in de windows directory moet zetten
Verwijderd
het jammere is dat je rom zo snel vol staat als je mp3's in je my documents gaat plaatsen
superericje PM?Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 10:59:
superericje PM
Edit:
personal mail... maaruh heb niks.....

[ Voor 14% gewijzigd door superericje op 05-09-2008 11:30 ]
jeps full screen!!!Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 11:26:
Is die McGuider trouwens wel full screen op de Omnia?
en roteert mee!! Werkt lekker hoor!!
Wat ik vooral ERG makkelijk vind is dat hij aangeeft (GOED leesbaar) wat er op de verkeersborden staat die je moet volgen en op welke rijbaan je moet rijden!
Persoonlijk vind ik hem in de horizontale houding het beste! Zie *hier* voor uitleg en beelden!!
Gister ook mijn Omnia binnen gekregen op mijn werk.
Mijn eerste indrukken van het toestel zijn echt super. Het is allemaal wel even wennen. Ben de I600 gewend met toetsenbord.
SMSjes typen op de Omnia vind ik nog een beetje lastig.
Heb gister ook even McGuider geïnstalleerd en werkt ook super. Had zeer snel een fix met behulp van de GPS settings een paar reacties eerder.
Mijn eerste indrukken van het toestel zijn echt super. Het is allemaal wel even wennen. Ben de I600 gewend met toetsenbord.
SMSjes typen op de Omnia vind ik nog een beetje lastig.
Heb gister ook even McGuider geïnstalleerd en werkt ook super. Had zeer snel een fix met behulp van de GPS settings een paar reacties eerder.
Ook de gesproken teksten zijn uitgebreid. Rij nog wel eens op de motor en heb af en toe navigatie nodig. Telefoon in je binnen zak en vertrouwen op de teksten.superericje schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 11:30:
[...]
jeps full screen!!!
Wat ik vooral ERG makkelijk vind is dat hij aangeeft (GOED leesbaar) wat er op de verkeersborden staat die je moet volgen en op welke rijbaan je moet rijden!
Persoonlijk vind ik hem in de horizontale houding het beste! Zie *hier* voor uitleg en beelden!!
Dan is het zeer handig dat je ook te horen krijg welke snelweg of N-weg je moet volgen.
Verwijderd
Ziet er goed uit man!superericje schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 11:30:
[...]
jeps full screen!!!
Zit daar ook een kaart van europa bij of ligt dat aan je versie?
Het is HEEL europa..Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 11:36:
[...]
Ziet er goed uit man!
Zit daar ook een kaart van europa bij of ligt dat aan je versie?
Dus niet alleen West... was afgelopen zomer in Frankrijk en hij kende echt ALLE wegen (ok.. één niet, maar dat was een landweg, die de week ervoor geopend was... kan nie alles hebben
Ik zie niks...Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 11:33:
@ superericje zie in je profiel mijn reactie
Kan je het niet gewoon hier posten?!?!
mail me anders...
Dit topic is gesloten.