Samsung SGH-i900 Omnia Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste
Acties:
  • 206.398 views

Verwijderd

SolidD schreef op woensdag 03 september 2008 @ 18:23:
*Typen: ik heb nou niet bepaald grote vingers, in tegendeel, maar zelfs een kort smsje is bijna onmogelijk om in 1 keer foutloos in te typen. Lukt het jullie goed om accuraat het touch screen toetsenbord te gebruiken zonder stylus? Verder over sms'jes, als je in landscape mode een sms typt met 't samsung keyboard (de enige manier waarop de toetsen groot genoeg zijn), staat de optie 'verzenden' helemaal linksonder in beeld, vlak onder de toetsen 'z x c v b'. Het is me al 2 keer overkomen dat ik een van die toetsen probeerde aan te slaan, terwijl 't touchscreen dacht dat 'k op 'verzenden' drukte. En flits, je onvolledige sms is meteen verstuurd, lekker irritant. Heeft niemand hier last van?
Ik heb het eerst een tijdje met het querty toetsenbord geprobeerd, maar dat ging best traag. Ik heb hem toen op het keypad met t9 gezet (dit ben ik immers al jaren gewend om zo te typen) en dat gaat echt super snel. De toetsen zijn dan ook veel groter en ik kan echt super snel typen zo, zonder fouten (en hij verbeterd soms automatisch als je een fout maakt).
*Nauwkeurigheid touch screen: op de meeste plekken werkt het touch screen goed, maar vooral linksboven moet ik 2mm links van een knopje drukken, wil hij registreren dat ik er daadwerkelijk op druk. Dus als ik ergens linksboven (met de stylus) in het scherm klik, dan klikt ie als het ware een paar mm ernaast. Heel irritant als je met de agenda bezig bent en op allemaal kleine icoontjes (dagen, tijden, etc) moet klikken. Sowieso, als je het scherm gaat uitlijnen, is het dan normaal dat je 40 keer dat kruisje moet volgen, erop klikken of wat dan ook? Wat doen jullie daar eigenlijk precies? Als ik er alleen op klik verplaatst ie nooit. Meestal maak ik met m'n vinger/stylus de beweging die kruisje zou volgen. Maar dat moet 'k echt _errug_ vaak doen voordat ie 'uitgelijnd' is
.

Bij mij was het maar 4 keer klikken ofzo, volgens mij hoe vaker je moet klikken hoe minder goed je het doet, want dan begint hij steeds overnieuw zegmaar. Ik denk persoonlijk dat je hem toch het beste met je vingers kan uitlijnen, omdat je hem ook het meest met je vingers gebruikt, dus dan zou het wat naukeuriger moeten zijn.
*Gmail: openen in de browser werkt, maar dan krijg ik echt alleen tekst, niet echt functioneel. Google had een Gmail programma voor symbian, maar het 'vergelijkbare' programma voor WM krijg ik niet geinstalleerd op de omnia. Na een succesvolle installatie zie ik echt nergens 'Gmail' staan in de programmalijst of ergens anders. Hoe gebruiken jullie gmail?
Als je dat Gmail programmatje installeerd, dan komt hij in je Java mapje te staan (alle Java apps die je installeerd komen daar in, dus niet rechststreeks in het menu van je telefoon).
Het is veel makkelijker om Imap te gebruiken met Gmail, dan kun je hem gewoon bijv. om de 30 minuten laten checken of je mail hebt, en als er mail is verschijnt er een message op je scherm net als dat je sms ontvangt.

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
Die Splendes is wel handig hier ;) Ik heb mijn omnia bij T for telecom gekocht in Groningen, maar daar hadden ze niet veel verstand van het apparaat.

• Jos84
heb nu eindelijk mijn Gmail ook ingesteld op de Omnia, na een hard reset eergister loopt het apparaat op de één of andere manier een stuk soepeler.

Verwijderd

Ik ga het vanavond meteen even proberen.
Moet nog even kijken welke film:
- Harold en Kumar
- Felon
- 21
- The Cleaner
Zeg het maar ;)

Verwijderd

heb ik ook wel eens gehad met een nieuwe pc 3 dagen oud en zware errors oplossing: herstel cd er in en werkend als een zonnetje denk dat die nieuwe apparaten een beetje koudwater vrees hebben

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 11:41:
[...]Ik denk persoonlijk dat je hem toch het beste met je vingers kan uitlijnen, omdat je hem ook het meest met je vingers gebruikt, dus dan zou het wat naukeuriger moeten zijn.
ik zou hem toch met het pennetje uitlijnen. Vingers zijn erg onnauwkeurig, kunnen op meerdere plekken tegelijk het scherm raken en dan is het maar afwachten welke van die punten hij als eerste registreert.
Stel dat je vingers altijd dezelfde afwijking zouden hebben dan zou je ook in landscape apart moeten callibreren maar dat kan niet in windows mobile.
Als ik trouwens heel precies ergens op moet klikken, bv. een hyperlink in de browser, dan draai ik m'n hand om en gebruik m'n nagel, dat werkt wel precies.

Verwijderd

Met het pennetje uitlijnen is wel het makkelijkste.

Hebben jullie trouwens ook gehad met dat uitlijnen dat het steeds opnieuw begon?

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03

xon

Wat is dat uitroeptekentje in ut widgets balkje eigenlijk? Staan een kruisje doorheen en je kan er niets mee.

Mensen al eens gerommelt met de reg aanpassing om widgets te kunnen aanpassen zelf?

Verwijderd

dan heb je waarschijnlijk een kruisje verkeerd aangetikt en als die tik te veel afwijkt van de rest van de uitlijning zal ie opnieuw starten

Verwijderd

xon schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:06:
Wat is dat uitroeptekentje in ut widgets balkje eigenlijk? Staan een kruisje doorheen en je kan er niets mee.

Mensen al eens gerommelt met de reg aanpassing om widgets te kunnen aanpassen zelf?
dat is je widget voor ongelezen berichten melding zoals sms en email

• Jos84
Nu ook hotmail/windows life geïnstalleerd. Heerlijk studieontwijkend gedrag hier.

Verwijderd

xon schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:06:

Dit heeft de functie van info-icoontje bij gemiste oproepen.......het springt in het scherm als je een gesprek gemist hebt ! ;)

• Jos84
Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 11:58:
Ik ga het vanavond meteen even proberen.
Moet nog even kijken welke film:
- Harold en Kumar
- Felon
- 21
- The Cleaner :X Zeg het maar ;)
harold & kumar

Verwijderd

Ahum...............? laat maar

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2008 12:24 ]

• Jos84
(even zoals ik het gedaan heb)

als je gewoon bij e-mail een nieuwe account aanmaakt, een hotmail account, dan installeerd hij de rest ook.....

(ik zal binnenkort een poll er bijzetten van hoe nutteloos mijn bijdrage is ;) )

[ Voor 22% gewijzigd door Jos84 op 04-09-2008 12:25 ]

Verwijderd

wat een bullsh*t antwoord moet je maar terugsturen dat het toestel met een andere provider wel MSN ondersteunt alleen T-mobile niet dus waar ligt dan de fout ? juist ! bij de provider

heb je een gelocked of ungelocked toestel ?

Verwijderd

Jos84 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:24:
(even zoals ik het gedaan heb)

als je gewoon bij e-mail een nieuwe account aanmaakt, een hotmail account, dan installeerd hij de rest ook.....
Ooooww ??
Dus niet via de reguliere programma's en dan windows live ??

• Jos84
nee.... gewoon via het aanmelden/aanmaken van mijn hotmail account

[ Voor 80% gewijzigd door Jos84 op 04-09-2008 12:28 ]

Verwijderd

Awsom schreef op woensdag 03 september 2008 @ 19:14:
Kan iemand bevestigen dat het bij gsmweb.nl om het miljonairs pack gaat??!!
ja, heb hem ook via daar

Verwijderd

Nou dan zetten we Harold & Kumar er straks maar even op.

Waar kan ik mijn Hotmail gegevens invoeren, zodat ik mail in mijn outlook krijg?
Gisteren melde ik mij aan bij MSN en nu staan al mijn emails in mijn telefoon Grrr.....

• Jos84
hehehe, klik op e-mail, nieuwe account aanmaken hotmail ellende invoeren, aanwijzingen volgen.

Verwijderd

Jos84 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:33:
hehehe, klik op e-mail, nieuwe account aanmaken hotmail ellende invoeren, aanwijzingen volgen.
Dank u ;)
Kon het even niet zo snel vinden.

• Jos84
pas du problem, lunchtijd!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Kun je niet dezelfde account gebruiken die je ook op je pc hebt? voor hotmail bedoel ik??

Verwijderd

Voor mensen die hun GPRS (of UMTS/HSDPA) data verbinding willen verbreken?

Hoofdmenu - Instellingen - tabblad verbindingen - Data Call Manager - Internet verbreken.

Als je telefoon later weer verbinding zoekt met internet zal je GPRS weer verbinding maken als je geen andere internet verbinding (LAN/WLAN) hebt.

DIt kun je ook doen met je call-end toets. Dit gaat als volgt:

Hoofdmenu - Instellingen - knoppen - tabblad toets end - Data gesprek afbreken.

Let op, je kunt je toestel dan niet meer vergrendelen.

Verwijderd

Zijn er ook audio codecs voor divx? Ik krijg nu bij een divx de melding dat het gebruikte audio formaat niet wordt ondersteund. Hij speelt de divx wel af, zonder audio.

Iemand coreplayer al geprobeerd? Deze heeft namelijk youtube support ingebouwd.

• Jos84
Lucky1965 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:40:
Kun je niet dezelfde account gebruiken die je ook op je pc hebt? voor hotmail bedoel ik??
Jawel, dit is gewoon dezelfde account, je moet ook dezelfde gegevens hiervoor gebruiken.

Verwijderd

heeft iemand toevallig al getest of route 66 mobile 7 ook werkt op de i900 ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 13:06:
heeft iemand toevallig al getest of route 66 mobile 7 ook werkt op de i900 ?
Geen route 66, maar zodra ik een sd-micro heb wil ik IGO 8 proberen. Er is een fix voor het scherm probeelm.

http://www.ppcsg.com/inde...74&showtopic=100507&st=10

• Kbeuriot
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:51
Heeft iemand met de meegeleverde (bleutooth) headset al gespeeld?
Heb hem nu half uur aan de oplader gehad, begin rood lampje, daarna blauw, neem aan dat hij dan vol is. maar ik krijg de headset niet aan.

ik vind ik het startmenu openen heel traag gaan, duurt soms wel 5 seconden voordat hij uitklapt.

zo maar even op mijn werk de software installeren :P

gisteren met de camera wezen spelen:
- smile functie echt leuk, vierkantje zoekt het gezicht gewoon op en maakt zelf de foto, erg geinig
- panorama foto ook erg lachen, eerst even wennen, maar daarna echt heel leuk, en lijkt wel of het een 180 graden foto is (denk ik)

Ik moet nog wel even uitzoeken in welke standaard mappen alles wordt opgeslagen, maar dat leren we met de tijd wel.

• whimp
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-05 19:50
Is het mogelijk om live tv te bekijken dmv stream met een vodaphone abbo?
Heb nog een leuke media player gevonden, http://www.conduits.com/products/player/

Verwijderd

weet iemand trouwens hoe je alleen sim of telefoon geheugen kan selecteren nu staan al mn nummers er dubbel in

Verwijderd

Kbeuriot schreef op donderdag 04 september 2008 @ 13:30:
Heeft iemand met de meegeleverde (bleutooth) headset al gespeeld?
Heb hem nu half uur aan de oplader gehad, begin rood lampje, daarna blauw, neem aan dat hij dan vol is. maar ik krijg de headset niet aan.
Hou de knop aan de voorkant ingedrukt, netzolang het ledje blauw begint te knipperen.

Je moet wel BT aan hebben staan op je omnia, en ook even naar nieuwe BT apparaten laten zoeken uiteraard. Bij mij deed ie het wel, maar ik vind het maar een ielig ding, denk dat ik hem weinig zal gebruiken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 13:37:
weet iemand trouwens hoe je alleen sim of telefoon geheugen kan selecteren nu staan al mn nummers er dubbel in
Hoofdmenu - Telefoonlijst, dan linksboven alles veranderen in telefoon of SIM

Verwijderd

Ik zag trouwens dat er ook een volledige officiele DXHH1 Rom beschikbaar is.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2008 13:50 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 13:41:
[...]

Hoofdmenu - Telefoonlijst, dan linksboven alles veranderen in telefoon of SIM
ik :z denk ik nog stom van me ik heb nu omdat ik msn op de telefoon aan heb staan ook alle email adressen in mn telefoon lijst maar het icoontje daarbij kan je niet veranderen toch of wel ?

Verwijderd

Heeft er al iemand een screen protector voor zn omnia? Zoja, welke? En waar besteld?

• SolidD
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 10:20

SolidD

Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 13:37:
Zat met dezelfde vraag, gelukkig is het bijgeleverde 'telefoonlijst' progje van Samsung erg gebruiksvriendelijk. Die staat als het goed is in je startbalk, eenmaal opgestart kan je linksboven in het drop down menu SIM of Telefoon selecteren, dan laat ie alleen die contacten zien.
Heeft er al iemand een screen protector voor zn omnia? Zoja, welke? En waar besteld?
Ik heb de invisible shield besteld, gewoon op de site van Zagg, met een kortingscode van 20% van GoT. Is al eerder aan bod geweest in dit topic.

[ Voor 19% gewijzigd door SolidD op 04-09-2008 13:55 ]

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 21:16

                           

Verwijderd

Ahh net even langsgeweest bij de telefoonwinkel waar ik em gekocht heb.
Weer een paar vragen beantwoord.

Nog 1 vraag:
Ik zag op de doos van i900 in de winkel een Navigatie programma staan (deze staat ook op die standaard screenshot)
Welk navigatiesysteem is dat? Want hij werkt dus wel als het op het plaatje staat.

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03

xon

Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:09:
[...]

dat is je widget voor ongelezen berichten melding zoals sms en email
Wat onzinnig omdat deze altijd automatisch naar voren komt op het " bureablad"

Verwijderd

xon schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:10:
[...]

Wat onzinnig omdat deze altijd automatisch naar voren komt op het " bureablad"
Die hoort alleen maar naar voren te komen als je ook daad werkelijk een bericht, email of gemiste oproep hebt.

• Kbeuriot
Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 13:39:
[...]

Hou de knop aan de voorkant ingedrukt, netzolang het ledje blauw begint te knipperen.

Je moet wel BT aan hebben staan op je omnia, en ook even naar nieuwe BT apparaten laten zoeken uiteraard. Bij mij deed ie het wel, maar ik vind het maar een ielig ding, denk dat ik hem weinig zal gebruiken.
superrr, dankdank,, moest hem wel lang inhouden zeg,, haha maar hij doet het,, thxs

Verwijderd

Wel interessant om te zien dat in de Russische HH5 Rom aardig wat nieuwe dingen zitten:

oa:

- Samsung Fun Club has a dedicated application
- ABBY Lingvo Tutor is included
- IM+ is included
- SPB GPRS Monitor is included
- Samsung LifeDiary is included
- New today screen widgets (including 3rd party addons)

Vooral dat er nieuwe widges (inclusief 3rd party) zijn. Samsung is dus nog volop bezig met de ontwikkeling van de Omnia, dus uiteindelijk zal de telefoon alleen nog maar beter worden :)

Afbeeldingslocatie: http://content.modaco.net/omniaru/Screen009.png

Afbeeldingslocatie: http://content.modaco.net/omniaru/Screen007.png

Afbeeldingslocatie: http://content.modaco.net/omniaru/Screen001.png

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:06:
Ahh net even langsgeweest bij de telefoonwinkel waar ik em gekocht heb.
Weer een paar vragen beantwoord.

Nog 1 vraag:
Ik zag op de doos van i900 in de winkel een Navigatie programma staan (deze staat ook op die standaard screenshot)
Welk navigatiesysteem is dat? Want hij werkt dus wel als het op het plaatje staat.
is het deze toevallig die je bedoelt ?
Afbeeldingslocatie: http://www.66.com/static_media/products/2008/gbr_en_8500_wms//screenshots/anim1.gif

zo ja dit is route 66 mobile 8

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:19:
[...]

is het deze toevallig die je bedoelt ?
[afbeelding]

zo ja dit is route 66 mobile 8
Ja die bedoel ik.
Ok dan zal ik die maar even ergens vandaan halen en erop zetten.
Ik laat het jullie weten.

Nog een vraag:
Er zit een vergrendelingsoptie op voor als je de telefoon even niet gebruikt hebt.
Kan ik de layout van deze vergrendeling veranderen?
Want dat groene vind ikzelf best lelijk

Verwijderd

is je thema ook groen ? dan is je blokkeringpad ook groen je kan hem bijv. rood maken door middel van je thema kleur te wijzigen

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:24:
is je thema ook groen ? dan is je blokkeringpad ook groen je kan hem bijv. rood maken door middel van je thema kleur te wijzigen
Ja ok, maar ik bedoel een beetje meer een zakelijk uiterlijk.
Want dit lijkt met paint gemaakt te zijn.

Verwijderd

ahhh zo bedoel je ja inderdaad de lay-out is 3x niks misschien iets wat ze meenemen in een rom update

• abort_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-08 09:25
Weet iemand de link voor die language packs van samsung? Ik geloof dat konda het zou posten maar heb het niet meer gezien.

Misschien een beetje off topic maar weet iemand wat voor tool die NS conducteurs gebruiken om te zien hoe het zit met trein vertrektijden en aansluitingen etc? Die hebben daar PDA's met een bepaalde applicatie voor (dus geen ns.nl reisplanner), misschien dat iemand weet hoe het heet en waar/of het te krijgen is.

Verwijderd

volgens mij is dat bedrijfs software en is niet te koop denk ik

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:32:
ahhh zo bedoel je ja inderdaad de lay-out is 3x niks misschien iets wat ze meenemen in een rom update
Misschien kunnen we Samsung wel even mailen.
Een paar nieuwe ideeen voor de nieuwe ROM ;)

Jij werkt toch bij een telefoonzaak? Misschien kun je wat regelen met meneer Samsung :P

Verwijderd

Hoe stel ik in dat als ik de telefoon op stil zet, hij de waarschuwingen en beltonen niet afspeelt (maar trilt) maar de muziek die ik aan het luisteren ben wel.

Wanneer ik de koptelefoon er in heb en ik krijg telefoon gaat de beltoon via de speakers en wanneer ik de telefoon op stil zet krijg ik geen muziek meer. Dit is erg irritant in de trein bijv.

• Mister_tb
  • Laatst online: 15-09 20:21
Ik wil ook graag dat mijn telefoon automatisch vergrendeld wanneer ik hem bv 2 min niet gebruik. Is dat ook mogelijk zonder dat ik dan steeds mijn wachtwoord moet ingeven? dat behoorlijk irritant.

Verder wil ik graag mijn berichten beschermen met een wachtwoord ook nog niet gevonden waar dat zit. Neem aan dat dit kan.

Valt me op dat van de 100mb opslag 32 mb in gebruik is zonder dat er applicaties open staan, is dit nomaal? Van de 100MB programma (via geheugen) is 50MB in gebruik, heb de telefoon gisteren voor het eerst aangezet en er nog niks opgezet. Is dit bij iedereen zo?

Daarbij krijg ik ook steeds de melding wanneer ik de camera wil starten dat hij onvoldoende videogeheugen heeft om de camera te starten, sluit enkele programma's. Dit terwijl er niks open staat (via taakbeheer alles gesloten) iemand enig idee hoe dat komt?

Verwijderd

Hoe stel ik in dat als ik de telefoon op stil zet, hij de waarschuwingen en beltonen niet afspeelt (maar trilt) maar de muziek die ik aan het luisteren ben wel.

Wanneer ik de koptelefoon er in heb en ik krijg telefoon gaat de beltoon via de speakers en wanneer ik de telefoon op stil zet krijg ik geen muziek meer. Dit is erg irritant in de trein bijv.
kijk eens bij instellingen - geluid en meldingen daar kun je het wel aanpassen

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2008 14:51 ]

Verwijderd

Mister_tb schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:39:

Daarbij krijg ik ook steeds de melding wanneer ik de camera wil starten dat hij onvoldoende videogeheugen heeft om de camera te starten, sluit enkele programma's. Dit terwijl er niks open staat (via taakbeheer alles gesloten) iemand enig idee hoe dat komt?
sla je je foto's op in my documents ? doe dit niet want dit heeft beperkte ruimte stel hem zo in dat alle foto's en films op MIJN OPSLAG komt te staan dan heb je er geen last meer van

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 15:15

Tim Schuhmacher

abasios

Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:44:
[...]

sla je je foto's op in my documents ? doe dit niet want dit heeft beperkte ruimte stel hem zo in dat alle foto's en films op MIJN OPSLAG komt te staan dan heb je er geen last meer van
dat is niet de oplossing, het zelfde probleem had ik ook en resetten loste het op, alhoewel ik dat geen oplossing vind. Het gaat om het videogeheugen en niet waar je foto's staan.

En over GPS. Bij mij werkte het niet omdat ik binnen zat. Buiten op straat had ik inderdaad binnen 30sec 6 satelieten gevonden. Dus dat werkt ook!

[ Voor 15% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 04-09-2008 15:06 ]

• Mister_tb
Tim Schuhmacher schreef op donderdag 04 september 2008 @ 15:05:
[...]

dat is niet de oplossing, het zelfde probleem had ik ook en resetten loste het op, alhoewel ik dat geen oplossing vind. Het gaat om het videogeheugen en niet waar je foto's staan.
Heb gisteren een harde reset uitgevoerd omdat ik die melding niet weg kreeg. Maar vandaag begon hij weer te mekkeren dat er onvoldoende videogeheugen is. Kan de camera dus niet meer starten. (heb m trouwens op "mijn opslag" staan maar dat helpt idd niet.)

Hoe krijg ik het videogeheugen weer leeg dan?

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Geen idee hoe je het videogeheugen leegt - wat ik zei, resetten (uit en weer aan) was bij mij voldoende. Vreemd probleem ja.

Die Pocket Player 3 ziet er erg goed uit, ReplyGain en LastFM plugins!

Verwijderd

Mister_tb schreef op donderdag 04 september 2008 @ 15:10:
[...]

Heb gisteren een harde reset uitgevoerd omdat ik die melding niet weg kreeg. Maar vandaag begon hij weer te mekkeren dat er onvoldoende videogeheugen is. Kan de camera dus niet meer starten. (heb m trouwens op "mijn opslag" staan maar dat helpt idd niet.)

Hoe krijg ik het videogeheugen weer leeg dan?
Welke Rom heb je eigenlijk?

• Kbeuriot
Ik dacht dat er nog een keer een vraag was of er een zaklantaarn op zit, en heb hem gevonden, handigggg,

Verwijderd

Kbeuriot schreef op donderdag 04 september 2008 @ 15:32:
Ik dacht dat er nog een keer een vraag was of er een zaklantaarn op zit, en heb hem gevonden, handigggg,
leuk dat je voor de gene die dit niet weten dan NIET laat weten hoe dit dan zou moeten

EDIT: dan doe ik het maar, hou even je volume down knop ingedrukt en je hebt een lampje

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2008 15:37 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 15:35:
leuk dat je voor de gene die dit niet weten dan NIET laat weten hoe dit dan zou moeten
Je haalt de woorden uit mijn mond :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2008 15:37 ]

• Kbeuriot
[...]

straks zeg ik iets dat iedereen allang weet :X

maar als je samsung Today 2 instelt, dan staat hij tussen instellingen.
ergens anders kan ik het (nog) niet vinden

Verwijderd

[...]

Instellingen -> tabblad persoonlijk -> Knoppen ->tabblad flitslicht en dan aanvinken "Druk op de volumetoets en houd deze ingedrukt op het scherm Vandaaag om het flitslicht in te schakelen"

en dan naar het Vandaag scherm gaan en de volumetoets omlaag in gedrukt houden totdat de flitser aangaat. Op dezelfde manier zet je hem ook uit.

Verwijderd

als ik die indruk gaat volume down kweet niet;p

EDIT kijk das beter thank you:)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2008 15:43 ]

• Jos84
Ik heb vanmorgen mijn gmail en hotmail geinstalled op de omnia, en hij checked elk uur voor nieuwe mail. Alleen blijft gprs daarna aanstaan. Kan je dit ook wijzigen?

Verwijderd

ik begrijp echt nog steeds niet hoe je het hebt ingesteld viperation.

Als ik het doe bij outlook dan moet ik nieuw account instellen doe ik me hotmail en me wachtwoord maar dan ga ik door naar moile.live.com gare website waar ik de ballen van snap..

klopt dat en doe ik iets verkeerd ofzo??

• Jos84
ik doe dat niet via outlook. als je in bij het todayscreen op mail drukt. En dan op nieuwe account toevoegen. en daar krijg je dan het instel gebeuren.

Hotmail heb ik niet in het outlookprogramma staan.

let me know if it works...

groeten jos

• Mister_tb
Hoe ik dat kan vinden zal vast wel ergens in dit topic staan, maar ik ben nog op stage dus ga die niet helemaal doorspitten.

Wat ik snel gevonden heb is het volgende:

Telefoon: i900XXHH1 \ XKHH1

Als dit niet de ROM versie is hoor ik graag waar ik die kan vinden.

Verwijderd

je hebt de meest recente no worry's

Verwijderd

Iemand enig idee hoe je kan zien hoeveel data je verbruikt hebt via GPRS/UMTS/HSDPA?

Ik heb onbeperkt internet (Fair Use Policy) van Telfort erbij afgesloten, max 768 kb/s down. Dan maakt het toch niet uit dat je roaming bij gprs hebt ingeschakeld?

Volgens telfort krijg je eerst een waarschuwing als je teveel data gebruikt, dus ze kunnen me nooit extra in rekening brengen?

• Mister_tb
Iemand nog een goede screenprotector, of een goedkopere invisible shield. Vind 20 euro voor een plastic doorzichtig plaatje veel te duur.

• SolidD
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 10:20

SolidD

Hotmail staat bij mij wél in het outlookprogramma, per ongeluk eigelijk, want dat heeft ie automatisch ingesteld toen ik 'Live Messenger' opstartte om te gaan msn'en. De eerste keer dat je dat doet, kan je vanalles instellen, waaronder 'synchronize mail'. Als je dat aan zet komt je hotmail bij berichten te staan, onder 'berichten' en 'outlook'.

Gmail heb ik daar gewoon zelf toegevoegd, staat precies uitgelegd hoe als je naar gmail gaat > settings > enable IMAP4.
Mister_tb schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:10:
Iemand nog een goede screenprotector, of een goedkopere invisible shield. Vind 20 euro voor een plastic doorzichtig plaatje veel te duur.
Met de huidige dollarkoers, een 20% coupon en gratis verzending (7-10 dagen) via Zagg, kostte de invisible shield mij nieuw 13 euro. Lijkt me niet echt een overdreven bedrag, lijkt me ook niet dat je goedkoper iets vergelijkbaars/beters gaat vinden.

[ Voor 36% gewijzigd door SolidD op 04-09-2008 16:16 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:42:
[...]

kijk eens bij instellingen - geluid en meldingen daar kun je het wel aanpassen
Daar kan ik de geluiden wel in of uitschakelen, maar ik wil dat wanneer de telefoon in het profiel trillen staat, ik wel muziek kan luisteren. Dat kan ik nergens vinden.

Verwijderd

Mister_tb schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:08:
[...]

Hoe ik dat kan vinden zal vast wel ergens in dit topic staan, maar ik ben nog op stage dus ga die niet helemaal doorspitten.

Wat ik snel gevonden heb is het volgende:

Telefoon: i900XXHH1 \ XKHH1

Als dit niet de ROM versie is hoor ik graag waar ik die kan vinden.
Hmmm..ik had het vermoeden dat je misschhien een vodafone (lees:G4 rom) had. Dus niet.

Vreemd dat na een hard reset je camera het niet meer doet :?

• Mister_tb
Tim Schuhmacher schreef op donderdag 04 september 2008 @ 15:13:
Geen idee hoe je het videogeheugen leegt - wat ik zei, resetten (uit en weer aan) was bij mij voldoende. Vreemd probleem ja.
Dit lost het probleem inderdaad op. Maar om nu elke keer als ik een foto wil maken het apparaat uit en aan te zetten is natuurlijk niet de oplossing. Zal wat worden als ik straks navigatie, msn en opera aan heb staan en vervolgens een foto/filmpje wil maken.

sowiezo debiel dat er maar 100mb geheugen inzit (waar het videogeheugen deel van uitmaakt??) voor zo'n ultramoderne phone

Verwijderd

Mister_tb schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:10:
Net gevonden een brando screen protector 18 euro

google op brando en omnia.

• Mister_tb
SolidD schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:11:

Met de huidige dollarkoers, een 20% coupon en gratis verzending (7-10 dagen) via Zagg, kostte de invisible shield mij nieuw 13 euro. Lijkt me niet echt een overdreven bedrag, lijkt me ook niet dat je goedkoper iets vergelijkbaars/beters gaat vinden.
Oh dan is het inderdaad een ander verhaal... ga ik die bestellen. Begreep inderdaad iets van een 20% coupon maar waar kan ik die vinden? het forum gaat een beetje snel om terug te zoeken. alweer op pagina 20 in 1 dag.

Laat maar al gevonden via quicksearch: h7mntx

[ Voor 4% gewijzigd door Mister_tb op 04-09-2008 16:23 ]

Verwijderd

Mister_tb schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:17:
[...]

Oh dan is het inderdaad een ander verhaal... ga ik die bestellen. Begreep inderdaad iets van een 20% coupon maar waar kan ik die vinden? het forum gaat een beetje snel om terug te zoeken. alweer op pagina 20 in 1 dag.
Op ebay: zoek op screen en omnia

Screenprotector voor € 1,22 Ik weet niet of het wat is.

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:23
Heb er net even mee gespeeld bij de MediaMarkt :)

Damn wat een hard mobiel :D

• jvdburgt1980
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-02 10:11
Voor iedereen die zich ook rot ergert aan het klepje voor de connector: gewoon heel rustig eruit trekken (langzaam steeds meer kracht zetten). Het kreng voegt imo niks toe en irriteert alleen! Bevalt nu uitstekend!!!

• Jos84
ivm met vocht/stof laat ik hem er nog even opzitten ;)

Verwijderd

jvdburgt1980 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:21:
Voor iedereen die zich ook rot ergert aan het klepje voor de connector: gewoon heel rustig eruit trekken (langzaam steeds meer kracht zetten). Het kreng voegt imo niks toe en irriteert alleen! Bevalt nu uitstekend!!!
Vooral NIET doen. Klepje heeft wel degelijk een functie, met name tegen stof en vuil. Is deze connector gevoeliger voor dan een mini-usb connector.

Verwijderd

jvdburgt1980 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:21:
jij spoort niet 8)7 toestel nog geen week oud en je gaat hem al slopen

• Jos84
je kan hem vast ook wel terugzetten ;)

en je hebt vast wel een verzekering ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Jos84 op 04-09-2008 16:32 ]

Verwijderd

Voor iedereen die het volume van zn omnia wat wil opkrikken, heb ik de volgende tweak gevonden. Sorry, tis wel in engels.

======================================

Its quite simple and does not require a hard rest.

In the phone keypad type: *#0002*28346#

You will then have a screen pop up called audio control util.

How to change the loudspeaker volume for ringtones, movies, mp3s etc

Click menu, normal then handset (the first one, Phones headset/loudspeaker) Here you can change:

Speaker volume: SPK(02) -db is less volume, I have set this to -1.5db (level)
Digital-to-analog: DAC(0C) This effects the overall volume of Mp3s, movies etc -both headset and loud speaker. I have set this to 0db.
Radio Volume: RVOL

How to change the headset / earphones volume.

Click menu, normal then headset (the second one, Headphones) Here you can change:

Headphones volume: HP(02) -db is less volume +db is more volume, I have set this to 0db (level)
Digital-to-analog: DAC(0C) This effects the overall volume of Mp3s, movies etc. I have set this to 0db.
Radio Volume: RVOL

*You must click menu / apply for changes to take effect,
*I recommend play a Mp3 launch the app, then apply the changes and set your prefered max volume.
*Setting high levels could damage the loud speaker or your headphones, not to mention your hearing!.

So there you have it, you can have headphones louder than an iphone or ipod if you wish. I don't recommend touching other settings unless you know what your doing or have copied the defaults so you can revert back incase you srew something up!

============================================================

Wel voor eigen risico!!!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Hoe is dat met dat hoesje icm met de koptelefoon en het klepje dus rondgedraaid, gedoemd aftebreken wanneer je telefoon in je zak zit?

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:11:
[...]
Daar kan ik de geluiden wel in of uitschakelen, maar ik wil dat wanneer de telefoon in het profiel trillen staat, ik wel muziek kan luisteren. Dat kan ik nergens vinden.
zover ik weet kan dat niet. misschien zijn er wel media players die daar een truckje voor hebben in de instellingen maar dat weet ik niet zeker.

Maar als je muziek wilt luisteren in de trein en niet wil dat je ringtone af gaat kun je toch gewoon via het normale volume menu (via bovenbalk icoon) het geluid van de ringtone (rechter slider) op 0 zetten en geluid van device (linker slider) omhoog?

Verwijderd

als ik mn koptelefoon aan heb stop ik hem niet in het hoesje (past dan amper) maar ligt gewoon los in mn binnenzak van mn jas

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:35:
Voor iedereen die het volume van zn omnia wat wil opkrikken, heb ik de volgende tweak gevonden.
Verneuk je dan niet je boxen?

Verwijderd

echt zuiver zal het geluid niet worden idd

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:42:
[...]

echt zuiver zal het geluid niet worden idd
Ok dan ga ik dit niet doen!
Ik wil langer van mijn geluid willen genieten en is nu eigenlijk wel hard zat.
(Ik ben niet zo een die over straat fietst met volume op 10) ;)

Verwijderd

Weet iemand waar ik die gewone GPS settings kan vinden? Ik zie echt helemaal niks :? ! Alvast bedankt

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:23
En het geluid is al redelijk hard vind ik :) (e900 gewend :p :D )

Verwijderd

Awsom schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:47:
En het geluid is al redelijk hard vind ik :) (e900 gewend :p :D )
Ik heb eerst een W550i gehad.
Die had 3 boxen en dat was echt hard (voor een telefoon), maar hoeft voor mij niet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:11:
[...]

Je kunt je telefoon op z'n kop neerleggen (met het scherm naar beneden), dan gaat alle geluid uit (vergader mode). Misschien dat je dat kan gebruiken?

Je kunt dit activeren door Etiquette stand aan te vinken, in Instellingen, Systeem, Bewegings Sensor, Etiquette

Verwijderd

Net hier op het werk mn omnia via activesync op de pc aangesloten. Hij neemt zonder ook maar iets intestellen gebruik van de internet verbinding op het netwerk hier. _/-\o_

Lekker pushmailen via de zaak 8) (en de rest natuurlijk)

• Jos84
even voor mijzelf, duidelijkheid, wanneer je onbeperkt i-net abbo hebt:

moet je dan wel of niet betalen voor gprs ?
Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.