My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
LoL... Wil jij gaan tellen?? nummer 100 krijgt een doosLuNaTiC schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 10:18:
komt wel in de buurt van de 100 ja. Nee, tenzij je hem jailbreakt. Beste oplossing: kijk of je de talen waarin je vaak typt hebt ingeschakeld in je dictionairies, en die dan activeren als je gaat typen. Anders zal ie alles willen overzetten naar die enige taal die je op dat moment hebt ingesteld.
Hoe meer je typt, hoe 'slimmer' dat ding wordt, dus is gewoon ff volhouden.
A Soldiers manual and a pair of boots.
Je bedoeld de stunt waarbij iemand de password-reminder van Paris Hilton raadde? (Die rat die toen op d'r arm lag, de hele dag, Tinkerbell.)To_Tall schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 09:29:
Zie ook aantal jaar geleden die t-mobile stunt in de usa. De adressen van veel artisten zijn toen op straat beland
I don't like facts. They have a liberal bias.
Hmm Dacht dat het om een echte hack gingburne schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 10:31:
[...]
Je bedoeld de stunt waarbij iemand de password-reminder van Paris Hilton raadde? (Die rat die toen op d'r arm lag, de hele dag, Tinkerbell.)
http://www.mobiledia.com/news/26342.html
Mooi
Anoniem: 272910
Dat installeren van apps via de iPhone werkt gewoon niet in 2.0.2. Ik was het even vergeten en wilde de nieuwe teletext applicatie installeren. Na 5x rebooten is het toch gelukt.... (mooi app wel).
PSN: Shiver23
Anoniem: 269592
Ik krijg hem niet op NL, kan je iets meer gedetailleerd uitgeggen hoe ik het kan veranderen.Shiver23 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:14:
In iTunes onderdaan Nederland kiezen. Op je iPhone kan je dit niet instellen, maar neemt ie het wel over.
THNX!

heb net de 16gb gehaald en tot nu toe bevalt het me prima..
had gisteren alleen een probleem met muziek erop zetten had er 5 gb opstaan maar volgens de i-pod ap stond er dus geen muziek op > herstel.
tot nu toe moet ik zeggen dat het interneten mij wel bevalt.
was er trouwens nu wel of geen applicatie om van je iphone een acces point te maken en hiermee dan te internetten ? ik hoorde dat dit met nokia mogelijk is.
edit :
zit er nou echt gps in of is het nog steeds via telefoonmasten dat is me namenlijk niet helemaal duidelijk..
[ Voor 10% gewijzigd door AjDuLion op 02-09-2008 12:03 ]
Anoniem: 272910 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:47:
[...]
Ik krijg hem niet op NL, kan je iets meer gedetailleerd uitgeggen hoe ik het kan veranderen.
THNX!

Daar dus je land veranderen naar Nederland.
Ben je uitgelogd? Store/Uitloggen. Dan taal kiezen en je weer inloggen met NL account.Anoniem: 272910 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:47:
[...]
Ik krijg hem niet op NL, kan je iets meer gedetailleerd uitgeggen hoe ik het kan veranderen.
THNX!
"Itunes kan geen verbinding maken met de Itunes store"
Controleer of de netwerkverbinding actief is en probeer het opnieuw
[iTunes 7] Ervaringen & Discussie - Deel 3Anoniem: 272910 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 12:15:
Als ik itunes start en ik klik op Itunes store dan krijg ik de volgende melding
"Itunes kan geen verbinding maken met de Itunes store"
Controleer of de netwerkverbinding actief is en probeer het opnieuw
Lijkt me daar een betere plaats voor je vragen.
Wat is het nou? Je taal of kan je niet verbinden met itunes?
Anoniem: 61797
Ja, zeer waarschijnlijk welVulcanRaven schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 10:13:
Ik heb sinds zondag een Iphone, moet zeggen het is echt een fijn dingetje. Heb overal wel internet, op de meeste plekken ook 3G. Enige nadeel is dat hij soms wat traag reageert. Ik heb de 2.02 firmware erop. Word dit in de toekomst nog opgelost in een nieuwe update?
NeeEn misschien een domme vraag die al 100x behandelt isMaar is het mogelijk om dat automatisch corrigeren uit te zetten? Bijv. in safari of bij het tikken van een sms.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Anoniem: 151391
Ik was in Duitsland en wilde naar Nederland bellen. Dan moet je het nummer dus aanpassen in 00316 ipv 06. Dat kan in de iphone niet zonder het nummer te wissen. Je moet dus het nummer onthouden of opschrijven anders kun je het niet aanpassen.
[ Voor 94% gewijzigd door Shiver23 op 02-09-2008 13:53 ]
Als je de Boxed versie hebt besteld zou deze zo geleverd moeten zijn. De non boxed versie worden niet uitgeleverd Die zijn namenlijk voor DEMO doeleinden!!Anoniem: 61797 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:24:
Weet iemand hoe het zit met de voorraad van Docks bij HTR ? Ik heb er 1 besteld op 16-8 en mijn status is nog steeds: bestelling ontvangen. De mailform om een vraag te leggen op hun site doet het niet.
@Shiver23
+31 en 0031 moeten bijde werken
Somige landen accepteren alleen +31 niet altijd
Je kan wel een nummer wel aanpassen.
[ Voor 15% gewijzigd door To_Tall op 02-09-2008 13:53 ]
Anoniem: 61797
Het gaat hier dus om de boxed versie, en mijn bestelling dateerd dus van 16-08To_Tall schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:48:
[...]
Als je de Boxed versie hebt besteld zou deze zo geleverd moeten zijn. De non boxed versie worden niet uitgeleverd Die zijn namenlijk voor DEMO doeleinden!!
Je kan gewoon edit doen, en dan op het pijltje naast het nummer klikken en dan t nummer wijzigen, zo moeilijk is dat niet.Anoniem: 151391 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:41:
Ik heb nog iets anders vervelends gevonden.
Ik was in Duitsland en wilde naar Nederland bellen. Dan moet je het nummer dus aanpassen in 00316 ipv 06. Dat kan in de iphone niet zonder het nummer te wissen. Je moet dus het nummer onthouden of opschrijven anders kun je het niet aanpassen.
Tevens kan je natuurlijk gewoon alle nummers op de internationale manier opslaan, wel zo makkelijk
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Dan zou ik cancelen en ergens anders gaan halen. ze zijn daar nou niet goedkoper dan een ifactors of zo.Anoniem: 61797 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:51:
[...]
Het gaat hier dus om de boxed versie, en mijn bestelling dateerd dus van 16-08
Wijzigen kan wel, maar je kunt niet de 0 weghalen en daar 0031 van maken. probeer het maar eens zonder het nummer te wissen...DoD Cerberus schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:51:
[...]
Je kan gewoon edit doen, en dan op het pijltje naast het nummer klikken en dan t nummer wijzigen, zo moeilijk is dat niet.
Tevens kan je natuurlijk gewoon alle nummers op de internationale manier opslaan, wel zo makkelijk
Cursor verplaatsen met je vinger tot na de nul en dan die backspacen en +31 invoegen.Anoniem: 151391 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 14:53:
[...]
Wijzigen kan wel, maar je kunt niet de 0 weghalen en daar 0031 van maken. probeer het maar eens zonder het nummer te wissen...
Precies. geen punt....Shiver23 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 14:59:
[...]
Cursor verplaatsen met je vinger tot na de nul en dan die backspacen en +31 invoegen.
beideTo_Tall schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:48:
+31 en 0031 moeten bijde werken![]()
Somige landen accepteren alleen +31 niet altijdik heb alle nummers 0031 neer gezet.
De + in een nummer moet door het lokale netwerk vervangen worden door de internationale dialing-prefix. + moet dus altijd werken. 00 zal niet werken in landen waar je geen 00 voor een internationaal nummer zet.
http://www.kropla.com/dialcode.htm
I don't like facts. They have a liberal bias.
wat dat betreft ben ik blij dat ik alleen gps (en wifi) problemen heb; hij is verder rete stabiel en hangt nooit. wel heel af en toe wat trager, maar ook maar zelden. ben benieuwd wanneer er weer een nieuwe update komt, het is wel weer tijd vind ik zoLuNaTiC schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 09:39:
zucht, ik word nu echt een beetje narrig van Apple en het vastlopen van de iPhone.
had ik vorige week dat ding voor de zoveelste keer gerestored, als nieuwe iPhone ingesteld en daarna maar gewoon alles syncen en opnieuw instellen. Tot vandaag geen last gehad, kon gewoon ook weer apps updaten, ik probeer net weer een app te updaten: en het is Ver***** weer raak!
Kan ik weer opnieuw beginnen!apple mag wel snel met een nieuwe update komen binnenkort, want dit is natuurlijk dikke flut
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Die kans is uiteraard aanwezig, maar als 16 GB voldoende is voor je (blijkbaar wel anders had je 'em niet gekocht) dan zou ik niet letten op de nieuwe gadgets maar lekker genieten van wat je nu hebt.angel00008 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:54:
jullie gaan me nu niet vertellen dat er een 32 gb versie gaat uitkomen he
Hoe bedoel je dat precies. Je iPod op je iPhone bevatte geen muziek? Ik zou dan eens kijken naar de instellingen in iTunes om te zien of deze al je muziek synchroniseerd. Als het een oude bibliotheek was (of van een andere computer) dan vraagt hij eerst of je de nieuwe bieb (waar misschien niks in staat) mag gebruiken, waarbij dan wel al je muziek op je iPod/iPhone wordt gewist.had gisteren alleen een probleem met muziek erop zetten had er 5 gb opstaan maar volgens de i-pod ap stond er dus geen muziek op > herstel.
Dit is met veel mobieltjes mogelijk, maar Apple en met name de ISP's als T-mobile vinden dit niet goed. Dit omdat het abonnement "onbeperkt" is voor een vrij lage prijs en goede snelheid, speciaal voor de iPhone. Wil je je laptop eraan hangen dan vraagt men liever meer geld en daar moet je dus of een andere mobiel met ander abonnement voor nemen of een aparte pcmcia kaart.was er trouwens nu wel of geen applicatie om van je iphone een acces point te maken en hiermee dan te internetten ? ik hoorde dat dit met nokia mogelijk is.
Dit staat gewoon op de Apple site en is al vaak hier uitgelegd. Maar vooruit; de iPhone 3G bevat een echte GPS-chip en werkt in combinatie met GSM-masten en Wifi-points, het heet dus ook wel aGPS (assisted GPS). De GSM-masten/wifi-points zorgen voor een hele snelle lokalisatie (gemiddeld 5 sec), gevolgd door een precieze satelliet-fix (binnen iets van 15 seconden).zit er nou echt gps in of is het nog steeds via telefoonmasten dat is me namenlijk niet helemaal duidelijk..
Met uit bedoel ik dus ook echt uit: de standby knop een x aantal seconden ingedrukt houden en dan voor zet uit kiezen. Als je de iPhone dan later weer aanzet is echt alles weer gereset naar 0. Hier tot nog toe altijd reproduceerbaar geweest.funk-e schreef op maandag 01 september 2008 @ 23:23:
[...]
mijn tellers blijven hierop staan als ik mijn iPhone uit en aan zet.
* FireFoz hoopt van niet
ik vind dit echt zo iets waar je je toestel voor op laat sturen om hem vervolgens terug te krijgen met de melding dat er niks mis mee is, omdat ie het soms gewoon prima doet...maar meestal niet..
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Anoniem: 149371
Is het mogelijk foto's die je met de iPhone hebt gemaakt en daar dus opzitten, kunt zetten op de computer? Heb je 3th party software nodig? Of moet je 'synchroniseren' en maakt itunes beide mappen (comp./iphone) hetzelfde?
thx in advance
Dat gaat bij mijn MacBook Pro automatisch; als ik foto's heb gemaakt met de iPhone en deze daarna aansluit, start iPhoto meteen op met de vraag of de foto's geïmporteerd moeten worden.Anoniem: 149371 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 18:12:
Beste tweakers,
Is het mogelijk foto's die je met de iPhone hebt gemaakt en daar dus opzitten, kunt zetten op de computer? Heb je 3th party software nodig? Of moet je 'synchroniseren' en maakt itunes beide mappen (comp./iphone) hetzelfde?
thx in advance
Nederlands is makkelijker als je denkt.
En op een/mijn PC start de HD op waar de foto's staan, simpel copy/paste of knippen/plakken.vooghel schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 19:02:
[...]
Dat gaat bij mijn MacBook Pro automatisch; als ik foto's heb gemaakt met de iPhone en deze daarna aansluit, start iPhoto meteen op met de vraag of de foto's geïmporteerd moeten worden.
De nieuwe iPod touch vereist de 2.1 software, dus dat betekent dat de nieuwe software ook rond die tijd zal uitkomen
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
[ Voor 5% gewijzigd door Moe_Szyslak op 02-09-2008 19:36 ]
Het viel me net trouwens op: Als je een Emergency Call doet, dan kun je gewoon ieder nummer intypen die je wilt, ook dus een duur 0900 nummer. Heeft iedere telefoon dat ofzo?
🌞🍃
Mag ik vragen waar je dit vandaan hebt? Ik heb nl. ook al heel lang 3 non-boxed docks + 3 kabels bij hun in bestelling staan. Als ze zelf hiervan afweten, dan wil ik hun natuurlijk wel ff duidelijk maken dat ik niet blij ben dat ze mij zo lang aan het lijntje houden!To_Tall schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:48:
[...]
Als je de Boxed versie hebt besteld zou deze zo geleverd moeten zijn. De non boxed versie worden niet uitgeleverd Die zijn namenlijk voor DEMO doeleinden!!
Als je telefoon aan de computer hangt, zie je een verwisselbare harde schijf, en daar kun je de foto's vanaf copy/pasten.Anoniem: 149371 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 18:12:
Beste tweakers,
thx in advance
Intypen geloof ik wel, maar heb je het nummer ook gebeld? En krijg je verbinding?Datafeest schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 20:06:
Ik ben wel benieuwd naar de 2.1 update.
Het viel me net trouwens op: Als je een Emergency Call doet, dan kun je gewoon ieder nummer intypen die je wilt, ook dus een duur 0900 nummer. Heeft iedere telefoon dat ofzo?Ik vind het geen ramp ofzo, maar wel een beetje apart.
Ik zit zelf nu al enkele weken te wachten op de Carcomm CMIC-02. Een actieve houder voor de iPhone 3G, die laadt, en een line out heeft welke ik wil gaan aansluiten op de AUX ingang van mijn autoradio. Het carkit gedeelte laat ik wel regelen door een Parrot CK3100.
Maar goed, dat ding komt maar niet uit. Heb vandaag weer gemailed met Carcomm, en er is wederom een delay van 2-3 weken. Zijn er nog geen fatsoenlijke, strakke, actieve autohouders van goede kwaliteit? Mag best wat kosten.
Helaas kom ik alleen maar lelijk spul tegen op het net, wat er ook nog eens niet al te degelijk uit ziet.
[ Voor 10% gewijzigd door UltraSub op 02-09-2008 21:02 ]
Juh ik kreeg verbinding. Ik post niet zomaar bullshit ofzoUltraSub schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:01:
[...]
Intypen geloof ik wel, maar heb je het nummer ook gebeld? En krijg je verbinding?
🌞🍃
Heb ik ook!Datafeest schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:28:
[...]
Juh ik kreeg verbinding. Ik post niet zomaar bullshit ofzo
Wat sleeeeeeecht!
jezus.. Zit er dan wel een pin op de sim? Denk het wel, vanwaar anders de emergency, maar toch ff checkenDatafeest schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:28:
[...]
Juh ik kreeg verbinding. Ik post niet zomaar bullshit ofzo
PS: Iemand die nog hoesjes of cases voor de iPhone gebruiken? Ben op zoek naar een vette, dacht persoonlijk aan de nieuwe: De CapsuleNeo van Switcheasy Waarom? Nou omdat
Aan de binnenkant zorgt een TactileThin-membraan van siliconenmateriaal ervoor dat de iPhone 3G geen krassen oploopt. De buitenkant is gemaakt van Lexan-polycarbonaat. Hoofdtelefoonaansluiting en dock-connector blijven bereikbaar en met de meegeleverde dock-adapter kun je de CapsuleNeo ook in een universele dock gebruiken.
Bij de SwitchEasy CapsuleNeo krijg je twee TactileThin-siliconenmembranen, twee anti-statische screenprotectors, een Microfiber-doekje, een squeegee-kaart om de screenprotector goed op het scherm te plakken en nog wat andere accessoires. De case is verkrijgbaar in zwart of wit. Binnenkort een review van deze case.
[ Voor 53% gewijzigd door Alcides op 02-09-2008 22:59 ]
Anoniem: 273089
ik heb mijn iphone netjes aangesloten via itunes.. en hup alles wordt gesychroniseerd..alle muziek enz..
tenminste dat denk ik..want uiteindelijk staat er helemaal GEEN muziek in mijn iphone NUL !
wat doe ik fout?
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Ik zat laatst op het station in Eindhoven en daar ligt een KPN kantoor pal naast. Ik kwam zonder problemen op het netwerk met mijn t-mobile inlog gegevens. Zorg er dan wel voor dat je t-mobile hotspot aangeeft ipv kpn hotspot. Dan werkt het idd niet.Anoniem: 269592 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 01:44:
Schiet me net mijn vraag te binnen. Ik was van het weekend bij een weg restaurant en guess what, een KPN hotspot. Ik heb begrepen dat ik daar ook gratis zou moeten kunnen inloggen. Ik heb zo'n beetje alles geprobeerd met het login/passwd van T-Mobile maar ik kwam er niet op. Hoe doen jullie dat? En ja ik weet dat ik een login en password nodig heb van t-Mobile wat ik dus gebruikt heb.
Als ik via Shozu een foto upload naar Flickr komt daar geen geotag info bij.
Als ik een foto maak, en die kopieer naar m'n PC kan ik geen geotag info vinden.
Hoe kan ik nou m'n iPhone foto's in bijvoorbeeld Google Maps weergeven (via Panoramio bijvoorbeeld)? Iemand daar al ervaring mee?
Edit:
Oh... hij slaat dus wel een positie op in de EXIF, Windows laat het alleen niet zien. Wel jammer dat er inderdaad een West waarde wordt gekoppeld aan mijn Oost positie. Nu staat mijn foto ergens in een weiland in Wales op de kaart.
[ Voor 22% gewijzigd door Padvinder op 03-09-2008 08:54 ]
welke inlog gegevens zijn dit heb ik deze bij mijn abbonoment gekregen of ?Anoniem: 151391 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 01:56:
[...]
Ik zat laatst op het station in Eindhoven en daar ligt een KPN kantoor pal naast. Ik kwam zonder problemen op het netwerk met mijn t-mobile inlog gegevens. Zorg er dan wel voor dat je t-mobile hotspot aangeeft ipv kpn hotspot. Dan werkt het idd niet.
zit nu op mijn werk maar kan me geen login gegevens bedenken... die ik gehad zou moeten hebben..
Elect a clown, expect a circus.
Alleen als je een simlockvrije koopt in het buitenland (italie/belgie) en een los abbo afsluit bij KPN/Hi.Slasher schreef op woensdag 03 september 2008 @ 10:03:
Ik vind het jammer dat de iPhone 3G zo moeilijk los is te verkrijgen, hoe groot is de kans dat je hem bij KPN/Hi kan krijgen bij een abbo of is dat zo goed als 0?
Alleen vodafone heeft een speciale iPhone aanbieding, de phone moet je echter wel zelf regelen!
-------
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 6Slasher schreef op woensdag 03 september 2008 @ 10:03:
Ik vind het jammer dat de iPhone 3G zo moeilijk los is te verkrijgen, hoe groot is de kans dat je hem bij KPN/Hi kan krijgen bij een abbo of is dat zo goed als 0?
Je moet hotspot smsen naar wifi (9434)angel00008 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 09:40:
[...]
welke inlog gegevens zijn dit heb ik deze bij mijn abbonoment gekregen of ?
zit nu op mijn werk maar kan me geen login gegevens bedenken... die ik gehad zou moeten hebben..
Dan krijg je inloggegevens terug gesmst
[ Voor 66% gewijzigd door Binos op 03-09-2008 10:12 ]
hmm krijg dan idd gegevens terug maar dan hebben ze het over factureren van het gebruik erna dan toch maar liever gewoon gratis op het 3g blijvenBinos schreef op woensdag 03 september 2008 @ 10:10:
[...]
Je moet hotspot smsen naar wifi (9434)
Dan krijg je inloggegevens terug gesmst

Dat is gratis. Althans, het hoort bij je abonnement.angel00008 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 10:53:
[...]
hmm krijg dan idd gegevens terug maar dan hebben ze het over factureren van het gebruik erna dan toch maar liever gewoon gratis op het 3g blijven
http://iphoneblog.t-mobile.nl/2008/08/hotspot/
wel weer jammer dat hier geen windows tool voor is (draait dit onder een vmware op osx ?)Anoniem: 127386 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 11:24:
Vast al wel eens langs gekomen:
http://www.apple.com/supp...onutility10formacosx.html
Anoniem: 127386
http://www.apple.com/supp...butility10forwindows.htmlangel00008 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 11:30:
[...]
wel weer jammer dat hier geen windows tool voor is (draait dit onder een vmware op osx ?)
Die is er wel: http://www.apple.com/supp...butility10forwindows.htmlangel00008 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 11:30:
[...]
wel weer jammer dat hier geen windows tool voor is (draait dit onder een vmware op osx ?)
Inloggen via je webbrowser op localhost:3000
Met welk account moet ik inloggen dan? Waar kan ik die accounts behere?-RenE- schreef op woensdag 03 september 2008 @ 11:48:
[...]
Die is er wel: http://www.apple.com/supp...butility10forwindows.html
Inloggen via je webbrowser op localhost:3000
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max
Ik heb dat ook geprobeerd. KPN Mobile, KPN, en als T-Mobile hotspot maar no-luck. Ik zal het nog wel eens ergens anders proberen. Wie weet lag het aan de plek waar ik was. Who nows?Anoniem: 151391 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 01:56:
[...]
Ik zat laatst op het station in Eindhoven en daar ligt een KPN kantoor pal naast. Ik kwam zonder problemen op het netwerk met mijn t-mobile inlog gegevens. Zorg er dan wel voor dat je t-mobile hotspot aangeeft ipv kpn hotspot. Dan werkt het idd niet.
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Hier het zelfde. Ook geprobeerd om te surfen via een KPN hotspot, op een Landall Green park.Anoniem: 269592 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 12:54:
[...]
Ik heb dat ook geprobeerd. KPN Mobile, KPN, en als T-Mobile hotspot maar no-luck. Ik zal het nog wel eens ergens anders proberen. Wie weet lag het aan de plek waar ik was. Who nows?
Nogo dus.
[ Voor 60% gewijzigd door UltraSub op 03-09-2008 13:25 ]
user: adminamphora schreef op woensdag 03 september 2008 @ 11:53:
[...]
Met welk account moet ik inloggen dan? Waar kan ik die accounts behere?
pw: admin
edit: jammer dat je met deze tool niet je huidige instellingen kan opslaan. Je kunt alleen naar de iPhone schrijven volgens mij.
Maar goed, hij is dan ook bedoeld voor Enterprise gebruik
[ Voor 30% gewijzigd door Padvinder op 03-09-2008 14:02 ]
Die van mij trekt de laatste dagen ook extreem snel de batterij leeg. In een half uur 10% eraf met alleen mp3tjes draaien. Lijkt ook of die van mij een beetje warm is aan de achterkant. Ik heb Push uitgezet, maar dat maakt geen verschil. Het wordt echt tijd voor 2.1.0Canon23 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 13:24:
De laatste 2 nachten heb ik de iphone s avonds oplaten laden en snachts op me nachtkastje neergelegd, maar om er dan achter te komen dat hij de volgende middag om 13u al helemaal leeg is(accu)... LIKE WHAT THE FUCK?
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Mwahja va nde week gewoon nog normale accu duur gehad (met gebruik etc 1.5dag), maar nu s avonds opladen en snachts gewoon standbye op me nachtkastje (ik slaap gewoon snachts heShiver23 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 14:03:
[...]
Die van mij trekt de laatste dagen ook extreem snel de batterij leeg. In een half uur 10% eraf met alleen mp3tjes draaien. Lijkt ook of die van mij een beetje warm is aan de achterkant. Ik heb Push uitgezet, maar dat maakt geen verschil. Het wordt echt tijd voor 2.1.0
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Anoniem: 222093
Hoe zien jullie hoeveel % sap je nog hebt op de foon?
Gisteren iets vreemds, mijn iphone is 2 dagen oud, na het plegen van 2 telefoontjes bleef het scherm hangen op mijn adressenboek, ik kon wel naar alle applicaties die in beeld waren , favorieten, recent etc. Maar als ik op de home button drukte dan ging ik telkens terug naar het adressen boek... ik kon de iphone ook niet uitschakelen.... ik kreeg wel telefoontjes die ik alleen via mijn oortjes kon opnemen. Thuis kon ik de foon restoren en weer synchen. Nu doet ie het weer "normaal"
Heeft iemand eerder zo een vastloper gehad (dus dat je de telefoon zelfs niet kan uitschakelen of op standby zetten)
Anoniem: 273089
ik wil graag MSN gebruiken op mijn iphone..
kan dit?
en als het met een ander progje moet ..kan de andere kant (met wie ik chat) wel msn gebruiken? Of moet die dan ook op een ander prog.. want dat is namelijk nix
gr,
marco
Ik zie dat je vrij nieuw bent op GoT...enig eigen zoekwerk wordt op prijs gesteld, via google kun je hier redelijk makkelijk info over vinden. En ook in [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 13 staat het één en ander over MSN....Anoniem: 273089 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 16:53:
hey..
kan dit?
en als het met een ander progje moet ..kan de andere kant (met wie ik chat) wel msn gebruiken? Of moet die dan ook op een ander prog.. want dat is namelijk nix
gr,
marco
En (be)groeten is niet nodig, zou beetje raar en onoverzichtelijk zijn als een ieder dat deed
Misschien optie om dit ook in de TS te zetten?
[ Voor 29% gewijzigd door Vos op 03-09-2008 17:02 ]
Palringo hoor ik veel goeds over. Nog gratis ook.Anoniem: 273089 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 16:53:
hey..
kan dit?
gr,
marco
die van mij werd ook best warm aan de achterzijde, batterij viel volgens mij wel mee. Als ik mijn inruil heb zal ik weer een kijken hoe snel e.e.a. de accu leegtrekt...Shiver23 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 14:03:
[...]
Die van mij trekt de laatste dagen ook extreem snel de batterij leeg. In een half uur 10% eraf met alleen mp3tjes draaien. Lijkt ook of die van mij een beetje warm is aan de achterkant. Ik heb Push uitgezet, maar dat maakt geen verschil. Het wordt echt tijd voor 2.1.0
Anoniem: 255680
Nog mensen die dit gehad hebben?
Anoniem: 212478
IM+ gratis te vinden in de appstore. Draait als een zonnetjeMoe_Szyslak schreef op woensdag 03 september 2008 @ 17:37:
[...]
Palringo hoor ik veel goeds over. Nog gratis ook.
Off:
FOK!ker
Grappig, had net dit weekend hetzelfde voor, ook met een oude pay & go simkaart, die weliswaar omgezet is naar abo. Melding "no service".Anoniem: 255680 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 19:37:
Hej, ik zit hier met een klein probleempje, mss weet iemand van jullie raad. Ik heb dus een geunlockte IPhone 3g. Ik ben dus uit België, en zit met een proximus pay and go simkaart. De Iphone werkt voor ongeveer een half uurtje, waarna hij ineens zegt dat er geen sim kaart in het toestel zit. Ik heb dit als ik het toestel gewoon gebruik, en ook als het gewoon op men bureau ligt. Als ik het toestel dan terug af en aanzet, kan ik hem gewoon terug gebruiken voor een half uurtje, en ook kan ik de simkaart eruithalen en terug insteken terwijl hij aanstaat, en dan kan ik hem zo ook weer verder gebruiken.
Nog mensen die dit gehad hebben?
Probeer de iPhone eens met een andere simkaart. Als het daarmee goed werkt, moet je even naar een Proximus verdeelpunt, en een nieuwe sim aanvragen.
Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition
39
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Anoniem: 273093
Yep...Anoniem: 222093 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 15:45:
kan zijn dat er een app gecrashed is en de batterij leegslurpt. Restore?
Hoe zien jullie hoeveel % sap je nog hebt op de foon?
Gisteren iets vreemds, mijn iphone is 2 dagen oud, na het plegen van 2 telefoontjes bleef het scherm hangen op mijn adressenboek, ik kon wel naar alle applicaties die in beeld waren , favorieten, recent etc. Maar als ik op de home button drukte dan ging ik telkens terug naar het adressen boek... ik kon de iphone ook niet uitschakelen.... ik kreeg wel telefoontjes die ik alleen via mijn oortjes kon opnemen. Thuis kon ik de foon restoren en weer synchen. Nu doet ie het weer "normaal"
Heeft iemand eerder zo een vastloper gehad (dus dat je de telefoon zelfs niet kan uitschakelen of op standby zetten)
Ik had dat ook, vrij in het begin (met fw 2.01 erop die ik nog steeds draai)... op de home knop drukken bracht me steeds weer in de telefoonlijst.. wist iets over home en power tegelijk maar toen probeerde-ie een screendump te maken en zag ik dus niks anders meer dan een heel wit scherm. Eerst kon ik dus inderdaad ook nog door alle openstaande schermen heen. Nu zat ik dus met een wit scherm en kreeg hem ook niet meer uit. Ik was onderweg van werk naar huis, en had gelukkig ook een office-foon waarmee ik kon google'n op 'iphone' en 'soft reset'. Ik kwam toen een artikel tegen waarin werd gemeld dat je inderdaad de 'home' en de 'power' kop gezamenlijk moest indrukken, maar tenminste 7 seconden of in ieder geval totdat het apple logo weer in beeld kwam.
That luckily did the trick, mijn iPhone startte weer netjes op en ik heb gelukkig niks hoeven restoren. Hopenlijk komt het bij jou niet meer voor, maar als dat gebeurt kan je deze tip proberen.
De verhalen hier over de accu-duur zijn mij niet opgevallen bij 2.0.2, gewoon de nodige dagen standby, danwel 3:30 uur hands-on gebruik. Ik heb zowiezo (gelukkig) nog geen enkel probleem gehad zoals ik hier weleens lees, nog nooit met een apparaat overigens... gebruik ik het geval soms anders?
[ Voor 70% gewijzigd door vgroenewold op 03-09-2008 22:39 ]
En in welke map slaat Itunes de mp3's op als ik deze met SSH/ iphonebrowser wil kopieeren.
Er zijn verschillende tellers: enkele die wel door blijven tellen (zoals totale gesprekstijd) en enkele die niet doortellen (bijvoorbeeld standbytijd en gebruik).ppl schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 17:42:
[...]
Met uit bedoel ik dus ook echt uit: de standby knop een x aantal seconden ingedrukt houden en dan voor zet uit kiezen. Als je de iPhone dan later weer aanzet is echt alles weer gereset naar 0. Hier tot nog toe altijd reproduceerbaar geweest.
Anoniem: 222093
Thanks voor de tip, ik heb inderdaad op een gegeven moment ook home en sluimer knop ingedrukt en inderdaad zat ik toen vast in een groot wit scherm...weet nu iig wel zeker dat ik geen dode pixels hebAnoniem: 273093 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 22:34:
[...]
Yep...
Ik had dat ook, vrij in het begin (met fw 2.01 erop die ik nog steeds draai)... op de home knop drukken bracht me steeds weer in de telefoonlijst.. wist iets over home en power tegelijk maar toen probeerde-ie een screendump te maken en zag ik dus niks anders meer dan een heel wit scherm. Eerst kon ik dus inderdaad ook nog door alle openstaande schermen heen. Nu zat ik dus met een wit scherm en kreeg hem ook niet meer uit. Ik was onderweg van werk naar huis, en had gelukkig ook een office-foon waarmee ik kon google'n op 'iphone' en 'soft reset'. Ik kwam toen een artikel tegen waarin werd gemeld dat je inderdaad de 'home' en de 'power' kop gezamenlijk moest indrukken, maar tenminste 7 seconden of in ieder geval totdat het apple logo weer in beeld kwam.
That luckily did the trick, mijn iPhone startte weer netjes op en ik heb gelukkig niks hoeven restoren. Hopenlijk komt het bij jou niet meer voor, maar als dat gebeurt kan je deze tip proberen.
http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314
Anoniem: 255680
Ja heb het probleem nu niet meer. En zou inderdaad kunnen dat de simkaart wat oud is. Hij houd het nu al meer dan 12 uur. Als hij het nog voorheeft zal ik een nieuwe simkaart gaan aanvragen.Wirehead schreef op woensdag 03 september 2008 @ 21:52:
[...]
Grappig, had net dit weekend hetzelfde voor, ook met een oude pay & go simkaart, die weliswaar omgezet is naar abo. Melding "no service".
Probeer de iPhone eens met een andere simkaart. Als het daarmee goed werkt, moet je even naar een Proximus verdeelpunt, en een nieuwe sim aanvragen.
THX!
Die zijn niet te koop. non boxed versie is geen bulk partij. maar bedoeld voor demo'sRobbeke schreef op donderdag 04 september 2008 @ 09:23:
iemand een idee waar je de bulk versie van een iPhone 3G Dock kan kopen in België of eventueel online via een webshop? 10 euro vind ik nog net te doen voor een dock maar 30 euro is me veel te veel. Ben nu al half uur aan het zoeken maar kan niets vinden
Als je met je telefoon bezig bent, zie je netjes een rode en groene knop. Maar als je telefoon 'gelocked' is, dan krijg je (ik) alleen een unlock-slider met een groen pijltje om op te nemen. Ik kan dan wel op de volume knop drukken om het geluid van het overgaan uit te schakelen, maar ik kan het telefoontje niet in 1 keer onderdrukken.
Waar kijk ik steeds overheen?
Twee keer op de standby toets drukken.Hooker schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:30:
Misschien een stomme vraag, maar hoe druk je een telefoontje weg?
I think I've got the hang of it now... :w :q :wq :wq! ^d X exit X Q :quitbye CtrlAltDel ~~q :~q logout save/quit :!QUIT ^[zz ^[ZZ ZZZZ ^H ^@ ^L ^[c ^# ^E ^X ^I ^T ? help helpquit ^D ^d ^C ^c helpexit ?Quit ?q ^Kx /QY sync halt
Alhoewel ik eigenlijk liever ook een slider had gezien op het scherm zelf. Rode pijl die je dan in de tegenovergestelde richting moet slepen.
Nee, dat hoort niet zo. Ik had het linksonder en heb hem voor reparatie terug gebracht naar de Belcompany. Werd zonder enig probleem ingenomen.Don3k schreef op woensdag 03 september 2008 @ 22:40:
Mijn iphone heeft als je hem schuinhoud aan de rechterbovenkant wat last van backlightbleeding. Hoort dat zo?
...
Ik ben m'n iPhone ondertussen alweer 2 week kwijt, Apple maakt het T-Mobile / Belcompany wel moeilijk om goede service te leveren. De medewerker van de Belcompany durfde mij nauwelijks te vertellen dat ik m'n gloednieuwe telefoon weer 2 week kwijt zou zijn, terwijl hij nog meer dan voldoende andere iPhone's op voorraad had. Hopelijk gaat het niet te lang meer duren, want ik betaal ondertussen wel een duur abonnement voor de iPhone waar ik totaal geen gebruik van kan maken met m'n huidige telefoon.
Beetje OT, maar HTC is net zo....ben hem al 4 x 3 week kwijt geweest. En nu nog geen nieuwe willen geven. Hoop dat Apple niet zo isFlydesign.nl schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:10:
[...]
Nee, dat hoort niet zo. Ik had het linksonder en heb hem voor reparatie terug gebracht naar de Belcompany. Werd zonder enig probleem ingenomen.
Ik ben m'n iPhone ondertussen alweer 2 week kwijt, Apple maakt het T-Mobile / Belcompany wel moeilijk om goede service te leveren. De medewerker van de Belcompany durfde mij nauwelijks te vertellen dat ik m'n gloednieuwe telefoon weer 2 week kwijt zou zijn, terwijl hij nog meer dan voldoende andere iPhone's op voorraad had. Hopelijk gaat het niet te lang meer duren, want ik betaal ondertussen wel een duur abonnement voor de iPhone waar ik totaal geen gebruik van kan maken met m'n huidige telefoon.
Laat maar...net valt de Iphone gewoon uit...batterij leeg... terwijl het icoontje een volle batterij aangaf. Hopenlijk worden dit soort bugs gefixt in 2.1VulcanRaven schreef op donderdag 04 september 2008 @ 10:54:
Over de verhalen van accu duur. Mijn accu ging ook erg snel leeg in het begin. Maar nu heb ik hem eens helemaal leeg laten lopen en nu gaat de accu echt veel langer mee. Zit er nu al 2 dagen op te werken met af en toe inet/muziek etc. En batterij is nog steeds vol op het icoontje rechtsbovenin. 3G enz. staat gewoon aan.
Gheh, heb ik ook al een keer gehad. Geweldig he, denk je dat alles opgelost is, en baf... plat..VulcanRaven schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:48:
[...]
Laat maar...net valt de Iphone gewoon uit...batterij leeg... terwijl het icoontje een volle batterij aangaf. Hopenlijk worden dit soort bugs gefixt in 2.1
Anoniem: 78877
Probeer maar eens iemand in egypte (KPN-klant) te bellen vanuit nederland met +31 ipv 0031 gaat je niet lukken.burne schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 15:27:
[...]
beide
De + in een nummer moet door het lokale netwerk vervangen worden door de internationale dialing-prefix. + moet dus altijd werken. 00 zal niet werken in landen waar je geen 00 voor een internationaal nummer zet.
http://www.kropla.com/dialcode.htm
Leg eens uit? Je belt een nederlands nummer, vanuit nederland, dus of je nou 0612345678, +31612345678 of 0031612345678 belt maakt niks uit.Anoniem: 78877 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 15:09:
Probeer maar eens iemand in egypte (KPN-klant) te bellen vanuit nederland met +31 ipv 0031 gaat je niet lukken.
I think I've got the hang of it now... :w :q :wq :wq! ^d X exit X Q :quitbye CtrlAltDel ~~q :~q logout save/quit :!QUIT ^[zz ^[ZZ ZZZZ ^H ^@ ^L ^[c ^# ^E ^X ^I ^T ? help helpquit ^D ^d ^C ^c helpexit ?Quit ?q ^Kx /QY sync halt
Flydesign.nl schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:10:
[...]
Nee, dat hoort niet zo. Ik had het linksonder en heb hem voor reparatie terug gebracht naar de Belcompany. Werd zonder enig probleem ingenomen.

Aan de bovenkant. Maar ik hoor net dat 16GB voor Orange klanten 50 euro is. Morgen of zaterdag maar even vragen hoe het zit.
Dit topic is gesloten.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 6
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps