[Online MMOG] Navyfield

Pagina: 1 ... 10 ... 25 Laatste
Acties:

Verwijderd

Yup... hedgehogs..

HH (hedgehog) zijn anti sub wapens. Het schiet meerdere dieptebom achtige projectielen op behoorlijke afstand van je schip. Een onderzeeër die onderwater zit kan hier niet zo goed tegen... :)
Ze zijn vooral handig in Great Battle en gebruik ze op T slots en niet op R slots.
De reden dat je 'niet kon schieten' was waarschijnlijk dat je net had afgevuurd en de HH aan het herladen was. Het duurt 120 sec voor een standaard HH weer kan vuren. Premium HH hebben een reload van 30 sec maar zijn erg kostbaar want de ammo kan je alleen kopen in de NF store.

Voorlopig zou ik het maar bij normal guns houden. In ieder natie sub forum staan sticky posts met daarin de aanbevolen setup voor alle schepen van die natie. Lees die eens door.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2009 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer de nieuwe nations komen?, zou wel eens leuk zijn om een Richelieu klasse schip te hebben/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zijn hedgehogs? en ik zal het ff proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het werkt k heb nu andere guns en 100 shells per slot... maar me ouwe guns waren zo lekker... die ontplovden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 16:33
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 02:01:
Weet iemand wanneer de nieuwe nations komen?, zou wel eens leuk zijn om een Richelieu klasse schip te hebben/
Komen er andere naties dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 07:19:
het werkt k heb nu andere guns en 100 shells per slot... maar me ouwe guns waren zo lekker... die ontplovden
Hoe bedoel je "ontploften"??? gaven deze zwarte rookwolkjes? Of een explosie in het water?
Zwarte rookwolkjes betekend dat je AA shells hebt gebruikt (tegen vliegtuigen). Explosies in het water betekend HedgeHogs (tegen subs).
Beiden zijn ongeschikt tegen gewone schepen. en omdat je vooral in Blitzkrieg rooms zal varen, heb je (bijna) niets aan AA en helemaal niets aan HedgeHogs.

Nogmaals, lees de beste config stickies in het NF forum voor US nog eens door.
Deze is wel voor NFEU maar zal je allicht helpen: http://www.navyfield.eu/e...ge=1&Ctg_1=&Ctg_2=&Ctg_3=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee geen aa ik schiet bijv een kogel op iemand.. als die erop komt ontploft die.. komt die er naast wacht je 3 sec en ontploft die...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:15:
nee geen aa ik schiet bijv een kogel op iemand.. als die erop komt ontploft die.. komt die er naast wacht je 3 sec en ontploft die...
Dat zijn dus inderdaad HegdeHogs. Niet geschikt tegen surface vessels, alleen te gebruiken bij onderzeeers. Bovendien vind ik depthcharges veel beter dan HH's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, Rusland, Italie en Frankrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:15
Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 00:19:
[...]

Yep, Rusland, Italie en Frankrijk.
Wat ik hoorde was dat dat al vorige jaar kerst er had moeten zijn :) Feit is dat het vanzelf komt. Als het komt.

Ik ben bijna bij me doel om een CV te verkrijgen. Level 47, maar ik moet zeggen dat ik sinds level 42 loop te stuntelen qua lvlen. Het spel is erg leuk, maar ik merk dat het erg vervelend is om zo lang te wachten tot je lvled.

Ik heb helaas geen uren de tijd per dag en kan dus maar enkele rondjes doen waardoor het toch wel erg traag gaat. Bovendien vindt ik de reloadtijden toch wel erg lang worden met mijn guns.

Ik zit nu in de New Orleans.
Triple "8 guns
En behoorlijk armor whoring.

Deck 2.5
Belt 4.0
Bulge 40

Het werkt wel lekker tegen rushende DD aanvallen, maar door de trage reload van mijn guns moet elk schot wel raak zijn. Ik heb de double "12 guns geprobeerd, maar dat is echt huilen met de pet op. 15 graden maar kunnen schieten en een reload waarbij je 3 bakken koffie naar achteren kan gooien voordat je poging twee kan hebben.

Heeft iemand nog een ideale tactiek voor mijn New orleans?

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:26

ZenTex

Doet maar wat.

Jij zult dus echt een CV player worden want als je BB's wilt varen heb je guns met een base reload van bijna 20 seconden.

Maargoed. Ik ga het weer zeggen: haal die armour van je NO af. 2.5" en 4" doet niets behalve tegen neut DD's.
Het enige wat het doet is je langzaam maken.
Misschien als je 8" belt kunt halen dat het een optie is. Maar die deck armour moet er toch echt af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
ZenTex schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 11:21:
Jij zult dus echt een CV player worden want als je BB's wilt varen heb je guns met een base reload van bijna 20 seconden.

Maargoed. Ik ga het weer zeggen: haal die armour van je NO af. 2.5" en 4" doet niets behalve tegen neut DD's.
Het enige wat het doet is je langzaam maken.
Misschien als je 8" belt kunt halen dat het een optie is. Maar die deck armour moet er toch echt af.
het gekke is, op het navyfield forum wordt het juist gezegd dat je deck armor moet hebben wil je armourwhoren :) Nu weet ik van mezelf dat ik het graag opneem met veel armour onder me vingers. Ik heb eens een testje gedaan . Namelijk Belt armor gestript tot 1.0 en Deck naar 4.5. Ik moet zeggen dat ik hier meer aan heb.

Dat inclusief Mark 13 D's (kortere reload, tegne iets minder afstand) zorgt er wel voor dat ik sneller schiet dan evenknieen van mij, me Spread beter is dan met mark 14 L's en dat ik beter bestand ben tegen vele shells.

Ik denk dat het gewoon echt afhangt wat voor speler je bent hoe je je armor indeelt. Tot nu toe vind ik dit de prettigste combinatie. Waar ik de meeste damage mee doe. Snel 20-25K damage per rondje.

Dat ik een CV speler ben :) Ja daar was ik ook al achter. Ik haat het lange reload wachten. Liever wat kleinere guns die sneller reloaden waardoor ik effectief meer damage doe dan lange reload en mezelf kapot zien gaan terwijl ik eens een keer misschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Helaas, zo werkt armour niet.

Het is niet zo dat elke " armour wat schade verminderd. Zo doet 1" amrour he-le-mall niets (behalve belt maar daar kom ik zo op terug)
Er is een minimum waarde aan armour, afhankelijk van het soort schip, nodig om shells te doen bouncen.
met bijvoorbeeld 2" zou je 4" guns kunnen bouncen, 4" om 5" guns te bouncen, etc.
Als regel kun je stellen dat minder dan 8" armour het niet waard is.
Wat heb je eraan dat je de shells van een neut of tier1 DD kunt bouncen, maar van alles wat groter is de volledige damage krijgt? Vooral als het je verschrikkelijk traag maakt. Snelheid is zeer belangrijk. In de latere levels doet men alles voor een knoop extra speed.

Dat word gezegd dat je deck armour moet hebben: Dat geld alleen voor GB en BB/CA games. In blitz krijgt je belt het meeste te verduren. En dan nog geldt, kun je minder dan "X" hoeveelheid armour mounten is het het niet waard.

Geloof me, ik speel RN en heb nogal wat gearmourwhored.
RN schepen hebben het beste armour. En bijvoorbeeld de CL sirius is het pas waard te AWen als ik boven 9.4" belt zit. De county iets van 8.5.

een beetje armour op belt, en een beetje op deck heft nul komma nul effect, behalve dat het je traag maakt.
(uitzondering is belt, max 0.4" belt heeft invloed op damage die torps doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
ZenTex schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 12:16:
Helaas, zo werkt armour niet.

Het is niet zo dat elke " armour wat schade verminderd. Zo doet 1" amrour he-le-mall niets (behalve belt maar daar kom ik zo op terug)
Er is een minimum waarde aan armour, afhankelijk van het soort schip, nodig om shells te doen bouncen.
met bijvoorbeeld 2" zou je 4" guns kunnen bouncen, 4" om 5" guns te bouncen, etc.
Als regel kun je stellen dat minder dan 8" armour het niet waard is.
Wat heb je eraan dat je de shells van een neut of tier1 DD kunt bouncen, maar van alles wat groter is de volledige damage krijgt? Vooral als het je verschrikkelijk traag maakt. Snelheid is zeer belangrijk. In de latere levels doet men alles voor een knoop extra speed.

Dat word gezegd dat je deck armour moet hebben: Dat geld alleen voor GB en BB/CA games. In blitz krijgt je belt het meeste te verduren. En dan nog geldt, kun je minder dan "X" hoeveelheid armour mounten is het het niet waard.

Geloof me, ik speel RN en heb nogal wat gearmourwhored.
RN schepen hebben het beste armour. En bijvoorbeeld de CL sirius is het pas waard te AWen als ik boven 9.4" belt zit. De county iets van 8.5.

een beetje armour op belt, en een beetje op deck heft nul komma nul effect, behalve dat het je traag maakt.
(uitzondering is belt, max 0.4" belt heeft invloed op damage die torps doen).
haha,

Het spel zit toch wat dieper in elkaar dan ik eerst dacht ja. Ik zag ook wel allerlei formules, maar toch heb ik het gevoel (gevoel ja) dat ik met een dikke armor meer kans maak dan met een beetje en meer speed. Het verschil in speed is namelijk 5 knopen. In mijn ogen niet veel. 26 om 31 knopen.... Ja i know op een GB battle zal dat onwaarschijnlijk veel verschil maken maar in blitzkrieg....

Nieuwe poging gedaan.

Deck armor: 0
Belt armor: 6.5
Bulge: 40

DIt houdt zeker wat tegen :) Vooral ook omdat die gekke DD's zo rap bij me zijn en me dan beginnen aan te vallen.

Toch door het trage naderen van de level 50 ben ik overgestapt naar me UK crew om daar naar een goede level te komen (zit pas op 37 daar). Ik heb me oude Tribal van stal gehaald en ben wat DD actie aan het halen. Het is toch wel lache om met 4x Triple guns over blitzkrieg te gaan met een spread die er nagenoeg niet is :)

Ik twijfel alleen ook bij UK voor welke lijn ik moet gaan..... Moet ik nog maar eens overna denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus ik heb een hh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een flechter... maar moet ik hier ook armour plaatsen? zo ja welke armour?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NOPE, op een fletcher GEEN armour!

Eigenlijk kan je maar met 1 natie armour gebruiken en dat is RN. Dat wil zeggen, dat MOET niet, want het (zeer vaak genoemde) haalt de snelheid VOLLEDIG uit je schip. En snelheid is samen met range erg belangrijk om in lven te blijven in navyfiled.

Er zijn wel voorbeelden van PoW's (Prince of Wales) die AW-ed in GB veel damage doen. Echter zal dat alleen bij onoplettende spelers gebeuren want een AW-ed PoW is niet vooruit te branden en ZOU je op afstand moeten kunnen blijven en de PoW langzaam (met AP shells) laten afborrelen.

Wat (naar wat ik in GB gezien heb) meer wordt gedaan is, op willekeurig welk schip, alleen die 0,4" belt + de rest totdat je net geen knoop snelheid verliest bulge toepassen. Eigenlijk geldt dit voor alle schepen van alle naties.

Ik ben niet bekend met de USN schepen, maar om een beetje snel door te levelen gebruik ik met KM de emden en AA dan. Dat levert behoorlijk wat exp en credits op. Misschien is er een "emden" evenknie in de USN lijn? Bij RN heb je in ieder geval de emerald die dat ook erg goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke bedankt.. ik had wat gekloot met bulge en nog wat andere troep maar het helpt echt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 22:54:
Ik ben niet bekend met de USN schepen, maar om een beetje snel door te levelen gebruik ik met KM de emden en AA dan. Dat levert behoorlijk wat exp en credits op. Misschien is er een "emden" evenknie in de USN lijn? Bij RN heb je in ieder geval de emerald die dat ook erg goed doet.
CL Omaha en de Atlanta (inclusief de remod's hiervan). Met de DDX kun je ook goed AA-en, geloof iets van 5 r-slots. Gebruik dan wel de 5/38 N's, vanwege het gewicht. De 3/70's zijn eigenlijk te zwaar voor DD's, wel een snelle reload maar niet zo sterk als de 5/38's.

Wil je geld er aan uitgeven; vanaf level 51 kun je de Pensacola aanschaffen in de NF-store. Iets van 8 t-slots, ideaal voor de 3/70N's (golden angle 37), met heel veel ammo en 360 coverage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb miss beetje domme vraag maar hoe kan ik snel lvlen (wil me bo naar 19 dacht ik krijgen voor nieuw ship) of zijn er veel bb en arm sailors te koop? zoja hoe doe koop ik ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eenvoudige methode: Koop een premium subscription. Dan krijg je 80% meer exp dan met een gratis account.

Verder helpt het uiteraard dat je veel battles wint... :)

Ik heb zelf gemerkt dat spelen in GB over het algemeen meer exp oplevert dan in Blitz, maar je zal zelf moeten uitvogelen wat je het beste ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik haal geen schepen of vliegtuigen neer.. want ik kan niet zo goed aimen manual dus ja.... gb helpt als je bijv 3 schepen per potje neer haalt of 12 vliegtuigen maar ik moet het potje uitspelen en proberen 30% fire rating te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar
ik heb ook steeds met battle dat ik prem 100% ofso onder rechts in beeld krijg wat betekent dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb atm flechter en kan dd gearing kopen of wachten?

Verwijderd

rfhaas.

Het word niet gewaardeerd om steeds weer opnieuw te posten als je 1 zinnetje te zeggen hebt. Verder kan je ook best zelf onderzoek doen. www.navyfield.eu, ik nodig je uit, de meest basale dingen vind je allemaal daar, dan hoef je hier niet telkens het topic vol te spammen. Eigen initiatief loont.

Verwijderd

ja dat klopt maar ik kan niks vinden over flechters gearing ect? en daarom ik heb niks aan lvl 40+ ships want ik ben maar lvl 18 dus so what

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
Even good lezen dan NFhaas, op forum staat hele Guide voor US. wordt elk schip in genoemt van laagste DD tot hoogste BB, en ook staat daar in waar het schip het beste in is en welke guns en zo. als je dat doorleest kom je heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij was deze je al eens eerder aangeboden maar hier dan nog maar een keer:
http://www.navyfield.eu/e...ge=1&Ctg_1=&Ctg_2=&Ctg_3=

Het is jammer dat de plaatjes niet meer online staan, maar de tekst is duidelijk genoeg en geeft je genoeg info om een keus te kunnen maken tussen de verschillende DD's en CL's van de USN.

dus nfhaas: GA LEZEN! en daarna pas weer vragen stellen ... OK??

En eveneens al eerder vermeld: als jouw post de laatste is, knal dan niet direct op reply maar gebruik de Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif button... thnx!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2009 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet steeds minder spelen (kut schoool) maar ik heb nu ook kg crew getraint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobie30
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 14:31
Ik heb een sub in bij de Kriegsmarine. Moet hier ook armour op? Subs zijn niet echt snel dus veel zal het niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Nooit armour op een sub. Snelheid is het devies, dus geen armour, wel engineers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bobie30 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 10:32:
Ik heb een sub in bij de Kriegsmarine. Moet hier ook armour op? Subs zijn niet echt snel dus veel zal het niet zijn.
Waarom zou je armor op een sub plaatsen als je onder water kan en geen last hebt van shells??
Zeker de Tier1 subs zijn al langzaam en met extra gewicht van armor worden ze nog langzamer. Wat ^^ zegt. Als je plek hebt, plaats een engi in een supportslot. verder heb je een sonar en planesman nodig, uiteraard een BO en 1 of 2 Gunners/Torpers.

Ik vind SS behoorlijk tegenvallen om te spelen. Het is verdomde moeilijk om in een kansrijke positie te komen en daarna nog te overleven als je zonder zuurstof komt te zitten. In een Tier1 al helemaal, met maar 3 torpedobuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobie30
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 14:31
En daar zit nu precies m'n probleem. Als ik in de buurt ben van een schip is net m'n lucht op en dan wordt ik aan flarden geschoten.
Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 14:10:
[...]

Ik vind SS behoorlijk tegenvallen om te spelen. Het is verdomde moeilijk om in een kansrijke positie te komen en daarna nog te overleven als je zonder zuurstof komt te zitten. In een Tier1 al helemaal, met maar 3 torpedobuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Bobie30 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 14:14:
En daar zit nu precies m'n probleem. Als ik in de buurt ben van een schip is net m'n lucht op en dan wordt ik aan flarden geschoten.

[...]
Van de week zag ik een sub rond 4 grote andere schepen. Hij had dikke lol daar. Natuurlijk was hij vrij snel uit het water geschoten maar niet voordat hij flink wat torpedos had rond geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k speel nu ook eu: met naam haasje
ik speel atm hood...
maar ik vind usa wel leuker (ben beter k heb nu een z1 met redelijke bemanning en een gearing met lvl 21 bo en de rest 20-22)

mijn bo lvl 17!! van km en ik heb nu dat ander schip van lvl 17... :P en ik heb een nieuw trucje: ik heb mines voor onderzeeerers... 2 stellingen van 14 en 15 stuks ik vuur 4 per keer en on de 2 secs reload die... ik vaar snel op een schip af terwijl ik zit te schiete ik drop 2 sets en ik ga snel weer weg..

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2009 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 18:04:
k speel nu ook eu: met naam haasje
ik speel atm hood...
maar ik vind usa wel leuker (ben beter k heb nu een z1 met redelijke bemanning en een gearing met lvl 21 bo en de rest 20-22)

mijn bo lvl 17!! van km en ik heb nu dat ander schip van lvl 17... :P en ik heb een nieuw trucje: ik heb mines voor onderzeeerers... 2 stellingen van 14 en 15 stuks ik vuur 4 per keer en on de 2 secs reload die... ik vaar snel op een schip af terwijl ik zit te schiete ik drop 2 sets en ik ga snel weer weg..
Ehm Haas, dat zijn geen mines maar dieptebommen. Wel de meest effectieve manier om onderzeëers te laten zinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o ok bedankt maar ze werken best wel vooral als je een schip eerst ongeveer 1000 hp hebt dan snel rushen gooien en weer weg
en in een groep... maar je krijgt lekker snel damaged normaal kreeg ik 500 per potje nu 4k damaged per potje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:29:
o ok bedankt maar ze werken best wel vooral als je een schip eerst ongeveer 1000 hp hebt dan snel rushen gooien en weer weg
en in een groep... maar je krijgt lekker snel damaged normaal kreeg ik 500 per potje nu 4k damaged per potje
Hmm of toch wel mines? Ik begin nu aan mezelf te twijfelen :P
Ontploffen die dingen meteen? Met een timer van 2 seconden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee met een timer van 4 secs en nog wat: ik heb atm km us en ik wil nu ijn maar als ik mijn bo heb en naar het land ga zegt die dat ik ik de optie niet kan gebruiken als ik een ship wil kopen iemand weet waarom?

laatmaar ik moest eerst kiezen welke ship route ik wilde doen

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2009 15:35 ]

Verwijderd

nfhaas wijzigde dit bericht 02-09-2009 15:35 (13%)
je leert het wel... :P

Verwijderd

lol..... ik doe het wel eens vaker.. maar dit is gewoon sneller :p
owja wie speelt hier ook op usa server? want daar speel ik het meest op met mijn bad eendjes..

yayayaya!!! ik heb me light cruiser ohoma ofso moet daar armour op

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2009 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
Dit weekend weer ff lekker paar battles gespeeld, heb me BO nu bijna op lvl zitten voor Brooklyn. Is er iemand die top heeft welke Guns het best op brooklyn gezet kunnen worden?

Ik zat zelf te denken aan de Triple 6"/47 cal Mark 16D guns. Is dit goeie keuze of heeft iemand andere mening of tip hier over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leondendungen schreef op maandag 07 september 2009 @ 09:13:
Dit weekend weer ff lekker paar battles gespeeld, heb me BO nu bijna op lvl zitten voor Brooklyn. Is er iemand die top heeft welke Guns het best op brooklyn gezet kunnen worden?

Ik zat zelf te denken aan de Triple 6"/47 cal Mark 16D guns. Is dit goeie keuze of heeft iemand andere mening of tip hier over?
Neem de L versie hiervan. Deze triple guns hebben al niet het grootste bereik, je kunt beter de L's nemen. Mits je BO de shells kan spotten.

Nog meer mensen goodies gehad vanwege een summer event? (beetje laat imo maar goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet ik now wel op me ohama cl armour plaatsen of niet?! en ik zit zwaar aan de grond... iemand weet hoe ik het snelst weer wat geld krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
Battle's winnen. Is het enige dat je kunt doen. tot aan Carrier zul je geld bij elkaar moeten schrapen. op het moment dat je eenmaal een carrier hebt ga je pas echt geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ty en moe tik nou wel of niet armour er op zetten?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Geen armour op een Omaha CL... (Omaha is trouwens een "slechte" CL, past in het rijtje van CL's zoals de Emden en Emerald, dit zijn AA CL's. goed in AA maar over het algemeen niet goed in schip vs schip. US heeft normale schepen die minstens evengoed of zelfs beter zijn voor AA, dus skip die omaha.)

Als vuistregel: Gebruik nooit armour tenzij de RN bent (rijtje RN schepen die te armouren zijn is ook maar kort: de CL dido/Sirius, CA county, BB King George V, BB PoW (2 turret setup), BB LionI/II)

Zoals eerder gezegd, snelheid en manoeuvreerbaarheid is beter dan armour.

En hoe geld te verdienen? Zoals gezegd, battles winnen. Dus doe er alles aan om je team zo goed mogelijk te helpen en dus te winnen.
Alternatief is om te gaan AAen in GB's. Pak een AA schip (voor US de DDX, omaha en brook als ik het goed heb, schepen met 5 turrets) Plak de R slots vol met AA guns, Zoek in www.trainworld.us de golden angle en lees even wat guides over AA. (zodat je weet dat je niet op de vliegtuigen moet mikken, maar op de schaduwen hiervan) en haal zoveel mogelijk vijandelijke vliegtuigen neer. Per neergehaald vliegtuig krijg je een bepaald bedrag, afhankelijk van het type en level van het vliegtuig. Als je het goed doet verdien je duizenden extra credits bovenop de creds die je voor de battle zelf krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik begin wat te snappen van aa.. maar ik heb 2 problemen: eerste ik heb bijna geen geld.. ten 2de ik heb geen aa ppl ik heb alleen acc gunners en 1 torp man..

yea mijn rookie piloot is 25!! ik heb nu 4 scouts en ze zijn wel lekker vind ik.. soms beetje moeilijk..

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2009 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jfwiet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:02
Nou het begint echt saai te worden.

Heb een M-pro en zit al op lvl 47 met redelijke gunners en BO. Maar niet genoeg cash om beetje leuk door te stromen. Ben de vorige keer ook afgeknapt op de hoeveelheid tijd je erin moet steken om beetje te kunnen groeien van boot naar boot. Maar nu gaat het om cash en niet om EXP. Beetje jammer :)

Heb uit verveling maar een emden gekocht zodat ik een beetje andere speelstijl kan doen als afwisseling. Ik zou nu zelfs overwegen om voor $$ extra credits te kopen haha. maar die optie zit gelukkig niet in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Jfwiet schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 14:03:

Heb een M-pro en zit al op lvl 47 met redelijke gunners en BO. Maar niet genoeg cash om beetje leuk door te stromen. Ben de vorige keer ook afgeknapt op de hoeveelheid tijd je erin moet steken om beetje te kunnen groeien van boot naar boot. Maar nu gaat het om cash en niet om EXP. Beetje jammer :)

Heb uit verveling maar een emden gekocht zodat ik een beetje andere speelstijl kan doen als afwisseling. Ik zou nu zelfs overwegen om voor $$ extra credits te kopen haha. maar die optie zit gelukkig niet in het menu.
Even een nieuwe crew regelen in een van de starter ships en dan lekker wat 'for fun' rondjes gaan spelen. Als klein grut komt het vaak genoeg voor dat je amper beschoten word en relatief veel damage kan doen.

Leverd als je niet te snel dood gaat flink wat geld op en is altijd een mooie oefening. Tevens houd het het spelen met je hoogste schip een stuk interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bijna bo lvl 30 zal ik dat ship kopen of niet?

neem een break jfwiet... dat helpt echt en train een nieuwe crew voor wat fun..

ik heb een nieuwe tactiek gevonden met me ohama!: ik heb 2 slots voor torps.. elk kan ik 5 torps weg schieten dus ik ga eerst ff scouten en dan val ik snel een paar high lvl zwaar beschadigde boten een en heb ik wel tot 15k damaged per potje en 2-3 schepen soms vaak 1-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jfwiet schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 14:03:

Ga met de Emden AA'en in Great Battles. Met wat oefening haal je binnen no time veel credits binnen.

Verwijderd

hmjah... emden is goed voor flink wat credits.

En prima om crew 'na te levelen'
Ironisch genoeg ben ik met emden/AA mijn cv crew aan het levelen... :)
Ik zit bijna op 3 FP, 2 DB en 1 TB, 1 medic en 1 seaman. Ik heb nog een 3tal toekomstige sailors die FP's zullen gaan worden.

Voor KM heb je _uiteindelijk_ op een CV (de Grass) 9 supportslots, 1 BO slot en 2 R slots.
Als je er voor kiest kan je de R slots gebruiken voor Medic en Seaman (dan heb je dus zelf geen gunners)
Dus blijven er 9 supportslots over voor pilots.
Beste setup in dit geval??
wilde gok is dan 5 FP + 2 DB + 2 TB?? of 6 FP 2DB 1 TB ??iemand een andere/betere suggestie?

YAY... Ik heb net m'n Seydlitz gehaald. 1 scout en 3 FP's zijn beschikbaar . Met Locals is het wel hard werken om ze continu in de lucht te houden. maar ze halen nog vliegtuigen neer ook... :) En Credits is helemaal veel. Ik denk dat ik iets van 15 vliegtuigen maar heb neergehaald. Zelf maximaal 3 vliegtuigen verloren. Wel winnende team en zelf overgebleven. Ik kon 25K credits bijtellen en zo'n 20K points. EXP was voor BO ongeveer 9K en pilots 6K De pilots zijn een stuk lager omdat hun level nog niet zo denderend is (FP's zijn nu lvl42)
Even ter vergelijking met mijn BB crew in een Andrea Doria of Bismarck: Daar haal ik bij ee gemiddled winnend potje ongeveer 10-15K credits en 9-12K points binnen, EXP is ongeveer gelijk. Maar dan heb je het wel over lvl83 BO/Gunners/AAW gunners en lvl 75 supports.
Het komt mij in ieder geval een beetje scheefgetrokken over....

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2009 09:56 ]

Verwijderd

nice! ik haal altijd maar 1000 points per potje.... met mijn ohama soms wat meer omdat ik ook veel scout maarja...

wh00t net vet geluk... met me auto aa!
ik heb nu een gearing (speel niet op me andere acc meer) en ik was vlak bij een cv van de tegen partij en liet net zijn vliegtuigen landen.... 180 credits per vliegtuig ik heb er iets van 10 neer geschoten en... ik kreeg 9,7k credits dus heel veel normaal max 2k

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2009 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
Even een update over mijn status.

Zoals ik al eerder aangaf ging ik eerst voor de CV in plaats van een BB en dat bevalt me prima. Ik had 3 TB en 1 FP en dat beviel me prima. Ik denk we gaan eens een potje meedoen met GB. Wat was dat zwaar zeg... 1 FP is dan echt te weinig. En dat merk je ook. De tactiek was om vliegtuigen dan standby te hebben, slechts 2 en die de lucht in te sturen wanneer vliegtuigen naderen. Na de golf direct ze thuis brengen en weer 2 klaarzetten. Doordat het er maar 2 waren ben je binnen 14 sec weer klaar voor de start en lukt het me aardig, maar wanneer aankomende fighters komen mis je toch aardig wat power.

Ik ben dus terug gegaan naar de Atlanta om daar 2 extra FP te trainen en 1 extra TB/DB. In de tussentijd de andere TB getraind tot ze DB werden. En nu inmiddels weer terug in mijn CV. De 2de CV namelijk de US Independance.

FP zijn bijna op niveau en zelfde geldt voor TB. maar ik moet zeggen dat ik duidelijk ga voor de DB;s. De verliezen zijn aanzienlijk minder de schade is per aanval groter (doordat veel boten veel bulge erop hebben zitten) en de kans op een succes is groter doordat je van boven benaderd.

CV is duidelijk mijn speelstijl en ik merkte ook dat toen ik op de Atlanta was ik een bloedhekel aan enkel knallen had. Een CV kan voor zoveel verschillende speelstijlen zorgen. Coveren van belangrijke boten (CA en hoger) en het aanvallen van de hogere classen van het tegenteam zodat jouw boten het kunnen afmaken.

Mijn plan voor de UK om daar door te spelen tot een BB is dan ook even in de ijskast gezet (mede ook omdat ik me CA County moest verkopen om de CV Independance te kunnen komen, die een whopping 1 mil meer credits wil ten op zichtte van de al dure CV Bogue) Dus eerst weer even 1 mil Credits verzamelen en dan op naar de CA county weer om daar door te gaan richting BB.

Qua Credits...
Als ik me enkel toeleg op het neerhalen van vliegtuigen dan gaat het enorm rap. Ik was dan ook verbaasd dat ik toen ik 3800 aan punten bovenaan zag aan neergehaalde vliegtuigen en nog wat schade op boten te hebben gedaan dat er aan het einde van het rondje een + van 54000 credits stond........ Onwijs gewoon... En enorme voordelen want op die manier is het inderdaad prima te doen om genoeg credits te verkrijgen om netjes door te stomen op de CV lijn.

Dit was weer eens een update van mij aan dit prachtige spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Dbm12.... ik zie dat we beiden als beginnend CV speler ons verbazen over de hoeveelheid credits die je binnenharkt met CV's.
Hoewel ik de eerste KM CV heb(seydlitz) is het verschil in spel niet zo heel groot schat ik in.

Ik begon de eerste paar rondjes in mijn CV in GB omdat ik alleen maar FP's had. Bij KM kan je op lvl42 je sailor classen naar FP. Op lvl46 kan je pas DB classen en op lvl 48 TB.
Met slechts locals geladen voor mijn FP's ging het al heel aardig in GB maar echt 'meedoen' is er dan nog niet bij. Hoewel locals VEEL sterker en sneller zijn dan tier 1 fighters, leg je het nog steeds af tegen highlevel tier 3 fighters, maar ik kon toch al vele scouts en bombers neerhalen voordat ze de eiegen BB's bereikten. (Positioneer je figheters ALTIJD tussen de eigen en de vijandelijke BB's zodanig dat de eiegen AA schepen jouw fighters niet meer kunnen neerhalen!)

Na wat levelen van mijn DB/TB sailors kon ik deze ook eindelijk gaan gebruiken. Hiermee ben ik terug naar blitz gegaan en daar kan flink wat credits bij elkaar geharkt worden.

Mijn beste rondje (van iets van 10 rondjes tot nu toe in Blitz) was er een waarbij ik behoorlijk wat damage kon doen met DB's en een aantal vliegtuigen met FP's heb kunnen neerhalen.

resultaat: 55K credits en 10K exp per sailor!! En dat in Blitz. Dat had ik nog nooit meegemaakt!.
CV is wel een stuk intensiever om te spelen, zeker als je ook nog probeerd in de buurt te blijven van je eigen vloot (dat scheelt je een hoop tijd met heen en weer vliegen!) maar levert ook veel meer op.

Op dit moment bomb ik nog volledig automatisch, wat nog wel eens oplevert dat ik er naast gooi. Handmatig bomben is voor de toekomst.

En je hebt gelijk, het is een erg leuk spelletje, zeker als je in een Fleet/Squad zit, dat geeft een extra dimensie aan het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 21:30
EU :http://www.navyfield.eu
US :http://www.navyfield.com

Kun je met de US versie ook spelen in de EU?

Of hoe zit dat, is aardig bestand 500 mb, met een lijn van 2 mb/s

welke moet ik pakken?

Iemadn een fleet die ik kan joinen ? O-)

[ Voor 9% gewijzigd door alaintje op 20-09-2009 16:40 ]

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De US versie is ALLEEN voor de US servers.
De EU versie is ALLEEN voor de EU servers.

Dit omdat NF.com een ander bedrijf is dan NFEU. (beiden hebben NF in licentie van SD Enternet)

Ik zou je aanraden om op de EU servers te gaan spelen.
Yamamoto server is de meest verse server, dus misschien overall genomen een iets lager level van de spelers.
Ikzelf speel op Hood en zit bij Britannia Fleet.
Bismarck server is de oudste server van NFEU en daar zitten de meest ervaren spelers. Hoewel je dit ook best met een korrel zout mag nemen omdat op alle servers spelers zitten die nooit uit het 'beginners stadium' lijken te komen.

Ik zou je vooral aanraden om vooral eerst VEEL te lezen. Neem alle mogelijke guides door en wees ZEER voorzichtig met het classen van sailors. Je kan dit namelijk niet meer terugdraaien!

Lees de sticky topics op de NFEU en NF.com fora door en kijk op trainworld.us en NFEU.info
Voor meerdere guides kan je op nf-guides.com terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Als ik in wil loggen zegt ide invalid password ofzoeits :|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
alaintje schreef op zondag 20 september 2009 @ 22:28:
Als ik in wil loggen zegt ide invalid password ofzoeits :|:(
Het ofzoiets lijkt me toch onwaarschijnlijk. Of hij zegt invalid password of iets totaal anders.... Vraag je paswoord anders opnieuw aan op de daarvoor bestemde site.

Verder geeft fleet/squad inderdaad een leuke extra. Ik heb echter nog nooit een harbor assault gedaan. Dit wil ik binnenkort toch ook eens meemaken aangezien dit toch wel leuk moet zijn. Het enige wat me tegenstaat is dat het 2 uur duurt.... Dat is toch wel erg lang dat je stil moet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Britannia heb ik inmiddels diverse HA's gedaan (vooral meerdere HD's... :) )
Bij Britannia fleet wordt er gebruik gemaakt van Ventrilo (een soort TeamSpeak maar dan met iets betere kwaliteit geluid) Dit maakt dat je tijdens een HA/HD heel direct communiceert en direct je orders van de squad leader kan krijgen. Die 2 uur zijn echt zo om. Het is spannend en is voor een fleet een echte team builder.

Vooral als je mee kan doen met de laatste battle (de harbor tile) dan gaat het ECHT los. Het strijdtoneel is dan volgepakt met BB5/6 en CV5. Ikzelf zit dan slecht in m'n Andrea Doria. Het voordeel is dat je als 'kleintje' minder snel het doelwit bent en je kan zo toch behoorlijk wat meedoen.

@alaintje: Over je inloggen: kijk goed of je bij de goede server aanmeldt. Als je op Hood je account hebt kan je niet op Biscmarck of Yamamoto inloggen.. :)
Probeer eens op de website van NFEU in te loggen? (officiele website is tegenwoordig www.twowar.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi hoor! ik ga nu ook voor een cv maar kan je wat tips geven hoe ik het moet doen cwa pilots? ik heb nu 1 rookie piloot bijna ik ben atm lvl 22... us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Als ik op de site mijn wachtwoord opvraag zegt die: no match found tussen account en e-mail.

En ik heb nog geen server kunnen kiezen...
Ik heb mijn account geactiveerd, en toen wat gekeken op account enzo, maar kon niks vinden...
Toen wou ik gaan spelen maar dan zegt die ivalid password!

Is het trouwens normaal dat er bij mijn mailtje staat:
Info:
Naam: schippertje
password: jde***** (eerste drie letters) en dan sterretjes

heb maar wat ingetypt natuurlijk, voor mijn wachtwoord.
Ik moet nu heel hard gaan leren :( :(
Dan kom ik terug op tweakers, en dan als er niemand een oplossing heeft gegeven ga ik CoH spelen...

[ Voor 35% gewijzigd door alaintje op 21-09-2009 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat weet ik niet... vraag je wachtwoord aan of maak een nieuw acc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je voor CV wil gaan dan zal je een aantal specifieke sailors moeten trainen:
Hier zie je overigens wat voor sailor en overige slots de USN schepen hebben: http://nfeu.info/page.php?28

Uiteraard heb je een BO nodig. Deze hoeft geen bijzondere specialiteiten te hebben. want een CV BO hoeft geen lange guidelines voor kuns te hebben. Je kan dus iedere willekeurige sailor als BO gaan opleiden.
Tip: neem een neut en level deze tot aan het level van je eerste CV (bij USN is dat de bogue op lvl50)

Je ziet dat de Bogue geen R slots heeft. Alleen support slots waar je je pilots plaatst. Latere CV's hebben wel R slots. (bij USN vanaf Yorktown)
Naast genoeg pilots (vuistregel: 2/3 van je pilots als fighter, 1/3 als bomber) is het wel handig om een medic (tegen crewdeath) en een seaman (boost overige sailors) aan boord te nemen.

Ability van medic: Potentiality zo hoog mogelijk (+15 dus)
Ability van Seaman: voor een CV: Potentiality + FIghter + Bomber + Air. Allen het liefst zo hoog mogelijk. Als je een Pot +14 , Fighter/Bomber/Air +11/+11/+11 kan krijgen dan is die perfect. Hoge stats in Repair en Restore zijn meegenomen.
Ability van fighters: Fighter +12 en air zo hoog mogelijk maar is niet echt belangrijk
Ability van bombers: Bomber +12 en air zo hoog mogelijk maar is niet echt belangrijk

CV is een apart spelletje en je zal flink wat moeten oefenen om het onder de knie te krijgen.

Ik ga meestal naar GB en laadt dan voornamelijk local fighters en een paar bombers voor later in de game. Die local fighters hebben maar een 30 sec brandstof dus kunnen niet lang in de lucht blijven. echter zijn ze een stuk sterker dan gewone vliegtuigen en kunnen zelfs Tier2 fighters naar beneden halen.

In Blitz laadt ik wel gewone fighters omdat ik alleen scouts tegenkom die naar beneden gehaald moeten worden. In Blitz draai ik dan ook de fightersaantal en bomber aantal om: 1/3 fighters en 2/3 bombers.

De keuze om voor Divebomber of Torpedo bomber te gaan is denk ik afhankelijk van de natie die je kiest. US is meen ik vooral goed als TB.

Zorg er vooral voor dat je zo snel mogelijk extra sailors nalevelt zodat je later niet opnieuw hoeft te wachten op extra sailors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap hem ik heb nu al een bomber (wel lvl 1 en een fighter lvl 1) maar... welke dingen moest ik volgen voor een seaman en een medic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 07:18:
ik snap hem ik heb nu al een bomber (wel lvl 1 en een fighter lvl 1) maar... welke dingen moest ik volgen voor een seaman en een medic?
nfhaas,

leren lezen is ook een vak. Als de post te lang lijkt in je ogen en hem dus niet leest, wil je dan ook niet reageren met vragen... 1 post boven je staat het antwoord.
Ability van medic: Potentiality zo hoog mogelijk (+15 dus)
Ability van Seaman: voor een CV: Potentiality + FIghter + Bomber + Air. Allen het liefst zo hoog mogelijk. Als je een Pot +14 , Fighter/Bomber/Air +11/+11/+11 kan krijgen dan is die perfect. Hoge stats in Repair en Restore zijn meegenomen.
Ability van fighters: Fighter +12 en air zo hoog mogelijk maar is niet echt belangrijk
Ability van bombers: Bomber +12 en air zo hoog mogelijk maar is niet echt belangrijk
Verder heb je niet genoeg aan 1 FP en 1 TB/DB
Zoals ik ook in mijn (blijkbaar te lange verhaal) vertelde heb ik 2 TB/DB en 1 FP en was dit veel te weinig. Ik heb nu 3FP en 3TB/DB's. Wanneer ik weer een level hoger ga (level 65) neem ik er een medic + seaman bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-09 13:58
N.a.v. dit topic ben ik vorige week ook begonnen...
Gebruik nu nog auto aiming omdat ik mezelf geen tijd geef om manual onder de knie te krijgen.
Zit nu in een destroyer (US), maar wordt nog regelmatig uit het water geblazen voordat ze binnen het bereik van mijn guns zijn.
Gek genoeg zitten er soms ook wel battles tussen waarin ik zelf amper geraakt wordt en ik behoorlijk wat damage kan veroorzaken.
Wel erg verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zet je auto en manual aming on of off? btw ik zal dan 2 fighters eerst proberen te maken en nog 2 bombers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 10:49:
ik begin wat te snappen van aa.. maar ik heb 2 problemen: eerste ik heb bijna geen geld.. ten 2de ik heb geen aa ppl ik heb alleen acc gunners en 1 torp man..

yea mijn rookie piloot is 25!! ik heb nu 4 scouts en ze zijn wel lekker vind ik.. soms beetje moeilijk..
Je kan ook gewoon andere snelle relaod guns pakken dual 5.45 oid is dat voor us. Die zijn ook goed om te aa'en in de buurt van BB'tjes of CV's. Daar is de atlanta wel goed voor. Kan je ook gelijk leren HA'en. Als je dan kan heb je een leuke cl. HA'en tegen een brooklyn oid is fun.

AA gastjes dus geen vereiste. Zou zeggen neem die 5.45's van us, weet niet precies welke meer. Neem een combo layout van AA shells en He light en leefje uit.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-09 13:58
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:56:
hoe zet je auto en manual aming on of off?..
Dit gaat m.b.v. je FCS... Of je kiest voor auto fcs of voor aiming (finder is voor carrier las ik...). Dit kun je in je haven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ty maar ik kan dus echt geen aa!!!!! ik schiet echt niks raak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Moet je even op trainworld.us kijken voor de golden angle van de guns. Golden angle houdt in dat ze schieten op de standaard hoogte van vliegtuigen. Na veel oefenen leer je vanzelf om de hoogte in te schatten en dus ook de afwijking van die golden angle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap de golden angel wel... maar hoe moet ik richten met de roode of de groene??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De groene lijnen geven de richting aan, de rode lijnen geven de hoogte aan dat je schiet. Alleen USN AA heeft die extra rode guidelines.

Dit is om het makkelijker te maken om vliegtuigen te raken die niet op maximale hoogte vliegen (dan zal je lager moeten richten dan de golden angle), of vliegtuigen die erg dicht bij je zitten (dan zal je hoger moeten richten dan de golden angle). Bij AA geldt (nog meer dan bij naval guns) dat je moet anticiperen op de snelheid en de richting van de vliegtuigen. Oh nog een ding: het wordt niet gewaardeerd om friendly fighters neer te knallen. Wees dus heel zeker van je zaak als aan het AA-en bent en knal niet in het wilde weg omdat je over de speaker hhort "airplane in sight"....

Lees de AA guide eens na en op youtube zijn er ook nog wel wat filmjes te vinden die een indruk geven hoe je moet AA-en.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2009 23:13 ]

Verwijderd

ik heb maar een gearing dus ja... met kogels ik heb maar 45 per gun. ik ga eerst maar naar de ddx dd en dan naar lvl 30.. ddx dd heb ik vandaag gehaalt bo moet zijn laatste exptjes..

Verwijderd

sorry dat ik niet edit!! maar!!! eindelijk de atlanta heb ik>3333333333!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker zo'n party weekend.

Ik hark met m'n seydlitz gemiddeld 20K exp en 50K credits per rondje binnen!!.... m'n pilots zijn nog wat lager in level en die krijgen per rondje zo'n 12-15Kexp erbij. Ik kan wel zeggen dat ik door de levels heen vlieg. Bu is mijn BO lvl63. Nog 4 te gaan voor Graf Zeppelin!....

Die locals zijn een uitkomst. Zo haal ik echt flink wat vliegtuigen naar beneden en dat levert gewoon veel crdits op.

Ik begin een rondje meestal door 2 pilots met locals te laden. 1e met 4 en de 2e met 3. (de seydlitz heeft maximaal 7 sorties) Zodra ik scouts zie aankomen dan release ik 3 vliegtuigen en zet meteen de 3e fightersailor aan het laden met 3 vliegtuigen. als de eerste 3-4 scouts neergehaald zijn dan ben ik ook door de brandstof heen (locals hebben maar 45 sec brandstof) en tegen de tijd dat ze geland zijn is de 3e sailor ook klaar met laden.

Meestal komen op dat tijdstip ook zo'n beetje de vijandelijke fighters in de buurt. Dan stuur ik meteen 2 sets de lucht in.... dus 7 vliegtuigen tegelijk. Als het niet al te hoog level fighters zijn, maken ze geen schijn van keans tegen locals. Alleen lvl100+ fighters zijn lastig. Als ik merk dat die er tussen zitten probeer ik mijn vliegtuigen te sparen en stuur ze uit zodra ik bombers zie aankomen.

Tegen het eind van het spel begin ik Divebombers te laden. 5 stuks per keer en ik zorg dat ik altijd 2 fighters gereed heb voor het geval er vliegtuigen bij mij in de buurt komen.

Als ikd ie 5 wegstuur, laad ik meteen de volgende 5 bij een 2e sailor. Zo kan ik toch redelijk snel achter elkaar bombers uitsturen. Met 5 bombers die elk 2,5K damage doen op deck heb ik toch al behoorlijk wat schepen laten zinken. OVerigens heeft de seydlitz 6 support slots. Ik heb daar nu 3 fighters en 3 divebombers. Ik gebruik geen guns in de R slots. De R slots gebruik ik voor m'n Medic en m'n Seaman.

Leuk spelletje... dat CV varen, je bent alleen kansloos als je in range van een BB komt dus heel vroeg anticiperen op wat er jouw kant uitkomt is een must.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2009 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga nu ook cv class doen ben atm lvl 36 bo us.. lvl 38 voor nieuw ship nodig en dan naar lvl 50 trainen btw met beggen heb ik nu 7mil pionts en bijna 3mil cash dus genoeg geld om door te stromen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 07:19:
ik ga nu ook cv class doen ben atm lvl 36 bo us.. lvl 38 voor nieuw ship nodig en dan naar lvl 50 trainen btw met beggen heb ik nu 7mil pionts en bijna 3mil cash dus genoeg geld om door te stromen
hehe, dat heb je dan goed voor mekaar gekregen :) Maar 7 mil punten is beetje overbodig. De cash is altijd mooi meegenomen, maar je groeit zelf ook waardoor je het in principe niet echt nodig hebt. Al is 3 mil altijd nice om te hebben :)

Ben zelf inmiddels level 60 geworden met me CV BO en geniet nog altijd van mijn schipje. Ik heb nu 3 fighter pilots en 3 bombers. Binnenkort de GB's gaan deon en dan hop door naar level 65 voor een prachtig nieuw ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice!.. bijna lvl 38 hier met bo! dus close new ship maar denk zo: beter teveel points dan teweinig

rofle!! france en italy komen er aan op de eu server!! eind dit jaar hoorde ik en navyfield heeft het zelf gezegt! check je mail

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2009 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
Ik heb ondertussen een Brooklyn, heb hem uitgerust met de Triple 6" 47 cal 16D's. opzich best leuk bootje. Heb nu 3 engeneers van lvl 31 in me support slots en 2 repairers van lvl 31 in me T slots, ik gebruik verder m'n T slots ook niet. Is dit handig om te doen of kan ik beter voor andere Set up kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om je nu al "BB style" aan te wennen is het prima om je T-slots niet met torpers te vullen. Aan de andere kant is juist de Brooklyn een zeer gevaarlijk schip die als last resort ook nog eens als je dicht bij elkaar zit ERG veel schade kan toedienen door een volle lading torps op een tegenstander af te vuren. De brooklyn is een van de weinige schepen die head on het kan opnemen met CA's. Als je richting GB gaat dan heb je die torps absoluut niet nodig omdat je toch niet in de buurt kan komen van vijandelijke schepen zonder afgeschoten te worden. Dan is het levelen van supportcrew een stuk efficienter.
In Blitz zijn die torps wel weer handig maar voor jouw eigen ontwikkeling is het beter ze er af te laten. (ook al verlies je daardoor misschien wat vaker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 13:34:
Om je nu al "BB style" aan te wennen is het prima om je T-slots niet met torpers te vullen. Aan de andere kant is juist de Brooklyn een zeer gevaarlijk schip die als last resort ook nog eens als je dicht bij elkaar zit ERG veel schade kan toedienen door een volle lading torps op een tegenstander af te vuren. De brooklyn is een van de weinige schepen die head on het kan opnemen met CA's. Als je richting GB gaat dan heb je die torps absoluut niet nodig omdat je toch niet in de buurt kan komen van vijandelijke schepen zonder afgeschoten te worden. Dan is het levelen van supportcrew een stuk efficienter.
In Blitz zijn die torps wel weer handig maar voor jouw eigen ontwikkeling is het beter ze er af te laten. (ook al verlies je daardoor misschien wat vaker)
Hangt er wel vanaf wat voor CA je tegenkomt. Als je een US CA tegenkomt met slechte gunners, ja dan heb je een kansje. Echter wanneer je een UK of KM CA tegenkomt met halfgoede gunners kan je het echt shaken hoor, dan moet je niet head-on. Hit en run is dan het devies, hoewel je dat tegen een KM of IJN CA waarschijnlijk niet red omdat die relatief snel zijn.

Brooklyn is bij uitstek geschikt om DD's lekker lastig te vallen en andere CL's te verrassen en flink wat schade toe te brengen. Wanneer je gunners op het niveau zitten dat je spread echt klein is wordt je nog gevaarlijker. Helaas zal je dan bijna aan GB lvl zitten en dan heb je niet zoveel meer aan je CL.

Begrijp me niet verkeerd, maar zoals vermeld wordt dat de Brooklyn een CL is om lekker mee head-on te gaan hangt zoals altijd van je tegenstander af. Voor andere CL's geldt dat ook echter hebben die vaak 1 factor die ze kan redden. IJN, KM CL's hebben snelheid of range om zich te redden en UK heeft armor om te overleven. Brooklyn heeft van alles wat, dus blinkt nergens in uit. Speel de Brooklyn met de echt US stijl, hit en run. Zo heb ik mijn US lijn gedaan en met relatief veel plezier. Probeer ook een in een GB de brooklyn met 5 keer dual high angle 6"geschut (zijn vrij zwaar en spread is wat minder) maar wel leuk tegen vliegtuigen en om CV's te beschermen tegen dd's of ca's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Zo. Gisteren Brittania gejoined na een tijdje amper gespeeld te hebben en sowieso fleetloos was.
Blij dat ik bij Vikings weg ben.

Enfin. Natuurlijk ben ik weer op reis als er een event plaatsvind. Had wel wat snelle leveltjes kunnen gebruiken. Die laatste leveltjes naar LionII gaan mij niet snel genoeg, en de Vanguard valt flink tegen voor een BB4. De range is nog steeds niet concurrerend met die van andere naties, dmg/shell is zelfs lager dan die van de Iowa en de spread van de guns is zeer slecht zelfs met gunners die 5 levels hoger zijn dan de guns zelf.
Speel overigens nog het meest in m'n Dunkerque. Moest nog wat pilootjes nalevelen voor m'n CV, en toch, met maar 2 engineers en 2 reps is het een fijn bootje waar je flink mee kunt uithalen. Af en toe een snelle stiekeme rush diep binnen de vijandelijke linies en wat BB's en CV's naar de kelder jagen, heerlijk.
Helaas begint het level verschil met m'n crew wat te hoog te worden. Bij 35 levels verschil begint het behaalde XP toch erg laag te worden.

Trouwens, ik vindt ook dat je met de brook prima head-on kunt gaan met CA's, ook als de vijandelijke CA goed speelt, als jijzelf ook goedd speelt kan het prima in de meeste gevallen. Gelukkig spelen de de meeste CA's te beroerd om hier een punt van te maken. Ik deed in mijn CL's niets anders dan achter de vijandelijke CA's aangaan.
UK heeft armor om te overleven
Dat gaat meestal helaas niet op. maar een paar bootjes kunnen goed armoured worden, bij de blitzklasse zijn dat de dido/sirius en de County, Bij de BB's de KGV/PoW (opofferen guns) Nelson (idem) en de LionI (idem) maar vanwege het gewicht van de crew alleen in de vroege levels en zelfs dan moet je vaak crewslots en guns opofferen voor armour. Buiten dat word je vaak zat gerushed en dan is armour ook niet effectief meer.
Men blijft maar roepen dat de RN overpowered is vanwege hun armour. Vandaar dat ik in de afgelopen 2 weken 1 enkele RN armourboot heb gezien?
Nee, RN armour moet je zeker niet als een sterk punt aanzien, helemaal niet vanwege de combinatie van langzaam schip+kortste range.
Waar de zogenoemde armour schepen wel in uitblinken is speedwhoring en rushing icm goede manouevreerbaarheid en gun-positionering. Maar dat is voortgekomen uit het feit dat RN de korste range van allemaal heeft en vaak wel moet rushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
Ook weer even een update vanaf mijn zijde.

Ik heb gister level 65 behaald met mijn CV klasse. Waardoor ik de beschikking kreeg tot de Yorktown. Wat een verbetering ten op zichtte van de Independance. Je kwam daar toch altijd vliegtuigjes te kort. Zeker op GB waar je ogen in je achterhoofd moet hebben en op je vliegtuigen zelf om ze door alle fighters door te escorteren. Wat vaak genoeg fout gaat. Of ze na de drop ten onder gaan.

met de Yorktown heb ik 30 bombers, 20 fighters, 5 torps en 3 recons erop. Erg fijn. Daarnaast ook nog 4 guns die erop zitten (kunnen er 8 op maar 4 is zat) om rushende en humpende DD's mee neer te halen.

Ik heb altijd gezegd dat ik na het behalen van level 65 weer over ging naar me UK BB lijn waar ik nog altijd op de County zit. Zo gezegd zo gedaan. Zeker gezien het feit dat het +50% extra creds vandaag zijn, gaan we eens veel spelen. En moet de eerste BB op level 53 toch binnen handbereik liggen.

Ik vraag me alleen wel af wat ik na deze 2 lijnen wil gaan doen. Iemand hier een idee over? Ik zit met verschillende dilemma's.

- Nog een BB lijn maken, maar dan bijv US?
- Torpwhore japan crew boot.
- SS jap crew...

Ik kreeg te horen een AA schip, maar ik ben daar echt slecht in en heb er ook geen trek in om dat te gaan doen. CV driven is erg leuk, maar ik denk dat 1 CV lijn voldoende is. Wat raden jullie me aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag ook weer eens een LEKKER rondje gehad in mijn Graf Zeppelin.
http://img93.imageshack.us/img93/5866/cv1highscore.jpg

143K credits... LEKKER...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neem een sub.. geen dag het zelfde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
Afgelopen weekend weer flink gespeeld, Heb nu me USN BO1 op lvl 45, zit lekker op me Cleveland nu met Dual 8" Guns, Range is echt super. kan zelfs een Hipper outrange. alleen me spread is nog nie optimaal, maar da komt wel.

Speelt er verder nog iemand? want heb weinig mense van Got online gezien althans die in me Friendslist staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel niet heel veel meer atm... begint saai te worden dat lvlen! speel meer wolrd of warcraft ik weet een groote omstap maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
Ik heb ook minimaal een maand nie meer gespeeld, maar had dit weekend ineens weer zin. en was het zowaar niet ineens weer beu na een half uur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
Leondendungen schreef op maandag 02 november 2009 @ 16:50:
Ik heb ook minimaal een maand nie meer gespeeld, maar had dit weekend ineens weer zin. en was het zowaar niet ineens weer beu na een half uur ;)
Punt is inderdaad om het niet te lang achter elkaar te spelen, maar soms heb je er gewoon enorm veel zin in om een bootje ten onder te laten gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
Dbm12 schreef op maandag 02 november 2009 @ 17:20:
[...]

Punt is inderdaad om het niet te lang achter elkaar te spelen, maar soms heb je er gewoon enorm veel zin in om een bootje ten onder te laten gaan :)
Inderdaad, en als je dan ook nog eens paar lvl's omhoog kunt en je hebt je draai gevonden in het bootje dat je hebt dan blijf je weleens wat langer spelen ;) Zo heb ik afgelopen weekend me Cleveland berijkt. Moet zeggen dit is lekkerbootje om mee te spelen, als je hem op de juiste manier speelt is het zo ongeveer een CA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
Ondertussen met 2de USN BO op lvl 30 in me Atlanta met lvl 46 gunners. lekkere dichte spread nu, nog net geen blockshot. wil met 2de BO via northampton lijn naar USN CV, terwijl ik met me 1e BO nu lvl 45 op cleveland voor BB wil gaan. door 2 lijnen gelijktijdig te lvl'n krijg ik me gunners mooi paar levels hoger als me BO's. wat spread aanzienlijk verkleint.

[ Voor 21% gewijzigd door Elve1984 op 04-11-2009 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice leon..

ik haal nog lang geen block shots met mijn gunners dat is wel jammer maar toch :D
ik heb de puf er niet voor om mijn bo 10 lvls te trainen ik haal iets van 600 exp per potje ja ik ben niet goed...
als ze nou de exp van 40 tot 50 met 10k exp inkorten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
Welk schip heb je nu dan NFHaas? en als je zorgt dat je een goeie crew hebt, en je Gunners lvl of 8 a 10 hoger zijn dan je BO en genoeg Vets en Experts hebt dan maak je een goeie kans, ik heb op me lvl 49 gunners nu bij elke gunner 100 vets en 100 experts. da scheelt wel heel veel al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ol jeb geen vets me bo is lvl 40 en me gunners ook zoiets btw heb north hampton best lekker ship soms...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
Northampton staat er inderdaad ook om bekend dat je heel goede gunners moet hebben omdat je spread anders waardeloos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o dan ben ik niet alleen :D
maar jammer dat op de atlanta niet veel armour kan.. zoals op north hampton ik had deck armour op 2,5 en die andere ook en voor torps 60... maar dat heb je ook nodig als je blitz speeld vooral met een brook er bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
je moet ook geen Armor doen op je brook, denk dat je je speelstijl moet aanpassen. Probeer met 5 tripple 6inch guns van wat grotere afstand DD's te killen. Gebruik de snelheid die het schip heeft, als je gerusht wordt door iemand met Torps moet je deze proberen te ontwijken door je hogere snelheid te benutten.
Pagina: 1 ... 10 ... 25 Laatste