ik heb geen brook.. maar ik bedoel je hebt op north hampton 2,5 deck ect wel nodig als je tegen brook moet.. als je niet wil vluchten als een bange haas
Verwijderd
zo een goede dag! heb nu een elite lvl 74 usn gunner full bve! gratis!!
een real word trader vroeg als ik voor hem wat kon kopen en ik haat die gasten maar ik zei ja..
hij gaf ze pass en die gast aan mij en de 2de zou ik ook krijgen als ik voor 50 dollar had gekocht.. heb tegen mod gereport en die zei dat ik die lvl 74 kon houden..
een real word trader vroeg als ik voor hem wat kon kopen en ik haat die gasten maar ik zei ja..
hij gaf ze pass en die gast aan mij en de 2de zou ik ook krijgen als ik voor 50 dollar had gekocht.. heb tegen mod gereport en die zei dat ik die lvl 74 kon houden..
1 Gunner heb je zo ie zo niks aan, Je moet proberen 2 dezelfde lvl's te hebben, dan wordt je spread het kleinste. En je moet zorgen dat je in northampton je range benut tegen een brooklyne, als het goed is kun jij met je northampton buiten het schootsbereik van een Brooklyn blijven, en eventueel je snel heid gebruiken om buiten zijn schootsveld te komen. dan heb je niks aan Armor.
Kwestie van veel doen, krijg je er handigheid in. Is wel De manier om in dit spel iets te bereiken, als je straks BB bent dan kun je niet anders. anders overleef je het nooit.
Verwijderd
nee maar ik ga ook cv line.. en heb nu een ijn cv line gestart want heb niet genoeg usn pilots...
Als je van de 1 land te weinig piloten hebt, maar van de ander nog moet beginnen kan je toch beter gewoon een paar crewmembers erbij trainen? Dan helemaal overnieuw te beginnen?Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 17:25:
nee maar ik ga ook cv line.. en heb nu een ijn cv line gestart want heb niet genoeg usn pilots...
Dan weer even een update vanaf mijn zijde.
na een maandje eruit geweest te zijn heb ik gisteren toch weer even mijn client opgestart. Het blijft toch een leuk spelletje. Ik heb helaas door dit gebrek geen nieuwe zaken gekregen en mijn premium account is dus ook foetsie. Dit is toch wel een behoorlijk gemis..... Even met me CV gespeeld, 2 andere CV's neergehaald + nog een BB en andere schade... Winst aan mijn zijde van het team en slechts 2700 XP per sailor........ Waar je normaal toch over de 10K behaald.... Dat is toch wel even een pijnlijke domper....
Als ik dan ook weer intensiever ga spelen dan gaat dat prem account toch echt weer aan want zonder is gewoon onmogelijk om te kunnen lvlen.
Overigens denk ik nog steeds erover om een Dunkerque te kopen, maar ik zou graag van iemand screenshots willen zien hoe de spread is. Kan iemand voor mij hiervoor screenshots maken? Wat de spread is op lange afstand, korte en medium range. Bedankt!
Gisteren ook nog 1 uurtje kunnen spelen, Heb met me BO1 lvl 48 gehaald. en meteen een Baltimore gekocht. maar Triple 8" 14L erop. is toch weer ff wennen met de dual 8" van me cleveland. guns gedragen zich toch net ff iets anders. maar opzich wel fijn schip. heb er me eerste battle al weer mee gewonnen. en toch 7000k experiance per sailor. Nu op naar de Alaska.
Verwijderd
w0w 7000k.... nogal veel
ben atm blij met 1k per persoon op lvl 15 he.... net wat fighters gekocht like 4 fighters en nog 2 bombers.. dat bringt als ik mijn eigeng bombers er bij train op 4 bombs en 4 fights.. en nog lvl 1 fights daar heb ik nog stuk of 3 van dus genoeg fights
dm voor de spread kan je ff op trainersworld kijken.. daar staan alle guns op/spread...
dm voor de spread kan je ff op trainersworld kijken.. daar staan alle guns op/spread...
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2009 06:54 ]
Jammer dat er tegenwoordig zo weinig Got-ers nog spelen. Afgelopen weekend weer event weekend geweest en weer de nodige lvl's kunnen stijgen. me Us Bo1 zit nu op lvl 54, vaar hiermee in een BC Alaska met 3x 12" guns met gunners lvl 59. begint voort ergens op te lijken. spread is nog wel slecht maar begint te komen. met me Us Bo2 zit in op lvl 38 in een Northampton, met zelfde lvl 59 gunners met 3x 8" maar deze spread is gewoon waardeloos. dit bootje vlug door lvl'n naar de Portland en dan CV Bogue.
Speelt er nog iemand of niet? lijkt me leuk om weer eens keer paar Got-ers online te zien.
Speelt er nog iemand of niet? lijkt me leuk om weer eens keer paar Got-ers online te zien.
De Prem CA van de US is wellicht ook een leuk schip voor je. met 2* de 12" inchers erop die je ook op je alaska kan hebben. Net wat sneller goed te armoreren en ook lekkere AA optie. AA sluit armor wel uit helaas.
Aangezien US taktiek sneek, hit en run is, is dat een betere optie voor je huidige level dan de BC of BB.
Aangezien US taktiek sneek, hit en run is, is dat een betere optie voor je huidige level dan de BC of BB.
flickr - WOT Profile - Game PC
Verwijderd
Ik heb ook de Northhampton, met lvl 47 gunners (12/10, classed als acc., acc./60 vets en 100+ experts) en de spread is toch best aardig...
Wat voor gunners heb je precies?
Alaska beetje leuk schip? Daar ben ik ook naartoe aan het levelen...
Ik speel trouwens ook op Hood, ingame nick = captainmib
Wat voor gunners heb je precies?
Alaska beetje leuk schip? Daar ben ik ook naartoe aan het levelen...
Ik speel trouwens ook op Hood, ingame nick = captainmib
Verwijderd
Ik heb afgelopen weekend toch flink wat rondjes in m'n Graf Zeppelin gevaren. Een paar rondjes kwam ik zelfs aan flink wat bomb runs toe (omdat tegenpartij geen CV's meer had en ik m'n fighters vrijwel niet meer nodig had)
Rondje met 90K damage en verschillende met 10K fighter bonus.... credits vliegen binnen op die manier (50K+ per rondje) en exp gaat ook lekker. zo'n 20K - 35K per rondje als mijn kant wint en ik heel blijf....
Rondje met 90K damage en verschillende met 10K fighter bonus.... credits vliegen binnen op die manier (50K+ per rondje) en exp gaat ook lekker. zo'n 20K - 35K per rondje als mijn kant wint en ik heel blijf....
Moet zeggen vindt Alaska wel leuk schip. voor de eerste keer dat je echt met Range mee kunt varen in Lijn in GB en af toe keer uitval doen om een gehavent schip aan te vallen/uitschakelen. da is beetje tactiek die ik gebruik. Ik gebruik zowel voor Northampton als voor Alaska de zelfde gunners, aangezien ik met me Northampton naar Carrier line wil. dus kan ik me gunners nog paar extra lvl's opkrikken.
Hebben base stats 11/11 100 vets en 190+ experts. heb ze nu geclass't als 2x reload, zijn nu dus Heavy Rld gunners, laatste keer class ik ze als Accuracy.
Mijn ingame is overigens: Elve.
Voeg me maar toe aan friendslist spreek ik je wel keer online.
Hebben base stats 11/11 100 vets en 190+ experts. heb ze nu geclass't als 2x reload, zijn nu dus Heavy Rld gunners, laatste keer class ik ze als Accuracy.
Mijn ingame is overigens: Elve.
Voeg me maar toe aan friendslist spreek ik je wel keer online.
[ Voor 8% gewijzigd door Elve1984 op 30-11-2009 17:08 ]
Heeft iemand een Mening welke boot ik het best kan pakken na mijn Alaska/Guam, de Colorado of New Mexico? Mijn uiteindelijke doel is de Montana. maar lees over zowel Colorado en New Mexico Goede en Slechte dingen.
of is er hier niemand die nog speeld?
Ik zit zo te lezen en ken het spel niet...
Maar ik ben wel voor dit soort spelletjes.
Ga morgen toch maar eens proberen.
Gewoon even kijken of het leuk is.
Maar ik ben wel voor dit soort spelletjes.
Ga morgen toch maar eens proberen.
Gewoon even kijken of het leuk is.
Floksor
Ben benieuwd wat je er van vindt, 1 tip leerst wel even eerst paar forums/guides door op www.navyfield.eu, www.trainworld.us en vooral www.nf-guides.com. het is namenlijk wel belangrijk dat je met de juiste Sailors begint. anders kom je er later in het spel achter dat je "net" niet mee kunt met de "grote" jongens omdat je sailors niet genoeg ervaring hebben en zo. heb daarom in het begin duidelijk welke schip je voor gaat een BB, CV of Sub. zodat je je crew daarnaar kunt Rollen.
Verwijderd
Ik speel nogLeondendungen schreef op woensdag 09 december 2009 @ 09:37:
Heeft iemand een Mening welke boot ik het best kan pakken na mijn Alaska/Guam, de Colorado of New Mexico? Mijn uiteindelijke doel is de Montana. maar lees over zowel Colorado en New Mexico Goede en Slechte dingen.
Over die 2 battleships heb ik zelf even niks zinnigs te melden. Heb er nog niet mee gespeeld.
Wat zou er goed of slecht aan ze zijn?
Tzijn allebei bb2's? > je weet zelf hoe slecht bb1's zijn, bij bb2 wordt dit over het algemeen wel iets beter, maar ook weer niet heel veel als je het vergelijkt met bb3, 4, 5...
Ik zou gewoon 1 kiezen die jou het beste uitkomt, leukst lijkt, mooist vindt.
(vergelijk de statistieken)
Ik zit bijna in een Fuso. Moet nog 2 levels met mn kongo. Ik heb een hekel aan dat schip...
Denk dat het toch Colorado gaat worden voor mij, lees veel dat deze slechte armor heeft maar wel beter Range en guns. zit nu lvl 56 met me bo nog 3 kan ik Remodelen naar Guam. schijnt de range al beter bij te zijn. hopelijk haal ik dat dit weekend.
Op de lange termijn is de keuze voor welke BB2 niet eens zo belangrijk, erg lang zul je er niet inzitten, en de keus gaat niet over welke de beste is, maar welke de minst slechte. Al is de colo voor een BB2 zeker niet slecht.
Stem je keuze liever af op BB3/4.
Speel zelf nog wel, maar moest even een paar maanden een pauze nemen ivm werk. Januari pas kan ik doorlevelen naar de LionII. (nog 1 level
)
Stem je keuze liever af op BB3/4.
Speel zelf nog wel, maar moest even een paar maanden een pauze nemen ivm werk. Januari pas kan ik doorlevelen naar de LionII. (nog 1 level
Ik zit ondertussen in BC Guam, scheelt kwa range toch wel heel veel. echt een vooruitgang met de Alaska. zit nu met me 2de Bo in Portland op lvl 47 met me lvl 65 Huge Accuracy gunners. dan is de spread toch wel lekker. ga deze nu eerst door lvlen naar lvl 50 zodat ik in bogue kan en wat credits kan scoren die beginnen nu wel voort nodig te worden. heb ondertussen al 2 Fighter pilots lvl40 en 1 Torp bomber pilot lvl 45, en 1 scout lvl 43. deze wordt ook bomber dan heb ik mooie crew om mee te beginnen.
Verwijderd
Ik speel zelf geen CV, maar wat ik heb begrepen is dat 4 Fighter Pilots en 4 Bomber Pilots toch de weg is om te gaan.
(tenzij je het gewoon wilt uitproberen of voor de lol speelt)
vb.: Je kan dan 4 squads van vliegtuigen lanceren - 4x3 vliegtuigen laadt namelijk veel sneller dan 1x12 of 2x6
@ Zentex: ik hoop toch wel dat wanneer ik eindelijk een Fuso kan varen het wat leuker zal zijn dan die vreselijke kongo...
schiet geen deuk in een pak boter, en de spread is vreselijk.
- ik moet nog 3 levels voor de Kaidai - Yay!
(tenzij je het gewoon wilt uitproberen of voor de lol speelt)
vb.: Je kan dan 4 squads van vliegtuigen lanceren - 4x3 vliegtuigen laadt namelijk veel sneller dan 1x12 of 2x6
@ Zentex: ik hoop toch wel dat wanneer ik eindelijk een Fuso kan varen het wat leuker zal zijn dan die vreselijke kongo...
schiet geen deuk in een pak boter, en de spread is vreselijk.
- ik moet nog 3 levels voor de Kaidai - Yay!
Heb afgelopen weekend me Bogue gehaald, best leuk zo'n carrier. Heb nu 2 figheters en 2 TB's. best lastig in het begin nog om fatsoenlijk te torpen. kreeg wel al meteen de tip om geen US en UK cruisers te torpen omdat die goeie AAW hebben. bleek toch wel een bruikbare tip.
@ LeachiM Pas als je in een BB4 zit zul je echt mee kunnen doen in het strijdgewoel en zal jouw performance mede de slag beslissen. Een BB3 kan soms aardig meekomen en is al een factor 100 bruikbaarder dan BB1-2, maar je zult zeer goed moeten spelen om veel schade te kunnen doen en tegelijkertijd te overleven.
Echter maakt de Super Yamato een hoop goed als je die eenmaal bereikt hebt.
Echter maakt de Super Yamato een hoop goed als je die eenmaal bereikt hebt.
ik heb met mijn Guam het zelfde, vaar beetje mee in GB,s en doe af en toe een uitval om wat te raken, en dan vlug weer terug in de lijn om niet afgeschoten te worden. maar het blijft een beetje sprokkelen.
Heb net mijn Brooklyn behaald. Moet zeggen dat dat stukken beter gaat dan de Atlanta.
Brooklyn en Atlanta is wel echt wereld van verschil, vooral het draaien van de guns scheelt veel, is echt ruk bij de atlanta.
Klopt, ben voor m'n laatste level ook weer terug in de DDX gestapt. Wordt je toch minder aangevallen en met dezelfde guns als op de oakland kun je bijna evenveel damage doen.
Verwijderd
Brooklyn is echt een heerlijk schip
Met goede gunners, geen torpedo's!!!!, en opletten waar je vaart blaas je echt alles uit het water.
Ik heb blitzkriegs gespeeld waar ik makkelijk 5 schepen zonk, en nog behoorlijk veel dp over had.
De atlanta zouden ze uit het spel moeten schoppen, samen met de akitsuki.
Slechte schepen...
Mn kaidai is nu ook binnen.
Lekker schip, al moet ik er wel nog even mee leren spelen.
4 torpedobuizen tov 6 is wel even anders.
Nu op naar Fuso met IJN battleship BO, en met US naar de Balti en New Orleans
Met goede gunners, geen torpedo's!!!!, en opletten waar je vaart blaas je echt alles uit het water.
Ik heb blitzkriegs gespeeld waar ik makkelijk 5 schepen zonk, en nog behoorlijk veel dp over had.
De atlanta zouden ze uit het spel moeten schoppen, samen met de akitsuki.
Slechte schepen...

Mn kaidai is nu ook binnen.
Lekker schip, al moet ik er wel nog even mee leren spelen.
4 torpedobuizen tov 6 is wel even anders.
Nu op naar Fuso met IJN battleship BO, en met US naar de Balti en New Orleans
Ik speel ook nog maar wel bij vlagen. Ik speel nu de volgende schepen: KM - Moltke (heerlijk), UK - Edinburgh (vereist wat oefening maar het wil wel), US - Atlanta (vereist nog meer oefening, maar dan lukt 20k+ damage wel) en bij IJN gebruik ik nu de Tatsuda. Ik kijk al uit naar de County en de Brooklyn.
Als het spel gaat vervelen nog een tip; Ga gewoon voor iedere natie levelen, dat gaat vrij rap in bijvoorbeeld de supportslots van de natie waarmee je het verst bent. Voor afwisseling: ga gewoon eens torpedo-whoren met een Fubuki. Een zwaar onderschatte DD als je het mij vraagt. Daarmee doe je zo tussen de 20 en 30k. Overigens is de Tatsuda in TW setup sneller (60 knopen geen probleem tegenover 53 knopen voor de Fubuki), maar ook een groter target en de draaicirkel is groter.
Oh en nog wat; Als je al een crew bij elkaar gaat dobbelen doe het gelijk goed. Lees even wat guides door. Het is absoluut mogelijk om binnen een avondje een crew bij elkaar te krijgen. 11/11 gunners is zelfs binnen een uurtje te doen. Daar pluk je dan later de vruchten van. Een schip als Atlanta is vrijwel onspeelbaar met slechte gunners, zeker gezien de krappe hoeken die je met je turrets gezamelijk kunt maken. Met een kleine spread en de enorme hoeveelheid guns kun je echter toch vrij goed meekomen. Hetzelfde geld voor de IJN DDs; Zet er goede gunners op en je kunt afwisselend rushen, torpederen en de klus vanaf een afstandje klaren.
Op de Moltke kun je overigens best wat armor aanbrengen. Het ding draagt probleemloos 7" op de boeg en dan nog wat bulk. In de GB heb je er niks aan, maar in de BK is het makkelijker een groepje rushende DDs van je af te houden. Met de Kusts (<lvl 60) en wat gepimpte gunners heb ik zo al aardig wat schepen verzonken en battles gewonnen.
Als het spel gaat vervelen nog een tip; Ga gewoon voor iedere natie levelen, dat gaat vrij rap in bijvoorbeeld de supportslots van de natie waarmee je het verst bent. Voor afwisseling: ga gewoon eens torpedo-whoren met een Fubuki. Een zwaar onderschatte DD als je het mij vraagt. Daarmee doe je zo tussen de 20 en 30k. Overigens is de Tatsuda in TW setup sneller (60 knopen geen probleem tegenover 53 knopen voor de Fubuki), maar ook een groter target en de draaicirkel is groter.
Oh en nog wat; Als je al een crew bij elkaar gaat dobbelen doe het gelijk goed. Lees even wat guides door. Het is absoluut mogelijk om binnen een avondje een crew bij elkaar te krijgen. 11/11 gunners is zelfs binnen een uurtje te doen. Daar pluk je dan later de vruchten van. Een schip als Atlanta is vrijwel onspeelbaar met slechte gunners, zeker gezien de krappe hoeken die je met je turrets gezamelijk kunt maken. Met een kleine spread en de enorme hoeveelheid guns kun je echter toch vrij goed meekomen. Hetzelfde geld voor de IJN DDs; Zet er goede gunners op en je kunt afwisselend rushen, torpederen en de klus vanaf een afstandje klaren.
Op de Moltke kun je overigens best wat armor aanbrengen. Het ding draagt probleemloos 7" op de boeg en dan nog wat bulk. In de GB heb je er niks aan, maar in de BK is het makkelijker een groepje rushende DDs van je af te houden. Met de Kusts (<lvl 60) en wat gepimpte gunners heb ik zo al aardig wat schepen verzonken en battles gewonnen.
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Nog iets meer dan een half level en ik kan doorgroeien naar de Cleveland.
Moet eerst trouwens nog wel even wat credits binnen halen.
Moet eerst trouwens nog wel even wat credits binnen halen.
Verwijderd
Euh, doe het dan gelijk echt goedMr_Atheist schreef op zondag 27 december 2009 @ 02:13:
Als je al een crew bij elkaar gaat dobbelen doe het gelijk goed. Lees even wat guides door. Het is absoluut mogelijk om binnen een avondje een crew bij elkaar te krijgen. 11/11 gunners is zelfs binnen een uurtje te doen. Daar pluk je dan later de vruchten van. Een schip als Atlanta is vrijwel onspeelbaar met slechte gunners, zeker gezien de krappe hoeken die je met je turrets gezamelijk kunt maken. Met een kleine spread en de enorme hoeveelheid guns kun je echter toch vrij goed meekomen. Hetzelfde geld voor de IJN DDs; Zet er goede gunners op en je kunt afwisselend rushen, torpederen en de klus vanaf een afstandje klaren.
Dobbel alleen naar +12 sailors, wat je echt merkt in je bemanning.
Ik ben, toen ik begon met spelen, gewoon gestart met de gele standaard crew. Dat merk ik nu op BB level. Vreselijk.
Toen begonnen met een goede US navy crew. Alle benodigde bemanning en alles zo hoog mogelijk.
(dus +15 BO's, +12/10 gunners, en +12 support crew)
Dat merk je...
Ook in GB een goed schip hoor. Met anti-air of nassau guns.Op de Moltke kun je overigens best wat armor aanbrengen. Het ding draagt probleemloos 7" op de boeg en dan nog wat bulk. In de GB heb je er niks aan, maar in de BK is het makkelijker een groepje rushende DDs van je af te houden. Met de Kusts (<lvl 60) en wat gepimpte gunners heb ik zo al aardig wat schepen verzonken en battles gewonnen.
Gebruik dan geen armor, want je bent een schildpad die erom vraagt gezonken te worden
(geldt voor bijna alle schepen: geen armor is beter)
In blitz kan het wel. Maar daar kan ik ook bijna iedereen aan door gewoon goed op afstand te blijven en raak te schieten
Edit: ow ja:
euh? Wat zijn dat?Met de Kusts (<lvl 60)
Heb nu BO lvl 61 met 2 11/11 gunners in Guam, zit nu alleen te twijfelen of ik Premium Sebastopol ga kopen of niet. heb met me 2de BO lvl 54 met 2 fighters lvl 44 en 2 TB's lvl 48 in Bogue zitten, ben extra fighters en Bomber pilots aan het lvlen, toch wel grappig om met zo'n carrier Blitz te spelen, hark je stiekem berg kredits binnen. Me volgende stap wordt KM Sub en BB. heb voor Sub Crew al gerol't samen met 2 11/11 gunners.
Verwijderd
Ingame zie ik erg veel sevastopol, en moet zeggen dat het me een erg goed schip lijkt.
4x3 turrets geeft erg veel firepower en het schip is erg klein.
Moet je wel weer geld neertellen...
CV lijkt me ook erg leuk om een keer mee te beginnen, maar dan meer voor het rondklooien met vliegtuigjes.
4x3 turrets geeft erg veel firepower en het schip is erg klein.
Moet je wel weer geld neertellen...
CV lijkt me ook erg leuk om een keer mee te beginnen, maar dan meer voor het rondklooien met vliegtuigjes.
Ja dat geld neertellen is voor mij ook beetje waar ik mee zit, Ik koop wel altijd Premium account en af toe paar experts. Vindt namenlijk het gat tussen Guam lvl 59 en Colorado op lvl 70 wel erg groot, schijnt dat sebastopol wel overpowerd is.
CV vindt ik inderdaad ook gewoon leuk om erbij te doen. valt me wel op dat als je piloten paar lvl's omhoog gaan ze meteen stuk beter worden, in eerste instantie werden me TB's altijd afgeschoten bij bom run, nu wijken ze eerder uit na het los gooien van de bommen.
CV vindt ik inderdaad ook gewoon leuk om erbij te doen. valt me wel op dat als je piloten paar lvl's omhoog gaan ze meteen stuk beter worden, in eerste instantie werden me TB's altijd afgeschoten bij bom run, nu wijken ze eerder uit na het los gooien van de bommen.
Ach kom op dit spel levert zo veel plezier. Dat geld is het dubbel en dwars waard. Hoeveel spellen ken jij die je al 1,5 jaar zo af en toe speelt?
Als ik straks niet meer in de BKs mag met mijn Moltke (BO level te hoog) dan koop ik een setje elite sailors voor een euro of 16 en ga lekker een nieuwe KM crew levellen
Als ik straks niet meer in de BKs mag met mijn Moltke (BO level te hoog) dan koop ik een setje elite sailors voor een euro of 16 en ga lekker een nieuwe KM crew levellen
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Ik heb toch maar sebastopol gekocht. en ben er eigenlijk wel heel blij mee, kan nu goed mee in GB, me gunners moeten alleen nog wat beter worden, spread is niet echt om over naar huis te schrijven. Maar heb toch al voor elkaar gekregen om potjes te spelen met rond de 25k damage, vindt ik zelf niet tegenvallen.
Verwijderd
Het hele ''je moet alles +12 hebben of het is vreselijk" cultuurtje onderschrijf ikzelf niet hoor. Ja, natuurlijk is het beter die speedcap eerst te verkrijgen, maar face it, als nieuwe speler met 1 enkel schip en 50k punten, dat lukt je toch niet. Voor een BB heb je al zoveel sailors nodig, je verprutst al je points ermee en met geluk heb je dan een halve +12 crew. Vervolgens kom je met het classen van die sailors in de problemen door die debiele 100k point limiet op het traden van punten. Dan is je +12 sailor niets waard omdat je hem niet op tijd kan classen.
Met +11 wil het beginnen ook wel. Als je later echt met de allerbesten wilt gaan vechten, kom je er niet met alleen die crew. Dan zul je bakken ervaring moeten hebben en weten waar je het over hebt met slagschepen. Dat krijg je alleen door veel te spelen. Als je dan goed genoeg bent, dan zul je tegen die tijd wel een nieuwe crew maken. Ikzelf heb er niet al teveel tijd voor en dus zit ik nog steeds met een volledig +11 supportcrew in mijn H39, en dat gaat best. Niet iedereen hoeft uber te zijn om dit spel leuk te vinden. Ik snap niet wat LeachIM zo erg vind aan een +11 BB crew.
Met +11 wil het beginnen ook wel. Als je later echt met de allerbesten wilt gaan vechten, kom je er niet met alleen die crew. Dan zul je bakken ervaring moeten hebben en weten waar je het over hebt met slagschepen. Dat krijg je alleen door veel te spelen. Als je dan goed genoeg bent, dan zul je tegen die tijd wel een nieuwe crew maken. Ikzelf heb er niet al teveel tijd voor en dus zit ik nog steeds met een volledig +11 supportcrew in mijn H39, en dat gaat best. Niet iedereen hoeft uber te zijn om dit spel leuk te vinden. Ik snap niet wat LeachIM zo erg vind aan een +11 BB crew.
Omdat als je meevaart met BB4+ je zo'n +12 crew gaat missen, in die klasse telt elk voordeeltje ToV de vijand en zul je jezelf vervloeken dat je geen +12 crew gerolled hebt. Goed zijn is 1 ding, maar pas met de juiste crew kun je dan je voordelen uitbuiten.
Tjsa, een +11 saior is niets mis mee om te beginnen, maar als je voor de BB's gaat zul je zoveel sailors moeten trainen dat je een paar keer een nieuwe lijn moet starten om nieuwe sailors te levelen voor je alsmaar groeiende crew. Dan kun net net zo goed wat extra tijd investeren voor +12 sailors.
Tjsa, een +11 saior is niets mis mee om te beginnen, maar als je voor de BB's gaat zul je zoveel sailors moeten trainen dat je een paar keer een nieuwe lijn moet starten om nieuwe sailors te levelen voor je alsmaar groeiende crew. Dan kun net net zo goed wat extra tijd investeren voor +12 sailors.
Verwijderd
Van mij mag je met een +11 crew spelen hoor, daar ben ik ook mee begonnen.
Alleen mijn IJN crew (die +11 zijn) zijn ontzettend slecht. Ik mis bepaalde support sailors die ik moet na-levelen en mijn gunners zijn om te huilen.
Ik heb ze niet op hetzelfde moment geclassed, er zit verschil in hun ability etc.
Dus toen ben ik begonnen met een US +12 crew. En inderdaad, toen had ik al wat ervaring en genoeg credits en points.
Maar wat ik wil zeggen is dat het mij nu al ontzettend opvalt dat mijn crew gewoon goed wordt.
Mijn gunners raken al erg goed op lvl 56, terwijl mijn ijn gunners op lvl 69 nog steeds geen deuk in een pak boter schieten...
Mijn engineers op lvl 49 doen het al behoorlijk goed, en nu heb ik er 4 ipv 2 op hetzelfde level.
Daarnaast heb ik nu alle benodigde crew voor een BB op hetzelfde level, wat zoveel ellende scheelt.
In het begin kan je idd misschien zonder, maar als je niet alleen maar gefrustreerd wilt spelen kan ik je aanraden een betere crew bij elkaar te sprokkelen.
En dat is dus gratis. Er zijn ook genoeg spelers die veel geld steken in een elite crew (+13).
Dat vind ik erg
Alleen mijn IJN crew (die +11 zijn) zijn ontzettend slecht. Ik mis bepaalde support sailors die ik moet na-levelen en mijn gunners zijn om te huilen.
Ik heb ze niet op hetzelfde moment geclassed, er zit verschil in hun ability etc.
Dus toen ben ik begonnen met een US +12 crew. En inderdaad, toen had ik al wat ervaring en genoeg credits en points.
Maar wat ik wil zeggen is dat het mij nu al ontzettend opvalt dat mijn crew gewoon goed wordt.
Mijn gunners raken al erg goed op lvl 56, terwijl mijn ijn gunners op lvl 69 nog steeds geen deuk in een pak boter schieten...
Mijn engineers op lvl 49 doen het al behoorlijk goed, en nu heb ik er 4 ipv 2 op hetzelfde level.
Daarnaast heb ik nu alle benodigde crew voor een BB op hetzelfde level, wat zoveel ellende scheelt.
In het begin kan je idd misschien zonder, maar als je niet alleen maar gefrustreerd wilt spelen kan ik je aanraden een betere crew bij elkaar te sprokkelen.
En dat is dus gratis. Er zijn ook genoeg spelers die veel geld steken in een elite crew (+13).
Dat vind ik erg

Ik houdt aan dat mijn Sailors allemaal 11 of hoger zijn, en heb nu met USN 2 11/11 gunners, en support sailors allemaal 11 voor de sailor die ze zijn geworden. lijk me zo ie zo erg lastig om 12/12 gunners te rollen. weet niet wat jullie gelukt is om te Rollen? of is dan juist 12/10 of 10/12 al goed genoeg?
12-12 Gunners? vergeet het maar. Hen na enkele 10deuizenden rolls enkel een 11-12 gunner gerolled...
Echter, 10-12 is voldoende. De acc cap makkelijk te bereiken, de reload just niet. (vooral als je UK speelt. Iedereen klaagt over de firepower van RN schepen (vergeten ze wel effe de korte range) maar af en toe lijkt het alsof die mofse schepen 2 keer sneller schieten)
Echter, 10-12 is voldoende. De acc cap makkelijk te bereiken, de reload just niet. (vooral als je UK speelt. Iedereen klaagt over de firepower van RN schepen (vergeten ze wel effe de korte range) maar af en toe lijkt het alsof die mofse schepen 2 keer sneller schieten)
Verwijderd
Nee, 12/12 gunners niet. 10/12 of 12/10 wel.
@ Zentex: dat vind ik ook. die bb's van KM, vooral H39 en H44 vind ik ontzettend snel schieten.
kom ik met mn slome kongo, no range, een vluchttijd van enkele uren en een spread waar een vliegdekschip in past en dan maar herladen en 3 kwartier wachten
Gisteren mn brooklyn er even bij gepakt, met 3x6" D en level 57 gunners: dolle pret
Accuracy is inmiddels zo goed dat je dan wel echt goed moet richten, maar je hapt halve schepen weg als je raakschiet...
briljant vind ik het.
nog 4 levels naar alaska.
@ Zentex: dat vind ik ook. die bb's van KM, vooral H39 en H44 vind ik ontzettend snel schieten.
kom ik met mn slome kongo, no range, een vluchttijd van enkele uren en een spread waar een vliegdekschip in past en dan maar herladen en 3 kwartier wachten
Gisteren mn brooklyn er even bij gepakt, met 3x6" D en level 57 gunners: dolle pret
Accuracy is inmiddels zo goed dat je dan wel echt goed moet richten, maar je hapt halve schepen weg als je raakschiet...
briljant vind ik het.
nog 4 levels naar alaska.
thanx voor de tip, ga ik eens proberen om 2 10/12 gunners te rollen voor me KM lijn. Gisteren overigens Independance gekocht. scheelt echt veel kwa plane space. kans dat ik nu in een Blitz zonder TB's komt te zitten is stuk kleiner geworden zo.
Afgelopen weekend mijn Baltimore gehaald. Moet zeggen dat dat wel lekker gaat. Er kan erg veel armor op zodat de DD's niet veel schade meer aanrichten als ze iets te dicht bij komen.
Nu nog even kijken wat de beste guns zijn voor dit schip.
AA begin ik ook steeds beter onder de knie te krijgen en is wel fijn om extra credits te scoren. Die zijn na het plaatsen van de armor zo goed als op.
Nu nog even kijken wat de beste guns zijn voor dit schip.
AA begin ik ook steeds beter onder de knie te krijgen en is wel fijn om extra credits te scoren. Die zijn na het plaatsen van de armor zo goed als op.
Verwijderd
Hoe sloom vaar je nu? en welke guns gebruik je?
De baltimore is erg geschikt om van veraf veel schade te doen, de range met bepaalde guns (weet even de naam niet meer) is erg goed. Je schiet dan wel wat langzamer.
Ik heb eindelijk mn Fuso binnen:
12 granaten richting vijand slingeren met meer range als de kongo en nu al een hoop bb's afgemaakt.
leuke boot!
De baltimore is erg geschikt om van veraf veel schade te doen, de range met bepaalde guns (weet even de naam niet meer) is erg goed. Je schiet dan wel wat langzamer.
Ik heb eindelijk mn Fuso binnen:
12 granaten richting vijand slingeren met meer range als de kongo en nu al een hoop bb's afgemaakt.
leuke boot!
Hmmm, snelheid weet ik zo even niet uit m'n hoofd. Vanavond maar eens even kijken. Dacht iets van 28/29, OH iets van 42. Hij is niet erg snel in ieder geval. Maar het is ook geen DD of CL natuurlijk.
Heb nu de 3x8 mk14D dacht ik. Zit er over te denken om, als mijn gunners nog 1 level stijgen, over te stappen naar mk16D. Range wordt dan wel ietsje minder, ze schijnen ook iets minder damage per shell te doen, maar reload is stukken sneller. In Blitz heb je over het algemeen toch vaak te maken met rushende DD's.
Moet zeggen dat de damage van m'n huidige guns, als je op afstand blijft, behoorlijk is en de spread valt me ook 100% mee.
Vraag me trouwens nog steeds af hoe je je armor setup nu het beste kunt doen. Ik lees vaak tegenstrijdige berichten. De een zegt dat het geen zin heeft omdat je er toch nooit genoeg op kunt zetten terwijl een ander weer het tegenovergestelde roept. Heb nu alleen maar belt gedaan, iets van 3.3 (toen waren mijn credits op) omdat dit het beste werkt tegen DD's/CL's die erg dichtbij komen.
Heb nu de 3x8 mk14D dacht ik. Zit er over te denken om, als mijn gunners nog 1 level stijgen, over te stappen naar mk16D. Range wordt dan wel ietsje minder, ze schijnen ook iets minder damage per shell te doen, maar reload is stukken sneller. In Blitz heb je over het algemeen toch vaak te maken met rushende DD's.
Moet zeggen dat de damage van m'n huidige guns, als je op afstand blijft, behoorlijk is en de spread valt me ook 100% mee.
Vraag me trouwens nog steeds af hoe je je armor setup nu het beste kunt doen. Ik lees vaak tegenstrijdige berichten. De een zegt dat het geen zin heeft omdat je er toch nooit genoeg op kunt zetten terwijl een ander weer het tegenovergestelde roept. Heb nu alleen maar belt gedaan, iets van 3.3 (toen waren mijn credits op) omdat dit het beste werkt tegen DD's/CL's die erg dichtbij komen.
Ik zet er op CL's en CA's altijd zoveel mogenlijk Bulge op tot ik snelheid verlies, om Torp schade zo laag mogelijk te maken.
Dat deed ik ook altijd, maar ik las dat belt ook helpt tegen torps. Misschien niet zo goed als bulge, maar genoeg belt helpt dan weer tegen de DD's.
Geen idee wat ik met bulk en deck moet doen op dit niveau.
Geen idee wat ik met bulk en deck moet doen op dit niveau.
Verwijderd
Niks.
Heeft nauwelijks zin, want je wordt er erg langzaam van.
Ik gebruik op al mn schepen alleen 0.2 belt en wat bulge.
Meer niet.
Ca's die uit wanhoop nog even torpen voordat ik ze afschiet zijn nagenoeg altijd kansloos.
(Je wordt vanzelf erg goed in torpedo's ontwijken op die manier)
Torpedo's op een CA is sowieso een slechte tactiek:
je hebt zware torpedo's bij je die vaak maar 1 keer kunnen schieten.
Je hebt 1,2 extra sailors nodig die je dus niet kan gebruiken voor rep, engi of aa
Je moet experience verdelen over je torpers en gunners.
Heeft nauwelijks zin, want je wordt er erg langzaam van.
Ik gebruik op al mn schepen alleen 0.2 belt en wat bulge.
Meer niet.
Ca's die uit wanhoop nog even torpen voordat ik ze afschiet zijn nagenoeg altijd kansloos.
(Je wordt vanzelf erg goed in torpedo's ontwijken op die manier)
Torpedo's op een CA is sowieso een slechte tactiek:
je hebt zware torpedo's bij je die vaak maar 1 keer kunnen schieten.
Je hebt 1,2 extra sailors nodig die je dus niet kan gebruiken voor rep, engi of aa
Je moet experience verdelen over je torpers en gunners.
Dan zal ik er maar eens wat minder belt en meer bulge op zetten.
Torpedo's ben ik eigenlijk nooit mee begonnen. Kreeg standaard 2 AA gasten naast de main gunners en heb die er nu bij in zitten.
Wat is trouwens handig om als support crew te hebben. Heb nu 1 rookie pilot, 2 engi's en 1 repair. Zal voor de volgende schepen extra support nodig hebben schat ik zo. Heb je dan nog wat aan een medic, seaman of restore? Of moet ik er nog 1 engi en 2 repairs bij hebben?
Torpedo's ben ik eigenlijk nooit mee begonnen. Kreeg standaard 2 AA gasten naast de main gunners en heb die er nu bij in zitten.
Wat is trouwens handig om als support crew te hebben. Heb nu 1 rookie pilot, 2 engi's en 1 repair. Zal voor de volgende schepen extra support nodig hebben schat ik zo. Heb je dan nog wat aan een medic, seaman of restore? Of moet ik er nog 1 engi en 2 repairs bij hebben?
houdt 4 Engi's aan en 3 Repair voor BB, minimaal. als je CV gaat doen minder, dan is medic ook handig.
Gisteren nog even paar battle's met me Sevabstopol gespeelt, maar Spread is nog echt een ramp, wat is de beste manier om je spread te verkleinen? heb nu 100 experts op elke 11/11 gunner. en iets van 300 veterans voor elke gunner. kan helaas niet meer experts kopen. iemand ideen of tips? me gunners zijn nu allebei lvl 69.
Heb je je gunners ook geboost? Dat scheelt al 20% ability, wat echt veel is. Mijn lvl 65 12/11 gunners gingen toen van een spread ter grootte van 3 BB's naar een spread ter grootte van 1.5-2 BB's, wat echt een hele verbetering tov non-boost. Als je dat al hebt gedaan, zit er niet veel anders op dan door blijven grinden, en hopen dat de spread snel beter wordt....Leondendungen schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 09:18:
Gisteren nog even paar battle's met me Sevabstopol gespeelt, maar Spread is nog echt een ramp, wat is de beste manier om je spread te verkleinen? heb nu 100 experts op elke 11/11 gunner. en iets van 300 veterans voor elke gunner. kan helaas niet meer experts kopen. iemand ideen of tips? me gunners zijn nu allebei lvl 69.
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!
Wat bedoel je dan persies met Boosten? ze hebben in iedergeval het Max aantal Sailors. en anders moet ik maar hopen dat spread beter wordt met elk lvl dat me gunners omhoog gaan.
Je kunt je sailors bovenop max vets/experts/sailors nog een ander middel geven om ze beter te laten presteren, met zgn. premium sailors. Die kosten iets van $2,50 per stuk, maar die geven dus +20% ability.Leondendungen schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:08:
Wat bedoel je dan persies met Boosten? ze hebben in iedergeval het Max aantal Sailors. en anders moet ik maar hopen dat spread beter wordt met elk lvl dat me gunners omhoog gaan.
Edit: Deze dus
[ Voor 8% gewijzigd door GamemasterByte op 14-01-2010 12:03 ]
Ok, wist niet dat deze ook te krijgen zijn. Kun je als je deze toe past op je sailors ze dan als nog verkopen?
[ Voor 39% gewijzigd door Elve1984 op 14-01-2010 12:39 ]
Nee, helaas niet. Eenmaal toegepast op een bepaalde sailor, kun je ze er nooit meer afkrijgen... Goed kiezen dus, tenzij je veel geld te besteden hebt
ok, dan denk ik dat het verstandigste is om ze alleen voor Gunners te gebruiken.
Gebooste sailors kun je gewoon kopen en verkopen. Elite sailors niet, maar da's iets anders.
Ja, je hebt gelijk. Nu ik leon's vraag lees, is het idd anders. Je kunt ze wel nog steeds (ver)kopen. Ik bedoelde meer dat je ze niet meer van je sailor af kunt halen om de boost op een andere sailor toe te passen.ZenTex schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:56:
Gebooste sailors kun je gewoon kopen en verkopen. Elite sailors niet, maar da's iets anders.
Ok, dan is het duidelijk. weet namenlijk dat die sailors waarvan de naam Geel is als je eerste keer inlogt je deze sailors niet kunt verkopen. dacht dat het met gebooste sailors misschien het zelfde zou zijn. maar dan ga ik vanavond ff 2x boost voor me lvl 69 Usn Gunners kopen, kijken of dat wat scheelt in de spread en zo.
Gele startersailor, BO's en elite shop sailors kun je niet verkopen, de rest wel.
En met een boost zul je zeker een verschil merken in je spread en vuursnelheid. je maakt ineens een enorme sprong qua stats alsof je ineens een hoop levels erbij hebt gekregen.
En met een boost zul je zeker een verschil merken in je spread en vuursnelheid. je maakt ineens een enorme sprong qua stats alsof je ineens een hoop levels erbij hebt gekregen.
Scheelt inderdaad heel veel, spread is gewoon met de helft kleiner. ben toch blij dat ik hier 4 euro aan uitgegeven heb, normaal haalde ik met me Sebastopol 25k damage, eerste potje nadat ik ze geboost had meteen 75k damage.
Verwijderd
lache hoor zoveel spelers op NF. jammer genoeg zit ik niet op de eu servers. al mijn geld zit in de amerikaanse servers. zit op missouri server bij 7thfleet voor nu zon 4 jaar. en nu een jaar geleden ofzo zijn ze met de eu servers begonnen baalde wel omdat al mijn geld hier zit dus ben ik ook hier maar blijven hangen. ik heb nu de bo's van en vrijwel allesailor +12 +13 B/V/E
UK queen victoria ss3 lvl 80
km cv graf zeppelin lvl 78 h44 lvl 115
ijn kita bo een superyamato 106 apa lvl 30 ss2 54
en nog meer van die onzin. dus ik vind het zonde om da allemaal weg te doen en dan op de eu servers te spelen:((
ik vond het leuk om hier te lezen dus ik kom vast wel weer terug kijken hier
groeten quisomodo van de amerikaanse NF(missouri)
UK queen victoria ss3 lvl 80
km cv graf zeppelin lvl 78 h44 lvl 115
ijn kita bo een superyamato 106 apa lvl 30 ss2 54
en nog meer van die onzin. dus ik vind het zonde om da allemaal weg te doen en dan op de eu servers te spelen:((
ik vond het leuk om hier te lezen dus ik kom vast wel weer terug kijken hier
groeten quisomodo van de amerikaanse NF(missouri)
Verwijderd
Ik speel eigenlijk zonder er geld er in te steken.
Stel dat ik niet meer wil spelen is die 100 euro aan een vette crew weggegooid geld.
Bovendien heb ik net zoveel plezier.
Ik moet nog 2 levels naar de alaska.
Van de week 2 harbor assaults gehad: 1 tegen RM in Hamburg - erg spannend.
De haven werd vernietigd door ons in de laatste speelminuut. Goede tegenstander en goed spel.
Andere HA tegen BM in Londen - nieuw snelheidsrecord? Binnen 40 minuten waren we er doorheen.
Was niet zo leuk omdat we niet aan elkaar gewaagd waren.
Ben benieuwd wanneer de tegenaanval komt
Stel dat ik niet meer wil spelen is die 100 euro aan een vette crew weggegooid geld.
Bovendien heb ik net zoveel plezier.
Ik moet nog 2 levels naar de alaska.
Van de week 2 harbor assaults gehad: 1 tegen RM in Hamburg - erg spannend.
De haven werd vernietigd door ons in de laatste speelminuut. Goede tegenstander en goed spel.
Andere HA tegen BM in Londen - nieuw snelheidsrecord? Binnen 40 minuten waren we er doorheen.
Was niet zo leuk omdat we niet aan elkaar gewaagd waren.
Ben benieuwd wanneer de tegenaanval komt
Je hoeft idd geen geld in NF te steken. Echter, op de hogere levels ( 65+) gaat het wel degelijk veel verschil maken in de spread van je gunners, je repairrate, je SD, je engine OH time/speed, etc. etc.
Het is dus maar net waar je voor kiest. En €100 is idd wel een beetje veel, maar met 25 of 30 euro kom je ook al een heel eind
Het is dus maar net waar je voor kiest. En €100 is idd wel een beetje veel, maar met 25 of 30 euro kom je ook al een heel eind
Verwijderd
ik moet zeggen als je alleen elites hebt is het echt uber. ik heb veel boosts en elites rest +12 en alles op 0 rookies en alles boven de 100 veteranen (speelt ok fijner na al die jaren ploeteren) en ja heb er geen spijt van.
ok heb er stiekem wel veel geld ingedouwd ik wil het zelf niet weten eigenlijk:) maar het is de moeite waard. ik speel het nog steeds met plezier na al die jaren al.
wij doen ook harbor assaults alleen dan nog wat pittiger dan op de eu servers. laatste zaterdag gingen we de km aanvallen. maarja hun hebben al meer dan 80 bb6en en uniqe ships (h39 al) en wij maar 15 ofzo dus dat was ff lastig maar wel veel expirience en tacticals uitproberen.
binnenkort komt hier de franse lijn uit en hopen dat er ook een harbor komt. dan zullen wij die vast hebben:))
ok heb er stiekem wel veel geld ingedouwd ik wil het zelf niet weten eigenlijk:) maar het is de moeite waard. ik speel het nog steeds met plezier na al die jaren al.
wij doen ook harbor assaults alleen dan nog wat pittiger dan op de eu servers. laatste zaterdag gingen we de km aanvallen. maarja hun hebben al meer dan 80 bb6en en uniqe ships (h39 al) en wij maar 15 ofzo dus dat was ff lastig maar wel veel expirience en tacticals uitproberen.
binnenkort komt hier de franse lijn uit en hopen dat er ook een harbor komt. dan zullen wij die vast hebben:))
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2010 20:32 ]
Verwijderd
Op welke server is dat?
dan moeten ze trouwens al flink lang in die haven zitten om zoveel geïnvesteerd te kunnen hebben.
Met Harbor Assault wordt het op een gegeven moment wel een beetje het bb6,cv6, meeste-geld-in-crew-gestoken verhaal, en voor spelers onder dat level of vloten met minder schepen is het eigenlijk niet te doen.
Vind dat nog steeds een beetje ongebalanceerd in het spel.
dan moeten ze trouwens al flink lang in die haven zitten om zoveel geïnvesteerd te kunnen hebben.
Met Harbor Assault wordt het op een gegeven moment wel een beetje het bb6,cv6, meeste-geld-in-crew-gestoken verhaal, en voor spelers onder dat level of vloten met minder schepen is het eigenlijk niet te doen.
Vind dat nog steeds een beetje ongebalanceerd in het spel.
Nou, nee.
Nog steeds geldt: Skill>investering.
Als ik dan kijk naar de betere spelers in Vikings... Bom, Splat, Hitme, Hiljanemies etc. Weet ik zeker dat hun korte metten met me maken, ook al zou ik 1000 Euro geinvesteerd hebben, en hun 0,-.
En een goede speler levelt nu eenmaal 3 keer sneller en bereikt dus ook veel eerder BB6/CV6, ook zonder investering.
Nog steeds geldt: Skill>investering.
Als ik dan kijk naar de betere spelers in Vikings... Bom, Splat, Hitme, Hiljanemies etc. Weet ik zeker dat hun korte metten met me maken, ook al zou ik 1000 Euro geinvesteerd hebben, en hun 0,-.
En een goede speler levelt nu eenmaal 3 keer sneller en bereikt dus ook veel eerder BB6/CV6, ook zonder investering.
Verwijderd
ik zit op de missouri server die bestaat nu denk ik zo 4 jaar ofzo. die de km harbor hebben is bs blacksun hun hebben het nu zo een jaartje ofzo. en veel geinvesteerd in die haven elkedag miljoenen erin gepompt. een andere BA broken arrows die hebben nu 2 harbors. dit zijn de 2 grootste vloten met de meeste en grootste boten. op een dag zullen we ze verslaan hehe:). hun zijn gewoon aan het farmen en nemen alleen hoog lvl players aan.
hoeveel bb6 lopen er bij jullie rond+- bij de grootste vloot?
een goede speler betaald ook premium account anders duurt het lvlen veelste lang. het scheelt toch 40%
hoe zit het eigenlik met die kerstmis actie bij jullie dit jaar?
hier hebben we weer coins en dan alleen maar voor premium shepen pbb pcv en de turtleship
vorig jaar was veel beter toen kregen we nog elite sailors enzo. nu is het eigenlijk een beetje bagger vind ik.
groetjes quisomodo
hoeveel bb6 lopen er bij jullie rond+- bij de grootste vloot?
een goede speler betaald ook premium account anders duurt het lvlen veelste lang. het scheelt toch 40%
hoe zit het eigenlik met die kerstmis actie bij jullie dit jaar?
hier hebben we weer coins en dan alleen maar voor premium shepen pbb pcv en de turtleship
vorig jaar was veel beter toen kregen we nog elite sailors enzo. nu is het eigenlijk een beetje bagger vind ik.
groetjes quisomodo
Verwijderd
We hadden hier een kaartsysteem, waarbij je 4 kaarten moest sparen voor een item.
(smoke, experts, vets, dat soort dingen)
Was een beetje prut. Ik had uiteindelijk 10 kaarten ofzo (niet veel gespeeld toen) en geen enkel item.
Ik zou graag zien dat op de EU servers de goldaccount ook standaard wordt, maar ik zit nu (weer) aan silver en dat bevalt me steeds minder.
(Het betalen voor premium heeft natuurlijk niks met "een goede speler" te maken. Bovendien kan je door je silver meer spelervaring opdoen omdat je langer in een bepaalde boot zit.)
De vloot waar ik in speel, Vikings, heeft ongeveer 20 bb6. Sommige spelers hebben er 2, en 1 speler gaat ze alle 4 proberen te halen. gekkenwerk.
Ik weet niet hoe groot RM, Reichs Marine, is, maar ik vermoed dat zij wel de grootste vloot zijn. Ze hebben ondertussen ook behoorlijk wat spelers met een bb6.
(smoke, experts, vets, dat soort dingen)
Was een beetje prut. Ik had uiteindelijk 10 kaarten ofzo (niet veel gespeeld toen) en geen enkel item.
Ik zou graag zien dat op de EU servers de goldaccount ook standaard wordt, maar ik zit nu (weer) aan silver en dat bevalt me steeds minder.
(Het betalen voor premium heeft natuurlijk niks met "een goede speler" te maken. Bovendien kan je door je silver meer spelervaring opdoen omdat je langer in een bepaalde boot zit.)
De vloot waar ik in speel, Vikings, heeft ongeveer 20 bb6. Sommige spelers hebben er 2, en 1 speler gaat ze alle 4 proberen te halen. gekkenwerk.
Ik weet niet hoe groot RM, Reichs Marine, is, maar ik vermoed dat zij wel de grootste vloot zijn. Ze hebben ondertussen ook behoorlijk wat spelers met een bb6.
Ik zit ook bij Vikings, heb nu een Sebastopol, opzich wel lekker schip. nu me gunners geboost met 100 vetrans en bijna maxed out met experts. me spread is nu behoorlijk goed vindt ik zelf voor paar lvl 70 gunners.
[ Voor 3% gewijzigd door Elve1984 op 18-01-2010 15:00 ]
Verwijderd
Bedoel je het niet andersom? Veterans is het hoogst haalbare en kan max 40% vormen van het aantal manschappen in een sailor (ben even de naam kwijt. manschappen = ?)
(dus je verwisseld experts met veterans)
Ik baal ervan dat ik met ijn niet alle support op hetzelfde level heb.
Ik moet 2 engineers en 1 repair naar lvl 65 brengen vanaf 55 ongeveer.
Dat duurt zo lang
(dus je verwisseld experts met veterans)
Ik baal ervan dat ik met ijn niet alle support op hetzelfde level heb.
Ik moet 2 engineers en 1 repair naar lvl 65 brengen vanaf 55 ongeveer.
Dat duurt zo lang

Ja je hebt gelijk, heb het aangepast, Ben bezig met het rollen van nieuwe KM BB crew, welke base stats kan ik het beste pakken voor Gunners 11/11 of 12/10 of 10/12. Ik heb nu 2 11/11 sailors gerold. maar hoor/lees nu overal weer andere dingen. wat is jullie mening?
Verwijderd
bij km kun je gewoon 11/11 pakken denk ik zo de ability zijn bijna hetzelfde in de groei. je kunt toch niet echt blockshooten met de km. maar bij uk echter wel. ik kies altijd dan de acc eerst want reload is eerder gecapped dan acc. ik persoonlijk koop elite acc gunners zijn ook lache in de blits vanaf lvl 50
))
maat van me heeft meer dan 200 vets op zijn gunner zitten die is echt ziek:))
vets gaan van de experts af en experts van de rookies
hoe hoger de lvl bv boven 110 hoe moeilijker het word om vets te verhogen.
en er zit een marge in van 40%
met de kerst actie die nog aan de gang is tot eind januarie moeten we munten sparen bronze zilver en goud. maar die zijn moeilijk te winnen
nu zijn er 2 weken iedereen premium account
met kerst en nieuwjaar kregen we random smoke experts vets dus niet met 4 kaarten en ook 2 dagen 100% exp en 100% vets
maat van me heeft meer dan 200 vets op zijn gunner zitten die is echt ziek:))
vets gaan van de experts af en experts van de rookies
hoe hoger de lvl bv boven 110 hoe moeilijker het word om vets te verhogen.
en er zit een marge in van 40%
met de kerst actie die nog aan de gang is tot eind januarie moeten we munten sparen bronze zilver en goud. maar die zijn moeilijk te winnen
nu zijn er 2 weken iedereen premium account
met kerst en nieuwjaar kregen we random smoke experts vets dus niet met 4 kaarten en ook 2 dagen 100% exp en 100% vets
Verwijderd
2 weken gratis premium?
Waarom hebben we dat niet op de EU servers...
Hebben jullie al Marine Nationale? de Franse Marine?
Vind het jammer dat de verschillende servers zoveel verschillen en de ontwikkelteams niet altijd hetzelfde doen. EU loopt altijd een beetje achter naar mijn idee.
Waarom hebben we dat niet op de EU servers...

Hebben jullie al Marine Nationale? de Franse Marine?
Vind het jammer dat de verschillende servers zoveel verschillen en de ontwikkelteams niet altijd hetzelfde doen. EU loopt altijd een beetje achter naar mijn idee.
Ik heb ook het idee dat de nieuwe dingen eerst op de Us servers gezet worden, en later pas op de EU servers, weet niet of ze het zo eerst willen uitproberen of dat het ergens anders mee te maken heeft.
Meestal loopt de Koreaanse versie voor, dat komt met aanpassingen daarna op de US servers, en dan met weer andere aanpassingen op de EU servers.
Qua evenementen zijn alle servers compleet verschillend, en de shop idem. De uitbating van dit spel geschied door verschillende en onafhankelijke bedrijven, verschillend per continent. In de EU versie is dit SD enternet.
Qua evenementen zijn alle servers compleet verschillend, en de shop idem. De uitbating van dit spel geschied door verschillende en onafhankelijke bedrijven, verschillend per continent. In de EU versie is dit SD enternet.
Verwijderd
eerst korea dan us dan eu ja fransen komne binnekort maarja dat zeggen ze al maanden lang. maar voor nu bij de volgende patch ze zeggen ook weer komende week. mja ff afwachten dan
net zoals die prem bij jullie bv sevastapool kunnen jullie maar een x aantal gebruiken(klopt toch) hier is het gewoon voor altijd. en als ik het goed heb is het nog goedkoper ook (wisselkoersen:))
maaruh us is ook gewoon sd enternet
net zoals die prem bij jullie bv sevastapool kunnen jullie maar een x aantal gebruiken(klopt toch) hier is het gewoon voor altijd. en als ik het goed heb is het nog goedkoper ook (wisselkoersen:))
maaruh us is ook gewoon sd enternet
Verwijderd
Nee, premium ships zijn gewoon altijd bruikbaar. Dat is al een tijdje veranderd.
Tzou leuk zijn als de beloofde patches gewoon eens werden uitgebracht.
En dan hebben we het nog niet eens over de komst van Italië en Rusland als speelbaar land.
Zijn we zo weer 2 jaar verder...
Tzou leuk zijn als de beloofde patches gewoon eens werden uitgebracht.
En dan hebben we het nog niet eens over de komst van Italië en Rusland als speelbaar land.
Zijn we zo weer 2 jaar verder...
Ik heb nu ook Sebastopol, best een leuk schip meot ik zeggen. ben blij dat ik me sailorst geboost heb, scheelt behoorlijk wat in spread. maar zie gelukkig nergens tellertje mee lopen dat die nog maar bepaald aantal keer gebruikt kan worden.
Verwijderd
Er zijn op youtube al koreaanse video's van de nieuwe BB's specifiek de Richelieu BB4 en Alsace BB5, in actie.
Daar kan je ook mooi op zien dat de Koreaanse versie altijd al een half jaar ofzo voorloopt op de rest. De nieuwe geluiden en muziek is daar ook al geimplementeerd.
Youtube
& @ above. US is SDEnternet maar de EU versie word ge-exploiteerd door eFusion.
Daar kan je ook mooi op zien dat de Koreaanse versie altijd al een half jaar ofzo voorloopt op de rest. De nieuwe geluiden en muziek is daar ook al geimplementeerd.
Youtube
& @ above. US is SDEnternet maar de EU versie word ge-exploiteerd door eFusion.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2010 15:23 ]
Gister nog even een paar rondjes in m'n Baltimore gevaren. Heb m'n gunners nu op level 51 en met de 3x8 mk16D gaat het wel leuk. Rushende DD's zijn in no time kapot.
Haalde in GB zo'n 3-5k exp. per ronde, heb AA in m'n T slots zitten en dat gaat wel lekker. In Blitz krijg ik toch zo'n 2k minder per rondje.
Duurt nu alleen erg lang voordat je weer eens een level hoger bent. Zal wel een paar weken duren voordat ik bij de Alaska aankom.
Haalde in GB zo'n 3-5k exp. per ronde, heb AA in m'n T slots zitten en dat gaat wel lekker. In Blitz krijg ik toch zo'n 2k minder per rondje.
Duurt nu alleen erg lang voordat je weer eens een level hoger bent. Zal wel een paar weken duren voordat ik bij de Alaska aankom.
Heb je een Premium account koopmans? dit scheelt wel heel veel, Ik had afgelopen weekend een rondje met me Sebastopol met 20k xp op me sailors, was wel lekker eerste keer dat ik zo hoog zat, had 50k damage met 12% hit rate of zo. ben nu maar even weer terug in me portland om nog 4 pilots naar lvl 40 te lvl'n. zodat ik er in totaal 8 heb.
Nee, heb geen premium account. Was eigenlijk ook niet van plan om er geld in te steken. Dan zou ik regelmatiger moeten spelen, anders vind ik het zonde van het geld. Kan best zijn dat ik het zometeen weer een paar weken laat liggen en dan ineens weer een paar dagen achterelkaar ga spelen.
Gaat trouwens nu best wel leuk. Blijf in Blitz redelijk vaak over tot aan het eind en kan dan leuk mee doen met de hoeveelheid dammage. In GB blijft het bij het afschieten van vliegtuigen en de incidentele DD/Sub die dichtbij in de buurt komt.
Alleen levert een GB dus veel meer exp. op. Ik blijf trouwens wel altijd in een game zitten totdat het laatste schip gezonken is. Hoef dus tegenwoordig in Blitz niet meer zo lang te wachten...
Gaat trouwens nu best wel leuk. Blijf in Blitz redelijk vaak over tot aan het eind en kan dan leuk mee doen met de hoeveelheid dammage. In GB blijft het bij het afschieten van vliegtuigen en de incidentele DD/Sub die dichtbij in de buurt komt.
Alleen levert een GB dus veel meer exp. op. Ik blijf trouwens wel altijd in een game zitten totdat het laatste schip gezonken is. Hoef dus tegenwoordig in Blitz niet meer zo lang te wachten...
Tsja, blitzes duren maar 5 minuten, meestal 6 max ofzo voor een team uitgeroeid is, en dan ben ik meestal toch dood. Ook win ik veruit de meeste blitzes, zo'n 80-90%, terwijl je op lagere level amper van invloed bent op de uitkomst in een GB, in een blitz maak ik regelmatig de 1/2 van het vijandelijke team in m'n 1tje af, en is de kans om te winnen navenant. Dus ik blijf meestal blitzen tot lvl 60, of de crew die ik train van een dusdanige level is dat ik ze in een serieus schip in GB kan levelen. (momenteel fighters en een seaman nalevelen)
Verwijderd
in gb moeten jullie eigenlijk alleen aa spelen to bb2 a 3 met de lager lvls. dat gaat het snelst
Tenzij je RN speelt. Dan heb je weinig keus.
In dat geval het beste blitzen tot 60, of extreem goed leren snipen in een AA Emerald. (RN AA is weliswaar krachtig, maar de vuursnelheid is dusdanig dat je 2 en soms maar 1 salvo kunt afvuren op een overvliegende groep vliegtuigen voordat ze weer buiten bereik zijn.)
In dat geval het beste blitzen tot 60, of extreem goed leren snipen in een AA Emerald. (RN AA is weliswaar krachtig, maar de vuursnelheid is dusdanig dat je 2 en soms maar 1 salvo kunt afvuren op een overvliegende groep vliegtuigen voordat ze weer buiten bereik zijn.)
Afgelopen weekend weer Event weekend geweest, toch voor mekaar gekregen om 3 pilots van lvl 28 naar lvl 37 te lvlen, nog paar lvl's en ze kunnen in me carrier.
Mijn 2e US BO is druk bezig met het levelen van extra engi's en reps. Is nu net level 34 geworden, heb 'm nu in een Juneau varen. Gaat wel redelijk met m'n vaste gunners, kan vaak zo rond de 20k damage doen. Alleen levert de BK maar zo weinig exp op en de hele tijd switchen naar AA guns voor GB is credit technisch ook niet zo handig.
Hoe zit dat eigenlijk, max level in BK is 60. Geldt dit alleen voor de BO of ook voor je overige crew? M'n gunners lopen nu namelijk zo'n 3 levels voor op mijn 1e BO.
Hoe zit dat eigenlijk, max level in BK is 60. Geldt dit alleen voor de BO of ook voor je overige crew? M'n gunners lopen nu namelijk zo'n 3 levels voor op mijn 1e BO.
Geld voor alle sailors, Ik had op een gegeven moment me gunners op lvl 60 terwijl me BO pas 53 was. Je wilt dit verschil uiteindelijk wel hebben als je in een BC of BB komt te zitten, anders is je spread echt waardeloos.
Verwijderd
Iemand nog nieuws over de introductie van Marine Nationale op de EU servers?
Ik speel ook met silver account. Is af en toe wel frustrerend, 800 xp in Blitz, terwijl je al richting de 100.000 exp nodig hebt voor een volgend niveau.
Wat dat betreft vind ik de game niet goed in balans.
Met Premium krijg je ontzettend veel, met silver veel te weinig.
En natuurlijk is er nog een gold variant, maar vooral het gewone spelen zonder elke maand 8 euro te betalen wordt erg hard ontmoedigd.
Op de hogere levels wordt dit des te duidelijker. Ga maar eens proberen met silver een bb6 te bereiken.
Tegen de tijd dat je dat hebt volbracht ben je bejaard.
Ik speel ook met silver account. Is af en toe wel frustrerend, 800 xp in Blitz, terwijl je al richting de 100.000 exp nodig hebt voor een volgend niveau.
Wat dat betreft vind ik de game niet goed in balans.
Met Premium krijg je ontzettend veel, met silver veel te weinig.
En natuurlijk is er nog een gold variant, maar vooral het gewone spelen zonder elke maand 8 euro te betalen wordt erg hard ontmoedigd.
Op de hogere levels wordt dit des te duidelijker. Ga maar eens proberen met silver een bb6 te bereiken.
Tegen de tijd dat je dat hebt volbracht ben je bejaard.

klopt inderdaad, dat het erg traag gaat, Van de andere kant kan ik wel begrijpen dat het hard ontmoedigd wordt, het ontwikkelen van een spel kost ook geld.
Ik heb het laatst ook geprobeerd, maar er zit totaal geen balance in het spel. Het is simpelweg: hoger level =beter. Ik had mezelf naar DD toegeleveld en daarvan maar een anti sub DD gemaakt, maar ik werd vrolijk getorpedeerd. Een sub is even effectief tegen een DD dan tegen een BB.
Zo moeilijk zou het toch niet om iets van rock paper scissors balance erin te gooien?
Zo moeilijk zou het toch niet om iets van rock paper scissors balance erin te gooien?
Tomorrow is often the busiest day of the week
Als je weet waar je mee bezig bent heeft een sub geen schijn van kans tegen een goede anti-sub DD.
Enige wat risky is is de sub te benaderen, als je eenmaal "bovenop" hem zit is de sub al zo goed als dood.
Wat je wel moet doen is als je naar de sub toevaart, zigzaggen. Wees onvoorspelbaar.
Ik heb met m'n Emerald CL ontelbare subs doen zinken, zelden weten ze me te pakken. En de Emerald is erg groot vergeleken met een DD.
Enige wat risky is is de sub te benaderen, als je eenmaal "bovenop" hem zit is de sub al zo goed als dood.
Wat je wel moet doen is als je naar de sub toevaart, zigzaggen. Wees onvoorspelbaar.
Ik heb met m'n Emerald CL ontelbare subs doen zinken, zelden weten ze me te pakken. En de Emerald is erg groot vergeleken met een DD.
Zoals je het nu vertelt ben Dunbar lijkt het meer erop dat je Anti Sub DD niet goed gespeeld hebt, als je sonarman hebt zodat je de subs goed kunt zien en zorgt dat je flink snelheid hebt dan kun je zo manuveren dat je uit schotsveld blijft van de Sub, dan kun je haast niet verliezen met 1 on 1 met Sub.
Ik speel ook al een tijdje NF, en ik twijfel een beetje.
Ik heb het volgende:
- level 44 UK BO op een county
- 11/12 gunners die nu geclassed zijn als accuracy gunners
- 4x engies op level 40
- 2x repair, ook level 40
Verder een nu nog level 21 BO met level 21 10/12 gunners en 3 fighter pilots en 3 bomber pilots, ook level 21.
Nu wil ik graag een CV, maar het lijkt me ook erg leuk om de Nelson te spelen met dikke 4x turrets, al is dat nog enorm ver weg. Ik weet dat voor de CV nog twee pilots nodig zijn (trouwens 1/1 bomber/fighter of twee dezelfde?), en waarschijnlijk ook nog een medic en een seaman, en verder nog zeker 2x repair. Bijna genoeg om een hele boot te vullen.
Wat is het handigst? Zijn mijn gunners goed genoeg om een blockshot te krijgen op de Nelson tegen de tijd dat hun level hoog genoeg is of kort daarna? Kan ik de BO op mijn County het beste gebruiken op een CV of die beter gebruiken op een BB en de 2e BO ook via Edinburgh > County op een carrier zetten?
Voorlopig duurt het allemaal nog even, zeker daar ik niet zoveel speel, maar ik moet wel tijdig keuzes maken. Advies anyone?
Ik heb het volgende:
- level 44 UK BO op een county
- 11/12 gunners die nu geclassed zijn als accuracy gunners
- 4x engies op level 40
- 2x repair, ook level 40
Verder een nu nog level 21 BO met level 21 10/12 gunners en 3 fighter pilots en 3 bomber pilots, ook level 21.
Nu wil ik graag een CV, maar het lijkt me ook erg leuk om de Nelson te spelen met dikke 4x turrets, al is dat nog enorm ver weg. Ik weet dat voor de CV nog twee pilots nodig zijn (trouwens 1/1 bomber/fighter of twee dezelfde?), en waarschijnlijk ook nog een medic en een seaman, en verder nog zeker 2x repair. Bijna genoeg om een hele boot te vullen.
Wat is het handigst? Zijn mijn gunners goed genoeg om een blockshot te krijgen op de Nelson tegen de tijd dat hun level hoog genoeg is of kort daarna? Kan ik de BO op mijn County het beste gebruiken op een CV of die beter gebruiken op een BB en de 2e BO ook via Edinburgh > County op een carrier zetten?
Voorlopig duurt het allemaal nog even, zeker daar ik niet zoveel speel, maar ik moet wel tijdig keuzes maken. Advies anyone?
Verwijderd
allebei lvlen
het beste is met 2 crews varen als je tenminste de bb6 wil(14sailors) op de boot 120lvl support min.115lvl
voor de uk is 5 engies 4 reps 1 seaman 1 scout 1 bo 2 gunners is het beste
daarom 1 crew oplvlen voor bb en de andere cv voor de credits
uk blokken zo bij de lvl 80 met de quads normal
het beste is met 2 crews varen als je tenminste de bb6 wil(14sailors) op de boot 120lvl support min.115lvl
voor de uk is 5 engies 4 reps 1 seaman 1 scout 1 bo 2 gunners is het beste
daarom 1 crew oplvlen voor bb en de andere cv voor de credits
uk blokken zo bij de lvl 80 met de quads normal
Als je een CV en BB wil kun je het besten maar 1 paar gunners lvlen, elke keer je gunners op het schip waar je mee vaart je gunners opzetten, hierdoor komen je gunners paar lvl''s hoger te zitten als je BO, op later lvl's is dit handig, dan kun je meteen paar fatsoenlijke guns op je nieuwe boot die je net gehaald hebt zetten.