[Online MMOG] Navyfield

Pagina: 1 ... 12 ... 25 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het gerucht (via Twitter) klopt, dan is 18 februari de dag voor de introductie van Marine Nationale in Navyfield EU... :)

Hoop dat het de gameplay eens flink opleukt en verfrist.

(en misschien ook SS4, ofwel de 4e lijn van onderzeeërs)

Ps. Tijd voor deeltje 2 van dit topic?

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 16:33
Zou wel gaaf zijn als Marine Nationale eindelijk komt, alhoewel ik zelf nog even wacht met spelen daarmee, eerst me USN lijn wat hoger krijgen. misschien vanavond nog ff spelen als ik tijd heb. meer mensen online vanavond?

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Ik ben er zowat iedere avond op Hood al is het maar voor een paar battles. Een beetje AA-en met de Moltke of high anglen oefenen met mijn Elite crew op de Z99. In de GBs met mijn RN SS1 (en ja dat is erg vervelend).

De MN erbij is leuk, maar ik zit al aardig aan mijn sailor limit.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb met tnf gesproken en hun zegge ook dat het de 18de komt op nf usa:)))

Afbeeldingslocatie: http://www.fleetgermany.de/stats/us_missouri_quisomodo.png

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2010 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Even een vraagje... kan het zijn dat de stats sinds de update vandaag niet kloppen? Ik mis ineens ongeveer +/- 150 schepen die ik naar de kelder gejaagd heb. Heb dit weekend braaf gespeeld, maar ben toch flink gezakt op de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, geen idee?

Ik heb zelf niet vooraf gekeken dit weekend, dus zou het niet weten.

Misschien een foutje in de database? Zijn ze vergeten te updaten?

Wat ik nog steeds niet begrijp is het volgende:
voor ijn ben ik 2 extra engineers aan het levelen.
beide zijn +12 in basis, en hebben nu +26 groei (1st engineer)
ze zijn op tijd geclassed, dus op lvl 30 en 54, maar hebben nu een verschil in abbility...

de ene is lvl 58 met 1175 ability, de ander lvl 59 met rond 1100 ability...

Iemand een idee?
Dit probleem heb ik ook met mn start gunners.

(sowieso is mn ijn crew slecht, heb daar lekkere beginnersfouten in gestopt...) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 15:42:
Hmm, geen idee?

Ik heb zelf niet vooraf gekeken dit weekend, dus zou het niet weten.

Misschien een foutje in de database? Zijn ze vergeten te updaten?
Ik snap het al. Ik had een BO in de HQ geparkeerd en dan telt hij niet mee voor de stats. Op zich vind ik dat raar, maar goed.
Wat ik nog steeds niet begrijp is het volgende:
voor ijn ben ik 2 extra engineers aan het levelen.
beide zijn +12 in basis, en hebben nu +26 groei (1st engineer)
ze zijn op tijd geclassed, dus op lvl 30 en 54, maar hebben nu een verschil in abbility...

de ene is lvl 58 met 1175 ability, de ander lvl 59 met rond 1100 ability...

Iemand een idee?
Dit probleem heb ik ook met mn start gunners.

(sowieso is mn ijn crew slecht, heb daar lekkere beginnersfouten in gestopt...) |:(
Hmmm, dat kan ik ook niet verklaren. Als de levels nou andersom waren dan had ik er nog iets van begrepen.

Beginnersfouten in de crew... Erg herkenbaar ;) Ga je niet teveel lopen ergeren, want dat is alleen maar vervelend. Het levelen van een nieuwe crew gaat heel snel als je al een redelijke crew hebt. En toch hou je altijd het gevoel dat het beter kan...

Mijn eerste crew (KM) was ook niet echt helemaal goed. Ik ben nu een tweede KM crew aan het levellen die bestaat uit een elite BO en gunners. Ik gebruik de AA-crew van mijn eerste KM-crew; die had ik pas laat gedobbeld toen ik wist wat ik nodig had. Ze verschillen nog 10 levels ofzo, maar dat heeft voor AA werk ook voordelen; Ze schieten niet even snel en dat zorgt op maximum velocity schieten voor een soort gradual schieten maar dan gepaard per gunner. Netto raak ik daar meer mee omdat de spreiding van de shells in de schietrichting groter wordt. Een mooie bijkomstigheid! ;)

De elite Engineers/Repair/Restore vond ik het niet waard aangezien de abilities optellen. Je hebt bijvoorbeeld op den duur meer aan een 12/11/10 Engineer met een 11/12/10 Repair dan aan een 13/9/9 Engineer met een 9/13/9 Repair. Dan moet je natuurlijk wel de tijd nemen om ervoor te dobbelen.

De Restorer laten veel mensen sowieso weg omdat je de Restore cap veel sneller bereikt dan bijvoorbeeld de Engine cap. Het is dus veel nuttiger nog een extra 12/11 Engineer te hebben die een fatsoenlijke restore waarde heeft. Dan kom je opgeteld later aan je maximale soft defense waarde, maar je zit wel veel eerder aan de Engine cap wat je snelheid weer ten goede komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-09 13:58
Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 20:46:
heb met tnf gesproken en hun zegge ook dat het de 18de komt op nf usa:)))
Ik heb toch echt het volgende in mijn mail binnengekregen:
Launch of the French Navy on NFEU!
This month on the 18th, the French Navy will be released on NFEU.

In the first week we give out Free Premium to everyone! Players already have Premium will have additional Premium time.
Moreover we'll hold a special Ranking for French captains to find out who is the best.
It will be possible to conquer the new French harbour, but fleets who want it have to beat TeamNF! But be aware, TeamNF will give you a tough fight and you will face the power of the French Navy.
For everyone starting a new crew we will provide a special crew starter-kit in our NF store.
Further details and all information’s about the French Navy and the Events
can be found on NFEU, soon.
Dus vanaf donderdag is het zo ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ik nou net besloten hebben deze week niet te gamen omdat ik
a) het te druk heb

en

b) het ff een beetje zat ben...

Zul je zien: tegen de tijd dat ik voor de lol met frankrijk begin zitten mensen al in bb1,2 ofzo...

@ mr-atheist: klopt, ik speel ook gewoon door, maar ik begrijp gewoon niet hoe het mogelijk is.
dat verschil in punten kan eigenlijk nergens vandaan komen behalve van de startwaarde van de sailor. en dat scheelt nooit meer dan 10 punten ofzo (in ability)

Met mn US crew gaat het ook een stuk beter.
Ik heb daar bijv. 4 +12 engi's, op hetzelfde level, en altijd met alle 4 tegelijk geleveld.
Je merkt het verschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Ik weet ook nog niet wat ik ga doen, ben met KM met 2 BO's aangeland bij Z31/Z52 en met US bij Baltimore en m'n 2e BO bijna bij de keuze Northhampton/Brooklyn. Heb hier echter wel de standaard (gele) gunners. Bij KM heb ik ze zelf gedobbeld dus weet ik dat ze een goede basis hebben. Dit heb ik in het begin nooit bekeken bij die standaard crew. Zo heb ik die standaard AA gunners dus ook geclassificeerd als AA gunners terwijl ik nu ook gelezen heb dat RLD gunners dan eigenlijk weer beter zouden zijn.

Denk dat ik voorlopig Frankrijk maar laat liggen en voor Alaska/Guam ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Ik doe van alles een beetje. KM - Scharnhorst/Moltke/Z99, RN - County en SS1, UN - Brooklyn, IJN - Kuma-Kai (Bijna Kita-Kami). En in de neutrale haven heb ik een stel mennekes in de Destroyer MP zitten. O.a. AA-crew voor de UN en ik level een scout na voor de RN.

Eigenlijk kan Frankrijk er ook nog wel bij...

Zo blijf je lekker bezig! :+

Verwijderd

hi,
ik speel momenteel met een koenigsberg, maar ik vraag me af wat zo alle mogelijkheden zijn met de T slots. op een ander forum had ik eens gelezen dat het mogelijk is om guns op de T slots te plaatsen, en zo ja, gewone naval - guns of AA guns. kan je ook AA guns combineren met torps, of wat kan je zo een beetje? ooit iemand al hedgehogs geïnstalleerd?

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

In Tslots kun je guns(AA), torps of hedgehogs installeren ja, of natuurlijk dieptebommen, maar de Kberg is niet echt een goede subhunter.

Mixen van bijvoorbeeld AA en torps in je Tslots is mogelijk, maar onpractisch.
Je kunt guns installeren die zowel AA shels kunnen schieten als normale shells, maar dat is eigenlijk zo goed als nutteloos, de guns zijn eigenlijk te klein daarvoor, en het continue moeten switchen tussen R en T slots is erg onpractisch en zal je damage onder de streep geen goed doen.
Wat je er het beste op kunt plaatsen hang af van wat je speelt.
Doe je GB's? dan zou ik zeggen AA (al is de Kberg niet het beste AA schip voor KM, dat is de Emden).
Speel je blitzes? laat ze leeg voor speed, of plaats torps (noobstyle).

Hedgehogs: Je hebt ze in 2 smaken. Premium en non-premium.
Qua schade maakt het niet zoveel uit, qua reload des te meer, de normale HH's herladen dusdanig traag dat je eigenlijk maar 1 salvo af kunt vuren (of 2 als je je andere Tslots richting doel weet te draaien).
De premium HH's herladen snel genoeg, maar da's een dure grap.

HH's hebben eigenlijk alleen maar nut op BB's die anders zonder iets in de Tslots zouden varen, RN bijvoorbeeld, heeft brakke AA en het zou voor hun een optie kunnen zijn. Of bijvoorbeeld carriers, of AAchepen met AA in de Rslots die dus de Tslots vrij hebben.
Vergeet niet dat hedgehogs op een sub aan de oppervlakte bijna geen schade aanrichten (net als dieptebommen). Een goede en snelle sub speler zal dus gelijk naar de oppervlakte komen.
Maar dat is vaak al genoeg, een sub aan de oppervlakte leeft meestal niet zo lang meer.

Als je onervaren bent zou ik voor de gein 's een paar keer AA schip spelen in een GB, pak een Emden, plak em vol met AA en vooral VEEL AA ammo. Zoek de "golden angle" van jouw AA guns op, dit is de optimale gun angle om te AAen. (www.trainworld.us) Vaar met de BB's in jouw team mee, (zorg dat je ze niet kruist of hun pad blokkeert, het beste is schuin achter ze meevaren, NIET dwars meevaren, dat is vragen om door je eigen BB afgeschoten te worden als hij ineens moet wijken).

Zo kun je de GB speelstijl bekijken terwijl je als AA schip ook nog eens zeer waardevol bent voor je team, en later als je in een BB zit heb je ook erg veel aan AA ervaring, en als goed AA schip ben je waardevoller dan 2 niet-AA'ende BB1 of 2's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
Gisteren middag is de Marine Nationale gereleased op de .EU server en zag gisteren avond al de eerste CL's rondvaren. iemand al ervaring met de Marine Nationale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Anders dan dat ik een aantal franse DD-s heb gekelderd niet... :9
Heb gister aan het eind van de middag nog even gespeeld, moet zeggen Blitz met 48 schepen waarvan 30+ DD is wel erg veel voer voor mijn Baltimore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Zentex

HH's hebben niet alleen nut op BBs, maar ook op ASW (anti submarine warfare) DDs en CLs. Daar kan je een sonarman opzetten en zo submarines (met een goeie high level sonarman ook van erg lange range) detecteren en beschieten met HHs op je main gun slots, en Depth Charges op je T slots. Je kan ook HHs op je T slots zetten maar dan heb je wel meer dan 2 gunners nodig, en AA/DP gunners werken niet met HHs.

Het maakt ASWen een stuk leuker maar alweer, zonder Premium HHs is het na 1 schot heel lang wachten voor je weer kan. Even ter vergelijking, normale Hedgehogs hebben een reloadtime van 2 minuten, Premium HHs van 30 seconden. De cap van reload ligt altijd op de helft van de aangegeven reload, dus mocht je die bereiken met normale HHs zit je alsnog een minuut lang te wachten, en 15 sec met de premiums.

Ook schieten premium HHs 7 mortieren per x ipv 5 voor de normale, en doen ze wel degelijk meer damage.

protip: Sonarmen werken ook op CVs, zou hen toestaan subs beter te ontwijken.

Tenslotte
De MN erbij is leuk, maar ik zit al aardig aan mijn sailor limit.
Navyfield heeft sinds kort de HQ feature waarin je sailors en schepen kan opslaan. Volgens mij 12 sailors op silver en 24 op premium extra, en je kan in de store nog extra ruimte bijkopen.

Het word inderdaad tijd voor een deeltje 2. De startpost is bovendien nogal outdated en wellicht zou de recente additie van de franse marine een goed moment zijn om die te updaten, wie daar dan ook zin in heeft.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2010 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
Me USN BB Bo heeft nu lvl 69, Ik vaar nu in Sebvastopol, hopelijk haal ik vanavond lvl 70, zit alleen te twijfelen of ik zal switchen naar BB Colorado of in Sebvastopol moet blijven, Ik heb namenlijk het idee dat Colorado wat groter guns kan dragen en wat meer range heeft, iemand hier die daar idee of tips over heeft? me gunners zijn trouwens lvl 75.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Gaat trouwens wel leuk nu, met die gratis premium. Bij verlies toch nog zo'n 3k exp en bij winst tot wel 10k. Zit bijna op level 54 bij mijn US BO.
Toch wel fijn dat die fransen er nu zijn... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet zeggen die franse bootjes zijn wel lache. ben nu op het moment 52. kan niet wachten tot ik de courbet heb:))

Afbeeldingslocatie: http://www.fleetgermany.de/stats/us_yamato_quisomodo.png

Afbeeldingslocatie: http://www.fleetgermany.de/stats/us_yamato_born_4_7th.png

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2010 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
quismodo, hoe veel heb je dan de afgelopen dagen gespeeld?
Viel mij trouwens op dat een aantal van die franse boten behoorlijk wat schade kunnen uitdelen.

Heb nu eindelijk de Alaska te pakken, maar boven de 25 graden is er toch een behoorlijke spread. Het hangt erg van geluk af wil je iemand raken op maximale range. Nu eerst richting Guam en dan maar op naar de Colorado dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
Wel lekker 6 R slots op die Courbet, heb zelf gisteren met me USN BO lvl 70 berijkt, begint ergens op te lijken, zit alleen nog te twijfelen of ik blijf zitten in me Sebvastopol of switch naar Colorado, denk dat ik hem in iedergeval keer ga uitproberen. Alaska heb je eigenlijk weinig aan. te weinig range. Voordat je een andere BB in range hebt ben je al uit het water geknalt. met Alaska kun je beter beetje AAen en met grote BB meevaren en rushende DD's en CL's afknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Klopt, alleen voordat die rushers in range zijn hebben de "echte" BB's ze vaak al weer uitgeschakeld. In de praktijk blijven dan vaak de subs over omdat die vaak dichtbij opduiken. Hopelijk kan ik, voordat de premium week voorbij is remodelen naar Guam.

Verwijderd

nou ik heb elkedag een beetje gespeeld en een paar van de fleet helpen me hierbij bij de Born_4_7th account. dus dan gaat het een beetje sneller:).

mja de alaska de bc bb1 zijn mooi voor in blitzen en totaal niet in een gb tenzij je veel geluk hebt. van 60 to 78 zit je in een zwarte gat met bb.s dan kun je toch beter met prem bb spelen of lekker aa doen en of hedgehogs meenemen

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads2/4b86833c07b5b/4b86833bce789-NF1002250534590661.jpg

de courbet is echt een slachter in blitzkrieg heeft 1650 damage a shell met de heavy shells:)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2010 15:03 ]

• 0rbit
Account sharing? of hoe?

Verwijderd

sommige mogen op mijn 2de account spelen die dan met de franse willen spelen

• Koopmans
Met de Alaska mag je al niet meer in Blitz, dus ben je wel verplicht om GB te spelen.

quisomodo, wat is dat eigenlijk voor interface in jouw screenshot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon de attack die je makkelijk kunt maken met dit bootje in blitz

ja als je boven de 60 bent dan kun je niet meer in een blitz

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2010 05:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Ik wil niet de moraalridder uithangen maar account sharing is verboden en wel om de reden dat het gewoon oneerlijk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja er zijn wel meer dingen verboden. hij speelt er alleen op om dat hij zelf geen franse crew wil beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
Ondertussen met Pilots voor me Us CV compleet. heb momenteel 4 fighters en 4 bombers. moet ff genoeg zijn om eens eind mee omhoog te komen lijkt me zo. Zijn er nog mensen die actief spelen aangezien het hier redelijk rustig is geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Ik heb dit weekend maar een paar rondjes gespeeld, toen crashte het programma. Zit nu in een Guam en met m'n andere BO in een Northampton en erg weinig credits.
Guam heeft toch nog net te weinig range om mee te doen en vaak lig ik er dan ook uit met maar weinig damage gedaan. Dan schiet het ook niet zo op met de exp. Zit ergens begin level 60 nu. Weet nog niet of ik, als ik level 61 ben, of ik dan een sevastopol ga aanschaffen. Met 2-5k exp per rondje gaat het erg langzaam nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
Mijn BO is nu lvl 63, en vaar al vanaf 58 in Sebvastopol, om dezelfde reden als jij. Guam heeft veel te weinig range. met me Sebvastopol heb ik het voor elkaar gekregen om 1 potje 80k damage te doen. als je beetje nadenkt hoe je speelt dan kun je meekomen in GB met sebvastopol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Ik speel ook nog twee drie keer per week een uurtje. Heb nu eindelijk de Nassau guns op mijn Moltke. Daarmee kom ik in de GBs een stuk beter mee. Ik hoop dat de Scharnhorst me beter gaat bevallen als mijn crew nog beter is, maar nu vind ik het ding echt slechter dan de Moltke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Vaar nu in een sevastopol, maar is nog wel even wennen. Hij is erg langzaam en de spread is ook nog lang niet optimaal. Soms kan een H44 er met gemak tussendoor varen en een andere keer vallen ze redelijk dichtbij elkaar (onder maximale hoek dan...).
Wel ellendig soms die dive bombers. 1 run van zo'n squardron en bijna mijn hele schip eraan. Ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar hoeveel deck armor heb je eigenlijk minimaal nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen deckarmor gebruiken!

Het maakt je traag, waardoor je onder andere voor die vervelende DB's makkelijk voedsel wordt.
Daarom zijn carriers die goede fighter cover geven aan het team ook zo belangrijk.
Verder kan je een keer een smoke gebruiken, maar vaak is dat uitstel van executie.
Probeer te ontwijken door te slingeren en je overheat van de motor te gebruiken.

Een battleship gebruikt alleen 0.2 belt armor om torp schade te halveren, en bulge. Ook weer tegen torpedo's.
Maar er zijn ook spelers die dit helemaal weglaten. (alles voor snelheid dus)

Spread kan je verbeteren met:
- Vets
- Experts
- Boost
- Hogere level gunners dan de rest van de bemanning (dus een paar levels boven je Bridge Operator)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Dames en Heren, Jongens en Meisjes!

Komt allen spelen! Het party-weekend is weer begonnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan weer opnieuw te beginnen, en dan alleen met de DD schepen te spelen. Heeft iemand al ervaring met de Franse bootjes? Die lijken me namelijk wel leuk. Heb de Britse lijn eerst tot de County gedaan, maar dat is niets waard vind ik. Met DD's subhunten en andere lichtere schepen uitschakelen lijkt me veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Met DDs spelen is best leuk. Z99, Shimakaze, DDX. Stuk voor stuk heel leuk om lekker mee te spelen.

De Franse DDs ken ik het beste als voer voor mijn elite crew op de M-Pro. Ik blockshot bijna met dat ding :D

Overigens kan ik de PBVE gunner zeer aanbevelen. Kost wat; maar dan kun je met je M-Pro een Moltke en een stel DDs in één BK killen :P

[ Voor 24% gewijzigd door 0rbit op 27-03-2010 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heya

wij hebben nu ook een evenement maar beetje rot tijden voor mij

Happy Time & Lonely Time Event
03 24 2010 1:10AM
Happy Time & Lonely Time Event

Yes, it¡¯s time for another Event! This time, we prepared some presents and Exp
Boost for the most & less crowded time in NF. Are you lonely for playing alone at
dawn? Want some special events on peak time? Don¡¯t miss this chance!

>> Date: 26th Mar. ~ 25th Apr. 2010

>> Happy Hours
Every Friday, Saturday, Sunday 11:00~14:00 (PST)
- Following Items will be dropped: Expert+100, Veteran+10, Premium Sailor, Elite
Sailors
- On Nelson Server, item drop for Happy Hours will be held on weekdays too.

>> Lonely Hours
Everyday 0:00~04:00 (PST)
- 150% Exp boost

die lonelyhours hakken er wel in maarja dat is in de ochtend uren dan moet ik hellaas werken.

zit ook met een klein dingetje. zal ik me h44 verder omhoog doen of de Syammy ze zijn allebij namelijk 115 :) ken niet kiezen

ojavoor de franse moet je de ddtje pakken met de lvl 49 guns erop (die zijn lache) inplaats van die cl

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2010 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Ik vond al dat ik afgelopen zondag veel exp kreeg, was dus weer een party weekend aan de gang..
Heb nu mijn 2e BO in een New Orleans varen, deze is bezig om wat extra crew te levelen. Deze gaat wel hard voor een CA, met een cruise van 32 en OH van 47. Is weer eens wat anders dan in de Sevastopol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat lekker als fransoos =) Heb nu een Fantasque en ga zometeen verder in een Mogador. Daar blijf ik wel een hele tijd mee rondvaren. Op een of andere manier gaat het nu veel beter als toen met RN. En ik ga voor de CV lijn van MN. Die laatste 3 CV's en in het bijzonder de Bearn lijken mij echt gaaf. Ze hebben lang niet zoveel vliegtuigen als andere landen, maar het zijn net CL/CA's met eigen luchtmacht^^

Ik bombardeer iedereen plat met stokbroden en flessen wijn! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En knoflookPaturain? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Erg leuk dat paas event. Heb afgelopen zondag even gespeeld, 1x premium gewonnen 2x 100 experts en 2x 10 veterans. Heb nu alleen wel "scheve" gunners... (die 2e premium wilde maar niet vallen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Ik speel nu redelijk veel met mijn level 51 KM elite-crew... boosted... vetted... aangevuld met experts :P De Deutschland is echt een fijn schip en met deze gunners is het vanaf het begin gelijk al plezier en raak je ook iets! (veel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een foutje gemaakt en daarom vaar ik nu een Pluton......... WAT EEN ***************************** ************ SCHIP! Bereikte ik mooi lvl 36, genoeg om de Emile Bertin te kunnen nemen, kom je erachter dat de prijs is verhoogt..... Van 178k naar 305k -_- Dus toen maar de Pluton ipv Mogador genomen. De Pluton is echt nergens goed voor. De enige reden waarom ik hem gebruik(met veel tegenzin) is omdat er 1 extra sailorslot op zit en ik maar zo'n 50k creds nodig heb. Dat ding is langzamer, heeft minder wapens, gebruikt kleinere wapens, kan geen subs spotten, en er kunnen bijna geen torpedo's op.

Volgende keer dus alleen levelen in Blitzkrieg. Krijg je wel minder exp, maar veel meer credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
De Emile Bertin is ook niet alles. Dat Pluton is tenminste nog klein.

Ik weet niet hoeveel levels je moet, maar misschien motiveert dit:

http://expcalc.tk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
Afgelopen weekend heb ik met me eerste 2 US bombers lvl 53 gehaald en omgetoverd naar DB bombers, krijg het alleen niet voor elkaar om bommen af te gooien. selecteers het schip, vliegtuigjes duiken keurig naar beneden en ik blijf maar ;;;;;;; drukken maar er gebeurt niks, ze gooien geen bommen af iemand enig idee hoe dit kan? om te torpedobommen gebruik ik . maar bij duikbommen is bij mij ; ingesteld via de F10 pagina, kan het daar nog aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je bommen geladen voor je vliegtuigen?

Doet de ; knop het op je toetsenbord terwijl je speelt?
(bijvoorbeeld het probleem met shift-control, dat de layout van je toetsenbord wijzigt)

Ik zou zeggen, stel het eens in op een andere knop. en test het dan eens...

@ High-O: ik heb al flink wat spelers horen schelden op die pluton, geweldig! >:)

Ik speel lekker niet met zé french, absoluut geen zin in.
Zeker niet als tot nu toe iedereen in zn bb2 blijft hangen tot aan bb4 omdat die bb3 zo'n schijtboot is...

Ik wil eerst proberen om de nagato te halen, ik moet nog 6 levels. Fuso begint steeds beter te worden.

Wat ik ook grappig vind is trouwens de repairrate. Ineens als je reppers een bepaald level hebben bereikt knalt die repairrate weer een eind omhoog. Briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
ja had ook al geprobeert om hem eens op andere knop in te stellen, heb voor me 16 dauntless 50 HE bommen gekocht. bij mijn weet hoef ik deze niet apart te laden als ik me vliegtuigen gereed maak, hoeft met torpedo's in iedergeval ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ze die Pluton zo hebben gemaakt snap ik niet. Je moet er mee spelen als je niet in 1 keer van Mogador naar een echte CL gaat. Als nieuwkomer zou je maar met dit ding moeten spelen, dan stop je meteen helemaal met het spel. In het echt was de Pluton een mijnenlegger......zelfs daarvoor het schip niet geschikt. Je bent echt een magneet voor destroyers en frigates, want die vinden het prachtig om een "CL" te killen. Nog een paar battles en dan ben ik verlost van deze drijvende wijnfles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Ja, maar je krijgt er wel bijvoorbeeld de Algiere voor terug he? Ik bedoel... dat ding is snel, heeft een enorme vuurkracht, veel hitpoints en voor een CA een redelijk kleine hitbox. Die sloop je zelfs niet met een paar 11" salvos. Dit in tegenstelling tot Hippers, Prinz Eugenen en Baltimores. Die hebben een grote hitbox en krijg je met een paar goede hits wel klein.

Ik heb vanavond weer wat fijne battles achter de rug. Ik denk dat ik in 10 battles wel 50 schepen heb verzonken; affijn dat zie ik donderdag wel in de stats ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2015 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een tijd niet meer gepost in dit topic. Ben nog wel steeds (vrijwel dagelijsk) actief aan het spelen.

Ik heb gisteren mijn H39 gehaald. Ik ben alleen geschokt over het gebrek aan range van de lvl89 16"/52 SK C/34. Ik zal mijn gunners naar lvl 91 moeten brengen om effectief van de H39 gebruik te kunnen maken. Tot die tijd heb ik de Lv 82 14.96"/52 SK C/34o L Triples van de O-Pro II er op gezet. Die hebben minimaal minder range dan de 14.96" duals van de Bissy, maar wel een barrel per gun meer, dus 4 extra shells per salvo.

En om mijn gunners nog wat extra exp te geven zonder mijn BO te levelen zet ik de BO van mijn CV op de moltke met mijn gunners en zet supports die ik moet nalevelen in de support slots. Moltke is prima als support schip met lvl 89 gunners en lvl 88 AA gunners. Alleen erg beperkt in exp per rondje (10-12K in een goed rondje GB)

Verder heb ik op dit moment nog een KM CV crew op lvl 85 en een KM SS3 op lvl 65

Een maandje geleden begonnen met een RN crew. Ik begon door 2 lvl 35 12/10 accuracy gunners over te nemen van een fleetmember voor niet al teveel credits (500K per stuk) Dit is echt een aanrader want dan heb je gunners die een stuk hoger zijn dan je BO wat een hoop spreadproblemen bespaart. Ik heb daar eerst voor de york-lijn gekozen. Wat is de York een BEEST in Blitz. Ik heb in heel mijn RN Blitz periode meer dan 70% winrate gehad. Met dan aan de York!. Genoeg range om het kleine spul uit de buurt te blijven en met goede acc gunners zo veel damage dat er eigenlijk geen schip is dat in een side by side gevecht het kan winnen.

Een 2e BO voor de County-lijn geleveled met reload gunners in de T-slots. Mijn hoogste BO is nu lvl 65 en vaart rond in de Dunkerque en de 2e is lvl 54 (renown).

Ik kan niet wachten tot ik ze beide tot BB3 (Nelly en KGV/PoW) heb.... :)

Paas event was super. Ik heb behoorlijk wat eastereggs gekregen. Vooral veel vets en experts. Met de experts heb ik ook veel kunnen converteren naar vets zodat mijn RN gunners nu beide 109 vets hebben.
Mr_Atheist schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:26:
Ja, maar je krijgt er wel bijvoorbeeld de Algiere voor terug he?
Met een York maak ik gehakt van de Algerie. Ja het is zeker een geduchte CA. Maar vooral sterk als er veel rushende CL's en DD's aan de andere kant zitten. Door zijn hoge vuursnelheid en vuurkracht zijn die allemaal food. Maar als je in Blitz op je maximale range blijft met de york dan is die vrijwel niet te verslaan doordat de guns zoveel damage doen en met goede gunners de spread fenomenaal is. (trouwens een DRAMA als je van de York in de revenge of renown komt... AWWWWWWWWfull spread met dezelfde gunners... (wel 15" ipv 8"wat een enorm verschil is.)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:06:
Wel veel en dikke guns maar erg log en on-level slecht.

Ik denk dat ik met de Pluton in 10 battles wel 50 keer ben gezonken :D
On-level slecht zijn is meestal niet echt een probleem. NavyField is het enige spel wat ik speel en het is zo ontspannend dat het wat mag kosten; Schaf een elite crew aan. Vul experts en veterans aan tot het maximum en gaan met die banaan. Gunners twee a drie levels vooruit levellen en je kunt met vrijwel ieder schip goed uit de voeten. (Dat is mijn ervaring met de diverse KM lijnen in ieder geval).
Ik heb al een tijd niet meer gepost in dit topic. Ben nog wel steeds (vrijwel dagelijsk) actief aan het spelen.
Ik zie je regelmatig voorbijkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
Gisteren nog even 1 Rondje met mijn US CV gevaren, krijg het alleen nog steeds niet voor elkaar om bommen te gooien met me DB's. blijf maar op bom gooi knop drukken maar gebeurt gewoon niks. kan het er mee te maken hebben dat me DB bombers pas lvl 53 hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2015 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
ehm weet zo nie welke bommen ik heb gepakt, volgens mij de HE bommen, kan inderdaad weleens proberen met andere soort bommen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DB met CV kan op 2 manieren.

Automa(g)tisch:

selecteer je squad met divebombers door het corresponderende cijfer van je squad te drukken, of rechtsklik en maak een 'vierkant' rond de vliegtuigen en selecteer ze op die manier.

Stuur ze vervolgens in de richting van je target. Controlleer of je de vliegtuigen nog steeds geselecteerd hebt en rechtsklik op de target. De vliegtuigen zullen gaan groeperen. Dit kan ALLEEN op deze manier als je op default hoogte vliegt!. Als je lager dan default hoogte vliegt zal je de 'L" moeten indrukken TERWIJL je rechtsklikt. Je vliegtuigen zullen dan naar default hoogte gaan en zich groeperen. Zodra je rechtsklikt op je target zal je een rood stervormig figuur zien rond je target. Als je muis over die ster gaat wordt deze oranje.

Zodra de vliegtuigen boven je target zijn zullen ze de duikvlucht inzetten. ZE DROPPEN NIET AUTOMATISCH HUN BOMMEN!
De bommen droppen ze door de rechter muisknop te spammen vanaf het moment dat ze de duikvlucht inzetten. Het maakt overigens niet uit of je HE of AP bommen gebruikt. Ik zou zelf ALTIJD voor HE kiezen omdat vrijwel niemand met deck armor rondvaart (op een verdwaalde RN BB na misschien)

Handmatig:
Dit gaat iets anders en heeft voor- en nadelen.

Voordelen:
- Je kan vanaf iedere hoogte je bommen droppen
- Je target is niet van te voren gewaarschuwd dat hij gebombardeerd wordt
- Je kan bombarderen zelfs als de target in een rookwolk zit.

Nadelen:
- Vereist de nodige oefening om onder de knie te krijgen.
- Grotere kans om naast je target te bombarderen. (uiteraard afhankelijk van je skillz.. :P )

Hoe: Selecteer je vliegtuigen zoals hiervoor beschreven. ipv rechtsklikken op je target stuur je je vliegtuigen naar een bepaald punt door op de ';' te drukken en gelijktijdig te LINKSklikken. Je zal een groene marker zien op de plek waar je linksklikt. Dit is het punt waar de vliegtuigen hun duikvlucht zullen inzetten. Je dropt de bommen door op de '.' te drukken. (ingedrukt houden voor dat ze punt bereiken totdat ze de bommen gelost hebben is het eenvoudigst)

Ter illustratie:
http://www.youtube.com/watch?v=YEdWMPQWWg8
http://www.youtube.com/watch#!v=I3nKfjh6kiE
http://www.youtube.com/watch?v=yk7oEyJEo44

have fun....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 22:27:
DB met CV kan op 2 manieren.

Zodra de vliegtuigen boven je target zijn zullen ze de duikvlucht inzetten. ZE DROPPEN NIET AUTOMATISCH HUN BOMMEN!
De bommen droppen ze door de rechter muisknop te spammen vanaf het moment dat ze de duikvlucht inzetten. Het maakt overigens niet uit of je HE of AP bommen gebruikt. Ik zou zelf ALTIJD voor HE kiezen omdat vrijwel niemand met deck armor rondvaart (op een verdwaalde RN BB na misschien)
Ik heb elke keer geprobeerd dat op het moment dat de vliegtuigen hun duikvlucht inzetten op "," (mijn dive bomb knop) te drukken. ga het nu eens proberen door met me rechtermuisknop te drukken op het moment dat ze duiken.

Thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het klinkt misschien onlogisch, maar met handmatig DB moet je dus NIET op ';' (punt komma) drukken om je bommen te releasen maar op de torp knop: '.'(punt)

De ';' (punt komma) is ALLEEN om het punt aan te geven waar de vliegtuigen de duik inzetten.

Overigens is de ',' (komma) om je vliegtuigen te laten dalen en de 'L' om de vliegtuigen te laten stijgen.

Je kan alle knoppen via F10 zelf instellen maar ik zou ze op default waarden laten staan.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 21:11:
Het klinkt misschien onlogisch, maar met handmatig DB moet je dus NIET op ';' (punt komma) drukken om je bommen te releasen maar op de torp knop: '.'(punt)

De ';' (punt komma) is ALLEEN om het punt aan te geven waar de vliegtuigen de duik inzetten.

Overigens is de ',' (komma) om je vliegtuigen te laten dalen en de 'L' om de vliegtuigen te laten stijgen.

Je kan alle knoppen via F10 zelf instellen maar ik zou ze op default waarden laten staan.
Ja ik had ze nie op Default laten staan, had de "," ingestelt als Dive bomb knop en de "K" ingesteld om me vliegtuigen te laten dalen. ben er nu achter dat door met de rechtermuisknop op het schip te klikken als je vliegtuigen beginnen te duiken. wel beetje apart, met TB moet je wel "." gebruiken om je bommen te releasen en met DB moet dit met de rechter muisknop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels mijn BB gunners met mijn CV kunnen lvlen naar lvl91. Ik kan nu eindelijk de enige bruikbare guns gebruiken op de H39. Eindelijk de 16" L duals.
Nu maar eens wat potjes spelen om te wennen aan de H39 want het is nog niet zo makkelijk om te anticiperen op andere BB4/5 tegenstanders en de de angles zitten nog lang niet in mijn systeem.... oefenen, oefenen oefenen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Ik begin nu ook eindelijk te wennen aan m'n sevastopol. In een normaal potje is nu rond de 30k damage wel mogelijk. Had gister wel een uitzonderlijk goed potje met ruim 41k. Het is toch wel een mooi gezicht als je je volledige salvo op het dek van een montana ziet inslaan.
Het is echter nog wel steeds tricky om goed in range te komen zonder dat je zelf gezien wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koopmans schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:53:
Ik begin nu ook eindelijk te wennen aan m'n sevastopol. In een normaal potje is nu rond de 30k damage wel mogelijk. Had gister wel een uitzonderlijk goed potje met ruim 41k. Het is toch wel een mooi gezicht als je je volledige salvo op het dek van een montana ziet inslaan.
Het is echter nog wel steeds tricky om goed in range te komen zonder dat je zelf gezien wordt.
Met een +100 level crew is deze drijfende baksteen heel moeilijk te verslaan. Dan kun je heel lang OH varen en zo gemakkelijk in range komen, ik haalde iets van 40knts en dan een minuut of 3 a 4 lang. Het enige wat dit gedrocht tegen heeft, is de turret lay-out. Je kunt namelijk de turretlines niet focussen op 1 punt, tenzij je diagonaal vaart.
Qua PBB's is dit wel zo'n beetje de beste, daarna komt de Andrea Doria. Maar die heeft proppeschieters en beroerde angles (max 30). Sevas heeft angle 40, dus (bijna) max damage als je de target raakt :).
PBB's met een at-level crew zijn sterk af te raden, dan kun je beter een BB1 (of BC) nemen. Ze vallen dan namelijk erg tegen (langzaam). Slingshotten helpt hier wel een beetje tegen (dus gradual fire aanzetten)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2010 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Ik werd de afgelopen tijd steeds vaker vriendelijk verzocht niet meer aan de BKs deel te nemen. Het was ook wel een beetje farming wat ik met de PSD en PPro deed :+ Affijn, nu even doorgrinden naar level 65 en dan ga ik fijn de AD eens testen.

Is een at level BVE crew wel bruikbaar voor de AD denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Ik dacht dat je met level 61 al in een AD mocht varen, (Zoals al die premium BB's) dus met een level 65 BVE crew moet dat zeker leuk gaan. Misschien moet je ook eens kijken wat je andere opties in GB zijn voor je je keuze maakt.
Ik moest kiezen tussen de Guam of Sevastopol. Zelfs met mijn at level non BVE crew vond ik dat geen moeilijke keuze.
Had gister trouwens 80k damage in een ronde met de sevas, alleen deed de rest van het team niet mee en verloren we toch dus kreeg ik er niet echt veel exp. voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koopmans schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 08:08:
Ik dacht dat je met level 61 al in een AD mocht varen, (Zoals al die premium BB's) dus met een level 65 BVE crew moet dat zeker leuk gaan. Misschien moet je ook eens kijken wat je andere opties in GB zijn voor je je keuze maakt.
Ik moest kiezen tussen de Guam of Sevastopol. Zelfs met mijn at level non BVE crew vond ik dat geen moeilijke keuze.
Had gister trouwens 80k damage in een ronde met de sevas, alleen deed de rest van het team niet mee en verloren we toch dus kreeg ik er niet echt veel exp. voor.
Tsja, wil je echt de US BB line leren, dan is dit niet te goede manier. Hoe sucky sucky de Guam (glassjaw!) ook mag zijn, je leert wel de juiste tactieken van de US BB's. De kracht van de US BB's ligt in zowel de relatief hoge angles van bb guns als in AA en snelheid. Bovendien is de Guam met een CVIV (of V, ik weet niet meer precies) een echte speedboot, geloof iets van 45knts OH met een atlevel crew (heeft geen zin om dit schip met 100+ crew te fitten, gaat nooit passen met al die vets en experts).
Maar goed wie ben ik om te zeggen hoe je dit spel moet spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2015 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
De AD is er pas vanaf level 65. Ik ga het gewoon proberen.

Overigens kon ik die Emile Bertin in mijn Deutschland al one-shotten, dus zo god ben je niet in dat ding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2015 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Ik speel op Hood (zoals volgens mij de meesten hier).

Jammer dat er 's morgens compleet geen GBs op Hood zijn; nu moet ik uit nood voor mijn snelle NF fix weer met de Amerikanen verderlevellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Je hebt helemaal gelijk... De AD is vanaf level 65, Sevas en Dunkerque zijn level 61 en B65 level 63.

Ik speel trouwens ook op Hood, nickname Koopie. Vooral 's avonds en soms in het weekend. (Ben 's ochtends toch meestal aan het werk dus mis het gebrek aan GB's dan niet. ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AD een mietjesboot? mwah.... lijkt me niet. Degelijke vuurkracht met een redelijke spread en een super AA. Ik heb tot aan Bismarck toch echt in AD rondgevaren omdat Scharn en Gneise zo verschrikkelijk kwetsbaar zijn. Snelheid van Scharnhorst en Gneise zijn wel meer dan ok overigens. Ondanks 1 support minder prefereer ik wel de Bismarck boven de AD. Nu met H39 kan ik met de 'grote jongens' meedoen en het is ECHT leuk... :) (hoewel het ook wel wat frusten is als je zonder licht van alle kanten geraakt wordt. Als BB4 (en hoger) ben je absoluut veel eerder een doel dan als kleinere BB of CA.
En die Emile Bertin is in 1 tot 2 salvo's een gatenkaas als je een York tegenkomt. De York is IMO de meest gevaarlijke non prem CA van Navyfield. Ik heb in ieder geval met mijn York gemiddeld 30K damage per Blitz gehaald. En een winrate van 70% :)
Ik speel overigens ook op Hood server.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2010 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
Ik speel ook op de Hood ingame is "Elve" ben over het algemeen 's avonds en in het weekend online. Zit nu met lvl73 Bo op Sebvastopol. en 2de bo op lvl 62 in CV indepandance. Vindt snelheid van Sebvastopol nie super, zit aan de 24kn en 33 OH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 09:15:
AD een mietjesboot? mwah.... lijkt me niet. Degelijke vuurkracht met een redelijke spread en een super AA. Ik heb tot aan Bismarck toch echt in AD rondgevaren omdat Scharn en Gneise zo verschrikkelijk kwetsbaar zijn. Snelheid van Scharnhorst en Gneise zijn wel meer dan ok overigens. Ondanks 1 support minder prefereer ik wel de Bismarck boven de AD. Nu met H39 kan ik met de 'grote jongens' meedoen en het is ECHT leuk... :) (hoewel het ook wel wat frusten is als je zonder licht van alle kanten geraakt wordt. Als BB4 (en hoger) ben je absoluut veel eerder een doel dan als kleinere BB of CA.
En die Emile Bertin is in 1 tot 2 salvo's een gatenkaas als je een York tegenkomt. De York is IMO de meest gevaarlijke non prem CA van Navyfield. Ik heb in ieder geval met mijn York gemiddeld 30K damage per Blitz gehaald. En een winrate van 70% :)
Ik speel overigens ook op Hood server.
York is alleen indrukwekkend vanwege zijn blockshots, voor de rest een beetje one-trick pony. Of armoured belt (food voor ranged ships) of armoured deck (food for destroyers). Ik vind de Baltimore de beste CA, omdat hij behalve range heeft (bijna bb1 range met die 8"L's) ook nog eens AA kan fitten. Hierdoor zeer nuttig in GB's.
Maar om lekker te raggen is de York wel leuk in Blitzkrieg. In GB ben je in no-time food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
York met goede speler is zeer goed te doen in BK. Heb er veel plezier mee gehad. Potjes met 50k damage waren niet bijzonder.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

One trick pony? Hij's best veelzijdig. Maar de beste variant is juist de ongepantserde SH variant.

En in GB food? De york met high lvl crew is in GB een van de weinige CA's die geen food zijn en nuttig (zonder alleen te AAen zoals de andere CA's).
Ik heb regelmatig Yorks gezien die door slim te spelen BB1-2-3's opvraten, letterlijk.

De york is inderdaad de meest gevaarlijke CA in blitz, maar zéér moeilijk om te spelen. Iemand die de york echt gemasterd heeft vreet alles en iedereen in een blitz op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
vraagje tussen door, Wat is kwa armour, engine en zo de beste setup voor Sebvastopol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZenTex schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:38:
One trick pony? Hij's best veelzijdig. Maar de beste variant is juist de ongepantserde SH variant.

En in GB food? De york met high lvl crew is in GB een van de weinige CA's die geen food zijn en nuttig (zonder alleen te AAen zoals de andere CA's).
Ik heb regelmatig Yorks gezien die door slim te spelen BB1-2-3's opvraten, letterlijk.

De york is inderdaad de meest gevaarlijke CA in blitz, maar zéér moeilijk om te spelen. Iemand die de york echt gemasterd heeft vreet alles en iedereen in een blitz op.
Sorry hoor, maar dan hebben die BB1-2-3's zitten maffen en het er zelf naar gemaakt dat de York in range kon komen (alles wat bij mij in range komt is food, daar niet van. wel prioriteit stellen in grootte van target ;) ).
Maar goed, vaar zelf vaak rond in mijn Tenn'45 (bijnaam: shotgun, vanwege de spread) en als de BB's van de tegenpartij even niet opletten, ff die 30 graden guns a.k.a. lasers laten knallen. Heb ik ook zeer goeie ervaringen met mijn blockshottende Moltke, met een OH van 48knts hehehe. Maar goed dat is een PCA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

Ik heb het meer dan eens gezien. Snelle manouevreerbare yorks. Als de BB zo'n York niet in 2 salvo's dood heeft ben je de sigaar. De damage output van een blockshottende belthittende York met gecapte reload is niet mis. En het is aardig lastig om als BB dat kleine snelle zigzaggende Yorkje te mollen. Reden waarom de SH PoW zo'n dodelijke tegenstander kan zijn, ondanks zijn minimale range.
Kheb een york gezien in een GB met meer dan 150K damage aan het eind van de ronde. Dat haal je niet door alleen op het kleine grut te schieten.

@Leon: Zelfg geen ervaring met US, maar stelregel is (vanwege de lage range) meestal sterkste engine, geen armour behalve wat bulge. If no range then speed!

[ Voor 12% gewijzigd door ZenTex op 28-04-2010 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2015 17:56 . Reden: foute typ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

Een Mpro vanwege de range, die in GB termen, al helemaal niets is en de damage is bedroevend.
Nee, met een Mpro (een CL nota-bene) richt je niets uit. Leuk blitzbootje, maar meer ook niet. Eerder een newbbootje, gezien het gemak waarmee een degelijke DD speler de gemiddelde Mpro speler afmaakt.

Torpen in GB, tsja, ik heb het ze vaak zat zien proberen om een BB te torpen. Zelden lukt het, en dan is er nog de bulge.

Maar goed, als jij een York niets waard vindt moet je maar eens afweachten totdat je een goede yorkspeler in een GB tegenkomt. Ze zijn zeldzaam, maar vegen de vloer aan met elke gelijkwaardige boot of hoger.
Zoals ik al zei, vergelijk het met een PoW, een zeer goede SH PoW speler maakt ook korte metten met een BB6. Ook dat heb ik meermalen gezien.

Wat franse bootjes betreft: Nooit mee gespeeld. Zijn ze in NF eigenlijk bij de axis of allies ingedeeld? (Ze heulden samen met de moffen namelijk, reden dat de Engelse marine de franse vloot heeft doen zinken)

Speelde hoofdzakelijk met RN (Lion2+CV4) maar had van alle naties ook nog eens CV3. En BB1 met KM. :p

[ Voor 14% gewijzigd door ZenTex op 28-04-2010 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2015 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

Tijdens reguliere GB's? Regelmatig een BB6 ja. In HA's bijna alleen maar BB6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2015 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

Grappig. Op m'n andere account (1e account was vol) met een noobfrig (crew nalevelen) het leven van CV's zuur gemaakt. Natuurlijk weer legio beschuldigingen van humpen door newbs. Die gast begon in elke game waarin ik zat te spammen dat ik een bekende humper ben (TickeRts had íe al gestuurd.

Tot ik hem vertelde dat ik toch écht van alle 4 naties de CV's heb (leugen, ik hád ze, nu nog maar 2 :p) en dus wel weet wat wel of niet humping is.

Het werkte zowaar want hij begon ineens te slijmen.

Toch blijft het grappig, ik ben al zo vaak van humping beticht en heb toch echt minimaal 100 tickets gekregen (volgens de "benadeelden") en nog nooit wat gehoord.
En nee, opstijgende/landende planes neerschieten met de AAA guns door vlakbij te zijn is nog geen humpen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Laat me raden; heette die kerel "haegger" ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

Nope...

Net nog voor wat hilariteit gezorgd in een potje door met m'n lvl5 neutDD en lvl 11 crew een county te doen zinken. 8)
Potje jammergenoeg wel verloren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 15:49:
[...]

Sorry hoor, maar dan hebben die BB1-2-3's zitten maffen en het er zelf naar gemaakt dat de York in range kon komen
Dat is op zich niet zo heel vreemd lijkt me. Als BB let je toch minder op het kleine grut. Je zal wel moeten want het gevaar van andere BB's is vele malen groter dan van een CA. Zodra ik mijn RN crew wat verder heb geleveled zal ik toch eens een paar rondjes met York in GB gaan doen... nu zitten ze voorlopig in een Dunk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-02 14:34
Hoe krijg ik nou het makkelijkst veel punten. Ik doe vaak battle maar krijg niet zo snel iemand dood. Heb nu het 3 de ship gekocht en die helemaal upgegrade. Maar kan ik nou beter schepen proberen te killen of zo lang mogelijk in leven te blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2015 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 19:34:
Schepen killen, desnoods kamikaze acties. Je moet wel tot het einde in de battle blijven, dan krijg je veel meer punten als wanneer je meteen eruit gaat nadat je gezonken bent.
OW bedankt dat zal ik eens proberen. Meteen nog een vraagje. Al mijn mannetjes op me schip krijgen steeds minder groot rood balkje is dit erg en hoe kan ik dit voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2015 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

Dat is juist niet erg.

zeer simpele uitleg:
Naarmate je sailors levelen krijgen ze meer ruimte voor personeel. Dan moet je er recruits aan toevoegen. Makkelijkste manier is om met de rechtermuisknop op het [RCT] knopje te drukken, zo vul je ze aan tot max. Hoe meer personeel, hoe effectiever de sailor.

Verder heb je 3 soorten sailors. recruits, experts en veterans.
Recruits zijn in het balkje rood, experts wit, en veterans groen.

Naarmate je speelt komen er automatisch experts bij, die zijn veel effectiever dan recruits en maken je sailor beter. Dus het balkje word rood/wit.

Veterans moet je omzetten uit experts, maar de kans dat dit faalt is aanzienlijk, vooral als je op de wat hogere levels komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Zodra je level 12 bent een natie kiezen. Daar een leuke DD uitzoeken. Het liefste gelijk handmatig mikken; dan raak je meer, vooral op afstand. Misschien al denken aan experts/veterans kopen, want hoe kleiner je spread hoe sneller je je angles leert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
Mr_Atheist schreef op donderdag 29 april 2010 @ 22:36:
Zodra je level 12 bent een natie kiezen. Daar een leuke DD uitzoeken. Het liefste gelijk handmatig mikken; dan raak je meer, vooral op afstand. Misschien al denken aan experts/veterans kopen, want hoe kleiner je spread hoe sneller je je angles leert!
Ik gebruikte in begin steeds aim dat je zelf moest richten. Maar dat kan ik toch nog niet zo goed hou het voor nu lekker op auto aim.

Edit:
Heb dat idd nu gedaan natie gekozen. En nog groter schip gekocht (lvl12 Amerikaans)

[ Voor 8% gewijzigd door Dragonm8 op 30-04-2010 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Ik zou niet te lang wachten met manual aim. In het begin is het lastig, maar het went heel snel en dan heb je er enorm veel voordeel mee. Ik heb vanaf het tweede frigate met manual gespeeld. Daar zit toch eigenlijk stiekem ook het leuke aan het spel voor mij. Klikken en op de spatiebalk duwen kunnen we allemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2015 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
En dan op auto in een BB? Laat het ze niet horen op de server... ze lachen je uit, echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 19:30
Ik wil beginnen met Navyfield maar op welke server kan ik het beste beginnen?
En wat voor type is het leukste om mee te spelen? Ik ga er geen geld insteken maar gewoon voor de lol :)

Zie net dat ik nog een account heb op de Europese servers met een DD lvl16 :)

[ Voor 59% gewijzigd door timskiej op 30-04-2010 14:32 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 25 Laatste