Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Online MMOG] Navyfield

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• cmndr_adama
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 23-09 14:34
Tsja, vergeten zal ik NF niet, bij het opruimen van de week kwam ik deze tegen:

Die staat inmiddels ook weer op mijn bureau :)

Mijn vinyl collectie: Discogs

• 0rbit
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 16-09 09:32
Nou, als ik dan toch weer even op GoT rondspook dan kan Navyfield natuurlijk niet achterblijven.

Ik denk met veel nostalgie terug en smacht naar een fijne grind richting een schip dat dan zonder uitzondering teleurstelt en pas halverwege de volgende grind goed begint te worden. Affijn, u kunt het zich zeker nog herinneren!

Wat ik heb ontdekt en even wou toevoegen is dat er een Android spel is genaamd Navyfield (ook voor iOS zie ik net). Het hergebruikt de oude graphics, voegt wat nieuwe graphics toe, maar in de basis is het ongeveer het spel wat ik destijds zo leuk vond. Helaas gaat het bij de details dan mis: Er lijkt alleen auto FCS beschikbaar te zijn. Het leukste aan Navyfield vond ik nou altijd de complexe bediening!

Het spel biedt wel een soort van single player modus die best aardig is om te spelen.

World of Warships is leuk en aardig. Mooie graphics. Grote community. Maar ja, he? Ik wil manual FCS. Ik wil de "line of battle" tactiek in een GB-room met 64 spelers! Ik wil rushende Richelieu's. Ik wil AA-werk doen met de Duitse cruiser met veel te goede elite gunners. Ik wil de rush om de laatste CV te slopen!

Link naar Navyfield mobile: https://www.navyfieldmobile.com

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• cmndr_adama
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 23-09 14:34
Ja, dat waren nog eens tijden.. heerlijk! Ik weet nog dat ik in m'n Deutschland klasse gebruikte in Blitz, elite gunners en lekker op afstand blijven - leuk altijd het gezeur van de tegenstanders die dat niet eerlijk vonden ;)

Nooit iets gevonden wat NF echt kon vervangen, m'n crystal staat nog steeds op m'n bureau.

Mijn vinyl collectie: Discogs

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jgj82
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 00:15

jgj82

Ja, maar = nee

jgj82 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 18:37:
Haha! Bekende namen, posters voor mij! Ik heb nog steeds veel contact met Vikings/BSG members van 2008.. Kargath, jimmyvn, mutanobomb, PGK, Donkichot en vele anderen. Epische fleetwars, soms domme bugs waar je in zo'n boosted weekend je experts naar elites kon converten. Ik heb daar een paar crews met 350+ elites Vets gemaakt in een uur.
Experts naar vets natuurlijk! :D

En zo heb ik 3 complete crews.. >:)

80+ kts hedgehog-only CL in fleetbattles, epic... O-)
cmndr_adama schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 00:55:

Vikings, ja dat was wel de fleet ;) Af en toe voor ons als TNF weleens wat 'lastig' (Al zag ik dat meestal anders) maar altijd behulpzaam en in de meetings altijd constructief. Ook de fleet voor ex TNF-ers, Altharius, onze andere Nederlandse voormalig SH zat er ook. Ik heb er nog wel een aantal in de FB groep.
Mooie tijden waren dat. Ik werkte destijds als chefje bewaking, de hele nacht grinden tot het alarm ging! 8)

[Voor 28% gewijzigd door jgj82 op 18-03-2020 01:28. Reden: opmaak gefixed]

Ryzen 9 3900X | Sapphire Vega 64 EKWB-Edition | Aorus X570 Master | Crucial Ballistix Elite 4x8GB@3600CL16 | Corsair Obsidian 900D | EKWB Velocity | 2x Alphacool 480x60mm + Alphacool 240x60mm | Alphacool D5 | AX860i | Aorus SSD Gen4 1TB | Intel 660P 2TB

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True