Volgens mij staan de coördinaten toch gewoon onder je muis cursor?
En het is eigenlijk wel echt aan te raden om vets en experts te kopen
En het is eigenlijk wel echt aan te raden om vets en experts te kopen
Verwijderd
Sturen?Deadsy schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 14:53:
Vraagje, heb nu een onderzeeër maar ben nu al 3x retreated from battle omdat ik mijn sub niet zou besturen.
Maar ik zit hem wel te besturen, duurt alleen altijd een tijd voor ik bij de vijand ben, deels omdat het ding langzaam is en deels omdat het even duurt voor de zuurstof max is.
Dus wat doe ik er aan om niet voor die tijd gekicked te worden?
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2009 12:18 ]
Ik zit ook te sturen maar toch krijg ik constant na 2 minuten die waarschuwing.MailMan schreef op maandag 01 juni 2009 @ 11:27:
[...]
Sturen?Ik heb nog nooit meegemaakt dat mn sub 2minuten lang dezelfde richting op kon varen.
@hierboven congrats! Level maar even snel door naar de AD
Verwijderd
betwijfel dat ze verdwijnen de meeste mensen zijn er erg positief over. Volgens de meeste mensen hebben Subs alleen maar voordelen tegenover andere schepen.Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2009 @ 16:14:
hmja... van mij hoeven die hedgehogs niet zo. Ik hoop dat ze snel weer verdwijnen. (no hedgehog rooms maken?..)
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2009 09:09 ]
Verwijderd
Verwijderd
Restorers heb je alleen wat aan om even snel te SD te boosten. Ik zou ze nooit gebruiken, want ze nemen de plaats in van of engineers of repairers, die op de lange termijn veel meer nut hebben. En bovendien je ook SD opleveren. High level reppers en engi's zijn veel waardevoller dan restorers.Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 10:25:
Betekent dit dat ik dedicated restorers nodig heb om SD te boosten? Ik ben bezig om 4 repairers en 4 engie's te levels. 3 engie's en 2 repairers zijn inmiddels redelijk op level. De overige 3 zitten rond lvl30 en moeten nog flink omhooggewerktworden. Dat doe ik met de emden.
Mijn gunners zitten ongeveer 1,5lvl onder mijn BO, dus niet heel erg gunstig.... hoewel ik merk dat ik met de Nassau guns op de moltke de shells op max range ruimschoots niet kan zien neerkomen. Ik verwacht dat het op de AD nog beroerder zal zijn omdat die guns nog meer range hebben.
Overigens, hoeveel support slots heeft de AD?
Verwijderd
7Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 12:45:
OK.... Thnx... ik had zelf al zoiets van.... reppers en engi's heb je meer aan. Ik merk nu al met 3 lvl50+ engi's dat mijn overheat enorm is toegenomen.
Heeft de AD 5 supportslots of meer? De moltke heeft er in ieder geval 5 en dat merk ik duidelijk.
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2009 09:37 ]
[ Voor 14% gewijzigd door haakjesluiten op 07-06-2009 13:02 ]
Verwijderd
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2009 09:50 ]
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2009 17:13 ]
Kan zijn dat het AAA specifieke guns zijn (trainworld.us ff checken). Daar heb je namelijk specifieke AA-gunners voor nodig (aparte class sailor). Er zijn ook niet specifiek AAA guns die goed werken als AA, weet alleen niet meer welke (ook te vinden op trainworld.us). Kijk vooral naar reload.Jfwiet schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 13:07:
Zo zit ik eindelijk in een M-Pro loop ik tegen een raar probleem aan:
Heb achterop 3 mooie T slots voor wat AA guns, dus daar heb ik 3 2x3,6" opgezet. Stop er een lvl 30 mannetje bij (guns zijn lvl 15) maar ze werken niet. Iemand hier een idee hoe ik dit moet verhelpen?
(in het ship overview staat niets van verkeerd poppetje en ik krijg de error 'cannot fire when leaving the port'.)
Heb al op het forum zitten lezen. Maar krijg het niet voor elkaar om ze lekker te laten werken.
flickr - WOT Profile - Game PC
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Jfwiet op 17-06-2009 18:50 ]
Ik krijg al sinds het begin, die "error" melding can shoot blabla. Meestal klopt het voor geen meter. Ik zal de game ook weer eens downloaden in de hoop dat ik eraan toe kom. Username: Gizzer op Arizona.Jfwiet schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 18:48:
Nou het zijn normale guns waar je gewoon AA ammo op kan laden. Vervolgens als ik dan op alle 'boot' plekjes gunners zet dan vuren ze wel afHaal ik er vervolgens 1 gunner vanaf en vervang deze door rookie pilot en kijk onder de 'ship view' dan zie ik nergens 'unmatched ability'.
Guns vuren wel gewoon met alle gunners erop, krijg ook nog steeds de error 'can't fire when you leave the port (ofzo)'. Maar dus niet als ik 1 plekje vervang.
ook met HE/AP ammo werkt de gun dan niet.
Gewoon vaag
[ Voor 0% gewijzigd door Gizzy op 18-06-2009 09:15 . Reden: typo ]
Verwijderd
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Welke grote patch? Op de US server?Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:42:
Mede-navyfielders, wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe 'grote' patch?
Mijn South-Dakota guns (MK3L triple) heeft dankzij de buff een veel betere accuracy.
Verwijderd
Je kan je M-Pro ook gewoon verkopen. Krijg je de nodige cash voor (schip 100% en kanonnen/radar etc 98%)Mr_Atheist schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 19:17:
Eindelijk weer eens een paar battles gespeeld. Ik zit nu op het niveau Hipper met de Duitsers en ben nu mijn Engelse crew aan het levelen. Dat gaat aardig rap. Ik heb nu een Tribal (BO is nu level 23) en doe per battle al gauw 25K damage. Ondertussen probeer ik met mijn M-Pro nog wat AA te oefenen; De Hipper kan ik kopen, maar nog nauwelijks van nuttig wapentuig voorzien door gebrek aan geld
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2009 15:45 ]
Ja, maar dan nog kom ik een beetje geld tekort, dat heb ik al berekendVerwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 08:58:
[...]
Je kan je M-Pro ook gewoon verkopen. Krijg je de nodige cash voor (schip 100% en kanonnen/radar etc 98%)
[ Voor 3% gewijzigd door 0rbit op 22-06-2009 18:21 ]
Verwijderd
Dat klopt; die had ik er een tijdje op zitten, maar toen waren mijn gunners nog niet echt goed genoeg. Te veel spread. Dan liever 3x4 5.9" erop; dan raak je netto meer. Misschien straks nog eens proberen met de 6,75" dual nu mijn gunners duidelijk erop vooruit gegaan zijn.Leondendungen schreef op maandag 22 juni 2009 @ 19:44:
Toch kun je op de M-pro met de 6,75 Dual's nog meer range halen. Ik vaar nu zelf met de Hipper met 8" duals erop. maar in een BK out range ik bijna alles behalve Prinz Eugen of Moltke. met beetje geluk win ik het zelfs nog van Eugen. alleen moltke is lastiger.
[ Voor 20% gewijzigd door 0rbit op 22-06-2009 22:37 ]
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2009 00:15 ]
Verwijderd
Verwijderd
Fun while it lasted: World Community Grid!
Wow chill die ga ik maar eens testen dan. Mijn Sodak ligt al 6 maanden uit zijn neus te vreten.Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:42:
Mede-navyfielders, wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe 'grote' patch?
Mijn South-Dakota guns (MK3L triple) heeft dankzij de buff een veel betere accuracy.
Zet met CTRL aan het begin van battle snel draaien van je turrets aan, scheelt stuk met aimen, en gewoon beetje spelen je moet handigheid krijgen in hoever je kogels komen met bepaalde angle, als je dit eenmaal onder de knie krijgt wordt het makelijker.scorpionv schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 20:03:
Wat is dat manual aimen lastig zegIk heb tot CL auto aim gebruikt, en nu zit ik in een CL met manual aim. Ik raak echt helemaal niets, terwijl ik best aardig geraakt word
Goeie tips om manual aimen snel onder de knie te krijgen? Of is het gewoon veel doen en er gevoel bij krijgen?
[ Voor 21% gewijzigd door 0rbit op 10-07-2009 18:30 ]
Verwijderd
Ik heb hele goede 11-11 gunners (zelf gedobbeld) met al aardig wat veteransGizzy schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:32:
Ik zou de Atlanta overslaan of gebruiken om te AA whoren. Als je goede gunners hebt zijn de single 6 op een atlanta ook wel fun, maar voor de rest is de atlanta redelijk onpraktisch en is de ddx misschien wel beter. HA'en kan wel leuk met een atlanta, alleen kan een ddx het ook en die kan sneller wegkomen wanneer je als HA'r wordt gerushed.
Dus take my advice (US Veteran) Atlanta is een zware grind, stick with the DDX. Tenzij je het HA'en leuk vindt om te leren.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 92% gewijzigd door 0rbit op 16-07-2009 08:32 ]
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door ZenTex op 16-07-2009 14:11 ]
Verwijderd
Ik ben op de snelheid na ook ZEER tevreden met de AD. En de Gneise vind ik ook echt een fijn te varen schip maar beiden hebben zo hun behoorlijk significante tekortkomingen.ZenTex schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 14:06:
/EDIT Had FF gegoogeld naar de speedcap van de AD, kwam ik gelijk hier uit http://www.navyfield.eu/e...Num=14368&Sort=A04&Page=1
Jouw draadje.
Werkelijk met maar 3 engineers en met hun level, 60 en 49, zul je niet snel gaan met de AD, dit ligt dus aan jezelf.
Zorg er ook voor dat ze allemaal ong gelijke level zijn dat scheelt ook.
Haal eens wat engineers weg; Het schaalt niet linear en de skills van de zwakste engineer wegen zodoende redelijk zwaar mee.Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 22:25:
Ik ben wat aan het proberen geweest met meer en minder gewicht op de AD. Maar met 4 engi's van het level wat ik nu heb (3 * lvl62 en 1 * lvl49) kom ik op zijn best op 25/35 kn uit. Die 35 OH snelheid vind ik nog steeds een erg beperkende factor.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door scorpionv op 18-07-2009 10:03 ]
Aangezien je gaat High Angelen en je tegenstanders dit ook doen zou ik voor het meeste Deck armor gaan. Qua bewapening... Ik denk dat je zelf even moet voelen wat je het lekkerste vind spelen.scorpionv schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 10:02:
Ik ben net begonnen met een sonar man op te leiden. Ik ben benieuwd hoe dat gaat
Heeft er iemand al in de RN York gevaren? Zijn de triple 8" de beste keuze voor de hoofdbewapening, of zie ik iets over het hoofd? En wat kan ik het beste armoren, belt of toch deck?
[ Voor 44% gewijzigd door scorpionv op 18-07-2009 13:53 ]
Verwijderd
Integendeel. Daar merk je zeer zeker veel van. Het rangeverschil is centimeters. Dat betekent dat je, als je iets wilt raken in GB moet gaan rushen. Als je dat in het begin doet kun je er donder op zeggen dat je in de 1e minuten zinkt. Als RN moet je:Melniek schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 18:52:
Ik zou gewoon RN doen als ik jou was. Ondanks dat de range niet het beste is, merk je daar in GB (waar je toch je meeste tijd als BB gaat doorbrengen) weinig van.
Verwijderd
Dit is geen voordeel maar een nadeel. Iedere natie kan de AA slots gebruiken voor reps. Bij RN is dit zowat verplicht omdat de AA zo zuigt.Bovendien heb je als bijkomend voordeel nog dat je geen sailorslots aan AA hoeft te verspillen en je meer reps kan fitten, wat je een hogere SD oplevert
SW kunnen de andere naties ook, en niet elke RN BB is the Swen of the AWen. Buiten dat zei ik eerder al dat low range icm AW het domste is wat je kunt doen.Wat de L1 en L2 aan range tekort komen, maken ze goed door AW of SW te kunnen en pure vuurkracht. Ook zijn ze nog eens aanzienlijk kleiner dan andere BB45.
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door 0rbit op 24-07-2009 23:58 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Gizzy op 25-07-2009 12:28 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2009 15:34 ]
Mr_Atheist,Mr_Atheist schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 01:01:
Dido an sich is best okay, maar hij wordt erg traag als je er flink armour op plakt. Om er dan nog efficient mee te doden is lastig en moet je leren. Remodellen naar de Sirius en de door jouw beschreven tactiek gebruiken klinkt wel zinvol. De hitbox van de Emerald is groot ja, maar de Emerald kun je redelijk snel uitvoeren en met 7 guns kun je heerlijk op maximale angle blockshotten. Als het niet efficient is dan is het op zijn minst afschrikwekkend.
Ik heb met de Omaha tot nu toe goede ervaringen in BK. 8 guns met 60 knopen. Wat torpedos erop voor als men te dichtbij komt en je kunt een soort hele snelle KM variant spelen. Misschien niet zo doeltreffend in termen van damage punten, maar het is wel heel leuk om gewoon eens te doen. Dat het een AA-schip is (net als de Emerald en de Emden) is me duidelijk. Dat weerhoudt mij echter niet natuurlijk
Hoe staat het met de kansen van de Moltke in GB? Ik moet mijn tweede KM BO dan eens als de wiedeweerga gaan levellen, want met de Moltke in BK ben je natuurlijk de absolute koning als ik de verhalen zo lees
Ik vraag mij dus af of dat wel slim is. Ik ben behoorlijk aan het High Angelen. En die schoten krijg ik dus ook terug geïncasseerd. Is het dan niet slim om Deck erop te laten aangezien ik anders totaal geen armor daar heb?ZenTex schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:25:
Alle deck eraf halen, .1 belt erbij, rest in bulge tot je teveel snelheid verliest.
Je zult namelijk echt wat bulge nodig hebben om torps te kunnen happen. Je hebt namelijk een enorm profiel met de Emerald en torps ontwijken word lastig, vooral met de hedendaagse torp spam.
Je zou eraan kunnen denken om alvast een 2e engineer te levelen, een rep is pas van belang in BB's, terwijl je van engineers veel meer profijt hebt in de eerdere stadia.
Je hebt sowieso 5 engs en 5 reps nodig voor de latere BB's.
Als je veel Blitz speelt zou je erover na kunnen denken om je rookie in te ruilen voor nog een support. Scouten in blitz is nog niet zo heel belangrijk, zo kun je alvast nog een support meelevelen voor later. Die rookie heb je toch al.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq