[Online MMOG] Navyfield

Pagina: 1 ... 4 ... 25 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 09:59:
[...]

klopt helemaal daarom moet je er ook voor zorgen dat je engeneers dezelfde lvl zijn.

[...]

in Blitz, GB, BB/CA en al dat soort rooms mag er idd niet gestacked worden op wat voor manier dan ook, dus ook geen fleet stack.

in normal rooms mag een fleet stack voorkomen als de naam van de room dit aangeeft, neem bijvoorbeelt een room genaamt "Vikings VS All" in deze room mogen alle viking spelers naar 1 kant gezet worden.
toch word het wel toegelaten.
Als wij met 3 got members rondvaren heb ik er nognooit iemand over gehoord als we ons bij elkaar deden in een 32 of grotere bk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 12:27:
[...]

toch word het wel toegelaten.
Als wij met 3 got members rondvaren heb ik er nognooit iemand over gehoord als we ons bij elkaar deden in een 32 of grotere bk
dat word wel anders op het moment dat je met 10 of meer bent en beschikt over grote bb's en cv's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:23

ZenTex

Doet maar wat.

Ach, zolang niemand klaagt.
Heb het vaker meegemaakt dat clanmembers vragen bijelkaar gezet te worden, en meestal doet de host het dan ook, en heb nooit iemand horen klagen.

Enfin, gister weer even m'n county afgestofden begin hem al aardig onder de knie te krijgen. DWZ, op welke range dan ook, 1e salvo is meestal wel raak, de daaropvolgende salvo's raken bijna al m'n shells. Nu valt het ook echt op hoe slecht de meeste CA spelers zijn en hoeveel er vertrouwen op hun torps of die autoaim gebruiken. Gister zelfs solo 3 CA's en 2 DD's kansloos afgeslacht. Toegegeven, een AW county kan flink inkasseren, maar het is gewoon grappig om te zien hoe juist de KM schepen me proberen te rushen. Juist op korte aftand ben ik in het voordeel, KM spelers op CA level zouden toch wel geleerd moeten hebben om juist afstand te bewaren. Vooral Koenigbergs die niet kunnen inkasseren en die ik met vaak met 2 salvos het water uitblaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZenTex schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 15:35:
Ach, zolang niemand klaagt.
Heb het vaker meegemaakt dat clanmembers vragen bijelkaar gezet te worden, en meestal doet de host het dan ook, en heb nooit iemand horen klagen.

Enfin, gister weer even m'n county afgestofden begin hem al aardig onder de knie te krijgen. DWZ, op welke range dan ook, 1e salvo is meestal wel raak, de daaropvolgende salvo's raken bijna al m'n shells. Nu valt het ook echt op hoe slecht de meeste CA spelers zijn en hoeveel er vertrouwen op hun torps of die autoaim gebruiken. Gister zelfs solo 3 CA's en 2 DD's kansloos afgeslacht. Toegegeven, een AW county kan flink inkasseren, maar het is gewoon grappig om te zien hoe juist de KM schepen me proberen te rushen. Juist op korte aftand ben ik in het voordeel, KM spelers op CA level zouden toch wel geleerd moeten hebben om juist afstand te bewaren. Vooral Koenigbergs die niet kunnen inkasseren en die ik met vaak met 2 salvos het water uitblaas.
ik zelf vindt het ook altijd leuk om met mijn lvl 80 gunners in mijn york te stappen en er 10"belt op te zetten 3x tripple 8"block shot :) zelf bb1's kill je dan makkelijk. maar goed als je wat meer ervaring hebt begin je idd het spel meer door te krijgen en ontdek je meestale en paar dingen.
1. torps zijn niet zo geweldig (behalve voor ijn)
2. Oh wat zijn die andere in BK slecht of Oh wat ben ik goed in BK
3. Shit ik heb de verkeerde crew setup en kan overnieuw beginnen (dit gebeurd meestal rond BB2/3)
4. Ik ben wel een erg groot en makkelijk doelwit voor CV's
5. AA is geweldig, weg met die torps
6. kon ik maar XXXcm meer range krijgen.
7. ik begrijp die DD, CL en CA's niet meer wat een noob's (op dit moment ben je een volleert speler :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Mja, ik vindt iedereen niet zozeer noobs maar ik denk af en toe wel van "waar zijn ze in godesnaam me bezig"!

Dat torps niet zo geweldig zijn wist ik allang. DWZ, ik vindt ze nog steeds overpowered (ik kan met een simpele DD de hoogste dmg halen in BK en CL's/CA afslachten maar ik vindt er niets aan. Ik vindt het juist heerlijk met andere CA's een duel uit te vechten zodat skill bepaalt wie er wint, en dat ik dan ook trots kan zijn gewonnen te hebben. Buiten dat valt juist de KM op dat ze zo slecht mikken, op welke afstand dan ook. Vermoedelijk komt dit door de afhankelijkheid van torps, kijk maar, zowat elke KM boot heeft torps geinstalleerd, dan rushen ze je, blijven misschieten, en nemen aan dat de torps wel de klus afmaken. Vaak zie ik ook dat zo'n PE. als de torps gemist hebben, amper een salvo afvuurt.
Ik installeerde IPV torps idd meestal AA, maar vaar nu met lege Tslots rond, want zoveel vliegtuigen zijn er meestal niet in BK, en met RN AA kun je meestal maar 1 salvo afvuren voordat ze buiten bereik zijn/het te laat is. IPV daarvan maar extra bulge. KM aan de andere kant heeft daarentegen uitstekende AA, maarja, als je in de Tslots torps installeert.... 8)7
Helaas missen de PE torpwaves niet altijd. Maar een beetje DD kan ze wel ontwijken en vandaar dat de gemiddelde PE zulk gewillig slachtvee is voor goede DD's. >:)

Helaas zal ik binnenkort ook met m'n 2e RN BO de max BK level bereiken, en een battlecruiser in GB's is toch andere koek. Daar, zo heb ik wel gemerkt, is de competitie wel degelijk op een hoger niveau dan ikzelf.

Vraagje, geld de max lvl van 60 ook voor gunners/andere crew? of alleen BO? Want ik ben verzot op m'n county/CA's, maar in GB's ben ik alleen een farm voor de meeste anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Nou die maximale lvl van 60 geld dus voor elke crew en was noodgedwongen m'n BO naar 56 te levelen, in een Sirius met wat mislukte gunners die ik nog had, om de Revenge BB te halen om tenminste wat kansen in GB te hebben. De 1e 2 battles in GB waren niet eens zo slecht afgelopen en heb inieder geval nog wat CA's gezonken en redelijk wat damage op vijandelijke BB's (en een sub!) gedaan.Wel is het verschrikkelijk irritant om te leren met BB guns om te gaan en de aiming te leren kenne doordat die krengen maar eens in de 14 seconden vuren.
Aan de andere kant doet een shell ook 1000-1500 damage. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZenTex schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 03:16:
Nou die maximale lvl van 60 geld dus voor elke crew en was noodgedwongen m'n BO naar 56 te levelen, in een Sirius met wat mislukte gunners die ik nog had, om de Revenge BB te halen om tenminste wat kansen in GB te hebben. De 1e 2 battles in GB waren niet eens zo slecht afgelopen en heb inieder geval nog wat CA's gezonken en redelijk wat damage op vijandelijke BB's (en een sub!) gedaan.Wel is het verschrikkelijk irritant om te leren met BB guns om te gaan en de aiming te leren kenne doordat die krengen maar eens in de 14 seconden vuren.
Aan de andere kant doet een shell ook 1000-1500 damage. :9~
Daarom gebruiken bb's endergelijke ook van gradual aim ipv simultanious

Ikzelf prefereer simultanious ook maarja als je dan mis schiet moet je errug veel gedult hebben.

En subs het blijven mijn grootste vijanden. Ik heb zo'n hekel aan die apperaten.
Misschien dat ik er zelf maar 1 moet nemen d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:33
Ik heb nu een M-pro, is al wennen aan het schieten kwa range en zo in verhouding met een Z99. maar nog ff oefenen en dan komt het wel goed denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leondendungen schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 12:28:
Ik heb nu een M-pro, is al wennen aan het schieten kwa range en zo in verhouding met een Z99. maar nog ff oefenen en dan komt het wel goed denk ik.
inderdaad elk nieuw bootje is even wennen.
Ikzelf heb nogsteeds hier en daar wat moeite met mijn torpbombers maar het gaat beter en beter.
Het bizarre met een cv is wel dat je zelfs met het verliezen van een potje minimaal 15K binnenharkt en meestal zelfs 25K credits terwijl je verliest.

Bij winnen lopen de bedragen al gauw richting de 40K en als je je best hebt gedaan word het nog erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:33
Leondendungen schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 12:28:
M-Pro kan echt flink huishouden van afstand! Zorg dat je goeie gunners hebt, zet er de guns op met het grootste kaliber en :9~

Menig CA en soms BC's mee doen zinken, zorg alleen dat je uit de buurt blijft van torping DD's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Inderdaad. Het lijkt wel alsof de meeste M-Pro's weten waar ze mee bezig zijn, ze houden afstand en raken van ver, en hard ook nog. Maar door hun formaat en langzame manouvreren zijn ze een perfect target voor torps en TB's. Maar ze kunnen goed genoeg dmg doen om torp DD's op afstand te houden, danwel te vernietigen alvorens ze in torp range zijn.

@Semtx: ben een groot tegenstander van gradual, met sim. raakt er altijd wel wat van een salvo, met grad heb je een veel grotere kans dat alles mist, ook omdat men vergeet de guns bij te stellen. En ik blijf erbij dat een full salvo gewoon op een of andere manier veel meer dmg doet in z'n geheel.
Zou wel graag een mudus hebben waarmee je wat makkelijker met of voorste of achterste kanonnen kunt schieten IPV Z en C.
Over die CV: vergeet niet dat potjes met een CV meestal ook veel langer duren. aan de andere kant kun je zelfs nog meer kredits bijeenharken in GB door veel planes neer te halen.

Edit: hekel aan subs? neem wraak! Pak een DD of compact formaat CL met veel Tslots. Mainguns AA guns, T slots Depthcharges en een sonarman in support slot. Schiet op vliegtuigjes voor creds en gunner experts totdat je een sub ziet. Als je vlakbij bent niet meer overheaten anders zie je hem niet meer. van de sub z'n zij in komen varen en zo dicht mogelijk bij hem je DC's droppe, zelfs als je hem niet meer ziet gewoon droppen waar je denkt dat 'ie zit.Een volle laag van 4 DC's direct op de sub en je hebt een sub die nooit meer bovenkomt. DC's die wat verder van de sub exploderen doen ook behoorlijk dmg, dan zijn 3-4 drops voldoende. Echt, met een goede setup neem je 3dubbel wraak op die dingen. Grootste probleem is ze te vinden en te bereiken.

[ Voor 28% gewijzigd door ZenTex op 29-01-2009 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Ik las ergens dat KM subs torps hebben die magnetisch werken en altijd zo dichtbij mogelijk afgaan. Klopt dit, of werkt dit alleen bij ss3 die nog niet uitgebracht zijn op de Hood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Alle KM torps zijn proximity torps. DWZ, near misses ontploffen in de nabijjeid van het schip en richten toch bijna volle damage aan.Niet alleen van su bs maar ook van normale schepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
ZenTex schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 14:04:
Alle KM torps zijn proximity torps. DWZ, near misses ontploffen in de nabijjeid van het schip en richten toch bijna volle damage aan.Niet alleen van su bs maar ook van normale schepen.
Huh, zeker weten? Ik heb bij KM al aardig wat torps afgevuurd, maar bij gewone schepen kan ik me dat niet herinneren. Alhoewel, vroeg me wel eens af waarom torps explodeerden terwijl ze redelijk ver langs mee leken te gaan. Dacht altijd dat dat een fout van het spel was.

En hoe zit dat dat sommige torps van Subs onder de schepen door gaan maar niet exploderen?

[ Voor 13% gewijzigd door MailMan op 31-01-2009 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Dat zij duds. Sommige torps gaan gewoon niet af, hoort erbij en is geen bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Duds is toch als je te dichtbij komt, en de torp is nog niet geprimed, ze tegen het schip kapot botsen? Ik bedoel echt dat ze gewoon onder het schip door gaan maar niet exploderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
nah ook eronderdoor gaan volgens mij. Heb het in blitz al zo vaak gezien dat torps onder een schip doorgaan.

Volgens mij heb ik t laatst ook nog gehad. Vaarde recht op zon groepje TB's af en die CV besloot me op t laatste moment te torpen.. maar toen gooide ik t gas erop dus hij gooide zijn torps ongeveer op me.

Als ik t me goed herrinner kwamen die ook aan de achterkant van me schip gewoon weer tevoorschijn.

Merk overigins wel dat me cleveland steeds vaker target is voor CV's misschien omdat hij zo groot is en bijna 12k DP dat ie word aangezien voor een CA ipv een CL.

Naja nog een paar levels en kan daadwerkelijk in een CA. Hopelijk kunnen me gunners dan ook 8" handelen. Ben op me cleve maar op 6" blijven zitten omdat de spread met 8" giga was :P raakte zo weinig dat ik met 6" uiteindelijk veel meer dmg doe.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Als torps nog niet geprimed zijn hoor je een bonk tegen het target schip en gaat de torp er niet onderdoor.Da's wat anders als een dud. Alleen sub torps hebben duds.

@ tgr, voor een CV is alles wat groot, log en makkelijk te raken is een target..
Snel nog FF doorblitzen tgr, de XP is heerlijk.

(Kreeg gister in m'n CV 74K creds en 13K exp voor m'n crew in blitz :9~ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZenTex schreef op zondag 01 februari 2009 @ 13:55:
Als torps nog niet geprimed zijn hoor je een bonk tegen het target schip en gaat de torp er niet onderdoor.Da's wat anders als een dud. Alleen sub torps hebben duds.

@ tgr, voor een CV is alles wat groot, log en makkelijk te raken is een target..
Snel nog FF doorblitzen tgr, de XP is heerlijk.

(Kreeg gister in m'n CV 74K creds en 13K exp voor m'n crew in blitz :9~ )
lol
ik had net 99K creds en 16K xp per crew

Heerlijk af en toe.

Voor een betere spread tgr neem light ammo mee
en voor close range overgaan op he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
XP is inderdaad wel heerlijk tijdens een event weekend.. en t geld ook. in een winnend potje waar ik zelf ook aardig wat heb gezonken haal ik makkelijk 13k exp voor me BO en rond de 20k creds.

alles bij elkaar al 400K verdiend. maar goed nog 2 potjes vanavond en kan in me eerste CA dan zijn me gunners en BO level 48.

Zit net ff wat guides te bekijken.. in de 1e staat dat een Baltimore (de CA) een CA2 is de andere heeft het over een CA3.. en volgens de schipline is de alaska die op level 54 zit een BC.. betekend dat dat ik automatisch niet meer in blitz kan na level 54 als ik dat schip neem? want volgens die guide zit een BC op het niveau van BB's..

[ Voor 34% gewijzigd door TgR_KILLER op 01-02-2009 17:37 ]

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Nee, BC kan niet meer in Blitz, en word ingame geteld als BB.
Eigenlijk is een BC een soort "lichte" BB, dwz, over het algemeen wat lichtere bewapening en wat sneller TOV de langzamere BB's met zwaardere wapens. Ingame is dit concept natuurlijk aangepast, maar de BB's zijn over het algemeen wel langzamer. De BB's varen meestal in de linie en vuren vanaf max range, terwijul de BC's wat vaker rushen vanwege hun snelheid.

Ik denk dat voor een beginnend BB driver de BC's wat makkelijker zijn om te spelen. Als je onder vuur komt te liggen kun je wat sneller weg zijn en elders je heil zoeken. Als BB1 heb je 3 salvo's om je oren gekregen en ben je morsdood voordat je zelfs maar gedraaid bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://img87.imageshack.us/my.php?image=120kcredswi2.jpg

moest ik toch even kwijt..

Heb er nog wel wat gehad met meer experience maar was vergeten een screenshotje te maken.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2009 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Hee, sem, je bent vergeten je 15 potential sailor te klasseren...

Maar wel een heel lekker bedrag aan creds verdiend zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2009 @ 23:27:
http://img87.imageshack.us/my.php?image=120kcredswi2.jpg

moest ik toch even kwijt..

Heb er nog wel wat gehad met meer experience maar was vergeten een screenshotje te maken.
Lekker :)

Ik heb zelf gisteren heel wat experts naar veterans gepromote, ook erg nuttig. En in 1 dag van level 30 naar 39 om in de Type II Sub van KM te komen.

Best leuk een sub, hoewel 18kt wel ERG langzaam is :P

Nog even over die Duds: Het valt mij wel mee dat bij mijn KM sub het nog geen 1x is gebeurd terwijl ik al meerdere keren andere Subs een salvo van 4 torps onder me door zie schieten (en dan heb ik geen emergency dive gedaan). Wellicht dat dat dus weer komt omdat KM subs Magnetic fuses hebben?

Anyway, heb bij het spelen nu de keuze uit een sub, CV en BB. Dat is wel erg vermakelijk moet ik zeggen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik was al een tijdje een extra restore en repper op me CL ( sinds gister een CA baltimore ) aan het levelen om later te gebruiken maar dat ging wel erg traag. waren beide level 12. Dus gister maar besloten om een nieuwe crew te beginnen en die te levelen. nieuwe BO nog een repper en een engine gerolled. En met een Fletcher gestart me main gunners van me CA erop en even de BO van me CA tot die nieuwe BO level 12 was.

4 potjes later waren al die nieuwe gasten al level 12 en die 2 die ik al had waren van 12 naar 17 :P levelen ging wel erg makkelijk haha. En door me gunners zo hoog level waren deed ik nog redelijk wat dmg ook.

Ga van die BO ook 1tje voor subs maken denk ik. Wil ooit nog een CV BO maar CV's hebben wel erg veel pilots nodig en wil deze 2de BO eerst een crew levelen voor me BB straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saints
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2023
Hey,

misschien kan iemand me advies geven:

Mijn BO is nu lvl 31 en mijn gunners zijn 30. Heb nu een KM Z99 en ik kan dus een K-berg nemen. Nu lees ik veel dat je het beste je gunners 2 lvl's boven je BO moet hebben. En voor de K-berg dat je pas vanaf lvl 32 moet nemen want anders ben je gewoon target practice...

Want kan ik het beste doen;

-wachten op lvl 32 van gunners en BO
-wachten op de M-pro
-nu al de K-berg nemen

Alvast bedankt!

p.s. hoe levelen jullie je crew? Gewoon op je schip plaatsen zonder dat ze een gun of torp hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
Ik zou in iedergeval wachten tot je lvl 32 bent voordat je K'berg neemt. je kunt inderdaad ook rechtstreeks voor je Mpro gaan. is wat je zelf het meeste ziet zitten ik ben zelf rechtstreeks voor Mpro gegaan maar da was ook omdat ik niet genoeg credits had om ze allebei te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:11

Karel V

Een simpele ziel

Ieder heeft zijn eigen manier, maar ik vind het altijd wel handig om 3 a 4 levels door te levellen nadat je al op een volgend schip kan. Regelmatig moeten je gunners nog wat extra levels hebben voordat ze de juiste guns kunnen gebruiken die bij het schip past. En meestal ben je superieur op je oude schip omdat je die nu pas echt goed kunt gebruiken.
Als de afstand naar de m-pro niet al te groot is is het een goed idee te wachten op m-pro.
De Konigsberg is nu eenmaal geen je van het schip.

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saints
Bedankt voor de tips. Is het niet zo dat wanneer je een schip verkoopt je die credits (of een deel ervan) weer terugkrijgt? Zodoende kan je toch niet snel credits te kort komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Volgens mij krijg je ruwweg 70% terug van je credits. Maar toch kan het zijn dat je geld te kort hebt.

Zelf vind ik de Koenigsberg een van de minste KM schepen. Het enige voordeel dat je hebt is range, maar pas met level 45+ gunners gaat dat lekker werken. Dat is natuurlijk ook weer afhankelijk van het feit of je goeie gunners hebt of niet.

Ik zou zelf lekker in de Z99 blijven racen, wat een heerlijk schip is dat :)

Ben nu dus eindelijk aan het subben in de KM Type-II. Maar pff, dat valt niet mee. Het is voornamelijk constant overheaten, duiken en hopen dat je in range komt. En dan precies goed moeten mikken. Vervolgens kom je boven en ben je de sigaar :P

Schijnt wel dat de SS2's lang onderwater kunnen blijven. Bovendien 2 tubes meer en extra speed. Precies wat ik nodig heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saints
welk lvl ben je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
Ik heb perongeluk een lvl32 sailor die ik nog had zonder nationality IJN gemaakt, was niet echt de bedoeling maar ja. zat te denken ik wil met me KM gaan voor CV en zat te denken om met die lvl 32 IJN BO voor een grote BB te gaan, moet nu dus nieuwe sailors gaan levelen maar welke sailors kan ik het beste kiezen en hoeveel moet ik er van alles hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

@ Saints: Vergeet die Kberg en blijf even lekker in je Z99 zitten. Zelfs als je gunners wat hoger level zijn is de Kberg sub-par. De M-Pro is wat dat betreft een stuk beter. En als je gunners nog niet al te goed zijn kun je op de Mpro altijd nog triple 5.9" zetten, met die extra lopen raak je altijd wel wat vooral op korte afstand.

Ben zelf halverwege lvl 44 met m'n KM OP, m'n gunners lvl 50, en schiet alles op enorme afstand aan flarden met m'n dubbel 8". 1/2 leveltje en ik zit in de hipper, en dan is het lekker doorspelen naar de Seydlitz, de KM CV.Misschien ga ik dan wel m'n RN CV crew verkopen/ruilen tegen BB crew.

Oja, ga m'n extra KM OP waarschijnlijk ook in een sub zetten. Die's level 37/38? Heb ik dan ook specifiek torpers nodig? Of kan ik ook gewoon de gunners gebruiken, want torpers komen pas op level 41 toch? En de Planesman, welk level moet die zijn?

[ Voor 16% gewijzigd door ZenTex op 03-02-2009 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
ZenTex schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 12:47:
Oja, ga m'n extra KM OP waarschijnlijk ook in een sub zetten. Die's level 37/38? Heb ik dan ook specifiek torpers nodig? Of kan ik ook gewoon de gunners gebruiken, want torpers komen pas op level 41 toch? En de Planesman, welk level moet die zijn?
Zorgen dat iedereen level 37 is en dan komt het goed. Je kan idd gewoon je gunners gebruiken, alleen geen heavy gunners van maken later :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saints
ZenTex schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 12:47:
@ Saints: Vergeet die Kberg en blijf even lekker in je Z99 zitten. Zelfs als je gunners wat hoger level zijn is de Kberg sub-par. De M-Pro is wat dat betreft een stuk beter. En als je gunners nog niet al te goed zijn kun je op de Mpro altijd nog triple 5.9" zetten, met die extra lopen raak je altijd wel wat vooral op korte afstand.

\

Thanks Zentex! Zal je advies ter harte nemen, Z99 is idd een lekkere boot.

Maarre hoe train je extra BO's? Eerst een nieuw sailor in een slot nemen en dan trainen tot lvl 12 tot hij BO is en dan...???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Yup, trainen in een neut bootje tot lvl 12, classen naar natie en functie, en dan het beste gewoon weer het oude traject, DD1, DD2, DD3, CL1, CL2 enz. Op deze manier krijgt hij altijd de maximale experience dat er uit te slepen is. Train gelijk wat andere crew mee die je nodig gaat hebben, zoals engineers, repairers en AAgunners.

@leon: Had je post gemist. :p
Ik zou als ik jou was gewoon die BO deleten. Als je dan zonodig voor een BB wilt gaan, ga dan voor US, RN of KM, maar laat in godesnaam IJN links liggen.Ikzelf heb de pijnlijk lange lijdensweg naar IJN CV's maar met moeite kunnen volhouden. IJN guns doen weinig damage, en de schepen kunnen gewoon net zo min inkasseren als KM, maar de range is gewoon minder. Ik vindt dat tenzij je een torpwhore bent of zo snel mogelijk in een CV wilt zitten, IJN gewoon moet mijden als de pest.

Sowieso is een sailor die pas op lvl 32 geclassed is waardeloos, juist voor een BB. Die heeft namelijk 19 levels aan Nationale stats gemist en evenzoveel +pot voor BO functie.
Juist voor een BB OP is POT enorm belangrijk. Dit bepaalt namelijk de lengte van de richlijnen voor je guns en hoever je splashes geregistreerd worden. Zonder die splashes schiet je namelijk blind op lange afstand en is het enorm moeilijk te raken.

Voor elke sailor geldt: Gewoon classen met level 12, zowel voor natie als functie.

KM als keuze voor CV's is wel de beste keuze. Je moet weliswaar wachten tot level 55 voor je eerste CV, maar dat is dan wel gelijk een tier2 CV. De KM fighters zijn ook de allerbeste en dat is van het grootste belang in GB zoals ik heb ervaren. Bomben komt daar pas op de 2e plaats, air superiority is waar het om gaat. Duitse sailors krijgen ook als natie bonus +2 fighter. (US trouwens ook).

Verder kun je je het beste focussen op de CV. Je hebt erg veel piloten nodig en daarvoor moet je dus al 2 keer de KM route vanaf DD volgen. Dit zodat je een volledige pilotencrew op level hebt. Levelen met een CV gaat namelijk langzaam, de potjes duren enorm lang, of je nu wint of verliest, je blijft meestal als laatste over. Daar staat wel tegenover dat je zeer veel creds verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saints
Waar kan ik kijken wat de beste attributen zijn voor mijn crew die ik promoot? (als ik met een nieuwe boot ga beginnen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

http://www.navyfield.eu/e...ge=1&Ctg_1=&Ctg_2=&Ctg_3=

En:
http://www.nf-guides.com/
Een must voor iedereen die meer wil bereiken in NF dan eeuwige FF class.

En voor info omtrent sailor classering en de +statbonussen:
http://trainworld.us/NF2/English/index.html
Ook voor alle info omtrent schepen, guns, eigenlijk alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Kan maar niet wennen aan die baltimore. triple 8" doen wel dmg als ze iets raken.. maar raak niks :P kan er niet aan wennen op 1 of andere manier.

me 2de crew van engine / reppers / restore gasten leveld lekker. elke ronde 10k+ dmg met de fletcher. en net is me BO level 19 geworden en heb de sommers gekocht. kon er net 4x double 6" op kwijt. kan alleen maar 50 kogels per gun kwijt omdat ze zo groot zijn. Kogels waren vorige game ook op :( maar was toch zo goed als dood.

Me gunners liepen achter op me main BO maar nu me gunners ook me 2de BO levelen lopen ze eindelijk weer is voor met 10k exp ofzo nog niet veel maar ach :P

its all good fun ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saints
Is het noodzakenlijk om je tweede crew van hetzelfde land te maken. Ben nu nl. KM maar IJN of USA lijkt me wel wat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Saints schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 09:36:
Is het noodzakenlijk om je tweede crew van hetzelfde land te maken. Ben nu nl. KM maar IJN of USA lijkt me wel wat..
Uhm ik heb het nog niet geprobeerd maar volgens mij kan je gewoon meerdere landen tegelijk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:11

Karel V

Een simpele ziel

MailMan schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 10:35:
[...]

Uhm ik heb het nog niet geprobeerd maar volgens mij kan je gewoon meerdere landen tegelijk zijn :)
Zeker te weten, alleen wel irritant als je dan sailors wilt wisselen van CL naar sub ofzo omdat je daar net een nieuw schip hebt en een sailor extra kunt gebruiken. Dat gaat niet als je CL crew heeft van een ander land (tenzij het geallieerden zijn, dan kan het dacht ik wel).

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Je kunt prima een nieuwe crew van een ander land beginnen maar dan wel voor een nieuw schip. Ik weet wel dat bijv een KM medic op een japanse boot werkt, en een US medic op een RN schip, maar hoe het met de andere crew zit daar heb ik geen idee van, heb het ook nog niet geprobeerd. 1 ding is zeker, je kunt geen axis met ally mengen.

J kunt wel zonder problemen meerdere naties spelen. Maar als je een volledige BB crew wilt levelen (OP, gunners, AA gunners, engineers, scout, reppers+overige) kom je plek tekort voor meer dan 2 naties. Als je ook een andere scheepslijn wilt proberen. Heb zelf een RN BB+CV crew + IJN CV crewen zit al aan de max.
Vandaar m'n 2e account voor de KM CV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saints
Damn, heb je tips hoe je dat het beste doet? Lijkt me ook wel wat nl! Ben nu via mij z99 proberen zsm een KM CV te halen maar andere lijnen en landen lijken me ook top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Gewoon, nieuwe crew aanmaken en levelen in een neutral bootje, dan met lvl 12 classen naar een natie enz...

Enfin, in de mailbox zat vanmorgen een mailtje van NF. Eind deze maand dus een patch met OA SS3 en nog wat andere zaken en... De derde server...
Is er iemand van plan over te stappen naar deze server? Ik twijfel.

Voordelen:
iedereen begint weer in een level 1 FF.

Nadelen:
Iedereen begint weer in een level1 FF :+
Het zal weer even duren voordat er echt genoeg battles battles aan de gang zijn.
Het voordeel dat je op gelijk niveau begint duurt maar even. De powergamers zitten binnen no time weer in een CA in blitz en farmen jouw DD'tje. Als je eindelijk in een CV of BB zit zitten zij in een BB4/CV4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
  • Laatst online: 06-06-2024
Echt niet! Ben net begonnen op hood 8) Enig idee wat er anders zal zijn aan deze nieuwe server? Rates etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
Ik heb nu ook een KM Mpro, wil deze doorlevelen naar CV reeks. ben gisteren opnieuw begonnen met 5 tal Sailors, juiste specs erbij gezocht voor juiste sailor en nu vast 1 Bo , 2 gunners 1 rep en 1 restorer aangemaakt,deze zatten allemaal op Lvl 1, ben ze nu aan het lvl'n naar 12 en dan ga ik of voor US of voor RN en dan proberen een BB te halen. ben er alleen nog niet uit of het US of RN wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Volgens mij is de nwe server idd anders, en wel minder (of geen) shared XP. Dus geen last van leechers, kamikaze DD drivers enz meer, want die krijgen met hun speelstijl amper XP, ook niet als hun team toch wint.

@ Leon: Ik begrijp jouw plannen niet helemaal. Wil je eerst naar CV en dan pas een andere natie/lijn starten?
Begrijp wel dat als je eenmaal in een CV zit je er nog niet bent. Je hebt sowieso meerdere fighter piloten nodig, dan nog de bombers, en natuurlijk een medic. Je komt eigenlijk slots tekort om dit in 1 keer te levelen. En relijke/goede piloten worden ook amper verkocht.

En de weg naar BB is ook lang zat met alle crew die je nodig hebt, en als je eenmaal in een BB zit zal het je vies tegenvallen. de BB1 is rampzalig en je bent een makkelijk hapje, meer niet.

Mijn advies is dan ook om lekker door te levelen naar KM CV en mocht je echt een BB willen uitproberen, koop dan de premium BB, daarvoor geld dat je alleen de juiste level moet hebben. Voordeel is ook dat deze beter is dan de BB1's en vaak word aangeduid als BB1.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZenTex schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 18:01:
Volgens mij is de nwe server idd anders, en wel minder (of geen) shared XP. Dus geen last van leechers, kamikaze DD drivers enz meer, want die krijgen met hun speelstijl amper XP, ook niet als hun team toch wint.

@ Leon: Ik begrijp jouw plannen niet helemaal. Wil je eerst naar CV en dan pas een andere natie/lijn starten?
Begrijp wel dat als je eenmaal in een CV zit je er nog niet bent. Je hebt sowieso meerdere fighter piloten nodig, dan nog de bombers, en natuurlijk een medic. Je komt eigenlijk slots tekort om dit in 1 keer te levelen. En relijke/goede piloten worden ook amper verkocht.

En de weg naar BB is ook lang zat met alle crew die je nodig hebt, en als je eenmaal in een BB zit zal het je vies tegenvallen. de BB1 is rampzalig en je bent een makkelijk hapje, meer niet.

Mijn advies is dan ook om lekker door te levelen naar KM CV en mocht je echt een BB willen uitproberen, koop dan de premium BB, daarvoor geld dat je alleen de juiste level moet hebben. Voordeel is ook dat deze beter is dan de BB1's en vaak word aangeduid als BB1.5.
zentex kan je iets meer vertellen over de uitbereiding ik kan die nf mail niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Het lijkt erop dat maar weinig mensen deze ontvangen hebben, dus hier FF een copy-paste.
Dear Fan of NavyField Europe !

NFEU is preparing many things for you in February 2009 and hope you'll enjoy these new and also the upcoming features of NavyField Europe!

Monthly Ranking Event - Be the Number One !

Tomorrow NFEU will start with our Monthly Ranking Event for February on Bismarck and Hood. Join and get the chance to win great Game-Items (e.g. Premium Subscriptions, Veterans and Experts)!
Every player has the same chance to win, regardless wether you are Beginner or NavyField Veteran.

Event "Artes Liberales" !
By NFEU.info in co-operation with NFEU

In February NFEU.info will held an Event, you can show one more time your creative skills. Not only movies like in the past - everything is possible, as long it refers to Navy Field! So go on and create a picture, a song, a movie, a poster, a story, a poem or whatever comes to your mind.
The 3 best creations will get Game Itmes like Premium Subscription or a special crew.
As soon as the Event will start, you will be informed on NFEU.info and Navyfield.eu.

NFEU will hold many other events in this month, so keep an eye on the NFEU Event-Board.

Patch 1.144 – Auto-Balance improvement !

This Thursday's patch (February 5th) will fix several bugs and will add some changes.

Auto-Balance System in Great Battle has been improved
The sight of Aircrafts outside the Map will be reduced to zero
Changes and Bug Fixes in the Interface
Harbor Assault Bug Fixes

What's Next on NFEU ?

At the end of this month NFEU will have a huge Patch.

3rd Generation of Submarines
New Game Mode for CL and CA
Advancement of Night Battle
3rd European Server will be launched and
a number of Events will be held for this new NFEU server.

Enjoy playing NavyField !

Your,
Team NFEU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik ga in ieder geval niet op een nieuwe server starten ;) ben blij als ik hier me crew beetje op fatsoenlijk level heb ga dan niet weer opnieuw beginnen :P

*edit.

Ga denk ik dit weekend eens testen wat AA guns doen op me baltimore. kijken of ik onze CV beetje kan coveren en mezelf :P heb nu 2 torp launchers bij omdat ik me torpers wat wilde levelen maar kan maar 5 torps meenemen niet meer plek dus nogal nutteloos. :P en heb nog nooit met AA gewerkt dus is weer wat nieuws.

Heb zo het idee dat ik uiteindelijk gewoon al een 3de crew nodig ga hebben om torpers enzo te levelen. me baltimore crew is nu bijna level 50 dus nieuwe crew daarmee levelen gaat niet meer. Gaat veel te traag :P krijgen iets van 20 xp per battle dan. Enkel heb ik volgens mij maar 1 AAW gast en die is nog eens te laag level ook om AA te gebruiken. las ergens dat de eerste AA gun level 20 was en hij is pas level 17 dacht ik.. Anders gaan me torpers maar AA gunner spelen :P

[ Voor 72% gewijzigd door TgR_KILLER op 06-02-2009 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Even een tip voor mede GoTTers, voor zo ver jullie het al niet kennen. En ow ja, als iedereen hier gebruikt van gaat maken dan is het natuurlijk niet echt meer een tip want dan haal je er geen voordeel meer uit :P

Een (relatief) eenvoudige manier om een experts te komen is door een goed AA schip te pakken en dan AA missies te doen. Hoe minder experts je op dat moment hebt, hoe sneller er meer bij komen.

Iets anders. De SS2 van KM is echt :9~ Wat een verschil met SS1 zeg. Stuk langer onder water, boven water zelfs 30kt kunnen halen en 4 launchers voor + 1 achter. De gun er op doet zelfs ook nog prima dmg waarmee ik ook al twee schepen heb doen zinken :)

Over 2-3weekjes SS3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
jah.. AA missies haha :P

gister met 3 man van GoT die eerste AA missie geprobeerd. maar tot 10 keer toe verloren ofzo :P kan de juiste angle voor AA niet vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• napp
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-07-2021
Ik snap er geen donder van.

Ik heb de engelse versie gedownload en geinstalleerd een account aangemaakt en geactiveerd.

Maar de keuze welke server je kan kiezen krijg ik niet oftewel ik baal verschrikkelijk.

zijn die servers soms down

3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

@ Napp:
De keuze voor de server krijg je in het inlogscherm als NavyField geladen is. De server selectie bestaat uit 2 groene knoppen direct onder de velden voor je login en password, genaamd Hood en Bismarck.
Servers zijn gewoon up.

En ja, die AA missie is heftig. 2e aanvol doorstaan we gewoon niet. Het lastige is dat de bombers "op en neer" vliegen, hun hoogte varieeren zegmaar. Ik weet er meestal tot een stuk of 6 neer te halen met AA (niet AAW) maar da's bij lange na niet genoeg.

Wat ik doe is op een lage angle beginnen. Waar de golden angle 38 is, begin ik op 24 voor long range, dan wat omhoog en evt nog wat omlaag. Vergeet niet om TCA ingeschakeld te hebben, anders kun je de hoogte gewoon niet snel genoeg instellen.
De bombers vliegen op een hoogte van 1/2 tot 1/3 van normaal, totdat ze hun uiteindelijke aanloop maken voor de bombrun, ook de AI moet gewoon vanaf max. hoogte bomben. Misschien een idee om de laaste persoon vlak bij het doel neer te leggen en alleen op golden angle te laten schieten, terwijl diegenen ervoor proberen op andere angles te laten schieten?

SSen vindt ik persoonlijk oersaai. traag als een dikke drol door een trechter. Nee geef mij maar een CA of CV. Heb dan vanavond ook de Seydlitz gehaald. Dat kon al langer maar m'n piloten waren nog niet klaar. Nu heb ik 2 fighters, 2 TB pilots en 1 DB klaar. 2e DB scheelt een 1/2 level en de andere fighters 2 leveltjes.
En wat een heerlijk gevoel!
TOV van IJN en RN is dit echt een verademing.
daarmee was TBen gewoon geen optie. je moest echt VER voor het doel de lanceerhoogte bereikt hebben wilden je torps lanceren/primen. Met KM laat je de torps als het ware achter je vallen, het vliegtuig lijkt er dan eerder over het schip heen te vliegen, maar de torps primen wel gewoon. Voor het eerst heb ik dan ook meer schade gedaan met TB's dan met DB's. En voor het eerst win ik ook fighter duels. Nee, ik heb geen spijt van het grinden voor de KM CV. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
ZenTex schreef op maandag 09 februari 2009 @ 04:24:
@ Napp:

En ja, die AA missie is heftig. 2e aanvol doorstaan we gewoon niet. Het lastige is dat de bombers "op en neer" vliegen, hun hoogte varieeren zegmaar. Ik weet er meestal tot een stuk of 6 neer te halen met AA (niet AAW) maar da's bij lange na niet genoeg.

Nu heb ik 2 fighters, 2 TB pilots en 1 DB klaar. 2e DB scheelt een 1/2 level en de andere fighters 2 leveltjes.
Bij AA missie gewoon op een vast afstand achter de CV gaan staan (dus tegen de vliegtuigjes in) en gewoon de plek vinden die er voor zorgt dat je AA de lijn volgt van de vliegtuigen. Helemaal perfect gaat dat niet. Met 1 andere AA'er komen we wel door die 8min heen. Maar heb dan ook level 65 AA'ers. Er zijn ook luitjes die het in hun 1tje doen :)

En idd de Seydlitz is een relaxt schip. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
Hoop echt snel dat ik het level bereik waarop ik mijn CV kan nemen, begin me M-pro steeds beter onder de knie te krijgen moet me gunners nog 1 lvl hoger krijgen en dan kan ik de lvl39 guns nemen. ook me 2de crew doet het nie on aardig zitten nu allemaal rond de lvl 11, ben er alleen nog niet voor welk land ik ga, deze ook KM maken of dat ik ze andere natie laat doen, hebben jullie een aanbeveling of tip of zo welk land ik het beste in kan gaan met me 2de crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Leondendungen schreef op maandag 09 februari 2009 @ 10:24:
Hoop echt snel dat ik het level bereik waarop ik mijn CV kan nemen, begin me M-pro steeds beter onder de knie te krijgen moet me gunners nog 1 lvl hoger krijgen en dan kan ik de lvl39 guns nemen. ook me 2de crew doet het nie on aardig zitten nu allemaal rond de lvl 11, ben er alleen nog niet voor welk land ik ga, deze ook KM maken of dat ik ze andere natie laat doen, hebben jullie een aanbeveling of tip of zo welk land ik het beste in kan gaan met me 2de crew
Dat licht er aan wat je als 2e graag wilt hebben ? wat voor schip ga je voor met je 2e crew ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
zat te denken aan BB, wil met me eerste crew voor KM CV gaan, met me 2de crew voor BB. weet alleen niet welke natie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Let wel dat je voor een CV echt veel crew nodig hebt. (zie enkele pagina's terug de opsomming) Fighters, Bombers een medic gunners voor je AA/guns etc. Dus eigenlijk heb je al een 2de crew nodig om die extra personen te trainen.

Ik heb nu me eerste Crew (gaat voor BB) me gunners en BO zijn level 51. En de rest ( pilot restore / repair) zit rond level 45.

En me 2de crew gaat de BO voor subs. En level daar extra repairs engine enzo in voor op de BB van de eerste crew. Daar je op t eind een stuk of 7 support slots krijgt.

Die 2 crews zijn beide US.

Heb nog een 3de crew waar ik wat fighters enzo in level die zitten rond level 8 nu volgens mij. wil die Jappen maken omdat die redelijk snel een CV krijgen :P geen zin tot level 50 te grinden. Maar die level ik wel weer later. Wil eerste me BB halen met de eerste crew. Over 3 levels kan ik in een BC. Dan zit blitz er niet meer in maar denk dat ik nog wat levels doorlevel in blitz puur omdat me gunners nog geen grote guns aan kunnen dan. Begin nu eindelijk beetje gevoel te krijgen met de level 40 tripple 8". (volgens een gun guide heeft die level 40 wel meer DPS dan alle andere triple 8" die er zijn. Puur omdat de reload tijd steeds ook meer word)

[ Voor 18% gewijzigd door TgR_KILLER op 09-02-2009 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad wat tgr zegt.

Je hebt voor een cv ongeloofelijk veel crew nodig.
1*seaman
1*medic
een berg fighters en dive/torpedobombers

Dat ga je erg moeilijk lvlen tegelijk.
Geloof me ik heb het geprobeert door als enige andere sailors mijn gunners te levelen.
Al mijn support en torp slots waren bezet met bombers etc.
Je bent dus al gauw geforceert om een 2e crew te maken voor een cv.

doordat ik dit moest doen. Heb ik dus alvast een begin gemaakt voor een 2e crew.

Tot lvl 12 alle support crews en de paar extra crews die ik voor mijn cv miste erin.
De gunner slots waren tot lvl 12 bezet door 2 extra fighterpilots d-;
Omdat ik mijn BB van dezelfde natie als mijn CV wil
Heb ik vanaf lvl 12 gewoon mijn lvl 50+ gunners in mijn DDtje gedaan.

Geloof me dat maakt het spelletje voor die lvls toch wel erg gezellig d-;
Van dezelfde natie meerdere crew maken heeft gewoon als voordeel dat je bepaalde crews kan uitwisselen.
Je aa of een gunner kunnen op een latere cv bijvoorbeeld best van pas komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

IDD. Het makkelijkste is om dezelfde natie aan te houden. Scheelt een hoop werk.

Heb het zelf zo gedaan:
1e crew: Geleveld tot level 37. BO, gunners, AA gunners 2Fighter pilots Medic.
2e crew: Geleveld tot eugen. Figher pilots verder geleveld tot 42, AA gunners verder geleveld.nog 2 extra fighters en 4 bombers aangemaakt en daarvoor terug de Z1 en Z99 in, soms met de 1e BO. met ALLE slots vol met piloten (ook de Tslots) doorgegaan tot Eugen totdat gister mijn gunners lvl 61 waren en blitz niet meer in mogen.
Tussendoor 2 engineers en repairers tot lvl 25-30 en torpers tot lvl 40. (die heb ik tussendoor als main gunners op de Z1 en Z99 gebruikt om m'n echte gunners niet te snel te laten levelen)

Nu heb ik:
BO lvl 57
2 fighter pilots level 48 (fighter pilot classing @lvl 40)
2 Torpedo bombers lvl 48 (classed @ 48)
1 DB (classed @ 46)
1 Rookie Lvl 45 (toek. DB)
2 rookies lvl 38 (toek fighter)
1 Medic lvl 40.
Engineers/repairers lvl 25-30
Torpers lvl 41

En hiervoor ben ik vele malen teruggestapt in een Z1 en Z99 om m'n nieuw aangemaakte crew van 12-30 te levelen.

Helaas m'n verkeerde BO gebruikt voor de CV route, wou hiervoor de beginners Bo gebruiken en met de andere doorgaan richting BB. Helaas de goede BO als CV geclassed. De slechte BO dan maar in een sub gezet.
Maar normaal gesproken hou je op deze manier een BO over met high level gunners, AA gunners van een redelijke level en evt wat low/med level repairers en engineers over. Hiermee kun je normaal gesproken een redelijke start maken in een BB/BC met gunners die veel hoger zijn dan de BO.

Oja, Het levelen van je crew in een carrier is geen optie. Je hebt alle support slots nodig voor de piloten om mee te vechten, medic in een Tslot en dus hou je nog maar 1 Tslot over om een piloot bij te levelen.

Oja, nog even verder over gisteren: Het is me gelukt om zowel fregatten als PCL's te TBen en DBen. Dat is me met IJN en RN carrier nooit gelukt, daar miste ik doorgaans zelfs DD's. Overigens stonden m'n toekijkende teamleden ook met hun ogen te knipperen hoe het in godsnaam mogelijk was.

KM uber alles? :+

Edit: @ tgrkiller: Ikweet dat IJN aanlokkelijk is om een CV te beginnen vanwege de lage level, maar doe het nou niet. IJN als CV natie is gewoon sub par.
Je divebombers zijn redelijk, maar de torpbombers zuigen. IJN heeft namelijk zeer slappe planes die makkelijk neergeschoten worden. De fighters hebben weliswaar een hoge attack, maar zijn nog steeds geen match voor US en KM. Je hebt al redelijk snel de beschikking over T2 TB's, maar dat moet wel want TBen met IJN is rampzalig. Je speelt al US en US is samen met KM de beste CV natie. De Japanse "semi" carriers zijn even grappig maar de plane capacity is zeer laag. ICM TB's ben je na 3 runs door je TB's heen en moet je het verder van je guns hebben.Zelfs de T1 CV, de Hosho presteerd ondermaats want zeer fragiel. Pas met CV 2 begint het wat te worden en dan had je allang in een US CV kunnen zitten.

[ Voor 30% gewijzigd door ZenTex op 09-02-2009 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZenTex schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:52:

Helaas m'n verkeerde BO gebruikt voor de CV route, wou hiervoor de beginners Bo gebruiken en met de andere doorgaan richting BB. Helaas de goede BO als CV geclassed. De slechte BO dan maar in een sub gezet.
Maar normaal gesproken hou je op deze manier een BO over met high level gunners, AA gunners van een redelijke level en evt wat low/med level repairers en engineers over. Hiermee kun je normaal gesproken een redelijke start maken in een BB/BC met gunners die veel hoger zijn dan de BO.
je weet dat er een ship tree reset inzit toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
wordt weer rerollen dan... wordt sch%$t en sch@#t ziek van die Oyodo maar wil wel CV blijven spelen denk ik.

Wat zijn de voordelen van de Amerikanen tegen over de duitsers en andersom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sc0pe schreef op maandag 09 februari 2009 @ 14:47:
wordt weer rerollen dan... wordt sch%$t en sch@#t ziek van die Oyodo maar wil wel CV blijven spelen denk ik.

Wat zijn de voordelen van de Amerikanen tegen over de duitsers en andersom?
amerikanen uberdivebombers

duitsers uberfighters

ikzelf vind usn leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
ok en waar gebruik je die seaman en medic dan voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

US heeft samen met KM de beste fighters. KM is ietje beter qua attackpower, US wat betere fualcapacity.
KM heeft ietsje higher dmg DB's en iet's minder dmg TB's.
Ook qua AA guns/gunners gaan ze beiden bijna gelijk op, maar US heeft de extra guideline voor AA.
US heeft wel eerder een CV, de bogue. KM pas met level 55, maar dat is wel een T2 CV.

US kan eerder classen naar TB, lvl 45 TOV 48 KM. KM iets eerder naar DB, lvl 46 TOV US lvl 53. KM heeft een aparte vertakking naar TB en DB, bij US class je eerst naar TB en kunt later doorclassen naar DB.

Uiteindelijk is mijn mening dat je met zowel US als KM het beste af bent. Echter, als je zo snel mogelijk in een CV wilt zitten adviseer ik US.
Apart voordeeltje: Door de kleur van de US bombers vallen ze iets minder op tegen de achtergrond van het water.

En Sc0pe, ik blijf erbij, je had beter die Carrier aan kunnen vallen ipv die mogami. Carriers zijn dusdanig bezig met micromanagen dat ze vaak niet eens doorhebben dat ze gebombt gaan worden. ^^

Edit:

Seaman verbeterd de overige crew met een gedeelte van z'n eigen stats, zij het beperkt, en nniet alle abilities worden merkbaar verbeterd. Het prcieze hoe of wat is nog wat mysterieus.
Een medic voorkomt crew death onder je piloten. Je krijgt er weliswaar geen berichtje van zoals je krijgt wanner je schip beschoten word, maar als je planes neergehaald worden vallen er zeer veel slachtoffers onder je crew. Dit merk je eigenlijk pas in GB wanneer je fighters en bombers met de regelmaat van de klok worden neergaan door andere CV's en AA. Dan is een medic een must-have.

[ Voor 22% gewijzigd door ZenTex op 09-02-2009 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
En Sc0pe, ik blijf erbij, je had beter die Carrier aan kunnen vallen ipv die mogami. Carriers zijn dusdanig bezig met micromanagen dat ze vaak niet eens doorhebben dat ze gebombt gaan worden. ^^
Ja maar ik had die Carrier nooit kunnen zinken in 1 strike en als ik die Mogami goed had geraakt had die surrey zich 100% kunnen focussen op de CV. Stiekem deed ik het ook een beetje om mn maat te helpen in die surrey :D

Btw tnx for de info. Kga vanmiddag meteen rerollen naar US (laat ik eindelijk IJN los, heb je eindelijk je zin kreng)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

sc0pe schreef op maandag 09 februari 2009 @ 15:36:
[...]
Btw tnx for de info. Kga vanmiddag meteen rerollen naar US (laat ik eindelijk IJN los, heb je eindelijk je zin kreng)
Geloof me, je zult er dankbaar voor zijn. Ik heb na een RN CV tot T2 geleveld te hebben de overstap gemaakt naar IJN omdat RN fighters en DB's zuigen. En ik heb er verschrikkelijk spijt van gehad, want zelf met high lvl fighters werd ik in zelfs blitz afgemaakt. De plane capacity van zowel de Oyodo als de CV Mogami is zeer laag zodat je er altijd een hybride speelstijl aan over zult houden het "voordeel" van eerder een "CV" te hebben is nihil.
Heb dus nu eindelijk de KM CV gegrind (de hardcore keuze) en heb er na de 1e ervaringen (zie een paar posts hierboven) nul komma nul spijt van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
Ok top. En die strategie die je daarin beschrijft geld deze ook voor de yanks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Over hoe te DBen? Jawel, dat geld voor alle DB's. Enige verschil dat ik gemerkt heb met DB's is de damage.
Dues van achter aanvliegen is het beste, van voren is ook een optie maar alleen bij grote schepen. Van opzij is bijna gegarandeerd mis.
Met TBen is er wel degelijk verschil, met name vanaf welke hoogte de torps gedropt worden. Dit vraagt om een geheel andere strategie bij RN en IJN TOV KM (geen idee van US).

Zo is een aanval van opzij met TB's van RN en IJN een slechte optie omdat de torps een lange aanloop zullen hebben en dus makkelijk uitwijkbaar. Hierbij is naar mijn menig de beste optie om van voren aaan te vliegen zodat er altijd wel een torp raakt, ook al wijkt het slachtoffer uit.

Zo dus:
A is aanval van voren. Nagenoeg onmogelijk om alle torpedo's te ontwijken
B is van opzij en zelfs its van voren. Met overheaten en wegrdraaien ontwijken zelfs CA's je torps

[IMG=http://img410.imageshack.us/img410/9990/nftbpicpj3.th.jpg][/IMG]

[ Voor 24% gewijzigd door ZenTex op 09-02-2009 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
nee bedoelde eigenlijk de opzet/level strategie ivm. sailors trainen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ja... Ongeveer.

Als je weet wat je nodig hebt bij een bepaalde level kun je gewoon 2 crews apart van elkaar levelen waarbij je een BO overhoudt.
Hoe je dit precies invult hangt natuurlijk van jouw voorkeuren af. Het verschil is wel dat je eerder een CV crew op de juiste level hebt omdat US eerder naar T bomber kan classen en even in een CV met TB's kunt spelen totdat je enkelen als DB kunt classen, en omdat je eerder een CV zult hebben. Daarom zul je ook iets eerder moeten beginnen met piloten te levelen. Ju zou dus bijvoorbeeld de AA gunners kunnen overslaan.

[ Voor 98% gewijzigd door ZenTex op 09-02-2009 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

US en KM zijn niet per definitie de beste, zeker op latere lvl niet.
Hier volgen de voor en nadelen van de verschillende naties.

KM:
Fighters: Zijn op Lagere lvls absoluut dominant op lvl 120 zijn ze de op 1 na sterkste
Aanval: sterkste van allemaal
Verdedeging: op 1 na zwakste
snelheid: gemiddelt
DB:
dmg: Goed
Snelheid: Goed
verdediging: goed
TB: begin er niet aan.

US:
Fighters: zij altijd goede gemiddelde fighters met een goede tactiek kun je van bijna alles winnen
Aanval: gemiddelt
verdediging: gemiddelt
Snelheid: op 1 na snelste

TB&DB geen idee maar ga voor TB leevrt meer op

IJN:
Fighters: dit zijn absoluut de moeilijkste fighters om mee te spelen erg veel skill voor nodig.
Verdediging: zeer zwak
snelheid: snelste van allemaal

DB: erg goed
TB:geen idee

UK:
Fighter: op hoogste lvl zijn dit de aller beste fighter (vliegende tanks) dit komt omdat hoewel KM de bste aanval heeft zijn goede uk fighters niet meer neer te halen door de km voordat ze zelf neer zijn. maar ook dit varagt veel skill.
verdediging: beste van allemaal
speed: zwak

TB beste van allemaal
DB niet aan beginnen

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2009 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik zal wel voor US gaan met me CV crew dan.. Heb daar in ieder geval al gunners als ik die nodig heb :P

Maar goed. heb net me Gold maar een maandje verlengd. Geef niet veel uit aan online games maar zonder dat Gold gaat t wel erg traag :P

Nu moet iedereen niet ineens weg gaan ingame he :P Alleen spelen is ook zo saai ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TgR_KILLER schreef op maandag 09 februari 2009 @ 19:28:
Ik zal wel voor US gaan met me CV crew dan.. Heb daar in ieder geval al gunners als ik die nodig heb :P

Maar goed. heb net me Gold maar een maandje verlengd. Geef niet veel uit aan online games maar zonder dat Gold gaat t wel erg traag :P

Nu moet iedereen niet ineens weg gaan ingame he :P Alleen spelen is ook zo saai ;)
haha
sorry tgr maar soms moeten we ook nog werken enzo d-;

Ik gebruik zelf de premium ook nogsteeds

helemaal de moeite waard zeker straks weer met het exp weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 06:29:
[...]

haha
sorry tgr maar soms moeten we ook nog werken enzo d-;

Ik gebruik zelf de premium ook nogsteeds

helemaal de moeite waard zeker straks weer met het exp weekend.
Weet je al waneer dit is? Vorige weekend beviel me prima met dat xtraatje! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sc0pe schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 11:28:
[...]

Weet je al waneer dit is? Vorige weekend beviel me prima met dat xtraatje! _/-\o_
Elk laatste weekend van de maand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Werken doen we overdag he ;) Gister wel een paar goede potjes gespeeld met me Baltimore. een keer 47K dmg gehaald. ca's en een CV gezonken dat potje.

Blijf nu ook redelijk veel in leven. Waardoor ik zelf ook meer in leven blijf. Gister een potje gespeeld met 1 cv per kant 1 ca per kant en de rest cl's en dd's en FFjes. Hun CV had mij als main target. Heb echt massa's torp bombers ontweken en de gene die me raakte deden niet mega veel dmg. Heb er ook aardig wat uit de lucht gehaald met AA en AAW. En me scouts schoten er ook wat neer. En uiteindelijk kreeg ik fighter cover van onze CV. Was dat potje dat ik 47K dmg haalde.

Gunners naar 52 vanavond. Komend weekend misschien wel in een BC. misschien nog ff wachten. Heb nu eindelijk goede spread met de 8". Maar jah kan ook die 8" op een BC plakken natuurlijk tot ik er hogere guns ik kan gebruiken. Enkel gaan we dan enkel wel GB doen ipv BK..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
TgR_KILLER schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 12:30:
Gunners naar 52 vanavond. Komend weekend misschien wel in een BC. misschien nog ff wachten. Heb nu eindelijk goede spread met de 8". Maar jah kan ook die 8" op een BC plakken natuurlijk tot ik er hogere guns ik kan gebruiken. Enkel gaan we dan enkel wel GB doen ipv BK..
Welcome to a world of pain :P

Tenminste, ik was in blitz gewend om een beetje het voortouw te nemen en lekker mensen angst in te jagen met een Eugen, maar in GB zijn de rollen omgekeerd. Eigenlijk is er voor CA maar 1 manier om wat te scoren in GB.
1. Max Range guns + max speed
2. AA tegen planes (of als je AA echt slecht is, torps tegen subs)
3. Bij de start naar noord of naar zuid
4. Nooit op de voorgrond treden
5. Torpwaves ontwijken
6. FF's. DD's. en CL's afknallen. (meeste BB's richten zich daar niet op, maar ze moeten wel dood omdat ze de radar voor de vijand uitbreiden).
7. Als het potje een beetje onderweg is je targets uitzoeken. Het beste is om al half gesloopte schepen te pakken, dan hoef je niet zo bang te zijn om zelf ook gehavend uit de strijd te komen.
8. Continue op de radar kijken waar Subs en andere schepen zitten
9. Billen ontspannen en proberen te overleven >:)

Althans, dat was mijn KM taktiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
Is het nie een idee om met onze got fleet keer een battle te doen, of zijn we daar nog echt veel te klein voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Wat voor'n battle bedoel je?
En ja, we zijn sowieso te klein. Met onze 5 members zijn we echt een beetje Calimero.

@tgrkiller 47K dmg in een BK potje is verschrikkelijk goed. Hoger dan mijn topscore van 45K. Aangezien je gunners nog maar lvl 52 zijn zul je deze score nog wel opkrikken. Je hebt wel mazzel dat je US bent, mant de AAW van US is echt moordend. Zelfs scouts op max hoogte word geraakt door US CA AAW.

Daarnetegen zijn 8" op een BC waardeloos. De range is echt veel te laag. En een BC in GB is niet meer dan food. Lees dus Mailman's tips aandachtig door. Dit geld zowel voor CA als BC touwens. Beste wat je kunt doen is met de grote jongens meevaren en AAen en de kleinere bootjes wegblazen. Dan doe je nog wat voor je team./ Als je probeert in range te komen van de andre BB's ben je dood voordat je ze zelfs maar gezien hebt. Oja, en scouten! Zeer belangrijk.

Verder heeft Melniek gister z'n eerste gouden insignia gehaald. Gefeliciteerd "lower rear Admiral" Melniek.
(Schout bij nacht in NL?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
Ik zou ook nog een squadron op zetten. Mensen genoeg zou ik zeggen het enige probleem is dat de meeste zo verschrikkelijk slecht zijn :'( Met alleen een squadron kom je er niet toch? Voor een Harbor assault heb je een floot nodig toch?! Wordt wel eens tijd voor wat actie op Hood dacht ik zo. Als ik tenminste de "fleet battle section" op de website moet geloven. Hier komt Hood amper in voor.

mn topscore is 54k met mn papieren myoko :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Verder heeft Melniek gister z'n eerste gouden insignia gehaald. Gefeliciteerd "lower rear Admiral" Melniek.
(Schout bij nacht in NL?)
Inderdaad ;)

Voelde me zondag niet super. Dus eerst op bed Pearl harbor gekeken en toen halve dat op Wiki gezeten lezen over US navy en al die shit :P

Welk level is mel nu dan?

En geen 47K dmg. maar 47K gezonken :P was wel mijn record ;) ben kwa DMG wel paar keer boven de 30k uitgekomen maar de 40 nog niet gehaald.

@mailman

ik gebruik die tactiek ook in BK al met mijn Baltimore. Rustig afwachten. De juiste targets kiezen om af te slachten etc. Speel af en toe al een GB als alle BK vol zijn. Dan gebruik ik dezelfde tractics en blijf ik vaak redelijk lang in leven.

Enkel met DDtjes enzo rush ik. is gewoon lache :P maar met een CA doe je dat niet zo snel meer. Je mist gewoon de speed.

Edit: Volgens mij heb je voor fleet battle's idd een fleet nodig.. die kost 1 miljoen ofzo en moet je radioman iets van level 38 zijn ofzo dacht ik..

de GoT squad heeft inderdaad niet zoveel members. Al kennen we misschien allemaal wel wat mensen die spelen zou wel leuk zijn als wat meer mensen joinen al dan niet op GoT actief. een actievere squad is altijd leuker.

[ Voor 45% gewijzigd door TgR_KILLER op 10-02-2009 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Voor het creeren van een Fleet moet de Radioman lvl 50 zijn. lvl 26 voor een squad.

En ja, het lijkt me ook wel wat om onze squad wat uit te breiden evt met niet-GoTers. Dan kunnen we evt wel een fleet joinen met de gehele squad.
En Sc0pe moet gewoon GoT joinen.

Over dat de meesten gewoon slechte spelers zijn, dat klopt wel. Fleets als "Thor" en Ferkel nemen alles en iedereen aan om maar te groeien, en elke idioot zit daar dan ook. Zodoende heb ik dus nul komma nul respect voor die vloten. En dat zie ik voor GoT niet zitten.
De bste manier om te recruiten is als je weet dat iemand Bleg of NLer is, en je ziet hem spelen en diegene speelt goed, om hem dan een whisper te sturen of hij misschien wil joinen. Zo groei je misschien niet snel, maar bouw je op de langere termijn wel een goede reputatie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ach groot moeten we ook niet worden. Daar word de gezelligheid ook niet beter op want dan ken je op een gegeven moment niemand meer :P

En idd enkel nederlanders / belgen aannemen. Hoeven we iig geen engels te gaan zitten lullen (niet dat me dat zou boeien maar tis wel makkelijker ;) )

En een toelatigs eis moet zijn dat ze spelen met of leren spelen met manual aim. Want kan er echt niet meer tegen 2 schepen 10 min op elkaar te zien schieten en alles missen omdat ze auto aim gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grwl
  • Laatst online: 09-08 15:08
Vandaag eens éérste keer geprobeerd! Man, wat verslavend.
Enkel, ik had wat beter op moeten letten in het begin, zit nu op level 14, maar nog steeds met het eerste schip en zonder geld : )
Morgen eens wat proberen geld te verdienen.
En ik steun ook het idee voor een NL/BE clan! Vote me in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:06
Jaja, inmiddels bijna klaar voor een Gneisenau. Kan niet wachten tot ik wat meer range en damage kan doen.
Jammer dat het zo'n lange grind is van Scharn naar Bis.

@hierboven: Vergeet niet je crew op level 12 aan een land te koppelen. Erg belangrijk, want anders mis je veel voordelen ten opzichte van neutraal levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ah, grwl ooko besmet met het NF virus :)

Die clan is er al, GoT, en je bent van harte welkom als je wilt joinen.
Dan kan ik je ook best helpen met een boote mocht dat nodig zijn. En natuurlijk advies.

Geef FF een whisper naar zentex of xentex. (/w xentex voor whisper)

Enwat melniek zei klop, je crew op lvl 12 classeren naar een natie en gelijk ook op functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Melniek schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 00:29:
Jaja, inmiddels bijna klaar voor een Gneisenau. Kan niet wachten tot ik wat meer range en damage kan doen.
Jammer dat het zo'n lange grind is van Scharn naar Bis.

@hierboven: Vergeet niet je crew op level 12 aan een land te koppelen. Erg belangrijk, want anders mis je veel voordelen ten opzichte van neutraal levelen.
1 megatip: Andrea Doria

Gewoon even levelen in de Gneis en dan voor de AD gaan. Is makkelijk vergelijkbaar met een BB3. In ieder geval qua range. Het kost je wel iets geld, maar zo veel leuker. In de Gneis ben je gewoon nog tevaak voer, en zoveel dmg doe je helaas niet. AD zwakte is de snelheid en dat er vrijwel geen ruimte is voor Bulge. Maar de 10x 12" zijn echt goed qua dmg, spread en range. Bovendien kan je veel incasseren en is je schip relatief klein.

Je ziet niet voor niets spelers vaak nog in een AD zitten terwijl ze al een Bissy kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Zo, vanavond een heelijke GB gespeeld in m'n roestige Revenge, samen met melniek wat battles gedaan.

Vaar ik met een andere BB opde laaste BB's in ons team, duikt ineens een Iowa op. Ver buiten m'n range overheat ik zijn kant op om evt mijn teammaat te kunnen helpen. Helaas, die gaat roemloos ten onder zonder echt damage te doen.
enfin, ik inmiddles wel net in range. Dus scshiet een salvo op de Iowa af. Hiervan raken 2 shells die echter iets van 600 dmg doen. OK, zwaar bepantserd dus.
Over naar AP. Nu snel zijn, de iowa draait weer voor een broadside, ik lig net goed in positie. Het zicht is nu wel verminderd dus ik aim op zijn nog net zichtbare schaduw, en schiet, aannemendde dat het m'n laaste salvo zal zijn.
De Iowa is uit het zicht verdwenen wanneer ik G indruk om de impact van m'n shells te zien. Maar ik zie wel de brokstukken vliegen van treffers op de Iowa. "Gelkkig nog wel iets raak. En gelijktijdig met het gerommel van een zware explosie zie ik een bericht in het groen aan de bovenkant van het scherm verschijnen. Zentex has....

WTF?

Ik had een Iowa ge1shotted! _/-\o_

Blijkbaar was het een perfect schot en troffen alle shells doel. Mijn spread is zeer redelijk inmiddels an af en toe komt het richting blockshot, maar dat is niet al te vaak.
OK, niet helemaal, eerder troffen al wat shells doel, maar die deden amper damage, en toen ik voor het laatst keek was er niets zichtbaar van zijn DP balk verdewenen. Vol groen dus.

Mijn dank gaat uit naar de team BB waarmee ik opvoer voor het opvangen van de klappen totdat ik in range was, Melniek die mij mentaal steunde en getuige was van het gebeuren, en aan de artillerie-Goden die mij op dit cruciale moment een perfecte spread gaven en een goede aim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZenTex schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 03:32:
Zo, vanavond een heelijke GB gespeeld in m'n roestige Revenge, samen met melniek wat battles gedaan.

Vaar ik met een andere BB opde laaste BB's in ons team, duikt ineens een Iowa op. Ver buiten m'n range overheat ik zijn kant op om evt mijn teammaat te kunnen helpen. Helaas, die gaat roemloos ten onder zonder echt damage te doen.
enfin, ik inmiddles wel net in range. Dus scshiet een salvo op de Iowa af. Hiervan raken 2 shells die echter iets van 600 dmg doen. OK, zwaar bepantserd dus.
Over naar AP. Nu snel zijn, de iowa draait weer voor een broadside, ik lig net goed in positie. Het zicht is nu wel verminderd dus ik aim op zijn nog net zichtbare schaduw, en schiet, aannemendde dat het m'n laaste salvo zal zijn.
De Iowa is uit het zicht verdwenen wanneer ik G indruk om de impact van m'n shells te zien. Maar ik zie wel de brokstukken vliegen van treffers op de Iowa. "Gelkkig nog wel iets raak. En gelijktijdig met het gerommel van een zware explosie zie ik een bericht in het groen aan de bovenkant van het scherm verschijnen. Zentex has....

WTF?

Ik had een Iowa ge1shotted! _/-\o_

Blijkbaar was het een perfect schot en troffen alle shells doel. Mijn spread is zeer redelijk inmiddels an af en toe komt het richting blockshot, maar dat is niet al te vaak.
OK, niet helemaal, eerder troffen al wat shells doel, maar die deden amper damage, en toen ik voor het laatst keek was er niets zichtbaar van zijn DP balk verdewenen. Vol groen dus.

Mijn dank gaat uit naar de team BB waarmee ik opvoer voor het opvangen van de klappen totdat ik in range was, Melniek die mij mentaal steunde en getuige was van het gebeuren, en aan de artillerie-Goden die mij op dit cruciale moment een perfecte spread gaven en een goede aim.
wacht maar tot je een POW hebt dan kun je bijna alles 1shotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
Gisteren ook nog ff uurtje gespeeld, blijf het spel geweldig vinden, moet me gunners nog ongeveer 15000 exp levelen en dan hebben ze lvl 39 en kunnen ze de 8 inch guns hebben op me Mpro, kan ik wa meer damage doen en wat verdere range.

Lijkt me inderdaad ook top idee om de clan uit te bereiden met NL/BE mensen zolang het maar NL talig is, en wie weet in de toekomst een fleet te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
Gisteren een DDX gekocht en ik stond verbaast van wat dat kleine bootje kan aanrichten in blitz _O- ik maak ze helemaal gek.

Ik heb nog een stuk of wat mensen in de wachtrij staan om GOT te joinen. Veel daarvan zijn Belgen waar ik al wat jaartjes mee online game en et zijn stuk voor stuk aardige gasten. Het enige nadeel is dat een aantal van hun nog met auto aim schieten maar dit ben ik ze al aan het af leren O-)

nog ff over zo'n floot:

1) You need to have a "O.N.O. ~ Officer of Naval Operation", which is on Level 50.
2) Need 1,000,000 CREDITS (In game credit) to order to form a fleet.
3) You need minimum 30 players (parties) in your Squared to create your fleet, but you don't need 30 members to maintain the fleet once you create.
4) You need to have a logo for your Fleet Seal, the requirement are as below.

Dit moet toch wel te doen zijn dacht ik zo. 30 Mensen is niet zo heul veul opzich

*edit* even vast op de feiten vooruit lopen :P

Fleetlogo 20x20, 24bit:
Afbeeldingslocatie: http://img520.imageshack.us/img520/9963/gotlb0.png

[ Voor 8% gewijzigd door sc0pe op 11-02-2009 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grwl
  • Laatst online: 09-08 15:08
ik had dus een land gekozen (UK, zonder eigelijk bij na te denken),
en meteen ook het nieuwe schip gekocht.
Echter, ik had zo weinig credits dat mijn motor één van de zwakste was, waardoor ik tegen 22knopen max door het water ging...
Resultaat= ik kwam als laatste toe, en was dan een vogel voor de kat : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sc0pe schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 10:13:
Gisteren een DDX gekocht en ik stond verbaast van wat dat kleine bootje kan aanrichten in blitz _O- ik maak ze helemaal gek.

Ik heb nog een stuk of wat mensen in de wachtrij staan om GOT te joinen. Veel daarvan zijn Belgen waar ik al wat jaartjes mee online game en et zijn stuk voor stuk aardige gasten. Het enige nadeel is dat een aantal van hun nog met auto aim schieten maar dit ben ik ze al aan het af leren O-)

nog ff over zo'n floot:

1) You need to have a "O.N.O. ~ Officer of Naval Operation", which is on Level 50.
2) Need 1,000,000 CREDITS (In game credit) to order to form a fleet.
3) You need minimum 30 players (parties) in your Squared to create your fleet, but you don't need 30 members to maintain the fleet once you create.
4) You need to have a logo for your Fleet Seal, the requirement are as below.

Dit moet toch wel te doen zijn dacht ik zo. 30 Mensen is niet zo heul veul opzich

*edit* even vast op de feiten vooruit lopen :P

Fleetlogo 20x20, 24bit:
[afbeelding]
waarom zo moeilijk doen er zijn al een paar fleets met nederlands talige squads als je toch niet meer voor puur GOT gaat waarom join je er daar niet 1 van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 12:12:
[...]

waarom zo moeilijk doen er zijn al een paar fleets met nederlands talige squads als je toch niet meer voor puur GOT gaat waarom join je er daar niet 1 van?
Waar heb jij het over? "als je niet meer puur voor GOT gaat" ... zit sinds gister in GOT lol |:( lees eerst even de bovenstaande berichten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
Ik vindt logo wel gaaf, en wil best mee helpen om de fleet op te zetten, lijkt me wel dat we samen die doeleinden moeten kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Bij bedoeld dat in andere fleets zoals Vikings al nederlandse takken zitten.

Maar met GoT hebben we een beetje zelf in de hand wie er joint en niet. Aangezien Xen/Zen leader is. Spelen doe je voor de fun (iig ik wel :P) en dan in een clan komen met hoop gasten die mega irritant zijn zonder de mogenlijkheid ze te kicken is ook niks :P

Maar goed. Gister een klote avond gehad. Weet niet waar alle goede spelers heen waren maar ze waren pleite blijkbaar. Was bijna elke keer als laatste over tegen 4/5 andere en werd dan geowned van alle kanten.

Ach nog ff doorlevelen tot de BC. Gunners ondertussen met me 2de crew wat vooruit levelen zodat ze wat grotere guns aankunnen :)

Btw zoals gezegd. Doel is niet om asap een fleet te maken. We hebben niet als doel om de grootste te worden zoals die Frekel gasten en iedereen aan te nemen die maar voorbij komt.

[ Voor 11% gewijzigd door TgR_KILLER op 11-02-2009 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 09:55
Ik speel nu ook sinds 2 dagen en ben nu ook level 14. Heb nu de eerste US DD. Ben maar direct begonnen met manual aim op aanraden van wat guides. Ik wil graag richting CV groeien, maar dat kan uiteraard nog wel even duren. Zou ook best bij een GOT-clan willen komen, maar ik ben ivm werk eigenlijk maar 1 uur per dag beschikbaar. Ik kan me voorstellen dat dat niet echt de mate van activiteit is die gezocht wordt.

Al met al is mijn ervaring tot nu toe: een leuk en uitgebreid spel!
Pagina: 1 ... 4 ... 25 Laatste