[Online MMOG] Navyfield

Pagina: 1 ... 5 ... 25 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:55

ZenTex

Doet maar wat.

@ Leondendungen: Ga voor de dubbel 6.75" voor de Mpro. Betere range dan de 8" en door de lagere level een vel betere spread.

Als logo vindt ik deze veel beter:
Afbeeldingslocatie: http://img12.imageshack.us/img12/1881/tweakerlr4.png

Nogmaals richting degenen die willen joinen: Stuur gewoon een berichtje naar Xentex of Zentex en/of zet me inde Buddylist. GoTers komen er gegarandeerd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 09:55
Will do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Lagere inch is inderdaad vaak beter omdat je minder spread hebt. Ik gebruik ook level 40 guns terwijl ik al lang hogere zou kunnen gebruiken. Maar begin deze net goed onder controle te krijgen.

Had laatst een site gevonden waar van alle guns de DPS (dmg per second) op stond. Kan je ook mooi op zien dat hogere level guns niet altijd beter is. Soms worden ze zoveel trager kwa reloaden dat het de 10 extra dmg per schot niet waard is.

Deze site was het. http://www.tarrif.net/navyfield/ en dan bij Gun Ranges kijken. even goede natie selecteren en je hebt een overzicht van alle guns.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grwl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-08 15:08
@ zentex;
beginnersvraagje... als jij in Hood zit, en ik in Bismark, komen die berichten dan ook toe?
Want steeds als ik "/w xentex" doe, komt het niet aan volgens mijn radioman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

grwl

Dit komt omdat ik momenteel niet online ben in NF. En ja, ik zit in hood, en ik weet zeker dat jij ook op hood zit want Bismarck is al een tijdje gesloten voor nieuwe spelers (vol).

Voeg me toe aan je buddylist. rechtsklik op de radioman (drag hem eerst van je crewbar naar dat rode cirkeltje linksonder in je harbour screen). klik dan op [add] en type de naam in. Alles lowercase. Dan heb je me toegevoegd en dat kan gewoon als ik offline ben. Als je dan linkslikt op je radioman en bij "friends" kijkt, kun je zien of ik online ben of niet. evt kun je dan zelfs nog een message versturen.

Hoe te joinen als ik online ben:
Hiervoor moeten we in dezelfde room zitten. Meestal maak ik dan een nieuwe room aan in het clan gebied, 2 vakjes boven de battle area, 1 boven de trade area. klik dan wederom met de rechtermuisknop en selecteer clan. Hier krijg je een lijst met mogelijk te joinen fleets. klik op apply en dan krijg ik de application binnen en kan ik je approven.

Ik zal gelijk FF inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:33
@ZenTex, die guns bedoelde ik ook, die kun je volgens mij ook pas vanaf lvl39 hebben. hopelijk halen me gunners da vanavond.

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 10:02
Hmmm, is het nu helemaal gratis? Kon mij van eerder herinneren dat je na destroyers moest betalen voor de grotere klasse schepen.

Toch vanavond weer eens installeren. Vond het een goede game voor af en toe varieren :)

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:33
UdiBenLudi schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 11:12:
Hmmm, is het nu helemaal gratis? Kon mij van eerder herinneren dat je na destroyers moest betalen voor de grotere klasse schepen.

Toch vanavond weer eens installeren. Vond het een goede game voor af en toe varieren :)
Volgens mij was dat 'vroeger' zo, of wellicht op de NA of Bismarck server. Op Hood kan je in principe gewoon eindeloos gratis spelen :)

• UdiBenLudi
Coooool, vanavond dus meteen nieuw accountje maken op Hood. Mijn oude werkt zo te zien niet meer :(. Kameraad ook ff gemailed dus die zal het ook ff checken.

WOW op standby...
Tijd voor een nieuwe "verslaving" :)

• sc0pe
  • Laatst online: 06-06-2024
Hoe meer zielen hoe meer vreugde :D

• UdiBenLudi
Oeps. Bij verkeerde site gekeken voor inlog etc. Account toch weer gevonden bij de US site.
Straks eens zien of mijn Z99 nog bestaat :).

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ah, de Z99 heerlijk bootje dat andere DD's en CL vreet, muv van de DDX en de Sirius.

Gisteren weer even met m'n sirius gestoeid ne weer als vanouds BK bijkans gedomineerd.
Echter kwam ik gister m'n anti-schp tegen. Een Emmy, wss ook zwaar gepantserd en met AP shells uitgerust. Die kwam even vanaf de andere kant aanzetten. Hij won de engagement met iets van 500DP over waarbij ik wel moet zeggen dat hij in het voordeel was omdat ik bezig was met iemand anders te bestoken en dus mij turrets moest draaien. Maar toch, van een Emmy had ik dit niet verwacht.

Gister de PBB Dunkerque gekocht en deze is inderdaad minderwaardig voor een PBB. Scoort met z'n 2*14"quads beduidend minder damage dan de revenge, spread is minder en is een veel groter doelwit. Het voordeel van de iets grotere range word teniet gedaan doordat alles boven een angle van 30 graden alle kanten opvliegt. OK, hij is iets sneller. yippie.
Maar goed, ik moest het even proberen.
Probeer dus gewoon door te levelen naar de QE met z'n RP12's. Aangezien m'n gunners lvl 65 zijn en m'n OP 61 verwacht ik deze goed te kunnen gebruiken.

Welkom aan ons nieuwste lid: grwl.
En aan geinteresseerden: whisper of stuur een message aan Zentex of Xentex om de GoT squad te joinen.

"zorrug, dat je erbij beeent!"

• TgR_KILLER
Kwam er net achter dat ik op me baltimore ook double 12" kan plakken.. enkel ga ik dan maar weinig displacement over hebben of ammo mee kunnen nemen vrees ik.

Ook zag ik dat die dingen maar max 15 angle hebben.. terwijl ze veel verder weg schieten als 8" is dat niet mega lastig? dan gaat 1 stap ineens wel heel veel verder.. close range vechten is er dan gewoon niet meer bij omdat je dan erg snel eroverheen schiet of ervoor lijkt me.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Verwijderd

ZenTex schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 17:11:

Gisteren weer even met m'n sirius gestoeid ne weer als vanouds BK bijkans gedomineerd.
Echter kwam ik gister m'n anti-schp tegen. Een Emmy, wss ook zwaar gepantserd en met AP shells uitgerust. Die kwam even vanaf de andere kant aanzetten. Hij won de engagement met iets van 500DP over waarbij ik wel moet zeggen dat hij in het voordeel was omdat ik bezig was met iemand anders te bestoken en dus mij turrets moest draaien. Maar toch, van een Emmy had ik dit niet verwacht.
Wou je es tegen mijn york :P
Gister de PBB Dunkerque gekocht en deze is inderdaad minderwaardig voor een PBB. Scoort met z'n 2*14"quads beduidend minder damage dan de revenge, spread is minder en is een veel groter doelwit. Het voordeel van de iets grotere range word teniet gedaan doordat alles boven een angle van 30 graden alle kanten opvliegt. OK, hij is iets sneller. yippie.
Maar goed, ik moest het even proberen.
Probeer dus gewoon door te levelen naar de QE met z'n RP12's. Aangezien m'n gunners lvl 65 zijn en m'n OP 61 verwacht ik deze goed te kunnen gebruiken.
de dunkerque heeft een andere speelstijl nodig maar is zeker beter dan de Revenge, idd revenge doet meer damage per schell maar heeft en hogere spread en minder range en is vreselijk traag.
ik doe standaard 60k damage in mijn dunkerque (en ik ben fighetrs aan het lvl dus bijna geen eng en rep aan boord)

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Yorks is toch wel een beetje gemeen, CA vs CL. Eugens en hippers kan ik meestal wel aan, Counties hebben meestal toch iets te dikke armour en ben niet van plan speciaal daarvoor AP te laden, zelfde voor Tcross yorks. Dan doe'k liever meer damage op alle andere schepen met HHE. En yorks worden meestal toch bestuurd door capabele mensen met ervaring. (meeste beginners met hun 1e CA kiezen toch voor 4 guns ipv 3)

Vreemd, mijn spread in de Revenge is beter.
Ook de angle vs range bevalt me niet. Toen ik na 2 weken terugstapte in m'n revenge, die ik maar een paar keer gespeeld had, zat ik meestal gelijk goed met m'n angles. Bij de DQ is voelt het gewoon te vreemd aan, niet intuitief.

• TgR_KILLER
Angle's is ook wennen hoor.. koste me eeuwen voor ik de 8" angle's goed door had.

Verwijderd

ZenTex schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 20:30:
Yorks is toch wel een beetje gemeen, CA vs CL. Eugens en hippers kan ik meestal wel aan, Counties hebben meestal toch iets te dikke armour en ben niet van plan speciaal daarvoor AP te laden, zelfde voor Tcross yorks. Dan doe'k liever meer damage op alle andere schepen met HHE. En yorks worden meestal toch bestuurd door capabele mensen met ervaring. (meeste beginners met hun 1e CA kiezen toch voor 4 guns ipv 3)

Vreemd, mijn spread in de Revenge is beter.
Ook de angle vs range bevalt me niet. Toen ik na 2 weken terugstapte in m'n revenge, die ik maar een paar keer gespeeld had, zat ik meestal gelijk goed met m'n angles. Bij de DQ is voelt het gewoon te vreemd aan, niet intuitief.
mijn york is idd een beetje gemeen.

welke lvl zijn je gunners, houd er rekening mee dat de dunkerque lvl 61 is, de guns dus ook. mijn lvl 84 gunners hebben bijna block shot met de dunkerque dat is met de 15" rp12 niet mogelijk.
maar het grootse voordeel van de dunkerque is dat je alleen front guns hebt. de hitbox van de dunkerque is namelijk heel smal dus als je je voor of achterkant naar de vijand plaats ben je heel slecht te raken vaak maar 1 of 2 schels, als je er goed mee om kan gaan is het een geweldig schip en zeker beter dan de andere PBB op AD na dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
Die BK gister met GoT was wel ff lachen ;) moeten we alleen niet te vaak doen in BK want dit is volgens mij niet echt gewenst (al was die Engelse zuurpruim wel een vreselijke zeikerd)

Heb nu eindelijk weer een CA (northhampton) maar wat een *piep* schip. Wordt wel even afzien tot ik 50 ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
die Got BK was inderdaad wel gaaf ja, keer vaker zo 's avonds een gezamelijke battle doen. heb nu eindelijk me 6,75 inch guns op me Mpro range scheelt wel superveel, kan nu zelf buiten schot blijven. gebruik nu LHE munitie, scheelt het kwa range veel als ik HHE munitie ga gebruiken? helaas is alleen me spread nog beetje groot maar da komt wel als me gunners wa beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leondendungen schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 12:07:
die Got BK was inderdaad wel gaaf ja, keer vaker zo 's avonds een gezamelijke battle doen. heb nu eindelijk me 6,75 inch guns op me Mpro range scheelt wel superveel, kan nu zelf buiten schot blijven. gebruik nu LHE munitie, scheelt het kwa range veel als ik HHE munitie ga gebruiken? helaas is alleen me spread nog beetje groot maar da komt wel als me gunners wa beter worden.
veel is een groot woord maar idd met LHE schiet je gewoon net wat verder, toen ik nog een CA had koos ik voor de meer damage van de HHE maar dat is ieder zijn eigen voorkeur, als je eenmaal je eerste BB hebt is die range veel belangrijker dan in je CA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
sc0pe die BK was inderdaad wel lache. Maar al dat gezeik over en weer pff :P Na mijn opmerking van less talk shoot more was het ook ineens stil haha. Maar mede omdat we toen in bereik van elkaar waren denk ik.

Die opmerking over autoaim vond ik overgins ook wel geweldig ;) Had me guns gecrossed staan maar daar kwam ik pas wat later achter zat niet op te letten vandaar dat ik zo mis schoot :P

Maar vraag me af hoe je nou zag dat ik geen autoaim gebruikte? Heb dat al in geen tijden gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

@Anoniem: Lvl 66 Gunners., BVE.

@Scope: IDD. Dit is zelfs tgen de regels. Maar er zijn gewoon geen modes hiervoor en een normal room is zo'n gezeik. Overigens vond de rest het niet zo'n probleem.
Maar't ging wel goed. IIG vet gewonnen. We zijn tog wat minder noobig dn de gemiddelde spelers :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
@iedereen
Moeten we idd vaker doen. Maar dan idd zo'n normale battle. En zoals Zent als zei zijn we gezamelijk een stuk beter dat die random nobs die maar wat lopen te klooien. Sterker nog we hadden het mischien wel gewonnen als het GoT vs the rest was :P

@TgR
Ja die opmerking was een beetje misplaatst. Op een bepaald moment schoot je geloof ik op een m pro ofzo en toen leken alle shells echt alle kanten op te gaan. Paar seconde later met 0,0 spread blaf je dat zelfde ding 1 schot overhoop :D dus toen was het duidelijk dat dat geen Auto was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TgR_KILLER schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 12:24:
sc0pe die BK was inderdaad wel lache. Maar al dat gezeik over en weer pff :P Na mijn opmerking van less talk shoot more was het ook ineens stil haha. Maar mede omdat we toen in bereik van elkaar waren denk ik.

Die opmerking over autoaim vond ik overgins ook wel geweldig ;) Had me guns gecrossed staan maar daar kwam ik pas wat later achter zat niet op te letten vandaar dat ik zo mis schoot :P

Maar vraag me af hoe je nou zag dat ik geen autoaim gebruikte? Heb dat al in geen tijden gebruikt.
verdomme zijn jullie met zijn allen aan het varen ben ik te druk voor woorden.

had anders graag met mijn cv jullie geassisteerd d-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
Vanavond nog maar keer dan met z''n alle een battletje. mijn avond kon nie meer stuk in iedergeval gisteren, in de 2 daarop volgende battles met me Mpro Zentex nog 2x uit het water geknalled ;)

Vanavond eens ff met HHE munitie gaan proberen op me 6,75" Guns, heb altijd nog AP in 2de slot die hebben ook wa meer range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
Leondendungen schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 14:36:
Vanavond nog maar keer dan met z''n alle een battletje. mijn avond kon nie meer stuk in iedergeval gisteren, in de 2 daarop volgende battles met me Mpro Zentex nog 2x uit het water geknalled ;)

Vanavond eens ff met HHE munitie gaan proberen op me 6,75" Guns, heb altijd nog AP in 2de slot die hebben ook wa meer range.
Zou wel willen maar vanavond ben ik op stap :) Morgen avond wordt ook nix ivm valentijn dus ben bang dat ik er Zondag pas weer ben :'( En ik heb mn CA nog niet eens goed kunnen testen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Ondanks dat ik onder Viking vlag vaar wil ik ook best een potje mee doen :)

BK wordt wel lastig, om dat mn meeste sailors level 61 of hoger zijn. CV zou nog wel kunnen en anders een Z99. PM maar keer ingame: mailmannl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ben zelf noodgedwongen ook in een sirius gestap, Melniek in een Mpro en Ipazza in een Z99 ipv respectielelijk BB, BB, Sub. Dussss.

@ Semtx: Ik miste je al een poosje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
Keer een GB met 24 mensen erin en dan Got tegen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
@ mailman volgens mij heb ik je in me friends list dus als we is uit varen gaan invite ik je wel als je online bent ;)

Heb nu nog geen 1 schip wat te hoog is voor BK. Maar na dit weekend hopelijk wel. Dus als we dan BK doen stap ik ook over op een DD. Enig ander hoger schip heb ik niet. En als me gunners straks 60+ zijn moet ik nog nieuwe gunners aanmaken... heb geen andere gunners alleen piloten en support crew (en torp en AAer maar die kunnen met mainguns ook niks) Zonder gunners heb ik weinig aan de DD :P

Maar sowieso als we echt GoT vs All willen doen moeten we een normal game maken. en tot zover ik weet kan iedereen dan weer meedoen welk level dan ook :)

[ Voor 3% gewijzigd door TgR_KILLER op 13-02-2009 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TgR_KILLER schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 16:29:
@ mailman volgens mij heb ik je in me friends list dus als we is uit varen gaan invite ik je wel als je online bent ;)

Heb nu nog geen 1 schip wat te hoog is voor BK. Maar na dit weekend hopelijk wel. Dus als we dan BK doen stap ik ook over op een DD. Enig ander hoger schip heb ik niet. En als me gunners straks 60+ zijn moet ik nog nieuwe gunners aanmaken... heb geen andere gunners alleen piloten en support crew (en torp en AAer maar die kunnen met mainguns ook niks) Zonder gunners heb ik weinig aan de DD :P

Maar sowieso als we echt GoT vs All willen doen moeten we een normal game maken. en tot zover ik weet kan iedereen dan weer meedoen welk level dan ook :)
dan doe ik ook wel mee met mijn ArkRoyal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Er komt weer een Event aan...
Feb 12 2009 2:42PM
Dear Community!

We will have a Boost Event at Valentin's Day (February 14th, 2009)
with +30% Exp in Normal Rooms, Great Battle, All Select Modes,
Blitzkrieg and Night Battle.

This will be a Test Run for Boostings, because of the problems with
the Select Modes at the last time.

Enjoy the Event,
Team NFEU
Schakeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Hmm vriendin is morgen jarig, dat gaat em niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie ik nou goed dat het event niet is doorgegaan?

zou wel errug jammer zijn was graag tekeer gegaan vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Iderdaad. hoewel er van NF geen statement is uitgegaan is er geen XP boost.
Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Yups totaal geen boost helaas.

Zit atm giga te klooien met me sailers :P me 2de crew word zo hoog dat ze ook geclassed gaan worden. had eerst me torpers als main gunners maar nu ze geclassed zijn als torpers gaat dat niet meer ;( heb nu een engine en repper ofzo als gunners in me DD :p die zijn geclassed als support en kunnen nog wel gunnen blijkbaar haha :P

Maakt het voor support trouwens uit wanneer je ze classed naar b.v. second repairer ? zolang ze niet in een support slot zitten doen ze toch nog niks of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TgR_KILLER schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 15:53:
Yups totaal geen boost helaas.

Zit atm giga te klooien met me sailers :P me 2de crew word zo hoog dat ze ook geclassed gaan worden. had eerst me torpers als main gunners maar nu ze geclassed zijn als torpers gaat dat niet meer ;( heb nu een engine en repper ofzo als gunners in me DD :p die zijn geclassed als support en kunnen nog wel gunnen blijkbaar haha :P

Maakt het voor support trouwens uit wanneer je ze classed naar b.v. second repairer ? zolang ze niet in een support slot zitten doen ze toch nog niks of wel?
Weet het niet 100% zeker maar je mist wel van de boost.

Omdat bij classen bepaalde stats veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Jah.. als ik van een support een repper maak dan gaat bijna alles omlaag.. en rep gaat omhoog. maar in een torp/aa slot dan werkt hij als repper toch nog niet? of als een main gunner..

tot me 2de gunners klaar zijn laat ik ze wel lekker gunnen.. en class ze wel als ze echt als repper aan t werk gaan :P

Overgins vanavond of morgen ofzo ff die AA missie nog is proberen.. ik kwam toenstraks in me 1tje al voorbij de eerste wave :P dus moet met zijn alle nu toch wel lukken. heb nieuwe AA guns =) 5" ipv 3" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TgR_KILLER schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 16:34:
Jah.. als ik van een support een repper maak dan gaat bijna alles omlaag.. en rep gaat omhoog. maar in een torp/aa slot dan werkt hij als repper toch nog niet? of als een main gunner..

tot me 2de gunners klaar zijn laat ik ze wel lekker gunnen.. en class ze wel als ze echt als repper aan t werk gaan :P

Overgins vanavond of morgen ofzo ff die AA missie nog is proberen.. ik kwam toenstraks in me 1tje al voorbij de eerste wave :P dus moet met zijn alle nu toch wel lukken. heb nieuwe AA guns =) 5" ipv 3" :P
makat niet uit dat ze in torp slot niks doen

je verliest nu stats dat is errug zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Altijd classen wanneer je classen kunt (uitzonderingen daargeltaten, don't ask), de main stats gaan bij het classen omhoog en daar gaat het om. Wat heb je aan een engineer met lagere mainstats maar die wel een kanon kan bedienen?

Gewoon op tijd nieuwe gunners aanmaken en levelen. Zo ben ik met RN al aan m'n 3e set gunners bezig. :p
Je hebt ze zo op een redelijke level als je vroeg begint, FF in een neut frig/DD naar lvl 12, dan in de t1/t2 natie DD naar 25, en dan gewoon met de rest van de crew mee laten levelen.
Echter heb ik heel lang door kunnen levelen met m'n 1e, mislukte set gunners die ik op lvl 30+ abandoned heb omdat ik er toen pas achterkwam wat goede stats waren. Die heb ik nooit deleted en kwamen me later dus goed van pas. Stats zijn 11-10 en 10-10, maar doen het prima vanwege hun level. (nu 57 en 50 :p)
Niewe gunners zijn al aangemaakt en zijn nu level 32, Elite reload gunners 11/13.

Hou je torp slots gewoon leeg. Scheelt gewicht en dus armour/speed. Weet je ook 's hoe het is om RN te spelen met weinig Tslots en sowieso slechte torps/AA.

Wat die AA missie betreft, al raak je geen enkele plane in de 1e wave dan overleeft het target schip het toch wel. De 1e wave doet gewoon niet genoeg damage om deze te zinken. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Dacht vorige week het ook alleen geprobeerd te hebben waar dat schip dus wel de eerste keer al zinkt :P

Tja. op tijd nieuwe gunners aanmaken dat is dus nu al te laat :P die zijn pas level 6 ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Doe zoals ik het doe. (liefst)Low level BO in een neut FFje (elke ongeclassde sailor kan BO van een neut FF worden, je radioman zelfs in de lvl 28 Frigate Y, mits je radioman die level heeft), op lvl 12 classen, door in je natie DD. echt, ze zijn binnen 2-3 uur lvl 25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZenTex schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 18:37:
Doe zoals ik het doe. (liefst)Low level BO in een neut FFje (elke ongeclassde sailor kan BO van een neut FF worden, je radioman zelfs in de lvl 28 Frigate Y, mits je radioman die level heeft), op lvl 12 classen, door in je natie DD. echt, ze zijn binnen 2-3 uur lvl 25.
.

en als je op een gegeven moment teveel gunners hebt

lekker verkopen of ruilen. zorg dus wel dat ze goede stats hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

juistem.

Maar ik kan een 10/11 lvl 57 gunner met lekker veel vets en expert best goed verkopen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
ok.. ik ga me cv crew ff aan de kant gooien. heb gunners en verdere crew nodig voor in me BB straks.

maar wat voor crew wil je uiteindelijk op je BB dan heb je 8 support slots..

repair / engine / restore / medic / seamen?

is er meer wat nodig is? moet namelijk wat bijmaken :p

[ Voor 5% gewijzigd door TgR_KILLER op 14-02-2009 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Zooi engineers, wat reps, AA gunners, evt seaman. Voor een CV is een medic verplichte kost. Crewdeath onder piloten is extreem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZenTex schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 19:29:
Zooi engineers, wat reps, AA gunners, evt seaman. Voor een CV is een medic verplichte kost. Crewdeath onder piloten is extreem.
ik zou persoonlijk op elke boot wel een seaman meenemen

die skillincrease is gewoon heerlijk.
En inderdaad een medic voor je cv MOET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Seaman aangemaakt aan t levelen nu ;) komt straks mee op me BB ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Zo, ik heb m'n huidige doel gehaald en zit nu in een BB2, de "queen Elizabeth", treffend genaamd de "repulsive" :+
Met deze BB en de RP12 15" kannonnen van de korste range van alle BB's, naar BB3 range. En wel dusdanig ver dat mijn BO de impacts niet meer kan zien. Zit er dus over na te denken om de L variant om te wisselen naar de normale, iets minder range maar ook iets betere reloadtijd, nl 17.2 seconden IPV 18.9 seconden. En zo bespaar ik totaal ook weer 700t aan gewicht.Qua speed maakt dat niets uit maar bulge heb je nooit teveel. :p

Ook heb ik nu eindelijk de mogelijkheid redelijke AA te installeren met 10T slots. Veel te vaak ben ik in een duel kansloos afgeslacht doordat mijn scouts werden neergehaald en ik dus mijn vijand niet kon zien, terwijl dit voor mij onmogelijk was.

1e potje wel gelijk een BB3 gezonken die normaal gepsroken ver buiten range zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZenTex schreef op zondag 15 februari 2009 @ 19:47:
Zo, ik heb m'n huidige doel gehaald en zit nu in een BB2, de "queen Elizabeth", treffend genaamd de "repulsive" :+
Met deze BB en de RP12 15" kannonnen van de korste range van alle BB's, naar BB3 range. En wel dusdanig ver dat mijn BO de impacts niet meer kan zien. Zit er dus over na te denken om de L variant om te wisselen naar de normale, iets minder range maar ook iets betere reloadtijd, nl 17.2 seconden IPV 18.9 seconden. En zo bespaar ik totaal ook weer 700t aan gewicht.Qua speed maakt dat niets uit maar bulge heb je nooit teveel. :p

Ook heb ik nu eindelijk de mogelijkheid redelijke AA te installeren met 10T slots. Veel te vaak ben ik in een duel kansloos afgeslacht doordat mijn scouts werden neergehaald en ik dus mijn vijand niet kon zien, terwijl dit voor mij onmogelijk was.

1e potje wel gelijk een BB3 gezonken die normaal gepsroken ver buiten range zou zijn.
ik ga persoonlijk altijd voor de D variant
iets kortere range maar heerlijke reload vergeleken met de L variant en een stuk lichtern.

Inderdaad je kan nooit genoeg armourwhoren d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Mja, maar dit zijn BB's waar elke milimeter telt.Echter zijn de shell inslagen dusdanig ver buiten zicht dat ik ze inderdaad toch maar omgeruild heb.

Vanwege die 1.7 seconden toch een paar extra kills gescoord die ik anders niet gehad had. Het gebeurd zo vaak in een duel (BB duels is vaan max 3 salvo's) dat je elkaar afmaakt, dus als je de shells ziet aankomen fanatiek op de spacebar rammen om toch maar die laatste salvo eruit te poepen. En regelmatig is het net voordat de shells inslaan dat je dan toch vuurt en alsong de vijand posthuum naar de kelder jaagt.
Oook qua spread scheelt dat ene leveltje verschil in gunlvl, al zal het wel even duren eer ik die goede spreak van de Revenge guns heb.

Enfin nog even wennen aan de angles. Met de Revenge was ik al wel zo ver dat elke salvo doel trof.
Met de additionele range van de RP12's de extra DP van de QE en de toch nog kleine hitbox is de QE een heel capabel scheepje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
Ik was gister nog even wezen informeren bij TeamNF HD over dat valentijn event. Zij beweren glashard dat er een XP boost (event) was afgelopen zaterdag. Ik heb zelf heel even gespeeld zaterdag maar heb hier totaal niks van gemerkt. Beetje vreemd dat ze zo blijven volhouden. Anyway als het goed is aankomend weekend 30% boost.... of toch niet :?

*edit*
Om even antwoord op mijzelf te geven: Nee dat is pas over 2 weken. Dank u. 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door sc0pe op 16-02-2009 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sc0pe schreef op maandag 16 februari 2009 @ 08:11:
Ik was gister nog even wezen informeren bij TeamNF HD over dat valentijn event. Zij beweren glashard dat er een XP boost (event) was afgelopen zaterdag. Ik heb zelf heel even gespeeld zaterdag maar heb hier totaal niks van gemerkt. Beetje vreemd dat ze zo blijven volhouden. Anyway als het goed is aankomend weekend 30% boost.... of toch niet :?

*edit*
Om even antwoord op mijzelf te geven: Nee dat is pas over 2 weken. Dank u. 8)7
Deze was er wel volgens mij ik kreeg wel ineens ipv 8-10k 12k voor een BB/CA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 12:10:
[...]

Deze was er wel volgens mij ik kreeg wel ineens ipv 8-10k 12k voor een BB/CA
mmm apart.
kan me niet echt voorstellen dat er een event was.
Normaal met een event bots ik toch dik tegen de 100K creds aan met mijn cv in bk en dat gebeurde nu toch echt niet.

Ach maakt het uit moet de rest van mijn crew toch nog even bijlevelen voor het volgende xp weekend d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 12:14:
[...]

mmm apart.
kan me niet echt voorstellen dat er een event was.
Normaal met een event bots ik toch dik tegen de 100K creds aan met mijn cv in bk en dat gebeurde nu toch echt niet.

Ach maakt het uit moet de rest van mijn crew toch nog even bijlevelen voor het volgende xp weekend d-;
Dan heb je het niet goed gelezen (A) want het was alleen voor de XP ;)

EDIT: with +30% EXP in Normal Rooms, Great Battle, All Select Modes,
Blitzkrieg and Night Battle.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2009 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ook qua XP heb ik niets gemerkt. Je zou toch wat moeten merken als je 30% meer krijgt. Zeker te weten dat dit niet het geval was. Vooral omdat ik bij de vorige event verbaasd stond te kijken van hoeveel XP ik ineens kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
ZenTex schreef op maandag 16 februari 2009 @ 12:59:
Ook qua XP heb ik niets gemerkt. Je zou toch wat moeten merken als je 30% meer krijgt. Zeker te weten dat dit niet het geval was. Vooral omdat ik bij de vorige event verbaasd stond te kijken van hoeveel XP ik ineens kreeg.
Net wat jij zegt ja. Ik heb bij zo'n 10 mensen geïnformeerd of zei iets gemerkt hadden. Geen van allen had ook maar iets extra's kunnen vinden. En 30% is toch wel een aardige boost afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 19:30
Ik heb ook maar een account aangemaakt :)
Tot nu toe is het wel grappig ook al het is allemaal nieuw.
Heb nu nog het standaard schip met wat betere kanonnen erop.
Ik ben momenteel wat bezig met Blitzkrieg gevechten.

Heb inmiddels een nieuw schip.
Kan alleen niet meer verder levelen dan lvl14.

[ Voor 15% gewijzigd door timskiej op 16-02-2009 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
Timskiej als je een paar bladzijde terug bladert staat er een uitgebreide beschrijving over hoe je moet/het beste kan starten. Igg kan ik je vast vertellen dat je op lvl 12 een natie mag kiezen in welke je verder zal spelen tot het echte werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Jup ben er al achter gekomen.
Ik had al een natie gekozen maar dan gaat het levelen wat langzamer :P
Het manual aiming is even wennen. Vooral als schepen kort op mij zitten is het nogal een gekloot.

[ Voor 32% gewijzigd door timskiej op 17-02-2009 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
Da's eigenlijk gewoon handigheid krijgen in het bewegen van je guns, op een gegeven moment weet je dat als je ze op 12 graden hebt staan dan schieten ze bepaalde afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Ik ben wat howtos aant volgen.
Maar ze spreken elkaar nogal tegen.

Ik heb momenteel 2 arm gunners/engineer (support sailor) /repair (support sailer)/BR Operator.
Op mijn tier1 boot zitten. Maar ik heb geen idee of ik nu ook AA oid moet trainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:03
Wat verder ook helpt bij het richten, is om wanneer de strijd begint op control te drukken. Hiermee activeer je de tda, welke je helpt sneller je turrets te draaien, of de hoeken te veranderen.
Verder is het inderdaad een kwestie van gewenning. Naarmate je verder komt, blijf je langer op een schip hangen en leer je beter bij welke hoek je welke afstand schiet. Mocht je van plan zijn dit spel een tijdje te blijven spelen, dan raad ik je aan meteen met een goede crew te beginnen en ook voldoende support zeelui mee te levelen. Tot level 30 kan je zo bijtrainen, maar daarboven wordt het toch wel een klus, als je er op een later tijdstip achter komt dat je nog het een en ander mist aan engineers, of als blijkt dat je gunners toch niet zo goed zijn.

Wat je moet trainen is volledig afhankelijk van welke weg je wilt volgen en welk land je gekozen hebt. Voor UK zijn aa gunners tot nu toe niet zo heel zinvol, voor KM dan weer wel. Maar ook dit is weer afhankelijk van of je voor een slagschip, of vliegdekschip gaat.

[ Voor 15% gewijzigd door Melniek op 17-02-2009 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Ik ga voor een slagschip en heb voor UK gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timskiej schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:34:
Ik ga voor een slagschip en heb voor UK gekozen.
voor een slagschip heeft anoniem een hele mooie guide geschreven een X aantal bladzijden geleden.

Het is erg belangrijk dat je je supports goed en netjes mee lvlt want die ga je hard nodig hebben. Tevens zal je merken dat het met de UK ook weinig nu heeft te investeren in een torper

Aan de andere kant kan je straks wel in die slot een pompom kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Vind veraf aimen altijd lastiger dan dichtbij.. Met hogere guns heb je een veel grotere angle. en van angle 45 tot 25/20 blijven ze ongeveer op max range hangen. Alleen word de baan vlakker. (horizontaal ipv verticaal) Dichtbij is gewoon van 10 tot 2.. En dan je turrets goed draaien en je vuurt met al je kanonnen het andere bootje zo de diepte in.

Maar zoals gezegd het is gewoon wennen. Elke keer als je nieuwe guns krijgt is het opnieuw wennen omdat ze vaak weer andere angle's hebben en verder kunnen schieten enzo.

Als je uiteindelijk een BB wil heb je toch meer crew nodig dan je nu in 1keer kan levelen. aangezien je uiteindelijk 8 slots hebt voor support crew. Waar je dus enkele reppers. engine en support sailors in kan zetten. maar een repair en engine gast zou ik in ieder geval vanaf het begin mee levelen want die zijn toch wel handig. eventueel ook een piloot om scout planes te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Als een engineer of repair gast lvl 12 is, moet ik hem direct naar support sailer upgraden?

ps: ik ben alleen bezig met die bismark battles. Moet ik dit doen om te levelen of zijn er nog andere manieren?

[ Voor 38% gewijzigd door timskiej op 17-02-2009 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Ik denk dat je blitzkrieg bedoelt? Zo nee, dan moet je blitzkrieg gaan doen. Dat is de snelste manier om te levelen op lagere niveaus.
En ja, zodra het kan, meteen je zeelui aan een klasse toewijzen, anders mis je bepaalde punten voor elk level dat je hem niet classed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Ik bedoelde inderdaad blitzkrieg :)
Bedankt voor de info,
Heb net met de recruit points mijn crew gemaxed

[ Voor 29% gewijzigd door timskiej op 17-02-2009 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
timskiej schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 13:37:
Ik bedoelde inderdaad blitzkrieg :)
Bedankt voor de info,
Heb net met de recruit points mijn crew gemaxed
top d:)b zien we je binnenkort in battle :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
men username is TimskieJ89 btw :)
Heb nu mijn tier2 destroyer en dat loopt al een stuk lekker.
Ik kan een beetje meer in de aanval gaan nu met twee torpedo launchers.

[ Voor 71% gewijzigd door timskiej op 17-02-2009 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Het is weer zover. Telefoon van m'n werkgever gehad, en morgen op het vliegtuig naar Italie. 6 weekjes offshore aldaar. Het is geen bijster groot of modern schip dus of ik internet heb is maar de vraag.
Ik was vandaag dan ook niet online, moest m'n keuringen nog doen.

Dit betekent dus dat er niemand gerecruit kan worden aangezien het niet mogelijk omd e leiding over te dragen.
Semmy weet m'n login misschien nog wel. Anders zit er niets anders op als de alliantie op te breken en opnieuw te formeren. Een squad oprichten is zo gepiept.

Tot over 6 weken dan maar. Raak ze, heren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
ZenTex schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 01:24:
Het is weer zover. Telefoon van m'n werkgever gehad, en morgen op het vliegtuig naar Italie. 6 weekjes offshore aldaar. Het is geen bijster groot of modern schip dus of ik internet heb is maar de vraag.
Ik was vandaag dan ook niet online, moest m'n keuringen nog doen.

Dit betekent dus dat er niemand gerecruit kan worden aangezien het niet mogelijk omd e leiding over te dragen.
Semmy weet m'n login misschien nog wel. Anders zit er niets anders op als de alliantie op te breken en opnieuw te formeren. Een squad oprichten is zo gepiept.

Tot over 6 weken dan maar. Raak ze, heren!
werkze dan maar enne tot over 6 weken :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Tot over 6 weken :)

Zijn er mensen die ook spelen zonder betaald account? Ik kan me voorstellen dat het lvlen uber traag gaat op een bepaald moment.

ps: moet je je crew steeds maxen als je op rct klikt onder je sailors?
En is daar niets sneller voor dat 100 keer op de linkermuisknop drukken?

[ Voor 32% gewijzigd door timskiej op 18-02-2009 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
timskiej schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 09:57:
Tot over 6 weken :)

Zijn er mensen die ook spelen zonder betaald account? Ik kan me voorstellen dat het lvlen uber traag gaat op een bepaald moment.

ps: moet je je crew steeds maxen als je op rct klikt onder je sailors?
En is daar niets sneller voor dat 100 keer op de linkermuisknop drukken?
haha dan heb je gauw last van RSI _O- gewoon je scrolletje gebruiken werkt ook ;) Er zijn wel mensen die spelen zonder gold account maar dat duurt wel een eeuwigheid idd. Volgend weekend (laatste van de maand) is er wel een XP boost weekend. Je krijgt dan 30% meer XP als normaal. En geloof me dit komt over alsof het 50% meer is (dus echt merkbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sc0pe schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 10:07:
[...]

haha dan heb je gauw last van RSI _O- gewoon je scrolletje gebruiken werkt ook ;) Er zijn wel mensen die spelen zonder gold account maar dat duurt wel een eeuwigheid idd. Volgend weekend (laatste van de maand) is er wel een XP boost weekend. Je krijgt dan 30% meer XP als normaal. En geloof me dit komt over alsof het 50% meer is (dus echt merkbaar)
scope dat is de langzaamste manier die er is

gewoon rechter muisknop op rct doen en al je recruits zijn gemaxed bij die sailor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saints
  • Laatst online: 04-09-2023
is er ook een guide voor CV. Hoewel ik nu mij al wel mijn K-bergje heb met random crew, wil ik graag wat leren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Heb mijn gunners nu lvl 21 en moet 25 zijn voor het volgende schip (Z99).
Ik voor momenteel in een lvl17 schip. Is het handig om nu lvl 21 kanonnen te kopen? Volgens een guide waren ze de beste voor dit level. Of kan ik het beste dadelijke upgraden naar de Z99?
Ik heb 70.000 credits atm.

De rechtermuisknop op RCT werkt inderdaad wat sneller :*)

[ Voor 30% gewijzigd door timskiej op 18-02-2009 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
Heb gisteren me 2 gunners kunnen levelen naar HVY gunners nadat ze lvl 41 berijkt hadden. je merkt er alleen nog niet heel veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timskiej schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 11:04:
Heb mijn gunners nu lvl 21 en moet 25 zijn voor het volgende schip (Z99).
Ik voor momenteel in een lvl17 schip. Is het handig om nu lvl 21 kanonnen te kopen? Volgens een guide waren ze de beste voor dit level. Of kan ik het beste dadelijke upgraden naar de Z99?
Ik heb 70.000 credits atm.

De rechtermuisknop op RCT werkt inderdaad wat sneller :*)
Timskie als je vanavond nou eens online komt (na 2200 moet namelijk werken) dan zal ik je even een berg credits en punten geven zodat je je even niet meer druk hoeft te maken.

Guns zou ik upgraden als je zelf denkt er wat mee te kunnen.
Een lvl 21 gun doet namelijk meer schade heeft een betere range etc.
Hierdoor zul je dus meer schade doen en dus meer experience/credits krijgen.

En voor degene die een cv guide wil.
Zoals eerder gezegd heeft anoniemnl een paar bladzijden geleden een guide gemaakt voor crews voor een cv en een bb.

Hier kan je zelf natuurlijk wat aanpassingen op maken om te zien wat jij het fijnste vind.
Mocht je verdere vragen hebben wees wat specefieker dan kan ik je vast een andwoord geven.
Leondendungen schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 11:40:
Heb gisteren me 2 gunners kunnen levelen naar HVY gunners nadat ze lvl 41 berijkt hadden. je merkt er alleen nog niet heel veel van.
Klopt leon
Je zult er aan het begin weinig van merken.
Het grootste verschil is eigenlijk dat je nu heavy guns kan gaan gebruiken op je bootjes.
Wat je zonder ze naar heavy gunner te trainen niet kan doen.
Tevens is er een kleine increase in je stats.
Voor grote verschillen zul je echt een berg experts/vets moeten creëren hier merk je toch het meeste verschil door.
En blijven lvlen en oefenen natuurlijk d-;

Zentex veel plezier.
Als je terug komt moet ik wat meer sites van je hebben
Dat redwise zoekt niet echt mensen momenteel )-: of ik snap er de ballen van.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2009 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Bedankt voor de uitleg Semmy,
Ik ben vanavond nog online tot een uur of 01:00 :)
Anders moet je maar effe Timskiej89 wisperen (dat is toch /w username?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Wacht op vriending om me te chaffereuren naar Schiphol :/

Redwise heeft niet echt veel vacatures online. Meeste is voor kapiteins + stuurlui+DPO's.
Echter he bben ze nog zat deliveries lopen. Dus: Bellen! en vragen naar de mogelijkheden.

Ontopic: Volgende doel wanneer weer thuis: BB3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Succes zen :) tot over 6 weekjes. Dan is het weer hier ook wat aangenamer hopelijk.

Overgins let wel als je guns hetzelfde niveau hebben als je gunners raak je vaak kant nog wal. Dus al doen grotere guns inderdaad meer dmg en hebben ze meer range. als je kogels over de hele kaart verspreid landen raak je nog niks. Die harde les leer ik nu pas in me BC echt goed :P op max range is het altijd maar hopen dat ik wat raak. Als iemand dichtbij komt gaat t een stuk makkelijker haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Haha ik raak inderdaad vrij weinig op verre range nu.
Valt op zich mee maar dikke treffers maak ik niet.

[ Voor 6% gewijzigd door timskiej op 18-02-2009 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Succes Zen en tot over zes weken.

@Tgr, dat komt ook door de lijn die je gekozen hebt. De Baltimore is een goede heavy cruisers, maar de Alaska is zo'n beetje de slechste bb1 die er is, de spread ervan is om te janken. Zag er gisteren ook weer eentje waarbij de spread zo'n beetje het halve beeld besloeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Melniek schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 12:37:
Succes Zen en tot over zes weken.

@Tgr, dat komt ook door de lijn die je gekozen hebt. De Baltimore is een goede heavy cruisers, maar de Alaska is zo'n beetje de slechste bb1 die er is, de spread ervan is om te janken. Zag er gisteren ook weer eentje waarbij de spread zo'n beetje het halve beeld besloeg.
.
hehe heb dat inderdaad ook gezien.

Ik vertrouw daarom lekker op mijn t2 cv d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Brooklyn / Cleveland en de Baltimore zijn stuk voor stuk super schepen als je t mij vraagd. De Alaska is inderdaad een stuk minder in vergelijking. Ik switch straks nog wel even naar de Guam (remodel) op level 59. Die zou al iets beter moeten zijn is me verteld. Hopelijk kan ik hem tegen dan betalen. Want als ik een paar potjes verlies in de Alaska kost me dat gewoon geld. Gelukkig brengt een paar potjes in me DD weer wat geld terug in het laatje.

in ieder geval heb ik een goede tactiek in me Atlanta. Gewoon zo lang mogenlijk uit problemen blijven. In het begin wat naar voor. paar schoten op wat rushende schepen en dan asap terug achter de linie gaan varen. En pas weer naar voren als veel schepen al half dood zijn :P Haal sommige potjes maar 5k dmg ofzo. Omdat maar een paar schoten doel raken. Sommige potjes haal ik wel meer dmg als iemand stom is om dichtbij te komen blaas ik ze wel uit het water over het algemeen.

Wat ik ook raar vind is dat ik gister in een gewonnen potje maar iets van 3k exp kreeg en had toen best veel dmg en leefde nog. Ander potje verloren we (was dus dood) had minder dmg gedaan maar kreeg toch iets van 5/6k exp.

Straks in het XP weekend me 2d en 3de crew (en me 2de gunners) is doorlevelen. Anders kom ik in de problemen vrees ik kwa gunners :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TgR_KILLER schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 14:32:
Brooklyn / Cleveland en de Baltimore zijn stuk voor stuk super schepen als je t mij vraagd. De Alaska is inderdaad een stuk minder in vergelijking. Ik switch straks nog wel even naar de Guam (remodel) op level 59. Die zou al iets beter moeten zijn is me verteld. Hopelijk kan ik hem tegen dan betalen. Want als ik een paar potjes verlies in de Alaska kost me dat gewoon geld. Gelukkig brengt een paar potjes in me DD weer wat geld terug in het laatje.

in ieder geval heb ik een goede tactiek in me Atlanta. Gewoon zo lang mogenlijk uit problemen blijven. In het begin wat naar voor. paar schoten op wat rushende schepen en dan asap terug achter de linie gaan varen. En pas weer naar voren als veel schepen al half dood zijn :P Haal sommige potjes maar 5k dmg ofzo. Omdat maar een paar schoten doel raken. Sommige potjes haal ik wel meer dmg als iemand stom is om dichtbij te komen blaas ik ze wel uit het water over het algemeen.

Wat ik ook raar vind is dat ik gister in een gewonnen potje maar iets van 3k exp kreeg en had toen best veel dmg en leefde nog. Ander potje verloren we (was dus dood) had minder dmg gedaan maar kreeg toch iets van 5/6k exp.

Straks in het XP weekend me 2d en 3de crew (en me 2de gunners) is doorlevelen. Anders kom ik in de problemen vrees ik kwa gunners :P
Daarvoor hebben ze een CV ;) heb inmidels 1,7 mil .. af en toe potje cv is gouw goed voor 20-30k (CV1)
Nu bezig mijn UK crew te lvl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
heh net ff zitten klooien op mn New Orleans :9 12" doubles met een angle van 15. Ik schoot niet verder dan een FF01 maar wel snoeihard _O- Schoot een county in 1 schot point blank voor 90% kapot _O- Nog 2 en een half level voor mn CV (eindelijk!!!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Wat voor werk doet Zentex ?!?

Over dat exp tgr, daar heb ik ook zo mijn twijfels over:

Stel:

Case 1 : Je killed een DD z99 met een BO lvl 50 en overige crew 50 = Hoeveel EXP ?

Case 2 : Je killed een CA county met een BO lvl 50 Overige crew 50 = Hoeveel EXP?

Mijn vraag, krijg je dus exp voor de BO en crew of krijg je exp voor het killen van de boot ? En zal dus een CA meer op leveren dan een DD met dezelfde crew ?

Aangezien ik meestal DD's en CL's links laat liggen in mijn sub en meteen voor de Battleships ga.

[ Voor 89% gewijzigd door ipazza op 18-02-2009 15:57 ]

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ah.. Als xp inderdaad word uitgedeeld voor boten en niet op basis van het level van je crew dan kan t best kloppen. want af en toe 25k dmg maar niks gezonken.. en soms 2k dmg maar wel een cv / bb gezonken.

En ja ik heb geen CV ;) maar me DD brengt ook wel wat geld in t laatje :p toen ik me baltimore had verkocht had ik ruim 2 miljoen.. Na aanschaf van de Alaska ook nog tegen het miljoen over.. Enkel toen er armor op zat was t geld op :P

*edit*

denk niet dat het aan t aantal boten licht. 1 match 25k dmg en 1 boot gezonken (5000 dp ofzo) en had 3000 exp voor iedereen. en 4k credits wel gewonnen.

net 0 k dmg en 0 gezonken natuurlijk ( werd vlug gedivebombed) wel gewonnen en me BO had 5k exp en de rest (behalve me gunners die hadden 0 exp) hadden ook 4k exp. en bijna 10k credits.

Zal vast een logische berekening ergens in zitten maar ik zie hem ff niet :P

[ Voor 32% gewijzigd door TgR_KILLER op 18-02-2009 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timskiej schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 11:56:
Bedankt voor de uitleg Semmy,
Ik ben vanavond nog online tot een uur of 01:00 :)
Anders moet je maar effe Timskiej89 wisperen (dat is toch /w username?)
Ik heb je geprobeerd te whisperen ingame maar krijg je niet te pakken

zeker weten dat je je username goed hebt geschreven d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
timskiej89

ik probeer je ook te whisperen.

Edit.

Bedankt :)
Ben level 22 (bijna 23). Ik kom langzaam dichterbij mijn volgend schip.

[ Voor 52% gewijzigd door timskiej op 18-02-2009 22:39 ]

• Saints
Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 22:29:
[...]

Ik heb je geprobeerd te whisperen ingame maar krijg je niet te pakken

zeker weten dat je je username goed hebt geschreven d-;
Ik snap die berekening ook niet, dus t ligt iig niet aan jou. Wat ik me ook afvraag wanneer heb je gewonnen? Als je team op het moment dat je gekilled wordt meer damage heeft gedaan dan het andere team? Of als je relatief gezien veel damage hebt gedaan? Of.....

Verwijderd

Saints schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 09:07:
[...]

Ik snap die berekening ook niet, dus t ligt iig niet aan jou. Wat ik me ook afvraag wanneer heb je gewonnen? Als je team op het moment dat je gekilled wordt meer damage heeft gedaan dan het andere team? Of als je relatief gezien veel damage hebt gedaan? Of.....
Winst en verlies binnen navyfield word aan de hand van tonnage berekent.
Dit betekent dus dat als 1 kant gestacked word en jij gaat aan die kant dood dat je alsnog gewonnen kan hebben.

Tevens is tijdsduur van grote invloed op je experience.
Veel schade doen maakt natuurlijk ook uit maar gaat pas een echt verschil maken op het moment dat je wint.

Vaak zat gebeurt het dat als je verliest maar als laatste dood gaat je heerlijke exp krijgt.
Tevens geven killshots ook extra exp.

Sommige dingen tellen trouwens niet in BK d-; want daar word exp geshared.
Dus ben je ook van je teammates afhankelijk

• Saints
Klopt het dan als ik zeg:
- hoe lang je in leven blijft hoe meer exp.
- hoe meer kill's hoe meer exp
- hoe meer tonnage gezonken hoe meer credits?

Verwijderd

Saints schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:47:
Klopt het dan als ik zeg:
- hoe lang je in leven blijft hoe meer exp.
- hoe meer kill's hoe meer exp
- hoe meer tonnage gezonken hoe meer credits?
Voor een GB zeker.

Ga maar eens achterin het veld alles liggen ontwijken in een BK en zie hoeveel exp je krijgt als je team wint zonder een schot te lossen.
En race maar eens naar voren doe 20K damage en of je wint of verliest je komt nieteens in de buurt.

In bk durf ik due 100% zeker te zeggen dat tijd een erg belangrijke factor is

• sc0pe
Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 13:03:
[...]

Voor een GB zeker.

Ga maar eens achterin het veld alles liggen ontwijken in een BK en zie hoeveel exp je krijgt als je team wint zonder een schot te lossen.
En race maar eens naar voren doe 20K damage en of je wint of verliest je komt nieteens in de buurt.

In bk durf ik due 100% zeker te zeggen dat tijd een erg belangrijke factor is
Wat vooral veel effect heeft (in BK iig) op je Experience is je accuracy t.o.v. de dmg die je hebt aangericht. Een van de meest belangrijke factors in het verkrijgen van experience afaik.

Als ik de ronde eindig met bijv. 10k dmg en een accuracy van 50% scoor ik boven de 6k experience. Heb ik een dmg score van bijv. 30k maar met 5% acc dan is dit veel lager. Zelfde geld voor een accuracy van 100% tov. 500 dmg. Deze is dan ook veel lager.

Met tijds duur heb ik nog niet echt gemerkt in BK. Ik rush vaak CA's om deze zo snel mogelijk uit te schakelen (hoge reload time en veel schade tegenover slechte spread) en ben dan vaak binnnen 2 minuten al dood. Toch kan ik dit rondje winnen met over de 6k exp. omdat ik een hoge acc heb en veel dmg heb aangericht. Mja dit zijn mijn bevindingen.

• timskiej
Ik heb een 4 tubes torpedo launcher (minimaal lvl20) en deze is altijd bestuurd door een egineer.
Nu was mijn AA gunner ook level 22 dus die heb ik er momenteel opgezet.
Het probleem is dat ik deze launcher niet kan gebruiken en krijg de melding unmachted ability,

• TgR_KILLER
timskiej schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 15:53:
Ik heb een 4 tubes torpedo launcher (minimaal lvl20) en deze is altijd bestuurd door een egineer.
Nu was mijn AA gunner ook level 22 dus die heb ik er momenteel opgezet.
Het probleem is dat ik deze launcher niet kan gebruiken en krijg de melding unmachted ability,
die AA gunner heb je ook geclasseerd als een AA gunner? Dan kan deze inderdaad enkel nog AA guns ( guns met een a erachter ipv d/l/n guns) gebruiken.

Support sailors kunnen wel torps en aa guns gebruiken tot het moment dat je ze verder classeerd naar b.v. een first engineer etc (rond level 25/28)

Pagina: 1 ... 5 ... 25 Laatste