Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Online MMOG] Navyfield

Pagina: 1 2 3 ... 25 Laatste
Acties:

• Semmy
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 06-02-2018
TgR_KILLER schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:14:
Nou ik heb de Sommers gekocht ( US level 19 DD )

Guns kopen was een ramp :P had de duurste genomen vier stuks 2x5" maar die waren ook mega zwaar. kon bijna geen ammo meenemen en ze hadden ook een enorme angle waardoor ik helemaal in de war raakte :P en me schip was bijna overbeladen

uiteindelijk de 4 main guns omgewisseld tegen vier stuks 2x4" die waren ongeveer 1/8ste van t gewicht kon tig keer meer kogels meenemen. had gewicht over een extra torpedo mee te nemen. en nog over om armor te plakken.

Snap echt geen donder van wat al die main guns betekenen. ok snap de D / L / A afkortingen erachter nu wel. Maar wat al die mark 50 mark 38 cal 70 etc nou betekenen. Geen idee. En waarom de 1e gun een 170 weight en de andere een 30 weight heeft..

Tis allemaal abracadabra voor mij :P de guns die er nu op zitten schieten raak dus vind het best haha. en 3x4 torpedo's raken ook wel wat op korte range dus vind t wel weer best :P

Tig guides gelezen maar werd daar niet veel wijzer van.
contact me anders een keer ingame

Naam is SemTX
of op msn SemT_X at hotmail.com

en dan zal ik je wel even het een en ander uitleggen.

• TgR_KILLER
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 16-09 21:21

TgR_KILLER

PSN: Recklezz84

Heb je al een paar keer langs zien komen ingame. Zal je morgen wel ff toevoegen.

Vandaag nog een andere ship guide gevonden waar de schepen wat meer belicht worden.

Denk dat ik als volgend schip ga voor de level 26 DDX Project. en daarna door ga naar de level 38 Brooklyn. de Atlanta helemaal overslaan volgens die guide hebben de main guns van de Atlanta niet zover bereik naar de zijkant dus moet je eigenlijk of je guns voor of achter gebruiken. De Brooklyn heeft daar geen last van.

Kan je imo beter doorsparen :P en de Atlanta is maar 4 levels hoger dan de DDX. is dan wel een CL maar goed is veel geld wat ik dan kan doorsparen voor de Brooklyn :P

En de guns die nu op me Somers zitten bevallen wel. Heb eindelijk de range beetje door na een paar potjes en weer wat schepen laten zinken.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
OverlandingNL Twitter | OverlandingNL Instagram

• MailMan
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 21-09 20:45
Gewoon de guides volgen op het net. Ik heb ook nog steeds maar vermoedens wat alles exact betekent. Naast de inches die de doorsnee van de huls weergeven, staan de eindletters voor de range. D doet het meeste, geen laatste letters = Neutral en L is langste range. De -s versies zijn volgensmij voor submarines. Snelheid van de shells die je schiet staan natuurlijk in verband met de range.

Hier nog iets handigs gevonden: http://www.tarrif.net/cgi...st&country_choice=Germany

• Anoniemnl
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 06-10-2010
MailMan schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 01:33:
Gewoon de guides volgen op het net. Ik heb ook nog steeds maar vermoedens wat alles exact betekent. Naast de inches die de doorsnee van de huls weergeven, staan de eindletters voor de range. D doet het meeste, geen laatste letters = Neutral en L is langste range. De -s versies zijn volgensmij voor submarines. Snelheid van de shells die je schiet staan natuurlijk in verband met de range.

Hier nog iets handigs gevonden: http://www.tarrif.net/cgi...st&country_choice=Germany
Kijk es op trainworld.us daar staat erg veel info op.

D= weinig range snelle reload
Niks= gemiddelt
L= Veel range langzame reload
S= Special, een upgrade van de bestaande guns

Extra damage krijg je alleen door het type shell dat je gebruikt.
Lhe= veel range minder damage
Nhe= gemiddelt
Hhe= weinig range meeste damage

• TgR_KILLER

TgR_KILLER

NHE is toch gemiddeld? kwa shell?

naja de guns die ik nu gebruik liggen me wel. Heb gemiddelde shell en gemiddelde kanonnen (en US.. dus ben overal gemiddeld :P) Als me BO een paar levels omhoog is ga ik de DDX maar kopen. Lees in alle guides dat ik van torps af moet stappen maar vind die wel grappig :P de DDX kan er maar 1 meenemen. Is straks 1 van me torp crew hoger geleveled als de andere. Of laat dat slot helemaal leeg en train daar alvast een piloot op voor met de CL straks te gebruiken zien we dan wel weer.

Nu ik een Gold accountje heb loopt t geld wel binnen als een trein zeg. Na het kopen van de Sommers gister had ik nog 30k over na ik dat ding helemaal had uitgerust met kanonnen etc.

[Voor 6% gewijzigd door TgR_KILLER op 14-01-2009 12:35]

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

• Elve1984
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 22-09 15:04
Wat kost een Gold of Silver account eigenlijk en voor hoeveel dagen is da dan geldig?

• Anoniemnl
TgR_KILLER schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 12:34:
NHE is toch gemiddeld? kwa shell?

naja de guns die ik nu gebruik liggen me wel. Heb gemiddelde shell en gemiddelde kanonnen (en US.. dus ben overal gemiddeld :P) Als me BO een paar levels omhoog is ga ik de DDX maar kopen. Lees in alle guides dat ik van torps af moet stappen maar vind die wel grappig :P de DDX kan er maar 1 meenemen. Is straks 1 van me torp crew hoger geleveled als de andere. Of laat dat slot helemaal leeg en train daar alvast een piloot op voor met de CL straks te gebruiken zien we dan wel weer.

Nu ik een Gold accountje heb loopt t geld wel binnen als een trein zeg. Na het kopen van de Sommers gister had ik nog 30k over na ik dat ding helemaal had uitgerust met kanonnen etc.
Nhe inderdaad (is aangepast)

En dump de torps, daar heb je met je eerste bb niks meer aan, neem leiver AA Guns.

• MailMan
Ja sorry had het verkeerd getypt. D is inderdaad minder range maar meer reload. Ik relateerde dat aan meer dmg omdat je dan sneller schiet :P

Gold account = 4.99 en Premium 7.99 uit mn hoofd: http://www.navyfield.eu/eng/payment/store/list.asp?Sort=E

30 dagen geldig. Maar echt, het is het waard :P

BB is gewoon superleuk als je het mij vraagt.

• ipazza
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 21-09 18:58
Is de CL emden het waar om te kopen ?

Ik ben level 29 en heb ongeveer 30k + mijn oude boot (moet dus nog even sparen) of zal ik meteen voor CL koeningsberg gaan ?

[Voor 62% gewijzigd door ipazza op 14-01-2009 16:35]

I don't hate you, I nothing you

• TgR_KILLER

TgR_KILLER

Schepen ligt echt beetje aan je eigen speelstijl denk ik wat je wil kopen. Op het officiele Navyfield forum vond ik op het US subforum een uitgebreide guide van alle schemen met sterke en zwakke punten hoeveel kanonnen en alles. Misschien is er dat voor de andere landen ook wel. zit nu @ work dus kan het niet checken.

Door die guide te lezen heb ik de beslissing dus ook genomen de level 30 LC over te slaan en de DDX (level 26 DD) te blijven gebruiken straks tot level 38 en dan pas over te stappen op de eerste LC.

En inderdaad Gold is 5 euro. Had dat nog op me click2pay account staan blijkbaar stond er al een jaar op haha. Dus dat gewoon gebruikt nu.

@ Anoniemnl torps vind ik nog gewoon lache :P heb al wel een AA gunner op level 17. Had die zelf gemaakt en eerst als torp gebruikt toen ik nog niet zo goed snapte wat wat was. Maar hij had al hogere AA dan wat anders dus ga die misschien wel voor AA gebruiken. Maar al dat gedoe met hoog mikken enzo vind ik eigenlijk ook niks :P

Zie straks wel weer wat ik ermee ga doen. Zolang t maar fun blijft eerst maar naar de DDX toewerken.

[Voor 24% gewijzigd door TgR_KILLER op 14-01-2009 16:51]

• Elve1984
ipazza schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 16:31:
Is de CL emden het waar om te kopen ?

Ik ben level 29 en heb ongeveer 30k + mijn oude boot (moet dus nog even sparen) of zal ik meteen voor CL koeningsberg gaan ?
Emden is een goed AA schip, ik heb er zelf nu ook een. alleen doet deze bijna geen damge tegen andere schepen. als je juiste kanonnen eropzet en juiste gunners dan is het super AA schip en kun als je een GB room hebt met leuk aantal Carriers behoorlijk wat credits halen. zonder Paid account is het redelijk te doen om 5000 credits te halen per battle. maar je moet wel zorgen dat je uit de buurt blijft van andere Schepen of Torps.

• TgR_KILLER

TgR_KILLER

Trops. Toenstrak ook weer op een berg gevaren :( niet goed voor je schip.

Heb mijn launchers van me schip gehaald. Om wat meer ruimte te krijgen voor wat belt armor. Al paar schepen tot zinken gebracht door gewoon naast ze te blijven varen had al aardig wat armor blijkbaar werkt dat toch wel lekker :P

Kan ik meteen pilootje levelen voor als ik aan cl's begin straks. de 2 torpedo gasten bewaar ik wel misschien ga ik ze later nog gebruiken.

Is er overgins een snelle manier om je BO te levelen? die DDX lijkt me wel tof maar moet nog 4 levels voor me BO level 26 is :P

• MailMan
Enige snelle manier om te levelen is premium. Blitz tot level 50-60, Winnen, en zorgen dat je geen teamgenoten raakt :)

En als je een scout wil trainen voor in je CL, vergeet dan niet deze niet verder te promoten. Als hij een Fighter wordt, kan hij geen scout planes meer besturen.

Ook leuk is trouwens dat op de navyfield website wordt bijgehouden hoeveel schepen iedereen heeft gezonken: http://www.navyfield.eu/eng/rank/list.asp?Srv=2&Ctg=1
Zorgen dat het op Hood staat en iemands nick goed invullen.

• TgR_KILLER

TgR_KILLER

Kwam er gister inderdaad ook ineens achter dat ik ingame bij me BO ook kon zien hoeveel schepen ik had gezonken en van welke klasse enzo. Meeste DD maar ook paar CA en een CV gezonken.

Had inderdaad al gelezen dat je een piloot voor scouts niet verder moest levelen dan Rookie pilot. hij zit nu al op level 13 ofzo. Zonder die 3 torpedo launchers is me schip wel een paar knopen sneller. Zelfs al heb ik er wat meer armor op nu. Mis de torps niet echt maar hang ze misschien op de CL wel weer terug ze waren best leuk :P

Nog wel een vraagje. Weet niet of iemand me daar antwoord op kan geven maar heb het online in geen 1 guide duidelijk gezien. Had wel gelezen dat je je sailors zoveel mogenlijk recruits moet mee geven. Dus heb dat altijd max staan. Er komen vanzelf experts bij die dan meer ability rate hebben.
Nu heb ik gister uitgevonden dat je van die experts weer vets kan maken. Zo heb ik nu me 1e gunner met 22% ability (10 vets) en de 2de gunner met iets van 45% ability (20 vets)

Maar hoe merk je die ability? ergens stond "ze worden beter" maar hoe beter? Gaan ze sneller schieten? Ze levelen nog wel even snel zag ik al die daar heeft het geen effect op. Want dan zou de 1e sneller moeten gaan want die heeft meer vets nu.

• Elve1984
Volgens mij gaan ze dan gerichter schieten enzo. en overal stads worden dan langzaam aan beter geloof ik.

• Anoniemnl
TgR_KILLER schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 12:33:
Kwam er gister inderdaad ook ineens achter dat ik ingame bij me BO ook kon zien hoeveel schepen ik had gezonken en van welke klasse enzo. Meeste DD maar ook paar CA en een CV gezonken.

Had inderdaad al gelezen dat je een piloot voor scouts niet verder moest levelen dan Rookie pilot. hij zit nu al op level 13 ofzo. Zonder die 3 torpedo launchers is me schip wel een paar knopen sneller. Zelfs al heb ik er wat meer armor op nu. Mis de torps niet echt maar hang ze misschien op de CL wel weer terug ze waren best leuk :P

Nog wel een vraagje. Weet niet of iemand me daar antwoord op kan geven maar heb het online in geen 1 guide duidelijk gezien. Had wel gelezen dat je je sailors zoveel mogenlijk recruits moet mee geven. Dus heb dat altijd max staan. Er komen vanzelf experts bij die dan meer ability rate hebben.
Nu heb ik gister uitgevonden dat je van die experts weer vets kan maken. Zo heb ik nu me 1e gunner met 22% ability (10 vets) en de 2de gunner met iets van 45% ability (20 vets)

Maar hoe merk je die ability? ergens stond "ze worden beter" maar hoe beter? Gaan ze sneller schieten? Ze levelen nog wel even snel zag ik al die daar heeft het geen effect op. Want dan zou de 1e sneller moeten gaan want die heeft meer vets nu.
die 22% en 45% is de ability boost die je van je vets krijgt, dat heeft niks te maken met de xp die ze krijgen maar inderdaad wel met hoe goed ze mikken enzovoort.

• TgR_KILLER

TgR_KILLER

oh ok. dan mikt de 1e nu beter als de andere dus :P reload die dan ook sneller? heb t nog niet gemerkt. Laatste paar keren steeds gradual shooting gebruikt. Op 1 of andere manier bevalt me dat beter dan simultaneous shooting.

Ach vanavond nog ff spelen. Hopelijk haal ik in ieder geval level 25. Kan ik morgen naar 26 en de DDX kopen :P

• MailMan
Voor gunners geldt inderdaad betere aim en snellere reload. Soms moet er een soort van drempelwaarde overschrijdt worden heb ik het idee. Zet je gunners maar eens op Maximum fire mode (weet niet meer exact hoe het heet), misschien dat je dan het verschil ziet.

En torps zijn zeker leuk om mee te klooien op lagere levels :)

• Semmy
Dat was weer een lekker avondje.

Alvast bezig in mijn support slots een 2e crew te trainen voor een andere natie.

Weet nogniet echt wat ik ga kiezen maar kan zijn dat ik japan erbij neem voor hun carriers.
Die zijn wel errug kicke.
Maarja nogmaar even kijken want ik wou eigenlijk voor de engelse cv's gaan.

• TgR_KILLER

TgR_KILLER

Torps zijn altijd wel leuk om mee te klooien. Vooral op de latere levels met die grote schepen die kunnen mega veel torps mee nemen :P verwachten mensen niet (zo ben ik ook al paar keer verrast)

Me BO is level 26. Heb me oude schip verkocht en de DDX Project gekocht uitgerust met 5 4" guns. voor 4" gegaan omdat ik die 5" niks vind omdat die zo hoog aimen. Heb t voorlopig al moeilijk genoeg om te aimen haha. Misschien als me gunner straks hoger zijn dat ik nog andere guns kan kopen.

1 match gedaan en 2 schepen gezonken. Vanavond niks verloren dus gaat wel lekker al zeg ik t zelf haha.

Heb trouwens op de DDX een extra support slot (zit maar 1 t slot op) heb daar maar een engine gast ingezet :P al heb ik geen idee wat die eigenlijk zou doen.

[Voor 11% gewijzigd door TgR_KILLER op 15-01-2009 23:42]

• Karel V
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 22-09 11:19

Karel V

Een simpele ziel

TgR_KILLER schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 17:55:
oh ok. dan mikt de 1e nu beter als de andere dus :P reload die dan ook sneller? heb t nog niet gemerkt. Laatste paar keren steeds gradual shooting gebruikt. Op 1 of andere manier bevalt me dat beter dan simultaneous shooting.

Ach vanavond nog ff spelen. Hopelijk haal ik in ieder geval level 25. Kan ik morgen naar 26 en de DDX kopen :P
Wat ik begrepen heb, is dat single shots minder damage doen dan bulk shots. Ik weet niet of dat voor dd's ook geld.

Nog een leuk plaatje, let op attack.
Volgens mij is het maximale voor een frigate ongeveer 60k wegens je maximum ammo aan shells (met een max van 6 inch dacht ik) en torps. Hier was ik helemaal leeg. Of je moet alleen maar raak schieten natuurlijk.. ;)

http://i14.photobucket.com/albums/a331/Karel_V/sFF-Y-record.jpg?t=1232094471

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

• MailMan
TgR_KILLER schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 23:41:
Heb trouwens op de DDX een extra support slot (zit maar 1 t slot op) heb daar maar een engine gast ingezet :P al heb ik geen idee wat die eigenlijk zou doen.
Engine gasten horen volgens mij te zorgen voor meer topspeed en langere overload. Alleen schijn je dit pas echt te gaan merken op hogere levels. Zo zijn die van mij ronde de 60, maar is mn topspeed nog hetzelfde.

En @ nozem. 59k met een frig? :o

• TgR_KILLER

TgR_KILLER

@ Karel V
Zou inderdaad best kunnen dat ze meer dmg doen als ze tegelijk (of max velos) schieten. Maar voor me gevoel raak ik veel en veel meer als ik gradual shooting gebruik. Dus dat voordeel van meer dmg verdwijnt dan vanzelf.

Ik ben overgins al blij als ik 10k dmg haal. en dan kom jij met 53k

Had inderdaad gelezen dat die overheat time langer werd van een Engine sailor. Das ook wel handig voor het ontlopen van torps :P

[Voor 17% gewijzigd door TgR_KILLER op 16-01-2009 12:57]

• ZenTex
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 21-09 14:47

ZenTex

Doet maar wat.

Eindelijk heb ik nu m'n carrier, de IJN Oyodo. Ik had al een attacker, de UK CV maar divebombers zijn gewoon geen optie en zelfs pas bereikbaar bij level 65. Vandaar voor IJN gegaan, omdat al vanaf lvl 38 dehybride-carrier beschikbaar zijn. Maar O wat een pijn is het om dit level te bereiken. Gewend als ik ben aan RN die flinke klappen kunnen uitdelen moest ik het nu doen met de IJN schepen, die van papier gemaakt lijken te zijn en guns die een even slechte spread hebben als hun schade die om te huilen is. (lv 38 gunners met de level 28 6.1" triples, de spread scheelt centimeters en ik schiet zelfs op 2cm afstand 5 cm over of tekort, en als ik dan raak schiet schiet ik vaak maar 50's schoten zelfs op DD's. In m'n agano word ik dan ook door ellke DD geowned, een 1vs1 tegen bijv een Z99 is compleet onhaalbaar en ook frigs zijn een harde dobber). Had ik dit eerder geweten was ik gewoon voor US gegaan en had gewacht tot lvl 50 voor de carrier.

Mijn oude Agano heette dan ook de "GoT masochist". (heb op de meeste schepen de GoT tag staan, als het past tenminste).

Mijn Oyodo doet het al wel beter dan mijn attacker met veel hogere level pilots. De torps lijken sneller te gaan, met de attacker wisten de meeste schepen mijn torps tijdig te ontwijken. Ook lijkt een (auto) aanval inzetten beter te gaan. de RN pilots lijken wel stoned.

@karelV: dat is een ontzettend hoge score, zeker met een frig! Mijn beste score is 43K met een CL, heb daarbij en passant ook nog eens 42K tons aan schepen gescoord in die battle. Wel zonder torps moet ik erbij zeggen. Maar de sirius is dan ook zonder twijfel de allerbeste CL in NF.

• TgR_KILLER

TgR_KILLER

Waarom heeft er eigenlijk niemand een GoT clan opgericht? behalve dat de Radioman level 26 moet zijn is er niet echt een probleem lijkt me? of lees ik ergens overheen?

• bixbom
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 09-06-2011
TgR_KILLER schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 19:57:
Waarom heeft er eigenlijk niemand een GoT clan opgericht? behalve dat de Radioman level 26 moet zijn is er niet echt een probleem lijkt me? of lees ik ergens overheen?
Bijna heel de got crew zit bij Holland / onderdeel van vikings ..

Dit komt omdat die al verder zijn ;)

www.nf-vikings.com .. hier zie je de info :)

In Nomine Patris, Filii Et Spiritus Sancti - "Just the Hardstyle way of life" - The Sacrifice ///

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

ZenTex schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 18:09:
[...]
Maar O wat een pijn is het om dit level te bereiken. Gewend als ik ben aan RN die flinke klappen kunnen uitdelen moest ik het nu doen met de IJN schepen, die van papier gemaakt lijken te zijn en guns die een even slechte spread hebben als hun schade die om te huilen is.
[...]
In m'n agano word ik dan ook door ellke DD geowned, een 1vs1 tegen bijv een Z99 is compleet onhaalbaar en ook frigs zijn een harde dobber). Had ik dit eerder geweten was ik gewoon voor US gegaan en had gewacht tot lvl 50 voor de carrier.
[...]
Maar de sirius is dan ook zonder twijfel de allerbeste CL in NF.
Voor de kagero zijn gelukkig voldoende alternatieven.
Je kunt namelijk neutraal blijven. De Destroyer 01 M2 lvl 6 is een fijn alternatief voor de Kagero. Snel, klein en met krachtige single guns en een groot bereik.
Vanaf level 16 kun je in de Akitsuki, een fijn schip met krachtige guns en een goed bereik. Houd je wel aan de regel om op afstand van je vijand te blijven. Je kunt hem upgraden op lvl 22 of je gaat twee levels later voor de Tsukeiki. Ga pas op lvl 32 in de Agano.
Ja dan heb je het even moeilijk, alternatief is de Dhonburi op lvl 33, een premium schip dat betekent dat je moet betalen.
Die 6 levels naar een cv of 7 levels naar een cl2 Mogami zijn te overleven.

De Sirius is inderdaad een fijne tank, maar de beste CL zou ik het niet durven noemen.
Ook de torpboot Kitakami is een goede CL en wat te denken van de Brooklyn/Cleveland?

• Semmy
Karel V schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 21:07:
[...]
Voor de kagero zijn gelukkig voldoende alternatieven.
Je kunt namelijk neutraal blijven. De Destroyer 01 M2 lvl 6 is een fijn alternatief voor de Kagero. Snel, klein en met krachtige single guns en een groot bereik.
Vanaf level 16 kun je in de Akitsuki, een fijn schip met krachtige guns en een goed bereik. Houd je wel aan de regel om op afstand van je vijand te blijven. Je kunt hem upgraden op lvl 22 of je gaat twee levels later voor de Tsukeiki. Ga pas op lvl 32 in de Agano.
Ja dan heb je het even moeilijk, alternatief is de Dhonburi op lvl 33, een premium schip dat betekent dat je moet betalen.
Die 6 levels naar een cv of 7 levels naar een cl2 Mogami zijn te overleven.

De Sirius is inderdaad een fijne tank, maar de beste CL zou ik het niet durven noemen.
Ook de torpboot Kitakami is een goede CL en wat te denken van de Brooklyn/Cleveland?
haha heb het nou maar niet over torps met zentex kan je hem erg moeilijk van overtuigen.

d-;

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Een clan oprichten kost een miljoen. Had ik al over nagedacht.
Volgens mij is een "Squad" wel goedkoper... 100K? Ik zal het even nakijken.

Edit: 200K voor een squad.

[Voor 10% gewijzigd door ZenTex op 17-01-2009 03:49]

• TgR_KILLER

TgR_KILLER

Oh zat ergens een guide te lezen en dacht dat het 200k was voor een clan en 1 miljoen voor een fleet.. maar nu snap ik t verschil tussen squads en fleets enzo niet dus ja :P

Edit. Volgens trainworld.us

Squadron:

1) It is a small clan that anyone can join and withdraw from without any restrictions.
2) There is no minimum limit on the squadron.
3) The maximum members is 40.

How to create a Squadron

In order to form a clan, you have to meet the following requirements.

1) You need to have a ¡¥Radio Officer¡¦, which is on Level 26.
2) Need 200,000 credits to form a squadron.
3) You need players (parties) to join your squadron.

Dus met level 26 kan je een clan oprichten. en dan kunnen er 40 mensen in. En een fleet (die 1 miljoen kost) kan je je clan uitbreiden met nog 4 squads zodat er 180 man in kunnen.

Fleet:

1) A Fleet is a larger clan. Before joining a Fleet a player has to get permission from other players who are already members of the Fleet clan to join. Once a member of the Fleet clan, you will get a special insignia pinned on your ID acknowledging your membership in this clan.
2) Each fleet has a maximum of 180 people, which included 30 people in Fleet + (5 Squad * 30 people/SQ = 150 people).
3) A fleet can consist of 5 Squadrons for maximum.

How to create a Fleet
In order to form a fleet, you have to meet the following requirements.

1) You need to have a "O.N.O. ~ Officer of Naval Operation", which is on Level 50.
2) Need 1,000,000 CREDITS (In game credit) to order to form a fleet.
3) You need minimum 30 players (parties) in your Squared to create your fleet, but you don't need 30 members to maintain the fleet once you create.
4) You need to have a logo for your Fleet Seal, the requirement are as below

Bron http://trainworld.us/NF2/English/Fleet_SQ.html Tenzij de bron alleen voor US is en niet voor EU :p

[Voor 88% gewijzigd door TgR_KILLER op 17-01-2009 12:10]

• Semmy
klopt een clan is best duur.

Maar er zijn geloof ik wat Nederlandse vertakkingen binnen andere clans.

Ik ben trouwens aan mijn us avontuur begonnen.

PFFFFt wat een hell zeg weer overnieuw beginnen met een dd moet je wel even aan wennen tbh.

Je bent gewent alles te hebben.
Ook het feit dat ik momenteel mijn torp slots gebruik om 2 extra piloten te trainen zodat ik met mijn support slots erbij totaal 4 pilots meetrain met mijn schip maakt het niet echt makkelijker d-:

Iemand trouwens nog intresse in een
2nd engineer lvl 47
26experts en 79 vets heeft hij.

• ipazza
Ik zit nu bij Verzet, nederlandse clan zitten ook wel wat tweakers bij volgens mij toch ?

Maar goed, meteen 50k points gekregen van de clan eigenaar (WAHOOEE :)) en nu lekker met een best goede z99 beetje chaos aan het schoppen. Alleen vind ik dat het spel financieel gezien iets beter man. Ik ben nu al redelijk lang boven level 30 (K-berg) maar kan hem nog niet kopen. Battles winnen doe ik wel in mijn z99 maar prijzen geld is dan meestal iets van 1k ofzo - reparatie kosten = niet veel meer. Beetje jammer dat daar zo'n verschil in zit. Enige manier dat ik nu de K-berg snel kan krijgen is als ik mijn z99 verkoop, waarop ik dan weer nog meer verlies maak.

Iemand tips ?

• Semmy
ipazza schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 13:54:
Ik zit nu bij Verzet, nederlandse clan zitten ook wel wat tweakers bij volgens mij toch ?

Maar goed, meteen 50k points gekregen van de clan eigenaar (WAHOOEE :)) en nu lekker met een best goede z99 beetje chaos aan het schoppen. Alleen vind ik dat het spel financieel gezien iets beter man. Ik ben nu al redelijk lang boven level 30 (K-berg) maar kan hem nog niet kopen. Battles winnen doe ik wel in mijn z99 maar prijzen geld is dan meestal iets van 1k ofzo - reparatie kosten = niet veel meer. Beetje jammer dat daar zo'n verschil in zit. Enige manier dat ik nu de K-berg snel kan krijgen is als ik mijn z99 verkoop, waarop ik dan weer nog meer verlies maak.

Iemand tips ?
vooral doorgaan in blitzkriek
verdien je erg netjes je centen mee tbh

Ik heb totnutoe nogniet echt het probleem gehad dat mijn geld te ver achter liep.

• TgR_KILLER

TgR_KILLER

Inderdaad. vooral blitz spelen. Ik speel bijna niks anders meer. ok heb nu een gold account dat helpt ook wel mee maar verdien bijna 5k per battle gemiddeld ofzo. heb bijna 2 ton :P eer ik hoog genoeg geleveld ben om de brooklyn te kopen (wil ik als volgend schip) moet ik dat geld makkelijk bij elkaar hebben. Helemaal als ik dan ook me DDX nog verkoop.

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

inderdaad zullen de meesten wel tegen geldpro blemen aanlopen. Vooral als je nieuw bent wil je het liefst elk schip in de tree uitproberen maar dat is idd een probleem.Ikzelf heb echter 3 BO's geleveld, 1RN naar 58, 1 RN naar 53 en een IJ naar 41, dus geld is voor mij geen probleem. Heb bijv een fully armoured County liggen (kosten 1-1.5 miljoen ofzo) en een attacker (1.4 miljoen) plus een hoop boten van IJN. Ik stel voor dus dan ook een 2e BO te beginnen om die schepen in de andere shipline te proberen of zelfs een andere natie, zo verdien je geld bij zonder in geldnood te komen en kun je andere speelstijlen ontdekken

Enfin, had zelf ook al even geprobeerd om bij "Verzet" te komen, maar bijna niemand daarvan was ooit online. Overigens heeft "Vikings" ook een NL tak, dan krijg je er ook een logo'tje bij. :+

Maargoed. Aangezien ik toch met de GoT tag op m'n schepen rondvaar zal ik de cash die ik nog over heb investeren in een squad, wel; eerst mijn Radio officier levelen, die's pas level 6 ^^. Elke GoTer is welkom. Dus meld je aan ingame of laat hier even een berichtje achter.

• TgR_KILLER

TgR_KILLER

Zou eerst even kijken of er wel genoeg interesse is in een GoT squad. als dalijk iedereen al in andere squads / fleets zit en we maar met 2 man in GoT zitten is dat ook geldverspilling natuurlijk :P

Heb overgins vandaag al een paar van die Verzet mensen gezien.

• Semmy
Ik ben gaarne van de partij zentex.

Zucht bijna lvl 24 bijna d-:

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Radioman nu op lvl 18, morgen moet 'ie 26 zijn. En ach, 200K valt wel mee en heb ik graag over voor de tag, al was het maar voor sem en mij alleen. :+

• TgR_KILLER

TgR_KILLER

Als ie zover is laat het maar weten ;)

*edit*

ik las ergens in een guide dat de brooklyn ook 3 support slots heeft? die heb ik nu ook. heb er een repair /restore/engine in zitten. en level nu een pilootje in me T slot. maar straks moet die piloot toch ook in een support slot als ik die echt wil gebruiken?

heb zo het idee dat ik op de brooklyn ook de 2 T slots niet ga gebruiken geen idee wat ik dan erin moet zetten :P

Levelen gaat echt wel trager nu. me BO is nu level 29

[Voor 85% gewijzigd door TgR_KILLER op 17-01-2009 19:02]

• Semmy
Ik zit nu in de ddx

Voelt echt een beetje vertrouwt aan
Zou hem bijna met mijn sirius vergelijken alleen hij mist nog wat armour d-;

Maar oooooow wat een verademing.

• bixbom
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 09-06-2011
K geef jullie een tip ;). . ga gewoon bij de vikings ... ik en nog een paar hogere tweakers zitten daar .. en we zullen daar niet weg gaan .. wij zijn namelijk 1 zoniet de beste fleets ..

In Nomine Patris, Filii Et Spiritus Sancti - "Just the Hardstyle way of life" - The Sacrifice ///

• TgR_KILLER

TgR_KILLER

Heb ff op de vikings site gekeken maar die nemen t wel erg serieus als ik die site zo zie :P wat moet ik daar als noob haha.

Net weer 10 experts erbij op me eerste gunner. die heeft er 30 nu. bij het gebruik van max velos schieten merk ik dat de 1e set guns sneller schiet als de andere. Dus die meer % ability helpt blijkbaar echt :P

• ipazza
Net voor de zoveelste keer een fout gemaakt:

2 x level 20 sailors getraind naar IJN (japan) terwijl ik duits ben. Dus iemand nog 2 sailors nodig van japan ? stats weet ik niet uit me hoofd. Eentje had volgens mij base 11 10 torpedo reload ofzo iets in die trant...

Ik hoor het wel.

• TgR_KILLER

TgR_KILLER

ZenTex heeft de GoT squad opgericht btw ;) Dus als iemand wil joinen hem even een gil geven. Ik zit er al in.

Vanavond wel paar leuke battle's gehad.1 ronde 4/5 schepen tot zinken gebracht. Een andere ronde de hele map om gevaren op zoek naar een CV uiteindelijk gevonden en hem uit t water geschoten. Hij probeerde me van zich af te werken met bommen en torps maar ontweek alles uiteindelijk 0.0 schade gehad was wel grappig :P

Enkel door al dat gezoek naar die CV's wel 2 keer 0 dmg gedaan heel die CV misgelopen. Daarom is me BO nu al 33 en me main gunners nog 32.. omdat gunners geen xp krijgen als je niks raakt.

• Elve1984
Ok cool, wil opzich wel joinen. heb het op het moment alleen ff druk om te spelen en zit al in ander Squad waar ik uit moet zien te komen. Iemand een idee hoe je een Squad kunt verlaten?

• Anoniemnl
Ook beginnende spelers zijn welkom bij de Vikings, ik heb trouwens samen met nog een nederlander de leiding over holland squad. dus als je wilt joinen zoek me eff ingame op.

• MailMan
Mja ik zat dus in de Holland squad, maar die is hervormd dus ik wil me ook graag weer aanmelden (mailmannl). Zit michiellnl hier trouwens ook op het forum?

Ben nu ook weer even onderaan begonnen om 2 reppers en 1 engineer te levelen. Toch beter die guides lezen in het begin. Wel leuk om met lvl 70 gunners in een z1 te zitten, bijna een Gneisenau aan gort geschoten :P

Zijn er trouwens mensen die al een sub hebben? En toevallig KM? Zit er aan te denken een sub crew bij te levelen en dan gebruik ik gewoon de engineers en reppers van mn BB, scheelt een boel tijd.

En als mensen een beetje geld nodig hebben dan kunnen ze me PM'n of ingame whisperen. Heb 5.5 mil met een BB en CV die ook een paar mil waard zijn. Zeker met CV verdien je soms 20k per game.

• Anoniemnl
MailMan schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:48:
Mja ik zat dus in de Holland squad, maar die is hervormd dus ik wil me ook graag weer aanmelden (mailmannl). Zit michiellnl hier trouwens ook op het forum?

Ben nu ook weer even onderaan begonnen om 2 reppers en 1 engineer te levelen. Toch beter die guides lezen in het begin. Wel leuk om met lvl 70 gunners in een z1 te zitten, bijna een Gneisenau aan gort geschoten :P

Zijn er trouwens mensen die al een sub hebben? En toevallig KM? Zit er aan te denken een sub crew bij te levelen en dan gebruik ik gewoon de engineers en reppers van mn BB, scheelt een boel tijd.

En als mensen een beetje geld nodig hebben dan kunnen ze me PM'n of ingame whisperen. Heb 5.5 mil met een BB en CV die ook een paar mil waard zijn. Zeker met CV verdien je soms 20k per game.
nee michiellnl is geen GOTter zorg dat je me eff ingame te pakken krijgt dan kun je weer joinen

ik heb wel een Sub maar dan een britse.

• MailMan
Hoe bevallen de Engelse subs?

[Voor 4% gewijzigd door MailMan op 19-01-2009 16:34]

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Voorlopig gaat het mij om de GoT tag. later kunnen we ons evt nog bij vikings aansluiten.Een eigen GoT squad zou leuk zijn.

Enfin, had even genoeg van CV's en besloot even in GB's m'n AA skills te trainen. Zo knalde ik in m'n vorige BB een paar vliegtuigjes het zilte water in en zonk en passant nog een sub, een torpDD, een CV (iemand anders deelde de laaste klap uit, boe!) en net niet nog een CA. En dat allemaal in een Emerald. ^^
Wel grappig, die Emmy knalt met een goedgemikt schot 2 vliegtuigen in 1 keer neer. _/-\o_

• TgR_KILLER

TgR_KILLER

Als ik zo lees hoeveel schepen jullie allemaal hebben zijn jullie echt al mega verder dan ik :P

Ik heb 1 crew. Naja heb meer crew dan ik eigenlijk nodig heb maar delete die gasten maar niet wie weet komen die in de toekomst nog van plan.

Wil eigenlijk ook cv's wel proberen maar ga eerst me eerste BO maar levelen tot BB's ofzo en zie dan wel wat we dan gaan doen als het gaat vervelen. Doe dat meestal fout in games. te snel opgeven en meerdere dingen willen proberen maar dan word je met geen 1 echt hoog :P

Dus blijf voorlopig maar met 1 crew doorspelen.

• Semmy
TgR_KILLER schreef op maandag 19 januari 2009 @ 18:04:
Als ik zo lees hoeveel schepen jullie allemaal hebben zijn jullie echt al mega verder dan ik :P

Ik heb 1 crew. Naja heb meer crew dan ik eigenlijk nodig heb maar delete die gasten maar niet wie weet komen die in de toekomst nog van plan.

Wil eigenlijk ook cv's wel proberen maar ga eerst me eerste BO maar levelen tot BB's ofzo en zie dan wel wat we dan gaan doen als het gaat vervelen. Doe dat meestal fout in games. te snel opgeven en meerdere dingen willen proberen maar dan word je met geen 1 echt hoog :P

Dus blijf voorlopig maar met 1 crew doorspelen.
true true
Ik was bezig met de royal navy
Die hebben de beste torpedo bombers. Maar mijn voorkeur gaat een beetje uit naar dive bomben vandaar dat ik ben overgegaan naar de usn.

Ik houd lekker mijn sirius met rn crew aan om creds mee te verdienen en misschien ooit voor de toekomst je weet het nooit.

• Anoniemnl
IK heb zelf 4 crews
1 UK CV lvl 83 Ark Royal
1 uk bb lvl 73 Nelson
1 uk sub lvl 64 Oberon
1 KM dd lvl 24 Speakruizer

Advies voor iedereen die cv gaat spelen: de eerste 3cv's ga je het zeer moeilijk krijgen in GB omdat de hogere lvl's cv's je vliegtuigen sneller neerhalen dan jij kun sturen, dit kan zeer vrustrerend zijn, zeker als je UK of IJN speelt zijn je eerste vliegtuigen heel slecht.

Ik heb zo'n beetje alles nu wel gespeelt dus moch iemand vragen hebben stel ze gerust.

[Voor 10% gewijzigd door Anoniemnl op 20-01-2009 10:22]

• Semmy
Anoniemnl schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:19:
IK heb zelf 4 crews
1 UK CV lvl 83 Ark Royal
1 uk bb lvl 73 Nelson
1 uk sub lvl 64 Oberon
1 KM dd lvl 24 Speakruizer

Advies voor iedereen die cv gaat spelen: de eerste 3cv's ga je het zeer moeilijk krijgen in GB omdat de hogere lvl's cv's je vliegtuigen sneller neerhalen dan jij kun sturen, dit kan zeer vrustrerend zijn, zeker als je UK of IJN speelt zijn je eerste vliegtuigen heel slecht.

Ik heb zo'n beetje alles nu wel gespeelt dus moch iemand vragen hebben stel ze gerust.
ja m ag ik die cv crew voor mijn verjaardag d-;

eigenlijk alles wat ik wilde vragen.
En je hebt helemaal gelijk daarentegen is het wel zo dat de britse planes na lvl 80 bijna niet meer neer te halen zijn

• Anoniemnl
op lvl 80 nog wel maar na lvl 100 zijn het vliegende tanks.

• ipazza
Vraagje 3 x 3 loops 5 inch of 3 x 2 loops 6,75 inch ?

Ik zit nu nog met de 3x3 loops, maar vraag me af of die grotere inch niet beter is?

• Semmy
ipazza schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:59:
Vraagje 3 x 3 loops 5 inch of 3 x 2 loops 6,75 inch ?

Ik zit nu nog met de 3x3 loops, maar vraag me af of die grotere inch niet beter is?
als je weet raak te schieten zou ik zeker voor die grotere gaan heb ik uiteindelijk ook gedaan

en wat heerlijk
als je daarmee een boot vol raakt dan houden ze er errug snel mee op

Momenteel ben ik zelf tamelijk content met mijn texas met 7"belt erop d-:

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

IPazza...

Een hoop hangt af van de level van de guns en die van je gunners + experts/vets.

Als je gunners maar net de level van de guns hebben en weinig E/V's, zul je merken dat de spread gigantisch is. Je kunt beter 5-10(!) levels boven de level van je gun zitten wil je een beetje raak kunnen schieten.
Natuurlijk is het niet de bedoeling dat je in je DD/CL met frig guns schiet, in dat geval kun je gewoon de juiste guns pakken, en de spread compenseren door wat dichterbij te komen (rushen). Later gaat dit wel op.
Ook kun je op de lagere levels beter zoveel mogelijk lopen nemen, bij een slechte spread is de kans dat je wat raakt dan veel groter. Ook hebben de multibarrels van wat kleiner kaliber meestal een snellere reload tijd.
vaker schieten met meer lopen geeft meer damage dan minder snel met weinig lopen.
Het hangt ook af in wat voor boot je zit natuurlijk. een grote langzame boot met slechte armour kun je beter voor range gaan. op de wat snellere of goed gepantserde boten kun je makkelijk dichterbij komen. De sirius is zo'n pantserboot, 5*triple6" maakt gehakt van alles wat dichtbij komt en kan flink inkasseren van meerdere boten (Heb CA's ingemaakt terwijl ik onder vuur lag van meerdere schepen). Een KM of IJN boot kan beter voor grote lopen gaan, ongepantserd (wel bulge natuurlijk) voor snelheid en op afstand de grotere vijandelijke schepen bestoken. Voor US is dit wat lastiger (heb zelf ook geen US) maar op middel/korte afstand zijn die boten dodelijk.
Uiteindelijk hangt het van jouw speelstijl af, dus ik zou zeggen: Probeer ze allemaal even. Als je in geldnood komt door het alsmaar wisselen van guns moet je maar even bij mij aankloppen.

Even een tip om experts te krijgen vor je gunners: neem een boot met veel kanonnen, volladen met AA (en wat normale voor zelfverdediging) shells en in GB's vliegtuigen afknallen. Dan stromen de experts (en credits) binnen. Voor goede AA guns ga naar www.trainworld.us en pak de snelste multiloops guns (niet de AA guns) Kijk ook naar de "normal angle" hiervan en stel je guns gelijk op die angle in. Kijk dan even naar waar de grote battleships heengaan en volg ze op korte afstand (vaar aan de binnenkant van de linie mee), zij zijn namelijk DE target voor vijandelijke bombers. Zo merk je al heel snel dat je behoorlijk vliegtuigen uit de lucht mept, de experts binnenstromen en dat je voor jouw team meer waard bent met je ene CL dan 3 CA's bijelkaar. Zo heb ik al menig BB van de ondergang gered en voor onze CV's de vijandelijke fighters uit de lucht gemept.

• Semmy
ZenTex schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:10:
IPazza...

Een hoop hangt af van de level van de guns en die van je gunners + experts/vets.

Als je gunners maar net de level van de guns hebben en weinig E/V's, zul je merken dat de spread gigantisch is. Je kunt beter 5-10(!) levels boven de level van je gun zitten wil je een beetje raak kunnen schieten.
Natuurlijk is het niet de bedoeling dat je in je DD/CL met frig guns schiet, in dat geval kun je gewoon de juiste guns pakken, en de spread compenseren door wat dichterbij te komen (rushen). Later gaat dit wel op.
Ook kun je op de lagere levels beter zoveel mogelijk lopen nemen, bij een slechte spread is de kans dat je wat raakt dan veel groter. Ook hebben de multibarrels van wat kleiner kaliber meestal een snellere reload tijd.
vaker schieten met meer lopen geeft meer damage dan minder snel met weinig lopen.
Het hangt ook af in wat voor boot je zit natuurlijk. een grote langzame boot met slechte armour kun je beter voor range gaan. op de wat snellere of goed gepantserde boten kun je makkelijk dichterbij komen. De sirius is zo'n pantserboot, 5*triple6" maakt gehakt van alles wat dichtbij komt en kan flink inkasseren van meerdere boten (Heb CA's ingemaakt terwijl ik onder vuur lag van meerdere schepen). Een KM of IJN boot kan beter voor grote lopen gaan, ongepantserd (wel bulge natuurlijk) voor snelheid en op afstand de grotere vijandelijke schepen bestoken. Voor US is dit wat lastiger (heb zelf ook geen US) maar op middel/korte afstand zijn die boten dodelijk.
Uiteindelijk hangt het van jouw speelstijl af, dus ik zou zeggen: Probeer ze allemaal even. Als je in geldnood komt door het alsmaar wisselen van guns moet je maar even bij mij aankloppen.

Even een tip om experts te krijgen vor je gunners: neem een boot met veel kanonnen, volladen met AA (en wat normale voor zelfverdediging) shells en in GB's vliegtuigen afknallen. Dan stromen de experts (en credits) binnen. Voor goede AA guns ga naar www.trainworld.us en pak de snelste multiloops guns (niet de AA guns) Kijk ook naar de "normal angle" hiervan en stel je guns gelijk op die angle in. Kijk dan even naar waar de grote battleships heengaan en volg ze op korte afstand (vaar aan de binnenkant van de linie mee), zij zijn namelijk DE target voor vijandelijke bombers. Zo merk je al heel snel dat je behoorlijk vliegtuigen uit de lucht mept, de experts binnenstromen en dat je voor jouw team meer waard bent met je ene CL dan 3 CA's bijelkaar. Zo heb ik al menig BB van de ondergang gered en voor onze CV's de vijandelijke fighters uit de lucht gemept.
hoe is de algemene xp als je op aircrafts hunt?

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Gewoon goed. niet anders dan als ik op schepen knal. 4-5K XP. En beter dan in m'n CV zelf (omdat m'n CV amper kans maak). Je bent vele malen succesvoller in een AA boot, want tegen de andere schepen maak je geen schijn van kans, en je blijft als je het goed speelt, buiten de gevarenzone. Als je in de BB linie meevaart (binnenkant) is er geen vijandelijke BB of CL die het in z'n hoofd haalt om op jou te schieten IPV de BB-CA's. Jij bent immers geen bedreiging, de BB's deste meer.En geen CV speler die het in z'n hoofd haalt een AA schip aan te vallen.
Aan de andere kant kun jij wel effectief rushende DD's aan gort knallen en subs moeten ook goed opletten want met je HE ammo in de B locker en tig kanonnen schiet je altijd wel raak, en goed ook met goede gunners, terwijl een wendbare CL moeilijk te raken is voor een sub. Als je een sonarman levelt en depth charges in je T slots plaatst (de mijne zijn leeg vanwege hoge, dus zware crew) ben je helemaal een aanwinst voor je team. (wel even in team vermelden dat je ASW capabilities hebt zodat ze je kunnen melden waar die rotingen uithangen).

• TgR_KILLER

TgR_KILLER

Domme vraag. waar staat ASW voor ? ;)

Ik heb trouwens ook op zon site gekeken waar DPS bij stond op t laatst bij alle kanonnen (ga er vanuit dat dat toch voor damage per second staat) kan straks 5 kanonnen tripple 6" gebruiken. maar bijvoorbeeld 5 dubbel 5" zou maar net wat minder DPS doen. omdat die 6" kregen zoveel trager schieten.

Maar goed ik gooi die grote er gewoon op. laat alle 8 de T slots leeg op me CL (nog 4 levels :P) heb dan plek zat voor armor om dichtbij te komen :P vind dat toch wel t leukste. beetje afwachten kijken of een schip zich afzonderd en dan dichtbij proberen te komen en uit het water schieten.

• Anoniemnl
Wat moet je doen voor een goede crew.

1. BB crew

wat heb je nodig
1 bo
2 goede gunners (paar lvl hoger als je BO)
3 repairers
4 engeneers(moeten allemaal dezelfde lvl hebben)
1 scout

eventueel 2 extra gunners voor aa (alleen KM gebruikt aa gunners)

Hoe doe je dit
je maakt een crew (maak een nieuwe gebruik niet de gele) je rollt net zo vaak tot je alle sailer hebt of je punten op zijn.
Ga nu blitz spelen zorg dat je elleen nuttige sailers op je schip hebt(dus gee torpers engeneers kunnen in het begin ook torps afschieten) speel door tot je eerste BB ongeveer lvl 50.
als je dit punt hebt bereikt heb je iets meer dan je helft van je crew geleveld.
maak een nieuwe BO (deze bo kun je later gebruiken voor AA bootje of sub) pak je goede gunners en begin opnieuw met de crew die nog niet geleveld zijn. als je dit doet heb je de volgende crew
1 bo lvl 50
2x gunner lvl 65-70
3x rep lvl 50
4x eng lvl 50
1x scout lvl 50 (deze mag een lagere lvl zijn)
nog steeds heb je op je bb niet genoeg ruimte voor al je crew probeer ze daarom om ste beurten te lvl zodat ze gelijk blijfen.

nu zul je op je BB1 het verschil niet merken, maar als je bij BB3 en hoger bent maakt dit verschrikkelijk veel verschil.
Denk erom je engeneers moeten dezelfde lvl hebben er mag maximaal 3 lvl's verschil inzitten op engeneers is namelijk de volgende berekening van kracht (ik weet de exacte cijfers niet maar wel hoe het werkt)
de hoogte lvl telt 5% die daarna 10% die daarna 15% dus als je een paar lage lvl engeneers hebt tellen die heel zwaar mee maar ze hebben maar heel lage stats.

volgende keer CV crew guide.

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

ASW=Anti Sub Warfare. Oftewel antisub. Zo heb ik nu 2 subs naar de kelder gejaagd met m'n depth charges. Gelukkig maar, want met AA raak ik amper meer wat, af en toe een scout en een verdwaalde fighter/bomber. Als heeft die CV die me probeerde te kelderen m'n kas erg goed gespekt. (ik heb het overleefd).

Goede crew guide Anoniem. Maar ik ben het oneens met al die engineer geile spelers. Weliswaar heb ik zelf geen BB (ben een CL fanaat, al heb ik een CA en CV) maar voor 2 knopen winst (wel veel betere overheat) lijken mij 3 engi's een beetje teveel als je 90% van de tijd in kiellinie vaart en absurd veel torps kan happen. Uitzondering hier zijn UK en EVT US armourwhores.

• ipazza
Heb wat lopen dobbelen en nieuwe sailors getrokken:

Resultaat:

1 Torpedo dude:
Accuracy 9
reload 10
Torp 12

2 pilootjes

Aircraft 12 / 12
Fighter 11 / 10

Reloader dude
Accuracy 10
Reload 12
Torp 10

Ze zijn nu allemaal nog lvl 7 maar ga ze trainen. Is het nog wat waard ? Zijn ze nog een beetje boeiend? En ohja, ik heb er eentje met potentiallty 14!! en ik las ergens dat je voor een planesman (sub) alleen op dat moet letten is dit een interresante sailor daarvoor ?

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Pot 15 is pas interessant en niet extreem moeilijk. ( POT is van belang voor BO, medic, sonarman, planesman).

Die gunner is erg interresant voor AA gunners lijkt mij.

Die piloten. aircraft en fighter. Van belang is aircraft-fighter skill en aircraft + bomber. dus waar staan die 12/12 en 11/10 voor? Neem aan dat die 1e een 12AIR en 11 fighter is zoals je mij vertelde?
(Aircraft skill zorgt voor betere durability, oftewel incasseringvermogen en is dus van belang voor zowel bombers als fighters, fighter skill moge duidelijk zijn, waar bomber skill voor deugt is mij nog niet duidelijk).

Zoals ik al eerder zei ben ik geinteresseerd in die 12AIR-11Fighter piloot. Bood ipazza daarvoor 400K. is dat een OK bod?

• Anoniemnl
ZenTex schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 23:16:

Goede crew guide Anoniem. Maar ik ben het oneens met al die engineer geile spelers. Weliswaar heb ik zelf geen BB (ben een CL fanaat, al heb ik een CA en CV) maar voor 2 knopen winst (wel veel betere overheat) lijken mij 3 engi's een beetje teveel als je 90% van de tijd in kiellinie vaart en absurd veel torps kan happen. Uitzondering hier zijn UK en EVT US armourwhores.
dat is precies wat ik bedoel in het begin merk je het niet zo en is het maar 2 knopen, op lvl 80 kun je 1/4 van de game op overheat spelen, op lvl 100 het halve potje en das toch echt wel een enorm verschil. tevens denk ook aan je SD all je crew draagt hier aan bij en je egeneers vaak net iets meer als de rest van je crew.

als je eenmaal een BB4 of BB5 hebt, en jij hebt niet de juiste crew setup en je speelt tegen een BB4 of 5 verlies jij bijna altijd omdat de tegenstander met overheat jou makkelijk kan ontwijken maar jij hem niet.

speedcap is in latere bb's 1 van de meest belangerijke dingen.

[Voor 14% gewijzigd door Anoniemnl op 21-01-2009 10:16]

• Anoniemnl
1 Torpedo dude: aleen de torp skil is belangerijk en 12 is prima
Accuracy 9
reload 10
Torp 12

2 pilootjes Voor fighters telt de fighetr skill hetmeest die moet minimaal 11 zijn het liefst 12.

Aircraft 12 / 12
Fighter 11 / 10

Reloader dude idd zeer goede aa gunner, ook voor uk line zou die een perfecte normale gunner zijn
Accuracy 10
Reload 12
Torp 10

• ipazza
Nou ik heb het ff op het forum geplaatst van Navyfield en daar krijg ik een bot van:

tadumtish

2,000.000 !!!! Maar goed die gasten zitten op de bismarck server en niet op de HOOD. Dus wieweet Zentex. Je mag anders wel die 12/10 piloot hebben. Moet nog even kijken, geef een gil als iemand er eentje wil. Heb nog wat meer grut met 12 rondhuppelen volgens mij.

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Hebben semtx en ik toch effe een 12-12-10 repair-restore-engine sailor gerolled!

@Ipazza, 12-10 is niet zo heel bijzonder, heb er zelf een aantal van liggen. :p

• Twixxx
  • Registratie: juli 2002
  • Nu online
Heeft er iemand een 12aaw met 11 reload in de aanbieding??

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

• ipazza
ik heb er eentje met AAW 12 en Accuracy 11 Reload 9

• TgR_KILLER

TgR_KILLER

Gister zei iemand tegen me. Koop nou een hoger level schip want dat leveld sneller.

Maar hoezo zou dat sneller gaan vraag ik me af? Zit er een soort van exp multiplier op? hoe hoger t schip hoe meer exp je krijgt?

Of meer van met een hoger schip zou je meer dmg moeten doen en dus krijg je meer exp?

• MailMan
TgR_KILLER schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:26:
Gister zei iemand tegen me. Koop nou een hoger level schip want dat leveld sneller.

Maar hoezo zou dat sneller gaan vraag ik me af? Zit er een soort van exp multiplier op? hoe hoger t schip hoe meer exp je krijgt?

Of meer van met een hoger schip zou je meer dmg moeten doen en dus krijg je meer exp?
Deels waar

Op en rond je schiplevel krijgen je sailors 100% exp.
Als je sailor 5-10 levels onder of boven je schiplevel zit, wordt dit minder meen ik. Wordt pas echt drastisch bij meer dan 10 levels.
Daarnaast kan het in GB nuttig zijn om een groter schip te hebben dat meer damage doet. In Great Battles zorgt dat wel degelijk voor meer exp.

• ipazza
Heb een Sub aangeschaft en oh oh wat heerlijk :)

Paar potjes gespeeld en al 2 BB's gezonden en een shitload aan DD's (1 torpedo genoeg).

• Semmy
TgR_KILLER schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:26:

http://trainworld.us/NF2/sailor_LV/index_sailor_expchat.html

zo zit het tiger d-:
A guide line between the Sailor level and the ship class for Navyfield.
http://trainworld.us/NF2/sailor_LV/xp.jpg

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Hij was misschien in de war met credits en punten, met een hoger level schip krijg je daar wel meer van. Echter, zorg wel dat je met die boot overweg kan zodat je ook kunt winnen en om uiteindelijk geen velries te lijden vanwege de hogere reparatiekosten. :)
Overigens in m'n nieuwe T2 CV een niew record gehaald qua creds na een gewonnen match... 53K voor een BK. :9~

@piazza: gefeliciteerd. Zorg er wel voor dat als je mij in een BK tegenkomt in m'n Emmy dat je er als een speer vandoor gaat, want met DC's is een sub erg gemakkelijk uit te schakelen. >:)

[Voor 20% gewijzigd door ZenTex op 22-01-2009 16:28]

• TgR_KILLER

TgR_KILLER

Die graph snap ik nog niet echt sem ;) maar dat linkje was wel duidelijk. moet nog 2 levels tot ik in een brooklyn kan. tot dan krijg ik minimaal 98% exp. dus 2% zal t verschil wel niet maken denk ik ;)

en zentex das wel lekker lol :P ik heb eens 7k gehaald dat vond ik al veel. Maar vrees zo dat straks de rep kosten hoger worden met de brooklyn en heb nog vliegtuigen nodig ook. moet dat ook nog leren.

Komt dit weekend wel denk ik.

Wel in 1 match 28k boten gezonken. dat was echt tof :P was als laatste over tegen 6/7 beschadigde schepen heb er nog een hoop mee de diepte ingenomen voor ik dood ging.

Offtopic. Vind t grappig dat in verschillende games mensen me tiger gaan noemen door die [TgR] terwijl dat voor totaal iets anders staat :P is de clantag van me oude UT clan haha.

• ipazza
Heb net volgens mij wel een goede crew gekocht:

Lvl 53 HeavyTorper (90 vets) Base 11
Lvl 44 Sonar (30) Potential 15
Lvl 37 Planesman (11) Potential 14

Hoeveel zouden jullie hieraan uitgeven?

@ zentex: Ben ik blij dat subs niet mee mogen doen aan BK's :)

[Voor 12% gewijzigd door ipazza op 22-01-2009 19:50]

• Anoniemnl
ipazza schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 19:44:
Heb net volgens mij wel een goede crew gekocht:

Lvl 53 HeavyTorper (90 vets) Base 11
Lvl 44 Sonar (30) Potential 15
Lvl 37 Planesman (11) Potential 14

Hoeveel zouden jullie hieraan uitgeven?

@ zentex: Ben ik blij dat subs niet mee mogen doen aan BK's :)
aande torper niks zou voor een base 12 gaan
sonar man 500K-1mil
planesman 100k-300k

• Anoniemnl
CV-crew Guide.

wat heb je nodig.

Je kunt voor verschillende setups kiezen, maar ik behandel hier de 2 meest voorkomende.

basic setup
1x BO
4x Fighetr pilot: met Fighter stat 12 de rest van de stats maakt niet uit fighter pilots.
2x dive/torp bomber: zo hoog mogelijk bomber stat en aicraft stat.
1x medic: potential 15
1x seaman: potential 15

Fighter whore setup
1x BO
6x Fighetr pilot: met Fighter stat 12 de rest van de stats maakt niet uit fighter pilots.
2x dive/torp bomber: zo hoog mogelijk bomber stat en aicraft stat. deze train je pas met cv4
1x medic: potential 15
1x seaman: potential 15

Hoe doe je dit

Eigenlijk het zelfde als met een bb 2x naar lvl 50 met 2 verschillende crews. probeer je fighters ongeveer de zelfde lvl te houden dan amak je het jezelf makkelijker.

Wat moet je weten van fighters om een goede cv te spelen
1. een cv heeft minimaal 4 fighters
2. je lanceert altijd 2 fighter squads tegelijk (3 als je voor een fighter whore setup gaat)
(stel jouwn cv kan 6 planes in 1 keer lanceren dan stuur je 2 groepjes van 3 fighters weg anders duurt je reload te lang)
3.probeer altijd zoveel mogelijk met je fighetrs te doen, als je gaat torp/dive bomben zorg er dan altijd voor dat je het grootste schip van de vijand pakt, dd's slachten geeft geen XP en is nutteloos voor je team.

mochten er nog vragen zijn stel ze gerust.

• ipazza
Lol dus ik heb alles voor 600k een goede deal ? :)

Even een vraagje:

Wat moet een BO hebben naast Potential?

• Anoniemnl
ipazza schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 13:27:
Lol dus ik heb alles voor 600k een goede deal ? :)

Even een vraagje:

Wat moet een BO hebben naast Potential?
Ja idd een goede deal,

BO moet 15 potential hebben, en een zo hoog mogelijke engeneer en repair stat zou leuk zijn

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Nette guide Anoniem.
Maar wat betreft fighter stats, ik had gelezen dat ook bij de fighters de aircraft stat van belang is, Aircraft geeft blijkbaar extra durability en manouevrability

Ben voor mijn CV's begonnen met 2 fighter, 1 TB en 1 DB. In BK's ben je vaak de enige CV en word je meestal tegen minimaal een CA geruild.Een CV zonder bombers is nutteloos in BK's.
Ook in GB's stuur ik ook maar weinig fighters eropuit. Die worden namelijk kansloos afgeslacht. Mijn DB's kunnen de vijandelijke fighters meestal wel ontwijken en dus scoor ik inieder geval nog de nodige CA en soms BB kills.

Tip voor beginnende Divebombers: Aanvliegen vanaf de achterkant van het doel, probeer zo parallel mogelijk met het schip eroverheen te vliegen. Pas op het laatste moment het schip als target selecteren en laat maar vallen. Op deze manier is de hitrate op een CA 100%. Als je vanaf de zijkant komt aanvliegen heb je enorme kans om te missen. Ik target de schepen pas op het laatste moment zodat het beoogde slachtoffer niet de hele tijd een "target" symbool op zich heeft en dus geef ik hem zo min mogelijk tijd om uit te wijken. Omdat je vanachter aan komt liegen raak je toch wel.
Ik schrijf het hier maar vast, want ik had in het begin enorme moeite om m'n bommen te laten raken.

Hoe ontwijk je DB's: Als ze aan komen vliegen hard uitwijken naar de ene kant, als ze vlakbij zijn en hun bommen gaan droppen, overheaten en zo hard mogelijk naar de andere kant, bommen worden gedropt over het midden van het schip, echter door je vaart komen je meestal op de achterkant terecht, door uit te wijken draai je je achterschip weg zodat de bommen wss naast vallen, overheaten zodat er een kans is dat je achter je vallen.Echter, tegen een goede DB'er heb je in een CA of groter geen schijn van kans.

• Anoniemnl
ZenTex schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 13:58:
Nette guide Anoniem.
Maar wat betreft fighter stats, ik had gelezen dat ook bij de fighters de aircraft stat van belang is, Aircraft geeft blijkbaar extra durability en manouevrability

Ben voor mijn CV's begonnen met 2 fighter, 1 TB en 1 DB. In BK's ben je vaak de enige CV en word je meestal tegen minimaal een CA geruild.Een CV zonder bombers is nutteloos in BK's.
Ook in GB's stuur ik ook maar weinig fighters eropuit. Die worden namelijk kansloos afgeslacht. Mijn DB's kunnen de vijandelijke fighters meestal wel ontwijken en dus scoor ik inieder geval nog de nodige CA en soms BB kills.

Tip voor beginnende Divebombers: Aanvliegen vanaf de achterkant van het doel, probeer zo parallel mogelijk met het schip eroverheen te vliegen. Pas op het laatste moment het schip als target selecteren en laat maar vallen. Op deze manier is de hitrate op een CA 100%. Als je vanaf de zijkant komt aanvliegen heb je enorme kans om te missen. Ik target de schepen pas op het laatste moment zodat het beoogde slachtoffer niet de hele tijd een "target" symbool op zich heeft en dus geef ik hem zo min mogelijk tijd om uit te wijken. Omdat je vanachter aan komt liegen raak je toch wel.
Ik schrijf het hier maar vast, want ik had in het begin enorme moeite om m'n bommen te laten raken.

Hoe ontwijk je DB's: Als ze aan komen vliegen hard uitwijken naar de ene kant, als ze vlakbij zijn en hun bommen gaan droppen, overheaten en zo hard mogelijk naar de andere kant, bommen worden gedropt over het midden van het schip, echter door je vaart komen je meestal op de achterkant terecht, door uit te wijken draai je je achterschip weg zodat de bommen wss naast vallen, overheaten zodat er een kans is dat je achter je vallen.Echter, tegen een goede DB'er heb je in een CA of groter geen schijn van kans.
de aircraft stat zorg voor aaw ontwijken en uiteindelijk immuniteit tegen aaw, dit is voor fighters niet heel erg belangerijk omdat ze niet hoeven te duiken voor db/tb is het wel belangrijk, tevens bereik je de cap op aircraft al vrij snel zo rond lvl 80 zijn je vliegtuigen bijna immuun voor aaw.

en over hoe je DB en hoe je ze ontwijkt heb je helemaal gelijk netjes gedaan

• MailMan
Mompel Mompel

Kom er steeds achter dat ik niet de goede crew (eindcrew) klaar heb. Je moet natuurlijk een crew klaarzetten die perfect is wanneer je aan het einde (of bijna einde) van je shipline bent. Mn BS had een engineer, scout en repper te kort, dus die ben ik nu maar aan het levelen. Voor mn CV om ik er nu achter dat ik eigenlijk een Fighter te kort heb (heb 3 gekochte en gebooste fighters), dus nu de vraag of ik weer helemaal opnieuw voor 1 fighter ga levelen. Of dat ik een level 50 met Fighter stat 11 ga gebruiken (die zou ik dan nog kunnen boosten) maar dan blijft er natuurlijk een verschil tussen die stat 13 fighters....

GRRR!!

Kan natuurlijk ook een subcrew meetrainen als ik een nieuwe fighter train.... Hoe zijn de KM subs?

• TgR_KILLER

TgR_KILLER

Mailman. na t lezen van jou post begonnen met trainen van een 2de repper en restorer :P

Ga die sowieso nodig hebben wanneer ik met een 2de BO begin. Maar hou het voorlopig toch maar op 1. Ga niet weer zoveel door elkaar spelen dat geen 1 echt hoog word :P als deze level 200 is ga ik wel een 2de BO nemen ofzo ;) Wil best nog subs en cv's enzo proberen. Maar dat komt nog wel.

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

M'n 2e KM BO is alweer lvl 30+. Heerlijk met lvl 43 gunners in zo'n Z99, al gebruik ik op DD's auto aim (schaam) door de level van de gunners blockshotten die guns bijna en blaas ik alles wat CL of lager is uit het water. Oh, en vaak ook Eugens. Maargoed, 3/4 van alle Eugen spelers zuigen zwaar, dus dat telt niet echt. :p
Dit bootje doet de sirius tijden weer een beetje herleven, al kon die veel beter inkasseren en uitdelen.
M'n doel is om morgen in een M-Pro te zitten en hopelijk de PE te halen voordat ik weer op reis ga. (als die tenminste doorgaat).

Wat dat betreft een vraag, is het mogelijkd e leiderschap van een squad door te geven? Zo ja, hoe?

• Semmy
pffffffffft wat is zo'n cv nog ingewikkeld zeg voordat je hem door hebt.
En je er echt goed en effectief mee overweg kan

Maar damm wat ongeloofelijk kicke zeg dat apperaat

over 3 lvltjes ofzo mijn db's te pakken dat lijkt me al een stuk leukker als dat torp bomben.

Moet ook beter werken tegen sommige tegenstanders want er zijn er volgens mij bij die zichzelf volstoppen met de juiste protection tegen torps.

[Voor 41% gewijzigd door Semmy op 26-01-2009 09:34]

• MailMan
TgR_KILLER schreef op zondag 25 januari 2009 @ 18:27:
Mailman. na t lezen van jou post begonnen met trainen van een 2de repper en restorer :P

Ga die sowieso nodig hebben wanneer ik met een 2de BO begin. Maar hou het voorlopig toch maar op 1. Ga niet weer zoveel door elkaar spelen dat geen 1 echt hoog word :P als deze level 200 is ga ik wel een 2de BO nemen ofzo ;) Wil best nog subs en cv's enzo proberen. Maar dat komt nog wel.
Ik zou die restorer laten zitten :P Volgensmij is BB crew 4x engine en 3x reppers.

• TgR_KILLER

TgR_KILLER

Lijkt mij dat je die crew slots zelf in kan vullen of niet? Of stacken maar bepaalde types in bepaalde schepen? lijkt me wel sterk :P

• Trigalti
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 22-09 09:46
Dit spel ga ik even bekijken :)

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Zo, maar eens weer een medic levelen. Ongelooflijk hoeveel crew er wel niet is doodgegaan de afgelopen 2 dagen. En als die punten die je krijgt bij crits samenhangen met crewdeath heb ik een aantal mensen verschrikkelijk pissig gemaakt. Ik zoek in m'n DD namelijk vaak lone CA's en weet ze meestal wel te verslaan en scoor daarbij ongelooflijk veel crits met de toename in experts en punten van dien. In mijn county vermijd ik groepjes DD's dan ook, want dat resulteerd meestal in een enorme slachtpartij onder m'n crew.

En ja, TgR, veel stats stacken niet. voorzover ik weet alleen AAW, repair, restore en engine.

@ Trigalty: als je het leuk vindt, kom dan FF in de GoT squad kijken. We kunnen je sowieso helpen met credits, punten en handige tips.

[Voor 10% gewijzigd door ZenTex op 26-01-2009 19:55]

• MailMan
TgR_KILLER schreef op maandag 26 januari 2009 @ 19:19:
Lijkt mij dat je die crew slots zelf in kan vullen of niet? Of stacken maar bepaalde types in bepaalde schepen? lijkt me wel sterk :P
Niet alles stacked, en daarnaast schijnen restorers redelijk nutteloos te zijn. Speed + repair is wat je nodig hebt :)

• Elve1984
Ik wil ook de Got Squad wel joinen, kan iemand mij invite sturen of toevoegen aan friendslist, ben nu uit me oude squad dus zou goed moeten gaan. me ingame is ELVE.

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ik zal je even toevoegen aan m' n friendslist. Dan kunnen we in een room afspreken zodat je kunt applyen.
Echter, voorzover ik weet moet je eerst 3 dagen wachten nadat je uit een fleet bent gestapt eer je weer een andere kunt joinen.

• Elve1984
Ben al vanaf vorig weekend Fleetless.

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Wat bedoelen jullie met stacked :?

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Stacken betekent dat bepaalde stats van meerdere sailors bij elkaar opgeteld worden.

Bijvoorbeeld restore ability, restore is de som van alle punten van alle crew op je schip. Vandaar is het van belang dat dat bijv. je gunners en OP een redelijke restore growth hebben omdat ze allemaal van invloed zijn op het totaal.

• TgR_KILLER

TgR_KILLER

Kwam ergens in een guide.. of hier of waar dan ook tegen dat als je 3 repair sailors zou zijn. dat de laagste voor 15% telt de 1 na laagste 10% en de hoogste voor maar 5% en daarna ook 5%.

Je hebt trouwens kwa stacken ook nog fleetstacken. Las dat TeamNF daar ook nogal op let dat in blitz games niet als 1 fleet(squad clan hoe je t wil noemen) een potje maakt dat ze niet iedereen uit hun fleet in 1 team zetten tegen de andere. Vooral in kleinere games krijg je zo nogal snel het het overhand als fleet omdat je icm gebruik van TS enzo beter kan samenwerken.

• Anoniemnl
TgR_KILLER schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 18:11:
Kwam ergens in een guide.. of hier of waar dan ook tegen dat als je 3 repair sailors zou zijn. dat de laagste voor 15% telt de 1 na laagste 10% en de hoogste voor maar 5% en daarna ook 5%.
klopt helemaal daarom moet je er ook voor zorgen dat je engeneers dezelfde lvl zijn.
Je hebt trouwens kwa stacken ook nog fleetstacken. Las dat TeamNF daar ook nogal op let dat in blitz games niet als 1 fleet(squad clan hoe je t wil noemen) een potje maakt dat ze niet iedereen uit hun fleet in 1 team zetten tegen de andere. Vooral in kleinere games krijg je zo nogal snel het het overhand als fleet omdat je icm gebruik van TS enzo beter kan samenwerken.
in Blitz, GB, BB/CA en al dat soort rooms mag er idd niet gestacked worden op wat voor manier dan ook, dus ook geen fleet stack.

in normal rooms mag een fleet stack voorkomen als de naam van de room dit aangeeft, neem bijvoorbeelt een room genaamt "Vikings VS All" in deze room mogen alle viking spelers naar 1 kant gezet worden.
Pagina: 1 2 3 ... 25 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True