[Online MMOG] Navyfield

Pagina: 1 ... 18 ... 25 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Okee, alvast bedankt voor het aanbod. Ik ga er zeker over nadenken!

Ik ben momenteel sowieso niet heel erg NF-actief en ben de aankomende week op vakantie. Daarna heb ik hopelijk weer wat tijd voor NF.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Moet trouwens zeggen dat ik het heel fijn vind dat missies op EU nog steeds experts opleveren. Daarnet 2 uur de AA missie 1 gedaan en gok dat ik er toch een goeie 600-700 experts aan over heb gehouden om te burnen straks. Stuk aangenamer voor de beurs dan constant experts moeten kopen omdat je simpelweg sneller levelt dan dat je er met normale battles experts bijkrijgt.

Alleen eigenlijk kijken dat ik binnenkort ergens 2 km aa gunners op de kop tik om dat proces wat te versnellen, UK AA blijft toch knudde :P

[ Voor 16% gewijzigd door Nephalem op 02-04-2011 19:39 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Nephalem schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 19:37:
Moet trouwens zeggen dat ik het heel fijn vind dat missies op EU nog steeds experts opleveren. Daarnet 2 uur de AA missie 1 gedaan en gok dat ik er toch een goeie 600-700 experts aan over heb gehouden om te burnen straks. Stuk aangenamer voor de beurs dan constant experts moeten kopen omdat je simpelweg sneller levelt dan dat je er met normale battles experts bijkrijgt.

Alleen eigenlijk kijken dat ik binnenkort ergens 2 km aa gunners op de kop tik om dat proces wat te versnellen, UK AA blijft toch knudde :P
Ik heb er twee van level 98... maar die hou ik lekker zelf :+ Heerlijke mennekes! Ik doe af en toe AA in de Moltke gewoon voor de fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net m'n KM BB crew verkocht. Maar AA gunners heb ik gehouden. Ook voor Moltke en Emden... ^^

Ik heb ook nog m'n KM CV crew en daar is een paar AA gunners ook nog wel eens handig. (als ik ze straks op Hindenburg heb .... perfecte AA )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
In plaats van gunners kopen maar even een ander account gekaapt :D

Stukken effectiever dan lvl 50 UK AA, zelfs zonder de premium bonus:

YouTube: NFEU : Gaining easy experts with AA mission 1

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
0rbit schreef op zondag 27 maart 2011 @ 19:31:
[...]

Heel goed. Ik denk dat dat het grootste verschil is tussen een goede CV speler een een CV noob.

Het is zoals je weet voor BB spelers erg lastig als de friendlies boven de eigen linies vliegen. De eigen AA leg je daarmee vrijwel lam en het is geen fijn gevoel als je net in het zicht vol geraakt wordt en niet fatsoenlijk in het donker kan vluchten omdat je de friendlies niet ook uit de lucht wil knallen.

Vandaag een potje in de Molkte met 150k ton verzonken schepen en een damage van 90k :D Nu weer even met de AD verder. Overigens vind ik die overheat balk een grote uitkomst!
Oh god, ik heb zo'n verschrikkelijke hekel aan mensen die continue lopen te zeiken over cv spelers die af en toe bombarderen. Er zijn in elke game van die no-life cv spelers die lvl 120 fighters hebben waar ik geen kans tegen maak met mijn lvl 80's. Dus ja ik ga niet eens de moeite doen fighters te sturen die worden allemaal kansloos afgeslacht. Als ik bombardeer doe ik nog wat zinvols.

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah.... dat valt nog wel mee... Ik heb lvl 89 fighters op mijn IJN CV. En die zijn redelijk snel. Ik merk dat die T5's behoorlijk wat moeite hebben om mijn fighters te pakken te krijgen. Met flink wat draggen boven enemy BB line geef ik behoorlijk wat licht en haal ook nog wel eens een paar vliegtuigen neer op die manier. Moet erg frustrerend zijn voor een lvl120 om steeds achter een squad T3's aan te moeten jagen en zelf geen licht kunnen geven... :)

En ik stuur ook regelmatig een squad DB's weg. Zeker nu ik wat lager lvl bombers en gunners op mijn CV aan het lvlen ben. Met 2-3 bomb runs per game maak ik toch nog een 50-70K damage + de nodige vliegtuigen neerhalen. Ik zit met prem in een winnend potje op zo'n 35K exp.... tikt toch lekker aan voor lvl 65-75 sailors. (voor m'n lagere lvl sailors)

/EDIT
Update voor wat betreft de Rodneys....

_/-\o_ wat een BEEST!
3 triples met h39 range, en dan de firepower van een L2.
Kost overigens 'slechts' 450K voor 3 games.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2011 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Nice, congratz met jullie nieuwe speeltje :)

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-09 10:54
Ik heb dit spel ooit gespeeld 2? 3? jaar geleden, misschien langer, geen idee.
Zat destijds bij 1st Dutch fleet, weet iemand of deze deze vloot nog bestaat?

[ Voor 10% gewijzigd door Stevanov op 05-04-2011 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je nog of je op NFNA (amerikaanse servers) of NFEU (Europese servers) speelde? En weet je dan ook nog op welke van die servers je speelde? Op NFNA zijn de servers ook nog eens anders genoemd in de tussentijd, dus dat maakt het wel lastig.
Als je je accountgegevens nog weet te achterhalen, kan je waarschijnlijk daar gewoon mee verder varen. Alhoewel, misschien wil je wel 'schoon' beginnen... :)

In ider geval, je bent welkom op NFEU, Hood server. (daar spelen denk ik de meeste tweakers... correct me if I'm wrong)

1st Dutch fleet zegt me eigenlijk niets.

Op NFEU forum: http://board.twowar.com/i...&st=0&p=20766&#entry20766

Helaas geen 1st Dutch Fleet meer dus.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2011 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
Ik zat op arizona en ze verhuisden naar bismarck ofzo, ik was op dat moment net bij m'n eerste cv aan (en toen moest ik weer opnieuw :'( ) en het ging niet echt goed op school geloof ik, dus ben ik gestopt.
Ik weet mn accounts nog wel, heb net ook ff EU gedaan waar ik blijkbaar een fletcher had.
Maar als de meeste tweakers op hood spelen zal ik overwegen daar heen te komen. Frisse start is misschien wel zo lekker.

Ik weet bijna niks meer van het hele spel, dus als ik dit doe zoek ik wel iets van een clan zodat ik altijd mensen lastig kan vallen met vragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Stevanov schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 19:20:
Ik zat op arizona en ze verhuisden naar bismarck ofzo, ik was op dat moment net bij m'n eerste cv aan (en toen moest ik weer opnieuw :'( ) en het ging niet echt goed op school geloof ik, dus ben ik gestopt.
Ik weet mn accounts nog wel, heb net ook ff EU gedaan waar ik blijkbaar een fletcher had.
Maar als de meeste tweakers op hood spelen zal ik overwegen daar heen te komen. Frisse start is misschien wel zo lekker.

Ik weet bijna niks meer van het hele spel, dus als ik dit doe zoek ik wel iets van een clan zodat ik altijd mensen lastig kan vallen met vragen :P
Ik ken 1st Dutch nog en jou ook als je naam destijds ook Stephanov was :D
Denk dat mijn actieve account destijds StefaNL was... zat in het squad van Krent80 (die speelt overigens wél nog steeds op NA).
De vloot bestaat inderdaad niet meer, Leioog is al een hele tijd geleden gestopt en een poging van Drako en anderen om door te starten had niet veel succes. Speel niet op Bismarck dus zou niet weten of er nog oud Dutchies rondvaren. Zou me niet verbazen als Vossejongk voor zijn 10 jarig NF jubileum gaat :P
Kun je hooguit eens aan Altharius vragen, die is op EU als ik het goed heb ook nog een tijdje serverhoofd geweest (EU gasten hier mogen me uiteraard corrigeren als ik ernaast zit :P )

En een stukje nostalgie, eerste clan wars tegen Team Germany. Onze enkele BB5 tegen geen enkele bij hen:
Afbeeldingslocatie: http://i181.photobucket.com/albums/x41/SteefNF/CW2-1.jpg

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
Mijn account is, en was toen ook MrSteven (heel origineel, i know, maar ik was 14 á 15 toen ik dat aanmaakte) maar jou naam zegt me wel wat ja, en op die foto zie ik ook een hele hoop bekende namen. Ik had zelf ook een aantal screenshots, maar die zijn verloren gegaan, beetje jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Stevanov schreef op woensdag 06 april 2011 @ 18:07:
[...]

Mijn account is, en was toen ook MrSteven (heel origineel, i know, maar ik was 14 á 15 toen ik dat aanmaakte) maar jou naam zegt me wel wat ja, en op die foto zie ik ook een hele hoop bekende namen. Ik had zelf ook een aantal screenshots, maar die zijn verloren gegaan, beetje jammer :(
Ken ik je toch, phew :P

Anyway, mocht je op Hood starten welkom terug :)
Mijn accounts hier zijn Shipmurd3r3r en Mypanic (bij afwezigheid van de eigenaar :P )

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
Nephalem schreef op woensdag 06 april 2011 @ 19:26:
[...]

Ken ik je toch, phew :P

Anyway, mocht je op Hood starten welkom terug :)
Mijn accounts hier zijn Shipmurd3r3r en Mypanic (bij afwezigheid van de eigenaar :P )
Ik ben inmiddels ook al gestart op hood waar ik nu een DD Gearing heb, US had ik nog nooit gedaan.
Zal kijken of ik nog weet hoe de friend list werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zorg in ieder geval dat je zo snel mogelijk genoeg points en credits haalt om te kunnen traden (vanaf lvl 30 is dat meen ik 50K, onder de lvl30 is dat 100k)

Zodra je kan traden, geef dan even een gil dan zal ik je wat points en credits doneren.... dan kan je daarna een echte crew rollen.... (en opnieuw beginnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkangel456
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-12-2023
Ik heb dit ook 3 jaar gespeelt xD Iederen nation BB5 & CV 5. Op die screenshot van 1st dutch sta ik ook nog op :P
Beter gezegt 3 accounts staan erop waar ik op speelde :P Me eigen was in gebruik door een ander fleet member.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
darkangel456 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 19:47:
Ik heb dit ook 3 jaar gespeelt xD Iederen nation BB5 & CV 5. Op die screenshot van 1st dutch sta ik ook nog op :P
Beter gezegt 3 accounts staan erop waar ik op speelde :P Me eigen was in gebruik door een ander fleet member.
Nog steeds geen idee wie je dan bent :P

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 19:40:
zorg in ieder geval dat je zo snel mogelijk genoeg points en credits haalt om te kunnen traden (vanaf lvl 30 is dat meen ik 50K, onder de lvl30 is dat 100k)

Zodra je kan traden, geef dan even een gil dan zal ik je wat points en credits doneren.... dan kan je daarna een echte crew rollen.... (en opnieuw beginnen)
Top! Zal het onthouden d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik me het goed herinner is Leioog ooit nog lid geweest van Vikings, de fleet waar ik altijd in heb gezeten.

Toen ik dat team joinde haakte hij zo'n beetje af. (was ergens in 2008)

In Vikings zitten nu nog steeds veel Nederlanders en Belgen.
Vikings is weer voortgekomen uit Pirates (als ik het goed heb oorspronkelijk afkomstig van de Bismarck server op EU)

Dit alles overigens op EU, NFNA of andere servers heb ik nooit gespeeld.
Mijn account was captainmib, maar ben nu zo'n 3 maanden afgehaakt.
(o.a. door SC2, verhuizing en de long grind naar BB yamato)

Krijg nostalgische gevoelens somehow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 16:33
Ik denk dat ik mijn Hood accountje ook maar eens ga afstoffen. Is het nie een idee om een Tweakers fleet/squad te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vikings _was_ in het verleden op goede voet met britanniaFleet, echter hebben de Vikings de afgelopen weken flink hun best gedaan om de verhoudingen te verstoren door keer op keer HA op Londen te doen.
En steeds met dezelfde tactiek: weinig spelers, maar bijna alleen BB6. Dit resulteerde dan in steeds maar 1 tile open waardoor het voor 80% van Britannia erg vervelend is om zon HD te doen: 2 uur wachten... :-(
En dat alleen maar om Britanniafleet van de Unique Rodneys af te houden... zucht....

Maar uiteindelijk: :F ;w Mission failed Vikings... :P

Ik heb nu een paar rondjes in de Unique Rodney rondgevaren.... OMG wat een beest van een schip. Enige minpuntje wat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is de relatief beperkte turnforce.... Maar verder.... 150-200k damage per game... 40-60K exp en dat op lvl 70 sailors....
Ik heb nu zoiets van: kom nog maar een keer met HA, of een Brits vs all met alleen Unique Rodneys... ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 22:45
Rodney is wel leuk om mee te varen, alleen is mijn UK crew nog niet echt hoog genoeg om er goed van te profiteren. BO is level 75, gunners 76 en support rond de 68.

Heb gisteravond echter wel Adama gezonken in z'n beast... Dat moet dus een EBB voor mij gaan opleveren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
Leondendungen schreef op donderdag 07 april 2011 @ 10:12:
Ik denk dat ik mijn Hood accountje ook maar eens ga afstoffen. Is het nie een idee om een Tweakers fleet/squad te beginnen.
Lijkt me wel een goeie, ligt er een beetje aan hoeveel animo er voor is natuurlijk. En het kost geloof ik ook behoorlijk wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 22:09
Leioog of Noorderhaaks is inderdaad naar Vikings verhuisd met wat uiteindelijke de Duff squad is geworden. Ik kan mij niet meer herinneren wat de naam was, voordat zij in Vikings opgingen.
Twee jaar geleden zaten er nog behoorlijk wat Nederlanders in Vikings, maar dan aantal is behoorlijk geslonken over de jaren.
De meesten zijn gestopt met (actief) spelen.

Wat betreft een tweakers squad.. ik zou de moeite besparen, aangezien de meeste spelers al een fleet/squad gevonden hebben. Ik denk dat het beter is om je aan te melden bij een bestaande fleet.
Er is al eerder een tweakers squad geweest, maar die heeft ook niet lang bestaan.

[ Voor 27% gewijzigd door Melniek op 07-04-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Khildin

Dat mag toch? Is toch onderdeel van het spel?

Toen RM nog heel groot was hebben we ik weet niet hoe vaak Hamburg aangevallen en zij Tokyo.
Is gewoon een leuk onderdeel van het spel.

Die Rodneys zijn wel een leuke beloning maar het hele investeringsgedeelte van de havens in het spel vind ik sowieso niet echt goed in elkaar steken.

Als gewone speler heb je weinig aan die unique's. Ze zijn te duur en vaak pas effectief op hoog level.

Zijn de Russen al geïntroduceerd op EU server?

@Melniek
juist ja! DUFF squad!
Heb ik ook in gezeten.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2011 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Vikings - Brit relaties verstoord door assault? Heb zelf meestal juist de meeste lol met HA tegenstanders, houdt de lol erin tov week na week niks. En als ik het zo int algemeen zie is Vikings een relatief kleine vloot dus dat ze alles op 1 tile gooien kan heel goed aan hun grootte liggen.

Aangaande de rentals vind ik het zelf zonde dat er na de BB3's echt compleet geen reden meer is om door te investeren behalve prestige. De BB4 en 5 rentals zijn gewoon ronduit bagger.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
Wat zijn een beetje knappe guns voor een gearing, ik heb er nu van die dubbele 4 inchers op staan omdat hij maar 3 hardpoints heeft, maar die dingen hebben een vrij slechte spread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Alles op dat level heeft een bagger spread :P

Dubbel 5 komen volgens mij vrij laat dus zou voor single 6 of de dubbel 3 of 4 inch gaan idd.
(Moet bekennen dat DD's me normaal geen barst boeien qua guns omdat je er toch hooguit een uurtje in rondvaart voordat de volgende zich aandient)

[ Voor 34% gewijzigd door Nephalem op 07-04-2011 19:08 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
De eerste paar gaan inderdaad wel snel, maar ik wordt er niet echt blij van, deze guns. Ik doe amper damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Moet eerlijk zeggen dat ik de US lijn in het algemeen niet veel soeps vind tot aan de Texas of Brooklyn/Northampton. DD's zijn zeker met at level crew niet indrukwekkend, de Omaha is een aardig AA bootje maar weinig meer en de Atlanta vind ik een gruwel om te spelen in verband met de enorm beperkte gunarcs (Je guns draaien amper mee naar voren/achteren waardoor je de hele tijd heel recht moet varen om alle guns te kunnen gebruiken). Vanaf lvl 38 begint de fun pas echt met USN in mijn ogen.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
Ik heb daarintegen met duitsland de eerste paar levels me wel erg vermaakt, Z99 was in mijn beleving een heerlijk scheepje.
Ik ben uiteindelijk voor us gegaan omdat ik deze lijn nog niet verder dan de DDX had gespeeld.
Nu eerst maar eens wat guides enzo lezen, goede crew bij elkaar zoeken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Gearing is zo slecht nog niet... mijn favoriete set-up: PHH!!

Kan je goed mee subhunten en flink wat schade aanrichten op low-angle tegen een BB.
Heb er eens een Kaiser mee gezonken >:)

Btw: De servermerge zal op 14 april een feit worden.

[ Voor 24% gewijzigd door Melniek op 08-04-2011 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Melniek schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:50:
Btw: De servermerge zal op 14 april een feit worden.
W00t??

Hou het forum niet actief in de gaten.
Wat gaat er gebeuren?

Yamato > Hood
?
Yamayo > Bismarck?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren even gespeeld, nickname Gonzie op de Hood server. Kwam ik toevallig Mrsteven tegen. Lachen, herinnerde mij zijn post hier op tweakers.net. Ik wist tot voor kort niet dat je de bemanning/recruits moest aanvullen. Heb ik maar eens gedaan. Bootjes doen het meteen veel beter! haha

Mocht ik jullie tegenkomen, ik vaar nu met een Edinburgh en een prinz eugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Yamato en Hood zullen samen een nieuwe server gaan vormen genaamd Vanguard. Voorlopig in ieder geval geen plannen voor Bismarck, al krijgen Yamato spelers wel de optie hun account naar BSM te laten verplaatsen indien ze dat willen.

Wordt voor mij een weerzien met veel oude makkers in Valhalla. Ik speel nu ook regelmatig HA's met ze mee, al zal dat misschien moeten ophouden als Overkill en Valhalla beiden blijven bestaan. Ben benieuwd of de aanwezigheid van veel NA spelers in beide vloten nog kan gaan leiden tot een samenwerking.

Verder zojuist ook van Adama te horen gekregen dat mensen met (verschillende) accounts op zowel Yamato als Hood waarschijnlijk de kans krijgen om die samen te voegen op 1 account, voor mij best een voordeel om al mijn crew op 1 account te hebben staan ipv 3.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je je daar ergens voor aanmelden? ik heb op yamato ook ergens een accountje liggen dat al tijden niet meer is afgestoft...

Zou ik graag samenvoegen met mn Hood account...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Nog geen details over hoe en wat, het zou ergens in de komende dagen in de FAQ komen te staan.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
zal wel n stukkie drukker worden dan :)

Wat is ookalweer de knop om handmatig de score bordjes te laten zien, ik kan me herinneren dat dit kon.

[ Voor 57% gewijzigd door Stevanov op 09-04-2011 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Stevanov schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 20:56:
zal wel n stukkie drukker worden dan :)

Wat is ookalweer de knop om handmatig de score bordjes te laten zien, ik kan me herinneren dat dit kon.
Shift + F1 en F2.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
Inmiddels bij CL Atlanta aangekomen, volgestouwd met AA, de draaihoeken van de hardpoints zijn wat kleiner dus moet ik meer werken met het hele schip te draaien. Had de DDX ook al gebruikt als AA scheepje, gaat erg lekker, veel centjes :).

Levelen gaat echt een flink stuk sneller. Welke AA guns zijn bij US het beste?
Gebruik nu de 38 cal Mark 29 D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Op laag level zou ik de 3"70 N gebruiken, later de 5" 38 cal mark 38 set geloof ik.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal maar zorgen dat ik ieder schip, iedere dock en HQ extention, iedere sailor een printscreen van maak voor dat de merge plaatsvindt. Als ik zo hoor hoe het destijds op NFNA is gegaan, dan hou ik m'n hart vast.

Wat een load of bull die merge.... eerst was het we praten erover. Ongeveer heel Hood is tegen, en vervolgens is het: bij de volgende patch houden Hood en Yamato op met bestaan en wordt de boel samengevoegd op Vanguard server.

IMO geen goede zaak. Laten ze maar wat doen aan gameplay. Stabiliteit van de game, Client voor W7 en linux, andere missies, HA/HD redesign etc... Er valt nogal wat te verbeteren aan NF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
Zijn er mensen hun sailors etc bij een merge kwijt geraakt dan? Bij mij is het allemaal niet zo heel erg. Want t is maar een weekje werk geweest. (Ben nu bij de Brooklyn lvl 38 btw.) Maar kan me voorstellen dat het heel klote is als je al een jaar grind ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2011 @ 19:05:
Ik zal maar zorgen dat ik ieder schip, iedere dock en HQ extention, iedere sailor een printscreen van maak voor dat de merge plaatsvindt. Als ik zo hoor hoe het destijds op NFNA is gegaan, dan hou ik m'n hart vast.

Wat een load of bull die merge.... eerst was het we praten erover. Ongeveer heel Hood is tegen, en vervolgens is het: bij de volgende patch houden Hood en Yamato op met bestaan en wordt de boel samengevoegd op Vanguard server.

IMO geen goede zaak. Laten ze maar wat doen aan gameplay. Stabiliteit van de game, Client voor W7 en linux, andere missies, HA/HD redesign etc... Er valt nogal wat te verbeteren aan NF
Probleem is dat alle versies wereldwijd hun content aangeleverd krijgen van slechts 4 devs. Die hebben van alles en nog wat op hun plaat liggen (ONF hier op EU, testteam in NA, HA remake, remake van huidige NF, ontwikkeling NF 2, Italiaanse marine en ga zo maar verder) waardoor praktisch alles met enorme vertraging afgerond wordt.

Moet eigenlijk zeggen dat de problemen op NA wel meevielen qua merge, alleen met een aantal radiomannen was het een en ander echt mis. Hoop gemekker van spelers die beweerden hun spullen kwijt te zijn kwam vooral omdat ze niet in hun HQ hadden gekeken... Maar screens kunnen nooit kwaad natuurlijk :)

En denk dat deze merge al min of meer vast lag voordat de discussie uberhaupt naar voren kwam. Yamato zit al langer met forse problemen in serverbezetting en EFusion snapt ook dat dat op lange termijn geen goede zaak is.

We gaan vanzelf zien hoe de merge uitpakt, gewoon concentreren op fun hebben met je vloot, rest is bijzaak :P

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
Dit zal vast als n's langs gekomen zijn, maar; wat is de beste SS lijn?
Ik ben van plan uiteindelijk ook voor een SSje te gaan levelen :)

Also; server merge is vlekkenloos gegaan hier, en ik ben sinds vandaag lid van de Britannia fleet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Gefeliciteerd :)

En voor SS zou ik KM nemen, proximity torps zijn een enorm voordeel, zeker tegen andere subs.
Al heeft het ook zeker zijn voordelen als je gewoon een sub neemt van de natie die je al hebt zodat je hoog level engineers hebt om erop te zetten.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
Ik zal vanuit historisch oogpunt ook aan KM te denken, maar wat je zegt over mijn huidige natie klinkt ook wel logisch, alleen begrijp ik dat de US subs niet heel bijzonder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KM subs zijn de beste. en IJN SS4 is een absolute killer.
Nadeel van de KM subs is dat er maar 4 fronttorps op zitten en dat, hoewel je proximity torps hebt, de damage per torp lager is dan van de rest.

Je kan natuurlijk altijd een enkele high lvl KM engi proberen te kopen van iemand anders en dan voor KM gaan. (of IJN engi als je voor de IJN SS lijn gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
Ik denk dan, omdat ik voornamenlijk KM en Franse subs zie in battles, het wel leuk is om voor IJN te gaan, kan ik onderweg ook gelijk een beetje torp whore spelen.

@khildin
staat jou offer voor creds/points nog open? :9

[ Voor 15% gewijzigd door Stevanov op 17-04-2011 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:02
Hier nog iemand die op de US servers bezig is, Nebraska...

ben laatst weer begonnen met spelen, en hier is mijn schiplijstje:

lvl 75 BO -> KM BB Andrea Doria
lvl 66 BO -> KM CV Seydlitz
lvl 36 BO -> US CL Atlanta -> wordt ook een CV BO waarschijnlijk, als ik een keer zin heb om die te levelen.

btw. eerste post, long time lurker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
AerosPhere schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 00:02:

lvl 66 BO -> KM CV Seydlitz
lvl 36 BO -> US CL Atlanta -> wordt ook een CV BO waarschijnlijk, als ik een keer zin heb om die te levelen.

btw. eerste post, long time lurker :P
Welkom in het topic dan :P

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
AerosPhere schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 00:02:

Verreweg het leukste schip om mee te spelen imho _/-\o_ Nu, level 94 speel ik er nog steeds erg graag mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doria is leuk ja, alleen zooooo traaaaaggggg. Turning force is wel weer dik in orde.
Maar nu met die EBB's en de franse PBB is de vuurkracht per salvo zo ver onder de maat dat het gewoon niet leuk meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
EBB3's zijn in mijn ogen ook echt extreem qua vuurkracht, met name Maryland en Hyuuga zijn OP. Hoop daarom ook dat ze niet in de store zullen verschijnen want dan kun je net zo goed de normale bb3's verwijderen uit de game.

En AD is inderdaad een geniale BB5 killer ;)

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
Vanaf vandaag zijn de Soviets op de EU server.
Veel dd's in alle rooms om te slopen dus (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Hopelijk minder debiel gebalanceerd dan op NA :P

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Gisteren helaas te weinig tijd om veel te spelen. Erg verleidelijk om eens met de Kita de BK in te gaan nu met al die DDs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 16:33
Is er dit weekend ook Eventweekend na de introductie van de Ussr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Yup, vanaf gister tot zondag 30% boost.
* Nephalem gaat proberen Nelson eindelijk te halen voordat premium ermee kapt zondagochtend
Edit:Nelson bereikt :D

8 levels in een uur of 11, moet kunnen ;)

Daarna gaat shipmurd3r3r de ijskast in en ga ik verder op Mypanic richting Montana.

[ Voor 41% gewijzigd door Nephalem op 01-05-2011 00:29 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:02
Iemand enige tips om te spelen met een entry level CV?

Mijn CV Bo is inmiddels lvl 68 geworden, terwijl mijn fighter pilots lvl 59 zijn... kan bijna met T2 fighters aan de gang, maar ik heb serieus problemen op het moment om normaal met mijn CV te spelen...

Op het moment gebruik ik local fighters en probeer ik met mijn seydlitz net achter de BB linie te varen. Ik merk dat ik met mijn fighter cover best goed overweg kan, maar ik vind het zo eentonig worden, ik wil de vijandelijke BB linies scouten en daarboven hun fighters en scouts neerhalen...

Ook is het erg irritant om elke 25 seconden te moeten wisselen van vliegtuigen omdat ze anders zonder fuel komen te zitten, en ben ik meestal net op de milliseconde op tijd om inkomende bommenwerpers neer te halen. hierdoor speel ik veel te krampachtig terwijl het ook relaxter moet lijkt mij.

Ik vind het niet erg om vliegtuigjes te babysitten, maar om nou op de seconde na afgerekend te kunnen worden dat ik iets te laat reageer op inkomende bommenwerpers en daarna een vriendelijke BB op weg te zien naar de bodem van de zee...

Het probleem is dus dat mijn normale fighters niets uithalen tegen de gemiddelde speler... zijn T2 fighters daareentegen echt een verschil? of zal ik moeten doorbijten totdat ik T3 of hoger kan gebruiken?

Ik ben KM en mijn fighters zijn allemaal +11 of +12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Low level CV op een oudere server is helaas vooral een kwestie van stug volhouden.
Locals zijn op laag level een redelijke oplossing al zijn ze inderdaad enorm irritant in het gebruik.
T2 zijn een heel stuk beter dan T1 fighters, maar afhankelijk van de server waarop je rondvaart zul je denk ik merken dat je pas echt tegen de grote jongens in kunt gaan vanaf T3. Scouten en dogfighten gaat met T2's aardig (vooral als ze BVE zijn), maar tegen de hogere CV's zul je dan wel flinke verliezen lijden meestal omdat T3 en 4 nu eenmaal sneller en sterker zijn.

Je base stats zijn prima, gewoon proberen vol te houden en uiteindelijk kom je dan vanzelf op het punt waar je echt kunt gaan meedoen om de lucht te domineren.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DE tip voor low lvl CV: leen 2 high lvl FP's van een fleetmember. Level daarmee je eigen FP's op tot minimaal lvl 75 (T3) Daarna zou je het op eigen krachte verder moeten kunnen.

Als je in een battle ook nog een succesvolle bombrun kan maken dan krijg je toch ieder rondje een lekkere hoeveelheid exp. Met 5-8 rondjes ben je dan een lvl verder... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Je kan ook gewoon je CV-crew levelen op een PCA of PBB. Scheelt over het algemeen crewloss en in een BB krijg je (in ieder geval op EU) meer XP dan in een CV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo crewloss? Sinds de patch die vet loss voor pilots minimaliseert (tot 0 reduceert) is er geen reden meer om hier rekening mee te houden. Wel blijft er de experts loss over, maar die komen er harder bij dan dat ze er af gaan. Ik vaar zelfs niet meer met een medic rond omdat ik (GELUKKIG!) van de vet death af ben.

Ik ervaar toch dat exp sneller gaat op een CV dan op een (P)BB... In ieder geval krijg je VEEL meer credits door met CV te spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2011 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij helpen ik heb een tijd op EU gespeelt maar dat is dus alleen maar duits maar nu wil ik de US spelen maar met opstarten krijg ik altijd de melding navyFIELD.exe werkt nietmeer ?

graag hulp
greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 23:33:
kan iemand mij helpen ik heb een tijd op EU gespeelt maar dat is dus alleen maar duits maar nu wil ik de US spelen maar met opstarten krijg ik altijd de melding navyFIELD.exe werkt nietmeer ?

graag hulp
greetz
Misschien handig als je ook even erbij zet wat je zelf al geprobeerd hebt :P
Verder zou de windows versie ook aardig helpen aangezien nf ook specifieke problemen heeft afhankelijk van welk OS je gebruikt.

Bij mij werkt NA prima met de volgende aanpassingen:

Run as admin & Disable visual themes toepassen op de volgende bestanden:
navyfield.exe
navyfieldlauncher.exe
hsupdate.exe
hslogmgr.exe
(Laatste 2 in de Hshield folder)

Eventueel de launcher (niet nf.exe want dan blokt Hackshield hem) starten met win 98/ME compatibility mode.

Eerste keer starten na een patch of installatie kan een behoorlijke tijd duren dus mocht je alleen een zwart scherm zien of alleen het eerste laadscherm niet panikeren en de boel sluiten maar gewoon zijn ding laten doen, dan gaat ie uiteindelijk vanzelf verder.

[ Voor 23% gewijzigd door Nephalem op 06-05-2011 00:12 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo is op NFEU alles in het Duits?

Speel je soms op de Bismarck server? Dan zou ik je adviseren om naar Vanguard server te switchen. Dat is de 'internationale' server van NFEU. Er zijn daar nog steeds veel duitse spelers, maar vooral ook veel anderstaligen. De eerste taal op de server is Engels. Er is overigens ook een Engelstalige client voor NFEU.

Het grote nadeel van NFNA is toch het tijdverschil. Voor Europese spelers zit je al snel aan nachttijden als de Amerikaanse spelers beginnen.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Khildin, ik weet niet of je het al gezien had, maar zaterdag is er een HD in London! (Valhalla gaat aanvallen) ;) Ik heb nog nooit aan zo'n HA/HD meegedaan. Ik moet nog even Ventrilo juist configgen en dan durf ik me wel in te schrijven. Begrijp ik het goed dat je in feite ieder schip mag nemen en zolang kunt spelen als je schepen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Orbit, klopt... zorg er wel voor dat je je schepen vooraf hebt geconfigureerd. Armour + Guns enzo... Dit kan tijdens de HA/HD niet meer.

Het is wel handig om je zowieso aan te melden, ook als je niet kunt. Kun je bij je aanmelding wel aangeven. Lees op het forum ook maar eens de topics over de vorige HD's door. Is wel uit te halen hoe het geregeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Heb me zojuist aangemeld! Ben nu alle schepen aan het configgen ;) Spannend hoor, zo'n eerste keer! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Klopt... regel dan vanavond ook even alle toegang tot vent, hoeft dat morgenavond in ieder geval niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie het net... HD tegen Valhalla.... Ik ben benieuwd. Valhalla schijnt DE fleet van Yammie server te zijn. We zullen eens wat konten schoppen... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Laten we het hopen ;) Zal vanavond even toegang tot de Vent HD rooms vragen. De rest is ingesteld en werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Succes :)

Valhalla heeft een aantal hele goeie spelers maar mist wel de aantallen die jullie en KLM hebben.
Ben benieuwd hoe het afloopt.

En de tijdzoneverschillen met NFNA servers zijn op zich niet zo een enorm probleem. Aangezien NA al veel langer bestaat dan NFEU zitten er op die servers mensen van alle continenten.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zitten bij Britannia gelukkig ook een behoorlijk aantal erg goede spelers, en genoeg BB6/CV6 om de final tile meerdere malen mee te vullen.

In de afgelopen maanden hebben we Vikings ook keer op keer gestopt en die hebben toch ook een paar erg goede spelers.

Voorlopig is Valhalla door KLM van de mat gespeeld afgelopen woensdag. Alleen jammer dat KLM er niet voor gekozen heeft om Londen te verdedigen. We weten nu dus niet wat we van KLM kunnen verwachten. Ik heb er eigenlijk wel zin in morgenavond, hoewel ik verwacht dat gezien de geringe aantallen van Valhalla, het een herhaling van de Vikings aanvallen wordt: eerste half uur over 3 lijnen daarna over 1 lijn aanvallen. Het grootste deel van de fleet zal dus moeten afwachten en toekijken.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2011 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Bedoelde ook absoluut niet dat Brit geen goede spelers heeft, als het zo overkwam excuses :)

Wilde er inderdaad mee aangeven dat Valhalla het zich ivm die aantal verschillen amper kan veroorloven om BB6 te verliezen onderweg naar de harbor tile en dat zal ze tijd kosten (als ze er al komen uiteindelijk that is).

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Kijken en afwachten vind ik best als de haven maar behouden blijft ;) Aan mij zullen ze nog niet veel gaan hebben. Mijn BB4 skills zijn nog niet het je van het.

Is er nog iets van een optimale keuze voor de schepen? Het is me duidelijk dat de mensen die de haven-tile gaan verdedigen hun beste schip voor deze battle bewaren, maar hoe zit het met de rest? Gewoon maar met het sterkste schip beginnen? Wanneer is het zinvol bijvoorbeeld een Moltke te nemen voor de AA? Geeft de fleet hier ook nog aanwijzingen over zoals ik het ken van de league battles?

Ik vrees dat ik met de AD meer damage kan doen dan in mijn H.39 maar goed :P Nog 8 levels tot H.44; en op het moment dat ik dat level haal heb ik een complete support (plus nog een extra engineer om desgewenst te ruilen tegen een repair) allemaal op level (of hoger).

Overigens zijn de Brits een erg gevarieerd clubje. Vanavond vrijwel de hele avond op Ventrilo aanwezig geweest en aardig wat leuke accenten voorbij horen komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
tis idd een leuke vloot met veel nationaliteiten,
ik laat de leiding weten welke schepen ik heb en laat hen dan bepalen wat ze nodig hebben op dat moment
zal voor mij ook de eerst hd zijn, mocht ook wel eens tijd worden..

[ Voor 5% gewijzigd door Stevanov op 07-05-2011 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@0rbit: je zal best veel hebben aan je H39. HD is een kwestie van lijn gevecht. Vooral niet te 'statisch' varen zodat je het maximale van je range benut zonder dat de aanvaller jou kan raken. En vooral goed luisteren naar aanwijzingen op ventrilo.

Als je niet in de final tile vaart, dan gewoon met je beste schip komen. Als je beter met AD overweg kan, dan neem je de AD.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2011 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 10:49:
@0rbit: je zal best veel hebben aan je H39. HD is een kwestie van lijn gevecht. Vooral niet te 'statisch' varen zodat je het maximale van je range benut zonder dat de aanvaller jou kan raken. En vooral goed luisteren naar aanwijzingen op ventrilo.

Als je niet in de final tile vaart, dan gewoon met je beste schip komen. Als je beter met AD overweg kan, dan neem je de AD.
Ik heb soms hele goede battles met de H.39 maar de AD heeft een veel fijnere draaicirkel en door zijn kleinere range moet ik dichterbij komen; als dat lukt dan is het voor veel hogere BBs lastig om de juiste schiethoek te kiezen, zeker als je dan ook nog gaat "draaikonten". Daar ben ik bij de H.39 nog niet heel goed in. Nu nog maar even oefenen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
0rbit schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 10:58:
[...]

Ik heb soms hele goede battles met de H.39 maar de AD heeft een veel fijnere draaicirkel en door zijn kleinere range moet ik dichterbij komen; als dat lukt dan is het voor veel hogere BBs lastig om de juiste schiethoek te kiezen, zeker als je dan ook nog gaat "draaikonten". Daar ben ik bij de H.39 nog niet heel goed in. Nu nog maar even oefenen! :P
Klinkt misschien tegenstrijdig maar ik zou je in dat geval willen aanbevelen om de AD voorlopig dan te laten voor wat het is en je te focussen op de H39. Dit omdat de speelstijl van dit schip en de H44 vrijwel identiek zijn dus op de lange termijn zul je er veel voordeel van hebben om in een BB4 alvast te oefenen op je BB5 speelstijl.
Waar de AD inderdaad met name uitblinkt in het ontwijken van vijandelijk vuur zijn de H39 en H44 over het algemeen te groot en log om dergelijke kunstjes te flikken. Met deze schepen zul je dus meer je momenten moeten kiezen zodat je jezelf minimaal aanbied als schietschijf (momenten van blinde tegenstanders uitgezonderd uiteraard).
Voordeel van Km in deze situatie is dat je BB4 en lager domineert qua range. Tegen BB5 proberen, zeker in het begin, defensief te spelen. De meeste BB5 spelers zien een H39 als een redelijk makkelijk doel i.v.m. de lage damage output en zullen dus vroeg of laat achter jou aankomen waardoor jij redelijk makkelijk 'gratis' schoten krijgt.

Heb zelf op het moment een beetje een haat-liefde verhouding met de Iowa, spread is nog vrij slecht en heb nog wat moeite met de angles (voornamelijk UK en KM gespeeld dus nogal een ommezwaai) en precieze rangeverhoudingen t.o.v. andere schepen.
Dus goede en slechte games wisselen elkaar nogal af.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh... en als je een RN crew hebt: zorg vooral dat je dan een Rodney hebt. Werkelijk een beest van een schip en vanaf lvl40 beschikbaar. (kost wel 550K voor 3 uses, maar als de mogelijkheid zich voordoet, kan je voor dat je gekilled wordt of voordat jouw team de battle wint de NF client killen. Dan verlies je niet een use van de unique.)

Hou er wel rekening mee dat als je een low lvl BO hebt, je de shells niet ziet landen. Dat gaat pas, afhankelijk van de base stat en de hoeveelheid exp/vets, vanaf een lvl of 75 lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Dank voor de tips! Ik heb vanmiddag nog een twintigtal battles met de H.39 gedaan en het ging al een stuk beter. Ik moet vooral op AD blijven voor mijn nagelevelde support; duurt nog een paar levels en dan hoeft dat ook niet meer.

Rodney ga ik nu eens bekijken; een RN crew heb ik!

Bwehehehe wat een ding :+ lol H.39 al weg en nu ook AD... Communicatie gaat niet echt naar behoren.

Eerste battle in de Rodney... damn! 50k damage en twee schepen verzonken :D

Maar de harbor behoort nog "ons" yayyyy *O*

[ Voor 27% gewijzigd door 0rbit op 07-05-2011 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
Ik zag laatst die Rodney die heeft wel echt een mooie skin!

Jammer genoeg was hij natuurlijk meteen het target van alle enemy BB's dus hij ging als eerste dood.

50K damage is overigens voor dat schip niet heel veel vind ik ? Je kan er blockshots mee schieten op monty range toch ? En als je je client killed ben je dan ook niet meteen je exp/win kwijt ?

Btw wat zal er hierna gemaakt worden ? Zullen ze beginnen met de Italianen ? Of misschien een PSS (japanse aircraftcarriersub / franse dual 8 inch sub / KM longrange subs of silentsubs) bijvoorbeeld :) )

Wie is er overigens al begonnen met de russen ? Ik heb al een BB4 voorbij zien komen... Dan moet je dus echt te veel tijd hebben voor dit spelletje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
ipazza schreef op maandag 09 mei 2011 @ 12:31:
Ik zag laatst die Rodney die heeft wel echt een mooie skin!

Jammer genoeg was hij natuurlijk meteen het target van alle enemy BB's dus hij ging als eerste dood.

50K damage is overigens voor dat schip niet heel veel vind ik ? Je kan er blockshots mee schieten op monty range toch ? En als je je client killed ben je dan ook niet meteen je exp/win kwijt ?

Btw wat zal er hierna gemaakt worden ? Zullen ze beginnen met de Italianen ? Of misschien een PSS (japanse aircraftcarriersub / franse dual 8 inch sub / KM longrange subs of silentsubs) bijvoorbeeld :) )

Wie is er overigens al begonnen met de russen ? Ik heb al een BB4 voorbij zien komen... Dan moet je dus echt te veel tijd hebben voor dit spelletje....
50k veel of weinig hangt ook af van je crew. Ik vermoed dat 0rbit's crew nog vrij laag was dus dan presteren de guns nog niet optimaal, zie je de shells niet vallen en heb je geen SD/repair rate voor zo'n hoeveelheid DP. Vergeet niet dat je dit ding al vanaf level 40 kunt gebruiken.

Volgens de laatste dev update op NFNA zijn onder andere de SS5 onderweg naar de testserver en wordt er gewerkt aan het verbeteren van prestaties op low end pc's. Op iets langere termijn kunnen we een compleet nieuwe HA mode verwachten en de Italianen.

Wat betreft grindng van de russen, Haniyzhou op NA had de BB6 binnen 19 dagen :P
Weliswaar met wat hulp, maar toch.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Mijn RN crew is net aan level 40. Gunners level 51. Ik zag dus compleet niet (maar echt "10cm" verder dan mijn lines) waar mijn shells landden, terwijl mijn spread wel redelijk okee was. En daarbij; het was mijn allereerste battle met het ding. Dan toch 50k damage en twee kills in je eerste battle: Ik vond het zodoende een goede prestatie en ga zeker een lijntje voor de Nelson beginnen! :) In de tweede battle met de Rodney werd ik inderdaad finaal door alles en iedereen beschoten en was de verrassing er niet; dan ben je vrij kansloos, zeker met low level supports.

Vandaag uit pure verveling ASW gespeeld met de Franse kopie van de Emden. Erg vermakelijk! :+

[ Voor 3% gewijzigd door 0rbit op 09-05-2011 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Mijn RN bo is level 77 en ziet ook nog niet altijd de shells landen. Zeker als je achteruit schiet en dus net even wat meer range hebt. Heb ook wisselende resultaten met de Rodney, je moet echt wachten totdat je in een blind spot van de tegenstander zit. Zo heb ik een keer 3 kills achter elkaar kunnen maken.
Volgens mij heeft die Rodney toch wel iets minder range dan een montana.

Ben nu eigenlijk bezig met SN en US. Wil graag een bb6, maar met mijn montana gaat het levelen erg traag. Haal zo'n 100k exp per uur gemiddeld en met +1,7kk per level schiet het niet op. Moet met m'n BO nog 8 levels, maar verwacht dat ik dan ook nog wat support moet nalevelen. Mijn reload gunners zitten namelijk nog maar op level 99.
Voor SN heb ik een sub BO op level 44 en een bb bo op 39. Met zo af en toe wat AA werk tussendoor met deze 2 voor de afwisseling gaat dat ook niet meer zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
Wanneer maak je eigenlijk kans op het gebruiken van de rodney ?

Is er voor de KM ook zo'n soort schip ? Tirpitz ? Moet je zeker in bezit zijn van de harbor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Klopt, je moet je bij een fleet aanmelden en deze fleet moet dan ook nog eens in het bezit zijn van de bijbehorende haven en genoeg geinvesteerd hebben. Uiteraard moet je dan zelf wel een BO van deze natie hebben op minimaal level 40.

Op deze link:http://www.trainworld.us/...arbor_assault_manual.html kun je meer info vinden over de verschillende uniques die er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
En de volgende aanval van Valhalla op London :D Morgen dus weer HD...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
Ik hoorde op mijn Fleet channel ook dat er een HA aan zit te komen. Ze gingen gisteren allemaal trainen en vandaag was er weer een training....

Ik zit overigens niet bij valhalla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
ipazza schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 08:56:
Ik hoorde op mijn Fleet channel ook dat er een HA aan zit te komen. Ze gingen gisteren allemaal trainen en vandaag was er weer een training....

Ik zit overigens niet bij valhalla
Dat is maar goed ook! ;) Bij wie zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
bij jou volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgj82
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 22:48

jgj82

Ja, maar = nee

Beetje jammer dat het Valhalla nu wel lukt }:O .... maar goed... de Britney's kunnen weer gaan sparen! _O-

[ Voor 5% gewijzigd door jgj82 op 12-05-2011 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Tja, te weinig aanmeldingen. Te weinig Kaisers met goede range. Dan is zo'n HD ineens vrij pittig!

Ik krijg ook niet het idee dat mensen echt begrijpen wat verdedigen inhoudt. Toegegeven het kriebelt, je wil naar voren en je wil ze ter plekke naar de kelder jagen, maar dat gaat 9 van de 10 keer niet goed.

Komt wel weer goed hoor ;) Nu we geen haven meer hebben hebben we tenminste weer tijd om eens een assault te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat sparen valt wel mee..... 'oorlogskas' is goed gevuld... :P (250mil+)
En Londen krijgen we ook wel weer terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Tja, en nu is er vanavond een HA... met maar bar weinig signups. Niet handig om zo je geld te verspillen natuurlijk. Wat kost een HA? 100M toch?

Ah, als ik het goed begrijp is ie al afgelast :+

[ Voor 15% gewijzigd door 0rbit op 14-05-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
Welke harbor ging het om ?

Mijn rtard fleet heeft een HD en HA geplanned op zelfde dag.... Niet eens genoeg leden voor HD

Btw Iemand geïnteresseerd in een base 11/11 KM repairer lvl 54 en 59 ? Ze kosten 2,5kk per stuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Een HA kost 5 miljoen.
Pagina: 1 ... 18 ... 25 Laatste