KM beste BB6 ga ik in mee. De Kaiser is IMO de beste BB6 met kort daarop de Amagi. BB5 valt zwaar over te twisten. Ik denk dat de Montana toch een stuk efficienter is dan de H44.ipazza schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 13:47:
BB --> Kriegmarine (beste BB6 en BB5 naar mijn mening)
CV--> IJN (makkelijkst, meeste updates voor je CV houd je goed bezig, sterkte en zwakte vooral afhankelijk hoeveel vets...)
Sub --> MN/KM (low lvl KM goed, high lvl MN goed)
Dat is mijn mening.
Jammer dat die Evil Santa weer gestopt is. Ik heb maar 2 presents gekregen en kinda useless onces, 1000 mines en 50 HH......
CV: Op dit moment op NFEU is IJN volgens mij de beste CV natie. De +2 bomber geeft IJN een erg sterke fighters die veel kunnen incasseren (hoge bomberstat + veel vets verplicht). Mocht hetzelfde al op NFNA gebeuren: Fighterstats voor Fighters (offense EN defense), Bomberstat voor Bombers (offense EN defense) en Airstats voor Scouts (offense en defense) dan wordt USN de beste Fighter natie. De +2 fighter bonus en +1 extra fighterstat bij classen geeft USN een voordeel ten opzichte van de overige naties, kort gevolgd door KM als Fighter natie.
Overigens: Fighters moet je NOOIT verder classen dan Fighterpilot! De crew growth neemt af bij verder classen en dat geeft uiteindelijk een lagere true ability. (lees vooral adalberts guide voor true ability op NFNA forum)