[Online MMOG] Navyfield

Pagina: 1 ... 19 ... 25 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Ah dat valt nog mee :) Ben wel benieuwd naar de vernieuwde HA. eFusion is er al tijden mee bezig. Maar ja... soon™. Om even een liedje van een van mijn favoriete bands aan te halen: How soon is now? (Paradise Lost ;) )

Mijn nagelevelde support is klaar *O* Het gaat nu aardig rap met de H.39. Ik ken mijn hoeken nu vrij goed en dat heeft gelijk zijn weerslag op de behaalde experience. Nu doe ik een level in een avondje of 2 (om en nabij de 40 battles) ! Goed ik moet er alsnog 6 doen... :+ :/

[ Voor 28% gewijzigd door 0rbit op 20-05-2011 08:52 ]

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Mooi HA avondje, Brits gooit KLM uit Londen en wij branden Hamburg plat :D

Productie in Londen nog intact?

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 22:45
productie in London is pleite. Alleen nog maar unique revenge. :(
Kwam er trouwens net in toen we aan de harbour tile begonnen, heb nog een rush round gedaan in m'n montana en daarna als smoke DD meegedaan.
Toen hadden jullie ook net de harbour tile geopend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

productie was waarschijnlijk al weg toen KLM London van ons overnam. Ze hebben geen APA's gebruikt toen om de harbor in te nemen, maar hebben de boel kapotgeschoten met BB's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
pfff, US BO is nu op level 117. Gaat erg langzaam. Moet waarschijnlijk nog een paar supports extra levelen als mijn BO eindelijk 120 is. Ga ik maar op m'n CV doen want de credits kan ik ook goed gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Ik ben nu level 100 (KM). Steun. Zucht. Kreun. Nog een dikke 100 battles tot de H.44 vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Had gisteravond een ronde die me 100k exp opleverde. Scheelt me weer een klein uur... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Af en toe lukt dat; ik trek echter in zulke gevallen ook niet meer dan 55k xp. Met een beetje geluk doe ik constant tussen de 20 en 25k per battle maar gemiddeld ligt het zeker lager.

Ik doe nu tenminste 100k per dag zodat ik over 25 dagen uiterlijk mijn H.44 heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Zo probeer ik 200k per dag te halen. Maar met meer dan 2kk per level kost dat nog steeds 10-12 dagen per level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier hetzelfde. Ik log dagelijks wel een keer in om 'een rondje te varen'

Zo sprokkel ik langzaam aan toch m'n exp bij elkaar en blijft het leuk. Nu de russen er bij zijn gekomen is het sinds vele maanden weer eens Blitz. Erg vermakelijk om met een Svetlana meerdere CA's af te schieten... ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
W00t nog 800k exp en ik heb de arromanches

Wie heeft er nu de km harbor in handen ?

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Reichsmarine toch?

En zit nu zelf weer ff op NA vanwege event time ;)

120k xp bij mekaar knallen in een Nelson zonder premium is lekker!

[ Voor 77% gewijzigd door Nephalem op 11-06-2011 17:12 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
Vet net 2 potjes kill the beast gedaan. Een s.h44 met 25.5 inch armor en shitload of bulge.

Ding is niet te killen max cv1 dus alleen cl ca cv1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Inderdaad zelfs met BB's een flinke uitdaging, dus voor CA etc is het in mijn ogen een beetje sneu event.
Tenzij je echt dichtbij kunt komen en die belt vanaf een paar graden afstand op de korrel kunt nemen is het zowat onmogelijk om dmg te doen.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
het waren er 3 en dan nog 4 kitakami's die 72knts konden.....

1 hebben ik en 3 andere cv's met torpedos tot 230 hp gekregen maar toen we een tweede run deden had hij al weer 12k hitpoints.... beetje sneu inderdaad maar wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
The Beast is redelijk makkelijk te killen met AP op korte afstand. Zo had ik afgelopen weekend 44k dmg gedaan in m'n pensacola werd alleen net gezonken voordat hij er helemaal aan was.
Heb 'm als eens gekilled in m'n pensacola, wat mij een maryland heeft opgeleverd. Verder deed m'n montana het ook goed op maximale range. Daardoor heb ik ook al weer een tijdje een warspite in m'n haven. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap nog steeds helemaal NIETS van die exp. Torp damage is compleet fcked up. En als je met een CA (in GB2) aan het AA-en gaat dan krijg je voor het neerschieten van een enkele scout bij een winnend potje iets van 20K exp. En dat voor een BO van lvl55...
Ik ga nu als een speer door de lvls met mijn SN crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
klopt... mijn torp bombers gebruik ik ook liever niet als dat me minder xp oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
Sowieso zijn torpbombers alleen in grote groepen zinvol en alleen tegen soft targets als subs/cv's. De rest is te klein/snel en BB's hebben nu een bulge van hier naar tokyo

Ik heb ze nog wel aan boord voor als een sub of dd me irriteert maar voor de rest gebruik is ze niet meer als primairy attack unit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Heb een cv met 6FP en 2 TB. BO loopt alleen een beetje erg veel voor op de pilots dus voor een cv4 zijn ze nog erg slecht.
M'n main BO is bijna 119, nog een weekje en dan loopt mijn premium weer af, moet deze week maar extra veel spelen. Misschien dat ik het dan net haal.

Maarja, dan kom ik eerst toch nog credits te kort. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie gelegenheid om je na lvl 120 van je main BO je op CV te concentreren. Met CV hengel je veel meer cr naar binnen dan met BB :)

Overigens heb ik hetzelfde 'probleem' met mijn CV BO. Loopt ook zo'n 10-15 lvls voor op mijn pilots. Enige optie is om 2 CV BO's gelijkertijd te levelen, maar dat schiet ook niet echt op.

Wat ik nog wel heb gedaan is om 2 FP's uit te lenen Deze helpen een fleetmember met het lvlen van zijn eigen lage lvl pilots, en tegelijkertijd krijgen ze zelf ook wat extra exp.

Toch blijft het lastig want het heeft niet zoveel zin om een hoger tier CV te gaan varen als je pilots nog lang niet aan dat lvl toe zijn. Dan krijgen de pilots gewoon te weinig exp per game. Dus je zit erg lang in CV3 en CV4. Zodra al je pilots tegen de lvl100 aan zitten wordt het tijd om naar CV5 te gaan. Dan is je BO waarschijnlijk al zo'n lvl 110.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Ik zou zelf eerder kiezen om de piloten bij te trekken op een pbb, aangezien je een lvl 120 crew ter beschikking hebt. Stukken sneller dan met je cv bo de piloten naar het gewenste niveau werken normaal gesproken en zo maak je het gat kleiner ipv groter.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Ik ben zo af en toe ook met m'n maryland aan het varen. CV BO er op, m'n bb supports en een paar FP er bij. Ze levelen dan wel sneller, maar de credits die ik met m'n CV verdien heb ik ook wel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Afbeeldingslocatie: http://i181.photobucket.com/albums/x41/SteefNF/BestBulgeEver.jpg

Klein foutje in NA's patch zo te zien.

Verwijder 1 bulge, 95 mil a.u.b.!

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Op NFEU hebben we onze night boost weer terug. Wel 50% boost dit keer, maar toch leuk.
Maar weer eens wat vaker 's avonds laat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:43
Koopmans schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 23:43:
Op NFEU hebben we onze night boost weer terug. Wel 50% boost dit keer, maar toch leuk.
Maar weer eens wat vaker 's avonds laat spelen.
Van welke tot welke tijd telt deze Night boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
23:00u - 08:00u...
Zowieso geeft blitz elke nacht boost, en verder nog een andere, vanavond GB1.

Het schema is hier te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
snap ik meteen waarom er vanavond bijna alleen maar GB1 rooms zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^
Net een rondje met mijn SN Sub BO (lvl 43) in een Svetlana aan het AA-en in GB1 met boost: 25K exp.... bijna 3/4 level in 1 potje.... dan hoor je mij niet klagen.... ;)

OVerigens een lekker bootje, die Svetlana. Met 5.1 SD2 duals en AA + HHE kan je toch flink want vliegtuigen naar beneden halen en als er schepen in de buurt komen is die 2 sec reload goed voor 10-30K damage....
Hindenburg dacht dat ik niet zo veel kwaad kon.... even later kon hij vissen tellen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Dat is wel lekker voor je sub BO.

GB1 boost deed niet zo veel voor m'n BB crew. Met 100+k dmg nog altijd maar zo'n 40k exp. Dan haal ik in een normale GB2 evenveel.
De boosted normal/black rooms waren wel geinig, had woensdagavond een paar 100k exp rondjes.

Maar eens kijken of ik vanavond 11 uur haal en wat de nightbattle boost gaat doen. Heb nog 600k exp nodig voor m'n BO en dan is ie level 120.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
Ik moet nog 1,5 lvl voor me USN BB BO en ik kan naar de Iowa. kijk er nu al naar uit. hopelijk haal ik het vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
en..... Iowa gehaald? Vond de nightbattles niet echt goed voor xp. Credits gingen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ipazza schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 23:30:
Vet net 2 potjes kill the beast gedaan. Een s.h44 met 25.5 inch armor en shitload of bulge.

Ding is niet te killen max cv1 dus alleen cl ca cv1.
Beetje late reactie maar toch: enige optie is dan met torps te gaan werken en zo die bulge langzaam aan opruimen. Met DB's kom je gewoon niet er door heen vanwege de SD. DB worden domweg gebounced. Zelfs met een CV3 en T2 DB's was het vrijwel onmogelijk om de beast te killen.

Een 2e optie is om hopen dat je dichtbij kan komen en dan met AP op de belt schieten. liefst met 10"+ (pca dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Nog 1M XP voor mijn H44... duuuuurt langggg :P

Altijd leuk; je oude fleetgenoten in hun BB5 killen! :o

[ Voor 39% gewijzigd door 0rbit op 25-06-2011 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
0rbit schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 16:25:
Nog 1M XP voor mijn H44... duuuuurt langggg :P

Altijd leuk; je oude fleetgenoten in hun BB5 killen! :o
Als je dat al lang vindt gok ik erop dat je helemaal niet over het stuk dat erna komt wil denken :P
H44 is wel een heel erg fijn bootje als je er eenmaal aan gewend bent!

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Nephalem schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:08:
[...]

Als je dat al lang vindt gok ik erop dat je helemaal niet over het stuk dat erna komt wil denken :P
H44 is wel een heel erg fijn bootje als je er eenmaal aan gewend bent!
Ik heb voor na H.44 nog geen doelen gesteld :+ Ik vrees dat ik Kaiser maar op mijn buik ga schrijven ;) En tja, Kaiser is leuk voor HA/HD... meer niet eigenlijk, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
ik heb het ook weer geinstalld
. btw met locals only vliegen of ook nog normale vliegtuigen want de vliegtuigen normale worden zo uit de lucht geknalt bij mij atm
heb bogue dus ik ben slecht XD heb al wel genoeg fighters en bombers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Geen idee over die locals... Op NFEU hebben we die niet meer.

Vanmorgen heeft mijn BO de 120 bereikt. Nu flink sparen en m'n supports nalevelen. De laagste moeten nog 4 levels erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Congrats! :) Ik ga vandaag nog tot level 102 komen...

Yayyy :P nog 900.000 puntjes en dan ben ik er *O*

[ Voor 33% gewijzigd door 0rbit op 25-06-2011 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
dudee schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:45:
ik heb het ook weer geinstalld
. btw met locals only vliegen of ook nog normale vliegtuigen want de vliegtuigen normale worden zo uit de lucht geknalt bij mij atm
heb bogue dus ik ben slecht XD heb al wel genoeg fighters en bombers
In ieder geval tot aan 60 locals gebruiken. Dicht bij de BB blijven die je wilt ondersteunen en alle planes in de buurt neerhalen. Wel opletten dat je planes levend terugkomen anders kom je vrij rap zonder te zitten, ze hebben namelijk maar zon 20 seconden vluchttijd.

Vanaf 60 T2 fighters gebruiken, die zijn al een stuk nuttiger en omdat deze veel meer brandstof hebben dan locals kun je ermee gaan scouten.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Oooh heerlijk een rondje met 120k damage en 66k XP. Daar doe je het voor! Nog 640k 400k 350k XP tot de H.44... het gaat redelijk snel nu!

[ Voor 8% gewijzigd door 0rbit op 26-06-2011 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
vraagje krijg je voor scouten ook punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope..... voor scouten krijg je geen punten. Als je helemaal niets aan damage doet in een game, dan krijg je daar een penalty voor. Ik weet niet meer hoeveel procent minder exp je dan krijgt maar het loopt behoorlijk op. Beter om bijvoorbeeld 1 vliegtuig met AA neerhalen dan helemaal niets.

GB1, GB2, Blitz en orange rooms zijn 'gedeelde exp' Dus je krijgt wel wat exp als je aan zo'n game deelneemt. Het wordt overigens niet echt gewaardeerd dat je in een game 'niets' doet. Het lijkt me ook vooral niet leuk om niets te doen. Dan wordt het wel een erg lange zit om tot een degelijke BB of CV te komen.

Ik had gisteren tijdens de boost ook nog een paar leuke rondjes in een sub. 50-60K damage en 30K exp.... (was overigens KM SS3) Maar sub blijft lastig om te levlen door beroerde exp voor torp damage.

@dudee: waar vaar je in rond en wat voor crew heb je? Zit je op NFNA of op NFEU? Wellicht dat we je wat tips kunnen geven.. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
Ik heb gewoon mijn sub BO nu al 10 levels omhoog gehaald door hem op de AD te zetten.

Ik zie amper waar mijn shells landen maar toch steady 10-15k exp per game + uitschieters naar 40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2011 @ 12:03:
nope..... voor scouten krijg je geen punten. Als je helemaal niets aan damage doet in een game, dan krijg je daar een penalty voor. Ik weet niet meer hoeveel procent minder exp je dan krijgt maar het loopt behoorlijk op. Beter om bijvoorbeeld 1 vliegtuig met AA neerhalen dan helemaal niets.

GB1, GB2, Blitz en orange rooms zijn 'gedeelde exp' Dus je krijgt wel wat exp als je aan zo'n game deelneemt. Het wordt overigens niet echt gewaardeerd dat je in een game 'niets' doet. Het lijkt me ook vooral niet leuk om niets te doen. Dan wordt het wel een erg lange zit om tot een degelijke BB of CV te komen.

Ik had gisteren tijdens de boost ook nog een paar leuke rondjes in een sub. 50-60K damage en 30K exp.... (was overigens KM SS3) Maar sub blijft lastig om te levlen door beroerde exp voor torp damage.

@dudee: waar vaar je in rond en wat voor crew heb je? Zit je op NFNA of op NFEU? Wellicht dat we je wat tips kunnen geven.. :)
Indien je geen damage doet of vliegtuigen neerhaalt wordt je totale xp maar 30% van het totaal op NA in ieder geval. Dat is dus een behoorlijk gat om leechen te ontmoedigen.

En subs hebben qua xp inderdaad een update nodig. Op lvl 60 ofzo gaat 20-30k voor een win nog wel (20% van een lvl ofzo is netjes) maar het probleem is dat de hoeveelheid op latere levels amper tot niet toeneemt. Dus op lvl 80 ben je een eeuwigheid bezig om er een level bij te krijgen.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
kan iemand mij een keertje leren op de usa server hoe torpedo bombers te gebruiken en divebombers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
na launch moet je ze , (KOMMA) naar beneden halen totdat je ziet dat ze niet lager kunnen dan gewoon naar een target to sturen en met . (PUNT) de torps droppen. IMHO is dat de enige manier om ze effectief te gebruiken, zowiezo geen BB3+ aanvallen als je TB lager zijn dan lvl 65 want het heeft gewooon geen nut. De helft word neergehaald en de andere helft heeft door de bulge van de gemiddelde BBs geen damage. Je kan het beste hunten op subs/CA/CL die het niet verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel CV's hebben ook beperkte bulge... Zeker de kleinere CV's.

Dus ga voor de 'soft' targets met TB's

Met DB's kan je iedere BB nemen die je tegenkomt. Pas wel op met US BB's, met name South Dakota. Die AAA is killing. Dus hoog droppen of zorgen dat je een zeer grote bomber true ability hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Auto bombing DB's: Probeer een doelwit zoveel mogelijk van achteren te naderen, dit maakt de kans dat je mist een stuk kleiner t.o.v. bijvoorbeeld naderen van opzij. Zoek met name BB's uit die al schade hebben opgelopen om zo te proberen ze af te maken, of indien mogelijk probeer een CV te bombarderen (haalt hun fighters uit de game en met name CV1-3 kunnen normaal niet al te veel schade hebben).

TB's: Op lagere levels doen wat men hierboven aangeeft, je bombers overleven nog geen runs op de grote jongens dus alleen doen als je er 1 ziet die er echt slecht aan toe is.

Het kiezen van doelen met hoger level TB's vergt vaak wat meer ervaring met het spelletje wat betreft de setup van BB's.
Bijvoorbeeld: Zie je een Super Yamato met 40 knopen varen, niet TB'en, heeft geen zin vanwege de hoeveelheid bulge. Maar zie je er 1 die 42 overheat loopt (25 cruise snelheid), dan heeft deze amper bulge en is het dus wél een geschikt doel om aan te vallen met TB's.

Hetzelfde geldt voor Lion 2's met 23/39 speed, Sodak's met 28/47, Nagato's met 25/42 om er een aantal te noemen. Verder zijn schepen die een armorwhore setup gebruiken altijd interessant aangezien deze vaak puur en alleen deck armor hebben. De enige schepen die normaal gesproken armor hebben zijn KGV's die 21/35 lopen, Lion 1's met 2 guns en QV's die 21/35 lopen.

Ook belangrijk met beide soorten bombers dat je niet al van ver af op je target gaat 'locken'. Dit geeft hen namelijk ruim vantevoren al een waarschuwing dat je eraan komt met bombers en dat geeft CV's en AA schepen ruim de tijd om positie te kiezen om ze te onderscheppen.

Hieronder 2 video's die wat tips geven over manual bombing:
YouTube: ‪Torpedo Bombing Commentary‬‏

YouTube: ‪Manual DB: How To‬‏

[ Voor 18% gewijzigd door Nephalem op 26-06-2011 14:19 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Overigens zou ik nooit H.39 of H.44 DBen of TBen ;)

(maar dat zeg ik meer uit eigenbelang)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
Oooich... wat een faal net de SS4 van KM gekregen... maar die gunners zijn lvl 74 dus als ik mijn BB gunners gebruik ben ik kwa snelheid geen drol opgeschoten. De airsupply daarintegen is wel awesomeo meer geworden.

[ Voor 45% gewijzigd door ipazza op 26-06-2011 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
*O* Jaaaaaaa H.44 ! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
ipazza schreef op zondag 26 juni 2011 @ 18:39:
Oooich... wat een faal net de SS4 van KM gekregen... maar die gunners zijn lvl 74 dus als ik mijn BB gunners gebruik ben ik kwa snelheid geen drol opgeschoten. De airsupply daarintegen is wel awesomeo meer geworden.
Ik heb speciaal hiervoor een extra gunner geleveld.
Elite rep die ik pas op lvl 74 geclassed heb, gunner ability boeit toch niks met dat gun :D

EDIT: Congratz 0rbit!!!

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Dank dank!

-O- moet wel heel erg wennen merk ik al -O- Begon net goed te worden in de H.39 ;)

Affijn, nog deze week premium om te oefenen en dan ga ik eens een NF-pauze inlassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
hoe zorg je er voor dat je genoeg credits hebt? want ik kom altijd te kort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gratz 0rbit!!
Nu wordt je nog meer target... :P En juist h39 en h44 zijn UITSTEKENDE targets voor DB's.... lol (verplicht AA aan boord dus voor jou... hehehehe)
Overigens, je kan nog geen pauze inlassen want je hebt de goede guns nog niet... dus op naar .... (was het lvl 110 voor gunners??)

@dudee: credits gaan het snelst als je een CV hebt of met AA in GB1 of GB2.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2011 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Level 110 inderdaad. Lukt me niet in een week, alhoewel het met de night battle boost een stuk sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Yup, met de nightbattle boost gaat het redelijk. Alhoewel ik er eigenlijk maar een uurtje van kan meepikken want dan is het toch echt wel bedtijd.

Heb helaas de GB2 boost van zaterdag moeten skippen, maar de normal room boost doet het wel goed. Kon met gold (premium liep om 23:00 u af gisteren |:( ) ook wel een 100k rondje draaien. Gemiddeld zo'n 60k per ronde is toch wel lekker.

Heb nog een aantal sailors in de verkoop staan, dus hopelijk levert me dat wat extra credits op om m'n nebby te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand bezig met SN BB lijn? Mijn BO zit nu op lvl 64. Dus nog een klein stukje naar Gangut (lvl67)
Doet deze BB het een beetje vergeleken met andere BB2's? (spread, range, damage etc)
Of moet ik echt doorgaan tot ik (eindelijk) in BB3 (Iperatritsa Mariya, lvl78) zit? Ik heb gelukkig wel goede gunners: premium boosted accuracy gunners met 100 vets en 300 experts.

Zodra ik op BB3 zit wil ik in ieder geval weer een tijdje CV gaan spelen en mijn IJN CV richting de Grasse werken. Zal wel lang duren. Mijn IJN CV BO is lvl107 en pilots zitten allemaal rond de lvl95.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2011 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Ik hoef overigens nog maar 3 levels tot de lvl110 guns; dus het valt eigenlijk nog best mee :) Krijg weer moed! Gewoon stug spelen van 23:00 tot een uurtje of 1:30 en dan maar wat langer 's avonds doorwerken.

De stap naar Kaiser is 3x verder dan die tussen BB4 en 5... oh men. Hoe kan het dat sommigen 4 BB6 hebben? :|

[ Voor 21% gewijzigd door 0rbit op 27-06-2011 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Ik heb het de laatste tijd bijgehouden....
Het heeft 1,5 maand geduurd om m'n US BO van 112 naar 120 te krijgen en in die zelfde tijd zijn m'n laagste supports van 99 naar 112 gegaan.
Dit allemaal wel met premium en veel spelen, maar zonder night boosts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
Night battle boost schiet wel op. loop dit komende week ook nog door of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Ik verwacht het wel, ze hebben alleen niet elke week hetzelfde schema. Zal later vandaag wel weer een nieuw schema worden gepubliceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
hoe zit het met DB hoe laat ik die bommen los dat ze dus naar beneden gaan en dan bam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
nouja zeg! Wil ik het opstarten zegt die file corrupt dus ik instaleer hem maar opnieuw....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
Dudee ik raad je aan eens te kijken naar de NF Guides op navyfield.eu en trainworld.us

Overigens kan je onder f10 zien wat alle knoppen doen en dat is dus ook . (PUNT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan op 2 manieren je bommen lossen:
auto methode en manual methode.

Auto: Selecteer je vliegtuigen en rechtsklik op je target. Je ziet een rode markering rond je target en je vliegtuigen gaan naar max hoogte en richting je target vliegen. Zodra ze je target bereikt hebben gaan ze in duikvlucht. Ze laten bommen droppen zodra je met rechter muisklik (spamklik) op je target klikt tijdens de duikvlucht. Bij laag lvl pilots zal je van grote hoogte moeten droppen omdat anders je vliegtuigen neergehaald worden door AAA.

Manual: Selecteer je vliegtuigen. LINKSklik op enige afstand van je vliegtuigen. De vliegtuigen gaan naar max hoogte en groeperen in de richting van de groene cirkel die door LINKSklik is ontstaan. De vliegtuigen zullen de duik inzetten ter plaatse van de groene cirkel. Om alle vliegtuigen op een kluitje bij elkaar te krijgen zal je moeten oefenen door die linksklik een paar keer uit te voeren op je geselecteerde vliegtuigen. Als ze allemaal bij elkaar zitten zoek je je target op en linksklik je in de buurt van je target. Zodra de vliegtuigen de duik inzetten druk je op . (punt) om de bommen te lossen.

Succes met oefenen... :)

PS: kijk vooral VEEL naar anderen. Er zijn op youtube ook veel filmpjes over manual Divebomben te vinden. Erg vermakelijk en leerzaam.

Om alvast te beginnen.....

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2011 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
0rbit schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:26:

De stap naar Kaiser is 3x verder dan die tussen BB4 en 5... oh men. Hoe kan het dat sommigen 4 BB6 hebben? :|
Om je nog wat gekker te maken, lvl 112-120 is net zo veel xp als lvl 1-112 :+

En hoe mensen die dingen bij elkaar spelen... zoals Koopmans ook al aangeeft is het redelijk goed te doen om 60k+ xp te bereiken met een BB5. Dan gaan zelfs levels van 2 mil in verhouding redelijk hard.

[ Voor 25% gewijzigd door Nephalem op 27-06-2011 23:34 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 20:02:
Je kan op 2 manieren je bommen lossen:
auto methode en manual methode.

Auto: Selecteer je vliegtuigen en rechtsklik op je target. Je ziet een rode markering rond je target en je vliegtuigen gaan naar max hoogte en richting je target vliegen. Zodra ze je target bereikt hebben gaan ze in duikvlucht. Ze laten bommen droppen zodra je met rechter muisklik (spamklik) op je target klikt tijdens de duikvlucht. Bij laag lvl pilots zal je van grote hoogte moeten droppen omdat anders je vliegtuigen neergehaald worden door AAA.

Manual: Selecteer je vliegtuigen. LINKSklik op enige afstand van je vliegtuigen. De vliegtuigen gaan naar max hoogte en groeperen in de richting van de groene cirkel die door LINKSklik is ontstaan. De vliegtuigen zullen de duik inzetten ter plaatse van de groene cirkel. Om alle vliegtuigen op een kluitje bij elkaar te krijgen zal je moeten oefenen door die linksklik een paar keer uit te voeren op je geselecteerde vliegtuigen. Als ze allemaal bij elkaar zitten zoek je je target op en linksklik je in de buurt van je target. Zodra de vliegtuigen de duik inzetten druk je op . (punt) om de bommen te lossen.

Succes met oefenen... :)

PS: kijk vooral VEEL naar anderen. Er zijn op youtube ook veel filmpjes over manual Divebomben te vinden. Erg vermakelijk en leerzaam.

Om alvast te beginnen.....
Kijk dit is wat ik zocht hier heb ik wat aan! Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Nephalem schreef op maandag 27 juni 2011 @ 23:31:
[...]

Om je nog wat gekker te maken, lvl 112-120 is net zo veel xp als lvl 1-112 :+

En hoe mensen die dingen bij elkaar spelen... zoals Koopmans ook al aangeeft is het redelijk goed te doen om 60k+ xp te bereiken met een BB5. Dan gaan zelfs levels van 2 mil in verhouding redelijk hard.
Dat merkte ik met de NBB, ja. Maar volgens mij was die er gisteren niet. Ben maar op tijd gaan slapen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Orbit, de night battle boosts zijn er elke avond vanaf 11 uur. Alleen zo zijn niet alle boosts even effectief voor de xp volgens mij. Voor m'n BB5 crew (over 3 levels bb6...) gaat normal, gb1 of gb2 het hardst.
Bij select mode rooms boost zie je toch veel ca/cl, bb/ca en cv rooms open, erg lekker voor de credits.
Bij night battle rooms boosts is een winnend potje met een cv ook erg goed voor de credits. Heb gister niet zo lang gespeeld, maar heb een ronde in m'n cv gedaan met 138k credits en dan is dat nog niet eens zo erg veel.

Vanavond in ieder geval select mode rooms boost.

[ Voor 1% gewijzigd door Koopmans op 28-06-2011 14:18 . Reden: ticvoutjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Hm, vaag. Dan was ik gisteren gewoon niet zo goed. Na 2 battles met nauwelijks 10k XP ben ik maar fijn gaan slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren was het de select rooms die boost gaven. Man o man wat heb ik credits lopen harken!!

240K credits per gewonnen game.... nice nice nice....
Hoorde dat er zelfs gasten waren die uitschieters naar 1mil credits per game hadden.

yummeh.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Jammer alleen dat 9 van de 10 rooms CV rooms waren... Als BB-driver moest je veel langer wachten dan normaal en de XP was echt om te huilen zo slecht, veelal omdat natuurlijk alleen BB5 spelers noemenswaardig bijdragen aan de damage output.

Als dat zo moet; liever geen NBB voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Vanavond weer normal rooms, kun je gewoon een bb1-4 aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
0rbit schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:29:
Jammer alleen dat 9 van de 10 rooms CV rooms waren... Als BB-driver moest je veel langer wachten dan normaal en de XP was echt om te huilen zo slecht, veelal omdat natuurlijk alleen BB5 spelers noemenswaardig bijdragen aan de damage output.

Als dat zo moet; liever geen NBB voor mij!
Niemand houdt je tegen om gewoon GB's te hosten :P

Select rooms zijn nu eenmaal een mode met relatief weinig xp, wel zoals vermeld heel geschikt voor credit farming. Kan me er wel in vinden, als ze elke nacht GB2 gaan boosten kunnen ze net zo goed lvl 120 crew gaan verkopen :P

Daarnaast hebben CV's meer profijt van deze game mode, waar BB's met name in black rooms een duidelijke streep voor hebben aangezien xp daar veel meer van damage afhangt en minder van team resultaat en neergehaalde planes.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
Iemand idee welke rooms vannacht en dit weekend geboost worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Nephalem schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 19:04:
Daarnaast hebben CV's meer profijt van deze game mode, waar BB's met name in black rooms een duidelijke streep voor hebben aangezien xp daar veel meer van damage afhangt en minder van team resultaat en neergehaalde planes.
Het probleem met de black rooms is, zeker tijdens de NBB, dat natuurlijk veel highlevel BB5 spelers eropaf komen. Die doen per definitie meer damage. Ik ben nu nog gedwongen een paar levels in mijn BB4 te blijven; dan is een GB2 gewoon makkelijker aangezien de tegenstand wat diverser is.

Maar goed... het blijft maar een spelletje ;) Wel een heel leuk spelletje, dus ik ben er niet rouwig om hoor als ik een keertje niet speel. Nog een paar dagen dan las ik sowieso een pauze in! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Leondendungen schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 09:52:
Iemand idee welke rooms vannacht en dit weekend geboost worden?
Dat is allemaal in dit topic te vinden http://board.twowar.com/index.php?showtopic=23146
Wordt ook elke keer weer geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
0rbit schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:06:
[...]

Het probleem met de black rooms is, zeker tijdens de NBB, dat natuurlijk veel highlevel BB5 spelers eropaf komen. Die doen per definitie meer damage. Ik ben nu nog gedwongen een paar levels in mijn BB4 te blijven; dan is een GB2 gewoon makkelijker aangezien de tegenstand wat diverser is.

Maar goed... het blijft maar een spelletje ;) Wel een heel leuk spelletje, dus ik ben er niet rouwig om hoor als ik een keertje niet speel. Nog een paar dagen dan las ik sowieso een pauze in! :)
Das dus de pracht van black rooms: Een aan te passen levelcap en de host bepaalt de beperkingen van de room. Dus als jij de high lvl BB5 niet wil hebben -> BB4 room of cappen op 110 ofzo.

[ Voor 20% gewijzigd door Nephalem op 30-06-2011 19:22 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
wel grappig haal steeds rond de 10k damage soms uitschieters tot 25k met een flechter niet slecht of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker niet verkeerd. Het voordeel van een klein onbetekenend bootje. Zo vind ik de svetlana ook super in GB2.... ALS je dicht genoeg bij kan komen en een BB is in gevecht met een andere BB kan je redelijk ongestoord los gaan. Ik heb regelmatig 35K damage gehad met een svetlana. Als je dan ook nog eerst een paar minuten aan het AA-en bent, dan is het dubbel scoren: credits vanwege AA en exp vanwege flinke damage.

Nu ben ik vooral bezig met AA met de SN PCA. Ik blijf hierin totdat ik lvl 67 (Gangut) heb bereikt en stap dan over op BB. BB1 is te treurig voor woorden. De spread is zo verschrikkelijk beroerd dat het gewoon niet te gebruiken is (en ik heb prem elite boosted accuracy gunners volledig BVE)
Maar hopen dat de gangut iets beter is. In ieder geval wordt het met de IM gelukkig zeker wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Nephalem schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 19:20:
[...]

Das dus de pracht van black rooms: Een aan te passen levelcap en de host bepaalt de beperkingen van de room. Dus als jij de high lvl BB5 niet wil hebben -> BB4 room of cappen op 110 ofzo.
In theorie perfect; in de praktijk voor mij niet zo handig. Ik probeer altijd de tijd die ik moet wachten in de room ook nuttig te zijn (werk) en ga eigenlijk alleen af op de geluiden bij het aftellen :+ (ja ik ben heel lui...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:14
0rbit schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:26:
Ik hoef overigens nog maar 3 levels tot de lvl110 guns; dus het valt eigenlijk nog best mee :) Krijg weer moed! Gewoon stug spelen van 23:00 tot een uurtje of 1:30 en dan maar wat langer 's avonds doorwerken.

Ik zou die 110 guns nooit nemen. Ze zijn zwaarder, wat ten koste gaat van je bulge. Ze doen iets meer damage, maar geweldig wordt het nooit. Daar komt nog bij dat je spread slechter is, waardoor enig voordeel eigenlijk meteen teniet wordt gedaan. Verder duurt het langer om te herladen.

Niet doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Ik heb gister m'n BB crew op m'n Ticonderoga gezet om tegelijkertijd maar wat credits binnen te krijgen terwijl ze de laatste levels tot 115 afleggen.
Fighters zijn alleen nog iets aan de lage kant dus die krijgen nu niet meer zo veel xp, maar m'n BB crew krijgt zelfs bij een verlies bijna 20k per ronde erbij. De credits lopen zeer uiteen van 25k bij verlies tot 90k bij winst in GB2.
Maarja, met level 61-65 FPS mag ik niet klagen over deze resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lvl 61-65 FP's op een PCV?.... Dat wordt helemaal een lange grind. Die moeten haast next to nothing aan exp krijgen....

Ik ga toch nu al naar BB.... Ik heb net de Poltava (=svastopol) PBB gekocht. Wat een lekker schip! Zelfs met mijn relatief laag lvl crew al in mijn eerste rondje 40K damage en 25K exp. Op hoogste angle (40 gr) zie ik mijn shells niet landen, maar dat komt vanzelf goed als mijn BO er een paar lvls bij krijgt. Spread is echt goed te doen, zelfs met lvl 69 gunners. Aanradertje voor SN grind dus.

Zelfs ECHT laag lvl crew krijgt een redelijke exp: lvl43 supports kregen 11K exp. Dat bij 40K exp per lvl schiet toch op. Minder dan 4 games per lvl voor die supports.

Tot IM zit ik dus zeker in de Poltava.... (en misschien wel langer)
Enige nadeel vind ik de snelheid. 28/38 is niet direct een speedboat te noemen.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2011 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
28/38 is toch nog altijd een stuk sneller dan m'n sevasopol.

Het klopt dat m'n FPS erg weinig xp krijgen, zo'n 2k, maar zodra all m'n supports level 115 hebben bereikt stap ik weer over in m'n essex. Reload gunners deden 4 dagen over 112-113, ga er dus van uit dat ik in een dikke week alles op minimaal 115 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:13:
lvl 61-65 FP's op een PCV?.... Dat wordt helemaal een lange grind. Die moeten haast next to nothing aan exp krijgen....

Ik ga toch nu al naar BB.... Ik heb net de Poltava (=svastopol) PBB gekocht. Wat een lekker schip! Zelfs met mijn relatief laag lvl crew al in mijn eerste rondje 40K damage en 25K exp. Op hoogste angle (40 gr) zie ik mijn shells niet landen, maar dat komt vanzelf goed als mijn BO er een paar lvls bij krijgt. Spread is echt goed te doen, zelfs met lvl 69 gunners. Aanradertje voor SN grind dus.

Zelfs ECHT laag lvl crew krijgt een redelijke exp: lvl43 supports kregen 11K exp. Dat bij 40K exp per lvl schiet toch op. Minder dan 4 games per lvl voor die supports.

Tot IM zit ik dus zeker in de Poltava.... (en misschien wel langer)
Enige nadeel vind ik de snelheid. 28/38 is niet direct een speedboat te noemen.
Met supports die 20 levels achterlopen mag je met 38 Oh echt niet mopperen mijns inziens. (of is die lvl 43 een uitzondering?)

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had geen guns in m'n T slots en low lvl crew weegt ook al niet veel.

Ik had 3 lvl 57 engi's erop.. Die zijn er nu weer van af en vervangen door lvl 45-47 supports. Ook heb ik nu wel guns op m'n T slots (5.1 SD2's voor AA) en nu zit ik op 36kn OH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
Gisteren avond heb ik mijn Iowa gehaald, nu ben ik benieuwd wat voor setup jullie gebruiken op je Iowa, bedoel dat Engine, Armor, AA guns noem maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk standaard antwoord voor USN:
Engine: die met het meest vermogen
AA: don't bother, tenzij je highlvl gunners hebt die met de crap AA guns van USN toch wat vliegtuigen kunnen neerhalen.
Armor: 0.4 belt, verder aanvullen met bulge zonder dat je snelheid lager wordt. Eventueel nog een punt of 4 bulk om wat langer OH te kunnen gebruiken, maar in ieder gaval geen snelheid verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Opletten bij de engine: De hoogste engine (BB VIII) is NIET de beste voor de Iowa, je moet de VII heavy hebben. Verder gewoon de 16" Mark 7 L erop leggen.
En qua armor is 0.2 belt genoeg om torp dmg te halveren, 0.4 heeft zover ik weet geen meerwaarde?

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
ik heb wel aa op m'n iowa. de 5" level 22 guns doen op 36 graden veel dmg. Hebben ook een redelijk bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
WAAROM gaat dat lvlen zo sloom XD en het word later nog slomer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Omdat men graag premium subscriptions wil verkopen.

Verder gaat levelen in GB2 sneller dan in Blitz.Je hoeft maar een paar vliegtuigen neer te schieten voor een redelijke hoeveelheid xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
mmh
wat is sneller lvlen voor me 52 bo met bogue locals en dan het beste hopen? of met de new orleans volgens mij en wat fun hebben (heb lvl 69 gunner en 79)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Mijn BO heeft nog wat pilots moeten nalevelen mbv AA werk in de Atlanta en Pensacola. Heb bogue en independence grotendeels overgeslagen. Verder doen de premium BBs het ook leuk als afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
ik ga er geen geld aan uitgeven heb lvl 62 divebomber 45 torpbomber en 48 fighter 45 en 44 fighters..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
net gratis elite engine lvl 12 gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
en verkocht voor 5mil
wat zijn trouwens de + en - punten aan france en russia?

[ Voor 58% gewijzigd door dudee op 04-07-2011 15:14 ]

Pagina: 1 ... 19 ... 25 Laatste