Ah dat valt nog meeMelniek schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 12:43:
Een HA kost 5 miljoen.
Mijn nagelevelde support is klaar

[ Voor 28% gewijzigd door 0rbit op 20-05-2011 08:52 ]
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Ah dat valt nog meeMelniek schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 12:43:
Een HA kost 5 miljoen.
[ Voor 28% gewijzigd door 0rbit op 20-05-2011 08:52 ]
Verwijderd
Verwijderd
I don't hate you, I nothing you
[ Voor 77% gewijzigd door Nephalem op 11-06-2011 17:12 ]
Verwijderd
Verwijderd
Van welke tot welke tijd telt deze Night boost.Koopmans schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 23:43:
Op NFEU hebben we onze night boost weer terug. Wel 50% boost dit keer, maar toch leuk.
Maar weer eens wat vaker 's avonds laat spelen.
Verwijderd
Verwijderd
Beetje late reactie maar toch: enige optie is dan met torps te gaan werken en zo die bulge langzaam aan opruimen. Met DB's kom je gewoon niet er door heen vanwege de SD. DB worden domweg gebounced. Zelfs met een CV3 en T2 DB's was het vrijwel onmogelijk om de beast te killen.ipazza schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 23:30:
Vet net 2 potjes kill the beast gedaan. Een s.h44 met 25.5 inch armor en shitload of bulge.
Ding is niet te killen max cv1 dus alleen cl ca cv1.
[ Voor 39% gewijzigd door 0rbit op 25-06-2011 16:50 ]
Als je dat al lang vindt gok ik erop dat je helemaal niet over het stuk dat erna komt wil denken0rbit schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 16:25:
Nog 1M XP voor mijn H44... duuuuurt langggg
Altijd leuk; je oude fleetgenoten in hun BB5 killen!
Ik heb voor na H.44 nog geen doelen gesteldNephalem schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:08:
[...]
Als je dat al lang vindt gok ik erop dat je helemaal niet over het stuk dat erna komt wil denken
H44 is wel een heel erg fijn bootje als je er eenmaal aan gewend bent!
[ Voor 33% gewijzigd door 0rbit op 25-06-2011 21:25 ]
In ieder geval tot aan 60 locals gebruiken. Dicht bij de BB blijven die je wilt ondersteunen en alle planes in de buurt neerhalen. Wel opletten dat je planes levend terugkomen anders kom je vrij rap zonder te zitten, ze hebben namelijk maar zon 20 seconden vluchttijd.dudee schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:45:
ik heb het ook weer geinstalld
. btw met locals only vliegen of ook nog normale vliegtuigen want de vliegtuigen normale worden zo uit de lucht geknalt bij mij atm
heb bogue dus ik ben slecht XD heb al wel genoeg fighters en bombers
[ Voor 8% gewijzigd door 0rbit op 26-06-2011 01:46 ]
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2011 12:05 ]
Indien je geen damage doet of vliegtuigen neerhaalt wordt je totale xp maar 30% van het totaal op NA in ieder geval. Dat is dus een behoorlijk gat om leechen te ontmoedigen.Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2011 @ 12:03:
nope..... voor scouten krijg je geen punten. Als je helemaal niets aan damage doet in een game, dan krijg je daar een penalty voor. Ik weet niet meer hoeveel procent minder exp je dan krijgt maar het loopt behoorlijk op. Beter om bijvoorbeeld 1 vliegtuig met AA neerhalen dan helemaal niets.
GB1, GB2, Blitz en orange rooms zijn 'gedeelde exp' Dus je krijgt wel wat exp als je aan zo'n game deelneemt. Het wordt overigens niet echt gewaardeerd dat je in een game 'niets' doet. Het lijkt me ook vooral niet leuk om niets te doen. Dan wordt het wel een erg lange zit om tot een degelijke BB of CV te komen.
Ik had gisteren tijdens de boost ook nog een paar leuke rondjes in een sub. 50-60K damage en 30K exp.... (was overigens KM SS3) Maar sub blijft lastig om te levlen door beroerde exp voor torp damage.
@dudee: waar vaar je in rond en wat voor crew heb je? Zit je op NFNA of op NFEU? Wellicht dat we je wat tips kunnen geven..
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Nephalem op 26-06-2011 14:19 ]
[ Voor 45% gewijzigd door ipazza op 26-06-2011 18:46 ]
Ik heb speciaal hiervoor een extra gunner geleveld.ipazza schreef op zondag 26 juni 2011 @ 18:39:
Oooich... wat een faal net de SS4 van KM gekregen... maar die gunners zijn lvl 74 dus als ik mijn BB gunners gebruik ben ik kwa snelheid geen drol opgeschoten. De airsupply daarintegen is wel awesomeo meer geworden.
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2011 08:11 ]
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2011 09:34 ]
[ Voor 21% gewijzigd door 0rbit op 27-06-2011 10:33 ]
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2011 20:05 ]
Om je nog wat gekker te maken, lvl 112-120 is net zo veel xp als lvl 1-1120rbit schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:26:
De stap naar Kaiser is 3x verder dan die tussen BB4 en 5... oh men. Hoe kan het dat sommigen 4 BB6 hebben?
[ Voor 25% gewijzigd door Nephalem op 27-06-2011 23:34 ]
Kijk dit is wat ik zocht hier heb ik wat aan! BedanktVerwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 20:02:
Je kan op 2 manieren je bommen lossen:
auto methode en manual methode.
Auto: Selecteer je vliegtuigen en rechtsklik op je target. Je ziet een rode markering rond je target en je vliegtuigen gaan naar max hoogte en richting je target vliegen. Zodra ze je target bereikt hebben gaan ze in duikvlucht. Ze laten bommen droppen zodra je met rechter muisklik (spamklik) op je target klikt tijdens de duikvlucht. Bij laag lvl pilots zal je van grote hoogte moeten droppen omdat anders je vliegtuigen neergehaald worden door AAA.
Manual: Selecteer je vliegtuigen. LINKSklik op enige afstand van je vliegtuigen. De vliegtuigen gaan naar max hoogte en groeperen in de richting van de groene cirkel die door LINKSklik is ontstaan. De vliegtuigen zullen de duik inzetten ter plaatse van de groene cirkel. Om alle vliegtuigen op een kluitje bij elkaar te krijgen zal je moeten oefenen door die linksklik een paar keer uit te voeren op je geselecteerde vliegtuigen. Als ze allemaal bij elkaar zitten zoek je je target op en linksklik je in de buurt van je target. Zodra de vliegtuigen de duik inzetten druk je op . (punt) om de bommen te lossen.
Succes met oefenen...
PS: kijk vooral VEEL naar anderen. Er zijn op youtube ook veel filmpjes over manual Divebomben te vinden. Erg vermakelijk en leerzaam.
Om alvast te beginnen.....
Dat merkte ik met de NBB, ja. Maar volgens mij was die er gisteren niet. Ben maar op tijd gaan slapenNephalem schreef op maandag 27 juni 2011 @ 23:31:
[...]
Om je nog wat gekker te maken, lvl 112-120 is net zo veel xp als lvl 1-112
En hoe mensen die dingen bij elkaar spelen... zoals Koopmans ook al aangeeft is het redelijk goed te doen om 60k+ xp te bereiken met een BB5. Dan gaan zelfs levels van 2 mil in verhouding redelijk hard.
[ Voor 1% gewijzigd door Koopmans op 28-06-2011 14:18 . Reden: ticvoutjes ]
Verwijderd
Niemand houdt je tegen om gewoon GB's te hosten0rbit schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:29:
Jammer alleen dat 9 van de 10 rooms CV rooms waren... Als BB-driver moest je veel langer wachten dan normaal en de XP was echt om te huilen zo slecht, veelal omdat natuurlijk alleen BB5 spelers noemenswaardig bijdragen aan de damage output.
Als dat zo moet; liever geen NBB voor mij!
Het probleem met de black rooms is, zeker tijdens de NBB, dat natuurlijk veel highlevel BB5 spelers eropaf komen. Die doen per definitie meer damage. Ik ben nu nog gedwongen een paar levels in mijn BB4 te blijven; dan is een GB2 gewoon makkelijker aangezien de tegenstand wat diverser is.Nephalem schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 19:04:
Daarnaast hebben CV's meer profijt van deze game mode, waar BB's met name in black rooms een duidelijke streep voor hebben aangezien xp daar veel meer van damage afhangt en minder van team resultaat en neergehaalde planes.
Dat is allemaal in dit topic te vinden http://board.twowar.com/index.php?showtopic=23146Leondendungen schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 09:52:
Iemand idee welke rooms vannacht en dit weekend geboost worden?
Das dus de pracht van black rooms: Een aan te passen levelcap en de host bepaalt de beperkingen van de room. Dus als jij de high lvl BB5 niet wil hebben -> BB4 room of cappen op 110 ofzo.0rbit schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:06:
[...]
Het probleem met de black rooms is, zeker tijdens de NBB, dat natuurlijk veel highlevel BB5 spelers eropaf komen. Die doen per definitie meer damage. Ik ben nu nog gedwongen een paar levels in mijn BB4 te blijven; dan is een GB2 gewoon makkelijker aangezien de tegenstand wat diverser is.
Maar goed... het blijft maar een spelletjeWel een heel leuk spelletje, dus ik ben er niet rouwig om hoor als ik een keertje niet speel. Nog een paar dagen dan las ik sowieso een pauze in!
[ Voor 20% gewijzigd door Nephalem op 30-06-2011 19:22 ]
Verwijderd
In theorie perfect; in de praktijk voor mij niet zo handig. Ik probeer altijd de tijd die ik moet wachten in de room ook nuttig te zijn (werk) en ga eigenlijk alleen af op de geluiden bij het aftellenNephalem schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 19:20:
[...]
Das dus de pracht van black rooms: Een aan te passen levelcap en de host bepaalt de beperkingen van de room. Dus als jij de high lvl BB5 niet wil hebben -> BB4 room of cappen op 110 ofzo.
Ik zou die 110 guns nooit nemen. Ze zijn zwaarder, wat ten koste gaat van je bulge. Ze doen iets meer damage, maar geweldig wordt het nooit. Daar komt nog bij dat je spread slechter is, waardoor enig voordeel eigenlijk meteen teniet wordt gedaan. Verder duurt het langer om te herladen.0rbit schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:26:
Ik hoef overigens nog maar 3 levels tot de lvl110 guns; dus het valt eigenlijk nog best meeKrijg weer moed! Gewoon stug spelen van 23:00 tot een uurtje of 1:30 en dan maar wat langer 's avonds doorwerken.
De stap naar Kaiser is 3x verder dan die tussen BB4 en 5... oh men. Hoe kan het dat sommigen 4 BB6 hebben?
Verwijderd
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2011 12:16 ]
Met supports die 20 levels achterlopen mag je met 38 Oh echt niet mopperen mijns inziens. (of is die lvl 43 een uitzondering?)Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:13:
lvl 61-65 FP's op een PCV?.... Dat wordt helemaal een lange grind. Die moeten haast next to nothing aan exp krijgen....
Ik ga toch nu al naar BB.... Ik heb net de Poltava (=svastopol) PBB gekocht. Wat een lekker schip! Zelfs met mijn relatief laag lvl crew al in mijn eerste rondje 40K damage en 25K exp. Op hoogste angle (40 gr) zie ik mijn shells niet landen, maar dat komt vanzelf goed als mijn BO er een paar lvls bij krijgt. Spread is echt goed te doen, zelfs met lvl 69 gunners. Aanradertje voor SN grind dus.
Zelfs ECHT laag lvl crew krijgt een redelijke exp: lvl43 supports kregen 11K exp. Dat bij 40K exp per lvl schiet toch op. Minder dan 4 games per lvl voor die supports.
Tot IM zit ik dus zeker in de Poltava.... (en misschien wel langer)
Enige nadeel vind ik de snelheid. 28/38 is niet direct een speedboat te noemen.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 58% gewijzigd door dudee op 04-07-2011 15:14 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq