Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 165 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 16 Laatste
Acties:
  • 78.145 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 15:33

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:35:
[...]

ja mijn speeltijd verschilt sowieso aangezien mijn lessen niet vast staan.
Ik moet sowieso eerst ff een trial account ding hebben aangezien ik niet weet of me laptop WoW goed trekt ( 1,8 ghz dualcore, 2 gb ram, geforce 7300, dus moet wel gaan eigenlijk?).

Maar ik zat zelf te denken aan dus samen levelen vanwege de speed bonus + centjes :P
Weet niet of 2,5k gold reeel is?

Wat heb je als main char eigenlijk?
Dat IS mijn main char :D Ik ben pas net begonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

internetinfo schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:14:
Dag mensen, hier ook een voormalig WoW speler.

Ik ben eind 2007 gestopt i.v.m. verschillende redenen, maar zit er aan te denken om weer te gaan spelen. Echter, is het nu nog wel leuk om te beginnen?
Het beeld dat ik (toen al) een beetje heb is dat iedereen alles al heeft en je moeilijk in een goede group/raid komt.

Hoe lang zou het met mijn char ongeveer duren tot ik weer een beetje op niveau ben? :)
En zijn er nog genoeg anderen die ook nog vanaf lvl 0 beginnen (dus geen alt), of is elke level 0-69 die je tegenkomt gewoon een alt?

Heb btw nog wel 3k gold AFAIK, dus gear kopen indien nodig is mogelijk :P
Prachtige tijd om te starten!
Zorg dat je chars klaar zijn voor WOLTK, want 13 november begint het feest!
Voor een epic flying zou ik nu als ik jou was geen geld meer uitgeven, probeer zoveel mogelijk er bij te verzamelen, je kunt je flying toch pas op level 77 gebruiken.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2008 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:37:
[...]

Dat IS mijn main char :D Ik ben pas net begonnen :P
Owh nee sorry, dan zoek ik toch iemand anders. Zoek meer een hardcore speler die mij gewoon een lekkere boost kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Pedr0 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:10:
Sowieso mss niet verkeerd om te melden als in na een lange tijd weer gaat beginnen met WoW. Dan kunnen we je hier 10 dagen gratis geven alvorens je je account gaat verlengen. (Resurection)
Slecht idee. Ik had mijn account na 2.5 jaar opnieuw geactiveerd dmv de TBC trial. Ik begin met spelen, xp bar loopt op.....en net voor ik 61 zou dingen blijft hij gewoon vol staan: je kan NIET levelen boven lvl 60 met een trial (je kan wel naar de underworld, dus wel degelijk TBC content) :|.
"Goed, dan maar snel even de volledige versie op de site kopen" denk je dan. Eerder had ik immers op de europese site een link gezien waarmee je gewoon een key kon kopen op wow-europe tegen een leuk prijsje. Vanaf het moment dat die trial actief werd, werd die link echter grijs, onmogelijk om nog de volledige versie online te kopen |:( .
Een ticket geopend voor blizzard: sturen ze me terug dat er niets anders opzit dan de retailbox te kopen in de winkel. Zeer leuk: ik word dus verplicht om de (duurdere) fysieke box te kopen terwijl ik helemaal geen zin heb in een dvd doosje met 6 cd schijfjes (mochten die clowns bij blizzard het nu nog op dvd zetten...) terwijl ik de install in veel handigere vorm op mijn usb schijf heb staan. Kwam nog eens bij dat het zaterdagavond was en ik dus tot maandag moest wachten (nog een geluk dat er maandagavond nog een winkel open was na mijn werk) vooraleer ik EINDELIJK een retaildoos had, waarvan ik de retailkey dan op de site moest ingeven (dat werkt dan weer wèl) zodat ik eindelijk boven lvl 60 uit kom komen.

Trial key's zijn blizzard's manier om terugkomende spelers te belazeren en te koeieneren.
:r Blizzard

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:44
Iemand trouwens hier die op Auchindoun speelt, horde kant uiteraard? ;)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

boeboe doet boehoe ? :D

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:37
Boeboe schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:03:
[...]

Slecht idee. Ik had mijn account na 2.5 jaar opnieuw geactiveerd dmv de TBC trial. Ik begin met spelen, xp bar loopt op.....en net voor ik 61 zou dingen blijft hij gewoon vol staan: je kan NIET levelen boven lvl 60 met een trial (je kan wel naar de underworld, dus wel degelijk TBC content) :|.
"Goed, dan maar snel even de volledige versie op de site kopen" denk je dan. Eerder had ik immers op de europese site een link gezien waarmee je gewoon een key kon kopen op wow-europe tegen een leuk prijsje. Vanaf het moment dat die trial actief werd, werd die link echter grijs, onmogelijk om nog de volledige versie online te kopen |:( .
Een ticket geopend voor blizzard: sturen ze me terug dat er niets anders opzit dan de retailbox te kopen in de winkel. Zeer leuk: ik word dus verplicht om de (duurdere) fysieke box te kopen terwijl ik helemaal geen zin heb in een dvd doosje met 6 cd schijfjes (mochten die clowns bij blizzard het nu nog op dvd zetten...) terwijl ik de install in veel handigere vorm op mijn usb schijf heb staan. Kwam nog eens bij dat het zaterdagavond was en ik dus tot maandag moest wachten (nog een geluk dat er maandagavond nog een winkel open was na mijn werk) vooraleer ik EINDELIJK een retaildoos had, waarvan ik de retailkey dan op de site moest ingeven (dat werkt dan weer wèl) zodat ik eindelijk boven lvl 60 uit kom komen.

Trial key's zijn blizzard's manier om terugkomende spelers te belazeren en te koeieneren.
:r Blizzard
Uhm Battlechest ? DvD versies Ftw , en ze zijn er allang met DvD's hoor ook los :)
Key op het internet kopen , en Iso Downloaden ?
inkoppertje ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 16-09-2008 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Mektheb schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:12:
[...]

Uhm Battlechest ? DvD versies Ftw , en ze zijn er allang met DvD's hoor ook los :)
Key op het internet kopen , en Iso Downloaden ?

[...]

inkoppertje ;)
Kon het niet laten 8)

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:52:
[...]

Owh nee sorry, dan zoek ik toch iemand anders. Zoek meer een hardcore speler die mij gewoon een lekkere boost kan geven.
Ik heb hier opzich wel intresse in :)
Wil graag een tank hebben voor Wotlk maar om al die levels weer te gaan farmen pfff :9
Mijn main is hier te vinden.
Vrienden van mij willen ook nog een char rerollen dus hebben we desnoods altijd een groep voor een instance etc.
Mijn email adres / MSN adres is te vinden op mijn GoT profiel. Laat maar wat van je horen over hoe en wat mij lijkt het wel leuk :)

Edit:
En voor de mensen die PuG raids zochten raad ik jullie Draenor aan als server.
Kara, Maggy en Gruul PuG's zijn er echt ontzettend veel en er word ook regelmatig SSC, TK gepugged. Ben zelfs een aantal keer mee geweest in een MH en BT PuG waarin in MH Winterchill gewoon plat ging en in TK VR en Solarian.

[ Voor 29% gewijzigd door Radiance op 16-09-2008 13:29 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

internetinfo schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:28:
[...]

Dat kan idd, is een win-win voor ons beiden. :) Stuur maar. Char = Baxsie, onder account Elixerforte (don't ask :P ).

[...]

Dat was toen ook al het probleem ja. Je kon van 1900 tot 2300 wachten en roepen om een group, maar het werd toch niks. Je kreeg hem niet compleet, that is.

Zijn er misschien mensen die hier op een realm zitten waar het allemaal nog meevalt? Zit zelf op Laughing Skull atm..

Dat we straks allemaal weer gaan levelen klopt idd, en dan zal de PvE gear zich ook rap gelijk trekken denk ik zo. :)
Meh, ik ben een beginnende speler en zit op Darkspear. Gisteren voor het eerst actief een groep gezocht samen met mijn recruit a friend maatje. Binnen een kwartier hadden we de groep compleet en na 25 minuten begonnen we. Was voor mij de eerste keer en ik moet zeggen _/-\o_

Ik ga zeker mijn poppetje verder uitbouwen, al heb ik eigenlijk te weinig tijd om te spelen.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:36

JSchut

.....

Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:52:
[...]

Ik heb er wel oren naar om dit samen met je te doen... Heb zelf al 4 70ers (2 allies en 2 horde). Ben zelf ongeveer 6 maandjes geleden denk ik overgestapt naar de horde na ~2 jaar alliance. Ik speel in principe elke doordeweekse avond (behalve donderdag en vanaf volgende week ook vrijdag niet de gehele avond) verders in het weekend ben ik ook veelal online.

Zelf speel ik nu op Shattered halls PvP en hier zou ik de horde chars graag levelen.

Mis mijn Rogue en shaman en deze zou ik dus ook graag aan de horde side levelen :)

mocht je interesse hebben mail mij dan even (zie profiel voor mijn mail adres)

[ Voor 5% gewijzigd door JSchut op 16-09-2008 13:36 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

is http://www.wow-europe.com bij jullie ook down :?

Volgens site checkers is hij up, maar ik kom er niet op :?

[ Voor 37% gewijzigd door Flapmo op 16-09-2008 13:38 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:37
Flapmo schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:37:
is http://www.wow-europe.com bij jullie ook down :?

Volgens site checkers is hij up, maar ik kom er niet op :?
Ik kom er oook niet op dus :) zou wel enorme lag zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL ofc, wow loopt al weer vol want mensen komen thuis en eerste dag dat de ptr's up zijn xD wat is het toch weer typisch.. /sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Vraagje trouwens.
Ik kan nergens een macro vinden die een bericht in m'n scherm geeft zaols een raidwarning dat doet.

Ik heb voor mijn shaman een macro gemaakt om totem twisten wat makkelijker te maken.
Nu krijg ik dus in mijn chat iedere 8 seconden het bericht dat ik een nieuwe Windfury totem neer moet zetten maar op thrash als er even niet in de chat gepraat is word dat dus een probleem aangezien het bericht iedere keer hetzelfde is en ik dus niet zie of er al een nieuw bericht voorbij komt als het chat frame helemaal volstaat met deze melding.

Daarom zou ik dus graag een kleine tekstmelding buiten mijn chatframe willen die 1 à 2 seconden zichtbaar is en dan weer verdwijnt o.d. maar kon hier niets over vinden.

Mocht dit niet bestaan heeft er dan iemand andere goede ideeën hiervoor?

De huidige macro die ik nu heb is als volgt:
code:
1
2
3
#showtooltip
/castsequence reset=2 Windfury Totem, Grace of Air Totem
/in 8 /run DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage("NIEUWE WINDFURY TOTEM!",1.0, 0.0, 0.01)

Edit
Toch niet goed gezocht hehe :)
code:
1
2
3
#showtooltip
/castsequence reset=2 Windfury Totem, Grace of Air Totem
/in 8 /run UIErrorsFrame:AddMessage("NIEUWE WINDFURY TOTEM", 1.0, 0.0, 0.0, 53, 5)

Bron: http://www.wowwiki.com/API_MessageFrame_AddMessage

Nu nog ervoor zorgen dat ie de /in command alleen start als de WF totem gedropt word anders gaat ie door de global cooldown out of sync lopen :P

[ Voor 17% gewijzigd door Radiance op 16-09-2008 14:24 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:04:
Wie heeft er interesse samen met mij een horde char te levelen? Ik dacht zo als we dat met Recruit a Friend doen, levelen we 3x zo snel, kan ik levels aan jouw gratis geven, krijg jij gratis speeltijd en een zhevra mount.

In ruil level je iedere week een aantal uurtjes samen met mij (tot ongeveer level 40). Geef je mij wat gratis items etc. en een hoopje goud.

Wie o wie heeft daar interesse in?
Blijkbaar wil je dat iemand jou gaat recruiten. Dat wil zeggen dat jij dus een nieuwe account aan moet maken om dit te laten werken. Dat wil zeggen dat je dan zelf 2 accounts bezit... dus:
Waarom recruit je niet gewoon jezelf en maak je gewoon op elke account een nieuw character aan die je vervolgens snel kan levellen op de momenten waar jij er zin in hebt?
In't kort:
- start WoW client 1
- start WoW client 2 (je hoeft het niet 2x te installen, gewoon 2x runnen is voldoende)
- maak op elke account een character een
- maak een macro met daarin "/follow NieuwCharacter2" bij NieuwCharacter1
- level met NieuwCharacter1 op de normale manier en klik de quests aan bij dat andere character

Of doe het gewoon effectiever:
http://www.dual-boxing.com/wiki/index.php/

[edit] Waarom trouwens maar tot level 40? Je hebt dan wel 20 levels erbij om te giften, maar die kan je enkel giften aan het character op de andere account zolang die lower level dan jezelf is. Die andere account kan trouwens niet terug-giften naar de nieuwe account.
Die eerste 40 levels zijn makkelijker om te verkrijgen dan de volgende 20.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2008 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Lijkt me een beetje onlogisch...ik ga er vanuit dat hij bedoeld of iemand HEM wil recruiten en niet zichzelf ;) Anders heb je helemaal gelijk :P

Edit:
Las jou zin verkeerd maar denk dat hij zelf nog geen account heeft en graag met WoW wil beginnen!?

[ Voor 28% gewijzigd door Radiance op 16-09-2008 14:27 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DnB-Terrorists schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 14:25:
Lijkt me een beetje onlogisch...ik ga er vanuit dat hij bedoeld of iemand HEM wil recruiten en niet zichzelf ;) Anders heb je helemaal gelijk :P
Als iemand HEM gaat recruiten betekent dat HIJ een nieuwe account aanmaakt, toch? Dat zei ik toch? :P

Recruiter: bestaande account, krijgt mount + normale RAF voordelen
Recruit: nieuwe account, krijgt normale RAF voordelen

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2008 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf nog geen account vandaar :)

Ben lang geleden gestopt, heb me 60 rogue en 60 warrior verkocht toen. Dus heb al wat ervaring.
en aangezien ik nu veel tijd over lijk te hebben en er veel veranderd is wil ik weer opnieuw beginnen.

en misschien is tot 60 doorlevelen ook niet zo slecht. Ligt eraan wat mijn maatje wilt dan.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2008 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Heb nog geen mail van je maar ik zou gewoon door willen lvl'en naar 60 om zo snel mogelijk nog wat leuke gear voor wotlk te kunnen krijgen :P

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik ben weer van plan te gaan spelen omdat de expansion op de hoek ligt. Maar ik ben eigenlijk op zoek naar een guild om te starten met WOTLK. Ik heb geen zin in die standaard PUG groeps die afk gaan enzo. Zijn er nog guilds die mensen zoals mij accepteren (Rogue)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Laatst online: 16:36

JSchut

.....

Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 14:30:

Ben lang geleden gestopt, heb me 60 rogue en 60 warrior verkocht toen. Dus heb al wat ervaring.
en aangezien ik nu veel tijd over lijk te hebben en er veel veranderd is wil ik weer opnieuw beginnen.

en misschien is tot 60 doorlevelen ook niet zo slecht. Ligt eraan wat mijn maatje wilt dan.
Zoals eerder gepost heb ik hier wel oren naar. mail me maar

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 14:30:

Ik weet niet precies wat je wilt gaan doen.. maar aangezien je al wat ervaring heb wil ik je best recruiten en dan samen met je lvlen. Dan spelen we samen op Lightning's Blade, mag je ook bij me in de guild.. Dan lvl ik men shammy verder. Is alliance en ik heb een guild vol lvl 70's die altijd kunnen helpen/boosten. En dan hebben we ook nog eens die xp bonus dus dat schiet helemaal lekker op dan!

Laat even weten of je interesse hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 13:16

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 14:36:
Hallo allemaal,

Ik ben weer van plan te gaan spelen omdat de expansion op de hoek ligt. Maar ik ben eigenlijk op zoek naar een guild om te starten met WOTLK. Ik heb geen zin in die standaard PUG groeps die afk gaan enzo. Zijn er nog guilds die mensen zoals mij accepteren (Rogue)
Tja ligt er aan of welk realm je speelt, ally of horde :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKonings
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11-2023
Kan iemand mij een site posten waar ik de balance kan vinden van de server Vashj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk hier de reacties van vandaag ff aan en dan neem ik contact op met mensen. Ben iig wel opzoek naar een Horde iemand, aangezien ik dat altijd heb gespeeld en ook wil blijven doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-08 16:07

Moortn

Hallo

MrKonings schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 14:57:
Kan iemand mij een site posten waar ik de balance kan vinden van de server Vashj
warcraftrealms.com. Staat er zowel in % en aantallen van horde/alliance als in classes en races

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Waarheid doet pijn he schat :> . Het almachtige blizzard blijkt niet perfect te zijn, maar het zal ik wel zijn die een aansteller is :o

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKonings
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11-2023
Moortn schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:07:
[...]

warcraftrealms.com. Staat er zowel in % en aantallen van horde/alliance als in classes en races
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:34
Staat ook gewoon in de start post...

Niet dat het klopt hoor...

Magtheridon 09/05 CET PVP enGB 1,658 (19%) 6,953 (81%) 1 : 1.8 8,611

1658 horde maar zeker, uhuh : P

LOL, The Inner Circle heeft 13 members boven de lvl 10 :D

[ Voor 79% gewijzigd door ImdaMned op 16-09-2008 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:04

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ach wat betreft guilds is het ook gewoon kiezen.

Mijn eerste guild is (nog) geen echte guild. het is een guild op de Realm Blade's Edge. Iets van 100+ leden waarvan 90%+ Mage, Warlock, Shaman of Druid zijn. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja die low pop servers die ze gaan sluiten, dat zie je wel terug in die lijst. maar neptulon bijv heeft ook veel meer mensen dan daar staat volgens mij .. tis een indicatie, maar veel meer ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 17:23

Whuzz

Dodgeball!

Heeft iemand al een plekje waar WotlK *CE* (dus niet de gewone, maar de collector's edition) is te pre-orderen?

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:13
Carnagy schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:04:
[...]

De Neck is wel een must. http://www.wowhead.com/?quest=10944 dit is de quest die de neck uiteindelijk geeft. Er zit een pre-quest in en die is door een poster beschreven (groene tekst).

Scheelt heel wat dps als je die neck equipped ipv een ander item.
Neck is geen must.
Ik heb de neck ook niet (op de 1 of andere manier mis ik altijd de MH-runs waar ik alleen Rage nog nodig heb om de neck te kunnen krijgen) maar moedertje Sharaz heb ik al een paar keer down zien gaan. Wel cloak met shadow res. enchant, en de shadesteel set minus de legs. En zo zijn er nog wel een paar in de raid. Nog veeeeel belangrijker... loop van elkaar weg als je ge teleport word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Laatst online: 16-09 21:25
Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:40:
[...]

Prachtige tijd om te starten!
Zorg dat je chars klaar zijn voor WOLTK, want 13 november begint het feest!
Voor een epic flying zou ik nu als ik jou was geen geld meer uitgeven, probeer zoveel mogelijk er bij te verzamelen, je kunt je flying toch pas op level 77 gebruiken.
Ja inderdaad. Heb zelf nog die Turbo-Charged Flying Machine Control, en die voldoet nog prima denk ik.
Heb hem puur voor de lol (375 engineering, saman :X ).
Ga mijn account vanavond maar weer eens activeren :)

Kijken of het nog een beetje leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Laatst online: 21-07 14:51
Zjanzjak schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:55:
[...]

Neck is geen must.
Ik heb de neck ook niet (op de 1 of andere manier mis ik altijd de MH-runs waar ik alleen Rage nog nodig heb om de neck te kunnen krijgen) maar moedertje Sharaz heb ik al een paar keer down zien gaan. Wel cloak met shadow res. enchant, en de shadesteel set minus de legs. En zo zijn er nog wel een paar in de raid. Nog veeeeel belangrijker... loop van elkaar weg als je ge teleport word.
Je kan idd de Neck missen. Maar wat ik bedoel is dat als je de SR-neck niet hebt je daar iets tegenover moet zetten. Jij neemt bijv de SR shoes daarvoor in de plaats. De SR shoes geven je meer DPS/Healing dan de neck.

De neck is de meest goedkope SR oplossing voor Shraraz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat mensen gewoon een goedkoop alternatief regelen, http://www.wowhead.com/?item=24097

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:46

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:35:
[...]

ja mijn speeltijd verschilt sowieso aangezien mijn lessen niet vast staan.
Ik moet sowieso eerst ff een trial account ding hebben aangezien ik niet weet of me laptop WoW goed trekt ( 1,8 ghz dualcore, 2 gb ram, geforce 7300, dus moet wel gaan eigenlijk?).

Maar ik zat zelf te denken aan dus samen levelen vanwege de speed bonus + centjes :P
Weet niet of 2,5k gold reeel is?

Wat heb je als main char eigenlijk?
mocht je nog met R.A.F. aan de bak willen, heb er ook wel oren naar :P
Wel als alliance op trollbane though.
kan wss ook wel wat boosts regelen met andere accounts lenen/guildies omkopen enzo
zat er zelf aan te denken nog een account er bij te nemen, op dezelfde naam, en als de chars dan op 70/80 zitten ze terug te gooien naar men main account.
maar om dit met nog iemand (of 2) te doen is natuurlijk nog leuker :P
wel lastig afspreken though, maar als het niet moeilijk is, is het ook niet leuk ^^
stuur maar mailtje voor meer info (zie men profiel)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
Carnagy schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 16:11:
[...]

Je kan idd de Neck missen. Maar wat ik bedoel is dat als je de SR-neck niet hebt je daar iets tegenover moet zetten. Jij neemt bijv de SR shoes daarvoor in de plaats. De SR shoes geven je meer DPS/Healing dan de neck.

De neck is de meest goedkope SR oplossing voor Shraraz.
Ik moet er ook wel bij vermelden dat BT hier op farm is en de guild er ook naar is dat het niet perse hoeft, zoveel mogelijk sr gear. We hadden zelfs een hunter mee zonder enige sr gear. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Och, eerste keren dat wij bij Shazz stonden, hadden we gemiddeld 280 SR per persoon. (te weinig HoD's om iedereen full set te geven) Is ook niet echt een groot probleem hoor, 340+ buffed is dat al zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:07

NoTimeRemains

I know

hoe zijn de ervaringen met de Ati 48x0 videokaarten?
ik ben op zoek naar een nieuwe PC (E8500/2*2048MB met dan evt. 48x0 kaart). ik kan weinig reviews van deze kaarten vinden waarin WoW getest worden.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31
Toen vorig jaar in het WoW topic de pre-order van WotLK bij Dynabyte werd aangekondigd, heb ik dat gelijk gedaan.

Weet iemand of die pre-order dan nog steeds staat? Wilde net wel ff die helpdesk van Dynabyte ervoor bellen, maar die waren al gesloten.. :/
Heb geen zin dat ik op de dag van release ineens niet verzekerd ben van een exemplaar.

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 16-09-2008 17:20 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 09:22:
[...]

Ik heb wel een keer eerder gezegt dat dat me ideaal lijkt, maar dan bijvoorbeeld dat je 1 tree speciaaliseerd en dat je dan 30 krijgt voor een "lvling/farming offspec". Is dus voornamelijk bedoeld voor healers/tanks, rest is toch al pewpew! Maja, heb nooit gezegt dat dit echt de planning was van Blizzard.. dus denk niet dat je mij bedoelt ;)
Ik bedoelde jou ook niet, ik heb het van anderen ook gehoord. Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb maar ook Engelse guildies hebben ervan gehoord.
Het lijkt mij ideaal omdat ik mijn shadow niet op wil geven maar daarnaast toch ook wel zin heb om healen te proberen met mijn priest. Zo zou je als warrior een DPS build en tank build kunnen maken. Het is ook hierom meende ik dat Blizz dit wilde doen. Ik heb er alleen niets meer over gehoord. Met mijn hunter ben ik nu BM maar ook survival/markmanship is aantrekkelijk. Zeker in de expansie want een guildie van mij die op de testserver zit wil nu naar survival switchen.
Ik kan helaas echter niet meer achterhalen waar ik het gelezen heb. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:53
Is het waar dat zodra WOTLK komt de lvl snelheid voor lagere lvls omhoog gaat?

Zoja, dan ga ik lekker weer spelen op m'n lvl 38 huntertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
ik ben vanmiddag even de plaatselijk media markt binnen gelopen om mijn WotLK CE te pre-orderen
ik sta 2e op de lijst :D
dus iedereen die CE ren naar die MM vestiging bij jouw in de buurt
(sorry voor de reclame maar ik dacht dat een aantal mensen hier heel blij mee te maken. die zullen wel allemaal snel op de fiets zijn gesprongen na het lezen van mijn berichtje 8) )

hopelijk gaan ze om 0.00 een uurtje open voor de die-hard fans

[ Voor 8% gewijzigd door Mili op 16-09-2008 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuruya
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:14
Bartske schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 17:32:
Is het waar dat zodra WOTLK komt de lvl snelheid voor lagere lvls omhoog gaat?
Voorzover ik weet krikken ze alleen 60-70 omhoog (met maarliefst 30%!), dit geldt al in patch 3.0.2 die over een paar weken (maand?) uitkomt, dus ik zou maar opschieten :P
Denk niet dat je daar wat aan hebt, servers gaan toch meestal rond een uur of 11/12 open. Tenzij je uren naar het loginscherm wilt gaan kijken.

[ Voor 23% gewijzigd door kuruya op 16-09-2008 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
kuruya schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 17:43:
[...]

Voorzover ik weet krikken ze alleen 60-70 omhoog (met maarliefst 30%!), dit geldt al in patch 3.0.2 die over een paar weken (maand?) uitkomt, dus ik zou maar opschieten :P

[...]

Denk niet dat je daar wat aan hebt, servers gaan toch meestal rond een uur of 11/12 open. Tenzij je uren naar het loginscherm wilt gaan kijken.
13-11 is een donderdag gewoon, dus je kunt prima spelen om 12 uur 's nachts. (Net als bij TBC trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Wat maken jullie toch druk om een uitbreiding. Als het aan jullie ligt moet en zal je het spel snachts halen. Waar haal je die addictive feeling toch vandaan :o :9

Ik wacht gewoon lekker af wanneer het in de winkels verschijnt. De kabouters nemen het heus niet mee :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Laatst online: 16-09 21:25
Mili schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 17:39:
ik ben vanmiddag even de plaatselijk media markt binnen gelopen om mijn WotLK CE te pre-orderen
ik sta 2e op de lijst :D
dus iedereen die CE ren naar die MM vestiging bij jouw in de buurt
(sorry voor de reclame maar ik dacht dat een aantal mensen hier heel blij mee te maken. die zullen wel allemaal snel op de fiets zijn gesprongen na het lezen van mijn berichtje 8) )

:( Lucky you. Ik net naar de MM in Deventer, kon die kerel me helaas niet helpen. Hij zag wel in het systeem dat ze ze krijgen (inkoop €51,49 :P ), maar niet dat er een CE pre-order lijst is.
Moet donderdag ff langskomen / bellen, dan is z'n chef er.

Wel prima kerel i.t.t. sommig ander MM personeel. Hij speelde zelf ook Horde, dus niets mis mee ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekla
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 13:23
[...]

Bij de TBC launch was Outland gewoon om 0:00 beschikbaar. Als iemand dus een locatie weet waar een midnight launch gehouden wordt, dan hou ik me aanbevolen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
internetinfo schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 19:33:
[...]

:( Lucky you. Ik net naar de MM in Deventer, kon die kerel me helaas niet helpen. Hij zag wel in het systeem dat ze ze krijgen (inkoop €51,49 :P ), maar niet dat er een CE pre-order lijst is.
Moet donderdag ff langskomen / bellen, dan is z'n chef er.

Wel prima kerel i.t.t. sommig ander MM personeel. Hij speelde zelf ook Horde, dus niets mis mee ;) .
toen ik langs ging was er ook nog geen officiele lijst maar ze hadden gewoon een A4 achter de balie liggen met groot boven aan World of Warcraft : Wrath of the Lich King C.E. (invoeren in systeem zodra deze de geupdate is)
medewerker kom me geen prijs zeggen en hoeveel ze er kregen maar als ze er 2 of meer kregen dat ik doordat ik op dat lijstje stond er zeker 1 kon ophalen.
PcManiaxx schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 19:14:
Wat maken jullie toch druk om een uitbreiding. Als het aan jullie ligt moet en zal je het spel snachts halen. Waar haal je die addictive feeling toch vandaan :o :9

Ik wacht gewoon lekker af wanneer het in de winkels verschijnt. De kabouters nemen het heus niet mee :>
vorige keer had ik een webshop zo gek gekregen om TBC te mogen ophalen om 21.00 de maandag voor de release dus ik heb toen om 23.30 de boel geinstalleerd en toen om 0.00 uur de servers restarten me code geactiveerd en gaan met die banaan omdat ik op een zeer drukke pvp server zit was dit geen overbodige luxe. ik heb toen 5 uurtjes gespeeld en ben in me bed gedonken toen ik om 13.00 weer inlogde was hellfire 1 grote corpse yard en ook voor de darkportal lagen meer dan 10.000 skeletten maar aangezien ik heel hellfire al gedaan had kon ik naar het veel rustigere zangarmarsh gaan om verder te levelen.

[ Voor 36% gewijzigd door Mili op 16-09-2008 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Met de komst van WOTLK heb ik afgelopen week besloten om mn mage in een 'permanent iceblock' te zetten en mn shaman mn main te maken. Hopelijk heb ik het gekke ding nog minimaal op 60 hopelijk al rond de 70 voordat de expansion komt. Aangezien veel mensen bij ons in de guild naar DPS gaan denk ik dat ze mijn healertje wel lief gaan vinden.

IEmand tips om zo snel mogelijk mn shaman te levelen. Ben nu melee spec maar misschien dat een andere spec sneller gaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:31
Ik zou graag zo'n CE willen halen van WotLK. Maar die dingen zullen wel erg lastig te bestellen/krijgen zijn. Iemand tips?

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 16-09-2008 21:32 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Niet online
10110001 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:23:
Met de komst van WOTLK heb ik afgelopen week besloten om mn mage in een 'permanent iceblock' te zetten en mn shaman mn main te maken. Hopelijk heb ik het gekke ding nog minimaal op 60 hopelijk al rond de 70 voordat de expansion komt. Aangezien veel mensen bij ons in de guild naar DPS gaan denk ik dat ze mijn healertje wel lief gaan vinden.

IEmand tips om zo snel mogelijk mn shaman te levelen. Ben nu melee spec maar misschien dat een andere spec sneller gaat :D
Ik heb mijn shammy ook gewoon als enhancement geleveld, was het leukste aangezien ik ook al een warlock op 70 had.
Nadat ik 70 dingde gelijk resto gespecced en meteen kara in (had nog nooit een dungeon gedaan als healer :) ). Nou had ik wel mazzel dat mijn main in een leuke guild zat waar iedereen meerdere 70's had en er dus veel kara gedaan werd. Bottomline: als resto shaman is het easy epics scoren op 70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:43
Zijn er ook classes waarbij je met endgame raiding niet enkel op dezelfde knoppen drukt? Rogue, mage, hunter, shaman en warrior (dps) is redelijk hetzelfde naar mijn ervaring (heb ze niet allemaal op 70 gehad overigens). Een priest had ik ooit gelevelled (andere realm/faction dus geen transfer) en dat was een hel om te doen, maar de class is wel veelzijdig qua healing (veel meer dan pala/shaman) maar dit opnieuw doen zie ik niet zo zitten. Steeds als ik een char op hoog level heb raak ik verveeld en begin ik een ander. Is een healing class, en dan met name de priest, nu de enige welke nog een beetje spannend blijft? (het gaat mij enkel om pve)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ShittyOldMan schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:58:
Zijn er ook classes waarbij je met endgame raiding niet enkel op dezelfde knoppen drukt? Rogue, mage, hunter, shaman en warrior (dps) is redelijk hetzelfde naar mijn ervaring (heb ze niet allemaal op 70 gehad overigens). Een priest had ik ooit gelevelled (andere realm/faction dus geen transfer) en dat was een hel om te doen, maar de class is wel veelzijdig qua healing (veel meer dan pala/shaman) maar dit opnieuw doen zie ik niet zo zitten. Steeds als ik een char op hoog level heb raak ik verveeld en begin ik een ander. Is een healing class, en dan met name de priest, nu de enige welke nog een beetje spannend blijft? (het gaat mij enkel om pve)
Level maar eens een tank :) Geen enkele andere class die zo veelzijdig moet zijn als een tank ... en dan niet alleen tijdens boss fights ofzo.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nogeens rondgeneusd en heb maar een paar dingen kunnen vinden die er eigenlijk op neer komen dat de dubbele talentbuild een idee is wat door Blizz geopperd is maar waarvan het niet zeker is dat het ook meteen met de uitbreiding komt. Jammer, had weleens wat anders willen proberen zonder meteen te moeten respeccen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Rakkerzero schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:32:
Ik zou graag zo'n CE willen halen van WotLK. Maar die dingen zullen wel erg lastig te bestellen/krijgen zijn. Iemand tips?
Je bent niet de enigste ;( ik vind/zie ze ook nog niet.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Yay vandaag de tweede keer MH geprobeerd, vorige week faalden we om Rage te slopen. Dat is vandaag wel gebeurd, onze eerste T6 boss :P Heb nog deze trash drop mogen looten, ik zeg: f*ck Prince maar lekker met zijn Ruby Drape die ik dus of nooit zie droppen, of altijd verlies als er gerolld wordt :(

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Shoarma kip
  • Laatst online: 18-09 12:26

Shoarma kip

IceDFire

JuliettPapa schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 23:03:
[...]

Je bent niet de enigste ;( ik vind/zie ze ook nog niet.
Kwam hem vanmiddag tegen, nadat ik gezien had wat er bij zat heb ik besloten de gewone versie te preorderen, ik zelf heb geen zin om 'zoveel' extra te betalen voor de spullen die je krijgt (mij kennende verdwijnen die toch ergens in een kast, en voor de ingame pet doe ik het niet :P).

http://www.12game.com/PC_..._of_the_Lich_King_CE.aspx

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Zo, 2e boss neer in TK! Eerst Void Reaver, voor de 3e keer voor de guild. En toen eens door naar Solarian. Die ging op de 3e try neer. Begon met een druid die niet door had dat zijn hele scherm blauw was. "Disco, zat te wachten op andere kleurtjes". 2e try een rogue met enorme lag, die dus vrolijk met debuff in de groep bleef staan. Maar 3e keer ging het goed.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-09 07:08
Steeds als ik een char op hoog level heb raak ik verveeld en begin ik een ander. Is een healing class, en dan met name de priest, nu de enige welke nog een beetje spannend blijft? (het gaat mij enkel om pve)
Een priest is inderdaad wel heerlijk veelzijdig, bedenk wel dat ze in wotlk en met de nieuwe talents enigzins minder goed worden, dwz: weinig to geen verandering in de class, terwijl bijvoobeeld druids echt zwaar goed worden (kunnen alles wat een priest nu kan en voor minder mana + in combat res/innervate), ik zou met het oog op de uitbreiding dan ook voor een druid gaan. (heb je 2 goede pve specs, 1 gemiddelde en kun je ook nog goed pvp doen mocht je daar tussendoor nog zin in hebben)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:40

vhal

ಠ_ಠ

Illadin first kill!1!!

en we hebben een warglaive 8)7

Strava

• Dricus
  • Laatst online: 22:16

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Lief dagboekje,

Gisteren level 48 gedinged op m'n Warrior. Tot level 47 had ik alleen maar mining als profession omdat ik tijdens het vroege levelen vergeten was ook skinning even te trainen. Gisteren dus maar even wat tijd besteed om skinning te powerlevelen. Mijn conclusie is dat skinning van alle professions het gemakkelijkst te powerlevelen is. Zoek een pluk beesten van het goede level op, maak ze af en skin ze. M'n skinning skill was met een uurtje of 2 'in sync' met m'n level. En daar had ik meteen profijt van. Ik stond namelijk op het punt een quest te gaan doen (in Feralas) waar ik Yeti Hides voor nodig had, die zowel als loot als via skinning te verkrijgen zijn. De reguliere droprate daarvan is erg laag (had ik met m'n Warlock al ervaren), maar in combinatie met het skinnen ging dat toch weer lekker snel.

Achteraf vind ik het jammer dat ik bij het dual-wielden met 2 zwaarden begonnen ben en niet met bijv. een zwaard en een axe. Nu is alleen m'n zwaard skill up-to-date, dus is ook m'n keuze in wapens beperkt tot zwaarden. Zwaarden staan nu over het algemeen op mijn realm niet in overvloede op de AH. Maar ach, het levelen gaat nog steeds erg prettig, dus ik heb niet veel te klagen :). Als ik straks 70 ben ga ik denk ik eerst maar eens wat tijd besteden om m'n weapon skillz up-to-date te krijgen.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

• KraveN
  • Laatst online: 18:39
ShittyOldMan schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:58:
Ik heb hetzelfde probleem en op 70 worden alle classes een sleur. Heb inmiddels een paladin, warlock, priest en druid op 70 en ben ze allemaal zat. Nu met een mage bezig lvl 42 inmiddels, maar ook die begint een beetje saai te worden.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

SnoeiKoei schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 23:07:
Yay vandaag de tweede keer MH geprobeerd, vorige week faalden we om Rage te slopen. Dat is vandaag wel gebeurd, onze eerste T6 boss :P Heb nog deze trash drop mogen looten, ik zeg: f*ck Prince maar lekker met zijn Ruby Drape die ik dus of nooit zie droppen, of altijd verlies als er gerolld wordt :(
Grats! :)

Altijd leuk om van andere te horen dat ze op de zelfde boss zitten. Wij hebben Rage vorige keer op de eerste avond MH in de 2e try neer gekregen. Helaas is de MH raid voor morgen Canceled, omdat te weinig mensen gister naar SSC wilde. Heel jammer, maar terechte beslissing imho.

Hoop dat we toch nog wel wat raids kunnen doen, maar dan moet niet iedereen "the easy way out" kiezen. Onze guild wil alle bosses doen, dus ook Vashj en Kael, maar het lijkt er op dat weinig members dit ook echt willen. Sad, but true. Aankondiging van WotLK help er ook niet aan mee natuurlijk...

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Fantomas schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:36:
[...]

Ik heb mijn shammy ook gewoon als enhancement geleveld, was het leukste aangezien ik ook al een warlock op 70 had.
Nadat ik 70 dingde gelijk resto gespecced en meteen kara in (had nog nooit een dungeon gedaan als healer :) ). Nou had ik wel mazzel dat mijn main in een leuke guild zat waar iedereen meerdere 70's had en er dus veel kara gedaan werd. Bottomline: als resto shaman is het easy epics scoren op 70
Helaas word je als resto shammie nog wel eens onderschat...
Meestal vind ik het dan wel een uitdaging om het tegendeel te bewijzen :D

Toen ik net 70 gedinged was heb ik Kara gehealed t/m Maiden.
Het was wel aanpoten, maar gearwise stond ik er ook niet sterk voor op dat moment.

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 13:03
MrHuge schreef op woensdag 17 september 2008 @ 08:23:
...

Achteraf vind ik het jammer dat ik bij het dual-wielden met 2 zwaarden begonnen ben en niet met bijv. een zwaard en een axe. Nu is alleen m'n zwaard skill up-to-date, dus is ook m'n keuze in wapens beperkt tot zwaarden. Zwaarden staan nu over het algemeen op mijn realm niet in overvloede op de AH. Maar ach, het levelen gaat nog steeds erg prettig, dus ik heb niet veel te klagen :). Als ik straks 70 ben ga ik denk ik eerst maar eens wat tijd besteden om m'n weapon skillz up-to-date te krijgen.
Het omhoog halen van je weapon skill werkt het handigst als je tijdens het levellen gewoon elke keer een wapen kiest / koopt die op dat moment goed is qua dps en stats. Dan krijg je vaak vanzelf eens een axe, een sword of wat dan ook en hou je alle skills een beetje omhoog. Dan moet je af en toe wel eens een uurtje questen terwijl je weapon skill niet optimaal is, maar na een half uurtje ofzo gaat het dan al weer beter. Ik ga altijd gewoon door, ook al sla ik vaak mis. De meeste classes kunnen alsnog wel een vijand verslaan met spells en specials, wanneer je gewone schade nog laag is. Zo skill je dus tijdens het questen zodat het iets minder vervelend is om te doen, en heb je er achteraf geen gedoe meer van.

[ Voor 4% gewijzigd door geert1 op 17-09-2008 09:05 ]

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 17 september 2008 @ 08:53:
[...]
Hoop dat we toch nog wel wat raids kunnen doen, maar dan moet niet iedereen "the easy way out" kiezen. Onze guild wil alle bosses doen, dus ook Vashj en Kael, maar het lijkt er op dat weinig members dit ook echt willen. Sad, but true. Aankondiging van WotLK help er ook niet aan mee natuurlijk...
Met de aankondiging van WotLK kwamen bij ons juist veel mensen met het idee om de tries op Archimonde en Bloodboil te staken. Men wil liever Vashj en KT dood voor de expansion. En de gear van T6 hebben we toch niet meer nodig omdat we met twee maanden weer in het groen staan.

En hopelijk komt de content patchniet voor 27 september. We zijn nu namelijk druk bezig mensen voor oude naxx te attunen zodat we minimaal 1 keer de originele 4 horsemen kunnen doen.

Laatst stonden we all met 7 man bij patchwerk, maar dat was een beetje te veel van het goede nog.

Overigens een tip voor de genen die dit nog niet hebben bedacht (weinig denk ik). Zorg dat je op realease dag 25 completed outland quests in je log hebt staan :) Dat zou je toch een eind opweg moeten helpen naae 71 :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2008 10:08 ]

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:07:
[...]

Overigens een tip voor de genen die dit nog niet hebben bedacht (weinig denk ik). Zorg dat je op realease dag 25 completed outland quests in je log hebt staan :) Dat zou je toch een eind opweg moeten helpen naae 71 :)
Dat gaat een beetje lastig worden voor sommige mensen denk ik :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Bokkie schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:12:
[...]
Hehe, ja wel als je alle quests voor gold hebt gedaan. Ik heb zelf nog op al mijn characters veel Netherstorm en deel SMV over. Aangezien ik eigenlijk op 70 meteen ben gaan raiden op mijn main en met mijn eerste 70 alt ook. De derde en vierde kwamen pas later toen er al voldoende dailies waren.
[...]
[...]
Yup, vandaar dat ik mijn 64 rogue even in de inn heb gezet. bij 3.0.2 gaat hij sneller naar 70 met een hoop outland quests over. Die gaat hij gebruiken om dan later naar 80 te komen. Eerst lekker de bekende quests doen gaat lekker snel :) Uiteraard met bovenstaande tip van mezelf: Ik complete 25 quests en dan gaat hij tot release dag weer de inn in.

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Bokkie schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:12:
[...]

Dailies?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Yokidrink
  • Laatst online: 09-09 15:06
Weet iemand hier een online shop in frankrijk die de uitbreiding aanbiedt in het engels? 't namelijk erg moeilijk dit te vinden hier ;)
andere mogelijkheid is een nederlandse shop die levert in het buitenland en online betaling accepteert met creditcard

• OkkE

OkkE

Gister toevallig nog even een Mech Heroic run gedaan. Het was lange tijd geleden dat ik die instance gedaan had, en ow wat ging dat snel/soepel deze keer! Heb de tijd niet bij gehouden, maar we schoten er door heen, met alleen in het begin 2x een dode door over-aggro. Heerlijk.
[...]

Met de aankondiging van WotLK kwamen bij ons juist veel mensen met het idee om de tries op Archimonde en Bloodboil te staken. Men wil liever Vashj en KT dood voor de expansion. En de gear van T6 hebben we toch niet meer nodig omdat we met twee maanden weer in het groen staan.
Signups zijn sowieso een stuk minder geworden de laatste paar raids... helaas. Had graag Vashj en Kael nog willen killen, maar ik vrees dat het niet gaat lukken. Naar aanleiding van de slackers zijn er gister ook direct een aantal gekicked van de guild, die al X tijd niet online waren geweest, zonder dit netjes op het forum te melden. Voor bijna alle classes is dan ook de recruitment weer open. :)

Ach, ik vind het wel heel jammer als we niet meer zouden raiden. Maar aan de andere kant vind ik het ook weer wel fijn dat ik me iets meer kan bezig houden met wat quests, dailies, en andere zaken. Misschien ook een mooi moment om mijn Epic Flightform eens te halen. :D

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:18

Dutch_Celt

Jollygood

Yokidrink schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:23:
Weet iemand hier een online shop in frankrijk die de uitbreiding aanbiedt in het engels? 't namelijk erg moeilijk dit te vinden hier ;)
andere mogelijkheid is een nederlandse shop die levert in het buitenland en online betaling accepteert met creditcard
je zou play.com kunnen proberen bv. accepteren cc en leveren in buitenland

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:49

OMX2000

By any means necessary...

blouweKip schreef op woensdag 17 september 2008 @ 06:19:
[...]

Een priest is inderdaad wel heerlijk veelzijdig, bedenk wel dat ze in wotlk en met de nieuwe talents enigzins minder goed worden, dwz: weinig to geen verandering in de class, terwijl bijvoobeeld druids echt zwaar goed worden (kunnen alles wat een priest nu kan en voor minder mana + in combat res/innervate), ik zou met het oog op de uitbreiding dan ook voor een druid gaan. (heb je 2 goede pve specs, 1 gemiddelde en kun je ook nog goed pvp doen mocht je daar tussendoor nog zin in hebben)
Ze zijn volgens mij nog niet klaar met het fine-tunen en balancen van de classes. Dus er kan nog vanalles veranderen. Denk dat met name de Priests nog wat veranderingen zullen ondergaan...

http://blue.mmo-champion....riest-racial-changes.html

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Yokidrink
  • Laatst online: 09-09 15:06
Dutch_Celt schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:26:
[...]
je zou play.com kunnen proberen bv. accepteren cc en leveren in buitenland
yeh maar hun delivery is 7-10 dagen :( 't zou makkelijk zijn als blizzard hem ter download aanbied

[ Voor 10% gewijzigd door Yokidrink op 17-09-2008 10:32 ]

• Dricus
  • Laatst online: 22:16

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

geert1 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 09:04:
[...]
Het omhoog halen van je weapon skill werkt het handigst als je tijdens het levellen gewoon elke keer een wapen kiest / koopt die op dat moment goed is qua dps en stats. Dan krijg je vaak vanzelf eens een axe, een sword of wat dan ook en hou je alle skills een beetje omhoog. Dan moet je af en toe wel eens een uurtje questen terwijl je weapon skill niet optimaal is, maar na een half uurtje ofzo gaat het dan al weer beter. Ik ga altijd gewoon door, ook al sla ik vaak mis. De meeste classes kunnen alsnog wel een vijand verslaan met spells en specials, wanneer je gewone schade nog laag is. Zo skill je dus tijdens het questen zodat het iets minder vervelend is om te doen, en heb je er achteraf geen gedoe meer van.
Mjah, dat had ik dus vanaf het begin moeten doen. Nu moet ik voor elk ander wapen dan een sword vanaf skill 0 beginnen (ik ben level 48 nu), dus dan gaat het denk ik wel even duren voordat het skill hoog genoeg is om weer snel mobs neer te kunnen hakken.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Verwijderd

CE heb ik via www.wotlkpreorder.com .. via game syndicate. doen ook aan nacht verkoop <3
was de 1e :)

Verwijderd

Gister echt zo enorm gelachen! xD Was voor de gein met de vrienden waarmee ik was gererolled naar een andere realm ff op de oude realm weer gaan kijken, beetje random mensen geinvite.. Vervolgens met 23 man in een raid, wij wijs gemaakt dat we swp gingen puggen! Al die mensen komen aangelopen naar binnen, ik md pull op een of andere gast en tegen men vrienden op ts gezegt dat ze maar moesten beginnen met rennen. Afijn, de lol ging er na 3 keer wel vanaf :P Vervolgens emt 4 man over (2 vrienden, een niet bekende en ik) was een druid.. wij die gast allemaal wijsmaken dat er een bug was dat alstie in cat form in een hoekje ging staan, /dance deed en vervolgens barkskin zou casten hij maar 1 dmg per hit zou krijgen xD Hij trapte er nog in ook! Elke keer md pull op hem en die gast snapte er maar niks van :P Elke keer, ok one more try.. did you do /dance and then barkskin and go tree form to dance again? Hij maar proberen xD Zeker 10 keer tot die op een gegeven moment zei: "Ok, wtf this bug must have been fixed.. im off!" whahahaha!

Vriend van me heeft het opgenomen met fraps, als het goed is komen de filmpies binnenkort op youtube, heb er ook een screenshot van maar ben em vergeten naar men mail te sturen dus kan em nu niet showen :P

Even een serieus gedeelte: Gister had ik verteld tegen de guild dat ik geen zin meer had in ZA, aangezien we niet snel genoeg progressen, ik ben de enigste die buff food koopt en heel raid profiteert bekant mee van mij.
Vervolgens krijg ik gewhine van mensen (Die mensen die dus zelf 0,0 moeite doen om progress te maken), paar vaste members gingen oppeens naar andere guilds kijken etc. Alleen, omdat je met wotlk later alle 25mans ook in 10man versies kan doen, hebben we besloten met een vaste/goede groep bij elkaar te blijven en daarmee alles in 10man versies doen (Nu maar hopen dat loot wel het zelfde blijft)
Afijn, nu dus aan het kijken of ik uberhaupt nog wel zin heb om raids te doen (Naast kara, want das gewoon easy badges dus genoeg upgrades daarmee alsnog te halen ;)) Eerst maar eens zien hoe gruul gaat volgende week maandag, anders wordt het gewoon heel de week feral voor grinden/dailies en dan donderdag ff respec om kara op 1 avond te doen als healer.

Nou, denk dat ik men ei wel kwijt ben nu.. 8)7

Verwijderd

ah to be twelve again ..

• Valkyre
  • Laatst online: 17-09 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

MrHuge schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:36:
[...]

Mjah, dat had ik dus vanaf het begin moeten doen. Nu moet ik voor elk ander wapen dan een sword vanaf skill 0 beginnen (ik ben level 48 nu), dus dan gaat het denk ik wel even duren voordat het skill hoog genoeg is om weer snel mobs neer te kunnen hakken.
valt wel mee, als je een schild hebt zoek ergens een low level mob met veel armor, bijv turtles dan kan je lekker lang op slaan zonder dat ze veel schade aanrichten.

iRacing Profiel

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Voor het trainen van mijn weaponskills rende ik altijd Deeprun Tram in. Door het neerslaan van de muizen kun je in een redelijke tijd je skills omhoog krijgen.

May you live in interesting times!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

MrHuge schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:36:
[...]

Voor weapon skill gebruik ik altijd Deadmines :)
Veel mobs, ze slaan geen deuk in een pakje boter en een weapon skill van 200+ moet makkelijk lukken in 1 run. 2 runs en je zit op 300+ :)

Verwijderd

Sweet diary,

M'n guild ging gisteren Black Temple in. Dus ik wist al dat het doen van heroic(s) moeilijk zou worden, al zijn er altijd nog wel 5-10 mensen online die niet in de raid zitten. En die mensen ken ik redelijk goed, omdat ze net zoals ik geen raiders zijn, en dus vooral in de guild zitten voor het sociale aspect en de PvE experience met alts en heroics, net zoals ik.
Ik logde dus in met m'n 67,5 hunter. Een andere (70) hunter guildie was verveeld genoeg om mij in Nagrand te helpen met 2 group quests. Ondertussen zochten die eerder genoemde socials nog wat mensen voor heroics. Daar had ik wel oren naar, vooral de daily heroic (Ramparts) met m'n tank, toch weer 5 easy badges.
De groep zag er als volgt uit:
+ Warrior tank (ik)
+ Druid healer
+ Moonkin
+ MS Warrior
+ Fury Warrior
Inderdaad, nul komma nul CC, behalve wat stuns en fears. Op zich prima, ik hou wel van een uitdaging en heb geoefend met meerdere targets te tanken tegelijk. De groepen mobs in heroic Ramparts lopen op tot max. 4 elites en eventueel 2 non-elite hondjes.
Helaas dacht de MS Warrior wel bij elke pull 1 van de elites te kunnen tanken. Ik gaf 'm een kans, maar na pull nr. 3 lag ie vaak bijna, en ik ook omdat de healer zoveel bij moest healen. Dus net voor de eerste baas zei ik dat ze maar doodleuk volgende de mark/kill volgorde moesten aanvallen. De non-elites mochten ze wel offtanken.
Dat ging al stukken beter, al moest ik even wennen om meer threat te doen op de offtargets d.m.v. Cleave in plaats van alleen maar ThunderClap. Die laatste deed niet genoeg threat om de healingthreat van de healer boven te blijven. De Warriors waren goed gegeared, dus ik moest genoeg TPS doen om boven hun te blijven op de killtarget.
Anyway, genoemde uitdaging aangegaan. En na het oefenen met meer Cleaves ging het stukken beter. Een enkele mob af en toe richting de healer, maar dat ving ik makkelijk op met Intervene en/of Taunt.
Tijdens 1 van de pulls tussen baas 1 en 2 in, gingen de 2 dps warriors neer en de healer, met nog 2 mobs levend. De Moonkin healde me, ik gebruikte m'n trinkets en toen ik full health zat maakte hij de mobs af. Netjes geanticipeerd van hem!
De rest was zoals verwacht ez-mode. De draak (laatste baas) deed maar 1x zo'n firebreath, de rest was simpel tank'n'spank.

Daarna terug naar m'n hunter, en een paar lowlevel group quests afgemaakt, die niet lukte op het normale level, zoals een lvl 62 3-man group quest. Echter, er werd weer gevraagd door andere guildies voor een heroic. De Palatank van afgelopen vrijdag wilde dit keer de daily doen. Goed, ik wilde wel met m'n mage mee voor wat CC, want zijn gear is nog niet toereikend voor het tanken zonder CC. En ik had wel zin om m'n mage te respeccen naar fire, was frost.

Dit keer was de groep:
+ Pala tank
+ Fire Mage (ik)
+ Huntard
+ Pala healer
+ Shadow Priest
Goed, ik noem de Hunter al een Huntard, en zal vertellen waarom. Eerst vertelde hij dat hij 5 level 70's heeft, maar dat ie niet echt goede PvE gear heeft. (boeiuh, PvP gear is prima voor hunters in heroics) Allemaal prima, maar blijkbaar kende hij MD niet, of wilde hij het niet gebruiken. Hij pullde dus vrolijk meerdere keren met Arcane Shot en dan een Immolation Trap (= aggro van alle mobs). Na twee keer hebben we hem uitgelegd dat dat niet ging werken. Na de eerste boss liep ik naar de volgende groep, kijk achter me, en zag zijn pet doodleuk vol een groep mobs in die we wilden overslaan! Resultaat: wipe. Ik zat ondertussen met de Pala tank in whisper, en we besloten hem nog 1 kans te geven. De castergroep mobs bovenaan de ramp/wenteltrap gingen netjes neer, maar op één of andere manier wist de huntard wéér dezelfde (!!) groep mobs als daarvoor te pullen. Gelukkig ging alleen hij dood. Maar hierna was het toch echt een /groupkick. Een overduidelijke bevestiging van 1) een Huntard, 2) wellfare PvP epics en geen drol weten van PvE, 3) eigenwijs persoon (hij leerde niet van ons commentaar). Een Ret. Pala wilde wel komen, en daarna was alles ez-mode. Baas nr 2 ging neer met alleen de healer en ik nog levend, de tank was al dood toen de baas nog op 50% zat. Maar wat fireballs en 3x een crit van 5000+ op het eind maakte 'm toch af :-) dat is toch leuk als fire :D

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:48:
Gister echt zo enorm gelachen! [...]
Sorry, maar ik vind dit eerder triest. Dat je zulke dingen één keer bij een guildie uithaalt, oke. Maar mensen opzettelijk wipen tijdens PUGs, dat vind ik not-done.
Even een serieus gedeelte: Gister had ik verteld tegen de guild dat ik geen zin meer had in ZA, aangezien we niet snel genoeg progressen, ik ben de enigste die buff food koopt en heel raid profiteert bekant mee van mij.
Foodbuffs zijn een leuk extratje, maar imho gaat het om Elixirs/Flasks. Natuurlijk moet je op progression raids óók foodbuffs gebruiken, maar als niemand het doet, doe ik het ook niet.
Alleen, omdat je met wotlk later alle 25mans ook in 10man versies kan doen, hebben we besloten met een vaste/goede groep bij elkaar te blijven en daarmee alles in 10man versies doen (Nu maar hopen dat loot wel het zelfde blijft)
De loot van 10 mans zal minder goed zijn als de loot van 25 mans, wat ik overgens heel logisch vind.

• Alex Picard
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 11:25
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:37:
CE heb ik via www.wotlkpreorder.com .. via game syndicate. doen ook aan nacht verkoop <3
was de 1e :)
Ik zie daar geen CE staan, zeker binnen een uur uitverkocht :'(

Ook gekeken bij 12game.com, staat "niet meer leverbaar".

Waarom is het toch zo moeilijk om aan een CE te komen ??? |:(

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

right , zo zal dat dan gaan :')

OBLdwarfhunter: Yo griphionjacker , you ready to raid 'White Keep' ?
griphionjacker: busy .....
OBLdwarfhunter: hey , the time is now , get going ...
griphionjacker: stfu noob , we at illidan now, no time
OBLdwarfhunter: ...
griphionjacker is ignoring you

.Quod me nutrit me destruit.

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 13:24

junglebeast

hier staat iets

Alex Picard schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:24:
[...]

Ik zie daar geen CE staan, zeker binnen een uur uitverkocht :'(

Ook gekeken bij 12game.com, staat "niet meer leverbaar".

Waarom is het toch zo moeilijk om aan een CE te komen ??? |:(
Ehm. Beperkte oplage?

Haha dat Pentagon verhaal is wel sterk. Ik zou eerder Second Life proberen.

[ Voor 10% gewijzigd door junglebeast op 17-09-2008 11:43 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Zjanzjak
chromeeh schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:11:
[...]

Voor weapon skill gebruik ik altijd Deadmines :)
Veel mobs, ze slaan geen deuk in een pakje boter en een weapon skill van 200+ moet makkelijk lukken in 1 run. 2 runs en je zit op 300+ :)
Op level 70 --> Blasted Lands, die servants zijn echt ideaal.
Mooi plekje zoeken, zoveel mogelijk stamina gear aan (warrior in def stance met def gear is helemaal super) servant naar je toe halen en meppen maar. Alt tab en lekker gaan netten, of een bakkie koffie scoren, de krant lezen, ramen lappen of je auto wassen. De keuze is reuze!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 13:24

junglebeast

hier staat iets

Zjanzjak schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:42:
[...]

Mooi plekje zoeken, zoveel mogelijk stamina gear aan (warrior in def stance met def gear is helemaal super) servant naar je toe halen en meppen maar. Alt tab en lekker gaan netten, of een bakkie koffie scoren, de krant lezen, ramen lappen of je auto wassen. De keuze is reuze!
Nog voor even ja
Weapon leveling on Blasted Lands demons
When the next patch releases, you will no longer be able to gain weapon or defense skill while fighting the Servant of Allistarj, Servant of Grol, Servant of Razelikh, and Servant of Sevine.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Zjanzjak schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:42:
[...]

Dit wordt gefixed in de volgende patch....
Ze geven dan geen weapon skill up meer.

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 09:42
@Salena en de helft van de tijd werkt een group kick ook niet omdat ze dan niet porten en meestal blijven dat soort tards dan expres rondhangen :'(

WTB kill my own faction button!

Bnet pindle#2913

Verwijderd

ja das wel minder, maar als je een pala vriendelijk aankijkt om een judgement of light op die servant te flikkeren kan je echt nonstop doorgaan :P hoef je niet eens een reuze hoeveelheid sta te hebben :P (heal on hit ^^)

• Valkyre
  • Laatst online: 17-09 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

dontcare schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:32:
[...]

right , zo zal dat dan gaan :')

OBLdwarfhunter: Yo griphionjacker , you ready to raid 'White Keep' ?
griphionjacker: busy .....
OBLdwarfhunter: hey , the time is now , get going ...
griphionjacker: stfu noob , we at illidan now, no time
OBLdwarfhunter: ...
griphionjacker is ignoring you
ik vond het maar een vreemd artikel, iedereen weet toch dat er helemaal geen white keep in stonetalon mountains is?
alleen maar Trolls,gnomes,nelfs, en van die harpy's :P

iRacing Profiel

• Dol_Fijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 01:12

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

[...]
Met deze uitbreiding vervang je je gear niet zo snel als toen TBC uit kwam. MH-BT-SWP gear ga je pas vervangen rond lvl78.

• Thijs
  • Laatst online: 16-09 10:12
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:51:
ja das wel minder, maar als je een pala vriendelijk aankijkt om een judgement of light op die servant te flikkeren kan je echt nonstop doorgaan :P hoef je niet eens een reuze hoeveelheid sta te hebben :P (heal on hit ^^)
Beter zijn die banished mobs in SMV. Die doen geen damage. Als je je goed positioneert zodat je de patrols niet aggro'd kan je echt serieus afk gaan. Heb daar bijna al mijn warrior weapon skills geleveld terwijl ik series aan het kijken was of aan het lunchen. Enige nadeel is als iemand die quest gaat doen, hij "unbanished" wordt en (nadat ie dood is) je stopt met skill levelen omdat je de respawn niet automatisch opnieuw auto-attackt.
Dol_Fijn schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:55:
[...]

Met deze uitbreiding vervang je je gear niet zo snel als toen TBC uit kwam. MH-BT-SWP gear ga je pas vervangen rond lvl78.
Meest van mijn tier2 en tier3 gear verving ik pas op lvl 70, sommige pas in Karazhan. Als het nu dus langzamer zou gaan zou dat soort gear pas ergens in Naxx worden vervangen. Heb zelf nog niet naar de blues gekeken maar veel Naxx epics zijn idd beter dan Sunwell items.

[ Voor 52% gewijzigd door Thijs op 17-09-2008 12:01 ]

• OkkE

OkkE

porn* schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:50:
@Salena en de helft van de tijd werkt een group kick ook niet omdat ze dan niet porten en meestal blijven dat soort tards dan expres rondhangen :'(

WTB kill my own faction button!
Wanneer je niet in een raid zit, maar wel in die instance zit, wordt je toch na een bepaalde tijd naar Shatt ge-teleport? Oke, dat duurt wel een redelijk lange tijd, maar toch. Of is dit alleen met raids, en niet met parties?

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:21
Ik vind het zelf meer een beetje kansloos eigenlijk. Als je op die manier je plezier moet vinden in een spelletje (en het daarmee voor anderen verpesten), volgens mij snap je het doel dan niet helemaal.
Pagina: 1 ... 14 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.