Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:44
Captain Pervert schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 08:31:
Ik overweeg over te stappen van WnW naar WnW+ omdat ik binnenkort veel met de trein ga reizen en mijn telefoon als modem voor de laptop ga gebruiken.

Ik kom alleen regelmatig in gebieden waar alleen GPRS is en niets snellers, dan heb ik geen reet aan dat duurdere abonnement of wel?
Klopt, je hebt er alleen wat aan met 3G dekking.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 16:47
nope, dat is de reden dat ik weer gewoon wnw heb.... echt te vaak geen 3g dekking.. erg jammer en ik hoop echt dat dit nog beter wordt... vooral in de trein switcht mijn telefoon te vaak van 3g naar gprs (of zelfs naar niks...) grrrrr....

waarom zit ik dan nog bij t-mobile? ze zijn wel als enige echt onbeperkt... dus geen gezeik. dat bevalt me wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

cuberob schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 12:24:
nope, dat is de reden dat ik weer gewoon wnw heb.... echt te vaak geen 3g dekking.. erg jammer en ik hoop echt dat dit nog beter wordt... vooral in de trein switcht mijn telefoon te vaak van 3g naar gprs (of zelfs naar niks...) grrrrr....

waarom zit ik dan nog bij t-mobile? ze zijn wel als enige echt onbeperkt... dus geen gezeik. dat bevalt me wel weer :)
Mja, maar in hoeverre is onbeperkt leuk met 2G? ;) Mijn contract loopt over 2 maanden af, geen T-Mobile meer voor mij voorlopig. :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
MensionXL schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 09:08:
[...]

Mja, maar in hoeverre is onbeperkt leuk met 2G? ;) Mijn contract loopt over 2 maanden af, geen T-Mobile meer voor mij voorlopig. :)
dat is idd ook weer zo... Heb bij mijn laatste abbo ook zwaar lopen twijfelen... maar 1 jarig met een n97 was toch voordeliger bij t-mobile dan vodafone... dat heeft me destijds iig over de streep getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een snelheidsverhoging door? Ik heb ineens een downloadpiek naar 45 KB p/s ipv 16 :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/O0UtzrCOuYRnqf3cVzRDoWty/full.jpg

M.a.w gaat het surfen nu ook ineens een stuk vlotter allemaal... Ik kan er alleen niets over lezen. Web n walk 10 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dan zit je nu met 3G te downloaden! Van harte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

SMulTiE schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 18:18:
Dan zit je nu met 3G te downloaden! Van harte!
2G Gaat tot 8KB/s maximaal, dus het lijkt me eerder dat er een upgrade van abonnement is doorgevoerd, PIT had namelijk precies 16KB/s als downloadsnelheid. ;)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie toch duidelijk een HSDPA-logo in mijn scherm van mijn Sony Erics. C905 staan, dat heeft hij overigens altijd gestaan, behalve op locaties waar geen HSDPA/3G beschikbaar was. Behalve in duitsland, daar krijg ik nog wel een 3G logo in beeld B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
MensionXL schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 18:24:
[...]

2G Gaat tot 8KB/s maximaal, dus het lijkt me eerder dat er een upgrade van abonnement is doorgevoerd, PIT had namelijk precies 16KB/s als downloadsnelheid. ;)
Scherp! :D
Was vergeten dat ik 't toen heb moeten aanvragen, maar idd, je hebt gelijk! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar idd. Het houdt hier al 2 dagen aan de nieuwe snelheid, dus ik ga ervanuit dat T-mobile een stiekeme snelheidsverhoging heeft doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En te vroeg gejuigd :')

Mijn contract is afgelopen week vernieuwd. Ondanks de schriftelijke bevestiging van WnW, ook per website te zien, hebben ze het toch niet helemaal doorgevoerd. Via de status heb ik nu ook een extra kostenpot van 200 euro :X

Aangezien dit grapje me 2 jaar geleden ook overkomen was waren die overige kosten wel kwijtgescholden. Ik heb hier ook notitie van gemaakt bij t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren ineens iets heel raars met mijn HTC Magic icm Web'n'Walk plus.
Als ik een speedtest doe (ongeacht of dat het vanaf mijn mobiel of vanaf laptop is) haal ik ineens 2 Mbit/s download. En nee ik maak geen gebruik van een firewall die deze snelheid kan beïnvloeden.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/599275307.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 09:53:
Ik heb sinds gisteren ineens iets heel raars met mijn HTC Magic icm Web'n'Walk plus.
Als ik een speedtest doe (ongeacht of dat het vanaf mijn mobiel of vanaf laptop is) haal ik ineens 2 Mbit/s download. En nee ik maak geen gebruik van een firewall die deze snelheid kan beïnvloeden.

[afbeelding]
Wellicht wordt er gedownload uit je cache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
SMulTiE schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:17:
[...]

Wellicht wordt er gedownload uit je cache.
Dan heb je een extreem trage cache.

[edit] Even hier getest, nog steeds exact 1Mibit/s down volgens speedtest, en 0,1Mibit/s up.

[ Voor 19% gewijzigd door Fuzzillogic op 22-10-2009 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:50

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Wij hebben hier een Web'n'Walk USB-stick met een zakelijk abonnement (geloof ik). Nu heb ik een nieuw laptopje met Windows 7 64 bit. Je raadt het al, het stickje doet niks. De stick die ik heb is een zwarte met op de achterkant wat tekst over een Qualcomm 3G CDMA chipset.

Alle software die je op kan starten vanaf de stick leidt tot niks. Je ziet even dat er wat activiteit op de harde schijf is maar daar houdt het ook mee op. Op de T-mobile site hebben ze het over oplossingen voor Vista, maar over W7, een OS dat al maanden klaar is (en wat ze dus hebben kunnen testen), wordt met geen woord gerept.

Is er iemand die het wel aan de praat heeft?

[ Voor 8% gewijzigd door Gizz op 03-11-2009 14:28 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Ik zie sinds een dag of 3 in een keer 3G op mijn Tytn II verschijnen, waar ik vroeger echt alleen maar H en G zag. Meer mensen hier "last" van? Bekende problemen bij T-Mobile met HSDPA-dekking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
SMulTiE schreef op woensdag 04 november 2009 @ 07:36:
Ik zie sinds een dag of 3 in een keer 3G op mijn Tytn II verschijnen, waar ik vroeger echt alleen maar H en G zag. Meer mensen hier "last" van? Bekende problemen bij T-Mobile met HSDPA-dekking?
Ik denk dat het om een software update gaat van de masten van T-Mobile, verder maakt het qua dekking niets uit. Enkel qua batterij, je toestel zal terugschakelen naar 3G als je geen data gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
netblade schreef op woensdag 04 november 2009 @ 08:45:
[...]

Ik denk dat het om een software update gaat van de masten van T-Mobile, verder maakt het qua dekking niets uit. Enkel qua batterij, je toestel zal terugschakelen naar 3G als je geen data gebruikt.
Aah mooi. Dit houdt dat neem ik aan in dat mijn batterij het langer zou moeten volhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:57

Nakebod

Nope.

SMulTiE schreef op woensdag 04 november 2009 @ 07:36:
Same hier, merkte het gister ineens.
Had thuis en in de auto bijna overal HSDPA, en anders viel hij terug naar GPRS. Het 3G icoontje heb ik in Nederland nooit gehad (Gelderland/Brabant iig) alleen in het buitenland. Maar nu heb ik bijna overal 3G.

Het is dat het standaard T-Mobiel WnW abbo niet sneller gaat dan 384 kbps, anders zou het nog een achteruitgang zijn voor mij :?

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik heb laatst gelezen dat T-Mobile de komende jaren de snelheid van het 3g-netwerk stapsgewijs verhoogt naar 28,8Mbps.
Dekking is volgens mij nog steeds belangrijker dan snelheid.In mijn woonplaats (Uden) heeft T-mobile in het centrum geen 3g dekking , terwijl we meer als 40.000 inwoners hebben.

Ik meen zelfs ooit gelezen te hebben dat de opta de providers verplicht om in woonplaatsen met meer dan 40.000 inwoners een volledige 3g dekking te hebben (dit was een verplichting toen destijds de umts frequenties werden geveild).

Waarom T-mobile ondanks de verplichting van de opta hier nog steeds geen 3g dekking heeft is me een raadsel.Orange had hier wel 3g dekking in het centrum en die dekking zou de gaten in de dekking van T-mobile moeten opvullen na de overname.

T-mobile moet eerst maar eens de dekking op peil hebben voordat ze aan snelheidsverhoging beginnen , want wat heb je aan een hoge snelheid als er geen 3g bereik is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

janzeeschuimers schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:00:
Ik heb laatst gelezen dat T-Mobile de komende jaren de snelheid van het 3g-netwerk stapsgewijs verhoogt naar 28,8Mbps.
Dekking is volgens mij nog steeds belangrijker dan snelheid.In mijn woonplaats (Uden) heeft T-mobile in het centrum geen 3g dekking , terwijl we meer als 40.000 inwoners hebben.

Ik meen zelfs ooit gelezen te hebben dat de opta de providers verplicht om in woonplaatsen met meer dan 40.000 inwoners een volledige 3g dekking te hebben (dit was een verplichting toen destijds de umts frequenties werden geveild).

Waarom T-mobile ondanks de verplichting van de opta hier nog steeds geen 3g dekking heeft is me een raadsel.Orange had hier wel 3g dekking in het centrum en die dekking zou de gaten in de dekking van T-mobile moeten opvullen na de overname.

T-mobile moet eerst maar eens de dekking op peil hebben voordat ze aan snelheidsverhoging beginnen , want wat heb je aan een hoge snelheid als er geen 3g bereik is.
Lage kosten en mooie marketingspraat, dat is precies wat T-Mobile heeft. ;)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Laatst online: 18-09 18:20
janzeeschuimers schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:00:

Dat is wel grappig. Hier in een dorp met 4000 inwoners een eigen T-Mobile mast en in het hele dorp 3G/HSDPA dekking met T-Mobile. Vandaar dat ik mij vandaag eens zn Prepaid Internetstickje heb gekocht! Voor 4,50 de hele dag surfen op het net. Handig voor in de keet haha.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Soort van cross-post, maar dat lijkt me hier wel op zijn plek. Onlangs bleek dat ook T-Mobile de "X-ASID" header meestuurt met HTTP-requests vanaf je mobiel. Dit kan je online privacy schaden.

Uitschakelen van deze ASID-header kan door "ID uit" te SMS'en naar 1310.

Meer info: Fuzzillogic in "[Mobiel Internet] Welke is nou het beste ?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 14:41
Ik heb zojuist m'n HD2 binnen i.c.m. Web 'n Walk Plus en heb geprobeerd mobiele TV te starten, ik ging naar de mobiele site en toen naar TV & Video, ik kan echter niet vinden waar ik het ook daadwerkelijk kan starten...
(Verder is het internet wel enorm goed, overal HSPA tot nu toe! :D)

[ Voor 13% gewijzigd door M-en-M op 10-11-2009 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 21:52
M-en-M schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 17:02:
Ik heb zojuist m'n HD2 binnen i.c.m. Web 'n Walk Plus en heb geprobeerd mobiele TV te starten, ik ging naar de mobiele site en toen naar TV & Video, ik kan echter niet vinden waar ik het ook daadwerkelijk kan starten...
(Verder is het internet wel enorm goed, overal HSPA tot nu toe! :D)
Ga naar dit adres....

http://t-mobile.nob.nl/

daar moet het wel lukken

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
peugeot206gt schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 19:09:
[...]

Ga naar dit adres....

http://t-mobile.nob.nl/

daar moet het wel lukken
Bedankt!
Dat deed het 'm inderdaad, nu vraag ik me alleen af waarom T-Mobile dat niet gewoon op hun eigen site zo zet...

Verder nog even met de trein geweest, het hele traject HSPA, ik snap echt niet waarom sommige mensen zeggen dat T-Mobile slecht ontvangst heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
M-en-M schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 21:34:
[...]
Verder nog even met de trein geweest, het hele traject HSPA, ik snap echt niet waarom sommige mensen zeggen dat T-Mobile slecht ontvangst heeft...
Welk traject was dat? Randstad? In het oosten van het land is het anders toch nog dikwijls minder gunstig gesteld. Maar, het is wel beter dan een jaar of 2 geleden. Tussen Utrecht en Enschede heb ik nu iig geen disconnects meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Fuzzillogic schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 21:56:
[...]

Welk traject was dat? Randstad? In het oosten van het land is het anders toch nog dikwijls minder gunstig gesteld. Maar, het is wel beter dan een jaar of 2 geleden. Tussen Utrecht en Enschede heb ik nu iig geen disconnects meer.
Van Utrecht naar Den Haag en weer terug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Het bereik van T-mobile doet op dit moment niet onder voor de rest van de aanbieders hier in het dorp Ootmarsum (4500 inwoners).

Elke provider heeft een zender hier staan en overal gewoon goed bereik. In het buitengebied is het wel een stuk minder wat 3G aan gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik zit nu met een laptop in de auto in Haren, een groot dorp onder Groningen. Ik gebruik mijn telefoon met T-Mobile PIT als modem. In beeld staat een "G". Het internet is niet vooruit te branden.

Klopt het als ik zeg dat ik op dit moment ook geen sneller internet had als ik PIT+ van 14,95 had gehad?
En klopt het als ik zeg dat het belachelijk is dat anno 2009 nog niet overal snel internet is, maar mijn telefoon om de haverklap terugvalt naar crappy GPRS? En ik ga niet in weilanden internetten of op een zandbank. Gewoon op normale plaatsen.
Is dit bij een andere provider beter? Want dan ben ik pleite bij T-Debile.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:59
Nog meer mensen hier " geselecteerd" om een maand gratis de snelheid van 14,95 ipv 9,95 mogen gebruiken om te proberen, of ben ik echt 1 van de gelukkigen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ineens heb ik 50% korting op mijn web'n'walk Plus abonnement gekregen :D
Eerst had ik nog €4,50 korting per maand, maar ineens is dat veranderd naar 50% korting.

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
Tommzz schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 10:24:
Nog meer mensen hier " geselecteerd" om een maand gratis de snelheid van 14,95 ipv 9,95 mogen gebruiken om te proberen, of ben ik echt 1 van de gelukkigen :9
Heb je daar bericht van gehad? Ik zit namelijk dagelijks in eindhoven en sinds deze week heb ik elke dag 3G verbinding terwijl ik daar helemaal niet voor betaal. Heb er niet om gevraagd en heb er ook geen bericht over gehad. Maar wel lekker :) Ik word alleen wel vaak gedisconnect helaas.

Verwijderd

Sinds vandaag ook 3G in Apeldoorn waar het voorheen HSDPA was, het is in ieder geval niet sneller en ook geen verbetering in de verbinding.

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
idd man het is eerder slechter geworden... begin me er een beetje aan te irriteren.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 20:40
Dat Mobiel TV werkt niet echt bij mij. Bij navigeren naar t-mobile.nob.nl krijg ik de melding dat mobile tv alleen beschikbaar is voor t-mobile klanten met het web'n'walk plus abo.

En dat heb ik. Ik heb een G1 met 2 jaar gratis WnW Plus
Van de tmobile website:
Bundels:SMS Verdubbelaar
w'n'w Plus
T-Mobile Grenzeloos
Niet dat ik het uberhaupt zou gebruiken maar vaag vind ik het wel.

Pvouput live

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 17:42
Rpol schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:29:
[...]
Ik zit namelijk dagelijks in eindhoven en sinds deze week heb ik elke dag 3G verbinding terwijl ik daar helemaal niet voor betaal. Heb er niet om gevraagd en heb er ook geen bericht over gehad.
Elke huidige databundel van T-mobile geeft 3G ondersteuning hoor, en daar betaal je ook gewoon voor.

• esvier
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-09 23:17
Ik heb ook sinds een paar dagen een 3g icoon in mn beeld ipv H.
is dit beter of juist slechter?...

www.debrasserie.nl

• cuberob
esvier schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:43:
Ik heb ook sinds een paar dagen een 3g icoon in mn beeld ipv H.
is dit beter of juist slechter?...
theoretisch gezien slechter, maar met wnw standaard merk je het verschil niet

• netblade
cuberob schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:48:
[...]

theoretisch gezien slechter, maar met wnw standaard merk je het verschil niet
Onzin, je toestel bespaart meer stroom en zodra jij hsdpa nodig heeft zal deze ook actief worden, ben je klaar dan valt deze weer terug op 3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:31

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Tommzz schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 10:24:
Zeiden ze dat zo :D Dan was jouw verkoper een stuk slicker dan die van mij. Die van mij zei helemaal niet dat ik "geselecteerd" was, die vroeg gewoon of ik interesse had in een abo. Ik zei nee en toen was de kous af. Overigens wel fijn, verkopers die niet moeilijk doen, al heb ik liever dat ze me helemaal niet opbellen :Y)

De reden dat ik nee heb gezegd was overigens omdat ik toch amper internet, en ik echt ga vergeten om dat abo op te zeggen waardoor ik daarna aan een plus abo vast zit. Nee dank je, laat ik mezelf maar even beschermen door het gewoon überhaupt niet te doen :)

Hier sinds eergisteren trouwens ook alleen 3G en geen H. En ik moet zeggen dat m'n batterij het al wel een stuk langer uithoudt :). En idd, zodra ik een verbinding maak springt ie direct over op H, en als ik 'm verbreek valt ie weer terug naar 3G.

[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 20-11-2009 12:00 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Nou, deze week de Prepaid internet stick gebruikt voor 4,50 per dag.

Bevalt tot nu toe, overal goed bereik gehad.

Opvallend: ik ben na 4,50 niet terug gezet in snelheid, dus gewoon volle polle 3,6Mbit door, zonder meer te betalen! Dat was wel even erg prettig toen ik Usenet aan het gebruiken was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Of je krijgt de narekening nog :+
.edit: oh wacht het was prepaid 8)7

[ Voor 35% gewijzigd door .oisyn op 20-11-2009 12:32 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANEMO-ONE
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11-2009
Gizz schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 14:25:
Wij hebben hier een Web'n'Walk USB-stick met een zakelijk abonnement (geloof ik). Nu heb ik een nieuw laptopje met Windows 7 64 bit. Je raadt het al, het stickje doet niks. De stick die ik heb is een zwarte met op de achterkant wat tekst over een Qualcomm 3G CDMA chipset.

Alle software die je op kan starten vanaf de stick leidt tot niks. Je ziet even dat er wat activiteit op de harde schijf is maar daar houdt het ook mee op. Op de T-mobile site hebben ze het over oplossingen voor Vista, maar over W7, een OS dat al maanden klaar is (en wat ze dus hebben kunnen testen), wordt met geen woord gerept.

Is er iemand die het wel aan de praat heeft?
Ja man,

http://www.option.com/en/...nload/usb-modems/icon225/

The Connection software for Microsoft Windows 7 support (legacy mode), werkt prima voor mij.

tags: T-Mobile Nederland NL stelletje luie zwijnen Web’n’Walk stick 64 BIT upgrade driver I am legend tweakers windows 7 Globe Trotter

Source:
http://blog.frankovic.net/2008/10/web-n-walk-stick/

Sucsess ermee, groetjes ANEMO-ONE. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietsje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-07-2023
Heb na meer dan een maand eindelijk het abonnement om weten te zetten naar web n walk plus, veel technische problemen blijkbaar bij T-mobile ook. Snelheid tussen de 250 en 800, wisselt sterk van minuut tot minuut, op dezelfde plek zittend, in een dichtbebouwd gebied (het schiet wel steeds naar HSDPA als ik surf). Via de nob-url krijg ik de beloofde tv zenders, opent in de standaard streaming media player die op mijn HTC Diamond 1 zit.

Echter beroerde kwaliteit van zowel beeld als geluid, in hoge en normale kwaliteit, legoblokjes-vorming, hapering om de 10 seconden en als ik t buffertempo op zn hoogst zet, toch nog elke 2 minuten een bufferpauze van luttele seconden, danwel een helemaal vastlopen en 'contact met server verloren, klik hier om opnieuw te verbinden. Hetzelfde heb ik met een fikse radiostream via een website, elke 2 min. opnieuw aanzetten.

Ik denk dat het puur aan deze ""streaming media for pocket pc, build 3.0" player ligt: Want mediaplayer doet t veel beter met andere streams, zonder haperen, de youtube applicatie idem, de uitzending gemist applicatie idem.

Weet iemand een alternatief voor deze vervelende RSTP player en of die ergens gratis te downloaden is... en, hoe kan ik er dan voor zorgen dat die tv streams voortaan door *die* player worden opgepakt en niet meer door dit onding? Sorry, ik ben een leekje en ik hoop dat ik hier bij het goede topic zit. Bij voorbaat hartelijk dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 23:54
Even snel gezocht maar kon het niet 123 vinden:
Kan je web’n’walk Standard(10 euro in de maand) op je prepaid krijgen en zoja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ANEMO-ONE schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:14:
[...]

Ja man,

http://www.option.com/en/...nload/usb-modems/icon225/

The Connection software for Microsoft Windows 7 support (legacy mode), werkt prima voor mij.

tags: T-Mobile Nederland NL stelletje luie zwijnen Web’n’Walk stick 64 BIT upgrade driver I am legend tweakers windows 7 Globe Trotter

Source:
http://blog.frankovic.net/2008/10/web-n-walk-stick/

Sucsess ermee, groetjes ANEMO-ONE. }:O
Hee, hartelijk dank, ik had net een Acer Aspire 1810TZ gekocht en daarop was win 7 voorgeïnstalleerd. Kreeg de web 'n walk stick met geen mogelijkheid aan de gang en de helpdesk was ook al niet erg nuttig. "We werken eraan..." je kent het wel. Jouw tip is echt de enige op internet die t-mobile koppelt aan windows 7. Misschien had ik eerder naar de makers van de modem moeten kijken. 8)7 For the record: het werkt dus inderdaad als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 10:32

Sandyman538

SandstorM [148839]

Krypt schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:28:
Dat Mobiel TV werkt niet echt bij mij. Bij navigeren naar t-mobile.nob.nl krijg ik de melding dat mobile tv alleen beschikbaar is voor t-mobile klanten met het web'n'walk plus abo.

En dat heb ik. Ik heb een G1 met 2 jaar gratis WnW Plus
Van de tmobile website:

[...]

Niet dat ik het uberhaupt zou gebruiken maar vaag vind ik het wel.
Bij werkte het eerst ook nooit, maar vandaag naar aanleiding van dit topic nog eens geprobeerd en ik krijg nu wel beeld. Niet dat ik het ook maar zou gebruiken, maar het werkt wel. Heb precies hetzelfde abbo als dat jij hebt.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
andyy schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 23:50:
Even snel gezocht maar kon het niet 123 vinden:
Kan je web’n’walk Standard(10 euro in de maand) op je prepaid krijgen en zoja, hoe?
Nee, dat kan helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 23:54
Dan is het misleidend hun site, je wordt naar de pagina van mobiel internet gestuurd als je op "dit kan ook" klikt bij de beschrijving van de prepaid tarieven. Klacht indienen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Handig is anders, maar of je over misleiding kan spreken weet ik niet. Als je doorklikt staat er overal wel bij of het kan bij abonnement of prepaid. Bij prepaid kun je dus alleen zonder databundel mobiel internetten bij T-mobile met een dagmaximum van 2.50.

Alleen Vodafone en Rabomobiel bieden bij mij weten een (gelimiteerde) databundel bij hun prepaid plannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 12:57
komen ze erachter dat ik via een wnw abbo standaard
via de laptop verbonden met een mobieltje aan het internetten ben?

ik heb gebeld en kreeg te horen dat het officieel niet is toegestaan.
Dus ik ben nu een beetje bang voor de narekening per MB mochten ze erachter komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:15
SonyEricsson schreef op maandag 30 november 2009 @ 16:28:

Dus ik ben nu een beetje bang voor de narekening per MB mochten ze erachter komen.
Dat is vreemd. Voor zover ik weet is het gewoon toegestaan bij web'n'walk.

-edit-

Ik heb nog even gekeken bij de tarieven en voorwaarden (van Relax-abonnementen) en daar staat niet in dat het niet is toegestaan om web'n'walk in combinatie met een laptop te gebruiken. Je bent dus niet goed voorgelicht.

[ Voor 25% gewijzigd door Naafkap op 30-11-2009 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Klopt, toen ik daar onlangs naar ging zoeken kon ik er ook nergens iets over vinden in het contract dat ik heb afgesloten, en dat terwijl ik wel dacht dat het niet mocht. Maar als het niet in het contract en niet in de AV staat dan kunnen we er vrij duidelijk over zijn: dan is het niet verboden :)

@SonyEricsson: ik zou terugbellen en vragen om de documenten waaruit blijkt dat dat idd niet mag.

Overigens heb ik zelf ook een paar weken lang getethered toen m'n overstap naar een andere inet provider wat moeizaam verliep. Als je geen grote dingen gaat zitten downloaden, wat je toch al niet wil op zo'n lijntje, gaan ze er ook niet echt snel achter komen.

[ Voor 39% gewijzigd door .oisyn op 30-11-2009 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

troftnom schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 14:37:
Handig is anders, maar of je over misleiding kan spreken weet ik niet. Als je doorklikt staat er overal wel bij of het kan bij abonnement of prepaid. Bij prepaid kun je dus alleen zonder databundel mobiel internetten bij T-mobile met een dagmaximum van 2.50.

Alleen Vodafone en Rabomobiel bieden bij mij weten een (gelimiteerde) databundel bij hun prepaid plannen.
Simyo biedt het ook.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is jammer dat Tmobile niet voor PrePaid een goede internet tarief heeft , begrijp best dat ze het ook niet voor een tientje willen zetten net als met abbo , maar iets als bv web en walk 10 euro voor 1 week ofzo , dan word het een beetje betaalbaar , want 2.50 per dag is naar mijn menig toch wel wat duur , in een week ben je dan al 17.50 kwijt voor een redelijk slome verbinding. Zie in de folders soms leuke prepaid toestellen voorbij komen voor een leuke prijs , maar uiteraard koop ik het dan niet omdat ik er dan toch niet mee kan internetten.

In spanje kun je bv met de zelfde snelheid ook per dag betalen maar dan kost het maar 1.20 per dag....

Bij KPN-Hi kun je ook databundel kopen , aleen daar zit een belachelijke datalimiet van 200mb , wat natuurlijk veel teweinig is.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2009 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

KPN verbied zelfs VOIP via hun databundle, t-mobile knijpt weer na 2 GB (zelfs bij het duurste laptop abbo), zo hebben ze allemaal wel wat raars.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Stel je voor dat de normale ISP's deze streken hadden uitgehaald bij de opkomst van voip (zie het vodafone topic voor welke streken precies). Dat had toch een hoop ontwikkeling tegengehouden.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste dag Tweakers,

Misschien dat jullie mij even kunnen helpen. Ik heb in mei 2009 (7 maanden terug) een abbonement bij T-Mobile afgesloten, waaronder ook een Web en Walk + bundel van 14,95 per maand.

Afbeeldingslocatie: http://img135.imageshack.us/img135/3141/schemajw1.jpg <-- Zoals hier te zien. (Plaatje is vanuit de firstpost)

Maar nu ik inmiddels veel gebruik maak van mijn telefoon + mobiel internet, kreeg ik vanochtend om 8:00 uur de volgende sms van T-Mobile:

'Beste T-Moble klant, U hebt driekwart van de maandelijkse internet gebruikslimiet in Nederland bereikt. Voor meer informatie: 0800-7111'

Dat nummer is van de klantenservice, maar ik wil het eerst even hier vragen voor ik bel, misschien dat jullie mij meer informatie kunnen verschaffen over dit fenomeen. Want zover ik weet, heb ik geen limiet op mijn internetgebruik zitten met W'n'W+.

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:15
Je hebt een gebruikslimiet van 2GB waarna je snelheid verlaagd wordt naar 384/64Kbps (W'n'W standard snelheden dus). Wellicht dat ze deze limiet bedoelen? Dan zou je 1.5GB gebruikt hebben tot op dit moment.

De nige die je hier echt uitsluitsel over kan geven is natuurlijk de klantenservice, ik ben wel benieuwd naar wat zij hierop te zeggen hebben, zou je dit hier kunnen vertellen? :)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 08:36
Ik kreeg een analoog SMS-je toen ik op 7,5 van de 10MB/dag in het buitenland zat. Daarna wordt je snelheid verlaagd.

Verwijderd

Ik krijg binnenkort een i-phone 3GS via het T-Mobile abonnement van mijn vriendin.
Zelf zit ik te twijfelen om bij Vodafone te blijven of ook T-Mobile te nemen (o.a. i.v.m. de simlock die ik anders moet omzeilen).

Ik ben benieuwd of de snelheid van Web'n Walk Plus acceptabel is in vergelijking met Vodafone :?

• troftnom
Als het bereik voldoende is op je locaties voor het netwerk van Tmobile dan zou de snelheid voldoende moeten zijn. Het netwerk van Tmobile is het slechtste van de drie telecomproviders, dus dat is de enige belemmerende factor.

• pegagus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 18:52
Zijn er gevallen bekend dat de t-mobile stick problemen veroorzaakt in het werkgeheugen (in mijn geval) bij Vista Business? Zie dit topic voor de problemen: Veel maar vage problemen (Sony Vaio VGN-BZ11MN)

De laatste tijd kon ik de klok ongeveer gelijk zetten op het moment dat het mis zou gaan. Afgelopen maandag zat de stick er niet in en geen enkel vuiltje aan de lucht. Gisteren ging het weer faliekant mis. Vanochtend nieuwe firmware en software geïnstalleerd, en warempel, we zijn nog up and running zonder gekke fouten.

Bijkomend waarom ik nu de stick verdenk: de tekst in het windowtje van de manager raakte compleet gescrambled, op het moment dat de problemen zich gaan manifesteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nautaonline
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:26
Even een vraag:

Mijn vriendin heeft een flex abbo afgesloten met instant e-mail en een blackberry. Nu heb ik die blackberry in gebruik genomen, en zij mijn telefoon. Abbonementen netjes omgezet (Web n Walk / InstantE-mail vv.)

Nu bevalt mij de blackberry niet zo goed, en haar wel. Nu heeft zij dus een blackberry met Web n Walk, en ik een E71 met Instant E-Mail.

Nu vraag ik mij af, kan ik dit gewoon zo laten staan, en zonder extra kosten rustig internetten? Instant E-mail over 3G is namelijk stukken sneller, iets wat die blackberry dus mist.

Dat bij haar de pushmail niet werkt, is opzich niet erg, ze gebruikt het toch niet. Ik daarintegen die snelheid wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basix
  • Laatst online: 15-09 19:52
Iemand enig idee of er in (begin) 2010 toevalling nog een upgrade van de snelheden gepland staat? die 384kbps voor het standaard Web'n'Walk loopt inmiddels zwaar achter de feiten aan als je dat vergelijkt met alle andere aanbieders....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Mmm, alleen Vodafone zit daar toch boven qua snelheid/prijs, of mis ik nog wat. Voorwaarden zijn bij Tmobile in ieder geval het beste, dus daar onderscheiden ze zich wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Hush! Het netwerk van T-Mobile heeft het nou al druk. Dat is natuurlijk stom, maar dat betekent wel dat ze waarschijnlijk niet zomaar de snelheid gaan opvoeren zonder andere beperkingen op te leggen. En ik heb liever gewoon "mobiel internet" (dus internet, zonder beperkingen) op wat lagere snelheden dan een snel "een mobiel data-abonnement" dat weinig met internet te maken heeft omdat dit en dat en zus en zo niet kan of mag.

Goed, ik heb makkelijk praten met WnW+, maar 384Kibit/s is imo nog best acceptabel. En eigenlijk vind ik dat die andere aanbieders juist achterlopen met hun FUPs en andere beperkingen. Oftewel: laat je niet al te veel misleiden door de snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouTer14
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:02
SonyEricsson schreef op maandag 30 november 2009 @ 16:28:

Dat is wel erg vreemd, aangezien ik bij aanvang van mijn abonnement bij de klantenservice heb gevraagd als dit toegestaan was. Dit was volgens hun gewoon toegestaan, en ik hoefde mij dus geen zorgen te maken om een datalimiet of een faire use policy

De klantenservice benadrukte duidelijk dat zij deze zgn "Beperkingen" niet hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door WouTer14 op 06-01-2010 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
T-Mobile heeft de abonnementen veranderd. Ik zal de marketing-quatsch hier achterwegen laten, maar wat van belang is is dat ze hun USP namelijk "gezeikloos internet" door de plee aan het spoelen zijn.

Uit de nieuwe voorwaarden:

VoIP is niet toegestaan icm T-Moibile Relax (Sim Only).

^$#%#$!!! :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:03
Fuzzillogic schreef op maandag 11 januari 2010 @ 11:38:
T-Mobile heeft de abonnementen veranderd. Ik zal de marketing-quatsch hier achterwegen laten, maar wat van belang is is dat ze hun USP namelijk "gezeikloos internet" door de plee aan het spoelen zijn.

Dan ben ik na dit jaar weg, ik ga niet minder via voip bellen. Nationaal bel ik mobiel, internationaal voip. Als ze dat stoppen ben ik weg. Ik kom van PIT waar tetheren officiëel toegestaan was naar WnW waart het gedoogd wordt, maar voip verbieden is de druppel.
Gelukkig heb ik de oude voorwaarden...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Ik zie nu pas dat er "T-Moibile" staat. Ik heb toch echt een T-Mobile-abonnement, dat zal vast wat anders zijn ;) Prutsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:02

knakworst

Get more sats!

Er is natuurlijk voor alles een omweg. Zelf gebruik ik voipbuster, je kan gewoon naar een 010-nummer bellen en dan doorbellen, kost dan alleen wat belminuten plus het (lage) tarief van voipbuster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-HARUN
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-06 20:24
het is toch wat....

ik heb voor m'n vrouw op 2 januari een e71 besteld via een webshop (1 jr relax 150) met nummerbehoud (kpn prepaid). Ze heeft vorige week een sms ontvangen van t-mobile dat haar abo 14 januari a.s. wordt geactiveerd.

De nieuwe t-mobile voorwaarden gelden per 11 januari, maar kennelijk heeft de t-mobile medewerkster, die mijn vrouw vandaag aan de lijn had, beweerd dat haar contract aanvraag datum als uitgangspunt wordt genomen wat dus 2 januari is.

Raar of niet?

[ Voor 7% gewijzigd door A-HARUN op 11-01-2010 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Lijkt me niet zo raar, op dat moment werd het contract gesloten.
Je kan ook 4 maanden van te voren een contractverlening regelen, dan zou je er niet enthousiast van worden als je overgeleverd zou zijn aan de voorwaarden van 4 maanden later in plaats van het moment van afsluiten/verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-HARUN
je gaat idd akkoord met de dan geldende voorwaarden, maar toch zou het redelijk zijn om een nieuwe klant mee te laten gaan in de nieuwe voorwaarden. Er is nog helemaal geen SIM geactiveerd noch is het toestel ontvangen.

Ik vraag me af wat er gebeurt als ik de levering van de telefoon aan de deur weiger. Iemand ervaring hiermee?

Webshop is reeds gemaild over de nieuwe voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:02

knakworst

Get more sats!

A-HARUN schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:30:
je gaat idd akkoord met de dan geldende voorwaarden, maar toch zou het redelijk zijn om een nieuwe klant mee te laten gaan in de nieuwe voorwaarden. Er is nog helemaal geen SIM geactiveerd noch is het toestel ontvangen.

Ik vraag me af wat er gebeurt als ik de levering van de telefoon aan de deur weiger. Iemand ervaring hiermee?

Webshop is reeds gemaild over de nieuwe voorwaarden.
Eeuh... De voorwaarden zijn toch slechter geworden, niet beter? Waarom wil je onder de nieuwe voorwaarden vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-HARUN
nieuwe voorwaarden:

bellen en sms-en uit dezelfde bundel en bundel is onbeperkt houdbaar

of zie ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:17

Is dit ook van toepassing voor Voordeel SIM (Sim Only)?

Er staat nadrukkelijk bij T-Mobile Relax (Sim Only) in de voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
ChiMan schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 16:22:
[...]

Is dit ook van toepassing voor Voordeel SIM (Sim Only)?

Er staat nadrukkelijk bij T-Mobile Relax (Sim Only) in de voorwaarden.
Bij voordeelsim, dat nu wel verdraait veel lijkt op het oude relax, staan er idd geen beperkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik ben je kleine lettertjes aan het zoeken van T-Mobile voordeel sim maar ik kan nergens vinden dat ik bij een voordeel sim abonnement geen Web n Walk mag gebruiken.
Dus ik ga er vanuit dat dit wel mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
WnW staat expliciet erbij in de prijslijst voor voordeelsim. Overigens lijkt het erop dat ze onlangs een nieuwe prijslijst met voorwaarden online hebben gezet, want VoIP is nu ook bij voordeelsim verboden. :(

T-Mobile ziet mij dus als klant vertrekken. Eerst dat ranzige ASID-gebeuren en nu weer achterlijke beperkingen voor mobiel internet zijn de druppel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Fuzzillogic schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:46:
T-Mobile ziet mij dus als klant vertrekken. Eerst dat ranzige ASID-gebeuren en nu weer achterlijke beperkingen voor mobiel internet zijn de druppel.
Waar ga je dan naar toe, T-mobile heeft nog opt out voor ASID de andere twee (Vodafone/KPN) toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
troftnom schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:52:
[...]

Waar ga je dan naar toe, T-mobile heeft nog opt out voor ASID de andere twee (Vodafone/KPN) toch niet?
De andere twee "echte" providers hebben nog veel belachelijkere beperkingen voor mobiel internet.. Weinig concurrentie op dat gebied sinds het wegvallen van de andere twee netwerken die er waren. Zeker als consumenten bedonderd worden met termen als "onbeperkt", en er dus verder niet op letten.

Ik denk dat ik zal moeten gaan zoeken naar eoa virtuele operator, zoals Ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Fuzzillogic schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:24:
[...]

De andere twee "echte" providers hebben nog veel belachelijkere beperkingen voor mobiel internet.. Weinig concurrentie op dat gebied sinds het wegvallen van de andere twee netwerken die er waren. Zeker als consumenten bedonderd worden met termen als "onbeperkt", en er dus verder niet op letten.

Ik denk dat ik zal moeten gaan zoeken naar eoa virtuele operator, zoals Ben.
Goed dat je het zegt, ik had helemaal geen rekening gehouden met Ben. Ik heb net even hun site bekeken maar ze zijn wel redelijk goedkoop. 9,95 voor onbeperkt internet van 384Kbps.
In hun voorwaarden kan ik alleen niks vinden over wat je allemaal wel en niet met die verbinding mag doen.
klikkerdeklik
Hmm dat was een klikkerdeklik van de prijslijst van Ben.
De voorwaarden zijn hier te vinden

[ Voor 13% gewijzigd door kaasaanfiets op 06-02-2010 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Een ding vraag ik me wel af bij Ben, je gaat bij hun geen (meer)jarig contract aan, abonnement is maandelijks op te zeggen. Betekent dit ook dat ze maandelijks hun voorwaarden kunnen wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Geen voorwaarden zijn goede voorwaarden zullen we maar zeggen. Bovendien zou het wel erg pover zijn als ze nog allerlei FUP-gezeik en andere beperkingen gaan opleggen voor een verbinding die maar 384Kibit/s is, wat bovendien ook nog op UMTS ipv HSDPA lijkt te wijzen.

Ik hoop ook nog altijd dat er eens een rechter is die bepaalt dat voorwaarden *DUIDELIJK* moeten zijn, zowel qua taalgebruik, als qua layout. Die PDF is werkelijk niet te lezen zo. En Ben is niet bepaald de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
Fuzzillogic schreef op zondag 07 februari 2010 @ 01:36:
Geen voorwaarden zijn goede voorwaarden zullen we maar zeggen. Bovendien zou het wel erg pover zijn als ze nog allerlei FUP-gezeik en andere beperkingen gaan opleggen voor een verbinding die maar 384Kibit/s is, wat bovendien ook nog op UMTS ipv HSDPA lijkt te wijzen.
Ben gebruikt natuurlijk gewoon het T-Mobile net met een snelheidscap op 384kbps. Dat zal wel hetzelfde zijn als de T-Mobile 'internet' instelling, die ik ook bij mijn Flex 20 Sim-Only abo heb. Internetten voor 2,50 per dag (wat in mijn geval neerkomt op 88 cent per dag, omdat ik maar 7 euro per maand betaal voor dat Flex 20 SO abo). Het heeft niets te maken met UMTS / HSDPA. Gewoon een cap op de snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Jan-E schreef op zondag 07 februari 2010 @ 16:18:
[...]
Het heeft niets te maken met UMTS / HSDPA. Gewoon een cap op de snelheid.
Een tijd geleden was WnW meestal UMTS, terwijl je bij WnW+ HSDPA hebt. Dus zo vreemd is mijn veronderstelling niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
Fuzzillogic schreef op zondag 07 februari 2010 @ 17:16:
Een tijd geleden was WnW meestal UMTS, terwijl je bij WnW+ HSDPA hebt. Dus zo vreemd is mijn veronderstelling niet.
Een tijd geleden lag die snelheidscap van 'internet' niet op 384kbps, maar op 128kbps IIRC. Ik krijg nu op mijn Nokia E51 regelmatig 3,5G (= HSDPA) te zien, maar heb nog steeds een cap op 384/64.

Edit: de cap lag op 64kbps: REDFISH in "T-Mobile PIT: voor € 9,50 per maand onbe..."

[ Voor 12% gewijzigd door Jan-E op 07-02-2010 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0bro
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-09 07:50
Guys 'n' dolls,
Ik heb v1.0 van mijn T-Mobile TV app voor Android op de Market gezet. Portrait/landscape afspelen is mogelijk, hoge/lage kwaliteit is instelbaar via het menu. Het is nog maar een eerste release, dus brand los als je een feature request hebt of een issue waar je tegenaan bent gelopen. Let op: WnW+ is benodigd!

Screenie:
Afbeeldingslocatie: http://www.androlib.com/appscreenmax/iAzC.u.cs.png

Zoek in de Android Market op 'T-mobile TV' of gebruik deze QR-code:
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=100x100&chld=L%7C0&chl=market://search?q=pname:nl.fotoniq.android.mobiletv

To question is to grow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
j0bro schreef op maandag 08 februari 2010 @ 22:02:
Guys 'n' dolls,
Ik heb v1.0 van mijn T-Mobile TV app voor Android op de Market gezet. Portrait/landscape afspelen is mogelijk, hoge/lage kwaliteit is instelbaar via het menu. Het is nog maar een eerste release, dus brand los als je een feature request hebt of een issue waar je tegenaan bent gelopen. Let op: WnW+ is benodigd!

Screenie:
[afbeelding]

Zoek in de Android Market op 'T-mobile TV' of gebruik deze QR-code:
[afbeelding]
Lees dit net te laat, had vanochtend hier UMTS dekking maar ze hebben die mast toch maar weer uitgezet. Zal thuis even checken of het wat is en of het stabiel werkt. Keep u updated!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0bro
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-09 07:50
netblade schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:23:
[...]

Lees dit net te laat, had vanochtend hier UMTS dekking maar ze hebben die mast toch maar weer uitgezet. Zal thuis even checken of het wat is en of het stabiel werkt. Keep u updated!
Oef, net even gecheckt maar inmiddels al meer dan 1000 downloads vanuit de Market gehad. Dat gaat hard! Ik hoop de app nog binnenkort wat aan te kunnen scherpen qua functionaliteit. Ben benieuwd of het bij je werkt, ik hoor het wel.

To question is to grow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
j0bro schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:26:
[...]

Oef, net even gecheckt maar inmiddels al meer dan 1000 downloads vanuit de Market gehad. Dat gaat hard! Ik hoop de app nog binnenkort wat aan te kunnen scherpen qua functionaliteit. Ben benieuwd of het bij je werkt, ik hoor het wel.
De app werkt, alleen ik moet hem wel recht houden zodra ik een zender aantik, als ik hem landscape aantik buffert deze wel maar krijg ik geen beeld te zien.
Verder geen fouten, alleen dat als ik hem recht hou het beeld slechts voor 2/3e is gevuld, daaronder heb ik een groot gedeelte niets. Ik heb het getest op een hero/g2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Ik heb sinds een aantal dagen wat problemen met mijn W&W+
Daar ik eerst een stabiele verbinding had van ongeveer 1Mbps is het nu om te huilen. Soms komt er helemaal geen data door of heel erg traag waarbij de snelheid terugvalt naar 100Kbps.
Het rare is dat upload gewoon rond de 384Kbps blijft liggen.

Ik heb mijn hele G1 gewiped en opnieuw geflash't; dacht dat het misschien daar aan lag. Maar dat heeft niet geholpen.

Tot ik vanochtend tussen 7:00 en 8:30 nog wat testjes deed en daar continue een snelheid rond de 1 Mbps zat (zelfde plek). En toen ik het rond 9 uur weer probeerde had ik weer een haperende connectie rond de 100Kbps

Iemand dezelfde ervaring in omgeving Maastricht?

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:03
j0bro schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:26:
[...]

Werkt, duurt even voordat het beeld komt, In Landscape niet beeldvullend, maar originele 4:3 verhouding.
Dit op een milestone.
Thanx, coole app!

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Krypt schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:55:
Ik heb sinds een aantal dagen wat problemen met mijn W&W+
Daar ik eerst een stabiele verbinding had van ongeveer 1Mbps is het nu om te huilen. Soms komt er helemaal geen data door of heel erg traag waarbij de snelheid terugvalt naar 100Kbps.
Het rare is dat upload gewoon rond de 384Kbps blijft liggen.

Ik heb mijn hele G1 gewiped en opnieuw geflash't; dacht dat het misschien daar aan lag. Maar dat heeft niet geholpen.

Tot ik vanochtend tussen 7:00 en 8:30 nog wat testjes deed en daar continue een snelheid rond de 1 Mbps zat (zelfde plek). En toen ik het rond 9 uur weer probeerde had ik weer een haperende connectie rond de 100Kbps

Iemand dezelfde ervaring in omgeving Maastricht?
Ook geen HSDPA icon meer? Dan is er iets niet goed met die mast, ff T-Mobile bellen en vragen of ze het een en ander even na willen kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Mijn G1 geeft geen H weer. Geeft enkel 3G.

Ik blijf dus op dezelfde mast zitten; vanmorgen had ik 1Mbps. Vanmiddag 100Kbps en nu zit ik met 63Kbps.

Toch mijn sim maar eens in mijn oude telefoon prikken, kijken wat ie dan doet.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Krypt schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 16:49:
Mijn G1 geeft geen H weer. Geeft enkel 3G.

Ik blijf dus op dezelfde mast zitten; vanmorgen had ik 1Mbps. Vanmiddag 100Kbps en nu zit ik met 63Kbps.

Toch mijn sim maar eens in mijn oude telefoon prikken, kijken wat ie dan doet.
Ik heb wel gewoon 3,5g / hsdpa maar mijn snelheidsverloop over de dag is ongeveer gelijk , in de ochtend om een uur of 6 gewoon 1 Mbps en naar mate de dag vordert steeds langzamer tot ongeveer 23.00 uur , dan neemt de snelheid weer toe tot 1 Mbps (de snelheid daalt zo erg dat mobiel TV kijken niet meer fatsoenlijk werkt en ook video en audio streamen is niet meer mogelijk).
In de nacht heb ik altijd volle snelheid dus is mijn conclusie , het 3g netwerk van T-mobile in mijn woonplaats kan het gewoon niet meer aan overdag.

Op de eerste plaats gaat spraakverkeer altijd voor dataverkeer , ook de vele gebruikers van de iPhone en de web and walk gebruikers die beide geen last hebben van een fup verstoken veel data waardoor het netwerk overbelast is en de snelheid drastisch zakt.

Zo moet T-mobile geen plus abonnementen aanbieden , de snelheid wordt overdag niet meer gehaald en ook het tv kijken is alleen mogelijk met een redelijke snelheid.

T-mobile heeft dus nu 2 problemen:

1. Niet overal een goede 3g dekking.

2. En waar de dekking wel goed is hebben ze gewoon niet voldoende capaciteit om alle gebruikers de snelheid te garanderen.

T-mobile heeft geen fair use policy maar dit legt wel extra druk op het netwerk , ook de vele iPhone gebruikers verstoken meer data dan de gemiddelde smartphone bezitter.
Dus T-mobile moet niet alleen reclame maken voor mobiel internet maar ook zorgen voor voldoende dekking en capaciteit zodat de snelheid gewoon op peil blijft.

[ Voor 15% gewijzigd door janzeeschuimers op 10-02-2010 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Het vreemde is dat ik voor 1,5 week geleden er nooit problemen mee heb gehad. Nu krijg ik timeouts als ik naar de android market toe ga.

Ik heb overigens net mijn auto N95 getest; en die heeft hetzelfde probleem. Overigens is nu mijn snelheid gemiddeld 260Kbps; dus is wel beter maar verre van optimaal. Het vreemde is, dat de upload gewoon rond de 360Kbps is en blijft. Dat is wel stabiel.

Toch morgen maar eens bellen; misschien dat er iets mis is met mijn abo. Kan ook geen tv kijken, website zegt steeds dat ik geen W&W+ heb; zowel op mijn G1 als mijn N95.

Pvouput live

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste