Dit werkt dus *niet* op mijn HTC HD2, die link. Ik krijg de zenders wel en ik kan erop klikken, maar ik krijg altijd "verbinding mislukt" (ondanks HSDPA) Eerder wel op mijn Touch Diamond dus ik vraag me af waar het aan ligt
Kan iemand de link naar de pagina voor TMobile mobile TV geven? Op mijn N900 krijg je deze namelijk niet.
ik dacht dat dat tmobile.nob.nl was of t-mobile.nob.nl
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Net nog gecheckt, het is echt t-mobile.nob.nl .
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Ik was met de verkeerde AP verbonden. t-mobile.nob.nl werkt. Sorry daarvoor en bedankt voor de link 
Jammergenoeg werkt het niet op de N900
[ Voor 18% gewijzigd door Arif op 25-02-2010 13:18 ]
Oh, wat maf.Arif schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 13:08:
Ik was met de verkeerde AP verbonden. t-mobile.nob.nl werkt. Sorry daarvoor en bedankt voor de link
Het is gewoon een RTMP stream, werkt met bijna alle mediaplayers die ik heb geprobeerd, ook op mn laptops.
Ik dacht dat je VLC wel op je N900 kan zetten, misschien is dat een idee?
Verwijderd
Stel ik heb WnW standaard en de verbinding gaat van 3G naar GPRS, moet ik dan betalen voor GPRS?
Nee, dat heeft daar absoluut niets mee te maken. 3G en GRPS zijn gewoon verschillende netwerken maar het blijft dezelfde dienst.
Mijn Laptop Business verbinding is op 3G behoorlijk instabiel. Om de haverklap heb ik alleen nog lokaal verbinding. Als ik hem terugzet naar GPRS is de verbinding stukken stabieler, maar ook niet helemaal. Vorig jaar had ik problemen, maar die waren terug te leiden tot een specifieke UMTS-mast. Nu heb ik op verschillende locaties het zelfde probleem.
Ik heb al geprobeerd de stick te laten werken op mijn vaste PC met Windows 7 (laptop is Vista Business), maar ik kreeg het niet zo snel aan de praat. Onder Vista heb ik ipv6 uitgeschakeld, maar dat mag ook niet baten. Ik kan nog even proberen of de stick wel op mij Eee-pc wil werken, onder Windows XP.
Of zijn er meer mensen die er regelmatig hun verbinding verliezen?
Ik heb al geprobeerd de stick te laten werken op mijn vaste PC met Windows 7 (laptop is Vista Business), maar ik kreeg het niet zo snel aan de praat. Onder Vista heb ik ipv6 uitgeschakeld, maar dat mag ook niet baten. Ik kan nog even proberen of de stick wel op mij Eee-pc wil werken, onder Windows XP.
Belangrijk voor HTC HD2 bezitters !!peugeot206gt schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 19:09:
[...]
Ga naar dit adres....
http://t-mobile.nob.nl/
daar moet het wel lukken
Ik had ook het probleem dat Mobile TV van T-mobile niet werkt op de HTC HD2 . en dat blijft zo. Heb zojuist een telefoontje gekregen van de technische dienst dat het toestel door hen niet wordt ondersteund, terwijl ze hem wèl leveren met abonnement. Ik voel me aardig genomen want hij deed het wèl nog op mijn HTC Touch Diamond, die mijn zoon nu heeft, maar ik had me juist enorm verheugd op TV op zo'n groot scherm, onderweg toch even Ned 1 of 3 kunnen kijken.
Toch zag ik elders iemand die het wel werkend had op de HD2. Zijn er daar meer van?? Ik wil hiermee maar even waarschuwen om GEEN T-mobile met WebnWalk plus te nemen als je er TV mee wil kijken op je HD2 !
(Technische dienst zei dat het "ooit" wellicht ondersteund gaat worden, maar geen idee wanneer. Wacht berichten daarover dus maar even af!)
Ik zie dat ze allebei Windows Mobile hebben, dus ik zou eens kijken welke player er werd gebruikt op je Touch Diamond.
En dan kijken of je die ook op je HD2 kan installeren.
Want wat gebeurt er precies? Je moet toch naar een site gaan waar je de zenders ziet, en dan klink je een zender aan, en moet hij een speler op je apparaat openen...?
Want wat gebeurt er precies? Je moet toch naar een site gaan waar je de zenders ziet, en dan klink je een zender aan, en moet hij een speler op je apparaat openen...?
Ik kan je met zekerheid zeggen dat tv op de HD2 via t-mobile perfect werkt. ok als de dekking minder is zit je voornamelijk te kijken naar buffering xx% maar op de meeste plekken kan ik tv kijken..
Welke webbrowser gebruik je? ik gebruik opera gan naar http://t-mobile.nob.nl en klik op hoog/laag daarna start streaming media applicatie en kan ik tv kijken.
Welke webbrowser gebruik je? ik gebruik opera gan naar http://t-mobile.nob.nl en klik op hoog/laag daarna start streaming media applicatie en kan ik tv kijken.
PV: Panasonic HIT Kuro/SolarEdge HD Wave 4.225 kWp verdeeld over 2600 Zuid Oost en 1625 Noord West
exact dezelfde player als op de Touch Diamond, een RTSP streaming player (niet erg stabiel overigens). Zou het helpen om een andere player te installeren, welke dan, en hoe zorg ik er dan voor dat het programma via t.mobile.nob.nl in *dat* dan wèl programma opent? Iemand een tip? Ik krijg steeds de melding : U heeft web n walk plus nodig voor mobile tv". Dat hèb ik al, en het werkt ook aantoonbaar sneller dan de WnW standaard.ThinkPadd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 19:28:
Ik zie dat ze allebei Windows Mobile hebben, dus ik zou eens kijken welke player er werd gebruikt op je Touch Diamond.
De technische dienst zei ècht dat de HD2 geen Mobile TV ondersteunt. Hoe kan dit dan? Overigens, mijn dekking is prima: Ik heb bijna altijd HSDPA en meer dan 700 kb met Web n Walk plus. Ze hebben me nu gezegd dat ik maar moet proberen mijn abo te laten downgraden naar standaard.
Zie ook: http://www.htcforum.nl/forum/viewtopic.php?f=133&t=4173
en ja, ik gebruik ook Opera. Ik kreeg 1of 2 keer de zenders wel te zien, maar na erop geklikt te hebben kreeg ik de melding dat hij niet geopend kan worden. Meestal krijg ik de zenders niet eens te zien en staat er "U kunt alleen Mobile TV kijken met een Web n Walk Plus abonnement"...wat ik dus *heb*.rjhilbrink schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 20:15:
Ik kan je met zekerheid zeggen dat tv op de HD2 via t-mobile perfect werkt. ok als de dekking minder is zit je voornamelijk te kijken naar buffering xx% maar op de meeste plekken kan ik tv kijken..
Hoe kan ik nou in vredesnaam dit voor elkaar krijgen als èn de shop, èn de technische dienst mij niet willen helpen en het afdoen met "We hebben dat niet voor de HD2"? Hoe kan het dan dat jullie dat wèl hebben?
Hmm. die melding krijg ik ook telkens op mijn Android. Het heeft overigens wel gewerkt op mijn Android icm het originele abonnement (Relax300). Sinds ik het omgezet heb naar een Flex abo, werkt het niet meer en blijf ik de melding houden dat ik "WnW plus" nodig heb.ietsje schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 00:49:
[...]
exact dezelfde player als op de Touch Diamond, een RTSP streaming player (niet erg stabiel overigens). Zou het helpen om een andere player te installeren, welke dan, en hoe zorg ik er dan voor dat het programma via t.mobile.nob.nl in *dat* dan wèl programma opent? Iemand een tip? Ik krijg steeds de melding : U heeft web n walk plus nodig voor mobile tv". Dat hèb ik al, en het werkt ook aantoonbaar sneller dan de WnW standaard.
De technische dienst zei ècht dat de HD2 geen Mobile TV ondersteunt. Hoe kan dit dan? Overigens, mijn dekking is prima: Ik heb bijna altijd HSDPA en meer dan 700 kb met Web n Walk plus. Ze hebben me nu gezegd dat ik maar moet proberen mijn abo te laten downgraden naar standaard.
Heb al een case aan laten maken; maar daar is ook niets uit gekomen. Ze zeggen dat het aan mijn toestel ligt en dat ik 'm moet hard-resetten. Dat het op een N96 en een N95 met de juiste instellingen ook niet werkt, hebben ze geen boodschap aan. (Ze beweren overigens ook dat je, ook al heb je 3G connectie, dat je niet kan bellen en internetten tegelijk)
Ik denk zelf dat het aan de abonnement instellingen ligt. Als ik zo af en toe mijn snelheid check (update download voor mijn android via cmupdater) dan download ik met 150KB/s en upload kan ik rond de 40 a 50KB/s. Dat is toch iets sneller dan de 1MB down en 384Kbit up.
[ Voor 3% gewijzigd door Krypt op 04-03-2010 08:50 ]
Bizar verhaal. De HD2 zou zonder enig probleem die streams moeten weergeven.ietsje schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 00:49:
Je zou een andere player kunnen proberen. Via je browser kan je de link naar een stream van een zender kopieren en pasten in een andere player zoals CorePlayer (BetaPlayer ondersteunt helaas geen rtmp).
Via een omweg kan je ook een ander programma koppelen aan rtmp streams, maar weet niet 1-2-3 meer hoe ik dat deed...
Om me zelf maar te quoten: vandaag gaat het weer goed, dus toch T-Mobile en niet mijn eigen laptop.pegagus schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:12:
Mijn Laptop Business verbinding is op 3G behoorlijk instabiel. Om de haverklap heb ik alleen nog lokaal verbinding. Als ik hem terugzet naar GPRS is de verbinding stukken stabieler, maar ook niet helemaal. Vorig jaar had ik problemen, maar die waren terug te leiden tot een specifieke UMTS-mast. Nu heb ik op verschillende locaties het zelfde probleem.
Andere puntje, is deze discussie hier bekend: http://kassa.vara.nl/disc...eigen-hsdpa-netwerk-niet/ ?
Bij mij werkt het ook zonder problemen met de HD2.rjhilbrink schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 20:15:
Dank jullie voor alle feedback, dit zal ik meenemen naar de T-mobile shop. Iemand moet me daar toch kunnen helpen, maar zowel de techische dienst als de shop willen bijvoorbeeld niet eens naar de instellingen kijken en roepen "De HD2 wordt gewoon niet ondersteund voor TV". Ik zal terugmelden hoe dit afloopt.troftnom schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 12:35:
[...]
Bij mij werkt het ook zonder problemen met de HD2.
aanvulling: Hier is iemand die ook gebeld heeft met T-mobile en gehoord heeft dat Mobile TV *niet* wordt ondersteund op de HD2 http://www.htcforum.nl/fo...133&t=4173&p=45477#p45477
[ Voor 17% gewijzigd door ietsje op 05-03-2010 13:22 ]
Eeeeeeeeeeeeeeeuhhhhm, niet te veel hopen op vaardigheid en kennis mbt nieuwe WM smartphones bij de T-mobile store.ietsje schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:11:
Dank jullie voor alle feedback, dit zal ik meenemen naar de T-mobile shop. Iemand moet me daar toch kunnen helpen, maar zowel de techische dienst als de shop willen bijvoorbeeld niet eens naar de instellingen kijken en roepen "De HD2 wordt gewoon niet ondersteund voor TV". Ik zal terugmelden hoe dit afloopt.
aanvulling: Hier is iemand die ook gebeld heeft met T-mobile en gehoord heeft dat Mobile TV *niet* wordt ondersteund op de HD2 http://www.htcforum.nl/fo...133&t=4173&p=45477#p45477
Een hint in die richting heb je al gehad: De technische dienst, die op zn minst een beetje meer zou moeten weten komt ook al met beweringen dat de HD2 mobile TV niet ondersteunt terwijl het gewoon internet-streams zijn. Omdat de HD2 zo nieuw is staat hij alleen nog niet het lijstje van Supported Telefoons (net zoals mijn X1 in het begin). Veel kans dat ze hetzelfde zeggen in de T-mobile store.
Ik zweer het, mijn SPV C500 (7+ jaar oud) zou deze streams kunnen afspelen. Wat een gedoe allemaal.
Heb je al andere software geprobeerd, met name CorePlayer?
De melding dat je WnW+ nodig hebt, ook al heb je dat, geeft toch echt al voldoende reden om te denken dat er bij T-Mobile zelf iets mis zit. (ik ga er maar niet van uit dat je via WLAN probeert te kijken)
Knoop je HD2 eens aan een PC via bluetooth of lekker retro via USB, en gebruik het apparaat als modem. Ga dan eens met je PC naar die T-Mobile TV pagina, en probeer het dan eens. Met o.a. VLC kun je die streams direct op PC bekijken, zonder probleem.
Knoop je HD2 eens aan een PC via bluetooth of lekker retro via USB, en gebruik het apparaat als modem. Ga dan eens met je PC naar die T-Mobile TV pagina, en probeer het dan eens. Met o.a. VLC kun je die streams direct op PC bekijken, zonder probleem.
en ook aan Xanderdrake: Het is opgelost! Het was toch inderdaad echt een probleem bij T-mobile, zoals ik al dacht. De telefoon *is* bekend bij ze dus dat was het niet... maar zie hier voor de reactie van T-mobile:Fuzzillogic schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:24:
De melding dat je WnW+ nodig hebt, ook al heb je dat, geeft toch echt al voldoende reden om te denken dat er bij T-Mobile zelf iets mis zit. (ik ga er maar niet van uit dat je via WLAN probeert te kijken)
http://www.htcforum.nl/fo...133&t=4173&p=45477#p45477
(laatste reactie van "iet")
maargoed, wie weet help ik anderen hier weer mee. Ik kreeg in ieder geval pas de goede hulp nádat ik de "bewijzen" van tweakers.net (andere gebruikers met een HD2) liet zien
Graag gedaan!ietsje schreef op maandag 08 maart 2010 @ 22:56:
en ook aan Xanderdrake: Het is opgelost! Het was toch inderdaad echt een probleem bij T-mobile, zoals ik al dacht. De telefoon *is* bekend bij ze dus dat was het niet... maar zie hier voor de reactie van T-mobile:
http://www.htcforum.nl/fo...133&t=4173&p=45477#p45477
(laatste reactie van "iet")
maargoed, wie weet help ik anderen hier weer mee. Ik kreeg in ieder geval pas de goede hulp nádat ik de "bewijzen" van tweakers.net (andere gebruikers met een HD2) liet zienDus thx allen hier !!!
Het lag dus aan je rechten op het netwerk? WnW+ was niet goed geconfigureerd. Verdraaid
Verwijderd
Ik heb W&W abonnement (zonder plus) en heb de afgelopen jaren steeds 3,5G op display van mijn Nokia E66 gehad tijdens internetten. Ook bij TV kijken via programma "SPB-TV".
Sinds enige tijd krijg ik geen 3,5G meer op display. Slechts 3G.
Heb contact opgenomen met klantenservice.
Hun oplossing: 'uw simkaart is defect. Ik stuur een nieuwe..."....
Maar ik twijfel of dat de oplossing is.
Denk zelf aan abo-instellingen bij T-Mobile zelf...
Het kan ook aan de masten liggen. Tmobile heeft vaak last van kapotte masten wat invloed heeft op je bereik.Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 21:39:
Ik heb W&W abonnement (zonder plus) en heb de afgelopen jaren steeds 3,5G op display van mijn Nokia E66 gehad tijdens internetten. Ook bij TV kijken via programma "SPB-TV".
Voorbeeld. Amsterdam Zuid, mast was maanden lang kapot. Hierdoor had ik alleen maar G of geen bereik!
Verwijderd
Nou, de simkaart is binnen.... en natuurlijk ligt het daar niet aan.Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 21:39:
Het vreemde is wel: na plaatsen sim ontving ik opnieuw de instellingen.
Blijken 3stuks te zijn: internet, mms, tzones.
Ga ik via 'internet' het web op, dan blijft het bij 3G.
Ga ik vai 'tzones' het web op, dan verschijnt wel 3,5G (HSDPA) in beeld en is internet wel sneller.
Het enige verschil in gegevens is dat bij tzones er een proxy en poort staat ingevuld. (en een andere homepage).
Als ze nu maar niet een 'vervangende simkaart' in rekening brengen...zucht...

Kan iemand bevestigen of T-mobile w'n'w in regio utrecht momenteel gewoon werkt? Ik heb een gisteren nieuwe ROM op m'n HTC TP2 gezet, in eerste instantie had ik wat problemen met internet maar toen werkte het ineens. Nou had ik een tooltje geïnstalleerd en toen werkte het niet meer. Heb een full device reset gedaan en alle instellingen opnieuw, maar het werkt nog steeds niet.
Hij verbindt wel (3G), maar vervolgens lijkt er geen enkele data over de lijn te gaan.
Hij verbindt wel (3G), maar vervolgens lijkt er geen enkele data over de lijn te gaan.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Hoe snel is het standaard Web 'n Walk abbonement?
Ik haal ongeveer 50kb/s als ik een bestand download van speedtest.bbned.nl met m'n iPhone als modem aan m'n laptop
Ik haal ongeveer 50kb/s als ik een bestand download van speedtest.bbned.nl met m'n iPhone als modem aan m'n laptop
W'n'W standaard is 384 kb/s, dus ongeveer 45 KB/s klopt prima.ThinkPadd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 16:33:
Hoe snel is het standaard Web 'n Walk abbonement?
Verwijderd
Hoort hier misschien niet helemaal thuis maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik wil binnenkort mijn abbo verlengen en daarbij weer sms maximaal nemen. Nu is het zo bij mijn huidige dat ik nooit die 10 euro per maand betaal maar er altijd onder zit. Rekent T-mobile gewoon met de hoeveelheid smsjes die je verstuurd hebt?
Hier hetzelfde. Ik heb mijn simkaart al in een andere telefoon geprobeerd, ook alleen 3G. Een vriend van me, die zelf in Amsterdam woont (ik in Rotterdam) heeft het ook.Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 21:39:
HSDPA module is stuk of niet goed geupgrade (in op de zendmast), heb ik ook gehad, na een week werkte alles weer.SaN schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 23:02:
[...]
Hier hetzelfde. Ik heb mijn simkaart al in een andere telefoon geprobeerd, ook alleen 3G. Een vriend van me, die zelf in Amsterdam woont (ik in Rotterdam) heeft het ook.
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Hier in Utrecht hetzelfde probleem. Hartje centrum werkt internet meestal niet eens op werkdagen rond kantooruren. Figures.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik heb op dit moment een Tmobile relax300 + sms + web/walk plus abbo.
Eigenlijk wil ik van mn iPhone overstappen naar een Blackberry 9700.
Nu zie ik hier en daar wel dat je voor de BB een apart internet abbo hebt? Maar lijkt mij dat dit gewoon gaat werken met mijn huidige combi ?
Eigenlijk wil ik van mn iPhone overstappen naar een Blackberry 9700.
Nu zie ik hier en daar wel dat je voor de BB een apart internet abbo hebt? Maar lijkt mij dat dit gewoon gaat werken met mijn huidige combi ?
Verwijderd
Internetten/bellen zal werken op je blackberry maar voor de meeste functies (instant mail,blackberry messenger en officiële RIM aps) heb je toch een blackberry abbo nodig
Verwijderd
Mijn contract loopt binnenkort af bij T-Mobile en nu wil ik eens een smartphone met Web 'n Walk abonnement. Nu geeft T-Mobile de eerste 12 maanden 7 euro korting op je internetbundel bij een tweejarig Relax abonnement.
Prima, maar als ik mijn contract wil vernieuwen via de website van T-Mobile en de telefoon en bundels selecteer staat er vervolgens niks over deze korting.
Kan iemand mij vertellen of die korting dan toch gegeven wordt?
Prima, maar als ik mijn contract wil vernieuwen via de website van T-Mobile en de telefoon en bundels selecteer staat er vervolgens niks over deze korting.
Kan iemand mij vertellen of die korting dan toch gegeven wordt?
Lijkt me niet, maar T-mobile kan je daar vast een beter antwoord op geven.
Waar je nog wel op kan letten is of je extra toestel korting krijgt bij het selecteren van een databundel, dat was bij mij de laatste keer wel het geval.
Waar je nog wel op kan letten is of je extra toestel korting krijgt bij het selecteren van een databundel, dat was bij mij de laatste keer wel het geval.
Verwijderd
Bedankt voor je reactie. Het toestel is al 0 euro bij de combinatie die ik gekozen heb. T-Mobile geeft inderdaad wel kortingen aan vaste klanten (dat staat er in ieder geval als je je contract vernieuwd).troftnom schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:46:
Lijkt me niet, maar T-mobile kan je daar vast een beter antwoord op geven.
Ik vraag me alleen af wat dan de korting is (afgezien van geen activatiekosten) en waarom bestaande klanten dan meer voor hetzelfde moeten betalen als nieuwe klanten. Dan zou je net zo goed je contract kunnen opzeggen en een nieuwe aanmaken zodat je van die korting gebruik kan maken. Ook met activitatiekosten ben je dan op lange termijn goedkoper uit.
Verwijderd
web'n'walk is echt hopeloos in Utrecht.
Heb al meerdere malen gebeld, krijg gewoon geen duidelijk antwoord.
Heb inmiddels al een klachtenbrief gestuurd. Uiteindelijk neig ik gewoon naar het ontbinden van mijn contract, aangezien de problemen zich al meerdere maanden spelen, en tevens ook nog eens in het postcode gebied waar ik woon.
Ik heb het gehad met T-Mobile en hun 3G netwerk.
Heb al meerdere malen gebeld, krijg gewoon geen duidelijk antwoord.
Heb inmiddels al een klachtenbrief gestuurd. Uiteindelijk neig ik gewoon naar het ontbinden van mijn contract, aangezien de problemen zich al meerdere maanden spelen, en tevens ook nog eens in het postcode gebied waar ik woon.
Ik heb het gehad met T-Mobile en hun 3G netwerk.
Yup. Thuis (rivierenwijk, 3522) buiten kantooruren werkt het prima. Op m'n werk (vredenburg) heb ik vrijwel nooit internet, en ook ben ik de helft van de keren gewoon onbereikbaar of kan ik niet eens bellen. Ik zat er idd ook over te denken om de boel maar te laten ontbinden. Ik zit nog een jaar aan m'n abo vast, maar dit gaat nergens over.Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 15:55:
web'n'walk is echt hopeloos in Utrecht.
Verwijderd
Zelfde probleem hier. Ik werk op St. Jacobsstraat (3511 BT) in Utrecht, en daar werkt het ook helemaal niet..oisyn schreef op donderdag 22 april 2010 @ 16:09:
[...]
Yup. Thuis (rivierenwijk, 3522) buiten kantooruren werkt het prima. Op m'n werk (vredenburg) heb ik vrijwel nooit internet, en ook ben ik de helft van de keren gewoon onbereikbaar of kan ik niet eens bellen. Ik zat er idd ook over te denken om de boel maar te laten ontbinden. Ik zit nog een jaar aan m'n abo vast, maar dit gaat nergens over.
Tot een paar maanden terug werkte het daar nog wel.
Heb net een medewerker van T-Mobile aan de lijn gehad, en die gaf aan dat ze geen problemen konden zien op de cell, en dat er gewoon uitgaande gesprekken mogelijk zouden zijn.
Tevens vroegen ze ALWEER om 3 recente voorbeelden te geven, volgens mij hebben ze inmiddels al 15 recente voorbeelden van me gehad.
Ik heb de medewerker ook gezegd dat ze van mij nog 7 dagen krijgen, anders laat ik de boel gerechtelijk ontbinden.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2010 17:07 ]
De vraag is, werkt het bij andere providers wel goed? Want voorheen had ik ook een vodafone abbo (werk) maar daar was ik op zaterdagmiddag op de Oude Gracht ook niet bereikbaar..oisyn schreef op donderdag 22 april 2010 @ 16:09:
[...]
Yup. Thuis (rivierenwijk, 3522) buiten kantooruren werkt het prima. Op m'n werk (vredenburg) heb ik vrijwel nooit internet, en ook ben ik de helft van de keren gewoon onbereikbaar of kan ik niet eens bellen. Ik zat er idd ook over te denken om de boel maar te laten ontbinden. Ik zit nog een jaar aan m'n abo vast, maar dit gaat nergens over.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik heb een collega met KPN en die heeft totaal geen problemen.
Verwijderd
Ik heb vanmorgen weer gebeld met T-Mobile.
De mevrouw aan de telefon wist mij te vertellen dat ze mijn brief hadden ontvangen, en dat deze in behandeling is genomen, en dat dit maximaal 30 dagen kan duren.
Even later ontving ik een SMSje dat het probleem met data in Utrecht is erkend, en dat het probleem binnen 6 weken wordt opgelost.
Ik heb deze melding eerder gezien op fora's, en heb er mijn twijfels over. Maar ja, ze erkennen hun probleem nu, en kan niets anders dan afwachten.
Ik hoop dat het inderdaad wordt opgelost, anders is het end of story.
De mevrouw aan de telefon wist mij te vertellen dat ze mijn brief hadden ontvangen, en dat deze in behandeling is genomen, en dat dit maximaal 30 dagen kan duren.
Even later ontving ik een SMSje dat het probleem met data in Utrecht is erkend, en dat het probleem binnen 6 weken wordt opgelost.
Ik heb deze melding eerder gezien op fora's, en heb er mijn twijfels over. Maar ja, ze erkennen hun probleem nu, en kan niets anders dan afwachten.
Ik hoop dat het inderdaad wordt opgelost, anders is het end of story.
Verwijderd
Vanmorgen heb ik gebeld met de klantenservice, en wonder boven wonder heb ik iemand aan de lijn gekregen die een notitie heeft aangemaakt voor de financiële afdeling, om een creditfactuur van €25 voor mij aan te maken.
Dit vindt ik zeer netjes van T-Mobile dat ze dit toch willen doen.
Ik ben zojuist naar Utrecht Centrum geweest, en vrijwel het hele gebied rondom Centraal Station, Vredenburg en Neude geeft geen 3G connectiviteit. De dekking is er wel (vol bereik) maar het tot stand brengen van een data of spraak verbinding lukt helaas niet. Ben daar genoodzaakt om mijn toestel op 2G in te stellen.
Daarna ben ik naar Overvecht geweest, en daar deed alles het wel prima. Dit was een paar weken terug ook nog drama. Het lijkt er dus op dat er daadwerkelijk wat aan het veranderen is.
In mijn eigen postcode (3552) werkt het zo nu en dan heel even, maar daarna weer geen verbinding. Vandaag lijkt het stabieler te zijn dan op een doordeweekse dag, kan er natuurlijk mee te maken hebben dat veel mensen vandaag weg zijn vanwege het mooie weer, wat er dan uiteindelijk op duidt dat het een capaciteitsprobleem zou zijn.
In het verleden waren er ook al een aantal kapotte masten in Utrecht Centrum (dit is destijds door T-Mobile erkend). Ik val net in een grensgebied waar mogelijk 2 (of meerdere) masten elkaar overlappen, en waarschijnlijk verbindt mijn telefoon zo nu en dan op een 'defecte' mast. Op dit moment switcht mijn telefoon tussen LAC 703, CID 4355 en CID 4556.
Ik laat het hier voorlopig even bij zitten, T-Mobile heeft aangegeven binnen 6 weken met een oplossing te komen, dus ik wacht het even af.
Als je ook ervaring hebt met bovenstaande problemen, meldt ze dan aan T-Mobile via http://www.t-mobile.nl/pe...ntact/dekkingsvragen.aspx
Dit vindt ik zeer netjes van T-Mobile dat ze dit toch willen doen.
Ik ben zojuist naar Utrecht Centrum geweest, en vrijwel het hele gebied rondom Centraal Station, Vredenburg en Neude geeft geen 3G connectiviteit. De dekking is er wel (vol bereik) maar het tot stand brengen van een data of spraak verbinding lukt helaas niet. Ben daar genoodzaakt om mijn toestel op 2G in te stellen.
Daarna ben ik naar Overvecht geweest, en daar deed alles het wel prima. Dit was een paar weken terug ook nog drama. Het lijkt er dus op dat er daadwerkelijk wat aan het veranderen is.
In mijn eigen postcode (3552) werkt het zo nu en dan heel even, maar daarna weer geen verbinding. Vandaag lijkt het stabieler te zijn dan op een doordeweekse dag, kan er natuurlijk mee te maken hebben dat veel mensen vandaag weg zijn vanwege het mooie weer, wat er dan uiteindelijk op duidt dat het een capaciteitsprobleem zou zijn.
In het verleden waren er ook al een aantal kapotte masten in Utrecht Centrum (dit is destijds door T-Mobile erkend). Ik val net in een grensgebied waar mogelijk 2 (of meerdere) masten elkaar overlappen, en waarschijnlijk verbindt mijn telefoon zo nu en dan op een 'defecte' mast. Op dit moment switcht mijn telefoon tussen LAC 703, CID 4355 en CID 4556.
Ik laat het hier voorlopig even bij zitten, T-Mobile heeft aangegeven binnen 6 weken met een oplossing te komen, dus ik wacht het even af.
Als je ook ervaring hebt met bovenstaande problemen, meldt ze dan aan T-Mobile via http://www.t-mobile.nl/pe...ntact/dekkingsvragen.aspx
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2010 10:39 ]
Hey,
Ik heb even een stomme vraag
. Maar ik heb net een nieuwe telefoon (HD2), en ik het heb het plus abbo van de t-mobile. Meet weet een van jullie ook gauw, via welke website ik de live tv kan kijken? Deze stond dus in de favorieten bij de oude.....
Alvast bedankt.
Ik heb even een stomme vraag

Alvast bedankt.
Lekker snel, dacht et wel
Bij mij valt de data verbinding gewoon weg; telefoon zegt dat ie connected is, maar data is er helemaal niet doorheen te krijgen. Maar als dit wel lukt, dan gaat het met een goede snelheid. Ik haal regelmatig 1.9Mbit terwijl ik eigenlijk maar een W'n'W Plus abo heb (en 500Kbit up).
Ik kan overigens geen tv kijken met mijn telefoon; t-mobile.nob.nl geeft continu aan dat ik een W'n'w Plus abo nodig heb (wat ik dus heb). Denk echt dat er iets met mijn abo is; dat wel internet geactiveerd is, maar dat er geen profiel aan hangt oid.
Ik kan overigens geen tv kijken met mijn telefoon; t-mobile.nob.nl geeft continu aan dat ik een W'n'w Plus abo nodig heb (wat ik dus heb). Denk echt dat er iets met mijn abo is; dat wel internet geactiveerd is, maar dat er geen profiel aan hangt oid.
Heb hetzelfde probleem met mijn HD2, probeerde wat van de Giro te zien van het weekend maar dat lukte dus niet. Het heeft eerder wel ooit gewerkt op een ander mobiel, dus vroeg me nog af of het aan het toestel zou kunnen liggen. Of er moet bij mijn laatste verlenging iets fout gegaan zijn betreffende mobiele TV, internet werkt verder gewoon.Krypt schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:27:
Heb Tmobile er al een paar keer over gebeld; maar elke keer moet ik 3 tijdstippen opgeven dat tv niet werkt.
Toen zei de technische dienst dat het aan mijn toestel of instellingen lag; de melding dat het met een andere sim (met w'n'w plus) wel werkte op deze telefoon en mijn sim het ook niet deed op een N96 en N95 waarop een andere sim wel werkte, werd afgewimpeld dat het daar niet aan kon liggen.
Laatste keer wilde ik het proberen terwijl ik met de technische dienst aan de lijn zat zodat ze direct konden kijken; toen werd mij verteld dat dat niet kon omdat data en spraak niet tegelijkertijd kon, ook niet bij 3G. Dit alles heeft mij doen besluiten om er maar helemaal geen moeite meer in te steken.
Toen zei de technische dienst dat het aan mijn toestel of instellingen lag; de melding dat het met een andere sim (met w'n'w plus) wel werkte op deze telefoon en mijn sim het ook niet deed op een N96 en N95 waarop een andere sim wel werkte, werd afgewimpeld dat het daar niet aan kon liggen.
Laatste keer wilde ik het proberen terwijl ik met de technische dienst aan de lijn zat zodat ze direct konden kijken; toen werd mij verteld dat dat niet kon omdat data en spraak niet tegelijkertijd kon, ook niet bij 3G. Dit alles heeft mij doen besluiten om er maar helemaal geen moeite meer in te steken.
Heb hier een Flex 20 abo + W'n'W standard.
Sinds 3 november kan mijn telefoon geen verbinding meer krijgen met HSDPA en houd het op UMTS/3G. Nou zie ik net dat ik niet de enigste ben die dat in november opviel, maar ik heb dat probleem nu nog steeds.
HTC heeft (buiten die HSDPA inschakelen/uitschakelen instelling) geen idee waar het aan ligt, T-Mobile beweert dat het aan mijn telefoon ligt.
Het lijkt echter aan mijn simkaart te liggen -> Als ik de Orange sim - met T-Mobile Flex abo - van mams (geen W'n'W trouwens) in mijn TyTn II stop, dan krijgt ie wél verbinding met HSDPA zodra er een verbinding met het internet wordt gemaakt, toen het met mijn sim nog werkte zag ik zonder dataverbinding al een H.
De TyTn II zat wel te zeuren dat de instellingen niet overeen komen met die wat nodig zijn voor de Orange sim, die melding genegeerd, en dan werkt het dus ineens. Maar met mijn sim dus niet.
Any idea's?
Sinds 3 november kan mijn telefoon geen verbinding meer krijgen met HSDPA en houd het op UMTS/3G. Nou zie ik net dat ik niet de enigste ben die dat in november opviel, maar ik heb dat probleem nu nog steeds.
HTC heeft (buiten die HSDPA inschakelen/uitschakelen instelling) geen idee waar het aan ligt, T-Mobile beweert dat het aan mijn telefoon ligt.
Het lijkt echter aan mijn simkaart te liggen -> Als ik de Orange sim - met T-Mobile Flex abo - van mams (geen W'n'W trouwens) in mijn TyTn II stop, dan krijgt ie wél verbinding met HSDPA zodra er een verbinding met het internet wordt gemaakt, toen het met mijn sim nog werkte zag ik zonder dataverbinding al een H.
De TyTn II zat wel te zeuren dat de instellingen niet overeen komen met die wat nodig zijn voor de Orange sim, die melding genegeerd, en dan werkt het dus ineens. Maar met mijn sim dus niet.
Any idea's?
[ Voor 10% gewijzigd door Raven op 12-05-2010 20:45 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dit probleem heb ik ook gehad toen ik nog een web'n'walk standaard abonnement had. Nu echter met het iPhone-abonnement werkt HSDPA weer prima. Is mijn inziens gewoon een instelling in het netwerk, aangezien iPhone abonnementen en web'n'walk plus klanten wel gewoon HSDPA hebben.Raven schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 20:32:
Heb hier een Flex 20 abo + W'n'W standard.
Any idea's?
Als het een netwerkinstelling is, hoe kun je dat bewijzen? Misschien dat de helpdesk van T-Mobile dan wél iets wil doen.
Of is het misschien een idee om de TyTn II de netwerkinstellingen opnieuw te laten ophalen (eens kijken hoe dat moet), misschien dat er iets verandert is op 3 november daar er meer waren op die dag met dit probleem.
edit: "Voor dit toestel zijn op dit moment geen instellingen beschikbaar."
edit: Even een aanvulling.
Vanavond mijn sim maar eens in mijn neef zijn telefoon gestopt, Nokia E71, die ondersteund HSDPA.
Bij het standaard internet profiel (die daar per SMS vrijwel meteen binnenkwam) alleen 3G, bij het profiel t-zones(?) wél 3.5G/HSDPA
Dat profiel is niet aanwezig op mijn telefoon, zou het daar aan liggen? Maar dat verklaard niet waarom mams simkaart zonder W'n'W wél verbinding kon krijgen met HSDPA
Anyway, iemand een idee hoe ik aan die instellingen kan komen? INTERNET P4550 sms'en naar 1300 werkt niet, type niet ondersteund, op site T-Mobile nog altijd "Voor dit toestel zijn op dit moment geen instellingen beschikbaar."....
Of is het misschien een idee om de TyTn II de netwerkinstellingen opnieuw te laten ophalen (eens kijken hoe dat moet), misschien dat er iets verandert is op 3 november daar er meer waren op die dag met dit probleem.
edit: "Voor dit toestel zijn op dit moment geen instellingen beschikbaar."
edit: Even een aanvulling.
Vanavond mijn sim maar eens in mijn neef zijn telefoon gestopt, Nokia E71, die ondersteund HSDPA.
Bij het standaard internet profiel (die daar per SMS vrijwel meteen binnenkwam) alleen 3G, bij het profiel t-zones(?) wél 3.5G/HSDPA
Dat profiel is niet aanwezig op mijn telefoon, zou het daar aan liggen? Maar dat verklaard niet waarom mams simkaart zonder W'n'W wél verbinding kon krijgen met HSDPA
Anyway, iemand een idee hoe ik aan die instellingen kan komen? INTERNET P4550 sms'en naar 1300 werkt niet, type niet ondersteund, op site T-Mobile nog altijd "Voor dit toestel zijn op dit moment geen instellingen beschikbaar."....
[ Voor 54% gewijzigd door Raven op 13-05-2010 21:26 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
k ben ook even de weg kwijt
Ik kan sinds een paar weken niet meer op een normale manier files uploaden in twitter apps..
Ik heb nu twee verschillende apps geprobeerd waarbij foto's in een twitterbericht geplaatst kunnen worden. Telkens lijkt ergens halverwege de verbinding *upload* er gewoon mee te stoppen! Ik zie en tellertje en soms stopt die op 10% soms op 30% maar stoppen doet ie!
Foto's van +/- 1.2 mb moet geen probleem zijn..
Ik begin steeds meer te vermoeden dat het aan de verbinding ligt...
iemand nog suggesties voor instellingen of zo?
Ik heb overigens Omnia B7610
Ik kan sinds een paar weken niet meer op een normale manier files uploaden in twitter apps..
Ik heb nu twee verschillende apps geprobeerd waarbij foto's in een twitterbericht geplaatst kunnen worden. Telkens lijkt ergens halverwege de verbinding *upload* er gewoon mee te stoppen! Ik zie en tellertje en soms stopt die op 10% soms op 30% maar stoppen doet ie!
Foto's van +/- 1.2 mb moet geen probleem zijn..
Ik begin steeds meer te vermoeden dat het aan de verbinding ligt...
iemand nog suggesties voor instellingen of zo?
Ik heb overigens Omnia B7610
Net bij de T-mobile shop geweest.
Medewerkster had geen idee wat er op 3 nov gebeurt/verandert kon zijn waardoor oa bij mij HSDPA niet meer werkte. Dat het met mijn moeders simkaart wél werkte zou komen omdat zij geen W'n'W abo heeft waardoor ze gelijk de volle snelheid krijgt.
Ze kon niet verklaren waarom HSDPA (met profiel t-zones) wel werkte op mijn neef zijn telefoon met mijn sim erin.
Ze heeft uiteindelijk een uitdraai gemaakt van alle instellingen, incl t-zones, eens kijken of ik het voor elkaar krijg om dat profiel aan te maken.
Had ook al gevraagd of ik het W'n'W abo stop kon zetten, heb toch zat tegoed, maar dat kon niet. Liep samen met Flex abo, dus moet wachten tot januari 20101....
Medewerkster had geen idee wat er op 3 nov gebeurt/verandert kon zijn waardoor oa bij mij HSDPA niet meer werkte. Dat het met mijn moeders simkaart wél werkte zou komen omdat zij geen W'n'W abo heeft waardoor ze gelijk de volle snelheid krijgt.
Ze kon niet verklaren waarom HSDPA (met profiel t-zones) wel werkte op mijn neef zijn telefoon met mijn sim erin.
Ze heeft uiteindelijk een uitdraai gemaakt van alle instellingen, incl t-zones, eens kijken of ik het voor elkaar krijg om dat profiel aan te maken.
Had ook al gevraagd of ik het W'n'W abo stop kon zetten, heb toch zat tegoed, maar dat kon niet. Liep samen met Flex abo, dus moet wachten tot januari 20101....
[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 14-05-2010 13:49 ]
Oscar Wilde
Dat is het al geweest hoor, dus van W&W moet je wel af kunnen komen dan.Raven schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 11:05:
dus moet wachten tot januari 2010....
Verwijderd
Web en walk hakkelt de ene wel goed en de andere week niet.
Soms heb ik prima 3G/UMTS bereik, de andere keren bel ik notabene in en is mijn maximale snelheid 5KB p/s. Heel erg belabberd en het ligt zeker niet aan het toestel (SE C905).
Ik ben al ruim 5 jaar klant (vaste abbo) maar ik betaal geen 10 euro om vervolgens met 5KB te mogen downloaden. Ook is die lijst die T-mobile hanteert met het dekkingsgebied, fictief. I.e in een gat hier heb ik wel prima bereik maar in een grotere stad kan ik het shaken. Ook binnenshuis wil het wel eens tegenvallen, de ene keer verbind hij via UMTS en de andere keer belt hij weer in. Ook die verbinding verlies ik wanneer iemand mij belt of smst.
Soms heb ik prima 3G/UMTS bereik, de andere keren bel ik notabene in en is mijn maximale snelheid 5KB p/s. Heel erg belabberd en het ligt zeker niet aan het toestel (SE C905).
Ik ben al ruim 5 jaar klant (vaste abbo) maar ik betaal geen 10 euro om vervolgens met 5KB te mogen downloaden. Ook is die lijst die T-mobile hanteert met het dekkingsgebied, fictief. I.e in een gat hier heb ik wel prima bereik maar in een grotere stad kan ik het shaken. Ook binnenshuis wil het wel eens tegenvallen, de ene keer verbind hij via UMTS en de andere keer belt hij weer in. Ook die verbinding verlies ik wanneer iemand mij belt of smst.
Inbellen? Dat is "gewoon" GSM, niet eens GPRS.
[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 14-05-2010 11:55 ]
Sinds een aantal maanden heb ik ook last van een terug schakel naar 3G ipv HSDPA. Gelukkig pakt hij nog steeds het merendeel HSDPA maar voor deze periode had ik het 3G symbool bijna nooit in mn bovenbalk zien terug komen. Geen idee waarom, gelukkig heb ik er niet zon last van.
Foutje, moest 2011 zijntroftnom schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 11:30:
[...]
Dat is het al geweest hoor, dus van W&W moet je wel af kunnen komen dan.
Oscar Wilde
HOE bizar na nog wat testen
(in navolging op bericht eerder vandaag)
Ik heb de Samsung B7610 Mobile 6 telefoon met Tmobile web&walk plus.
Ik twitter veel op me telefoon en vaak voeg je hier dan een foto aan toe (bij je bericht). Dit kan ik verschillende twitter programma's gemaakt voor mobile 6 en laat je naar een foto browsen die je gewoon kan selecteren. Druk op SENd en hij gaat de boel uploaden en je ziet een percentage van hoever die is met uploaden.
Sinds kort weigeren 2 verschillende programma's op deze manier foto's te uploaden. Geprobeerd naar verschillende (zit ingebakken in programma) foto sites en met verschillende foto grote's etc. In beide programma's komt hij soms tot 12% dan weer tot 36% maar nooit boven de 41%. Het programma stopt met uploaden en geeft de melding dat het uploaden van de foto niet is gelukt.
Nu heb ik hier nog NOOIT last van gehad en is dit sinds een aantal weken.
Nu lijkt dit op het eerste gezicht aan de telefoon te liggen zou je zeggen of de software....toch..bij het invoeren van een ander (werk) KPN simkaartje gaat het prima! ik heb het zo'n 5 keer getest en helemaal niets aan de hand en niets stoppen.
Het lijkt dus te komen door de internetverbinding met T-mobile.
Ik heb
- HSDPA uitgezet
- Handmatig de T-mobile verbinding ingesteld (voor wat het waard is)
- Hard reset telefoon
Maar helemaal niets!
Wat kan dit zijn? En wat gebeurd er op het "lijntje"?
ps: Mochten er bezitters zijn van een windows mobile 6.5 telefoon die twitteren stuur even een PM kunnen we even wat proberen
(in navolging op bericht eerder vandaag)
Ik heb de Samsung B7610 Mobile 6 telefoon met Tmobile web&walk plus.
Ik twitter veel op me telefoon en vaak voeg je hier dan een foto aan toe (bij je bericht). Dit kan ik verschillende twitter programma's gemaakt voor mobile 6 en laat je naar een foto browsen die je gewoon kan selecteren. Druk op SENd en hij gaat de boel uploaden en je ziet een percentage van hoever die is met uploaden.
Sinds kort weigeren 2 verschillende programma's op deze manier foto's te uploaden. Geprobeerd naar verschillende (zit ingebakken in programma) foto sites en met verschillende foto grote's etc. In beide programma's komt hij soms tot 12% dan weer tot 36% maar nooit boven de 41%. Het programma stopt met uploaden en geeft de melding dat het uploaden van de foto niet is gelukt.
Nu heb ik hier nog NOOIT last van gehad en is dit sinds een aantal weken.
Nu lijkt dit op het eerste gezicht aan de telefoon te liggen zou je zeggen of de software....toch..bij het invoeren van een ander (werk) KPN simkaartje gaat het prima! ik heb het zo'n 5 keer getest en helemaal niets aan de hand en niets stoppen.
Het lijkt dus te komen door de internetverbinding met T-mobile.
Ik heb
- HSDPA uitgezet
- Handmatig de T-mobile verbinding ingesteld (voor wat het waard is)
- Hard reset telefoon
Maar helemaal niets!
Wat kan dit zijn? En wat gebeurd er op het "lijntje"?
ps: Mochten er bezitters zijn van een windows mobile 6.5 telefoon die twitteren stuur even een PM kunnen we even wat proberen
Sorry voor de late reactie, maar je bent een reus! Het werkt weer
Lekker snel, dacht et wel
Probeerde het van het weekend weer eens (voor de Giro) en nu werkt het bij mij wel weer. Dus misschien moet je ook nog maar eens testen. Het lijkt erop dat ze bij T-mobile de juiste knop omgezet hebben.Krypt schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:54:
Heb Tmobile er al een paar keer over gebeld; maar elke keer moet ik 3 tijdstippen opgeven dat tv niet werkt.

Helaas; werkt nog niet..
Ach; blijkt dat ik wel sneller kan downloaden. Dus ik hou me maar stil
Stond dit eerder al in de 'Dit moet je weten' bij WnW Plus?
edit:
Stupid me, lees helemaal over in het buitenland heen
edit2:
nieuws: T-Mobile vraagt klanten dekkingsvragen in te vullen
Hopelijk lost het iets op. Aan de reacties te zien geloofd alleen niemand het
Dit vind ik niet zo'n probleem: 'Na 2 GB is de snelheid tot 384 Kb per seconde (download) / 64 Kb per seconde (upload)', maar dagelijk omlaag zetten naar 16/16 na 10MB?Het gebruik van internet in het buitenland wordt per dag vastgesteld en naar boven afgerond op 200 KB of een veelvoud daarvan. Bij overschrijding van 10 MB dagelijks gebruik wijzigt de snelheid automatisch naar maximaal 16/16 Kb/s. Via de Klantenservice kunt u deze snelheidsverlaging ongedaan maken.
edit:
Stupid me, lees helemaal over in het buitenland heen
edit2:
nieuws: T-Mobile vraagt klanten dekkingsvragen in te vullen
Hopelijk lost het iets op. Aan de reacties te zien geloofd alleen niemand het
[ Voor 29% gewijzigd door Kixtart op 31-05-2010 11:56 ]
☻/
/▌
/ \
Voor mij is die Mobiel TV al 1.5 jaar een grote miskoop; ik heb op verschillende treintrajecten niet genoeg ontvangst voor een stabiele verbinding. 10 seconden beeld, en dan weer bufferen is niet interessant.
Wow, gisteren weer een "H" in beeld. Meer mensen dit?SMulTiE schreef op woensdag 04 november 2009 @ 07:36:
Ik zie sinds een dag of 3 in een keer 3G op mijn Tytn II verschijnen, waar ik vroeger echt alleen maar H en G zag. Meer mensen hier "last" van? Bekende problemen bij T-Mobile met HSDPA-dekking?
Ja sinds vandaag heb ik weer vollebak HSDPA.
Omgeving: Groningen
Omgeving: Groningen
Ja viel mij ook op. Overigens alleen wanneer het toestel data verbruikt. Anders staat er gewoon 3G.SMulTiE schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:25:
[...]
Wow, gisteren weer een "H" in beeld. Meer mensen dit?
HTC Desire wordt niet ondersteund voor Mobile TV. Toch wil ik stiekem die Mobile TV streams kunnen ontvangen. Uiteindelijk betaal ik toch uiteindelijk 15 euro per maand en wil ik toch kunnen meegenieten van Mobile TV.
Als het op de G1 functioneert... moet het toch ook op een ander Android toestel functioneren. Andere media speler? Hoe o hoe kunnen we dit eventueel werkend krijgen...
Als het op de G1 functioneert... moet het toch ook op een ander Android toestel functioneren. Andere media speler? Hoe o hoe kunnen we dit eventueel werkend krijgen...
Ben net (2x achter elkaar
) gebeld door T-mobile, met de melding dat ze aanpassingen hebben gedaan aan het netwerk en met de vraag of het nu beter werkt. Nou had ik 'm op 2G staan dus daar kon ik geen informatie over geven, maar heb 'm sindsdien weer op 3G gezet en internet lijkt iig naar behoren te werken. De verbinding is vlot en zie een H staan als ik verbonden ben. Alleen bellen en gebeld worden blijft problematisch. Centrum Utrecht trouwens. Voorlopig dus weer even terug naar 2G.
[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 10-06-2010 15:12 ]
Den Haag, HSDPA connectie tot ik erbij neerval (heerlijk).
Enkel... krijg Mobile TV met geen mogelijk aan de slag. Ben nu met de RTSP url's bezig. Diverse Apps uit de market getrokken om die streams op te laten pikken. Enig idee hoe de site van T-Mobile een PID toewijst? Eventueel iemand met een G1 of G2 die zijn PID wil sharen?
Naar mijn idee verwijst de PID naar het toestel (Player ID?) Aangezien deze ID op dit toestel elke keer het zelfde is. Eventueel het aanpassen van de PID kan de sleutel zijn tot Mobile TV?
Mijn PID: rtsp://t-mobile.nob.nl/tv/Nederland1_high.3gp??&&pid=319148467
Zelf kan ik me hier flink over frustreren. Oudere toestellen worden geaccepteerd. Het is een dienst waar in wezen voor betaald is. Enkel willen ze mijn nieuwe toestel niet toelaten..?
Enkel... krijg Mobile TV met geen mogelijk aan de slag. Ben nu met de RTSP url's bezig. Diverse Apps uit de market getrokken om die streams op te laten pikken. Enig idee hoe de site van T-Mobile een PID toewijst? Eventueel iemand met een G1 of G2 die zijn PID wil sharen?
Naar mijn idee verwijst de PID naar het toestel (Player ID?) Aangezien deze ID op dit toestel elke keer het zelfde is. Eventueel het aanpassen van de PID kan de sleutel zijn tot Mobile TV?
Zelf kan ik me hier flink over frustreren. Oudere toestellen worden geaccepteerd. Het is een dienst waar in wezen voor betaald is. Enkel willen ze mijn nieuwe toestel niet toelaten..?
[ Voor 4% gewijzigd door Novah op 10-06-2010 15:20 ]
Ik heb nu ook gezien dat barendrecht eo. een stabielere verbinding is.
Zelfs een htje in beeld waardoor ik uitzendinggemist zonder bufferen etc kan bekijken.
Er gaat een nieuwe wereld open
Zelfs een htje in beeld waardoor ik uitzendinggemist zonder bufferen etc kan bekijken.
Er gaat een nieuwe wereld open
Burp
Je kan ook SPB TV proberen, dat werkt perfect. Je kan zelf zenders aanmelden bij SPB. Mobile tv heeft bij mij nog nooit acceptabel gewerkt, als het werkt is de kwaliteit om te huilen, SPB heeft voor elke zender een 350kbps stream.Novah schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 15:19:
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
kan je via dat programma ook ned 1 / 2 / 3 kijken ?Kassad schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 10:13:
[...]
Je kan ook SPB TV proberen, dat werkt perfect. Je kan zelf zenders aanmelden bij SPB. Mobile tv heeft bij mij nog nooit acceptabel gewerkt, als het werkt is de kwaliteit om te huilen, SPB heeft voor elke zender een 350kbps stream.
Burp
Jep, van de week voor het eerst sinds 3 november weer een Htje gezien op mijn TyTn II.SMulTiE schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:25:
[...]
Wow, gisteren weer een "H" in beeld. Meer mensen dit?
With ^, als de verbinding in stand - maar idle - is, dan staat er 3G. Is er daadwerkelijke overdracht, dan staat er een H. Tot 3 november stond er altijd een H, ook zonder geopende dataverbinding.Onedayflyer682 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 14:05:
[...]
Ja viel mij ook op. Overigens alleen wanneer het toestel data verbruikt. Anders staat er gewoon 3G.
Maar verbinding is ondanks dat nog steeds traag (56k modem is naar mijn gevoel 10* zo snel
Daarnaast is het bereik erg wisselend. Als ik in de trein zit van werk<->huis (Apeldoorn<->Enschede) wisselt het tussen H, 3G, G en "no service"....
[ Voor 10% gewijzigd door Raven op 11-06-2010 10:54 ]
Oscar Wilde
Nederland 1 is uit het pakket gehaald, beetje sneu weer. Geen Wk op je mobiel dus via T-Mobile.
En weer een onstabiele verbinding, volgend jaar naar vodafone, ben dit gepruts echt meer dan zat.
En weer een onstabiele verbinding, volgend jaar naar vodafone, ben dit gepruts echt meer dan zat.
[ Voor 34% gewijzigd door netblade op 11-06-2010 13:59 ]
De link verwijst nog wel naar Ned1.
Zeker erg sneu dit, maar weer eens bellen met T-mobile
Zeker erg sneu dit, maar weer eens bellen met T-mobile
"It's not whether you get knocked down; it's whether you get up."
belachelijk dat ze Ned1 er uit hebben gehaald! Dit was juist de reden dat ik voor T-Mobile heb gekozen, dat ik in de trein bepaalde wedstrijden kon blijven volgen! Hebben ze het recht Ned1 zomaar weg te halen?
GC.Collect();
Update, ik heb contact gehad met T-Mobile. Medewerkster vertelde mij dat het kwam vanwege dit nieuwsbericht. Behalve dat ik denk dat het hier gaat om het door de NOS zelf streamen van de media (en dus niet voor partijen als T-Mobile die een compleet TV pakket aanbieden) heb ik natuurlijk ook een contract waarin Nederland 1 wordt benoemd. Dit laatste zijn ze met me eens en ze erkennen het probleem. Na door te zijn verbonden met een manager (ofzo) hebben ze een interne call (ofzo) aangemaakt, ik wordt er begin volgende week over terug gebeld (zal ik tzt wel melden hier). Als ze niet hun verplichtingen nakomen heb ik dan het recht mijn contract voortijdig te verbreken?? Zo ja, zendt Vodafone de beelden wel uit?
GC.Collect();
Wat denk je dat er overblijft van het toch al overbelastte netwerk als ze NED1 gaan streamen? Is dat nou echt zo moeilijk te verzinnen? Natuurlijk hebben ze het recht dit uit te schakelen om te verkomen dat er een complete meltdown van het datanetwerk komt. Pfff. Sommige mensen menen echt overal recht op te moeten hebben ten koste van alles.
Ja... misschien heb je wel een punt en zeur ik wel *-)
Aan de andere kant, ik betaal er iedere maand 15 euro voor (==€180 per jaar) en ik heb toch min of meer voor dit abonnement gekozen vanwege de sport (winterspelen, wk en de tour). Dat T-Mobile hun serverpark/capaciteit niet op order hebben is vervelend voor T-Mobile maar zou zeker niet mijn probleem moeten zijn?
Aan de andere kant, ik betaal er iedere maand 15 euro voor (==€180 per jaar) en ik heb toch min of meer voor dit abonnement gekozen vanwege de sport (winterspelen, wk en de tour). Dat T-Mobile hun serverpark/capaciteit niet op order hebben is vervelend voor T-Mobile maar zou zeker niet mijn probleem moeten zijn?
GC.Collect();
Ik ben het er mee eens dat je in principe moet krijgen waarvoor je betaalt. Maar als het netwerk het gewoon niet aan kan kun je lullen als brugman, maar dan gaat het sowieso niet werken, plus het feit dat je de "gewone internetters" er ook mee benadeelt. En dan is het beter om het netwerk in het algemeen draaiend te houden door Ned1 even tijdelijk uit het pakket te halen. En daar mag (moet) natuurlijk best een compensatie voor benadeelde klanten tegenover staan.
Ik heb niets te maken met wat de NOS doet.
Ik heb een contract met t-mobile afgesloten en in het pakket was onder andere inbregrepen nederland 1 tv. Je kunt toch niet zomaar zeggen: ja je krijgt Nederland 1 behalve als er iets interessants op komt?
Ik heb een contract met t-mobile afgesloten en in het pakket was onder andere inbregrepen nederland 1 tv. Je kunt toch niet zomaar zeggen: ja je krijgt Nederland 1 behalve als er iets interessants op komt?
ik wilde dat ik eens een coole sig. kon bedenken.
@nulkelvin: dus je hebt liever NED1 en dan *niets* meer, dan geen NED1 en een werkende dataverbinding. Omdat het in je contract staat. Werkelijk onbegrijpelijk deze redenering.
Als je zo prat gaat op de kennis van de voorwaarden, LEES ze dan nog eens goed door dan zul je zien dat ze hier gewoon voor ingedekt zijn.
http://www.t-mobile.nl/gl...arden/alg_vw_consumer.pdf
O.a. 10.7, 11.1 en 11.3 Veel plezier.
Als je zo prat gaat op de kennis van de voorwaarden, LEES ze dan nog eens goed door dan zul je zien dat ze hier gewoon voor ingedekt zijn.
http://www.t-mobile.nl/gl...arden/alg_vw_consumer.pdf
O.a. 10.7, 11.1 en 11.3 Veel plezier.
@Frank:
Je snapt toch dat ik mij uitermate misleidt voel. Ze adverten nota bene nog steeds met nederland 1,3 etc. op hun site.
http://www.t-mobile.nl/Pe...mobiel-internet-plus.aspx
En dan wil ik nederland 1 bekijken en het kan niet.
Je snapt toch dat ik mij uitermate misleidt voel. Ze adverten nota bene nog steeds met nederland 1,3 etc. op hun site.
http://www.t-mobile.nl/Pe...mobiel-internet-plus.aspx
En dan wil ik nederland 1 bekijken en het kan niet.
Klopt, helemaal mee eens. Maar het netwerk kan het nou eenmaal gewoon niet aan, omdat veel mensen dan voetbal gaan zitten kijken. Moeten ze dan enorm veel geld gaan investeren omdat ze eens in de zoveel tijd zo'n piek hebben, zodat iedereen meer voor zijn abo moet gaan bepalen omdat er ook mensen die voetbal op hun mobiel willen zien?
Kan het ook niet zijn omdat de FIFA de rechten voor mobiele streams los verkocht (Voor teveel geld), welke de NOS niet heeft, en dat ze het (mede) daarom momenteel helemaal niet uitzenden?
Daarnaast lijkt mij ook de belasting van het netwerk ook wel een goede reden. Echter hadden ze dat van te voren mogen communiceren, wat de reden dan ook was.
Daarnaast lijkt mij ook de belasting van het netwerk ook wel een goede reden. Echter hadden ze dat van te voren mogen communiceren, wat de reden dan ook was.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ik zie het gewoon zo: T-mobile heeft iets verkocht wat ze niet hadden: genoeg netwerk capaciteit.
Als het stadion vol is verkoop je geen kaartjes meer maar het netwerkt van t-mobile was vol en ze bleven gewoon verkopen.
In die zin zijn ze ernstig in gebreke voor wat betreft hun dienstverlening.
Als je teveel mensen toelaat op je dataverbindingen zal het netwerk inderdaad bij elke piek neergaan. Dat is iets waar een telecom provider rekening mee moet houden. En ik vind dus eigenlijk dat er voor T-mobile een stop moet komen op nieuwe abonnees totdat ze hun netwerkproblemen hebben opgelost.
Als het stadion vol is verkoop je geen kaartjes meer maar het netwerkt van t-mobile was vol en ze bleven gewoon verkopen.
In die zin zijn ze ernstig in gebreke voor wat betreft hun dienstverlening.
Als je teveel mensen toelaat op je dataverbindingen zal het netwerk inderdaad bij elke piek neergaan. Dat is iets waar een telecom provider rekening mee moet houden. En ik vind dus eigenlijk dat er voor T-mobile een stop moet komen op nieuwe abonnees totdat ze hun netwerkproblemen hebben opgelost.
Daar ben ik het ronduit mee eens. Maar om je stadionvergelijking aan te houden, als je weet dat je teveel kaartjes hebt verkocht ga je niet alsnog al die mensen naar binnen laten, want dat past nou eenmaal niet. En wellicht denk je er anders over, maar in eerste instantie kwam je over alsof je alsnog koste wat kost naar binnen wilde. Tja, dat kan gewoon niet, en het kwaad is al geschied.
[ Voor 28% gewijzigd door .oisyn op 11-06-2010 18:02 ]
Het kwaad is al geschied maar T-mobile verkoopt nog steeds abonnementen voor snelle dataverbindingen ondanks dat er al teveel klanten met een snelle verbinding zijn.
De koek is op, T-mobile moet een nieuwe bakken voordat ze andere mensen koek verkopen. Ik heb geen zin om minder dan de mij beloofde koek te eten. Als dat betekent dat andere mensen dan geen koek hebben moeten ze hun geld aan T-mobile terugvragen.
Ik ben niet de kwaaie pier dat is T-mobile die ondanks netwerkproblemen nog steeds probeert meer mensen er op te proppen.
De koek is op, T-mobile moet een nieuwe bakken voordat ze andere mensen koek verkopen. Ik heb geen zin om minder dan de mij beloofde koek te eten. Als dat betekent dat andere mensen dan geen koek hebben moeten ze hun geld aan T-mobile terugvragen.
Ik ben niet de kwaaie pier dat is T-mobile die ondanks netwerkproblemen nog steeds probeert meer mensen er op te proppen.
Hier verbaasde ik mij ook over; als ik mijn simkaart in mijn oude touch cruise doe werkt het prima, op een desire met geen mogelijkheid.Novah schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 15:19:
Het op het laatste moment er uit mikken van NL1 ben ik ook niet echt blij mee. Dan maar even op zoek naar een minder officiele stream...
Hmm ook vodafone geeft NLD1 niet door, lijkt me dus dat ze niet liegen over het feit dat NLD1 niet doorgegeven mag worden. Jammer, maar ze mogen wat mij betreft na het WK ook NLD2 er bij laten, ik kijk toch alleen maar PO.
Wat betreft het netwerk, ik merk zeker verbeteringen, ook in 'kleinere' gemeentes waar de verbinding echt als een slak verliep.
Wat betreft het netwerk, ik merk zeker verbeteringen, ook in 'kleinere' gemeentes waar de verbinding echt als een slak verliep.
[ Voor 22% gewijzigd door netblade op 15-06-2010 08:48 ]
Ha, ik heb altijd gedacht dat ik geen verbinding kreeg vanwege mijn mobiel (Nokia E65). Jammer voor T-Mobile ben ik net overgestapt naar Vodafone, dus hun netwerkproblemen heeft hun dus wel tenminste één klant gekost.
Inmiddels (wederom 2x achter elkaar) een excuus-smsje van T-mobile gehad, met de mededeling dat alle problemen zijn opgelost. Op zich kan ik inmiddels ook weer gewoon fatsoenlijk bellen en gebeld worden. Hopen dat dat ook zo blijft.oisyn schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 15:08:
Ben net (2x achter elkaar) gebeld door T-mobile, met de melding dat ze aanpassingen hebben gedaan aan het netwerk en met de vraag of het nu beter werkt. Nou had ik 'm op 2G staan dus daar kon ik geen informatie over geven, maar heb 'm sindsdien weer op 3G gezet en internet lijkt iig naar behoren te werken. De verbinding is vlot en zie een H staan als ik verbonden ben. Alleen bellen en gebeld worden blijft problematisch. Centrum Utrecht trouwens. Voorlopig dus weer even terug naar 2G.
Ik had vandaag nog H en 3G in beeld zonder dat er data geladen werd. Eens zien of het vanaf morgen beter is.
☻/
/▌
/ \
Ik heb onderstaand bericht ook in "Storing internet T Mobile" gepost maar het leek me hier ook wel op zijn plek:
"Hier in Uden (5402) heb ik toch wel maanden last gehad van het capaciteits probleem maar dit is hier nu opgelost.
Verder is er nu in het centrum van Uden eindelijk 3g bereik , natuurlijk veel te laat (drie jaar) omdat Orange wel 3g bereik in het centrum had , en er bij de overname van Orange (2007) werd gezegd dat dit netwerk zou worden toegevoegd aan het T-mobile netwerk.
Ik dacht toen al gelijk eerst zien dan pas geloven omdat de netwerk apparatuur van Orange van Ericsson is en die van T-mobile van Nokia en dit natuurlijk voor problemen zorgt bij het samen voegen van de twee netwerken".
"Hier in Uden (5402) heb ik toch wel maanden last gehad van het capaciteits probleem maar dit is hier nu opgelost.
Verder is er nu in het centrum van Uden eindelijk 3g bereik , natuurlijk veel te laat (drie jaar) omdat Orange wel 3g bereik in het centrum had , en er bij de overname van Orange (2007) werd gezegd dat dit netwerk zou worden toegevoegd aan het T-mobile netwerk.
Ik dacht toen al gelijk eerst zien dan pas geloven omdat de netwerk apparatuur van Orange van Ericsson is en die van T-mobile van Nokia en dit natuurlijk voor problemen zorgt bij het samen voegen van de twee netwerken".
Wat dacht je van de iPhone 4 die er aan komt? Ze maken al reclame voor abo'snulkelvin schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 18:20:
Het kwaad is al geschied maar T-mobile verkoopt nog steeds abonnementen voor snelle dataverbindingen ondanks dat er al teveel klanten met een snelle verbinding zijn.