Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nulkelvin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-06-2021

nulkelvin

ehmm is er nog koffie?

Voor mensen met (de nieuwste) Opera browser die geen TV kunnen kijken: De nieuwe Opera werkt op een andere manier waarbij de websites eerst naar de Opera server worden gedownload en dan krijg je een "plaatje" van de website doorgestuurd van de Opera server.
Dat zorgt er voor dat de NOS server niet "ziet" dat de opgravraagde website via een T-Mobile verbnding wordt opgevraagd en daarom kan je niet kijken.

Oplossing: gebruik de Microsoft browser die ook op je telefoon zit. Zo werkt het voor mij wel. (voor windows mobile gebruikers)

ik wilde dat ik eens een coole sig. kon bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-10 22:03
Opera Turbo kan je toch ook gewoon uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:34
Het hangt er van af op je Opera Mini of Opera Mobile gebruikt. Bij Opera Mini worden de pagina's inderdaad via de proxys van Opera verzonden en daar gerenderd, echter bij Opera Mobile gebeurt dat niet en worden de pagina's gewoon via je mobile gerenderd en is voor de server gewoon het T-Mobile IP adres te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:19

XanderDrake

Build the future!

Wow, bizar. Mijn thuis internet was down, en ging even mn phone tetheren naar mn laptop om wat mails uit de deur te doen.

Mijn god, elke nano seconde verbrak de verbinding 8)7 moest telkens reconnecten terwijl ik stil zat en prima bereik had :?

Hebben andere mensen hier soms last van?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 16:17
XanderDrake schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:39:
Wow, bizar. Mijn thuis internet was down, en ging even mn phone tetheren naar mn laptop om wat mails uit de deur te doen.

Mijn god, elke nano seconde verbrak de verbinding 8)7 moest telkens reconnecten terwijl ik stil zat en prima bereik had :?

Nope tethering werkt bij mijn wnw+ abo altijd, het kan zijn dat T-mobile 'ziet' dat je een Iabo hebt (daar mag dat geloof ik niet) maar het lijkt me sterk. Hier midden in de randstad weinig problemen meer.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

netblade schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:02:
[...]

Nope tethering werkt bij mijn wnw+ abo altijd, het kan zijn dat T-mobile 'ziet' dat je een Iabo hebt (daar mag dat geloof ik niet) maar het lijkt me sterk. Hier midden in de randstad weinig problemen meer.
Het mag wel :) Wel bij T-mobile, een grote reden waarom ik bij hun zit.

Voor de rest, geen idee waar het aan ligt, gewoon mobiel gebruik is geen punt.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Wat voor toestel gebruik je eigenlijk? Gebruik mijn tweede W&W+ SIM (DUO-SIM) dagelijks in een Mifi voor tethering en dat werkt gewoon stabiel. Geen last van onderbrekingen behalve als de trein een tunnel induikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Oh ik dacht dat ik ergens iPhone zag staan, nee dan mag het gewoon inderdaad als je geen i abonnement hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

XanderDrake schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:39:

Heeft dat niet met het T-Mobile internet probleem te maken?
(Topic is gesloten, ondanks dat het nog lang niet (overal) opgelost is.)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:03
XanderDrake schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 18:36:
[...]

Het mag wel :) Wel bij T-mobile, een grote reden waarom ik bij hun zit.

Voor de rest, geen idee waar het aan ligt, gewoon mobiel gebruik is geen punt.
Alleen bij de oude abonnementen, bij de nieuwe abonnementen(betalen per minuut ipv seconde) is het expliciet niet toegestaan.
Ik heb nog de oude en daarbij zijn zowel voip als tethering nog geoorloofd.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Ik zie nergens dat tethering verboden is. Wel hebben ze sinds kort ook op de website staan dat VoIP niet toegestaan is, de geniepige centenpikkers. Alsof VoIP sowieso een optie zou zijn met hun huidige belabberde 3G-dekking :/

Ik zou echt keihard naar Ben rennen, die als enige nog een geen-gezeik internetabo aanbieden, ware het niet dat Ben alleen maar 384Kibit/s is en Ben van T-Mobile is, dus met hetzelfde belabberde netwerk.

Overigens hoop ik dat de EU zich spoedig eens roert, en providers verbiedt zich te bemoeien met de daadwerkelijke data die over de lijn gaat. Ik vraag me af wat een rechter er nu al met dat "verbod op voip" zou doen. De *enige* reden die ik kan verzinnen om expliciet VoIP te verbieden is om de concurrentie te dwarsbomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Fuzzillogic schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:42:
Ik zie nergens dat tethering verboden is. Wel hebben ze sinds kort ook op de website staan dat VoIP niet toegestaan is, de geniepige centenpikkers. Alsof VoIP sowieso een optie zou zijn met hun huidige belabberde 3G-dekking :/

Ik zou echt keihard naar Ben rennen, die als enige nog een geen-gezeik internetabo aanbieden, ware het niet dat Ben alleen maar 384Kibit/s is en Ben van T-Mobile is, dus met hetzelfde belabberde netwerk.
Precies, ik denk dat half GoT over T-mobile zou vallen als ze ook de tethering mogelijkheid afschieten. Dat is ook daadwerkelijk de enige reden dat ik nog bij T-mobile zit. Hun verbindingskwaliteit, bandbreedte en algemeen is niet de moeite waard om bij hun te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richair
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-08 19:03
Ik heb de laatste twee weken problemen met Google Maps. Als ik onderweg een kaart probeer te laden, lukt dat meestal niet. "Laden..." zegt ie de hele tijd. Ook mijn Latitude-positie wordt niet meer ge-update.

Kan dit met T-Mobile te maken hebben? Namelijk op WiFi doet alles het prima. Overigens is er ook geen verschil of ik 3G of GPRS gebruikt.

Tenslotte heeft een maat van me het probleem ook op zijn G1. Ik heb zelf een HTC s740 (WinMo).

Anderen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Dat kan inderdaad aan T-Mobile liggen:
T-Mobile geeft problemen met syncen van Gmail

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Ik ben de laatste tijd veel onderweg en gebruik dan ook regelmatig mobiel internet. Zaterdag had ik in centrum Den Haag precies hetzelfde probleem met Google Maps. Maar ik denk niet dat het perse applicatie-bepaald is: ook bij gewoon browsen regelmatig dat er requests lijken te verdwijnen en je dus naar een leeg scherm blijft staren. Dat je dan vol bereik hebt maakt niet eens iets uit.

Het zal "ongetwijfeld" aan mij of mijn mobiel liggen, maar een duidelijke verbetering heb ik nog niet gemerkt in het netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Zijn er meer mensen die ook geen tv meer hebben op hun mobiel sinds een uur of 3 vanmiddag?
Ik weet echt niet waar ze nu weer mee bezig zijn, maar internet is meer dan http...
Maps werkt slecht, de store werkt totaal niet. Zelfs google.com is regelmatig niet bereikbaar.

Nog een jaartje en dan fijn naar vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 12:29
Zojuist deze email gekregen:
Onlangs heeft u problemen ondervonden met mobiel internet. Onze excuses hiervoor. Wij hebben er de afgelopen weken alles aan gedaan om voor u de problemen op te lossen. De 'filevorming' op het 3G netwerk voor mobiel internet is gelukkig opgelost. U kunt nu weer volop gebruikmaken van onze diensten.

Tegemoetkoming
Wij vinden het vervelend dat u hinder heeft gehad van de netwerkproblemen. Daarom willen wij u graag tegemoetkomen. Binnenkort ontvangt u twee maanden van de abonnementskosten van uw internetbundel van ons terug: één maand voor het ongemak en één maand als bonus. Beide bedragen worden verdeeld over twee facturen. U vindt ze daar als volgt terug:

* Eerste maand - Coulance Netwerk: € 8,36
* Tweede maand - Bonus Coulance Netwerk: € 8,36

Heeft u vragen?
Wij hopen dat u weer naar tevredenheid gebruikmaakt van mobiel internet. Heeft u naar aanleiding van deze
e-mail nog vragen? Kijk dan op www.t-mobile.nl. U kunt natuurlijk ook bellen met de T-Mobile Klantenservice via het nummer 06 - 2400 1200.
Toch mooi dat ik overmorgen naar Vodafone geporteerd word en daarna nog eens bijna 17 euro retour krijg van T-mobile :D

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Frankster schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:37:

[...]

Toch mooi dat ik overmorgen naar Vodafone geporteerd word en daarna nog eens bijna 17 euro retour krijg van T-mobile :D
Wanneer denk je factuur nummer 2 binnen te krijgen als je niet meer bij T-Mobile zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankster
Nooit gehoord van een creditfactuur?

Er staat in ieder geval niet in dat het als korting gegeven wordt. Heb er dus gewoon recht op lijkt mij!

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Frankster schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:48:
Nooit gehoord van een creditfactuur?

Er staat in ieder geval niet in dat het als korting gegeven wordt. Heb er dus gewoon recht op lijkt mij!
Daar heb ik inderdaad al wel eens van gehoord.
Maar T-Mobile kennende doen ze er alles aan om zo min mogelijk geld kwijt te zijn met deze "actie".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Frankster schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:37:

[...]

Netjes, wat heb je moeten doen om dit voor elkaar te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankster
XanderDrake schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 10:34:
[...]
Netjes, wat heb je moeten doen om dit voor elkaar te krijgen?
Het porteren: al 2 jaar contractsvrij zijn
De restitutie: hard klagen

&Creative

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
netblade schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 17:53:
Zijn er meer mensen die ook geen tv meer hebben op hun mobiel sinds een uur of 3 vanmiddag?
Ja ook ik heb vandaag in Den Bosch , Veghel en Uden geen tv meer op mijn mobiel , de rest lijkt wel gewoon te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
n.a.v. vorig topic over storingen bij T-Mobile
zeef schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 21:32:
Ik heb à raison van 50€ een klacht ingediend bij de geschillencommissie over T-Mobile's datanetwerk #fail.
Op alle punten in het gelijk gesteld! Contract wordt per direct ontbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 11:35
Ik twijfel of ik voor Web'n Walk standaard ga of voor Web'n walk plus.

Kan iemand hier vertellen of de standaard wel werkbaar is? Dat het langzamer is dan plus snap ik, maar is het nog wel te doen? De iphone (3GS) pakt binnen gewoon mijn wifi verbinding dus het zal alleen voor buitengebruik zijn.Ik hoop dat jullie mij wat wijzer kunnen maken.

Is skype bijvoorbeeld mogelijk bij standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeef schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 14:16:
n.a.v. vorig topic over storingen bij T-Mobile

[...]

Op alle punten in het gelijk gesteld! Contract wordt per direct ontbonden.
Nu ben ik wel nieuwsgierig of je je telefoon hebt moeten inleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Heb ook over ontbinding getwijfeld, maar op dit moment werkt het allemaal goed. Vodafone is misschien wat beter, maar op dit moment ga (en kan waarschijnlijk) ik er geen moeite in steken. Op veel plekken waar ik een tijdje geleden G had is er nu 3G en H beschikbaar.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

(Geen edit, omdat het al een paar dagen geleden is)

Heeft iemand die de mail over compensatie heeft gekregen dit ook al terug gevonden op de factuur, want het is al een tijd geleden en mijn facturen blijven qua kosten op hetzelfde niveau.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
Kixtart schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 18:39:

Heeft iemand die de mail over compensatie heeft gekregen dit ook al terug gevonden op de factuur, want het is al een tijd geleden en mijn facturen blijven qua kosten op hetzelfde niveau.
Jups:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3luEshBPqVQT3dfdPHjofZSh/thumb.png

(wel even wat weggewist ;))
Inderdaad is er netjes 30 euro exact afgeschreven van mijn rekening.

[ Voor 8% gewijzigd door EDIT op 09-08-2010 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu web'n'walk Standard Vast, en ben van plan over te stappen naar web'n'walk Plus Vast.

Werkt dit nu een beetje fatsoenlijk sinds de netwerk upgrades? Ik bedoel, is de snelheid nu ook daadwerkelijk zo rond de 1 Mbit/s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:17:
Ik heb nu web'n'walk Standard Vast, en ben van plan over te stappen naar web'n'walk Plus Vast.

Werkt dit nu een beetje fatsoenlijk sinds de netwerk upgrades? Ik bedoel, is de snelheid nu ook daadwerkelijk zo rond de 1 Mbit/s?
Ik haal nagenoeg altijd precies 1MBIT, ofwel zo'n 128 kB/s upload ligt rond de 40kB/s. Al met al dik tevreden, alhoewel ik met mijn android phone af en toe toch wel tegen het limit aan zit als ik even flink mijn best doe = lagere snelheid.

Oh en ik zit midden in het groene hart, het kan natuurlijk per locatie verschillen.

[ Voor 6% gewijzigd door netblade op 11-08-2010 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Het lukt mij niet om een L2TP/IPSEC-verbinding via Web&Walk op te zetten. Nu heb ik na wat spitten in de logbestanden en op het internet geconcludeert dat dat eventueel komt omdat er gebruik wordt gemaakt van NAT. Nu is het zo dat alle apparatuur nieuw is, dus er valt nogal wat te testen voor mij, maar dit uitsluiten leek me een goed begin.

Zit je bij de T-Mobile W&W 'internet'-APN achter een NAT-router of niet? Is er eventueel een andere APN om wel een eigen IP-adres te krijgen?

• janzeeschuimers
netblade schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 08:50:
[...]

Ik haal nagenoeg altijd precies 1MBIT, ofwel zo'n 128 kB/s upload ligt rond de 40kB/s. Al met al dik tevreden, alhoewel ik met mijn android phone af en toe toch wel tegen het limit aan zit als ik even flink mijn best doe = lagere snelheid.
Ben je ook ooit over de limiet heen gegaan van 2 GB , en is de snelheid toen ook echt verlaagd voor de rest van de maand ?
Misschien verlagen ze alleen de snelheid als je "flink" over de 2 GB gaat en dit ook alleen bij meerdere maanden achter elkaar.

• zeef
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:32:
[...]

Nu ben ik wel nieuwsgierig of je je telefoon hebt moeten inleveren?
Nope. Ik zou het graag horen als dat bij iemand wel het geval is want volgens mij zijn de algemene voorwaarden strijdig op dat punt.

• netblade
janzeeschuimers schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 00:48:
[...]

Ben je ook ooit over de limiet heen gegaan van 2 GB , en is de snelheid toen ook echt verlaagd voor de rest van de maand ?
Misschien verlagen ze alleen de snelheid als je "flink" over de 2 GB gaat en dit ook alleen bij meerdere maanden achter elkaar.
Hm nee nooit, en lijkt me sterk, in de voorwaarden staat dat het echt onbeperkt is, geen FUP or what so ever, alleen je snelheid wordt lager.

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
begintmeta schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:42:
...
Zit je bij de T-Mobile W&W 'internet'-APN achter een NAT-router of niet? Is er eventueel een andere APN om wel een eigen IP-adres te krijgen?
Weet iemand hier wat over, zal zo T-Mobile ook maar eens contacteren :P

• janzeeschuimers
netblade schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:30:
[...]
Hm nee nooit, en lijkt me sterk, in de voorwaarden staat dat het echt onbeperkt is, geen FUP or what so ever, alleen je snelheid wordt lager.
Dat vraag ik dus , is je snelheid ooit verlaagd geweest ?

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

*Gaap - Klaagmodus/aan*
Van mij mag web n walk wel naar 1 mbps en web n walk + naar 3,6 mbps. Overige aanbieders hebben vaak goedkoper internet ( te denken valt aan hi ) of sneller internet voor dezelfde prijs ( vodafone ).

Iemand mee eens O-)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

T-mobile heeft wel een relaxte FUP.

• Jan-E
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:24
T-Mobile heeft deze maand zakelijk trouwens ook een zeer relaxte aanbieding:
https://www.zakelijkeaanbieding.nl/toestellen/4

Inc BTW is dat 24 maanden voor 10 euro Web'n'walk standaard + 83 minuten/m bellen + een Nokia C5.
http://www.t-mobile.nl/za...menten/flex-zakelijk.aspx
Flex Zakelijk 15 = onbeperkt houdbaar beltegoed.

Zelfs zonder die telefoon is dat een goede aanbieding.

Eind december loopt mijn (prive) oude Flex 20 abo af. Nu betaal ik 7 euro inc per maand voor 90 minuten bellen (zonder Web'n'walk). Vanaf januari wordt dat 10 euro inc per maand, nog steeds zonder Web'n'walk. Ik ga eens kijken of ik mijn prive Flex 20 kan omzetten in een zakelijke Flex 15 met deze aanbieding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Laatst online: 04-10 08:53
Wat is de url voor mobiele tv bij tm?

http://t-mobile.nob.nl/

Is er ook een WiMo app voor?

[ Voor 47% gewijzigd door wvkreg op 13-08-2010 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
Even zoeken in dit topic mag ook wel ;)
Maar omdat ik zo liev ben :>
http://t-mobile.nob.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
wvkreg schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:20:
Wat is de url voor mobiele tv bij tm?
Is er ook een WiMo app voor?
Waarom zou er een app voor zijn? Je kunt de locatie van de stream zelf toch zeker wel bookmarken in de mediaplayer?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kixtart schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 18:39:

Jep, de 1e (van 2 maanden toch?) coulance vergoeding is er, op de factuur van eind juli. Daarnaast is na enig geklaaggemail mijn W'n'W Standaard abo gestopt (kon eerst niet ivm samenhangen met Flex abo, maar na de klachten wel) en nu is die factuur negatief :+
Ik zou dus iets (1,nogwat :P ) teruggeboekt moeten krijgen maar denk dat ze dat verrekenen met de volgende maand.

offtopic: het tegoed dat ik nog heb verschilt als ik die op de factuur vergelijk met de "mijn belstatus" op T-Mobile :? . Niet dat het mij wat uitmaakt, het tegoed is toch meer dan genoeg :P .

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basix
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-10 20:59
NeoMe schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 18:06:
*Gaap - Klaagmodus/aan*
Van mij mag web n walk wel naar 1 mbps en web n walk + naar 3,6 mbps. Overige aanbieders hebben vaak goedkoper internet ( te denken valt aan hi ) of sneller internet voor dezelfde prijs ( vodafone ).

Iemand mee eens O-)
Volledig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
En je denkt dat ze dan de relaxte soft-limiet van 2GiB (bij plus) en afwezigheid van andere achterlijke beperkingen nog blijven houden? Dat T-Mobile nu VoIP verbiedt vind ik al te triest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
janzeeschuimers schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 17:59:
[...]

Dat vraag ik dus , is je snelheid ooit verlaagd geweest ?
Oh nee dat niet, wel smsjes gehad met dat ik 75% van mijn bundel had opgebruikt.
In het buitenland heb ik het wel gehad dat zijn limiet bereikt werd. Maar dat waren nog de mooie tijden dat ik slechts 5 euro per dag hoefde te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:03
begintmeta schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:17:
[...]

Weet iemand hier wat over, zal zo T-Mobile ook maar eens contacteren :P
yup, is genat.
Adres begint als ik me niet vergis ook met 172.xxx.xxx.xxx(zit nu in buitenland, dus checken ga ik het niet) wat alleen geNAT gebruikt kan worden in privenetwerk.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karloe
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-11-2020
Loekie schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:20:
[...]

yup, is genat.
Adres begint als ik me niet vergis ook met 172.xxx.xxx.xxx(zit nu in buitenland, dus checken ga ik het niet) wat alleen geNAT gebruikt kan worden in privenetwerk.
[disagree]
Heb net even op m'n Desire gekeken op whatismyip.com en krijg 95.99.238.*** terug, even naar vliegtuigmodus en weer terug en dan krijg ik 188.88.26.***,
Lijkt dus meer op een IP-pool dan dat ik genat wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Whatismyip ziet ook niet noodzakelijk het IP van het apparaat, maar eventueel ook dat van de (NAT)router ;). Je moet kijken welk IP je toestel heeft, kent iemand een programma voor android waarmee je dat kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me wat af over het Web 'n' walk Plus abonnement.

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/wi6cdy.jpg

Wat is de snelheid nou? 1MBps of 1Mbps ?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2010 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 18:44:
Ik vraag me wat af over het Web 'n' walk Plus abonnement.

Wat is de snelheid nou? 1MBps of 1Mbps ?
1Mibit/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 14:39
Heeft iemand wel eens meegemaakt dat er internet gebruik buiten de Web'n'Walk Standard bundel werd gerekend?

Ik heb een SIM only '06 abo lopen, en al jaren met een Web'n'Walk Standard erbij voor een klein tientje.
Mijn facturen bekijk ik eigelijk bijna nooit, dus wellicht dat dit vaker fout is gegaan, maar het viel mij op toen ik gister toevallig even mijn factuur van afgelopen maand inkeek. Opeens werd er voor 5 losse dagen internet gerekend!

Er staat exact bij welke dag, en hoeveel KB. Het gaat om totaal 28MB waar €21,82 voor wordt gerekend, terwijl dat gewoon in mijn bundel zou moeten vallen. Het is overigens ook geen roaming oid, ik was die dagen in NL.

Iemand dit eerder meegemaakt? Morgen neem ik even contact op met T-Mobile, vind het toch wel heel vreemd.
Heb ook het idee dat dit er zomaar doorheen zou zijn geglipt als ik het niet gezien had, en misschien is het al vaker gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
thaan schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 15:16:
Ik heb een SIM only '06 abo lopen, en al jaren met een Web'n'Walk Standard erbij voor een klein tientje.
Mijn facturen bekijk ik eigelijk bijna nooit, dus wellicht dat dit vaker fout is gegaan, maar het viel mij op toen ik gister toevallig even mijn factuur van afgelopen maand inkeek. Opeens werd er voor 5 losse dagen internet gerekend!
Is dat niet een abo, waar nog kosten berekend werden voor t-zones? Heb je dat access punt nog in je mobiel zitten?

[ Voor 6% gewijzigd door Jan-E op 15-08-2010 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Karloe schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:31:
...
Lijkt dus meer op een IP-pool dan dat ik genat wordt.
Ik uiteindelijk ook maar bedacht hoe ik het IP kan vinden (na veel te lange tijd... |:() Mijn externe ip met een paar sites getest, vervolgens op de telefoon per ConnectBot een shell geopend en netcfg uitgevoerd wat voor het betreffende interface hetzelfde IP aangeeft.

Lijkt dus inderdaad op geen NAT. Ik ben benieuwd of T-Mobile dit bevestigd en of ze nog antwoord hebben op mijn vragen over port/protocol-filtering etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

is mobiel TV al werkend te krijgen op de HTC DESIRE??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 12:59:
Beste mensen,
is mobiel TV al werkend te krijgen op de HTC DESIRE??
Volgens mij kan je gewoon naar de mobile TV link surfen als je Plus hebt:

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Neen!
ben al 3 maanden bezig met T-Mobile om dit op mijn Desire te laten werken.
Heb het idee dat de bandbreedte gebruikt is om meer klanten binnen te halen.
Ook streaming radio , uitzending gemist etc werkt nog steeds niet
Op t-mobile.nob.nl kan je wel de zender aanklikken maar vervolgens gebeurt er niets!
Flex met W&Wplus

• Team-RiNo
  • Laatst online: 10:48
begintmeta schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:11:
Whatismyip ziet ook niet noodzakelijk het IP van het apparaat, maar eventueel ook dat van de (NAT)router ;). Je moet kijken welk IP je toestel heeft, kent iemand een programma voor android waarmee je dat kan zien?
In de market zoeken naar: ipconfig

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Dank je, had 't inmiddels al opgelost met een console (via ConnectBot) en vervolgens netcfg.

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Of via *#*#4636#*#*, want daar krijg je ook gewoon het IP adres te zien van de Phone als het goed is.

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Op mijn htc kan ik gewoon tv kijken met dat linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik zag vandaag een nieuwe reclame van T-mobile op de tv. Het ging over; overal internet oid, en ik kreeg een beetje het gevoel dat ze een beetje aan het promoten waren dat je ook via je mobiel naar je laptop (theteren) kan internetten.

Als dit echt zo is, wil ik wel WnW+ zodat ik geen apart internet abonnement hoef af te sluiten Zijn er meer mensen die dat zo doen en werkt dat een beetje?
Maar met 1Mbit ben ik dus aan het downloaden met 125Kb/s ? Dat zet ook niet veel zoden aan de dijk...(bedenk ik me net)

[ Voor 13% gewijzigd door kaasaanfiets op 22-08-2010 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
koekoek2003nl schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 00:01:
Ik zag vandaag een nieuwe reclame van T-mobile op de tv. Het ging over; overal internet oid, en ik kreeg een beetje het gevoel dat ze een beetje aan het promoten waren dat je ook via je mobiel naar je laptop (theteren) kan internetten.
Ze verbieden het niet. Ik tether er dan ook rustig op los, en m'n pa was ook helemaal happy dat-ie maar op een knopje hoeft te drukken om zijn laptop online te krijgen. Telefoon blijft gewoon in je broekzak en hoef je niet eens aan te raken. Zo hoort het ook. (tenzij je zo onhandig bent geweest om een mobiel met gare bluetooth-implementatie te nemen, zoals de huidige Androids)
Die quatsch met extra abonnementen en laptoplullen (lees:dongels) is gewoon om geld uit je zak te schudden.
Als dit echt zo is, wil ik wel WnW+ zodat ik geen apart internet abonnement hoef af te sluiten Zijn er meer mensen die dat zo doen en werkt dat een beetje?
Maar met 1Mbit ben ik dus aan het downloaden met 125Kb/s ? Dat zet ook niet veel zoden aan de dijk...(bedenk ik me net)
Waarom vindt iedereen het toch zo belangrijk om "dingen te downloaden"? 8)7 Dat doe ik thuis wel, hoe dan ook veel sneller al was het maar vanwege de latency. Voor het normale internetgebruik is 1Mibit/s uitstekend. Zelfs met 384Kibit/s (pa heeft WnW standaard) is geen straf.

[ Voor 7% gewijzigd door Fuzzillogic op 22-08-2010 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 02-10 20:37

MeNTaL_TO

The future is not set

Fuzzillogic schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 00:23:
[...]

broekzak en hoef je niet eens aan te raken. Zo hoort het ook. (tenzij je zo onhandig bent geweest om een mobiel met gare bluetooth-implementatie te nemen, zoals de huidige Androids)
Die quatsch met extra abonnementen en laptoplullen (lees:dongels) is gewoon om geld uit je zak te schudden.

[...]
Xcuse me? Tetheren is juist fucking makkelijk op een android, kan via usb of BT, met beide nooit problemen gehad eigenlijk.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
MeNTaL_TO schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 11:56:
[...]
Xcuse me? Tetheren is juist fucking makkelijk op een android, kan via usb of BT, met beide nooit problemen gehad eigenlijk.
Voor zover ik kan nagaan biedt Android out-of-the-box geen support voor BT-tethering. USB is onhandig, want kabel. USB-tethering is ook pas standaard sinds 2.2, veel mobieltjes hebben deze update nog niet. Zelfs met m'n oude Siemens S55 (8 jaar geleden!) hoefde ik in Windows maar op de knop te drukken om te tetheren via bluetooth, met volledig out-of-the-box support. Dus, welk gedeelte van "fucking handig" heb ik gemist? :P

Bottom line: tetheren werkt prima, je zult afhankelijk van je telefoon meer of minder moeite moeten doen. Mijn ervaring met bluetooth zijn uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Huh hoezo ik kan via android gewoon via wifi tetheren. en iedereen die wil kan naar mijn mobiel connecten. Dat zie ik elke andere telefoon nog niet doen...
Fuzzillogic schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 00:23:
Waarom vindt iedereen het toch zo belangrijk om "dingen te downloaden"? 8)7 Dat doe ik thuis wel, hoe dan ook veel sneller al was het maar vanwege de latency. Voor het normale internetgebruik is 1Mibit/s uitstekend. Zelfs met 384Kibit/s (pa heeft WnW standaard) is geen straf.
Dat doe ik thuis wel? Dat wordt mijn huis dus snap je daarom waarom ik het belangrijk vind om te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
koekoek2003nl schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 13:16:
... en iedereen die wil kan naar mijn mobiel connecten. ...
Mensen zonder WiFi en bijvoorbeeld alleen bluetooth of USB hebben het wellicht lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
koekoek2003nl schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 13:16:
Huh hoezo ik kan via android gewoon via wifi tetheren. en iedereen die wil kan naar mijn mobiel connecten. Dat zie ik elke andere telefoon nog niet doen...
Wifi aan laten staan is een stuk duurder qua energie dan bluetooth. Nee dank je. Overigens kan dat met ten minste Symbian en WinMob ook, zij het niet out-of-the-box. Maar die doen dan alweer sinds jaar en dag gewoon bluetooth.
Dat doe ik thuis wel? Dat wordt mijn huis dus snap je daarom waarom ik het belangrijk vind om te downloaden?
Dan was je niet duidelijk. Ik dacht dat je doelde op een extra mobiel abonnement voor een laptop. WnW (of welk 3G abonnement dan ook) gebruiken ter vervanging van ADSL/kabel/glas is geen goed idee. Daarvoor is het te traag en de latency te hoog. Ik heb het een paar dagen gedaan met WnW+ toen m'n ADSL-modem stuk was. Browsen/e-mail/IM enzo is prima te doen, maar "downloaden" (usenet, bittorrent) wordt al snel vervelend. Bovendien is er geen aanbieder die jou onbeperkt op hoge snelheid laat downloaden.
offtopic:
Opmerkelijk hoe Android/iOS-gebruikers denken dat hun OS de eerste is met feature XYZ, terwijl het feitelijk al jarenlang de normaalste zaak van de wereld is :P

[ Voor 13% gewijzigd door Fuzzillogic op 22-08-2010 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

begintmeta schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 13:24:
[...]

Mensen zonder WiFi en bijvoorbeeld alleen bluetooth of USB hebben het wellicht lastiger.
haha lol, en mensen zonder bluetooth en usb dan? die hebben het dan helemaal lastig. Welk punt wou je daar nou mee maken?
Bijna elke laptop heeft tegenwoordig wifi en lang niet altijd bluetooth.
Fuzzillogic schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 14:35:
[...]

Wifi aan laten staan is een stuk duurder qua energie dan bluetooth. Nee dank je. Overigens kan dat met ten minste Symbian en WinMob ook, zij het niet out-of-the-box. Maar die doen dan alweer sinds jaar en dag gewoon bluetooth.

[...]

Dan was je niet duidelijk. Ik dacht dat je doelde op een extra mobiel abonnement voor een laptop. WnW (of welk 3G abonnement dan ook) gebruiken ter vervanging van ADSL/kabel/glas is geen goed idee. Daarvoor is het te traag en de latency te hoog. Ik heb het een paar dagen gedaan met WnW+ toen m'n ADSL-modem stuk was. Browsen/e-mail/IM enzo is prima te doen, maar "downloaden" (usenet, bittorrent) wordt al snel vervelend. Bovendien is er geen aanbieder die jou onbeperkt op hoge snelheid laat downloaden.
offtopic:
Opmerkelijk hoe Android/iOS-gebruikers denken dat hun OS de eerste is met feature XYZ, terwijl het feitelijk al jarenlang de normaalste zaak van de wereld is :P
Wifi aan laten staan is duurder qua energie van bluetooth? :? Kan je niet beter zeggen dat bluetooth minder energie verbruikt dan wifi? |:( Maar oke je hebt gelijk hoor, wifi verbruikt meer stroom maar voor die euro die dat per jaar verschilt hoef ik het niet te laten. Het lijkt me wel vervelend voor jou dat jij daar wel rekening mee moet houden, elk dubbeltje op zijn kant?

Om even in te haken hoe opmerkelijk jij Android en iOS gebruikers wel niet vind, mag jij mij wel eens uit gaan leggen (aangezien je het zelf erg goed schijnt te weten) welke toestellen via wifi kunnen tetheren met 1 druk op de knop. Mijn vorige mobiel was een HTC TyTn2, kon moet niet herinneren dat ik het daar met 1 druk op de knop voor elkaar kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
koekoek2003nl schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 17:17:
haha lol, en mensen zonder bluetooth en usb dan? die hebben het dan helemaal lastig.
klopt, mensen zonder bluetooth, usb en WiFi hebben het mbt tethering vast heel moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
koekoek2003nl schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 17:17:
Om even in te haken hoe opmerkelijk jij Android en iOS gebruikers wel niet vind, mag jij mij wel eens uit gaan leggen (aangezien je het zelf erg goed schijnt te weten) welke toestellen via wifi kunnen tetheren met 1 druk op de knop. Mijn vorige mobiel was een HTC TyTn2, kon moet niet herinneren dat ik het daar met 1 druk op de knop voor elkaar kreeg.
Op de HD2 out of the box, op andere WinMO toestellen al een paar jaar mogelijk met http://www.wmwifirouter.com/
Symbian heeft ook zoiets geloof ik met joikuspot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

troftnom schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:04:
[...]

Op de HD2 out of the box, op andere WinMO toestellen al een paar jaar mogelijk met http://www.wmwifirouter.com/
Symbian heeft ook zoiets geloof ik met joikuspot.
Niet 'out of the box' dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Tja, mijn HTC Hero deed het ook niet out of the box. HD2 dus wel, verder heb jij mij nooit horen zeggen dat het altijd out of the box kon. Dit soort functionaliteit komt tegenwoordig vaak wel standaard (ook bij WebOS bijvoorbeeld), en voorheen niet. Zie het probleem niet zo, oplossingen zijn er gewoon, ook voor mijn Hero....

Nadeel blijft wel de beperktere accuduur bij wifi tethering, gebruik dan zelf ook een Mifi met een T-mobile duosim. Veel stabieler en betere ontvangst dan met mijn gewone toestellen, en accu daarvan gaat langer mee.

[ Voor 8% gewijzigd door troftnom op 23-08-2010 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

troftnom schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 13:57:
Tja, mijn HTC Hero deed het ook niet out of the box. HD2 dus wel, verder heb jij mij nooit horen zeggen dat het altijd out of the box kon. Dit soort functionaliteit komt tegenwoordig vaak wel standaard (ook bij WebOS bijvoorbeeld), en voorheen niet. Zie het probleem niet zo, oplossingen zijn er gewoon, ook voor mijn Hero....

Nadeel blijft wel de beperktere accuduur bij wifi tethering, gebruik dan zelf ook een Mifi met een T-mobile duosim. Veel stabieler en betere ontvangst dan met mijn gewone toestellen, en accu daarvan gaat langer mee.
Ja dat zei jij idd niet nee. Dat Mifi(had er nog niet vangehoord) is wel leuk maar ook vrij prijzig zie ik (+- 230euro). Als ik via wifi tether(thuis) dan kan ik natuurlijk gewoon mijn mobiel aan de lader hangen, of via usb opladen aan mijn laptop. (als ik op reis ben kan dit natuurlijk nogsteeds via usb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Ik zit nu bij Hi en mijn abonnement loopt binnenkort af. Nu wil ik de Nokia N97 Mini en dus ben ik een beetje aan het surfen en ik kwam iets tegen wat ik echt totaal niet snap.

Bij deze webwinkel krijg je een gratis N97 Mini als je een 2-jarig T-Mobile abonnement afsluit;
- Onbeperkt mobiel internet (web'n'walk Standard) 2 jaar GRATIS
- T-mobile Bel & Sms 45 (325 min+ 100 sms )
Kosten EUR 17,50 per maand.

Deze aanbieding spreekt me enorm aan, maar ik vind het vaag. Op de site van T-Mobile staat deze telefoon ook met een Relax Online 45 abonnement maar dan kost het EUR 37,95 per maand.

Ik heb T-mobile gebeld om opheldering te vragen want een verschil van EUR 20.45 per maand lijkt me onwaarschijnlijk. De beste mevrouw vroeg wat voor abonnement er precies bij zat waarop ik zei wat er op de site staat die ik hierboven noem; namelijk i.c.m T-mobile Bel & Sms 45. Ze zei dat ze er al jaren werkt maar nog nooit van Bel & SMS heeft gehoord, ze kent alleen Relax abonnementen. Dus ik hang op... google wat op "Bel & SMS" en kom gewoon allerlei documenten tegen waaruit blijkt dat T-mobile deze abonnementsvorm wel tegelijk moet kennen.

Wat ik dus niet goed begrijp is;
- hoe kan deze webshop zo goedkoop zijn
- zitten er bij de webshop adders onder het gras
- waarom herkent de T-mobile helpdesk geen Bel & SMS abonnement terwijl diverse documenten (zoals PDF's) die ik via Google vindt wel degelijk melding maken van deze abonnementsvorm
- Hoe kan ik via T-mobile een Bel & SMS abonnement afsluiten, of bestaat er nu alleen nog maar Relax?

Voor beide aanbiedingen geldt Web'n'Walk standard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Nogal offtopic maar de abonnements vormen zullen flink verschillen waardoor ook het prijsverschil gedeeltelijk verklaard kan worden (prijs per minuut/sms/gesprek, geldigheidsduur tegoed, buiten bundel etc.). Verder is de klantenservice van Tmobile niet altijd even goed op de hoogte en geeft een goedkope webshop vaak een betere deal dan een dure, maar is de service en leveringsnelheid niet altijd even goed. Goed op de kleine lettertjes letten dus....

Verwijderd

Sorry als dit niet het goede topic is voor dit, maar ik wist echt niet waar ik dit anders moest posten. Ik had onderstaand bericht ook al in het Desire topic gepost maar toen werd ik doorverwezen naar een T-Mobile topic of om zelf een topic te openen. Hier mijn bericht:

Hallo mede-tweakers, ik ben nieuw hier en heb speciaal voor m'n nieuwe T-Mobile nederlandse branded HTC Desire me hier aangemeld. Ik had een vraag, ik dacht met T-Mobile wel goed te zitten met roaming en 3g internet, maar dat bleek toch anders. Ik woon in de achterhoek in Gelderland in een klein gat, en ik heb de laatste keer dat ik buitenshuis probeerde 3g te krijgen, maar een matige verbinding gehad waarbij de internet pagina's erg sloom laadde, en soms ook helemaal niet. Is deze matige dekking bekend? Of is dit gewoonlijk? Ben ik beter af bij een andere provider? Want ik zie zelf ook zo bijna het hele nut van de telefoon wegvallen sinds ik wel van plan was met zo'n high end toestel met geweldige internet ondersteuning, wel aardig wat 3g roaming wou gebruiken. Zou het zo kunnen zijn dat ik de internet instellingen ervoor moet aanpassen? Ik had het al opgezocht, en wat geprobeerd met VPN (of was het nou APN?) instellingen, alleen dat leidde tot niets. Ook een speciale sms voor automatische internet instellingen bij T-Mobile werkte niet sinds dit niet bij de Desire ondersteund was bij de provider, en dat het volgens hen de Desire al standaard de goede internet instellingen had. Is het trouwens ook bekend hoe het zit met de officieele froyo 2.2 update bij T-Mobile? Er werd gezegd September heb ik vernomen, maar ik vind het wel erg raar vergeleken bij andere providers zoals Vodafone waar het al veel eerder beschikbaar werd..

Sorry voor de lange post, ik had nogal wat vragen over mijn nieuwe phone en wil ook het uiterste uit hem halen
Hopelijk kunnen jullie mijn vragen beantwoorden!

Ik heb trouwens Web n walk plus bij het abbonement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Heb je wel 3G ontvangst, of zit je met GPRS opgescheept? GPRS is voor de hedendaagse (bloated...) websites geen goed idee meer. Maar ik denk niet dat je met rommelen aan settings een betere ontvangst zult krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb tot nu toe alleen maar GPRS gehad, en dit kon je bij het laden van webpages goed merken helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel205
  • Laatst online: 06-10 22:08
Voor iedereen die web'n'walk heeft en interesse heeft in web'n'walk Plus,

als je inlogt op My T-mobile kan je web'n'walk Plus voor één maand gratis uitproberen.

Let wel op, je dient het tijdens de proefperiode weer op te zeggen als het niet bevalt, anders zit je er tot je contract afloopt aan vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Weet iemand hoelang de actie nog loopt met gratis internet op alle 2-jarige Relax abonnementen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweade
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-10 12:29
Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 16:23:
Kheb tot nu toe alleen maar GPRS gehad, en dit kon je bij het laden van webpages goed merken helaas..
Ik vermoed dat je geen 3G bereik hebt in je gemeente, het netwerk van T-mobile is op een aantal plekken zwaar onder de maat / overbelast. Heb je in andere gemeentes wel een goed werkende internetverbinding?

Maar ik zou zo snel mogelijk contact opnemen met T-mobile om te klagen over het slechte bereik. Bijvoorbeeld bij de betreffende winkel of bij de klantenservice. Mijn ervaring is overigens dat ze in de winkel weinig voor je kunnen beteken en klachten per e-mail niet in behandeling worden genomen. Althans, je moet een lange vragenlijst invullen en als je dat gedaan hebt beloven ze dat de technische dienst contact opneemt maar vervolgens hoor je nooit meer wat. De eerste keer dat ze met mij contact opnamen was na een ingebrekestelling (aangetekend), maar je kunt natuurlijk ook proberen eerst een gewone klachtenbrief te sturen.

Neem in ieder geval geen genoegen met de huidige situatie, je hebt gewoon recht op een goede verbinding.

• Fk1
  • Laatst online: 26-07-2023

Fk1

xabre16v schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 17:10:
Weet iemand hoelang de actie nog loopt met gratis internet op alle 2-jarige Relax abonnementen?
Volgens mij is die afgelopen, ik zie hem nu nergens meer terug... Helaas want ik kan pas over 2 weken verlengen :-(

• Jan-E
Die actie verliep de 17e. Zakelijk heb je nog wel dit:
http://www.belnuzakelijk....?do=LayoutView&id_page=40
KvK vereist.

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-10 08:56
xabre16v schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 17:10:
3 oktober komen er nieuwe aanbiedingen. Dus misschien loopt het 2 oktober af ofzo.

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fk1
  • Laatst online: 26-07-2023

Fk1

De nieuwe T-Mobile acties zijn erg matig. Zo snel te zien gauw 5 euro per maand meer dan in september. Bovendien hebben ze zowel op de T-Mobile site als op gsmtopdeal een stuk minder leuke telefoons om uit te kiezen. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Laatst online: 09:36
Even een heel andere vraag, je hoort het wel eens dat gebruikers een beloning krijgen omdat ze al lang klant zijn. Iemand ooit deze ervaring gehad bij t-mobile. Ik ben al dik 5 jaar klant en heb elke keer netjes verlengt. Mijn abonnement is ook niet gering (ligt elke maand rond de 50 eu) en ik zit eigenlijk te springen om een nieuwe telefoon (liefst bb bold 9700). Zou ik eens een t-mobile winkel kunnen binnenstappen met dit verhaal of bellen met de klantenservice en kijken wat de mogelijkheden zijn?

Iemand tips, ervaringen?

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
ZIjn er mensen die problemen hebben met VPN-verbindingen via W&W?bij mij raken die soms gecorrumpeerd. (PPTP+MPPE)... weet niet of het aan het netwerk (eventueel packet-inspection/drops oid) ligt of aan de host of client...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

loewie1984 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:40:
Even een heel andere vraag, je hoort het wel eens dat gebruikers een beloning krijgen omdat ze al lang klant zijn. Iemand ooit deze ervaring gehad bij t-mobile. Ik ben al dik 5 jaar klant en heb elke keer netjes verlengt. Mijn abonnement is ook niet gering (ligt elke maand rond de 50 eu) en ik zit eigenlijk te springen om een nieuwe telefoon (liefst bb bold 9700). Zou ik eens een t-mobile winkel kunnen binnenstappen met dit verhaal of bellen met de klantenservice en kijken wat de mogelijkheden zijn?

Iemand tips, ervaringen?
2 Jaar terug heb ik ze gewoon opgebeld.... verteld welke telefoon ik wou en abbonement... weet niet meer wat de prijs was maar toen ik vroeg voor klanten korting (ben ook al jaren klant) ging die even kijken wat mogelijk was en toen krijg ik toch een paar euro (niet veel) maar toch een paar euro p/m korting... Altijd de moeite waard dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Laatst online: 09:36
Ja dat snap ik wel, maar dat komt op mij over als gewoon regulier verlengen en dat wil ik eigenlijk niet, ofja nu nog niet Ben gewoon benieuwd, je ziet het wel vaker in V&A of marktplaats mensen die hun telefoon aanbieden omdat ze die 'cadeau' hebben gekregen van hun provider. Misschien is het misleidend om erin te geloven dat een provider je daadwerkelijk iets cadeau doet.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Zijn er mensen die werkende (L2TP/)IPSec verbindingen hebben lopen via Web&Walk? Ik heb vaak dat de verbinding na korte tijd wordt verbroken. Wat zou ik kunnen doen? Ik heb al getracht de tolerantie voor packetloss van de protocollen wat op te schroeven, maar krijg alsnog geen goede verbindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
Raven schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 11:05:
Had ook al gevraagd of ik het W'n'W abo stop kon zetten, heb toch zat tegoed, maar dat kon niet. Liep samen met Flex abo, dus moet wachten tot januari 20101....
Als je dat wilt verlengen moet je erg snel zijn:
http://www.telecomvergeli..._offset=127&post_limit=20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
loewie1984 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:40:

Iemand tips, ervaringen?
Gewoon bellen en aangeven dat je niet zeker bent dat je bij hun wil verlengen en of ze je kunnen informeren over de voorwaarden/prijzen van verlengen met welk toestel je op het oog hebt.

Via de telefoon kunnen ze je naar mijn idee een beter bod doen dan in de winkel (is mijn ervaring)
In de winkel zeggen ze niet zo snel we doen nog 50 euro van het toestel af omdat je al zolang klant bent. In de winkel kijken ze gewoon naar de aanbiedingen van het internet en die worden je gewoon direct voorgelegd.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Even een vraagje tussendoor: is het mogelijk om WnW later aan een abbo (normaal dan wel sim-only) toe te voegen?

Ik ga binnenkort voor een lange tijd naar het buitenland, maar als ik terug kom zou ik graag weer op internet willen, dan heb ik geen zin om weer een half jaar te moeten wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Natuurlijk, voorheen was dat altijd tot einde abonnement dan. Tegenwoordig hebben ze geloof ik ook een maand tot maand optie waarbij je later weer kunt cancellen als je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag maar: ligt het nou aan mij of bied T-Mobile helemaal geen mobiel TV meer aan, kan er niks meer over vinden op hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Laatst online: 21-02-2022
Klopt, bieden ze niet meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Is zoiets eigenlijk contractsbruik normaal, aangezien ze dit juist gebruikte om gebruikers te trekken?

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Als het in het contract stond wel, maar daar heeft Mobiel Tv bij mijn weten nooit ingestaan. Ze hebben het als een bonus erbij geleverd zeg maar, dus dat krijg je moeilijk als argument erdoor denk ik.
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste