Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ook in reclame en dergelijke kunnen mededelingenworden gedaan die uiteindelijk bepaalde gerechtvaardigde verwachtingen aan het product/de dienst wekken. Daar moet dan in principe ook aan worden voldaan. Maar goed dit is misschien meer iets voor het Shopping Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
Zou kunnen, maar dat moet iemand dat wel netjes gedocumenteerd hebben. Tmobile geeft niet altijd zo makkelijk toe bij contract disputen, na een klachtenbrief kom je dan al snel uit bij de geschillencommisie. Dan ben je maanden verder en moet je echt wel zorgen dat je wat documentatie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik ga het niet proberen, maar vroeg het me af of iemand dit zo wist. Zelf ben ik wel tevreden met T-mobile de laatste tijd. Een tijd geleden waren van allerlei problemen, maar dit hebben ze goed opgelost en netwerk is bij mij stabiel.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Zoals ik al zei, ze bieden het niet meer aan bij nieuwe contracten/verlengingen.
Maar het moet nog wel gewoon werken voor huidige mensen die de oude wnw plus hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:36
Vonkie schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 09:48:
Zoals ik al zei, ze bieden het niet meer aan bij nieuwe contracten/verlengingen.
Mijn nieuwe Flex Zakelijk 15 Sim-Only heb ik 30 augustus besteld. 31 december geactiveerd. Daar werkt Mobiel TV via de Android App nog wel (als ik 3G bereik heb, dus bij mij thuis niet binnenshuis).

Edit: overigens staat het nog steeds genoemd in vele prijslijsten van T-Mobile.

[ Voor 18% gewijzigd door Jan-E op 11-01-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:55

TVL

Ik heb mijn contract verlengd per 6 december 2010. Ik heb een Relax 25 Online met Web n Walk standaard vast. Wat ik mij afvroeg is hoe snel is mijn internet verbinding eigenlijk.

Laatst zijn de snelheden verhoogd naar Down 1 Mb/s en Up 384 Kb/s. Dit was Down 384 Kb/s en Up 64 Kb/s.

Gold dit voor alle abonnementen?
Wanneer heeft deze verhoging plaats gevonden?
Hoe kan ik zien wat mijn snelheid is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:40

XanderDrake

Build the future!

TVL schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 17:08:
Gold dit voor alle abonnementen?
Wanneer heeft deze verhoging plaats gevonden?
Hoe kan ik zien wat mijn snelheid is?
Dit is al een maand ofzo, en je hebt ook internet plus met 3.6mbit.
Je kan speedtest.nl doen of een mobile speed tester. Google is your friend.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL

TVL

XanderDrake schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 08:33:
[...]

Dit is al een maand ofzo, en je hebt ook internet plus met 3.6mbit.
Je kan speedtest.nl doen of een mobile speed tester. Google is your friend.
Probleem is dat ik bijna niets kan vinden over deze snelheidsverhoging (ingangsdatum, voor andere contracten dan de nieuwe) met Google. Speedtest uitvoeren is inderdaad een optie.

[ Voor 6% gewijzigd door TVL op 12-01-2011 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Laatst online: 05:12
TVL schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 10:33:
[...]

Probleem is dat ik bijna niets kan vinden over deze snelheidsverhoging (ingangsdatum, voor andere contracten dan de nieuwe) met Google. Speedtest uitvoeren is inderdaad een optie.
De snelheidsverhogingen gelden alleen voor nieuwe klanten omdat er een aantal voorwaarden gewijzigd zijn (voip mag niet meer, telefoon als modem gebruiken mag niet meer, na 1 of 2 Gb een cap van 64/64kbit) dus daarom krijg je geen nieuwe internetbundel.
Heb je flex, dan heb je sowieso pech, hierbij worden de nieuwe bundels sowieso nooit beschikbaar.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL

TVL

netblade schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:36:
[...]

De snelheidsverhogingen gelden alleen voor nieuwe klanten omdat er een aantal voorwaarden gewijzigd zijn (voip mag niet meer, telefoon als modem gebruiken mag niet meer, na 1 of 2 Gb een cap van 64/64kbit) dus daarom krijg je geen nieuwe internetbundel.
Heb je flex, dan heb je sowieso pech, hierbij worden de nieuwe bundels sowieso nooit beschikbaar.
Dus ik mag nog wel via VOIP bellen en mijn telefoon als modem gebruiken? Ik maak daar overigens wel gebruik van. Zetten ze dat dan dicht? Of hoe kunnen ze dat dan controleren dat je niet met VOIP belt of je telefoon als modem gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
TVL schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:42:
[...]

Dus ik mag nog wel via VOIP bellen en mijn telefoon als modem gebruiken? Ik maak daar overigens wel gebruik van. Zetten ze dat dan dicht? Of hoe kunnen ze dat dan controleren dat je niet met VOIP belt of je telefoon als modem gebruikt?
T-Mobile controleert volgens mij niet zo heel erg op dit soort zaken, maar mochten ze er ooit problemen over willen maken hebben ze zichzelf ingedekt.
Ik heb nog een wnw+ bundel uit begin 2009 dus ze kunnen mij niks maken.

Controle doen ze via protocollen bij voip, en user agents voor modemgebruik. Nu valt dat laatste natuurlijk te faken maar daar zal de normale gebruiker zich niet mee bezig houden / weten hoe dat zit.

[ Voor 14% gewijzigd door netblade op 12-01-2011 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Laatst online: 01-07 22:34
netblade schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 12:00:
[...]
Controle doen ze via protocollen bij voip, en user agents voor modemgebruik. Nu valt dat laatste natuurlijk te faken maar daar zal de normale gebruiker zich niet mee bezig houden / weten hoe dat zit.
Dat zou betekenen dat ze je data echt gaan bekijken met deep packet inspection. Ik hoop voor ze dat ze zich daaraan niet zullen branden. Then again, ze doen wel vaker zeer discutabele dingen op gebied van privacy, zoals de ASID-header toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
TVL schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:42:
[...]
Dus ik mag nog wel via VOIP bellen en mijn telefoon als modem gebruiken?
Even je contract voorwaarden/prijslijst erbij nemen van je verlenging, daar staat dit uitgespeld. VOIP mag al een tijdje niet meer, dus dat zal vast wel uitgesloten zijn. Tethering is er afgelopen maand pas bijgekomen, daar kan je nog mazzel mee hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twakkers
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 21:30
VOIP over 3G is ook echt niet stabiel te noemen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
twakkers schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:33:
Zit inderdaad een dikke vertraging in, 3G is ook niet gemaakt voor VOIP, LTE wel, pingtijden zijn gewoon nog te hoog bij HSDPA, ookal zit ik meestal rond de 80 met HSDPA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
twakkers schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:33:
pingtijden van 3G zitten rond de 90ms, wat nog best te doen zou zijn voor VoIP. Ik vraag me eerder af of ze de boel niet expres traineren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 14:44
Fuzzillogic schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:44:
[...]

pingtijden van 3G zitten rond de 90ms, wat nog best te doen zou zijn voor VoIP. Ik vraag me eerder af of ze de boel niet expres traineren...
Ik moet zeggen dat ik met WnW plus, milestone met 2.1 en sipdroid heel goed uit de voeten kan. Ik heb geen last van haperingen oid als de dekking maar ok is. Eerder met bijv Fring(ook op andere toestellen) was het een drama, maar direct bij (in dit geval betamax aangemeld) sipserver aanmelden helpt.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:36
netblade schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:36:
Flex zakelijk is zo slecht nog niet. Uit de prijslijst per 6 december:

Internet Plus (Vast): extra snel internet 3.6 Mbps/384 Kbps Tot 2 GB
Na 2 GB wijzigt de snelheid automatisch naar maximaal 64/64 Kbps.
VoIP is niet toegestaan icm Flex Zakelijk.

Mijn abo is in augustus besteld en per 31-12 geactiveerd. Ik heb de komende 2 jaar Flex 15 Sim-Only met Web'n'walk Plus voor 7,50 per maand ex BTW in totaal. En kon daarnaast ook nog een HTC Desire kopen voor 149 euro.

Ik zit dus nog op de oude voorwaarden. 1 Mbps/384 Kbps inclusief mobile TV. Na 2 GB 384/64 Kbps. Is mij snel genoeg. Die 2 GB per maand haal ik trouwens van geen kant (heb meestal Wifi in de buurt). Geen melding, dat VoIP of tetheren niet toegestaan is.

Mij hoor je niet klagen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Jan-E op 13-01-2011 04:04 . Reden: oude voorwaarden ]

• loewie1984
  • Laatst online: 14-09 19:56
Ik mis even het algemene ervaringen topic van T-mobile.

Ik mag verlengen en ben zojuist even naar de t-mobile shop gewandeld in de stad. Ik wil maximaal 1 jaar verlengen omdat ik niet langer vast wil zitten en had als toestel op het oog een Blackberry Bold 9780

Nu is het zo dat mijn huidige abo nog per seconde afgerekend wordt, en met ingang van het nieuwe abo wordt elke seconde die ik over de minuut heen zit afgerond naar boven toe. 1:12 sec wordt dus 2 minuten voor in rekening gebracht. Mooie praktijken van t-mobile hier ben ik niet blij mee.

Het voorstel wat ik kreeg is om mijn relax45 te handhaven en er instant e-mail bij te nemen. De totale maandelijkse kosten zouden neerkomen op zo'n 56 eu. voor een 1 jarig abo wat me hier tegen staat is dat het internet tergend langzaam is. Ik vraag me dus af of het niet beter/goedkoper/efficiënter kan

Daarnaast moest ik ook nog 50 eu. dokken voor het toestel.

Als ik kijk in de pricewatch zie ik ook allerlei combinaties die mogelijk zijn, maar dat werkt weer verwarrend als ik ernaar op zoek ga op de t-mobile site zelf.

Als iemand mij kan adviseren wat wijsheid is, wordt dat op prijs gesteld.

discogs

• Fuzzillogic
loewie1984 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:00:
Ik mis even het algemene ervaringen topic van T-mobile.
Dit is het topic specifiek over de data-tak van de verbinding, niet voor dit soort vragen...
Ik mag verlengen en ben zojuist even naar de t-mobile shop gewandeld in de stad.
Mag? Alsof ze je daarmee een gunst verlenen...

Mijn tip: koop een los toestel en neem een sim-only-abonnement. Zo'n abonnement kun je langer handhaven tegen je oudere voorwaarden zonder absurd duur te worden, en uit je eigen ervaring weet je nu hoe gewenst dat dat is.

Daarnaast zou ik nimmer een blackberry kiezen, waar je notabene nog een extra en absurd duur abonnement voor nodig zou moeten hebben voor "instant e-mail". Haha. Wat een quatsch. Ik gebruik al jaren IMAP op m'n N95. IMAP is near-instant. Bovendien weet ik dankzij de SSL-verbinding zeker dat ik direct contact heb met mijn vertrouwde e-mailprovider zonder dat daar een derde partij zoals blackberry of t-mobile tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Hey, hey!

Ik heb momenteel een T-Mobile Web'n'Walk abonnement uit 2010. Nu is het internet zóóó traag, dat ik nadenk om over te stappen naar 4G. Wat zouden jullie doen? Ik betaal momenteel €17,- euro per maand voor onbeperkt internet en 100 belminuten. Het internet haalt echter gemiddeld 40kb per seconden... :F Is het de €15,- euro extra waard om over te stappen naar een ruimer databundel met 4G? Alvast bedankt voor het meedenken!

An  a day keeps the doctor away.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste