The birds turned into The Flying Dutchmen!
Hier staat een uitgebreide (Duitstalige) review van genoemde receiver:
http://www.areadvd.de/hardware/2010/sony_str_da3600es.shtml.
En in die review gaan ze uit van een prijs van €1299 dus voor €500 is het een goede aanbieding van iBood!
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
De vier ethenetaansluitingen op de Sony STR-DA3600ES zijn een hub. Je hoeft dus maar één kabel vanf de modem/router/switch naar de receiver te trekken en dan vanaf de drie overige poorten op de receiver kan je dan naar apparatuur als de XBox/PS3/Blu-rayspeler/HTPC/etc. Op zich een mooie oplossing zodat je niet voor elk apparaat een aparte kabel hoeft te trekken vanaf de switch/modem/router.SouLLeSSportal schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 10:52:
erg mooie aanbieding, vooral voor mensen die een netwerkaansluiting willen hebben op de receiver. 4x maar liefst hier(persoonlijk vind ik dat niet echt nodig maar goed)
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Zou nog mooier zijn om helemaal geen draadjes meer te hebben..kwestie van tijd denk ikFeaR1986 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:06:
[...]
De vier ethenetaansluitingen op de Sony STR-DA3600ES zijn een hub. Je hoeft dus maar één kabel vanf de modem/router/switch naar de receiver te trekken en dan vanaf de drie overige poorten op de receiver kan je dan naar apparatuur als de XBox/PS3/Blu-rayspeler/HTPC/etc. Op zich een mooie oplossing zodat je niet voor elk apparaat een aparte kabel hoeft te trekken vanaf de switch/modem/router.
Tubes....It's what make music music!
Wil je je speakers op batterijen laten werken dan?silitek schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:14:
[...]
Zou nog mooier zijn om helemaal geen draadjes meer te hebben..kwestie van tijd denk ik
posttoast schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:20:
[...]
Wil je je speakers op batterijen laten werken dan?
Ethernetkabeltje trekken is zo jaren '90
[ Voor 9% gewijzigd door silitek op 18-02-2011 11:33 ]
En uitverkocht!Gutteguttegut schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 00:32:
Vandaag op iBood.com:
Sony STR-DA3600ES
Voor € 499,95 + (8,95)
Mwa... liever een 1000 Mbps switch in zo'n receiver dan WLAN of een hub. Ik heb op dit moment onder de TV zelfs een 1 Gbps switchsilitek schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:30:
..nee joh, doel op Wifi
Ethernetkabeltje trekken is zo jaren '90
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Heh heh, gelukkig was ik er op tijd bij. Heb hem besteld ongeveer een uur voordat hij uitverkocht was!i2Paq schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:31:
En uitverkocht!
[ Voor 29% gewijzigd door Haay op 18-02-2011 14:22 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Bij http://www.trustedreviews.../2010/08/04/LG-HB965TZ/p1 heeft het nog een vrij goede review gekregen...
Ik vraag me dan af, kan ik de boxen op een PS3 aansluiten ipv van de bluray speler?
Als je ze aansluit op je PS3 heeft de BR speler geen nut toch?
De speakers rechtstreeks op de PS3 aansluiten kan niet aangezien de PS3 geen ingebouwde versterker heeft. De versterker voor deze speakers zit in de Blu-rayspeler. Dus de LG is een versterker en Blu-rayspeler in één. Echter heeft deze set wel ingangen waar je de PS3 op aan zou kunnen sluiten.Ozhan99 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 08:54:
Ik vraag me dan af, kan ik de boxen op een PS3 aansluiten ipv van de bluray speler?
Dat is mijn punt, ik heb al een PS3 (met BR speler), dus ik heb de BR speler niet nodig. Als ik de boxen aan mijn PS3 kan aansluiten, dan verkoop ik gewoon de meegeleverde BR-speler. Ik kan vast wel iemand gelukkig mee maken.Nismod schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 09:01:
Je kan de PS3 toch via de BR laten lopen? Neem aan dat er een versterker in zit aangezien je een 5.1 set krijgt.
Als je ze aansluit op je PS3 heeft de BR speler geen nut toch?
Check. Mooie antwoord, thnx. Jammer, ik had gehoopt dat de versterker in de bass zat.FeaR1986 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 09:01:
[...]
De speakers rechtstreeks op de PS3 aansluiten kan niet aangezien de PS3 geen ingebouwde versterker heeft. De versterker voor deze speakers zit in de Blu-rayspeler. Dus de LG is een versterker en Blu-rayspeler in één. Echter heeft deze set wel ingangen waar je de PS3 op aan zou kunnen sluiten.
Verwijderd
Volgens mij zitten de blu ray speler en versterker in 1 behuizing dus weet niet wat je wil verkopenOzhan99 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 09:03:
[...]
Dat is mijn punt, ik heb al een PS3 (met BR speler), dus ik heb de BR speler niet nodig. Als ik de boxen aan mijn PS3 kan aansluiten, dan verkoop ik gewoon de meegeleverde BR-speler. Ik kan vast wel iemand gelukkig mee maken.
http://www.1dayfly.com/
de 1dayfly van vandaag?
van Deens Top Design
PRO 3 HIFI Speaker System Set (2 Speakers)
Woofer: Glas Fiber Cone 5.25" + Aluminium Phase Plug
Frequency Response: 50hz – 20khz
Tweeter: 1" Soft Dome Tweeter
Speakers: 2-Weg Tuned Port
Vermogen: 150 Watt RMS
Gevoeligheid: 88 DB
Weerstand: 8 Ohm
Afmetingen: (BxHxD) 190 x 1150 x 215 MM
Maak het dan even compleetReloader schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 12:31:
is dit wat?
de 1dayfly van vandaag?
[...]

Van €399,00 voor €149,95 + €8,95 verzend kosten
Dit soort speakers worden gebouwd met onbekende units uit China, vaak met grote toleranties. Dat er dan een 'made in Denmark' labeltje op staat zegt weinig. Het hoeft niet altijd slecht te zijn, maar bij dit soort prijzen kun je weinig verwachten. Ik koop dan liever iets van Tangent of XTZ. Die gebruiken naast A-merk units ook onbekende units in hun goedkopere modellen, maar het is allemaal wel goed spul.Reloader schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 12:31:
is dit wat?
de 1dayfly van vandaag?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

De Sennheiser RS170 dompelt u draadloos onder in een spectaculaire luisterervaring. Deze hoofd- telefoon maakt gebruik van een storingsvrije digitale geluidstransmissie, zodat uw muziekcollectie in optima forma uw trommelvliezen streelt. En u hoeft niet op een metertje meer of minder te kijken met een reikwijdte tot maar liefst 80 meter. Het uitgebreide zendstation heeft bovendien nog meer in zijn mars met een handige automatische balans- en volumeregeling. Iedere toetsaanslag en elk gesproken woord hoort u luid en duidelijk. U raakt niet langer verstrikt in onhandige kabels, want dankzij het veelzijdige zend- en laadstation geniet u draadloos van een uiterst gedetailleerd geluid met een stevige basweergave. De zender bedient tot 4 geschikte hoofdtelefoons tegelijkertijd, zodat meerdere personen naar dezelfde geluidsbron kunnen luisteren. De digitale draadloze geluidsoverdracht heeft een bereik van maar liefst 80 meter, dus u gaat ongehinderd los op uw favoriete muziek. En wanneer de energie van de RS170 op is, laadt u hem eenvoudig bij via het laadstation.
Verwijderd
Wel even vergelijken met de Tweakers.net PricewatchWormzz schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 10:23:
Deze week bij Komplett de Sennheiser RS 170 in de aanbieding voor € 134,95
[afbeelding]
De Sennheiser RS170 dompelt u draadloos onder in een spectaculaire luisterervaring. Deze hoofd- telefoon maakt gebruik van een storingsvrije digitale geluidstransmissie, zodat uw muziekcollectie in optima forma uw trommelvliezen streelt. En u hoeft niet op een metertje meer of minder te kijken met een reikwijdte tot maar liefst 80 meter. Het uitgebreide zendstation heeft bovendien nog meer in zijn mars met een handige automatische balans- en volumeregeling. Iedere toetsaanslag en elk gesproken woord hoort u luid en duidelijk. U raakt niet langer verstrikt in onhandige kabels, want dankzij het veelzijdige zend- en laadstation geniet u draadloos van een uiterst gedetailleerd geluid met een stevige basweergave. De zender bedient tot 4 geschikte hoofdtelefoons tegelijkertijd, zodat meerdere personen naar dezelfde geluidsbron kunnen luisteren. De digitale draadloze geluidsoverdracht heeft een bereik van maar liefst 80 meter, dus u gaat ongehinderd los op uw favoriete muziek. En wanneer de energie van de RS170 op is, laadt u hem eenvoudig bij via het laadstation.

Voor €130,00
http://www.komplett.nl/Komplett/site/daybreaker/cms.aspx
Ik zie niets interessants...
nee idd. de yamaha 767 die ik intressant vind is er idd 50 eu goedkoper, maar of dat nou de moeite is om het uit duitsland te laten komen?
Bears and Bulls
De AVR-1611 van Denon is er bijvoorbeeld voor 249 euro + 15 euro verzendkosten te bestellen. Dat scheelt je 171 euro (40%!! van de 435 euro dat de receiver hier kost).
blijkbaar was dat een typo want nu is ie weer 299.sneer schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:58:
Inderdaad, voor alle merken behalve Denon is het niet erg interessant om een receiver uit Duitsland te halen.
De AVR-1611 van Denon is er bijvoorbeeld voor 249 euro + 15 euro verzendkosten te bestellen. Dat scheelt je 171 euro (40%!! van de 435 euro dat de receiver hier kost).
Bears and Bulls
Ik doelde ook vnl. op de 1611.sneer schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:58:
Inderdaad, voor alle merken behalve Denon is het niet erg interessant om een receiver uit Duitsland te halen.
Ik zeg Duitsland, niet amazon.demindcre8r schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:40:
[...]
blijkbaar was dat een typo want nu is ie weer 299.
www.guenstiger.de kun je prijzen vergelijken
edit: Ik zie dat ie op amazon.de nu ook 249,99 is (heel toevallig) en op andere sites inderdaad weer naar 299 ipv 249.
[ Voor 19% gewijzigd door sneer op 21-03-2011 18:28 ]

Deze set krijgt een super uitgebreide review op http://www.areadvd.de/hardware/2009/philips_htr9900_1.shtml
maar ben benieuwd of iemand dit setje in NL beluisterd heeft en wat vond je er van?
Speakers spreken mij Qua design erg aan en de receiver ook, toegegeven het is geen HDMI 1.4. en mijn plasma wel 3d, maar ik heb m nu bijna een jaar en heb werkelijk 1 keer ene 3d film gekeken. domme brilletjes
Bears and Bulls
nee ze hebben er meerdere op vooraad.FeaR1986 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:28:
Dat is zeker niet duur. Denk dat je voor dat geld een heel degelijk 7.1 setje hebt! De versterker is een NAD in een Philips-jasje. Wel met wat verschillen, maar dan nog een leuke set voor dit geld. Alleen grote kans dat dit een demo is, want nieuw in doos is de prijs wel heel scherp.
in de review kwamen de speakers ook goed uit de bus, vooral het stereobeeld was verrassend.
komt omdat het model uit eind 2009 begin 2010 komt, en de specs nu achter komen ivm HDMI 1.4 vermoed ik.
Bears and Bulls
ik heb dus liever een instap- maar prima model av receiver met instap goede boxen dan een 5.1 set.
ik neig nu naar een yamaha 467 met 2 jamo 606 boxen. de onkyo's (508/509/309) zijn ook een goed alternatief maar iets duurder en lelijker design (al is dat persoonlijk). de denon die hierboven genoemd wordt is ook interessant.
nog adviezen? ik woon vlakbij de correct dus ik zou er eens langs kunnen gaan. wel vooraf ingelezen hebbende, anders lullen ze me weer iets aan waar ik achteraf spijt van krijg.
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
Speakers S606 = 400
totaal = 700.
is die aanbieding die ik neerzet ook niet verkeerd.
wat jij wil is er goedkoper maar niet bij correct.
Bears and Bulls
250 voor yamaha, 300-330 voor de speakers. maar bij correct hebben ze zoveel speakers te koop staan waar ik echt niks van weet qua kwaliteit, misschien is daar ook nog wat tussen te vinden?
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
ongetwijfeld, maar als je zuilspeakers wilt en van qualitate dan zal je moeten dokkenknuppelhout schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:09:
die set is ook erg mooi idd. ik heb alleen geen 7.1 nodig. mag wel, en die set is echt mooi geprijsd enzo, maar ik kom met die andere set goedkoper uit:
250 voor yamaha, 300-330 voor de speakers. maar bij correct hebben ze zoveel speakers te koop staan waar ik echt niks van weet qua kwaliteit, misschien is daar ook nog wat tussen te vinden?
Bears and Bulls
Zelfs dan zou ik voor 2e hands gaan. Vooral op HTforum staan vaak mooie setjes te koop.knuppelhout schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:43:
inderdaad ja. maar dat geeft niet, als ik de s606 als referentiepunt neem moet ik gewoon goed opletten of ik nog ergens goeie deals zie. 300 tot 350 per set vind ik veel geld maar zeker acceptabel aangezien ik die dingen koop voor meerdere jaren. goede geluidskwaliteit is wat waard!
* KillaZ baalde dat zijn Dali's 9 weken na aankoop ook 2e hands op het HTforum kwamen
K to the KillaZ

http://nl-nl.forum.ibood.com/5285-set_van_3_knig_hdmi_14_high_speed_kabels_met_vergulde_connectors_en_ethernet_5_jaar_garantie/
€9,95 + €5,95 verzendkosten. Maakt het toch een stuk minder interessant.Ozhan99 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 10:18:
Vandaag op iBood: Set van 3 König HDMI 1.4 High Speed kabels met vergulde connectors. Voor €9.95
[afbeelding]
http://nl-nl.forum.ibood.com/5285-set_van_3_knig_hdmi_14_high_speed_kabels_met_vergulde_connectors_en_ethernet_5_jaar_garantie/
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ik begrijp niet waarom de verzenkosten altijd zo hoog zijn bij iBood... Voor een tientje kun je heel wat goedren versturen! Eigenlijk een soort van false advertising. Zij nemen hun marge gewoon uit de E20 minus E2 (?) verzendkosten. neemt niet weg dat het dan nog goedkoop is...LuPo schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:01:
[...]
€9,95 + €5,95 verzendkosten. Maakt het toch een stuk minder interessant.
Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos
Póg mo Thóin schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:28:
[...]
Ik begrijp niet waarom de verzenkosten altijd zo hoog zijn bij iBood... Voor een tientje kun je heel wat goedren versturen! Eigenlijk een soort van false advertising. Zij nemen hun marge gewoon uit de E20 minus E2 (?) verzendkosten. neemt niet weg dat het dan nog goedkoop is...
De verzendkosten bij iBood zijn niet 'altijd' zo hoog. Een 50" tv versturen ze bijvoorbeeld voor 8,95, dat is dan juist weer erg goedkoop. Zij hebben een deal met TNT/UPS waarbij ze vaste prijzen betalen, gebaseerd op gewicht (althans, dat is hun eigen uitleg). Alles onder een bepaald gewicht kost ze 5,95, alles boven dat gewicht 8,95. Bij een HDMI-kabel zijn de verzendkosten dus relatief hoog, bij grote/zware artikelen zijn ze juist laag.
Hoe het ook zij, als je wat geduld hebt is het sowieso duur vergeleken met dealextreme. Dat is dezelfde kwaliteit als de kabeltjes die hier merkloos worden verkocht voor een fractie van de prijs.Póg mo Thóin schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:13:
Ahh, ik dacht dat er 9.95 stond! Tja, 5.95 is ook wel een beetje hoog maar is inderdaad het standaardtarief bij iBood.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Alecto MPA-80 iPod Dock. Van 149.- voor: 99,-.
(zit een accu in)
Handleiding.
Verder kan ik weinig over dit apparaat terug vinden, lijkt mij dus een vrij nieuw ding.
Of heeft iemand hier al ervaring mee?
Holy shit dat ding is gaaf! En E99 is wel een hele schappelijke prijs! Ik zal even een internet rondstruinen naar info.Gutteguttegut schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:07:
Alleen vandaag bij Blokker:
[afbeelding]
Alecto MPA-80 iPod Dock. Van 149.- voor: 99,-.
(zit een accu in)
Handleiding.
Verder kan ik weinig over dit apparaat terug vinden, lijkt mij dus een vrij nieuw ding.
Of heeft iemand hier al ervaring mee?
En als je je nu aanmeld voor de Blokker nieuws brief nog eens 10 euro extra kortingPóg mo Thóin schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:10:
[...]
Holy shit dat ding is gaaf! En E99 is wel een hele schappelijke prijs! Ik zal even een internet rondstruinen naar info.
Thanks voor de tip's (hoewel je me wel weer 90 euro hebt gekost
Hoe staat Alecto in het algemeen bekent?
Bij zo'n ding? Lijkt me meer een herriedoos voor op de camping of de straat-barbecue. Ziet er ook vrij mono uit. Er zit wel een aansluiting voor een extra speaker op, volgens de handleiding.ruco88 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 14:53:
Ik kan alleen geen enkele review over van het apparaat vinden, zelfs op de Alecto site staat hij niet. Hij ziet er veelbelovend uit, maar de geluidskwaliteit is natuurlijk het belangrijkste.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Hij ziet er inderdaad mono uit of er moet nog een speaker aan de andere kant zitten, maar dan gaat het geluid twee kanten uit.
Brak.My-life schreef op woensdag 20 april 2011 @ 15:05:
Hoe staat Alecto in het algemeen bekent?
Geluid, ja eigenlijk wat je kunt verwachten. Inderdaad prima voor bij de barbecue e.d. en dat is ook waar ik hem voor gekocht hebt.
Ik heb nu al zin om hem open te schroeven en een andere versterker en speakers erin te zetten (wellicht met een extra accu), maar dat komt dan volgend jaar zomer wel
Je bent tevreden maar je hebt eigenlijk een behuizing gekocht voor 90 euro?My-life schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 14:42:
Ik heb hem zojuist opgehaald. Ziet er goed uit. Knoppen e.d. zijn degelijk. Zelfs de mic die op het plaatje staat zit erbij.
Geluid, ja eigenlijk wat je kunt verwachten. Inderdaad prima voor bij de barbecue e.d. en dat is ook waar ik hem voor gekocht hebt.
Ik heb nu al zin om hem open te schroeven en een andere versterker en speakers erin te zetten (wellicht met een extra accu), maar dat komt dan volgend jaar zomer wel.
http://raptr.com/Doppert/about
Verwijderd
Dan zou ik idd gewoon een kapotte gitaarversterker geregeld hebben..Doppert schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 02:50:
[...]
Je bent tevreden maar je hebt eigenlijk een behuizing gekocht voor 90 euro?
Dat is wat overdreven. Het is een prima functionerend compleet apparaat. Het geluid is geen genot van het oor, maar minder kritische mensen die hebben geluisterd vonden het goed. Vanavond een barbecue dus dan kan hij mooi dienst doen.Doppert schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 02:50:
[...]
Je bent tevreden maar je hebt eigenlijk een behuizing gekocht voor 90 euro?
Een gitaar versterker heeft geen iPod/iPhone dock en werkt niet op een accu.
Als ik hem nog eens openschroef kan ik er misschien een leuk tweedehands composetje met een andere versterker in zetten, maar voor nu ben ik er content mee
Rookworst zonder 'r' is ookworst
Die receiver kost lost 392 euro, de 5.1 set 275.Ralf Bimbo schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 07:32:
Ook vandaag weer een aanbieding op IBOOD. Yamaha versterker + Jamo 5.1 setje.
Dat maakt bij elkaar 667 euro, bij lange na geen 999. Dat soort 'aanbieding' prijzen zijn altijd wat jammer :-)
K to the KillaZ
Verwijderd
En dat zijn de adviesprijzen van Yamaha en Jamo? Of waar heb je die vandaan gehaald?Eddos schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 07:55:
[...]
Die receiver kost lost 392 euro, de 5.1 set 275.
Dat maakt bij elkaar 667 euro, bij lange na geen 999. Dat soort 'aanbieding' prijzen zijn altijd wat jammer :-)
Volgens mij zijn dat de goedkoopst aangeboden prijzen die jij kunt vinden op het internet.
Waarom zou iBOOD die prijzen in plaats van de adviesprijzen van de fabrikant melden?
Beetje jammer dit soort berichten ;-)
Kan je dan niet beter een losse receiver kopen..Throduss schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 09:45:
Wil iemand de jamo speakers graag hebben? Ik ben nl. slechts geïnteresseerd in de receiver..
Doe het dan ff goed...Ralf Bimbo schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 07:32:
Ook vandaag weer een aanbieding op IBOOD. Yamaha versterker + Jamo 5.1 setje.
Yamaha 7.1 Receiver met 7x HDMI 1.4 en 3D doorgave plus Jamo 5.1 design speakerset

Nu! € 499,95 + (8,95)
Adviesprijzen: Yamaha €509, Jamo €399. Tesamen is dat €908 Euro. Al met al alsnog (zwaar) overdreven dus.Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 09:30:
En dat zijn de adviesprijzen van Yamaha en Jamo?
Nickname does not reflect reality
Dus jij koopt artikelen voor de adviesprijs, en niet voor de 'goedkoopst aangeboden prijzen' ?Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 09:30:
[...]
En dat zijn de adviesprijzen van Yamaha en Jamo? Of waar heb je die vandaan gehaald?
Volgens mij zijn dat de goedkoopst aangeboden prijzen die jij kunt vinden op het internet.
Waarom zou iBOOD die prijzen in plaats van de adviesprijzen van de fabrikant melden?
Beetje jammer dit soort berichten ;-)
Ik kijk altijd naar de prijzen die ik anders zou moeten betalen, en dat zijn de laagste prijzen uit de pricewatch.
Met een adviesprijs heb ík niets te maken, maar als jij daar altijd op af gaat is dat jou keuze natuurlijk

Hoor ik ook vaak op borrels en partijen. "Ik heb dit geluidssysteem voor €499 meegekregen terwijl hij eigenlijk €599 kostte! Echt een koopje dus!" Ik probeer het feestje dan maar niet meer te verstoren. Maar eigenlijk brand het op m'n tong om te melden dat het desbetreffende geluidssysteem bijv. via internet maar €299 kost. Maar dat is zo zielig voor die gelukkige personen.
[ Voor 11% gewijzigd door LuPo op 26-04-2011 13:01 ]
Ik vind het heel bijzonder om van alles zo maar de interprijs op te kunnen hoesten, of doe je dat via een smartphone? Wist je trouwens dat de goedkoopste aanbieders vaak dit product dan niet op voorraad hebben en je dan een ander aanbod doen. En persoonlijk zou ik graag het setje willen beluisteren voordat ik het koop, dan gun ik de verkoper ook nog een beloning voor de geboden service...LuPo schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 13:00:
Als je enkel kijkt naar adviesprijzen ben je dief van je eigen portemonnee.
Hoor ik ook vaak op borrels en partijen. "Ik heb dit geluidssysteem voor €499 meegekregen terwijl hij eigenlijk €599 kostte! Echt een koopje dus!" Ik probeer het feestje dan maar niet meer te verstoren. Maar eigenlijk brand het op m'n tong om te melden dat het desbetreffende geluidssysteem bijv. via internet maar €299 kost. Maar dat is zo zielig voor die gelukkige personen.
Smartphone inderdaad.gassiepaart schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 14:13:
[...]
Ik vind het heel bijzonder om van alles zo maar de interprijs op te kunnen hoesten, of doe je dat via een smartphone? Wist je trouwens dat de goedkoopste aanbieders vaak dit product dan niet op voorraad hebben en je dan een ander aanbod doen. En persoonlijk zou ik graag het setje willen beluisteren voordat ik het koop, dan gun ik de verkoper ook nog een beloning voor de geboden service...
Maar het ging mij om het voorbeeld dat mensen vantevoren niet goed zoeken en alles van verkopers als zoete koek slikken. Natuurlijk gun ik een bedrijf ook z'n inkomsten als ze daarvoor kennis/service aanbieden. Vandaar dat mijn geluidsset ook bij een fysieke winkel is gekocht. Ik heb daar toen minstens 2 uur geluisterd. Dan lijkt het me redelijk dat je niet wegloopt en op internet besteld maar gewoon een nette deal bij de winkel maakt.
http://www.1dayfly.com

[ Voor 27% gewijzigd door SaN op 14-05-2011 13:07 ]
Inderdaad, Heb altijd wel een hekel aan mensen die zonder iets te zeggen het op Internet halen. Overleg gewoon in de Winkel zelf, Vaak valt er wel wat te regelen alleen dan moet een klant dat wel aangeven.LuPo schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 17:15:
[...]
Smartphone inderdaad.
Maar het ging mij om het voorbeeld dat mensen vantevoren niet goed zoeken en alles van verkopers als zoete koek slikken. Natuurlijk gun ik een bedrijf ook z'n inkomsten als ze daarvoor kennis/service aanbieden. Vandaar dat mijn geluidsset ook bij een fysieke winkel is gekocht. Ik heb daar toen minstens 2 uur geluisterd. Dan lijkt het me redelijk dat je niet wegloopt en op internet besteld maar gewoon een nette deal bij de winkel maakt.
Toen ik nog in een winkel werkte had ik eens een klant die zei : Ik ga op Internet een TV kopen alleen wou ze eerst hier eens bezichtigen'' Ik heb toen gezegd (vriendelijk) : Als iedereen zo zou denken als U zouden er geen winkels meer zijn waar u kan bezichtigen/kijken ! Kijk toen was de klant opeens erg stil... Mooie situaties meegemaakt...
Trouwens gaan mensen er snel van uit dat je enorme winst op de artikelen maakt welke op Internet te vinden zijn. Wat ze vergeten is dat er wel degelijk een verschil zit in de Inkoopsprijs zit waardoor de markt kapot gemaakt word. Ja, Maar laatst hadden jullie zo'n actie dus ik wil het nu ook voor die prijs... Niet wetend dat de grote acties worden ondersteund door de fabrikanten zelf (financieel dan). Dit is ook de reden waardoor er bij zo'n actie altijd uitzonderingen zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door Roderiktweaker op 14-05-2011 13:37 ]
http://www.ibood.com/nl/n...luitingen_en_3D_Doorgave/
Is dat wat? Zoek nog een goede reciever..
Dat is een mooie aanbieding van een mooie versterker.Rev! schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:49:
Yamaha RX-V667
http://www.ibood.com/nl/n...luitingen_en_3D_Doorgave/
Is dat wat? Zoek nog een goede reciever..

Nu voor 299,95 euro.
Zo'n 80 euro goedkoper dan de pricewatch op dit moment.
pricewatch: Yamaha RX-V667 (Zwart)
Dat valt wel mee, de 671 en 667 zijn vergelijkbaar maar op enkele punten heeft de 671 meer inderdaad maar die zal ook een heel stuk duurder wordenThroduss schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:32:
Vergeet bij deze aanbieding niet dat de nieuwe modellen binnekort gaan uitkomen, of al uitgekomen zijn. Ik wacht persoonlijk nog op de RX-V671, die eind volgende maand uit komt. Deze heeft out-of-the-box iPod ondersteuning, netwerk en nog veel meer functies die deze niet heeft. Vind je dat allemaal onzin, dan zou ik lekker voor deze gaan.
Radio Correct reageert trouwens met een nog scherpere aanbieding:
http://www.correct.nl/zoe...OEKNAAM=rx-v667&MODE=Zoek
Zowel de zwarte als de titanium versie voor maar 289 euro.
Deze zie ik ook staan (Denon AVR-1908) voor 250, is dat niet een veel betere koop?
Voor mij te weinig HDMI aansluitingen.Rev! schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:22:
http://www.correct.nl/art...SOORT=10619&ARTNR=337756B
Deze zie ik ook staan (Denon AVR-1908) voor 250, is dat niet een veel betere koop?
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Bwa, ben eigenlijk op zoek naar een reciever die in mijn Tv meubel past. Heb hiervoor 14,5 cm ruimte (exact). Die Yamaha is 15,1 cm inclusief pootjes. Is er een manier om een van deze passend te maken?Phyt_ schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:43:
Met welk model van Denon Marantz is die Yamaha van Ibood te vergelijken ? de 1911 ? 2311?
Zou ik niet aan beginnen, aangezien je ook vrije ruimte voor ventilatie boven je receiver nodig hebt. En dat ga je niet redden in jouw meubel. Kijk dan eens naar een marantz nr1501 of nr1601.hpmkruit schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:55:
[...]
Bwa, ben eigenlijk op zoek naar een reciever die in mijn Tv meubel past. Heb hiervoor 14,5 cm ruimte (exact). Die Yamaha is 15,1 cm inclusief pootjes. Is er een manier om een van deze passend te maken?
Al schijnt iBood nu weer extra te stunten met drie Goldplated HDMI 1.4 kabels en een extra korting van €20,- op een volgende aankoop.Bij iBood is de levertijd 8-10 dagen, bij ons 1 dag, daarnaast is het mogelijk om bij ons het product te bekijken en bieden wij volledige service, niet goed geld terug of ruilen voor een ander apparaat. Daarnaast geven wij duren de garantie periode gratis technische ondersteuning (2 jaar lang).
Marantz NR1601 of een andere low-profile receiver kopen . Enige manier om een receiver lager te maken is door de pootjes er van af te halen. Echter is dat niet echt bevorderlijk voor de airflow in het apparaat. De koele lucht moet nog wel via de onderkant aan gezogen kunnen worden. Plus dat in dergelijke kleine ruimtes je zelf zonder pootjes zo krap tegen de bovenkant van het meubel aan zit dat het voor het apparaat nooit echt goed kan zijn.hpmkruit schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:55:
[...]
Bwa, ben eigenlijk op zoek naar een reciever die in mijn Tv meubel past. Heb hiervoor 14,5 cm ruimte (exact). Die Yamaha is 15,1 cm inclusief pootjes. Is er een manier om een van deze passend te maken?
[ Voor 35% gewijzigd door FeaR op 26-05-2011 16:06 ]
Zo'n slimline is ook gelijk weer aan de prijs zie ik tov de andere modellen.

Dantac PRO 3 Speakers. voor €149.95
Die staan er al weken op.Ozhan99 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 11:46:
Ik kwam net dit tegen op 1dayfly.com, je moet wel lid zijn om het te zien:
[afbeelding]
Dantac PRO 3 Speakers. voor €149.95
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
zijn die goed?
Kon er zo 123 niet echt iets over vinden.
Niet dat ik ze wil kopen, maar omdat ze er zo lang op staan vraag ik me af hoe de kwaliteit is.
Ziet er uit als prut. Onbekend merk, niets over te vinden, speakers staan niet eens op de site.r.brands schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:25:
[...]
zijn die goed?
Kon er zo 123 niet echt iets over vinden.
Niet dat ik ze wil kopen, maar omdat ze er zo lang op staan vraag ik me af hoe de kwaliteit is.
Weggegooid geld..
Ultima 40 in lichte kleur 248€

http://www.teufelaudio.com/stereo-speakers/ultima-40.html
twijfel ... twijfel
Yep maar de prijs geldt alleen in berk.knuppelhout schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 20:37:
oeh... per set?
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

De prijs is € 109,95 per set.
http://www.maxiaxi.com/au...huisbioscoop-zwart-1.html
Ik weet alleen niet wat ik er van moet verwachten. Durft iemand er iets over te zeggen?
Life is all about priorities!!
Het klinkt denk ik het beste als brandhout in de open haardMaksietje schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:07:
Ik weet alleen niet wat ik er van moet verwachten. Durft iemand er iets over te zeggen?
Zie bijvoorbeeld: Elegante zuiltjes voor een elegant prijsje?
Let op! Alleen audio en hifi aanbiedingen, dus geen beeld / pc / game spul...