[Aanbiedingen] Audio en HiFi - Deel 15 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik orienteer me ook nog steeds op een av receiver die via een app of netwerk te besturen is en ook de muziek vanaf mn NAS kan streamen. dus of een nieuw model, of een extra kastje ernaast... lastig.

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:01

FeaR

In GoT we trust

Ik zou me niet helemaal blind staren op een receiver met netwerkaansluiting. Het is wel handig en het scheelt een extra kastje, maar er zitten ook zeker wat nadelen aan ten opzichte van iets als een Sonos of Squeezebox. Zo is door je collectie bladeren op het display van de receiver niet je van het, of je moet de TV aanzetten. Maar dat laatste is ook zo wat als je alleen wat muziek wilt luisteren.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
knuppelhout schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:00:
ik orienteer me ook nog steeds op een av receiver die via een app of netwerk te besturen is en ook de muziek vanaf mn NAS kan streamen. dus of een nieuw model, of een extra kastje ernaast... lastig.
Mijn oplossing hiervoor was: Oude smartphone aan de receiver laten bungelen (gelijk uit het oog!), mpd op de fileserver installeren, en een client voor mpd op de telefoon draaien. Je kunt meerdere clients tegelijkertijd gebruiken, die allen de playback beinvloeden van de client op de telefoon. Zo kun je dus op de bank je iphone/android telefoon gebruiken, op de pc een pc-client, etc. Heel handig!

Enige nadeel was dat die client op de telefoon aan de receiver stopt met spelen als een playlist afgelopen is. Ik meen dat daar inmiddels een fix voor is, maar ik gebruik tegenwoordig spotify. Helaas moet ik daardoor wel die remote bediening missen :( Dus ideaal zou nu zijn dat spotify die op een telefoon draait remote te bedienen is, maar tot nu toe zijn er alleen maar oplossingen andersom (control de desktop-PC spotify vanaf je telefoon).

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
die eerste optie is best n mooi idee. zou een oude generatie ipod ook werken?
en wat voor iets is mpd?

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

Gutteguttegut schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:07:
Alleen vandaag bij Blokker:
Afbeeldingslocatie: http://images.blokker.nl/products/440_440/VB_1730053.jpg
Alecto MPA-80 iPod Dock. Van 149.- voor: 99,-.
(zit een accu in)
Handleiding.

Verder kan ik weinig over dit apparaat terug vinden, lijkt mij dus een vrij nieuw ding.
Of heeft iemand hier al ervaring mee?
En vandaag weer in de aanbieding :)

En nog steeds:
Gutteguttegut schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:26:
[...]
En als je je nu aanmeld voor de Blokker nieuws brief nog eens 10 euro extra korting ;)
* Gutteguttegut is benieuwd hoe deze de vorige keer is bevallen.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 16:57
Wij zijn aan het verbouwen en bovenstaand apparaat doet goed zijn werk. Zoals eerder gezegd is het geluid niet top, maar hij werkt wel goed. De accu gaat ook heel lang mee.
Enige jammere vind ik dat er geen radio tuner inzit.
Hij staat trouwens wel meer in verschillende folders. Ik dacht pas bij de Gamma met iets andere knoppen voor dezelfde prijs.

Verder prima ding voor bij de barbecue (of verbouwing dus ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:46
Dan pak je toch de radio op je iPhone? ;)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
Leuke deal: onkyo 509 network receiver voor 300€ bij Amazon de. Gratis verzending dus ik heb de knoop doorgehakt en er een besteld. Nu nog mooie stereo boxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 10:25
knuppelhout schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:28:
Leuke deal: onkyo 509 network receiver voor 300€ bij Amazon de. Gratis verzending dus ik heb de knoop doorgehakt en er een besteld. Nu nog mooie stereo boxen.
http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=onkyo+509

300 euro in de pricewatch

Of heb ik de verkeerde voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:50
Heb je de pricewatchvermelding ook wat uitgebreider bekeken? Dan zie je dat die € 300 inderdaad van Amazon.de is (hoewel die in de Pricewatch per definitie onderaan staat), en dat er slechts 1 andere winkel is die er nog enigszins in de buurt komt, verder kost hij overal € 400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
Klopt en die andere winkel heeft m
Voorlopig niet op voorraad. Kwart goedkoper dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Tsja, omdat ik denk dat deze hier het beste past, ben ik erg benieuwd wat de exacte specs zijn van de aanbieding welke vanaf 2 juli bij de Aldi wordt aangeboden, te weten deze DJ-controller.

Afbeeldingslocatie: http://aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_26/BILD01.JPG

Scratchen, mixen en faden is het nieuwe entertainen. Sluit aan op uw PC en samen met de Virtual DJ software kunt u als beginnende of gevorderde DJ prima uit de voeten. Met ingebouwde geluidskaart om via de hoofdtelefoon naar te luisteren.

http://aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_26/OFF01.SHTML

Ik kan er weinig tot niets over vinden, dus ben wel erg benieuwd hiernaar of het wat is, of dat het € 129,00 zonde geld is....

[ Voor 15% gewijzigd door Red op 24-06-2011 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-10 14:57
Er komt geen muziek uit, maar bij de Wehkamp hebben ze de Logitech Harmony One in de aanbieding voor 99 euro.

http://www.wehkamp.nl/bee...0A-41D5-AA16-DE1412787DFD

Die is volgens de pricewatch toch overal minimaal 10 euro duurder:
http://tweakers.net/price...ced-universal-remote.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
  • Laatst online: 21-09 17:40
HeyJIJdaar schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 08:05:
Er komt geen muziek uit, maar bij de Wehkamp hebben ze de Logitech Harmony One in de aanbieding voor 99 euro.

Zaterdag bij de mediamarkt ook verkrijgbaar voor € 99,- scheelt weer de verzendkosten. Is wel een dagdeelaanbieding trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-10 18:05

Boss

+1 Overgewaardeerd

Anakha schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 07:08:
[...]
Heb je de pricewatchvermelding ook wat uitgebreider bekeken? Dan zie je dat die € 300 inderdaad van Amazon.de is (hoewel die in de Pricewatch per definitie onderaan staat), en dat er slechts 1 andere winkel is die er nog enigszins in de buurt komt, verder kost hij overal € 400.
Bij Correct in Rotterdam voor 325. Heb hem daar 2 weken geleden gekocht voor 299. Dit model lijkt inmiddels wel voor dagprijzen over de toonbank te gaan!

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpmkruit
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:58
Boss schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 08:49:
[...]

Bij Correct in Rotterdam voor 325. Heb hem daar 2 weken geleden gekocht voor 299. Dit model lijkt inmiddels wel voor dagprijzen over de toonbank te gaan!
Heb de 509 voor 275 bij dealbird.nl besteld een maand terug. Populair type blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beempje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-07 17:12
De Onkyo 609 is ook in prijs gedaals bij Amazon.de, is nu 425 euro (was volgens mij iets van 441).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
ibood vandaag
Afbeeldingslocatie: http://www.ibood.com/img/big_pictures/11/onkyotxsr309_jamoa102hcs6_600.png
379,-

Daar zit een pricewatch: Onkyo TX-SR309 Zwart bij welke 229 euro is, speaker set een pricewatch: Jamo A 102 HCS 5 5.1 Zwart die 250 is, dus toch mooie deal.

Volgens wat reviews op internet komt het setje best goed uit de bus :)

[ Voor 34% gewijzigd door Megamind op 29-06-2011 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpmkruit
Inderdaad een mooi instap setje voor weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:26

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

HeyJIJdaar schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 08:05:

Besteld :) Morgen kan ik hem afhalen bij een DHL-service punt.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

OMG... heerlijk die reacties op dat forum daar. Vooral die twee "product experts". Op een vraag geeft de expert van Jamo aan dat het niet kan en de expert van Onkyo dat het wel mogelijk is. Weg geloofwaardigheid :D

Idem dat een persoon op een gegeven moment post dat de speakers niet goed zijn voor muziek. Gaat die Jamo-expert zo reageren:
In alle reviews over de luidspreker set wordt anders beweert, de set geeft muziek juist prima weer!
Dan ben je toch niet echt lekker bezig. Iedereen weet dat je voor een goede weergave van muziek naar ten minste een paar goede monitoren moet kijken en niet naar dit soort melkpakjes. Dit soort speakers hebben totaal geen body waardoor de lagere tonen allemaal door de subwoofer gedaan moeten worden. Ook tonen waar een subwoofer eigenlijk niet voor is gemaakt...

[ Voor 116% gewijzigd door FeaR op 29-06-2011 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach joh, laat die mensen lekker in hun waarde denk ik dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Hoezo dat? Die mensen daar worden op sommige punten gewoon voorgelogen. Niet dat alles wat er gezegd wordt niet waar is, maar sommige dingen kloppen gewoon niet. In hun waarde laten of de niet alwetende consument voorliegen vind ik nogal een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
FeaR schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 16:54:
Hoezo dat? Die mensen daar worden op sommige punten gewoon voorgelogen. Niet dat alles wat er gezegd wordt niet waar is, maar sommige dingen kloppen gewoon niet. In hun waarde laten of de niet alwetende consument voorliegen vind ik nogal een verschil.
Voorliegen? Ze geven muziek prima weer voor zulke kleine doosjes in dat budget. Niets aan gelogen toch :D

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, want mooi is slechts relatief. Dat de zogenaamde experts niet helemaal de waarheid spreken begrijp ik. Want dat zijn vaak gewoon redactieleden van de website zelf. Je hoeft alleen niet altijd zo minachtend te doen tegenover mindere merken. Sorry dat ik het zeg.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2011 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 21:48:
Je hoeft alleen niet altijd zo minachtend te doen tegenover mindere merken. Sorry dat ik het zeg.
Waar slaat dit nou weer op. Of het nou om peperdure merken gaat of om goedkope zooi, het is niet handig als twee aan de betreffende merken gelieerde 'professionals' verschillende uitspraken doen over hetzelfde produktpakket. Dat is net als een paar CDA'ers die allemaal een ander standpunt verkondigen. Heeft verder niks te maken met merken belachelijk maken, maar wel met de geloofwaardigheid van de vertegenwoordigers.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 21:48:
Precies, want mooi is slechts relatief. Dat de zogenaamde experts niet helemaal de waarheid spreken begrijp ik. Want dat zijn vaak gewoon redactieleden van de website zelf. Je hoeft alleen niet altijd zo minachtend te doen tegenover mindere merken. Sorry dat ik het zeg.
Waar zie jij dat minachtend doe? Ik heb niets tegen Jamo of Onkyo. Ikzelf ben ook ooit begonnen met een simpele Sony receiver en Magnat speakers. Dus waar je dat vandaan haalt mag Joost weten. Ik zeg alleen dat het maar apart is dat beide "Experts" elkaar tegen spreken en dat zoiets de geloofwaardigheid van de site niet bevordert. Dat is mijn hele punt. Zoek maar eens naar wat antwoorden van die Jamo-Expert, die reageert toch flink negatief als er iets tegen die Jamo-set wordt gezegd (of zie het voorbeeld uit mijn vorige post). Terwijl die persoon wel de waarheid spreekt. Die expert van Onkyo heeft er zo te lezen wat meer verstand van. En wat voor meerwaarde heeft het als een "Expert" op een dergelijke site niet helemaal de waarheid spreekt. Of wellicht nog erger dat jij dat gewoon als consument accepteert en het dus maar goed vind dat je voorgelogen wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, je kunt het ook relativeren. 'Voor het geld best goed' of 'vergeleken met concurrenten voor dit bedrag' lijkt me netter. Als je dat laat volgen door 'als je een set voor primair muziek zoekt, kies dan...' dan kom je een stuk netter en realistischer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorosMyrddin
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-09 15:59

MorosMyrddin

Zet die Ploat af !!

ik heb die ibood besteld, oké het is een instapmodel maar voor die prijs een degelijk setje.
enja het is niet de eerste keer dat "experts" het toch wel niet zo goed weten en er zich dan maar van afmaken.
of niet tegen wat kritische vragen kunnen.

Maar sorry als je alleen naar die "experts" luistert en niet eens rond leest dan ben je als consument niet goed bezig. Die mannen zijn er in eerste plaatst om te verkopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:57
Als het Jamo setje los aangeboden zou worden had ik het zeker overwogen als aanvulling voor films.
Ik heb het geluid beluisterd bij een vriend van me (heeft deze set in een eerdere aanbieding gehaald) en de kwaliteit viel me juist erg mee!

Uiteraard kunnen ze qua muziek niet op tegen m'n Dali vloerstaanders, maar voor films doen ze hun werk uitstekend.
Zelfs voor muziek was het nog best redelijk en de bouwkwaliteit van de speakertjes zag er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpmkruit
[TLT]Lynx schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 09:41:
Als het Jamo setje los aangeboden zou worden had ik het zeker overwogen als aanvulling voor films.
Ik heb het geluid beluisterd bij een vriend van me (heeft deze set in een eerdere aanbieding gehaald) en de kwaliteit viel me juist erg mee!

Uiteraard kunnen ze qua muziek niet op tegen m'n Dali vloerstaanders, maar voor films doen ze hun werk uitstekend.
Zelfs voor muziek was het nog best redelijk en de bouwkwaliteit van de speakertjes zag er goed uit.
Je kan ook overwegen om de reciever weer door te verkopen. Heb je het jamo setje lekker goedkoop. Kost je alleen wat extra verkoop moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:57
hpmkruit schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 16:19:
[...]

Je kan ook overwegen om de reciever weer door te verkopen. Heb je het jamo setje lekker goedkoop. Kost je alleen wat extra verkoop moeite.
Doe elke werkdag al genoeg moeite :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

Ik kan iedereen aanraden even op de Summer Sale site van Hobo te kijken.

http://www.hobo.nl/sales/summersale2011/index.html

Vandaag daar de Denon PMA 1500AE gekocht voor 574 euro. Normale nieuwprijs toen hij uit kwam was 1049,- euro. Het is een kleiner broertje van de Denon PMA SA1, die staat nu trouwens voor "slechts" 5999,- te koop, was 7999,-.
Heb je het geld liggen, doe er je voordeel mee. :)

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geinige actie van kabeltje.com. Gratis HDMI met ethernet kabel voor 2,95 verzendkosten:
HDMI High Speed with Ethernet kabel 1 meter

Turbo aanbieding: GRATIS HDMI kabel! Dat is een mooie prijs, dachten wij zo. Zie die maar eens goedkoper te krijgen.
Vanaf maandag 15 augustus 2011 is dit kabeltje 0 euro. Zo lang de voorraad strekt!

Specificaties:
* Connector 1: HDMI A Male
* Connector 2: HDMI A Male
* Ader: OFC
* Verguld: Ja
* Kleur: Zwart
* Versie: High Speed with Ethernet, geschikt voor alle soorten van HDMI overdracht.
HDMI HIGH SPEED WITH ETHERNET
Gratis?

Ja! Bestel dit artikel gratis bij uw bestelling, of bestel alleen dit artikel!
Voorwaarden:

Het artikel zelf kost niets. Eventuele verzendkosten zou u uiteraard wel moeten betalen. De verzendkosten zijn 2.95 euro bij bestellingen onder 75 euro. Bij bestellingen boven 75 euro zijn er geen verzendkosten. Afhalen in Warmenhuizen is gratis.
Maximaal 1 kabel per bestelling.
Maximaal 1 kabel per afhaalklant.
Aanbieding geldt zolang de voorraad strekt.

FAQ
Het kabeltje is gratis. Mogen de verzendkosten ook nog gratis?
Helaas wilt PostNL nog niet meewerken aan deze actie. Bovendien dient het personeel bij ons ook nog betaalt te worden aan het einde van deze maand. Eventuele verzendkosten kunnen wij dus helaas niet ook nog cadeau doen. Bestel dit kabeltje zonder kosten bij de kabels die je toch al nodig had of haal het kabeltje -zonder verzendkosten- af bij ons kantoor, voor maximaal voordeel!

Zorgt dit kabeltje niet voor kwaliteitsverlies?
Het is inderdaad niet het meest hoogwaardige kabeltje wat we hebben liggen, maar dit kabeltje ligt bij jouw lokale elektronica boer voor 15 euro in de schappen! Wil je echt een hoogwaardige HDMI Kabel, kijk dan eens bij onze Supra of Accell kabels.
http://www.kabeltje.com/g...abel-1-meter-pf-2088.html

Verwijderd

Veel animo sinds mijn vorige post :/.

Jamo is er weer :P. 299,95 bij http://www.ibood.com/nl/nl/

Afbeeldingslocatie: http://www.ibood.com/img/big_pictures/11/jamoset_560210_600.jpg

• cPT.cAPSLOCK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-09 13:27
Jammer dat het de S506 is - ik zit persoonlijk op de S606 HCS3 te wachten :+
Maar wel prachtige aanbieding.

• Throduss
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-11-2023
Denk niet dat die ooit gaat komen, als er spul van jamo komt is het eerder melkpakjes of zo'n speakersetje.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:21
Iemand een idee of dit iets is: Aldi: Bluetooth audio-zender-/ontvanger €19,99-,

Lijkt me wel handig om aan receiver te hangen, en dan te pairen met iPad, zodat ik de muziek van de iPad op de receiver hoor.

[ Voor 10% gewijzigd door ThinkPad op 21-09-2011 14:03 ]

Verwijderd

ThinkPadd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 14:02:
Iemand een idee of dit iets is: Aldi: Bluetooth audio-zender-/ontvanger €19,99-,

Lijkt me wel handig om aan receiver te hangen, en dan te pairen met iPad, zodat ik de muziek van de iPad op de receiver hoor.
Tja, of het iets is, dat weet ik neit. Dat zult gij zelf moeten onderzoeken. Voor den koopjesjagerprijs van slecht 20 Euries (min de psychologische eurocent) is het niet duur. Bij de Action haal je ook een Toslinkie of USB kabel voor heel wat minder. >:)

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:21
Heb hem net opgehaald. iPad en HTC Desire werken prima.

Op de computer krijg ik hem niet aan de praat, hij ziet hem wel, maakt dan verbinding en dan zegt Windows dat de stuurprogramma's niet geïnstalleerd konden worden :?

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
http://www.mymemory.co.uk...-_-Yellow-%26-Khaki-_-Red

Krijg je 2 paar voor 15 ponden. Wat denken jullie: is de geluidskwaliteit acceptabel, of is het huilen met de pet op? Qua reviews kon ik enkel 3 customer reviews op Amazon vinden, voor de rest is er weinig over bekend. Het is dan ook heel goedkoop.

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-10 13:44
Bij coolblue is de yamaha-rx-v667 nu € 299,00. De verzendkosten zijn gratis. Op pricewatch is de goedkoopste € 336,00 + verzendkosten.

http://www.receiverstore....yamaha-rx-v667-zwart.html

• mr.paaJ
  • Laatst online: 04-10 09:43

mr.paaJ

generatie cmd+z

nWo_Riot schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 00:23:
http://www.mymemory.co.uk...-_-Yellow-%26-Khaki-_-Red

Krijg je 2 paar voor 15 ponden. Wat denken jullie: is de geluidskwaliteit acceptabel, of is het huilen met de pet op? Qua reviews kon ik enkel 3 customer reviews op Amazon vinden, voor de rest is er weinig over bekend. Het is dan ook heel goedkoop.
tranen met tuiten met de pet op, snel stuk maar wel kleurig. maar als je er twee krijgt is de prijs/kwaliteit misschien wel netjes, een HD201 is dan toch meer dan twee keer zo duur... :>

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:37
Koffiezuiper schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 12:36:
Bij coolblue is de yamaha-rx-v667 nu € 299,00. De verzendkosten zijn gratis. Op pricewatch is de goedkoopste € 336,00 + verzendkosten.

http://www.receiverstore....yamaha-rx-v667-zwart.html
helaas de zilvere niet. die is nog 350.. wel bedankt voor de tip!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

mr.paaJ schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 12:52:
een HD201 is dan toch meer dan twee keer zo duur :)
Met een HD201 weet je in ieder geval:
1. Dat je voor 20 euro een erg goed geluid krijgt
2. Dat je niet compleet voor lul loopt

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• mr.paaJ
  • Laatst online: 04-10 09:43

mr.paaJ

generatie cmd+z

dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen ja: een HD201 kost ook al niets.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 05-10 18:55
Op Ibood deze set voor 449,95
Afbeeldingslocatie: http://www.ibood.com/img/big_pictures/11/onkyo_txnr509_jamo_600.jpg

Ben zelf nog op zoek, en misschien neem ik deze wel. Ik wilde eerst voor de Jamo 606 gaan. Maar dit lijkt mij geen slechte prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:23
Grappig dat iBOOD inmiddels echt al meerdere keren de S426-set in de aanbieding heeft gedaan. Die had ik ooit in het tip-forum gezet. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:04
Ben ook die iBood aan het bekijken, mooie aanbieding volgens mij. Nog bijzondere zaken aan die Onkyo of Jamo's die ik zou moeten weten alvorens tot aankoop over te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dahal
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-10 12:18
Ik zit ook inderdaad te kijken naar deze iBood aanbieding en ik vroeg mij eigenlijk hetzelfde af als henkjobse. Ik ben een beetje leek in Hi-Fi apparatuur en ik wil graag een versterker plus een 5.1 set voor films, games (ps3), tv, muziek. Is dit dan een goede aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [x]
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-10 11:54

[x]

Zit in het zelfde schuitje als jullie. Uit een ander topic:
jongetje schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:50:
Een review van de frontspeakers staat op: http://www.hifi.nl/recensies/4205/Jamo-S-426.html Zit geen subwoofer bij de set dus je mist wel klein beetje laag bij films heb ik begrepen.
FeaR schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:57:
[...]

Recensies op Hifi.nl moet je niet al te serieus nemen, die zijn eigenlijk altijd positief en leveren zelden commentaar. Verder ben ik persoonlijk absoluut niet onder de indruk van de S426. Het laag is niet het enige punt waar deze speaker niet echt goed op scoort. Frequentiebereik vanaf 48 Hz is al redelijk hoog voor een vloerstaander, en aangezien er niet bij staat of dit gemeten is bij -3 of -6 dB kan het nog slechter uitvallen. Over de gehele linie is het allemaal net niet. De kast van nog geen tien kilo zorgt er voor dat de speaker ook niet echt solide voelt en met de wat lagere tonen kan gaan resoneren. Nee, ik zou dan eerder de S600-serie halen voor een paar euro meer. Niet dat ik de S600 serie ooit heb gehoord maar slechter dan de S400 zal het niet klinken.
Topic: http://gathering.tweakers...quote_message/36825849/43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
  • Laatst online: 21-09 16:46
Als je toch al voor een lower-end set wilde gaan, is dit een prima keuze.

Mocht je eigenlijk van plan zijn om voor de S606 te gaan (wellicht omdat je die in het echt gehoord hebt), zou ik dat plan vasthouden. Het verschil is vrij groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Voor dit geld heb je gewoon een prima set in huis hoor. Veel beter dan dat je die €400 besteedt aan een simpel Onkyo/Sony/LG etc zooi. Het is dus een prima instapset. Waarschijnlijk gaat het na een tijdje vanzelf weer kriebelen (zo gaat dat in HiFi land). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zat hier ook aan te denken om deze te halen.. ziet er wel super nice uit ! en lees verder ook dit een prima instap is.. of voor de normale gebruikers ook prima spul is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 05-10 18:55
Wilde al investeren in de Jamo 606 en Onkyo versterker. Het is minder dan de 606, maar heb 'm wel besteld bij Ibood :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokmaaa
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-01-2023
Volgens mij heb je voor dat geld een prima koop. Natuurlijk kan het beter, maar dat is met alles zo. Iemand die nog geen set heeft, of alleen een Z5500 oid kan hier volgens mij uitstekend mee starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:25
Niemand die alleen de speakers wil? Ik wil de versterker wel hebben namelijk...

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:50
http://hificorner.nl/aanbiedingen.html?limit=30&p=1

Hificorner stunt vier dagen met overstock, de moeite van t checken waard dacht ik!

• Bokmaaa
Die pioneer speakertjes zien er uit als prima achterspeakers in een 5.1 set.. kent iemand deze speakers? Ik kan er niets over vinden.

Edit: Nevermind, voor die 29 euro per stuk kan me er geen buil aan vallen. Ze zitten in de kofferbak inmiddels :)

[ Voor 30% gewijzigd door Bokmaaa op 28-09-2011 12:12 ]

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Bokmaaa schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:54:
Die pioneer speakertjes zien er uit als prima achterspeakers in een 5.1 set.. kent iemand deze speakers? Ik kan er niets over vinden.
Ze horen bij een miniset van Pioneer, zie http://www.pioneer.eu/eur/products/42/202/227/X-HM50-S/.

• Bokmaaa
Ja, zover was ik ook. Ze zaten wel gewoon in een "dedicated" doos, met eigen typenummer en handleiding. Inmiddels ik ze even i.p.v. mn fronts aangesloten, en heb zeker geen spijt! Prima geluid, helemaal voor dat geld :)

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Ha, die Samsung televisies zijn gewoon in de Pricewatch goedkoper dan de 'overstock sale' hier. Beetje treurig.

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• LuPo
Scyth schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:30:
Ha, die Samsung televisies zijn gewoon in de Pricewatch goedkoper dan de 'overstock sale' hier. Beetje treurig.
Als je als klein bedrijf niet zo groot inkoopt praat je over een hele andere inkoopprijs dan winkels die gelijk een gigantische order plaatsen.

• pietr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:26
Bokmaaa schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:54:

Edit: Nevermind, voor die 29 euro per stuk kan me er geen buil aan vallen. Ze zitten in de kofferbak inmiddels :)
Ze zijn 4 ohm, da's wel jammer. Ik zoek rearspeakers voor een 5.1 opstelling. Mijn andere speakers zijn 8 ohm. Kan het veel kwaad als ik deze Pioneers erbij zet?

[ Voor 3% gewijzigd door pietr op 29-09-2011 11:50 ]

• Bokmaaa
Ja hoor, als je niet het volle vermogen over die speakertjes jast is dat geen probleem. In de praktijk zal je achterste kanaal nooit zo zwaar belast worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-10 14:32
Ik wil dit topic toch maar even omhoog halen, Ibood heeft vandaag namelijk de Jamo S426 HCS 3 in de aanbieding. (geen sub bij deze set) Voor € 169,95 + (8,95). PW: pricewatch: Jamo S 426 HCS3 5.0 (Zwart)

Lijkt me een zeer goede deal :) (helaas is mijn studentenkamer hier te klein voor...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Je hebt dan voor heeel weinig geld een re-de-lijk setje inderdaad. Had hem ook gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixel Punk
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-08-2024
Ik vraag me af of het de moeite is om m'n hkts 7 setje door deze te vervangen :o
choices choices :)

[ Voor 11% gewijzigd door Pixel Punk op 28-10-2011 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perseus
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 19:00
joris1989 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:21:
Ik wil dit topic toch maar even omhoog halen, Ibood heeft vandaag namelijk de Jamo S426 HCS 3 in de aanbieding. (geen sub bij deze set) Voor € 169,95 + (8,95). PW: pricewatch: Jamo S 426 HCS3 5.0 (Zwart)

Lijkt me een zeer goede deal :) (helaas is mijn studentenkamer hier te klein voor...)
Ik heb hem aangeschaft! Mijn eerste eigen luidsprekerset. Nu alleen nog een versterker. Aas op een onkyo 509, maar vind de yamaha 471 ook een goed alternatief! Hecht geen waarde aan netwerk functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Yamaha RXV-371 + Canton Movie 70 (zwart)

http://hificorner.nl/rxv-371-movie-70-zwart.html

Afbeeldingslocatie: http://hificorner.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/c/a/cantonyamaha.jpg

469,=

Denon DHT-1311XP
http://hificorner.nl/dht-1311xp.html

Afbeeldingslocatie: http://hificorner.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/d/e/denon_dht1311xp.jpg
Dit HTIB systeem van DENON is de opvolger van de succesvolle DHT-1356. Dit nieuwe systeem bestaat uit de nieuwe AVR-1311 AV-receiver en een bijpassend 5.1 luidsprekersysteem: 3 LCR-luidsprekers, een tweetal kleinere surroundluidsprekers en een 100 watt actieve subwoofer.

ben zelf voorzien, maar dit lijken me leuke aanbiedingen als je niet al te veel budget hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldt000
  • Laatst online: 25-08 15:21
Aanbieding bij Wehkamp (daybreaker)

Yamaha YHT-396 + BD-S671 voor € 439,-
http://www.wehkamp.nl/bee...peler/C26_7F0_F1A_718578/

Yamaha YHT-396:
fabrikant: http://nl.yamaha.com/nl/p...age/yht-396_w/?mode=model
Pricewatch: pricewatch: Yamaha YHT-396

Yamaha BD-S671:
fabrikant: http://europe.yamaha.com/...ers/bd-s671_g/?mode=model
pricewatch: pricewatch: Yamaha BD-S671

geen slechte "deal", lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
http://t.co/L4WYeQr9

Dali Concept boekenplankspeaker voor 79 eu/stuk bij HifiCorner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-10-2024
418O2 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:37:
http://t.co/L4WYeQr9

Dali Concept boekenplankspeaker voor 79 eu/stuk bij HifiCorner
hier ook voor 79 euro. http://www.hofma.nl/index...duct.information&p_id=400 Gelukkig is dit geen dag aanbieding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-09 11:51

MM99

That is the way I am!

Yamaha YHT-294 + GRATIS HDMI KABEL

€ 288,00

Afbeeldingslocatie: http://hificorner.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/y/h/yht-294.jpg

http://hificorner.nl/yht-294.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldt000
  • Laatst online: 25-08 15:21
wederom hificorner.

Boston Acoustics A250 HIFI SPEAKERS wit
per SET € 379
http://hificorner.nl/a250-2266.html

pricewatch zwart: pricewatch: Boston Acoustics A 250 (Zwart)
pricewatch wit: pricewatch: Boston Acoustics A 250 (Wit)
Beide per stuk.

Afbeeldingslocatie: http://hificorner.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/a/2/a250_1_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-10-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 03-10 13:37

SaN

Mooi ding voor een superprijs. Helaas geen B-speaker aansluiting, anders had ik hem zeker overwogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-10 16:37
Vandaag op iBood:
Teufel E400 Concept + Aureol Massive koptelefoon
€ 474,95 € 299,95(+ € 8,95)

Afbeeldingslocatie: http://www.ibood.com/img/big_pictures/11/banner_600x600.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-10 13:43
Hoe de Concept E 400 Connect het doet durf ik niet te zeggen, maar ik heb wel de Aureol Massive thuis liggen en die kan ik alleen maar aanraden, daar komt -erg- goed geluid uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-10 08:49
Yamaha RX-V2065 (titanium) + 2 gratis HDMI kabels

Normaal zo'n 900 euro, nu voor 650.

http://hificorner.nl/rx-v2065-titanium.html

Afbeeldingslocatie: http://img.hifitest.de/ptb1275_1263984820.jpg

Ik ken zelf eigenlijk niks van Yamaha, maar ze zijn toch wel populair. Zelf wil ik eerst 2 mooie zuilen neerzetten voordat ik een goede receiver ga aanschaffen.

[ Voor 3% gewijzigd door Ample Energy op 05-12-2011 15:29 . Reden: Zo speciaal zijn HDMI kabels niet, dat ze all caps moeten. ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strompel
  • Laatst online: 26-09 06:35

strompel

PSN: jansoe13

ook maar even hier posten:

http://www.correct.nl/art...1&ref=kieskeurig#lab_info

http://www.correct.nl/artimages/91/02/380291-s1.jpg

uit gebreide test:

http://alatest.nl/topbar/...00%2Fpo3-74976656%2C78%2F

ik heb hem zelf gister net binnen gehad en let op: het word bijna met een heftruck naar binnen gereden je krijgt er een pallet bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

strompel schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:18:

uit gebreide test:

ik heb hem zelf gister net binnen gehad en let op: het word bijna met een heftruck naar binnen gereden je krijgt er een pallet bij :)
Nog goedkoper :D De set was in het voorjaar 799 en dat was al spotgoedkoop. Voor 699 een NAD versterker met een ander kastje en speakers met Peerless units erin. De units los zijn al duurder dan het geheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:44

Fjeze

AllesPerfect!

strompel schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:18:

uit gebreide test:

Ik heb wel interesse in 2 van die zuil speakers.... Niemand interesse om deze set als 5.1 te gaan gebruiken? erg goedkope en kwalitatief erg goede set!

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Fjeze schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:28:
Ik heb wel interesse in 2 van die zuil speakers.... Niemand interesse om deze set als 5.1 te gaan gebruiken? erg goedkope en kwalitatief erg goede set!
Ik wil wel 2 van die kleintjes op m'n bureau, icm een sub ie ik al heb staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strompel

strompel

als er meer gegadigden zijn voor een gedeelte van de setwil ik wel zo'n set aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-10 13:32

mindcre8r

Tradepedia

Exirion schreef op donderdag 08 december 2011 @ 20:47:
[...]

Nog goedkoper :D De set was in het voorjaar 799 en dat was al spotgoedkoop. Voor 699 een NAD versterker met een ander kastje en speakers met Peerless units erin. De units los zijn al duurder dan het geheel.
Damn nice :)

ik draai er al een tijdje erg lekker mee (wel receiver vervangen voor een Onkyo 608 i.v.m. 3d tv en de diepte van de Philips/NAD)

Trouwens, met een suikerklontje met gemak de Philips letters van de meuk af te krijgen, het is dan ook helemaal non philips spul.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
mindcre8r schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:36:
[...]
ik draai er al een tijdje erg lekker mee (wel receiver vervangen voor een Onkyo 608 i.v.m. 3d tv en de diepte van de Philips/NAD)
Maar zijn die speakers alleen ook zo goed dan? Waar heeft Philips die laten maken? Of is dat wel eigen fabrikaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LithoMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-10 16:37

LithoMan

Toemaar

Wil binnenkort een nieuwe receiver aanschaffen van Pioneer. Heb nu nog een JVC RX-DP20V receivers uit 2003 staan. Ik zag de volgende advertentie ergens op internet:
http://www.simplyelectronics.net/mainproduct.php?pid=14951
Vind het wel een aantrekkelijke aanbieding omdat de goedkoopste in Nederland € 1850 eurie is.
Maar wat vinden jullie?

Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

LithoMan schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 09:34:
Wil binnenkort een nieuwe receiver aanschaffen van Pioneer. Heb nu nog een JVC RX-DP20V receivers uit 2003 staan. Ik zag de volgende advertentie ergens op internet:
http://www.simplyelectronics.net/mainproduct.php?pid=14951
Vind het wel een aantrekkelijke aanbieding omdat de goedkoopste in Nederland € 1850 eurie is.
Maar wat vinden jullie?
* FeaR wijst op de Topicwarning en richting Het Pioneer Receiver ervaringen/discussie-topic.

Verder zou ik ook eens goed uitzoeken of dit een 230V model is. Anders wordt de prijs nog wat minder aantrekkelijk als je er nog een converter bij moet halen. En om over garantie nog maar te zwijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strompel

strompel

musicfreak schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 08:18:
[...]

Maar zijn die speakers alleen ook zo goed dan? Waar heeft Philips die laten maken? Of is dat wel eigen fabrikaat?
het zijn natuurlijk geen B&W speakers maar zoals je in deze test ziet: http://alatest.nl/topbar/...00%2Fpo3-74976656%2C78%2F

zijn ze wel zeer degelijk en ik heb ze nu een kleine week en ik heb niet echt spijt van mijn aankoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OLVG
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-06 14:53
Ik weet dat er bij de Saturn in Zaandam een Marantz MM/AV 8003 combinatie te koop staat.Die is inmiddels afgesprijst naar 1600e voor de hele set. Helaas heb ik zelf het budget niet. Het is wel een showmodel dat al erg lang in de luisteruimte staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
http://hificorner.nl/nr1402-nspb150-zwart.html

Afbeeldingslocatie: http://hificorner.nl/media/catalog/product/cache/1/small_image/363x265/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/m/a/marantzhomecinema1402.jpg

Van 650 voor 500. Morgen in huis als je voor 5 uur 's middags besteld.

Nette specs, ziet er leuk uit en is mooi klein (vaak een eis hier).

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-10 21:25
Mediamarkt Leeuwarden en ook online: pricewatch: Onkyo TX-NR609 Zwart voor EUR 399,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Volgens mij is die bij alle MM's zo geprijsd. Hij stond in ieder geval ook in het boekje dat ik laatst kreeg. De dichtstbijzijnde MM hier is die in Alkmaar. Ik weet niet of dat uitmaakt.
Overigens is hij voor die prijs (exclusief verzendkosten) ook bij Amazon.de te halen, dus haast is niet geboden imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Laatst online: 06-10 16:57
Siempie schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:09:

[afbeelding]

Mooie up-to-date receiver waar ik naar opzoek ben. Ik twijfel alleen over de speakers, iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-10 19:53

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Siempie schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:17:
Volgens mij is die bij alle MM's zo geprijsd. Hij stond in ieder geval ook in het boekje dat ik laatst kreeg. De dichtstbijzijnde MM hier is die in Alkmaar. Ik weet niet of dat uitmaakt.
Overigens is hij voor die prijs (exclusief verzendkosten) ook bij Amazon.de te halen, dus haast is niet geboden imo.
Iedere MM is een 'apart bedrijf' met een eigen prijzen beleid, alleen de landelijke acties zijn (je raad het al ;)) landelijk! Dus je mag er niet van uitgaan dat ze overal hetzelfde kosten helaas. Ik ga vanmiddag waarschijnlijk nog even langs in Utrecht dus ik zal daar es kijken wat ze er daar voor vragen.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-10 12:01
De Onkyo staat ook in de flyer van MM Den Haag voor 399.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-10 19:53

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik heb helaas geen flyer ingekeken. De prijskaartjes stonden er niet bij in Utrecht, het was in het kort een enorme puinzooi daar (gaat lekker aan het eind van de middag).

Ik heb een verkoper aangesproken en die beweerde dat de 609 toch echt €519 moest kosten na het kijken in de computer, er stonden twee prijzen deze en die van €399 wat ik in de vlugheid kon zien. Persoonlijk twijfelde ik er aan en dacht ik toch 399 omdat dat wel mooi overeen kwam met de eerdere berichten, maar goed ik ben er verder niet dieper op ingegaan omdat ik momenteel niet in de markt ben voor een nieuwe.

Advies: als ze iets anders zeggen blijven zeuren want kennelijk is het nog altijd standaard dat het eerste antwoord dat je van verkopers krijgt niet meteen het beste antwoord is.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-10 15:04

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

FeaR schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 10:26:
[...]

* FeaR wijst op de Topicwarning en richting Het Pioneer Receiver ervaringen/discussie-topic.

Verder zou ik ook eens goed uitzoeken of dit een 230V model is. Anders wordt de prijs nog wat minder aantrekkelijk als je er nog een converter bij moet halen. En om over garantie nog maar te zwijgen.
Power Voltage AC 220 - 230 V, 50/60 Hz
Staat op de site van de aanbieder iig :) Garantie is sowieso een issue als het géén Benelux model is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-10 23:34
Siempie schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:09:

[afbeelding]

Vind deze aanbieding ook wel interessant.
Kan echter niks over de speakers vinden. Beetje goed? Is die subwoofer actief of passief?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Let op:
Let op! Alleen audio en hifi aanbiedingen, dus geen beeld / pc / game spul...