Je hebt bij de MM volgens mij landelijke aanbiedingen en plaatselijke aanbiedingen, beiden in aparte folders.rockhopper schreef op maandag 12 december 2011 @ 17:06:
Ik heb helaas geen flyer ingekeken. De prijskaartjes stonden er niet bij in Utrecht, het was in het kort een enorme puinzooi daar (gaat lekker aan het eind van de middag).
Advies: als ze iets anders zeggen blijven zeuren want kennelijk is het nog altijd standaard dat het eerste antwoord dat je van verkopers krijgt niet meteen het beste antwoord is.
Deze staat in de landelijke folders volgens mij. Hier in Hooffddorp (qrucius) is hij ook 399 en ik denk dat ik hem ga halen:) (al zat ik op een Denon 1912 te mikken maar het scheelt gewoon teveel geld (100+euro))
Ohh, en wat je advies betreft, bij de MM staan ze dag 1 bij de strijkijzers en dag 2 bij de audio de expert uit te hangen volgens mij;)
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Deze site lijkt me wel betrouwbaar qua informatievoorziening.Timminator schreef op maandag 12 december 2011 @ 18:39:
[...]
Vind deze aanbieding ook wel interessant.
Kan echter niks over de speakers vinden. Beetje goed? Is die subwoofer actief of passief?
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
ook de Denon is daar al ongeveer voor te vinden, ligt er aan waar je kijkt http://www.audiovision-sh...Meyj7--_awCFQKEDgod4WL35ADRuw schreef op maandag 12 december 2011 @ 20:40:
[...]
Je hebt bij de MM volgens mij landelijke aanbiedingen en plaatselijke aanbiedingen, beiden in aparte folders.
Deze staat in de landelijke folders volgens mij. Hier in Hooffddorp (qrucius) is hij ook 399 en ik denk dat ik hem ga halen:) (al zat ik op een Denon 1912 te mikken maar het scheelt gewoon teveel geld (100+euro))
Ohh, en wat je advies betreft, bij de MM staan ze dag 1 bij de strijkijzers en dag 2 bij de audio de expert uit te hangen volgens mij;)
Goed vandaag ook folder in de bus van €399 voor de 609, conclusie: als ik vanmiddag als een mak schaap de verkoper geloofd had, mocht ik morgen terug m'n geld proberen terug te claimen want dan had ik 'maar' €120 teveel betaald. Het lijkt erop dat de aanbieding landelijk is. Als ik niet al een 508 bezat, had ik 'm ook gehaald.DRuw schreef op maandag 12 december 2011 @ 20:40:
[...]
Je hebt bij de MM volgens mij landelijke aanbiedingen en plaatselijke aanbiedingen, beiden in aparte folders.
Deze staat in de landelijke folders volgens mij. Hier in Hooffddorp (qrucius) is hij ook 399 en ik denk dat ik hem ga halen:)
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Ik heb ooit iets in het buitenland gekocht (een laptop van HP in amerika) en,ondanks dat het een prima ding was en HP een wereldwijde organisatie is heb ik daar een hoop shit mee gehad toen mijn batterij op de ik-kan-mogelijk-spontaan-ontploffen-lijst stond..... Nederland was niet een van de 52 staten dus ik moest hem naar iemand sturen in de US en dan retourneren (maar ik was daar toendertijd voor mijn werk en kende daar niemand) en de NL helpdesk kende het nummer niet want hij kwam uit amerika......rjvisje schreef op maandag 12 december 2011 @ 22:36:
[...]
ook de Denon is daar al ongeveer voor te vinden, ligt er aan waar je kijkt http://www.audiovision-sh...Meyj7--_awCFQKEDgod4WL35A
Nooit opgelost (en gelukkig nooit ontploft;))
Ik koop niet zo snel meer in het buitenland (als is het een buurland....)
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
http://hificorner.nl/dht-1311xp.html

Denon DHT-1311XP AV-receiver met 5.1 luidsprekersysteem
Dit nieuwe systeem bestaat uit de nieuwe AVR-1311 AV-receiver en een bijpassend 5.1 luidsprekersysteem: 3 LCR-luidsprekers, een tweetal kleinere surroundluidsprekers en een 100 watt actieve subwoofer.
Let op! Slechts enkele beschikbaar.
DETAILS
1 x AVR-1311 AV-receiver
3 x LCR-luidsprekers
2 x satellietspeakers
1 x subwoofer (100 watt)
Voor € 389,00
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
ow hihih zie het nu pas. Hij heeft geen verzendkosten, dan is hij wel aardig goedkoopSiempie schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 20:16:
Er zijn nog een aantal andere winkels die hem voor dat bedrag aanbieden.
2 voor 398 euro. Scheelt net iets meer dan 100 euro. In mooi hoogglans wit.
http://hificorner.nl/a250-1.html

Erg jammer.. Ik wilde ze wel, maar heb pas volgende week ruimte.. Misschien maar in de schuur zetten dan. Ik ga er in ieder geval goed over nadenken.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Tja, de a-25 en a-26 horen ook bij de A-series. Die zijn beiden gereviewed met 5 sterren. De bovenstaande speakers hebben voor zover ik kon zien geen review gehad.My-life schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:16:
Er staat "Boston A series hebben een 5 sterren What HiFi", maar ik kan die review niet vinden. Iemand een linkje?
Teufel stuurde mij een mailtje over dat ze op 12 producten 20% korting gaven, meer info hier.
Mooi aanbieding en ben net op zoek naar een vervangende set voor mijn Canton Movie CD 1000 waarvan mijn sub defect is.Piet91 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:54:
Ik post hier nooit iets maar dit leek me misschien wel interessant voor jullie hier:
Teufel stuurde mij een mailtje over dat ze op 12 producten 20% korting gaven, meer info hier.
De prijzen vallen mij ten opzichte van Canton mee, maar hoe is de kwaliteit, is dat vergelijkbaar met Canton of beter?
De Teufel Teufel LT® 2 "Set L" is een leuke set, maar ook de Teufel Columa® 300 Set L.
Ook jammer dat de meeste Teufel speakers een afschuwelijk uiterlijk hebben....Siempie schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 19:08:
Wel mooie prijzen, maar het is wel erg jammer dat het alleen complete sets zijn.
Vrouwlief vond de Ultima 40's toch best aardig en klinken nog prima ook 400 euro...JAHRASTAFARI schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 19:37:
[...]
Ook jammer dat de meeste Teufel speakers een afschuwelijk uiterlijk hebben....
Er komt zelfs zo veel bas mee dat de sub het een stuk rustiger aan kan doen...
Live today! Nobody promised you tomorrow.
In dit huishouden heb ik ook de Ultima 40 binnen weten te krijgen. Blijkbaar zijn ze toch niet zo lelijkJAHRASTAFARI schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 19:37:
[...]
Ook jammer dat de meeste Teufel speakers een afschuwelijk uiterlijk hebben....
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
Lijkt niet duur! Kan er echter weinig reviews over vinden!?knuppelhout schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:02:
denon 1312 av receiver, voor 179 euro in de angebot op amazon.de! wordt 185 inc verzenden ofzo. ik heb m besteld!
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
DM gestuurd. Wil je wel helpen.remsporus schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:17:
Is er misschien een tweaker die mij kan helpen met de bestelling van de denon 1312? Ik heb geen creditcard, maar zie deze aanbieding wel zitten. Als iemand deze voor mij zou willen bestellen tegen een krat bier ( en het aankoopbedrag natuurlijk! ) zie ik een PB graag tegemoet!

Goedkoopste combi op internet is respectievelijk 400 + 450 euro excl verzendkosten, goede prijs dus!
[ Voor 3% gewijzigd door Arjan90 op 11-01-2012 08:46 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Prima aanbieding, het zijn beide wat mij betreft al echte value for money producten en dan nu met 30% korting.Sp!tF!re schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 08:44:
Pioneer VSX-S500 icm een Jamo S606 HCS 3 (5.0 met staande speakers), bij Redcoon te koop voor 690 incl verzenden: redcoon.nl/B331916-Pioneer-VSX-S500-S-606HCS3-Zwart_51-AV-receivers
Goedkoopste combi op internet is respectievelijk 400 + 450 euro excl verzendkosten, goede prijs dus!
Ik zeg DOEN!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Deze Teufel 500 dus.
[ Voor 10% gewijzigd door Piet91 op 11-01-2012 16:10 ]
loeberce schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:40:
Rechtsboven op de site op Teufel Sale % geklikt?

Maar goed, ik attendeer jullie in ieder geval erop.
Hificorner heeft vandaag Crazy Friday. Zitten dus meer leuke deals tussen. Oa Jamo S608 HCS3 voor 575.Piet91 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 00:55:
Bij Hificorner is vandaag de Marantz SR6006 voor €779, goedkoopst in pricewatch is €999.
http://hificorner.nl/
*empty*
Hoe staat deze versterker tegenover een Denon AVR-2312 ??Piet91 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 00:55:
Bij Hificorner is vandaag de Marantz SR6006 voor €779, goedkoopst in pricewatch is €999.
Nu 699 bij Correct.mindcre8r schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:19:
nu in de aanbieding bij correct: Philips HTR 9900 van 1999 voor 799.
[afbeelding]
Deze set krijgt een super uitgebreide review op http://www.areadvd.de/hardware/2009/philips_htr9900_1.shtml
maar ben benieuwd of iemand dit setje in NL beluisterd heeft en wat vond je er van?
Speakers spreken mij Qua design erg aan en de receiver ook, toegegeven het is geen HDMI 1.4. en mijn plasma wel 3d, maar ik heb m nu bijna een jaar en heb werkelijk 1 keer ene 3d film gekeken. domme brilletjes
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Al een tijdjeLaguna schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 23:19:
Nu 699 bij Correct.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Of is de klasse van de philips speakers toch iets minder/meer ?
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Wat zijn de minpunten dan FeaR? Ik ben nog steeds wel benieuwd hoe die set zich ongeveer weerhoudt in vergelijking met mijn Klipsch Reference set + Marantz SR5004. Ik houd wel van verandering dus ik zou zo dat setje kopen en mn huidige set verkopen, mits ik er geluidstechnisch weinig op achteruit ga. Is wel goed voor mn portemonnee.FeaR schreef op zondag 15 januari 2012 @ 01:00:
Voor 699 euro ben ik nog geen betere set tegen gekomen. Vorige week toevallig een HTR9900 geïnstalleerd bij een vriend van me. Natuurlijk zijn er wel wat minpunten aan de set, maar voor die prijs is het een no-brainer. Mits HDMI 1.4 je niet interesseert.
Onderstaande had ik voor iemand geschreven die ook twijfelde om de HTR9900 te halen. Let wel dat mijn ervaring met deze set puur is gebaseerd op wanneer deze net uit de doos kwam en dus wellicht nog niet optimaal op stond gesteld. En qua vergelijk vergelijk ik het dus met mijn Focal/Velodyne combinatie:
Mocht je nog interesse hebben, voor 700 euro is het inderdaad een erg leuke set. Al zitten er wel wat minpuntjes aan. Zo doet de subwoofer bij film meer dan genoeg zijn best, al wordt dat ook nog tricky met afstellen. Explosies komen goed aan, maar een beetje brom komt dan ook vol uit de subwoofer. Niet wat je wilt. Maar bij muziek werkt de subwoofer gewoon niet lekker. Het is of flink bonken of niets doen. Echt lekker afgesteld kreeg ik hem niet. Verder mist de subwoofer een "auto-on". Maar terug naar het geluid. Gelukkig zijn er vier zuilen die lekker laag gaan en een basreflex hebben. Idem met de twee kleine speakers. Dus met 99% van de muziek zal een gemiddeld persoon de subwoofer niet missen.
Jammere van de zuilen is wel dat het hoog wat schel is. Kan wellicht wat minder worden in de loop van de tijd, maar Diana Krall was gewoon te schel in het hoog. De "s" was scherp en niet plezierig om naar te luisteren. CD van Wende- No 9 klonk dan wel weer heerlijk en zacht. Verder was de soundstage toch erg goed te noemen. Muziek van Roger Waters kom goed tot zijn recht met een correcte plaatsing van de instrumenten. Ook Dire Straits met Brothers in Arms klonk goed. Ik miste het laag in sommige nummers wel, maar dat is meer omdat ik weet hoe het thuis klinkt met mijn Velodyne SPL-1200 Ultra er naast. Als je die niet gewend bent dan speelt de Philips gewoon zeer netjes. Vriend van me die nu de eigenaar is van de set vond het wel grappig om dingen in de muziek te horen die hij nog nooit had gehoord. Zelfs CD's van vele jaren oud klonken heel nieuw voor hem.
Rendement van de set twijfel ik nog over. Je hoort verhalen over dat de receiver redelijk ver open moet om een redelijke kamer te vullen. Echter viel het rendement van de speakers mij niets tegen. Met volume op 60 van de 100 kon je niet eens makkelijk een gesprek meer voeren, dan moest je je stem al verhogen qua volume. Maar de 7.1 stond dus in een ruimte van nog geen 4 x 5 en de speaker zelf stonden opgesteld in een vlak van 3 x 3. Als je dan in die 4 x 3 zit dan is het al snel hard. Op die manier kan ik me zeker voorstellen dat in een grotere woonkamer het volume toch wel een stukje verder omhoog moet.
Qua receiver zie je wel dat het een Philips is. Zo is het menu echt zeer basic en valt er weinig in te stellen. Crossover van de subwoofer instellen kan al niet (wordt afgesteld naar aanleiding van de crossover van de fronts) en ook een EQ zelf instellen mag je niet doen. Alles is default of wordt afgesteld door de bijgeleverde microfoon. Idem met de remote, denk dat de remote van Zone 2 van mijn Denon nog meer knoppen heeft dan heel de remote van de HTR9900. Leuk detail is ook de resetknop op de receiver welke je niet vaak ziet. Toch wel handigVerder is het menu heel Philips: zo onlogisch als de pest. Waar je in het ene submenu moet bevestigen met enter of enter moet gebruiken om een menu in te gaan is het in het andere menu een pijltje wat een bepaalde kant op moet. Maar op een menu zal ik een receiver nooit afwijzen, je duikt één keer in het menu en that's it.
De bekabeling is ook wat apart. Lengtes die worden geleverd is meer dan genoeg en op het oog ziet de kabel er ook stevig uit. Zo op het oog zou je ook zeggen dat het minstens 2 x 4mm² is wat Philips levert. Helaas is dat puur de mantel, want aan de eindes zit 2 x 1,0mm². Je hebt dus hele dikke kabels door de kamer lopen die voor 99% uit mantel bestaan. Had dan de kern dikker gemaakt of de mantel dunner. Dit ziet er niet uit. Vastzetten in te terminals aan de kant van de receiver was dan ook een hel. Aan de kant van de speakers was het ook niet je van het aangezien we zelf wat terminals goed de speaker in hebben gedraaid. Subwooferkabel was er eentje van type nog-minder-dan-een-dropveter en Philips wil ook dat je de subwoofer maximaal twee meter van de receiver vandaan zet. Langer was de kabel ook gewoon niet. Tegen mijn verwachting in stoorde de kabel overigens niet.
Op zich maar een paar kleine puntjes en natuurlijk kan het beter. Maar als je ziet wat je voor 699 euro binnenhaalt is het nog steeds een no-brainer. Wellicht een andere subwoofer en dan is het echt een leuke set. Want die speakers is echt niets mis mee als de klank je aanstaat of je een heel andere muzieksmaak hebt dan wat ik heb geluisterd.
Geluidstechnisch is altijd lastig natuurlijk, want smaken verschillen. Ik zou mijn set er in ieder geval niet voor weg doen. Maar voor op de slaapkamer of naast de PC zou het best grappig zijn. En ik kan me voorstellen dat het voor menig persoon een goede set is. En zoals gezegd ben ik nog niets tegen gekomen qua losse componenten die deze set verslaat voor een bedrag van 699 euro. Eigenlijk ook ziek wat je er voor krijgt: vier zuilen, een center, twee monitoren, receiver, subwoofer en een berg aan kabels.LuPo schreef op zondag 15 januari 2012 @ 11:40:Ik ben nog steeds wel benieuwd hoe die set zich ongeveer weerhoudt in vergelijking met mijn Klipsch Reference set + Marantz SR5004. Ik houd wel van verandering dus ik zou zo dat setje kopen en mn huidige set verkopen, mits ik er geluidstechnisch weinig op achteruit ga. Is wel goed voor mn portemonnee.
Enige wat me écht tegen zou staan is dat er overal "Philips" op staat, maar die badges kan je er wel af slopen
Thanks. Ik wist niet dat je al eerder zo uitgebreid erover had geschreven.FeaR schreef op zondag 15 januari 2012 @ 11:57:
[...]
Onderstaande had ik voor iemand geschreven die ook twijfelde om de HTR9900 te halen. Let wel dat mijn ervaring met deze set puur is gebaseerd op wanneer deze net uit de doos kwam en dus wellicht nog niet optimaal op stond gesteld. En qua vergelijk vergelijk ik het dus met mijn Focal/Velodyne combinatie:
[...]
[...]
Geluidstechnisch is altijd lastig natuurlijk, want smaken verschillen. Ik zou mijn set er in ieder geval niet voor weg doen. Maar voor op de slaapkamer of naast de PC zou het best grappig zijn. En ik kan me voorstellen dat het voor menig persoon een goede set is. En zoals gezegd ben ik nog niets tegen gekomen qua losse componenten die deze set verslaat voor een bedrag van 699 euro. Eigenlijk ook ziek wat je er voor krijgt: vier zuilen, een center, twee monitoren, receiver, subwoofer en een berg aan kabels.
Enige wat me écht tegen zou staan is dat er overal "Philips" op staat, maar die badges kan je er wel af slopen
Waardoor ik de vorige keer al getriggerd werd en nu nog steeds wordt is omdat er een NAD T747 receiver in de set zit (die los nu nog €599 kost), en de woofers en tweeters volgens mij ook van hele goede kwaliteit waren (ergens gelezen, weet niet meer waar). Alleen de componenten van de speakers waren dacht ik al de nieuwprijs van de hele set.
Ik vraag me dan dus af of mijn Marantz SR5004 en de woofers en tweeters van mijn Klipsch speakers niet onder doen voor deze set. Ook het design van de speakers kan me wel bekoren. Mijn Klipsch speakers ogen wat 'goedkoper', plastic voetjes e.d. Als ik het zo lees is mijn RW-10D subwoofer in ieder geval wel een stuk beter.
Maar misschien dat ik ook wel teveel op een roze wolk zit en denk dat die set helemaal geweldig is. Want eigenlijk ben ik gewoon super tevreden over het geluid van m'n huidige set. Het is meer dat ik denk dat ik met die set hetzelfde geluid kan hebben voor minder geld.
[ Voor 3% gewijzigd door LuPo op 15-01-2012 13:06 ]
Kon je ook niet weten, stond in het Crew-forumLuPo schreef op zondag 15 januari 2012 @ 13:05:
[...]
Thanks. Ik wist niet dat je al eerder zo uitgebreid erover had geschreven.
Hele set was oorspronkelijk dan ook 2499 euro, maar wordt nu gewoon gedumpt. Op zich zou ik van mijn leven ook geen 2500 euro uitgeven aan iets waar "Philips" op staat. Maar dat is iets wat gewoon tussen de oren zit. Let wel dat de receiver uit de Philips set dus op basis van de NAD is, maar er zijn zeker wel verschillen. Sommige opties zijn echt aangepast aan de speakers en matchen dus wellicht niet met andere speakers. Iets om rekening mee te houden mocht je toch ooit weer willen upgraden qua speakers. Denk aan iets dat de crossover niet onder de 60 Hz kan. Nu zal je dat toch bijna nooit tegenkomen, maar dergelijke dingen zitten er dus in de Philips-versie.LuPo schreef op zondag 15 januari 2012 @ 13:05:
Waardoor ik de vorige keer al getriggerd werd en nu nog steeds wordt is omdat er een NAD T747 receiver in de set zit (die los nu nog €599 kost), en de woofers en tweeters volgens mij ook van hele goede kwaliteit waren (ergens gelezen, weet niet meer waar). Alleen de componenten van de speakers waren dacht ik al de nieuwprijs van de hele set.
Ik zou niet gaan wisselen. Het is voor 699 euro zeker een leuke set, maar of het beter is dan een Marantz en Klipsch? Enige nadeel is inderdaad de look van Klipsch, persoonlijk vind ik het ook te plastic fantastic. Niet dat plastic altijd slecht is, want het kan zeer luxe ogen maar bij de RF-serie van Klipsch vind ik het te veel inderdaad. Moet wel zeggen dat de speakers die bij de Philips zitten zonder stofkap ook wat apart overkomen. Met stofkap zijn ze vele malen mooier en chiquer.LuPo schreef op zondag 15 januari 2012 @ 13:05:Ik vraag me dan dus af of mijn Marantz SR5004 en de woofers en tweeters van mijn Klipsch speakers niet onder doen voor deze set. Ook het design van de speakers kan me wel bekoren. Mijn Klipsch speakers ogen wat 'goedkoper', plastic voetjes e.d. Als ik het zo lees is mijn RW-10D subwoofer in ieder geval wel een stuk beter.
Maar misschien dat ik ook wel teveel op een roze wolk zit en denk dat die set helemaal geweldig is. Want eigenlijk ben ik gewoon super tevreden over het geluid van m'n huidige set. Het is meer dat ik denk dat ik met die set hetzelfde geluid kan hebben voor minder geld.
Bedankt. Ik sta inmiddels weer met beide benen op de grond en houd lekker m'n eigen setje waar ik heel tevreden mee ben. Als ik een lekker groot huis had gehad met een aparte computer/hobbykamer dan had ik denk ik die set er wel bijgekocht. Helaas gaat die vlieger nog lange niet op..FeaR schreef op zondag 15 januari 2012 @ 13:34:
[...]
Kon je ook niet weten, stond in het Crew-forum
[...]
Hele set was oorspronkelijk dan ook 2499 euro, maar wordt nu gewoon gedumpt. Op zich zou ik van mijn leven ook geen 2500 euro uitgeven aan iets waar "Philips" op staat. Maar dat is iets wat gewoon tussen de oren zit. Let wel dat de receiver uit de Philips set dus op basis van de NAD is, maar er zijn zeker wel verschillen. Sommige opties zijn echt aangepast aan de speakers en matchen dus wellicht niet met andere speakers. Iets om rekening mee te houden mocht je toch ooit weer willen upgraden qua speakers. Denk aan iets dat de crossover niet onder de 60 Hz kan. Nu zal je dat toch bijna nooit tegenkomen, maar dergelijke dingen zitten er dus in de Philips-versie.
[...]
Ik zou niet gaan wisselen. Het is voor 699 euro zeker een leuke set, maar of het beter is dan een Marantz en Klipsch? Enige nadeel is inderdaad de look van Klipsch, persoonlijk vind ik het ook te plastic fantastic. Niet dat plastic altijd slecht is, want het kan zeer luxe ogen maar bij de RF-serie van Klipsch vind ik het te veel inderdaad. Moet wel zeggen dat de speakers die bij de Philips zitten zonder stofkap ook wat apart overkomen. Met stofkap zijn ze vele malen mooier en chiquer.
Ik ga maar weer eens studeren in plaats van me laten verleiden door allemaal leuke aanbiedingen. Haha!
Verwijderd
En vanaf een Mordaunt-Short Premiere + Marantz SR-7200 ?FeaR schreef op zondag 15 januari 2012 @ 13:34:
[...]
Kon je ook niet weten, stond in het Crew-forum
[...]
Hele set was oorspronkelijk dan ook 2499 euro, maar wordt nu gewoon gedumpt. Op zich zou ik van mijn leven ook geen 2500 euro uitgeven aan iets waar "Philips" op staat. Maar dat is iets wat gewoon tussen de oren zit. Let wel dat de receiver uit de Philips set dus op basis van de NAD is, maar er zijn zeker wel verschillen. Sommige opties zijn echt aangepast aan de speakers en matchen dus wellicht niet met andere speakers. Iets om rekening mee te houden mocht je toch ooit weer willen upgraden qua speakers. Denk aan iets dat de crossover niet onder de 60 Hz kan. Nu zal je dat toch bijna nooit tegenkomen, maar dergelijke dingen zitten er dus in de Philips-versie.
[...]
Ik zou niet gaan wisselen. Het is voor 699 euro zeker een leuke set, maar of het beter is dan een Marantz en Klipsch? Enige nadeel is inderdaad de look van Klipsch, persoonlijk vind ik het ook te plastic fantastic. Niet dat plastic altijd slecht is, want het kan zeer luxe ogen maar bij de RF-serie van Klipsch vind ik het te veel inderdaad. Moet wel zeggen dat de speakers die bij de Philips zitten zonder stofkap ook wat apart overkomen. Met stofkap zijn ze vele malen mooier en chiquer.
Of zal ik dan beter mijn kleine speakertjes verkopen en dan iets beters zoeken voor aan mijn Marantz. Ik twijfel of die NAD/Philips versterker beter is dan mijn Marantz
Lijkt me een prima set voor mezelf als audio noob.. Nog wel een paar vragen maar die horen inderdaad meer thuis in een ander topicSp!tF!re schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 08:44:
Pioneer VSX-S500 icm een Jamo S606 HCS 3 (5.0 met staande speakers), bij Redcoon te koop voor 690 incl verzenden.
[ Voor 52% gewijzigd door RookieRooster op 15-01-2012 22:28 ]
Wellicht handiger om dit in het Het Pioneer Receiver ervaringen/discussie-topic te vragen?RookieRooster schreef op zondag 15 januari 2012 @ 22:12:
[...]
Lijkt me een prima set voor mezelf als audio noob.. Ik zou 'm dan gaan gebruiken i.c.m. Panasonic plasma, Cisco decoder, Xbox 360, iPod en Lenoxo X220t (films)
Wat ik zo snel niet kan vinden is welke mogelijkheden er op de VSX-S500 zitten met betrekking tot de LAN en USB ingangen..
"sluit een USB-toestel aan om PC-bestanden af te spelen"
- Is het mogelijk om muziek vanaf een usb stick/externe harde schijf af te spelen? Zo ja, worden nummers/mappen/artiesten enz. in de display van de VSX-S500 weer gegeven?
"wanneer je een internetverbinding maakt via LAN, kun je internetradio beluisteren en automatische firmware-updates downloaden"
- Welke internet streams kan ik luisteren? Hoe stel ik dit in?
- Is het mogelijk om muziek (of misschien zelfs films) te streamen via LAN van b.v. een PC/laptop naar de VSX-S500?
Heeft iemand ervaring met de VSX-S500 en bovenstaande vragen?
[edit: typo]
Dat denk ik ook, is inmiddels aangepast, thnxFeaR schreef op zondag 15 januari 2012 @ 22:17:
[...]
Wellicht handiger om dit in het Het Pioneer Receiver ervaringen/discussie-topic te vragen?
http://www.123dagaanbiedi...D=783695609&m4n_aid=10963
Ben zelf heel erg aan het twijfelen.....denk alleen dat ik ruzie krijg thuis

n ajax dekbed overtrek?Zahariac schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 09:00:
Wil iemand nog een echte thuisbioscoop gaan maken? Mooie aanbieding:
http://www.123dagaanbiedi...D=783695609&m4n_aid=10963
Ben zelf heel erg aan het twijfelen.....denk alleen dat ik ruzie krijg thuis
Denk dak ook ruzie krijg met de rest van eindhoven!:D
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Hahaha ik ben bang dat de aanbieding al afgelopen islj_tree schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:08:
[...]
n ajax dekbed overtrek?
Denk dak ook ruzie krijg met de rest van eindhoven!:D

Ben jij bekend met het merk Teufel? Ik zit er sterk over te denken om de Teufel Columa 300 set L te bestellen. Mijn Sub van mijn Canton Movie 1000 is defect en wil wel eens wat anders.Piet91 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 13:38:
Teufel heeft nog steeds veel producten in the sale.
Maar lees alleen maar reviews op de Duitse sites van het merk Teufel?
Zijn hier mensen bekend met het merk Teufel?
Jij bent niet bekend met de zoekfunctie?Vjenne-ICT schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 07:48:
[...]
Zijn hier mensen bekend met het merk Teufel?
[Speakers] Teufel, wat zijn de ervaringen?
Uiteraard heb ik alles al gelezen, maar niet het gewenste antwoord gevonden. Ik hoop middels deze weg in contact te komen met tweakers die reeds een Teufel set hebben staan.FeaR schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 07:49:
[...]
Jij bent niet bekend met de zoekfunctie?
[Speakers] Teufel, wat zijn de ervaringen?
EDIT: Sorry, zit hier inderdaad verkeerd. Heb de vraag in het juiste topic gesteld.
[ Voor 9% gewijzigd door Vjenne-ICT op 31-01-2012 13:56 ]
Maar waarom post je die vraag dan niet in dat topic? Hier mogen "is dit goed" vragen sowieso niet.Vjenne-ICT schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:19:
[...]
Uiteraard heb ik alles al gelezen, maar niet het gewenste antwoord gevonden. Ik hoop middels deze weg in contact te komen met tweakers die reeds een Teufel set hebben staan.
Nederlands is makkelijker als je denkt
Iemand enig idee welke kant ik dan moet kijken? Thanks.
Heb tijd zat, geen haast ofzoGrolsch schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 19:54:
ik weet niet hoeveel tijd je hebt, maar ik zou een goede ibood afwachten
300 euro is niet veel, dan kom je voor 99% toch bij de kant en klare setjes terecht van Sony, Samsung, Philips en Onkyo (Onkyo HT-Sxxxx). Dus een relatief simpele receiver en satellieten/melkpakjes, vloerstaanders wordt lastig. Klopt dat iBood soms leuke aanbiedingen heeft, maar 5.1 én een receiver gaat toch lastig worden. Zeker omdat er in veel gevallen bij losse receiver en speakers nog een zooi kabels bij moeten.mhpwolf schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 19:45:
Wil er ook niet teveel aan kwijt, misschien 300 euro max.
Ik ken het merk verder niet maar: http://www.hifistudio79.n...taga-audio-tav606-v2.html lijkt me geen geld....mhpwolf schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 19:45:
Hallo allemaal, ik ben bezig om van onze zolder een soort van entertainment room te maken, wat er in komt : een lcd of plasma tv (duh), PS3, een mediaspeler voor 720p/1080p videomateriaal en een pc. Nu zat ik te denken om een 5.1 of 7.1 geluidsinstallatie te kopen, alleen weet niet wat, hij hoeft niet perse top of the line te zijn, als er maar een beetje mooi geluid uit komt. Wil er ook niet teveel aan kwijt, misschien 300 euro max.
If it still works, tweak it ! until it is broke.. then start over again..
Of gewoon 2e hands een receiver oppikken (120 euro heb je wel een goede met HDMI) en voor 280 euro 2e hands 2 vloerstaanders + 2 rears kopen (moet kunnen als je goed zoekt en geluk hebt)Painore schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 21:33:
Voor dat geld zou ik inderdaad wachten op de Ibood, hebben vaak de Jamo S426 HCS3 met een Onkyio TX-SR309. Prijs rond de EUR 300. Geen topkwaliteit natuurlijk, maar lijkt mij wel beter dan een standaard 5.1 setje.
http://www.correct.nl/artikel.php?ARTNR=466525
http://www.ibood.com/nl/nl/
Jamo S426 HCS 3 Design Surround Speakerset voor €169,95
Hoi
€ 199 vs € 349
Het gaat om Canton Movie 70.
pricewatch: pricewatch: Canton Movie 70 5.1 (Zwart)
Redcoon: http://www.redcoon.nl/B34...wart_51-satellietsystemen
Kwaliteit van deze speakerset is mij onbekend.
http://www.kpn.com/televisie/interactievetv_sub.cat
Copyright and left by SED...
pricewatch: Philips Immersive Sound 5.1 HTS5562
Pricewatch: €466.95 (onbekende levertijd), vanaf €479 in 24 uur geleverd.
Plasmadiscounter: €313.95
leuke PC speakers bij ibood voor 100 euro, worden zeer goed gerecenseerd

http://extra-nl-nl.forum....le_optische_audio-ingang/
Foka (http://www.foka.nl/site/i...ntersaleadvertentie.jpg): €579
pricewatch: Onkyo TX-NR414
pricewatch: Klipsch HD Theater 300 5.1 (Zwart)
Pricewatch: €249.95 + 398 (speakerset alleen verkrijgbaar bij HifiCorner) = €647.95 -> Correct: €499
pricewatch: Onkyo HT-S3405
Pricewatch: €299 (eveneens alleen bij HifiCorner) -> Correct: €199
pricewatch: Philips AVR9900
Pricewatch: €856.95 -> Correct: €199 (morgen in de winkel van 16:00 - 17:00 uur)
Ofwel, allemaal spul dat 'op' is en weg moet...
LOL @ €856,95. Voor minder heb je daar de hele 7.1 set voorPiet91 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:52:
pricewatch: Philips AVR9900
Pricewatch: €856.95 -> Correct: €199 (morgen in de winkel van 16:00 - 17:00 uur)
Die receiver is altijd erg duur geweest, waarom weet ik niet. Hoge prijs van nu zal vooral mee te maken hebben dat dat ding nergens leverbaar is. Zo is onze 1.5 jaar oude TV nu ook véél duurder dan toen we 'm kochten.FeaR schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 16:06:
[...]
LOL @ €856,95. Voor minder heb je daar de hele 7.1 set voor
Verwijderd
De Philips AVR 9900 is intern identiek aan de NAD T-747, uitstekende koop voor € 199.Piet91 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 18:32:
[...]
Die receiver is altijd erg duur geweest, waarom weet ik niet. Hoge prijs van nu zal vooral mee te maken hebben dat dat ding nergens leverbaar is. Zo is onze 1.5 jaar oude TV nu ook véél duurder dan toen we 'm kochten.
Bedankt voor de link.Whizzy schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 16:48:
[...]
Ik ken het merk verder niet maar: http://www.hifistudio79.n...taga-audio-tav606-v2.html lijkt me geen geld....
Deze man ( Dennis ) reageert zeer snel op de mail.
De prijzen van zijn luidsprekers zijn per set.
Toen ik dus terug mailde dat ik binnenkort eens op bezoek wou komen om het een en ander te beluisteren kreeg ik onderstaande mail terug.
" Helemaal goed,wij hebben meerdere betaalbare luidsprekers die erg goed presteren,dus dan gaan we even op ons gemak het 1 en ander aansluiten.neemt u svp uw eigen muziek dan ook mee?! Dat is de muziek waarmee u graag speelt.
Zorg ik voor een bak koffie
Mvg Hifistudio79
Dennis "
Natuurlijk neem ik dan mijn eigen zeer variabele muzieksmaak mee.
Hij is nu zelfs nog maar €334,-!knuppelhout schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 17:13:
En: denon 2113 voor 379 bij saturn. Met de 15% korting van de ah een hele mooie prijs... Besteld!
vervolg:
GVD na telefonisch annuleren van de order blijkt de prijs gestegen naar 499E! aanpassen naar de betere prijs van een bestaande order kon niet
Heb wel een print screen van de denon in mijn winkelwagentje, maar ik ben benieuwd of dit nog wat wordt...
[ Voor 45% gewijzigd door knuppelhout op 25-02-2013 11:00 ]
http://hificorner.nl/speakers/boekenplank/a26-wit.html
Rookworst zonder 'r' is ookworst
Indien u hem online betaald heeft kan u hun gewoon aan de deal houden.knuppelhout schreef op zondag 24 februari 2013 @ 19:36:
klopt, heb gemaild, hij is nog niet verstuurd en volgens mij doet saturn in zulke gevallen niet zo moeilijk toch? icm de 15% korting van de bonnen = 285,75
vervolg:
GVD na telefonisch annuleren van de order blijkt de prijs gestegen naar 499E! aanpassen naar de betere prijs van een bestaande order kon niet
Heb wel een print screen van de denon in mijn winkelwagentje, maar ik ben benieuwd of dit nog wat wordt...
Mijn vriend heeft de Onkyo TX-NR 414 ook voor een verkeerde prijs gekregen, vandaar ook niet de gemaakte bezorgdatum nagekomen, maar zonder mankeren is het wel geleverd.
De zwarte uitvoering die wij hebben staan is offline gehaald en de zilveren uitvoering is 100 euro duurder.
Mijn vriend had dus niet in de gaten dat de prijs lager was en had eerst info aan de telefoon gevraagd, dat is door saturn ( mediamarkt bevestigd ) en geleverd.
Tot morgen 12 uur ('s middags dus) de pricewatch: Harman Kardon Go + Play II 2.0 (Zwart)
(vanafprijs dus €249) bij Redcoon voor €169 + €7.99 verzendkosten.

[ Voor 9% gewijzigd door Piet91 op 12-06-2013 00:53 ]
Tot 12 uur morgenvanmiddag.

Ik ben niet zo bekend met audio en dergelijke maar ben wel op zoek naar een nieuw setje. Is dit wat?
http://www.1dayfly.com/nl...&utm_content=site-1436902|link-773519&zanpid=1780622818812584960

[ Voor 11% gewijzigd door LordKnox op 14-06-2013 16:02 ]
>> Signature?
Review: http://www.chip.de/meinungen/Blaupunkt-LS-250--179148.htmliamjustin schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 16:02:
Vandaag de Blaupunkt LS 250 in de aanbieding.
Ik ben niet zo bekend met audio en dergelijke maar ben wel op zoek naar een nieuw setje. Is dit wat?
http://www.1dayfly.com/nl...&utm_content=site-1436902|link-773519&zanpid=1780622818812584960
[afbeelding]
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Bij de Aldi is vanaf zaterdag 29-06 een EnVivo Internet radio-adapter te koop.

"Upgrade uw huidige stereoinstallatie met deze eenvoudig aan te sluiten en te installeren internet radio-adapter. Eenmaal aangesloten heeft u direct toegang tot de tienduizenden radiostations die het internet rijk is. Daarnaast kunt u via Bluetooth of WiFi (DLNA) contact met de adapter maken om zo bijvoorbeeld iTunes® vanaf uw telefoon op uw home-stereo te beluisteren. Door dit eenvoudige apparaat is uw bestaande stereo helemaal klaar voor dit internettijdperk."
Dat is alles wat ik er over kan vinden.
Is er iemand die meer van dit apparaat weet?
Geen slechte dealBeste forumleden.
Zoals jullie weten komt binnenkort de nieuwe SR-7008 er aan, nu word de SR-7007 dus uitgefaseerd.
Marantz Europa wil nu van haar voorraad af en hebben o.a. mij benaderd, koop ik het niet gaat het naar de eerst volgende partij (kan goed in Duitsland zijn)
Wat ze mij aanbieden : wij moeten in partijen van 22 stuks tegelijk kopen !, zoals jullie snappen is dat ook voor mij een behoorlijke investering.
Ik wil dus met jullie deze actie maken :
Zijn er op zijn minst 6 afnemers kan ik jullie een SR-7007 aanbieden voor 789,00 Euro per stuk ! (nieuw in doos)
Deze actie gaat vanaf vandaag in en is geldig t/m Zaterdag.
Heb ik minimaal 6 aanbetalingen of 6 volledige betalingen ga ik het bestellen en kan ik vanaf volgende week gaan uitleveren.
Je mag deze aanbieding door linken naar alle andere fora !
Bestellen kan alleen via een PM van HT-Forum.
Gr,
Marcel / HCHiFi
Verwijderd
http://www.1dayfly.com/nl/nl/idayfly/
Een zwarte Onkyo NR-616 refurbished voor +- € 250 incl. verzenden.
In de pricewatch vanaf € 299 (zilveren versie) en € 349 (zwarte versie).
toettoett
http://www.redcoon.nl/B46...604-Zwart_71-AV-receivers
Pricewatch: http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=NR1604 Min € 549
Kieskeurig: http://www.kieskeurig.nl/receiver/marantz/nr1604/prijzen/bezorgen/1296678 min € 549 na Redcoon
PW: €99 (2 webshops waarvan 1 uitverkocht; rest is €117+)
http://www.ibood.com/nl/nl/: €49.95 + €5.95.

[ Voor 58% gewijzigd door Piet91 op 23-09-2013 00:10 ]
Let op! Alleen audio en hifi aanbiedingen, dus geen beeld / pc / game spul...