[Aanbiedingen] Audio en HiFi - Deel 15 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-06 09:37
Nu bij Teufel wederom nieuwe aanbiedingen (Black Deals):
https://www.teufelaudio.nl/black-deals.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anticlock
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-01 17:02
thread al tijdje niet meer actief precies.

is er ergens een thread voor black friday koopjes die gespot worden voor surround receivers/speakers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandisimo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-02 22:06
anticlock schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 20:35:
thread al tijdje niet meer actief precies.

is er ergens een thread voor black friday koopjes die gespot worden voor surround receivers/speakers ?
Black Friday / Cyber Monday 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anticlock
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-01 17:02
vielen dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-06 22:00
De Sonos Playbar is nu EUR 599,- incl. verzenden bij Amazon.de:
pricewatch: Sonos Playbar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zumgali
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 09:28
Bij Botman is de Monitor audio bronze 2 nu te krijgen voor €159,- per stuk

https://www.botman.com/pr...b8d0v5XktwAkaAsKhEALw_wcB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-05 23:04
Audio-Time in Breda stopt ermee. Er is uitverkoop https://www.audio-time.nl/

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Storebaelt
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 13-03-2023
Wie nog op zoek is naar mooie en goede speakers, Bowers & Wilkins geeft deze maand een promotiekorting van 25% op bijv de 606 en de 607 boekenkastspeakers, zolang de voorraad strekt. Niet overal meer voorradig. In wit en zwart verkrijgbaar. Check je leverancier. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-06 15:34
Storebaelt schreef op woensdag 22 april 2020 @ 11:27:
Wie nog op zoek is naar mooie en goede speakers, Bowers & Wilkins geeft deze maand een promotiekorting van 25% op bijv de 606 en de 607 boekenkastspeakers, zolang de voorraad strekt. Niet overal meer voorradig. In wit en zwart verkrijgbaar. Check je leverancier. :+
Eigenlijk oftopic! :D

offtopic:
Prijs daling is ook goed te zien in de Pricewatch pricewatch: Bowers & Wilkins 607 (Wit, Zwart)

[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 22-04-2020 11:39 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kozue
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-05 11:49
Niet alleen offtopic, maar nog reclame ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-06 10:46

FeaR

In GoT we trust

Laatste posts komen uit Het Grote Vinyl Topic Deel 3, die posts waren hier meer op hun plek :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Storebaelt schreef op woensdag 22 april 2020 @ 11:27:
Zelfs dan nog niet echt een aanrader, het zijn niet echt geweldige luidsprekers. Het lijkt serieus alsof B&W niet eens moeite wil doen een goede luidspreker te produceren.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 22-04-2020 19:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
Anoniem: 159816 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 19:29:
[...]

Zelfs dan nog niet echt een aanrader, het zijn niet echt geweldige luidsprekers. Het lijkt serieus alsof B&W niet eens moeite wil doen een goede luidspreker te produceren.
Ik dacht altijd dat B&W een heel respectabel merk was. Zeker qua sound. Ga nu niet beweren dat het rommel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aljooge schreef op woensdag 22 april 2020 @ 19:48:
[...]

Ik dacht altijd dat B&W een heel respectabel merk was. Zeker qua sound. Ga nu niet beweren dat het rommel is.
Ze hebben inderdaad de naam, maar dat maakt de 606 nog geen goede luidspreker...

Voor het geld koop je ook Elac Debut Reference DBR-62 bijvoorbeeld, wat echt een veel betere luidspreker is. In de VS zou je Infinity R162's kunnen kopen, die zijn goedkoper én beter.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 22-04-2020 19:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:13

Major_ton

Shoot!

Anoniem: 159816 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 19:50:
[...]

Ze hebben inderdaad de naam, maar dat maakt de 606 nog geen goede luidspreker...

Voor het geld koop je ook Elac Debut Reference DBR-62 bijvoorbeeld, wat echt een veel betere luidspreker is. In de VS zou je Infinity R162's kunnen kopen, die zijn goedkoper én beter.
Persoonlijk heb ik ook liever een setje Elac luidsprekers, maar het zou je sieren wat meer vanuit je eigen mening te praten ipv in absoluten. Dan kan je wel beweren dat metingen voor versterkers alleszeggend zijn vwb het geluid, bij luidsprekers is dat niet (altijd) het geval. Er zijn nog genoeg mensen die na een middagje luisteren en vergelijken met een setje B&W luidsprekers de winkel uit lopen. Blijft er voor ons wat anders moois over om te kiezen :)

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Major_ton schreef op woensdag 22 april 2020 @ 20:08:
[...]

Persoonlijk heb ik ook liever een setje Elac luidsprekers, maar het zou je sieren wat meer vanuit je eigen mening te praten ipv in absoluten. Dan kan je wel beweren dat metingen voor versterkers alleszeggend zijn vwb het geluid, bij luidsprekers is dat niet (altijd) het geval. Er zijn nog genoeg mensen die na een middagje luisteren en vergelijken met een setje B&W luidsprekers de winkel uit lopen. Blijft er voor ons wat anders moois over om te kiezen :)
In dit geval praat ik in absoluten, omdat het duidelijk is dat B&W tegen alle bestaande kennis over wat een goede luidspreker maakt in is gegaan. Deze kennis is gebaseerd op decennia aan peer-reviewed onderzoek en elk nieuw onderzoek bevestigd elke keer weer dat wat we al decennia weten.

Overigens zegt luisteren in de winkel niets, daar "luister" je met je ogen en verwachtingen.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 22-04-2020 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

aljooge schreef op woensdag 22 april 2020 @ 19:48:
Zal vast wel per model of serie verschillen :)

Persoonlijk vond ik de beluisterde set (weet effe niet meer welke modellen het waren) veel te veel bass/laag weergeven en dat vind ik persoonlijk niet echt fijn.

Zoveel mensen, zoveel wensen...

/EDIT :
aljooge schreef op woensdag 22 april 2020 @ 22:29:
te veel bas ligt niet aan de speaker. Het is een kwestie van slecht/ niet equalizen, of dat de speakerzuilen te groot zijn voor de luisterruimte, of gewoon te dicht tegen de muur staan.
Totaal niet mee eens, maar dat maakt ook effe niet uit : We hadden het over aanbiedingen in dit Topic! :)

[ Voor 31% gewijzigd door nero355 op 22-04-2020 22:48 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
nero355 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 22:16:
[...]

Zal vast wel per model of serie verschillen :)

Persoonlijk vond ik de beluisterde set (weet effe niet meer welke modellen het waren) veel te veel bass/laag weergeven en dat vind ik persoonlijk niet echt fijn.

Zoveel mensen, zoveel wensen...
te veel bas ligt niet aan de speaker. Het is een kwestie van slecht/ niet equalizen, of dat de speakerzuilen te groot zijn voor de luisterruimte, of gewoon te dicht tegen de muur staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xa!pt
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-02 19:04
Voor degenen die deze koptelefoon nog op hun verlanglijst hadden staan: bij de ING nu fors goedkoper. Echter wel alleen verkrijgbaar in de zilveren variant. Wist niet zo snel een ander topic om dit te delen, maar het leek me wel een noemenswaardige aanbieding. :+

https://www.ing.nl/punten/productdetail/1003591

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:48
Lijkt mij dat dit soort zaken beter op Pepper gezet kunnen worden (waar het overigens al staat). Maar los van dat, binnenkort zullen de XM3 headphones uitgeleverd worden i.v.m. de Xperia 1 II pre-orders. Denk dat de V&A daarom ook redelijk vol gaat staan met de headphones :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdrongelen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-05-2024
Mijn vraag
...

Geen idee wie tweakers update of bijhoud want zie vaak fouten en niet benoemde winkels.
Hierbij een zeer fijne aanbieding gevonden

https://kordena-online.nl...bar-700-zwart-795347-2100

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Mooie deal. 140 euro goedkoper dan in de Tweakers lijst...
Black Friday aanbieding soort van

[ Voor 36% gewijzigd door jack zomer op 20-11-2020 21:41 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

€690,- v €623,-
Maar niet iedere aanbieder staat in PW.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
mdrongelen schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:29:
Geen idee wie tweakers update of bijhoud want zie vaak fouten en niet benoemde winkels.
Ter info: dat gaat automatisch. Specifieke producten moeten volgens mij wel handmatig worden toegevoegd. Met behulp van de EAN code worden vervolgens automatisch de prijzen opgehaald bij alle winkels die deze met tweakers delen.

Niet alle winkels maken hier gebruik van en dit automatische proces van prijzen ophalen gebeurt volgens mij niet real-time, waardoor prijzen kunnen afwijken.

Het kan misschien ook zijn dat een winkel de EAN code moet toevoegen aan hun producten om dit proces te laten werken, maar dat niet elke winkel dat doet. Ik weet niet precies hoe het gaat, maar wel dat het grotendeels automatisch gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:50
Dit topic is wat doodgebloed zie ik maar het past hier wel het beste denk ik, gaat namelijk niet om een Black friday aanbieding. En wie weet worden er binnenkort weer meer audio aanbiedingen gedeeld, zou leuk zijn.

Voor wie vandaag of morgen naar de Audio show iEar' in Tilburg gaat, ze hebben tijdens de show best leuke acties en aanbiedingen.

[ Voor 12% gewijzigd door musicfreak op 18-11-2023 09:28 ]

• Pharminepulse
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:19
Ook maar even hier melden: zowel stassenhifi als iear hebben momenteel hun blackfriday deals online staan.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
Let op! Alleen audio en hifi aanbiedingen, dus geen beeld / pc / game spul...