Nu bij Teufel wederom nieuwe aanbiedingen (Black Deals):
https://www.teufelaudio.nl/black-deals.html
https://www.teufelaudio.nl/black-deals.html
Black Friday / Cyber Monday 2019anticlock schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 20:35:
thread al tijdje niet meer actief precies.
is er ergens een thread voor black friday koopjes die gespot worden voor surround receivers/speakers ?
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
Eigenlijk oftopic!Storebaelt schreef op woensdag 22 april 2020 @ 11:27:
Wie nog op zoek is naar mooie en goede speakers, Bowers & Wilkins geeft deze maand een promotiekorting van 25% op bijv de 606 en de 607 boekenkastspeakers, zolang de voorraad strekt. Niet overal meer voorradig. In wit en zwart verkrijgbaar. Check je leverancier.
[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 22-04-2020 11:39 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Anoniem: 159816
Zelfs dan nog niet echt een aanrader, het zijn niet echt geweldige luidsprekers. Het lijkt serieus alsof B&W niet eens moeite wil doen een goede luidspreker te produceren.Storebaelt schreef op woensdag 22 april 2020 @ 11:27:
Wie nog op zoek is naar mooie en goede speakers, Bowers & Wilkins geeft deze maand een promotiekorting van 25% op bijv de 606 en de 607 boekenkastspeakers, zolang de voorraad strekt. Niet overal meer voorradig. In wit en zwart verkrijgbaar. Check je leverancier.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 22-04-2020 19:39 ]
Ik dacht altijd dat B&W een heel respectabel merk was. Zeker qua sound. Ga nu niet beweren dat het rommel is.Anoniem: 159816 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 19:29:
[...]
Zelfs dan nog niet echt een aanrader, het zijn niet echt geweldige luidsprekers. Het lijkt serieus alsof B&W niet eens moeite wil doen een goede luidspreker te produceren.
Ze hebben inderdaad de naam, maar dat maakt de 606 nog geen goede luidspreker...aljooge schreef op woensdag 22 april 2020 @ 19:48:
[...]
Ik dacht altijd dat B&W een heel respectabel merk was. Zeker qua sound. Ga nu niet beweren dat het rommel is.
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 22-04-2020 19:52 ]
Persoonlijk heb ik ook liever een setje Elac luidsprekers, maar het zou je sieren wat meer vanuit je eigen mening te praten ipv in absoluten. Dan kan je wel beweren dat metingen voor versterkers alleszeggend zijn vwb het geluid, bij luidsprekers is dat niet (altijd) het geval. Er zijn nog genoeg mensen die na een middagje luisteren en vergelijken met een setje B&W luidsprekers de winkel uit lopen. Blijft er voor ons wat anders moois over om te kiezenAnoniem: 159816 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 19:50:
[...]
Ze hebben inderdaad de naam, maar dat maakt de 606 nog geen goede luidspreker...
Voor het geld koop je ook Elac Debut Reference DBR-62 bijvoorbeeld, wat echt een veel betere luidspreker is. In de VS zou je Infinity R162's kunnen kopen, die zijn goedkoper én beter.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch
In dit geval praat ik in absoluten, omdat het duidelijk is dat B&W tegen alle bestaande kennis over wat een goede luidspreker maakt in is gegaan. Deze kennis is gebaseerd op decennia aan peer-reviewed onderzoek en elk nieuw onderzoek bevestigd elke keer weer dat wat we al decennia weten.Major_ton schreef op woensdag 22 april 2020 @ 20:08:
[...]
Persoonlijk heb ik ook liever een setje Elac luidsprekers, maar het zou je sieren wat meer vanuit je eigen mening te praten ipv in absoluten. Dan kan je wel beweren dat metingen voor versterkers alleszeggend zijn vwb het geluid, bij luidsprekers is dat niet (altijd) het geval. Er zijn nog genoeg mensen die na een middagje luisteren en vergelijken met een setje B&W luidsprekers de winkel uit lopen. Blijft er voor ons wat anders moois over om te kiezen
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 22-04-2020 20:40 ]
Zal vast wel per model of serie verschillenaljooge schreef op woensdag 22 april 2020 @ 19:48:
Ik dacht altijd dat B&W een heel respectabel merk was. Zeker qua sound. Ga nu niet beweren dat het rommel is.
Totaal niet mee eens, maar dat maakt ook effe niet uit : We hadden het over aanbiedingen in dit Topic!aljooge schreef op woensdag 22 april 2020 @ 22:29:
te veel bas ligt niet aan de speaker. Het is een kwestie van slecht/ niet equalizen, of dat de speakerzuilen te groot zijn voor de luisterruimte, of gewoon te dicht tegen de muur staan.
[ Voor 31% gewijzigd door nero355 op 22-04-2020 22:48 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
te veel bas ligt niet aan de speaker. Het is een kwestie van slecht/ niet equalizen, of dat de speakerzuilen te groot zijn voor de luisterruimte, of gewoon te dicht tegen de muur staan.nero355 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 22:16:
[...]
Zal vast wel per model of serie verschillen
Persoonlijk vond ik de beluisterde set (weet effe niet meer welke modellen het waren) veel te veel bass/laag weergeven en dat vind ik persoonlijk niet echt fijn.
Zoveel mensen, zoveel wensen...
[ Voor 36% gewijzigd door jack zomer op 20-11-2020 21:41 ]
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ter info: dat gaat automatisch. Specifieke producten moeten volgens mij wel handmatig worden toegevoegd. Met behulp van de EAN code worden vervolgens automatisch de prijzen opgehaald bij alle winkels die deze met tweakers delen.mdrongelen schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:29:
Geen idee wie tweakers update of bijhoud want zie vaak fouten en niet benoemde winkels.
[ Voor 12% gewijzigd door musicfreak op 18-11-2023 09:28 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq