Hehe dus je gebruikt nu ook geen HD's? Of worden die bij jou niet langzamer na 5 jaar gebruikVerwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 22:19:
[...]
Er zijn ook bedrijven die als ze een lijn aan producten aankondigen gewoon alle modellen binnen 1 week bij de distributeurs hebben en niet de prijzen verhogen naarmate er meer enthousiaste reacties komen op internet. Ik was ook niet van plan om een SSD te kopen. Dat ze snel trager worden weerhoud mij er voorlopig van. Dat zou niet mogen met opslag, gezien de gebruiker er niks aan kan doen dat windows met steeds meer prut komt die voor meer schijf activiteit zorgt op de achtergrond als het systeem niks aan het doen is. Ik wacht wel totdat dat probleem weg is en een ssd gewoon 5 jaar meegaat op dezelfde snelheid.
Je schets nu wel een heel erg negatief beeld, alsof alle SSD's snel trager worden. Dat SSD's "langzamer" kunnen worden klopt, maar dit is tot nu toe nog alleen maar aangetoond onder theoretische omstandigheden bij een enkele SSD. Of dit gedrag zich ook voordoet onder normaal gebruik is nog maar zeer de vraag.