Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 2] Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 129.536 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:11
Sorry mensen voor deze vraag. Maar zijn er al 16GB microSD kaartjes leverbaar? Ik kan ze namelijk nergens vinden, behalve hier op het plaatje in de OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:09

Erik80

Sinds 1980

nóg niet... (zoek ff op google)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:11
Erik80 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:47:
nóg niet... (zoek ff op google)
Ok! Thanks! Geen wonder dat ik al niets kon vinden! Wel jammer, de 12GB variant zou in de zomer al uitkomen, maar verwacht werd dat door de ontwikkelingen de 12 wel 16GB zou worden.

Maar goed. Nu is er dus alleen nog maar de 8GB. Moeten we het daar maar mee doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:23
JaMaaT schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:54:
[...]

Ok! Thanks! Geen wonder dat ik al niets kon vinden! Wel jammer, de 12GB variant zou in de zomer al uitkomen, maar verwacht werd dat door de ontwikkelingen de 12 wel 16GB zou worden.

Maar goed. Nu is er dus alleen nog maar de 8GB. Moeten we het daar maar mee doen!
Goedkoopste 8 Gb kaartjes vind je momenteel op Samenkopen. Je moet een weekje geduld hebben maar dan is 26 euro (inclusief verzenden) ook niet veel geld als je het mij vraagt (Sandisk class 4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:59
Ik heb mij geabonneerd via de meegeleverde RSS reader op de Dance Departement podcast. Hij vindt de podcasts en download ze netjes. Echter zet ie het resulterende bestand neer met een .MP3 extensie (waar mijn N80 er een .MP4 van maakt).
De bronbestanden zijn echter .m4a (MPEG4 part 14) bestanden, en de mediaplayer op de Touch Pro kan er zo niets mee. Als ik ze via mij PC hernoem to .MP4 dan kan ik ze wel afspelen, maar in de RSS reader niet zichtbaar als reeds gedownloade podcasts (die zoekt dus de .mp3 bestanden).

1. Hoe krijg ik ze standaard goed opgeslagen (en dus afgespeeld)?
2. Hoe kan ik bestandsextensies tonen (en dus wijzigen) in WM6.1 File Explorer?
3. Zijn er andere / betere programma's voor podcasts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Camiel schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:07:
[...]

Goedkoopste 8 Gb kaartjes vind je momenteel op Samenkopen. Je moet een weekje geduld hebben maar dan is 26 euro (inclusief verzenden) ook niet veel geld als je het mij vraagt (Sandisk class 4)
Nog beter: http://www.amazon.co.uk/S...ics&qid=1219679286&sr=8-6

Heb ik besteld. +- 27 e voor de class 6 versie, waarbij dus ook de USB cardreader zit! I love Amazon!
Heb mn mobiel toch nog niet dus wachten maakt niet uit.

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRight
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-11-2024

bRight

digitaal

Vandaag heb ik mijn Touch Pro NL laten opsturen voor onderzoek omdat het het toestel zichzelf telkens rebootte (na 10-15 minuten), of soms zelfs niet wilde opstarten.
Ik hoop dat het een hardwarefout is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds 3 dagen de Touch Pro. Ben er erg tevreden mee, maar heb wel een vraagje.
Ik zie nergens een lampje knipperen ten teken dat de GSM aanstaat of bluetooth of Wifi.
Is er bij mij een ledje kapot, of heeft iedereen dit? Kan er ook niks over in het manual vinden. Toni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 18:59:
Heb sinds 3 dagen de Touch Pro. Ben er erg tevreden mee, maar heb wel een vraagje.
Ik zie nergens een lampje knipperen ten teken dat de GSM aanstaat of bluetooth of Wifi.
Is er bij mij een ledje kapot, of heeft iedereen dit? Kan er ook niks over in het manual vinden. Toni
Daar is volgens mij geen ledje voor. Je kunt het alleen maar zien als je hem ff uit de slaapstand haalt en dan kijkt in de taakbalk bovenin. Daar zie je alle activiteiten enzo.

Heeft iemand een duidelijke instructie hoe ik via bluetooth activesync kan gebruiken?? Het lukt mij dus echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-09 07:34
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 19:07:
[...]

Daar is volgens mij geen ledje voor. Je kunt het alleen maar zien als je hem ff uit de slaapstand haalt en dan kijkt in de taakbalk bovenin. Daar zie je alle activiteiten enzo.

Heeft iemand een duidelijke instructie hoe ik via bluetooth activesync kan gebruiken?? Het lukt mij dus echt niet.
start, programma's, active sync.

Daar kies je uit het menu uit "verbinden via bluetooth"..

[ Voor 5% gewijzigd door Boyd op 25-08-2008 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamepie56 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 19:18:
[...]

Ja, en dan? Ik krijg dan telkens de melding dat er geen partnerverband is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 15:48
Gamepie56 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:08:
Wie van jullie heeft de snelheidstweaks uitgevoerd op de touch flo, die nu grijze/gestreepte schermen krijgen?

Ik wel namelijk.. Misschien ligt het daaraan. Als iedereen die getweakt heeft dit heeft, dan ligt het misschien daaraan.
Ik heb geen tweaks gebruikt en heb ook die strepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

Had een vraagje over de proxy en Vodafone internet. Lees dat je dat moet uitzetten om bepaalde dingen als Hotmail en MSN te kunnen doen.
Is dat een legale optie of is dat eigenlijk niet de bedoeling volgens Vodafone? Zo'n proxy filtert toch alle gegevens en maakt bijv. plaatjes kleiner voordat je ze download op je mobiel?
Lijkt me raar om je proxy te moeten uitzetten om bepaalde dingen voor elkaar te krijgen, waarom is het met proxy niet gewoon mogelijk? Wil Vodafone iets tegengaan oid?

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamepie56 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 19:18:
[...]

Ok, het werkt al haha! En nou hopen dat het blijft werken.
Toch bedankt voor je reactie!

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2008 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb (nog) geen last van strepen gehad en wel paar tweaks erop staan.

Vandaag met HTC gebeld ivm mijn stylus probleem. Morgen wordt het toestel opgehaald bij mij thuis en meegenomen voor reparatie/vervanging.
Ik hoop op reparatie want het toestelletje is nu softwarematig zo goed als helemaal naar mijn zin, afwachten maar.

En anders beginnen we gewoon opnieuw met tweaken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freich schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 20:03:
Had een vraagje over de proxy en Vodafone internet. Lees dat je dat moet uitzetten om bepaalde dingen als Hotmail en MSN te kunnen doen.
Is dat een legale optie of is dat eigenlijk niet de bedoeling volgens Vodafone? Zo'n proxy filtert toch alle gegevens en maakt bijv. plaatjes kleiner voordat je ze download op je mobiel?
Lijkt me raar om je proxy te moeten uitzetten om bepaalde dingen voor elkaar te krijgen, waarom is het met proxy niet gewoon mogelijk? Wil Vodafone iets tegengaan oid?
Zelf heb ik dit al aangekaart bij Vodafone. In eerdere berichten schreef ik, dat men er mee bezig was, echter ze vertelden niet erbij wanneer dat euvel van hun proxy eindelijk over is.

Je proxy uitzetten is niet illegaal en kan je gerust doen. Nadeel is dan echter dat je dan niet de live.vodafone sites kan benaderen.

Ik kan mij voorstellen waarom ze met een proxy wat dingen blocken. Ze vinden het blijkbaar niet prettig als er via hun netwerk heel veel data wordt verwerkt. [ook zij moeten dokken voor bijvoorbeeld streams van derden zoals youtube]Hun onbeperkt i-net is ook niet echt onbeperkt, Als je regelmatig hun "geschatte" verbruik [50Mb] overschrijdt zou je een waarschuwing kunnen krijgen. In principe zijn ze wel soepel over die 50Mb, maar regelmatig 500Mb slepen via hun netwerk, dat vinden ze niet prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:03
Is het een beetje een stevig toestel voor in je broekzak? Terwijl je gewoon van alles doet..?
En kan iemand me uitleggen wat je nou precies aan wifi hebt op zo'n telefoon als deze?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Mhmm, wil ik deze week mijn TP gaan bestellen, lees ik net dat TomTom er eentje uitbrengt in combinatie met TT7. Doet me twijfelen of ik niet moet wachten, aangezien het met de huidige politiek van TT maar afwachten is of ik 'm anders nog ooit legaal zou kunnen kopen.
nieuws: Tomtom bundelt nieuwe Navigator met HTC Touch Pro
Snap het toch niet wat ze daar doen, waarom verkopen ze die software niet gewoon, mensen die 'm illegaal willen hebben, hebben 'm toch al. En ik als zakelijke gebruiker, die 'm legaal wil hebben, krijgt daar de kans niet voor.

Is het bij TT trouwens mogelijk om de sofrware over te zetten naar een andere SD-kaart?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

Had mn reactie van Bodyguardz.com terug n.a.v. mijn vraag over wanneer ze skin voor de Pro krijgen eventueel:

We appreciate your interest in our product. I will send your request to our research and development department. Once we have the demand, we can get the phone and create a BodyGuard. Please feel free to check in with us in the next couple of weeks. Thank you for your patience.

April Hodson
Customer Support
NLU Products

Vaag dat voor de Diamond genoeg skins zijn van Zagg, Bodyguardz enz. Maar dat ze dan niet het logische vervolg succes van de Pro zien aakomen...

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wokkelz schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 21:03:
Is het een beetje een stevig toestel voor in je broekzak? Terwijl je gewoon van alles doet..?
En kan iemand me uitleggen wat je nou precies aan wifi hebt op zo'n telefoon als deze?

Bedankt!
Ja hoor, tis een stevig toestel. Ik maak trouwens wel gebruik van die pouch. Is toch wel goed voor de duurzaamheid van je toestel.

Wifi is handig als je thuis wilt internetten. Het gaat allemaal net wat sneller. En bovendien zijn er op diverse locaties vaak ook vrij toegankelijke netwerken waardoor je dus lekker snel kan internetten ipv gebruik te maken van het dataverkeer. Het is dus vooral handig voor mensen zonder data abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:03
Bedankt voor je snelle reactie!

Als het een lekker stevig toestel is dan denk ik dat het mn nieuwe foon gaat worden!
Nu wil ik eigenlijk alleen nog weten of er makkelijk mee te bellen (of gebelt worden) is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wokkelz schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 21:22:
Bedankt voor je snelle reactie!

Als het een lekker stevig toestel is dan denk ik dat het mn nieuwe foon gaat worden!
Nu wil ik eigenlijk alleen nog weten of er makkelijk mee te bellen (of gebelt worden) is?
Bellen en gebeld worden is wel even wennen. Vooral omdat je eigenlijk het gevoel mist van de echte toetsen wanneer je een nummer in voert. Voor de rest zijn de contacten goed te bereiken middels een handige scroll aan de linkerkant. Ik denk dat je je in het begin ervaart als een tikkeltje omslachtig maar dat is een kwestie van wennen denk ik.

En wanneer je gebeld word is het een kwestie van de opneemtoets in te drukken of op het beeldscherm de toets aanraken. Prima te doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier weer even een accu update!

Ik heb nog steeds 6 van de 10 blokjes accu. Vanmorgen om 7 uur van de lader, om 10:30 had ik nog maar 7 blokjes, vervolgens mijn netwerkband van "auto" afgehaald. Tot 18:00 uur met die 7 blokjes kunnen doen. Daarna een paar filmpjes bekeken die ik gisteren had gemaakt en momenteel zit ik vanaf 18:00 aan de 6 blokjes. Ik moet er wel bij zeggen dat ik verder niet heb gebeld en ook niet ben gebeld, oftewel: Weinig tot niks met het toestel gedaan vandaag.

Die bewuste netwerkbandkeuze en het netwerktype (GSM) lijken dus erg positief uit te pakken. (telfort)
Ik ga hem vannacht weer eens aan de lader hangen en morgen maar weer eens kijken wat er gebeurd. Ik laat het wel weer even weten.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09 23:49

MXL

Als ik netwerktype GSM selecteer krijg ik alleen nog maar GPRS, dit geeft een rete trage verbinding. Op auto pakt hij alle verbindingen.

Powered by Solarfrontier 3060 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freich schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:50:
[...]

Heb ik besteld. +- 27 e voor de class 6 versie, waarbij dus ook de USB cardreader zit! I love Amazon!
Of je besteld 'm hier.... http://www.mediatrader.nl...product.php?productid=103 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 11:32
Freich schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:50:
[...]

Bij belcompany voor 30 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

Dat is de class 4. Die van mij is class 6.

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
ZFLaSH schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 19:53:
[...]

Ik heb geen tweaks gebruikt en heb ook die strepen.
Ik heb vanalles liggen rotzooien en ook al die snelheidstweaks gedaan.. maar heb nog nooit het probleem gehad dat jullie hier schetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markstund
  • Laatst online: 17-09-2024
ik heb een tijdje geleden onderstaand bericht gestuurd maar daar is maar door 1 persoon op gereageerd... dus nogmaals

ik krijg maar geen verbinding met mijn bluetrek oortje met mijn htc. ik lees dat meer mensen problemen hebben met bluetooth en HTC iemand nog tips? of ervaringen?

ook heb ik geprobeerd mijn pda herkenbaar te maken enzo maar het lukt steeds maar niet.

en wat ik ook merk is dat het erg lastig is om als je in een keuze menu zit als je aan het bellen bent om het nummertje te kiezen, moet via het hardware-toetsenbord namelijk. en steeds gaat je scherm uit, ik heb er expres niet voor gekozen de tweak uit te voeren dat mijn scherm aanblijft want meestal dat ik naar een nummer met keuze menu bel is het toch tegen lokaal tarief of zelfs gratis. maarja het blijft lastig. eerst je scherm weer aanzetten en dan toetsen en daarnaa houd je hem tegen je oor om te luisteren en meteen weer mag je alles weer herhalen voor het volgende menu. en dan te bedenken dat ik de tweak voor als het scherm uitgaat meteen de toetsenblok erop gaat aan heb staan :|

[ Voor 32% gewijzigd door markstund op 26-08-2008 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
markstund schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:37:
ik krijg maar geen verbinding met mijn bluetrek oortje met mijn htc. ik lees dat meer mensen problemen hebben met bluetooth en HTC iemand nog tips? of ervaringen?
Ik heb geen bluetooth problemen gehad naar de PC toe, en ook niet naar mijn jabra BT3030 vanaf de Touch Pro.

Als je zegt geen verbinding, bedoel je dan dat het discoveren al niet lukt, of het pairen niet, of het gebruik na het pairen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NuKeM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:49
De carkit deed het hier ook netjes via bluetooth. Telefoonboek werd ook mooi verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
zijn er mensen die de htc touch pro desktop cradle in bezit hebben?

Duurt het laden hier net zo lang mee als via de normale oplader? Of heeft deze intern een andere techniek waardoor er meer stroom doorheen gejaagd kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Ik heb nu 2 dagen geen strepen meer gehad na wat tweaks te hebben geprobeerd. Ik zag nl. dat sommige waardes bij mij anders stonden (sommige zelfs in de "getweakte" waarde die ik dan naar de "originele" waarde heb gezet). De volgende aanpassing heeft bij mij het meeste effect gehad op stabiliteit van TouchFlo:

HKLM\System\Storagemanager\Fatfs = 0

Deze stond bij mij standaard op 1 maar op de tweaksite zou deze voor betere performance ook op 1 moeten staan. Op waarde 0 crashed TouchFlo3D niet meer (geen strepen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
HardSPL is eindelijk uit!!!
Whoohoooo

Kunnen we er eindelijk andere roms opzetten :)
Staan er al een paar op XDA..Vanavond maar eens mee spelen :)

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Viel met trouwens op dat de volume knopjes nog wel reageren als je toetsenblok aan hebt staan... Lekker handig, al een paar keer gebeurd dat het volume heel zacht stond omdat ik in m'n broekzak dat veranderd heb blijkbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
Dacide schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:20:
zijn er mensen die de htc touch pro desktop cradle in bezit hebben?

Duurt het laden hier net zo lang mee als via de normale oplader? Of heeft deze intern een andere techniek waardoor er meer stroom doorheen gejaagd kan worden?
Als ik het goed heb laad het apparaat veel sneller aan de burolader dan aan een USB aansluiting. Uit mijn hoofd levert een USB aansluiting op de PC slechts 500mah en de burolader 1A (staat er ook op bij output. Als je dus je bureaulader aansluit op je cradle dan laadt ie sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
(jarig!)
De MDA vario is nu overigens ook te koop:
http://www.t-mobile.nl/pe...oneDetails&ProductId=4648

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80

Erik80

Sinds 1980

best wel duur eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
zeker duur voor een branded en (volgens mij) sim-locked toestel. Ik vind de HTC versie ook stijlvoller door de iets vierkante vorm. Ben benieuwd of het een beetje een hit gaat worden deze telefoon.
Ik ga binnen enkele dagen de video-out kabel er bij kopen. De telefoon wordt dan meteen mijn vervanger voor een Archos mediaplayer. Kwaliteit is natuurlijk niet exact hetzelfde maar het scheelt wel in de kosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamepie56 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:10:
Viel met trouwens op dat de volume knopjes nog wel reageren als je toetsenblok aan hebt staan... Lekker handig, al een paar keer gebeurd dat het volume heel zacht stond omdat ik in m'n broekzak dat veranderd heb blijkbaar..
Even na het vegrendelen de aan/uitknop kort indrukken... 8)

Heb het probleem ook gehad en dit voorkomt het harder of zachter gaan van de TP.
Klokje blijft bij mij daardoor ook doorlopen tijdens vergrendeling.

Mijn TP is vanochtend opgehaald en retour gegaan naar HTC voor(hopelijk) reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 16:07

Twan V

...en er stralend uitzien

• 4GB intern geheugen
Waarom zit er bij de MDA-versie 4GB intern en bij de HTC-versie niet? Of snap ik de specs nu niet?

Zou dat het prijsverschil verklaren?

[ Voor 52% gewijzigd door Twan V op 26-08-2008 12:50 ]

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:21
Twan V schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:49:
[...]

[...]

Waarom zit er bij de MDA-versie 4GB intern en bij de HTC-versie niet? Of snap ik de specs nu niet?

Wellicht dat hiermee een standaard meegeleverd 4 GB geheugenkaartje bedoeld wordt, wat je eventueel zelf kunt vervangen door een 8 GB kaartje

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
Twan V schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:49:
[...]

[...]

Iemand heeft een Copy-Paste gedaan van de Compact IV advertentie, want als je op het tabblad Specificaties kijkt staat wel gewoon: 512 MB uitbreidbaar met SD kaarten.

Overigens is deze variant inclusief de 2 GB SD kaart € 0,95 duurder dan de HTC Touch Pro bij 2Call zonder SD kaart bij een Flex 30 abbo. En hij heeft een platte achterkant, wat ook wel fijn is als je het neerlegt en wil tikken / typen (geen gewiebel).

Alleen het T-Mobile logo en het later leverbaar zijn hebben mij ervan weggehouden, waarschijnlijk is het bij verlengen (wat ik heb gedaan) in de T-Mobile webshop nog goedkoper.
Edit: net even gecheckt, en inderdaad: bij verlenging van Flex 30 in de webshop kost het toestel € 59,95

[ Voor 5% gewijzigd door Coromoto op 26-08-2008 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 19:10
Het is een fout van T-Mobile, er zit 512MB intern en er wordt een 2GB kaartje meegeleverd. De highlights zijn gewoon gekopieerd van de Diamond, maar ze kloppen dus niet. 2GB meeleveren is gewoon slecht, 4GB had ik wel normaal gevonden, maar iedereen die geen MicroSD heeft liggen, haalt wel een 8GB. Hopelijk gaat de prijs ver omlaag met de introductie van de nieuwe abbo's in september. Overigens, op het pocketinfo.nl forum, claimt iemand de Vario IV te hebben. Hij heeft alleen nog geen foto's d'r op gezet helaas.

Op XDA-dev wordt ook steeds meer melding gemaakt van de grijze-schermen business.. In het Issues-list topic meldt iemand dat de PowerManagement dingen in de AdvancedConfig hem problemen opleveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de TP (NL-versie) nog niet getweaked en ben er eigenlijk al wel erg tevreden over. De TP bedienen is best wennen, maat omdat ik een Qtec 9090 gewend ben is er toch wel heel veel herkenbaar, v.w.b. de settings.
De alrmclock functie is echter ronduit uit waardeloos dus daar moet maar snel een 3rd party pakketje voor komen, iemand een aanrader?

Dan nog even een vraagje over Hyves benaderen via de TP. Wanneer ik de Opera browser daar voor gebruik krijg ik een melding op mijn Hyvesstartpagina dat Hyves deze browser (opera dus) niet ondersteunt. Ik krijg inderdaad mijn inbox/berichten niet te zien.
Wanneer ik vervolgens de windows IE start en naar hyves.nl ga krijg een na verbindings fout "de pagina die u zoekt, kan niet worden gevonden als gevolg van een onbekende fout 0x80072f7c"
Bij mijn Qtec ga ik echter wel automatisch naar de mobi versie van hyves.nl

Iemand enig idee wat hier aan de hand is en wat hier aan te doen is? _/-\o_

(b.t.w. Ik zit bij t-mobile en eventuele proxy staat zover ik kan zien, uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
(jarig!)
Coromoto schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:03:
Alleen het T-Mobile logo en het later leverbaar zijn hebben mij ervan weggehouden, waarschijnlijk is het bij verlengen (wat ik heb gedaan) in de T-Mobile webshop nog goedkoper.
Edit: net even gecheckt, en inderdaad: bij verlenging van Flex 30 in de webshop kost het toestel € 59,95
Waar kan je die prijzen controleren?

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RezzZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-05 10:51
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:15:
De alrmclock functie is echter ronduit uit waardeloos dus daar moet maar snel een 3rd party pakketje voor komen, iemand een aanrader?
wat is er zo waardeloos? gewoon wijzertjes pakken en slepen naar de tijd die je wilt hebben. Best handig vind ik zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Ik vond het alarm ook echt klote in het begin... maar nu ik eraan gewend ben heb ik er totaal geen moeite meer mee.. idd ff snel de wijzertjes beetpakken en slepen maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
Gisae schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:16:
[...]

Waar kan je die prijzen controleren?
Als je als T-Mobile klant inlogt op de webshop kan je kiezen voor contractvernieuwingen. De normale abbo's (geen verlenging dus) kan je ook zonder klant te zijn daar bekijken.

Ik heb een aantal keer nu gehad dat mijn toestaanslagen sommmmmms blijven hangen bij het werken met de hardware toetsen in Opera. Het lijkt wel alsof de verwerking / applicatie even hangt en daardoor vele toetsaanslagen registreert. Het gebeurt met meerdere toetsen, dus het zijn niet de toetsen zelf die blijven hangen is mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
RezzZ schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:34:
[...]

wat is er zo waardeloos? gewoon wijzertjes pakken en slepen naar de tijd die je wilt hebben. Best handig vind ik zelf...
Wat ik erg iritant vind, (misschien een instelling?)
Maar als mijn alarm afgaat, dan hoor ik alleen 't geluid+trillen...
En ik zie bovenin de balk zo'n alarmsymbooltje staan.

Maar de knoppen snooze/etc... die heb ik niet in beeld...
Moet ik eerst op dat symbooltje klikken, en dan pas krijg ik de optie om de wekker uit te zetten...

Zeer iritant! vooral als je net wakker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:15:
Ik heb de TP (NL-versie) nog niet getweaked en ben er eigenlijk al wel erg tevreden over. De TP bedienen is best wennen, maat omdat ik een Qtec 9090 gewend ben is er toch wel heel veel herkenbaar, v.w.b. de settings.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=420317 misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coromoto schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:53:
[...]

Ik heb een aantal keer nu gehad dat mijn toestaanslagen sommmmmms blijven hangen bij het werken met de hardware toetsen in Opera. Het lijkt wel alsof de verwerking / applicatie even hangt en daardoor vele toetsaanslagen registreert. Het gebeurt met meerdere toetsen, dus het zijn niet de toetsen zelf die blijven hangen is mijn idee.
Ja! Heb ik ook precies hetzelfde! Soms heb ik het wel en soms ook niet. Ik weet ook niet waar het aan zou kunnen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TripleQ schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:00:
[...]

Moet ik eerst op dat symbooltje klikken, en dan pas krijg ik de optie om de wekker uit te zetten...

Dan wordt je wel beter wakker. Als je een snooze-knop van 5x5cm voor je neus hebt is de verleiding groot om door te slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 11:46
Ik heb een vraagje over de telefoon.
Weet iemand hoe je het volume harder kan zetten? Bij mij staat de hij al op maximum volume, maar wanneer hij overgaat is dat nog steeds niet hard genoeg voor mij. Ik stond gisteravond buiten met wat mensen te praten, en toen hoorde ik de telefoon niet eens afgaan.
Ik ben dus op zoek of er een soort Tweak is om het maximum volume harder te zetten.

Verder het verzoek of iemand met een NL versie hier een lijstje neer kan zetten van de standaard SMS teksten die je met de telefoon kan versturen.

Ook vind ik het irritant dat telkens als ik tijdens het surfen een forumlierveld selecteer, automatisch het on-screen keyboard in het scherm komt te staan. Ook als ik de telefoon heb uitgeklapt. Weet iemand hoe ik kan installen dat het keyboard niet steeds naar voren springt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RezzZ schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:34:
[...]

Dacide schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:43:
Ik vond het alarm ook echt klote in het begin... maar nu ik eraan gewend ben heb ik er totaal geen moeite meer mee.. idd ff snel de wijzertjes beetpakken en slepen maar. :)
Het istellen gaat ook wel ok (was ik ook zo gewend bij mijn Qtec) maar ik vind het snoozen behoorlijk omslachtig. Of ik doe iets heel erg ingewikkeld.... :?
Ziet er goed uit, heb ''m al binnen. Ga er vanavond eens mee spelen. Kan ik mss eidelijk afscheid nemen van mijn Qtec die ik nu als wekker gebruik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

TripleQ schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:00:
[...]

of je leest het topic door dat je wel een bericht in beeld kan krijgen.
Bij audio and notifications kan je display message aanvinken bij reminders

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
dyna18 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:35:
Ik heb een vraagje over de telefoon.
Weet iemand hoe je het volume harder kan zetten? Bij mij staat de hij al op maximum volume, maar wanneer hij overgaat is dat nog steeds niet hard genoeg voor mij. Ik stond gisteravond buiten met wat mensen te praten, en toen hoorde ik de telefoon niet eens afgaan.
Ik ben dus op zoek of er een soort Tweak is om het maximum volume harder te zetten.
LockTar in "Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 2]"
Verder het verzoek of iemand met een NL versie hier een lijstje neer kan zetten van de standaard SMS teksten die je met de telefoon kan versturen.
Verwijderd in "Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 2]"
Ook vind ik het irritant dat telkens als ik tijdens het surfen een forumlierveld selecteer, automatisch het on-screen keyboard in het scherm komt te staan. Ook als ik de telefoon heb uitgeklapt. Weet iemand hoe ik kan installen dat het keyboard niet steeds naar voren springt?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=420327

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

vandaag nieuwe htc screenprotectors gekregen. zit erop, maar echt blij ben ik er nog niet mee. Hoekje is lelijk geworden en helemaal recht krijg je ze all helemaal niet. Heb ook dat de lijmlaag btje ophoopt als het ware waardoor niet helemaal mooi is. Binnenkort maar eens de Brando protector proberen en dan bij bijv pdashop erop laten zetten

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 07:32
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:02:
[...]

Dan wordt je wel beter wakker. Als je een snooze-knop van 5x5cm voor je neus hebt is de verleiding groot om door te slapen.
Bij mijn k850i is het helemaal een ramp. Zitten 3 tiptoetsen vlak onder het scherm. Als de wekker gaat kun je met de middelste snoozen en met de rechter uitschakelen. Vaak pak ik mijn toestel op en duw automatisch met mijn vinger op uitschakelen (tijdens het vastpakken), hij vraagt niet om een bevestiging dus staat de wekker meteen uit....heb me er al eens door verslapen.

Dan liever omslachtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
De mensen die GPS aan de praat hebben, welke instellingen hebben jullie staan in External GPS Settings?

Met Google Maps lukt het mij niet, met Geotag Photo ook niet, HTC GPS Tool ook niet. Is ie stuk? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:58
MeIsTwisted schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:52:
vandaag nieuwe htc screenprotectors gekregen. zit erop, maar echt blij ben ik er nog niet mee. Hoekje is lelijk geworden en helemaal recht krijg je ze all helemaal niet. Heb ook dat de lijmlaag btje ophoopt als het ware waardoor niet helemaal mooi is. Binnenkort maar eens de Brando protector proberen en dan bij bijv pdashop erop laten zetten
Ik verwacht morgen, hooguit overmorgen mijn Invisible Shield protector. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TripleQ schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:04:
HardSPL is eindelijk uit!!!
Whoohoooo

Kunnen we er eindelijk andere roms opzetten :)
Staan er al een paar op XDA..Vanavond maar eens mee spelen :)

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=440
Doorgelezen maar misschien n00bish, wat doet HardSPL eigenlijk metje toestel?

te vroeg gepost |:( : btw, hardspl lets you flash custom firmwares.

beetje duidelijk nu, nog niet helemaal...
:)

Lees daar ook steeds het 3G verhaal...staat bij mij gewoon bovenin het schermpje...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coromoto schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:09:
De mensen die GPS aan de praat hebben, welke instellingen hebben jullie staan in External GPS Settings?

Met Google Maps lukt het mij niet, met Geotag Photo ook niet, HTC GPS Tool ook niet. Is ie stuk? :'(
Volgens mij hoef je helemaal niets te doen met die External GPS. Dat moet je juist gebruiken wanneer je met een echte externe GPS via bijv. Bluetooth werkt.

Je kan proberen ff via QuickGPS (Programma's --> QuickGPS) de laatste satelieten downloaden en dan Google Maps opstarten en dan gewoon een fix zoeken mbv de interne GPS. Let wel op dat je binnenshuis bijna onmogelijk een fix kan krijgen. Je moet echt ergens buiten staan of in de auto zitten.

Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:27:
[...]

Volgens mij hoef je helemaal niets te doen met die External GPS. Dat moet je juist gebruiken wanneer je met een echte externe GPS via bijv. Bluetooth werkt.

Je kan proberen ff via QuickGPS (Programma's --> QuickGPS) de laatste satelieten downloaden en dan Google Maps opstarten en dan gewoon een fix zoeken mbv de interne GPS. Let wel op dat je binnenshuis bijna onmogelijk een fix kan krijgen. Je moet echt ergens buiten staan of in de auto zitten.

Succes ermee!
QuickGPS data downloaden heb ik ook gedaan, maar geen fix gekregen.
Mag ik uit jouw antwoord concluderen dat je bij External GPS nog niks hebt veranderd? Wat heb je daar dan als default staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
Dank je, het antwoord van Meesters83 had ik gemist.
Echter LockTar geeft helaas geen oplossing voor mijn vraag. Zijn reactie komt er eigenlijk op neer dat hij het ook niet weet. Dus vandaar mijn vraag of iemand hier weet hoe je het maximum volume van je telefoon harder kan zetten.

Edit: blijkbaar ligt dit aan Opera. In alle andere applicaties heeft deze fix om het keyboard uit te zetten gewerkt. Daar komen de keyboards niet meer naar boven. Alleen bij Opera dus helaas wel.
Dus als iemand weet hoe je de keyboard popup in Opera uit kan zetten, dan graag.

[ Voor 17% gewijzigd door dyna18 op 26-08-2008 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coromoto schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:32:
[...]
QuickGPS data downloaden heb ik ook gedaan, maar geen fix gekregen.
Mag ik uit jouw antwoord concluderen dat je bij External GPS nog niks hebt veranderd? Wat heb je daar dan als default staan?
Ik heb inderdaad met External GPS helemaal niets gedaan.

GPS-programmapoort: COM4
GPS-harwarepoort: (Geen)
Baudrate: 4800
GPS automatisch beheren (aanbevolen): JA

Bij mij kreeg ie de eerste fix pas nadat ik een minuut of 10 in de auto zat rond te scheuren. Maar toen werkte ie ook meteen goed. Oh ja, ik kreeg die fix met tomtom. Dus heb het niet uitgeprobeerd met Google Maps.

Heb je in Google Maps ook wanneer je op "menu" klikt "GPS gebruiken" aangezet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
Enkele van mijn standaard SMS teksten:

"Ik ga nu uit ? weg en ben er om ? uur"
"Ik zit even op het toilet, ik bel je later terug" :+
"Ja schat, zo meteen" (zie hieronder) ;)

En een favoriet van mijn vrouw:
"Schat, kom je aub. naar bed?" :+ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:46:
[...]

Ik heb inderdaad met External GPS helemaal niets gedaan.

GPS-programmapoort: COM4
GPS-harwarepoort: (Geen)
Baudrate: 4800
GPS automatisch beheren (aanbevolen): JA

Bij mij kreeg ie de eerste fix pas nadat ik een minuut of 10 in de auto zat rond te scheuren. Maar toen werkte ie ook meteen goed. Oh ja, ik kreeg die fix met tomtom. Dus heb het niet uitgeprobeerd met Google Maps.

Heb je in Google Maps ook wanneer je op "menu" klikt "GPS gebruiken" aangezet???
GPS-programmapoort stond bij mij eerst op (none). Daarna op GPD1 en op COM4 geprobeerd, zonder resultaat vooralsnog. En ja, ik heb "GPS gebruiken" aangezet.

Misschien toch iets meer geduld opbrengen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coromoto schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:52:
[...]

GPS-programmapoort stond bij mij eerst op (none). Daarna op GPD1 en op COM4 geprobeerd, zonder resultaat vooralsnog. En ja, ik heb "GPS gebruiken" aangezet.

Misschien toch iets meer geduld opbrengen? :?
Denk het ook ja ;-)
Bij mij duurt het trouwens ook lang voordat ik een fix heb met Google Maps. Ga het dadelijk eens buiten uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 01:45:
[...]

- Wat ben je aan het doen?
- Alleen even kijken...
-Waar ben je?
- Kijk hier eens naar!
- Ik kom er zo aan.
- Ik ben wat later.
- Ik bel je terug.
- Dringend! Antwoord snel.
- We moeten gauw bijpraten.
Hartstikke bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
MeIsTwisted schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:49:
[...]

of je leest het topic door dat je wel een bericht in beeld kan krijgen.
Bij audio and notifications kan je display message aanvinken bij reminders
Thx!
Zal het vanavond eens testen, nu nog op mijn werk...

Zat ook al te kijken bij notificaties, maar ik vind een 'reminder' toch echt iets anders als mijn alarm...
Een reminder is als een outlook afspraak begint...

Maar wie weet:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
{Off-topic meester mode} Hartelijk bedankt, of hartstikke fijn, maar niet hartstikke bedankt!
Hartelijk is een bijvoegelijk naamwoord, terwijl hartstikke een bijwoord is. Per definitie kan je niet hartstikke bedankt zijn, wel bijvoorbeeld hartstikke dankbaar. Daarentegen kan je wel hartelijk iemand bedanken. Veel gemaakte fout, maar een van mijn pet-peeves!
{/Off-topic meester mode}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:49:
[...]

Even na het vegrendelen de aan/uitknop kort indrukken... 8)

Heb het probleem ook gehad en dit voorkomt het harder of zachter gaan van de TP.
Klokje blijft bij mij daardoor ook doorlopen tijdens vergrendeling.
Nee dat doe ik niet meer.. Want dan crashed Touch Flo.. Strepen e.d. Heb het ook uitgezet dat ie het na 1 minuut automatisch doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:43
Ik heb net 20 min geleden m'n Touch pro binnen gekregen maar heb meteen al een probleem.

Wou 'm natuurlijk meteen aanzetten en ff doorlopen en nu blijft ie hangen bij het 'uitlijnen'. Wat ik ook doe hij gaat niet verder. Dat + tekentje verschuift wel over de touchscreen maar daarna springt ie na 4x schuiven weer op 'uitlijnen'.

Bij uitlijnen staat 'tik stevig en precies op elke locatie op het scherm'. Ik tik me suf.

Wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Hanky74 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:34:
Ik heb net 20 min geleden m'n Touch pro binnen gekregen maar heb meteen al een probleem.

Wou 'm natuurlijk meteen aanzetten en ff doorlopen en nu blijft ie hangen bij het 'uitlijnen'. Wat ik ook doe hij gaat niet verder. Dat + tekentje verschuift wel over de touchscreen maar daarna springt ie na 4x schuiven weer op 'uitlijnen'.

Bij uitlijnen staat 'tik stevig en precies op elke locatie op het scherm'. Ik tik me suf.

Wat te doen?
Doe even een hard-reset en probeer het dan opnieuw.
Coromoto schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:12:
[...]

{Off-topic meester mode} Hartelijk bedankt, of hartstikke fijn, maar niet hartstikke bedankt!
Hartelijk is een bijvoegelijk naamwoord, terwijl hartstikke een bijwoord is. Per definitie kan je niet hartstikke bedankt zijn, wel bijvoorbeeld hartstikke dankbaar. Daarentegen kan je wel hartelijk iemand bedanken. Veel gemaakte fout, maar een van mijn pet-peeves!
{/Off-topic meester mode}
:D :D

---

Ik snap niet waar jullie GPS problemen vandaan komen.. Je moet gewoon van de instellingen afblijven. M'n tomtom deed de eerste keer 3 minuten erover.. en toen werkte ie.. Dat was rijdend, in de auto, telefoon op schoot zegmaar..

Google maps heb ik gisteravond even geprobeerd in de tuin.. Duurde nog geen 15 seconde.. Toen liet ie bijna exact zien waar ik zat.

[ Voor 42% gewijzigd door Boyd op 26-08-2008 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Mijn tomtom had binnen een minuut al de fix. Echt totaal geen probleem mee. Nu nog een houder zien te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZFLaSH schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:26:
Mijn tomtom had binnen een minuut al de fix. Echt totaal geen probleem mee. Nu nog een houder zien te scoren.
Same here met Google maps en de GPS aan... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
ik zelf ook nooit problemen, enkel de eerste paar keren.
ik moet gewoon buiten staan en minimaal een paar meter me verplaatst hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamepie56 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:22:
[...]

Nee dat doe ik niet meer.. Want dan crashed Touch Flo.. Strepen e.d. Heb het ook uitgezet dat ie het na 1 minuut automatisch doet.
Dus als jij je toestel vergrendeld en je zet via je aan/uit knop je scherm op zwart crasht de boel?

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
[quote]Gamepie56 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:37:
[...]

Doe even een hard-reset en probeer het dan opnieuw.

[...]

Helaas... al 2x gedaan en nog steeds wil ie niet voorbij 'uitlijnen'. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:06
Eerste paar x duurde de gps fix aardig lang.
Nu op de fiets of in de auto binnen 1min een fix, dus dat is wel redelijk.

Verder vind ik het heel irritant dat het scherm op zwart gaat, tijdens het bellen.
Heb de tweak geprobeerd alleen geen resultaat.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80

Erik80

Sinds 1980

Hanky74 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:05:

Helaas... al 2x gedaan en nog steeds wil ie niet voorbij 'uitlijnen'. :(
Hoe "tik" je? Als tikken of als stevig drukken en even vasthouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
Erik80 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:12:
[...]

Hoe "tik" je? Als tikken of als stevig drukken en even vasthouden?
Als ik kort 'tik' dan gebeurt er niks en verschuift het + tekentje niet. Als ik stevig druk en het iets vasthoud dan verschuift ie wel en komt ie na een paar keer drukken weer terug in het opnieuw uitlijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Accu Update!!

Vanmorgen om 7 uur van de lader. Nu heb ik nog 9 van de tien blokjes over. Heb wat met bluetooth gespeeld, muziekje geluisterd en 1 telefoongesprek gevoerd.

Het maakt dus echt gigantisch veel uit als je het netwerktype en de netwerkband van "auto" afhaald.
Althans in mijn geval zeker. Ik heb nu telfort/kpn. Vanaf november Vodafone met databundel dus welke instellingen ik dan het best kan doen zien we wel weer.

Ik ben weer helemaal blij met mijn touch pro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
Het werkt! Blijkbaar 'tikte' ik te hard of niet goed. :/ ... Maar m'n vriendin heeft het net in 5 minuten opgelost. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RezzZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-05 10:51
Hanky74 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:23:
[...]Als ik kort 'tik' dan gebeurt er niks en verschuift het + tekentje niet. Als ik stevig druk en het iets vasthoud dan verschuift ie wel en komt ie na een paar keer drukken weer terug in het opnieuw uitlijnen.
toch moet je kort tikken en zo zacht mogelijk. als je hard tikt reageert hij vervolgens ook alleen als je hard op knoppen drukt en dan wordt de locatie van je prik groter en wordt alles onnauwkeuriger. Lang indrukken lijkt me niet goed dus misschien wil hij daarna weer opnieuw... maar dat is maar een gok.

ik heb verder ook nooit last gehad van gps problemen. Even zeggen dat hij de interne gps moet gebruiken als dat kan en googlemaps en tt7 werken als een zonnetje. Ik heb nog nooit een instelling van de gps veranderd.

edit: ahh je was er al achter. fijn dat het werkt. nu kan je echt gaan spelen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door RezzZ op 26-08-2008 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

hoe is deze telefoon in vergelijking met een HTC TyTN II P4550 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:25:
Accu Update!!

Vanmorgen om 7 uur van de lader. Nu heb ik nog 9 van de tien blokjes over. Heb wat met bluetooth gespeeld, muziekje geluisterd en 1 telefoongesprek gevoerd.

Het maakt dus echt gigantisch veel uit als je het netwerktype en de netwerkband van "auto" afhaald.
Althans in mijn geval zeker. Ik heb nu telfort/kpn. Vanaf november Vodafone met databundel dus welke instellingen ik dan het best kan doen zien we wel weer.

Ik ben weer helemaal blij met mijn touch pro :)
is alleen vervelend dat je dan een HSDPA toestel hebt waar je HSDPA niet op kunt gebruiken omdat de dan het eind van de dag niet haalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:58
robbinonline schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:06:Verder vind ik het heel irritant dat het scherm op zwart gaat, tijdens het bellen.
Daar kwam ik dus vandaag achter, zwaar vervelend. :(

"Toets 3 om het bericht te verwijderen."
*WTF? Waar is 3? *schuift tobo uit*. Dat is dus idd waardeloos. Net alsof ik met mijn oorlel anders per ongeluk het gesprek beëindig.

------------------

De accuduur was de eerste 2 dagen krap 24 uur, maar zaterdag en zondag heeft hij beide uitgehouden op dezelfde batterij. :) Dit terwijl ik net zoveel speelde als voorheen. Vanochtend van de lader gehaald, en nu klok ik nog 4 streepjes. Voorzichtig aan toch maar weer laden vannacht.

En: ook ik heb "de vlek". Heeft het niet te maken met de antenne die erachter zit oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik mijn Touch Pro nu 3 dagen, telkens na 1 dag (24 uur) kon hij weer aan de lader... En dan heb ik er niet eens heftig mee 'gespeeld'. Kan er op de achtergrond iets zijn dat veel energie vraagt? Ik heb geen verbindingen open staan o.i.d. Hoop dat er bij mij ook nog verbetering in komt na een aantal keren laden... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:32:
Ik gebruik mijn Touch Pro nu 3 dagen, telkens na 1 dag (24 uur) kon hij weer aan de lader... En dan heb ik er niet eens heftig mee 'gespeeld'. Kan er op de achtergrond iets zijn dat veel energie vraagt? Ik heb geen verbindingen open staan o.i.d. Hoop dat er bij mij ook nog verbetering in komt na een aantal keren laden... :|
En op de achtergrond draaiende progjes heb je ook uitgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:50:
[...]

Dus als jij je toestel vergrendeld en je zet via je aan/uit knop je scherm op zwart crasht de boel?

:/
Zoals eerder vermeld.. na een uurtje ongeveer wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 11:32
robbinonline schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:06:
Eerste paar x duurde de gps fix aardig lang.
Nu op de fiets of in de auto binnen 1min een fix, dus dat is wel redelijk.

Verder vind ik het heel irritant dat het scherm op zwart gaat, tijdens het bellen.
Heb zelf het programma diamond tweak 0.5.werkt alles perfect mee.te vinden op de nieuwsgroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Ik heb mijn toestel nu 2 dagen niet aan de lader gehangen (alleen even 5 minuten aan de usb voor te syncen) en er zijn nog maar 3 blokjes af. Toch redelijk wat mee liggen spelen en bellen. BT, WLAN en Dataverbinding staan dicht en de netwerkselectie op auto. Zit bij KPN, dus het valt me tot nu toe echt niet tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
ZFLaSH schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:23:
Ik heb nu 2 dagen geen strepen meer gehad na wat tweaks te hebben geprobeerd. Ik zag nl. dat sommige waardes bij mij anders stonden (sommige zelfs in de "getweakte" waarde die ik dan naar de "originele" waarde heb gezet). De volgende aanpassing heeft bij mij het meeste effect gehad op stabiliteit van TouchFlo:

HKLM\System\Storagemanager\Fatfs = 0

Deze stond bij mij standaard op 1 maar op de tweaksite zou deze voor betere performance ook op 1 moeten staan. Op waarde 0 crashed TouchFlo3D niet meer (geen strepen).
Fatfs is een map... Welke waarde in die map moet ik wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Gamepie56 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 08:54:
[...]

Fatfs is een map... Welke waarde in die map moet ik wijzigen?
Oops, het is de waarde CacheSize

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:21
never mind, had ook niet goed gelezen ;)

[ Voor 86% gewijzigd door TheFes op 27-08-2008 09:25 . Reden: whoops ]

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El-Loco schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:00:
[...]

*WTF? Waar is 3? *schuift tobo uit*. Dat is dus idd waardeloos. Net alsof ik met mijn oorlel anders per ongeluk het gesprek beëindig.

------------------

De accuduur was de eerste 2 dagen krap 24 uur, maar zaterdag en zondag heeft hij beide uitgehouden op dezelfde batterij. :) Dit terwijl ik net zoveel speelde als voorheen. Vanochtend van de lader gehaald, en nu klok ik nog 4 streepjes. Voorzichtig aan toch maar weer laden vannacht.

En: ook ik heb "de vlek". Heeft het niet te maken met de antenne die erachter zit oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El-Loco schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:00:
[...]

Tsss ik had op het verkeerde knopje gedrukt haha en toen had ik alleen maar een tekst gequote:S

Je hoeft hem toch helemaal niet uit te schuvien? tik op je standby knop en dan linksonder op toetsenblok en je kunt cijfers ingeven lekker handig als je bv de rabofoon belt.
nergens voor nodig om je Pro uit te schuiven dus!
en ik vind het juist makkelijk dat hij op zwart gaat tijdens het bellen..bij mijn oude touch (die dit dus niet deed) starte ik steeds per ongeluk allerlei programma's op... nu moest ik dus steedshandmatig op de standby knop drukken dat is ook irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pj
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

pj

Heeft iemand ook (of een oplossing) dat tijdens een Tomtom sessie de route schokkend verloopt en met name achterloopt.

Een sneller SD-kaartje heeft een deel van het probleem opgelost. Maar nog altijd mis ik afslagen doordat het ding te laat is.

Met mijn Tytn II had ik hier totaal geen last van.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
1: Probeer zelf alvorens hier je vraag neer te dumpen!!
2: Kom je er niet uit, gebruik de search (juiste zoektermen bedenken)
3: Als je nog geen antwoord op je vraag hebt gevonden, stel je vraag, maar vermeld duidelijk wat je zelf al geprobeerd heb!!
4: Dit topic gaat over de Touch Pro en NIET, ik herhaal NIET over waar je je Touch Pro 2 euro goedkoper kan krijgen dan je buurman, of dat je jammergenoeg net niet thuis was toen de postbode langs kwam (of andere statusmeldingen van je bestelling)
5: Is er iemand die iets van bovenstaande niet begrijpt, attendeer een mod erop middels de topic report (Topic Report), linksboven elk topic.
6: Commentaar op acties van de mod is geen probleem (zelfs gewenst), maar NIET, ik herhaal NIET in het topic. Daarvoor is het Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic, de mail, DM, ICQ of MSN.