Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 2] Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 129.534 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de TP NL sinds gisteren, en ik heb een paar vraagjes.

- Hoe krijg ik het volume tijdens een gesprek nog harder? Ik heb het volume voor Bellen en Systeem op maximaal, en het folie heb ik verwijderd. Toch vind ik het volume te zacht waardoor ik de persoon met wie ik bel slecht versta.

- Waar kan ik een geluidje instellen als ik een mail ontvang? Hij geeft dan helemaal geen geluid.

- Als ik bijvoorbeeld 3 mails in mijn inbox heb, en ik ga een grote mail versturen, en ik krijg dan een foutmelding dat ie niet kan verzenden, en ik ga daarna nogmaals op verzenden/ontvangen klikken, dan verwijdert hij alle mails in de inbox, behalve de Tips en Trucs.

Edit, hij blijkt bij verzenden/ontvangen alle mails te verwijderen die niet meer online beschikbaar zijn. Hoe los ik dit op?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2008 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 09:42
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:46:
Ik heb de TP NL sinds gisteren, en ik heb een paar vraagjes.

- Hoe krijg ik het volume tijdens een gesprek nog harder? Ik heb het volume voor Bellen en Systeem op maximaal, en het folie heb ik verwijderd. Toch vind ik het volume te zacht waardoor ik de persoon met wie ik bel slecht versta.

- Waar kan ik een geluidje instellen als ik een mail ontvang? Hij geeft dan helemaal geen geluid.

- Als ik bijvoorbeeld 3 mails in mijn inbox heb, en ik ga een grote mail versturen, en ik krijg dan een foutmelding dat ie niet kan verzenden, en ik ga daarna nogmaals op verzenden/ontvangen klikken, dan verwijdert hij alle mails in de inbox, behalve de Tips en Trucs.

Edit, hij blijkt bij verzenden/ontvangen alle mails te verwijderen die niet meer online beschikbaar zijn. Hoe los ik dit op?
1: Kan (nog) niet harder... ik vind het zelf ook nog een beetje zacht met bellen..

2: Settings en dan sounds and notifications en dan 2e tabblad

3: heeft denk ik te maken met welke berichten je ophaald. Het gaat erom dat hij mails ophaald die x aantal dagen oud zijn. kan je instellen bij active sync relatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urshurak
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-07 20:02
Wel even wennen hoor, die TP! Grootste nadelen tot nu toe vind ik natuurlijk de slechte wekkerfunctie. En de interferentie met radio en telefonie vind ik vrij storend. De gsm speurt vrij vaak naar verbindingen en dat is vervelend op het werk aan de telefoon. Weet iemand of hier iets aan te doen is? GPRS staat uit en hij staat gewoon ingesteld op 900/1800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LockTar schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:50:
[...]

1: Kan (nog) niet harder... ik vind het zelf ook nog een beetje zacht met bellen..

2: Settings en dan sounds and notifications en dan 2e tabblad

3: heeft denk ik te maken met welke berichten je ophaald. Het gaat erom dat hij mails ophaald die x aantal dagen oud zijn. kan je instellen bij active sync relatie.
Thanks.

Punt 3: Ik heb het op "Berichten downloaden van alle dagen" staan, en toch wist ie ze. Ik ga het nog een paar x testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• padavelaar
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-02 13:57
LockTar schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:46:
[...]

Je handtekening staat aan in de opties van je outlook email...
ben daar naar op zoek geweest en had het niet gevonden. na jouw tip en die van locktar nog eens goed gekeken en gevonden. Heb er de hele tijd overheen gekeken... eind van de week dipje denk ik 8)7 :?

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
Thank God It's Friday >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, hebben mensen ook last van dat er aan de linke kant van de knopjes paneel een vlek is? Ik weet echt niet hoe je het moet beschrijven maar check dit:

http://www.siteblade.com/button1.jpg

negeer de linke ronde vinger afdruk dat is het niet, maar dat vierkantje, ik heb dat ook op mijn toestel. Alles werkt wel enzo, maar het toch best een irritante vlek want me telefoon lijkt altijd vies daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-09 13:57

BadBert

Mini powah

Dat lijkt erop alsof de toplaag daar los komt van je telefoon...
Ik had het bij mijn laptop ook, bij de mediatoetsen aan de bovenkant...

On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:48
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:28:
Ok, hebben mensen ook last van dat er aan de linke kant van de knopjes paneel een vlek is? Ik weet echt niet hoe je het moet beschrijven maar check dit:

negeer de linke ronde vinger afdruk dat is het niet, maar dat vierkantje, ik heb dat ook op mijn toestel. Alles werkt wel enzo, maar het toch best een irritante vlek want me telefoon lijkt altijd vies daardoor.
hier exact zo. alleen minder zichtbaar,... telefoon is zo snel vies dat het me niet echt opvalt :)

NL versie vanaf dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
nope, geen last van... als ik heeeeeel goed kijk en me telefoon heen en weer beweeg zodat die zeg maar gaat flitsen in je ogen doordat er een lamp op je tel schijnt... dan zie ik iets kleins zitten... volgensmij is dat meer iets van de hardware wat je erdoor heen ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 19:43
Camiel schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:21:
[...]

Hoe zou hotmail weten dat jij een HTC hebt. Ik heb Hotmail ingesteld (Touch Pro NL versie) en dat werkt prima. Alles in gesynchroniseerd en je kan zelfs hotmail als een soort "push-mail" instellen. Werkt prima hier in ieder geval.
Hoe heb je dit dan gedaan? Wij krijgen de hele tijd een foutmelding...
Urshurak schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:52:
Wel even wennen hoor, die TP! Grootste nadelen tot nu toe vind ik natuurlijk de slechte wekkerfunctie.
Daarvoor gebruik ik het hele simpele programma pTravelAlarm. Hele irritante geluiden waar je geheid wakker van wordt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het maybe handig om in de TS eens een aantal linkjes te plaatsen waar je gratis en betaalde software kan vinden met tooltjes games en andere zooi voor de TP

want nu krijg je her en der verspreid over het topic linkjes die niet 123 terug te vinden zijn als je iets zoekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:59
brrrt schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:32:
Een collega van mij heeft vandeweek de HTC Touch Pro ontvangen, met als netwerk Vodafone.
Nu wilt hij hotmail installeren, maar elke keer wanneer hij alle info invoegt, krijgt hij een foutmelding en wordt hij uit het gehele proces gekicked. Het lukt hem niet om verbinding te maken (synchronisatie mislukt), en daarna heeft het weer te maken met cookies (die hij wel ingeschakeld heeft) etc.
Kortom, het lukt hem niet.
Ligt dit aan het Vodafone/msn (en dus hotmail) probleem, of doen we gewoon iets fout?
Is het iemand anders hier al wel gelukt te installeren, die me stap voor stap uit kan leggen hoe ik email van hotmail op de Touch Pro kan installeren?

Zelf gebruik ik gmail op de Touch Cruise, en daar heb ik eigenlijk geen problemen mee gehad, dus er moet een verschil zijn...
Moet je niet het vinkje "Sync email" aanzetten bij de Windows Live configuratie uit de afbeelding hieronder alvorens de Hotmail gesynct wordt? Heeft ie dat ook gedaan?

Afbeelding met dank aan Alex) _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MvuQnjqOzbBId56mRJGVCYma/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

ik heb die "vlek" ook

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:12:
is het maybe handig om in de TS eens een aantal linkjes te plaatsen waar je gratis en betaalde software kan vinden met tooltjes games en andere zooi voor de TP

want nu krijg je her en der verspreid over het topic linkjes die niet 123 terug te vinden zijn als je iets zoekt
nou, komop kerel.. doe je best.. post eens wat handige linkjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 08:13
NeoMe schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 21:21:
[...]

Maakt niet meer uit geloof ik, er zijn een hoop batterij fabeltjes. Maar de nieuwe batterijen kunnen de heletijd aan de lader ook voor korte periode. Het leeg laten lopen van de batterijen hoeft dus niet meer want je kunt bijvoorbeeld 300 x opladen, laad je slechts 40% op dan hou je 299,6 x over. Batterijen die je voor een langere tijd weglegd kunnen het beste op 80% geloof ik.

Er is genoeg info te vinden over hoe om te gaan met batterijen en verschillende soorten. Er is zelfs een draadje op GOT over batterijen.

Ikzelf gooi mijn Touch Dual elke avond in de lader ongeacht het niveau, zo heb ik sowieso de volgende dag een volle batterij en ik heb om het jaar toch een nieuwe telefoon.
Ik weet dat het niet uitmaakt hoe leeg of vol je batterij is voordat je hem in de oplader stopt. Maar dan heb ik wel het fabeltje in mijn hoofd dat wanneer je de batterij van 40% naar 45% oplaad, niet goed voor de batterij is; je moet hem volladen?

Ik denk, die gast heeft een probleem wat alleen bij zijn telefoon is. Maar net gekeken en bij mij zit dit ook. Moet ik zeggen dat ik dat wel een beetje slordig vind eigenlijk!

[ Voor 24% gewijzigd door three2five op 22-08-2008 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacide schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:11:
[...]

nou, komop kerel.. doe je best.. post eens wat handige linkjes :)
ikke niet ik kijk wel uit ik ga dit toestel niet aanschaffen ik wacht op de i900 maar voor een volledige TS is dit wel een gemis

ik volg dit forum alleen voor mijn klanten zodat ik wat handige info kan geven over dit toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:21:
[...]

ikke niet ik kijk wel uit ik ga dit toestel niet aanschaffen ik wacht op de i900 maar voor een volledige TS is dit wel een gemis

ik volg dit forum alleen voor mijn klanten zodat ik wat handige info kan geven over dit toestel
staat heel veel op HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20

Ja, heb precies hetzelfde. Lijkt iets lichters vanuit achter de toetsen door te schijnen.
Ben eigenlijk blij dat ik niet enigste ben en dat dit gewoon ontwerp foutje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Heb daar totaal geen last van.

Hebben soms alleen mensen met de NL versie dit? ik heb de WWE versie en zie daar gelukkig niks van

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trion75 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:21:
Heb daar totaal geen last van.

Hebben soms alleen mensen met de NL versie dit? ik heb de WWE versie en zie daar gelukkig niks van
hebben 3 NL versies en nergens last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:23:
[...]

hebben 3 NL versies en nergens last van
ik heb WWe versie en het ook, dus licht niet aan de taalversie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

MeIsTwisted schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:59:
iemand als VOIP aan de praat?

ik heb WM6VoIP.CAB gedownload, voipbuster ingesteld en hij maakt er ook verbinding mee, maar kan niet gebeld worden en kom er ook niet uit hoe ik iemand moet bellen.

linkje naar xda thread: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=299950

edit:
eerst dit nog maar eens proberen:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=415262

het werkt half met voipbuster. Soms lukt het niet om te bellen en vaak valt hij weg. Nog niet echt zoals het moet dus.
sjek hierzo en je kan VOIP bellen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=415262
nog ff verder mee zitten rommelen, maar vind het voip niet echt ergens op slaan. Als je via wifi zit (wat toch wel moet wil je fijn kunnen bellen) en je telefoon gaat in standby kan je alsnog niet gebeld worden. Maarja, je kan wel gebeld worden en dan gaat hij tijdens het gesprek in standby --> verbinding verbroken. En dan kan je ook niet goed meer verbinding maken.

kortom: wat is de gedachte achter VOIP in windows mobile of snap ik er gewoon niets van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-02-2023
Goedemiddag. Eerste probleem met de TP is een feit.
Een sms versturen lukt niet meer.

ik krijg als fout: 'Bericht kan niet bezorg worden. U moet zich eerst via uw serivceprovider abonneren op de functie voor smsberichten'...
een minuut daarvoor stuurde ik er nog een weg zonder problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeIsTwisted schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:47:
[...]

nog ff verder mee zitten rommelen, maar vind het voip niet echt ergens op slaan. Als je via wifi zit (wat toch wel moet wil je fijn kunnen bellen) en je telefoon gaat in standby kan je alsnog niet gebeld worden. Maarja, je kan wel gebeld worden en dan gaat hij tijdens het gesprek in standby --> verbinding verbroken. En dan kan je ook niet goed meer verbinding maken.

kortom: wat is de gedachte achter VOIP in windows mobile of snap ik er gewoon niets van?
Instellen dat ie niet in stand-by gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
Ben na wat tweaken van het toestel toch iets geminderd in mijn teleurstelling.

Heb minder vastlopers en het touchflo interface begint me iets meer eigen te worden.

Toch zou ik graag nog wat aanpassingen hebben die me tot heden niet gelukt zijn.
Zo zou ik graag mijn eigen dorp toevoegen aan het weather onderdeel.
Maar dit is me met diverse manieren nog niet gelukt.
O.a. http://www.htc-touch-info.com/en/weather/

heeft iemand dit al werkend gekregen?

En deze tweak zou ik ook graag doorvoeren in mij toch pro:
Prevent screen switching off during phone call

Ook snap ik het GSEN programma niet. Graag zou ik het automatisch draaien op alle applicaties doorvoeren. Nu het programma geinstalleerd en krijg 3 prgramma's
GSen
GSen CFG
GSenToggle

Bij 1 kan ik een config achtig iets aanpassen.
Wat moet ik doen als ik echt alles automatisch wil laten draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LockTar schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:36:
[...]

Bedankt voor je reply.
Ik heb gedaan wat je zei. ik zie idd search staan en na een seconde heeft hij volgensmij alle muziek geplaatst in de touch flo 3d muziek tab. Het staat helaas nog precies hetzelfde... dus helemaal door elkaar... als ik het weer open en ga naar album zie ik nog steeds iets van 7 albums staan terwijl het er maar 3 zijn. Dan lijkt mij dat het eerder door de muziek op de SD kaart komt. Waarmee doet hij de albums samenstellen met zoeken??? Misschien staan er bij die eigenschap gewoon een andere naam zodat hij het als een nieuw album ziet.

Ik heb die instelling nu wel van je gedaan... Maar wat is het verschil??? wat heb ik nu eigenlijk gedaan :P. Ik ben erg nieuwschierig naar dat soort dingen 8)7
Het blijft inderdaad een beetje prutsen met die player.. :D In eerste instantie had ik ook alles door elkaar staan. Heb toen op het geheugen een dir aangemaakt "mijn muziek" en in die dir subdirs met albums. Dan heb je een structuur zoals b.v. "mijn muziek/artiest1, artiest2, artiest3..etc. Vervolgens heb ik alle mp3s opnieuw van de juiste tags voorzien met mp3tag en met hetzelfde programma de albumart erbij gehaald. [het juiste taggen schijnt wel belangrijk te zijn] vervolgens heb ik de folders [artiest1 met daarin de mp3's en de folder.jpg] via active sync naar de folder "mijn muziek" op mijn diamond [ 8) ] gezet. Daarna die truuk uitgehaald zoals omschreven. Als ik nu naar de touchflo-player ga, zie ik dus ook de albumart van de 7 cd's die ik op mijn geheugen heb staan. In het kort komt het er dus op neer, per album één subdir maken.

Misschien heb ik het wat omslachtig beschreven, maar heb je er wat aan.. 8)

Er komt trouwens best prima geluid uit me headset via de diamond. Ik gebruik wel WowSRS, wat bij mij in ieder geval wel werkt.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
Ik heb ze dus al in meerdere mappen staan :).
Ik heb op mijn storagecard de map mijn documenten/mijn muziek/cd1, cd2, cd3 enz...
Maar krijg ze toch door elkaar... misschien even kijken naar de programmatje van je... het ligt denk ik idd aan de tags van de nummers. Raar dat die anders staan...

Ik laat het je weten ;).

Iemand al iets verzonnen op mijn probleem met activesync.. ik wil liever geen hard reset doen voor zoiets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Laatst online: 25-08 19:43
Het probleem van de TouchPro van mijn collega lag dus aan de proxyinstellingen bij Vodafone.
Om MSN en Hotmail te kunnen ontvangen moet je de proxyinstellingen uitzetten:

Instellingen > Verbindingen > Verbindingen > Geavanceerd > Netwerk selecteren > kies Vodafone GPRS > Bew.. > Proxyinstellingen > verwijder vinkje bij Dit netwerk gebuikt een proxyserver om verbinding te maken met het Internet

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• needless to say
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 08:52
Heeft er ondertussen al iemand de legale versie van igo8 aan de praat gekregen? Voor zover ik weet werkt die bvb niet op de diamond? (pas op, de legale, naar het schijnt krijg je de illegale versie wel aan de praat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:49:
[...]

Instellen dat ie niet in stand-by gaat?
Voor gewoon bellen vind ik het standaard wel goed
Dus moet ik ff instellen voor af en toe VOIP bellen? Dalijk moet ik nog 6 handelingen te gaan doen om ff via VOIP te bellen en vervolgens weer terugzetten. Bijv bij nokia is gewoon aangooien en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-09 07:34
Ik heb hem vandaag dan ook eindelijk ontvangen :), NL versie. Eerste indruk: WAUW.
Vrijwel even dik als m'n tytn2, maar net ietsjes minder lang en breed.

Het scherm is wel heel scherp :), echt mooi.

4 nadeeltjes, waarvan 1tje al erg bekend is (en gigantisch veel voordelen, maak je geen zorgen):
- Met tomtom zet ie zo'n a'tje erbij telkens
- Zodra je op de volumeknop op de zijkant drukt, duw je je schermpje al open.. Niet zo handig geplaatst dus.
- Dat kreng blijft telkens suggesties geven voor woorden! Ik kan niet eens m'n mailserver fatsoenlijk instellen.. ik heb het bij invoer uitgeschakeld, maar blijft komen, doe ik iets niet goed?
- hij wiebelt als je hem neerlegt met het schermpje opengeklapt.

[ Voor 28% gewijzigd door Boyd op 22-08-2008 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Gamepie56 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:29:
- Met tomtom zet ie zo'n a'tje erbij telkens
:? Ligt denk ik aan jouw TomTom versie, ik heb namelijk TT7 en die doet het prima, geen fouten ofzoiets.
- Zodra je op de volumeknop op de zijkant drukt, duw je je schermpje al open.. Niet zo handig geplaatst dus.
Geen last van eerlijk gezegd, maarja, je kan toch ook gewoon het toestel rechts vasthouden zodat hij niet uitslide?

En nog een vraagje van mijn kant, ik wil een screenprotector kopen, omdat ik de originele met het opzetten een beetje verpest hebt (hij plakt niet meer in de linkeronderhoek), maar ik zie nog amper goeie! Is het scherm exact even groot als de HTC Touch Diamond? Dan bestel ik er namelijk eentje van ZAGG (van invisibleSHIELD, maar dan alleen de screenprotector), die hebben alleen de versie voor de Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Oops

[ Voor 97% gewijzigd door Boyd op 22-08-2008 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

PolluxDKB schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:35:
[...]

:? Ligt denk ik aan jouw TomTom versie, ik heb namelijk TT7 en die doet het prima, geen fouten ofzoiets.

[...]

Geen last van eerlijk gezegd, maarja, je kan toch ook gewoon het toestel rechts vasthouden zodat hij niet uitslide?

En nog een vraagje van mijn kant, ik wil een screenprotector kopen, omdat ik de originele met het opzetten een beetje verpest hebt (hij plakt niet meer in de linkeronderhoek), maar ik zie nog amper goeie! Is het scherm exact even groot als de HTC Touch Diamond? Dan bestel ik er namelijk eentje van ZAGG (van invisibleSHIELD, maar dan alleen de screenprotector), die hebben alleen de versie voor de Diamond
https://www.htcaccessorys.../p_htc_item.aspx?i=166218

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamepie56 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:29:
.........
- Dat kreng blijft telkens suggesties geven voor woorden! Ik kan niet eens m'n mailserver fatsoenlijk instellen.. ik heb het bij invoer uitgeschakeld, maar blijft komen, doe ik iets niet goed?
........
woordaanvulling en T9 uitzetten bij de instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Hmm, die is duurder dan ZAGG, en dat zijn er nog 2 ook, meeste mensen hebben er maar 1 nodig.

edit: Juist, die ik ga kopen zijn zéker goedkoper, aangezien shipping er gratis is. Bij HTC is het €10,90, voor 2 dunne screenprotectortjes.

[ Voor 30% gewijzigd door bóòbó op 22-08-2008 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Wist niet eens dat ze een HTC Shop hadden, prijzen vallen genoeg mee zeker voor die screenprotectors en een orginele oplader voor 14,99...nice. Even in de favorieten zetten.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 19:47

WoutF

Hoofdredacteur
[...]

Gebruik je het onscreen, of het qwerty keyboard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:52:
[...]

woordaanvulling en T9 uitzetten bij de instellingen
Heb ik uitgezet..
Maar zodra ik een email account aanmaak, probeert ie telkens andere woorden aan te smeren, en ik heb het echt uit gezet.. Ik krijg het niet eens voor elkaar om m'n achternaam te typen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Helaas woensdag avond mijn HTC'Pro gehaald de NL versie.
Alleen heb ik een verkeerde versie, het touchscreen werkt niet goed.
Klik ik rechts gaat hij links, klik ik in het midden kiest hij het rechter icoontje.
Het kruisje is niet te klikken, calibreer k het scherm opnieuw doet hij het 2 min goed
en daarna weer, klik ik op verzenden gaat het op menu, klik ik op rss feeds bij programma krijg
ik google maps, 2x een hard reset gedaan mocht niet baten steeds zelde probleem.

Iemand hier ook last van?

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
M'n screenprotector is ook mislukt.. heb hem laten vallen :P, dus zitten allemaal stofjes enzo op..

Dus dat wordt hem niet.. Denk overigens niet dat een screenprotector heel noodzakelijk is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Gamepie56 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:42:
M'n screenprotector is ook mislukt.. heb hem laten vallen :P, dus zitten allemaal stofjes enzo op..

Dus dat wordt hem niet.. Denk overigens niet dat een screenprotector heel noodzakelijk is..
Als je hem nou eens gewoon in een bak met water legt en ff goed schoonmaakt.
( Bijvoorbeeld in de badkamer waar je eerst ff warm water hebt laten lopen zodat de zwevende stofdeeltjes naar beneden zaken, dan kun je hem prima opnieuw erop plakken. Eerst goed je scherm schoonmaken. Alles wat tussen je protec en je scherm zit wanneer je hem opplakt dus ook luchtbubbels blijven zitten, erg irri. )

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
NeoMe schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:51:
[...]

Als je hem nou eens gewoon in een bak met water legt en ff goed schoonmaakt.
( Bijvoorbeeld in de badkamer waar je eerst ff warm water hebt laten lopen zodat de zwevende stofdeeltjes naar beneden zaken, dan kun je hem prima opnieuw erop plakken. Eerst goed je scherm schoonmaken. Alles wat tussen je protec en je scherm zit wanneer je hem opplakt dus ook luchtbubbels blijven zitten, erg irri. )
Even in warm water leggen en hij doet het weer? Zelfs als, zoals bij mij, het in één hoekje niet meer goed plakt? Hij heeft er wel al opgezeten.

Heb trouwens toch al een goeie besteld, was maar €6,64 geloof ik, en dat is een van de beste merken in mijn opzicht (InvisibleShield). Shipping is gratis, en ff googlen op ''zagg coupon'' levert je 20% korting op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

PolluxDKB schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:56:
[...]

Even in warm water leggen en hij doet het weer? Zelfs als, zoals bij mij, het in één hoekje niet meer goed plakt? Hij heeft er wel al opgezeten.

Heb trouwens toch al een goeie besteld, was maar €6,64 geloof ik, en dat is een van de beste merken in mijn opzicht (InvisibleShield). Shipping is gratis, en ff googlen op ''zagg coupon'' levert je 20% korting op.
waar besteld dan? bij htcaccessorystore hebbie nog verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Laatst online: 10:48
ik het HTC diamond deel staat dat je de Soft keys met dit programma kan wijzigen.
Verwijderd in "HTC Touch Diamond Topic (deel 4)"

echter werkt dit programma niet op de diamond pro.
zoals bij nieuwe sms kijg ik de foutmelding.

"het bestand 'tnsms' kan niet worden geopend het is niet een ondertekend met een vertrouwd certificaat of een van de compenenten is niet gevonden . U moet dit vestand welicht opnieuw installeren of herstellen als dit probleem zich blijft voordoen"

dit terwijl ik het op me vorige MDA idiaal vond op met 1 druk op de knop gelijk een sms te versturen. :'(

[ Voor 10% gewijzigd door carpcatcher op 22-08-2008 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn HTC Pro opgehaald en werkt prima.
Ik vraag me alleen af wat de laatste ROM-versie is. (op mijn HTC is het nu 1.90.404.1 NLD)
Ik heb me al geregistreerd op de HTC-site maar daar kan ik niet zo snel updates vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• needless to say
robbinonline schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:42:
Helaas woensdag avond mijn HTC'Pro gehaald de NL versie.
Alleen heb ik een verkeerde versie, het touchscreen werkt niet goed.
Klik ik rechts gaat hij links, klik ik in het midden kiest hij het rechter icoontje.
Het kruisje is niet te klikken, calibreer k het scherm opnieuw doet hij het 2 min goed
en daarna weer, klik ik op verzenden gaat het op menu, klik ik op rss feeds bij programma krijg
ik google maps, 2x een hard reset gedaan mocht niet baten steeds zelde probleem.

Iemand hier ook last van?
heb je de plastic afgehaald die oorspronkelijk op het scherm zat?

Indien ja en de calibratie niet werkt => terug binnen brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Nu online
needless to say schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:09:
[...]

heb je de plastic afgehaald die oorspronkelijk op het scherm zat?

Indien ja en de calibratie niet werkt => terug binnen brengen
ja die heb ik er afgehaald, dus daar ligt het niet aan.
En ik neem aan dat je bedoeld met: " terug binnen brengen" terug brengen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 20:07
Ik heb hem nu ook eindelijk en ben nog een beetje aan het kijken. Maar met het toetsenbord ben ik nog niet helemaal tevreden. Ik heb het idee dat het niet altijd goed werkt, vooral de 'o' toets en de 'backspace' toets werken in veel situaties niet. Ik moet nog even kijken of dit echt hardwarematig is of ergens een instelling. Iemand toevallig dezelfde problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
brrrt schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:20:
Het probleem van de TouchPro van mijn collega lag dus aan de proxyinstellingen bij Vodafone.
Om MSN en Hotmail te kunnen ontvangen moet je de proxyinstellingen uitzetten:

Instellingen > Verbindingen > Verbindingen > Geavanceerd > Netwerk selecteren > kies Vodafone GPRS > Bew.. > Proxyinstellingen > verwijder vinkje bij Dit netwerk gebuikt een proxyserver om verbinding te maken met het Internet

:)
Dit heb ik toen meteen gepost. Vlak nadat je je probleem had voorgelegd bij ons...
Misschien heb je er overheen gelezen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGLion
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-02-2021
Dit is mijn 4e HTC apparaat en de eerste met een uitschuifbare toetsenbord. Als ik de TP UK in landscape modus zet en tekst wil invoeren dan zie ik in 8 van de 10 gevallen geen letters verschijnen op het display, de cursor verspringt echter wel naar rechts. Als ik dan de TP in portrait modus zet dan zijn de ingevoerde letters opeens wel zichtbaar. Dit gebeurt overigens vooral bij "Contacts", op ongeveer 3/4 van het invul veld staat ook een vaag symbool die ik nooit eerder heb gezien. Ben ik de enigste of zijn er meer gebruikers die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• needless to say
robbinonline schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:12:
[...]

ja die heb ik er afgehaald, dus daar ligt het niet aan.
En ik neem aan dat je bedoeld met: " terug binnen brengen" terug brengen ?
Dit is mijn opinie, ja ;). Pas op, ik heb vrij veel ervaring met PDA's, maar heb (nog) geen TP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Ik heb er vandaag eentje in mijn handen gehad, bij de Saturn aan de Meir in Antwerpen. Mooi toestel, al vond ik het moeilijk om te kijken hoe hij in de hand ligt door het beveiligingssysteem.

Wat is dat scherm scherp zeg, ik dacht echt dat het een sticker was... tot ik iets aantikte. Ik heb er even mee gespeeld maar ik vond hem wel erg traag, maar dat zou misschien kunnen komen doordat er een hoop programma's openstonden ofzo, daar heb ik niet naar gekeken.

Voor ik 'm koop ga ik eerst nog wel eens naar een zaak waar ik 'm vast kan houden zonder beveiligingssysteem enzo, om te kijken hoe hij dan in de hand ligt.

Overigens vind ik het wel irritant dat het scherm niet een beetje verzonken is zoals bij mijn X500... ik mik nu altijd met mijn vinger in de rechterbovenhoek als ik een venster wil sluiten, bij de Touch Pro zal ik echt moeten zoeken :D

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Alex) schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 01:51:
Overigens vind ik het wel irritant dat het scherm niet een beetje verzonken is zoals bij mijn X500... ik mik nu altijd met mijn vinger in de rechterbovenhoek als ik een venster wil sluiten, bij de Touch Pro zal ik echt moeten zoeken :D
Voordeel is dat de TP niet vies wordt bij het scherm.. Bij dat randje.. En het kruisje klikken gaat naar mijn mening makkelijker als bij een verzonken schermpje :) Je drukt met je hele duim gewoon rechtsboven.. dan heb je hem.

Heb trouwens nou al een paar keer gehad dat Shell32.exe crashte.. Krijg je zo'n rapport verzenden/niet verzenden schermpje..

[ Voor 10% gewijzigd door Boyd op 23-08-2008 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren ook mijn eerst probleem met de TP :(

Met het inschuiven van de stylus ondervond ik wat weerstand (meer dan normaal) en dat bleef eigenlijk zo. Ook ontgrendelde het toestel niet meer automatisch met het uithalen van de stylus(wat ik op zich niet zo heel erg vind). Gisteravond maar eens wat geschud met het toestel en.......... er viel een klein stukje metaal uit wat op een veerkontaktje leek(ben het intussen kwijt), dus maandag maar eens een paar telefoontjes plegen want toestel is nu 3 dagen oud en ik wil wel dat alles werkt zoals het hoort...
Stylus gaat intussen weer makkelijk erin en eruit :)

Dus mocht je ook zoiets voelen als je je stylus inschuift dan weet je dat het spulletje stukgaat... :/

Verder draait het toestel na een paar tweaks lekker vlotjes.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGLion
  • Laatst online: 26-02-2021
PGLion schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:30:
Dit is mijn 4e HTC apparaat en de eerste met een uitschuifbare toetsenbord. Als ik de TP UK in landscape modus zet en tekst wil invoeren dan zie ik in 8 van de 10 gevallen geen letters verschijnen op het display, de cursor verspringt echter wel naar rechts. Als ik dan de TP in portrait modus zet dan zijn de ingevoerde letters opeens wel zichtbaar. Dit gebeurt overigens vooral bij "Contacts", op ongeveer 3/4 van het invul veld staat ook een vaag symbool die ik nooit eerder heb gezien. Ben ik de enigste of zijn er meer gebruikers die hier last van hebben?
Opgelost, het kwam door de tweak: cleartype in landscape mode. Deze heb ik weer uitgezet en het werkt weer als vanouds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:58
Donderdag mijn TP NL binnen gehad van GSMweb. :) Erg tevreden tot nu toe, het valt mij niks tegen om over te stappen van Symbian naar Windows. Alleen vreemd dat ik vrijwel alle afgesloten functies moet her-afsluiten in taakbeheer. Maargoed, ik denk het weekend nog nodig te hebben om alles te doorgronden. Eén klein vraagje toch....

Hoe bevestig je de screen protector ookalweer. :o Op mijn Archos ging het volgens mij anders dan hier. De procedure is toch nog steeds dat je hem met water aan moet brengen en het er daarna onderuit drukt toch? Of ver**** je daarmee je luidspreker?

*schaamt zich bijna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:03:
[...]

Er komt trouwens best prima geluid uit me headset via de diamond. Ik gebruik wel WowSRS, wat bij mij in ieder geval wel werkt.. 8)7
Bij mij niet... geinstalleerd en kan het nergens meer teugvinden :? (behalve cab. file dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
El-Loco schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:04:
Donderdag mijn TP NL binnen gehad van GSMweb. :) Erg tevreden tot nu toe, het valt mij niks tegen om over te stappen van Symbian naar Windows. Alleen vreemd dat ik vrijwel alle afgesloten functies moet her-afsluiten in taakbeheer. Maargoed, ik denk het weekend nog nodig te hebben om alles te doorgronden.
Heb ik al een keer eerder gezegd.. als je het kruisje even vasthoudt, dan wordt ie helemaal afgesloten. 1 keer kort kruisje drukken minimaliseert hij. Je kunt het overigens wel instellen dat hij bij 1 keer klikken al afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:58
Bedankt voor je snelle reply. :) Ik hoop aan het einde van het weekend allemaal enigszins door kan hebben, zodat ik dit weet dat je dit soort dingen in kan stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
... :{

Ik had dus op me TP al mijn contactpersonen van msn perongeluk op me telefoon staan, die downloadde die toen ik online ging op msn op me mobiel.

Toen maar even in het mobiel zelf alle contacts verwijderd. Ga ik net op me pc online, heb ik geen contactpersonen meer :{

Ben ik nou echt de lul en ben ik 180 contactpersonen kwijt :{ ..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PolluxDKB schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:13:
... :{

Ik had dus op me TP al mijn contactpersonen van msn perongeluk op me telefoon staan, die downloadde die toen ik online ging op msn op me mobiel.

Toen maar even in het mobiel zelf alle contacts verwijderd. Ga ik net op me pc online, heb ik geen contactpersonen meer :{

Ben ik nou echt de lul en ben ik 180 contactpersonen kwijt :{ ..?
Als het goed is staan ze nog op je pc...als je al eens gesybchroniseerd hebt...

En anders... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:19:
[...]

Als het goed is staan ze nog op je pc...als je al eens gesybchroniseerd hebt...

En anders... :/
Ze stonden gelukkig nog bij (op de pc) bij Extra -> Opties -> Privacy.
Moest wel 150 keer één voor één iedereen toevoegen.

Hoe kan ik er in het vervolg voor zorgen dat ze niet op me mobiel komen? Want als ik op de TP naar Windows Live ga, en dan Messenger opties, kan ik het vinkje ''Contacten op de telefoon opslaan* (of iets dergelijks) niet uitvinken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij adviseren. Ik wil de tel ook als opslag gebruiken voor maken van rapporten in word.
Nu twijfel ik tussen samsung i 900 en deze. Ik weet niet of de qwerty touch op de samsung i 900 handig is voor het tikken van rapporten in word. Heeft iemand ervaring met het maken van rapporten op de touch pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
PolluxDKB schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:22:
[...]

Ze stonden gelukkig nog bij (op de pc) bij Extra -> Opties -> Privacy.
Moest wel 150 keer één voor één iedereen toevoegen.

Hoe kan ik er in het vervolg voor zorgen dat ze niet op me mobiel komen? Want als ik op de TP naar Windows Live ga, en dan Messenger opties, kan ik het vinkje ''Contacten op de telefoon opslaan* (of iets dergelijks) niet uitvinken!
Je moet het doen voordat je de eerste keer aanmeld.. staat uitgebreid beschreven hier... Als je dat bedoeld:
Alex) in "Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 2]"

Handig he die privacy optie? zie je gelijk wie jou niet meer in je lijst heeft :P zo te zien 30 bij jou haha. (180-150 ;))

[ Voor 6% gewijzigd door Mau_Maus op 23-08-2008 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen? Is qwerty in landscape modus mogelijk met het tikken van rapporten in word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
*foutje*

[ Voor 97% gewijzigd door Mau_Maus op 23-08-2008 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Mau_Maus schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:40:
[...]

Handig he die privacy optie? zie je gelijk wie jou niet meer in je lijst heeft :P zo te zien 30 bij jou haha. (180-150 ;))
Haha, nee hoor, ik heb alleen de dubbele en de mensen die ik geblokkeerd had niet meer toegevoegd ;)

Maar het kan alleen de eerste keer als je aanmeld? Hoe verwijder je je logingegevens dan, zodat ik het opnieuw kan instellen?
Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:42:
Kan iemand mij helpen? Is qwerty in landscape modus mogelijk met het tikken van rapporten in word?
Bedoel je of je het toetsenbord in Word kan gebruiken? Natuurlijk kan dat! :)

[ Voor 23% gewijzigd door bóòbó op 23-08-2008 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:40:
[...]

Je moet het doen voordat je de eerste keer aanmeld.. staat uitgebreid beschreven hier... Als je dat bedoeld:
Alex) in "Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 2]"

Kan later ook nog hoor...weet ff niet meer hoe maar ik heb ook in de "begin" instelingen achteraf wat gewijzigd :)

Net even wi-fi aangezet en in de tuin Google maps opgestart...
GPS aangezet (1e x) en binnen 30sec. een fix met 5-7 satellietjes :9

Meteen maar even route uitgeprobeerd naar dorpje in Tsjechie, retesnel hoor _/-\o_

Maar goed, dan moet je dus data abo nemen en daar heb ik weinig zin in dus wacht ik nog even op m'n TT7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

carpcatcher schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:19:
ik het HTC diamond deel staat dat je de Soft keys met dit programma kan wijzigen.
Verwijderd in "HTC Touch Diamond Topic (deel 4)"

echter werkt dit programma niet op de diamond pro.
zoals bij nieuwe sms kijg ik de foutmelding.

"het bestand 'tnsms' kan niet worden geopend het is niet een ondertekend met een vertrouwd certificaat of een van de compenenten is niet gevonden . U moet dit vestand welicht opnieuw installeren of herstellen als dit probleem zich blijft voordoen"

dit terwijl ik het op me vorige MDA idiaal vond op met 1 druk op de knop gelijk een sms te versturen. :'(
lijkt mij ook echt goud als dat gelijk kon met de SMS/MMS toets. Touch openschuiven, SMS/MMS toets drukken en gelijk smsje typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruadhan
  • Laatst online: 12-08 16:43
Ik heb sinds donderdag de HTC Touch Pro NL via <een webwinkel>. En ik heb er twee problemen mee, het eerste probleem is dat het scherm één (of meer (kan het niet zo goed zien)) defecte pixels heeft. Het tweede probleem is dat mijn telefoon sinds gister mijn SIM-kaart niet meer herkent, ik heb al meerdere Hard-Resets geprobeerd. Een andere SIM-kaart in mijn telefoon werkte ook niet, maar de SIM-kaart die erin zat doet het wel in een andere telefoon. Dus het kan niet aan de SIM-kaart liggen.
Heeft iemand anders hier ook problemen mee? Zo ja, heb je het al opgelost? En wat moet ik doen om een reparatie/vervanging te krijgen, HTC bellen of <de webwinkel>?
Jammer genoeg zijn ze beiden in het weekend niet bereikbaar :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Nu online
Beter ik heb mijn HTC zonder problemen kunnen omruilen voor een nieuwe.
Er werd totaal niet moeilijk gedaan!
Hebben jullie hem eerst ook 12 uur geladen zonder aan te zetten of wel aan het stroom
maar ook gelijk aangezet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat voor simkaart heb je ?

een tip als je sim sporen van oxidatie heeft je kan eens proberen om met een stukje gum je simkaart te vegen dit haalt de oxidatie weg

misschien werkt het

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misanthropia
  • Laatst online: 10:38
Mijn TP kon mijn simkaart ook niet herkennen omdat deze wat hol gebogen was, dus ik heb een stukje van t plastic waar de screensaver op zat in een strook geknipt, paa rkeer dubbel gevouwen, in de simkaartopening gedaan en toen de simkaart eronder langs ingeduwd, zodat t plastic de chip weer naar beneden duwt en contact maakt. Misschien zoiets proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruadhan
Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 15:29:
wat voor simkaart heb je ?

een tip als je sim sporen van oxidatie heeft je kan eens proberen om met een stukje gum je simkaart te vegen dit haalt de oxidatie weg

misschien werkt het

succes
Het is een nieuwe Vodafone SIM-kaart, en hij doet het wel in een ander toestel.. En hij heeft het anderhalve dag in mijn TP gedaan.
robbinonline schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 15:29:
Beter ik heb mijn HTC zonder problemen kunnen omruilen voor een nieuwe.
Waar heb je hem geruild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Ik had een vraagje m.b.t. geheugen voor de Touch Pro. Zit te twijfelen tussen:
- http://www.sandisk.com/Products/ProductInfo.aspx?ID=2675
- http://www.sandisk.com/Pr...ra_microSDHC_8GBCard.aspx

Class 4 en 6 dus. De class 6 komt ook met een USB card readertje.

Ik kan nergens de aanbevolen geheugen class vinden. Dus zal het uitmaken die extra snelheid in de Touch Pro? Met bestanden uitwisselen tussen PC en kaartje zal het wel uitmaken gok ik. Maar met het gebruik in de telefoon zelf weet ik het niet. Toch jammer om 10 euro te vergooien aan zinloze extra snelheid.

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellRaver
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-10-2024

HellRaver

Da wask nie da was die neger!

Ik heb vandaag mijn Touch Pro van 2call ontvangen en alles werkt prima echter gaat de verf er in de linker en rechter onderhoek bij het touchscreen lichtjes af.

Hebben meer mensen dit!?

Ik zeg maar zo: Zeg maar niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Hebben jullie hem eerst ook 12 uur geladen zonder aan te zetten of wel aan het stroom
Nee, gewoon stekker erin gedaan, toen meteen aangezet.. Kan er niet zolang op wachten :).
Ik heb vandaag mijn Touch Pro van 2call ontvangen en alles werkt prima echter gaat de verf er in de linker en rechter onderhoek bij het touchscreen lichtjes af.

Hebben meer mensen dit!?
Nog niet..

[ Voor 25% gewijzigd door Boyd op 23-08-2008 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruadhan
3 uur was toch voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Kijk eens hier voor een micro SD kaart: http://www.gsmweb.nl/forms3/0478.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Nu online
Coolblue
Geen idee ik hoor overal andere verhalen

[ Voor 8% gewijzigd door robbinonline op 23-08-2008 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Uh, elke keer als ik iemand bel, start TomTom ineens? :?

En niet omdat ik het perongeluk aantik op het scherm, zelfs als ik me mobiel neerleg en hem niet aanraak gaat tomtom aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luck
  • Laatst online: 12-08 14:29
heb je echt geen A tjes (met een ring) bij gebruik van het toestenbord? wanneer je een adres intikt:?
[...]

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 11:50

neevedr

Dat was ik niet!

Volgende de medewerker van de T-Mobile shop, hij keek even in het interne nieuwssysteem, komt de Vario IV halverwege september in de winkel te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NuKeM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:49
Wat ik soms wel erg spijtig vind is dat je niet alles via het toetsenbord kan doen (knoppen zoals een start knop of twee optieknoppen voor keuzes ontbreken). Als je een smsje wil typen en je schuift je toetsenbord uit, dan moet je nog steeds voor bepaalde acties (new sms bv.) het touchscreen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 19:10
neevedr schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 16:28:
Volgende de medewerker van de T-Mobile shop, hij keek even in het interne nieuwssysteem, komt de Vario IV halverwege september in de winkel te liggen.
Oewww.. Dat zou wel leuk zijn, de Branded-versie van de Diamond is ook een stuk goedkoper, hopelijk de Pro dan ook.
NuKeM schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 16:32:
Wat ik soms wel erg spijtig vind is dat je niet alles via het toetsenbord kan doen (knoppen zoals een start knop of twee optieknoppen voor keuzes ontbreken). Als je een smsje wil typen en je schuift je toetsenbord uit, dan moet je nog steeds voor bepaalde acties (new sms bv.) het touchscreen gebruiken.
D'r zitten toch pijltjestoetsen op 't toetsenbord? Samen met de Enterknop zou je dan een heel eind moeten komen. Maar dan nog, dan heb je een touchscreen, wil je 'm niet gebruiken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is zeker goed nieuws. Als ze er dan ook nog even een mooie actie tegenaan gooien (bijvoorbeeld dezelfde hsdpa verbinding als de iPhone) dan hebben ze met mij al een nieuwe klant aangetrokken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bozotheclown
  • Laatst online: 27-06 12:08
Hey allemaal,

ik ben heel tevreden over mijn Touch Pro en heb een vraagje, misschien weet iemand hier het antwoord.......

Ik gebruik activesync op mijn telefoon en Windows Mobile Device Center op mijn desktop om van alles te syncen behalve mail want ik heb een internet blox en poll mail op mijn telefoon via mobiel internet (downloaden maar ook op de server laten staan).

Als ik in mijn agenda (op mijn telefoon) een afspraak zet en iemand daarbij uitnodig, dan wil hij een mailtje sturen maar doet dat automatisch via het outlook account op mijn telefoon. Dat outlook account heb ik niet want ik sync mijn outlook mail van mijn desktop niet en dus blijft op mijn telefoon de uitnodiging in het mapje "Postvak UIT" van "Outlook E-Mail" staan. Ik kan nergens vinden hoe ik ervoor zorg dat uitnodigingen via een ander mail account verzonden worden op mijn telefoon. Weet iemand hoe ik dat voor elkaar krijg?

Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
robbinonline schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 16:12:

[...]

Geen idee ik hoor overal andere verhalen
In de handleiding hebben ze het 2 keer over de accu en opladen. De eerste keer gewoon volledig opladen voor gebruik.. hoe lang dat duurt? verschilt... Daarna kan je hem gewoon gebruiken.

Vervolgens staat er dat bij sommige batterijen een paar keer in begin helemaal leeg en dan weer volledig opladen goed voor de batterij is.

Wat helaas dus niet op de touch pro slaat (wat ze volgens mij gewoon kunnen aangeven in zon handleiding, ipv het in het midden laten :S batterijen die dat hadden is meer dan jaar geleden...)

want altijd zo vaak mogelijk opladen is goed voor de conditie voor deze type batterij. Je kan het na een week ofzo wel een keer doen, maar niet te vaak.. hij is dan beter 'ge-indexeerd' en kan preciezer aangeven hoeveel procent er over is enzo.

Handleiding pagina 6:
• Ga voorzichtig om met batterijen
Dit product bevat een Li-Ion batterij. Bij incorrecte behandeling van de batterij bestaat risico op vuur en verbrandingen. Probeer de batterij niet te openen of te repareren. Het ontmantelen, verpletteren, doorboren, kortsluiten, in vuur of water werpen, of het blootstellen van de batterij aan temperaturen hoger dan 60˚C (140˚F) zijn uit den boze.

Li-ion wiki:
Wikipedia: Lithium-ion battery

Unlike Ni-Cd batteries, lithium-ion batteries should be charged early and often. However, if they are not used for a long time, they should be brought to a charge level of around 40%–60%. Lithium-ion batteries should not be frequently fully discharged and recharged ("deep-cycled") like Ni-Cd batteries, but this is necessary after about every 30th recharge to recalibrate any external electronic "fuel gauge" (e. g. State Of Charge meter). This prevents the fuel gauge from showing an incorrect battery charge.

[ Voor 39% gewijzigd door Mau_Maus op 23-08-2008 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urshurak
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-07 20:02
gevogel hoor die TP> Maar zijn er nou maar 15 contacten toe te voegen in touchflo3D :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:15:
[...]

Bij mij niet... geinstalleerd en kan het nergens meer teugvinden :? (behalve cab. file dan)
Als het goed is moet er een icoontje staan in start/settings/system. Er zwerven nogal wat foute versies rond maar deze moet het dus gewoon doen. Wel installeren op je device en niet op je geheugenkaart. Laat even weten of het werkt. Heb me weer rot lopen zoeken op xda om deze bestanden weer terug te vinden.. 8)7

lees post #81 in die draad op xda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-02-2023
Urshurak schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:30:
gevogel hoor die TP> Maar zijn er nou maar 15 contacten toe te voegen in touchflo3D :?
De rest staat bij alle personen idd. Die 15 zijn je favorieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:49:
[...]

Als het goed is moet er een icoontje staan in start/settings/system. Er zwerven nogal wat foute versies rond maar deze moet het dus gewoon doen. Wel installeren op je device en niet op je geheugenkaart. Laat even weten of het werkt. Heb me weer rot lopen zoeken op xda om deze bestanden weer terug te vinden.. 8)7

lees post #81 in die draad op xda
Ga er vanuit dat dit degene is die niet de problemen geeft die ik daar lees :X

Ga het proberen, ik meld het wel...

Moet dan wel morgen want misschien ben ik vanaf maandag TP-loos :/ ivm stylusprobleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
(jarig!)
Goed nieuws.
Gelukkig is deze ook zonder dat afschuwelijke diamond gedeelte. Hopelijk weer voor net zo'n leuke prijs als mijn eerste vario.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Gisae schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:18:
[...]

Goed nieuws.
Gelukkig is deze ook zonder dat afschuwelijke diamond gedeelte. Hopelijk weer voor net zo'n leuke prijs als mijn eerste vario.
ben je serieus? Ik viel echt om toen ik de T-Mobile verkrachte versie van de diamond zag. Wat zonde zeg en dan heb ik het nog niet over die lelijke software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Kan ik trouwens met de TP in amerika ook bellen en smsen? Met kerst ga ik naar Florida twee weekjes, ik weet dat de telefoon van m'n pa (SE P1i) niet werkte in japan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:12:
[...]

Ga er vanuit dat dit degene is die niet de problemen geeft die ik daar lees :X

Ga het proberen, ik meld het wel...
Voor de zekerheid heb ik het juiste cab-filetje wat ik gebruik even op rapidshare gezet

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2008 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellRaver
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-10-2024

HellRaver

Da wask nie da was die neger!

Dit is trouwens de schade die ik bedoel:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/dhr.lodewijk/Lakschade.jpg

Ik had hem net uit de doos toen het me opviel...
Het kan ook zijn dat er een stukje overgeslagen is bij het spuiten ofzo!?

Heb iig een mailtje naar de leverancier gestuurd en ik ga er van uit dat deze het netjes oplost.

Ik zeg maar zo: Zeg maar niks!

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
1: Probeer zelf alvorens hier je vraag neer te dumpen!!
2: Kom je er niet uit, gebruik de search (juiste zoektermen bedenken)
3: Als je nog geen antwoord op je vraag hebt gevonden, stel je vraag, maar vermeld duidelijk wat je zelf al geprobeerd heb!!
4: Dit topic gaat over de Touch Pro en NIET, ik herhaal NIET over waar je je Touch Pro 2 euro goedkoper kan krijgen dan je buurman, of dat je jammergenoeg net niet thuis was toen de postbode langs kwam (of andere statusmeldingen van je bestelling)
5: Is er iemand die iets van bovenstaande niet begrijpt, attendeer een mod erop middels de topic report (Topic Report), linksboven elk topic.
6: Commentaar op acties van de mod is geen probleem (zelfs gewenst), maar NIET, ik herhaal NIET in het topic. Daarvoor is het Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic, de mail, DM, ICQ of MSN.